Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přípravná utkání

Slavia - Guangzhou Evergrande 5:1

Slavia porazila v Dubaji čínský tým Guangzhou Evergrande vysoko 5:1, dvě branky vstřelil Bořil, po jedné přidali Zmrhal, Souček a Necid. Čínský tým nebyl adekvátním soupeřem, slávisté hromadu dalších šancí ještě spálili.

Slavia začala zápas výborně, byť tomu hodně dopomohla naivní chyba čínského týmu, jeden z obránců hrál míč hlavou k vlastnímu brankáři, jenže si nevšiml Bořila, který míč lehce sebral a nikým nerušen brankáře prostřelil - 1:0. Hned za dvě minuty navíc v podobné situaci obcházel brankáře Necid, ten mu nakonec špičkami prstů vyrazil střelu mířící do branky na roh. Slávisté v úvodu zápasu měli jasně navrch, další velkou šanci měl Souček, jeho střela byla však zablokována. Hlavička Součka v osmé minutě byla tak už minimálně čtvrtou velmi dobrou šancí sešívaných. Po deseti minutách vstřelil druhou branku Slavie Danny, nemohla však být uznána pro ofsajd. Obrovskou šanci měl Jugas, který se z nezvyklé pozice pravého beka dostal do zakončení hlavou na malém vápně, poslal však spíš jen lehký pozdrav brankáři Wangovi. Převaha Slavie byla výrazná a trvalá, soupeř se prakticky nedostával z vlastní poloviny. Na konci dvacáté minuty hledal Hušbauer Necida, ten sklepával míč mimo, brankář jej navíc stejně ještě vyrazil. O pět minut později překopl prázdnou bránu z malého vápna Deli. Fakt, že na ukazateli skóre svítil stále stav jen 1:0, byl pro ofenzivu Slavie v tomto okamžiku už značně nelichotivý. Po půlhodině hry slávisté trošku polevili, i tak ale měli lepší šance než hosté. Hušbauerovu zblokovanou střelu dorážel Bořil, míč však netrefil ideálně. Ze hry musel bohužel ještě před poločasem Simon Deli, který si opět přivodil svalové zranění, nahradil jej Pokorný. Přeci jen se však do přestávky radovali slávisté ještě jednou, přihrávku z hloubi pole za obranou převzal Zmrhal, utíkal sám na brankáře Wanga a nekompromisně jej prostřelil - 2:0 a druhý gól ve druhém zápase v řadě pro odchovance Slavie. A nakonec to stihli sešívaní do poločasu ještě jednou, Součkův centr zleva trefil hlavou do šibenice Bořil - 3:0! Tím také první poločas skončil.

Do druhé půle slávisté nestřídali a pokračovali v převaze z prvního poločasu, Bořil v dobré pozici přestřelil. A o chvíli později přišel čtvrtý gól, rohový kop hlavičkoval nejprve Necid do tyče a stejný hráč si našel vzápětí odražený míč a poslal jej do odkryté brány - 4:0. Další tutovku pak spálil Zmrhal, po pěkné přihrávce Necida poslal míč těsně vedle tyče. Pátý gól Slavie tak přidal Souček, který využil centr Zmrhala, celou akci však pěkně nastartoval přenesením hry Danny - 5:0. Na druhé straně pak Deng v první opravdu velké šanci soupeře trefil jen břevno. Po 75 minutách hry soupeř vyměnil všechny hráče na hřišti a o pět minut později udělal prakticky totéž i Jindřich Trpišovský. V 83. minutě fauloval u brankové čáry Pokorný a soupeř z penalty upravil na 5:1. A protože v poslední akci zápasu Stoch místo nahrávky před prázdnou bránu Teclovi střílel sám nepřesně, zápas také výsledkem 5:1 skončil.

Středa 31. 01. 2018 16:00

Přípravné zápasy, 2017/2018
5 - 1
3 - 0
SK Slavia Praha
Guangzhou FC
Guangzhou FC

84. Alan Carvalho (pen.)

Komentáře (191)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia hraje s Guangzhou Evergrande

    goop     před 7 lety 31.01.2018 15:32 |  
    0 14

    Jak koukám na sestavu, tak JTVCD z toho dělá slušnou bramboračku. Jugas na beku, Bořil v záloze, Sýkora na beku.

    • Re: Slavia hraje s Guangzhou Evergrande

      martyni (přítel SN)     před 7 lety 31.01.2018 15:34 |  
      8 2

      Ti treneri jsou totalni amateri, porad strkaj hrace na jiny pozice.. navrhuju, aby se vedeni tymu okamzite ujal JS a ukoncil tuto anarchii! :)

      • Re: Slavia hraje s Guangzhou Evergrande

        goop     před 7 lety 31.01.2018 15:41 |  
        2 1

        Souhlasím.

        • Re: Slavia hraje s Guangzhou Evergrande

          Novasinho     před 7 lety 31.01.2018 18:06 |  
          0 0

          To je dobře, že souhlasíš, ale já předpokládám, že ten koment, na který reaguješ, byl myšlen ironicky...

      • Re: Slavia hraje s Guangzhou Evergrande

        kalex     před 7 lety 31.01.2018 16:00 |  
        0 0

        Nestraš. Ten by chtěl být až třetí.

        • Re: Slavia hraje s Guangzhou Evergrande

          PetCC     před 7 lety 31.01.2018 16:03 |  
          1 1

          Než se s tím tým nějak srovná, tak z toho třetí místo bude. Ovšem i vítězství v poháru a tím i EL.

      • Re: Slavia hraje s Guangzhou Evergrande

        JS (přítel SN)     před 7 lety 31.01.2018 16:41 |  
        4 17

        Díky. Mezi mé první kroky by patřilo vyhození Zmrhala, rozloučení se se Škodou, akvizice mladého dravého technického útočníka a rozšíření realizačního týmu o odborníky na kondiční trénink, nácvik technických dovedností a mentální přípravu. Hráče bych stavěl výhradně na JEJICH PŘIROZENÉ posty bez experimentování v podobě Tecl na křídlo apod.

        Také bych prodal hráče, kteří se dají výhodně zpeněžit a získané prostředky investoval do dvou tří MLADÝCH hráčů schopných naskočit rovnou do áčka. Spoustu jich běhá mj. v Rumunsku, Srbsku nebo Chorvatsku. Tací hráči za dvě tři sezony znásobí svou hodnotu a mohou být přeprodáni dál na západ.. začlenění nadějných odchovanců naštěstí již probíhá, viz Bucha a Mareš. atd. atd. Tolik k mojí trenérské a manažerské strategii.

        • Re: Slavia hraje s Guangzhou Evergrande

          Boss82     před 7 lety 31.01.2018 16:54 |  
          17 2

          No ještěže Slavii NIKDY trénovat nebudeš!

          • Re: Slavia hraje s Guangzhou Evergrande

            martyni (přítel SN)     před 7 lety 31.01.2018 16:58 |  
            7 1

            Nasadil bych JS jako trenera k rudejm, jako nastupce Itala.. nebo radsi rovnou uz ted jako asistenta. Tam by se takovy strategie mohly ujmout, Kretinsky na to slysi..

            • Re: Slavia hraje s Guangzhou Evergrande

              Boss82     před 7 lety 31.01.2018 17:02 |  
              3 0

              Dobrý nápad:-)!

              • Re: Slavia hraje s Guangzhou Evergrande

                martyni (přítel SN)     před 7 lety 31.01.2018 17:06 |  
                5 0

                Prodat kostru tymu a místo toho poridit mlady rumuny, to by myslim mohlo fungovat, tak bych si to u rudejch predstavoval každý prestupni obdobi:)

                • Re: Slavia hraje s Guangzhou Evergrande

                  JS (přítel SN)     před 7 lety 31.01.2018 19:22 |  
                  1 1

                  Mně se letošní (tím myslím zimní!) přestupy Sparty líbí. A myslím, že dávají větší smysl, než to zběsilé nakupování v létě. Stanciu, Kanga, Ristić.. všechno (relativně mladí) „fotbaloví“ fotbalisté. Nadstandardní na naši ligu technicky, pokud se tedy vyrovnají s větší fyzickou náročností naší specifické ligy,

                  • Re: Slavia hraje s Guangzhou Evergrande

                    martyni (přítel SN)     před 7 lety 31.01.2018 19:57 |  
                    0 1

                    No vidis, treba by te angazovali:).

        • Re: Slavia hraje s Guangzhou Evergrande

          martyni (přítel SN)     před 7 lety 31.01.2018 16:55 |  
          5 0

          JS, tys to vzal nejak podezrele vazne.. :) Rad bych se ujistil, ze vis, ze jsem si delal legraci:)

          • Re: Slavia hraje s Guangzhou Evergrande

            JS (přítel SN)     před 7 lety 31.01.2018 16:58 |  
            0 3

            No, ale mohl jsem aspoň nastínit nějaký klubový vývoj, který bych považoval za rozvoj a kroky směrem dopředu.

            • Re: Slavia hraje s Guangzhou Evergrande

              martyni (přítel SN)     před 7 lety 31.01.2018 16:59 |  
              2 0

              No koukam, ze si na to troufáš...:)

          • Re: Slavia hraje s Guangzhou Evergrande

            Sedrousek     před 7 lety 31.01.2018 16:59 |  
            0 0

            A kam chodis na tu vtipnou kasi

        • Re: Slavia hraje s Guangzhou Evergrande

          DF007     před 7 lety 31.01.2018 18:52 |  
          1 1

          Tak to zlatej Trpiš, kterého také zatím úplně nemusím

          • Re: Slavia hraje s Guangzhou Evergrande

            JS (přítel SN)     před 7 lety 31.01.2018 19:00 |  
            0 4

            Tak přeju pěkný pošušňáníčko se všema těma našima netechnickejma typama čutálistů.

        • Re: Slavia hraje s Guangzhou Evergrande

          zeleznik2     před 7 lety 01.02.2018 10:48 |  
          0 0

          Asi tě, za ten tvůj názor tady ukamenují....vyhodit pro mnohé modlu Zmrhala a pustit Škoďáka, který v lize ještě může odehrát několik let.... no nevím. Prodat, ale koho?Krom Deliho s Ngadeuem, se psalo hlavně o Bořilovi a Jugasovi, ale asi to nebylo tak horké, když všichni zatím zůstávají..Konec s experimenty naprostý souhlas, ale někdy hold není zbytí, když chybějí odpovídající hráči(zranění, karty)...mladý dravý útočník a tvůrce hry by se hodili...s angažováním cizinců z Balkánů může, být potíž, opravdu, když nepočítám Simiče, který navíc se narodil v ČR a hrál od mala ve Slavii, nevybavím se nikoho takového, ale třeba Rondič bude tím pravým nebo se zvedne Alvir..

    • Re: Slavia hraje s Guangzhou Evergrande

      Boss82     před 7 lety 31.01.2018 15:36 |  
      3 3

      Jsem zvědav, jak to bude vypadat v reálu. J. Jugase si na beku nedovedu úplně představit. Jestli to nebude spíš 3-5-2 s tím, že pozice krajních hodně ofenzivních beků zastanou Bořil se Sýkorou, zatímto Jugas, Deli a Kůdela budou hrát stopery.

      No uvidíme...

      • Re: Slavia hraje s Guangzhou Evergrande

        martyni (přítel SN)     před 7 lety 31.01.2018 15:40 |  
        0 0

        Jo to by davalo smysl.. ale na slavia.cz je 4 -4 - 1 - 1:) On tedy asi v zaveru zapasu s Kodani taky nejak byl na kraji, jinak si moc nedovedu představit, co by v tomhle prostoru jako stoper delal.. :)

        • Re: Slavia hraje s Guangzhou Evergrande

          Boss82     před 7 lety 31.01.2018 15:46 |  
          0 0

          Pokud by hrál fakt klasického beka v systému 4-4-2, tak tomu úplně nerozumím, protože to určitě není typ hráče, kterého by Trpišovský na takovouto pozici preferoval. I takový M. Frydrych je v tomto na hraně, ale už si tam celkem zvykl, nicméně nevidím důvod předělávat dalšího stopera (navíc pohybově a technicky ještě hůře vybaveného, než je Frydrych) na krajního obránce, když máme v týmu dvojici Bořil - Frydrych a hrát tam může i Kůdela.

          • Re: Slavia hraje s Guangzhou Evergrande

            Travinho     před 7 lety 31.01.2018 20:01 |  
            0 0

            Jugas tam hrával do nějakých 22 stabilně, až pak přešel na stopera. Tam mu to jde podle mého lépe, ale na kraji se neztratí, jeho pozice to však není...

            • Re: Slavia hraje s Guangzhou Evergrande

              Boss82     před 7 lety 01.02.2018 18:39 |  
              0 0

              Zajímavé, to jsem nevěděl.

      • Re: Slavia hraje s Guangzhou Evergrande

        Cross     před 7 lety 31.01.2018 15:47 |  
        0 1

        Mi to přijde na přípravný zapas zajímavá varianta. Mohlo by to fungovat. Urcite vyzkoušet! Ale chybi mi tam tedy potom i Škoda. Do vápna bude lítat hodně centrů.
        Obecně si myslím, ze nás Kanton přetlačí. Najít hodně kvalitní tým.

      • Re: Slavia hraje s Guangzhou Evergrande

        Arutha     před 7 lety 31.01.2018 16:19 |  
        5 0

        Pár let zpátky Jugas hrával beka pravidelně

        • Re: Slavia hraje s Guangzhou Evergrande

          Boss82     před 7 lety 01.02.2018 18:40 |  
          0 0

          Aha...

      • Re: Slavia hraje s Guangzhou Evergrande

        zeleznik2     před 7 lety 01.02.2018 10:50 |  
        0 0

        Bez Jugase v základu velká chyba, ale pokud budeme hrát na dva stopery, přednost dostanou Deli s Kúdelou, pak by pro Kubu byla pravá strana, ale ještě je čas na vybroušení sestavy..

    • Re: Slavia hraje s Guangzhou Evergrande

      Maty22     před 7 lety 31.01.2018 15:50 |  
      0 0

      Ono pokud má Syky útočný pokyny, tak je to spíš 3-5-2, nebo 3-4-3.

  2. Re: Slavia hraje s Guangzhou Evergrande

    martyni (přítel SN)     před 7 lety 31.01.2018 15:33 |  
    0 3

    A sakra, Jugas si akci v posledním zapase vyslouzil místo na beku! :)

    • Re: Slavia hraje s Guangzhou Evergrande

      SKSVenca     před 7 lety 31.01.2018 15:35 |  
      2 1

      Ve Football manageru 2018 je Jugas pořád veden jako pravý bek, tak jsem zvědavý jak se na ''své'' pozici předvede :))

      • Re: Slavia hraje s Guangzhou Evergrande

        goop     před 7 lety 31.01.2018 15:42 |  
        6 2

        Tak von to Trpiš staví podle Footbal manageru...

  3. Re: Slavia hraje s Guangzhou Evergrande

    davidovky1     před 7 lety 31.01.2018 15:37 |  
    1 15

    S takovou sestavou se chce hrát totální fotbal,tak to fakt asi ne.A je jedno že je to jen přátelák.

    • Re: Slavia hraje s Guangzhou Evergrande

      martyni (přítel SN)     před 7 lety 31.01.2018 15:41 |  
      1 0

      Proc ne?

    • Re: Slavia hraje s Guangzhou Evergrande

      davidovky1     před 7 lety 31.01.2018 15:42 |  
      1 11

      to uvidíš za chvíli proč ne

      • Re: Slavia hraje s Guangzhou Evergrande

        Boss82     před 7 lety 31.01.2018 16:56 |  
        8 1

        Vidíme, vidíme...

    • Re: Slavia hraje s Guangzhou Evergrande

      goop     před 7 lety 31.01.2018 15:43 |  
      1 12

      No, asi přišlo zadání od majitele, že číňani musej vyhrát.

    • Re: Slavia hraje s Guangzhou Evergrande

      Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 31.01.2018 16:49 |  
      5 0

      Co jsi rikal? Dobre ti tak..

  4. Re: Slavia hraje s Guangzhou Evergrande

    tumis88     před 7 lety 31.01.2018 15:48 |  
    0 0

    Nejakej stream?

  5. Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 1:0 v 1. pol.

    martyni (přítel SN)     před 7 lety 31.01.2018 16:11 |  
    0 0

    No vypada to, ze fakt hraje klasickyho beka:)

    • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 1:0 v 1. pol.

      Boss82     před 7 lety 31.01.2018 16:17 |  
      0 0

      Tak to čumim...

      • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 1:0 v 1. pol.

        goop     před 7 lety 31.01.2018 16:21 |  
        1 0

        Je mi ho až líto, jak tam musí pilovat lajnu, házet auty a zakončovat.

        • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 1:0 v 1. pol.

          martyni (přítel SN)     před 7 lety 31.01.2018 16:22 |  
          0 0

          No tak co, zahraje si..

    • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 1:0 v 1. pol.

      Sešívaný     před 7 lety 31.01.2018 16:20 |  
      1 3

      Třeba is Trpiš zkouší, kdo z dvojice Jugas-Frydrych je platnější na kraji a koho si tedy nechat.
      Jugas hrál kraj ve Zbrojovce a tam byly jeho výkony popravdě docela strašidelné.

      • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 1:0 v 1. pol.

        Travinho     před 7 lety 31.01.2018 20:26 |  
        1 0

        Tak odchod Jugase mi přijde jako fantasmagorie....

  6. Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 1:0 v 1. pol.

    goop     před 7 lety 31.01.2018 16:18 |  
    0 0

    Tak Jugas opravdu čistokrevná pozice beka.

    • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 1:0 v 1. pol.

      Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 31.01.2018 17:36 |  
      2 0

      Překvapení to asi není, když v Jihlavě nemůže hrát Bořil. Takže pravý bek buď Frydrych nebo Jugas a oba se takticky hodně zepšili. Uvidíme.

  7. Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 1:0 v 1. pol.

    PetCC     před 7 lety 31.01.2018 16:24 |  
    2 2

    Dobrej chorál, to bychom měli nacvičit i u nás! :-)

    • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 1:0 v 1. pol.

      goop     před 7 lety 31.01.2018 16:26 |  
      3 0

      Souhlas. A spustit vždy když se ozve jude slavie :-)

      • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 1:0 v 1. pol.

        mig52     před 7 lety 31.01.2018 16:59 |  
        0 1

        Omlouvám se , že trošku odbočím.Já bych rád slyšel po té, co nám judisty začnou připomínat rudoši, odpovědět z TS chorálem ruuuuda bída!!!

  8. Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 1:0 v 1. pol.

    Kábě     před 7 lety 31.01.2018 16:29 |  
    3 1

    To spalování šancí je fakt strašný... :D

  9. Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 1:0 v 1. pol.

    kjandourek (admin)     před 7 lety 31.01.2018 16:30 |  
    7 1

    Ta naše koncovka... to už je fakt diagnóza...

    • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 1:0 v 1. pol.

      pethead (přítel SN)     před 7 lety 31.01.2018 16:33 |  
      5 0

      Říkal jsem si, že Necka nastavil laťku opravdu hodně vysoko, ale Simon dokázal zdánlivě nemožné a pohodlně její výšku zdvojnásobil... ;)))

      • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 1:0 v 1. pol.

        Faris (přítel SN)     před 7 lety 31.01.2018 16:38 |  
        1 0

        A ještě se zranil. Škoda

    • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 1:0 v 1. pol.

      martyni (přítel SN)     před 7 lety 31.01.2018 16:40 |  
      3 0

      Hele nedavano nekde rikal Dobias, ze moc hrajeme na centry a ze je to neefektivni, pac podle statistik padne gol z kazdyho 76. centru !!! Ta statistika me dost prekvapila. Je fakt, ze se tady na nepresnost centru hodne nadavalo, ale zrejme je to normalni a odpovida to statistikam. A je fakt, ze i dnes ty akce všechny dohráváme do kridla a z centru není nic..

      • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 1:0 v 1. pol.

        Travinho     před 7 lety 31.01.2018 20:29 |  
        2 1

        Tak to je samozřejmě dost spekulativní, protože není centr jako centr, nejsou útočníci jako útočníci a tak dále. Samozřejmě pokud budeš mít na kraji někoho typu Došek nebo Frydrych, kdy jeden z deseti centrů najde adresáta, tak se nemůžeš divit. Ale ostrý centr při dobrém náběhu útočníků je velká zbraň...

    • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 1:0 v 1. pol.

      mig52     před 7 lety 31.01.2018 17:00 |  
      1 3

      Prostě to chce nového bombera.

  10. Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 1:0 v 1. pol.

    pethead (přítel SN)     před 7 lety 31.01.2018 16:37 |  
    0 0

    Simon zase zraněný, nebo špatně koukám? :(

    • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 1:0 v 1. pol.

      Faris (přítel SN)     před 7 lety 31.01.2018 16:39 |  
      0 0

      Ano střídal. Podle mne si něco udělal u toho zakončení. Tam nevypadal přirozeně

      • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 1:0 v 1. pol.

        goop     před 7 lety 31.01.2018 16:45 |  
        2 0

        Jugas u těch centrů taky nevypadá přirozeně.

  11. Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 1:0 v 1. pol.

    Hofo78     před 7 lety 31.01.2018 16:44 |  
    5 1

    Tam je tribuna Sever se Strašákem a Krasoněm

    • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 1:0 v 1. pol.

      JS (přítel SN)     před 7 lety 31.01.2018 16:49 |  
      1 3

      Zrovna jsem to chtěl také napsat. Je jasné, kde se naši ultras inspirují. U kolegů na Arabském poloostrově...

  12. Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 1:0 v 1. pol.

    sicilianbrno     před 7 lety 31.01.2018 16:44 |  
    0 0

    Tak na zaver polocasu to mame i s mistni cimbalovkou, asi sme se jim trefili do modleni, ted bych na to streamu uvital docela i ceskej komentar...:-)

    • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 1:0 v 1. pol.

      bongor     před 7 lety 31.01.2018 16:59 |  
      1 0

      Máš ho na Slavia TV

  13. Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 1:0 v 1. pol.

    martyni (přítel SN)     před 7 lety 31.01.2018 16:48 |  
    19 1

    Prosimvas, vyhodte toho JZ8, na to se neda divat, jak je efektivnejsi nez všichni naši skvele technicky vybaveni záložníci.. :)

    • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 1:0 v 1. pol.

      JS (přítel SN)     před 7 lety 31.01.2018 16:49 |  
      3 17

      Jeden gól v přípravě Jaro nedělá....

      • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 1:0 v 1. pol.

        martyni (přítel SN)     před 7 lety 31.01.2018 16:51 |  
        17 1

        A dva uz vůbec ne..:)

        • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 1:0 v 1. pol.

          kjandourek (admin)     před 7 lety 31.01.2018 17:41 |  
          7 0

          A nedej bože aby se v přípravě trefil potřetí - to už by si rovnou mohl sednout na drát :-)

    • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 1:0 v 1. pol.

      lassiter     před 7 lety 31.01.2018 16:49 |  
      6 0

      no jo, škoda že to tam takhle neuklidil s tou Astanou...

      • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 1:0 v 1. pol.

        martyni (přítel SN)     před 7 lety 31.01.2018 16:52 |  
        0 0

        skoda, no..

        • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 1:0 v 1. pol.

          JS (přítel SN)     před 7 lety 31.01.2018 16:56 |  
          2 17

          To je právě to, že v důležitých zápasech se Jarda, přiznejme si to, prostě zese.... eh. Schová za obránce a nic světoborného nepředvede.

          • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 1:0 v 1. pol.

            Boss82     před 7 lety 31.01.2018 16:59 |  
            12 1

            Jako třeba loni v derby na Letné?

            • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 1:0 v 1. pol.

              DF007     před 7 lety 31.01.2018 18:55 |  
              5 0

              Ono to derby nebylo jen jedno, ale rozhodl i jedno doma

              • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 1:0 v 1. pol.

                Boss82     před 7 lety 01.02.2018 18:41 |  
                0 0

                Jojo, pravda.

                • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 1:0 v 1. pol.

                  DF007     před 7 lety 01.02.2018 19:18 |  
                  1 0

                  Bičík na něj dosud s láskou vzpomíná :-)

                  • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 1:0 v 1. pol.

                    Boss82     před 7 lety 06.02.2018 12:52 |  
                    0 0

                    :-D

          • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 1:0 v 1. pol.

            martyni (přítel SN)     před 7 lety 31.01.2018 17:03 |  
            4 0

            Vazne? Co to derby treba? A kterej hrac nas na podzim v důležitých zápasech zachranil?

          • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 1:0 v 1. pol.

            sicilianbrno     před 7 lety 31.01.2018 17:10 |  
            3 0

            Jeste ze nehraje tvuj druhej velkej oblibenec Škoda, alespon mas ušetřeno trapnyho vymyšleni jak se při golech ukopl atd...

          • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 1:0 v 1. pol.

            hiker42     před 7 lety 31.01.2018 17:11 |  
            9 2

            kdyby hloupost nadnášela, tak jsi družice

            • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 1:0 v 1. pol.

              JS (přítel SN)     před 7 lety 31.01.2018 18:15 |  
              1 2

              Alespoň nemám stále potřebu komentovat jiné, že je jejich argumentace/názory/vyjadřování s prominutím nedostatečné.

      • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 1:0 v 1. pol.

        mig52     před 7 lety 31.01.2018 17:02 |  
        0 1

        A 3 minuty před koncem ve Zlíně.

      • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 1:0 v 1. pol.

        Travinho     před 7 lety 31.01.2018 20:33 |  
        0 0

        Můj názor je takový že proti Astaně byl problém, že še z pravé strany a borec byl těsně za ním, tudíž si musel míč přikrýt tělem a vést spíše na pravačku. Pak sice zakončoval levou, ale neměl to vůbec dobře připraveno. Spíš to měl pod nohou...

  14. Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 1:0 v 1. pol.

    sicilianbrno     před 7 lety 31.01.2018 16:48 |  
    0 3

    Jaarda...jediny plus zatim vydim v napadani tech žlutasků, a docela to na ne pusobi..v jakem vam prijde, ze hrajeme to rozestaveni? 3-5-2 nebo spis 4-4-1-1? gool, honzik ukazuje jak si važi prodlouzeni smlouvy :-)

    • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 1:0 v 1. pol.

      bongor     před 7 lety 31.01.2018 17:01 |  
      1 0

      Hrajeme 2-3-5 ,jako za Pepiho

      • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 1:0 v 1. pol.

        sicilianbrno     před 7 lety 31.01.2018 17:08 |  
        0 3

        Kdyby tomu taky bylo, tak 3:0 je hodne malo...

        • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 1:0 v 1. pol.

          Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 31.01.2018 17:30 |  
          0 0

          Ted uz je to lepsi? :)

          • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 1:0 v 1. pol.

            sicilianbrno     před 7 lety 31.01.2018 17:39 |  
            0 2

            Proti takove "kvalite" a v systemu 2-3-5 dokud neni skore dvouciferny, neni spokojenost na miste :-)

    • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 1:0 v 1. pol.

      mig52     před 7 lety 31.01.2018 17:05 |  
      0 1

      Tak mnozí tu psali, že je to stejné nebo horší jak za JŠ, ale presujem o třídu agresivněji. Jen aby to nedopadlo jak kdysi za DUMLA. V přípravě ofenzívní smrště, a od 1. mistráku na jaře hluboký blok.:-)

    • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 1:0 v 1. pol.

      Travinho     před 7 lety 31.01.2018 20:35 |  
      0 0

      Tu otázku myslíš vážně?

  15. Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 2:0 v 1. pol.

    Sešívaný     před 7 lety 31.01.2018 16:49 |  
    2 0

    No, dneska už to má parametry, dá se na to dívat. Otázka je, nakolik je to naším zlepšením a nakolik soupeřem. Předchozí dva byli po stránce taktické a fyzické někde jinde. Po prvních pěti minutách se mi nechtělo věřit, že hrajeme proti čínskému mistrovi.

    • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 2:0 v 1. pol.

      Arya     před 7 lety 31.01.2018 16:53 |  
      1 0

      Ale dokazujeme tím,že jsme lepší než VP,ne? Když oni dostali bůra ...

    • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 2:0 v 1. pol.

      bongor     před 7 lety 31.01.2018 17:02 |  
      0 0

      Údajně je to dvojnásobný vítěz LM Asie a trénuje je Cannavaro

  16. Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 3:0 po 1. pol.

    mig52     před 7 lety 31.01.2018 16:51 |  
    1 3

    Klasika posledních měsíců , Delínek se zranil. Snad to bude banalita a byl stažen preventivně.

  17. Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 3:0 po 1. pol.

    Jachym     před 7 lety 31.01.2018 16:59 |  
    2 0

    Zatím se dnes Číňané učí od nás jak se stabilizuje fotbalový tým v přípravě... :-))

  18. Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 4:0 v 2. pol.

    hiker42     před 7 lety 31.01.2018 17:14 |  
    0 0

    opačně se to už "povedlo" :-(

  19. Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 4:0 v 2. pol.

    Komix     před 7 lety 31.01.2018 17:20 |  
    4 0

    To je dneska pošušňáníčko! :)

  20. Kolář

    pethead (přítel SN)     před 7 lety 31.01.2018 17:43 |  
    8 0

    Koláře jsem nikdy nějak speciálně nesledoval... ale moc se mi líbí jeho rozehrávka. On je obounohý?

    • Re: Kolář

      bongor     před 7 lety 31.01.2018 18:38 |  
      3 0

      Akorát ty jeho kličky před brankou,to smrdí.

      • Re: Kolář

        mig52     před 7 lety 31.01.2018 19:19 |  
        2 1

        No, a jak se přidá Deli, to bude na infarkt.

  21. Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 5:1 v 2. pol.

    mireksl     před 7 lety 31.01.2018 17:59 |  
    10 0

    Tak dneska byla hra opět o hodně lepší. Výrazně se zlepšila rychla kombinace. Zajímavé bylo co předváděl v prvnim poločase Jugas jak brousil se svou figurou lajnu. Sice to stale neni 100% ale řekl bych že jsme čínského mistra pěkně smázli.

    • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 5:1 v 2. pol.

      goop     před 7 lety 31.01.2018 18:53 |  
      1 1

      Trochu jsme je potrápili. :-)

  22. Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 5:1

    zdenek_prachar     před 7 lety 31.01.2018 18:52 |  
    27 1

    Narozdíl od kolegů, kteří už 20 minut před výkopem věděli, že bude všechno špatně a tým trénuje parta nekompetentních zoufalců, mně se ten fotbal dneska docela dost líbil.
    1. jsme hráli ve velké intenzitě a ve velkém pohybu (ve srovnání s dřívějškem)
    2. postupně přibývá pokusů o narážečky, rychlé kombinace, hru dopředu - prostě podle mne přibývá momentů, kdy je jasně patrné, co chceme hrát, jak to chceme hrát, proč to chceme hrát a také to hrajeme
    3. osobně bych nelpěl na tom, aby hráči "hráli na své přirozené pozici", protože pendrek záleží na tom, co je napsáno na papíře. Pokud budeme hrát systémem, ve kterém budeme co nejlépe a nejefektivněji využívat schopnosti a dovednosti hráčů (a rozvíjet je), budu spokojený bez ohledu na to, na jaké pozici budou psáni v zápise
    4. i když jsou ve hře stále nedorazy a nepřesnosti, líbí se mi, že přibývá procento situací, kdy jde o správně zvolené řešení, které je jen nepřesně provedeno. Ovšem s jednou výjimkou, kterou byl dneska Necid. Aby se dostal z pozice hrotového hráče třikrát během dvaceti minut do situace, která prostě musí skončit gólem, a nebyl z toho gól ani jeden, to je hodně špatně. Mnohem horší ale je, že všechny tři situace od začátku řešil špatně... Už jsem to psal po minulém zápase, ale my potřebujeme opravdového útočníka a zapracovat na produktivitě. Dneska těch šancí bylo nepočítaně a gólů jsme měli dát mnohem víc. Nejde totiž o dnešek, kdy je fuk, jestli vyhrajeme 5:1 nebo 10:1, ale jde o ty nejdůležitější zápasy, které by mohla jedna či dvě šance rozhodnout.
    5. Dnes mne potěšili výkony Bořil a Jugas (tedy oba, kteří "nehráli na svém přirozeném postu"), líbí se mi, jak hraje nohama Kolář, líbí se mi, že se Danny a Hušby snaží hrát kolmice dopředu, líbí se mi, že defenzivní záložníci projevují snahu hrát konstruktivně a líbí se mi, že je vidět jistý progres v návycích a v zažívání si systému.
    6. Nakonec si neodpustím koment k letenskému rivalovi. Stanciu, Kanga, Ristič (spolu s ben Chaimem, Kayou a některými dalšími hráči), to je kádr, který na českých hřištích působí trochu jako zjevení a je to neoddiskutovatelná kvalita. Jenže dnes (samozřejmě bez Kangy a Rističe) hráli zase jako kdyby se viděli prvně v životě. Mám trochu pocit, že oni směřují tam, odkud my se snažíme utéct - tedy k fotbalu založenému na individuální kvalitě, bez nějakého velkého systému a hlavně bez nějakého velkého pohybu. A za sebe říkám, že se mi naše cesta zamlouvá víc. Protože pokud budeme mít pevně zažitý systém a styl hry a budeme do něj skautovat a dokupovat hráčskou kvalitu, tak za mně je to daleko lepší cesta než nakupovat vyšší a vyšší a dražší a dražší kvalitu ne na základě týmové potřeby z hlediska systému hry, ale jen na základě individuálních kvalit...

    • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 5:1

      Jachym     před 7 lety 31.01.2018 19:10 |  
      3 2

      Souhlas, ale nepřeceňoval bych výkon vzhledem k soupeři, stejně jako bych nepanikařil po stejném výsledku v opačném gardu proti mnohem silnějšímu Petrohradu. Také nic nenamítám, pokud nebudeme závodit se Spartou v peněžním vyjádření posil, ale budeme posilovat vhodnými hráči do nového systému hry. Samozřejmě je ale otázkou, zda jimi jsou dva nově příchozí obránci.

      • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 5:1

        vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 31.01.2018 19:30 |  
        3 2

        Neříkám,že ta cesta kterou se dáváme nepřinese úspěch,ale jedna věc je jistá,pokud bude chátra nadále tak masivně,tedy na české poměry investovat do kádru tak i jí to přinese úspěch o tom jsem přesvědčen ač jí to nepřeji.Otázka je jestli to bude křétu bavit,ale zjevně je rozhodnut v tom pokračovat.Budu sám zvědavý jak to vše bude pokračovat.

        • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 5:1

          bongor     před 7 lety 31.01.2018 19:46 |  
          8 0

          Bohužel mám dojem,že ho to bavit bude.Honí si totiž svoje ego a to i když teď třeba na bídě moc nevydělává.Peněz má hromady a na rozdíl od nás si s nima může dělat co chce.Že nemá žádné zábrany a půjde si za svým snem bezohledně ,to už ukázal svojí podporou STBerbra.My bychom potřebovali opravdu gólovýho útočníka.On si Superb svoje uhraje,ale není to úplně ono a Necka je z formy,o těch jeho šancích dnes,ani nemluvím,to bylo umění nedat.

        • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 5:1

          kjandourek (admin)     před 7 lety 31.01.2018 19:46 |  
          5 4

          Já s tím tedy nesouhlasím...

          Aby tohle mělo smysl, tak by ti hráči u nich museli podávat takové výkony, že by odcházeli na západ za ještě větší peníze...

          Všimni si, že oni vůbec nemají nějaký systém skautingu... ještě se jim nestalo, že by koupili frajera za velký prachy a on se u nich vyhrál tak, že by šel ven za ještě větší prachy.. jejich "investice" do kádru spočívá v tom, že dají velké prachy za hráče, který tu hodnotu nemá....

          Ben Chaima chtěli ve Francii, ale když se dozvěděli cenu, tak si řekli, že tolik za něj dávat nebudou... ten chlap má cenu tak 20 mega v korunách, což Francouzi pochopili... ale tím, že za něj dáš skoro osmdesát, tak lepší nebude....

          Kdyby Stanciua koupili z FCSB za pět a on šel po roce a půl do Anderlechtu za deset, tak ano - to by byla investice, která se vyplatila... tohle je přesně opačná cesta, kdy si Anderlecht uvědomoval, že pro něj nemá žádnou hodnotu a chtěl alespoň minimalizovat ztráty..

          jediní hráči, kteří se u nich v poslední době zhodnotili a odešli za velké peníze do lepších soutěží jsou jejich odchovanci: Schick, Krejčí, Brabec, Kadeřábek... dá se sem zařadit i V.Kadlec... ale nevěřím tomu, že ten zase půjde do nějaké TOP ligy za 100 mega...

          • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 5:1

            fleder     před 7 lety 31.01.2018 20:09 |  
            6 1

            Nechci tě chytat za slovo, ale pokud se jim opravdu podaří prodat Dúbravku za ty nekřesťanský prachy /ano, je to sice Anglie, ale on tu cenu nemá../ tak to bude majstrštyk. Hlavně oproti tomu, za kolik přišel.
            A ty jejich odchovanci..oni umí jednu věc dokonale..z relativně lehce nadprůměrných hráčů udělají díky spřáteleným presstitutům, tlačence do repre a neustálým kecům agentů, jak jsou skvělí, div ne nadhvězdy naší ligy a ty pak prodají. Za nesmyslné peníze a venku ti hráči zas takovou díru do světa neudělali - na to, jak byli tady hypovaní...
            Jinak souhlas, jsou to chaotici a pokud co přestupní období půlku teamu vyhází, bude jim to furt vypadat stejně. Ale ta jména, co přivádí, docela smysl mají..(neříkám už, že i ta cena je odpovídající)

            • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 5:1

              kjandourek (admin)     před 7 lety 31.01.2018 20:39 |  
              7 0

              Přijde mi, že to trochu chybně hodnotíme výkony v naší lize... ale kluby v TOP ligách ty hráče hodnotí podle jejich výkonů v Evropě...

              Bídám se povedla jedna sezóna v Evropské lize a proto prodala Krejčího a Brabce za tyhle prachy.. prostě to vypadalo jako že jsou to super talenti, když vypráskali Lazio Řím a Krasnodar.... A ruku v ruce s tím se dostali do repre a pod Vrbou postoupili na Euro.. tohle vidí velké TOP kluby a slyší na to... že se v naší lize kopali za uši nedokázali přeskočit Plzeň už je pod rozlišovací schopností TOP klubů... Vidí potenciál, co se ukázal na mezinárodní scéně
              Schick si udělal jméno v repre do 21 let, kdy snad byl nejlepším střelcem Kvalifikace..

              A Dúbravka? Toho chtějí, protože super zachytal za slovenskou repre - to vidí Newcastlle... a chce tím pádem za něj dát prachy, co by dal za špičkovýho gólmana v Anglii... nám to holt přijde jako balík, protože Pavlenka když šel ven, tak za sebou měl co se Evropy týče jenom nepodařený dvojzápas s Anderlechtem a jeden přátelák za áčko v Belgii... i na ME U21 dělal jenom náhradníka.. A i tak za něj Brémy daly třikrát více, než byly na začátku ochotni...

            • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 5:1

              bongor     před 7 lety 31.01.2018 22:15 |  
              7 0

              To je hezký slovo "presstituti" a ti jim zvedají ceny jejich hráčů,z nichž je málokdo nadprůměr tím,že neustále omílají ,co je to za hvězdy.Třeba z toho Šika,aby si Římani hodili mašli.Já jsem ho viděl snad desetkrát a ani jednou mě nepřesvědčil.On se zřejmě nechá finančně přesvědčit kdekdo i venku.

          • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 5:1

            vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 01.02.2018 07:51 |  
            2 2

            Souhlasit můžeš i nemusiš,ale fakt je ten,že ty velké peníze to jednou zlomí,jasně můžeme se dohadovat za jak dlouho.Když to srovnán třeba s Mancity,tak se tam nacházelo spousta peněz, nez to zacalo fungovat a jistě najdeme vícero prikladu,ty peníze to jednou dokážou, samo pokud to nepovedou úplný nymandi,ale i tam se jednou trefí.

            • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 5:1

              kjandourek (admin)     před 7 lety 01.02.2018 09:03 |  
              4 1

              Pokud dáš za frajera desetinásobek jeho skutečné hodnoty, tak to ještě neznamená, že najednou začne hrát desetkrát lépe...

              Nemá smysl ukazovat na Mancity, nebo jiné kluby v TOP ligách... Protože do těchto lig přicházejí hráči jako do svých vysněných destinací... a každý se v té lize chce udržet... zatímco k nám přicházejí hráči, které v těch TOP ligách zatím, nebo už nikdo nechce....

              V naší lize musíš mít fungující tým složený z hráčů, kteří by za ten klub dýchali a k téhle kostře má smysl začít kupovat borce za velké prachy jako takové třešničky na dortu.. a když se z nich stanou další součástky téhle kostry, tak se klub posunuje nahoru....

              Ale to, co tam teď předvádějí....

              Teď kupují gólmana... za padesát mega... a když se podíváš, co má za sebou... ještě před třemi lety byl trojka a na post jedničky se dostal tak, že dvě jedničky za sebou odešly a dvojka se zranila... Myslíš si, že má cenu padesáti mega? Nebo jenom majitel Steauy zavětřil příležitost, jak podojit klub, který nebyl připraven na prodej brankáře na poslední chvíli a dostal se tak do problémů?

              • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 5:1

                vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 01.02.2018 16:43 |  
                0 1

                Já s tebou nepolemizuji o ceně a kvalitě za kterou to kupují,jen tvrdím,že to prostě jednou klapne a přes ty prachy budou nahoře a budou mít fakt dobrej tým,Ovšem moc nevěřím,že to bude se zmrzlinářem.Slavie se rozhodla jít jinou cestou víc českou a i o cosi levnější.Osobně vidím z dlouhodobého horizontu a budování týmu evropské úrovně jako nadějnější tu cestu křéti,ale samozřejmě s jinými lidmi.

                • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 5:1

                  kjandourek (admin)     před 7 lety 01.02.2018 20:04 |  
                  2 1

                  Já osobně si myslím, že to klapnout prostě nemůže....
                  Na to, aby to klaplo, by musela být česká liga nějaká extra destinace... musely by i ostatní kluby mát vysoký kredit a zisk titulu u nás by musel mít ve světě pro cizince nějaký zvuk....
                  německá liga, anglická, španělská, italská, francouzská... Tam přijde Neymar, nebo Ronaldo, najde tam kluby složené z podobných bombarďáků a odehraje tam vrchol své kariéry...

                  U nás i kdybys zaplatil Messiho v nejlepších letech, tak zjistí, že si to tu nemá s kým dát a když ano, tak že tu nemá proti komu hrát a zase rychle uteče... Podívej se, jak se nudí Neymar v první sezóně ve Francii, protože vidí, že PSG válcuje jejich ligu s prstem v nose...

                  Proto v našich končinách na rozdíl od TOP lig potřebuješ mít klub postavený na domácích hráčích, pro které je účinkování v něm vrcholem.. vedle nich mladíky, kteří mají ambice po dvou třech sezónách jít výš.... a k nim můžeš koupit nějakého borce za víc peněz...

                  Ale pokud ten základ nemáš, tak jenom dáváš velké prachy za hráče, kteří nemají vztah ani ke klubu, ani k zemi, v níž hrají.... a jde k Tobě jenom ten, kdo nemá na TOP ligu... tudíž je daleko efektivnější stahovat si k sobě talenty z domácích luhů a hájů.. případně okolí... Tak, jako to bída dělávala za Košťála..

                  • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 5:1

                    vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 01.02.2018 21:16 |  
                    0 1

                    No nic já jsem přesvědčen,že pokud nezavře měšec,tak to k úspěchu povede v nějakém časovém horizontu.Pravda je,že tu máme takovou česko-slovenskou cestu prádelny,která se jeví jako úspěšnější,je to vlastně střet dvou koncepcí,otázka je zda se to co dokázala prádelna dokáže někdo druhý ,když nebude mít za zadkem rozhodčí, který v krizových chvílích trochu nakloní rovinu.Ovšem až čas nám ukáže jak to dopadne.

                    • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 5:1

                      Rooney     před 7 lety 02.02.2018 14:11 |  
                      0 0

                      Ale právě ten měšec, o kterým píšeš, je ten hlavní problém... Křetínského cesta je závislá na tom, že buď ten tým bude pravidelným účastníkem LM, v horším případě to alespoň částečně může napravit jarní účast v EL. Pokud se tak nestane, bude muset majitel tuto díru v rozpočtu zalepit ze svého. Momentálně tam sype cca 100mil. ročně, ale pokud se mu tahle cesta nepovede, bude tam sypat tak 3x tolik a to už ho asi bavit moc nebude... My máme sice daleko movitější majitele, než je DK, ale rozdíl je v tom, že oni nás nevlastní pro zábavu a společenský kredit, takže pro ně tato cesta nemá logiku.
                      A já si nemyslím, že jdeme cestou jako Plzeň. Jsem přesvědčen, že i my se dočkáme zahraničních posil, ale převážně to budou mladí kluci, kteří se k nám přijdou ukázat a vybojovat si angažmá na západě. Právě proto přišla dvojce JN+JiT, kteří v Liberci podobnou cestu úspěšně praktikovali, akorát tedy a pár "úrovní" níže. Tato cesta také nebude levná, ale případné ztráty při neúspěchu nebudou tak drastické, jako u "Křetínského" cesty a to by nám náš majitel mohl občas prominout a zalepit ze svého.

    • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 5:1

      mig52     před 7 lety 31.01.2018 19:24 |  
      1 2

      S tím útočníkem souhlas. Aspoň jsi za něj, kromě jiného, dostal palce nahoru. Já jinde za stejnou myšlenku opačným směrem:-)

    • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 5:1

      Jarda55     před 7 lety 02.02.2018 17:04 |  
      0 0

      Ahoj, většinou souhlasím s tímto komentářem, ale nechtěl bych dnešní výsledek přeceňovat, čínský mistr mi totiž hodně zklamal a nechce se mi věřit, že by jsme ho tak hladce válcovali. Ale
      s naší hrou jsem byl příjemně překvapen, tak jsme doufám na správné cestě. Líbili se mi Jugas, Bořil, Hušby, Dany, Sýkora a hlavně Souček, z něho začíná být "pan fotbalista", jen tak dál. Ale Koláře v brance nám zatím neprověřili, to asi až další zápasy. Tak jsem zvědavý na sobotní zápas proti Šachťaru Doněck, který nám ukáže, jsetli ta naše hra je na vzestupu.
      Ještě bych měl jednu připomínku k administraci těchto komentářů. Rád je čtu i několik dní po sobě, ale když je čtu druhý den, tak se začtu do komentáře a po chvíli zjistím, že už jsem ho četl včera. Tak bych měl jeden nápad, aby všechny komentáře dostávaly pořadové čílślo v pořadí, v jakém byly napsány a s tímto číslem byly zařazeny k různým komentářúm. Já když skončím jeden den se čtením, tak si zapamutuji, že jsem naposled četl číslo třeba 120 a druhý den rychle zjistím podle výše čísla (121 a výše), které komentáře jsem ještě nečetl. Myslím, že by to mohlo fungovat.
      Jinak se už nemůžu dočkat sobotního zápasu a hlavně už ligových a pohárových zápasů a doufám, že naše Slávinka nás výsledkově potěší.
      Jarda55

  23. Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 5:1

    Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 31.01.2018 19:05 |  
    1 20

    Myslím, že osa týmu je celkem jasná: Kolář – Bořil, Pokorný, Sýkora – Hušbauer, Souček – Škoda. Na stoperu je jasně nejlepší Pokorný a velký boj bude o druhého stopera (Jugas, Kúdela, Deli, ale i Míša), v záloze je těch variant strašně moc a v útoku bude záležet, zda budeme hrát s podhrotem (Danny nebo Stoch) nebo s rychlostním typem druhého útočníka (Tecl, Mick a až se uzdraví, tak i Muris).

    • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 5:1

      Kenny     před 7 lety 31.01.2018 19:19 |  
      11 4

      Tak teď se přiznám, že vůbec nevím jestli vtipkuješ a nebo ne. Pokorný zatím nejslabší ze stoperů, Necid jasně převyšuje Škodu.

      • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 5:1

        mig52     před 7 lety 31.01.2018 19:27 |  
        6 3

        No, Pokorný v každém zápase hrubice a jako na potvoru končící gólem. I když stoper odehraje vše ostatní s přehledem, toto vrhá na jeho výkon špatný dojem. Pokud to bude dělat ve vyrovnaných zápasech, tak nazdar hodiny. Věřím, že to vyladí.

        • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 5:1

          Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 31.01.2018 19:59 |  
          2 6

          Zápas s Petrohradem není měřítko, tam propadala hlavně záloha a dnešní penalta byla celkem k smíchu a spíš darovaná. Pokorný je technický, má přehled, je konstruktivní, má kvalitní přenesení hry a skvělé průnikové přihrávky a polední dvě věci jsou v Trpišově způsobu hry klíčové (ostatní stopeři v tom zaostávají). A že se občas něco nepovede, to je u kreativních hráčů normální, protože jdou svým způsobem hry do rizika.

          • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 5:1

            Jachym     před 7 lety 31.01.2018 20:05 |  
            6 3

            No, když se na pozici posledního hráče "občas" něco nepovede z důvodu hry na riziko, tak je to docela závažný nedostatek:-) Deli hraje také na postu stopera s přehledem, ale chybuje minimálně.

            • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 5:1

              Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 31.01.2018 20:11 |  
              2 2

              Příprava je od slova připravit se a chyby teď nejsou to hlavní, tady jde o způsob hry, který chce Trpiš hrát, to je klíčové. Navíc se mužstvo sehrává, všechno má svůj čas.

              • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 5:1

                Kenny     před 7 lety 31.01.2018 22:24 |  
                5 3

                To je sice pravda, ale ty chyby Pokorného nevznikly kvůli nějakému nepochopení systému hry a nedokonalé souhře. Tohle byly individuální chyby vyplývající z chybného vyhodnocení herních situací, což je na tomto postu naprosto fatální bez ohledu na způsob hry celého družstva.

                • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 5:1

                  Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 31.01.2018 22:45 |  
                  1 2

                  Holoubek když nastoupil v Lb, tak prohlásil, že studoval Trpišovského systém a že je velice zajímavý. A my teď právě řešíme systémové věci a postupně i souhru mužstva, vše ostatní jsou jen drobnosti. A mimochodem, nikdy jsem nezažil, že by trenér v přípravných zápasech řešil individuální chyby. Příprava je prostě příprava.

                  • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 5:1

                    Kenny     před 7 lety 31.01.2018 23:14 |  
                    9 2

                    Já zase nikdy nezažil, že by trenér upřednostnil hráče, který sice dodržuje herní systém, ale nestačí fotbalově a dělá opakovaně individuální chyby. Ale aby bylo jasno, mě je jedno kdo bude hrát. Spíš mě zarazilo, že vidíš Pokorného jako nejlepšího ze stoperů a on se přitom podepsal pod polovinu obdržených branek. Ale co člověk, to názor.

                    • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 5:1

                      Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 31.01.2018 23:47 |  
                      0 0

                      Uvidíme, liga nás rozsoudí.

  24. Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 5:1

    urs (přítel SN)     před 7 lety 31.01.2018 19:28 |  
    12 2

    Téda nechci předjímat, ale zdá se, že v tom Buchovi opravdu něco vězí - když nastoupil, tak byl zase nejlepší! :)

    • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 5:1

      bongor     před 7 lety 31.01.2018 19:50 |  
      3 0

      Mně připadá,ale abych to nezakřiknul,Šmícu když začínal u nás za áčko.

      • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 5:1

        urs (přítel SN)     před 7 lety 31.01.2018 21:07 |  
        2 0

        Jojo, rychlá myšlenka i práce s míčem, plus solidní přehled - určo má našlápnuto a hlavně JTVCD ;)

    • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 5:1

      Travinho     před 7 lety 01.02.2018 09:26 |  
      4 1

      Kvalita hráče se ukáže jinde než v deseti minutách utkání proti odevzdanému soupeři, který prohrává o čtyři branky. Já bych byl zato, aby šel Bucha hostovat někam, kde bude pravidelně hrát a vyhrál se tak v dospělé kopané. Při vší úctě k němu v naší záloze na základ pomýšlet nemůže.

      • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 5:1

        urs (přítel SN)     před 7 lety 01.02.2018 11:20 |  
        4 0

        Však uvidíme, za mě je to minimálně alespoň potěšitelný fakt. Před nějakými patnácti lety jsem viděl něco obdobného u nedávno odešlého Rosického. Taky mlaďas, kterej se nebál hrát a jasně převyšoval zkušenější plejery. Přál bych si mít v naší stáji podobnej talent a klidně co nejdříve. :)

  25. Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 5:1

    Fačín     před 7 lety 31.01.2018 19:58 |  
    3 1

    No tak dneska super výsledek, velmi slušná i hra. Bořil na křídle překvapil, stejně tak pod ním hrající Jugas, oba své netradiční role zvládli se ctí. Byť obecně nemám rád přesazování hráčů mimo jejich obvyklé pozice, tak tady uznávám, že se to podařilo. Škoda zranění Deliho, vypadá to na něco chronického, co se při zátěži obnovuje. No a myslím že se nám krystalizuje i sestava, která by mohla vyběhnout do začátku jarní části ligy. Otazníkem nejspíš ještě trochu zůstává obsazení stoperské dvojice, pravého beka a pravého křídla. Jugas ukázal, že pravého beka zvládne zahrát solidně, čili je to alternace k Bořilovi. Ten zase ukázal, že může hrát pravé křídlo, tam si myslím, že by do toho mohl ještě promluvit Mingazov. Střed a levá strana jsou dle mého názoru asi jasné - střed Souček, Hušbauer, Danny a levá strana Sýkora, Zmrhal.

    • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 5:1

      kjandourek (admin)     před 7 lety 31.01.2018 20:03 |  
      4 0

      je to tak - levá strana a střed určitě tak, jak píšeš.. trochu mě překvapuje nasazování Necky místo Milana..

      Jugas nejspíše příjemně motá trenérovi hlavu... Přijde mi, že ten počítal na stoperu s dvojicí Deli - Pokorný a Kúdelou za nimi... a Kuba mu do toho svými výkony v přípravě "hodil vidle"... tak zkouší, kde by ho případně mohl ještě využít.. :-)

      Mingazov by asi podle všeho patřil do té základní osy, kdyby se nezranil... a nezapomínejme, že na první zápas má Honza Bořil stopku...

  26. Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 5:1

    Travinho     před 7 lety 31.01.2018 20:49 |  
    15 0

    Pár poznámek k výkonu našich hráčů
    - Vynikající Souček, který měl celý střed a byl skoro všude. Podle mého hráč zápasu.
    - Už včera jsem tu psal, že nevidím důvod, proč by Jugas neodehrál na kraji to samé co Frydrych. Podle mého je na této pozici i lepší.
    - Velké překvapení Bořil.
    - Dvě zahozené tutovky od Necida.
    - Opět vynikající Sýkora.
    - Soupeř s nulovou obranou, na tak špatnou obranu v lize nenarazíme ani náhodou.
    - Zmrhal ukázal, že když dostane ze zálohy kvalitní míče, tak dokáže svým pohybem udělat v zadních řadách soupeře velkou neplechu.
    - Vyloženě nezklamal nikdo a konečně se lze na to dívat trochu pozitivně, ale brzdil bych s předčasnými soudy. Je to jen jeden zápas.

    • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 5:1

      donford     před 7 lety 31.01.2018 21:13 |  
      3 0

      I kdy nevím v jaké fázi přípravy je Doněck, přesto to bude jiný soupeř než Číňani. Ti hráli až neobyčejně naivně. Vzdor zvučnému jménu trenéra. Taky mě moc dnes zaujal Sýkora, Bořil, Souček a také se mi líbil kromě stabilně výkonného Dannyho velmi jistý Kúdela. nevím, jak je to po dnešním střídání s Delim, ale určitě s ním nemůžeme zdaleka počítat po celou jarní sezónu. Četnost jeho zranitelnosti je neobvyklá. Kdo mě zase proti jiným tolik nezaujal, je Pokorný. Stále mi přijde měkký, málo důrazný. Možná je to tím, že přece jen ve francouzské lize po nedůvěře trenéra pauzíroval a potřebuje dohnat zápasovou jistotu, možná ještě není tak sehraný. I když s Kúdelou a s brankářem by si rozumět měl. Škoda, že na toho prakticky nešla za celý zápas rána. Také mi trápí zahazování 100% šancí - Necka, Zmrhal, Stoch a Deli. V ošmetném zápase by nás to stálo body. Jistě nešlo o ležérnost, ale o jisté neumění. JInak obrana s překvapením nového postu Jugase, Kúdela, Deli, Sýkora byla velkým oživením.

      • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 5:1

        Faris (přítel SN)     před 7 lety 31.01.2018 21:19 |  
        2 0

        Nemylim-li se, tak Sachtar to má jako generálku na LM. Takže v sobotu bude opravdu křest ohněm. Tam se ukáže, jak na tom jsme. Remíza super, vyrovnaná hra bude zázrak. Spíš čekám, že dostaneme naloženo, když jde o tým, co postoupil že skupiny LM.

      • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 5:1

        mig52     před 7 lety 01.02.2018 18:18 |  
        0 1

        Kolář má fakt velmi dobrou hru nohama. Velký přínos. Snad si v nejnevhodnější dobu nenechá vzít balón a soupeř to dá do prázdné-:)

    • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 5:1

      sksjardab     před 7 lety 31.01.2018 21:30 |  
      6 0

      se Součkem naprosto souhlasím,stašně se mi líbil. když to vezmu od brankáře,no zatím neprověřen,ale ty kličky a nahrávky ve vápně,no ...to budou nervy. v obraně se mi líbil Kúdela naprostý přehled i rychlost a přesnost rozehrávky,Deli samozřejmě jistota,ale byl trošku v rozehrávce horší než Kúdela. Bořil a Sýkora další muži zápasu.co se týče Jugase tak toho jsem pozoroval a říkám si jak dokáže pořád běhat nahoru dolu,bylo vidět že toho má fakt dost.(technika + přesnost slabší,ale zase buldok,dříč ) no a záloha,je vidět jak Hušby + Dany taky makají, sice nějaký nepřesnosti,ale... nu v útoku Necka,je vidět jak napadá a běhá,ale bohužel stašně slabá technika a opravdu velký neproměňování 100% tutovek. pro mě Škoďák jasně první volba,chybí druhý kvalitní útočník. Tecl ,nebo van Buren, no nevím. za dnešek se mi nejvíce líbil Souček ,Kúdela,Bořil a Sýkora, jo a abych nezapoměl klobouk dolů před Buchou,tam je velký potenciál,technický ,nebojí se hrát. Na svůj věk ,prostě budoucnost!

      • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 5:1

        bongor     před 7 lety 31.01.2018 22:22 |  
        0 0

        Ze Suka bude asi velkej plejer,mně připadá jako ten francouzskej černoušek,teď si nevzpomenu na jméno.Před půl rokem ale to byl nejdražší přestup,šel někam do Anglie.Mám ho na jazyku,holt guma.

        • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 5:1

          michal80     před 7 lety 31.01.2018 22:51 |  
          2 1

          pogba ? :-)

        • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 5:1

          Hofo78     před 7 lety 31.01.2018 22:51 |  
          1 1

          Kanté...

        • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 5:1

          celtix     před 7 lety 31.01.2018 23:19 |  
          2 1

          Myslíš Pogbu ale je to jinej typ než Souček. Tuhle sezonu 3 goly a 9 asistencí.

          • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 5:1

            bongor     před 7 lety 01.02.2018 08:22 |  
            0 0

            Jo Pogbu,má podobnej pohyb jako Suk,na první pohled nemotornej,ale ve skutečnosti špice

    • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 5:1

      mig52     před 7 lety 01.02.2018 09:36 |  
      0 1

      Můžu podepsat? Jsem rád, že sis všiml Suka, on je někdy nenápadný, ale neskutečně užitečný, teď i v rozehrávce výborný, u něj opravdu velký výkonnostní vzestup. Za mne také muž zápasu. I s ostatními body souhlas, jen bych připomněl, když už jsi zmínil zahozené tutovky Necida, tak i ta Zmrhalova i Míňova byly k pousmání, co dokázali zazdít, ale ve sportu se to stává.

      • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 5:1

        Travinho     před 7 lety 01.02.2018 09:46 |  
        0 0

        Ano, ona i Deliho tutovka se skoro nedala nedat...

        • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 5:1

          mig52     před 7 lety 01.02.2018 18:12 |  
          0 1

          To teda jo! Na tu jsem zapomněl.

  27. Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 5:1

    Hubacek     před 7 lety 31.01.2018 21:17 |  
    8 0

    Zkušený záložník Halil Altintop končí ve Slavii. V kariéře bude pokračovat v německém Kaiserslauternu, kam odchází na přestup.

    • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 5:1

      Jachym     před 7 lety 01.02.2018 11:18 |  
      8 1

      Přeji Halilovi úspěch. Svým chováním mi byl sympatický (viz třeba pokorné zdvižení slávistického dresu, který mu hodil zpět na hřiště fanoušek nebo dobré přijetí ostatními kluky, se kterými hrál karty). Ale i když měl dobré záblesky a ukázal, že to "má v noze", jeho fyzická (ne)připravenost byla pro mě velmi nepříjemným šokem. U opory bundesligového celku jsem naivně čekal (i přes relativně pokročilý fotbalový věk), že bude schopen "jezdit" celý zápas. Vždyť i Kadeřábek (v českých podmínkách jeden z nejvíce namakaných hráčů v tomto ohledu) zpočátku v bundeslize údajně nestíhal. Snad jsme se z tohoto nepovedeného přestupu do budoucna poučili.

      • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 5:1

        martyni (přítel SN)     před 7 lety 01.02.2018 14:27 |  
        1 1

        Musim rict, ze i mne byl moc sympatickej, zajímalo by me, v cem byl největší hacek, jestli ve fyzicce nebo i třeba v tom, ze si na hristi nerozumel se spoluhraci nebo pro nej obecne nebylo v sestave místo. Tak at se mu dari!

  28. Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 5:1

    zeleznik2     před 7 lety 01.02.2018 10:33 |  
    0 0

    Tak jsem se nemýlil, statistika tentokráte klapla na výbornou. Bořil na pravém křídle?a hned dva góly, Jakub Jugas za ním taky skvělý, opravdu příjemné starosti trenéra Trpišovského koho postavit na pravou stranu, nalevo to asi bude zase Zmrhal???? Střed už je asi taky jasný, jak psali kolegové vypadá to na Hušbyho se Součkem. V brance poprvé zachytal Kolář, první dojem, že proti Kovářovi velký rozdíl, pro mne jasná volba.

    • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 5:1

      donford     před 7 lety 01.02.2018 15:07 |  
      0 0

      Jen bych si přál, aby to Kolářovi 100%ntně vyšlo, ale jinak na něj v zápase nešla přímo (s výjimkou pokutáče) ani jedna rána. Jo, hra nohama ála Neuer, to ano. Počítám, že Šachťar ho prověří. Aspoň doufám. Na jeho jistotu a spolehlivost si kluci vzadu musejí zvyknout.

  29. Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 5:1

    Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 01.02.2018 10:39 |  
    9 1

    Dobré dopoledne přeji Vám všem.
    Tak jako jsem si nerval vlasy při prohře se Zenitem, tak ani teď nepřeceňuji tuto výhru nad čínským mistrem.
    Přesto je to po Kodani další zápas, který napovídá, jak asi budeme dávat hru v ligových zápasech.
    Zřejmě půjde o sestavy, které budou reagovat na styl a kvalitu soupeře (na jedné straně Jihlava, Karviná apod. a na druhé straně Plzeň, Liberec a pod.). Variabilita bude potřebná vlastně v každém zápase, protože můžeme rychle raagovat na vývoj každého utkání tím, že trenér bude mít možnost tyto změny provést tak, aby to vedlo k vítězství slávistických barev. Určitě toho dost napoví i utkání se Šachťorem, protože ten je zase úplně někde jinde než čínský mistr.
    Protože doma není nikdo prorokem, tak věřím trenérovi, že ví co dělá.
    Naší velkou pomocí je všem našim klukům dát důvěru a fandit tak, aby nás za sebou celý tým cítil a vždycky jsme byli spolu.
    To je ostatně i v naší pozápasové "děkovačce".
    Hlavně ať se nikdo nijak vážně nezraní a na ligu jsou všichni dobře připravení.
    "Quanto superiores sumus, tanto nos geramus submissius" - Cicero (O povinnostech)
    Čím výše stojíme, tím pokorněji si počínejme.
    Sokrates55

    • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 5:1

      bongor     před 7 lety 01.02.2018 11:42 |  
      0 0

      Ahoj Sokrate,tak mě napadá,když čtu ty skutečně skvělý moudra římských filozofů,jak je možný,že nakonec Řím
      nedopad moc dobře.Možná kvůli tomu to naši vůdci dělají právě obráceně,nechtějí skončit špatně.A stejně skončej.

      • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 5:1

        mig52     před 7 lety 01.02.2018 12:00 |  
        1 1

        Zdravím , Bongore s omluvou, že si dovoluji vplést se do vaší diskuse, dokonce bych chtěl Sokrata předběhnout, abych nebyl jím ovlivněn, neboť z jeho příspěvků sálá ohromný přehled a i člověčenství. Viděl bych 2 důvody. Filosofové nebyli myšlením,alespoň ve většině, válečníci. No a druhý důvod, císaři a jejich "maršálové" jimi naopak byli. Čím větší území ve válkách získali, tím více byli uctívání.

        • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 5:1

          chrobak     před 7 lety 01.02.2018 16:22 |  
          0 1

          Ti vládci se přece nenechají zviklat nějakou římskou kavárnou.

      • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 5:1

        mig52     před 7 lety 01.02.2018 12:48 |  
        0 1

        A zapomněl jsem na klíčovou věc , nezkrotná touha po moci, touha po tom, že já.........

      • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 5:1

        donford     před 7 lety 01.02.2018 15:10 |  
        4 0

        Moudra byla jedna věc a rozpínavost a samolibost Říma věc druhá. A víme z dějin, že říše, které nevznikly demokraticky, dřív či později vnitřní erozí se rozdrobily a zanikly. Viz SSSR, Německo, především anglické a další kolonie, Varšavský pakt a tedy i Říše římská.

        • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 5:1

          Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 01.02.2018 16:33 |  
          5 0

          Dobré odpoledne přeji.
          Udělal jste mi velkou radost, jak jste se tady k tomu vyjádřili a že Vás tato část historie zaujala.
          Asi jde především o hodnoty, které jsou v každé době nabízeny a které nás dostanou buď k dobru a nebo ke zlu.
          Možná právě Cicero, který obhajoval republiku jako zřízení a byl za to vlastně i zabit, nesl filosofii ne jako něco nedokazatelného, ale vnesl do ní racionální myšlení a logiku.
          Bohužel mnoho velkých vůdců podlehlo své vlastní demagogii a právě proto dopadli věsměs špatně.
          Ale to jen na okraj........... a díky za tuto disputaci.
          Sokrates55

  30. Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 5:1

    martyni (přítel SN)     před 7 lety 01.02.2018 14:36 |  
    2 1

    Takze co se nam v sestave rysuje? :) Vybornej Sykora na levym beku, skvelej Soucek, vedle nej asi Husby, jako první nahradnik ke stredakum asi Bucha, Hromada mi prijde zatím nevyraznej. V brane to vypada na Kolare, jestli neudela nejakou hloupost. Ostatní posty si tedy netroufam odhadnout. Deli je porad n. 1 stoper, ale když nebude fit, tak co? Asi Misa + někdo z trojice Kudela, Pokorny, Jugas. Jugase bych vůbec nepodcenoval, kluci z Liberce budou muset ještě hodne presvedcovat, jestli ho vytlaci ze sestavy nebo na pravého beka:). Tam se mi asi o fous vic libil preci jen Frydrych, mohl by tam zustat, jestli Boril vytlaci Micka s Mingazovem na pravym kridle, coz není vůbec vylouceny. Levy kridlo JZ8 nebo mozna i Sobol, podhrot Danny nebo Stoch, to je tedy tezky. Zda se, ze Stocha JitVCD vůbec nezkousi na kridle, asi plati zvesti, ze se mu jeho hra na kridle nelibi. A v utoku tedy zatím nezazaril nikdo, tak cekam, kdo chytne formu.

    • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 5:1

      smely (přítel SN)     před 7 lety 01.02.2018 15:40 |  
      0 0

      Bora bude mit na zacatku jara tu odlozenou stopku skrzeva to slapnuti na Potocnyho....

      • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 5:1

        martyni (přítel SN)     před 7 lety 01.02.2018 16:07 |  
        0 0

        A jo! Mozna pro trener zkousi nejakou alternativu na beka, kdyby nemoh ani Fryda..

    • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 5:1

      donford     před 7 lety 01.02.2018 17:35 |  
      3 0

      Jen na okraj - když my jsme dali za nejdražšího brankáře v naší lize 25 mil., tak nás musela Sparta hned překonat. Dali za Rumuna 50! Asi proto, že přichází ke svým barvám a že mu je o 7 let víc. Tak už mají Rumuny tři. Jsem rád, že nás trumfli. :-)

      • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 5:1

        bongor     před 7 lety 01.02.2018 19:07 |  
        1 1

        Ale tak nějak v pozadí na mě útočí myšlenka,jak to,že nás nyní,ať si to přiznáme,nebo si z toho radši děláme srandu,
        bída mele v zimních přestupech.Vlastně si koupili,na co měli chuť a už dokonce dneska nějaký z těch jejich blbečků
        pravil,že ještě zaútočí na titul.My hlavně je nesmíme pustit na druhý flek,aby za půl roku zase řekli "ti cizinci se neosvědčili,tak si zase koupíme jiný".

        • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 5:1

          smely (přítel SN)     před 7 lety 02.02.2018 12:28 |  
          1 0

          RB mele tak akorat sebe...jejich prestupy nesleduju, pac me je ten pratym naprosto ukradenej...at se treba stavej na hlavu, stejne si je namazem... :-)

          • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 5:1

            Novi.sks     před 7 lety 02.02.2018 12:43 |  
            1 0

            Nejlepší bude, až ten jejich stamilionovej dreamteam v čele se zmrzlinářem vypráší hned v prvním jarním kole Holoubek s Libercem :)

  31. Škoda, nebo Necid

    Mike     před 7 lety 01.02.2018 15:19 |  
    1 1

    V komentářích se objevuje, že trenér pravděpodobně dle složení různých sestav, z nichž ta včerejší zahajovací by měla být na většině postů tou zahajovací ligovou, upřednostní pravděpodobně Necida před Škodou.
    Rád bych se vás zeptal v diskuzi, co si o tom myslíte ?
    Protože na tréninkách samozřejmě jako velká většina zde diskutujících nejsem, tak nevím, co by k tomu trenéra vedlo. Asi se ve velké většině shodneme, že Milan je rychlejší, techničtější, obratnější a více do kombinace, než Tomáš. Oba jsou čistokrevní kanonýři, ale Milan si šanci dokáže vypracovat i sám, kdežto Tomáš je podle mě typický hroťák, který pro zakončení potřebuje přesné centry spoluhráčů.
    Pro styl trenéra Trpišovského by jednoznačnou volbou z těchto dvou /pominu dalšího útočníka Tecla, ale ten je samozřejmě úplně jiný typ útočníka/ měl být Milan.
    Nebo je to prosté, o pár místech ještě není rozhodnuto, sestavy jsou různě namíchány a dělám unáhlené soudy.

    • Re: Škoda, nebo Necid

      Luckyduck (přítel SN)     před 7 lety 01.02.2018 15:29 |  
      1 0

      Já si myslím, že ty dvě sestavy jsou takhle rozdělené speciálně na tohle soustředění, kde hrajeme hodně zápasů hodně rychle po sobě.. aby byl čas vždy pro jednu jedenáctku na regeneraci.
      Očekávám, že na poslední přátelák s Ostravou se to už smíchá a až tehdy nám z toho vykrystalizuje skutečnej nástin základní sestavy pro ligu.
      A teda taky mě Necka zatím nepřesvědčil, že by měl být útočník číslo 1 před Škodou.

      • Re: Škoda, nebo Necid

        bongor     před 7 lety 01.02.2018 16:10 |  
        0 0

        jeden článek byl zajímavej z hlediska,jak padají góly.Po centrech z křídla jich prý padá jen malé procento?

    • Re: Škoda, nebo Necid

      Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 01.02.2018 15:57 |  
      1 1

      Tak Skodak byl taky chvilku zranenej.. myslim,ze ho tak trochu setri a v prvni kolem bude v zakladu on (kdyz bude plne k dispozici).

    • Re: Škoda, nebo Necid

      první rytíř     před 7 lety 01.02.2018 16:36 |  
      1 13

      Škoda ve vápně čeká vysoký balón, na dorážečky po zemi není stavěný, Necid zvládá obojí.

      • Re: Škoda, nebo Necid

        Jakubisko     před 7 lety 01.02.2018 17:01 |  
        6 2

        Škoda v minulé sezóně nedal jediný gól hlavou.

      • Re: Škoda, nebo Necid

        fredydj (přítel SN)     před 7 lety 01.02.2018 18:56 |  
        2 1

        to je teda pořádnej nesmysl

    • Re: Škoda, nebo Necid

      Fačín     před 7 lety 01.02.2018 16:44 |  
      2 2

      Typově si jsou oba dost podobní. Pro mně je jednoznačnou volbou Milan Škoda. Ten je v ideální formě těžko k zastavení, je schopen sám vytvořit a zakončit gólovou příležitost. Pokud má důvěru trenéra a fazonu, je opravdu těžko bránitelný. Je tady ale jedno ALE - umí být náladový, z formy, kdy se po hřišti skoro jen plouží. To se Necidovi moc často nestává, jak nám ukazuje i v probíhající sezoně, oběhá toho opravdu hodně, presink si dle mého vyloženě užívá, nemá výkyvy nálad, moc věcí ho nerozhází. A tak přestože to jsou podle vlastních slov kamarádi, kteří si navzájem přejí, je jasné, že to jsou dva kohouti na jednom smetišti (pokud nezačneme hrát na dva klasické powerforwardy, jako svého času v reprezentaci Koller-Lokvenc). Milan se i v jednom ze starších rozhovorů nechal slyšet, že mu vyhovuje, když je jedničkou a v pravidelném zápasovém zápřahu (což je samozřejmě logické). Resumé mi z toho vychází následovně - jedničkou by měl být Milan (je to i kapitán!), ale musí maximálně dřít, protože Necka bude nachystán ho kdykoliv nahradit.

    • Re: Škoda, nebo Necid

      DF007     před 7 lety 01.02.2018 18:24 |  
      1 0

      Tak to je strašně těžké, já třeba nezapomenu na podzim, v kterém dal Necka 12 gólů a hned po něm odešel do Ruska. To si také spoustu gólů vypracoval sám. Milan je kapitán a neuvěřitelně vyzrál, když má navíc formu, je nejlepší v lize. Ale spolu hrát nebudou, to jsem přesvědčený. Takže bude na trenérovi, aby dal šanci tomu s lepší formou. Jsou si typologicky hodně podobní.
      Já bych začal s Neckou, je to kluk, který s fotbalem začínal ve Stodůlkách, kde jsem 12 let trénoval, takže proto :-)

      • Re: Škoda, nebo Necid

        bongor     před 7 lety 01.02.2018 19:12 |  
        1 0

        Tak to řekni Jindrovi,ať ví,proč stavět Necku.Prostě proto,že začínal ve Stodůlkách.Já mám takovej dojem,že jsem tam dokonce jednou byl se strejdou,byl to obrovskej mač Stodůlky-Modřany.

        • Re: Škoda, nebo Necid

          DF007     před 7 lety 01.02.2018 19:17 |  
          0 0

          To musel být super zápas :-) Doporučuji se tam dojít podívat na fotbal, klobáska z udírny jedna báseň

  32. Serie přáteláků

    houston (přítel SN)     před 7 lety 01.02.2018 17:33 |  
    14 3

    Myslím, že nejsem zdaleka sám, koho čím dál víc s..re výsledek posledního zápasu s Astanou. Přeci jenom by nám jarní kolo poháru slušelo. Velká škoda !

    • Re: Serie přáteláků

      Shav0     před 7 lety 01.02.2018 19:30 |  
      8 2

      Proč má pořád někdo tendenci to vytahovat. Stalo se, už to nevrátíme. Laštůvka je taky pryč, tak už snad neni důvod to pořád zmiňovat.
      To tu můžeme začít ještě s Tiraspolem, Besiktasem apod. ;)
      Koukejte dopředu a těšte se co nás čeká a nehrabejte se ve starém...hold se to nepovedlo, snad příště. Je to taky cenná zkušenost.

      • Re: Serie přáteláků

        Fačín     před 7 lety 01.02.2018 19:36 |  
        0 1

        Tiraspol no fuj hned mám osypky to ani nevytahuj...

        • Re: Serie přáteláků

          davy     před 7 lety 02.02.2018 10:15 |  
          2 0

          Pokud se namísto vzpomínek na Tiraspol máme koukat dopředu a čeká nás Šachtar... :-)

      • Re: Serie přáteláků

        sicilianbrno     před 7 lety 02.02.2018 07:57 |  
        0 1

        Toho istanbulu je skoda, to byla krasna stihaci jizda, dostavali sme u nich nakladacku 4:0, kdyby nam tehdy uznal ten regulerni gol na 4:3 tak bysme postoupili do ctvrtfinale ( nebo semifinale uz nevim) poharu uefa

  33. Priprava

    Thane (přítel SN)     před 7 lety 01.02.2018 20:21 |  
    1 6

    Taky bych zhodnotil poslední dva zápasy.
    Musím říct že se mi nelíbila a řeknu proč. Zápas proti brondby se mi nelíbil nic jsme pořádně nepredvedli a od zálohy nahoru bych vyzdvihl jen buchu..nevidím v tom ale takovou tragédii protože to vypadalo že hráči mají dost těžký nohy. Na některých to bylo vidět hodně markantně (podle mě škoda) z čehož plyne víra v lepší zítřky. Poslední zápas byl dán nekvalitní soupeře. Nevím co proti nám nastoupilo ale vypadalo to jako divizní soupeř. Těžko z toho pak něco vyvozovat. Příšerná obrana přesto nás několikrát dokázali velmi lehce vykombinovat. To se nám stává celou přípravu a je to často dáno tím že jeden hráč třeba jen pomaleji zareaguje a nepřesune tak rychle díky čemuž propadají ostatní..v tomhle nás pořád čeká hodně práce.
    Zároveň to vypadá že se rýsuje základ a u někoho lavička..
    Začínám lámat hůl nad stochem z něhož jsme byli po příchodu většinové nadšení (mě nevyjímaje) ale jeho herní efektivita je stále minimální. Navíc pořád nechce naplno makat dozadu..často z něj mám pocit že vystřelí napadat hráče jen proto aby se pak nemusel vracet.
    Sobol z něj mám pocit že na to vyloženě sere..jakmparadne začal tak mizerné taky skončil ..díky pokynům které slyšíme je vidět že často dělá pravý opak než co mu trenéři říkají..za mě poslat pryč už vzhledem k jeho bránění..bohužel mi začínám primominat nitranského..
    Pokorný má asi nejlepší rozehrávkou ze všech obránců nepočítám Sýkoru který hraje i tvoří úplně jinak. Bohužel mě zatím nepřesvědčil v obranné fázi ale doufám že se do toho dostane.
    Jugás je pro mě největší neznámá a jsem zvědav jak to s ním dopadne.
    Sýkora na obránci dokáže předvádět parádní věci a jsem na něj teda hodně zvedavej. Hlavně jak by zvládal obranu proti dobrým týmům/hráčům. S jeho přesunem do obrany ale se ale asi nedá čekat že by pendloval mezi levou obranou a pravou zálohou jak už tu někdo podle mě trefné psal.
    Tím se vracíme opět na začátek pripravy a to je kdo bude hrát hlavně právě křídlo. Bořil mingazov nedej bože Buren (byl jsem jeho velkej fanda) nebo standa..křídla jsou pro mě nejslabší část naší hry jednoduše proto že tam máme pouze Jardu zmrhala jako plnohodnotnými hráče..všechno ostatní pro mě nejsou úplně stoprocentní varianty.
    Jiná věc by byla kdyby byl předpoklad hrát na zmiňované tři stopery ale nevypadá to že bychom se k tomu nějak upínali a plánovali to od začátku jara ve větší míře praktikovat.
    Vzhledem k tomu že jsem nikdy nesledoval Liberec v přípravě tak nevím jestli to bylo v jejich podání taky tak syrový ale vím jak vypadali potom v soutěžích..proto věřím že i my pak v soutěžích budeme vypadat jako moderní tym kde každej ví co se od něj čeká..

    • Re: Priprava

      Eskaes     před 7 lety 02.02.2018 14:11 |  
      0 9

      Sýkora jako obránce?! To je podle mě opět zabití hráče jako Tecl na křídle.

      • Re: Priprava

        Ondráš     před 7 lety 02.02.2018 14:51 |  
        5 0

        Sýkora jako obránce je super tah! Za to Trpiše chválím..Tecl na křídle je nesmysl, jasnej hrot, jinak je marnej.

  34. Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 5:1

    Eskaes     před 7 lety 02.02.2018 14:16 |  
    2 4

    Nelíbí se mi to podcenění útoku, který prostě letos není dobrý a potřebuje posílit. Potřebujeme najít šutera, který dá svým jistým proměňováním šancí týmu klid. Můžete namítnout, že se naši stávající hoši chytnou včetně Standy, ale já mám obavy a podle mě to už nestačí.

  35. Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 5:1

    Ondráš     před 7 lety 02.02.2018 14:53 |  
    1 1

    Tak zítra asi uvidíme reálně naši sílu..čekám, že těžce narazíme, ale když bude prohra důstojná a hra bude mít nějaký parametry, tak za mě ok.

    • Re: Slavia - Guangzhou Evergrande 5:1

      první rytíř     před 7 lety 02.02.2018 15:33 |  
      0 0

      Záleží na tom, jak to trenéři postaví a hlavně prostřídají! Je jasné, že hrát tak těžké zápasy co tři dny není jen tak. Už po Číňanech se JiT nechal tak nějak slyšet, že je toho moc, ale že se nedá nic dělat. Soupeř bude v top sestavě (pokud to tedy má být jeho generálka na LM) a my bychom k tomu měli přistoupit tak, že se pořád ještě učíme hrát jinak. Přesto věřím, že ostudu neuděláme.