Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přípravná utkání

Slavia - Zenit Petrohrad 1:5

Slavia se v prvním zápase na soustředění v Dubaji utkala se Zenitem Petrohrad. Zvláště druhá půle se sešívaným nevyvedla a silnému ruskému celku podlehli jasně 1:5.

V sešívaném se poprvé představí Ondřej Kúdela, který nastoupí v záloze. Naopak Ondřej Kolář dnes ještě hrát nebude. Pikantní zápas čeká Dannyho, který se postaví proti svému dlouholetému zaměstnavateli.

Slávisté začali velice aktivně a hned v 1. minutě se do šance probíjel Necid. Obránce soupeře zastavil míč rukou, ale rozhodčí ji jako nedovolenou neposoudil a hra pokračovala dál. První tutovku si po pěti minutách připsal Zenit. Červenobílí nepokryli míč do strany za obranu, přičemž po něm vystartoval brankář Kovář. Dříve byl ale u balónu hráč ruského týmu a nahrával ho pod sebe. Jeho tísněný spoluhráč ale odkrytou svatyni nedokázal trefit a stav zůstal bezbrankový. Po dvaceti minutách hry rozehráli modří dobře rohový kop, ale prodloužený míč nedokázal nikdo tečovat, a tak balón bezpečně ukryl ve svých rukavicích Kovář. Ve 27. minutě padl první gól utkání, kdy se po laciné ztrátě na naší levé straně trefil Kokorin. Vyrovnat mohl záhy po rohovém kopu Hušbauera Deli. Povedenou hlavičku našeho afrického obránce ale brankář Lunev zvládl vytěsnit. V další akci se dobrým napadáním dostal k míči Necid, ale v pádu zakončoval nepřesně.

První poločas nabídl celkem vyrovnaný fotbal. Na hře Slavie bylo patrné mnohem aktivnější napadání oproti podzimu. Míč jsme ale příliš neudrželi, a to i v důsledku mnoha nepřesností. Výkon tedy snaživý, ale zatím velmi syrový.

Do druhé půle udělal trenér Trpišovský dvě změny. Za Deliho nastoupil Pokorný a za Bořila Frydrych. Hromadné střídání přišlo na řadu až v 55. minutě. To už ale Slavia prohrávala o dvě branky. Při rychlém brejku soupeře propadl Pokorný a Zabolotnyj nekompromisně propálil Kováře. Snížit mohl Zmrhal, ale jeho obráncem ztečovaný centr pohotově zachytil ještě před čárou Lunev. V 62. minutě už ale bylo sníženo zásluhou Škody. Stochův centr prodloužil Ngadeu a náš kapitán již neměl problém usměrnit míč z blízkosti za Lunevova záda. O pár minut později už to bylo ale opět o dvě branky. Pokorný zbytečně fauloval v blízkosti vlastního vápna, Zenit rychle rozehrál a na konci akce byl Jerochin, který mířil přesně k tyči. Když už se slávistům kombinační akce povedla, tak v dobré pozici pálil Sobol úplně mimo. Petrohrad pak hromadně vystřídal. Záhy se ukázala pravda starého pravidla "nedáš, dostaneš". Tecl vnikl ve straně do vápna, tváří v tvář ale náhradního brankáře nepřekonal. Hned z protiútoku tak uděřil Zenit. Naše obrana si trestuhodně nerozebrala hráče a Zenit se tak zadarmo dostal do vedení 4:1. První nájezd ještě Kovář vychytal, proti dorážce Bogajeva do prázdné branky byl ale bezmocný. V 74. minutě pak krásnou ranou orazítkoval Terentěv jen tyčku naší branky. Na pátý gól ale hráči ruského celku nečekali dlouho. První šanci opět Kovář chytil, ale hra pokračovala a následná Pletněvova vydařená rána rozvlnila síť za naším brankářem. Jak se blížil konec utkání, tak se o snížení nelichotivého skóre snažili Tecl, Stoch či Bucha, leč neúspěšně.

Slavia tak prohrála vysokým rozdílem, když zvláště ve druhé půli dělala obrana elementární chyby a - snad s výjimkou poslední krásné rány Pletněva - góly soupeři doslova darovala. Výsledek v rané fázi přípravy a v kombinované sestavě není třeba přeceňovat. Na druhou stranu je zjevné, že je hodně na čem pracovat.

Čtvrtek 25. 01. 2018 16:00

Přípravné zápasy, 2017/2018
1 - 5
0 - 1
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

63. Milan Škoda

FK Zenit Petrohrad
FK Zenit Petrohrad

27. Kokorin
46. Zabolotnyj
67. Jerochin
70. Bogajev
77. Pletněv

Komentáře (166)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Zenit Petrohrad

    smely (přítel SN)     před 7 lety 25.01.2018 15:30 |  
    0 0

    syky a suk zraneni...

    • Re: Slavia - Zenit Petrohrad

      mig52     před 7 lety 25.01.2018 15:45 |  
      0 1

      Sýkorka je také nějaký poloskleněný. Ne,že by jak na podzim Deli či v minulosti Šmíca, Patrik nebo Rosa, ale nenápadně se to na něj nějak začíná lepit.

    • Re: Slavia - Zenit Petrohrad

      Maty22     před 7 lety 25.01.2018 15:53 |  
      2 5

      Aby to u Suka bylo vážně zranění. Von taky občas bývá lehce zraněn ten, kdo je na odchodu,

    • Re: Slavia - Zenit Petrohrad

      Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 25.01.2018 16:17 |  
      1 0

      Super, díky moc!

  2. Re: Slavia - Zenit Petrohrad

    Jachym     před 7 lety 25.01.2018 16:03 |  
    0 0

    Vy-pro-dáno! :-)

    • Re: Slavia - Zenit Petrohrad

      smely (přítel SN)     před 7 lety 25.01.2018 16:19 |  
      1 1

      nejlepci je tam v pozadi ten muezin...#top :-))

  3. Re: Slavia - Zenit Petrohrad

    Novasinho     před 7 lety 25.01.2018 16:19 |  
    10 10

    To je šílený jak tam ty arabáši vyřvávají z těch mešit nebo z čeho....

    • Re: Slavia - Zenit Petrohrad

      smely (přítel SN)     před 7 lety 25.01.2018 16:40 |  
      24 0

      ja myslel, ze je to Krason...

      • Re: Slavia - Zenit Petrohrad

        vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 25.01.2018 16:43 |  
        0 0

        voe :-))))))))))))))

      • Re: Slavia - Zenit Petrohrad

        Komix     před 7 lety 25.01.2018 17:14 |  
        0 0

        :D :D hezkyy

    • Re: Slavia - Zenit Petrohrad

      bububu (přítel SN)     před 7 lety 25.01.2018 16:41 |  
      17 6

      Opravdu hrozně divný, že v muslimský zemi muezzin svolává k modlitbě...

      #facepalm

    • Re: Slavia - Zenit Petrohrad

      MDCCCXCII (přítel SN)     před 7 lety 25.01.2018 16:42 |  
      14 7

      Kdyz si vyrvavaj doma, tak nam to nemusi vadit, ne? Nebo uz i to?

      • Re: Slavia - Zenit Petrohrad

        Novasinho     před 7 lety 25.01.2018 18:01 |  
        3 0

        Nepíšu, že by mi to přímo vadilo, ale že je to šílený myšleno na tom fotbale a ještě před prázdnými tribunami, jestli se to někoho dotklo, tak se omlouvám...

        • Re: Slavia - Zenit Petrohrad

          MDCCCXCII (přítel SN)     před 7 lety 25.01.2018 20:19 |  
          2 0

          tak on urcite nevyrvaval na fotbale, ale z amplionů, ktere, kdo byl v muslimske zemi, vi, jsou vsude, a kdyz spusti, je to poradny rachot :D

  4. Kudela

    o-cab     před 7 lety 25.01.2018 16:25 |  
    0 1

    sice je 25. minuta ale cumim - takhle nejak se asi cekalo ze bude hrat Rotan

    • Re: Kudela

      Kenny     před 7 lety 25.01.2018 16:34 |  
      2 2

      Jo, zkušeně co? Vůbec se nebojí hrát bez ohledu na prostor.

    • Re: Slavia - Zenit Petrohrad

      TSeguinTS     před 7 lety 25.01.2018 16:28 |  
      1 0

      Neměl by se sekat.

    • Re: Slavia - Zenit Petrohrad

      frostt     před 7 lety 25.01.2018 16:40 |  
      0 0

      tady to jede zatim super (y)

      • Re: Slavia - Zenit Petrohrad

        jufoun (přítel SN)     před 7 lety 25.01.2018 16:47 |  
        0 0

        Už to jede dobře i na youtube. Asi s tím něco udělali.

  5. Re: Slavia - Zenit Petrohrad

    jufoun (přítel SN)     před 7 lety 25.01.2018 16:46 |  
    4 0

    Sobol má docela problémy při bránění.

    • Re: Slavia - Zenit Petrohrad

      pethead (přítel SN)     před 7 lety 25.01.2018 16:49 |  
      7 0

      ... a bohužel i při centrech, resp. pokusech o ně. :(

      Jinak se mi moc líbí náznaky rychlého řešení přechodu do útoku, často série narážeček na jeden dotyk... jen tak dál. :)

  6. Re: Slavia - Zenit Petrohrad

    Sešívaný     před 7 lety 25.01.2018 16:50 |  
    6 2

    Neviděl jsem celý poločas, asi jenom 25 minut, vím, že je začátek herního soustředění a Zenit nejsou žádná ořezávátka, ale zatím se mi ten výkon nelíbí. Nepodržíme balon, rychlý přechod do útoku kazí velké nepřesnosti... No, máme ještě co pilovat.

  7. Re: Slavia - Zenit Petrohrad

    Kenny     před 7 lety 25.01.2018 16:57 |  
    0 2

    Zatím maličko slabší Sobol a Zmrhal, jinak všichni standard. Přéma mi přijde jistej, to dříve nebývalo.

    • Re: Slavia - Zenit Petrohrad

      bongor     před 7 lety 25.01.2018 17:07 |  
      3 2

      No 0-2,bejt tam "hydrant",tak bychom ho sežrali.

      • Re: Slavia - Zenit Petrohrad

        fafhrd     před 7 lety 25.01.2018 17:10 |  
        4 2

        No teď to na tom středu hlavně podběhl Pokorný

    • Re: Slavia - Zenit Petrohrad

      slavistou50let     před 7 lety 25.01.2018 17:13 |  
      3 7

      Ano, všichni standard. Dopředu h.ovno.

    • Re: Slavia - Zenit Petrohrad

      smely (přítel SN)     před 7 lety 25.01.2018 17:13 |  
      5 1

      nejlepci Danny, ma uzasny prihravky z prvni akorat to pak hosi dycky nak zazdej..jinak ocekavam, ze ve druhy puli se objevi v sestave Zenitu obavana dvojka Kotenockin , Rusakov...

  8. -

    slavistou50let     před 7 lety 25.01.2018 17:10 |  
    1 14

    Pokud se dočkám nějaké šance, dám si několik panáků. S golem nepočítám, když to vidím. Stoch, top hráč a asi proto nehraje.

  9. Re: Slavia - Zenit Petrohrad

    Arya     před 7 lety 25.01.2018 17:22 |  
    1 0

    A je tam :)

    • Re: Slavia - Zenit Petrohrad

      pethead (přítel SN)     před 7 lety 25.01.2018 17:24 |  
      6 0

      Tak nevim, je ten Škoďák za Zenitem, nebo jak to vlastně je? :-)

      • Re: Slavia - Zenit Petrohrad

        Arya     před 7 lety 25.01.2018 17:25 |  
        2 0

        Totéž se dalo říct o Dannym,že bojuje se Zenitem :))

      • Re: Slavia - Zenit Petrohrad

        kjandourek (admin)     před 7 lety 25.01.2018 17:25 |  
        2 0

        teď byl chvilku nad Zenitem... To se povede málokomu ;-)

  10. Re: Slavia - Zenit Petrohrad

    Arya     před 7 lety 25.01.2018 17:28 |  
    1 0

    No,ale už moc veselo není :(

  11. Re: Slavia - Zenit Petrohrad

    Maty22     před 7 lety 25.01.2018 17:29 |  
    2 2

    Chudák Přéma.

    • Re: Slavia - Zenit Petrohrad

      smely (přítel SN)     před 7 lety 25.01.2018 17:35 |  
      6 0

      no nevim, me prijde , ze jen rozhazuje rukama, i kdyz teda ta obrana si dala vo polocase asi brko, nez sli na plac...

      • Re: Slavia - Zenit Petrohrad

        Maty22     před 7 lety 25.01.2018 17:40 |  
        2 2

        Jak na to koukám, tak si dám asi taky.

  12. Re: Slavia - Zenit Petrohrad

    Maty22     před 7 lety 25.01.2018 17:30 |  
    2 1

    Jejda to to lítá.

  13. Re: Slavia - Zenit Petrohrad

    Maty22     před 7 lety 25.01.2018 17:34 |  
    3 1

    Nepostavíme tam toho muezzína?

  14. Slavia - Zenit Petrohrad

    houston (přítel SN)     před 7 lety 25.01.2018 17:34 |  
    3 6

    Plzeň jich nedostala tolik ! Řekl jim někdo, proč tam jsou ?

    • Re: Slavia - Zenit Petrohrad

      Arya     před 7 lety 25.01.2018 17:36 |  
      9 0

      Pravda, Plzeň dostala dvakrát bůra a od Domažlic 4ku...

  15. Re: Slavia - Zenit Petrohrad

    Kábě     před 7 lety 25.01.2018 17:34 |  
    2 7

    Stoch dobrej, obrana nic moc.

    • Re: Slavia - Zenit Petrohrad

      Maty22     před 7 lety 25.01.2018 17:44 |  
      10 2

      Mě spíš příjde, že by jen chtěl bejt dobrej.

    • Re: Slavia - Zenit Petrohrad

      sks9     před 7 lety 25.01.2018 20:52 |  
      2 0

      To se nelíbí uživateli Jindřich Trpišovský

  16. Re: Slavia - Zenit Petrohrad

    vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 25.01.2018 17:36 |  
    4 6

    Samozřejmě je to jen příprava,ale totální fotbal vypadá jinak,asi bude nesmysl ho chtít hrát proti takovým soupeřům,prostě tu kvalitu nemáme.V lize se uvidí.Nakonec to skončí u toho klasického hrát zodpovědně zezadu a hlavně nedostat gol.

    • Re: Slavia - Zenit Petrohrad

      Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 25.01.2018 17:53 |  
      14 1

      Prave ze naopak. Proti takovymhle tymum se ma samozrejme hrat,to co chces hrat normalne. Vlastne neexistuje nic idealnejsiho nez pratelak,kde vubec o nic nejde. Takovyhle zapasy ti prave ukazou,jak na tom doopravdy jsi. My jsme na tom oproti Zenitu samozrejme spatne. A jeste nejakou dobu budeme. Na to,aby jsi mohl proti tymu jako je Zenit hrat totalni fotbal a myslet pri tim na uspech,budeme potrebovat minimalne rok - kdyz to vsechno dobre pujde. Ja si myslim,ze nas nejvetsi problem je porad ten samy: nedotazene akce u souperova vapna - predevsim tedy finalni nahravky,centry. Neexistuje po nich totiz zakonceni. Vetsinou to sebere uplne v klidu prvni nebo druhy protihrac a jdou do protiutoku. Stejne tak ztraty uprostred hristi pri snaze rychle kombinovat. Tohle vsechno musi kluci teprve nadrilovat. Je treba si uvedomit,ze jsme se rozhodli pro novy zpusob hry a jestli si tu nekdo myslel,ze se to kvalitne podari za mesic / ci jednu pripravu,tak je na omylu. Na zacatku nove sezony se teprve uvidi,ceho je Trpis opravdu schopny (samozrejme za predpokldu,ze to bude mit uz behem jara vzestupnou tendenci).

      • Re: Slavia - Zenit Petrohrad

        vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 25.01.2018 18:08 |  
        6 2

        Ok tak že zřejmě budou stabilizační sezony,jen jsem zvědavý jak dlouho to fanoušci vydrží,garantuji ti,že moc dlouho ne.Jestli JŠ po titulu lecos lidé odpustili a to i kdyby nebyl odvolán,navíc velké procento fans bylo proti odvolání,tak u trpiše se obávám že tomu tak nebude.

        • Re: Slavia - Zenit Petrohrad

          Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 25.01.2018 18:46 |  
          4 0

          No tak ja doufam,ze s timhle vedeni pocitalo,protoze je logicke,ze vse nemusi jit podle planu “prochazka ruzovou zahradou” a Trpise podrzi,stejne jako kdysi vedeni ManU podrzelo Fergussona i pres nespokojenost fanousku. Na druhou stranu tam nejaky ten progres musi byt videt uz behem tech krusnych zacatku,ktere nas cekaji..

          • Re: Slavia - Zenit Petrohrad

            DF007     před 7 lety 25.01.2018 19:49 |  
            1 5

            Obavám se, že vedení trpělivosti moc nemá, když po tolika změnách v létě hned po konci podzimu vyhodilo Šilhavého.

            • Re: Slavia - Zenit Petrohrad

              Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 25.01.2018 22:24 |  
              3 1

              Jak uz tu tak ruzne prosakovalo,nejednalo se u vyhazovu JS pouze o sportovni stranku. Jednoduse shrnout by se to asi dalo jako “vedeni melo rozdilny nazor kam se dale ubirat nez JS”.. jmenovite skladba kadru po vekove strance ale take nazor na vysledek 4:3 vs 1:0 a v neposledni rade take “lidske” neshody..

      • Re: Slavia - Zenit Petrohrad

        mig52     před 7 lety 25.01.2018 18:15 |  
        2 1

        Přesně tak, Kmotře, píšu o těch nedotažených akcích níže. A ještě jedno pozitivum v takových zápasech. Nám se zdá, že náš kádr je hodně vyrovnaný..... Tady se oddělí zrno od plev!!!!, to mi věř. JiT má sakra dobře otevřené oči, aby to rozpoznal. Kdo pak bude v základní jedenáctce, kdo na lávce a kdo na tribuně. V zápasech proti Vyšehradu to pozná těžko.

    • Re: Slavia - Zenit Petrohrad

      zeleznik2     před 7 lety 26.01.2018 12:57 |  
      0 0

      souhlas...

  17. Re: Slavia - Zenit Petrohrad

    Lantenac     před 7 lety 25.01.2018 17:41 |  
    5 5

    Nechci hanět přestupovou politiku, ale přijde mi zvláštní, že jsme se nezaměřili na příchod aspoň jednoho opravdu kvalitního krajního hráče. Klidně i dvou. S pravou stranou van Buren/Mingazov - Frydrych hrajících za sebou díru do světa neuděláme.

    • Re: Slavia - Zenit Petrohrad

      Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 25.01.2018 22:39 |  
      1 0

      Urcite dobre poznamka. Ja v tom vidim snahu nejdrive poznat hrace co tu mam v ostrych zapasech a ocihnout,co maji za potencial dalsiho rustu a na zaklade toho rozhodnout,jestli je treba vyssi ale taky drazsi posila. Trpis se asi nechce uvest nesmyslnym nakupem hracu hned na zacatku prestupoveho obdobi. Verim,ze ve skautingovem oddeleni lezi nekolik navrhu na kazdou pozici. Stopery uz jsme teda doufam vyresili :)

  18. -

    slavistou50let     před 7 lety 25.01.2018 17:42 |  
    6 12

    Hráli jsme ve všech řadách totální hovno.

  19. Re: Slavia - Zenit Petrohrad

    japoko     před 7 lety 25.01.2018 17:46 |  
    6 5

    Tak nějak dost jednoduše dostáváme na prdel!

  20. Re: Slavia - Zenit Petrohrad

    ervin     před 7 lety 25.01.2018 17:46 |  
    5 8

    Je to sice příprava ale i ta se má odehrát důstojně toto se nedá jinak nazvat než ostuda !

    • Re: Slavia - Zenit Petrohrad

      mig52     před 7 lety 25.01.2018 18:09 |  
      8 2

      Ervine, je to debakl, ale já bych to jako ostudu neviděl. Při hodnocení bys měl vždycky nejprve vyzdvihnout to pozitivní a teprv pak ukázat na nedostatky. Jednak výsledek neodpovídá průběhu zápasu. V něm jsme velmi dobře presovali, napadali, získali hodně míčů uprostřed hřiště. Bohužel, jak to dokážeme v (před)finálních fázích zadrbat, je neuvěřitelné. Prostě to hrajeme pak na náhodu a výběr místa nabíhajících hráčů je tristní. No a když to mizernou příhrou umocní hráč s míčem, pak zavraždíme spoustu dobře vypadajících akcí. Další věcí je nedisciplinovanost. Dáme na 2:1 a místo vyrovnání faulujeme před vápnem a k balonu se nikdo nepostaví, necháme soupeře trestuhodně v pohodičce dát třetí gól. Pátý banán v naší síti, to byla paráda,ale.... 3 minuty předtím z lepší pozice to tradičně Míňa narve nad, stejně jako Frydrych zase 4 minuty poté. No a když se to nasčítá, tak z vyrovnaného zápasu vykvete takový výsledek. A přiznám se, že začínám být alergický na Sobola. V defenzivě čajíček,kašle na ni, po své ztrátě míče vrazí oči do trávníku a zůstane pár vteřin stát, aby se pak lehkým poklusem začal vracet. Uprostřed hřiště kombinačně docela dobrý a elegantní, nicméně při centrech do vápna začíná připomínat nedostižného Lukáše Doška a to je co říci. Pokud Astaně nebo Petrohradu bude končit soustředění jako nám, naložit do jejich letadla a alou. Jinak z hlediska mezinárodní úrovně, pokud nepřivedeme 2 super rozdílové hráče, kteří budou schopni vyřešit kombinačně předfinální fázi a bombera, který pomůže Milanovi s koncovkou,těžko se budeme výsledkově posunovat, byť fyzický i presingový posun tam bude.

      • Re: Slavia - Zenit Petrohrad

        vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 25.01.2018 18:11 |  
        5 2

        Tak že zůstalo vše při starém,jen máme navíc děravou defenzívu.

        • Re: Slavia - Zenit Petrohrad

          Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 25.01.2018 19:39 |  
          10 0

          Ano vse zustalo pri starem! Kdo by to byl rekl,ze to tak bude po 22 dnech prace noveho trenera z ceho pulku tvorilo kondicni soustredeni.. Lidi fakt nebudte jak blazni,zkuste nad tim alespon na chvilku zamyslet,srovnat to treba s valstnimi zkusenostmi at uz ve fotbale,jinem sportu ci uplne necem jinem - opravdu jste vzdycky nekam posouvali milovymi kroky behem par dni? Jinak ja tam napriklad videl posun v presinku. A taky budu radsi,kdyz ted v priprave budeme dostavat rychty od klubu jako Zenit ci Shaktar a v lize pak soupere budeme valcovat,nez hrat ted na vysledek a v lize pak predvadet stejnou obranou jistotu jako za Silhavky,protoze jsme se v priprave radsi soustredily na vysledek nez na pokladani zakladu k totalnimu fotbalu..

          • Re: Slavia - Zenit Petrohrad

            Fačín     před 7 lety 26.01.2018 09:20 |  
            4 2

            Ale vždyť tady se nezačínalo na zelené louce! Nejsme nový tým, kde se všechno staví od začátku. Hráči tu kvalitní byli a jsou, zázemí máme na vysoké úrovni. Navíc zimní příprava pomalu končí, liga bude rychlá a krátká a na podobné výsledky nebude čas ani prostor, na naše druhé místo se bude cpát hned několik vlčáků v čele se Spartou. A za tou snad nechce z nás skončit vůbec nikdo.

      • Re: Slavia - Zenit Petrohrad

        ervin     před 7 lety 25.01.2018 19:30 |  
        1 4

        Tvoje argumenty sice beru ale pro mě je to málo ,je to herní soustředění a už by to mělo k něčemu vypadat a ne toto.Někdo tady zmiňoval Plzeň a jejich výsledky potom nám nic není ,my jsme Slavia o podle toho to musí vypadat, tečka. Ahoj

  21. Re: Slavia - Zenit Petrohrad

    Varis     před 7 lety 25.01.2018 17:51 |  
    12 4

    Já vás některé nechápu..nový trenér,nový styl hry a hned budeme rovnocenným soupeřem takového klubu jako je zenit? ..neříkám že nehrály špatně ale trošku bych s některými názory ještě počkal.

  22. Re: Slavia - Zenit Petrohrad

    p!erreCORE     před 7 lety 25.01.2018 17:52 |  
    6 0

    Přát našemu hráči (nebo jakémukoliv) vážné zranění může snad jen blb.. Mimochodem, kdyby se vážně zranil a podle tvojí spekulace nikam neodešel, jak by pomohl nám? Prostě telecí komment..

  23. Re: Slavia - Zenit Petrohrad

    Ondráš     před 7 lety 25.01.2018 17:54 |  
    10 3

    Hele a budeme pod tím Trpišovským i bránit, že jo? Ono totiž obrana je základ, to se nedá svítit..aby se nám nezhroutila jediná fotbalová činnost, která pod Šilhavým 100% fungovala.

  24. Fanousci?

    Hanzwalter     před 7 lety 25.01.2018 17:54 |  
    13 4

    Panove tohle je priprava, pod Trpisem trenuji 3x vice a intenzivneji jak pod JS. Logicky maji tezke nohy a hned maji tezkeho soupere tim nechci nikoho omlouvat, ale menime i herni styl a kdyz si nekdo myslel, ze to pujde ze dne na den tak je to osel.... kazdopadne by jsme si meli vzit z toho ponauceni zklidnit hru a drzet se nastolene strategie hrat za kazdou cenu ofenzivne. Pokud mate nahnano z rumana a bojite se o 2 misto tak je to predcasne.... brod je jeste hodne daleko a Vltavin neni Petrohrad.

    • Re: Fanousci?

      DF007     před 7 lety 25.01.2018 19:38 |  
      2 4

      Myslím, že Petrohrad je ve stejné fázi přípravy, takže by na tom měl být se zátěží úplně stejně.

  25. Re: Slavia - Zenit Petrohrad

    martyni (přítel SN)     před 7 lety 25.01.2018 17:55 |  
    7 0

    Sakrys, no ještě nam ten totalni fotbal uplne nejde..ale to se zlepsi.. prece jenom hrat takhle vysoko proti takovymu tymu, ještě když tu hru tym nemá zvládnutou, to není sranda..

  26. Re: Slavia - Zenit Petrohrad

    zdenek_prachar     před 7 lety 25.01.2018 17:59 |  
    18 4

    Nalijme si čistého vína:
    1. zaplať Bůh, že přišel Kolář. Kovář být jednička nemůže. Samozřejmě, že tahle prohra nejde za ním, ale on v bráně prostě působí jako dorostenec na Barceloně, zoufale nejistě, nervozně...
    2. Schytali jsme debakl a to naprosto zasloužený. Zenit byl daleko jinde a naše hra ani individuální kvalita nebyla vůbec srovnatelná. Navíc tedy hra se úplně sesypala a i ty malé náznaky úplně vymizely.
    3. přišlo mi, že hráčům je to tak trochu jedno.
    4. jestli se chceme někam posunout, čeká nás práce jak na kostele. Problém je, že mi vůbec nepřišlo, že bych ve hře viděl náznaky nějakého systému, obránci nebyli vysoko, ale spíš všude a nikde, záloha mi také celý zápas přišla taková nijaká... Nějak nevidím ani systém, ani řád, ani nic...
    5. přes to všechno bych tomu dal čas a hodnotil až podle toho, jestli se tohle vše podaří změnit a zlepšit. Rozhodně není čas na nějakou paniku či nevoli. Jasně, koukalo se na to blbě, je to smutný pohled, ale Zenit je přeci jen klub výrazně jiné třídy a myměníme kompletně systém hry a vlastně všechno. A v těch změnách jsme úplně na začátku...
    6. Viděl jsem dnes jak Spartu, tak Slavii. Jsme ve stejné fázi přípravy a Sparta dnes Vltavín urvala jen individuální kvalitou Stanciu a Ben Chaima. Stanciu se mi moc líbil, ale podle mne je to ráč, který potřebuje prostor a když ho nebude mít, je otázka, zda bude dominovat. Navíc je evidentně líný do obrany. Ale co se systému týče,Sparta vypadala, že se vidí prvně v životě a trénuje je někdo, kdo fotbalnikdy v životě neviděl ani v televizi. Na druhou stranu my jsme nepředvedli ani tu individuální kvalitu, což (přes obrovský rozdíl v kvalitě soupeře) není úplně dobré.
    7. takže shrnuto - buďme trpěliví a hodnoťme až pokroky. Nicméně je nutno si vzít poučení i z takovýchto zápasů, protože dneska to nebylo dobré...

    • Re: Slavia - Zenit Petrohrad

      TSeguinTS     před 7 lety 25.01.2018 18:11 |  
      5 7

      Chápu ten pohled a částečně ho sdílím. Jen bych nerad, aby se každý neúspěch opět omlouval sedáním, poznáváním, chápáním, sehráváním, přenastavováním a učením. Mužstvo zůstalo téměř stejné, hráči se znají dlouho, kvalita by se pomalu (mám na mysli v jihlavě) měla ukázat.

  27. Re: Slavia - Zenit Petrohrad

    Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 25.01.2018 18:03 |  
    12 4

    To chce klídek, Zenit to je jiná fáze přípravy než my a navíc mají kvalitnější mužstvo, vše se ale zlomilo až v druhé půlce, kdy jsme zase zkoušeli systém 3-5-2 a několikrát to nezvládli a propadli. Zenit má natolik kvalitní mužstvo, že to hned využili. Trpiš už do hráčů začal hustit taktiku pomocí videa a pod tlakem, chce to čas. Určité náznaky tam byly, ale ještě jsme to nedotáhli do konce.

    • Re: Slavia - Zenit Petrohrad

      DF007     před 7 lety 25.01.2018 19:40 |  
      0 5

      Je ve stejné fázi přípravy. V únoru zahajují stejně jako my. Jen oni v Evropě a my jen doma.

      • Re: Slavia - Zenit Petrohrad

        Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 25.01.2018 20:14 |  
        7 0

        Zenit je v Dubaji už od 16.ledna (platí to jejich sponzor Gazprom), nejdřív tam jen trénovali a první zápas odehráli až 22.1. proti dánskému FC Kodaň, což nejsou žádní "nazdárci" a Zenit vyhrál 5-0 (3-0).

        • Re: Slavia - Zenit Petrohrad

          DF007     před 7 lety 26.01.2018 12:31 |  
          0 0

          A to, že je v Dubaji od 16.1 znamená, že je v jiné fázi přípravy? My jsme předtím byli ve Španělsku. V čem je ten rozdíl? jen možná trénují s míčem, což v rámci kondiční přípravy dělají téměř všechna mužstva. Trpiš to holt dělá jinak, tak snad 17.2.2018 bude mužstvo připravené.

          • Re: Slavia - Zenit Petrohrad

            Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 26.01.2018 20:49 |  
            1 0

            Jasně, že to má určitý pozitivní vliv, že je Zenit v Dubaji o týden déle než my, ale podle mě ještě větší vliv měl na výsledek nový systém a úplné nové úkoly, které naši hráči teprve vstřebávají. Tam ještě ty nové automatizmy nemůžou být, na to je příliš brzy.

  28. Re: Slavia - Zenit Petrohrad 1:5

    Staršina     před 7 lety 25.01.2018 18:13 |  
    5 1

    Do 55.minuty jsem chtěl napsat, že hra Zenitu vypadá sehraněji. Po 62. minutě jsem se těšil na vyjádření, že i Slavie se již sehrává. No... Ještě, že mám za ta dlouhá léta jako milující fanoušek SKS nervy obalené červenobílou trpělivostí. Diagnóza, kterou mé širší odborné i laické okolí nechápe. Přesto věřím, že jednou, tedy pokud neumřu, budu zdráv.
    P.S. Asi nejen já.

  29. Re: Slavia - Zenit Petrohrad 1:5

    Novi.sks     před 7 lety 25.01.2018 18:14 |  
    13 2

    Po Žižkovu tady každý už viděl rukopis Trpišovského, zvládnutý totální fotbal, jako by se mávlo kouzelným proutkem a po Zenitu jsme zpátky u ostud, chaosu, mizérie a že Šilhavému fungovala alespoň obrana...

    Tak já nevím, není ona to příprava a není trochu unáhlené po každém zápase dělat (jiné) závěry? :)

    Jasně, taky mě žere dostat bůra, ale tak už to holt v přípravách chodí... Těším se, až začne liga, tohle období sucha je ubíjející...

    • Re: Slavia - Zenit Petrohrad 1:5

      vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 25.01.2018 18:26 |  
      3 9

      Že se to nestalo šilhavkovi ve dvou zápasech 9 fíků.

  30. No tohle ne !

    Ulquiorra     před 7 lety 25.01.2018 18:36 |  
    12 12

    Tady přestává veškerá legrace. S podprůměrným týmem jsme v přípravě prohráli 1:5 !

    Očekávám peněžité tresty pro hráče, odvolání trenérů, proplacení permanentek a veřejnou omluvu Tvrdíka s Krobem !
    Zároveň za psychickou újmu vyjednání pro fanoušky Slavie týden dovolené navíc a malé pivo !
    Takhle to dál nejde !

  31. Re: Slavia - Zenit Petrohrad 1:5

    Pepibican     před 7 lety 25.01.2018 19:19 |  
    9 6

    Jedno pozitivum bych tam dnes viděl - držení míče jsme měli jasně lepší, ono to tiž zabere dost času než ten míč 5x donesete z branky na půlící čáru.

  32. Re: Slavia - Zenit Petrohrad 1:5

    první rytíř     před 7 lety 25.01.2018 19:39 |  
    4 11

    Omlouvejte to čím chcete, ale dostat takovou nakládačku je špatné. Kdy naposled jsme inkasovali tolik branek? Kdy naposled naše defenziva natolik propadla? Netušil jsem, že rozdíl mezi druhým týmem ruské a české ligy je natolik propastný. Takže je jasné, že mne výsledek hodně zklamal.

    • Re: Slavia - Zenit Petrohrad 1:5

      Hesmir (přítel SN)     před 7 lety 25.01.2018 23:35 |  
      8 4

      Ano.rozdil mezi týmem co vyhrál pohár uefa, pravidelně hraje LM a jarní fáze poharu.kupuje hráče v ceně DESÍTEK mil$ a námi je OPRAVDU takový.nasi top hraci maj cenu 4miliony a to jde o jednoho, dva hrace.v zenitu je to cena jejich kustoda.se šilhavým na lavičce bysme možná rupli 0-2 a z pohledu přípravy by nám to dalo hovno.protoze bychom proti zenitu hrali zcela jinak než v naší lize.zenit hraje stejně ROKY.my jsme byli nazdarci od začátku.vzij se do pozice fanoušku loko vltavín při zápase s letenskými.to by tak odpovídalo.

      • Re: Slavia - Zenit Petrohrad 1:5

        Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 25.01.2018 23:57 |  
        1 0

        Tím bych si nebyl vůbec jist, jelikož v rozhovoru s Dannym jasně padlo, že se v Zenitu změnil majitel, ředitel i trenér. Takže věřím tomu, že filozofie se v klubu mohla otočit o 180 stupňů.

        • Re: Slavia - Zenit Petrohrad 1:5

          Hesmir (přítel SN)     před 7 lety 26.01.2018 12:41 |  
          0 0

          Ok.tak před rokem nebo v létě udělali změnu řekněme jako my teď.nic to ale nemění na tom zbytku,že mají mnohem kvalitnější kádr a ty kolotoče se tam udal dřív čili jsou na tom herně dál než my.

  33. Prechazime na novy system hry

    Dresco     před 7 lety 25.01.2018 19:41 |  
    10 2

    Je jasne, ze to bude chtit vice casu. Zapasu je v priprave dost. Osobne ocekavam, ze treba i prvni tri kola to nebude zadna jizda, ale verim tomu, ze se to postupne bude zlepsovat a pak to bude jizda, kdy budeme kazdeho minimalne herne prehravat. Mne osobne je vysledek z priprave uplne jedno, hlavne Zenit je proste souper, ktery kazdou chybu potresta. Nebylo to tak, ze by meli 20 strel na branku a drtili.

  34. Re: Slavia - Zenit Petrohrad 1:5

    DF007     před 7 lety 25.01.2018 19:44 |  
    2 5

    Zápas jsem neviděl, což je asi dobře, tak nebudu hodnotit výkon. Ale výsledek budí velké rozpaky. Ve dvou zápasech na soustředěních inkasovat 9 branek, to není málo.

  35. Re: Slavia - Zenit Petrohrad 1:5

    petrnovy     před 7 lety 25.01.2018 19:54 |  
    9 2

    Trenér Trpišovský to v hodnocení na webu popsal trefně. První poločas vyrovnaný. Druhý gól nesmysl od stoperů, pak když se to vystřídalo, tak už to šlo těžko. Z toho systému, který chce hrát Trpiš, když vypadne jeden hráč, tak to jde hodně špatně, konkrétně mířím na Stocha, který po ztrátě míče úplně rezignuje na nějaké napadání, u té rychle rozehrané standardky se hádá s pomezním místo aby šel před míč....Oni dali prakticky gól ze všeho, když se dostali na vápno, to taky ukazuje velikost týmu.

    Závěr: Zenit nejsou žádný másla, dostali jsme góly ze všeho po blbých chybách jednotlivců. Pátý gól byla paráda, to má ten frajer vybráno na celou kariéru :D Stoch musí hodně zabrat, ale bojím se, že u něj to půjde těžko...

    Statistiky střel 16:12 pro nás, to mluví také za hodně.

    • Re: Slavia - Zenit Petrohrad 1:5

      Hanzwalter     před 7 lety 25.01.2018 20:41 |  
      0 0

      Stocha mam rad a je to vyborny fotbalista, ale taky se mne nelibi jeho prace smerem dozadu a vetsinou vse taha pres stred a zrovna dnes mohl misto toho jit stredem a ztratit mic dat 2x do leva, kde jsme meli hrace a odkrytou stranu.

      • Re: Slavia - Zenit Petrohrad 1:5

        Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 25.01.2018 21:45 |  
        5 0

        Počítám, že jim dá Trpiš pěknou sodu (hlavně 3 a 4 gól ho pěkně vytočil), ale to je potřeba, aby se z toho pořádně poučili. Vzpomínám si na první ostrý zápas Lb pod ním, byl to mač v Izraeli (baráž o EL) a ještě jsem si říkal, že je tam divoké prostředí a budou to mít hodně těžké. Sledoval jsem stream a vůbec tam nedorazili domácí fanoušci, nevím proč, ale celý zápas byl slyšet Trpiš, jak dirigoval

    • Re: Slavia - Zenit Petrohrad 1:5

      Novasinho     před 7 lety 25.01.2018 20:46 |  
      1 1

      Nesmíš do toho ale počítat většinu střel Necida, to jak často nesmyslně střílí skoro z půlky, to je hrůza...

  36. Re: Slavia - Zenit Petrohrad 1:5

    Novasinho     před 7 lety 25.01.2018 20:43 |  
    0 0

    Já tomu přece rozumím :-) Ale pro našinec to je prostě divné a jak jistě víš, tak "cizinec není našinec" :-D

    • Re: Slavia - Zenit Petrohrad 1:5

      Novasinho     před 7 lety 25.01.2018 20:45 |  
      0 0

      Reakce na MDCCCXCII.... :-D

  37. Re: Slavia - Zenit Petrohrad 1:5

    Staršina     před 7 lety 25.01.2018 21:28 |  
    3 0

    Snažil jsem se vložit vše do příspěvku v 18,13. Nemusím psát elaborát v rámci několika stran. Přesně tak chápu, že mohu a nemusím být pochopen.
    Kdo si najde mé příspěvky, tak ví že jsem byl tvrdý zastánce JŠ. Vedení mou výzvu nevyslyšelo. Respektuji.
    Jestli mohu poprosit, tak neblbněme. Prostě je nová doba zkracování a zpracování.

  38. Re: Slavia - Zenit Petrohrad 1:5

    Pakoll     před 7 lety 25.01.2018 23:10 |  
    6 5

    JŠ mel na herní projev celý podzim JiT 22 dni co se dělo na podzim víme co se bude dít na jaře zatím ne tak Já si hodnocení( kritiku ) nechám až na konec sezony.

    • Re: Slavia - Zenit Petrohrad 1:5

      vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 26.01.2018 06:10 |  
      2 1

      Co to meles jakej celej podzim,mel na to letní přípravu,nemohl si dovolit dostat 9 branek ve dvou ze tří utkání.

      • Re: Slavia - Zenit Petrohrad 1:5

        Pakoll     před 7 lety 26.01.2018 11:07 |  
        2 0

        Pripravnych utkání a budu radši když v přípravě budeme dostávat góly a v mistrakach ne a tak je to i s naší produktivitou radši méně v přípravě a schovat si to na jaro

  39. Re: Slavia - Zenit Petrohrad 1:5

    Billy01     před 7 lety 26.01.2018 00:16 |  
    6 14

    Vždyť je to pohoda... JŠ vyhozen, podle odborníků děsná hra!? Špatné výsledky!? Teď samý výprask, ale hlavně že totální fotba! Pro mě je to průser, ostuda a nic mě nerozmluví to, že JŠVCD!!!! Totální chaos a né fotbal!!!!!

    • Re: Slavia - Zenit Petrohrad 1:5

      Fačín     před 7 lety 26.01.2018 09:27 |  
      2 8

      Hm, jenže tady se dočteš, že se sehráváme, jsme v nějaké fázi, máme těžké nohy, byl časový posun, blabla... Dost se za současné výsledky stydím.

      • Re: Slavia - Zenit Petrohrad 1:5

        Arya     před 7 lety 26.01.2018 10:52 |  
        4 0

        A co potom mají říkat v Plzni? Vedou ligu o parník a dostanu bůra od nějakýho čínskýho týmu :)
        Přípravu je nutno brát s rezervou...Došlo u nás k hodně změnám, nic nefunguje tak,že člověk luskne prsty a dojde ke zlepšení :)

  40. Re: Slavia - Zenit Petrohrad 1:5

    Kzlo     před 7 lety 26.01.2018 00:28 |  
    10 2

    Koukal jsem jen do 50minuty. Ale napadaji mne hlavně tri otazky:
    Opravdu je Sobol ten hrac na jehož ukor by mel nejaky náš hrac sedet? Opravdu by mel byt Kudela ten kvuli komu bude sedet Suk nebo MNN? A pamatuje si nekdo jakykoliv zapas Kováře že by chytil neco navic?

    • Re: Slavia - Zenit Petrohrad 1:5

      Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 26.01.2018 07:28 |  
      6 3

      Kudela musel hrat protoze byl zraneny Soucek. Rika to sam Kudela v rozhovoru,ze tam zaskakoval a pristi zapas uz by mel hrat na stoperu. Doporucuju si nejdriv zjistit vsechny informace nez neco zacnu kritizovat.
      Jinak se Sobolem mas pravdu.
      Kovar zachytal napriklad v Astane. A i vcera vychytal samostatny najezd pred 4. golem.

      • Re: Slavia - Zenit Petrohrad 1:5

        Kzlo     před 7 lety 26.01.2018 10:22 |  
        1 1

        K tomu Kovářovi bylo by fakt smutne za zápas kde je relativne stale v permanenci nic nechytit. Ale i v Astane jestli si vzpomenu na jeden zakrok v prvni puli. Trosku si myslim ze si na nej za par let nikdo nevzpomene na základě chytání ale toho ze to je bavic.

  41. Re: Slavia - Zenit Petrohrad 1:5

    vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 26.01.2018 06:36 |  
    6 5

    Už se v tom debaklu nebudu moc rejpat,jenom chci říct,že dostat bura mě prostě sere v jakemkoliv pripade jestli vás ne tak mě jo.My nejsme žádná plíseň nebo lb,je tady nějaká tradice a jméno ,no poslouchat a číst od rána jakej že jsne dostali výprask člověka taky nasere,nicméně musíme věřit v lepší zítřky.

    • Re: Slavia - Zenit Petrohrad 1:5

      mig52     před 7 lety 26.01.2018 08:54 |  
      6 2

      Zdravím "Vlčáku", já bych to podepsal, nerýpejme se v tom. Ten zápas byl nestandartní a mně připomínal před časem utkání ve Zlíně, hlavně jeho l. poločas. Výborný s tím, že odpovídající by byl stav 3:2, ale my ho vyhráli 3:0, dali gól ze všeho, do čeho jsme kopli, naopak Zlíňáci zahazovali nemožné. Něco podobného potkalo včera nás. Ale pozor, sice zápas blbec, jenže my tomu šli naproti nebo spíše v jisté fotbalovosti a zvláště v hlavě na tak vyspělé týmy zatím nemáme. Pozorně jsem zápas sledoval a potěšilo mne např., kolikrát jsme získali míč po důrazném presingu. Jenže...., když získali podobně či po naší nevynucené chybě Rusové, řešili to s vykřičníkem tedy hurá, získali jsme šanci na brejk, pojďme ho využít, dorazme je! A to také udělali!!! My v obdobné situaci toto řešili s otazníkem. Jéžiši, my jsme získali presem míč??, proboha co s tím ( s ním)???. Jejda, nějak dopředu a nějak to vyřešit, jen to nepokazit..... prostě nakakáno v trenkách a pochopitelně stalo se-pokazilo se. Jednak to sebevědomí + individuální schopnosti. Prostě fyzičku namakáš, presovat se naučíš, jenže to jsou atletické prvky v kopané. To zvládáme, ale tu nadstavbu, tu fotbalovost ještě nemáme na patřičné úrovni, mám na mysli z hlediska evropské úrovně. Na ligu to stačí. Problém je v hrozné relativní vyrovnanosti týmu. Vyřešit by to mohl je příchod 3-4 výrazně rozdílových hráčů do ofenzivy. Záložníků, kteří se po získání míče nezaleknou šance a koncovým hráčům připraví loženky, no a z nich jednoho bombera, který Milanovi pomůže s produktivitou. Otázka je, zda bude majitel ochoten na takové hráče uvolnit finance, bez toho to budeme kopat v lize do 3.místa a v pohárech to mastit asi jako letos. Taktika JiT se mi moc zamlouvala, hráči se to snažili realizovat, ale dopředu potřebuješ na jistou úroveň odpovídající hráče. Pokud je nemáš, nepomůžou ani Klopp s Mourinem.

      • Re: Slavia - Zenit Petrohrad 1:5

        petrnovy     před 7 lety 26.01.2018 09:20 |  
        0 0

        Ahoj,
        občas tam ta kvalita v rychlém přechodu chybí, to je pravda. Ale nemůžeme se divit, Zmrhal je hlavně běžec a Necid hráč do vápna, u nich to bylo viděti nejvíce, ale občas se přidali i další. Ale ještě je čas to do hráčů dostat :)

      • Re: Slavia - Zenit Petrohrad 1:5

        johnynz     před 7 lety 26.01.2018 10:01 |  
        5 0

        Já si myslím, že trenér se systémem jde nad individuality. Jen to chce prostě čas to ten tým naučit. Vrba se svým omezeným rozpočtem taky netahal do Plzně hráče za x milionů euro a dokázal s nim rozložit Neapol a postoupit přes Šachtar.
        Jedinej hráč, kterej tam vyčníval nad ostatní byl Pilař (a snad Limberský), kterej měl pak smůlu, že po přestupu do Německa i následném návratu byl furt zraněnej.
        Naopak si myslím, že hráčům jako Petrželovi, Kolářovi nebo Jiráčkovi pomohl vyrůst právě ten styl fotbalu, kterej Vrba po tom týmu chtěl.

        To že tady dostaneme bůra s Rusákama bych vůbec nijak neřešil. Jsme na samým začátku, kdyby se to stalo třeba za rok, asi by to bylo na pováženou. Ale aktuálně, ať si Trpiš poskládá mančaft k obrazu svému a pak se ukáže jestli je skutečně takovej talent nebo není, u nás má určitě prostor vyniknout, ne jak v Liberci, kde každej půl rok musel sestavovat nový mužstvo.
        Já osobně se o naší budoucnost pod ním nijak neobávám a ty rozdílové hráče už tady stejně máme, Danny, Stoch, Hušbík, Škoda.. Pokud se mu nebudou hodit do systému, tak jejich plat prostě bude brát někdo jinej a dneska s tou datavou analytikou ani nemyslím, že za ně musíme dávat 100 mega jako sparta, to když už, tak je porádně zaplatit, aby neměli zaječí úmysly a když člověk vidí, jak dlouho se MilIJardovi podařilo udržet takovýho plejera, jako je Deli.. Prostě všechno bude cajk ;)

        • Re: Slavia - Zenit Petrohrad 1:5

          mig52     před 7 lety 26.01.2018 10:13 |  
          0 2

          Johnynzi, dal jsem ti palec nahoru, ale s jednou věcí budu polemizovat. Hráče, které jsi vyjmenoval jako rozdílové, snad jimi jsou, ale jen v rámci ligy s tím, že ostatní převyšují jen mírně . Z hlediska mezinárodního to nestačí, ti opravdu rozdíloví hráči by měli být výkonnostně, alespoň dle mého názoru, úplně jinde!!!

          • Re: Slavia - Zenit Petrohrad 1:5

            johnynz     před 7 lety 26.01.2018 10:54 |  
            3 0

            Zase vrátím k Plzni s Neapolí a Šachťarem.. Podle mě kvalitní systém jde nad jednotlivce, ale samozřejmě to neznamená, že třeba Danny se Stochem(nebo kýmkoliv jiným) budou pasovat zrovna do toho fotbalu, co bude chtít Trpiš se Slavii hrát, ale třeba dá vyniknout někomu jinému ze stejné "cenové skupiny".

  42. Re: Slavia - Zenit Petrohrad 1:5

    petrnovy     před 7 lety 26.01.2018 06:49 |  
    0 4

    Souhlas, taky mě to určitě sere. Jen bych z toho nedělal nějaké závěry. Jen mě opravdu děsí, že první kolo nemůže hrát Bořil a bude hrát Frydrych...

    • Re: Slavia - Zenit Petrohrad 1:5

      zeleznik2     před 7 lety 26.01.2018 08:46 |  
      0 9

      No vzhledem k spíše tragickému podzimu Bořila(to je od derby), mne to vadit nebude...

      • Re: Slavia - Zenit Petrohrad 1:5

        petrnovy     před 7 lety 26.01.2018 08:58 |  
        0 3

        Když raději uvidíš na pravém beku pomalého hráče bez techniky, který kašle na vracení zpět, tak OK :)

        • Re: Slavia - Zenit Petrohrad 1:5

          zeleznik2     před 7 lety 26.01.2018 13:02 |  
          0 1

          Koho raději postavit?Bořila, který je totální bourač, hrající na hraně červené karty, ale defenzívu vcelku zvládá a má parádní střelu, která však končí v 95% případech v ragbyových branách..anebo Frydrych, který umí také vystřelit, prakticky do stejných míst, ale je o poznání lepším hlavičkářem, ale bránění mu nejde?rozehrávku mají zhruba stejnou..

  43. Trpis VEN!!!!

    slamacek (přítel SN)     před 7 lety 26.01.2018 07:48 |  
    8 6

    jednoznacne hned odvolat!!! jak si muze dovolit prohrat? dokonce takovym debaklem? co to je za trenera? Hruza! musi odejit drive, nez se jeho neschopnost projevi v lize!!!

    lidi propana krale pouzijte mozek! slovo pripravny zapas je od slova pripravovat se, chystat se? tedy zkouset, testovat, atd...

  44. Re: Slavia - Zenit Petrohrad 1:5

    zeleznik2     před 7 lety 26.01.2018 08:49 |  
    1 5

    až příliš kruté, ale spravedlivé...Zenit nebyl o třídu, ale nejméně o dvě výše..obrana v čele s přeceňovaným Kovářem hodně propustná a náš útok prakticky impotentní..ještě, že je to jen příprava..ale trenéra čeká hodně těžká cesta...

    • Re: Slavia - Zenit Petrohrad 1:5

      mig52     před 7 lety 26.01.2018 08:58 |  
      6 1

      Ale nebyl, vše zkresluje výsledek, kde oni proměnili vše, do čeho kopli a my tradičně zahazovali. Jistě, je to o kvalitě. Ale byť to v dnešní kopané není klíčové, držení míče v 1. poločase bylo 53:47 v náš prospěch. Jak to bylo na konci, jsem prošvihl, ale určitě jsme v tomhle nebyli biti. Bylo to jen o produktivitě a při 3.brance o neskutečné lajdáckosti. Vidím to tak, jak jsem výše odpovídal "Vlkovi 30".

      • Re: Slavia - Zenit Petrohrad 1:5

        zeleznik2     před 7 lety 26.01.2018 12:56 |  
        0 1

        souhlas, ale navždy už to bude 1:5...je hezké, že jsme měli šance a že jsme drželi v první půli o něco déle míč, ale v druhé půli jsme dostali zbytečně tři branky a dali jenom jeden. A to je špatné, jasně soupeř měl obrovskou kliku v proměňování šancí, ale my se s tím pereme prakticky celý podzim..vyjma Slovácka, Boleslavi a Dukly, kdy jsme si zastříleli...

  45. Re: Slavia - Zenit Petrohrad 1:5

    Fačín     před 7 lety 26.01.2018 09:13 |  
    4 11

    Hm, takže totální fotbal.. Zatím se pánům Nezmarovi a Trpišovskému podařilo jen totálně rozhodit naší chloubu, skálopevnou obranu..

  46. Re: Slavia - Zenit Petrohrad 1:5

    Robinator     před 7 lety 26.01.2018 10:00 |  
    2 4

    Příprava nic neznamená...nicméně stále nemáme hráče, který by byl schopen zrychlovat hru a dávat kvalitní finální pasy..nutne potřebujeme jednoho kvalitního stredaka a útočníka

    • Re: Slavia - Zenit Petrohrad 1:5

      zeleznik2     před 7 lety 26.01.2018 12:36 |  
      1 2

      mluvíš mi z duše, bohužel zatím to vypadá, že nejspíše až po sezoně..

      • Re: Slavia - Zenit Petrohrad 1:5

        zeleznik2     před 7 lety 26.01.2018 12:36 |  
        0 2

        někdo přijde...ale třeba ještě někoho podepíšeme..

  47. Re: Slavia - Zenit Petrohrad 1:5

    Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 26.01.2018 10:09 |  
    15 3

    Marne jsem premyslel,jak nekoho dokaze “vytocit” nejaky vysledek z pripravy tak,ze je tady pak schopny dstit siru v komentarich a mluvit o ostude. A to dokonce ve chvili,kdy je tu komplet novy realizacni tym,ktery se snazi s tymem pracovat novym zpusobem a predelat ho k obrazu svemu. Nejde mi to proste na rozum. Takhle me dokazou vytocit prohry s jasne horsimi souperi,vyrazeni v domacim poharu s tretiligovymi/diviznimi tymy,odchozene zapasy,vysoke prohry s Teplicemi a Boleslavy atd. Samozrejme me mrzi a stve kazda prohra a nejradsi bych jen vyhraval ale to vime vsichni,ze je utopie. Proste prohra se Zenitem 1:5 v priprave neni rozhodne ostuda. Zvlast pokud jste ten zapas videli. Vsimli jste si treba kolikrat v prvnim polocase hraci Zenitu ztratili pod tlakem naseho presinku balon? Kolikrat to golman zakopl v nouzi do autu,jak ten stoper namazal Necidovi? Druhej tym ruske ligy,kterej ma rozpocet 4 miliardy. Kolik mame my? Desetinasobne mensi? Ano,chci se dockat chvile,kdy s desetinasobne mensim rozpoctem budeme pravidelne porazet tymy jako je Zenit,protoze budeme mit kvalitu v trenerech,systemu prace v klubu,ve skautingu atd. Ale Ze bych ocekaval,ze to bude uz ted a kdyz ne budu vykrikovat o ostude? To mi proste hlava nebere,nedava mi to smysl at se sem se sebevic snazil prijit na to,proc to tak nekteri maji. A pak me napadla jedna vec. O ostude samozrejme budou mluvit ti,jez nam nepreji - spartani a media. No a ty si samozrejme nenechaji ujit tu moznost si do nas kopnout az prijdeme do prace atd. Vychazi mi z toho,ze lide kteri pisou tyhle komentare se nechavaji ovlivnit prave temito situacemi,ktere je druhy den budou cekat at uz od kamaradu,kolegu nebo od diskutujicich nekde na foru. Nechavaji se ovlivnit emoci,ktere takova prohra v jejich okoli vyvola, misto aby se soustredili na objektivni skutecnosti,ktere dany vysledek urcili a jak se k nemu vlastne doslo. Je mi jasne,ze se tady k tomu jen tak nikdo neprizna ale pro ty z vas,kteri jste nad tim zauvazovali a pripustili si,ze takovy pocit nekde ve vas je,mam prosbu: zamyslete se vzdycky nad tim,co se doopravdy stalo,nez sem neco napisete! Diky.

    • Re: Slavia - Zenit Petrohrad 1:5

      Fačín     před 7 lety 26.01.2018 10:29 |  
      4 8

      Zenit je samozřejmě těžký soupeř a prohra s ním v zásadě žádná ostuda není. Ale dostat 5 gólů už je prostě trochu moc. Navíc to není ojedinělý výsledek, ale druhý podobný ze tří zatím odehraných zápasů. Osobně nesnáším výmluvy - na bolavé nožičky, špatný terén apod. Zápas je zápas, v duši každého sportovce by měla být pevně zakódovaná touha vyhrát jakýkoliv zápas za jakýchkoliv podmínek. Nemůže se to podařit vždy, ale když už prohrát, tak se vztyčenou hlavou, pokopaný, krvavý, ale s vědomím, že jsem to oddřel. A to platí i pro trenéra. Jeho prací je připravit tým na soupeře, co a jak hraje, eliminovat jeho největší sílu a využít jeho slabin. To se prostě nepovedlo, stejně jako proti Linense.

      Mimochodem, snažím se psát vždy slušně a až poté, co mé emoce alespoň částečně vyprchají. Jinak by to bylo o dost horší... Ale prostě si neumím lhát do kapsy a když se mi něco nelíbí, tak to prostě řeknu (napíšu). Takže ano, nelíbí se mi výsledky 2:4 a 1:5. Nelíbí se mi cesta nastavená panem Nezmarem a uplatňovaná panem Trpišovským. Nelíbí se mi přivádění průměrných ligových hráčů jen proto, že se s někým zná (trenérem např.). Celkově to ovšem na mém fanouškovství nic nemění, vždy si budu přát výhru Slavie a vždy budu zklamaný, když to nevyjde.

      • Re: Slavia - Zenit Petrohrad 1:5

        první rytíř     před 7 lety 26.01.2018 11:25 |  
        4 1

        Přidávám se a přidám, že pozápasové hodnocení trenéra bylo v podstatě o tom, že kdybychom proměňovali šance (kolikrát jsem to jen slyšel) a nedělali osobní chyby v obranné fázi (že jsme je dříve nedělali je nesporný fakt), tak by výsledek dopadl jinak. No, hlavně že trenér ví na čem pracovat. Problémy s gólovým zakončením dosavadních útočníků pokračují a "posílená" obrana dělá individuální chyby. Uvidíme, jaké to bude v dalších zápasech.

        • Re: Slavia - Zenit Petrohrad 1:5

          mig52     před 7 lety 26.01.2018 12:22 |  
          3 1

          Njn., má pravdu. To obranu vybrousíme, o tu nemám obavu, ale do ofenzivy, měřeno evropskými požadavky, bychom potřebovali sakra jinou kvalitu. Milan to všecko nevystřílí.

      • Re: Slavia - Zenit Petrohrad 1:5

        SKEP     před 7 lety 26.01.2018 12:28 |  
        0 0

        Dovolím si nesouhlasit, přípravné utkání slouží obecně k tomu, aby trenér v praxi vyzkoušel to, co od hráčů vyžaduje, patrně tedy aktivní hru s vysokým napadáním rozehrávky souperovych backů. Nácvik systému "zaparkovaný autobus" snad pilovat nebudeme, ačkoliv za určitých podmínek není úplně k zahození. Nicméně svými výkony v přípravě si hráči sami píší žádost o právo startu v základní sestavě v soutěžních zápasech.

    • Re: Slavia - Zenit Petrohrad 1:5

      japhy     před 7 lety 26.01.2018 10:45 |  
      0 0

      Navíc si myslím, že vybrané přípravné zápasy se nám teď moc nehodí do krámu. Plánovány byly samozřejmě dopředu a v té době asi vyhovovaly, mohli jsme pilovat - řekněme - tu naší bezzubou kompaktnost.
      Teď je tu ale JiT s novým pojetím a stylem. První zápas vůbec hrát nechtěl kvůli vysoké zátěži v tréninku a v následujících 6 máme Zenit, Kodaň a Šachtar, což asi nebudou soupeři pro nácvik nových herních prvků. Po nich pro mě neznámá Čína a je tu generálka.

      • Re: Slavia - Zenit Petrohrad 1:5

        smely (přítel SN)     před 7 lety 26.01.2018 12:08 |  
        7 0

        nemohu souhlasit, pokud bychom pilovali herni styl na druhou ligu, pak ma jiste vyznam hrat s muzstvy na teto urovni, pokud potrebujeme trenovat rychlou rozehravku a aktivni napadani, pak je potreba to nacvicovat v co nejvyssim tempu a tedy s kvalitnimi souperi. Ono je samozrejme medialne hezci pozvat si Vltavin a dat mu upachtenou trojku a placat se po ramenou jak si to seda, nez se pomerit se souperem, ktery je na urovni prednich celku Evropy. krom toho jsem si nevsiml, ze bychom nastupovali v "optimalni" sestave, zatez je rozlozena rovnomerne na vsechny, pocitam, ze trenerum z toho bude krystalizovat ta finalni jedenactka, ketrou zrejme uvidime v generalce proti Baniku. Nedelal bych z toho vedu...

        • Re: Slavia - Zenit Petrohrad 1:5

          mig52     před 7 lety 26.01.2018 12:19 |  
          0 1

          Máš recht.

        • Re: Slavia - Zenit Petrohrad 1:5

          jufoun (přítel SN)     před 7 lety 26.01.2018 17:10 |  
          0 0

          +1 souhlasím.

    • Re: Slavia - Zenit Petrohrad 1:5

      Boss82     před 7 lety 26.01.2018 11:35 |  
      3 1

      Pěkný komentář a k Tvé výzvě se rád připojuji.

    • Re: Slavia - Zenit Petrohrad 1:5

      mig52     před 7 lety 26.01.2018 12:29 |  
      3 3

      Máš pravdu, hlavně o účinnosti presinku. Tu atleticko-fyzickou stránku jsme zvládli, ale po zisku balónu jsme to fotbalově řešili otřesně, bojácně,mám obavu, že tady je to o fotbalovosti a že v tomto je náš tým na zenitu. Vyřešit by to mohli jen výrazní 3-4 rozdíloví hráči do ofenzivy. Jenže, ti by něco stáli a je ve hvězdách, zdali to bude majitel ochoten dát.

    • Re: Slavia - Zenit Petrohrad 1:5

      Romino     před 7 lety 26.01.2018 12:39 |  
      3 1

      Já viděl systém, který chceme hrát, ne každému našemu hráči bude tento systém sedět (Stoch?). výsledek je krutý, ale ukázal rozdílné individuální kvality hráčů (kterou odráží i jejich cena na trhu). Já myslím, že v našich podmínkách (Het liga) to půjde.

  48. Re: Slavia - Zenit Petrohrad

    JS (přítel SN)     před 7 lety 26.01.2018 10:41 |  
    4 17

    Vůbec mi nevadí vysoká prohra, je to příprava, hráči si zvykají od základů na něco úplně jiného. Pevně doufám, že konečně trénujeme tak, abychom byli v sezoně připraveni podávat jisté výkony v jasném herním systému, což je něco, čemuž se nám nedostávalo od dob KJ.

    Co mi vadí je neustálé protežování Jardy Zmrhala. Dokud bude hrát (nedejbože v základu), je to jako hrát o 10 hráčích. Ne-li devíti občas. Trpiš s Nezmarem na tuhle zásadní informaci musí co nejrychleji přijít a nenechat se zmýlit Zmrhalovými starty v repre ani jeho ničím neopodstatněnou transfermarktovou cenou... :-P

    • Re: Slavia - Zenit Petrohrad

      petrnovy     před 7 lety 26.01.2018 10:49 |  
      0 3

      Na jednu stranu souhlasím s tvým tvrzením o Zmrhalovi, na druhou stranu nemáme v kádru hráče, který by se na ten post a systém Trpišovského hodil.

    • Re: Slavia - Zenit Petrohrad

      johnynz     před 7 lety 26.01.2018 11:19 |  
      6 0

      Myslím si, že zrovna Jarda zapadne do Trpišovo systému dokonale, vlastně Nezmar o něm prohlásil v nějakým rozhovoru, že ho vidí jako druhýho nebo třetího nejlepšího hráče ligy. Tak asi s Trpem ví, jak z něj dostat to nejlepší. A taky proč ne, je rychlej, gólovej a pokud do něj Trp vlije potřebnou dávku sebedůvěry a to si myslím, že zrovna on dokáže, tak nám Jarda ještě předevede věci :p ;)

    • Re: Slavia - Zenit Petrohrad

      Boss82     před 7 lety 26.01.2018 11:32 |  
      12 0

      S tím tvým hejtem vůči J. Zmrhalovi už snad ani nemůžeš být trapnější. Jestli si myslíš, že tomu rozumíš líp než už asi 7. trenér u nás, který ho staví, tak ti doporučuji návštěvu nějakého psychiatrického ústavu.

    • Re: Slavia - Zenit Petrohrad

      martyni (přítel SN)     před 7 lety 26.01.2018 11:33 |  
      4 0

      ad 1) souhlas, ad 2) tvoje klasika, našel sis oběť, věcně nesmysl.

    • Re: Slavia - Zenit Petrohrad

      martyni (přítel SN)     před 7 lety 26.01.2018 11:34 |  
      2 0

      Tedy nesouhlasim ani s tim, te poprvé od KJ jsme měli jasny herni system.

      • Re: Slavia - Zenit Petrohrad

        JS (přítel SN)     před 7 lety 26.01.2018 11:41 |  
        0 3

        To ani naposledy, kdyz přišel slavně po půl roce, tak už to bylo k ničemu. Ale přičítal bych to zhoršující se hráčské kvalitě, a u těch, co ho zažili, asi přetrvávala pachuť psychicky rozmetané kabiny, takže se nedivím, že se hráčům nechtělo do jeho sadistických tréninkových metod nějak extrémně nadšeně...

    • Re: Slavia - Zenit Petrohrad

      zeleznik2     před 7 lety 26.01.2018 12:47 |  
      1 9

      Jarda Zmrhal je nezničitelný!!!ale je to náš odchovanec, jeden z nemnoha, z poslední doby, co hraje pravidelně. Ikdyž, proboha, s každým novým trenérem jsem si říkal, že už v základu nebude, chvilku to tak bylo, ale nakonec jej trenér nakonec stejně postavil a už tam zůstal. Určitě několik zápasů odehrál velmi dobře, ale v jeho případě rozhodně převažuje mnohonásobně počet špatných zápasů nad dobrými...škoda, že jsme jej neprodali za ty peníze do Ruska...

    • Re: Slavia - Zenit Petrohrad

      Krystof     před 7 lety 26.01.2018 16:09 |  
      11 0

      Myslím, že sis na Jardu Zmrhala zasednul dost nezaslouženě. Je jednoznačně pravda, že se na podzim dlouho hledal, prakticky až někdy do listopadu. V repre pauze po zápase s Plzní u něj však došlo k velké proměně (je to sice poměrně pozdě, ale na druhou stranu bych rád ocenil, že ho to nezlomilo a byl schopný na sobě zapracovat), to snad musíš uznat. Ve zbývajících zápasech patřil k našim nejlepším hráčům, připsal si 3 góly a 2 asistence, jednu asistenci v EL, a celkově má v lize bilanci 3+3, čímž se řadí mezi naše úplně nejproduktivnější hráče, i když prostoru jako například loni nedostával. A myslím, že se přehlíží jeho přínos pro tým v minulé sezóně, kdy se na titulu podílel velmi slušnou bilancí 7+9 a pro mě je tak jedním z důležitých strůjců titulu, i když možná dost nedoceněným. A v neposlední řadě je to náš odchovanec, kluk se skvělym charakterem a nemyslím si, že bychom měli takové hráče vyhánět a odepisovat způsobem, jakým na Jardu pravidelně útočíš.

  49. Re: Slavia - Zenit Petrohrad 1:5

    sks9     před 7 lety 26.01.2018 14:42 |  
    5 0

    Nedelejme ukvapené závěry je to příprava kluci se učej novej system.
    Počkejme si na ligu.

    • Re: Slavia - Zenit Petrohrad 1:5

      Pepino44     před 7 lety 26.01.2018 16:59 |  
      2 0

      Tak já nevidím mínusy v tom jaký systém hrajeme, negativa vidím v technice hráčů. Co je platná rychlá nahrávka z první, když ji hráč nezpracuje a balon mu uteče na dva, tři metry a že těch nahrávek bylo. V pomalém fotbalu to nebylo tak vidět, ale při pokusu o rychlou hru se technické nedostatky projeví v plné nahotě. Pokud chce trenér nějaký úspěch, musí hru přizpůsobit hráčům a jejich technické vyspělosti, bohužel.

  50. Re: Slavia - Zenit Petrohrad 1:5

    vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 26.01.2018 15:16 |  
    4 0

    Ve své podstatě je to jednoduché pokud nebudeme proměnovat šance které si vytvoříme,tak nám žádný systém ani trenér nepomůže,no nerad to říkám,ale na to proměnování šancí nemáme útočníky evropských kvalit na ligu to asi stačí,ale v evropě ne.Necid goly mešiho nenahradil bohužel a Mick není žádnej dělostřelec to víme.Tecl tam uvidíme co s ním trpiš vymyslí.Škodák to občas zachranuje.Tak že pokud ty goly budeme dávat a vyhrávat,tak můžeme hrát totalní či netotální fotbal vlastně je to uplně jedno.Víceméně JŠ stalo místo u nás pár chyb brankaře a ty zmíněné šance,ale to už se opakuji.

  51. Re: Slavia - Zenit Petrohrad 1:5

    Akuls     před 7 lety 26.01.2018 17:17 |  
    6 5

    Zápas jsem viděl na počítači, i když to občas padalo, tak jsem si obrázek udělal. Na webu Zenitu Petrohrad je ze zápasu asi 7-mi minutový sestřih, tak se mrkněte.
    Nedělám z toho tragédii, je to jen příprava. Zenit je kvalitní tým, v Dubaji už je 10 dní, před námi rozebral Kodaň 5:0. Tam to bylo už za 15 min. 3:0 a bylo po zápase. Slavia vypadala, že bude zdatnějším protivníkem, nicméně Zenit byl celý zápas lepší, měl víc vyložených šancí a hlavně je proměňoval. JiT to viděl moc růžově. Kromě gólů ještě nastřelili tyč, jednu hlavičku a pěknou střelu pěkně chytil Kovář a byly tam i další možnosti. U nás tam byla jedna hlavička Deliho, jeden únik Tecla, sraženy centr Zmrhala po kterém mohl být vlastní gól, zahozená tutovka Sobola (sám před brankářem, asi 10 m zleva od branky, místo umístěné placírky chtěl dát bombu nartem, ale sjelo mu to a šlo to vedle) a pěkná střela Stocha. Všechny naše šance v tom sestřihu nejsou. Gól jsme dali po rohu Stocha, na první tyči míč prodloužil MNN a volný Škoda doklepával hlavou z malého vápna. Po dalším rohu Stocha tam byl podobný závar, ale balón jsme do branky neprotlačili. Problémy byly ve všech řadách. Kovář za žádný gól asi nemohl, ale jistota to není. Obrana, to byl naprostý chaos. První gól po ztrátě Hušbauera rychlý útok středem, ćeská ulička po zemi za obranu mezi Kudelou a Delim na nabíhajícího útočníka a ten sám před Kovářem nezaváhal. Reklamovali jsme ofsajd, ale podle mne tam byl vpravo ještě Jugas a tak to bylo asi regulérní. Druhý gól po dvou prohraných soubojích (hlavně to co udělal Pokorný se nevidí ani v žácích) šel Rus sám na bránu, Jugas ho sice stíhal, ale přesnému zakončení nezabránil. Třetí gól padl po zbytečnému faulu Pokorného na boku velkého vápna. Bucha ani Stoch, kteří byli nejblíže si nestoupli za míč, Rusové rychle rozehráli a přesně zakončili. Čtvrtý gól, zase ztráta míče na polovině soupeře, nákop dopředu, v obraně asi dva lidi, rychlý protiútok, Kovář první střelu vyrazil, ale protože se nikdo nevracel a nikdo pořádně nebránil, tak Rusové stříleli znovu a Kovář na přízemní střelu ani nereagoval. No a pátý gól byl jak od Robbena, ale pravačkou z levé strany, přes celou bránu do šibenice. Snažili jsme se útočit, ale dostávali jsme jeden direkt za druhým. Hlavně Pokorný vůbec nestačil. To samé bych řekl o Hromadovi a Buchovi. Hušbauer, MvB, Škoda, Necid, Stoch, Danny, Tecl, Zmrhal střídali horší momenty s lepšími, ale bylo to slabé, kvalita tam moc není, soupeř nám toho moc nedovolil a na to abychom je přehráli nemáme ani rychlost a ani techniku. Zase tam bylo plno nevynucených chyb, ztrát balónu a nepřesností v přihrávkách i zpracování míče. Šance také zahajujeme jako za JŚ. Snažili jsme napadat vysoko, ale soupeř byl silný v kombinaci, technicky zdatný, dobře se pohyboval a tak to moc nevycházelo. Na slabší týmy v Berbrlize by to ale mohlo platit.
    Mám trochu strach, že v útočné fázi to bude ještě chvilku trvat než se něco zlepší, pokud vůbec a dosud fungující obranu rozbije JiT tím, že tam bude chtít zapracovat Pokorného s Kudelou. Deli s Jugasem se mi zdáli jasně lepší a to jak při bránění, tak i při konstruktivní rozehrávce. Míče ztráceli jiní. Hodně chyběl Souček, nikdo ty jejich protiútoky ve středu pole nezachytával. Vůbec jsem nepochopil, co hrála obrana v druhém poločase. Byl tam Frydrych, Jugas, MNN, Pokorný, Sobol a Hromada jako DZ a přitom nikdo pořádně nebránil.
    Mám strach, že dojde na má slova, že systém by se měl přizpůsobit hráčům jako to měl JŠ, než hráči systému, jak to asi chce JiT. Podle mne na to co chce asi hrát (totální fotbal) nemá hráče. Zatím tedy na hře žádný rukopis nového trenéra moc vidět nebyl.

    • Re: Slavia - Zenit Petrohrad 1:5

      Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 26.01.2018 18:23 |  
      6 2

      “systém by se měl přizpůsobit hráčům jako to měl JŠ, než hráči systému, jak to asi chce JiT.”

      Nejvetsi chyba,jaka by se mohla udelat a nasledne nekonecne motani se v kruhu. Dobry maximalne tak na kratkodoby efekt. Ja doufam,ze prichodem dua Nezma-Trpisovsky se presne tohle zmeni a nastavime tu nejaky styl,do ktereho se uz budou privadet jak hraci,tak pripadne treneri.

      • Re: Slavia - Zenit Petrohrad 1:5

        první rytíř     před 7 lety 26.01.2018 18:26 |  
        2 2

        No ti, co si zatím přivedli se moc nepředvedli :-(

        • Re: Slavia - Zenit Petrohrad 1:5

          Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 26.01.2018 19:06 |  
          2 0

          Oba jsou s tymem vsehovsudy tyden i s cetou. Nove prostredi,novy spoluhraci navic se samozrejme bude stat,ze ty co prijdou se nepovedou jako je to v kazdem tymu. Fakt lidi neblaznete,hodnotit trenery po 3 tydnech a hrace po tydnu a byt z toho jeste nestastny. Chapu,ze vam jde o dobro Slavie ale je treba dat city stranou, vzit rozum do hrsti a divat se na to s odstupem..

    • Re: Slavia - Zenit Petrohrad 1:5

      mig52     před 7 lety 26.01.2018 18:58 |  
      3 2

      Alkusi, napsal jsi košatý článek, nechci se ke všemu vyjadřovat, to by bylo na hodinu, ale v jednom určitě nemáš pravdu, totiž, že byli Rusové celý zápas lepší, to ani náhodou!!! Předpokládám, že sis v některých pasážích zdříml.

      • Re: Slavia - Zenit Petrohrad 1:5

        Planda     před 7 lety 26.01.2018 19:12 |  
        1 3

        Akulsi souhlasím s Tebou, viděl jsem to taky tak

    • Re: Slavia - Zenit Petrohrad 1:5

      Victory     před 7 lety 26.01.2018 19:48 |  
      1 6

      Krásný článek, bravo Alkusi ! Zejména jedna věta ční nad všechny a tu s tebou podepisuji. Ano, Slavia nemá hráče na totální fotbal a nikdy mít nebude. Jsme pouze nějaký pražský tým a byl bych strašně rád, aby si to 80 % zde píšících konečně uvědomilo !!!

    • Re: Slavia - Zenit Petrohrad 1:5

      Victory     před 7 lety 26.01.2018 19:54 |  
      2 7

      To jste vážně všichni tak slepí ??!! Vždyť jsme jim nesahali po kolena a to šlo pouze o přípravu, jak zde všichni s oblibou píšete. Připomínalo mi to žákovské utkání, tedy z naší strany samozřejmě. Jsou spolu už měsíc tak laskavě nikoho neomlouvejte. Mě v práci taky nikdo neomlouvá, když budu lempl...

      • Re: Slavia - Zenit Petrohrad 1:5

        sasky     před 7 lety 26.01.2018 21:59 |  
        1 1

        Ta paralela s tou praci je naprosto presna. Po mesici v praci umis zajiste vsechno, co po tobe novy zamestnavatel chce, ze ano? I kdyz to budes predtim delat 10 let, tak ti bude trvat rok, nez se szijes s novym prostredim, to ti garantuju.

        • Re: Slavia - Zenit Petrohrad 1:5

          Victory     před 7 lety 26.01.2018 23:20 |  
          1 4

          A já ti zase garantuju, že jestli se budu rok rozkoukávat v novém prostředí, tak letím.... Prosím tě uvědomuješ si, v kolikátém století žijeme ??!! Při dnešní rychlosti se ti každej vysměje, natož ve fotbale, kterej nám stejně už utekl. Ale tohle všechno snad každej normálně smýšlející člověk vidí. Joooo neustále omlouvejme a omlouvejme a potom se divme, že první má náskok tolika bodů. To dávám jen jako příklad...

          • Re: Slavia - Zenit Petrohrad 1:5

            Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 27.01.2018 00:28 |  
            2 0

            To je zrovna velmi spatny priklad. Ten prvni ma 14-bodovy naskok protoze k nemu polozil zaklad pred davnymi lety. Doporucuji pred odeslanim prispevku vice premyslet..

      • Re: Slavia - Zenit Petrohrad 1:5

        mig52     před 7 lety 27.01.2018 09:24 |  
        2 2

        Přiznej, Viktoryáne, žes ten zápas neviděl? Anebo jsi po práci, ve které nejsi lempl, dal víc piv než normálně a viděl jsi ten fotbal zamlženě.

  52. Re: Slavia - Zenit Petrohrad 1:5

    profesor     před 7 lety 27.01.2018 14:03 |  
    2 6

    Tak jsem především zvědavý na další zápasy. Ono dostat ve dvou zápasech 9 fíků a přitom obrana byla asi úplně v rozkladu, tak jsem z toho smutný. To by se J.Š asi nestalo. A taky nevím, zda-li je lepší prohrát 1:5 nebo 0:1. V obou případech je to prohra, ale co to udělá s celým mužstvem? Mám obavu abychom neprohráli v Jihlavě, na Spartě atd.