Aktuality z médií

Komentáře (70)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Šmicer: Trpišovský se nesmí nechat ovlivnit tlakem, který zlomil Šilhavého

    ŽerykRWS     před 7 lety 28.12.2017 01:24 |  
    6 23

    JŠ se zlomil sám, sázkou na kolotoč hráčů a hrou na nakopávání. Bohužel mu to nevyšlo ani u nás, ani u galaktikos, jak přes kopírák.

    • Re: Šmicer: Trpišovský se nesmí nechat ovlivnit tlakem, který zlomil Šilhavého

      Novasinho     před 7 lety 28.12.2017 07:26 |  
      21 4

      Zas až tak moc bych neřekl, že mu to nevyšlo... Pokud to takto nebude vycházet každému trenérovi a každý získá s námi titul, tak budu rád, jak jim to nevychází...

      • Re: Šmicer: Trpišovský se nesmí nechat ovlivnit tlakem, který zlomil Šilhavého

        ŽerykRWS     před 7 lety 28.12.2017 12:18 |  
        5 12

        Pravda, proto zůstal u týmu i po těch přehmatech až do zimy. Jenže sáhněme si na srdce, titul netřeba přeceňovat, byl velkou měrou dán nebývalou neschopností soupeřů. Ikdyž jsem za něj rád a JŠ jsem fandil, tak jeho práce od léta neměla hlavu, ani patu. Nemělo cenu dále pokračovat v práci DU a nakopávat na Škoďáka. Máme na víc a myslím si, že to vidí stejně i vedení, které rozhodlo správně a chce jít konečně koncepční cestou.
        Křetínskýho media razí názor, že byl JŠ odvolán neprávem, ale kdo viděl zápasy, skřípal zubama, protože se povedli asi jen tři, zbytek nuda, nebo neštěstí.

        • Re: Šmicer: Trpišovský se nesmí nechat ovlivnit tlakem, který zlomil Šilhavého

          Kenny     před 7 lety 28.12.2017 13:53 |  
          11 3

          Neschopnost soupeřů? Prostě jsme jim nedovolili hrát to co chtěli. To by byl každej kdo prohraje nebo skončí hůře v tabulce neschopnej. To je takový pivní zdůvodnění. A nákopy na Škodu?Jak dlouho jsi byl pryč?

          • Re: Šmicer: Trpišovský se nesmí nechat ovlivnit tlakem, který zlomil Šilhavého

            ŽerykRWS     před 7 lety 28.12.2017 14:33 |  
            6 11

            Myslím tím neschopnost týmů se poprat o titul. To co jsme předváděli s Plzní ve hře o titul byla naprostá komedie, fraška :)))) Od zápasu s Teplicemi jsme hráli tužku. Kde byla třeba Sparta ? Úplně v řiti. Nyní na podzim jsem byl často na stadionu a skřípal zubama nad naší hrou. Na výjezdu v Plzni jsem si připadal jak když dorazil 12tej tým tabulky. Naštěstí jsem zmeškal Astanu. Doufám že JiT obrátí kormidlem.

            • Re: Šmicer: Trpišovský se nesmí nechat ovlivnit tlakem, který zlomil Šilhavého

              rybarmirek     před 7 lety 28.12.2017 15:26 |  
              4 9

              Po dlouhé době někdo pojmenoval věci pravým jménem.Naprostý souhlas.Na podzim se na naší hru většinou nedalo koukat!

              • Re: Šmicer: Trpišovský se nesmí nechat ovlivnit tlakem, který zlomil Šilhavého

                vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 28.12.2017 16:38 |  
                9 2

                Mě by jenom zajímalo, kdyby Lastuvka neudělal fatální chyby,které vedou k té bodové ztrátě na první místo a asi i v nepostup v EP,jestli by se také pojmenovávala věc pravým jménem.Troufam si tvrdit,že ani trenér by se neodvolával,pravda také je,že na kdyby se nehraje.


                • Re: Šmicer: Trpišovský se nesmí nechat ovlivnit tlakem, který zlomil Šilhavého

                  ŽerykRWS     před 7 lety 28.12.2017 19:41 |  
                  1 8

                  Kdyby jsme nedostali gól v Plzni po chybě Laštůvky, tak nám ho tam šoupli o 5 minut později, díky otřesný hře i absenci opor v sestavě. Možná lepší že mu zlomil židli už teď a ne až po třech jarních zápasech. Šup alespoň 25 mínusů

                  • Re: Šmicer: Trpišovský se nesmí nechat ovlivnit tlakem, který zlomil Šilhavého

                    vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 28.12.2017 22:47 |  
                    5 0

                    Tak mínus je za to,že s tebou lidé nesouhlasí nechápu tudíž proč je zminuješ.

                    • Re: Šmicer: Trpišovský se nesmí nechat ovlivnit tlakem, který zlomil Šilhavého

                      ŽerykRWS     před 7 lety 28.12.2017 23:45 |  
                      1 5

                      Stojím mezi těmi, kterým se práce JŠ krajně nelíbí a plně souhlasím s krokem vedení. Cítím že tady je mínění opačný, tak očekávám opět velký nesouhlas.

                      • Re: Šmicer: Trpišovský se nesmí nechat ovlivnit tlakem, který zlomil Šilhavého

                        JS (přítel SN)     před 7 lety 29.12.2017 00:00 |  
                        1 4

                        Bohužel je to tak. Lidem tu nestačila ta podzimní holomajzna (a hádají se o statistiky držení míče – jako kdyby to rozhodovalo), nestačilo jim vylítnutí z CL, EL, ztráta titulu po třetině ligy...

                        • Re: Šmicer: Trpišovský se nesmí nechat ovlivnit tlakem, který zlomil Šilhavého

                          Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 29.12.2017 00:11 |  
                          3 1

                          Jasně, 2 body na zápas jsou málo... čekal jsem 36 bodů po 16 kolech s tím, že nad 38 bude absolutní spokojenost. To by značilo maximálně čtyři zaváhání z 16 zápasů, ale mít i o pět bodů víc než máme, tak ztrácíme stále tři zápasy (9 bodů) a to by se titul dal rovněž odpískat.
                          plzni se dá hold jen smeknout, protože z 16 utkání získat 46 bodů je majstrštyk. Nepředpokládám, že by tomu tak bylo i v příští sezóně, proto bych se ohlížel jen na sebe a ne argumentací ''ztratili jsme titul''. Protože v příští sezóně i těch 32 bodů může stačit na první místo... pak bychom se naopak museli plácat po ramenou, i když by byly výsledky stejné jako ty letošní.

                          • Re: Šmicer: Trpišovský se nesmí nechat ovlivnit tlakem, který zlomil Šilhavého

                            JS (přítel SN)     před 7 lety 29.12.2017 00:22 |  
                            2 7

                            Prostě pro mě bylo rozhodující, že jsme fakt dlouhodobě hráli dost nekonkurenceschopný a příšerně neefektivní zastaralý fotbal, na kterém bylo vidět, že Šilhavý hráčům řekl tak maximálně "hrajte, jak umíte" a nikdy s nimi netrénoval konkrétní situace a do detailu nějaké vzorce atd. A to prostě nebylo hodné týmu, co by chtěl využít své nadstandardní možnosti.

                            • Re: Šmicer: Trpišovský se nesmí nechat ovlivnit tlakem, který zlomil Šilhavého

                              ŽerykRWS     před 7 lety 29.12.2017 00:59 |  
                              2 8

                              Vidím to stejně. Můj syn, který hraje teprve v dorostu mě upozorňuje při zápase SKS např. na to, že krajní bek měl jít opakovaně do pohybu po lajně po tom, co poslal míč na střed a vidí před sebou prostor, jinak to skončí spátky u stoperů, kteří si to 8x ťuknou, pak pošlou někam na Škoďáka, nebo se pro to vrátí Stoch a individuálně to nějak dostane možná před vápno, když o to příjde, tak to snad uhasí atletický Ngadeu. Chybí automatismy dané opakovaným tréninkem situací a takovéhle věci mě štvou. Hra na náhodu a spoléhání na individuální schopnosti hráčů, bez zažitých automatismů, popříkladě nakopávání a sklepávání míčů je k ničemu. Sýkora si potřebuje taky s někým v pohybu narazit, kličkama to nevyhraje. Jé to je super, že máme nejvyšší team v evropě :) To nedostanem gól ze standardky. Jestli to JŠ baštíte, tak se není o čem bavit. Ještě že to vedení vyřešilo zdárně za nás

                              • Re: Šmicer: Trpišovský se nesmí nechat ovlivnit tlakem, který zlomil Šilhavého

                                Kenny     před 7 lety 29.12.2017 17:16 |  
                                3 1

                                A ty to nevidíš sám, musí ti to radit mladej? To viděli všichni, že tam zatím nejsou automatismy, jen prostě neznám mančaft, kterej se to naučil za rok, dva. A není jistý, že to dokáže Trpiš.

                                • Re: Šmicer: Trpišovský se nesmí nechat ovlivnit tlakem, který zlomil Šilhavého

                                  ŽerykRWS     před 7 lety 29.12.2017 23:31 |  
                                  1 5

                                  Samozrejme vite proc zminuji syna, protoze to vidi i dite, jak Jarda Silhavy hori. Za 15 mesicu musi byt bezpodminecne tyto zakladni veci zazite. Nechci uz kopat do mrtvol, Tvrdik s Nezmarem uz veci obratili spravnym snad smerem.

                          • Re: Šmicer: Trpišovský se nesmí nechat ovlivnit tlakem, který zlomil Šilhavého

                            ŽerykRWS     před 7 lety 29.12.2017 00:35 |  
                            1 7

                            Vy se koukáte jen na tabulku a výsledky ? Viděl jste ty zápasy na vlastní oči ? Ono hrát českou ligu a uhrát 46 bodů taky nemusí být záruka úspěchu v Evropě, vzhledem ke kvalitě naší soutěže. Našich 32 bodů může být dost i málo, záleží na síle soupeře. Letos se ale za našich 32 bodů radovat nelze. V našem postavení, s naším kádrem, s našimi možnostmi, je to málo. S FCB, s klokanem, se Slovanem a Jabloncem to byli zbytečné ztráty. Se Sigmou, Zlínem a Plzní je nepočítám, ale to je 8 bodů pryč, když už tedy počítáte. Daleko víc mě stejně trápí nekoukatelná hra.

                            • Re: Šmicer: Trpišovský se nesmí nechat ovlivnit tlakem, který zlomil Šilhavého

                              Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 29.12.2017 11:39 |  
                              0 0

                              Tak to mne trápí jak ty výsledky, tak předvedený fotbal. :-)

                            • Re: Šmicer: Trpišovský se nesmí nechat ovlivnit tlakem, který zlomil Šilhavého

                              Kenny     před 7 lety 29.12.2017 17:08 |  
                              3 0

                              Ale mě se taky některý zápasy nelíbily. Jen neznám jediný případ, kdy by vybudovali solidní mužstvo evropské úrovně za jeden, dva roky, ty ano? Proto mě štve, že po roce a půl, ve kterém jsme udělali titul a do posledního kola hráli o postup do jarní části EL, zase měníme koncepci a začínáme znova.

                              • Re: Šmicer: Trpišovský se nesmí nechat ovlivnit tlakem, který zlomil Šilhavého

                                ŽerykRWS     před 7 lety 29.12.2017 23:21 |  
                                1 3

                                Rozhodnuti Tvrdika nebylo jednoduche, po titulu neni lehke trenera odvolat, ale prave kvuli koncepci nebylo mozne s JŠ dal pokracovat. Nebudu to dal rozvadet, popsal jsem to jinde.

                        • Re: Šmicer: Trpišovský se nesmí nechat ovlivnit tlakem, který zlomil Šilhavého

                          Kenny     před 7 lety 29.12.2017 17:02 |  
                          2 1

                          Kdežto pro tebe je akceptovatelné jedině vítězství v celé EL, že? My jen žijeme v realitě, nic víc.

                          • Re: Šmicer: Trpišovský se nesmí nechat ovlivnit tlakem, který zlomil Šilhavého

                            JS (přítel SN)     před 7 lety 29.12.2017 18:16 |  
                            0 3

                            Já o koze a Ty o voze, takže mne omluvte, že z této debaty dávám ruce pryč.

                          • Re: Šmicer: Trpišovský se nesmí nechat ovlivnit tlakem, který zlomil Šilhavého

                            ŽerykRWS     před 7 lety 29.12.2017 23:06 |  
                            0 5

                            Vypadli jsme s kyperany, s kazachy na svem hristi. To je mimoradna ostuda ! Kdo tu mluvi o trofeji ?

                            • Re: Šmicer: Trpišovský se nesmí nechat ovlivnit tlakem, který zlomil Šilhavého

                              Kenny     před 7 lety 30.12.2017 11:19 |  
                              5 1

                              S družstvem, které hraje poháry každý rok, vypadlo družstvo, které před nedávnem téměř zaniklo. Pletu se v něčem?

                              • Re: Šmicer: Trpišovský se nesmí nechat ovlivnit tlakem, který zlomil Šilhavého

                                ŽerykRWS     před 7 lety 30.12.2017 11:40 |  
                                0 6

                                Omyl, to se neda obhajit. Nebudte jak Silhavy z toho se neda nicim vykecat. Jen za to mel trener okamzite vyletet ! Takovi souperi... Mohl bych argumentovat podobne, Slavie co vyhrala evropsky pohar, vypadla s kluby, ktere neznamenaji nic, jeden z nich byl zalozen pred par lety. Rozpocet mame vetsi, nez oba kluby dohromady. Je to proste ostuda ! Jestli to obhahujete, nemate soudnost. Bate, Nikosia, Tel Aviv (ten horsi) Astana, takova klika na soupere, az na Villarreal. Tady je videt nase nekvalita a nasi ligy samozrejme.

                                • Re: Šmicer: Trpišovský se nesmí nechat ovlivnit tlakem, který zlomil Šilhavého

                                  Kenny     před 7 lety 30.12.2017 16:08 |  
                                  0 0

                                  Slavie co vyhrála evropský pohár? Teď nevím o jakém je řeč. Skutečnost je prostě taková, že neznamenáme v současné době v Evropě nic. A naši soupeři mají pohárové zkušenosti ( na rozdíl od nás ). Ale nechme už toho. Prostě oba vidíme, že nebylo vše v pořádku, jen se lišíme ve způsobu řešení. Stejně nás rozsoudí až budoucnost. Jestli budeme hrát příští rok poháry a budeme předvádět pěknej fotbal, nemám problém uznat, že toto řešení bylo správné. Pokud to bude jinak, mám pravdu.

                                • Re: Šmicer: Trpišovský se nesmí nechat ovlivnit tlakem, který zlomil Šilhavého

                                  Kenny     před 7 lety 30.12.2017 16:19 |  
                                  1 0

                                  Mimochodem, s tou poznámkou o rozpočtu jsi naprosto mimo. Vím, že když hrála Astana v CHL, byli považováni za jedno z nejbohatších mužstev v soutěži.

                                  • Re: Šmicer: Trpišovský se nesmí nechat ovlivnit tlakem, který zlomil Šilhavého

                                    warhammer (přítel SN)     před 7 lety 30.12.2017 17:30 |  
                                    1 1

                                    Astana má roční rozpočet okolo jedné miliardy Kč a pan ŽerykRWS tu hezky fabuluje.

              • Re: Šmicer: Trpišovský se nesmí nechat ovlivnit tlakem, který zlomil Šilhavého

                Kenny     před 7 lety 28.12.2017 17:10 |  
                9 3

                Ale to pojmenování věci pravým jménem by mělo mít oporu například ve statistice. Ale říkat na dominanci v držení míče, počtu přihrávek, počtu gólovek že hrajeme tužku je docela mimo mísu. Byl bych rád aby byl alespoň stejně úspěšný Trpiš,ale neberu to jako někteří tady jako samozřejmost. Aby se někteří chytrolíni, co v životě trénovali tak leda mladší ségru,brzo Šilhavému neomlouvali.

                • Re: Šmicer: Trpišovský se nesmí nechat ovlivnit tlakem, který zlomil Šilhavého

                  ŽerykRWS     před 7 lety 28.12.2017 19:36 |  
                  2 11

                  Jakou podporu ve statistice ?! Ta hra nestála často vůbec za nic, až nad tím zůstával rozum stát. Křeč a nemohoucnost vyměníte za pár pseudostřel z dálky a ťukec mezi stopery na půlce ? Fotbal se hraje pro diváky, ne pro statistiky. Jestli JiT uhraje 4 místo, ale hra půjde nahoru a zabuduje dorostence, pobaví diváky krásnou hrou s příslibem do budoucna, nebudu se zlobit.

                  • Re: Šmicer: Trpišovský se nesmí nechat ovlivnit tlakem, který zlomil Šilhavého

                    Kenny     před 7 lety 28.12.2017 20:10 |  
                    5 2

                    Nevím, co je na tom k nepochopení. Fotbal se odjakživa hrál na góly a kdo jich dal víc, ten měl víc bodů. Pokud je titul, účast v EL, druhé místo neúspěch, tak asi chceme každej něco jiného. Až se budem plácat kolem pátého místa, já budu naštvanej, že dřív jsme soupeři tolik nedovolili a ty hold budeš ready, že hrajou mladý kluci. Apropos, co máš furt s tou nekoncepčností? Koncepce je součástí všeho, co děláš s nějakým záměrem, tzn že je buď dobrá a nebo špatná. A to si zhodnotíme s nějakým časovým odstupem. Teď by to bylo jen plácání.

                    • Re: Šmicer: Trpišovský se nesmí nechat ovlivnit tlakem, který zlomil Šilhavého

                      ŽerykRWS     před 7 lety 28.12.2017 21:05 |  
                      1 12

                      Dobře, koncepce JŠ byla k smíchu, tzn špatná. Na naší ligu, když usne Plzeň se Spartou, těsně stačila, ale v Evropě, rozhodně ne. Teď nám Plzeň vytřela zrak, Sigma je s námi druhá a Sparta, která hraje kulový je nám na dostřel. Komu jsme co nedovolili ? S Libercem ostuda, s Plzní nakaděno v trenkách, Jablonec málem vyhrál, poslednímu Baníku ke konci upřeli penaltu a kazachstánská Astana nás ostudně vyřadila z EL. Žijem asi v jiném světě.

                      • Re: Šmicer: Trpišovský se nesmí nechat ovlivnit tlakem, který zlomil Šilhavého

                        Kenny     před 7 lety 29.12.2017 16:58 |  
                        1 0

                        Neboj se, nežijeme v jiném světě. To jen mých 40 let ve fotbale mě naučilo, že nic není tak jednoduché a černobílé, jak to vidí lidé z vnějšku. Jinak máme v podstatě totožné cíle, vidět Slavii hrát krásný a úspěšný fotbal. Jen se malinko lišíme ve způsobu jejich dosažení a hlavně nutné míře trpělivosti.

                        • Re: Šmicer: Trpišovský se nesmí nechat ovlivnit tlakem, který zlomil Šilhavého

                          ŽerykRWS     před 7 lety 29.12.2017 22:55 |  
                          0 4

                          Nemám takovou praxi ve fotbale jako vy, neni mi ani 40 let, ale nebudu chodit na tribunu, jestli budem vyznavat priposranej styl ala JŠ. Na tabulku se mozna kouka z kanape hezky, ale na tribune lidi zoufají, když čekaji na golovku do 50 minuty

                          • Re: Šmicer: Trpišovský se nesmí nechat ovlivnit tlakem, který zlomil Šilhavého

                            Kenny     před 7 lety 30.12.2017 11:05 |  
                            2 0

                            My se v podstatě shodujem, taky se mi některé věci nelíbily. Jen bych volil jiný způsob řešení. Hlavně aby se Slávii dařilo a bylo to ke koukání.

                  • Re: Šmicer: Trpišovský se nesmí nechat ovlivnit tlakem, který zlomil Šilhavého

                    vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 28.12.2017 22:50 |  
                    7 3

                    Ja radši titul s holomajznou,než umírat na krasu to už jsem zažil se slavii vícekrát,děkuji nechci,samozřejmě že nejlepší je titul s krásnou hrou,ale většinou to tak nefunguje.

                    • Re: Šmicer: Trpišovský se nesmí nechat ovlivnit tlakem, který zlomil Šilhavého

                      ŽerykRWS     před 7 lety 28.12.2017 23:36 |  
                      1 10

                      Nejste trochu krátkozraký ? Kam se s tou holomajznou dostanete, asi ne moc daleko. Opravdový úspěch lze udělat pouze skrze tvrdou práci s hráči, s kombinací, se správnými automatismy. To hřiště lze celé překopnout, ale kdo se na to má koukat. Navíc máme podmínky jak v 1996. Snad nevěřím že si píšu se Slávisty...

                      • Re: Šmicer: Trpišovský se nesmí nechat ovlivnit tlakem, který zlomil Šilhavého

                        vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 29.12.2017 19:47 |  
                        3 0

                        Je vidět,že si nic nepamatuješ nebo si to nezažil.V lize jsme kolikrát hrál nejhezčí fotbal na Slavii a titul pak udělal tým který sice tak krásně nehrál,ale prostě to ukopal za každou cenu a to i tak,že se na to skoro nedalo dívat.

                        • Re: Šmicer: Trpišovský se nesmí nechat ovlivnit tlakem, který zlomil Šilhavého

                          ŽerykRWS     před 7 lety 29.12.2017 22:40 |  
                          1 4

                          Ale zazil, skoro kazdej rok mezi 97-07. Byla parada koukat z tribuny, jak si to davaj Horvath s Ulichem, nebo Skacel s Vachouskem. Mnohem lepsi fotbal, nez treba v mistrovskych sezonach. Tenkrat nam ale vzdy neco chybelo, penize na rozhodci, ktere sparta mela, penize na platy hracu, penize pro vybudovani zazemi, atd.

                  • Re: Šmicer: Trpišovský se nesmí nechat ovlivnit tlakem, který zlomil Šilhavého

                    Fačín     před 7 lety 29.12.2017 12:45 |  
                    3 2

                    Tak to se tedy zlobit budu a hodně. Krásný fotbal je ten, který přináší výsledky. Takže po případné remíze 3:3 s Jihlavou určitě ze stadionu nebudu odcházet spokojený, jaký krásný fotbal jsme hráli. A příslib do budoucna - to je všechno dost k ničemu - viz případ Barák. Koupíme, půlku roku odehraje, vytrucuje si přestup za pro nás v zásadě nevýhodných podmínek a za pár zápasů za něj chce Inter dávat půlmiliardy. Takže to radši hotové hráče, kteří vědí co s námi chtějí dosáhnout a budou ochotní za nás dřít, ne nás brát jen jako přestupní stanici.

                    • Re: Šmicer: Trpišovský se nesmí nechat ovlivnit tlakem, který zlomil Šilhavého

                      ŽerykRWS     před 7 lety 29.12.2017 13:13 |  
                      0 5

                      Kvalitni hra a dobre vysledky se prece nevylucuji, stejne jako prace s mladezi, jeji zacleneni a nasledny dlouhodoby prinos pro A team. Jenze je treba tvrda prace, ktera muze nest ovoce az dalsi sezonu, ale dlouhodobe. Je jedno, co vy na to, vedeni to pochopilo a zacalo v tom duchu konat viz angazovani JN. Muzete se klidne zlobit

        • Re: Šmicer: Trpišovský se nesmí nechat ovlivnit tlakem, který zlomil Šilhavého

          mats     před 7 lety 28.12.2017 18:14 |  
          12 1

          Já nějak nevím, jestli jsem to správně pochopil, ale co by se teda tady muselo stát, abysme třeba řekli, že když Slavia vyhrála ligu, měla v podstatě dobrou sezónu. Je fakt první místo v lize tak málo? A jestli teda vlastně není titul až tak důležitý, tak co od těch našich fotbalistů a spol. vlastně chceme? :-)

          • Re: Šmicer: Trpišovský se nesmí nechat ovlivnit tlakem, který zlomil Šilhavého

            Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 28.12.2017 18:35 |  
            2 8

            Titul zkrátka ztratí na hodnotě, pokud se následující podzim v Evropě nepovede(postup do skupinové fáze LM nebo postup do jarní části EL).
            Titul je sice fajn, ale ekonomicky nám nepomůže, což se nedá říct o skupinové fázi LM, ze které bychom mohli fungovat další dvě sezóny.

            • Re: Šmicer: Trpišovský se nesmí nechat ovlivnit tlakem, který zlomil Šilhavého

              mats     před 7 lety 28.12.2017 19:07 |  
              8 1

              Jasně. Ekonomické hledisko chápu. A svým způsobem rozumím i tomu "náročnějšímu" pohledu, který bere titul jako vstupenku do bojů o Ligu mistrů a očekává účast Slavie v základní skupině. I když tento úhel pohledu, zvlášť po "hubenějších" letech, zrovna nesdílím a vítězství v lize beru pořád jako úspěch bez ohledu na návazné zápasy v Evropě (asi se z druhý strany nakonec shodneme i na tom, že v lize se toho moc víc než titul vyhrát nedá. ;-) ).
              Jenom mi prostě připadá, že některé komentáře na první přečtení vyznívají jako kdyby se Slavia pohybovala cca někde ve středu ligový tabulky, hrála totálně pod psa a do té Evropy se vlastně dostala málem nedopatřením. ;-)

              • Re: Šmicer: Trpišovský se nesmí nechat ovlivnit tlakem, který zlomil Šilhavého

                ŽerykRWS     před 7 lety 28.12.2017 19:27 |  
                1 8

                Co jeho význam podle mě sráží ? Nekvalita Plzně a Sparty minulou sezonu, od zápasu doma s Teplicemi bídná hra, zmíněný nepostup v LM, ale je to titul a jsem za něj rád. Až to co se dělo po titulu zlomilo JŠ vaz, za což si může sám. Vám připadá klesající kvalita hry, absence mládeže u týmu, rotace hráčů jak na kolotoči, špatná střídání v průběhu hry v pořádku ? Ikdyž jsme na druhém fleku, nesmíme spát na vařínu, což vedení naštěstí nedělá. Mluvil jsem s Bořilem, který byl z vývoje sám smutný, prý trenéra prosili, aby sestavu po každém zápase nerozprášil. O to dobré druhé místo ani nejde, spíš jde o tu nekoncepci, která snad s JN končí.

                • Re: Šmicer: Trpišovský se nesmí nechat ovlivnit tlakem, který zlomil Šilhavého

                  mats     před 7 lety 28.12.2017 20:15 |  
                  4 0

                  Na některý věci máme trochu rozdílný pohled, v něčem se shodnem trochu víc (což je vlastně v pořádku ;-) ). Titul beru, jak už jsem vlastně svým způsobem psal, jako úspěch vždycky. A pokaždé se na průběh té mistrovské sezony dá dívat tak, že Slavia vyhrála, protože byla lepší a nebo proto, že ostatní týmy byly horší. Každopádně uhrála nejvíc bodů... ;-)
                  Evropské poháry beru samostatně. Ne tak, že by pak potvrdily nebo devalvovaly zisk titulu. Do Ligy mistrů Slavia nepostoupila a ani v Evropské lize ji na jaře neuvidíme. Samozřejmě, že to asi žádného z fanoušků netěší. Na druhé straně ale (a vím, že zase na to bude každý mít trochu jiný názor), myslím, že nějakou ostudu taky neudělala.
                  Chybná rozhodnutí realizačního týmu? Určitě byla. Podle někoho jich bylo hodně, podle jiných zase méně, rozhodně se ale nedá tvrdit, že by bylo všechno v naprostém pořádku po všech stránkách.
                  Ale abych to nějak uzavřel - myslím, že se určitě shodneme v tom, že pokud se současnému vedení podaří nastavit nějakou jasně čitelnou dlouhodobější koncepci, budeme všichni jenom rádi.

                • Re: Šmicer: Trpišovský se nesmí nechat ovlivnit tlakem, který zlomil Šilhavého

                  Kenny     před 7 lety 28.12.2017 20:17 |  
                  7 1

                  Počítám, že trenéra prosilo vždy těch jedenáct, co naposledy hrálo, že? Ty co předcházející mač nehráli, ty chtěli točení. Já mám pocit, že JŠ ublížilo hlavně to, že jsme v té době neměli sportovního ředitele. Ten by nepřipustil takový tlaky od některých členů vedení. Oni si vůbec někteří po titulu myslí, že řídí zeměkouli.

                  • Re: Šmicer: Trpišovský se nesmí nechat ovlivnit tlakem, který zlomil Šilhavého

                    ŽerykRWS     před 7 lety 28.12.2017 20:40 |  
                    1 13

                    Podívejte na Plzeň v kolika hráčích a jak zvládla podzim. Šilhavý si po titulu myslí, že řídí zeměkouli, kolik lidí musí nadávat na jeho hyper rotaci v sestavě, aby se v něm našla trocha sebereflexe. Kdyby jsme měli sportovního ředitele, tak podzim nedokoučoval.

    • Re: Šmicer: Trpišovský se nesmí nechat ovlivnit tlakem, který zlomil Šilhavého

      Cross     před 7 lety 29.12.2017 02:09 |  
      4 7

      Jarda Šilhavý na to neměl. Co jste kdo čekali od jara? Ruku na srdce: nic moc, že? A dál? Jeho odvolání tedy beru jako vysvobození jeho i nás všech.
      Mi stačilo, ze jsem se zpravidla na domácím stadionu nebavil útočnými fotbalem. Byl to systém házená, v našem případe se ale málokdy nekdo uvolnil a efektivně zakončil... Jarda rovněž nebyl dobrý na kameru, žvatlal pořád stejné fráze, a to jeho vystoupení, spíš kňučení, před Astanou bylo uz úplně šílené. Furt se opakoval, blekotal jako malý kluk. Asi to mel rozmyšlené tak, ze kdyz Astanu Slavia porazí, bude muset být potvrzen a když ne, tak bude mít výmluvu: “vedení mi rozbilo kabinu”.
      Plíseň nedávno velmi podivně vyměnila hned několik trenérů, dokonce z prvního místa, a dávno to nikdo neřeší. Šádek je veleben. Já chci stejného trenéra ve Slavii aspon deset let, ale Šilhavý fakt ne: chci se bavit fotbalem, ne stresovat pelášením Rotaně k vlastní bráně. Občas se může i prohrát... ale tenhle náš podzimní tým působil dojmem, ze nemá natrénováno. Ani Způsob hry a, bohužel, dokonce ani fyzičku...

      • Re: Šmicer: Trpišovský se nesmí nechat ovlivnit tlakem, který zlomil Šilhavého

        ŽerykRWS     před 7 lety 29.12.2017 03:04 |  
        2 5

        Souhlasím a nechápu hysterky, které oplakávají jeho opodstatněné odvolání.

  2. Informovanost

    mig52     před 7 lety 28.12.2017 08:27 |  
    4 5

    Mimo téma. Je škoda, že v okurkovém období nám z klubu nepodají infa, která by mnohé jistě zajímala. Třeba, jak bude vypadat konkrétně akademie, zda budou kategorie na jednom místě, či na 2-3 nebo po celé Praze, zda trénují jen žáci z náborů nebo nakupujeme talenty i z okolí a to jak velkého? Zda se bude něco upravovat na stadionu, stačilo by stručně, spokojil bych se i s tím, že nebude, protože si uvědomuju, že jeho nákup stál obrovskou částku, ale věděli bychom, jak to bude.Vyhlášená vstřícnost a otevřenost k fans poslední dobou chladne.

    • Re: Informovanost

      Borgetti     před 7 lety 28.12.2017 09:10 |  
      7 0

      Určitě by to zajímalo každého, ale pro mě jsou zajímavé i rozhovory trenéru mládežnických týmu. Zaujalo mě třeba, že za U-13 hraje o rok mladší ročník a samotná U-13 jezdí po turnajích, jelikož kvalita ligy mladších žáku je nízká, bodeďjť by ne, když U-13 hraje ve své kategorii druhou ligu, kde o rok mladší hráči proti soupeřům jdou za postupem.

      • Re: Informovanost

        mig52     před 7 lety 28.12.2017 12:31 |  
        4 1

        Myslím, že všechny žákovské kategorie hrají s o rok staršími celky. Hlavně, jak řekl trenér 11 nebo 12 Novák. Podmínky nyní se s těmi před zářím 2015 nedají srovnat - v pozitivním smyslu.

    • Re: Informovanost

      fleder     před 7 lety 28.12.2017 11:07 |  
      8 0

      V okurkovém období může mít většina lidí v klubu taky dovolenou a volno. A před tím se klub zjevně zabýval otázkou řešení sportovního ředitele a následně trenéra.
      Dost dalších zmíněných věcí může být v běhu, nemusí být finalizováno atd atd. Jistě, otázky zajímavé, ale ta poslední věta je fakt fail..

      • Re: Informovanost

        mig52     před 7 lety 28.12.2017 12:37 |  
        0 5

        Fledere, ok. Ale přece se shodneme na tom, že pánové Beránek a šéf akademie neřeší sportovního ředitele či trenéra, stejně jako člověk, který má na starosti modernizaci stadionu.

        • Re: Informovanost

          vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 28.12.2017 16:21 |  
          6 0

          Ale volno mezi svátky jim snad dovolíš. :-)

    • Re: Informovanost

      jane (admin)     před 7 lety 28.12.2017 17:30 |  
      9 0

      Fleder ti napsal, jak si myslí, že to je, a ono to tak opravdu je. Dokud nebude podepsaná smlouva na koupi pozemků, na kterých má Akademie stát, tak se logicky k tomu tématu nikdo vyjadřovat nebude. Ale řeší se to a poměrně dost intenzivně. Samozřejmě že v žákovských kategoriích nehrají jen kluci z náborů, ale skautují se z pražských klubů, nějakou dobu běží projekt partnerských klubů.... Úpravy na stadionu jsou v dlouhodobém horizontu v plánu, momentálně se bude řešit projekt muzea, se kterým už budou nějaké malé úpravy také souviset. A ta věta o dovolené je samozřejmě také pravdivá :)

      A ještě jeden starší rozhovor s J. Plíškem na téma Akademie https://www.slavistickenoviny.cz/clanek/8580-J-Plisek-Projekt-Akademie-se-posunul-vpred

      • Re: Informovanost

        mig52     před 7 lety 30.12.2017 21:27 |  
        0 1

        Jane, díky za infa. Jen pro doplnění, já nechci po nikom, aby mi psal o svátcích či mezi nimi. Nezdůraznil jsem, že se tak mohlo stát po skončení sezony mládežnických celků, třeba rozhovorem s p. Plíškem. Jsou-li ale ještě věci v jednání, síky přijímám toto sdělení i mou kritiku.

  3. Re:

    spravnej_jezedak     před 7 lety 28.12.2017 09:04 |  
    13 0

    Po dlouhe dobe na isportu clanek, ktery jsem s chuti docetl az do konce.
    Jsem hrozne rad za hrace, kteri mluvi o Slavii a nerikaji "ve slavii", ale "u nas".
    Smica je proste sympatak:)

    • Re: Re:

      mig52     před 7 lety 28.12.2017 12:28 |  
      2 3

      Na spartu zajímavý rozhovor se šéfem Zlína, mluví i o Slavii,má zájem o Mešiho a hlavně ho mrzí, že slíbil přestup Jugasovi, byl to pro něj klíčový hráč, který navíc nebyl nikdy zraněn, což potvrdil i ve Slavii. Říká, že Deli je asi fotbalovější, jenže co z toho, že nehraje půlku sezony a klíčové zápasy...... No, uhodil hřebíček na hlavičku. Proto bych přivítal i mimořádného stopera.

      • Re: Re:

        ŽerykRWS     před 7 lety 28.12.2017 12:44 |  
        1 16

        Deli, Ngadeu, Frydrych, Jugas, nakonec i Škoda může hrát stopera. Myslím že to stačí. Z Jugase zas tak unesený nejsem, dost se mu toho nepovedlo, byl často nešikovný, zbrklý. Snad vyzraje a Delimu vydrží zdraví. Mimořádný stoper stojí peníze, třeba Simič, na kterého jsme neměli.

        • Re: Re:

          mig52     před 7 lety 28.12.2017 18:59 |  
          0 1

          No, tak Delimu se chce zřejmě pryč, viz komentáře k jinému článku.

  4. Re: Šmicer: Trpišovský se nesmí nechat ovlivnit tlakem, který zlomil Šilhavého

    JS (přítel SN)     před 7 lety 28.12.2017 10:08 |  
    8 12

    Šilhavého nezlomil žádný tlak, alespoň ne „z vnějšku“. Jestli tam nějaký vzniknul, tak si za něj mohl sám a mohl mu úplně normálně předcházet.

    • Re: Šmicer: Trpišovský se nesmí nechat ovlivnit tlakem, který zlomil Šilhavého

      ŽerykRWS     před 7 lety 28.12.2017 19:00 |  
      2 6

      Presne tak...

  5. Re: Šmicer: Trpišovský se nesmí nechat ovlivnit tlakem, který zlomil Šilhavého

    Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 28.12.2017 10:10 |  
    5 0

    Docela by mě zajímalo, jak je na tom takový Alvir s možností návratu...

    • Re: Šmicer: Trpišovský se nesmí nechat ovlivnit tlakem, který zlomil Šilhavého

      JS (přítel SN)     před 7 lety 28.12.2017 10:40 |  
      1 3

      Přesně to jsem si také říkal, snad jej můžeme stáhnout dříve..

      • Re: Šmicer: Trpišovský se nesmí nechat ovlivnit tlakem, který zlomil Šilhavého

        Novasinho     před 7 lety 28.12.2017 12:22 |  
        6 0

        Máte informace o tom, jak se mu v Domžale vede, že ho zde tak vzýváte? Díky za info.

    • Re: Šmicer: Trpišovský se nesmí nechat ovlivnit tlakem, který zlomil Šilhavého

      Akuls     před 7 lety 28.12.2017 17:00 |  
      6 1

      CV má ten Srb slušné, ale asistenty v Bundeslize dělal i např. plukovník Rada nebo Standa Levý. Z jednoho zápasu se sice nedají dělat závěry, nicméně jsem na podzim viděl zápas Slovan - Trnava 1:0. V rozvalinách stadiónu na Pasienkách (dŕíve tam hrál Inter) se "tísnilo" asi 1.000 diváků, z toho tak 300 bylo z Trnavy. Byla to hrozná holomajzna, Trnava byla úplně neškodná, žádnou herní kvalitu nebo progresivní systém jsem tam neviděl. Jen bránili a čekali kolik jich dostanou. Nadějný brejk se jim povedl jen jeden, ale gólman Slovanu to vychytal. Jediným hráčem, kterého jsem si v zápase všiml byl nám z Kaprligy dobře známý Jakub Mareš v dresu Slovanu. Jiného fotbalistu jsem tam nezaregistroval, tedy kromě Jána Pivarníka, kterému před zápasem gratulovali k 70-tým narozeninám. Pro mne, pro pamětníka to byl hodně smutný pohled, když si vzpomenu jaké to bývaly mezi Trnavou a Slovanem zápasy a kolik lidí se na tribunách Tehelného pole tísnilo..