Nebejt tý připos.... odvety s Astanou, tak se mohl těšit na jaro v pohárech. To zbytečný vyřazení na závěr podzimu nemůže zůstat bez odezvy, jako např. Deli. Jeho ambice chápu...
Nebo nebejt nemohoucnosti nasich ofenzivnich hraču pri zakončeni, nebo nebejt rozhodciho, kterej mel odpiskat penaltu za loket na Necida...atd atd...vyber si...
Taky souhlasím. Přes "krátkou paměť" fanouška připomínám poslední minuty s Astanou, kdy jsme hráli na 2 "hroty": Jugas a Ngadeu. prostě zoufalství. ten problém je v tom jak se hraje a pohybuje mančaft ve velkém vápně. Ať dumám, jak dumám, tak mi nevychází nic jiného, že prostě pořád neobratnější je "netechnický" Škoda. Ostatní se tam jen pletou, a ti, co by mohli se tam neobjeví /Hušbauer, Sýkora, krajní beci atd./ Přitom takový Frydrych ukázal, že gólový je .... a proč tak najednou? šmytec ...Nevěřím na takový "zákaz" od trenéra. Jen bůh ví, jak to tedy je ...
Obávám se, že přestup Simona Deliho se nezadržitelně blíží. Simonův odchod bude obrovské oslabení. Na druhou stranu, v tuto chvíli vidím konkrétně pro tento přestup nejpříhodnější chvíli za několik posledních let - nový trenér, celé jaro na sehrání.
Simon zde odvedl více než dost, na titulu má lví podíl. Přál bych mu nějakou lukrativní adresu ve Ligue1 nebo Premier League.
I tak je to zadarmo, když nějakej dřevák z Plzně, kterej tam ani nehraje základ může jít za stejnou sumu do Anglie.
Doufám, že po tom, jak se naši hráči po přestupech začínaj chytat v top ligách(Barák, Pavlenka) začnou v budoucnu ty další chodit ven za daleko větší sumy.
To zaprvý, zadruhý doufám že se dokážeme poučit z toho, kudy by měla vést cesta. Podle mě se tak i stalo, Trpišovský je ideální kouč pro mladé hráče. Když vidím Tondu Baráka či Jirku Pavlenku, jakou roli si za pár měsíců vybudovali, mám z nich radost. Věřím, že na to teď navážeme s dalšími...
Pokud narážíš na naše posily 30+, nemyslím si, že se máme z čeho poučovat. Prostě do kádru bez pohárových zkušeností přišli plejeři, který ty zkušenosti měli, za mě logickej krok. Dneska jsme o 10 zápasů z pohárový Evropy zkušenější a tohle opakovat už není třeba.
Ale jo, však už jsem se nedávno vyjádřil, že v kontextu situace z léta mi to přišlo naprosto pochopitelný. Ale je třeba si přiznat, že ty posily se dělaly hlavně kvůli tomu, aby přinesly zkušenosti a hlavně pomohly ihned bez nějaký zdlouhavý aklimatizace, což se ukázalo jako naprosto lichý. Já se prostě těším na to, jakou cestou podle všeho půjdeme teď - mladší, rychlejší, agresivnější tým, hráči kteří budou makat pro to, aby se dostali do Evropy (jako třeba Barák a Pavlenka). Navíc tu jsou i znaky toho, že se (opět) vydáme cestou datové analytiky, což je budoucnost, lépe řečeno už současnost moderního fotbalu. Četl jsem několik rozhovorů s talentovanými hráči o JiT - a všichni bez výjimky si ho pochvalují, jak jim věřil a kam je dokázal dostat. Poslední příklad je třeba Graiciar, který se během půlroku v Liberci (po příchodu z juniorky Plzně hrál základ) dostal v osmnácti letech až do Fiorentiny.
Podle mě je to jediná možná dlouhodobě úspěšná cesta. Vychovávat kvalitní odchovance, kupovat talenty z celého regionu plus zahraničí, vyhrát je a přeprodávat do Evropy za miliony eur. Myslím, že po výkonech Baráka a Pavlenky jsme na radaru spousty klubů špičkových soutěží. Jediná možná cesta, jak být úspěšný a pokud možno i ekonomicky soběstačný.
Hezké, ale jak touto cestou vybudujeme tým špičkové středoevropské úrovně? Necháme vyniknout kluky, ty nám Evropa sebere a tak pořád dokola: Představa Slavie jako líhně talentů pro týmy z Itálie, Německa a pod. může být sice ekonomicky zajímavá, ale pro mne jako fanouška, který se chce těšit z úspěchů Slavie v evropských soutěžích těžko přijatelná!
Silný středoevropský tým znamená špička v zemích Česko, Polsko, Rakousko... něco na zpusob Basileje co se týká uspěchů nejen v lize ale v evropě. Víc toho opravdu nevytřiskáme, ani se silným majitelem v zádech. A k tomu bohužel patří i odchody do lepších lig (italie, nemecko, francie, španělsko, anglie). Pro tebe nepřijatelné, pro mě realita a za mě (pokud vše vyjde) tak spokojenost....
Lihen talentu neznamena zakonite zasobarnu pro Evropu. Mame silne majitele, kteri hrace zaplati a oni zustanou. Jen se musi zvedat kvalita a prestiz cele ligy.
Zaplatili by Baráka? Ne! A pokud opravdu chceme hrát rok co rok Evropu a to nejen na podzim, potom je navrhovaná koncepce se sázkou na mladíky, co budeme dál prodávat, zcestná a pro mne jako diváka, který nemíní být divákem nějaké druhé evropské kategorie i nepřijatelná!
Tak to nam nezbyde nic jinyho nez nakoupit 30 podobnych Altintopu a doufat ze se jich 11 chyti. Nastesti zacalo vedeni premyslet a angazovalo ty spravne lidi, kteri vedi co je to prace s mladymi, at se vam to libi nebo ne.
Sám víte, že píšete nesmysly. Nejde o to udělat ze Slavie "gardu vysloužilců". Pro stanovený cíl je nezbytné mít cca 16 hráčů velmi vysoké kvality (bez ohledu na jejich věk, avšak dokonale skloubená dravost mládí se zkušeností) a k nim maximálně 5 mladíků, kteří se na hřiště dostanou příležitostně vždy na pár minut, aby mohli růst. Práce s mladými není to samé, jako postavit jedenáctku jen z mladíčků, to snad chápete.
O jedenáctce mladíků jsem NIKDY nepsal, to mi jen trapne podsouvate. U nás pod JŠ ale nedostal sanci nikdy ani jeden, to je FAKT. Altintop, Rotan, Lastuvka, jsou omyl, ktery nam nic neprinese. Je to jen trapny pokus o okamzite ale kratkodobe posileni kadru. Zkusenych fotbalistu mame v kadru dost i bez nich. Kdyz nemame na to koupit prumerneho hrace na Evropskem trhu, musime doplnovat z vlastni akademie a hledat mezi mladymi hraci z regionu, kteri teprve na cene porostou a pozdeji na jejich udrzeni v kadru, coz Tvrdik uz pochopil, ale JŠ se s tim neztotoznuje.
Já myslím, že tady máte někteří na očích růžové brýle a vlhké sny k tomu. Buďte rozumní a přemýšlejte. Jasně byl nastíněn model Ajax s příchodem exlibereckýho dua. Já s tím nemám problém, pokud budeme hrát pěkný, náročný, ofenzivní fotbal s několika mladíky a odchovanci v sestavě. Chci se se "svou" Slavií identifikovat a "nějací" vysloužilí Altintopové mě nezajímají. Například Ajax je velkoklub a stejně je nucen prodávat, jelikož v určitým období už není schopen hráčům zajistit rozvoj. Není to žádná ostuda, pouze přirozený koloběh. Hrát každý rok o titul, evropské poháry, občas Ligu mistrů (to bude svátek) - to jsou reálný cíle, všechno další je podmíněno tím, že budeme ždímat majitele, čehož teda nejsem fanouškem. Vraťme se do reality.
Tento realismus, tato čecháčkovská malost je to, co nás Čechy a naši zemi neustále sráží do průměru i pod něj! Takto se budeme pořád koukat západoevropským zemím (i těm velikostí, počtem obyvatel a ekonomickým potenciálem blízkým) na záda, maximálně se plácat po ramenou, že ty záda jsou ale už dost blízko!
Oslabení ano, ale pokud za něj někdo zaplatí výstupní klauzuli a projde zdravotní prohlídkou, tak je 64 miliónů za 26letého stopera dobrá suma. Obzvlášť vzhledem k tomu, jak dlouho tu hrál a jaké služby tu odvedl. Taky chci, aby od nás hráči přestupovali za větší peníze, ale tady to asi nešlo jinak.
Ta cena je dobrá za 26 letého stopera.S tím souhlasím.Ale rozhodně ne za 26 letého stopera Deliho.Podle mě je to nejlepší stoper co tady v téhle divné kapr nebo berbrlize kdy hrál.Simon může klidně hrát a dobře hrát i v top klubu.
Uvidíš za kolik půjde v dalším přestupu,podle mě pod 500M ne.
Bohužel škoda pro nás, ale očekávané. Na jedné straně klub, který: 1/skončil v Evropě2/ a v lize jej čeká jen souboj o druhou příčku a domácí pohár. A na druhé straně Bundesliga či Olympique Marseille, vcelku jednoduchá volba. 2,5 mil € je slušné odstupné, ale za Simona jsme si představovali trochu jinou nabídku, ikdyž na podzim hodně marodil, což jeho cenu snižuje...
A také není započítáno angažmá Altintopa, Dannyho, Rotaně, Laštůvky a dalších a jejich podpisové bonusy, které také padají do tohoto finančního roku. Takže v pohodě, nic se nedějě, pokud je to schopen a ochoten někdo zalepit i další rok.
Tak to by bylo na delsi komentar. Ale asi takhle za prve zisky z prodeju se projevi az v dalsim obdobi a hlavne vzdy veskere dluhy CEFC v naslednem obdobi kapitalizovala, takze vlastne smazala. Coz je super pristup vlastnika, klobouk dolu. Velky rozdil treba proti ENICu, ktery sice pujcoval, ale pak pocital, ze si to jednou vybere zpet. Ja jsem za naseho majitele tedy rad a mam z toho dobry pocit a jsem naprosto v klidu.
Ano to je pravda a tak cernobile to opravdu nebylo. Bylo by to oprsvdu na delsi povidani. Nicmene ENIC se nechoval ke Slavii, tak skvele a zodpovedne nikdy v cele dobe, kdy byl vlastnikem a treba tech 400 mil. kapitalizoval az po mnoha letech, kdy takova ztrata-dluh byla uz ucetne neunosna a defacto to udelat musel vic nez ze by se mu dvakrat uplne chtelo.
Děkuju - mohl jsem chvilku vyčkat...a jestli to chápu správně , tak velkou část kapitalizovane ztráty tvořil dluh z dřívějších dob který Cefc uhradil a zahrnul do tohoto období.. Takže není proč rýpat do vedení co se tohoto týče.
Komentáře (58)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Simon Deli: Dveře pro přestup jsou otevřené
TONYSN před 7 lety 28.12.2017 19:45 |Supr článek....
Re: Simon Deli: Dveře pro přestup jsou otevřené
ŽerykRWS před 7 lety 28.12.2017 20:03 |Nebejt tý připos.... odvety s Astanou, tak se mohl těšit na jaro v pohárech. To zbytečný vyřazení na závěr podzimu nemůže zůstat bez odezvy, jako např. Deli. Jeho ambice chápu...
Re: Simon Deli: Dveře pro přestup jsou otevřené
Mates204 před 7 lety 28.12.2017 20:11 |Spíš nebejt Laštůvky...
Re: Simon Deli: Dveře pro přestup jsou otevřené
sicilianbrno před 7 lety 28.12.2017 20:44 |Nebo nebejt nemohoucnosti nasich ofenzivnich hraču pri zakončeni, nebo nebejt rozhodciho, kterej mel odpiskat penaltu za loket na Necida...atd atd...vyber si...
Re: Simon Deli: Dveře pro přestup jsou otevřené
ŽerykRWS před 7 lety 28.12.2017 20:48 |Když je potřeba tvořit a soupeře co brání, přehrát kvalitní kombinací, nevíme si rady.
Re: Simon Deli: Dveře pro přestup jsou otevřené
fredydj (přítel SN) před 7 lety 29.12.2017 01:11 |neberte drogy
Re: Simon Deli: Dveře pro přestup jsou otevřené
ŽerykRWS před 7 lety 29.12.2017 03:05 |Vy si sundejte růžové brýle šašku
Re: Simon Deli: Dveře pro přestup jsou otevřené
tolsimir před 7 lety 29.12.2017 07:48 |vždyť má zcela pravdu. Naposledy jsme si dokázali vytvořit tlak, když jsme ho potřebovali, asi tak rok zpátky
Re: Simon Deli: Dveře pro přestup jsou otevřené
Crispo před 7 lety 29.12.2017 09:44 |...fanoušci (a lidi obecně) mají krátkou paměť. Mě ale to jalové obléhání vápna soupeře bez žádného nápadu utkvělo v paměti velmi dobře...
Re: Simon Deli: Dveře pro přestup jsou otevřené
tomblesk před 7 lety 29.12.2017 12:53 |Taky souhlasím. Přes "krátkou paměť" fanouška připomínám poslední minuty s Astanou, kdy jsme hráli na 2 "hroty": Jugas a Ngadeu. prostě zoufalství. ten problém je v tom jak se hraje a pohybuje mančaft ve velkém vápně. Ať dumám, jak dumám, tak mi nevychází nic jiného, že prostě pořád neobratnější je "netechnický" Škoda. Ostatní se tam jen pletou, a ti, co by mohli se tam neobjeví /Hušbauer, Sýkora, krajní beci atd./ Přitom takový Frydrych ukázal, že gólový je .... a proč tak najednou? šmytec ...Nevěřím na takový "zákaz" od trenéra. Jen bůh ví, jak to tedy je ...
Re: Simon Deli: Dveře pro přestup jsou otevřené
Mates204 před 7 lety 28.12.2017 21:20 |No hráli jsme připosraně, ale to by podle mě mělo úspěch, kdyby jim Laštůvka nedaroval gól.
Re: Simon Deli: Dveře pro přestup jsou otevřené
vlk30 (přítel SN) před 7 lety 28.12.2017 22:18 |Jo ale začíná se vždy u brankáře,nevím zda by byl titul kdyby nechytal Pavlenka.Jinak slova o hydrantu jsou dostatečně známá.
Re: Simon Deli: Dveře pro přestup jsou otevřené
bububu (přítel SN) před 7 lety 28.12.2017 20:04 |Obávám se, že přestup Simona Deliho se nezadržitelně blíží. Simonův odchod bude obrovské oslabení. Na druhou stranu, v tuto chvíli vidím konkrétně pro tento přestup nejpříhodnější chvíli za několik posledních let - nový trenér, celé jaro na sehrání.
Simon zde odvedl více než dost, na titulu má lví podíl. Přál bych mu nějakou lukrativní adresu ve Ligue1 nebo Premier League.
Re: Simon Deli: Dveře pro přestup jsou otevřené
Ladislav (přítel SN) před 7 lety 28.12.2017 20:22 |Každý je nahraditelný a my teď máme výborné fin. možnosti. Jinak souhlasím, že by si Simon za věrné služby Marseille nebo Lille určitě zasloužil.
Re: Simon Deli: Dveře pro přestup jsou otevřené
Travinho před 7 lety 28.12.2017 20:07 |Otázka je, kdo si dovolí dát 2,5 milionu za hráče, který na podzim asi pětkrát marodil.
Re: Simon Deli: Dveře pro přestup jsou otevřené
mig52 před 7 lety 28.12.2017 20:11 |Jj., šikovný manažer na to šikovně upozorní.....
Re: Simon Deli: Dveře pro přestup jsou otevřené
vlk30 (přítel SN) před 7 lety 28.12.2017 22:21 |To už je věc kupce, zda to investuje.
Re: Simon Deli: Dveře pro přestup jsou otevřené
johnynz před 7 lety 28.12.2017 22:49 |I tak je to zadarmo, když nějakej dřevák z Plzně, kterej tam ani nehraje základ může jít za stejnou sumu do Anglie.
Doufám, že po tom, jak se naši hráči po přestupech začínaj chytat v top ligách(Barák, Pavlenka) začnou v budoucnu ty další chodit ven za daleko větší sumy.
Re: Simon Deli: Dveře pro přestup jsou otevřené
majklinho (přítel SN) před 7 lety 28.12.2017 22:57 |To zaprvý, zadruhý doufám že se dokážeme poučit z toho, kudy by měla vést cesta. Podle mě se tak i stalo, Trpišovský je ideální kouč pro mladé hráče. Když vidím Tondu Baráka či Jirku Pavlenku, jakou roli si za pár měsíců vybudovali, mám z nich radost. Věřím, že na to teď navážeme s dalšími...
Re: Simon Deli: Dveře pro přestup jsou otevřené
johnynz před 7 lety 28.12.2017 23:27 |Pokud narážíš na naše posily 30+, nemyslím si, že se máme z čeho poučovat. Prostě do kádru bez pohárových zkušeností přišli plejeři, který ty zkušenosti měli, za mě logickej krok. Dneska jsme o 10 zápasů z pohárový Evropy zkušenější a tohle opakovat už není třeba.
Re: Simon Deli: Dveře pro přestup jsou otevřené
majklinho (přítel SN) před 7 lety 29.12.2017 08:44 |Ale jo, však už jsem se nedávno vyjádřil, že v kontextu situace z léta mi to přišlo naprosto pochopitelný. Ale je třeba si přiznat, že ty posily se dělaly hlavně kvůli tomu, aby přinesly zkušenosti a hlavně pomohly ihned bez nějaký zdlouhavý aklimatizace, což se ukázalo jako naprosto lichý. Já se prostě těším na to, jakou cestou podle všeho půjdeme teď - mladší, rychlejší, agresivnější tým, hráči kteří budou makat pro to, aby se dostali do Evropy (jako třeba Barák a Pavlenka). Navíc tu jsou i znaky toho, že se (opět) vydáme cestou datové analytiky, což je budoucnost, lépe řečeno už současnost moderního fotbalu. Četl jsem několik rozhovorů s talentovanými hráči o JiT - a všichni bez výjimky si ho pochvalují, jak jim věřil a kam je dokázal dostat. Poslední příklad je třeba Graiciar, který se během půlroku v Liberci (po příchodu z juniorky Plzně hrál základ) dostal v osmnácti letech až do Fiorentiny.
Podle mě je to jediná možná dlouhodobě úspěšná cesta. Vychovávat kvalitní odchovance, kupovat talenty z celého regionu plus zahraničí, vyhrát je a přeprodávat do Evropy za miliony eur. Myslím, že po výkonech Baráka a Pavlenky jsme na radaru spousty klubů špičkových soutěží. Jediná možná cesta, jak být úspěšný a pokud možno i ekonomicky soběstačný.
Re: Simon Deli: Dveře pro přestup jsou otevřené
první rytíř před 7 lety 29.12.2017 11:33 |Hezké, ale jak touto cestou vybudujeme tým špičkové středoevropské úrovně? Necháme vyniknout kluky, ty nám Evropa sebere a tak pořád dokola: Představa Slavie jako líhně talentů pro týmy z Itálie, Německa a pod. může být sice ekonomicky zajímavá, ale pro mne jako fanouška, který se chce těšit z úspěchů Slavie v evropských soutěžích těžko přijatelná!
Re: Simon Deli: Dveře pro přestup jsou otevřené
sicilianbrno před 7 lety 29.12.2017 12:03 |Silný středoevropský tým znamená špička v zemích Česko, Polsko, Rakousko... něco na zpusob Basileje co se týká uspěchů nejen v lize ale v evropě. Víc toho opravdu nevytřiskáme, ani se silným majitelem v zádech. A k tomu bohužel patří i odchody do lepších lig (italie, nemecko, francie, španělsko, anglie). Pro tebe nepřijatelné, pro mě realita a za mě (pokud vše vyjde) tak spokojenost....
Re: Simon Deli: Dveře pro přestup jsou otevřené
Tomastu před 7 lety 29.12.2017 12:58 |Kdyby si nezmínil tu Basilej tak bych souhlasil,ale s takovouhle se na úroveň tě Basileje nedostaneme.
Re: Simon Deli: Dveře pro přestup jsou otevřené
ŽerykRWS před 7 lety 30.12.2017 00:02 |Ale dostaneme, postupne ano.
Re: Simon Deli: Dveře pro přestup jsou otevřené
ŽerykRWS před 7 lety 29.12.2017 13:23 |Lihen talentu neznamena zakonite zasobarnu pro Evropu. Mame silne majitele, kteri hrace zaplati a oni zustanou. Jen se musi zvedat kvalita a prestiz cele ligy.
Re: Simon Deli: Dveře pro přestup jsou otevřené
první rytíř před 7 lety 29.12.2017 15:40 |Zaplatili by Baráka? Ne! A pokud opravdu chceme hrát rok co rok Evropu a to nejen na podzim, potom je navrhovaná koncepce se sázkou na mladíky, co budeme dál prodávat, zcestná a pro mne jako diváka, který nemíní být divákem nějaké druhé evropské kategorie i nepřijatelná!
Re: Simon Deli: Dveře pro přestup jsou otevřené
ŽerykRWS před 7 lety 29.12.2017 16:00 |Tak to nam nezbyde nic jinyho nez nakoupit 30 podobnych Altintopu a doufat ze se jich 11 chyti. Nastesti zacalo vedeni premyslet a angazovalo ty spravne lidi, kteri vedi co je to prace s mladymi, at se vam to libi nebo ne.
Re: Simon Deli: Dveře pro přestup jsou otevřené
první rytíř před 7 lety 29.12.2017 16:46 |Sám víte, že píšete nesmysly. Nejde o to udělat ze Slavie "gardu vysloužilců". Pro stanovený cíl je nezbytné mít cca 16 hráčů velmi vysoké kvality (bez ohledu na jejich věk, avšak dokonale skloubená dravost mládí se zkušeností) a k nim maximálně 5 mladíků, kteří se na hřiště dostanou příležitostně vždy na pár minut, aby mohli růst. Práce s mladými není to samé, jako postavit jedenáctku jen z mladíčků, to snad chápete.
Re: Simon Deli: Dveře pro přestup jsou otevřené
ŽerykRWS před 7 lety 29.12.2017 23:59 |O jedenáctce mladíků jsem NIKDY nepsal, to mi jen trapne podsouvate. U nás pod JŠ ale nedostal sanci nikdy ani jeden, to je FAKT. Altintop, Rotan, Lastuvka, jsou omyl, ktery nam nic neprinese. Je to jen trapny pokus o okamzite ale kratkodobe posileni kadru. Zkusenych fotbalistu mame v kadru dost i bez nich. Kdyz nemame na to koupit prumerneho hrace na Evropskem trhu, musime doplnovat z vlastni akademie a hledat mezi mladymi hraci z regionu, kteri teprve na cene porostou a pozdeji na jejich udrzeni v kadru, coz Tvrdik uz pochopil, ale JŠ se s tim neztotoznuje.
Re: Simon Deli: Dveře pro přestup jsou otevřené
majklinho (přítel SN) před 7 lety 29.12.2017 19:41 |Já myslím, že tady máte někteří na očích růžové brýle a vlhké sny k tomu. Buďte rozumní a přemýšlejte. Jasně byl nastíněn model Ajax s příchodem exlibereckýho dua. Já s tím nemám problém, pokud budeme hrát pěkný, náročný, ofenzivní fotbal s několika mladíky a odchovanci v sestavě. Chci se se "svou" Slavií identifikovat a "nějací" vysloužilí Altintopové mě nezajímají. Například Ajax je velkoklub a stejně je nucen prodávat, jelikož v určitým období už není schopen hráčům zajistit rozvoj. Není to žádná ostuda, pouze přirozený koloběh. Hrát každý rok o titul, evropské poháry, občas Ligu mistrů (to bude svátek) - to jsou reálný cíle, všechno další je podmíněno tím, že budeme ždímat majitele, čehož teda nejsem fanouškem. Vraťme se do reality.
Re: Simon Deli: Dveře pro přestup jsou otevřené
Mates204 před 7 lety 29.12.2017 20:09 |Model Ajax?? Už vidim talenty jak se pohrnou do kapr ligy...
Re: Simon Deli: Dveře pro přestup jsou otevřené
první rytíř před 7 lety 29.12.2017 20:32 |Tento realismus, tato čecháčkovská malost je to, co nás Čechy a naši zemi neustále sráží do průměru i pod něj! Takto se budeme pořád koukat západoevropským zemím (i těm velikostí, počtem obyvatel a ekonomickým potenciálem blízkým) na záda, maximálně se plácat po ramenou, že ty záda jsou ale už dost blízko!
Re: Simon Deli: Dveře pro přestup jsou otevřené
Khadgar před 7 lety 29.12.2017 10:21 |Oslabení ano, ale pokud za něj někdo zaplatí výstupní klauzuli a projde zdravotní prohlídkou, tak je 64 miliónů za 26letého stopera dobrá suma. Obzvlášť vzhledem k tomu, jak dlouho tu hrál a jaké služby tu odvedl. Taky chci, aby od nás hráči přestupovali za větší peníze, ale tady to asi nešlo jinak.
Re: Simon Deli: Dveře pro přestup jsou otevřené
bongor před 7 lety 30.12.2017 13:06 |Ta cena je dobrá za 26 letého stopera.S tím souhlasím.Ale rozhodně ne za 26 letého stopera Deliho.Podle mě je to nejlepší stoper co tady v téhle divné kapr nebo berbrlize kdy hrál.Simon může klidně hrát a dobře hrát i v top klubu.
Uvidíš za kolik půjde v dalším přestupu,podle mě pod 500M ne.
Re: Simon Deli: Dveře pro přestup jsou otevřené
zeleznik2 před 7 lety 29.12.2017 11:44 |Bohužel škoda pro nás, ale očekávané. Na jedné straně klub, který: 1/skončil v Evropě2/ a v lize jej čeká jen souboj o druhou příčku a domácí pohár. A na druhé straně Bundesliga či Olympique Marseille, vcelku jednoduchá volba. 2,5 mil € je slušné odstupné, ale za Simona jsme si představovali trochu jinou nabídku, ikdyž na podzim hodně marodil, což jeho cenu snižuje...
Re: Simon Deli: Dveře pro přestup jsou otevřené
Aloha před 7 lety 29.12.2017 12:00 |Taky bych si za Simona dokázal představit víc, ale pokud má pořád půlku z přestupní částky dostat rudá chátra, tak je to tak asi lepší.
Re: Simon Deli: Dveře pro přestup jsou otevřené
Maty22 před 7 lety 29.12.2017 12:48 |Jestli Simon někde projde zdravotní prohlítkou, tak budu čumět.
valná hromada
Fulham před 7 lety 29.12.2017 13:18 |Je tady nějaký akcionář? Jak to proběhlo? Na LN jen účetní ztráta za minulou sezónu a navýšení zj.
Re: valná hromada
Merlinus (přítel SN) před 7 lety 29.12.2017 13:47 |Probehlo to v pohode. Ztraty z minulych let se kapitalizovaly, takze jsme bez dluhu. Dalsi info viz clanek na ofic.webu.
Re: valná hromada
edenian před 7 lety 29.12.2017 14:37 |250 mega sekera. V pohodě ? No tak jo.
Re: valná hromada
fredydj (přítel SN) před 7 lety 29.12.2017 14:54 |ano není započíatn zisk 250M z prodeje hračů, v pohodě
Re: valná hromada
Ragnarok před 7 lety 29.12.2017 17:10 |A také není započítáno angažmá Altintopa, Dannyho, Rotaně, Laštůvky a dalších a jejich podpisové bonusy, které také padají do tohoto finančního roku. Takže v pohodě, nic se nedějě, pokud je to schopen a ochoten někdo zalepit i další rok.
Re: valná hromada
Kenny před 7 lety 29.12.2017 17:22 |Že by nebyly započítány provozní náklady?
Re: valná hromada
Faris (přítel SN) před 7 lety 29.12.2017 17:31 |Jde o to výsledky sezóny 2016/2017, tzn náklady tri hvězdičky budou až ve finančním roce 2017/2017
Re: valná hromada
Faris (přítel SN) před 7 lety 29.12.2017 17:32 |Tři hvězd, ne hvězdičky. Mysleno Rotan, Altintop a Danny
Re: valná hromada
fredydj (přítel SN) před 7 lety 29.12.2017 17:55 |ano, ale taky by tam měl být zisk za postup do EL a za uhrané body ve skupině
Re: valná hromada
Radek097 (přítel SN) před 7 lety 29.12.2017 17:58 |Tady to má slušný potenciál... něco na způsob slovního fotbalu jen se trumfovat výnosy a náklady. :-)
Re: valná hromada
Merlinus (přítel SN) před 7 lety 29.12.2017 23:41 |Tak to by bylo na delsi komentar. Ale asi takhle za prve zisky z prodeju se projevi az v dalsim obdobi a hlavne vzdy veskere dluhy CEFC v naslednem obdobi kapitalizovala, takze vlastne smazala. Coz je super pristup vlastnika, klobouk dolu. Velky rozdil treba proti ENICu, ktery sice pujcoval, ale pak pocital, ze si to jednou vybere zpet. Ja jsem za naseho majitele tedy rad a mam z toho dobry pocit a jsem naprosto v klidu.
Re: valná hromada
lassiter před 7 lety 30.12.2017 10:40 |ENIC kapitalizoval 400m svých půjček a možná by kapitalizoval i zbytek, pokud by mu Slavii Sisák s Rosenem neukradli.
Re: valná hromada
edenian před 7 lety 30.12.2017 14:19 |Priznavam se tomu palci nahoru, nebot skore 0:0 znaci naprosty nezajem :-) Tohle je jen pokus zobrazit realitu soucasneho pohledu mistnich diskuteru.
Re: valná hromada
Merlinus (přítel SN) před 7 lety 30.12.2017 17:36 |Ano to je pravda a tak cernobile to opravdu nebylo. Bylo by to oprsvdu na delsi povidani. Nicmene ENIC se nechoval ke Slavii, tak skvele a zodpovedne nikdy v cele dobe, kdy byl vlastnikem a treba tech 400 mil. kapitalizoval az po mnoha letech, kdy takova ztrata-dluh byla uz ucetne neunosna a defacto to udelat musel vic nez ze by se mu dvakrat uplne chtelo.
Re: valná hromada
Fulham před 7 lety 29.12.2017 19:49 |Děkuju - mohl jsem chvilku vyčkat...a jestli to chápu správně , tak velkou část kapitalizovane ztráty tvořil dluh z dřívějších dob který Cefc uhradil a zahrnul do tohoto období.. Takže není proč rýpat do vedení co se tohoto týče.
Re: Simon Deli: Dveře pro přestup jsou otevřené
edenian před 7 lety 29.12.2017 14:34 |Tak hodně štěstí Simone, ať ti vydrží zdraví, byla to radost tě vidět na hřišti a v sešívaném.
Re: Simon Deli: Dveře pro přestup jsou otevřené
Maty22 před 7 lety 30.12.2017 09:23 |Pokorný !!!!!!
Re: Simon Deli: Dveře pro přestup jsou otevřené
Mates204 před 7 lety 30.12.2017 11:47 |Náký info?
Re: Simon Deli: Dveře pro přestup jsou otevřené
Maty22 před 7 lety 30.12.2017 11:51 |Jen to naťuk ispart, ale dává to smysl. Už před měsícem sem psal, že sedí na trybuně a přitom pod Trpišem nakukoval do repre.
Re: Simon Deli: Dveře pro přestup jsou otevřené
TSeguinTS před 7 lety 30.12.2017 13:36 |Kaprliga.. trybuna od slova ryba .-)