Aktuality z médií

Komentáře (85)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

    Vici     před 7 lety 03.01.2018 20:01 |  
    20 1

    Pěknej rozhovor kterej potvrzuje to že není důvod vyvolávat paniku a že by budoucnost mohla mít hlavu a patu. Ohledně posilování a uvolňování zahraničních hráčů úplně souhlasím. Není důvod vodit někoho na lavičku za větší peníze než cs hráči v zákl.sestavě.
    Teď jestě rozhovor s Nezmičem :)

  2. Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

    Boo_SKS     před 7 lety 03.01.2018 20:11 |  
    16 1

    JiTVCD! :-)

    • Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

      La Tortuga     před 7 lety 04.01.2018 08:37 |  
      2 1

      Mam prosbu, nepouzivejme VCD, pouzivalo se to u Jarolima v dobe, kdy rozlozil Slavii a hral svoje hry s agenty.

      • Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

        knl66 (přítel SN)     před 7 lety 04.01.2018 10:11 |  
        5 0

        Myslím, že tahle zkratka si už žije vlastním životem a bude tady s námi už napořád.
        Stejně jako James Dens, toho taky ze soupisky nevymažeme, i kdybychom se na hlavu stavěli a ušima odstrkovali.

        • Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

          martyni (přítel SN)     před 7 lety 04.01.2018 11:40 |  
          3 0

          Rozhodne.. James Dens ještě nerekl poslední slovo! :)

        • Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

          goop     před 7 lety 04.01.2018 12:30 |  
          3 0

          A stejně tak se budeme všichni ještě divit.

          • Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

            knl66 (přítel SN)     před 7 lety 04.01.2018 12:37 |  
            3 0

            Kdyby ničemu jinému, tak MUKIONŮM určitě! :)

      • Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

        p!erreCORE     před 7 lety 04.01.2018 11:04 |  
        0 0

        co je to VCD?

        • Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

          Tealc     před 7 lety 04.01.2018 11:14 |  
          3 0

          ví co dělá

  3. Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

    o-cab     před 7 lety 03.01.2018 20:19 |  
    10 15

    rozhovory soucasneho versus minuleho trenera to je jak den a noc. Trpis ma evidentne koule, vi moc dobre co rika a co chce a nejak vubec nepochybuju, ze toho u nas dosahne. jsem fakt rad, ze prisel, kdo nevidel, tak doporucuju jeho rozlouceni na FB Slovanu par dni stare, ten clovek je jasny charakter. JT byl takovy trenersky Drahos, podobne povahy absolutne nesnasim.

    co se zahranicnich hracu tyce, tak si myslim, ze to je uplne zbytecne resit - Trpis sice rika, ze to nebylo jeho rozhodnuti, ale zaroven rika, ze vubec nebude hodnotit, co tu bylo za JS, takze timto se ho treba gentlemansky nechce vubec dotknout ani tim, ze bude "kritizovat" jeho vybec posil tim, ze je proste vyhodi.

    • Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 03.01.2018 20:22 |  
      1 0

      Je sice pěkné, že každý má svou zkratku. Já bych prosil R097 :-), ale pak se v tom člověk zamotá...
      JT, že je trenérský Drahoš, nemyslíš náhodou Šilhavého?

      • Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

        o-cab     před 7 lety 03.01.2018 20:26 |  
        0 4

        tak jsem to myslel ano:) pisu Trpis vs JT, za me bude Trpis proste Trpis

        • Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

          o-cab     před 7 lety 03.01.2018 20:27 |  
          0 5

          jezis myslel jsem JS samozrejme sorry:)

      • Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

        afro     před 7 lety 04.01.2018 08:17 |  
        2 0

        R097VCD :-)

    • Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

      rak (přítel SN)     před 7 lety 03.01.2018 20:47 |  
      18 4

      Trpis OK. Nemam z nej urcite spatny pocit a vcelku mu verim. Ale aby sis neodpustil zase rypnout do JS, coz jsi tady delal primarne ty uplynule mesice. Ted k tomu jeste pribalis Drahose, ktereho skoro jiste vubec osobne neznas a uz ho skatulkujes a jeste musis vybalit svoji nenavist zase k nekomu jinemu, kdyz uz tady JS neni. Za chvili tady budes propagovat MZ. Dekuji, nechci.

      • Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

        o-cab     před 7 lety 03.01.2018 21:43 |  
        7 11

        pises nesmysly. za prve Trpisovky ma o mile zajimvejsi komunikaci tim jak je primy a otevreny, nemluve o tech planech co predestira, to je proste fakt. mozna se ti styska po tom bezobsaznym blekotani o respektu ke zkusenym hracum a souperi atd od JS, mne spis teda vyhovujou rozhovory o tom, jak budeme ucit nase hrace zadupavat soupere do zeme totalnim fotbalem a nastinovani jasnych kriterii na vyber posil atp. za druhe JS fakt ne-nenavidim. zbytek je skoda komentovat.

        • Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

          rak (přítel SN)     před 7 lety 03.01.2018 23:50 |  
          0 0

          Ohledně Trpišovského souhlas, tedy zatím. V tom ostatním se neshodneme.

  4. Super rozhovor

    Hanzwalter     před 7 lety 03.01.2018 20:34 |  
    8 2

    Hrozne dobre mluvi a moc mu fandim, kez by to tak bylo!

  5. Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

    Jachym     před 7 lety 03.01.2018 20:50 |  
    14 1

    Naprostý souhlas s tím, že zahraniční hráč musí být jednoznačně rozdílový. To je v současném týmu z cizinců pouze Deli a trochu i Danny, přičemž proti tomu prvnímu mluvila na podzim častá zranění a u Dannyho je třeba k tomu připočíst již relativně pokročilý fotbalový věk. Ostatní střídali lepší okamžiky se slabšími. Rozhovor jinak celkem fajn, ale takové rozhovory s novými natěšenými trenéry většinou bývají...

    • Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

      qwertz0099     před 7 lety 03.01.2018 21:05 |  
      6 0

      A MNN? :) V současné formě myslím, na jaře mě připadal trochu lepší.....

      • Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

        Jachym     před 7 lety 03.01.2018 21:20 |  
        7 4

        Mám ho rád, ale jeho výkony nebyly úplně konzistentní a navíc na postu DZ máme v podstatě rovnocennou alternativu v podobě Součka. Naopak absence Deliho byla pro nás vždy dost citelná. Takový stoper v naší lize neběhá.

        • Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

          Martin 58     před 7 lety 04.01.2018 07:41 |  
          3 0

          Na zařazení MNN jsem opravdu zvědav. Podvědomě jistě cítíte, že to rozhodně není hráč, který by měl v současné české lize sedět na lavičce náhradníků. Obecně se mně líbí, pokud jednotlivý fotbalisté specifickým způsobem hry fotbal u nás obohacují, a to určitě MNN dělá (a nechci se hnidopišsky vrtat v rozboru chyb v jednotlivých utkáních). Pochybuju, že by pro tak silného a běhavého hráče zapadajícího do koncepce fyzicky náročného, celoplošného, běhavého fotbal, chystal Trpišovský sedačku pod stříškou.
          Předpokládám, že s ním bude pracovat individuálně, aby odstranil to, co je mu občas vytýkáno, a co podle mne, vyplývá z jeho zaujetí pro hru, a že v základní jedenáctce bude, i když nevím, na kterém postu.

          • Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

            Jachym     před 7 lety 04.01.2018 10:57 |  
            0 0

            A to se obloukem dostáváme k rotaci, která byla tak vytýkána Šilhavému. Na střed zálohy (ať už ofenzivní nebo defenzivní) máme čtyři na ligu nadstandardní adepty (Ngadeu, Souček, Hušbauer a Danny). Samozřejmě všichni mají velký přínos a je škoda je nechat sedět, ale ve většině případů to někteří z nich lavičkou odnesou.

          • Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

            bububu (přítel SN)     před 7 lety 04.01.2018 12:06 |  
            0 1

            Místo MNN je na stoperu. DM si uhraje na jaře s přehledem Souček (pokud nebude zraněný). Otázka rovněž je, zda opravdu odejde Deli; pak by bylo jasno.

    • Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

      M@rvin     před 7 lety 04.01.2018 08:47 |  
      5 2

      Já nějak nevím no. Že zahraniční hráč musí být jednoznačně rozdílový je pro mě trošku klišé, které na 'první dobrou', když o tom člověk moc nepřemýšlí, zní naprosto logicky, ale když se nad tím zamyslím hlouběji, říkám si, proč by to tak vlastně mělo být?

      Těch důvodů, proč může být výhodné mít některé hráče v kádru, je přeci mnohem víc, než že jsou jednoznačně rozdíloví nebo top talenti. Jestli je to tuzemský hráč, nebo zahraniční, přeci nemusí hrát rozhodující roli.

      Dobrý příklad je s tím MNN. Je to jednoznačně rozdílový hráč? Pravděpodobně ne. Je dobré mít ho v kádru, byl to dobrý nákup? Podle mě jednoznačně ano. Přišel by takový hráč pod trenérem, který říká, že ti ze zahraničí musí být jednoznačně rozdíloví? Nemyslím si.

      Rád si přečtu, jak to vnímáte vy.

      • Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

        Jachym     před 7 lety 04.01.2018 10:48 |  
        4 0

        V loňském roce rozdílovým hráčem Ngadeu jednoznačně byl a měl ještě lepší fazónu, vyhrál i africký titul. Po návratu Součka a jeho reprezentační formě už je s ním víceméně na stejné úrovni. Dobrým nákupem ale určitě byl. Kupovaný hráč ze zahraničí ale musí domácí borce převyšovat. U cizinců je totiž nutné počítat s adaptací na český fotbal a aklimatizací, to vše spojené s přirozeně vyššími nároky fanoušků a celkové fotbalové veřejnosti na hráče z ciziny.

        Takže cizinci v týmu určitě ano, ale jednoznačně preferovat kvalitu před kvantitou. Nikoli tedy samoúčelnou mezinárodnost za každou cenu, neboť jak jsem psal včera, už (nebo po ohlášených odchodech ještě) teď můžeme s cizinců kromě brankáře složit kompletní jedenáctku. V tomto ohledu se mi přístup dua Nezmar/Trpišovský velmi zamlouvá, i když jsem byl zastáncem setrvání Jardy Šilhavého. Také věřím, že se vedení poučilo z výsledků letního přestupového období a nyní už může být ve věci posilování generálem.

        • Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

          M@rvin     před 7 lety 04.01.2018 11:39 |  
          0 0

          Tak k MNN dopíšu ještě jednu otázku, z kontextu diskuze asi tu nejdůležitější. Kupovali jsme ho jako jednoznačně rozdílového hráče, který svou kvalitou nezpochybnitelně převyšuje domácí borce? Myslím, že takto vnímám nebyl a teprve si tu pozici v loňské sezóně budoval.

          K aklimatizaci a adaptaci...Samozřejmě záleží na věku, národnosti hráče a ligy, ze které přichází, ale nedělejme z toho zas moc velkou vědu. Pořád je to fotbal. Nechceme po uklízečce, aby začala pracovat jako jaderný fyzik.

          Samoúčelná mezinárodnost by byl samozřejmě nesmysl, souhlas.

          Abych to uzavřel, prohlášení o budování středoevropského velkoklubu jsem bral vždycky s velkou rezervou, ale pokud opravdu chceme tým, jehož význam začne časem alespoň trochu přesahovat hranice republiky, tak to myšlení, které hodně zjednodušeně nazvu 'specifickou českou kabinu si rozvracet nedáme', je pro tuto ambici velmi nezdravé.

          • Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

            Jachym     před 7 lety 04.01.2018 12:08 |  
            1 0

            Já myslím, že ani nejsme v zásadním sporu. S našimi finančními možnostmi by bylo hříchem, abychom nevyužili kvalitní hráče ze zahraničí. To už ale ostatně děláme. Nicméně myšlenka, že základem by měli být respektive zůstat hráči z ČR (popř. Slovenska) se mi zcela zamlouvá :-)

  6. Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

    mig52     před 7 lety 03.01.2018 20:52 |  
    6 1

    Konečně to, co jsem si vždycky v přestupním období přál!!! Buď vzít mládežnické talenty s možností vyhrání na hostování a především, pokud hráče ze zahraničí, tak takového, který je okamžitě o level jinde, tudíž rozdílový hráč základní sestavy a jednoznačný tahoun. Stejný požadavek bych měl ale i na české přišedší hráče, pokud tedy jsou. A to 2-3 a dost, větší počet všecko schaotizuje.

    • Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

      Crispo     před 7 lety 03.01.2018 21:16 |  
      3 3

      No tohle jsme asi očekávali od tria Rotaň, Danny, Altintop. Ani jeden z nich rozdílový tahoun nebyl, a nejhorší je že to téměř nikdo nečekal...

      • Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

        belmis (přítel SN)     před 7 lety 03.01.2018 21:49 |  
        12 0

        V posledních třech zápasech podzimu Danny rozdílovým hráčem byl. Tak doufejme, že mu to vydrží a bude hrát ve středu hřiště.

        • Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

          vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 03.01.2018 22:32 |  
          4 0

          To máš pravdu,jen jsem zvědavý jak v jeho letech a při jeho zdraví bude hrát totální fotbal,no je tam víc hráčů u kterých mě to bude zajímat.

          • Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

            belmis (přítel SN)     před 7 lety 03.01.2018 22:40 |  
            2 0

            No bude to zajímavý :-)

            • Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

              edenian     před 7 lety 03.01.2018 23:21 |  
              0 0

              Pridavam se.

              • Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

                Jachym     před 7 lety 03.01.2018 23:25 |  
                3 0

                Asi bych toto vlákno ukončil výstižnými slovy klasika "Ještě se všichni budeme divit"...:-)

        • Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

          Crispo     před 7 lety 04.01.2018 16:31 |  
          0 0

          Nepíšu rozdílový HRÁČ, ale TAHOUN. Tahoun je Škoda, Hušby apod. Rozdílovým hráčem mohl být i ten Halil, ale asi na to neměl základ, a to je fyzička...

          • Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

            belmis (přítel SN)     před 7 lety 04.01.2018 16:49 |  
            2 1

            Povedzte, čo si pod takým pojmom "tahoun" predstavujete? :-)) Psal jsem o Dannym (ke konci podzimu), který patřil v posledních třech zápasech k nejlepším, ne-li vůbec nejlepším. Dirigoval hru, přihrával do gólových šancí a na rozdíl od Hušbauera, který se ke konci podzimu s formou vůbec nepotkal. Proč by Danny neměl být pak tahounem a Hušbauer ano? Protože Hušby?

            • Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

              Crispo     před 7 lety 04.01.2018 17:06 |  
              0 0

              Tak problém je jasný, já beru jako tahouna někoho, kdo ti "na úrovni" odkope většinu zápasů ligy (podzimu, jara) a má průměr třeba takových 60. minut na zápas, to je pro mě tahoun, přesnou definici uznanou fotbalovými odborníky neznám ;)

              • Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

                belmis (přítel SN)     před 7 lety 04.01.2018 17:32 |  
                1 0

                :-) jj, doufejme, že mu zdraví vydrží.

                • Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

                  Crispo     před 7 lety 04.01.2018 18:34 |  
                  0 0

                  Moc bych si to přál, a přál bych mu spoluhráče, kteří se budou lépe nabízet abychom nebyli zase svědky jeho nahrávek do země nikoho...

  7. Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

    Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 03.01.2018 21:07 |  
    5 0

    „A v Liberci je hráč, který by nás zajímal,“ naznačil nový kouč (hovoří o triu Kúdela, Kolář, Coufal). „Nějaká jména z těch tří jsou správná, některá ne,“ usmíval se bývalý kouč Slovanu po prvním tréninku v novém působišti.

    https://fotbal.idnes.cz/prvni-liga-slavia-praha-trener-jindrich-trpisovsky-rozhovor-pt5-/fotbal.aspx?c=A180103_180336_fotbal_vp2

    • Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

      edenian     před 7 lety 03.01.2018 21:59 |  
      3 3

      No v pripade "tria" je ta odpoved nesmyslna :-)

      • Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

        Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 03.01.2018 22:27 |  
        0 0

        Proč, nesmíš to brát úplně doslova. Prostě z těch tří hráčů máme záiem jen o jednoho.

      • Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

        marcocruz (přítel SN)     před 7 lety 03.01.2018 23:05 |  
        3 0

        Naopak si myslim, že je to dokonalá mlžící odpověď.)

        • Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

          edenian     před 7 lety 03.01.2018 23:19 |  
          0 0

          No jasne / mam tam smajlika ne

  8. Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

    edenian     před 7 lety 03.01.2018 21:57 |  
    17 1

    Dobry, fakt dobry, asi jediny trener, ktery otevira / tak akorat / dvere do kuchyne. Ja mu fandim. S cepici i bez cepice :-)

  9. Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

    Travinho     před 7 lety 04.01.2018 08:29 |  
    6 1

    Jsem zvědavý. Rozhovor je to určitě sympatický, ale když si vzpomenu jaký totální fotbal předvedli na podzim u nás...

    • Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

      Astrocytoma (přítel SN)     před 7 lety 04.01.2018 09:00 |  
      3 5

      hrali lepe napadali uz od obrany a my jsme na jejich fotbal nenasli recept, to byla realita. S kadrem jaky maji oni a my to bylo az do oci bijici rozdil, tot realita

      • Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

        rak (přítel SN)     před 7 lety 04.01.2018 09:14 |  
        2 0

        Je pravda, že bych si zase hru Liberce na podzim neidealizoval. Viděl jsem pár zápasů a moc se mně nelíbili. Výbuch v Jihlavě, doma s Plzní, nezvládnutý závěr v Teplicích. Zázrační nebyli ani na Bohemce. Vlastně nevím, kdy se mně líbili. Možná proti Spartě.

      • Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

        Travinho     před 7 lety 04.01.2018 09:24 |  
        8 0

        Celou první půlku byli zalezlí na své polovině a čekali. My jsme měli asi čtyři gólovky. Když dali branku z první situace a my herně zkolabovali, tak začali hrát a taky silně provokovat, aby naše hráče rozhodili (hlavně Potočný). Ale že by to byla z jejich strany nějaká senzační podívaná?

        • Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

          bongor     před 7 lety 04.01.2018 11:09 |  
          1 2

          To máš recht,to ani náhodou.Kdyby s námi hráli tři zápasy,tak další by podle mě vysoko prohráli.

    • Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

      TSeguinTS     před 7 lety 04.01.2018 10:42 |  
      5 0

      Přesně tak, na Liberec jsem byl výjimečně na západě a po prvních 15 minutách jsem si říkal ''pohoda, tohle nemůžeme prohrát, liberec přijel připosranej až za ušima, útočí max ve 2 lidech a jen odkopávají''.

      Pak se do toho ale zamotalo to specifikum ligy české, a jak níže skvěle vypsal kjanourek ''u nás je každá 3. přihrávka nepřesná'' a místo toho, abychom je v daný moment vybagovali, přišla ztráta, centr a gól. Zbytek známe a nebudu nás zde znovu takovým traumatem zatěžovat.

      Stejně jako se Šilhavý u nás zlepšil od doby, co trénoval Liberec, doufám, že se Trpišovský poměrně zlepší u nás.

  10. Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

    Ragnarok     před 7 lety 04.01.2018 08:35 |  
    11 20

    Trenérovi chybí uměřenost a moudrost Jardy Šilhavého, jehož rozhovory byly plné pokory a zkušeností s velkým fotbalem. Jarda dobře věděl, že je důležité připravit se na extrémní počasí, ostré slunce, že je třeba hrát zajištěně a zbytečně nehonit merunu sem a tam, když si můžeme na míč počkat u naší brány. Hlavně v klíčových duelech se totální fotbal nemusí vyplatit, nemáme s tím zkušenosti, zatím jsme vždy hráli ze zajištěné obrany, ať už to byl APOEL nebo Astana a inkasovali jsme velice málo branek. Pod JT to bude na podstatně větší riziko a riskovat není moudré.

    • Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

      Astrocytoma (přítel SN)     před 7 lety 04.01.2018 08:57 |  
      8 4

      no dobre .... napada me otazka a k cemu to bylo(Apoel,Astana)?
      Riziko bude vetsi to ano ale tot vse.

      Nicmene pcekavam predpoklady k libivejsimu fotbalu, plnejsim stadionum, mene rozmrzelych fanousku. Vice vyher, mozna vice proher ale minimalne remiz--> vetsi pravdepodobnost vice bodu

      • Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

        bongor     před 7 lety 04.01.2018 11:14 |  
        2 5

        Já s tou novou filozofií o posilách čekám spíš pokles počtu diváků,lidi lákají známá jména.Jedině že bychom pár prvních zápasů soupeře mleli a rozstříleli,tak by potom Eden nestačil.

    • Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

      VanDel     před 7 lety 04.01.2018 09:10 |  
      7 3

      No mě Šilhavý na podzim hodněkrát nakrknul a byl jsem pro jeho odvolání, ale takhle si z něj dělat srandu nemusíš.....:)

      • Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

        bongor     před 7 lety 04.01.2018 11:16 |  
        1 2

        Z Jardy Šilhavý si dělat srandu,to může jenom absolutní blb,nebo troll odjinud.

        • Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

          bongor     před 7 lety 04.01.2018 11:17 |  
          0 0

          Jardy Šilhavýho

    • Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

      rak (přítel SN)     před 7 lety 04.01.2018 09:19 |  
      7 0

      No, je pravda a říká to i Trpiš, že naše liga je asi fyzicky docela náročná. Dost se běhá, souboje. Řada příchozích zahraničních hráčů s tím má problémy. No jo, ale pak naše mužstva mají v evropských soutěžích velké problémy s mužstvy, které tak fyzicky náročný fotbal asi nehrají a vypadávají s nimi. Někde je tedy asi chyba.

      • Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

        kjandourek (admin)     před 7 lety 04.01.2018 09:32 |  
        22 0

        Samozřejmě... Ta fyzická náročnost naší ligy spočívá v technických nedostatcích jednotlivých hráčů... V průměru každá třetí přihrávka je nepřesná, každé čtvrté zpracování hráči uteče... Proto se u nás dost často ta hra odehrává okolo půlící čáry...

        Když se podíváme na jiné ligy, tak tam rozehrají od branky a na několik přesných přihrávek se dostanou do zakončení... Kolikrát to vypadá, že to tempo je daleko menší než u nás, protože hráče na vlastní půli nikdo moc nenapadá... a nenapadá proto, že hráči vědí, že i při sebelepším pressinku jsou soupeřovi obránci s balónem tak zdatní, že by je bez milosti vybagovali...

        Netvrdím, že to tak je vždy, tenhle úsudek jsme si udělal z několika málo zápasů Italské ligy a fakt mi přišlo, že se tam spíše chodí... Udine prohrávalo s Neapolí a klidně nechali obránce s míčem dojít na půlící čáru.... bylo mi to divné, že se nesnaží získat balón, když se blíží konec a oni prohrávají o gól... jenomže pak to jednou zkusili a přišla série narážek, po níž šel útočník Neapole sám na gólmana...

        Takže když to shrnu, u nás je liga fyzicky náročná pro cizince, který je v týmu osamocen (a ani tři to nezachrání) ... kdybys k nám přesadil celou Barcelonu, tak bude dominovat ne díky své fyzické kondici, ale díky tomu, že v podstatě neztratí balón...

        • Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

          afro     před 7 lety 04.01.2018 10:06 |  
          5 0

          Velice trefný komentář.

        • Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

          Jachym     před 7 lety 04.01.2018 10:24 |  
          3 0

          Když to přeženu, tak platí ono klasické, že v případě hráčů Barcelony běhá především míč, zatímco u soupeře musí nadměrně běhat hráči :-)

          • Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

            rak (přítel SN)     před 7 lety 04.01.2018 11:16 |  
            0 0

            Ano, je to tak. Máme ale ten totální fotbal chápat, že i tak Barcelonu uběháme? To snad úplně ne.

            • Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

              Jachym     před 7 lety 04.01.2018 11:26 |  
              1 0

              V případě vzájemného duelu v Lize mistrů musíme hrát na 120 %, jít tomu štěstíčku naproti a nakonec uvidíme na co to bude stačit...:-) Jinak viděls před vánoci tu Barcelonu proti Realu? Ty vole, kdyby sem přijeli, tak nás sfouknou jak svíčku... :-)

          • Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

            bongor     před 7 lety 04.01.2018 11:20 |  
            2 0

            Statistika z Real-Barca:Messi 83% zápasu v chůzi,ve sprintu 2 minuty,ale to stálo za to.

        • Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

          martyni (přítel SN)     před 7 lety 04.01.2018 11:39 |  
          0 0

          Na tom něco bude.. na druhou stranu se zas říká, ze v cizine se dre mnohem vic nez u nas a hraci mají lepsi fyzicku.. to ale mozna plati spis pro Nemecko, Anglii.. Je fakt, ze Barakovi asi Italie vic svedci, když je vic technicka nez atleticka..

          • Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

            kjandourek (admin)     před 7 lety 04.01.2018 12:16 |  
            3 0

            Já mám dojem, že musíme ještě trochu rozlišovat fyzičku jako běhání a fyzickou náročnost po stránce soubojů... Když koukám na anglickou ligu - tedy třeba na sestřih momentů, kdy byl u míče Eden hazard v zápase Chelsea - Arsenal... tak mám dojem, že tam dřou a běhají... a díky tomu, že mají dobrou akceleraci, výběr místa a hrají přesně, tak se nedostávají tolik do kontaktů....

            Čili si myslím, že tom hraje roli i to, že hráč ze zahraničí je namakaný po stránce běhání a může tady běhtm nahoru dolu jako čamrda... Ovšem u nás během každého útoku díky drobným nepřesnostem absolvuje hráč desítky soubojů tělo na tělo... a ty potřebují trochu jinou koordinaci a vyčerpávají zase jinak... a na to nejsou zahraniční hráči zvyklí...

            Co si budeme povídat - Altintop přišel z Německa, kde byl stěžejním hráče Augsburgu při cestě za záchranou... a tady vypadal, jako když si bývalý hráč na Silvestra po celoročním nicnedělání jde zakopat s bývalými spoluhráči..
            To přece musí mít nějaký důvod...

        • Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

          slamacek (přítel SN)     před 7 lety 04.01.2018 12:05 |  
          2 2

          dekuji za prispevek! to ale nevysvetluje, proc Rotan hraje jen jistotu, proc se neuplatnil mistr afriky ve sparte atd... ten hrac ma mit jine lepsi navyky, pohyb v prostoru, sila v soubojich atp. Ac Rotane neberu jako nejake velke zklamani, tak jsem od takto zkuseneho hrace cekal preci jen jinou hru a dle meho jej Soucek strcil do kapsy.

          • Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

            kjandourek (admin)     před 7 lety 04.01.2018 12:18 |  
            0 0

            Řekl bych to samé, co jsem odpověděl kolegovi Martynimu před minutou v tomhle vlákně :-)

            Ale samozřejmě jsou to jenom moje dojmy - třeba by moje názory odborník roznesl na kopytech...

        • Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

          belmis (přítel SN)     před 7 lety 04.01.2018 14:41 |  
          4 0

          S tím druhým odstavcem téměř vůbec nesouhlasím. U mě je Slavia, pak dlouho nic a pak Barcelona. Ale na jejich zápasy se dívám často. Jsou asi největší mistři v kombinaci a vykombinování hry od obránců až po útočníky. Ale myslím, že to bylo minulou sezónu, kdy hráli několikrát s Atleticem Madrid. Atletico presovalo části každého poločasu obránce a záložníky tak, že byli pod takovým tlakem, že odkopávali a dělali spoustu chyb a Atletico mělo hodně šancí. S žádným jiným týmem jsem neviděl dělat obránce Barcelony takové chyby jako právě s Atleticem.

          Presování platí prostě na každý tým včetně Barcelony. Problém je ten, že musí mít presující tým velmi dobrou fyzičku, musí to mít perfektně naučené a musí mít odvážného trenéra, který hráčům na tento způsob hry dodá odvahy. A další věc je ta, že není v lidských silách presovat takto celý zápas. Proto v další mezihře musí mít tým variantu B.
          Ale aktivní a propracované napadání již obránců soupeře bude mít vždy smysl a umožní více šancí, protože kdyby nemělo šanci na úspěch napadání obránců soupeře (jelikož si to vykombinují), nemělo by asi ani moc smysl napadání útočníků (jelikož si to taky vykombinují - třeba do šance)

          Vše je o pohledu na fotbal
          1) více rizika, více šancí, více gólů, ale větší počet šancí soupeře - to bych viděl raději
          2) méně rizika, méně šancí, méně gólů, ale menší počet šancí soupeře

          • Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

            kjandourek (admin)     před 7 lety 04.01.2018 15:43 |  
            1 0

            Mě nepřijde, že bys až tak nesouhlasil... :-)

            Sám jsi napsal, že tohle na Barcelonu umí zahrát Atletiko... a kdo další? Dále jsi sám napsal, že to nejde hrát po celou dobu, musíš mít výborně sehraný tým, který napadá jako jeden muž...

            Samozřejmě nic není černobílé. Já neříkám, že se v lepších ligách vůbec nenapadá, nebo že bychom tak neměli hrát my - spíše nabízím svůj pohled na to, proč po letošním podzimu tolikrát zaznělo, že je česká liga náročná, přestože my fanoušci vidíme často spíše boj, než krásu a nepřijde nám, že by bylo v kdovíjakém tepu a šance střídala šanci...

            Co se týče toho předposledního odtstavce, nezapomeň, že obránců je na hřišti více a to si to mohou dát i s gólmanem ti to vykombinují snáze... útočníci to mají těžší, vetšinou jsou dva proti čtyřem...

            A co se toho pohledu na fotbal týče... Jasně, každý chce vidět více šancí, více střel... ale na konci stejně chce každý vidět vítězství svých barev... Takže pokud bychom měli hrát na riziko, neustále napadat a dotlačit tím tak do branky soupeře tři, čtyři góly, ale přitom pravidelně do odkryté obrany inkasovat pět a více... obávám se, že bychom trenéra rychle hnali...

            • Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

              belmis (přítel SN)     před 7 lety 04.01.2018 16:39 |  
              0 0

              Na hřišti hraje deset hráčů v poli proti desíti. Při tom presování Atletika nestojí 4 obránci vzadu a jen nezajišťují a nekoukají, jak ti útočníci a záložníci napadají.
              Nikdo to právě kromě Atletica nemá odvahu zkusit proti Barceloně. Vlastně skvělý příklad je ještě PSG minulý rok. Doma je napadali, nedali jim dýchnout a vyhráli 4-0. Na Camp Nou pak jeli s udržovací taktikou a jak to dopadlo...
              Tato aktivní odvážná hra prostě výsledky přináší. Ještě si vezmi, jak jsme hráli odvážně na Villarealu. Po dvou gólech jme začali hrát opatrný fotbal na uhrání výsledku a byli jsme rádi, že jsme neprohráli.
              Někdy takový fotbal může pravda přinést i debakl (např. my tenkrát na Arsenalu, kdy jsme 15 minut hráli skvělý fotbal a mohli vést 1-0 a pak jsme dostali rychlé dva góly).
              Ale v naší lize bychom podle mě takto hrát měli, abychom měli větší šanci na vítězství. Z presinku dát dva góly, pak si pár desítek minut "odpočinout" a pak je druhou vlnou dorazit a vyhrát třeba 4-1, 5-2.
              Ještě si vezmi, jak jsme hráli presink v přípravě a jaký to byl fotbal. Pak přišly mistráky, začal se hrát z naší strany opatrný fotbal na nulu vzadu, agresivní hra byla najednou pryč a mnoho z nás si říkalo, proč to nehrají tak jako v přípravě? Protože trenér neměl odvahu (teď už si nevzpomínám, jestli to bylo ještě za Dumla nebo pak za JŠ)
              To je taková moje představa o budoucí Slavii, tak mi ji nekaž :-))

              • Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

                kjandourek (admin)     před 7 lety 04.01.2018 16:54 |  
                0 0

                Zbytečně jsme se dostali někam úplně jinam - já nabízel pohled na to, proč to zahraničním hráčům u nás nejde, proč to vypadá, že nemají fyzičku, i když se tvrdí, že se v zahraničí trénuje více....

                Vůbec nemám odvahu ani chuť vymýšlet taktiku pro nás, to nechávám trenérovi...

                Jistě, že to jde, určitě se najdou zápasy, které nabídnou perfektní vodítko, jak se to dá udělat, o tom se nehodlám vůbec přít...

                Jenom malá poznámka: na hřišti to není deset na deset, ale jedenáct na jedenáct... takže když dáš balón gólmanovi a na něj vystartuje útočník... a posune se celý tým jeden na jednoho... tak by na druhém konci soupeřova útočníka už musel hlídat Tvůj gólman... a to asi také není úplně ideální :-)

                samozřejmě je to teoretický blaf... Prakticky je to o tom, že presingem chceš donutit soupeře k chybě... a čím je soupeř méně kvalitní, tím větší je pravděpodobnost, že se ti to povede... a tedy naopak, čím je více kvalitní, tím častěji se ti může stát, že se ve finále koukáš, jak na Tvého gólmana pádí nehlídaný útočník :-)

                nehledejme v tom vědu :-)

                • Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

                  belmis (přítel SN)     před 7 lety 04.01.2018 16:59 |  
                  0 0

                  No, pokud by to brankář jen jednou za čas neodkopl a hrál téměř stopera s množstvím přihrávek, tak bych prosil trenéra ještě o větší presink :-)

              • Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

                Staršina     před 7 lety 04.01.2018 23:14 |  
                0 0

                Začnu tím, že velmi chápu přítele kjandourka. Jen průměr úspěšných přihrávek je dle mého navýšen přesnými přihrávkami mezi obranou, dozadu a s brankářem. Nepřesné rozehrání v jakékoliv fázi zápasu + neproměnění jasné gólové situace, je nejdříve fyzicky a potom psychicky zničující. Třeba Jablonec ? Že by to kluci odflákli, jak se zde probíralo, tak tomu nevěřím. Chtít je jedna věc. Umět toho dosáhnout druhá. Já bych toho chtěl, ale ... Proto jsem i zde psal, že bych chtěl nějakou analýzu. Místo toho byl odvolán trenér a zvolen nový. Nový trenér má vizi. Přiznám se, že za KJ jsem také v jisté době hýřil optimismem. No jo , tak nám dali dva. Já vím, že dáme čtyři. Dnes ? Mají hráči na to, aby na hřišti předvedli nový směr ? Musím doufat, protože jinak to tu budu za půl roku číst kolem dokola.
                K Vašemu příspěvku bych se vyjádřil asi takto :
                1) FCB-PSG. Zápas jsem neviděl. Pouze ve sportovním zpravodajství jsem zaregistroval, že snad na tento zápas
                byl nominován rozhodčí z Plzeňského kraje.
                2) Vreal-SKS. Nesouhlasím. Naše hra se zhroutila se zraněním klíčového hráče p.Deliho. Bohužel. Nevím, jestli
                jsem si toho všimnul jenom já. Přišlo mi, že nám v těch důležitých zápasech ze zdravotních důvodů někdo
                pořád chyběl ( Deli, Hušbauer, Danny ).
                3) Arsenal- SKS ( SKS-Teplice ). Oba zápasy jsem viděl. Je to dle Vaší vize !
                " 1) více rizika, více šancí, více gólů, ale větší počet šancí soupeře - to bych viděl raděj "
                V těchto zápasech jsem zaregistroval TOTÁLNÍ SNAHU vstřelit branku. Bohužel oproti inkasovaným. Co si
                pamatuji, tak Arsenal nám dal min. 4 góly z brejků ( po nepřesné přihrávce ve finální fázi útoku ).
                4) Příprava. Ano. Všechna poslední léta v přípravných zápasech - totální presink. Otrávení soupeře. Střídá se
                jedenáct hráčů. Myslím si, že presovat 45 a 90 minut je asi rozdíl. A k tomu ještě vymyslet akci a vstřelit gól.
                Proto jsem si přál rozbor týmu. Jen zhruba. Ještě před odvoláním trenéra.

    • Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

      Robinator     před 7 lety 04.01.2018 09:29 |  
      6 4

      na pokoru prdim, chci zdravou agresivitu, pohledny, utocny fotbal, sebevedome hrace..a to mi pan Pokora nedal..a to ostatni povazuji spis jako docela dobry vtipek :D

    • Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

      Tochal (přítel SN)     před 7 lety 04.01.2018 09:33 |  
      3 0

      Skoro bych se vsadil, že byl příspěvek nepochopeným sarkasmem ;)

      • Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

        afro     před 7 lety 04.01.2018 10:04 |  
        2 0

        Osobně čtu příspěvky kolegy velmi rád, bez ironie. ;-)

    • Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

      afro     před 7 lety 04.01.2018 10:03 |  
      6 0

      Krásný příklad zaobalené ironie. Tebe je tady škoda... :-)

      • Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

        Jachym     před 7 lety 04.01.2018 10:21 |  
        1 1

        No, je to určitě mnohem kultivovanější a vtipnější verze Erdy Winkla, proslulého diskusního trolla z Idnesu. :-D

        • Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

          afro     před 7 lety 04.01.2018 10:26 |  
          0 0

          Přesně tak, tohle má svůj osobitý a jak zmiňuješ i kultivovaný styl. Za mě spokojenost.

    • Re: Velký rozhovor s trenérem Trpišovským: Chceme se blížit totálnímu fotbalu

      edenian     před 7 lety 04.01.2018 14:56 |  
      4 0

      Ja ti to reknu takhle. Silhavy je mi sympatickej, v nekdy byl vlastne i on tim duvodem jit na zapas / muj negativni vztah ke klubu - dnesnimu - je tady znam /, ale kdyz se takhle zmenila situace / coz zcela respektuji / a ja si prectu tenhle rozhovor, tak mi z toho vychazi, ze to bude takovy divadlo, jaky ja v Edenu rad vidim. Nebo by mohlo byt. A to i kdyz treba prohravame, ja mam proste rad kdyz je to drama a kdyz se mi pul zapasu taji dech, jak to dopadne. No a velkou jizdu mam taky rad, ale kdyz je to porad, tak me to docela rychle omrzi. Takze rizika toho, co chce Trpis hrat tu jsou, ale pro me je vice tech positiv.
      A jeste jedna vec, myslim, ze uz z tohoto rozhovoru je citit, ze si sakra uvedomuje, ze dostal "nejlepsi material" kterej v lize dostat mohl, to je podstatny a podle toho se taky ukaze, jak s nim nalozi. A ja doufam, ze lepe nez v Liberci, protoze to co tam u nas hrat nemuze.
      A bud vybouchne nebo ne, tak je to koneckoncu vzdycky :-) Pro me je to - jako vize - zatim nadejny.

  11. Mingazov

    iwanowicz     před 7 lety 04.01.2018 13:07 |  
    7 0

    Jsem rad, ze si trener stahl Mingazova a vyzkousi ho. Na konci lonske sezony nam vybornymi vykony pomohl k titulu a byl jsem docela prekvapenej, ze ho poustime na hostovani. Pak se napravo moc neprosadil ani Sykora, ani Buren, zacal tam hrat i Zmrhal. Mingazov jezdi porad naplno jak motorova mys a prislo mi, ze nam na podzim docela chybel.

    • Re: Mingazov

      chrobak     před 7 lety 04.01.2018 13:45 |  
      0 0

      Pokud by Sýkora nebyl zraněný, tak si myslím, že by ho tam nepustil.

      • Re: Mingazov

        iwanowicz     před 7 lety 04.01.2018 14:19 |  
        0 0

        Taky jsem to tak pochopil, ze na pravou stranu pocitame se Sykorou a jelikoz jsou podobne typy a Mingazov je cizinec, tak sel na hostovani. Sykora ale zatim nepodava ty vykony, co ze zacatku, tak uvidime, co z nej vymackne novy trener.