Tak jen abychom nakonec neměli 4 golmany a všechny průměrný/nadprůměrný. Větší smysl by mi dávalo, kdyby přišel Vantruba už teď a za půl roku se tu rozchytal.
souhlas, kolikrat jiz jsme se presvedcili, ze ispart taha jmena z fusekle ( nebo od Travinha) , ale vzdycky se tu nad tim nekdo pozastavi...jejich spekulace mne nechavaji naprosto chladnym... :-) ......
Nema cas, jel do Gabunu pro nakyho dorostence....nacvicujou ve skole na sokolskej slet a chybi jim tam v obrazci stripek do mozaiky ( oko sokola ) ....
Tak je pravda, že dobrého golmana potřebujeme jako sůl, protože Otahál a ten junior asi úplně na to být 1 ještě nemají a pokud jde o Laštůvku ten je pro mě hororový golman.... Přemek je asi super do party , ale nevím..... taky mě extra nepřesvědčil, když chytal. Slovák přijde až v létě a jako spíš posila pro budoucnost..... Proto bych to viděl tak: poslat Otahála někam na hostovačku, kde by stabilně chytal.... Juniora posunout na 3ku, Přemek 2ka a někdo nový už hotový golman jako 1. PS: SPORT vůbec nebrat vážně a Efotbal taky ne, protože jen přebírají věci co napsal Sport.
To bude stejná pravda jako těch 200 milionů za Dúbravku. Spartě ještě nepřišla žádná oficiální nabídka, ale deník Spart už věděl, že za něj chce dát Newcastle 200 mega. Pak došla oficiální nabídka a bylo to něco přes polovinu a to ještě po prověření půlročním hostováním.
Nevím, jestli to je jenom jejich totálním diletanstvím, nebo opravdu dostávají zadání, aby hodnotu hráčů Sparty spekulacemi tahali nahoru.
Osobně bych nyní pozici jedničky mezi tyčemi neřešil. Laštůvka sice očekávání nenaplnil na sto procent, možná nás jeho chyba stála i postup do jarních kol evropských pohárů, ale ligový ročník by mohl dochytat s přehledem. No a potom přijde Vantruba a ukáže se co a jak.
Laštůvka chytal podzim a jsme druzí (i s těma chybama), takže jsi vypustil pouze hate na něj..a prosím neargumentuj tím, že se teď Sparta rozjede a přejede nás. Když my zlepšíme produktivitu, tak budeme úplně jinde. Jestli si dobře pamatuju, máme nejvíc střel, nejvíc střel na bránu z celé ligy, takže produktivity bude klíčové pro výsledek. Ne to, jestli dostaneme na jaře celkem o dva goly méně.
Pokud jsme koupili talent ze Slovenska a věříme v něj, je předpoklad, že bude od léta jednička (já bych se mládí nebál, pokud je dobrý), tak bych ponechal Laštůvka/Kovář na jaro a nedělal bych žádné kotrmelce
Je mu 35, v tomhle věku už se asi moc nezlepší. Nechápu, proč by se z něj měl zázračně stát dobrej gólman, jak naznačuje příspěvek výše. Pokuď má někdo info, že na trénincích září, nechť se podělí.
protože dobrým gólmanem byl celou kariéru a ještě na jaře držel nad vodou Karvinou.... Jeden nepovedený podzim přece nemůže najednou z ničeho nic jeho schopnosti odčarovat....
Navíc tu máme situaci, kdy žádného jiného lepšího gólmana nemáme... a upřímně řečeno, ani nikde okolo dostupného nevidíme...
Takže necháme v základu jednoho z nejhorších hráčů podzimu, jen proto že nejsme schopni sehnat nikoho lepšího? Takhle by podle mě neměl top klub fungovat. Když už nikdo nepřijde, tak ať je aspoň jednička Kovář.
Na základě čeho? Toho, že v životě nikde dlouhodobou jedničkou nebyl?
To je s Tebou jak s rozprávkou: tímhle stylem bys každý půlrok vyhazoval gólmana, protože neexistuje gólman, který by sem tam nedostal hloupý gól... Kdyby byl jedničkou Kovář, vyhazoval bys jeho... Smiř se s tím, že naším podzimním problémem nebyl gólman....
Inkasovali jsme v lize celkem sedm branek.... nezlob se na mě, ale takhle málo gólů jsme po podzimu nikdy nedostali... I kdyby mohl za všechny, tak je to tak málo, že bychom i tak měli všechny zápasy vyhrát!
Všimni si, že loni na jaře jsme dokázali vyvinout tlak a v závěrečných minutách ještě změnit rozdělení bodů - minimálně čtyřikrát (Sparta, Jablonec, Plzeň, Teplice.... s přimhouřením očí i Karviná)... Letos na podzim jsme takřka nedokázali vstřelit gól, jakmile jsme jednou inkasovali... Po soupeřova brance jsme se trefili jenom dvakrát a to ještě nám to proti Liberci nebylo nic platné... jakmile soupeř vstřelil byť jej jediný gól, naše produktivita se stávala sterilní... To platilo i v Evropě s výjimkou zápasu v Borisově...
To je ten rozdíl mezi Slavií na jaře a na podzim... Ne gólman - to jenom na něj jsou vyšší, až nekritické požadavky, když vidíme, že útok není schopný skórovat...
nesouhlasim, pokud bychom inkasovali 7 branek v zapase, ve kterym dame 11 golu, pak je to samozrejme jedno, ale Lastuvka chyboval v zapasech, kde nas jeho chyby staly ztraty bodu (nebo postup) a to je podstatny rozdil....
Když Barcelona dostane jeden gól, většinou soupeři stejně čtyř nasype, takže je jí to celkem jedno.. a stejně tak je jí jedno, jestli to byla nechytatelná pumelice, nebo si to tam brankář hodil sám.... Brankář je jenom součástí týmu a stejnou chybu jako on dělali naši střelci, když nedokázali dát gól ani z malého vápna, nebo záložníci, kteří nedokázali z určitého tlaku vytvořit dostatek střeleckých příležitostí...
#takurcite , ale prave v momentech, kdy se strelecky nedari potrebujes golmana, ktery te podrzi a nepusti stupidni gol v momente, kdy se ti ho zrovna podari vstrelit, nebo je zapas vyrovnany. A takovym brankarem, dle meho mineni, Lastuvka proste neni....
Nebyl jím na podzim... ale nikde není psáno, že se do formy, kterou měl víceméně konstantní celých patnáct let, nemůže vrátit... Klidně se může stát, že ho "vyrazíme" do Baníku, on mu na jaře vychytá záchranu a na podzim si nás vychutná v Edenu.... Zatímco a Ty a Tobě podobní budete vyhazovat Koláře, Kováře, Vantrubu, nebo kohokoliv jiného, protože brankář, který neudělá chybu prostě neexistuje...
A nebo je tu ještě varianta budeme mít gólmana, který těch chyb bude dělat spoustu, ale Vy budete spokojení, protože se probudí útok a vždycky to nějak přebijeme...
Ale nevěřím tomu, že se tu sáhne do klobouku a najednou tu budeme mít gólmana, který za celý půlrok nedostane ani gól...
Přesně tak... ovšem ve stejné rovině se od začátku nacházíte vy, když tvrdíte, že za všechno může Laštůvka, a že s jiným brankáře bychom na tom byli lépe... Nikde není psáno, že bychom na tom byli lépe, i kdybychom zatrhli přestup Pavlenkovi, protože nikdo neví, jak by chytal frajer, který by cítil, že mohl být někde jinde...
prosim, oba dva jsme tu pomerne dlouho zaregistrovani a stejne dlouho tu diskutujeme. Myslim, ze vis, ze moje nazory jsou vesmes strizlive a nepatrim do udernyho kridla, naopak snazim se vestinou emoce mirnit a klidnit nez vyvolavat nejaky radikalni soudy nad hraci Slavie, ktere vesmes podporuju a branim. JL je tak pro mne historicky prvni hrac, kteryho ve Slavii proste nechci, neprirostl mi k srdci, nicim si me neziskal a podle meho ani Slavii nicim neprispel. Naopak, citim, ze potrebujeme na jeho postu nekoho jinyho, podle me sanci stat se oporou ( jako byl treba Vaniak, kteryho jsem, kdyz k nam prichazel, taky nikterak neadoroval, ale svymi vykony si moji prizen zaslouzil ) dostal, ale nezvladl ji. To, ze byl pred tim lepsim prumerem nekde jinde nepopiram, ale ve Slavii nic nepredvedl, naopak tvaril se uz od zacatku jako mistr sveta a svym vykonem na podzim to nepotvrdil. Tudiz, pokud se tyka mne, jsem pro jeho odchod a budu potesen, kdyz se tak opravdu stane....
Mě jenom přijde nefér celý nepovedený podzim hodit jenom na něj....
nesympatický, nepřirostl k srdci, zatím se nestal oporou... to všechno beru...
Neberu tvrzení, že na to nemá - podle mě má, ale nedokázali jsme to z něj dostat...
Potřebujeme někoho jiného - koho? Já vidím problém v tom, že tři čtyři chyby za podzim udělá každý... a v lize teď momentálně není ani talent, který by mohl letět nahoru, jako byli Pavlenka s Koubkem přede dvěma roky, ani prověřený gólman, který by léta někoho držel nad vodou a mohl naskočit k nám...
Kozáčika, Hrušku, či Dúbravku nám konkurence nepustí, nevěřím ani tomu, že by u nás mohl dělat jedničku Kolář, Heča, nebo Melichárek - nikdo z nich nebude bezchybný, každý má své limity...
Takže mi přijde velice krátkozraké volat: Vyhoďte stávající jedničku, která nás teď zklamala... a přitom nevidět nikde okolo naději... Přijde Vantruba, budiž, ale nemůžeme mít jenom jeho a za ním Kováře a Otáhala s Markovičem....
Já mám pocit, že Kjandourek se snaží říct asi toto: Každý dělá chyby. U gólmana jsou víc vidět. Jasně, kdyby Laštůvka nepustil asi 3-4 góly, mohli jsme mít víc bodů. Ale selhání produktivity týmu bylo mnohem horší a fatálnější.
Kdybychom dávali 4 góly za zápas, tak velebíme Laštůvku za fenomenální podzim, protože takhle málo gólů, to je rarita. A současně - kdyby útočníci měli alespoň poloviční produktivitu jako loni, platilo by totéž. Jinak řečeno - a plně souhlasím s Kjandourkem - nebyl to brankář, kdo podal podprůměrné výkony, ale ti, co mají vstřelovat a připravovat góly!
Smiř se s tím, že naším velkým podzimním problémem byl gólman. Kdyby gólman předvedl určitou kvalitu, tak bych ho nevyhazoval. Laštůvka prostě chytal špatně, proto ho chci nahradit, toť vše.
To je úplně jedno, čí je to zásluha... Jeden inkasovaný gól v každém zápase je naprosto normální věc a sebevědomý tým se s ním dokáže vyrovnat vstřelením minimálně dvou jiných... Pokud tým nedokáže dát v každém zápase dva a více gólů, je ten problém tam, ne u gólmana...
O kolik bodů nás Laštůvka podle Tebe připravil? Třikrát jsme plichtili jsme 1:1 - takže šest bodů, jednou jsme prohráli 1:2, takže dejme tomu sedm (gól z penalty fakt nebudeme brankáři vyčítat, že?)... a o bod s Plzní....
Takže i kdybych přistoupil na Tvou (zcela nesmyslnou) hru, že inkasovaný gól je chyba brankáře a připravil nás o body... tak jde za ním osm bodů... Plzeň vede o čtrnáct, měla by o dva body méně a my o osm více - Čili i kdybychom nějakým zázrakem nedostali ze hry ani gól, pořád bychom byli druzí.... a to zdaleka nejenom o skóre...
Nesmysl... inkasovaný gól je chyba brankáře, když ho způsobí, to není žádná moje hra. Minimálně ve Zlíně a v Plzni to byla jeho chyba. Takže nás připravil o 5 bodů (na Plzeň) a o postup v El. Nepamatuju si, že by někdy podržel. Další chyba v Borisově nebyla fatální jen se štěstím. Kdyby jinak chytal dobře, tak bych mu ty chyby odpustil. Ale za těhle okolností nechápu, co pořád dělá ve Slavii ( jestli teda pořád platí, že průměr nestačí).
Podržel nás třeba v Olomouci a stejně si to nikdo nepamatuje, protože pak Jemelka plácl do balonu rukou a nikým neatakovaný Necid střílel doprostřed brány. Úděl brankáře.
Koukl jsem se na sestřih a jeden dobrej zákrok tam opravdu měl. Taky ale jednu minelu, kdy nepochopitelně rozehrál přímo na olomoučáka.. naštěstí to nevyužili, ale já bych prostě chtěl do brány jistotu.
Máš pravdu jen částečně. Když golman udělá chybu stojí to body, POKUD SOUČASNĚ tým nevstřelí o víc než 1 branku než soupeř.
Není normální dát v 16 ligových zápasech jen třikrát víc než 2 góly. Naopak to svědčí o naší celkově nadprůměrně dobré obraně včetně brankaře (který byl bezesporu slabší než obránci).
Jeden inkasovaný gól v každém zápase že je naprosto normální věc? Jako já chápu tvou myšlenku, ale tohle mi nedává smysl. Že Laštůvka pustil v plzni takovej gol není normální, to samé první gól s Bate a především poslední inkasovaný gól na podzim. Svou vinu na tom samozřejmě nesou útočníci (útočící hráči), to je pravda, ale ani oni nedokáží každý zápas vstřelit 2 a více gólů jak píšeš, aby mazali chyby golmana.
Já bych tu už Laštůvku vidět nechtěl, protože:
- vyjádření před přestupem ,,Budu dělat jedničku nebo nepřijdu''
- seznam jeho velkých minel
- chování po zápase s Astanou doma
Pokud se však situace vyhodnotí jinak a on zůstane, nebudu na něj ihned nadávat a budu věřit, že ještě něco předvede (v dobrém smyslu).
V loňské sezóně jsme bez gólů hráli jenom v Jablonci... Jinak vždycky jsme dali alespoň jeden gól... Taky jsme dokázali minimálně čtyřikrát v posledních pěti minutách plus nastavení gólem změnit rozdělení bodů - buď jsme dali vítězný gól, nebo jsme dokázali vyrovnat.... letos ani ťuk ....
A nejenom to - my jsme opravdu ani pořádně nedokázali zareagovat na soupeřův gól - jakmile se soupeř trefil, už jsme gól přidat nedokázali... s výjimkou Ostravy, kdy jsme skóre otočili ještě v první půli po vlastním gólu, Liberce, kde nám snížení v poslední minutě nastavení bod nepřineslo a Borisova... Jinak jakmile dal soupeř byť jen jediný gól, tak my už se trefit nedokázali - chyběla nám nejenom produktivita, ale taková ta vnitřní síla, která nás hnala na jaře za vítěznými góly proti teplicím a Plzni....
To byl nás hlavní průser...
netvrdím, že máme Laštůvku velebit, nebo mu stavět sochu... taky mě naštvala jeho předsezónní vyjádření.... ten seznam minel - já viděl tak čtyři ... a jsem přesvědčen o tom že každý gólman by nějakou udělal... Každý gól by se dal chytit, kdyby měl gólman věštěckou kouli a skočil o vteřinu dříve
Když se hrálo s Astanou, tak jsem měl zápas HL... problém byl, že nešel na děkovačku? Asi by to měl ustát, ale já to celkem chápu - já když udělám kiks a ten se nakonec ukáže rozhodující, tak bych nejraději zavrtal metr pod zem... Víceméně v tom vidím, že to zdaleka neměl na salámu a nebylo mu to jedno....
No jo, ale Laštůvka je opravdu velmi dobrý gólman. U nás se nevytáhl a objektivně je to na hraně neúspěchu, byť ani ne tak jeho vinou, ale v synergii s neschopností střílet góly a lámat zápasy.
Moc výrazně lepších, prověřených (to Laštůvka byl, ale nedostál tomu zcela) a dostupných není...
Upřímně řečeno, zatím jsem od Tebe za poslední týden neslyšel jediné jméno, které by sis dokázal v naší brance představit....
Maximálně charakteristiku "aby něco chytil"...
Takže jinak řečeno Ty nedokážeš ani navrhnout dostupného brankáře, který by byl lepší, než Laštůvka.... ale po vedení bys chtěl, aby ho našlo, přesvědčilo k přestupu a vykoupilo... Cítíš ten paradox?
Píšu charakteristiku aspoň průměr. To znamená Heča, Dostál, Hanuš.. kdokoliv kdo aspoň nedělá minely, když už nepodrží. Navíc vedení má mít skauty po Evropě a celej podzim někoho hledat, protože celej podzim byl v bráně problém. A hlavně, když už máme mít špatnýho golmana, tak ať je aspoň sympatickej a slávista. Třeba kdyby jaro odchytal Berky, tak bych byl 100x radši, i když po sportovní stránce by to asi o moc lepší nebylo.
Takže celé je to o tom, že je ti gólman nesympatický... Kdyby byl sympatický, tak mu minely odpustíš?
Heča, Dostál Hanuš - jsi si jistý, že nedělají minely? A nebo jenom o nich nevíš? Což celkem logicky vychází z toho, že fanoušek Slavie málokdy do detailu bude studovat zápas Slovácko - Jihlava...
Doufám, že kachna, co potom s tím mladým klukem ze Slovenska a Markovičem. Jaro v klidu nechme starcům, dejme čuchnout Markovičovi. Liberec asi ostrouhal se 60ti mega za Koláře. To se jim to moc nepovedlo.
Otázka je, jaké plány máme s Vantrubou. Jestli ho kupujeme od léta jako jedničku, tak jsem pro, aby se jaro odehrálo s gólmany, co zde máme.
Je ovšem možné, že Vantrubu v létě pošleme na hostování někam v lize, aby si zvykl na českou ligu. Pak by dávalo smysl přivést teď hotového gólmana na pozici jedničky.
Ale tohle si musí zhodnotit duo Nezmar - Trpišovský.
Hon na Laštůvku je zbytečný. Tady se vždycky vybere oběť a pak se do ní buší hlava nehlava.
Ano, Laštůvka nezářil. Ano, udělal několik chyb. Ale příčina rozporuplných výsledků na podzim (alespoň v lize) je komplexnější: Malá sebedůvěra, neschopnost urvat to silou, chybějící "rapl" (v dobrém) Mešanovič do závěru zápasů, matná forma některých hráčů, ale především neschopnost střílet góly v nepříznivě se vyvíjejících zápasech.
A ano, také některé chyby brankaře, které ale vyniknou jen díky předchozímu. Kolik lidí tady by si pamatovalo Kolářův gól, kdybychom vyhráli 3:1 (a v první půli na to šance byly)?
Ano, hon je zbytečný, příčin neúspěchu bylo jako obvykle více. V tom jsem oceňoval boj kjandourka proti těm, co z něj dělali černou ovci.
Nějak ho to ale nepřešlo a teď startuje na jakoukoliv kritiku Laštůvky jak čertík z krabičky. To jako nemáme řešit bránu( která zklamala) jen proto, že si svoje neodvedl útok???
Neřekl bych, že startuji na "jakoukoliv" kritiku Laštůvky.... Štvou mě výkřiky typu: "Vyhoďte ho", "co tu ještě dělá" a tak podobně...
Na to, že náš hlavní problém bylo střílení branek poukazuji proto, že mám dojem, že většina výkřiků vychází z touhy některých slávistických fanoušků uzdravit svou (po podzimu poraněnou) duši tím, že si na někom vylejou vztek....
Ostatně nakonec se stejně dopracujeme k tomu, že hlavním problémem je, že je Laštůvka nesympatický..... To ovšem hrubě nekoresponduje s tolik proklamovanou větou: "Ať tedy chytá ten nejlepší"
proč by měl být histerickej? Obhajuje jeho kvality a nevidí v něm narozdíl od tebe nemehlo a zoufalce..(což děláš vlastně taky v opačném smyslu a histerkou tě tu nikdo nenazval)..každej si ponechte svůj názor a je to....já se řadím spíš k obhajovatelům Laštuvky. Čekal jsem od něho více, ale nevidim ho jako podpruměrného golmana. Klidně bych s ním jaro odchytal, v létě naplno Vantrubu...
Opět nutno brát s rezervou, ale pokud opravdu sháníme brankáře a pan Karl nehodlá slevit, tak se musíme, poohlédnout jinde, třeba i v Polsku...kvalitní brankář to určitě je..
Komentáře (79)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Nová jednička pro Slavii?
heftyje (přítel SN) před 7 lety 16.01.2018 09:50 |Tak jen abychom nakonec neměli 4 golmany a všechny průměrný/nadprůměrný. Větší smysl by mi dávalo, kdyby přišel Vantruba už teď a za půl roku se tu rozchytal.
Re: Nová jednička pro Slavii?
bububu (přítel SN) před 7 lety 16.01.2018 09:55 |Vzhledem k tomu, že to píše Spart, se pravděpodobnost příchodu tohoto gólmana limitně blíží nule.
Mnoho povyku pro nic.
Re: Nová jednička pro Slavii?
smely (přítel SN) před 7 lety 16.01.2018 10:02 |souhlas, kolikrat jiz jsme se presvedcili, ze ispart taha jmena z fusekle ( nebo od Travinha) , ale vzdycky se tu nad tim nekdo pozastavi...jejich spekulace mne nechavaji naprosto chladnym... :-) ......
Re: Nová jednička pro Slavii?
Arutha před 7 lety 16.01.2018 09:51 |https://twitter.com/GRUdynek/status/953179703241781249
Re: Nová jednička pro Slavii?
o-cab před 7 lety 16.01.2018 10:05 |:D
Re: Nová jednička pro Slavii?
kolik před 7 lety 16.01.2018 10:07 |Tohle je jenom klasickej pokus sportu o tlak na nasi kabinu. Divim se, ze jejich clanky se sem porad pridavaji.
Re: Nová jednička pro Slavii?
Fulham před 7 lety 16.01.2018 10:27 |Už to Travinho dementoval ?
Re: Nová jednička pro Slavii?
smely (přítel SN) před 7 lety 16.01.2018 10:32 |Nema cas, jel do Gabunu pro nakyho dorostence....nacvicujou ve skole na sokolskej slet a chybi jim tam v obrazci stripek do mozaiky ( oko sokola ) ....
Re: Nová jednička pro Slavii?
honza_sl před 7 lety 16.01.2018 13:08 |Oko sokola... Ty vole, boží :-)
Re: Nová jednička pro Slavii?
mooody před 7 lety 16.01.2018 10:29 |V top 50 juniorech mě zaujalo jedno jméno na pozici, kterou nemáme úplně vyřešenou: http://www.mskzilina.sk/articles/detail/12843.
Re: Nová jednička pro Slavii?
fredydj (přítel SN) před 7 lety 16.01.2018 12:18 |Tak o něm jsem niky neslyšel,nicméně vypadá zaujimave :)
golman
Hanzwalter před 7 lety 16.01.2018 10:48 |Tak je pravda, že dobrého golmana potřebujeme jako sůl, protože Otahál a ten junior asi úplně na to být 1 ještě nemají a pokud jde o Laštůvku ten je pro mě hororový golman.... Přemek je asi super do party , ale nevím..... taky mě extra nepřesvědčil, když chytal. Slovák přijde až v létě a jako spíš posila pro budoucnost..... Proto bych to viděl tak: poslat Otahála někam na hostovačku, kde by stabilně chytal.... Juniora posunout na 3ku, Přemek 2ka a někdo nový už hotový golman jako 1. PS: SPORT vůbec nebrat vážně a Efotbal taky ne, protože jen přebírají věci co napsal Sport.
Re: Nová jednička pro Slavii?
Steve2924 (přítel SN) před 7 lety 16.01.2018 11:16 |Stanciu nejspíš nevyjde, tak je potřeba vymyslet nějaký neúspěšný přestup i pro Slavii :D
Re: Nová jednička pro Slavii?
Sešívaný před 7 lety 16.01.2018 11:36 |To bude stejná pravda jako těch 200 milionů za Dúbravku. Spartě ještě nepřišla žádná oficiální nabídka, ale deník Spart už věděl, že za něj chce dát Newcastle 200 mega. Pak došla oficiální nabídka a bylo to něco přes polovinu a to ještě po prověření půlročním hostováním.
Nevím, jestli to je jenom jejich totálním diletanstvím, nebo opravdu dostávají zadání, aby hodnotu hráčů Sparty spekulacemi tahali nahoru.
Prijem z reklamy
malan (přítel SN) před 7 lety 16.01.2018 11:38 |Zase jste jim na ten clanek klikli? :)
Re: Prijem z reklamy
smely (přítel SN) před 7 lety 16.01.2018 12:01 |#MeNot :-)
Re: Nová jednička pro Slavii?
první rytíř před 7 lety 16.01.2018 11:51 |Osobně bych nyní pozici jedničky mezi tyčemi neřešil. Laštůvka sice očekávání nenaplnil na sto procent, možná nás jeho chyba stála i postup do jarních kol evropských pohárů, ale ligový ročník by mohl dochytat s přehledem. No a potom přijde Vantruba a ukáže se co a jak.
Re: Nová jednička pro Slavii?
Mates204 před 7 lety 16.01.2018 12:03 |Jak mohl dochytat s přehledem? Jeho chyby nás stály víc než postup. Nic nenasvědčuje tomu, že by se na jaře měl zlepšit. Změna je nutná.
Re: Nová jednička pro Slavii?
Chlupp (přítel SN) před 7 lety 16.01.2018 12:24 |S Laštůvkou bráně by to bylo suverénně 4.místo za Spartou...
Re: Nová jednička pro Slavii?
Faris (přítel SN) před 7 lety 16.01.2018 14:29 |Laštůvka chytal podzim a jsme druzí (i s těma chybama), takže jsi vypustil pouze hate na něj..a prosím neargumentuj tím, že se teď Sparta rozjede a přejede nás. Když my zlepšíme produktivitu, tak budeme úplně jinde. Jestli si dobře pamatuju, máme nejvíc střel, nejvíc střel na bránu z celé ligy, takže produktivity bude klíčové pro výsledek. Ne to, jestli dostaneme na jaře celkem o dva goly méně.
Pokud jsme koupili talent ze Slovenska a věříme v něj, je předpoklad, že bude od léta jednička (já bych se mládí nebál, pokud je dobrý), tak bych ponechal Laštůvka/Kovář na jaro a nedělal bych žádné kotrmelce
Re: Nová jednička pro Slavii?
kjandourek (admin) před 7 lety 16.01.2018 13:38 |Jak jsi přišel na to, že nic nenasvědčuje tomu, že by se měl na jaře zlepšit? Ty už jsi ho letos viděl chytat?
Re: Nová jednička pro Slavii?
Mates204 před 7 lety 16.01.2018 13:50 |Je mu 35, v tomhle věku už se asi moc nezlepší. Nechápu, proč by se z něj měl zázračně stát dobrej gólman, jak naznačuje příspěvek výše. Pokuď má někdo info, že na trénincích září, nechť se podělí.
Re: Nová jednička pro Slavii?
kjandourek (admin) před 7 lety 16.01.2018 13:56 |protože dobrým gólmanem byl celou kariéru a ještě na jaře držel nad vodou Karvinou.... Jeden nepovedený podzim přece nemůže najednou z ničeho nic jeho schopnosti odčarovat....
Navíc tu máme situaci, kdy žádného jiného lepšího gólmana nemáme... a upřímně řečeno, ani nikde okolo dostupného nevidíme...
Re: Nová jednička pro Slavii?
Mates204 před 7 lety 16.01.2018 14:30 |Takže necháme v základu jednoho z nejhorších hráčů podzimu, jen proto že nejsme schopni sehnat nikoho lepšího? Takhle by podle mě neměl top klub fungovat. Když už nikdo nepřijde, tak ať je aspoň jednička Kovář.
Re: Nová jednička pro Slavii?
kjandourek (admin) před 7 lety 16.01.2018 14:36 |Na základě čeho? Toho, že v životě nikde dlouhodobou jedničkou nebyl?
To je s Tebou jak s rozprávkou: tímhle stylem bys každý půlrok vyhazoval gólmana, protože neexistuje gólman, který by sem tam nedostal hloupý gól... Kdyby byl jedničkou Kovář, vyhazoval bys jeho... Smiř se s tím, že naším podzimním problémem nebyl gólman....
Re: Nová jednička pro Slavii?
smely (přítel SN) před 7 lety 16.01.2018 14:38 |pardon, ale nesouhlasim, naopak dle meho byl JL ( spolu) pricinou ztraty minimalne 7 bodu v lize a vyrazeni z EL #soryjako
Re: Nová jednička pro Slavii?
kjandourek (admin) před 7 lety 16.01.2018 14:53 |Inkasovali jsme v lize celkem sedm branek.... nezlob se na mě, ale takhle málo gólů jsme po podzimu nikdy nedostali... I kdyby mohl za všechny, tak je to tak málo, že bychom i tak měli všechny zápasy vyhrát!
Všimni si, že loni na jaře jsme dokázali vyvinout tlak a v závěrečných minutách ještě změnit rozdělení bodů - minimálně čtyřikrát (Sparta, Jablonec, Plzeň, Teplice.... s přimhouřením očí i Karviná)... Letos na podzim jsme takřka nedokázali vstřelit gól, jakmile jsme jednou inkasovali... Po soupeřova brance jsme se trefili jenom dvakrát a to ještě nám to proti Liberci nebylo nic platné... jakmile soupeř vstřelil byť jej jediný gól, naše produktivita se stávala sterilní... To platilo i v Evropě s výjimkou zápasu v Borisově...
To je ten rozdíl mezi Slavií na jaře a na podzim... Ne gólman - to jenom na něj jsou vyšší, až nekritické požadavky, když vidíme, že útok není schopný skórovat...
Re: Nová jednička pro Slavii?
smely (přítel SN) před 7 lety 16.01.2018 14:59 |nesouhlasim, pokud bychom inkasovali 7 branek v zapase, ve kterym dame 11 golu, pak je to samozrejme jedno, ale Lastuvka chyboval v zapasech, kde nas jeho chyby staly ztraty bodu (nebo postup) a to je podstatny rozdil....
Re: Nová jednička pro Slavii?
kjandourek (admin) před 7 lety 16.01.2018 15:10 |Když Barcelona dostane jeden gól, většinou soupeři stejně čtyř nasype, takže je jí to celkem jedno.. a stejně tak je jí jedno, jestli to byla nechytatelná pumelice, nebo si to tam brankář hodil sám.... Brankář je jenom součástí týmu a stejnou chybu jako on dělali naši střelci, když nedokázali dát gól ani z malého vápna, nebo záložníci, kteří nedokázali z určitého tlaku vytvořit dostatek střeleckých příležitostí...
Re: Nová jednička pro Slavii?
smely (přítel SN) před 7 lety 16.01.2018 15:18 |#takurcite , ale prave v momentech, kdy se strelecky nedari potrebujes golmana, ktery te podrzi a nepusti stupidni gol v momente, kdy se ti ho zrovna podari vstrelit, nebo je zapas vyrovnany. A takovym brankarem, dle meho mineni, Lastuvka proste neni....
Re: Nová jednička pro Slavii?
kjandourek (admin) před 7 lety 16.01.2018 15:48 |Nebyl jím na podzim... ale nikde není psáno, že se do formy, kterou měl víceméně konstantní celých patnáct let, nemůže vrátit... Klidně se může stát, že ho "vyrazíme" do Baníku, on mu na jaře vychytá záchranu a na podzim si nás vychutná v Edenu.... Zatímco a Ty a Tobě podobní budete vyhazovat Koláře, Kováře, Vantrubu, nebo kohokoliv jiného, protože brankář, který neudělá chybu prostě neexistuje...
A nebo je tu ještě varianta budeme mít gólmana, který těch chyb bude dělat spoustu, ale Vy budete spokojení, protože se probudí útok a vždycky to nějak přebijeme...
Ale nevěřím tomu, že se tu sáhne do klobouku a najednou tu budeme mít gólmana, který za celý půlrok nedostane ani gól...
Re: Nová jednička pro Slavii?
smely (přítel SN) před 7 lety 16.01.2018 15:59 |to uz ale zabredavame do ciste hypoteticky roviny :-)
Re: Nová jednička pro Slavii?
kjandourek (admin) před 7 lety 16.01.2018 16:02 |Přesně tak... ovšem ve stejné rovině se od začátku nacházíte vy, když tvrdíte, že za všechno může Laštůvka, a že s jiným brankáře bychom na tom byli lépe... Nikde není psáno, že bychom na tom byli lépe, i kdybychom zatrhli přestup Pavlenkovi, protože nikdo neví, jak by chytal frajer, který by cítil, že mohl být někde jinde...
Re: Nová jednička pro Slavii?
smely (přítel SN) před 7 lety 16.01.2018 16:14 |prosim, oba dva jsme tu pomerne dlouho zaregistrovani a stejne dlouho tu diskutujeme. Myslim, ze vis, ze moje nazory jsou vesmes strizlive a nepatrim do udernyho kridla, naopak snazim se vestinou emoce mirnit a klidnit nez vyvolavat nejaky radikalni soudy nad hraci Slavie, ktere vesmes podporuju a branim. JL je tak pro mne historicky prvni hrac, kteryho ve Slavii proste nechci, neprirostl mi k srdci, nicim si me neziskal a podle meho ani Slavii nicim neprispel. Naopak, citim, ze potrebujeme na jeho postu nekoho jinyho, podle me sanci stat se oporou ( jako byl treba Vaniak, kteryho jsem, kdyz k nam prichazel, taky nikterak neadoroval, ale svymi vykony si moji prizen zaslouzil ) dostal, ale nezvladl ji. To, ze byl pred tim lepsim prumerem nekde jinde nepopiram, ale ve Slavii nic nepredvedl, naopak tvaril se uz od zacatku jako mistr sveta a svym vykonem na podzim to nepotvrdil. Tudiz, pokud se tyka mne, jsem pro jeho odchod a budu potesen, kdyz se tak opravdu stane....
Re: Nová jednička pro Slavii?
kjandourek (admin) před 7 lety 16.01.2018 16:35 |Mě jenom přijde nefér celý nepovedený podzim hodit jenom na něj....
nesympatický, nepřirostl k srdci, zatím se nestal oporou... to všechno beru...
Neberu tvrzení, že na to nemá - podle mě má, ale nedokázali jsme to z něj dostat...
Potřebujeme někoho jiného - koho? Já vidím problém v tom, že tři čtyři chyby za podzim udělá každý... a v lize teď momentálně není ani talent, který by mohl letět nahoru, jako byli Pavlenka s Koubkem přede dvěma roky, ani prověřený gólman, který by léta někoho držel nad vodou a mohl naskočit k nám...
Kozáčika, Hrušku, či Dúbravku nám konkurence nepustí, nevěřím ani tomu, že by u nás mohl dělat jedničku Kolář, Heča, nebo Melichárek - nikdo z nich nebude bezchybný, každý má své limity...
Takže mi přijde velice krátkozraké volat: Vyhoďte stávající jedničku, která nás teď zklamala... a přitom nevidět nikde okolo naději... Přijde Vantruba, budiž, ale nemůžeme mít jenom jeho a za ním Kováře a Otáhala s Markovičem....
Re: Nová jednička pro Slavii?
smely (přítel SN) před 7 lety 16.01.2018 16:41 |tak nekdo ( nerikam, ze ty ) to hazi na JSDVCD, nekdo na JL, tak to chodi :-) ...ad posledni odstavec : holt budem muset nekoho sehnat, no... :-)
Re: Nová jednička pro Slavii?
kjandourek (admin) před 7 lety 16.01.2018 16:50 |No tak zrovná já tu JŠ hájil do poslední chvíle... i když po setkání s vedením jsem uznal, že jejich argumenty jsou silné...
Podle mě až někoho seženeme, tak bychom si měli nechat oba...
Re: Nová jednička pro Slavii?
honza_sl před 7 lety 16.01.2018 15:49 |Já mám pocit, že Kjandourek se snaží říct asi toto: Každý dělá chyby. U gólmana jsou víc vidět. Jasně, kdyby Laštůvka nepustil asi 3-4 góly, mohli jsme mít víc bodů. Ale selhání produktivity týmu bylo mnohem horší a fatálnější.
Kdybychom dávali 4 góly za zápas, tak velebíme Laštůvku za fenomenální podzim, protože takhle málo gólů, to je rarita. A současně - kdyby útočníci měli alespoň poloviční produktivitu jako loni, platilo by totéž. Jinak řečeno - a plně souhlasím s Kjandourkem - nebyl to brankář, kdo podal podprůměrné výkony, ale ti, co mají vstřelovat a připravovat góly!
Re: Nová jednička pro Slavii?
smely (přítel SN) před 7 lety 16.01.2018 16:02 |podprumernym vykonem bych to taky nenazval, ale nezapominejmez, ze ani #prumernestaci :-)
Re: Nová jednička pro Slavii?
honza_sl před 7 lety 16.01.2018 16:27 |Tak to já bych naši schopnost vstřelit gól a rozhodnout nedobře se vyvíjející zápas na podzim opravdu podprůměrnou nazval...
Re: Nová jednička pro Slavii?
smely (přítel SN) před 7 lety 16.01.2018 16:36 |tak uvidime kolik golu mu dame 10. unora ve Vitkovicich :-)))
Re: Nová jednička pro Slavii?
honza_sl před 7 lety 16.01.2018 16:38 |Nechápu, asi mi to uniká. :-)
Re: Nová jednička pro Slavii?
smely (přítel SN) před 7 lety 16.01.2018 16:39 |a jo, sory , ja vychazel z toho, ze vis , ze hrajeme generalku na ligu s Banikem :-)
Re: Nová jednička pro Slavii?
Mates204 před 7 lety 16.01.2018 14:49 |Smiř se s tím, že naším velkým podzimním problémem byl gólman. Kdyby gólman předvedl určitou kvalitu, tak bych ho nevyhazoval. Laštůvka prostě chytal špatně, proto ho chci nahradit, toť vše.
Re: Nová jednička pro Slavii?
kjandourek (admin) před 7 lety 16.01.2018 14:54 |Viz odpověď Smelymu... Dostal sedm gólů... pamatuješ někdy v lize tak nízké číslo za podzimní část?
Re: Nová jednička pro Slavii?
Mates204 před 7 lety 16.01.2018 14:59 |To je zásluha obrany, ne jeho.
Re: Nová jednička pro Slavii?
kjandourek (admin) před 7 lety 16.01.2018 15:11 |To je úplně jedno, čí je to zásluha... Jeden inkasovaný gól v každém zápase je naprosto normální věc a sebevědomý tým se s ním dokáže vyrovnat vstřelením minimálně dvou jiných... Pokud tým nedokáže dát v každém zápase dva a více gólů, je ten problém tam, ne u gólmana...
Re: Nová jednička pro Slavii?
Mates204 před 7 lety 16.01.2018 15:53 |Je úplně normální vyhrát zápas 1:0 nebo remizovat 0:0. Když golman udělá chybu stojí to body.
Re: Nová jednička pro Slavii?
kjandourek (admin) před 7 lety 16.01.2018 16:00 |Když střelec mine prázdnou branku, tak taky...
O kolik bodů nás Laštůvka podle Tebe připravil? Třikrát jsme plichtili jsme 1:1 - takže šest bodů, jednou jsme prohráli 1:2, takže dejme tomu sedm (gól z penalty fakt nebudeme brankáři vyčítat, že?)... a o bod s Plzní....
Takže i kdybych přistoupil na Tvou (zcela nesmyslnou) hru, že inkasovaný gól je chyba brankáře a připravil nás o body... tak jde za ním osm bodů... Plzeň vede o čtrnáct, měla by o dva body méně a my o osm více - Čili i kdybychom nějakým zázrakem nedostali ze hry ani gól, pořád bychom byli druzí.... a to zdaleka nejenom o skóre...
Re: Nová jednička pro Slavii?
Mates204 před 7 lety 16.01.2018 16:23 |Nesmysl... inkasovaný gól je chyba brankáře, když ho způsobí, to není žádná moje hra. Minimálně ve Zlíně a v Plzni to byla jeho chyba. Takže nás připravil o 5 bodů (na Plzeň) a o postup v El. Nepamatuju si, že by někdy podržel. Další chyba v Borisově nebyla fatální jen se štěstím. Kdyby jinak chytal dobře, tak bych mu ty chyby odpustil. Ale za těhle okolností nechápu, co pořád dělá ve Slavii ( jestli teda pořád platí, že průměr nestačí).
Re: Nová jednička pro Slavii?
ElBrody před 7 lety 16.01.2018 18:22 |Podržel nás třeba v Olomouci a stejně si to nikdo nepamatuje, protože pak Jemelka plácl do balonu rukou a nikým neatakovaný Necid střílel doprostřed brány. Úděl brankáře.
Re: Nová jednička pro Slavii?
Mates204 před 7 lety 16.01.2018 18:48 |Koukl jsem se na sestřih a jeden dobrej zákrok tam opravdu měl. Taky ale jednu minelu, kdy nepochopitelně rozehrál přímo na olomoučáka.. naštěstí to nevyužili, ale já bych prostě chtěl do brány jistotu.
Re: Nová jednička pro Slavii?
honza_sl před 7 lety 16.01.2018 16:31 |Máš pravdu jen částečně. Když golman udělá chybu stojí to body, POKUD SOUČASNĚ tým nevstřelí o víc než 1 branku než soupeř.
Není normální dát v 16 ligových zápasech jen třikrát víc než 2 góly. Naopak to svědčí o naší celkově nadprůměrně dobré obraně včetně brankaře (který byl bezesporu slabší než obránci).
Re: Nová jednička pro Slavii?
TSeguinTS před 7 lety 16.01.2018 16:05 |Jeden inkasovaný gól v každém zápase že je naprosto normální věc? Jako já chápu tvou myšlenku, ale tohle mi nedává smysl. Že Laštůvka pustil v plzni takovej gol není normální, to samé první gól s Bate a především poslední inkasovaný gól na podzim. Svou vinu na tom samozřejmě nesou útočníci (útočící hráči), to je pravda, ale ani oni nedokáží každý zápas vstřelit 2 a více gólů jak píšeš, aby mazali chyby golmana.
Já bych tu už Laštůvku vidět nechtěl, protože:
- vyjádření před přestupem ,,Budu dělat jedničku nebo nepřijdu''
- seznam jeho velkých minel
- chování po zápase s Astanou doma
Pokud se však situace vyhodnotí jinak a on zůstane, nebudu na něj ihned nadávat a budu věřit, že ještě něco předvede (v dobrém smyslu).
Re: Nová jednička pro Slavii?
kjandourek (admin) před 7 lety 16.01.2018 16:25 |V loňské sezóně jsme bez gólů hráli jenom v Jablonci... Jinak vždycky jsme dali alespoň jeden gól... Taky jsme dokázali minimálně čtyřikrát v posledních pěti minutách plus nastavení gólem změnit rozdělení bodů - buď jsme dali vítězný gól, nebo jsme dokázali vyrovnat.... letos ani ťuk ....
A nejenom to - my jsme opravdu ani pořádně nedokázali zareagovat na soupeřův gól - jakmile se soupeř trefil, už jsme gól přidat nedokázali... s výjimkou Ostravy, kdy jsme skóre otočili ještě v první půli po vlastním gólu, Liberce, kde nám snížení v poslední minutě nastavení bod nepřineslo a Borisova... Jinak jakmile dal soupeř byť jen jediný gól, tak my už se trefit nedokázali - chyběla nám nejenom produktivita, ale taková ta vnitřní síla, která nás hnala na jaře za vítěznými góly proti teplicím a Plzni....
To byl nás hlavní průser...
netvrdím, že máme Laštůvku velebit, nebo mu stavět sochu... taky mě naštvala jeho předsezónní vyjádření.... ten seznam minel - já viděl tak čtyři ... a jsem přesvědčen o tom že každý gólman by nějakou udělal... Každý gól by se dal chytit, kdyby měl gólman věštěckou kouli a skočil o vteřinu dříve
Když se hrálo s Astanou, tak jsem měl zápas HL... problém byl, že nešel na děkovačku? Asi by to měl ustát, ale já to celkem chápu - já když udělám kiks a ten se nakonec ukáže rozhodující, tak bych nejraději zavrtal metr pod zem... Víceméně v tom vidím, že to zdaleka neměl na salámu a nebylo mu to jedno....
Re: Nová jednička pro Slavii?
vlk30 (přítel SN) před 7 lety 16.01.2018 14:45 |Jednička by měl být ten nejlepší a ne někdo aspoň :-)
Re: Nová jednička pro Slavii?
honza_sl před 7 lety 16.01.2018 15:44 |Člověče, takhle asi klub fungovat musí - pokud nesežene někoho lepšího, zůstane ten původní v bráně :-) (tedy pokud není náhradník lepší)
Re: Nová jednička pro Slavii?
Mates204 před 7 lety 16.01.2018 16:10 |Jestli nejsme schopni sehnat lepšího golmana než je Laštůvka, tak to je fakt smutný:(
Re: Nová jednička pro Slavii?
honza_sl před 7 lety 16.01.2018 16:26 |No jo, ale Laštůvka je opravdu velmi dobrý gólman. U nás se nevytáhl a objektivně je to na hraně neúspěchu, byť ani ne tak jeho vinou, ale v synergii s neschopností střílet góly a lámat zápasy.
Moc výrazně lepších, prověřených (to Laštůvka byl, ale nedostál tomu zcela) a dostupných není...
Re: Nová jednička pro Slavii?
kjandourek (admin) před 7 lety 16.01.2018 16:47 |Upřímně řečeno, zatím jsem od Tebe za poslední týden neslyšel jediné jméno, které by sis dokázal v naší brance představit....
Maximálně charakteristiku "aby něco chytil"...
Takže jinak řečeno Ty nedokážeš ani navrhnout dostupného brankáře, který by byl lepší, než Laštůvka.... ale po vedení bys chtěl, aby ho našlo, přesvědčilo k přestupu a vykoupilo... Cítíš ten paradox?
Re: Nová jednička pro Slavii?
Mates204 před 7 lety 16.01.2018 17:23 |Píšu charakteristiku aspoň průměr. To znamená Heča, Dostál, Hanuš.. kdokoliv kdo aspoň nedělá minely, když už nepodrží. Navíc vedení má mít skauty po Evropě a celej podzim někoho hledat, protože celej podzim byl v bráně problém. A hlavně, když už máme mít špatnýho golmana, tak ať je aspoň sympatickej a slávista. Třeba kdyby jaro odchytal Berky, tak bych byl 100x radši, i když po sportovní stránce by to asi o moc lepší nebylo.
Re: Nová jednička pro Slavii?
kjandourek (admin) před 7 lety 17.01.2018 10:39 |Takže celé je to o tom, že je ti gólman nesympatický... Kdyby byl sympatický, tak mu minely odpustíš?
Heča, Dostál Hanuš - jsi si jistý, že nedělají minely? A nebo jenom o nich nevíš? Což celkem logicky vychází z toho, že fanoušek Slavie málokdy do detailu bude studovat zápas Slovácko - Jihlava...
Re: Nová jednička pro Slavii?
Mates204 před 7 lety 17.01.2018 11:28 |Ne, celý je to o tom, že brankář dělá chyby a chci lepšího, aby Slavie byla úspěšná.
Re: Nová jednička pro Slavii?
ojlodea před 7 lety 16.01.2018 12:18 |Netvrdil náhodou Sport nedávno, že se po posilách z ciziny nedíváme???
Re: Nová jednička pro Slavii?
rybarmirek před 7 lety 16.01.2018 12:21 |Spart necist,nekupovat a neregovat na jejich články!Lastuvka už svoje možnosti ukázal,stačí, odchod!
Re: Nová jednička pro Slavii?
Ragnarok před 7 lety 16.01.2018 13:35 |Doufám, že kachna, co potom s tím mladým klukem ze Slovenska a Markovičem. Jaro v klidu nechme starcům, dejme čuchnout Markovičovi. Liberec asi ostrouhal se 60ti mega za Koláře. To se jim to moc nepovedlo.
Re: Nová jednička pro Slavii?
bububu (přítel SN) před 7 lety 16.01.2018 15:26 |Otázka je, jaké plány máme s Vantrubou. Jestli ho kupujeme od léta jako jedničku, tak jsem pro, aby se jaro odehrálo s gólmany, co zde máme.
Je ovšem možné, že Vantrubu v létě pošleme na hostování někam v lize, aby si zvykl na českou ligu. Pak by dávalo smysl přivést teď hotového gólmana na pozici jedničky.
Ale tohle si musí zhodnotit duo Nezmar - Trpišovský.
Re: Nová jednička pro Slavii?
kjandourek (admin) před 7 lety 16.01.2018 16:42 |Co jsem slyšel, tak Trnava měla podmínku, že si Vantrubu nechá pro jaro - přes to nejel vlak....
Příčina byla na podzim jinde
honza_sl před 7 lety 16.01.2018 16:35 |Hon na Laštůvku je zbytečný. Tady se vždycky vybere oběť a pak se do ní buší hlava nehlava.
Ano, Laštůvka nezářil. Ano, udělal několik chyb. Ale příčina rozporuplných výsledků na podzim (alespoň v lize) je komplexnější: Malá sebedůvěra, neschopnost urvat to silou, chybějící "rapl" (v dobrém) Mešanovič do závěru zápasů, matná forma některých hráčů, ale především neschopnost střílet góly v nepříznivě se vyvíjejících zápasech.
A ano, také některé chyby brankaře, které ale vyniknou jen díky předchozímu. Kolik lidí tady by si pamatovalo Kolářův gól, kdybychom vyhráli 3:1 (a v první půli na to šance byly)?
Re: Příčina byla na podzim jinde
japhy před 7 lety 17.01.2018 09:42 |Ano, hon je zbytečný, příčin neúspěchu bylo jako obvykle více. V tom jsem oceňoval boj kjandourka proti těm, co z něj dělali černou ovci.
Nějak ho to ale nepřešlo a teď startuje na jakoukoliv kritiku Laštůvky jak čertík z krabičky. To jako nemáme řešit bránu( která zklamala) jen proto, že si svoje neodvedl útok???
Re: Příčina byla na podzim jinde
kjandourek (admin) před 7 lety 17.01.2018 09:50 |Neřekl bych, že startuji na "jakoukoliv" kritiku Laštůvky.... Štvou mě výkřiky typu: "Vyhoďte ho", "co tu ještě dělá" a tak podobně...
Na to, že náš hlavní problém bylo střílení branek poukazuji proto, že mám dojem, že většina výkřiků vychází z touhy některých slávistických fanoušků uzdravit svou (po podzimu poraněnou) duši tím, že si na někom vylejou vztek....
Ostatně nakonec se stejně dopracujeme k tomu, že hlavním problémem je, že je Laštůvka nesympatický..... To ovšem hrubě nekoresponduje s tolik proklamovanou větou: "Ať tedy chytá ten nejlepší"
Re: Příčina byla na podzim jinde
smely (přítel SN) před 7 lety 17.01.2018 10:03 |promin, ale zacinas bejt trochu histerickej....tolik vyplacanyho inkoustu si JL ani nezaslouzi...
Re: Příčina byla na podzim jinde
kjandourek (admin) před 7 lety 17.01.2018 10:36 |To je v pohodě - nikdo to netiskne, žádné lesy, natož obsahy kalamářů mými příspěvky ohroženy nejsou...
Problémem psaných příspěvků je, že nikdo neslyší tón, jakým jsou proneseny... Hysterie opravdu vypadá jinak ;-)
Re: Příčina byla na podzim jinde
smely (přítel SN) před 7 lety 17.01.2018 11:14 |jasny, s tim inkoustem to byl samozrejme humor...
Re: Příčina byla na podzim jinde
sicilianbrno před 7 lety 17.01.2018 11:02 |proč by měl být histerickej? Obhajuje jeho kvality a nevidí v něm narozdíl od tebe nemehlo a zoufalce..(což děláš vlastně taky v opačném smyslu a histerkou tě tu nikdo nenazval)..každej si ponechte svůj názor a je to....já se řadím spíš k obhajovatelům Laštuvky. Čekal jsem od něho více, ale nevidim ho jako podpruměrného golmana. Klidně bych s ním jaro odchytal, v létě naplno Vantrubu...
Re: Příčina byla na podzim jinde
smely (přítel SN) před 7 lety 17.01.2018 11:17 |neprijde mi, ze by kjandourek potreboval advokata...nicmene dekuji za tvoji reakci a v ni sdelene doporuceni, vazim si toho...fakt...
Re: Příčina byla na podzim jinde
sicilianbrno před 7 lety 17.01.2018 13:45 |sem rád, že pro tebe byla má odpověd přínosná, proto sem ji také psal...
Re: Nová jednička pro Slavii?
zeleznik2 před 7 lety 16.01.2018 16:45 |Opět nutno brát s rezervou, ale pokud opravdu sháníme brankáře a pan Karl nehodlá slevit, tak se musíme, poohlédnout jinde, třeba i v Polsku...kvalitní brankář to určitě je..
Re: Nová jednička pro Slavii?
Kzlo před 7 lety 16.01.2018 20:53 |Za mne zbytecne pokud je to pravda.