Aktuality z médií

Komentáře (135)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia vyhlásila nejlepší jedenáctku, nejvíc hlasů posbíral Kuka

    Alanor (admin)     před 7 lety 11.12.2017 10:32 |  
    13 13

    Taky si myslím, že Poborský a Berger do jedenáctky novodobých legend nepatří. Osobně mi v ní pak chybí Latka. ale hlas lidu, hlas boží.

    Jinak se objevila fáma, že snad Šilhavý na galavečeru nebyl - je to blbost, samozřejmě tam byl.

    • Re: Slavia vyhlásila nejlepší jedenáctku, nejvíc hlasů posbíral Kuka

      Akuls     před 7 lety 11.12.2017 11:11 |  
      20 5

      Naprostý nesmysl. V anketě se nehlasovalo o legendách, ale o nejlepších fotbalistech hrajících za 125 let ve Slavii, a těmi oba dva ve Slavii bez jakékoliv pochyb byli. Holt někdo dokáže za rok víc než jiný za dvacet let. Slavii navíc vydělali velmi slušné peníze a to že nedostali od Slavie nabídku když se vraceli zpátky z ciziny nebyla jejich vina. Zvlášť u Poborského se ukázalo, že to byla velká chyba. Jako jeden z mála legionářů ještě předváděl v české lize skvělé výkony. Bohužel už v dresu těch ze špatného břehu Vltavy.

      • Re: Slavia vyhlásila nejlepší jedenáctku, nejvíc hlasů posbíral Kuka

        Jachym     před 7 lety 11.12.2017 11:21 |  
        16 2

        Zcela souhlasím. Já jsem osobně sledoval Poborského na počátku jeho kariéry, když začínal v Budějcích a už tehdy bylo jasné, že to bude superhvězda. Samozřejmě moc rozumu (stejně jako řada jeho kolegů z fotbalové branže) nepobral, a i proto se vyjadřoval později tak jak se vyjadřoval. Každý prostě není Pavel Kuka, kterého bychom chtěli na bankovkách mít...:-) Ale chyba byla, jak jsi správně uvedl, i na straně tehdejšího vedení Slavie, které nedokázalo návrat Poborského "vykomunikovat".

        • Re: Slavia vyhlásila nejlepší jedenáctku, nejvíc hlasů posbíral Kuka

          kalex     před 7 lety 11.12.2017 21:54 |  
          1 0

          Já si kupoval dres Slavie v Hulíně, v malém obchůdku paní Novotné. Té paní Novotné, jejíž syn hrál ve Slavii. 97/98. Situace prý byla taková, že ani syn a ani Vlado Labant nemohli akceptovat podmínky smlouvy. Pak se nedivím ani poborakovi. Samo si mohl některé kecy odpustit. Ale Berger byl na svou dobu a svůj věk top hráčem. A ke Karlovi https://youtu.be/VqSlckdYh2k

      • Re: Slavia vyhlásila nejlepší jedenáctku, nejvíc hlasů posbíral Kuka

        Max1     před 7 lety 11.12.2017 11:33 |  
        7 9

        no...o Poborského jsme stáli, ale on raději k rudým...kdbyby držel zobák, tak ok, ale za ty kecy si nezasloužil ani nominaci. Patrik nabídku nedostal to je pravda, ale pořád zde odehrál 2 sezony a za mě udělal větší dojem, než Poborsky. Ono je pak hodně sunjektivní, kdo je nejlepší....za mě to musí být kvalití hráč, ale zároveň člověk co na Slavii neplive.

        • Re: Slavia vyhlásila nejlepší jedenáctku, nejvíc hlasů posbíral Kuka

          zeleznik2     před 7 lety 12.12.2017 12:09 |  
          1 0

          No Poborský byl profesionál, žádný klubista krom Budějovic. Šel prostě za lepším, my jsme mu tenkrát dva miliony měsíčně dát nemohli. Ale za ty výkony si je fakt zasloužil, nakonec však dopadl jako třeba Horváth. Nechtěný to fotbalista na Letné...

    • Re: Slavia vyhlásila nejlepší jedenáctku, nejvíc hlasů posbíral Kuka

      Alky (přítel SN)     před 7 lety 11.12.2017 14:37 |  
      8 3

      Já jako jihočech musím namítnout, že jsem Poborského nejen volil, ale nemám nic ani proti jeho zvolení. To co zde předvedl za sezónu, většina hráčů nepředvede za celou kariéru. Jeho nešťastná vyjádření do médií na tom nic nezmění. On je hlavně jihočech, takže jeho vztah k oběma pražským "S" bych viděl dost rezervovaně (třeba má nejradši Viktorku). http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-gambrinus-liga-rocnik-09-10/79124/ke-slavii-mam-vrely-vztah-rika-poborsky.html Navíc to neberu tak úplně jako jedenáctku legend (tak beru tu historickou), ale jako nejlepší jedenáctku. A tam určitě patří. A to píšu přesto, že mi díky němu vypadl ze sestavy můj největší oblíbenec "tohoto století", Karel Piták. To mi více vadí, že ani v nominaci nebyl Zdeněk Jánoš. Myslím, že by si to zasloužil. A vůbec, proč každý nemohl napsat úplně svojí sestavu a musel si vybírat z nabízeného? Těch "pár" tisíc hlasů, by jistě dokázali spočítat i ručně.
      Ale nic, ať si každý myslí, co chce. Od toho tu máme svobodu a buďme za ní rádi. Poborskému a některým dalším navzdory. :-)

    • Re: Slavia vyhlásila nejlepší jedenáctku, nejvíc hlasů posbíral Kuka

      travel (přítel SN)     před 7 lety 11.12.2017 16:17 |  
      1 0

      Alanore,pustil jsem si to dnes ze záznamu a v čase 25:53 tam je na chvíli vidět Šilhavý.Sice ne moc dobře (je poněkud schován za nějakou paní),ale je to určitě on,vedle něj je dobře vidět trenér brankářů Veselý.
      Jinak mě nejvíc mrzí,že se do sestavy nedostali B. Smolík a Krajčík

    • Re: Slavia vyhlásila nejlepší jedenáctku, nejvíc hlasů posbíral Kuka

      Nosorozec     před 7 lety 11.12.2017 20:25 |  
      3 2

      Já Poborskýho jako Slavistu už neuznávám. Rok tu byl, hrál dobře, to mu nikdo neodpáře. Ale v životě bych mu za ty kecy neposlal hlas, pro mě je to rudoch!

    • Re: Slavia vyhlásila nejlepší jedenáctku, nejvíc hlasů posbíral Kuka

      zeleznik2     před 7 lety 12.12.2017 12:03 |  
      0 1

      No Latka tak asi maximálně místo Simona, ten z těch hráčů Suchopárek, Suchý odkopal ve Slavii zatím nejméně..

  2. Re: Slavia vyhlásila nejlepší jedenáctku, nejvíc hlasů posbíral Kuka

    edenian     před 7 lety 11.12.2017 10:56 |  
    16 0

    Jedinej slusnej for za celej vecer dal Bozsky slavik, " Zkuste to v Cine " :-)

    A Ivo nezapomel na Mirka Janu, to me potesilo.
    Pavek Kuka se vyjadril pekne k trenerum, to ocenuju, za ta slova v teto chvili si zaslouzi uznani, hlavne nikdo nemusi pochybovat, ze to tak opravdu citi. Jako stoleta legenda je mozny jen Pepi, ale ve fanouskovske ankete mi Pavel vubec nevadi, naopak. Pamatuju si, ze k Franzovi Strakovi na lavicce Slavie pravil, ze je to nevkusne, a to me prislo skvele receno, proste gentleman.

    • Re: Slavia vyhlásila nejlepší jedenáctku, nejvíc hlasů posbíral Kuka

      o-cab     před 7 lety 11.12.2017 13:21 |  
      2 2

      ja vybuchl smichy u Lafaty od Cecha

      • Re: Slavia vyhlásila nejlepší jedenáctku, nejvíc hlasů posbíral Kuka

        edenian     před 7 lety 11.12.2017 14:09 |  
        3 0

        No, to bylo ryze cechovsky, ale Karel prekvapil :-)

  3. Re: Slavia vyhlásila nejlepší jedenáctku, nejvíc hlasů posbíral Kuka

    Akuls     před 7 lety 11.12.2017 10:58 |  
    4 0

    Docela by bylo zajímavé, kdyby dali na oficiálky přehled o počtu hlasů pro jednotlívé hráče, a to jak zvolených do obou jedenáctek, tak i všech nominovaných na jednotlivé posty v obou sestavách.
    Asi by to bývalo chtělo vyhlásit Top-jedenáctky tři: 1892, resp. 1896-1948, 1949-1992 a 1993-2017. Přece jen, aby mohl být v historické jedenáctce třeba první kapitán Slavie z roku 1896 Freja i ještě celkem nedávno aktivní hráč Peter Herda je trochu náročné.

  4. Re: Slavia vyhlásila nejlepší jedenáctku, nejvíc hlasů posbíral Kuka

    miki314     před 7 lety 11.12.2017 11:13 |  
    9 15

    Poborsky tam nemá co delat.Slavka ho uvedla do velkého fotbalu a on se pak o ni vyjadroval jako retard.

    • Re: Slavia vyhlásila nejlepší jedenáctku, nejvíc hlasů posbíral Kuka

      smely (přítel SN)     před 7 lety 11.12.2017 11:21 |  
      17 6

      Poborsky do #hvezdnasestava samozrejme patri, to ze ho mladsi rocniky (ktery si myslej, ze vedi vsechno nejlip) nezazili "na place" a pamatujou si jenom jeho pozdejsi ulety, na tom nic nemeni...na Karla se chodilo a byl to jeden z nasich nejlepsich zalozniku vubec...to samy plati i o Bergrovi, kterej se k nam chtel i vratit, ale bylo mu receno , ze ho nepotrebujeme...

      • Re: Slavia vyhlásila nejlepší jedenáctku, nejvíc hlasů posbíral Kuka

        Veta (přítel SN)     před 7 lety 11.12.2017 13:34 |  
        5 1

        Jaký arguemnt máš pro nás starší ročníky, kteří jsme na něj chodili na každý zápas a nechápeme ani jeho zařazení do nominace, natož vyhlášení?

        • Re: Slavia vyhlásila nejlepší jedenáctku, nejvíc hlasů posbíral Kuka

          Dennis     před 7 lety 11.12.2017 13:39 |  
          13 2

          Tak chápat přece nemusíš všechno, ani se vším souhlasit... Faktem je, že ať je Karel jaký je, za tehdejším titulem a do semifinále poháru UEFA nás dotáhnul on, zažil jsem to na vlastní oči a byl to skutečný rozdílový hráč. Takový, po jakém marně voláme teď. V tom týmu tehdy bylo hodně kvalitních hráčů (namátkou Suchopárek, Bejbl, Šmicer, Pěna, Šmejkal, Lerch, Vágner atd.), ale Karel dělal ten rozdíl, vždycky, když bylo potřeba, tak něco vymyslel a rozhodl zápas.

          • Re: Slavia vyhlásila nejlepší jedenáctku, nejvíc hlasů posbíral Kuka

            Veta (přítel SN)     před 7 lety 11.12.2017 17:18 |  
            5 3

            Rozumím ti a nijak nezpochyňuji jeho sportovní přínos v těch pár měsících, co tu byl. Ale následně nás několikrát poblil a zařízl (nejen mediálně). Takže si IMO nezaslouží, abychom ho adorovali a stavěli na úroveň lidí a osobností jako Pavel Kuka nebo Marek Suchý. My jsme Slavia a klub je víc než jednotlivec.

            Jinak nepředpokládám, že když budeš mít 8 měsíců v životě zaměstnavatele, který ti bude dávát tvou největší výplatu v životě a 8 měsíců se díky němu budeš cítit jako bůh a potom ti znásilní dceru, že budeš pro něj hlasovat v anketě zaměstnavatel století?!?

            • Re: Slavia vyhlásila nejlepší jedenáctku, nejvíc hlasů posbíral Kuka

              Dennis     před 7 lety 11.12.2017 17:32 |  
              6 1

              Hele, nehnal bych to do nějakých extrémů. Hráči v emocích řeknou ledacos, nakonec většina z nich není kdovíjak vzdělaná. Spoustu toho přikrášlí a překroutí média v honbě za senzací. Včera se Poborský vyjádřil docela slušně a na úrovni. Možná už to dnes s odstupem (a tom, co se stalo...) všechno taky vidí trochu jinak. Pro mě je výrazně podepsán pod největšími novodobými úspěchy Slavie a navíc nám vydělal i spoustu peněz... Teď tak uvažuju, ceny hráčů už jsou dneska úplně jinde než v roce 1996, ale vydělal nám vlastně někdo víc peněz než Poborský? Víte někdo?

              • Re: Slavia vyhlásila nejlepší jedenáctku, nejvíc hlasů posbíral Kuka

                Sapfa     před 7 lety 13.12.2017 07:34 |  
                3 0

                Rekl bych, ze ne. Mam dojem, ze to tehdy bylo cca 150 mil. Nevim, zda je to pravda, ale vse slo udajne do kapsy Rosena, ktery Karla tehdy z Viktorky pro Slavii vykoupil za sve. Rikal mi to onehda Miross, budiz mu zeme lehka. S jeho zarazenim do NEJLEPSI jedenactky souhlasim, v te novodobe ere je pro me Karel vubec nejlepsi hrac, co tu hral a je fakt, ze tehdy se opravdu chodilo na Karla. Ze neni legenda, to je jina a ja to mam tak, ze tyhle veci od sebe dokazu oddelit. Asi nejsem tak "radikalni" fanousek.To, ze se tenkrat nevratil do Slavje jsem bral jako krivdu a uz vubec jsem nechapal jeho vyjadreni. Dnes s casovym odstupem to rozhodnuti chapu,byl v nejlepsich fotbalovych letech a chtel si jeste vydelat. A verim,ze i on s odstupem casu svych tehdejsich slov lituje.

                • Re: Slavia vyhlásila nejlepší jedenáctku, nejvíc hlasů posbíral Kuka

                  Dennis     před 7 lety 13.12.2017 18:24 |  
                  0 0

                  Díky za reakci, já si právě taky myslím, že jsme nikoho dráž nestřelili, což je s podivem, jelikož ty ceny se fakt hodně posunuly... Mě tehdy taky hrozně mrzelo, že se nevrátil k nám. Mezi legendy klubu bych ho také nepočítal, tam právě patří například Piták, Latka, Hubáček, Radek Černý nebo Ulich, kteří se zase nevešli mezi nejlepší hráče.

            • Re: Slavia vyhlásila nejlepší jedenáctku, nejvíc hlasů posbíral Kuka

              smely (přítel SN)     před 7 lety 11.12.2017 18:16 |  
              0 0

              Znásilnil dceru ? Švejku, vy máte občas dost zvláštní přirovnání...

        • Re: Slavia vyhlásila nejlepší jedenáctku, nejvíc hlasů posbíral Kuka

          smely (přítel SN)     před 7 lety 11.12.2017 14:03 |  
          4 1

          viz kolega Dennis, kteremu timto dekuji za usetreny inkoust....

          • Re: Slavia vyhlásila nejlepší jedenáctku, nejvíc hlasů posbíral Kuka

            jufoun (přítel SN)     před 7 lety 11.12.2017 16:58 |  
            0 0

            Jen jestli nejsi moc #smely :D

          • Re: Slavia vyhlásila nejlepší jedenáctku, nejvíc hlasů posbíral Kuka

            Veta (přítel SN)     před 7 lety 11.12.2017 17:30 |  
            1 1

            Já reagoval na ten tvůj nesmysl (a zároveň útok na mladší ročníky). Dennis argumentuje jiným, inteligentním, způsobem.

            • Re: Slavia vyhlásila nejlepší jedenáctku, nejvíc hlasů posbíral Kuka

              smely (přítel SN)     před 7 lety 11.12.2017 18:14 |  
              1 0

              V pohodě... ty Karla nemusíš, já po něm kdysi pojmenoval našeho kokršpaněla...podobnost byla čistě náhodná, pochopitelně...:-)

  5. Re: Slavia vyhlásila nejlepší jedenáctku, nejvíc hlasů posbíral Kuka

    mabr     před 7 lety 11.12.2017 11:20 |  
    7 0

    Poborský, nepoborský.... Co to tam sakra předváděli Chinaski na ten playback? A jakou mají souvislost se Slavií? Asi mi to uniklo.

    Jinak ale moc povedený.

    • Re: Slavia vyhlásila nejlepší jedenáctku, nejvíc hlasů posbíral Kuka

      smely (přítel SN)     před 7 lety 11.12.2017 11:21 |  
      18 0

      maj nase majitele v nazvu asi, ne ? :-)))

      • Re: Slavia vyhlásila nejlepší jedenáctku, nejvíc hlasů posbíral Kuka

        mabr     před 7 lety 11.12.2017 11:25 |  
        0 0

        Je fakt, že tohle jediný mě taky napadlo :)

      • Re: Slavia vyhlásila nejlepší jedenáctku, nejvíc hlasů posbíral Kuka

        Jachym     před 7 lety 11.12.2017 11:28 |  
        0 3

        A jeden by si spolu se zlými jazyky myslel, že to byla zase nějaká TvrdíkoChina...:-))

        • Re: Slavia vyhlásila nejlepší jedenáctku, nejvíc hlasů posbíral Kuka

          smely (přítel SN)     před 7 lety 11.12.2017 11:35 |  
          1 0

          me by se tam taky libili spis Wu-Tang-Clan, ale co se da delat... :-)

      • Re: Slavia vyhlásila nejlepší jedenáctku, nejvíc hlasů posbíral Kuka

        edenian     před 7 lety 11.12.2017 11:38 |  
        3 0

        *****

        Na vyhlasovani lyzare roku je muzeme cekat taky :-)

    • Re: Slavia vyhlásila nejlepší jedenáctku, nejvíc hlasů posbíral Kuka

      Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 11.12.2017 12:54 |  
      0 3

      Chinaski na playback to byl teda úlet jak Laštůvka s Altintopem dohromady, ale jinak díky za slávistický večer:)

  6. Re: Slavia vyhlásila nejlepší jedenáctku, nejvíc hlasů posbíral Kuka

    DF007     před 7 lety 11.12.2017 11:36 |  
    9 10

    Souhlasím se všemi, kteří se domnívají, že ani Poborský ani Patrik Berger do nejlepší jedenáctky nepatří. Mezi legendy patří hráči nejen podle výkonnosti, ale také podle charakteru. Tím, že přešli na druhý břeh je měla automaticky vyřadit. Já o nich samozřejmě také trochu přemýšlel, ale legenda musí mít charakter, takže jsem je vyškrtnul, obzvláště, když si člověk uvědomí, kolik dalších hráčů bylo možné mezi legendy poslat.

    • Re: Slavia vyhlásila nejlepší jedenáctku, nejvíc hlasů posbíral Kuka

      biggris (přítel SN)     před 7 lety 11.12.2017 14:46 |  
      4 0

      Tak doufam, ze jsu nehlasoval ani pro jana koska

      • Re: Slavia vyhlásila nejlepší jedenáctku, nejvíc hlasů posbíral Kuka

        DF007     před 7 lety 11.12.2017 20:24 |  
        0 0

        Nehlasoval

    • Re: Slavia vyhlásila nejlepší jedenáctku, nejvíc hlasů posbíral Kuka

      marty1988     před 7 lety 12.12.2017 16:39 |  
      1 1

      Pak byste ale (míněno bez ironie) neměl hlasovat ani pro pana Pláničku, který k nám přešel až v momentě, kdy mu na Spartě řekli, že je na brankáře moc malý. Patrik Berger šel k nám až v momentě, kdy ho na Spartě tolik nechtěli. Po jeho návratu z ciziny jsme jej nechtěli my, tak šel do Sparty. Tohle "hnípání" se v historii, je podle mého zbytečné. Ty kroky, proč ten či onen "změní břeh Vltavy" bývají složitější, je tam hodně proměnných. Hušbauer by tu taky nebyl, kdyby hrál před dvěma lety ve Spartě základ. Zkrátka to tak chodí. A já si myslím, že všichni, kteří jsou v TOP 11, si to zaslouží. Poborský byl opravdu výjimečný hráč. To, že tu byl tak krátkou dobu a zároveň zanechal tak obrovskou stopu, je toho jen důkazem.

      • Re: Slavia vyhlásila nejlepší jedenáctku, nejvíc hlasů posbíral Kuka

        DF007     před 7 lety 15.12.2017 22:05 |  
        0 0

        Za 27 zápasů nemůže být mezi legendami. Tečka

  7. Re: Slavia vyhlásila nejlepší jedenáctku, nejvíc hlasů posbíral Kuka

    Max1     před 7 lety 11.12.2017 11:39 |  
    17 7

    Musím říct, že Poborského nesnu hodně težko....hráč vinikající, ale hrál tu jen půl sezony a pak to plivání na Slavii z jeho strany je totální ubohost a zvolení je za mě sadomasochismus. Patrik je v pohodě...hrál tu 2 roky a dobře, vrátit se chtěl, ale my neměli zájem, tak šel tam, kdo o něj stáli. Chybí mi tam Latka a to hodně. Řeči, že se nevolil slavista, ale nejlepší hráči ve Slavii je sice pravda, ale tyto věci musí jít společně. Nemohu uznávat hráče i kdyby hrál sebelépe, když pak plival na Slavii kde mohl.......

  8. Re: Slavia vyhlásila nejlepší jedenáctku, nejvíc hlasů posbíral Kuka

    Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 11.12.2017 12:38 |  
    9 1

    Jedné věci nerozumím, při vší úctě k Pavlovi, velice si ho vážím, když fanoušci hlasovali hráče za posledních 25 let a tam na pomyslný trůn Pavel patří, jak se může stát králem za 125 let? Jasným králem za 125 je Pepi Bican o tom snad nemůže být polemika, neměl být vyhlášen Pavel jako vítěz ankety za 25 let a Pepi Bican za celých 125 let?

    • Re: Slavia vyhlásila nejlepší jedenáctku, nejvíc hlasů posbíral Kuka

      biggris (přítel SN)     před 7 lety 11.12.2017 14:48 |  
      3 0

      Podle me je to tim, ze spousta hlasujicich hlasovala jen pro tu soucasnou jedenactku...a tam ho meli proste skoro vsichni.

      • Re: Slavia vyhlásila nejlepší jedenáctku, nejvíc hlasů posbíral Kuka

        Dennis     před 7 lety 11.12.2017 15:20 |  
        0 0

        Přesně, v té novodobé jedenáctce bylo místo pro tři útočníky (čert vem proč, když hrajeme na jednoho útočníka...), někdo tam dal Vlčka, někdo Škodu, někdo třeba i Doška, Váchu nebo Vágnera, ale všichni tam asi dali Kuku. Ten se tam přímo nabízel. Roli v tom mohl sehrát i fakt, že Šmicra šoupli do zálohy (podle mě schválně, aby se vedle Kuky mohlo dostat i na strůjce postupu do LM Vlčka a na současnou ikonu Škodu, kdyby Šmicra nechali v útoku, kde jinak většinu kariéry hrál, tak by se na jednoho ze zmíněných nedostalo), tam ho v konkurenci celé řady záložníků leckdo opomněl nebo nevybral. Kdyby byl Šmicer v útoku, mohlo to být mezi ním a Kukou hodně vyrovnané. I tak by asi Kuka vyhrál. Přál jsem mu to, byl evidentně dojatý. Jinak hodně tu píšete, že chyběl Latka, mě chyběl spíš Krajčík, vůbec nejlepší bek, co tu kdy od revoluce hrál... Hodně podepsaný nejen po sešívanými tituly, ale hlavně pod koukatelným fotbalem, co jsme tenkrát předváděli...

        • Re: Slavia vyhlásila nejlepší jedenáctku, nejvíc hlasů posbíral Kuka

          kalex     před 7 lety 11.12.2017 21:12 |  
          0 0

          No Ašanin a Labant byli lepší.

          • Re: Slavia vyhlásila nejlepší jedenáctku, nejvíc hlasů posbíral Kuka

            Dennis     před 7 lety 12.12.2017 09:25 |  
            3 0

            Ašanin byl dobrej, Labant také, ale Krajčíka bych i s ohledem na týmové úspěchy stavěl výš. Jeho přínos pro tým byl ve své době obrovský a dosáhli jsme s ním v sestavě na dva tituly a LM.

            • Re: Slavia vyhlásila nejlepší jedenáctku, nejvíc hlasů posbíral Kuka

              dupy77     před 7 lety 12.12.2017 19:07 |  
              0 0

              Přesně tak mě tam Krajčík taky chybí pro mě nejlepší bek

  9. Trenér

    Travinho     před 7 lety 11.12.2017 12:45 |  
    1 16

    Poborský, ty jsi hovado!!! Jinak po včerejšku je už celkem jasné, že trenér Šilhavý nebude pokračovat v pozici kouče a jsem dost zvědavý na koho nakonec naše vedení ukáže. Obecně se favorizuje Trpišovský, což není špatný trenér, ale mně by se líbil někdo z dua Šmejkal - Hapal. Oba mají dlouhodobě výsledky a preferují moderní kopanou. Naopak bych byl rád, kdyby to nebyl Kozel nebo někdo ze zahraničí. To by byl v průběhu sezony obzvlášť velký hazard.

    • Re: Trenér

      sTizz (přítel SN)     před 7 lety 11.12.2017 12:54 |  
      1 0

      Karel je zbehlej pes :) Ale malokdo to ze Slavie dotahnul do top tymu sveta..

      • Re: Trenér

        Travinho     před 7 lety 11.12.2017 12:58 |  
        9 6

        A taky málokdo měl takové kecy proti Slavii jako zrovna Karel. Navíc u nás odehrál pouze rok a ne 10 let.

    • Re: Trenér

      martyni (přítel SN)     před 7 lety 11.12.2017 13:02 |  
      2 0

      Mozna mi něco uniklo, co se stalo včera, ze je to uz jasny? :)

      • Re: Trenér

        Travinho     před 7 lety 11.12.2017 13:27 |  
        1 4

        Těch indicií je víc než dost. V podstatě stačí Šilhavého nevystoupení na podiu při galavečeru.

        • Re: Trenér

          smely (přítel SN)     před 7 lety 11.12.2017 14:07 |  
          17 0

          tak to sem klidnej, pac na podiu nevystoupil ani Trpis., tudiz k nam nejde... :-)

          • Re: Trenér

            edenian     před 7 lety 11.12.2017 14:16 |  
            1 0

            smely dneska nejvtipnejsi :-), vcera jsi mel moderovat!

          • Re: Trenér

            martyni (přítel SN)     před 7 lety 11.12.2017 14:40 |  
            2 0

            smrja, a kdo teda vystoupil? Bude nas trénovat Kuka? :)

            • Re: Trenér

              smely (přítel SN)     před 7 lety 11.12.2017 14:47 |  
              2 0

              podle vcerejsich indicii bych tipoval Gotjaka s Malatnym...

            • Re: Trenér

              Jachym     před 7 lety 11.12.2017 15:20 |  
              2 0

              Mistr Gott. To bude jako by nás trénoval pán Bůh...:-)

    • Re: Trenér

      Jachym     před 7 lety 11.12.2017 13:18 |  
      3 1

      No, počkej až nějaké dítě, které učíš a pořádně ho setřeš na rodičovské schůzce, spustí se spolužáky skandování: Travinho, ty jsi hovado! :-))

      • Re: Trenér

        Travinho     před 7 lety 11.12.2017 13:26 |  
        4 3

        No, pokud bych je ponižoval do médií jako Poborský Slavii...

        • Re: Trenér

          Akuls     před 7 lety 11.12.2017 16:46 |  
          2 1

          Koukám, že i v tomto případě platí: "Kdo neumí, učí".

    • Re: Trenér

      TSeguinTS     před 7 lety 11.12.2017 14:08 |  
      4 2

      Když už změnu, tak z hlediska klubismu by se mi zamlouvala trenérská dvojice Šmejkal - Suchopárek.

    • Re: Trenér

      amon     před 7 lety 11.12.2017 14:28 |  
      12 0

      tak Astana dostala Sporting Lisabon. Hratelný soupeř a výzva pro Dannyho, který by tenhle dvojmač rozhodnul a pak bysme měli ten můj vytoužený Arsenal.. Ta lítost z nepostupu do jara a nepovedenýho jedinýho mače v podzimní UEFA je velká a neměl jsem sílu na to ani koukat. Stejně si myslím, že by JŠ měl zůstat a ne zas všechno překopávat. Nebýt "golmana" tak jsem byli v pohárech na jaře a na Plzen bysme ztráceli nějakých 9bodů

      • Re: Trenér

        iwanowicz     před 7 lety 11.12.2017 14:56 |  
        3 4

        Tohle svadeni neuspechu na golmana je az moc zjednodusenej pohled. Na hristi je cely tym, O nepostup do LM se nejvic z hracu zaslouzil Rotan tim neuveritelnym kiksem, kterym namazal na gol. A kdyby nasi hraci promenili jen 1/3 tutovek, tak jsme kazdy zapas, kdy Lastuvka chyboval vyhrali. Zadny hrac neodehral podzim v top forme, chybovali vsichni. Mozna Jugas a Deli si udrzeli vysokej standart celou pulsezonu.

        • Re: Trenér

          belmis (přítel SN)     před 7 lety 11.12.2017 15:02 |  
          6 0

          Svádět vše na gólmana je jednoduché, stejně tak na Rotaně. V tom zápase nedali jasnou tutovku také Frydrych a Hušbauer.

          • Re: Trenér

            Jachym     před 7 lety 11.12.2017 15:18 |  
            3 0

            Mešanovič trefil tyčku a odvetě spálil tutovku Danny. To nicméně nic nemění na tom, že Laštůvka nechytil nic navíc a s bídou chytil to, co chytit měl...

            • Re: Trenér

              belmis (přítel SN)     před 7 lety 11.12.2017 20:07 |  
              4 0

              Já se Laštůvky nezastávám, ale hodit všechno na něj, když nám drhne hodně útok, je nespravedlivé.

        • Re: Trenér

          amon     před 7 lety 11.12.2017 16:08 |  
          3 2

          bohužel máme pravdu všichni, ale ve výsledku to nic nemění. Smolný podzim. Každý mač se dal vyhrát a byli jsme lepší. Já jsem věčný optimista. Věřím, že udržíme 2. flek a v létě se z kvaldy prostřílíme do CL, protože všechnu smůlu jsme si už vybrali. Zas takový mančafty tam nebudou a se Celticem a i Nice jsme hráli vyrovnaný mače.

          • Re: Trenér

            bububu (přítel SN)     před 7 lety 12.12.2017 09:18 |  
            3 0

            Uvědomuješ si, že nemistrovská část kvalifikace LM se dost zásadně mění? Že nově z nemistrovské kvalifikace postoupí do LM 2 týmy?

            Zas takový mančafty tam nebudou? Kdyby skončily ligy teď, tak můžeme narazit na Monaco, CSKA, Sporting, Dynamo Kyjev, Charleroi, Baseksehir, Basilej, Ajax, PAOK, Sturm.

            Opravdu myslíš, že přes 3 takové soupeře projdeme do LM, když jsme nebyli schopni vyřadit ani APOEL. Někteří by se měli vrátit z té stratosféry zpátky do reality, nic ve zlém :)

    • Re: Trenér

      Robinator     před 7 lety 11.12.2017 15:39 |  
      1 6

      dneska by mělo být nějaké zasedání Slavie,..a prý je Trpiš jasnej..tak sem fakt zvědavej, jestli se muj zdroj osvedci :D

      • Re: Trenér

        amon     před 7 lety 11.12.2017 16:10 |  
        7 2

        doufám, že ne. Fakt se bojím, abysme nebyli jako RB a během 2let 5 trenérů a všem k smíchu.. Nechat do jara a pak přijít skutečného trenéra a ne někoho, kdo má potenciál, ale působil jen v provinčním týmu bez tlaku

        • Re: Trenér

          Robinator     před 7 lety 11.12.2017 16:17 |  
          4 4

          tak Rudý si teď rvou vlasy na hlavě..Kdyby angažovali duo Nezmar - Trpiš..jsou teď podle mě trošku jinde..ale to je můj osobní názor

          • Re: Trenér

            amon     před 7 lety 11.12.2017 17:56 |  
            0 3

            Nezmar určitě o tom Trpišovi fakt nejsem přesvědčený. Má za sebou Viktorku Žižkov a Libe a žádný velký zázrak, nebo větší než má za sebou JŠ, jsem nepostřehnul. Jestli jsou v RB chytří, dají neodolatelnou nabídku Grygerovi, který je dle mého ještě nad Nezmarem, díky svým zahraničním štacím a velkoklubům, kterými prošel. A pokud jsme u RB, tak jejich trápení začalo tím, že vyhodili (odstoupil) Ščasnýho po prohraným derby s náma (v Evropě byli nadmíru úspěšní) a od té doby se to nezastavilo. Už ty trenéry ani nevyjmenuju. Zůstat tam Ščasný a dát mu na posily to co taliánovi, tak jsou dnes úplně jinde

            • Re: Trenér

              Travinho     před 7 lety 12.12.2017 08:12 |  
              2 0

              V čem je Grygera nad Nezmarem? V tom, že ve Zlíně nakoupili 10 záložníků a jaksi nepostřehli, že jim chybí stopeři a útočníci?

              • Re: Trenér

                amon     před 7 lety 13.12.2017 13:41 |  
                0 0

                velký fotbal: ajax, juventus, fulham, jazyky..

                • Re: Trenér

                  Travinho     před 7 lety 13.12.2017 18:27 |  
                  0 0

                  Počkat, nikde jsem nepostřehl, že by hledali posilu na pravý kraj obrany, já že se mluvíme o manažerovi. Nezmar je jazykově vybaven též.

          • Re: Trenér

            hiker42     před 7 lety 11.12.2017 21:32 |  
            0 0

            aby sis nerval vlasy na hlavě, až k RB půjde Jarda Šilhavý. to pak bude derby, viď.

      • Re: Trenér

        travel (přítel SN)     před 7 lety 11.12.2017 16:25 |  
        4 1

        Těžko:
        Jaroslav Tvrdik‏
        @JaroslavTvrdik
        9. 12.
        Víc
        A ke spekulacim medii, Jan Nezmar se ujal svoji funkce a pripravuje se sportovnim usekem a trenery vyhodnoceni podzimu, ale na pondeli ani nejblizsi dalsi dny neni planovano radne ani mimoradne zasedani predstavenstva Slavie.

        • Re: Trenér

          Robinator     před 7 lety 11.12.2017 16:29 |  
          2 0

          tak jsem zvědavý, jestli bude do konce týdne a nebo jestli se to nějak pohne..kdyby náhodou Jarda Šilhavý zůstal, mělo by se taky asi něco vydat..aby se umlčely spekulace

          • Re: Trenér

            honza_sl     před 7 lety 11.12.2017 17:13 |  
            4 0

            Já si právě myslím, že už vyjádření, dementi atd bylo dost. Pokud má JŠ zůstat, interně bych sdělil JŠ "pokračuješ, máš důvěru" a navenek opakoval: "JŠ má u nás platnou smlouvu". A basta fidli :-)

        • Re: Trenér

          rak (přítel SN)     před 7 lety 11.12.2017 17:52 |  
          6 0

          No, to je dobře. Naštěstí snad Nezmar není blázen, aby se nechal vyhecovat různými více či méně hysterickými výkřiky a spekulacemi novinářů. Jak sám říkal, chce si to vyhodnotit v klidu, rozebrat s trenéry. To je správná cesta.
          Buď dojde k závěru, že to s trenéry zkusí do konce sezóny a uvidí se (za mně správně) a nebo třeba i ne. Ale přijít a hned vyhazovat trenéra, nevím. S Trpišovským by to navíc bylo docela rozebrání Liberce a to asi také nechce. Navíc po včerejší slávě, kdy Kuka jako ikona klubu zcela jednoznačně a důrazně podpořil trenérský tým by to tedy bylo tzv. chucpe.
          Někde se objevilo srovnání Šilhavého situace s Lavičkou ve Spartě, která ho takto v zimě podržela, ale pak stejně vyhodila. No ano, může to dopadnou podobně. Lavičkovi se, pokud si pamatuji, nepodařilo i opakovaně dosáhnout nejvyšších cílů. Otázkou ale je, jestli to po jeho vyhození pro Spartu bylo lepší. Myslím, že spíš naopak.

  10. Re: Slavia vyhlásila nejlepší jedenáctku, nejvíc hlasů posbíral Kuka

    Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 11.12.2017 13:15 |  
    6 0

    Já myslím, že tu anketu strašně přeceňujete. Je samozřejmě ovlivněna dobou konání, kdy mladší hráči, které hlasující ještě pamatují mají samozřejmě daleko větší šanci, než hráči které znáte jen z doslechu nebo vyprávění. Já bych se tak nevzrušoval a bral s velkým nadhledem.

  11. Re: Slavia vyhlásila nejlepší jedenáctku, nejvíc hlasů posbíral Kuka

    honzah (přítel SN)     před 7 lety 11.12.2017 13:43 |  
    0 0

    Ten divný pocit, když 20 let fandíš Slavii a v nejlepší jedenáctce posledních 25 let převažují hráči, které jsi minul...

  12. Re: Slavia vyhlásila nejlepší jedenáctku, nejvíc hlasů posbíral Kuka

    Hubacek     před 7 lety 11.12.2017 14:27 |  
    13 2

    Mně tam chyběl David Hubáček ..to byla legenda , nejvíc zápasů a byl u nás vždy . Iron man a i jeden gol stačil vsítit

    • Re: Slavia vyhlásila nejlepší jedenáctku, nejvíc hlasů posbíral Kuka

      Wulfstan (přítel SN)     před 7 lety 11.12.2017 16:48 |  
      9 0

      Tak minimálně dva hlasy jsi dostal, Davide. (Předpokládám, že sám sis taky poslal) ;-)

  13. Re: Slavia vyhlásila nejlepší jedenáctku, nejvíc hlasů posbíral Kuka

    apavka     před 7 lety 11.12.2017 15:55 |  
    7 3

    K tomu Poborákovi bych chtěl jen říci, že rozhodně patřil k těm nejlepším co ve Slavii hrálo a tehdy mě hodně mrzelo, že se nevrátil do Slavie. Ale na jeho obranu bych chtěl napsat,že tehdejší Slavie neměla na něj peníze a proto se nedohodli a navíc snad měl o něm Doležal do médií říci, že o důchodce ve Slavii nestojíme.

    • Re: Slavia vyhlásila nejlepší jedenáctku, nejvíc hlasů posbíral Kuka

      warhammer (přítel SN)     před 7 lety 11.12.2017 17:45 |  
      4 0

      To těžko bude pravda. Poborský přišel z Lazia do Sparty v r. 2002, Doležal začal působit ve Slávii až v r. 2006.

  14. Re: Slavia vyhlásila nejlepší jedenáctku, nejvíc hlasů posbíral Kuka

    Kzlo     před 7 lety 11.12.2017 18:51 |  
    5 1

    Za mne tam chybí Latka. Pro mne opravdovy slavisticky srdcar

  15. Re: Slavia vyhlásila nejlepší jedenáctku, nejvíc hlasů posbíral Kuka

    Petr9608     před 7 lety 11.12.2017 21:22 |  
    0 0

    Řéba tam byl?

    • Re: Slavia vyhlásila nejlepší jedenáctku, nejvíc hlasů posbíral Kuka

      hiker42     před 7 lety 11.12.2017 21:38 |  
      4 0

      seděl vedle Sisáka a Janouška.

  16. Re: Slavia vyhlásila nejlepší jedenáctku, nejvíc hlasů posbíral Kuka

    Novasinho     před 7 lety 11.12.2017 21:56 |  
    1 1

    Byl to dle mého velmi důstojný večer, moc se mi to líbilo, ale nepřipadalo vám taky, že Šmíca byl tak trochu společensky unaven? :-)))

    • Re: Slavia vyhlásila nejlepší jedenáctku, nejvíc hlasů posbíral Kuka

      Jachym     před 7 lety 12.12.2017 11:36 |  
      0 0

      Tak na jeho postavě i obličeji je trochu vidět, že poslední léta víc rautuje než sportuje...:-)

  17. Slavia vyhlásila nejlepší jedenáctku, nejvíc hlasů posbíral Kuka

    tomblesk     před 7 lety 12.12.2017 03:06 |  
    2 0

    Večer pěkný, důstojný. Je věcí vkusu každého, jak si to vyhodnotí.
    Totéž platí i o hlasování. Mně se podařilo trefit "historickou" jedenáctku. Hlavně jsem rád za Koška, protože hlas pro něj je dnes už jen od znalců historie. Dnes se skoro nic neví o jeho peripetiích s 1. světovou válkou /válečné zranění/ a Rakouskem /šikana v mírném slova smyslu/, takže za Koška jsem rád, osobně nejvíc pak za Pláničku, ale ten naštěstí prostě neměl alternativu.
    Z té novější sestavy mi nevyšel hlas akorát pro Matěje Krajčíka a Martina Latku /i ten se mi vešel do hlasu "jentaktak"/ ale respektuju volbu a že nejvíc hlasů má Pavel Kuka je dobře. Ostatně osud Bicana v hlasování nejspíš "zpečetil" jeho /ne/povedený synáček, ale za to Pepi nemůže ....a v hlasování se "spočítá" kdeco.
    Jinak celkově si myslím, že to dopadlo líp než nějaké sračkové volby čehokoliv do čehokoliv.... Raději takováto hlasování, než... - raději dávám šmytec!!!

    • Re: Slavia vyhlásila nejlepší jedenáctku, nejvíc hlasů posbíral Kuka

      Jachym     před 7 lety 12.12.2017 09:51 |  
      0 0

      Potěšils mě, že se mohu zařadit mezi znalce historie...:-)

  18. Faćr

    Fulham     před 7 lety 12.12.2017 07:24 |  
    0 0

    Tak lidi...doufejme,že to dnes dobře dopadne!

    • Re: Faćr

      Novasinho     před 7 lety 12.12.2017 08:02 |  
      0 0

      Ale co je dobrý výsledek???

      • Re: Faćr

        Fulham     před 7 lety 12.12.2017 09:22 |  
        0 0

        Fousek. Asi teda ...

        • Re: Faćr

          Jachym     před 7 lety 12.12.2017 09:48 |  
          0 0

          No, možná o fousek...:-)

    • Re: Faćr

      murena     před 7 lety 12.12.2017 10:54 |  
      0 0

      Moc tomu nevěřím pokud se Morava nezasekne tak to StB zařídí

    • Re: Faćr

      murena     před 7 lety 12.12.2017 11:19 |  
      1 0

      Ahoj Fulhame nevím jestli to sleduješ zatím nám UEFA slušně vyhrožuje máme poslouchat nebo bude zle prý se máme stát plnohodnotným a poslušnym členem no nevím jak v tomto případě můžeme být plnohodnotný člen.

      • Re: Faćr

        Jachym     před 7 lety 12.12.2017 11:34 |  
        3 5

        No, těch výhrůžek je z Evropy v poslední době nějak moc: Nedávno nám kromě fotbalové vyhrožoval i zástupce té politické unie, nějaký německý knihkupec, že se máme podřídit nebo...

        • Re: Faćr

          martyni (přítel SN)     před 7 lety 12.12.2017 12:10 |  
          2 1

          Tak tohle asi zarizovala Dasa..:). Jinak podrizovani se pravidlum, která jsme sami prijali, je vcelku normalni. Tak doufam, ze se nekomu nestejska por Rusku, to nevyhrozuje, rovnou posila tanky..

          • Re: Faćr

            Jachym     před 7 lety 12.12.2017 12:42 |  
            2 4

            je vidět, že Putin pouze mnohým nahradil Lenina coby hlavy, která na nás vykoukne z každé masové konzervy a může i za to, že člověk dostane rýmu...:-))

            • Re: Faćr

              Fulham     před 7 lety 12.12.2017 13:50 |  
              3 0

              Normalizační komise woe....bych je do tý držky nakop

              • Re: Faćr

                smely (přítel SN)     před 7 lety 12.12.2017 15:55 |  
                3 0

                me prijde teda na ty cely taskarici nejvtipnejsi, jak Cap verejne oznaci Zlamala jako totalne neschopnyho manazera a ve finale je Zlamal opet kandidatem na mistopredsedu za Moravu...to je podle me #top :-)))

        • Re: Faćr

          honza_sl     před 7 lety 12.12.2017 14:52 |  
          9 1

          Hele, Tvoje komentáře k fotbalu jsou rozumný a vtipný, ale musíš v každém cca pátém příspěvku furt zdůrazňovat, jak nefungují média a je hnus EU? To je podobný, jako u Dobiho, jehož si také vážím za názory na fotbal, a který bude mít skoro u všeho Kollára, slovanskou Lípu a útoky na ČT... Fakt by to nešlo bez toho? :-)

          • Re: Faćr

            Jachym     před 7 lety 12.12.2017 15:20 |  
            1 8

            Když tady se ta paralela s arogantním výstupem knihkupce přímo nabízela:-) Zvláště když v jeho kritice se sjednotilo skoro celé názorové spektrum v ČR. ...A ještě k tomu "hnusu" ohledně EU: Díky svému tehdejšímu působení ve státní správě (coby čerstvý absolvent VŠ) jsem se osobně podílel na harmonizaci naší legislativy v jednom konkrétním odvětví a za několik let poté také na organizaci (z mé strany upřímných) oslav vstupu do EU. Takže není to tak, jak zkratkovitě vyvozuje martyni, že kdo nejásá nad zářnými eurozítřky v podání současné garnitury EU, je v podstatě ruským agentem.

            • Re: Faćr

              martyni (přítel SN)     před 7 lety 12.12.2017 16:50 |  
              3 1

              Ale no tak, Jachyme.. trochu to prehanis a prekrucujes.. ta tvoje poslední veta je jen klise jak z titulku parlamentních listu.. obsah je uplne mimo.

              • Re: Faćr

                Jachym     před 7 lety 12.12.2017 17:16 |  
                1 2

                No, já jsem přesvědčený, že co se týče obsahu, jsem ťal do "živého". Klišém je naopak onen odkaz na Parlamentní listy.

                • Re: Faćr

                  martyni (přítel SN)     před 7 lety 13.12.2017 08:42 |  
                  2 1

                  Obavam se, ze to ukazuje na tve "ochote" naslouchat nam z druhy strany barikady, když si myslis, ze evidentni odsuzujici klise tne do ziveho. To je presne ten pristup, kvůli kterymu je společnost rozdelena.

                  • Re: Faćr

                    Jachym     před 7 lety 13.12.2017 09:11 |  
                    1 1

                    No, já myslím, že v té ochotě si "politicky" naslouchat nemáme vůbec co vyčítat :-)

                    • Re: Faćr

                      martyni (přítel SN)     před 7 lety 13.12.2017 09:14 |  
                      1 1

                      To je mozny..:). Jen ale upozorňuju na to, ze to je typicky priklad..:)

        • Re: Faćr

          delijebuh     před 7 lety 13.12.2017 13:58 |  
          3 1

          Pokud narážíte na Martina Schulze, tak ten je nyní pouze šéfem německých sociálních demokratů. Není žádným zástupcem EU. Předsedou Evropského parlamentu přestal být v lednu. Když už sem musíte psát takové věci, je dobré si alespoň zjistit fakta.

          • Re: Faćr

            Jachym     před 7 lety 13.12.2017 14:50 |  
            1 0

            Díky za poučení. Toto já všechno i z titulu své pracovní profese vím velmi dobře. Samozřejmě formálním zástupcem EU (momentálně) není, ale (jak je německým dobrým zvykem), mluví za cekou EU.

            P.S.: A bohem je hlavně Pavel Kuka, kterého chceme na bankovkách mít...:-)

  19. Re: Slavia vyhlásila nejlepší jedenáctku, nejvíc hlasů posbíral Kuka

    Hajsi     před 7 lety 12.12.2017 10:46 |  
    4 7

    Večer důstojný. Zvolení Poborského ostuda, je plno hráčů, kteří by si to zasloužili více, než někdo kdo se otíral o Slavii. Chybí mi tam Hubáček, Latka, Tavares nebo Kalivoda. Playback od interpretů také nic moc. Abych nebyl jenom kritický....hodně se mi líbily zpívané chorály, projev Jana Suchopárka a i dojatý Pavel Kuka.
    http://www.eurofotbal.cz/clanky/slavii-se-nelibi-vyroky-poborskeho-29277/

  20. Re: Slavia vyhlásila nejlepší jedenáctku, nejvíc hlasů posbíral Kuka

    miki314     před 7 lety 12.12.2017 11:57 |  
    5 7

    Chtel bych vzkázat tem kteří obhajuji Poborskeho aby si vyhledali clanky ve kterých hovori o Slavii.Mi nevadi, ze není slavista, ale pomlouvat klub, který ho dovedl do velkého fotbalu je ubohost.On je na urovni Vachy a Dockala.Pro mne je to zmetek!!! A můžete mi dat minusu kolik chcete, ale asi nebudete mit to prave Slavisticke srdicko.A jen tak mimochodem.Ja zacal chodit na zapasy Slavie v roce 1964.

    • Re: Slavia vyhlásila nejlepší jedenáctku, nejvíc hlasů posbíral Kuka

      iwanowicz     před 7 lety 12.12.2017 12:26 |  
      4 3

      Srovnavat Poborskeho s Vachou, no nevim teda.. Jo a klidne se priznam, ze jsem jeden z tech, co ho do te sestavy dal. Pro mne top hrac z tech, co byli v nominaci.

      • Re: Slavia vyhlásila nejlepší jedenáctku, nejvíc hlasů posbíral Kuka

        Jachym     před 7 lety 12.12.2017 12:53 |  
        2 3

        Já také a jen bych tě trochu doplnil a výrazně se zastal i Váchy, shodou okolností také Karla, který s ním ve stejnou dobu začal hrát ligu v Budějcích:-) Výrazně se prosadil i během angažmá u nás, a to včetně gólů v lize i v evropských pohárech.

        • Re: Slavia vyhlásila nejlepší jedenáctku, nejvíc hlasů posbíral Kuka

          pevek     před 7 lety 14.12.2017 22:03 |  
          0 0

          Asi myslel jinyho Vachu. Neni Vacha jako Vacha, zatimco Lukasovi nemuzu prijit na jmeno, Jihocech s ostre rezanymi rysy a golovym cuchem Karel Vacha byval mym oblibencem. Treba jizda PVP v roce 1998 byla lemovana jeho goly.

  21. Re: Slavia vyhlásila nejlepší jedenáctku, nejvíc hlasů posbíral Kuka

    zeleznik2     před 7 lety 12.12.2017 12:01 |  
    3 1

    Za mne spokojenost, Pavel Kuka si to zaslouží. Nominace Karla Poborského vyvolává asi největší diskuzi. Ale prostě to byl opravdu skvělý fotbalista, to že šel pak k rudým, to je věc druhá, to samé Patrik Berger nebo Pavel Horváth.

  22. Re: Slavia vyhlásila nejlepší jedenáctku, nejvíc hlasů posbíral Kuka

    miki314     před 7 lety 12.12.2017 12:45 |  
    1 7

    Pro iwanowicz.Ja netvrdim, ze nebyl vyborny fotbalista.Ale pro me je slavisticka legenda například, Latka, Rehak, Peter Herda a dokonce i Husby pro Slavii udelal uz vic jak Poborsky.A hlavne ji nikde nepomlouvali.

    • Re: Slavia vyhlásila nejlepší jedenáctku, nejvíc hlasů posbíral Kuka

      iwanowicz     před 7 lety 12.12.2017 13:06 |  
      10 1

      Ok, ja to chapu. Hlasoval jsem pro sportovne nejlepsi jedenactku. Kdo je jakej srdcar jsem v potaz tolik nebral. No a myslim, ze Poborsky sam dneska dobre chape, ktery klub tu ma uroven. Vzdyt ho z toho druhyho klubu vyhodili smskou.

      • Re: Slavia vyhlásila nejlepší jedenáctku, nejvíc hlasů posbíral Kuka

        Boo_SKS     před 7 lety 12.12.2017 13:41 |  
        6 2

        Máš samozřejmě naprostou pravdu. Kdyby se ta anketa jmenovala "největší legendy Slavie," určitě by výsledky dopadly úplně jinak. A tvrdit, že Hušby už pro nás udělal víc než Poborský, je také zcestné. Byť je mi z duše nesympatický, tak je nutné uznat, že nás táhl celým ročníkem a pomohl k titulu, semifinále UEFY a pak od nás přestoupil přímo do Man Utd, čímž nám také zvětšil mezinárodní renomé. Hušby přispěl k titulu, ale zatím nic víc. Na Apoelu ve svých šancích selhal a dvě branka na Maccabi jsou hezké, ale ve finále nic neřešily.

  23. To je síla

    belmis (přítel SN)     před 7 lety 12.12.2017 15:12 |  
    11 0

    Grigorij Surkis: „Nerad bych, aby musela FIFA vzít do ruky skalpel a řešit to místo vás. A věřte, že ta možnost existuje. Staňte se plnohodnotnými a POSLUŠNÝMI členy.“
    Björn Vassallo znovu pohrozil Česku, že do něj pošle „normalizační komisi“. „MYSLÍM, ŽE TOHLE ZAŽÍT NECHCETE.
    Míra Pelta: „Přijel pan místopředseda Surkis, člověk, který má sílu"

    Tak tohle je vážení jako za komančů.... Surkise po prvním projevu měl někdo kopnout do zadnice a vyhodit ho...těch příkazů, zákazů, nařízení a doporučení je každým rokem víc a víc. Připadá mi, že svoboda z 90. let jde pomalu, ale jistě do háje.

    • Re: To je síla

      murena     před 7 lety 12.12.2017 15:26 |  
      12 0

      Je to hnus co se tam děje bohužel Morava se podělala a stbprase se skřetem z rb dosáhli svého je na čase aby JT zarazil sponzorování toho spolku a snad se přidají i ostatní.

    • Re: To je síla

      sTizz (přítel SN)     před 7 lety 12.12.2017 18:48 |  
      5 0

      Surkis: „Pošleme k vám normalizační komisi," hřímal místopředseda UEFA Grigorij Surkis. V ruštině a s patřičným akcentem k tomu dodal, že na český fotbal bude uvalena nucená správa a výbor pro normalizaci převezme pravomoci od výkonného výboru.
      Ode dneska se pridavam k pokriku UEFA MAFIA,to je neuveritelne.
      Proc by melo UEFA nebo FIFA tak vadit dvojkomorove usporadani? Momentalne se nehralo o to mit 1 nebo 2 komory,ale o to,ze ta 1 silnejsi komora je rizena stbakem,jsou v ni prevazne zlodeji,vyderaci a nicemove. Az odejde Berbr nekam do pr....,nebude mit s jednokomorovym usporadanim nikdo problem.

  24. Re: Slavia vyhlásila nejlepší jedenáctku, nejvíc hlasů posbíral Kuka

    Akuls     před 7 lety 12.12.2017 15:27 |  
    7 2

    Existuje snad ukrajinské přísloví: "Neplivej do studánky, nevíš kdy se z ní budeš muset napít". Naši fotbalisté se většinou nevyjadřují o svých bývalých chlebodárcích, pokud tedy jejich výroky nepřekrucují novináři, a také nevíme zda k těmto výrokům nejsou dohnáni postupem svého bývalého klubu, příliš diplomaticky. Přitom by jim to nic neudělalo. To třeba takový švédský skvělý fotbalista Henrik Larsson, který hrál za Helsinborg, Feyenoord, Celtic, Bercelonu nebo ManU, kam přijel tam byl svými bývalými obdivovateli stále oblíben, o svých bývalých klubech také mluvil jen v superlativech a také vstŕelené góly proti svým někdejším chlebodárcům neslavil a nikoho neprovokoval. Nicméně tato anketa se netýkala srdcařů, ale nejlepších fotbalistů a drtivá většina hlasujících to tak naštěstí tak vzala a proto jsem strašně rád, že v TOP sestavě jsou hráči jako Poborský či Berger. Ono by se také mohlo stát, že zdejší moralisté by do sestavy nedali ani asi největšího klubistu a srdcaře jakého jsem za 60 let ve Slavii zažil, a to Frantu Veselého, za to, že Slavii oznámil, že přestoupí do Hradce. Králové, pokud nedostane rychle byt, a to v příslušném poschodí. A podobné hříchy ke Slavii má skoro každý, od Jana Koška, přes Franci Svobodu, Honzu Lálu, až třeba k Peterovi Herdovi a jeho vytrucovanému přestupu, když si nepadl do oka s trenérem Máčalou. Líbilo se mi, jak to řekl moderátor večera Leoš Mareš - bylo to nějak takto - Karle Poborský, slávističtí fandové na Vás nezapomněli, jste stále člen naší slávistické rodiny a nevšiml jsem si, že by proti tomu Steve protestoval.

  25. malík

    buri     před 7 lety 12.12.2017 15:28 |  
    3 0

    je to v háji...

  26. Re: Slavia vyhlásila nejlepší jedenáctku, nejvíc hlasů posbíral Kuka

    murena     před 7 lety 12.12.2017 15:44 |  
    17 0

    Predstavitele Slavie, Dukly a Teplic hlasovali na VH FA CR verejne proti volbe Romana Berbra. 4 kluby se zdrzely. Dekuji vsem za odvahu. Respekt. Ostatnim blahopreji, maji svoje vedeni. JT na tvitteru

    • Re: Slavia vyhlásila nejlepší jedenáctku, nejvíc hlasů posbíral Kuka

      Fulham     před 7 lety 12.12.2017 16:38 |  
      17 0

      Malík,Berbr,Berbrová,Paclïk.... doufám,že se ten pes umrdá k smrti...

    • Re: Slavia vyhlásila nejlepší jedenáctku, nejvíc hlasů posbíral Kuka

      ElBrody     před 7 lety 12.12.2017 18:38 |  
      3 0

      No jestli se doteď rozdělovaly dotace a jiná privilegia jednoduchým klíčem "kolik máš delegátů, vole?", tak ostatní zřejmě očekávají, že vyšetřování na systému nic nezměnilo. Nezbývá než věřit, že ostatní se jen peltou. Pardon, pletou. :)

    • Re: Slavia vyhlásila nejlepší jedenáctku, nejvíc hlasů posbíral Kuka

      jufoun (přítel SN)     před 7 lety 12.12.2017 20:28 |  
      7 0

      Respekt Slavii a dalším klubům, kteří hlasovali proti berbrově klice.


    • Re: Slavia vyhlásila nejlepší jedenáctku, nejvíc hlasů posbíral Kuka

      rak (přítel SN)     před 7 lety 13.12.2017 09:43 |  
      0 0

      RB po volbách asi nějak takto: "Tak to bychom měli. Kdo si to dovolil hlasovat proti mně? Aha. Tak Dukla, Teplice na jaře sestup, Slávie bez pohárů, ale tam si to roz... sami. A Dáša už tu Evropu umí taky. Ve čtvrtek paráda. Stačí nějaký vymyšlený faul a občas z toho padne gól. Aspoň měli Kazachstánci radost. Málem si to po... sami, ale dvě zablokované penalty to jistily. Takhle si na mně vyskakovat nebudou. Ještě uvidí."