Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

Slavia má nového trenéra, odvolaného Jaroslava Šilhavého střídá dosavadní trenér Liberce Jindřich Trpišovský. S Trpišovským přichází i nový realizační tým. 

"Na působení ve Slavii se ohromně těším. Vnímám, že jdu do nejstaršího českého klubu s ohromnou fanouškovskou základnou. Chci dennodenně pracovat pro to, abychom byli společně úspěšní. Cítím velký závazek k lidem, kteří přijdou na stadion. Jsou nejdůležitější, věnují nám svůj čas i peníze, když kupují vstupenky. Pro mě je zásadní, abychom odváděli tu nejlepší práci a oni na nás byli hrdí," uvedl pro oficiální web Jindřich Trpišovský.

Jednačtyřicetiletý kouč začínal s trénováním u mládeže Sparty a Bohemians 1905. Do velkého fotbalu si ho v roce 2013 vytáhla z Horních Měcholup Viktoria Žižkov, ve druholigovém klubu trénoval dva roky, než zamířil v létě 2015 do Liberce. V severočeském klubu slavil úspěchy zejména díky dvěma postupům vždy přes dvě předkola do základní skupiny Evropské ligy. V lize se Liberec v ročníku 2015/2016 umístil na skvělém 3. místě, v minulé sezóně dlouho bojoval o udržení, ale nakonec skončil ve středu tabulky na 9. místě. Trpišovský opouští klub, který je opět na vzestupu a drží si výbornou čtvrtou příčku.

Trpišovský je mladý trenér, který se v Liberci dokázal vyrovnat s tím, že budoval stále nový kádr. Ze dvou a půl prvoligových sezón jakožto prvoligový trenérský začátečník dokázal Liberec držet dvakrát na hodně vysokých příčkách, jen čas ukáže, jak zvládne přechod do mistrovského týmu, který má nejvyšší ambice a úplně jiné podmínky. Každopádně za příchodem Jindřicha Trpišovského stojí zejména nový sportovní ředitel Slavie Jan Nezmar, který trenéra velmi dobře zná ze společného působení v Liberci.

"Mám celkem jasnou představu o tom, jakým fotbalem by se měla Slavia prezentovat. Považuji za důležité, aby trenér do této filozofie zapadal, ba co víc, aby byl schopen ji rozvíjet. A to ať jde o způsob samotné hry nebo o přípravu týmu. Ve chvíli, kdy bylo zřejmé, že Jarda Šilhavý ve Slavii skončí, tak jsem s některými trenéry, kteří připadají v úvahu, mluvil. Jsem moc rád, že jsme se dokázali dohodnout s Jindrou a potažmo s Libercem. Znám dobře jeho práci,“ řekl k průběhu volby nového kouče Jan Nezmar.

Spolu s Jindřichem Trpišovským přichází do Slavie i jeho asistenti, Jaroslav Köstl, Zdeněk Houštecký a trenér brankářů Štěpán Kolář.

 

Komentáře (195)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

    smely (přítel SN)     před 7 lety 22.12.2017 11:03 |  
    4 1

    tak jeden Kolar uz dorazil, co ten druhej ? :-)

  2. Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

    sadlos (přítel SN)     před 7 lety 22.12.2017 11:03 |  
    18 1

    Král je mrtev, ať žije král!

    • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

      pilatj     před 7 lety 22.12.2017 12:15 |  
      1 0

      Také mě napadla tato "fráze", která situaci dle mého názoru naprosto přesně vystihuje :)

  3. Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

    Robinator     před 7 lety 22.12.2017 11:05 |  
    23 11

    Super :) tak pod tímto trenérem se fakt těším na novou sezónu, protože věřím, že se nebudeme bát hrát atraktivnější a útočnější fotbal...půl roku nebudu vůbec kritizovat, to je tak čas, kdyby na mužstvu už měla jít vidět nějaká nová herní tvář..ať se daří :)

    • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

      JS (přítel SN)     před 7 lety 22.12.2017 11:24 |  
      7 10

      Tak tak...

  4. Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

    Varis     před 7 lety 22.12.2017 11:07 |  
    10 0

    Hodně štěstí trenére ;-)

  5. Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

    VanDel     před 7 lety 22.12.2017 11:10 |  
    13 2

    Tak trénere, doufám, že důvěru ve Vás vkládanou, nezklamete !
    Věřme, že měl Nezmar hned na začátku svého působení šťastnou ruku.........Já osobně oběma věřím hodně, tak to snad bude klapat dobře.

  6. Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

    rak (přítel SN)     před 7 lety 22.12.2017 11:14 |  
    3 2

    Tak vyřešeno. Většina snad věří, že toto je správná volba, když byl Šilhavý odvolán. Bude teď Nezmar i s Trpišovským pod velkým tlakem velkých očekávání. Tak jim držme palce, ať to zvládnou a můžeme mít všichni radost.
    Zajímalo by mně, se kterými dalšími trenéry Nezmar mluvil. To se asi nedozvíme. Měl jsem pocit, že vše je děláno s jasnou volbou na Trpišovského, což by dávalo smysl z několika důvodů. Možná to tak nebylo a první volbou bylo vyhodit Šilhavého, což by se mně tedy moc nelíbilo. A nebo to je spíše taktické prohlášení.

    • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

      Alanor (admin)     před 7 lety 22.12.2017 11:24 |  
      5 1

      Podobný pohled na fotbal jako Nezmar má i Gula ze Žiliny.

    • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

      mig52     před 7 lety 22.12.2017 14:21 |  
      1 1

      Musel mít ještě někoho naťuknutého, kdyby chtěl Trpiš. zůstat v Liberci, byť já si myslím, že po té, co se upsal Slavii Nezmar, tak v případě odvolání JŠ byli domluveni během minuty. Ale musíš počítat se vším, třeba,že vyhlédnutý trenér skončí střednědobě ve špitále, proto sítě musí být trochu nahozeny i mimo jasnou 1. volbu.

  7. Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

    DF007     před 7 lety 22.12.2017 11:14 |  
    16 0

    Není to můj vysněný trenér, ale budu mu držet palce. Ať žije Slavia

    • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

      mig52     před 7 lety 22.12.2017 14:22 |  
      1 3

      Tak já bych také rád Quardiolu.

      • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

        DF007     před 7 lety 22.12.2017 15:59 |  
        1 2

        Tak vysoko jsem nekoukal, ale chtěl jsem trenéra se sešívanou minulostí nebo alespoň více vzdálenou od RB, než je Trpiš. Ale teď už je ve Slavii, tak mu budu držet palce, jen na jeho počínání budu přísný.

  8. Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

    Martin Platil     před 7 lety 22.12.2017 11:15 |  
    6 1

    Tak ať se mu daří víc, než odvolanému úspěšnému trenérovi před ním....

  9. Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

    SKSVenca     před 7 lety 22.12.2017 11:16 |  
    13 1

    Podle mě je pan Trpišovský nejlepší možná volba!
    A doufám, že nový trenérský tým bude mít tu největší možnou podporu i od těch co nesouhlasí s odchodem pana Šilhavého. Oni nemohou za to, že odešel a jsem přesvědčen, že udělají všechno pro to aby byla Slavie úspěšná.

  10. Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

    Jachym     před 7 lety 22.12.2017 11:21 |  
    14 1

    Jeden Trpišovský "proslul" jako pirát silnic. Jmenovci Jindřichovi přejme, aby byl agresivním pirátem mezi ligovými trenéry vyznávajícím agresivní styl přinášející body do tabulky. Na rozdíl od řidičáku pro motorová vozidla bude maximalizace bodů za agresivní "jízdu" na hřišti hodnocena jako ideální ukázkový příklad...:-)

  11. Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

    Novasinho     před 7 lety 22.12.2017 11:22 |  
    11 1

    Velmi pěkný rozhovor na slávistickém YouTube, budu mu držet palce, ať mu vize s útočným fotbalem vychází.

  12. Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

    samciz (přítel SN)     před 7 lety 22.12.2017 11:24 |  
    4 1

    Osobně mám naději, že nový trenér posune naši Slavii dál.
    Vítejte, Jindřichu, ať se daří a kéž všechny fanoušky svým působením v blízké budoucnosti přesvědčíte o tom, že jste správná volba!

  13. Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

    judu81     před 7 lety 22.12.2017 11:24 |  
    9 0

    Veľa úspechov pán tréner! Dúfam, že zmluva, ktorá je podpísaná, bude dodržaná do jej posledného dňa. To by znamenalo, že všetci tu budeme spokojní. Tak teraz už len šťastnú ruku pri skladaní kádra!

  14. Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

    bububu (přítel SN)     před 7 lety 22.12.2017 11:25 |  
    7 0

    Za mě nejlepší možné řešení postu trenéra po odvolání JŠ. Tak vítej Jindřichu, držím tobě i nám palce, ať se ti u nás maximálně daří a posuneš nás pokud možno co nejdál!

  15. Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

    Laduk     před 7 lety 22.12.2017 11:28 |  
    3 20

    Trpiš vypadá, že neumí jíst příborem ale to nemusí být na škodu. Kéž by se ze Slávky stalo Ferrari

  16. Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

    M@rvin     před 7 lety 22.12.2017 11:29 |  
    11 0

    Tak se ukaž, Jindro, laťka není nastavena zrovna nízko. Hodně štěstí.

  17. Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

    Alcapone     před 7 lety 22.12.2017 11:31 |  
    2 0

    Tak vítej trenére, pevně doufám v technickej útočnej fotbal, ať se Vám tu daří! Mimochodem chtěl ho sem dotáhnout už náš sportovní manažer, kterej sem ani nenastoupil... IH.

  18. Vítejte

    JS (přítel SN)     před 7 lety 22.12.2017 11:32 |  
    15 4

    Máte, Jindřichu, přesně dva měsíce zimí pauzy a pak celou půsezonu na to, aby si fotbal ve vašem pojetí sednul, mužstvo si na něj zvyklo a v létě jsme se dostali v poklidu do Evropy. Jsem rád, že se ve Slavii objevila „mladá krev“ a doufám, že to bude znamenat méně konzervatismu a více kreativity ve všech možných ohledech.

    Zároveň doufám, že se nebudete bránit mladým fotbalistům ze zahraničí, a nebudete se bát dát jim šanci. Stáhnul bych Alvira a Chaluše zpět do týmu a zkusil jim dát v zimě prostor...

    • Re: Vítejte

      sicilianbrno     před 7 lety 22.12.2017 11:49 |  
      4 1

      Alanor psal, že Chaluše mají v Bolce na hostování na rok či dva, tudíž o stáhnutí asi nebude řeč, jen at se vyhraje. Pokud máš jiné info, sem s ním..

  19. Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

    zeleznik2     před 7 lety 22.12.2017 11:38 |  
    12 0

    První vánoční dárek je tu...jako každému trenérovi přeji i panu Trpišovskému úspěch a ať se mu ve Slavii daří!!

  20. Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

    deny91     před 7 lety 22.12.2017 11:39 |  
    5 4

    Exkluzivní rozhovor s novým trenérem, který má klub dovést na vyšší úroveň + praktické poodhalení jeho moderních a progresivních metod (z jiného zdroje než oficiální YT Slavie):
    https://www.youtube.com/watch?v=j5lFYYHK_mU

    • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

      deny91     před 7 lety 22.12.2017 16:35 |  
      0 0

      Myslel jsem, že tady je více fandů Okresního přeboru :)

  21. Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

    Hofo78     před 7 lety 22.12.2017 11:39 |  
    1 1

    Super rozhovor.....jsem zvědavej jak se vyřeší kšiltovka třeba na derby...v pohárech....nebo s Plísní, kde se hodí většinou oblek

    • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

      M@rvin     před 7 lety 22.12.2017 11:41 |  
      14 0

      Luxusní, elegantní kšiltovky k obleku...to je díra na trhu:-)

    • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

      Arya     před 7 lety 22.12.2017 11:49 |  
      3 0

      Trpiš razí nový,kšiltovkový trend :)

    • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

      sicilianbrno     před 7 lety 22.12.2017 11:51 |  
      9 5

      Řešíš zbytečnosti, kšiltovka k němu prostě patří a nevidím duvod proč by ji měl před duležitým utkání sundávat. Kolik trenéru v lize mistru má sportovní soupravu...

      • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

        Arya     před 7 lety 22.12.2017 11:54 |  
        15 0

        Hlavně trenér-"elegán" ještě neznamená výsledky! Myslím že je tu jeden takový "bevzvýznamný" klub,který by o tom mohl vyprávět...

        • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

          sicilianbrno     před 7 lety 22.12.2017 13:33 |  
          8 0

          ...a jak sme za to rádi, že ho křetinský nevyhodil a ponechal na jaro :-)

          • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

            Arya     před 7 lety 22.12.2017 13:41 |  
            3 0

            Legrace bude i na jaře :)

      • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

        Hofo78     před 7 lety 22.12.2017 12:00 |  
        6 0

        Já to neřeším,jen by mě to zajímalo. klidně ať trénuje v boxerkách....hlavně aby kluci hráli pěkný fotbal a měl úspěchy

        • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

          sicilianbrno     před 7 lety 22.12.2017 13:35 |  
          0 0

          No v boxerkách raději ne, jak bylo videt z jeho rozhovoru, tak bud si blbě sedl a měl špatný tvar mikiny a nebo se před vánoci nehlídá a hezky se nám zakulatil trener :-) věřím, že to s hráči vyběhá a bude přitomen na každem treninku na HŘIŠTI...

    • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

      mabr     před 7 lety 22.12.2017 11:58 |  
      6 0

      Jestli to bude něco takového:

      https://goo.gl/oLs1Pa

      Tak mi je kšiltovka ukradená. Pro tohoto trenéra mám prostě slabost.

      • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

        Hofo78     před 7 lety 22.12.2017 12:02 |  
        1 0

        Ten skok ještě u BVB je libovej

      • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

        sasky     před 7 lety 22.12.2017 12:28 |  
        4 0

        JK je borec jak sviňa. Mám rád impulzivní trenéry a hlavně je na něm vidět, jak má obrovskou radost, když se něco podaří. Ten chlap prostě žije s týmem. Podle mě funguje trochu jako starší brácha.

        • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

          mabr     před 7 lety 22.12.2017 15:30 |  
          1 0

          Přesně tak. Tým BVB z let 2011 - 2012 byla jedna velká rodina. Všichni JK následovali a on byl součástí jejich party... :-)

    • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

      bongor     před 7 lety 22.12.2017 12:56 |  
      2 0

      Kšiltovka bude o.k.když si Jindra natře r.b.na chleba,jako to dokázal JŠ.

    • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

      mats     před 7 lety 22.12.2017 18:09 |  
      1 0

      Tak já bych taky přihodil pár slov do "módního okénka". ;-) Myslím, jestli mi teda paměť ještě aspoň trochu slouží, že jsme tu už měli jak trenéra v kšiltovce (Martin Poustka třeba), tak i toho "elegána" (Alex Pastoor např.)... Koneckonců, pokud bude hrát Slavia hezkej fotbal a bude mít i dobrý výsledky, může mít, pro mě za mě, trenér třeba na hlavě barevný číro a chodit ve skotským kiltu. :-)

  22. Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

    belmis (přítel SN)     před 7 lety 22.12.2017 11:41 |  
    25 0

    Tak Trpišovský by rád dál nosil kšiltovku, ale dá v tom na fanoušky. Pokud jí chce nosit, nevidím důvod, proč bych mu do toho měl krafat.
    Ať se daří a těším se. Jeho pohled na fotbal se mi moc líbí, uvidíme, zda se to podaří přenést i na trávník.

    • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

      Arya     před 7 lety 22.12.2017 11:50 |  
      9 0

      Když bude ta kšiltovka červenobílá,proč ne :o)

    • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

      donford     před 7 lety 22.12.2017 11:52 |  
      3 0

      Jarda Tvrdík - zkratka JT
      Jindřich Trpiš - zkratka JT. Tak asi zůstaneme u něj jako u Trpiše. :-) Může mít nesnáze, ne snad vybouchnout , ale také může být slavný. Jeho trenérská éra v Liberci byla progresevní a myslím, že za neobyčejně těžkých vnitřních podmínek. Xkrát rozprášené mužstvo panem Karlem a Trpišem a Nezmarem znovu vzkříšené. Tenhle tandem si už křížovou fotbalovou cestou prošel. A zocelil se.
      Přeji jim, aby v tomto ohledu měli ve Slavii snazší práci a oba nám dlouho vydrželi.

    • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

      M@rvin     před 7 lety 22.12.2017 11:57 |  
      15 0

      Tak v otázce pokrývky hlavy je samozřejmě jedinou správnou odpovědí červenobílý cylindr. Ale v mém seznamu požadavků na trenéra je to až vzadu těsně nad otázkou trenky vs. slipy, takže bych to taky nechal na něm:-)

      • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

        sicilianbrno     před 7 lety 22.12.2017 13:36 |  
        1 0

        čistě bílá, která převládá na slavistickem dresu, je taky v pořádku :-)

  23. Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

    Arya     před 7 lety 22.12.2017 11:53 |  
    6 4

    A je to tu! Pro mě je tento trenér jedna velká neznámá,ale věřím že vedení ví co děla :) A ohledně jeho kšiltovky - RB jednoho elegána má a dobré výsledky jim to nenese :D

    • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

      sasky     před 7 lety 22.12.2017 12:30 |  
      1 5

      Tak na běžné ligové zápasy bych mu nechal volnou ruku, na derby bych asi volil oblek. Nicméně, když bude trénovat v teplákách a budou úspěchy, tak je mi to šumák. Je to poslední věc k řešení.

      • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

        Arya     před 7 lety 22.12.2017 13:38 |  
        1 0

        Souhlasím,třeba se kšiltovka stane symbolem úspěchu :)

  24. Trpišovský trenérem Slavie

    houston (přítel SN)     před 7 lety 22.12.2017 11:53 |  
    6 0

    Jemu přeju hodně zdaru a nám konečně atraktivní fotbal a hru přinášející výsledky.
    Co dodat ? Věří mu vrchnost, já věřím ve správnost jejich rozhodnutí.
    Ať se ti daří a výdrž nám pár let !

  25. Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

    Fulham     před 7 lety 22.12.2017 11:56 |  
    4 4

    příspěvek rozdělím na dvě poloviny....ta , která spadá do momentu podpisu smlouvy v SKS - FUJ !
    No a ta druhá - po podpisu smlouvy - vítej trenére a ať se Ti u nás daří !!! Máš na co navazovat....

  26. Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

    Pablo     před 7 lety 22.12.2017 12:02 |  
    3 5

    Trpišovský za mě nejlepší možné řešení. Jestli to bude opravdu to nejlepší, se uvidí časem, ale podle mě jdeme jako klub přes lidi jako Plíšek, Nezmar, Trpišovský popř. Dobiáš správným směrem. Co se týče "libereckých posil", bral bych Coufala a Koláře, Kúdelu a Pavelku (při neodchodu Součka) NE.

  27. Vítejte pane trenére

    Oberyn_7     před 7 lety 22.12.2017 12:05 |  
    7 0

    Vítejte pane trenére,

    Doufám, že důvěru, kterou vám vedení dalo využijete a posunete Slavii dále. Jen byl měl jednu otázku na lidi, kteří vědí více, a to jak doopravdy je jazykově vybavený pan Trpišovský?

    Děkuji za odpověď

    • Re: Vítejte pane trenére

      TSeguinTS     před 7 lety 22.12.2017 12:08 |  
      9 0

      Jako mateřštinu má češtinu, zbytek ať prosím doplní ostatní :-)

    • Re: Vítejte pane trenére

      Kaston     před 7 lety 22.12.2017 12:15 |  
      20 1

      V tom rozhovoru na slaviatv řekl: "... jdeme step by step...", takže angličtina je pořešená :)

    • Re: Vítejte pane trenére

      mig52     před 7 lety 22.12.2017 14:37 |  
      0 1

      Těmi lidmi myslíš ženy???

    • Re: Vítejte pane trenére

      Fačín     před 7 lety 22.12.2017 14:52 |  
      1 2

      Nijak.

      • Re: Vítejte pane trenére

        Oberyn_7     před 7 lety 22.12.2017 19:59 |  
        2 0

        To je výstřel do tmy nebo potvrzená informace?

  28. Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

    dauby     před 7 lety 22.12.2017 12:06 |  
    13 3

    Jsem rád, že se to podařilo definitivně dotáhnout před Vánoci. A doufám, že to bude šlapat. Osobně si myslím, že tandem Nezmar-Trpišovský je v současé době nejlepší možná volba. Hlavně budou mít skoro 2 měsíce na skládání a přípravu mužstva. Proto je dobře, že změna nastala už teď, a ne až v létě, kdy je času mnohem méně a navíc budeme pravděpodobně kvalifikaci do LM, případně do EL. Lepší je tudíž dělat zásadní pohyby v kádru v zimě a v létě to jen doladit.

  29. Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

    daadyy     před 7 lety 22.12.2017 12:12 |  
    11 19

    Trenérovi přeji hodně štěstí. Každopádně se mi nabízí otázka, kde pořád jeho příznivci berou jakousi jistotu, že JT ordinuje útočný líbivý fotbal? Viděl jsem 3 utkání Liberce v této sezoně s RB, námi a Plzní a ani v jednom jsem tedy pěkný fotbal neviděl. Útočný už vůbec ne.

    • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

      Robinator     před 7 lety 22.12.2017 12:20 |  
      10 2

      je to mladá krev, někde jsem četl rozhovor, že má rád spíše útočný fotbal, rychlé hráče, dynamickou práci s balonem atd..Otázka je co má za materiál v Liberci a co bude mít u nás..
      Jinak jistota ve fotbalu není..klidně tady za rok nemusí být

      • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

        daadyy     před 7 lety 22.12.2017 12:29 |  
        6 11

        To ten kašpar u RB je taky mladá krev. Teoretik Csaplár byl svého času taky mladá krev. To není žádný relevantní argument :) A útočný fotbal se spoustou gólů, to by chtěl hrát každý. Výsledek je většinou pak spíše opačný.

        • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

          Robinator     před 7 lety 22.12.2017 12:36 |  
          10 3

          tak to je jednoduché, když bude výsledek opačný..prostě půjde pryč..s Italem bych nesrovnával..všude kde byl, zůstalo po jeho odchodu jen spáleniště :D Trpiš prokazuje kvalitu opakovaně..

    • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

      sasky     před 7 lety 22.12.2017 12:36 |  
      13 0

      No jo, tak on asi materiál v Liberci zrovna není na to, aby si mohl dovolit proti těmto třem týmům (možná proti RB ano) dovolit nějakou ofenzivní smršť. Taktiku trenér volí (pokud to není např. Barca) taky s ohledem na soupeře. Nakonec bilance 1-1-1 z těchto tří zápasů o správnosti zvolené taktiky podle mě svědčí.

      • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

        daadyy     před 7 lety 22.12.2017 12:40 |  
        5 10

        S Plzní špatně zvolená taktika a výsledek prohra snad 3:0, s bídou remíza (hlavně díky přispění rozhodčího) a s námi víc štěstí než rozumu..

        • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

          sasky     před 7 lety 22.12.2017 12:46 |  
          11 4

          No jo, s tebou je diskuse těžká. Výsledek, který ti hraje do karet je blbě zvolená taktika, výsledky, které ti do karet nehrají jsou buď dílem štěstí nebo rozhodčího. To nemá cenu.

      • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

        daadyy     před 7 lety 22.12.2017 12:41 |  
        2 10

        A hlavněže si chce ten materiál z Liberce tahat k nám :D

        • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

          sasky     před 7 lety 22.12.2017 12:49 |  
          9 1

          No vzhledem k tomu, že mimo Bořila a výjimečně Sobola zrovna kvalitou na krajích obrany neoplýváme, tak je případné angažmá Coufala celkem logické. No a příchod Koláře za Laštůvku taky přece není nic špatného. Netahá sem celý kádr, ale jednoho polaře a jednoho brankáře. Nic přehnaného v tom nevidím.

          • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

            daadyy     před 7 lety 22.12.2017 12:52 |  
            1 10

            Takže ti hráči v Liberci asi zase nebudou tak špatní, když u nás "průměr nestačí"?!

            • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

              sasky     před 7 lety 22.12.2017 12:57 |  
              1 1

              Jednotlivci ano, ale celkově je samozřejmě kvalita nižší.

          • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

            mig52     před 7 lety 22.12.2017 14:41 |  
            6 1

            V čem byl,dle tebe, na konci podzimu Sobol lepší než Flo? mně spíš vrtá hlavou, proč Jarda Nora odstřelil?

      • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

        dupy77     před 7 lety 22.12.2017 15:52 |  
        1 0

        Tak hlavně s RB dohrával Liberec o devíti a dokázal vyrovnat jestli se nepletu

    • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

      bububu (přítel SN)     před 7 lety 22.12.2017 12:57 |  
      13 4

      Spíš se nabízí otázka, kde bereš neustálou potřebu do Trpišovského za každou cenu rýt...

      • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

        daadyy     před 7 lety 22.12.2017 13:03 |  
        4 14

        Tu beru právě na základě těch zápasů, které jsem viděl :D

        • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

          bububu (přítel SN)     před 7 lety 22.12.2017 13:04 |  
          9 3

          A nechceš mu dát nějaký prostor, ať ukáže co umí? Nebo budeš od začátku jeho angažmá apriori negativní?

          • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

            daadyy     před 7 lety 22.12.2017 13:07 |  
            5 14

            Jen krotím tu vlnu nadšení a adorace, která tu nějak nesmyslně vznikla..

            • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

              mig52     před 7 lety 22.12.2017 14:45 |  
              6 3

              A tak nám dovol nadšení, mám ho raději než zapšklost. (a to nekřepčím radosti z odvolání JŠ, ale věřím, že bude líp)

              • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

                daadyy     před 7 lety 22.12.2017 14:56 |  
                0 3

                Necítím nějakou zášť nebo zapšklost..A nadšení vám dovoluji, ale zdovolením se k novému trenérovi i já vyjádřím ;)

    • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

      bongor     před 7 lety 22.12.2017 13:05 |  
      18 0

      Jedna věc je ordinovat a druhá věc je to splnit.On JŠ taky určitě neordinoval netrefit z 5 metrů prázdnou branku.
      každopádně přeji Trpišovi,aby mu vše vycházelo,protože ze všeho nejdůležitější je pro nás úspěch naší Slavie.

      • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

        daadyy     před 7 lety 22.12.2017 13:18 |  
        5 9

        Tak v tom se shodneme. Já mu samozřejmě přeju též úspěch. Jen mám pochybnosti o jeho kvalitách.

      • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

        mig52     před 7 lety 22.12.2017 14:48 |  
        7 1

        Jj., Bongore, i já tu psal, že paliči v šancích + Laštůvka nejvíc tahali za pilu při řezání větve, na které Jarda seděl.

  30. Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

    Billy01     před 7 lety 22.12.2017 12:20 |  
    10 16

    Slavii miluji a budu ji vždy fandit ať ji trénuje kdokoliv! Ale neříkal skoro to samé JŠVCD když nastupoval do funkce hlavního trenéra!? V zápase s námi měl Trpišák spíš štěstí než um. Kdyby Mick proměnil dvě super šance, tak se šel Liberec se svým hurá systémem klouzat! Ale šanci si Trpišák zaslouží. Ale za mě měl dostat šanci ještě na jaro Mistr JŠVCD! Ať žije Slavia!!!

  31. Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

    buri     před 7 lety 22.12.2017 12:31 |  
    4 1

    Mám radost a dobrý pocit z nového Trenéra... Moc se těším až to začne...

  32. Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

    martyni (přítel SN)     před 7 lety 22.12.2017 12:31 |  
    6 0

    Takze dvojsmyslne JTVCD:). Tak doufam, ze se mu bude dařit! Verim tak, ze JNVCD, takze proc ne, mohlo by to bejt dobry. I Dobias na twiteru pise, ze je to nejlepší mozna volba, tak se tesim.

  33. Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

    Vladko (přítel SN)     před 7 lety 22.12.2017 12:33 |  
    3 2

    Myslím, že jsme zvolili dobře. Před pár dny jeden Rumun o JTrp mluvil jako o debilovi v kšiltovce.

  34. Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

    sTizz (přítel SN)     před 7 lety 22.12.2017 12:44 |  
    3 0

    Hodne stesti trenere. Udrzet 2. misto,vyhrat pohar a pristi sezonu vzhuru do LM :)

  35. Model přípravných utkáníRe: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

    SKEP     před 7 lety 22.12.2017 12:44 |  
    0 0

    Hektický slavistický prosinec pomalu končí, blíží se nový rok a s ním i ona tolik "populární" zimní příprava. Bohužel (či snad bohudík?) časy zimního poháru profesionálů na Bohemians (zrušen současně se zatravněním Ďolíčku) a turnaje Tatry Smíchov (založen krátce po vybudování nového stadionku u železničního mostu) jsou tytam. Dnes přední tuzemské kluby ladí formu v příznivějších klimatických podmínkách, tudíž je fanouškům v zimních měsících výrazně omezen kontakt s jejich teamem a výkony čerstvě angažovaných posil či testovaných talentů mohou příznivci hodnotit převážně prostřednictvím médií.
    Jak známo, evergreenem přípravných zápasů je hromadné střídání během poločasu, takže do každého dějství nastupuje zcela odlišná sestava. S tímto, dle odborníků celosvětově moderním trendem, si dovoluji polemizovat a navrhuji (pochopitelně bezvýsledně) revoluční model, kdy mužstvo odehraje dvě utkání ihned po sobě s různými soupeři. Již brzy se ukáže, kterou formu nový kouč Trpišovský se svým štábem zvolí.
    Ještě doplním svůj pohled na dříve zmiňovanou fotografii na Holešovické radnici, Vzhledem k tomu, že p. Bican svou srpnovou střeleckou derniéru uskutečnil v domácím utkání (tedy předpokládám v Edenu) a fotbalisté liberecké Jiskry nastupovali tehdy v sytě zelených dresech s vodorovným pruhem na hrudi (alespoň to uvádí "Atlas" autora p. Jenšíka) a my na snímku vidíme prokazatelně jinou tribunu než pověstnou dřevěnku a soupeře ve svisle pruhovaném úboru, dovolím si konstatovat, že k danému popisku bylo toto foto přiřazeno patrně omylem. Snad p. Zuska by věděl víc...

    • Model přípravných utkáníRe: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

      Jachym     před 7 lety 22.12.2017 12:54 |  
      0 0

      Tu fotografii z úřadu Prahy 7 jsem zmínil já :-) Díky moc za vyjádření. K něčemu takovému bych se laicky taky jednoznačně přikláněl.

  36. Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

    majklinho (přítel SN)     před 7 lety 22.12.2017 12:45 |  
    19 7

    Musím se přiznat, že jsem nadšen z příchodů Jana Nezmara i Jindry Trpišovského. Osobně je to pro mě záruka správně vytyčené cesty. Jediným opravdovým otazníkem je pro mě to, jak dokáže JiT pracovat se zahraničními hráči. Ale navzdory tomu souhlasím s myšlenkou pana Kroba (která už byla v době rozhovoru podle mě ovlivněna názory JN a JiT), že 70% kádru by mělo být z ČR, resp. Slovenska. Jak už také zmínil pan Krob, v létě jsme se nechali unést euforií z možnosti reálného postupu do LM a snažili se sehnat posily, které dokážou pomoct prakticky ihned. To se nám vůbec nepovedlo, ale můžeme si to vyčítat? Já myslím, že jen těžko, protože taková šance na účinkování v základních skupinách LM tu zase dlouho být nemusí. Je mi líto pana Šilhavého, ale jsem toho názoru, že už nám nemůže nabídnout to, co teď nutně potřebujeme. Potřebujeme jít koncepčnější cestou, přivádět mladé hráče, rozvíjet je, hrát rychlejší, útočnější a agresivnější fotbal - a v těchto ohledech je JiT určitě ideálnější volbou než JŠ. Jsem rád, že ačkoliv vedení mohlo být alibistické, bránit pana Šilhavého a vzhledem k titulu a současnému druhému místu by jim to málokdo mohl vyčítat, zvolilo tuto sice riskantnější, ale v mých očích daleko optimističtější variantu. Navíc v našich podmínkách se takový řez musí udělat právě v zimě, jelikož přes zimní přestávku i jarní soutěž je daleko větší šance, aby si trenér vybudoval tým k obrazu svému. V létě je pramálo času na nějaké zkoušení, kvalifikace evropských pohárů jsou alfou a omegou úspěšné klubové sezony jak z hlediska sportovního, tak i ekonomického. Na závěr poděkování p. Šilhavému s celým jeho trenérským štábem a hodně štěstí pánům Trpišovskému s Nezmarem a všem, kteří jim budou zajišťovat potřebný servis. Už teď se na jarní část začínám těšit.

    • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

      mudrc     před 7 lety 22.12.2017 14:04 |  
      9 1

      Podminovat skladbu kadru dle národnosti mi přijde jako hloupost.

  37. top trenéři v PL

    Borgetti     před 7 lety 22.12.2017 12:52 |  
    7 0

    Arséne Wenger začal trénovat Arsenal ve 47 letech.
    Alex Ferguson začal trénovat Man United ve 45 letech.
    Jindřich Trpišovský má tedy nějakej rok náskok, ale když je u nás brán jako jeden z top trenéru, tak doufám, že se mu bude dařit podobně, spíš tedy doufám jako Fergusonovi :-)

    • Re: top trenéři v PL

      daadyy     před 7 lety 22.12.2017 13:00 |  
      1 9

      Tolik času jako Wenger nebo Ferguson tu určitě nedostane..

    • Re: top trenéři v PL

      sicilianbrno     před 7 lety 22.12.2017 13:41 |  
      3 0

      Bylo by hezké vidět v české lize trenéra 5 let a víc..ale asi nerealný jak pro trenera tak pro vedení :-)

  38. Trpisovsky

    Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 22.12.2017 12:59 |  
    12 0

    Moc se mi libi to vyjadreni ohledne historie klubu a komentar k fanouskum. Presne tak to citim a jsem rad, ze to citi stejne. Tak hodne stesti.

  39. Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

    sTizz (přítel SN)     před 7 lety 22.12.2017 13:27 |  
    4 2

    Jen bych dodal,ze nejstarsi klub v Cechach neni Slavia,ale FK Loucen :)

    • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

      sicilianbrno     před 7 lety 22.12.2017 13:39 |  
      2 2

      ok, tak zapoměl zmínit "prvoligový, druholigový, čfl, msfl a nevím kam až pokračovat, až se dostanu k FK Loučen :-)

    • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

      Jachym     před 7 lety 22.12.2017 14:03 |  
      6 0

      Máš pravdu, jenže Loučeň není ten klub, který má zvuk. Jestli mi jako rozumíš? :-)

      • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

        sTizz (přítel SN)     před 7 lety 22.12.2017 16:50 |  
        0 0

        Velmi :)

  40. Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

    Hubacek     před 7 lety 22.12.2017 13:31 |  
    28 2

    Tak na první zápas v Edenu přijdeme všichni s kšiltovkou ať uvítáme nového trenéra , bude sranda .

    • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

      sicilianbrno     před 7 lety 22.12.2017 13:40 |  
      2 2

      Bohužel se mě seprala v pračce s rudým hadrem na podlahu, mužu dorazit taky?

    • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

      rak (přítel SN)     před 7 lety 22.12.2017 14:29 |  
      11 1

      Do poslední chvíle jsem byl pořád přesvědčen, že Šilhavý měl dostat ještě víc času. Je to trochu riskantní krok, který ale může i vyjít. V každém případě tomuto člověku také velmi fandím a jsem rozhodně pro to, aby si kšiltovku ponechal. Nevím, proč to někomu vadí. Stivín nosí čepici celý život, patří to k němu a nikomu to nevadí. Není to tak dlouho, co jsem s ním letěl letadlem a měl jí samozřejmě také.

      • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

        daadyy     před 7 lety 22.12.2017 14:31 |  
        5 1

        Přesně, pokud se bude vyhrávat a bude se na to dát koukat, tak ať má na hlavě třeba turban :D

      • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

        mig52     před 7 lety 22.12.2017 14:52 |  
        5 4

        Kamaráde, já se nad tím napřemýšlel, ale je fakt, že objektivně nejen tým na podzim neměl žádný progres, ale celkově šel dolů. Jarda se v tom,hlavně rotacích, komplikovaně plácal.

    • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

      Fačín     před 7 lety 22.12.2017 15:04 |  
      3 20

      Hodně infantilní návrh, pardon...

      • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

        Jardiiis     před 7 lety 22.12.2017 15:52 |  
        0 0

        • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

          knl66 (přítel SN)     před 7 lety 22.12.2017 21:40 |  
          0 0

          Tak určitě...! :)

  41. Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

    Hanzwalter     před 7 lety 22.12.2017 14:32 |  
    7 4

    Tesim se na noveho trenera a utocny fotbal! Hodne zdaru trenere a doufam, ze ksiltovka bude cervenobila!

  42. Hlas proti

    Fačín     před 7 lety 22.12.2017 15:00 |  
    8 35

    Bohužel, potvrzeno. Krátkozrakost nového sportovního vedení potvrzena hned prvním krokem. čili se loučím se zahraničními hvězdami, které mohli do budoucna dělat radost fandům. Loučím se se slovy jako je koncepce, mezinárodní středoevropský velkoklub, "průměr nestačí" a podobně.

    Doufám, že to přinese alespoň ten krátkodobý účinek, jaký mívá výměna trenérů. Nové koště, psychická vzpruha, jiný přístup atd., však to znáte.

    Zbytečný úkrok z vybudovaných pozic, které nás stály slušné peníze (mám na mysli především přestupový trh). Radši budeme skromný klub vychovávající mladé hvězdy. V tom případě ale zapomeňte na tituly.

    • Re: Hlas proti

      Hanzwalter     před 7 lety 22.12.2017 15:13 |  
      13 4

      Twl to je hodne pozitivni komentar plny ocekavani.... hmmm ustup z pozic... co to pises za blbosti? Booze.... vykopnuti Lastuvky, Altintopa, Rotane a nebo presun Bilka a Sventa do managmentu je ustup z pozic????? V tom pripade smekam pred tebou:-)

      • Re: Hlas proti

        Fačín     před 7 lety 22.12.2017 15:24 |  
        5 15

        Nemusím být pozitivní za každou cenu, nemám růžové brýle. Za ústup z pozic považuji to, že nenavážeme na letní nákupy všeobecně známých plejerů (Danny, Stoch), které mají rozdávat radost a zvyšovat prestiž Slavie na mezinárodním poli.

        • Re: Hlas proti

          SKSdubstep (přítel SN)     před 7 lety 22.12.2017 15:33 |  
          9 2

          A na to jsi přišel jak? Protože takoví hráči nechodili na Žižkov nebo do Liberce? Vážně?

          • Re: Hlas proti

            Fačín     před 7 lety 22.12.2017 15:59 |  
            6 10

            Ze všech možných vyjádření a kroků naší generality v poslední době:
            Krob - "nebudeme kupovat hráče za 2 mil EUR"
            "70% hráčů z Čr" - to nevím kdo přesně řekl, ale také to zaznělo
            angažování sportovního manažera se zkušenostmi ze zahraničí max. z Ružomberoku a Neuegersdorfu
            následné angažmá trenéra bez zkušeností s prací ze zahraničními hráči a nejspíš také jazykově nevybaveného

            A bylo by toho asi i víc, ale teď na to nemám úplně čas to vypisovat.

            • Re: Hlas proti

              Fačín     před 7 lety 22.12.2017 16:12 |  
              7 8

              A zapomněl bych na avizované příchody (zatím naštěstí jen spekulace) hráčů jako Coufal či Kúdela. No pardon, ale v porovnání s letními příchody to nezní moc lákavě.

            • Re: Hlas proti

              deny91     před 7 lety 22.12.2017 16:44 |  
              7 0

              A těch dalších 30% bude kdo, když ne čeští a slovenští hráči? Marťani, když ne cizinci? Úspěch apriori netkví v obrovském množství cizinců v kádru (mohli by na Spartě vyprávět), ale v kvalitním mužstvu jak českých, tak zahraničních borců. Zahraniční hráči tady samozřejmě budou. Já budu raději za 6 kvalitou Českou ligu převyšujících cizinců do základu, popř. někdo jako žolík na lavičku, než 15 průměrných hráčů či přestárlých hvězd za zenitem. Z těch "starých" jsem rád pouze za Dannyho a jsem taky rád, že asi jako jediný zůstane a bude svou fotbalovou kvalitou přínosem pro celé mužstvo, pokud bude umět JiT narozdíl od JŠ maximálně využít jeho přednosti a tvořivé schopnosti.

            • Re: Hlas proti

              kjandourek (admin)     před 7 lety 22.12.2017 19:10 |  
              5 1

              Danny, Altintop, ani Rotaň nás dva miliony Euro nestáli...

              • Re: Hlas proti

                Fačín     před 7 lety 22.12.2017 19:18 |  
                0 2

                To jsem ale nikde neřekl...?

                • Re: Hlas proti

                  kjandourek (admin)     před 7 lety 22.12.2017 19:30 |  
                  5 0

                  No tak vadí ti odklon od "letního trendu".. a přitom ani v létě jsme žádného hráče nad dvě mega v éčkách nepřivedli...

                  Martin Krob tím chtěl říci, že nepůjdeme cestou erbéček, abychom za dvě a více mega v éčkách přiváděli hráče, kteří jsou ve věku okolo třicítky... že za zahraničí spíše vezmeme mlaďochy, jejichž cena ještě tak nevyletěla... a argumentoval Lobotkou, o kterého jsme měli zájem v době, kdy měl cenu 1,5mega... trenér nechtěl a když už chtěl, tak už bylo po euru U21 a cena byla 5...

    • Re: Hlas proti

      martyni (přítel SN)     před 7 lety 22.12.2017 15:14 |  
      10 0

      Hele nevim, rikas, ze se loucis se slovem koncepce, ale ve skutecnosti se ti nelibi nova koncepce..:).

      • Re: Hlas proti

        Fačín     před 7 lety 22.12.2017 15:28 |  
        9 14

        Ne. Mě se líbila loňská koncepce. Jsme silný tým, jistý v kramflecích (rozuměj finančně), máme vynikající hráče, ale ještě to vyšperkujeme o kvalitní zahraniční "hvězdy". A hlavně se mi nelíbí, že jí po půl roce opouštíme a zkoušíme nastolit novou (navíc na první pohled výrazně provinčnější). Pochopil bych to, kdybychom byli desátí v lize a v poháru vypadli s Jihlavou.

      • Re: Hlas proti

        pevek     před 7 lety 23.12.2017 19:38 |  
        0 0

        Ja bych zase rekl, ze koncepce je koncepci od toho, ze se nemeni kazdou chvili. Pak to neni koncepce ale bloudeni.

    • Re: Hlas proti

      Robinator     před 7 lety 22.12.2017 15:15 |  
      6 7

      a Plzeň dělá tituly, protože je to top klub z hvězdami za 200 milionů a víc za přestup? Zahraniční hvězdy, kterým je kolem 35 nepotřebujeme, stejně to všechno byli více či méně zbytečné nákupy. Radši propracovat více scauting a vodit nadějné mladé balkánce, rusy, ukrajince atd..

      • Re: Hlas proti

        Ados     před 7 lety 22.12.2017 15:20 |  
        3 1

        A to je právě ta věc, kterou měl pravděpodobně Fačín na mysli. Taky nechci "vyhaslé" hvězdy za zenitem, ale je otázka jestli budeme pod Nezmarem vodit mladé zahraniční hráče? Pokud z téhle pozice ustoupíme, tak nebudeme nikdy dlouhodobě konkurovat evropským týmům.

        • Re: Hlas proti

          kjandourek (admin)     před 7 lety 22.12.2017 19:03 |  
          4 0

          No tak Nezmar do naší ligy na hostování dostal Ekpaie, Komličenka, Sackeye, Jefremova... To nejsou mladí zahraniční hráči?

      • Re: Hlas proti

        Fačín     před 7 lety 22.12.2017 15:33 |  
        8 13

        Plzeň dělá tituly, protože má Berbra, zjednodušeně řečeno. To je trochu offtopic. Nemám nic proti propracovanému skautinku mladých balkánců, právě naopak. Ale o tom jsem od Nezmara ani Trpišovského neslyšel ani slovo. A ty zahraniční hvězdy kolem 35 právě potřebujeme, potřebujeme aby dostali dostatečný prostor na aklimatizaci v týmu (v novém světě), aby mohli odvést co největší penzum práce. Abychom do budoucna taky mohli přivést někoho podobného kalibru. Protože až si nějaký hvězdný hráč přečte, že jsme např. Altintopa vyhodili po půl roce se 400 odehranými minutami, tak se k nám zrovna nepohrnou, aby si tu kazili jméno.

        • Re: Hlas proti

          sicilianbrno     před 7 lety 22.12.2017 20:54 |  
          2 1

          Loni titul neudelali, a to už Berbra měli, zjednodušeně řečeno.....a letos vedou o 14bodu, je to diky Berbrovi nebo obrovskemu štesti a nahode, ktere se uz opakovat nebude?

    • Re: Hlas proti

      Pepino44     před 7 lety 22.12.2017 15:17 |  
      13 0

      Tak teď jsem se dočetl, že Karl chce za Kováře 76 mil. jestli je to pravda a přistoupí na to, tak se asi zbláznili. Tolik jsme nedostali ani za Pavlenku. Podle mne je to naprostý blábol.

      • Re: Hlas proti

        Eluin (přítel SN)     před 7 lety 22.12.2017 16:59 |  
        0 0

        Tak záleží, v kolika by to bylo splátkách, jestli to je včetně všech možných bonusů, apod. Ale také mi to přijde jako hodně nastřelená cifra.

    • Re: Hlas proti

      Eluin (přítel SN)     před 7 lety 22.12.2017 16:48 |  
      1 0

      Já bych to neviděl zase tak černě.

  43. Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

    Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 22.12.2017 15:54 |  
    5 0

    Zajimave je, ze jak JS tak JT odtrenovali za Liberec 106 zapasů a dokonce i jejich uspesnost je temer totozna: 1,76 bodu na zapas pro JS a 1,74 bodu na zapas pro JT. JS z toho dokazal ve sve prvni sezone vymackat titul. JT jen treti misto. Otazkou je,kdo mel k dispozici jaky kadr ale to necham na posouzeni pro kazdeho zvlast.
    Zdroj transfermarkt.com

    • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

      Boo_SKS     před 7 lety 22.12.2017 16:23 |  
      7 2

      aniz bych chtel jakoliv zpochybnovat uspech JŠ, tak ten kádr opravdu výrazně lepší. Co si pamatuju, tak on tam měl např. Breznaníka v top formě či ještě nesmírně produktivního Štajnera. A ještě nekolik dalších hráčů typu Kelič, kteří byli alespoň na naší ligu opravdu nadstandartní. Teprve pak začal Karl výrazně utahovat opasky a nastala éra posil na hostování. Trpišovský měl rozhodně daleko slabší kádr.

      • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

        pevek     před 7 lety 22.12.2017 17:28 |  
        0 3

        tak hlavne aby to nebylo tady taky :-)

  44. Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

    samop     před 7 lety 22.12.2017 16:32 |  
    6 1

    Tak přece se podařilo.................Takže vítejte a to co jste předeslal ať se Vám podaří ve 100 % naplnit ! Držím palce a vítejte v naší milované Slávii !

  45. Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

    Eluin (přítel SN)     před 7 lety 22.12.2017 16:47 |  
    8 0

    Tak nám vítejte, pane JT. Doufejme, že řeči o ofenzivním fotbalu nebudou jen planým žvaněním do větru.

  46. Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

    Novi.sks     před 7 lety 22.12.2017 17:03 |  
    7 5

    Musím říct, že já osobně jsem si výměnu Šilhavý - Trpišovský nepřál. Nevím ani proč, ale není mi příliš sympatický. Což je ale úplně jedno. Pokud tady bude mít úspěchy, tak se můj pohled na jeho osobu určitě postupem času změní.
    Trochu mi to z osobního hlediska připomíná nedávné změny na trenérském postu:
    Byl jsem šťastný, když přišel pan Beránek
    Naopak Dušan Uhrin se mi moc nelíbil
    Byl jsem šťastný, když přišel pan Šilhavý
    Naopak Trpišovský ve mě nevyvolává nadšení

    Mám z toho kroku trochu obavy, přál jsem si, aby pan Šilhavý dokončil sezónu. Ovšem proti novému trenérovi nic zásadního nemám a ač z jeho příchodu nejsem tak nadšený jako většina zdejších přispěvovatelů, tak doufám, že to bude někdo, kdo zde vydrží déle, než rok.

    Také mám na srdci to, že trenér pro mě vlastně není zas až tolik důležitý. Pro mě osobně víc znamenají hráči, kteří tady jsou a především to, jací hráči tady budou a jakým směrem se bude ubírat klub jako celek. K přestupovému oknu a jarní části sezóny teď vzhlížím s lekhou obavou a velkými otazníky. Jenže všechny mé otázky zodpoví jedině čas a tak nezbývá, než napjatě čekat a držet palce, ať všechno dobře dopadne.

    Závěrem jen jedno - pane Trpišovský, vítejte! Přeji vám hodně štěstí a pevně věřím, že Vaši práci budu (budeme) nakonec hodnotit jen a jen pozitivně.

    • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

      rak (přítel SN)     před 7 lety 22.12.2017 17:28 |  
      3 0

      Já jsem si jí také moc nepřál, alespoň ne teď, ale Trpišovský na mě působí také sympaticky. Pokud splní vše, co se o něm říká a také co chce dělat, tak to vidím spíše optimisticky.

  47. Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

    hiker42     před 7 lety 22.12.2017 17:43 |  
    4 0

    hodně štěstí trenérovi s kšiltovkou (v prvním rozhovoru vystupoval sympaticky a obsah dává smysl) a pěkné svátky všem tady.

  48. Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

    Nascimento     před 7 lety 22.12.2017 17:55 |  
    5 0

    Ot: Už je plán zimní přípravy. Kondiční soustředění ve Španělsku . Pak zápas s Žižkovem a následuje soustředění v Dubaji, kde se máme utkat se Zenitem Petrohrad, Brongy IF, Guangzhou Evergrande a Šachtarem Doněck.

    • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

      Nascimento     před 7 lety 22.12.2017 17:56 |  
      0 0

      * Brondby IF

      • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

        sTizz (přítel SN)     před 7 lety 22.12.2017 18:01 |  
        1 0

        To vypada na velice slusnou pripravu. Doufejme,ze to bude priprava na zapasy predkola LM :)

        • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

          sTizz (přítel SN)     před 7 lety 22.12.2017 20:16 |  
          0 0

          Pardon s tou LM,myslem jsem,ze to je uz letni priprava:)

          • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

            Jachym     před 7 lety 22.12.2017 23:14 |  
            2 0

            Připravovat se na LM musíme nepřetržitě...:-))

  49. Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

    Petr9608     před 7 lety 22.12.2017 18:02 |  
    1 10

    Škoda, že vedení jednalo ukvapeně. Kdyby bylo trpělivější, mohl by sem přijít Saša Pastýř :o)

  50. Šilhavý smlouva do léta 2018

    Petr9608     před 7 lety 22.12.2017 18:06 |  
    4 2

    To znamená, že ho budem platit až do 30.6.2018? A kdyby si našel angažmá dříve, tak tento závazek se ruší?

  51. Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

    Haadess     před 7 lety 22.12.2017 18:29 |  
    15 0

    Dlouhou dobu jsem byl rozpolcený a ani se moc nechtěl vyjadřovat k dovolání trenára Šilhavého. Nějak mi něšla slova přes jazyk, potažmo přes klávesnici :-) Sám jsem chtěl nějakou změnu, která byla viditělně potřeba, ale na druhou stranu jsem viděl nedodělanou práci trenéra Šilhavého. Ten už ji momentálně nedotáhne u nás do konce. Po shlédnutí velmi sympatického rozhovoru s naším novým trenérem Trpišovským, který měl pro mě hlavu a patu jsem plný očekávání a optimismu... protože si myslím, že to bude jenom lepší... a jinak to ani snad nejde :-) Doufám, že se mýlit nebudu. Jardovi Šilhavému díky za odvedenou práci a Jindrovi jen ať se daří a dlouhá léta u nás děláš radost s hrpu a výsledky ;-)

    • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

      Jožin     před 7 lety 22.12.2017 19:34 |  
      10 0

      Souhlasím s tebou,taky jsem myslel že přijde zápas který to otočí a budeme dávat branky ,přijde uklidnění a s tim i pohoda ,bohužel se tak nestalo a musel přijít konec Jardy a i když jsem si to nepřál,tak tomu rozumím .

    • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

      mig52     před 7 lety 23.12.2017 10:55 |  
      1 1

      Kamaráde, dovolíš mi to podepsat? Také jsem si rozpůlil stránku a napsal + a - JŠ a pak se v tom plácal. Korunou jsem to rozhodnout nechtěl a tak jsem si položil otázku(y). Byl v posledních 3 měsících tým na progresu, standartu či poklesu? Bud,to JŠ nebo spíše nový trenér, který to dá do latě? Uměl jsem si odpovědět, ale hlavně jsem rád, že to umělo vedení rázně a brzo rozhodnout, že tím nebudeme trápit a to přesto, že pro mnohé to bude nesouhlasné. Ze sportovního hlediska je důležité, že zkraje ledna předstoupí před hráče fungující a akceschopný trenérský tým, který si, myslím, dílčí neshody rozlouskne snadněji. A vyřeší rázněji případné odchody či vhodná doplnění. V každém případě ohromný dík Jardovi Šilhavému za titul, řadu zápasů bez proher a hlavně - JARDO DÍKY ZA TO, ŽE VE VZÁJEMNÝCH ZÁPASECH s rudou bídou JSI BYL ÚSPĚŠNĚJŠÍ!!!

      • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

        mig52     před 7 lety 23.12.2017 10:59 |  
        0 1

        Bude to JŠ... , že se tím nebudeme trápit. Njn, raději číst 3x.

    • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

      rak (přítel SN)     před 7 lety 22.12.2017 18:51 |  
      3 0

      Ano. To je vcelku známé. Naštěstí to s Horníkem nevyšlo.

      • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

        ElBrody     před 7 lety 22.12.2017 22:32 |  
        0 0

        Naštěstí ani s Poulíčkem.

  52. Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

    roygrey     před 7 lety 22.12.2017 19:03 |  
    10 1

    Byl bych opatrnější v tom nadšení.
    Pokud bude mít minimálně takové úspěchy jako Šilhavý, uznám, že je Trpišovský dobrý.
    Ať žije SKS.

    • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

      Eskaes     před 7 lety 22.12.2017 20:55 |  
      2 0

      jinak řečeno, ten bič, co si na sebe Jarda ušil, s jeho odchodem zkrátka nezmizel. :-)

  53. Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

    kapitan.pisoar     před 7 lety 22.12.2017 20:02 |  
    11 3

    Jedine co reknu je, ze me zajima, jak dlouho bude trvat, nez ho tu prvni zacnou odvolavat. Davam tomu pek kol, maximalne....

    • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

      Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 22.12.2017 20:43 |  
      6 0

      Napsal jsi to pekne vycurane teda.. kdyz to bude po 5 kolech,tak reknes,ze jsi se jen prepsal a mel jsi pravdu.. a kdyz to budou treba 8, tak reknes,ze u vas na dedine je “pek” vyraz pro 8! ;)

      • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

        Fulham     před 7 lety 22.12.2017 21:20 |  
        0 0

        Tak či tak s tím vy pek...

    • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

      bongor     před 7 lety 22.12.2017 21:04 |  
      4 0

      Máš pravdu,je tady pár takových šťourů,co by odvolávali i Guardiolu.Ale holt každej máme nějakou zábavu.U těch normálních však jde o to,aby na to neskákali.Opak je pravdou.

  54. Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

    Jiri v UK     před 7 lety 22.12.2017 20:12 |  
    13 2

    Trochu z jineho uhlu..

    Po komunikacni strance byla vymena trenera VELMI dobre zvladnuta. Dobre nacasovani, primerene medialni spekulace, ktere nejde uplne utisit.

  55. Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

    Eskaes     před 7 lety 22.12.2017 20:54 |  
    11 0

    Vítejte a ať se daří.
    Osobně se s kšiltovkou smířím, když chování a vystupování bude odpovídat hlavnímu trenérovi SK Slavia Praha.

    Nezlobte se, že ho sem tahám, ale vyjádření Křéti beru i za své, ehm ehm. A totiž že pokud chceme být evropský tým (ala Basilej a Kodaň) opravdu musíme "tlačit" na mezinárodní charakter a vizi klubu, samozřejmě v rámci zdravého rozumu a našich podmínek.

    A ještě MOL Cup-viděl bych ho na jaře jako nejvyšší prioritu-jako pojistku pohárové Evropy, kam všichni bez debat znovu chceme.

    • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

      Vici     před 7 lety 23.12.2017 19:45 |  
      0 0

      Nechcem tu snad kádrovat chování. Myslím že je úplně jedno jak se bude nebo nebude chovat. Jestli bude mít kšiltovku pro štěstí nebo ne (debata o kšiltovce je až trapná)
      Myslím že to důležitý jsou výsledky a herní projev. od toho tu je a kvůli tomu přichází.
      Na chování a vystupování má každej člověk jinej pohled tudíž bych moc prosil aby jsme se na téma vizáž a chovaní jednou provždy vykašlaly. Teď se nebavím o opravdu zásadních prohřešcích v chování. Ale kdyby nějaké byli. Určitě by tu nebyl. Hezký vánoce všem.

  56. Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

    Ragnarok     před 7 lety 22.12.2017 21:57 |  
    14 2

    Mám respekt k JT, je to self-made man, bez hráčské kariéry se vypracoval mezi elitní kouče. Klubu radím, aby marketingově využíval kšiltovku. Bylo by to super, deset tisíc fandů s kšiltovkou jakou džejtý, při gólu by lítaly nad hlavu. Bude to dobrý, tomu věřím.

    • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

      Dennis     před 7 lety 23.12.2017 10:11 |  
      4 0

      Jo, dobrý point, já tam taky vidím zajímavý marketingový potenciál, který by se dal dobře využít. Udělat z téhle "slabiny" naopak přednost a vytěžit z toho ve fanshopu maximum. Vzít současnou kšiltovku, trochu si s ní ve spolupráci s Trpim pohrát a kdo nemá "Trpišovku" není správný fanda. :-) Východ beztak kvůli sluníčku může kšiltovku potřebovat.

    • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

      pevek     před 7 lety 23.12.2017 12:06 |  
      2 0

      Ach ty zkratky. Jako JT se tu zauzivala zkratka pro Jaroslava Tvrdika a ted se nam do toho jeste mota trener. Nedejboze, ze by zacal Tvrdik taky nosit ksiltovku

      • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

        TSeguinTS     před 7 lety 23.12.2017 12:34 |  
        5 0

        JT - Jaroslav Tvrdík
        JN - Jan Nezmar
        TRP - Jindřich Trpišovský, popř. JiT

        • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

          Jachym     před 7 lety 23.12.2017 17:28 |  
          1 0

          No, kdo jiný by měl lépe vysvětlovat kapitálky než ty...:-))

          • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

            TSeguinTS     před 7 lety 23.12.2017 17:46 |  
            1 0

            JS :-)

  57. Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

    Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 23.12.2017 09:54 |  
    10 0

    A jeste jeden postreh, ktery svedci o stavu a urovni nasich dvou nejslavnejsich klubu a jejich aktualni prestizi. Cca pred pul rokem lanarila Trpisovskeho Sparta. A on prestoze v minulosti trenoval jejich mladeznicke tymy a mel by tak mit ke Sparte vstricnejsi pristup, tak ji odmitl. Slavii vzal okamzite. Jak mile...

    • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

      dArtagnan     před 7 lety 23.12.2017 11:37 |  
      6 1

      Četl jsem, že expert Křetínský mu při pohovoru říkal, kde přesně musí mít postavené krajní beky apod, tak se mu na to JT vykašlal. Ještě, že toho vola za řekou máme :-)

    • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

      travel (přítel SN)     před 7 lety 23.12.2017 12:01 |  
      8 1

      Je otázka,zda rozhodující roli nesehrál v náš prospěch Nezmar.

      • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

        Travinho     před 7 lety 23.12.2017 12:40 |  
        1 0

        Podle mého jednoznačně. Kdyby měl ve Spartě s sebou Nezmara a stejné pravomoci jako u nás, tak by tam nepochybně šel.

        • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

          Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 23.12.2017 14:37 |  
          1 1

          No vzdy o tom mluvim. Jde o celkovy stav klubu, vcetne personalniho obsazeni a urceni pravomoci.

    • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

      SKEP     před 7 lety 23.12.2017 13:04 |  
      1 1

      Stěžejní úlohu při neangazovani Trpisaka sehrál lysohlavy expert Hřebík který prohlásil, že by p. Trpisovskemu nesveril ani "Béčko"...

  58. Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

    dArtagnan     před 7 lety 23.12.2017 11:33 |  
    12 1

    Nevím proč se řeší nějaká kšiltovka. Jarolím nosil vyfasovanou teplákovku a všem to bylo šumák když válcoval ligu.
    Jenom teda Poustkova kombinace sako a kšiltovka při derby, to už byla trochu pěst na oko :-)

    • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

      vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 23.12.2017 15:43 |  
      9 0

      Řečeno hezky česky,řeší se uplný hovno :-)

    • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

      Lachim     před 7 lety 23.12.2017 23:46 |  
      1 1

      Tady ale nejde o to, jak to bude vypadat. Když se podíváte na JiT při utkách Liberce, tak má na sobě kšiltovku, na které je napsáno JT (jeho iniciály) a zároveň NIKE. Logicky, Nike s JiT spolupracuje, tj. musí nosit jejich kšiltovku, možná i další věci. A když je u nás Umbro, tak nastává ten problém. Buď JiT rozváže smlouvu s Nike, nebo to Umbro dovolí, o čemž ale silně pochybuji.

      • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

        Vici     před 7 lety 25.12.2017 23:59 |  
        0 0

        Já bych to pochopil že sponzor může být problém. Ale upřímě si neumím představit že by trenérovi z Liberce Nike udělal kšiltovku s jeho monogramem. Zas taková hvězda to není. Neříkám že to možný není jen že si to neumím představit. Můžeš sem dát odkaz kde jsou ty iniciály vidět? Projel jsem pár rozhovorů. Nike ano JT jsem neviďel. Díky.

          • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

            Vici     před 7 lety 27.12.2017 00:52 |  
            0 0

            Diky vubec jsem si toho nevsimnul. Tak uvidime co vymysli :)

  59. Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

    rybarmirek     před 7 lety 23.12.2017 12:34 |  
    14 1

    Musím konstatovat že souhlasím s angažmá p.Trpisovskeho.Nikde nelze žít ze zásluh.Možná to bylo pro Šilhavého kruté a od vedeni prosakly informace,které se neměli dostat ven,ale naprosto souhlasím s daným krokem.Na nasi hru se na podzim nedalo koukat.Novému kouci přeju úspěch a vedeni trpělivost a šťastnou ruku při doplnění kádru.

  60. Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

    Akuls     před 7 lety 23.12.2017 18:51 |  
    7 9

    Tak nám nadělili pod stromeček asi dost oćekávaného nového trenéra P. Trpišovského. Mám z toho trochu smíšené pocity, protože za 60 let co Slavii sleduji, jsme tak úspěšného trenéra ještě nikdy nevyhodili. Musím se přiznat, že když jsme na jaŕe klopýtali k titulu, tak jsem si po remízách doma s Duklou a Jabloncem říkal, že to snad chtělo poslat JŠ na 3 týdny na dovolenou a povolat na tu dobu nějakého motivátora a la Franz Straka. Nakonec se ale i díky ztrátám Plzně titul povedlo JŠ vybojovat. Podle mne rozdíl mezi JŠ a JiT bude v tom, že Šilhavý hrál to co mu kvalita kádru dovolovala, tedy 4-5-1 a Trpišovský bude chtít od hráčů, aby hráli jeho systémem, útočně, nahoře se dvěma útočníky, tedy asi 4-4-2. Uvidíme, jak se mu to bude se stávajícím kádrem dařít. Úspěch navíc musí přijít hned, ve Slavii źadných 100 dní hájení neexistuje a JŠ laťku položil hodně vysoko (42 ligových zápasů, z toho 28 výher, 12 remíz a jen 2 prohry). Podle mne by JŠ hrál rád také útočněji, ale zjistil, že máme pomalý tým, který navíc dělá hodně nevynucených chyb, a to jak v přihrávkách, tak ve zpracování míće, proto jsme slabší v kombinaci a i rychlostí moc hráčů nevyniká. Navíc asi 2 nejrychlejší, s tahem na branku, Zmrhala a MvB tady chce hodně lidí vyhodit, protože mají jiné nedostatky. JŠ by asi také býval rád hrál na 2 útočníky, ale bohužel jen 4-členná záloha na dominanci ve středu pole neměla, ba dokonce byl střed zálohy (např. Hušbauer-Souček), často přehráván. Skoro jsem si říkal, že SKS by potřebovala, aby se hrál fotbal o 12-ti lidech (4-5-2).
    JiT hraje vždy na dva útočníky. I proti ACS, když hrál Liberec o 9-ti lidech, měl tzv. nahoře pořád 2 hráče a vzhledem k tomu, a asi i proto, že jim přálo štěstí i sudí Zelinka, uhráli plichtu. Podle mne ale 4 hráči ve slávistické záloze budou málo i pod JiT. Jediný systém, který soućasný kádr může hrát, je systém 4-5-1. I při tomto rozestavení se nám dařilo hrát někdy aktivně, útočně i presovat, ale bohužel jen proti některým soupeřům a jen ćást zápasu. I proto asi JŠ hrál hlavně na jistotu v obraně, neboť góly jsme dávali dost těžko a tak 0 na kontě obdržených gólů byla hodně důležitá. Je to hezké chtít jen útočit a útočit, jak má v plánu JiT, ale chce to na to mít i hráče. Stylem a la PSG, Napoli či Liverpool, jak by se nám to asi všem líbilo, to asi zatím hned tak nepůjde. Podle mne pokud bude chtít JiT hrát na 2 útočníky, bude muset hrát systémem 3-5-2 a to je dost velké rizoko v obraně. Snad se ale konečně zlepší naše koncovka a budeme střílet víc gólů než dostávat a tím pádem vítězit. Necháme se překvapit. Přeji všem požehnané Vánoce a v novém roce kromě zdraví a štěstí i hodně radosti z naší Slavie.

    • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

      Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 23.12.2017 19:22 |  
      1 0

      Dobrý nápad s tím "JiT", alespoň se to odliší od už používaného "JT" = Jaroslav Tvrdík.

      • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

        afro     před 7 lety 23.12.2017 20:30 |  
        2 0

        Zapomnel jsi na pridomek VCD. Ten naseho trenera odlisi jedoznacne. ;-)

    • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

      Chali     před 7 lety 24.12.2017 09:41 |  
      6 3

      Jo takže máme pomalý hráče, kterejm dělá problém kombinace a vůbec práce s míčem, ok. To je to druhý místo vyloženej zázrak. Přijde mi, že si tady plno lidímyslí, že když se hraje 4-5-1, hraje se tak celý utkání beze změny. To je ale rozestavení při rozehrávce, pak se s každou fází hry nějak změní, např při rozehrávce se defenzivní záložník stahuje mezi stopery a vzniká tak 3-něco-něco (Frydrych kolikrát na úrovni útočníků :D). Při pressingu jsme na dva hráče vepředu hráli, když byl pod hrotem Pepa Hušbauer, přirozeně se posouval na úroveň Škoďáka a v tu chvíli to bylo čistý 4-4-2. S Dannym pod hrotem se tohle hrát přestalo, Dannymu se do pressingu a skluzování golmanů jako Pepovi moc nechce :D.

    • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

      Dennis     před 7 lety 24.12.2017 12:25 |  
      13 3

      Hele a Šilhavý si jako v těch dvou přestupních obdobích, kdy tu byl (zima a léto), nemohl přivést hráče, jaké by chtěl? Přišlo víc jak 15 hráčů, tak si snad mohl přivést rychlé a kombinačně schopné fotbalisty, ne? Sorry, ale v kontextu tohoto mi celý tvůj komentář přijde jako pěkný nesmysl. "Šilhavý hrál s tím, co tu bylo" - ne, Šilhavý hrál s tím, co si přivedl. Jestli chtěl hrát něco jiného, měl ukázat na jiné hráče.

  61. Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

    Sapfa     před 7 lety 23.12.2017 19:51 |  
    9 7

    Zajimalo by me,jak tuto vetu chapou lidi,kteri ho tu nechteji,protoze je dle nich Spartan jak poleno: Prošel dokonce i Spartou, kde trénoval dorostence. „Ale při trénování vás fanouškovství musí opustit. Na Spartě jsem dlouho působil, znám tam všechny lidi, což ovšem neznamená, že jsem sparťan,“ líčil letos v srpnu.Zdroj: https://fotbal.idnes.cz/jindrich-trpisovsky-profil-slavia-liberec-trener-fv6-/fotbal.aspx?c=A171222_214910_fotbal_ten

    • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

      Vici     před 7 lety 24.12.2017 08:23 |  
      6 3

      Mistni mudrce musíš brát s rezervou

    • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

      Fačín     před 7 lety 24.12.2017 12:52 |  
      2 23

      Aha, takže se to potvrdilo. Nejen že je sparťan, ale je to i bezpáteřní lhář, který by zapřel i vlastní babičku, kdyby z toho kynul nějaký profit.

      • Re: Jindřich Trpišovský novým trenérem Slavie

        Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 24.12.2017 15:11 |  
        3 0

        Podle ceho soudis?