Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

Přinášíme prohlášení Slavie k článkům na serverech isport.cz a blesk.cz ohledně bonusových částkách za podpis smlouvy při přestupu zahraničních hráčů. Nyní je klub odtajnil, kolik daní hráči ve skutečnosti dostali. Konkrétně u hráčů Halil Altintop, Ruslan Rotaň a Per Egil Flo.

SK Slavia Praha v posledních měsících opakovaně dementovala nepravdivé informace médií vydavatelství CZECH NEWS CENTER a.s. Daniela Křetínského (deníky Blesk a Sport, servery isport.cz a blesk.cz) o přestupních částkách a podpisových bonusech nových hráčů A týmu.

 Samotnému vydavatelství dokonce poskytla pravdivé informace a požádala o tiskovou opravu podle tiskového zákona. Místo nápravy stavu dnes, v pondělí 8. 1. 2018, vydal deník Blesk, vlajková loď vydavatelství CZECH NEWS CENTER a.s., další článek s titulkem "Drahý špás!”, podle něhož se SK Slavia Praha zavázala investovat do příchodu a mezd hráčů Halila Altintopa, Ruslana Rotaně a Pera Egila Floa částku 155 milionů Kč. 

Tyto informace jsou jednoznačně nepravdivé a až neuvěřitelně se odchylují od skutečnosti. Zveřejnění takto zásadně nepravdivých údajů a jejich vydávání za skutečnost přitom poškozuje SK Slavii Praha v očích fanoušků, sponzorů, odborníků, široké veřejnosti a vnáší i pochybnosti do samotné kabiny A týmu. 

Vedení SK Slavia Praha se proto s cílem zabránit soustavnému poškozování klubu rozhodlo mimořádně zveřejnit skutečné podpisové bonusy hráčů Halil Altintop, Ruslan Rotaň a Per-Egil Flo a ukázat tím absurditu informací médií vydavatelství CZECH NEWS CENTER a.s. 

Fanoušci, sponzoři, široká veřejnost i novináři si tak mohou sami ověřit serióznost médií vydavatelství CZECH NEWS CENTER a.s. 

HALIL ALTINTOP 
Podpisový bonus dle deníku Blesk: 50 milionů Kč
Podpisový bonus dle reality: 5,98 milionů Kč

RUSLAN ROTAŇ
Podpisový bonus dle deníku Blesk: 25 milionů Kč
Podpisový bonus dle reality: 0 Kč

PER-EGIL FLO 
Podpisový bonus dle deníku Blesk: 13 milionů Kč 
Podpisový bonus dle reality: 1,3 milionu Kč

Podobně neseriózní jsou i další informace deníku Blesk. Například hráč Ruslan Rotaň nemá plat 1,2 milionu Kč, ale 410 tisíc Kč. Dohoda s hráčem na odchodném je ve výši dvou platů. Celkem tak jeho působení ve Slavii, za které mu klub velice děkuje, nestálo téměř 40 milionů Kč, jak uvedl deník Blesk, ale desetkrát méně. 

SK Slavia Praha chápe snahu médií získávat informace o dění ve Slavii a ty ověřené a správné poté zveřejňovat. Nelze však pochopit, proč vydavatelství CZECH NEWS CENTER a.s. Daniela Křetínského, které SK Slavia Praha veřejně i cestou právních zástupců upozornila na zveřejňování nepravdivých informací, v této činnosti nadále pokračuje.

Komentáře (107)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

    Hanzwalter     před 7 lety 08.01.2018 15:03 |  
    25 0

    Vyborne, ze se Slavie ohradila a mozna i plno skarohlidu zde pochopi, ze soudruh Podruzek si proste holt plete nuly no.... ono staci, ze on je nula po novinarske strance sam....

  2. Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

    bububu (přítel SN)     před 7 lety 08.01.2018 15:05 |  
    19 0

    Velmi dobrý krok vedení. Opět se ukázalo, co je Spart za nechutnou bulvární žumpu a pisálkové typu Podroužek nebo Konečný zač.

    Rovněž je velmi povzbudivá informace ta, že minimálně z finančního hlediska se nakonec u jmenovaných hráčů nejedná o nějaký grandiozní propadák.

  3. Příště transparentně?

    JS (přítel SN)     před 7 lety 08.01.2018 15:09 |  
    8 8

    Možná, kdyby Slavia takové informace zveřejňovala při příchodu hráče, nevznikl by pak žádný prostor pro dohady. Na transparentnosti není nic negativního.

  4. Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

    VanDel     před 7 lety 08.01.2018 15:14 |  
    6 8

    V zahraničí je naprosto běžné zveřejňovat platové podmínky hráčů. Proč to tedy neděláme my u nás ?? Minimálně tahle zkušenost by našemu vedení měla stačit k tomu, aby to odteď dělala automaticky u každého hráče. Vyhnuli bychom se tím dalším spekulacím, které budou zcela jistě následovat. Už třeba jenom těch keců okolo Škody kolik už za poslední rok a půl bylo......

    • Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

      JS (přítel SN)     před 7 lety 08.01.2018 15:23 |  
      7 6

      Přesně tak. Nevím, proč jenom u nás (v ČR) se to nedělá. Pak všichni remcaj, že si Češi závidí platy a že to nevytváří dobrou atmosféru. Ale právě to, že „o penězích se nemluví“, pak způsobuje tu závist a nějaké dohady o tom kolik kdo bere. Vždyť se podívejme, jak to Sport zneužívá. Líbivé téma – čutálista bere stovky mega. Všichni závidí a všichni to čtou. Kdybychom hned na začátku napsali, že angažmá fotbalisty XY stojí dohromady 10 milionů, tak se stane co? Možná v prvních pár případech vyjdou nějaké články v bulváru a pak co? Stane se z toho běžná praxe a nikoho to už dojímat nebude.

      Místo toho tady pořád se vším děláme hrozné tajnosti a pak všichni závidí sousedovi kozu. Přitom nejlepší způsob, jak tomu předcházet, je nestydět se a netajnůstkařit. Ale to by se musela změnit asi celá česká mentalita.

      • Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

        jufoun (přítel SN)     před 7 lety 08.01.2018 15:47 |  
        7 2

        Jasně zveřejníme platy a zase někdo z blesku bude básnit třeba kolik peněz dostává Škoda za vstřelené góly, tak zveřejníme kolik za to má a posune se to kolik dostává peněz za body atd...Oni budou zneužívat všechny informace jak se jim to hodí.
        Radši a't napíší kolik si ulil čáp nebo STBák...

        • Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

          JS (přítel SN)     před 7 lety 08.01.2018 15:51 |  
          2 3

          No a co? A co je na tom špatně, že to zveřejníme? Podesátý už to nebude nikoho tankovat.

          Btw. stejně jsme to teď zveřejnili, tak proč ne hned.

        • Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

          JS (přítel SN)     před 7 lety 08.01.2018 15:54 |  
          0 3

          Navíc, přestože je Slavia soukromá firma, na rozdíl od jiných firem se těší obrovské popularitě mezi fanoušky, čímž se liší povahou věci od jiných "normálních" právnických subjektů. Stejně jako osoba veřejně činná musí počítat s tím, že se informace o ní budou propírat veřejně, tak firma takto veřejně sledovaná to má stejně.

          Všude v zahraničí je naprosto normální ty částky zveřejňovat. Nikomu to nevadí.

        • Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

          knawi     před 7 lety 08.01.2018 19:16 |  
          2 1

          Nejen to, i po opravách vymyšleností blesku, na př. Sparťané zpochybňují věrohodnost informaci vedení Slavie. Jsme společensky tak zkažení, že všeobecně panuje absolutní nedůvěra, v takové atmosféře je nesnadné volit správné způsoby komunikace.

      • Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

        uru100     před 7 lety 09.01.2018 14:12 |  
        1 0

        Já myslím, že to není u nás tak jednoduché a musíme k tomu dospět především mentálně. A není to problém jen náš, ale je to i v Rusku. Špičkového zahraničnního hráče v ČR nikdo nezaplatí. Buď sem nepřijde nebo odejde pryč. Když budou platy známé, tak bude čekého hráče štvát, že bere mnohem méně a přitom hraje stejně dobře. Mluvil o tom v jednom rozhovoru i Petržela jak za ním přišel hráč a chtěl to dorovnat. Musí k tomu dospět kluby, hráči. Veřejnost to nechápe, když je všude ve světě tahle infiormace veřejná, ale já kluby chápu. Nakonec i komerční firmy nesdělují platy svých zaměstnanců. A fotbalový klub je komerční firma. Jednou to přijde.

    • Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

      marty1988     před 7 lety 09.01.2018 12:39 |  
      0 0

      V zahraničí je ale také běžné, že se zveřejňují platy jakýchkoliv pracovníků v jakémkoliv oboru. Jsem pro odkrytí platů všech hráčů, zrovna tak, jako pro odkrytí platů všem pracujícím v běžných profesích. Důvod, proč by to měli dělat pouze fotbalisté nebo nějaká jiná skupina lidí, žádný nevidím.

      • Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

        VanDel     před 7 lety 09.01.2018 14:13 |  
        0 1

        S takovýmto rozšířením na všechny obory samozřejmě taky problém nemám.

        • Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

          marty1988     před 7 lety 09.01.2018 16:44 |  
          0 0

          Řekl bych, že tím by se mělo začít.. Pokud se to začne chtít primárně po fotbalistech nebo po kamkoliv jiném, je to podle mě nefér vůči jedné skupině oproti druhé. Takže ten problém není fotbalový, ale je politicko-společenský..

  5. Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

    judu81     před 7 lety 08.01.2018 15:17 |  
    7 2

    Tlieskam za otvorenosť. Snáď len jedna vec - keď už zaznel Ruslanov plat, mohli padnúť aj čiastky u ďalších borcov. Aby bol stôl čistý a nemal sa do toho kto obúvať.

  6. Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

    Jachym     před 7 lety 08.01.2018 15:27 |  
    14 2

    V tomto případě chtělo utnout vedení spekulace, ale mně osobně výše platů hráčů až tak nezajímají, a proto je paušálně ani nemusím znát. Mnozí tady volají po zveřejňování platů soukromých firem, ale pokud by se měly zveřejňovat jejich vlastní platy, stavěli by se jako první na zadní... :-))

    • Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

      VanDel     před 7 lety 08.01.2018 15:38 |  
      2 6

      Ty se stydíš za svůj plat ? Já ne, takže jsem nikdy neměl problém se o tom se známými bavit. Takže v tomhle směru si tu svou ideu o automatickém zveřejňování platů u sportovců v klidu obhájím.

      • Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

        Jachym     před 7 lety 08.01.2018 15:46 |  
        7 0

        Nestydím, i když by mohl být vyšší :-) Ale nevím, co je ostatním do něj. Stejně tak mě nezajímá tvůj plat. Samozřejmě ve státním sektoru, na jehož financování všichni přispíváme, je to něco jiného. Tady bych větší transparentnost uvítal.

        • Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

          JS (přítel SN)     před 7 lety 08.01.2018 15:57 |  
          0 8

          Problém je v tom, že Slavia je díky popularitě „veřejná“ soukromá firma, stejně jako všechny ostatní sportovní kluby apod. Takže se nemůže divit, že se ve veřejném prostoru propírají kromě sportovních výsledků mj. i její finance. S tímto vědomím by bylo nejlépe, kdyby s platy svých fotbalistů (samozřejmě ne všech! zaměstnanců) nedělala žádné tajnosti. Stejně je nakonec pod tlakem zveřejní, jak vidíme...

          • Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

            Jachym     před 7 lety 08.01.2018 16:08 |  
            2 0

            Tady jde spíše o to, že co Jarda Tvrdík neví, nepoví...:-) I když to dělá v dobré víře zvýšené transparentnosti a utnutí dohadů a vyložených vymýslů. Transparentnost je v pořádku, i když pro mě je třeba spíše zásadní, že vím po letech nejasností, kdo je vlastníkem klubu. V zahraničí také není vždy pravidlem, že platy nebo přestupové částky jsou vždy zveřejňovány, pokud se na tom obě strany nedohodnou.

      • Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

        Sešívaný     před 7 lety 08.01.2018 16:56 |  
        6 0

        Já jsem neměl se s kýmkoliv bavit o mém platu, dokud jsem vydělával do dvojnásobku průměrné mzdy. Dnes už o tom, kolik vydělávám, ví jenom nejbližší. Věř mi, že jak plat roste, negativa toho, že lidi ví, kolik vyděláváš začnou převažovat nad pozitivy nebo nad tím, že je ti to jedno.

        • Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

          pevek     před 7 lety 08.01.2018 17:34 |  
          1 0

          Souhlasim. Zrovna v tomto pripade ale byly udajne "velke penize" vzdy zakladnim kriteriem pri kritice "drahych zahranicnich hracu", kteri se sem prijeli jen za "obrovske sumy opalovat". A pritom jak vidno, tak takovy Rotan bral mozna mene nez Skoda. Na toho ale nikdo nikdy nic o pomeru naklady/kvalita nevychyloval. Rict, ze berou, co Skoda a jini, mozna by to jen prospelo.

        • Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

          knawi     před 7 lety 08.01.2018 20:58 |  
          0 0

          Ti boháči!!!

    • Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

      Akuls     před 7 lety 08.01.2018 15:59 |  
      9 0

      Přesně tak, ať se zveřejňují výše přístupových častek mezi kluby, to je na západě běžné. Dohoda o výši platu je jen interní záležitostí mezi hráčem a klubem a bez souhlasu hráče by výši platu či bonus klub neměl zveřejňovat. Pokud vím, tak ani v Německu, Anglii či Španělsku hráči neznají výši platů svých spoluhráčů. Fotbalista přece není žádný ministerský úředník placený ze státního rozpočtu a nepodléhá tím pádem žádnému "Kužilkovu zákonu".

      • Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

        JS (přítel SN)     před 7 lety 08.01.2018 16:01 |  
        1 3

        A jaktože, v případě hvězd jako je Neymar, Coutihno... blabla... všichni vědí, kolik berou?

        • Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

          lukas8 (admin)     před 7 lety 08.01.2018 17:49 |  
          2 1

          Protože to jsou hvězdy světové úrovně a o jejich přestupy se zajímají po celém světě desítky, možná stovky milionů diváků. Nehledě na to, že se kolem přestupů takových hráčů motá víc lidí a proto se šance na to, že se to někde "vykecá", rapidně zvyšuje.

          • Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

            JS (přítel SN)     před 7 lety 08.01.2018 18:06 |  
            1 3

            No a na naší úrovni v menším měřítku jsou tyto hvězdy např. Škoda, nebo právě příchozí Danny a Rotaň.

  7. Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

    afro     před 7 lety 08.01.2018 15:33 |  
    10 0

    Ta sedla... :-)

    Přiznám se, že jsem čekal vyšší částky.

  8. Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

    Akuls     před 7 lety 08.01.2018 15:37 |  
    2 13

    Určitě adekvátní reakce vedení na výmysly Danečkových médií. Jen by mne zajímalo, proč tedy společnost Slavia-fotbal vytvořila za v r. 2017 ztrátu přesahující 263 mil. Kč, když osobní výdaje zřejmě nehrály tak významnou roli v tomto nepříznivém hospodářském výsledku klubu. Navíc není pravděpodobné, že by za přestupy Baráka či Pavlenky nepřišly nějaké splátky již v účetním období r. 2017. A určitě i od UEFA Slavia nějaké příjmy za neúspěšnou baráž o postup do CH.L. a postup do E.L. již v r. 2017 obdržela.

    • Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

      sTizz (přítel SN)     před 7 lety 08.01.2018 15:45 |  
      5 1

      Do minuleho roku jeste spadaly dluhy po predchozich majitelich..

      • Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

        o-cab     před 7 lety 08.01.2018 15:51 |  
        2 4

        dluhy ale nejsou ztrata - ten dotaz je dobry a taky by me to zajimalo

        • Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

          kjandourek (admin)     před 7 lety 08.01.2018 16:15 |  
          5 2

          No pokud zaplatíš dluh za předchozího majitele, tak jsi ve ztrátě... to je něco jiného, než když si prachy půjčíš a postupně splácíš....

          • Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

            o-cab     před 7 lety 08.01.2018 16:20 |  
            1 0

            nerad bych si pletl pojmy, ale co ja vim tak ztrata je vysledek na spodku P&L, a ta nema se splacenim dluhu (cash flow) nic spolecneho. ztratu ovlivnuji pouze uroky

            • Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

              kjandourek (admin)     před 7 lety 08.01.2018 16:27 |  
              0 2

              Ale tohle přece bylo něco jiného - když přijdeš s tím, že abys byl na nule, tak musíš zaplatiti dluhy bývalého majitele, tak je prostě vytáhneš z kešeně a je to "výdaj"... a když za to nenabereš nějaký zisk, tak tento výdaj může být tak velký, že vykážeš ztrátu...

              • Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

                o-cab     před 7 lety 08.01.2018 16:30 |  
                1 0

                nevim jak to nastrukturovali, nakonec mozne je vsechno, teoreticky by ale naakumulovane pohledavky nemely mit se ztratou moc spolecneho:) i proto me zajima, jak to bylo

              • Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

                Sešívaný     před 7 lety 08.01.2018 17:06 |  
                6 0

                Tak to platí v jednoduchém účetnictví, kde peněžní výdaje=náklady, ale v podvojném účetnictví, které vede každá firma včetně Slavie, to takto nefunguje. Peněžní příjmy a výdaje se sledují v cash flow a výnosy a náklady ve výsledovce/bilanci. A všechno jsou to rozdílné pojmy rozdílné povahy.
                Takový ukázkový příklad: Slavia si postaví nový stadion za 2 miliardy Kč, který zaplatí hotově. Je to jednorázový výdaj 2 mld. Kč a v cash flow pro ten rok to bude -2 miliardy. Ve výsledovce se ale ten stadion bude odpisovat třeba 30 let, to znamená 2 mld/30 = 67 milionů ročně. Zatímco výdaj pro ten rok byl 2 miliardy, náklad na stadion pro ten rok byl jen 67 milionů. A tak to funguje v podvojném účetnictví se vším. Peněžní výdaj se nerovná náklad.

                • Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

                  kjandourek (admin)     před 7 lety 08.01.2018 17:44 |  
                  0 0

                  Ok - hádat se nehodlám - více se orientuji ve fotbale, než ve světě financí :-)

          • Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

            padre     před 7 lety 08.01.2018 16:23 |  
            1 0

            Ve ztrátě jsi tehdy, pokud za účetní období vynalozene náklady prevysuji realizovane vynosy.

            • Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

              kjandourek (admin)     před 7 lety 08.01.2018 16:31 |  
              0 2

              No a zaplacení dluhu za předchozího majitele byl "jednorázový výdaj", tudíž spadl do kolonky náklady... a protože výnosy tento výdaj nepřevýšily, tak jsme na konci vykázali ztrátu...

              • Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

                Sešívaný     před 7 lety 08.01.2018 16:51 |  
                3 0

                Nebyl. Pokud mám dluh na straně pasiv a zaplatím ho penězi na straně aktiv, poklesne mi celková bilanční suma, ale na hospodářský výsledek to nemá žádný vliv.
                Počítám, že průběh byl následovný: měli jsme dluh ve výši Z vůči XY, majitel (CEFC) vložil do klubu finanční prostředky ve výši Z a klubu vůči němu vznikla pohledávka ve výši Z. Finančními prostředky se zaplatil dluh vůči XY a zůstal dluh (pohledávka) vůči majiteli. Ten navýšil základní kapitál o Z a pokryl to touto pohledávkou. Bilanční suma zůstává stejná, zmizel dluh a o to se zvýšil základní kapitál. Ani jedna z těch operací nemá vliv na hospodářský výsledek.

                • Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

                  padre     před 7 lety 08.01.2018 17:16 |  
                  3 0

                  Jinými slovy, došlo k nahrazeni cizího zdroje financovani aktiv SKS zdroji vlastními (po té kapitalizaci). Jde o změny v rozvaze, nikoli o polozky vysledovky.

      • Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

        sTizz (přítel SN)     před 7 lety 08.01.2018 17:49 |  
        0 0

        Tak to pardon,myslel jsem,ze jeste loni doplaceli nejake pohledavky.

      • Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

        Akuls     před 7 lety 08.01.2018 16:22 |  
        3 0

        Máte pravdu jako vždycky, hned mi bylo divné, že by SKS-fotbal znala výsledky svého hospodaření za r. 2017 už v prosinci. Reagoval jsem na to, co uvedla mylně některá média, že se jedná o ztrátu za r. 2017 a příjmy za přestoupivší hráče dorazí na Slavii až v příštím účetním období, tedy v r. 2018. Jinak SKS - fotbal má své sídlo v ČR, takže pochopitelně jede podle českých účetních pŕedpisů a účetní rok tedy je od 1.1. do 31.12. Valná hromada, možná proti jiným společnostem trochu pozdě, schvalovala teprve pololetní závěrku.

        • Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

          kjandourek (admin)     před 7 lety 08.01.2018 16:29 |  
          1 0

          Někde použili termín: Fiskální rok.... Ale nevím, je-li to přesné, podle fiskálu jede firma, v níž pracuji já a tam se pod pojmem "fiskální rok 2017" bere hospodaření za období: 1.10.2016 - 30.9.2017...

          • Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

            stefi     před 7 lety 08.01.2018 18:35 |  
            8 0

            Podle zákona o účetnictví je účetním obdobím nepřetržitě po sobě jdoucích 12 měsíců, nejčastěji kalendářní rok, ale může být i firmou zvolený hospodářský rok, což udělala i Slavia a logicky podle fotbalové sezóny zvolila 1.7.-30.6. Tento hospodářský rok je i zdaňovacím obdobím.

            • Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

              kjandourek (admin)     před 7 lety 08.01.2018 20:03 |  
              0 0

              Díky za doplnění... přeci jenom jsem víc doma ve světě fotbalu, než ve světě financí :-)

      • Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

        ElBrody     před 7 lety 08.01.2018 19:31 |  
        0 0

        jestli myslíš účetní závěrku, tak ta je dávno zveřejněná ve výroční zprávě

        • Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

          Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 08.01.2018 19:56 |  
          0 0

          No a ta je někde k dostání za období 1.7.16-30.6.17? :-)

    • Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

      ElBrody     před 7 lety 08.01.2018 19:27 |  
      2 0

      Čistě technicky ztrátu vytvořily náklady na externí služby ve výši 413 mil. Kč (v předchozím období 204 mil.). Co všechno se tam dá schovat asi nezjistíme, ale zvýšení vlastního kapitálu to nebude.

      • Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

        ElBrody     před 7 lety 08.01.2018 23:09 |  
        1 0

        Tak dokonce zjistíme i detail :) Příloha k účetní závěrce. Např. náklady na hráče a realizační tým včetně hráčské amortizace (přestupní částka/počet let smlouvy) meziročně stouply ze 114 milionů na 299. Výnosy ze 167 na 255. Je tam všechno.

      • Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

        stefi     před 7 lety 08.01.2018 23:14 |  
        1 0

        Jak vyplývá z přílohy největší položkou jsou odměny a prémie hráčů 188 mil. /zvýšení proti minulé sezóně o 100 mil./ a časové rozlišení nákladů hráčských smluv 111 mil. /zvýšení o 86 mil./. V tom časovém rozlišení jde zřejmě třeba například o bonusy - podepisuji hráče na 3 roky, dostává 6 milionů, tak v 1. roce jdou do nákladů 2 mil,, v dalším zase 2 a ve 3. zase 2.

  9. Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

    Fačín     před 7 lety 08.01.2018 15:39 |  
    0 1

    :))) Co na to říct...

  10. DK

    o-cab     před 7 lety 08.01.2018 16:01 |  
    20 1

    tady je krasne videt v jaky totalni prdeli DK a cely ten jeho zbidaceny klub je kdyz se musi uchylovat k odvraceni pozornosti od svych selhani neustalymi lzi o vecne Slavii. strasne moc mu preju aby udrzel paty misto v lize, nejlepe pod taktovkou vsech tech milionovych "sestek", "osmicek" a "desitek", o kterych dokola placa vrchni klaun Kotalik. smrt

    • Re: DK

      Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 08.01.2018 18:52 |  
      6 1

      Naprostý souhlas a je to cílená propaganda, kterou bohužel přebrala i ostatní media, kdy nás strkají s rudými do jednoho pytle, ale počty cizinců nějak nesouhlasí (3x Slavia - Altintop, Rotaň, Danny a Sparta 9x - Biabiany, Mandjeck, Janko, Čivič, Kaya, Néstor Albiach, Ben Chaim, Mavuba, Plavšič). A cíl je myslím taky jasný, ospravedlnit naprosto megalomanskou politiku DK.

      • blogy

        p!erreCORE     před 7 lety 11.01.2018 15:09 |  
        0 0

        Blogy na iSportu jsou dobré fajn a kvalitní, takový Zdeněk Haník stojí za to číst. Jinak tam občas píšou pěkně o krasobruslení a rytmické gymnastice..

  11. Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

    rybarmirek     před 7 lety 08.01.2018 16:56 |  
    12 0

    Je to dobytek a vzdy byl.Nikdy si nekoupím Sport ani Blesk a take celé své rodině jsem to zakázal.!!!!!!!!

  12. Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

    Staršina     před 7 lety 08.01.2018 17:27 |  
    22 0

    Zatím jsem v této krátké diskusi překvapen. Přiznám se, že nechápu jakýsi nátlak na vedení SKS. Nevím jak jsou koncipovány smlouvy. Já to tedy pochopil tak, že se dva subjekty při podpisu smlouvy dohodly, že se něco nezveřejní. Proto se dovídáme podrobnosti ze smluv tří hráčů, kteří v SKS nebudou pokračovat.
    1) Co mi nevadí. Nevadí mi má neznalost příjmu a bonusů jakéhokoliv zaměstnance SKS. Nevadí mi co vypustí do
    médií třeba např. PSG atd. Nesmí to však zasahovat protizákonně vůči jinému subjektu. Tento
    bod mně neuráží.
    2) Co mi vadí. Vadí mi lži, závist, přetvářka, nenávist atd. Pokud se k tomu použijí celostátní média, tak toto zlo
    roste do nemalých rozměrů. Tento bod mně uráží a to i osobně, protože na mně reaguje jako
    na fanouška SKS okolí v mém životě.
    Závěrem. Já osobně se cítím být propojený s SKS, jak finančně ( permanentkář + jiné zápasy atd. ), tak duševně ( dlouholetý člen OP atd. ). Bod jedna neřeším, to mně netrápí. U bodu dva prosím vedení o zvážení a podání žaloby. Vím, že to není jednoduché, ale jsem přesvědčený, že právníky máme více než dobré. Představa, že kterýkoliv "plátek" , který takto lže, bude platit pokutu od 1mukionu výše, působí na mé nitro jako balzám.

  13. Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

    DF007     před 7 lety 08.01.2018 17:36 |  
    7 1

    Asi Křéťa vařil podle svých výdajů na hráče :-)

  14. Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

    MDCCCXCII (přítel SN)     před 7 lety 08.01.2018 17:46 |  
    16 1

    Celej blesk, sport, kretinskyho cinkla cerna dira je zumpa, vladnouci mafie ceskyho fotbalu nonstop od bolsevika dodnes. Cela odporna ruda bida je navoneny kus lejna plne fizlu, stbaku, bolseviku a korupce. Prej sportovni denik cislo 1, hehe. Bojkotuji odkazy na jejich stranky. Je to nastroj v rukach sveho majitele. Jsme v Cr, tady je nezavisle zurnalistiky jako safranu. Danecek vidi, ze se mu v lepsim lidi smeji, v horsim se zene do poradnyho pruseru, tak pouziva vsechny podpasovky presne v duchu rudeho naturelu. Krivaci jsou odnepameti.

  15. Bomba

    Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 08.01.2018 17:50 |  
    11 0

    Tak to je libová vychutnávka. Tohle nemá chybu. Vedení za 1. Asi ve Sportu a Blesku vědí, co platí jejich živitel Křetínský ve Spartě, tak podle hesla "podle sebe soudím tebe" vycucali ty hausnumera i pro Slavii... :-)) Ale ta reakce SKS je neuskutečná stěrka. Bomba.

  16. Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

    tolsimir     před 7 lety 08.01.2018 17:52 |  
    9 18

    Beru to s rezervou jako takové fajn politickymarkentigové gesto. Zajímalo by mě je jen, jestli skutečnost, že se zveřejnila jen odměna Rotaňovi, avšak nikoliv Altintopa s Floem je jen pro stručnost prohlášení, či naopak záměr, neboť tam třeba již Blesk tak daleko se svým odhadem není

    • Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

      Pava1     před 7 lety 08.01.2018 19:12 |  
      1 0

      Asi jsem mimo,ale jejich podpisové bonusy jsou zveřejněné a pokud žádný nebyl,je tam prostě nula.

      • Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

        ElBrody     před 7 lety 08.01.2018 19:45 |  
        0 0

        Otázka ale je, jak meziročně zvýšíš náklady na externí služby o 209 milionů, když víš, že podpisové bonusy jsou 7 a plat Rotaně 4.

        • Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

          ElBrody     před 7 lety 08.01.2018 20:32 |  
          0 0

          Jo vlastně blbost, sorry. Když to je do 30.6.2017, tak v tom ještě nebude ani tohle.

      • Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

        tolsimir     před 7 lety 08.01.2018 19:52 |  
        0 6

        bonusy ano, platy již ne

        • Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

          Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 09.01.2018 10:55 |  
          1 0

          Muze to byt i tim, zda s tim hraci souhlasili. Predpokladam, ze bez jejich souhlasu by to nezverejnili.

  17. Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

    zeleznik2     před 7 lety 08.01.2018 18:09 |  
    6 0

    Vypadá to, že pan redaktor Podroužek si spletl desetinou čárku u každého hráče...a Rotaň nestál nic krom platu...pokud to tak je, tleskám vedení za uvedení na pravou míru...

  18. Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

    Eskaes     před 7 lety 08.01.2018 19:15 |  
    3 5

    "Celkem tak jeho působení ve Slavii, za které mu klub velice děkuje..."

    To je ale nešťastná formulace, na můj vkus. A propos, není to blbé pro ty hráče a jejich vyjednávání s budoucím zaměstnavatelem, že jsou jejich poslední platy veřejné?

    • Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

      Virgil1956     před 7 lety 08.01.2018 23:08 |  
      1 0

      Možná právě z toho těží "novináři", spoléhají na to, že klub skutečné částky nezveřejní, aby nepoškodil hráče. Právě u Altintopa a Rotaně to ale asi nebude tak velký problém, nemohou čekat nějakou závratnou finanční nabídku.

  19. Možná trochu jiný pohled!

    Oberyn_7     před 7 lety 08.01.2018 20:31 |  
    17 2

    Rád bych dodal možná poslední věc ohledně této „kauzy“, kterou jsem nezaznamenal, ale pokud to zapadlo v komentářích, tak se omlouvám.

    Spousta expertů, znalců a já nevím kdo všechno kritizoval tyto hráče, že šli vlastně pouze po penězích a tzv. dohrát svojí kariéru. Pokud se na tyto částky podíváme, tak mi to tedy rozhodně nepřijde! Ruslan i Halil by se svým jménem dostali kdekoliv jinde daleko více. Možná v řádech, ve kterých se pohyboval odhad deníků pana Křetínského. Tudíž je hnala sportovní motivace pomoci Slávii a to velice oceňuji! Možná bych se nebál říci, že peníze pro ně opravdu nehráli roli a prohlášení pana Kroba i pana Tvrdíka z léta minulého roku, hlavně o sportovních ambicích sedí.

    Mám vlastně radost nebo spíše můj osobní pocit, že charakter byl velice důležitý, pří výběru těchto hráčů. Doufám, že i při novém hledání talentů budeme alespoň v této části přistupovat stejně.

    Trochu bokem bych se vyjádřil i k tomu, že opravdu nemám rád pokud se někdo vyjadřuje o novinářích jako o zkurumpované pakáži atd. Tyto výroky se mi vážně příčí a právě proto jsem velice zklamán, když jim někdo z řad novinářů takto lacině dává munici! Ať se potom nediví, když ztráta důvěry v novináře stále narůstá!

    • Re: Možná trochu jiný pohled!

      Eluin (přítel SN)     před 7 lety 08.01.2018 20:42 |  
      2 0

      Souhlasím, a to jak s tím o hráčích, tak i s pasáží o novinářích.

    • Re: Možná trochu jiný pohled!

      knawi     před 7 lety 08.01.2018 21:03 |  
      3 0

      Velmi dobrý a také aktuálně potřebný postoj, dík!

    • Re: Možná trochu jiný pohled!

      Jachym     před 7 lety 08.01.2018 21:39 |  
      2 3

      Úroveň novinářů pro mě zůstává hrůzostrašnou a projevuje se dnes a denně a navíc k tomu v poslední době přibývá i sprostota a hulvátství na sociálních sítích a nejen tam. Pro mě bohužel tato profese (čest výjimkám) ztratila na úctě a prestiži. I já jsem tímto vývojem zklamán.

    • Re: Možná trochu jiný pohled!

      Fačín     před 7 lety 09.01.2018 16:25 |  
      4 2

      Velmi zajímavý poznatek, ohledně motivace těchto hráčů, proč jít k nám. O to víc je mi líto, že byli vyhozeni tak trochu jako prašiví psi, jak kdyby oni sami mohli za náš nepříliš úspěšný podzim. Myslím, že jsme jejich potenciál naplno nevyužili a to i proto, že jsme nebyli dost trpěliví. Vezměte si, že pro Rotaně to bylo jeho první zahraniční angažmá v kariéře, možná byl kvůli tomu trochu svázán, aby zbytečně nechyboval, proto hrál třeba převážně na jistotu (ale to mohl být i taktický příkaz). A Altintop také přišel do úplně jiného prostředí, než na jaké byl zvyklý. Myslím, že kdybychom ukázali trochu více trpělivosti a dali jim ještě minimálně jaro, jejich výkony půjdou nahoru. No, už je to pryč. Snad jsme jejich rychlým vyhazovem neodradili příští možné posily z ranku "hvězda".

      • Re: Možná trochu jiný pohled!

        vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 09.01.2018 17:12 |  
        1 1

        Plně souhlasím,prostě vedení tomuto mužstvu a JŠ nedalo čas,jistě že nevíme jak by hrálo na jaře,bohužel to nepodržel brankař a neproměnování šancí,nicméně jsem přesvedčen,že by to bylo o hodně lepší.Nevím kdo ještě odejde,ale bude asi nějakou dobu trvat,než se to dá pod novým trenérem do kupy.Jak ale jak říkám vedení se rozhodlo jít po půl roce jinou cestou. Každopádně musíme doufat a přát si,že se rozhodlo dobře.

  20. Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

    arestei     před 7 lety 09.01.2018 07:57 |  
    4 0

    Já bych je snad i žaloval, ať jim to zveřejnění na titulní stránce s omluvou nařídí soud...

  21. Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

    afro     před 7 lety 09.01.2018 08:35 |  
    0 0

    Docela by mě zajímalo, jakým způsobem bývá obvykle/je v SKS smluvně ošetřena ta veřejná prezentace hráčských platů klubem. Mám na mysli, zda je to tam nějak zakotveno nebo ne.
    Neví někdo? "Insideři"? Bývalí vrcholoví fotbalisté, dříve přestupující za astronomické částky (kjandourku nebo Jáchyme :-)) Redaktoři Křetínského plátku?

    • Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

      kjandourek (admin)     před 7 lety 09.01.2018 09:03 |  
      2 0

      Jak je to ve Slavii netuším... Já vždycky naopak dával prachy za to, abych si mohl zahrát... můj jediný honorář za fotbal byl párek po vítězném zápase... a ten jsem nemusel přiznávat, to všichni viděli :-)

      • Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

        Jachym     před 7 lety 09.01.2018 09:20 |  
        0 0

        Já jsem si tedy místo v sestavě nikdy nekupoval, ale co se týče odměn a "benefitů", byl jsem na tom naprosto stejně:-)

        • Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

          kjandourek (admin)     před 7 lety 09.01.2018 09:45 |  
          0 0

          "Kdo nemá zaplacený příspěvky, nehraje"... Co na tom, že tě pak z lavičky zvednou na pět minut.... ;-)

          • Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

            smely (přítel SN)     před 7 lety 09.01.2018 11:23 |  
            3 0

            hm, tak me na stary kolena ukecali, abych sel kopat za Stredokluky B, uz je to taky nakej ten patek ( nakonec sem se jim na to vyprd, pac pri #derby proti Jenci na me nasadili nakyho dorostence co byl Boltuv rychlejsi bracha, kterej me tam cvicil jak mladsiho zaka, a frajeri na me futr porvavali "Ti tam zdrha..." nebo "Nesmi ti projit" a podobny nesmysly, nacez sem se vo polocase zul a rek jim, ze me muzou akorat tak drbat na zadech, ze nebudu nahanet vo 30 let mladsiho hosana, ze tam vod toho nejsem a sel sem vod valu)....nicmene ze zactaku po me taky chteli naky prispevky, to sem se jim vysmal, ze kdyz me chteli at to zatahnou za me, tak to zaplatili vcetne obnoveny registrace, takze sem byl vlastne takovej poloprofesional, chlapi v hospode to vedeli a davali mi to sezrat, takze chapu, ze se do zverejnovai honoraru nikdo moc nehrne :-)))

            • Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

              afro     před 7 lety 09.01.2018 12:41 |  
              0 0

              To je hezký... :-) Já jsem teda ani vzdáleně do takhle prestižní soutěže, jako ty nenakoukl, ale ten pocit, když se mě můj bývalý tým Hanspaulky každou chvíli ptá, jestli bych s nimi nechtěl chodit je k nezaplacení. To, že se jedná o předposlední ligu, jsem na seznamu "černochů" možná ve druhé desítce a po těch letech už kluci milosrdně zapomněli, že to nebylo nijak slavný je vedlejší. :-)

              • Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

                smely (přítel SN)     před 7 lety 09.01.2018 13:11 |  
                2 0

                prestizni to ( pro nektery ) bylo strasne :-) ... sem si to sel dat na "Horvatha" a ne abych tam lital jak Caslavska na bradlech, tvl... :-)

                • Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

                  afro     před 7 lety 09.01.2018 13:46 |  
                  1 0

                  Vypadlo ti v komentáři "jestli mi teda rozumíš". Jo, rozumím. :-)

                  • Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

                    Jachym     před 7 lety 09.01.2018 15:55 |  
                    0 0

                    A tobě na konci vypadlo, ty vole...:-))

                    • Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

                      smely (přítel SN)     před 7 lety 09.01.2018 16:59 |  
                      0 0

                      "Hele, todle je vsechno jako dulezity rozumis tomu.. a pak jsou jeste jiny veci , ktery jsou dulezity a to je podstatny Milane, jestli mi rozumis..." :-) to nevymyslis...#klasika #tesat

                    • Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

                      afro     před 7 lety 10.01.2018 08:22 |  
                      0 0

                      Já se teda omlouvám, ty krávo, vole. ;-)

                • Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

                  kjandourek (admin)     před 7 lety 09.01.2018 13:59 |  
                  0 0

                  To víš, nejde o život, jde o fotbal...... a ten je daleko důležitější, než nějakej život! :-)

                  • Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

                    afro     před 7 lety 10.01.2018 08:24 |  
                    1 0

                    !!! :-) Tohle motto chci mít na náhrobku... :-)

            • Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

              Staršina     před 7 lety 10.01.2018 16:24 |  
              0 0

              Doufám, že Vám nic nevyčítal Bronislav P. To bych si s ním vyřídil.

        • Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

          p!erreCORE     před 7 lety 11.01.2018 14:46 |  
          0 0

          já jednou dostal za úspěšně hozenou "sedmičku", která nás dostala na druhé místo v turnaji v házené fotku českých fotbalových internacionálů s podpisy!

    • Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

      Jachym     před 7 lety 09.01.2018 09:17 |  
      0 0

      Díky za důvěru, ale protože jsem už přes 20 let mimo vrcholový "obor" a nesleduji podrobně moderní trendy včetně těch publikovaných na "křížkové" sociální síti, nemohu v této věci sloužit. Můj jednoznačný názor na zveřejňování smluv je nicméně takový, že je mi to jedno :-)

      • Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

        afro     před 7 lety 09.01.2018 09:23 |  
        0 0

        Tak nic no... :-)
        Myslím, že už existuje hnutí Nevím, tak bys mohl založit platformu Je mi to jedno. :-)

  22. Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

    vršek     před 7 lety 09.01.2018 10:53 |  
    4 2

    Boj o druhé místo v lize a o předkolo LM začal, a to na všech frontách a všemi prostředky.....

    • Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

      Jachym     před 7 lety 09.01.2018 11:53 |  
      6 0

      To zní hezky konspiračně, jsem napjatý co bude následovat za těmi tečkami :-)

    • Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

      bububu (přítel SN)     před 7 lety 09.01.2018 15:30 |  
      2 5

      Ono být druhý zas až takové terno nebude. Pravděpodobnost postupu do LM 0 a při troše smůly (vítěz EL se nekvalifikuje do LM ze své ligy) ani jistota skupiny EL.

      Výrazně výhodnější je vyhrát pohár a v lize skončit nejlépe třetí.

  23. Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

    iwanowicz     před 7 lety 09.01.2018 14:46 |  
    1 0

    Nevi nekdo, jestli se k tomu dnes vyjadril denik Sport?

    • Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

      sTizz (přítel SN)     před 7 lety 09.01.2018 15:15 |  
      1 0

      Ono je to jedno,Delnik spart pro me prestal existovat:) Na jake sportovni stranky chodite krome sport.cz,efotbal,eurofotbal?

      • Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

        iwanowicz     před 7 lety 09.01.2018 15:25 |  
        1 0

        Zajimavy je, ze moji znami, fanousci toho druhyho klubu, si taky na denik Sport stezuji. A ze pry Sport strani nam :).

        • Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

          sTizz (přítel SN)     před 7 lety 09.01.2018 15:55 |  
          8 0

          Taky jsem si vsiml,ze na ne nadavaj,jen nemaji moc duvodu:)
          Objevil jsem plugin do Firefoxu,Blocksite se to jmenuje,a tak jsem k isportu rovnou prihodil i Lidovky a Idnes. Lzi bylo dost:) A budu mit i vice casu:)

      • Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

        Jachym     před 7 lety 09.01.2018 15:41 |  
        5 0

        slavistickenoviny.cz

      • Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

        p!erreCORE     před 7 lety 11.01.2018 14:42 |  
        0 0

        eurolanche.com

    • Re: Prohlášení Slavie k podpisovým bonusům

      Fačín     před 7 lety 09.01.2018 16:28 |  
      1 1

      Nevyjádřili se nijak, ticho po pěšině...