Já ten isport fakt nemám rád.... hromada spekulací a vaření z vody... spíš mně to přijde tak ,aby se pokusili cíleně fanoušky Slavie dezinformovat a rozhodit, ale to se jim nepovede.... jsou to KLAUNÍÍÍ:-)
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
Tak u podroušenýho je to jako vždy přání otcem myšlenky.No jistě soudruhu,oba by měli nastoupit k rumunovi,to by pro ně bylo to pravý terno,četli jsme přece básnění toho Rumuna,jak si v životě nepřeje nic jinýho než pracovat se Zmrzlinářem.
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
I když to píše isport, tak stejně mi tato informace nedělá dobře.
Chápu, že JN a JiT potřebují poznat kádr, ale proboha nemůžeme se orientovat jenom na ČR. Že to vychází Plzni mě nezajímá. Tam těží dlouhodobě ze sehranosti a faktoru Vrba. Jestli chceme konkurovat v Evropě, musíme se orientovat i na cizince, a to hlavně na ty mladší, aby mohli ještě vyrůst a zhodnotit se.
Mohl bych někoho z Vás, co mají blízko ke klubu poprosit o informaci, jestli je to opravdu cesta, kterou jsme se dali nebo je to opět výmysl sportu?
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
Cesta jít jen po domácích hráčích by dávala smysl, kdybychom byli druhá Belgie. Pokud bychom měli vytvořit konkurenceschopný tým, tak to musí být pomalu základní jedenáctka české reprezentace.
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
Ona to taky nemusí být nějaká dlouhodobá cesta, ale jen pro toto přestupní období, aby trenérovi opět nepřišel Babylon a měl čas poznat tým a případné zahraniční hráče přivádět v létě, kdy budou "proskautování" a zkonzultováni i s JiT.
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
Pokud by to bylo takhle, tak bych to chápal a bylo by to celkem i rozumný. Neplánují SN udělat rozhovor s JN? Určitě by se dost věcí vyjasnilo a fanoušci by byli v obraze.
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
Nemůžu si pomoct, ale mně by bohatě stačily dvě posily. Brankář a pravý bek.
A to počítám i s odchodem Deliho, Laštůvky, Altintopa i Rotaně.
Zbylá místa máme obsazena velmi dobře.
B: posila / Kovář
LO: Sobol / Flo - oba by zasloužili šanci
SO (2 místa): Jugas / Ngadeu / Frydrych / Kingue
PO: Bořil / posila
LZ: Sýkora / Zmrhal
DZ: Souček / Bucha (Ngadeu)
SZ: Hušbauer / Hromada
OZ: Danny / (Stoch)
PZ: Stoch / van Buren/ (Sýkora)
U: Necid / Škoda / Mešanovič/ (van Buren)
Spíš bych jako prioritu viděl, aby naučit tým víc herních alternativ, například i tu s dvěma útočníky a krajními záložníky, kteří si nenavádějí míč na střelu, ale posílají jeden centr za druhým.
Posily bych řešil v létě.
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
Kingueho měl Trpiš v Liberci v létě na testech a nechtěl ho, takže si těžko umím představit, že by se teď do kádru prosadil, i kdyby snad dostal šanci.
Já bych teda moc nejásal, rozhodně ne všechna místa máme dobře obsazená. Zvláště v obraně to docela hořelo. Sobola po posledních výkonech, opravdu ne. Bořil od září rovněž hrozný, Flo odehrál jen dva zápasy v Mol Cupu. Deli na odchodu. Takže zbývá Jugas, Frydrych a Ngadeu. Záloha je tam obdobně. křídla: Sýkorka a Danny většinou zraněni, Van Buren není klasické křídlo, na hrotu mu to sedělo lépe, s Boleslaví super zápas a slušně se Slováckem a Karvinou, ale to není měřítko. Zmrhal jeden zápas z pěti super, jinak nic, Danny výborný technik, ale také dosti zraněný. Stoch asi nejlepší náš hráč, takže pravá strana Kamil a nalevo Sýkorka. Hušby, ke konci podzimu, jako by nebyl, poslední zápas v EL nehrál(konflikt s trenérem?), zbývá střed: Souček volba č.1, k němu?věčně zraněný Hromada či případně Ngadeu, ale toho bych raději viděl s Jugasem na stoperu. Nejlépe obsazen útok: Necid, Škoda, k tomu Mešanovič a Van Buren..No a ještě je potřeba vyřešit brankáře...nesnadný úkol za dva měsíce...
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
O jakého Kamila jde, snad ne ze scénky ''To je pohodička''... jinak u van Burena píšeš, že to není klasické křídlo a Danny snad je? :-) Nechávat ho hrát na křídle je blbost.
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
Přesně tak, asi před půl rokem se Duško vyjádřil, že chce v létě 2018 ukončit kariéru. Tak snad by to šlo ještě celé vyřešit nějakou důstojnější formou.
Re: Už je to definitivní: Altintop, Rotaň a Švento končí
Já bych si taky představoval konec Šventa jinak a to, že on ohlásí konec kariéry a to vzhledem k tomu, že za ten rok a půl co je u nás skoro nic neodehrál - neustálá zranění. Když přicházel, měl být tím jedním z mála zkušených hráčů. Nakonec v tomhle mužstvu vůbec nepomohl, takže soudný člověk by asi skončil sám. Mimochodem dnes vlastně už Slávka nepotřebuje tzv. zkušené hráče, protože zkušenosti nasbírali skoro všichni v pohárech i v repre. A to je i důvod, proč nemusí být v kádru Altintop, který mě osobně přístupem a výkonností zklamal, ani Laštůvka - další obrovské zklamání po velkohubých požadavcích na pozici 1. Z tohoto pohledu ani Rotaň, který si své odehrál, i když toho jediného bych snad nechal do léta, kdy mu končí smlouva.
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
Dobrý no, takže jsme si loni v létě užili přestupní období, které nám dalo naději, že bychom snad mohli být slušný Evropský tým, ale s tím je už konec...........teď hybaj zpátky do podělanýho malýho českýho rybníčku.......:(
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
toho bych se vůbec nebál..chtějí jen stabilizovat kádr o pár čechů, což mi přijde OK,..s tím bychom měli druhé místo udržet..a v létě se vůbec nebojím, že by nepřišel vůbec žádný cizinec..
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
A nebylo by logičtější, to hlavní posílení udělat teď v zimě a ten kádr přes jaro konsolidovat a sehrát. Misto toho, abychom nějaké větší čachry dělali v létě, těsně před předkolama LM/EL ?
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
možná nechtějí moc blbnout s příliš početnými nákupy, konsolidovat co bude a v létě přívést max dva cizince..přece jen posil přišlo minulé období dost..dělat zase po sobě další zběsilé nákupy..nevím no..uvidíme co zamýšlí
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
Já ale taky samozřejmě nestojím o nějaké zběsilé nákupy 6-7 nových hráčů. Ale takový 2-3 kvalitní hráči by přijít určitě měli....a tím kvalitní nemyslím hráče typu Coufal anebo Kúdela.
Mě hlavně děsí ta prohlášní o nějakých maximálních cenách za hráče (viz. Krob a jeho milion EURo), anebo tyhle zvěsti, že ze zahraničí moc tahat hráče nebudeme, ale že si vystačíme s domácíma hráčema.
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
Naprosto rozumný přístup a sázka na jistotu (viz. Skutečným cílem je dokonalé poznání současného kádru a ujištění, který z hráčů bude splňovat nároky na směr nového realizačního týmu). A až tohle proběhne, tak si to vyhodnotíme a teprve pak přijdou posily na posty, které bude potřeba. Trpělivost.
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
Doufám, že se jedná jenom o potenciální hotové posily pro áčko a ne o stopstav skautingu juniorů mimo ČR. Byla by škoda toto zastavit, protože to by mělo běžet kontinuálně. Byla by škoda, kdybychom nehledali mladé talenty mezi 15-18 lety v jiných zemích a omezili se jen na ČR, protože tady prostě těch talentů tolik není.
Plzeň není cestou pro nás. Ti pořád těží z generace, která se tam sešla před 7 lety, a dnes má výrazně přes 30. Až tito odejdou, tak jsem zvědavý, kdo to tam bude lepit, protože v áčku je nejmladší a nejnadějnější Čermák, což je tedy dost slabota.
Doufám, že najdeme nějakou rozumnou střední cestu mezi mezinárodním šílenstvím ve Spartě a IMHO neperspektivní pouze domácí cestou v Plzni.
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
Obávám se, že Plzeň příliš nesleduješ... Ano, těží z generace, která se sešla před sedmi lety, ale už ji zvládli velice slušně obměnit....
Z těch lidí, co zůstali z té doby, nebo přišli později a je jim přes třicet se dá mluvit o Kozáčikovi, Hubníkovi, Limberském, Petrželovi a Bakošovi... možná o věčném marodovi Pilařovi
Z nějakých důvodů skončili a odešli Horváth, Darida, Čišovský, Rajtoral, Bystroň, Brezinský, Rezek, Ševinský, Procházka....
A nahradili je Hořava, Hrošovský, Hejda, Hájek, Kopic, Krmenčík, Řezník.... Ti všichni ještě mají spoustu dobrých let před sebou...
Nemohu si pomoci, ale podle mého názoru Plzeň první generační obměnu zvládla a musíme s ní chtě nechtě počítat ...
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
Všechny hráči, které jmenuješ jako novou generaci, už jsou minimálně ve středním věku. Kromě třetího gólmana tam nemají nikoho pod 23 a jen 4 hráče pod 25. To mi opravdu nepřijde jako perspektivní tým.
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
To je další, velice podstatná věc... Těm "lumpům" se daří skládat kádr z hráčů, kteří jsou na naši ligu nadprůměrní, ale ne tolik, aby každý půlrok dostal někdo nabídku z nějaké TOP ligy... v podstatě jim odešli za celou dobu za lepším pouze Jiráček a Darida...potom tedy ještě Petržela s Pilařem, kteří se záhy vrátili... všichni ostatní odehráli svá nejlepší léta u nich a posléze byli odejiti...
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
Přesně jsi udeřil hřebík na hlavičku, Travinho! Dovedeš a rozvineš mladé a oni ti je vykoupí, na tom nelze perspektivně stavět. Stavět na generaci 26-29 (přibližně) vidím jako nejnadějnější v budování týmu. Tím nechci říct, že v základní jedenáctce nemůžou být 1-2 hráči do 22 let či pár chlapů přes třicet.
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
Pokud tedy chceme sázet na hráče středního a vyššího věku jako Plzeň, tak můžeme nějakou akademii a skauting juniorů zabalil a sbírat ty zbytky, které u nás ještě v 25 zůstaly.
Já osobně budu mnohem raději, když budeme mít na rozdíl od Plzně špičkovou mládež a třetina áčka budou mladé pušky mezi 20 a 23.
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
Já přece neříkám, že máme jít cestou Plzně - to už mi podsouváš něco, cos (tedy hodně špatně) vytušil mezi řádky...
Celý smysl mého příspěvku je o tom, abychom se zbytečně neopájeli nadějí, že Plzni do roka, či dvou dojde dech, protože jí hráči odejdou do důchodu....
V Plzni na to jdou tímto způsobem a zatím jim to vychází... Podle mého názoru to není cesta na nějakou velkou díru do Evropy v podobě třeba finálové účasti v EL... ale zase není příliš pravděpodobné, že za rok dva budou hrát klidný střed tabulky a do pohárů se vůbec nedostanou...
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
Plíseň už teď má jistotu bonusu za účast v LM,ti nebudou mít vůbec žádný problém s přestavbou kádru.A když k tomu připočítáme jejich kamaráda místopředsedu,tak se o ně teda nebojím.
Byl bych všem diskutujícím vděčný, kdyby používali správné názvy týmů AC Sparta Praha, případně zkrácené jako třeba jen Sparta.. např. taky znám na ty červenáčky pěknou písničku.. ale tohle je pod úroven.. kdysi jsem videl na nejakých spartanských stránkách, neco jako spartanské noviny tabulku a všechny týmy tamy byly napsány normálně jen jeden jsem neznal.. sice "slávije" to mi přišlo hodně trapné.. děkuji
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
Na píší to jednoduše to poznávání kádru je celkem logické, ale jinak za vším hledej peníze a myslete si co chcete.Tak že žádný nákupy za mega eur nebudou.
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
Ono jde ale v první řadě o to, aby ti cizinci byli výrazně lepší než oni "průměrní Češi". Z cizinců bychom i po částečném exodu (kromě brankáře) stále sestavili celou jedenáctku. Mně to jako málo rozhodně nepřipadá...
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
Ano proto se teď navýšil rozpočet na 300 milionu + penize z pohárů,z prodeje hráčů.
Proto se staví akademie za ne zrovna malý peníze.
Muzeum za 30 mega
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
JA teda moc dobre nchapu to zklamání.
I kdyby t9 tak bylo tak by jsme mli pochopit ze kupovat hrace zas a znovu je zbytecny a kontraproduktivni. Udela to vic skody nez uzitku.
Měli jsme nejakou Slávii. Ta Slavie se svým potencialem byla nekonkurenceschopna az na 2-3 hráče. Ok. Nakoupilo se to nejlepsí z cesky ligy doplnilo zahranicim a teď už je třeba hodně ubrat aby nedocházelo k tomu k čemu došlo v létě a nenabourala se chemie kabiny po zisku titulu. Myslim ze i kdyby neprisel nikdo kadr tu mame kvalitnejsi uz ted než má Plzeň.
Za 2) nevěřím i sportu že nemůže nikdo přijít ze zahraničí. Prostě kecy pana P co si mysli že sežral Šalamounovo hovno ale přitom má informací stejně jako většina tady a čerpá je hlavně odsud :)
3) juniory jistě hledáme v zahraničí stále. Stačí se podívat do juniorky. Proste ta prace pokracuje jen se hledá kvalita narozdíl od kvantity což je dobrě. Proč by proboha prave pro juniory a cizince privadeli Jablonskýho do Slávie? Určitě ne pro ty co už tu jsou a co už se nějakým zpusobem s tou situaci museli poprat samy ale právˇe pro ty nové.
4 ) osobně si myslim ze cesta na silný stredoevropsky klub vede postupnou praci a ne kazdy pulrok nakupem 5 - 7 hracu.
Opakuju nakoupily jsme kostru tymu ktera tu nebyla a ted se musi pracovat. A vhodně doplnit pokud nekdo odejde nebo doplnit kde nas tlaci bota. V tuhle chvily je to pro me brankar a pokud odejde Simon tak stoper.
Nebuďte tak negativní a počkejte si na TK před startem jara. Určiťe to nevidím tak že došly peníze. Pro mě jsou ty investice lepší pokud jdou do klubu ne do hráčů. To je budoucnost. A je mi jedno jestli letos nebude titul a treba ani pristi rok. Ale vím že si pro budoucí tituly vytváříme prostředí.
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
Ještě ani pomalu nezačala příprava, ale tady už má půlka osazenstva jasno, že nebudeme přivádět kvalitní hráče, míříme do průměru a podobné žvásty. Já bych měl pro všechny katastrofisty radu: dejte tomu čas a suďte, až bude co.
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
Asi bych minimálně počkal do konce přestupního období... dělat nějaké závěry stran nastavení přestupové politiky klubu třetí den po otevření přestupního okna mi přijde krátkozraké.
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
Mělo by to být tak, jak říká Šmíca a mnozí z vás. Žádných 10 nových hráčů, kteří jsou výkonnostně v rovině s těmi, které ve Slavii máme, ale 2-3 rozdílové hráče, kteří budou minimálně o level výš,než ostatní a budou tahouny týmu. A každé další přestupové období postupovat obdobně. Jasně, bude těžké takové najít, přesto si myslím, že jsme dnes v takové situaci, že to nemusí být nemožné. Spíše mám obavu o realizaci či spíše produktivitu programu mladých nadějí. Jsme pořád v situaci, kdy nám nadějně se jevící hráče bude ihned skupovat zahraničí, protože hráči z Česka jsou proti těm ze západních lig výrazně levnější a přitom mnohdy výkonní ( Barák, Pavlenka...).
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
Jo v podstatě máš pravdu. Není potřeba panikařit, zvlášť ne kvůli Podroužkovi. Tým je dost silný, do léta s tím co tu je druhý flek snad uhrajeme. Pravda, loni v létě se to s tou "zkušeností" přehnalo a ti hráči přínosem skoro nebyli, proto jdou pryč. Takže teď vyřešit brankáře a když nikdo neodejde, tak pravou zálohu - křídlo - máme samé leváky a Stoch to chce hrát z levé strany doprostřed a Buren má klapky na očích a kombinace nic moc a to samé centry.
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
Já mám na to tento názor. JiT se bude potřebovat seznámit s větší částí týmu, takže žádné velké změny neočekávám.
Nikdo z nás určitě by v nové práci ihned po příchodu nechtěl začít dělat nějaké obrovské změny (pokud by měl na to pravomoci)-na to jsou experti na druhé straně Vltavy. Z kádru odešli hráči, u kterých rozhodl poměr cena:výkon. Zvláštní případ je D. Švento, ten byl často zraněný.... Přestupové okno začalo sice teprve nedávno, ale očekávám to nejklidnější od léta 2015. Pořádný kolotoč bych předpokládal spíše až v létě....
tak já bych to popravdě spíš viděl tak že bychom teď měli posílit co nejvíc hledat co nejlepší sestavu strategii abychom byli v létě připravení na evropu a pak maximálně doplnit kádr 1-2 hráčema podle toho kde nás bude tlačit bota teď máme půl sezóny na to postavit tým kterej může konkurovat v evropě a né že zas pak příjdou 3-4 hráči a doufat že se hned chytí aby jsme zas kvůli tomu neměli celou sezónu v háji...a nebylo to klasický ono si to sedá !
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
Když posily tak myslím teď jaro na se hranice jde nám o pohár a druhé misto takže ideální stav na sehrani aby jsme byli nachystani na předkola poharu už s jasnou představou o hře i sestavě
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
Komentáře (67)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
Hanzwalter před 7 lety 03.01.2018 10:56 |Já ten isport fakt nemám rád.... hromada spekulací a vaření z vody... spíš mně to přijde tak ,aby se pokusili cíleně fanoušky Slavie dezinformovat a rozhodit, ale to se jim nepovede.... jsou to KLAUNÍÍÍ:-)
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
mudrc před 7 lety 03.01.2018 11:33 |Co takhle ho necist ;-)
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
M@rvin před 7 lety 03.01.2018 11:10 |Snad přivedeme nějakého nadějného mladíka ze zahraničí alespoň na truc, aby byl Sport, jako už mnohokrát, za pitomce;-)
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
bububu (přítel SN) před 7 lety 03.01.2018 11:14 |Vzhledem k tomu, že jejich příchod Podroužek a Spart popírají, sluší se napsat:
Vítejte Szymone a Luko, snad se Vám bude v sešívaném dařit :)
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
bongor před 7 lety 03.01.2018 19:25 |Tak u podroušenýho je to jako vždy přání otcem myšlenky.No jistě soudruhu,oba by měli nastoupit k rumunovi,to by pro ně bylo to pravý terno,četli jsme přece básnění toho Rumuna,jak si v životě nepřeje nic jinýho než pracovat se Zmrzlinářem.
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
Ados před 7 lety 03.01.2018 11:16 |I když to píše isport, tak stejně mi tato informace nedělá dobře.
Chápu, že JN a JiT potřebují poznat kádr, ale proboha nemůžeme se orientovat jenom na ČR. Že to vychází Plzni mě nezajímá. Tam těží dlouhodobě ze sehranosti a faktoru Vrba. Jestli chceme konkurovat v Evropě, musíme se orientovat i na cizince, a to hlavně na ty mladší, aby mohli ještě vyrůst a zhodnotit se.
Mohl bych někoho z Vás, co mají blízko ke klubu poprosit o informaci, jestli je to opravdu cesta, kterou jsme se dali nebo je to opět výmysl sportu?
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
Radek097 (přítel SN) před 7 lety 03.01.2018 11:23 |Cesta jít jen po domácích hráčích by dávala smysl, kdybychom byli druhá Belgie. Pokud bychom měli vytvořit konkurenceschopný tým, tak to musí být pomalu základní jedenáctka české reprezentace.
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
Kaston před 7 lety 03.01.2018 11:27 |Ona to taky nemusí být nějaká dlouhodobá cesta, ale jen pro toto přestupní období, aby trenérovi opět nepřišel Babylon a měl čas poznat tým a případné zahraniční hráče přivádět v létě, kdy budou "proskautování" a zkonzultováni i s JiT.
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
Ados před 7 lety 03.01.2018 11:31 |Pokud by to bylo takhle, tak bych to chápal a bylo by to celkem i rozumný. Neplánují SN udělat rozhovor s JN? Určitě by se dost věcí vyjasnilo a fanoušci by byli v obraze.
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
bongor před 7 lety 03.01.2018 19:29 |Jenže to by byla cesta na několik let a my bychom rádi viděli Slavii jako nezpochybnitelnou největší sílu českého fotbalu co nejdříve.
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
mooody před 7 lety 03.01.2018 11:28 |Nemůžu si pomoct, ale mně by bohatě stačily dvě posily. Brankář a pravý bek.
A to počítám i s odchodem Deliho, Laštůvky, Altintopa i Rotaně.
Zbylá místa máme obsazena velmi dobře.
B: posila / Kovář
LO: Sobol / Flo - oba by zasloužili šanci
SO (2 místa): Jugas / Ngadeu / Frydrych / Kingue
PO: Bořil / posila
LZ: Sýkora / Zmrhal
DZ: Souček / Bucha (Ngadeu)
SZ: Hušbauer / Hromada
OZ: Danny / (Stoch)
PZ: Stoch / van Buren/ (Sýkora)
U: Necid / Škoda / Mešanovič/ (van Buren)
Spíš bych jako prioritu viděl, aby naučit tým víc herních alternativ, například i tu s dvěma útočníky a krajními záložníky, kteří si nenavádějí míč na střelu, ale posílají jeden centr za druhým.
Posily bych řešil v létě.
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
Tochal (přítel SN) před 7 lety 03.01.2018 11:50 |Kingueho měl Trpiš v Liberci v létě na testech a nechtěl ho, takže si těžko umím představit, že by se teď do kádru prosadil, i kdyby snad dostal šanci.
Dva utocnici
p!erreCORE před 7 lety 03.01.2018 12:18 |Podle mě by se též měla vyzkoušet alternativa se dvěma útočníky..
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
zeleznik2 před 7 lety 03.01.2018 17:39 |Já bych teda moc nejásal, rozhodně ne všechna místa máme dobře obsazená. Zvláště v obraně to docela hořelo. Sobola po posledních výkonech, opravdu ne. Bořil od září rovněž hrozný, Flo odehrál jen dva zápasy v Mol Cupu. Deli na odchodu. Takže zbývá Jugas, Frydrych a Ngadeu. Záloha je tam obdobně. křídla: Sýkorka a Danny většinou zraněni, Van Buren není klasické křídlo, na hrotu mu to sedělo lépe, s Boleslaví super zápas a slušně se Slováckem a Karvinou, ale to není měřítko. Zmrhal jeden zápas z pěti super, jinak nic, Danny výborný technik, ale také dosti zraněný. Stoch asi nejlepší náš hráč, takže pravá strana Kamil a nalevo Sýkorka. Hušby, ke konci podzimu, jako by nebyl, poslední zápas v EL nehrál(konflikt s trenérem?), zbývá střed: Souček volba č.1, k němu?věčně zraněný Hromada či případně Ngadeu, ale toho bych raději viděl s Jugasem na stoperu. Nejlépe obsazen útok: Necid, Škoda, k tomu Mešanovič a Van Buren..No a ještě je potřeba vyřešit brankáře...nesnadný úkol za dva měsíce...
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
Radek097 (přítel SN) před 7 lety 03.01.2018 17:54 |O jakého Kamila jde, snad ne ze scénky ''To je pohodička''... jinak u van Burena píšeš, že to není klasické křídlo a Danny snad je? :-) Nechávat ho hrát na křídle je blbost.
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
warhammer (přítel SN) před 7 lety 03.01.2018 19:00 |On myslel tohohle Kamila: http://www.fis-ski.com/ski-jumping/athletes/athlete=stoch-kamil-73228/index.html
O tomhle přestupu netušil nic ani Podroužek!
Už je to definitivní: Altintop, Rotaň a Švento končí
Jachym před 7 lety 03.01.2018 11:34 |https://fotbal.idnes.cz/slavia-praha-start-pripravy-zima-2018-d6s-/fotbal.aspx?c=A180103_111218_fotbal_jic
Re: Už je to definitivní: Altintop, Rotaň a Švento končí
Travinho před 7 lety 03.01.2018 12:25 |Konec Šventa bych si představoval v jiném duchu, než že má svolení si hledat jiné angažmá.
Re: Už je to definitivní: Altintop, Rotaň a Švento končí
Ladislav (přítel SN) před 7 lety 03.01.2018 13:45 |Přesně tak, asi před půl rokem se Duško vyjádřil, že chce v létě 2018 ukončit kariéru. Tak snad by to šlo ještě celé vyřešit nějakou důstojnější formou.
Re: Už je to definitivní: Altintop, Rotaň a Švento končí
bongor před 7 lety 03.01.2018 19:33 |Psalo se,že má Dušan nabídku nějakého odpovídajícího místa ve Slavii,i když ukončí karieru.Že by to byla nějaká kačena?
Re: Už je to definitivní: Altintop, Rotaň a Švento končí
Slavistat před 7 lety 03.01.2018 17:28 |Já bych si taky představoval konec Šventa jinak a to, že on ohlásí konec kariéry a to vzhledem k tomu, že za ten rok a půl co je u nás skoro nic neodehrál - neustálá zranění. Když přicházel, měl být tím jedním z mála zkušených hráčů. Nakonec v tomhle mužstvu vůbec nepomohl, takže soudný člověk by asi skončil sám. Mimochodem dnes vlastně už Slávka nepotřebuje tzv. zkušené hráče, protože zkušenosti nasbírali skoro všichni v pohárech i v repre. A to je i důvod, proč nemusí být v kádru Altintop, který mě osobně přístupem a výkonností zklamal, ani Laštůvka - další obrovské zklamání po velkohubých požadavcích na pozici 1. Z tohoto pohledu ani Rotaň, který si své odehrál, i když toho jediného bych snad nechal do léta, kdy mu končí smlouva.
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
VanDel před 7 lety 03.01.2018 11:48 |Dobrý no, takže jsme si loni v létě užili přestupní období, které nám dalo naději, že bychom snad mohli být slušný Evropský tým, ale s tím je už konec...........teď hybaj zpátky do podělanýho malýho českýho rybníčku.......:(
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
Robinator před 7 lety 03.01.2018 12:20 |toho bych se vůbec nebál..chtějí jen stabilizovat kádr o pár čechů, což mi přijde OK,..s tím bychom měli druhé místo udržet..a v létě se vůbec nebojím, že by nepřišel vůbec žádný cizinec..
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
VanDel před 7 lety 03.01.2018 12:26 |A nebylo by logičtější, to hlavní posílení udělat teď v zimě a ten kádr přes jaro konsolidovat a sehrát. Misto toho, abychom nějaké větší čachry dělali v létě, těsně před předkolama LM/EL ?
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
JS (přítel SN) před 7 lety 03.01.2018 12:30 |Přesně tak, to už jsme si jednou vyzkoušeli..
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
Robinator před 7 lety 03.01.2018 12:45 |možná nechtějí moc blbnout s příliš početnými nákupy, konsolidovat co bude a v létě přívést max dva cizince..přece jen posil přišlo minulé období dost..dělat zase po sobě další zběsilé nákupy..nevím no..uvidíme co zamýšlí
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
VanDel před 7 lety 03.01.2018 13:17 |Já ale taky samozřejmě nestojím o nějaké zběsilé nákupy 6-7 nových hráčů. Ale takový 2-3 kvalitní hráči by přijít určitě měli....a tím kvalitní nemyslím hráče typu Coufal anebo Kúdela.
Mě hlavně děsí ta prohlášní o nějakých maximálních cenách za hráče (viz. Krob a jeho milion EURo), anebo tyhle zvěsti, že ze zahraničí moc tahat hráče nebudeme, ale že si vystačíme s domácíma hráčema.
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
Robinator před 7 lety 03.01.2018 13:25 |to prohlášení mě teda taky děsí...snad to není pravda..
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
bongor před 7 lety 03.01.2018 19:36 |To by za současného stavu českého fotbalu byl ne krok,ale skok dozadu.
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
Kzlo před 7 lety 03.01.2018 12:14 |Tak jelikoz to napsal Podrouzek nedivil bych se ze prijdou oba :D
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
Travinho před 7 lety 03.01.2018 12:28 |Já i docela jo...
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
sks9 před 7 lety 03.01.2018 13:33 |Vždyť si psal že Menalo je jistej.
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
mudrc před 7 lety 03.01.2018 13:55 |Psal, že je pred podpisem, dokud není podepsano, neni hotovo. Viz. Šural
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
Travinho před 7 lety 03.01.2018 14:43 |Spíš ten polák...
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
Ladislav (přítel SN) před 7 lety 03.01.2018 12:33 |Naprosto rozumný přístup a sázka na jistotu (viz. Skutečným cílem je dokonalé poznání současného kádru a ujištění, který z hráčů bude splňovat nároky na směr nového realizačního týmu). A až tohle proběhne, tak si to vyhodnotíme a teprve pak přijdou posily na posty, které bude potřeba. Trpělivost.
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
Sešívaný před 7 lety 03.01.2018 13:44 |Doufám, že se jedná jenom o potenciální hotové posily pro áčko a ne o stopstav skautingu juniorů mimo ČR. Byla by škoda toto zastavit, protože to by mělo běžet kontinuálně. Byla by škoda, kdybychom nehledali mladé talenty mezi 15-18 lety v jiných zemích a omezili se jen na ČR, protože tady prostě těch talentů tolik není.
Plzeň není cestou pro nás. Ti pořád těží z generace, která se tam sešla před 7 lety, a dnes má výrazně přes 30. Až tito odejdou, tak jsem zvědavý, kdo to tam bude lepit, protože v áčku je nejmladší a nejnadějnější Čermák, což je tedy dost slabota.
Doufám, že najdeme nějakou rozumnou střední cestu mezi mezinárodním šílenstvím ve Spartě a IMHO neperspektivní pouze domácí cestou v Plzni.
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
kjandourek (admin) před 7 lety 03.01.2018 14:11 |Obávám se, že Plzeň příliš nesleduješ... Ano, těží z generace, která se sešla před sedmi lety, ale už ji zvládli velice slušně obměnit....
Z těch lidí, co zůstali z té doby, nebo přišli později a je jim přes třicet se dá mluvit o Kozáčikovi, Hubníkovi, Limberském, Petrželovi a Bakošovi... možná o věčném marodovi Pilařovi
Z nějakých důvodů skončili a odešli Horváth, Darida, Čišovský, Rajtoral, Bystroň, Brezinský, Rezek, Ševinský, Procházka....
A nahradili je Hořava, Hrošovský, Hejda, Hájek, Kopic, Krmenčík, Řezník.... Ti všichni ještě mají spoustu dobrých let před sebou...
Nemohu si pomoci, ale podle mého názoru Plzeň první generační obměnu zvládla a musíme s ní chtě nechtě počítat ...
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
Sešívaný před 7 lety 03.01.2018 14:58 |Všechny hráči, které jmenuješ jako novou generaci, už jsou minimálně ve středním věku. Kromě třetího gólmana tam nemají nikoho pod 23 a jen 4 hráče pod 25. To mi opravdu nepřijde jako perspektivní tým.
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
kjandourek (admin) před 7 lety 03.01.2018 15:01 |Ovšem to už jsme někde jinde - hráči "středního věku" nejsou třicátníci a klidně nějakých pět let mohou vydržet na současné úrovni...
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
Travinho před 7 lety 03.01.2018 15:18 |Přesně, navíc u nich není už takové riziko odchodu do zahraničí za nějakou velkou sumu.
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
kjandourek (admin) před 7 lety 03.01.2018 15:28 |To je další, velice podstatná věc... Těm "lumpům" se daří skládat kádr z hráčů, kteří jsou na naši ligu nadprůměrní, ale ne tolik, aby každý půlrok dostal někdo nabídku z nějaké TOP ligy... v podstatě jim odešli za celou dobu za lepším pouze Jiráček a Darida...potom tedy ještě Petržela s Pilařem, kteří se záhy vrátili... všichni ostatní odehráli svá nejlepší léta u nich a posléze byli odejiti...
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
mig52 před 7 lety 03.01.2018 17:54 |Přesně jsi udeřil hřebík na hlavičku, Travinho! Dovedeš a rozvineš mladé a oni ti je vykoupí, na tom nelze perspektivně stavět. Stavět na generaci 26-29 (přibližně) vidím jako nejnadějnější v budování týmu. Tím nechci říct, že v základní jedenáctce nemůžou být 1-2 hráči do 22 let či pár chlapů přes třicet.
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
Sešívaný před 7 lety 03.01.2018 15:28 |Pokud tedy chceme sázet na hráče středního a vyššího věku jako Plzeň, tak můžeme nějakou akademii a skauting juniorů zabalil a sbírat ty zbytky, které u nás ještě v 25 zůstaly.
Já osobně budu mnohem raději, když budeme mít na rozdíl od Plzně špičkovou mládež a třetina áčka budou mladé pušky mezi 20 a 23.
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
kjandourek (admin) před 7 lety 03.01.2018 15:34 |Já přece neříkám, že máme jít cestou Plzně - to už mi podsouváš něco, cos (tedy hodně špatně) vytušil mezi řádky...
Celý smysl mého příspěvku je o tom, abychom se zbytečně neopájeli nadějí, že Plzni do roka, či dvou dojde dech, protože jí hráči odejdou do důchodu....
V Plzni na to jdou tímto způsobem a zatím jim to vychází... Podle mého názoru to není cesta na nějakou velkou díru do Evropy v podobě třeba finálové účasti v EL... ale zase není příliš pravděpodobné, že za rok dva budou hrát klidný střed tabulky a do pohárů se vůbec nedostanou...
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
bongor před 7 lety 03.01.2018 19:40 |Plíseň už teď má jistotu bonusu za účast v LM,ti nebudou mít vůbec žádný problém s přestavbou kádru.A když k tomu připočítáme jejich kamaráda místopředsedu,tak se o ně teda nebojím.
plíseň, srarta
p!erreCORE před 7 lety 04.01.2018 09:49 |Byl bych všem diskutujícím vděčný, kdyby používali správné názvy týmů AC Sparta Praha, případně zkrácené jako třeba jen Sparta.. např. taky znám na ty červenáčky pěknou písničku.. ale tohle je pod úroven.. kdysi jsem videl na nejakých spartanských stránkách, neco jako spartanské noviny tabulku a všechny týmy tamy byly napsány normálně jen jeden jsem neznal.. sice "slávije" to mi přišlo hodně trapné.. děkuji
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
vlk30 (přítel SN) před 7 lety 03.01.2018 15:49 |Na píší to jednoduše to poznávání kádru je celkem logické, ale jinak za vším hledej peníze a myslete si co chcete.Tak že žádný nákupy za mega eur nebudou.
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
JS (přítel SN) před 7 lety 03.01.2018 16:14 |Já si také myslím, že (mega)investice už nebudou.
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
Fačín před 7 lety 03.01.2018 16:23 |Taky se toho bojím. A je to škoda, protože jen z průměrných Čechů evropsky konkurenceschopný tým vybuduješ jen velmi těžko.
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
Jachym před 7 lety 03.01.2018 16:48 |Ono jde ale v první řadě o to, aby ti cizinci byli výrazně lepší než oni "průměrní Češi". Z cizinců bychom i po částečném exodu (kromě brankáře) stále sestavili celou jedenáctku. Mně to jako málo rozhodně nepřipadá...
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
bongor před 7 lety 03.01.2018 19:41 |čti:nevybuduješ,ani kdyby čert jezdil na koloběžce.
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
sks9 před 7 lety 03.01.2018 18:23 |Ano proto se teď navýšil rozpočet na 300 milionu + penize z pohárů,z prodeje hráčů.
Proto se staví akademie za ne zrovna malý peníze.
Muzeum za 30 mega
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
Vici před 7 lety 03.01.2018 16:52 |JA teda moc dobre nchapu to zklamání.
I kdyby t9 tak bylo tak by jsme mli pochopit ze kupovat hrace zas a znovu je zbytecny a kontraproduktivni. Udela to vic skody nez uzitku.
Měli jsme nejakou Slávii. Ta Slavie se svým potencialem byla nekonkurenceschopna az na 2-3 hráče. Ok. Nakoupilo se to nejlepsí z cesky ligy doplnilo zahranicim a teď už je třeba hodně ubrat aby nedocházelo k tomu k čemu došlo v létě a nenabourala se chemie kabiny po zisku titulu. Myslim ze i kdyby neprisel nikdo kadr tu mame kvalitnejsi uz ted než má Plzeň.
Za 2) nevěřím i sportu že nemůže nikdo přijít ze zahraničí. Prostě kecy pana P co si mysli že sežral Šalamounovo hovno ale přitom má informací stejně jako většina tady a čerpá je hlavně odsud :)
3) juniory jistě hledáme v zahraničí stále. Stačí se podívat do juniorky. Proste ta prace pokracuje jen se hledá kvalita narozdíl od kvantity což je dobrě. Proč by proboha prave pro juniory a cizince privadeli Jablonskýho do Slávie? Určitě ne pro ty co už tu jsou a co už se nějakým zpusobem s tou situaci museli poprat samy ale právˇe pro ty nové.
4 ) osobně si myslim ze cesta na silný stredoevropsky klub vede postupnou praci a ne kazdy pulrok nakupem 5 - 7 hracu.
Opakuju nakoupily jsme kostru tymu ktera tu nebyla a ted se musi pracovat. A vhodně doplnit pokud nekdo odejde nebo doplnit kde nas tlaci bota. V tuhle chvily je to pro me brankar a pokud odejde Simon tak stoper.
Nebuďte tak negativní a počkejte si na TK před startem jara. Určiťe to nevidím tak že došly peníze. Pro mě jsou ty investice lepší pokud jdou do klubu ne do hráčů. To je budoucnost. A je mi jedno jestli letos nebude titul a treba ani pristi rok. Ale vím že si pro budoucí tituly vytváříme prostředí.
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
bububu (přítel SN) před 7 lety 03.01.2018 17:08 |Přesně jsi vystihl i moje myšlenky.
Ještě ani pomalu nezačala příprava, ale tady už má půlka osazenstva jasno, že nebudeme přivádět kvalitní hráče, míříme do průměru a podobné žvásty. Já bych měl pro všechny katastrofisty radu: dejte tomu čas a suďte, až bude co.
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
vlk30 (přítel SN) před 7 lety 03.01.2018 17:50 |Kolik času si představuješ měsíc,půl roku, rok,dva ...? ,Je to dost vágní napsat dejme tomu čas,sudme až bude co.
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
bububu (přítel SN) před 7 lety 03.01.2018 20:51 |Asi bych minimálně počkal do konce přestupního období... dělat nějaké závěry stran nastavení přestupové politiky klubu třetí den po otevření přestupního okna mi přijde krátkozraké.
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
vlk30 (přítel SN) před 7 lety 03.01.2018 22:50 |Ok počkáme do půlky února a pak budeme soudit.
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
mig52 před 7 lety 03.01.2018 17:46 |Mělo by to být tak, jak říká Šmíca a mnozí z vás. Žádných 10 nových hráčů, kteří jsou výkonnostně v rovině s těmi, které ve Slavii máme, ale 2-3 rozdílové hráče, kteří budou minimálně o level výš,než ostatní a budou tahouny týmu. A každé další přestupové období postupovat obdobně. Jasně, bude těžké takové najít, přesto si myslím, že jsme dnes v takové situaci, že to nemusí být nemožné. Spíše mám obavu o realizaci či spíše produktivitu programu mladých nadějí. Jsme pořád v situaci, kdy nám nadějně se jevící hráče bude ihned skupovat zahraničí, protože hráči z Česka jsou proti těm ze západních lig výrazně levnější a přitom mnohdy výkonní ( Barák, Pavlenka...).
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
Slavistat před 7 lety 03.01.2018 17:46 |Jo v podstatě máš pravdu. Není potřeba panikařit, zvlášť ne kvůli Podroužkovi. Tým je dost silný, do léta s tím co tu je druhý flek snad uhrajeme. Pravda, loni v létě se to s tou "zkušeností" přehnalo a ti hráči přínosem skoro nebyli, proto jdou pryč. Takže teď vyřešit brankáře a když nikdo neodejde, tak pravou zálohu - křídlo - máme samé leváky a Stoch to chce hrát z levé strany doprostřed a Buren má klapky na očích a kombinace nic moc a to samé centry.
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
qwertz0099 před 7 lety 03.01.2018 17:16 |Já mám na to tento názor. JiT se bude potřebovat seznámit s větší částí týmu, takže žádné velké změny neočekávám.
Nikdo z nás určitě by v nové práci ihned po příchodu nechtěl začít dělat nějaké obrovské změny (pokud by měl na to pravomoci)-na to jsou experti na druhé straně Vltavy. Z kádru odešli hráči, u kterých rozhodl poměr cena:výkon. Zvláštní případ je D. Švento, ten byl často zraněný.... Přestupové okno začalo sice teprve nedávno, ale očekávám to nejklidnější od léta 2015. Pořádný kolotoč bych předpokládal spíše až v létě....
is
MDCCCXCII (přítel SN) před 7 lety 03.01.2018 17:45 |tady někdo čte sport?
Re: is
bongor před 7 lety 03.01.2018 19:46 |Když tě život omrzí stane se ti čertem,skoč do hajzlu po hlavě a přikrej se sportem.
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
Sváťa před 7 lety 03.01.2018 18:35 |tak já bych to popravdě spíš viděl tak že bychom teď měli posílit co nejvíc hledat co nejlepší sestavu strategii abychom byli v létě připravení na evropu a pak maximálně doplnit kádr 1-2 hráčema podle toho kde nás bude tlačit bota teď máme půl sezóny na to postavit tým kterej může konkurovat v evropě a né že zas pak příjdou 3-4 hráči a doufat že se hned chytí aby jsme zas kvůli tomu neměli celou sezónu v háji...a nebylo to klasický ono si to sedá !
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
hamlo1 (přítel SN) před 7 lety 03.01.2018 19:13 |viděl bych to podobně
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
Pakoll před 7 lety 03.01.2018 19:17 |Když posily tak myslím teď jaro na se hranice jde nám o pohár a druhé misto takže ideální stav na sehrani aby jsme byli nachystani na předkola poharu už s jasnou představou o hře i sestavě
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
Pakoll před 7 lety 03.01.2018 19:19 |Jaro na sehrani
Re: Nadějní zahraniční mladíci do Slavie? Ne, český mistr bude lovit doma
p!erreCORE před 7 lety 10.01.2018 14:14 |kgdo dal palce dolu je slavysta