Aktuality z médií

Komentáře (43)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia řeší přetlak mezi stopery. Odejít může Jugas, nebo Frydrych

    Max1     před 7 lety 26.01.2018 11:20 |  
    3 13

    no...podle mě je to kachna, ale pokub bych si musel vybrat, pak beru Frýďu....Jugas mě moc nepřesvědčil.

    • Re: Slavia řeší přetlak mezi stopery. Odejít může Jugas, nebo Frydrych

      kalex     před 7 lety 26.01.2018 11:34 |  
      9 0

      Mrkni, co to píše za defekta. Vzhledem k tomu, že Frydrych tu hraje hlavně beka, tak čistě hypoteticky máme i se Sýkorou 4 beky. Takže když se jeden zraní nebo vykartuje, tak na střídání zbude jeden. Podobná situace může nastat v tří obráncovém systému. Podle mě povalí hostovat záložník.

      • Re: Slavia řeší přetlak mezi stopery. Odejít může Jugas, nebo Frydrych

        iwanowicz     před 7 lety 26.01.2018 12:41 |  
        9 1

        Sykora je neustale a opakovane zranenej, a taky v obrane dlouho nehral, takze v podstate mame jen 3 beky. Nevim proc byl odejit Flo, ale me neprisel nejak spatnej, kdykoli nastoupil svy si odehral. Na ligu podle me v pohode stacil. Aby nam ted nechybel..

      • Re: Slavia řeší přetlak mezi stopery. Odejít může Jugas, nebo Frydrych

        Travinho     před 7 lety 27.01.2018 08:22 |  
        0 1

        Tak já si hlavně nemyslím, že by Jugas nedokázal na krajním beku odehrát, to co Frydrych...

  2. Re: Slavia řeší přetlak mezi stopery. Odejít může Jugas, nebo Frydrych

    CyWilly     před 7 lety 26.01.2018 11:36 |  
    3 0

    Super článek. Až na to, že Frydrych je využíván jako pravý obránce a nečekám, že by se na tom cokoliv měnilo, vzhledem k tomu, že nikdo na kraj nepřišel.

    • Re: Slavia řeší přetlak mezi stopery. Odejít může Jugas, nebo Frydrych

      zeleznik2     před 7 lety 26.01.2018 12:33 |  
      1 2

      Třeba trenér překvapí....Kúdelu jsem taky včera čekal na stoperu...a hrál středového záložníka..

      • Re: Slavia řeší přetlak mezi stopery. Odejít může Jugas, nebo Frydrych

        jufoun (přítel SN)     před 7 lety 26.01.2018 17:11 |  
        3 0

        Zřejmě proto, že nebyl Suk?

      • Re: Slavia řeší přetlak mezi stopery. Odejít může Jugas, nebo Frydrych

        Hanzwalter     před 7 lety 26.01.2018 17:59 |  
        2 0

        Kudela je univerzální hráč do defenzívy takže muže hrát de facto na každé pozici v obraně a také defenzivniho zaloznika. Takového hráče jsme neměli a potřebujeme.

  3. Re: Slavia řeší přetlak mezi stopery. Odejít může Jugas, nebo Frydrych

    Maty22     před 7 lety 26.01.2018 11:45 |  
    17 0

    Každej pátek v hospodě taky řešíme přetlak u stolu.
    Většinou to končí přestěhováním ze středu na pravěk kraj.

    • Re: Slavia řeší přetlak mezi stopery. Odejít může Jugas, nebo Frydrych

      mig52     před 7 lety 26.01.2018 12:12 |  
      2 1

      Díky za příspěvek. Pěkně jsi mně roztřepal bránici. Je to ze života.

    • Re: Slavia řeší přetlak mezi stopery. Odejít může Jugas, nebo Frydrych

      Novasinho     před 7 lety 26.01.2018 13:48 |  
      7 0

      Tak jako že jsme zde většina muži, myslím, že přetlak řešíme všichni dnes a denně... :-D

  4. Re: Slavia řeší přetlak mezi stopery. Odejít může Jugas, nebo Frydrych

    zeleznik2     před 7 lety 26.01.2018 12:11 |  
    3 2

    A pan Podroužek?že se nedivím...

  5. Re: Slavia řeší přetlak mezi stopery. Odejít může Jugas, nebo Frydrych

    ElBrody     před 7 lety 26.01.2018 12:52 |  
    16 1

    Teda chvilku mi trvalo, než jsem prokouknul tu logiku, že když Trpišovský s Nezmarem chtěli Jugase v létě do Liberce, je teď o to pravděpodobnější, že se ho ve Slavii budou chtít zbavit a poslat ho tam na hostování... :)

  6. Re: Slavia řeší přetlak mezi stopery. Odejít může Jugas, nebo Frydrych

    Kzlo     před 7 lety 26.01.2018 13:55 |  
    2 16

    Byť sem Jugase ze začátku hodne kritizoval tak by mi bylo lito kdyby skončil. Naopak odchod Frydrycha bych snad i oslavil

  7. Re: Slavia řeší přetlak mezi stopery. Odejít může Jugas, nebo Frydrych

    vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 26.01.2018 14:43 |  
    6 3

    Podle mě se Kudela vůbec nemusel kupovat,ale JTVCD :-)

    • Re: Slavia řeší přetlak mezi stopery. Odejít může Jugas, nebo Frydrych

      bongor     před 7 lety 26.01.2018 15:27 |  
      3 4

      Až budeš trenérem Ty,taky si tam nakoupíš kamarády.To platí nejenom ve fotbale.

      • Re: Slavia řeší přetlak mezi stopery. Odejít může Jugas, nebo Frydrych

        vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 26.01.2018 16:45 |  
        2 0

        Tak to je všude no košile bližší než kabát.

      • Re: Slavia řeší přetlak mezi stopery. Odejít může Jugas, nebo Frydrych

        kalex     před 7 lety 27.01.2018 12:35 |  
        0 0

        No podle toho se hlavně řídí muž s koženou brašnou. A dokud tam ve vedení bude mít ty svoje lásky, tak jsem v klidu.

  8. ?

    pinochet     před 7 lety 26.01.2018 16:14 |  
    7 10

    Jestli je tohle pravda, tak mě kšiltofkář začíná štvát ještě před 1. zápasem. Vždycky jsem totiž nesnášel, když měl trenér nějaké oblíbence, kteří hráli výkon/nevýkon a např. Kúdela mi nepřišel teda lepší než ani jeden z našich stoperů včetně náhradníků jako byli Frydrych či MNN. Měli jsme nejlepší obranu v lize a nebýt za ní děravý Laštůvka, dostali jsme ještě o 1/2 gólů míň. Ať nevymýšlí vymyšlené.

    • Re: ?

      Hanzwalter     před 7 lety 26.01.2018 17:57 |  
      9 1

      Sport napíše nějaký svůj odhad a dohad a ty to beres tak, ze už je tu nějaký podraz? Pokud vím tak oba hraci jsou na soustředění a oba včera hráli takže tak asi...

      • Re: ?

        Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 26.01.2018 19:36 |  
        4 0

        To nebude odhad Sportu, spíš je to napsané na objednávku někoho, kdo by nám rád vyfoukl stopera a nejlépe na hostovačku, tzn. za hubičku. Ono tam je naznačeno, odkud vítr fouká ...

        • Re: ?

          kalex     před 7 lety 27.01.2018 12:32 |  
          1 0

          Strašlivý vítr z hor???

          • Re: ?

            Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 27.01.2018 17:34 |  
            0 0

            Jasně, ale máme velkou výhodu, že je má Nezmič "přečtené".

      • Re: ?

        pinochet     před 7 lety 26.01.2018 22:01 |  
        0 3

        Vždyť píšu „jestli je tohle pravda".

        • Re: ?

          Chali     před 7 lety 27.01.2018 09:24 |  
          3 0

          Jo, to je pro dnešní dobu příznačný. Fakta neověřovat, brát každej blábol vážně. Není to pravda, ale mohla by být, že jo?
          No a jestli to teda pravda není, omluvíš se tu aspoň za toho kšiltovkáře? (a neříkej, že to nebylo myšleno hanlivě)

  9. Re: Slavia řeší přetlak mezi stopery. Odejít může Jugas, nebo Frydrych

    Ragnarok     před 7 lety 26.01.2018 17:29 |  
    3 14

    Frydrycha klidně oželím, odchod Jugase by mne mrzel a štval. Jugas odmakal podzim a šel velmi nahoru. Kúdela mi v kádru přebývá, jeho příchodu nerozumím, to už by se mi lgičtější zdál Coufal nebo Ševčík. Jugas podržet. Stýcká se mi po Jardovi Šilhavém, to byl rovný chlap, byl mírný a uvážlivý a tyto věci nedělal.

    • Re: Slavia řeší přetlak mezi stopery. Odejít může Jugas, nebo Frydrych

      Hanzwalter     před 7 lety 26.01.2018 17:55 |  
      12 0

      V čem je Trpisovsky nerovný chlap???? Já jsem asi úplně blbej, ale některé komenty mne hlava vůbec nebere...:

      • Re: Slavia řeší přetlak mezi stopery. Odejít může Jugas, nebo Frydrych

        Ragnarok     před 7 lety 26.01.2018 19:11 |  
        5 7

        Já se omlouvám, ale já nikde nepíši, že je Trpišovský nerovný chlap. Já píši, že mi chybí Jarda Šilhavý, že to byl rovný chlap. Tzn. máme doma kočičku a dřív jsme měli pejska. Postesknu si, že mi chybí Žeryk, což však neznamená, že bych neměl rád Micinku.

        • Re: Slavia řeší přetlak mezi stopery. Odejít může Jugas, nebo Frydrych

          Chali     před 7 lety 27.01.2018 09:19 |  
          0 1

          Ani ve snu by mě nenapadlo, že tohle někomu řeknu, ale ty už nefetuj!

  10. Re: Slavia řeší přetlak mezi stopery. Odejít může Jugas, nebo Frydrych

    Laroen     před 7 lety 26.01.2018 18:09 |  
    4 5

    Pokud by to tak bylo(skutečně odchod stopera) - potom tedy se ten nový realizační tým moc nevyznamenal - proč kupovat a zároveň propouštět?

    • Re: Slavia řeší přetlak mezi stopery. Odejít může Jugas, nebo Frydrych

      juras72     před 7 lety 26.01.2018 19:11 |  
      5 0

      Taky si nemyslim ze by Kudela byl lepsi nez Jugas nebo Frydrich.

      • Re: Slavia řeší přetlak mezi stopery. Odejít může Jugas, nebo Frydrych

        juras72     před 7 lety 26.01.2018 19:28 |  
        2 0

        Taky bychom mohli koupit Reznicka a jednoho z dvojce Skoda, Necid poslat na hostovani!

  11. Re: Slavia řeší přetlak mezi stopery. Odejít může Jugas, nebo Frydrych

    bedy     před 7 lety 26.01.2018 18:55 |  
    2 0

    Trpišovský tenkrat v anketě o nejlepší stopery ligy dal do top 3 Jugase.Proto si myslím,že snad neodejde.

  12. Re: Slavia řeší přetlak mezi stopery. Odejít může Jugas, nebo Frydrych

    fleder     před 7 lety 26.01.2018 19:05 |  
    9 1

    On pan Podroužek taky řeší přetlak svých myšlenek ostrým novinářským perem...

    • Re: Slavia řeší přetlak mezi stopery. Odejít může Jugas, nebo Frydrych

      Papol     před 7 lety 26.01.2018 21:38 |  
      5 2

      Podroužek je chuj. Raději nečíst jeho výmysly. Jo a řeší nejen přetlak novinářského pera, že? :-)

  13. Re: Slavia řeší přetlak mezi stopery. Odejít může Jugas, nebo Frydrych

    Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 26.01.2018 19:27 |  
    23 0

    Proč to sem dáváte ? Náš trenér jasně řekne, že s Frydrychem počítá napravo, kde nemá alternaci pro Bořila a Podroužek napíše pravý opak. Náš trenér řekne, že má 4 stopery a Podroužek napíše 5. Náš trenér řekne, že už nebudou žádné pohyby v kádru a Podroužek napíše právý opak. Kdo je trenérem Slavie ? Trpišovský nebo bulvární novinář Podroužek ? Vůbec bych to sem nedával nebo vedle diskuse off-topic založte ještě bulvár a dávejte to tam, ale je to ztráta času číst.

    • Re: Slavia řeší přetlak mezi stopery. Odejít může Jugas, nebo Frydrych

      mudrc     před 7 lety 26.01.2018 19:35 |  
      13 2

      Přesně tak. Založte "bulvár" vedke OT. Tři odkazy denně na isport pod kterými se na něj beztak jen nadává je ztráta času.

  14. P

    MDCCCXCII (přítel SN)     před 7 lety 27.01.2018 02:38 |  
    2 0

    Podrouzkovo lejno ma za cil jen uspinit. Je to otrok v rukach sveho majitele, ktery potrebuje vydelavat na 100mio akvizici z Rumunska. 0 vypovídací hodnota. Frydrych je back, potažmo 5. stoper.
    Oprostím-li se od bulvárního škváru, složení stoperské dvojice je nejnapinavejsi hádanka této zimy. Opravdu jsem zvědav, co z toho nakonec JiT vzejde. Tipuji Pokorný - Deli, pokud slouží zdraví, ale konkurence na stoperu je asi nejvyšší v týmu. Rozhodne zvládnutí nového systému.

  15. Re: Slavia řeší přetlak mezi stopery. Odejít může Jugas, nebo Frydrych

    dauby     před 7 lety 27.01.2018 07:41 |  
    2 1

    Podle mě další Podroužkův nesmysl. Stopery máme 4 (i s Kúdelou), Frydrych bude hrát pravého obránce a Sýkora levého obránce, ten navíc může alternovat i v záloze, stejně jako Kúdela, takže v obraně přetlak rozhodně nemáme. Navíc je možné, že někdo z trojice Deli-Souček-Jugas brzy odejde...

  16. Isport - blacklist

    Rottax (přítel SN)     před 7 lety 27.01.2018 08:34 |  
    10 0

    Podle mě by bylo nejlepší přestat sem dávat odkazy na isport!! Oni jsou placený za kliknutí na jejich stránky a my jim v tom hodně pomáháme!!

    • Re: Isport - blacklist

      kalex     před 7 lety 27.01.2018 12:26 |  
      4 2

      Ono na druhou stranu je dobré vědět, kdo a jak na tebe plive. A když pak vidíš, jak Krob nenásilně sejme Podroužka na tiskovce,.... Aaaaah.

    • Re: Isport - blacklist

      bongor     před 7 lety 27.01.2018 19:12 |  
      0 2

      Zrovna jsem chtěl taky něco dát,ale ruším to,i když to bylo moc výživný.