Aktuality z médií

Komentáře (38)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Trpišovský k prvnímu tréninku, Flo na odchodu

    pevek     před 7 lety 03.01.2018 19:06 |  
    4 14

    Velmi zajimava informace o tom, ze Trpisovsky pouze prijal odchod Rotane, Altintopa a Sventa jako fakt, protoze o nich bylo rozhodnuto pred jejich prichodem. A ted, kdo je tedy za ne zodpovedny a kdo za ne muze. Altintopa Silhavy nevyuzil. Silhavy sel pryc. Nastoupil Trpisovsky, ale Altintop byl odejit po odchodu Silhaveho a pred jeho prichodem. Hm, velice koncepcni.

    • Re: Trpišovský k prvnímu tréninku, Flo na odchodu

      donford     před 7 lety 03.01.2018 19:46 |  
      7 1

      Tak to vše je záležitost úzkého vedení. Řečnické otázky typu kdo je zodpovědný a kdo za to může, čpějí kádrováním či soudy, které nám dle mého mínění vůbec nepřísluší. Toto není případ Čapího hnízda.

      • Re: Trpišovský k prvnímu tréninku, Flo na odchodu

        pevek     před 7 lety 04.01.2018 10:17 |  
        0 1

        Kadrovani? Ale prosim vas. Asi dnesk popularni slovo. Kadrovani bylo, ze se vyplnoval dotaznik a na zaklade v nem uvedenych informaci, ktere se overovaly pak dotycny ziskal pristup ke studiu nebo k urcite pozici v zamestnani. Doporucuju to porovnat s tim, co jsem napsal vyse. Nic takoveho tam nedelam. Jenom kritizuju. A recnicka otazka to neni. Rikalo se, ze Silhavemu ty posily nakoupil nekdo jiny a Silhavy o ne nestal. Ted jdou ti hraci zase pryc a trenera se zase nekdo neptal. Jestli se to vam zda v poradku, tak ok, ja mam trochu dojem jako ze je to "ode zdi ke zdi"

    • Re: Trpišovský k prvnímu tréninku, Flo na odchodu

      TSeguinTS     před 7 lety 03.01.2018 21:07 |  
      10 0

      Předpokládám, že rozhodnutí šlo od Nezmara. Který si to správně vyhodnotil - čeká nás půlsezóna, ve které nehrajem evropu ani o evropu přímo nebojujeme v předkolech. Tzn. půlroku na sehraní. A proč by se zde měli držet Altintop s Rotaňem (ač jsem byl zastánce Ruslana), kteří za další rok budou ještě méně perspektivnější?

  2. Re: Trpišovský k prvnímu tréninku, Flo na odchodu

    Fačín     před 7 lety 03.01.2018 19:09 |  
    11 7

    Floa je další škoda. Čistka mezi cizinci je opravdu důkladná.

  3. Re: Trpišovský k prvnímu tréninku, Flo na odchodu

    rybarmirek     před 7 lety 03.01.2018 19:34 |  
    2 10

    Flo hrál velmi malo a když,tak dopředu
    to šlo,zpátky průchozí.Obránce na nic.Základ vseho je dobrý gólman a toho bohužel zatím nemáme,všichni ostatni hráči se podle mne daji pouzit a dobrý trenér by z nich mohl udělat velmi dobré muzstvo.Lastuvka v okamžicích,kdy měl podržet,nepodrzel.Je to ovšem pouze a jen můj názor,podložený mnohaletou zkušeností.

    • Re: Trpišovský k prvnímu tréninku, Flo na odchodu

      mig52     před 7 lety 03.01.2018 20:33 |  
      17 2

      Mirku, a Sobol není průchozí? Ruku na srdce, kdo je větší průchoďák v defenzívě, Flo či Sobol? Sobol má jednu obr výhodu. Má fotbalové charisma, je o level estetičtější při běhu, ale na umělecký dojem se fotbal nehraje.

      • Re: Trpišovský k prvnímu tréninku, Flo na odchodu

        Travinho     před 7 lety 03.01.2018 20:42 |  
        13 2

        S tím zcela souhlasím, když vezmeme všechny výkony obou dvou, tak je může postavit vedle sebe jako rovnocenné hráče s tím, že Flo je ještě slušný ve vzduchu.

        • Re: Trpišovský k prvnímu tréninku, Flo na odchodu

          mig52     před 7 lety 03.01.2018 20:57 |  
          7 2

          Souhlas + větší tvrďák.

      • Re: Trpišovský k prvnímu tréninku, Flo na odchodu

        rybarmirek     před 7 lety 03.01.2018 20:59 |  
        2 1

        Máš pochopitelně pravdu.Sobol je to samé,ale je ještě mladý,může se naučit!

        • Re: Trpišovský k prvnímu tréninku, Flo na odchodu

          Travinho     před 7 lety 03.01.2018 21:28 |  
          2 1

          Jenže není náš, ale potenciál v něm jistě je...

          • Re: Trpišovský k prvnímu tréninku, Flo na odchodu

            knl66 (přítel SN)     před 7 lety 03.01.2018 23:58 |  
            5 0

            Přesně. Sobol není náš - u nás se vyhraje, chytne fazonu... A zmizí.

  4. Re: Trpišovský k prvnímu tréninku, Flo na odchodu

    Kzlo     před 7 lety 03.01.2018 23:48 |  
    5 4

    Ta čistka cizinců se mi nelíbí. Flo je srovnatelny se Sobolem ktery neni náš. A obávám se že jen z českými hráči v evrope neuspejeme. Navic ja mam tu ruznorodost rad.

    • Re: Trpišovský k prvnímu tréninku, Flo na odchodu

      Travinho     před 7 lety 04.01.2018 08:26 |  
      2 3

      To je právě to, že Trpiš hodně spoléhá na dobrou partu v kabině a té tato různorodost vůbec nepřispívá.

      • Re: Trpišovský k prvnímu tréninku, Flo na odchodu

        Kzlo     před 7 lety 04.01.2018 09:29 |  
        1 2

        Spis mne napadlo jak je na tom jazykove. Jestli to taky nebude jeden z důvodů.

        • Re: Trpišovský k prvnímu tréninku, Flo na odchodu

          Travinho     před 7 lety 04.01.2018 09:33 |  
          2 2

          To asi taky nebude žádná hitparáda, ale obecně kabina většinou bude fungovat spíše, když si budou hráči rozumět a u nás se pořád dost sází na to. Vem si, když odejdou borci do ciziny, tak říkají, že tam ta šatna není taková jako u nás a podobně. Ono se to nezdá, ale i to může být svým způsobem cesta k úspěchu viz Plzeň.

          • Re: Trpišovský k prvnímu tréninku, Flo na odchodu

            pevek     před 7 lety 04.01.2018 10:13 |  
            3 3

            A proto ty "specificke ceske kabiny" s "tou spravnou atmosferou" uz roky dominuji fotbalove Evrope nerkuli svetu a vsichni experti nemohou prijit na to, cim to muze byt

            • Re: Trpišovský k prvnímu tréninku, Flo na odchodu

              Travinho     před 7 lety 04.01.2018 10:51 |  
              2 1

              Nevím, jestli to myslíš ironicky nebo ne. Ale když vezmeš v potaz, kolik peněz u nás plyne do fotbalových klubů, tak to do velké míry úspěch slaví.

              • Re: Trpišovský k prvnímu tréninku, Flo na odchodu

                pevek     před 7 lety 04.01.2018 11:10 |  
                1 2

                Samozrejme, ze to myslim ironicky. Jak ma ta "specificka kabina" vliv na to, kolik kdo dava do fotbalu penez? Z tohoto kriteria by asi "specifickou kabinu" meli jak v Albanii tak v Kataru

                • Re: Trpišovský k prvnímu tréninku, Flo na odchodu

                  Travinho     před 7 lety 04.01.2018 11:49 |  
                  0 0

                  Žádný, ale má vliv na sportovní výsledky, které u nás nejsou zase tak špatné, jak si někteří myslíme.

            • Re: Trpišovský k prvnímu tréninku, Flo na odchodu

              Jachym     před 7 lety 04.01.2018 11:11 |  
              3 1

              Plzeň udělala díru do Evropy již v předchozí Vrbově éře, a to pouze s Čechy a několika Slováky. Naopak mezinárodní projekt vedený signorem Stracciatellou v Evropě nezvládl ani útok na Bělehrad. Není všechno fotbalové zlato, co mluví jinak než česky...:-)

              • Re: Trpišovský k prvnímu tréninku, Flo na odchodu

                pevek     před 7 lety 04.01.2018 11:27 |  
                1 4

                furt s tou Spartou. Na Sparte to nefungovalo s Cechy a nefunguje to tam ani s cizinci. Nefungovalo by to, ani kdyby si koupili celou zalohu Realu Madrid. Tam je chyba uplne nekde jinde

                • Re: Trpišovský k prvnímu tréninku, Flo na odchodu

                  bububu (přítel SN)     před 7 lety 04.01.2018 11:38 |  
                  3 0

                  Zato u nás to teda fungovalo na podzim báječně. Je ovšem otázkou, zda to bylo tím, že příchozí byli cizinci, nebo zkrátka a dobře tím, že byli přestárlí za zenitem.

                  Podle mě kategorická prohlášení typu "S Čechy díru do světa neuděláme", "Musíme stavět primárně na cizincích" nebo naopak "Ať hrají jen Češi", jsou apriori nesmyslné. Vše je o kvalitním mixu, individuálních vlastnostech daného hráče atd.

                  Za mě se jeví jako velmi rozumný pohled Kroba, aby jádro (70 %) týmu bylo složeno z Čechů a Slováků a zbytek (30 %) z cizinců s tím, že cizinci musí být lepší a přínosnější než domácí hráči. Při vší úctě, hráči jako Flo, Rotaň, Altintop toto podle mého nesplňují, a proto je zcela na místě, aby odešli. Je ovšem jasné, že se nesmíme do budoucna zříkat hledání posil v zahraničí, zejména pak talentovaných hráčů z Balkánu. Mrzí mě třeba, že vůbec nedostal šanci Alvir.

                  • Re: Trpišovský k prvnímu tréninku, Flo na odchodu

                    Jachym     před 7 lety 04.01.2018 12:24 |  
                    1 0

                    Ano, s tím vším souhlasím, nicméně bych se zastavil u poslední věty. Šancí opravdu Alvir moc nedostal, protože byl buď zraněný nebo tým šlapal jako hodinky. Ale že by to byl takový zázrak jak o něm tady někteří básní? Ve Španělsku se vůbec neprosadil, pravda v kvalitním klubu. Ano, teď na podzim dal tři góly ve slovinské lize, ale to dal v kvalitnější české soutěži třeba takový Zmrhal také, a přesto na něho (navíc hráče nároďáku) zde mnozí plivou...

                • Re: Trpišovský k prvnímu tréninku, Flo na odchodu

                  EdCable     před 7 lety 04.01.2018 14:27 |  
                  0 0

                  Sparta s Cechy s dostala do ctvrtfinale EL.

  5. Re: Trpišovský k prvnímu tréninku, Flo na odchodu

    qwertz0099     před 7 lety 04.01.2018 05:55 |  
    3 1

    Jestli si Flo hledá nové angažmá, může to značit příchod nového krajního obránve (Coufal, Lecjaks?), nebo uvolnil místo pro Padrubského, se kterým se automaticky počítá na jaro. Mít jen 2 "čistokrevné" krajní obránce (Bořil a Sobol) mě tedy přijde málo....

    • Re: Trpišovský k prvnímu tréninku, Flo na odchodu

      Travinho     před 7 lety 04.01.2018 08:24 |  
      1 6

      Lecjaks je kachna. Ostatně i v tom Záhřebu hraje jen půl roku, proč by jej rovnou prodávali. Ale s nějakým nákupem se určitě počítá. Já se třeba přiznám, že by se mi víc než Coufal líbil Kerbr. U Coufala nevidím žádný potenciál růstu.

      • Re: Trpišovský k prvnímu tréninku, Flo na odchodu

        jufoun (přítel SN)     před 7 lety 04.01.2018 08:35 |  
        8 1

        No jestli sem budeme vodit Kerbry a spol, tak to opravdu bude tak střed tabulky. Průměr nestačí..

      • Re: Trpišovský k prvnímu tréninku, Flo na odchodu

        marcocruz (přítel SN)     před 7 lety 04.01.2018 09:40 |  
        2 1

        Kerbr je útočník a potenciál růstu má ještě menší než Coufal, vzhledem k věku teda

        • Re: Trpišovský k prvnímu tréninku, Flo na odchodu

          Travinho     před 7 lety 04.01.2018 09:44 |  
          2 3

          Tak věk není to primární. Kerbr je původně útočník či spíše levé křídlo, ale na podzim hrál v Liberci zásadně beka a velmi dobře. Vzhledem k tomu, že je to novic na tomto postu, tak se může dále zlepšovat. Je rychlý, technický, umí i nacentrovat. Coufal je sice bojovník, ale jemný technik z něj nikdy nebude. Já bych se za něj nezlobil, ale víc by se mi líbil Kerbr, už tím že je to levák a bytostně nesnáším hraní přes nohu.

        • Re: Trpišovský k prvnímu tréninku, Flo na odchodu

          kjandourek (admin)     před 7 lety 04.01.2018 09:45 |  
          4 1

          Milan Kerbr BYL útočník... na podzim ho JiT začal stavět na post levého beka a on z této pozice nastřílel pět branek...

          Je to dáno stylem, který tento trenér preferuje... i když tedy podle mého názoru se o něco podobného pokoušel i JŠ u nás...

          Jenom pro připomenutí:

          https://fotbal.idnes.cz/fotbal-online.aspx?online=7095186

          I když uznávám, že tenhle zápas byl extrémní...

          • Re: Trpišovský k prvnímu tréninku, Flo na odchodu

            marcocruz (přítel SN)     před 7 lety 04.01.2018 09:58 |  
            1 1

            Aha, tenhle jeho přesun mi nějak unikl

  6. Re: Trpišovský k prvnímu tréninku, Flo na odchodu

    Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 04.01.2018 09:19 |  
    0 1

    No me spis z tech rozhovoru prijde,ze je na odchodu Boril..

    • Re: Trpišovský k prvnímu tréninku, Flo na odchodu

      TSeguinTS     před 7 lety 04.01.2018 10:31 |  
      4 0

      Jasně řekl, že nějaká jednání jsou. Takže to nám pouze nepřijde, ono se opravdu něco děje.

      • Re: Trpišovský k prvnímu tréninku, Flo na odchodu

        Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 04.01.2018 11:13 |  
        1 1

        Presne z toho duvodu,ze to rekl sam Boril a jeste se u toho tak usmival.. mi vyplyva,ze je to na dobre ceste a ze je velka sance,ze odejde..

        • Re: Trpišovský k prvnímu tréninku, Flo na odchodu

          TSeguinTS     před 7 lety 04.01.2018 11:39 |  
          2 1

          Rozumím tomu stejně jako ty.) Ale jelikož do přípravy nastoupil, tak nějaká šance na setrvání existuje. Vycházím z toho, že zájem o něj byl už dlouho před koncem sezony. Pokud odcestuje na soustředění, tipoval bych už, že neodejde.

      • Re: Trpišovský k prvnímu tréninku, Flo na odchodu

        bububu (přítel SN)     před 7 lety 04.01.2018 12:14 |  
        0 0

        Kde je k nalezení rozhovor s Bořilem?