Já si počkám až co řekne Láďa Vízek. Ano, co řekl Luhový, dává "logiku". A to si představte, že by tato stagnace každým dalším postupem přerostla v agónii a trvala by třeba až do května!
No jo - jenomže co by to v tomhle případě mohla znamenat?
Předpovídá, že postoupíme a budeme stagnovat... Co je tedy vlastně pravý opak? Protože nepostoupit a nestagnovat je vlastně potvrzení jeho tipu... Takže nepostoupíme a přesto budeme stagnovat? Nebo naopak postoupíme a stagnovat nebudeme?
Já vím, jen jsem to tu chtěl odpoutat od výrokové logiky a trochu odlehčit. Nějaký Luhový mne nezajímá, zájmcům bych však doporučil vyhledat si v komentářích pod článkem na tipsportu komentář od pavouka..
Toho se taky bojím. Ale za mě radši výhru nad Astanou a "herní stagnaci" než prohrát a nemít EL na jaře :/
(A to si myslím,že Šilhavý na Slávii nestačí,nejsem proti jeho odchodu)
Ať máte Luhového rádi nebo ne podle mne má z 90% pravdu. Slavie herně stagnuje ani já herní posun nepozoruji , neustálé rotace sestavy, chybí pevný základ, automatismy , opakuji se Plzeň není tak famozní, nám jenom ujíždí vlak ....
Takže Plzeň není tak famózní.... Docela by mě zajímalo, jak by tedy mohla být famóznější... Pamatuješ si, kdy naposledy jeden tým vyhrál patnáct ze šestnácti podzimních zápasů?
A co radši vyměnit Kroba?Posadit jej na jinou pozici,kde nebude moci JŠ štvát?Vidím spoustu keců o neschopnosti Jardy Šilhavého,ale proti nim stojí jeho výsledky,to je pragmatické zhodnocení přínosu JŠ pro Slavii.Fotbal není krasobruslení ,kde se posuzuje technické provedení a umělecká hodnota.Nejsem fanatickým příznivcem JŠ,mě zajímá především Slavie a nerad bych tady viděl nějaké experimenty,které nás opět jen zdrží v cestě Slavie na čelo českého fotbalu.
Dostal k dispozici material, o kterym se v cesky lize trenerum jenom sni a na hre ta kvalita neni videt. Vysledkem podzimu je ztrata 14 bodu na Plzen, ktera je zapricinena nepochopitelnejma Silhavyho tahama - rotace sestavy, stridani. Navic se zrejme neshodne se svym nadrizenym. Kabina asi taky nebude uplne v pohode viz nedavny prohlaseni Husbyho. Mne z toho vychazi provest zmenu. K tomu presouvani Kroba. Ja teda nevim, jaky ma nase vedeni mezi sebou vztahy, ale jestli jsou jednotni, coz by meli byt, tak prece kvuli jednomu trenerovi neskonci generalni reditel. Kdyby to tak bylo, tak ve Slavii neni neco dobre.
Nevím, kdo ti dal mínus takhle rychle, ale já to nebyl. Mám pro tebe jednoduchou odpověď:
SLAVIA
Všichni pracují pro ní, tak ať prosím odhodí veškerý osobní pocity a problémy a soustředí se, aby co nejlépe odvedli práci, za kterou jsou tak dobře placeni. S příchodem Nezmara by se měl Krob méně starat o A-tým a tyto problémy by si mohli vyříkat (u vína, ne skrze redaktory).
Mínus jsem dal já a to ze dvou důvodů:
nesouhlasím s tím, že rotace hráčů je nesmysl... naopak si myslím, že nesmyslem je "utavení" základní jedenáctky.
Včera jsem si tu dal tu práci a ukázal, jak se rotuje ve velkých klubech - ManU, PSG, Bayern... na námitku, že to bylo v posledním kole a dvěma už relativně o nic nešlo jsem ukázal, jak rotoval ManU před zápasem druhého kola LM a po.. nebudu to tu opisovat, dá se to najít... Můj názor je, že rotace je potřebná a odděluje velké kluby od těch malých, i když může krátkodobě přinášet nesehranost. V dlouhodobějším horizontu to znamená, že máte daleko větší portfolio hráčů, kteří jsou sehráni všichni se všema.
za druhé se mi nelíbí ty řeči o nepochopitelném střídání. Jardův předchůdce byl schopný v zápase, kde jsme hráli strašně, udělat dvě střídání na samém konci zápasu... JŠ střídá podle vývoje většinou prvního hráče okolo šedesáté minuty. Když je hra v pořádku, posílá tam kus za kus, když je něco špatně posiluje útok. Na samotný závěr si nechává jedno střídání, kolikrát i to využije deset minut před koncem. Takže to obecné rčení "špatně reaguje střídáním" považuji za nepravdivé. Můžeme polemizovat o tom, koho posílá na plac, ale v drtivé většině mi to přijde logické. nelíbily se mi dvě výměny letos na podzim - proti Liberci, který hrál zataženě mi nepřišlo šikovné posílat na hřiště Zmrhala, který je vhodnější na brejkové situace (zase na druhou stranu, proti Liberci se mu vždycky dařilo - už jim dal asi tři góly - i tohle mohlo hrát roli)... a v Jablonci nasazení Hromady... To zase abych netvrdil, že je vždycky všechno správné...
A já mám zase názor, že za podzimním neúspěchem v lize nestojí primárně rotace, špatná střídání, neschopnost JŠ. Podle mě je největším faktorem, že jsme mistři a každý se na nás připraví a vyhecuje daleko více, než loni. Téměř nikdo se s námi neodváží hrát fotbal, což přináší pro nás nová úskalí.
Samozřejmě - to je další věc, kterou málokdo dokázal předvídat a málokdo se s ní dokáže smířit... tedy myslím, málokdo jí je ochoten brát jako objektivní příčinu... To přece bylo už na jaře, kdy jsme nedokázali porazit doma bídu, Duklu, ani Jablonec... A vrcholilo to prohrou v semifinále poháru
Přesně tak. Od Šilhavého se loni čekalo, že získá třeba 60% možných bodů. On jich do konce sezony posbíral snad 85% možných. Letos najednou všichni očekávají zisk 95% bodů, ale JŠ získal (tipuji) 65%. A na severu kouč Trpišovský, od kterého se očekává zisk 45-50% bodů a on získal nějakých 60%.
Ano, Trpišovský získal renomé tím, že v prvním roce v klubu s ním uhrál třetí místo... v následující sezóně byl devátý a to mám dojem, že po podzimu byl na sestupovém místě...
Jarda v první sezóně v klubu získal titul, v následující sezóně je po podzimu druhý...
Tak asi to muze trochu souviset, ale urcite to podle me nemuze bejt hlavni pricina. Ja si myslim, ze hlavni pricinou je trener - volba zakladu, rotace, stridani, jeho povaha, kvalita... Kdyby napr. neprokoucoval zapas s Ostravou, Bohemkou a Plzni, nemuselo nas pri pohledu na tabulku a umisteni Plzne bolet za lrkem.
Přesně tak. Očekávání jsou navíc neporovnatelně větší než loni. Kádr máme dobrý ale zase ne tak drasticky lepší než ostatní, abychom válcovali celou ligu. Když si to člověk projde zápas po zápase a srovná s ostatními a s loňskem, tak to není zase tak špatné. Hraje tam roli řada faktorů. Trochu jsem si to už sepsal, ale dám to sem k nějakém shrnujícímu článku. Problémem jsou podle mně nerealistická očekávání jak fanoušků, tak i vedení. To že jsme velmi rychle udělali titul, mimo jiné díky krokům Plzně neznamená, že všechno jde tak rychle. Díky tomu titulu si také řada lidí trochu idealizuje celou loňskou sezónu. Měli jsme ale opravdu dost štěstí, v řadě zápasů to zase tak slavné nebylo. Luhový je notorický kritik všeho, obvykle ale nenabízí žádné pozitivní řešení. Teď nakonec připustil, že snad Trpišovský by byl lepší, což je otázka, a s nikým jiným nepřišel. Takto odepsat trenéra, že na to prostě nemá mně nepřijde fér. Je prostě jeho pohled. To neznamená realitu. Možné to je. Pořád bych ale JŠ neměnil a dal čas do konce sezóny, minimálně. Problémem by tedy mohlo být, pokud by přestal zvládat kabinu
(to byl právě jeho zásadní vklad po příchodu). To bez trenéra a výrazných osobností v kabině nejde jinak řešit a k výměně by dojít muselo. Snad to ale v tom stádiu není. Dalším problémem by byly špatné vztahy s Nezmarem. To by také nemělo perspektivu. Jinak jsem dlouhodobě spíše zastáncem rotace. Pokud na to je kádr, může to být velké plus. Vyžaduje to ale hodně zápasů a čas. Bez toho to prostě nejde. To by byl zázrak.
No ta azse Luhový jedno řešení tak mezi řádky nabízí... doporučuje "nechat vytvořit řídící model. Nejlépe agenturou, která se tím zabývá, její zkušenosti vycházejí ze zahraničních soutěží a jsou založené na profesionálech z oboru."
Já samozřejmě nemám tušení jestli takové agentury existují... a pokud ano, tak kde berou ty profesionály z oboru.... a hlavně tedy proč ti profesionálové v tom oboru již dále nepracují a věnují se nějaké agentuře...
Trochu mi to zavání lobismem - mě se líbí, že se jezdí na stáže do dlouhodobě úspěšného Italského klubu, tam přece naše vedení musí pochytit více, než když jim bude něco cpát do hlavy nějaká agentura ...
a presne proto nas Silhavy nemuze trenovat dal. on totiz i proti souperum, kteri betonuji, stavi sestavu a tvori taktiku jak kdybychom hrali proti silnym Evropskym tymum.
Jetli je rotace, v takovym rozsahuje, jak to praktikuje nas trener, efektivni, nejlip pozorujeme na pozici Plzne, ktera v EL postoupila a ligu vede o 14 bodu. Tahle nase ztrata je prece nezpochybnitelnej argument, ze rotace v takovym rozsahu, kterou praktikuje Silhavy, je chybou. Pises tady o rotovani hracu v Bayernu, MC. To jsi ale v trosku jiny galaxii - jina kvalita hracu, jina kvalita a velikost realizacnich tymu, atd. Srovnavas nesrovnatelny.
Vidíš to... a já si myslel, že se chceme srovnávat a učit o takových klubů, jako je Bayern a ManU... a ty bys raději Plzeň...
Ale vážně - to je právě naopak - když to funguje na úrovni klubů, jako jsou výše jmenovaní, tak to přece musí ještě snáze fungovat u nás... Vždyť si uvědom, že hráčů, co mají kvality na "jinou galaxii" je na světě rozhodně méně, než průměrnějších na tu naší... takže musí být jednodušší najít pětadvacet borců co budou nadstandardní na naší ligu, než stejný počet hráčů pro Bundesligu a LM, ne?
Tak ucit se asi chceme, ale realita, kterou popisujes, je v soucasny chvili uplne jina. Kdyz v nasi galaxii vymenime 6,7 hracu, na hre to je bohuzel videt. A asi to vi i Vrba, kdyz to nedela a plody s tim sklizi....
Ano, zatím je to vidět... Ale tím není řečeno, že je to špatná, až nesmyslná cesta.
Vrba sklízí plody tenhle půlrok, uvidíme, jak se s tím bude popasovávat za rok, či dva.
Podle mého názoru nejhorší, co můžeme dělat, je každý rok měnit koncepce podle toho, komu se zrovna momentálně daří...
Připomenu, že celý loňský rok se nesl v tom, že "Jarda vůbec nerotuje sestavou"... To o něm bylo známo, když k nám přicházel a hodně kritiků to vidělo jako problém... v podzimní pauze odcházel Mihalík a zase tady hodně lidí kritizovalo, že se se sestavou vůbec nerotuje a tudíž takovýhle hráč nedostal dost příležitostí a odchází.... I Krob na tiskové konferenci před jarem poznamenal, že doufá, že na jaře se bude se sestavou více rotovat... A na konci sezóny to samé v bleděmodrém s tím, že si vůbec nezahrál Mick van Buren...
A ejhle, další půlrok se rotuje... a zase se najdou tací, kteří to kritizují...
Ale vzdyt Slavia prece sestavovala tym, kterej by obhajil titul a dostal se do LM. Jestli Ti to uniklo, nekde si to najdi. Takze jde o tuhle sezonu! Nebo si snad myslis, ze Danny, Rotan, Altintop se privadeli s nejakou dlouhodobou perspektivou???
Tohle ale přece není továrna, abys nakoupil stroje, které ti do dalšího roku zajistí zvýšení výroby a tahle investice se nemůže nevyplatit... bavíme se o fotbale... to je sport, kde do toho mluví i soupeř, rozhodčí, štěstí - spousta faktorů, které nemůžeš ovlivnit...
Klidně můžeš uplést z ho-na bič, nebo taky pohořet s masivní investicí....
Já si stojím za tím, že rotace hráčů je něco, co dělají velké kluby, hrající ligu mistrů... pokud chceme být jako oni, tak se od nich musíme učit a ne koukat na to, že se zrovna letos povedla anomálie v podobě Plzně...
A nemůže to být třeba tím, že předsezónní cíl byl stanoven příliš velkýma očima? To bychom si taky mohli dát za cíl vyhrát ligu mistrů a každý rok vyhazovat trenéra, protože se mu to zase nepovedlo....
To je druha vec. Ale cil byl nastavenej logicky a nemohlo to ani bejt jinak. Vyhrali sme prece ligu! Za odchozi hrace sme privedli zvucny nahrady. A da se rict, ze papirove sme spis posilili. A vracim se k tomu, co rekl Krob: "Trener schvaluje prichody novejch hracu". Takze nemuze bejt rec o tom, ze by Silhavy nekoho z prichozich nechtel. Pro me je tedy evidentni, ze za neuspech v lize a problemy ve hre muze trener. Jak si to vedeni vyhodnoti, nevim. Ja mam jasno - Jardo dekujeme, ale musime postoupit na vyssi level :-)
Přesně takhle krátkozrace postupuje hodně českých týmů v čele s erbéčkama... Kdyby takhle zametl Manchester s Fergussonem, tak by se v životě nedočkal titulů z Ligy Mistrů...
Jenom tak připomenu: první sezóna 11.místo, druhá sezóna druhé místo, další sezóna průser a zachránil ho až FA cup, o rok později vítěz PVP a druhé místo, ale na titul si musel počkat až na příchod Cantony v roce 1992...
Kdyby se funkcionáři MU chovali jako Ty, tak po druhém místě v roce 1988 by následovaly cíle pro příští sezónu:Titul a Pohár UEFA... a v zimní pauze vyhazov, protože přece trenér může za zpackanou ligu a nesplněné cíle...
ty velké kluby mají ale jasnou koncepci, strategii, systém, úspěšnou herní tvář. náš tým pod JŠ nemá nic z toho. pokud nemáš ani ty základy správně tak nemůžeš pomýšlet na věci jako zabudovávání dvaceti hráčů do tohohle ničeho. takže samozřejmě je dobře mít záložní varianty postů, ale rozhodně není dobré měnit polovinu kádru v každým zápase jak to JŠ nějakou dobu dělal a lze to dělat jenom pokud je system tak silný, že to ty individuální změny unese. to my prostě nemáme a začínat rotacemi nelze, začínat se musí těmi základy.
Tak Vrba asi hraje jen o tuhle jednu sezonu (dostat se do LM),shrabnout penize a pokusit se vybudovat novej tym. Bez LM nemaji na budouvani kadru,kde by mohli rotovat dost penez. Kdezto nam je to tak trochu jedno,jestli budeme mit z poharu 150 nebo 300 mega. Temer jsme schopny to zalepit jednim hracem. Proto my z tehle sezony nedelame tu uplne nejdulezitejsi sezonu ze vsech sezon,jako Plzen. A me prijde rozumnejsi myslet smerem k dlouhodobosti,nez ted soustredit na jeden jedinej titul a tim oddalit cely system. Mluvilo se na zacatku o tom,jak chceme byt mistr do tri let. Vybrali jsme si to hned druhou. To ze ted jednu sezonu obetujeme mi nervy nedrasa,kdyz uvidim sanci,ze od 4. uz jen tak nekoho pred sebe nepustime. Jeden podzim v LM nenahradi to,co by jsme meli budovat..
Plzeň nerotuje, protože nemá 10 náhradníku s kvalitou na A tým, který chce hrát o mistra ligy.
Ano Plzeň vede ligu o 14 bodů. Ale udělej si analýzu. +/- na chyby sudích
Nevybavuji si na podzim zápas, kdy by Plzeň sudí obrali o body. Zato dobře v 1/3 zápasů soupeře Plzně výrazně poškodili, zejména asistenti s praporkem mají na Plzeň hodně mírný metr a na jejího soupeře hodně přísný. Nebo třeba na útočné fauly. Rychlým odhadem sudí Plzni zachránili alespoň 6 bodů. Dokonce bych řekl, že podzim byl v tomhle letos opravdu extrém. Ale ono to není překvapení.
Protože, vrátím se na začátek. Plzeň má úzký kádr, který stojí na starších hráčích. Dá se čekat, že jim budou docházet síly a jaro, zejména jeho konec už nebude tak snadný. Takže bylo potřeba Plzni co nejvíce pomoc (nehrajme si tady na to, že je náš fotbal čistý, jen proto, že už nás neřežou tak moc jako za Řebíčka).
Takže prosím nesrovnávej tady ligové body Plzně a její nerotaci s náma. To se nedá porovnávat.
Je to tak, ale lidi mají krátkou paměť..
Těch zápasů, kde byla spravedlnost slepá (ať už fotbalová nebo sudí) bylo určitě víc, než za 6 bodů..naopak si nevybavuji jedinej náš zápas, kde bychom získali víc bodů, než si zasloužili (s Teplicemi i Baníkem měly být pětky i pro nás), naopak si z fleku vybavím smolně ztracené zápasy v Jablonci, Olomouci, Zlíně, s Libercem atd..ve všech těhle zápasech jsme byli lepší a měli několik tutovek..
Když už má tým nějaký bodový polštář, to se pak hraje lehce..
Uděláme si korigovanou tabulku a v ní se o to s Plzní ještě porveme. Když to pojmeme tvůrčím a neotřelým způsobem, nepochybuju o tom, že se morálního titulu pro nás nakonec dopočítáme a řádně ho oslavíme :-)
Ale tady nemluvím o něčem takovém jako morální titul, jen se ohrazuji proti tomu srovnání. To, že Plzeň má šňůru bez ztráty takovou jakou má není malou rotací ale "štěstím" na chyby sudích.
Co si budeme namlouvat, ta naše serie neproher taky mohla končit v jarním derby. O tom se ale bavit nechci
1+. Příspěvek, co má hlavu i patu a je podležený argumenty a nechybí i zdravá kritika na závěr :-) Strašně mě rozčilují ti odvolávači JŠ, kteří si myslí, že kdyby v Plzni hrál místo Milana Necka a místo MNN Souček, že bysme tam vyhráli, nebo kdyby se tolik nerotovalo, tak se mlátíme s plzní o prvního fleka.. Vrcholem všeho je, že vzývaj trenéra, který nemá ani z třetiny zkušeností, jako JŠ..
Pochybuji na 99%,že je kdokoliv z nás schopen posoudit,jestli je Šilhavý schopen něco týmu dát.Každej si myslíme něco jinýho,ale dohromady tomu stejně rozumíme jako pavouk atomový elektrárně.a to říkám i s vědomím,že někteří z nás fotbal hráli.Ti rozumí jednotlivostem,třeba zpracování míče a podobně,ale trenérskému řemeslu nikolivěk.
Některé argumenty jsou jistě zajímavé, nicméně poukázal bych i na další vinu stagnace a tou je neštastná skladba týmu, kde se určité typy hráčů "dubluji" a jiné zase chybí úplně, což JŠ svazuje ruce při skládání sestavy a tvoření taktiky více, než si zde uvědomujeme.
Jestli Krob mluvi pravdu, tak hrace vytipuji skauti a trener ho schvaluje. Takze asi tezko muze trener brecet nad nevhodnou skladbou mancaftu. A neprijde mi, ze by v tymu nejaka pozice uplne chybela. Co tim myslis?
Myslím tím klasický box to box, CM či jakkoli to chceč nazývat, který zvládne jak se zapojovat do rozehrávky, tak být nebezpečný ve vápně soupeře. Hráč, který doplňí typického DZ a umožní AM větší svobodu ve finální fázi, jinými slovy AM se nemusí stahovat tolik do hloubi pole. Když se podíváš na kádry, se kterými dříve JŠ pracoval, byl to, kromě typického DZ, ofenzivně naladěných a vysunutých krajních beků a vysokého útočníka schopného udržet balón jeden ze základních kamenů sestav JŠ.
Tuto roli v jeho týmech zastávali například Ján Greguš v Jabkách, Rybalka v Liberci či do určité míry i David Pavelka, i když ten se dá použít i jako klasický DZ. Podobnou roli podle mě zastával třeba i Ondra Vaněk v Jabl a Plzni či tak trochu Matějovský za mlada v Bolce a v RB. Nyní jsou takovými typy hráčů (samozřejmě bez kvality pro slavii) třeba Breite, Kučera atd.
No a takový hráč podle mě slavii momentálně chybí - Souček i Ngadeu jsou typičtí DZ a Hušby a Danny jsou zase silnější ve finální fázi a ve srovnání se zmíněnými hráči toho prostě zdaleka tolik neuběhají. Rotaň se v podstatě nezapojuje do finální fáze a u Hromady zatím fakt nevím.
Samozřejmě je pravda, že JŠ mohl uplatnit svůj vliv a takového hráče, ale pointa je v tom, že takový hráč dle mého slavii momentálně chybí a projevuje se to jak na stavbě sestav, tak na stylu hry.
Díky za toto téma. Možná by vyřešení tohoto postu dost možná posílilo hru celé naší záložní řady a hra by vypadala živější, běhavější. Na tento post máme pouze Hromadu, ale je po zranění a zatím se do toho nedostal. Nikdo jinej mě nanapadá. Možná Ščuk, ale s tím se asi nepočítá. Bohužel v naší lize adekvátní posilu na tento post nevidím. To nejlepší je asi v Plzni.
Nebo bychom mohli koupit Šika,za pouhou miliardu by nám mohl nádherně vyleštit lavičku a nikoho by nezajímalo,jestli je to hrotový útočník,nebo box to box hráč ,hlavně že by se leskla.
Myslím, že charakteristikou hráče, kterého podle Tebe nemáme, popisuješ Součka, kterého ale máme. Toho rozhodně nepovažuju za klasického defenzivního záložníka.
Já bych k tomu uvedl spíše jiný příklad, do sezóny jsme šli bez posílení útoku, za situace, kdy taktika je neměnná - hrát na jednoho útočníka, nejlépe vzduchem. Což v zásadě jako osamoceného "hroťáka" eliminuje Mešanoviče a navíc měl hostavat Burren. k typově stejnému posílení došlo sice necidem, ale až za situace, kdy to nešlo jinak.
Jsem rád, že srovnáváš rotaci hráčů v různých klubech, ale zvolil jsi asi nevhodný příměr. Ona béčka těch tebou uvedených týmů jsou na jiné úrovni, než náš podzimní jakýkoliv výběr. Podle mě nesrovnatelné. U nás jádro musí být, pokud možno, stálé.
nepovídej..? Ona ta béčka jsou na jiné úrovni, ale to zrovna tak i jejich soupeři v PL. Já si právě říkal, jak třeba proti MTA doma, že jsme je porazili i s béčkem, ale pak už jsem si nebyl jist, co ja naše Ačko a co Béčko
Tak Luhový si rád kopne do kdekoho, takže to beru s rezervou. Ale jedna věta mne přeci jen zaujala a dá se říct, že s ní souhlasím:
"V případě, že tým je vzhledem k domácí kvalitě nadstandardně personálně obsazen a nepodává odpovídající výsledky, chyba je na straně realizačního týmu."
Kdyby spolu hrál tenhle tým 2 roky, bude to taky vypadat jinak..vždyť je to tak jasný..
Manchester City do kádru napumpovalo neskutečný prachy a na hřišti to začalo být vidět až tak po 2-3 letech, to samé PSG..
Vám garantuju, že přijít sem přes sezonou Vrba a mít tenhle kádr, kterej nezná, dopadne to úplně stejně..
Pokud bychom hráli s mladým perspektivním týmem, který by tak byl doplněn, tak ano. Ale až na Hromadu, všichni hráči příšli s tím, že budou okamžitě rozdílový. v některém z rozhovorů, zazněla i argumentace, že takový hráč může naskočit díky svým zkušenostem rovnou. A pokud se podíváme, tak tohle se určitě nepotvrdilo, a za rok ti hráči nebudou lepší či sehranější.
Komentáře (70)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Postup Slavie prodlouží její herní stagnaci
Maty22 před 7 lety 07.12.2017 07:24 |Konečně se taky vyjádřil nějakej odborník.
Re: Postup Slavie prodlouží její herní stagnaci
Jachym před 7 lety 07.12.2017 09:34 |Já si počkám až co řekne Láďa Vízek. Ano, co řekl Luhový, dává "logiku". A to si představte, že by tato stagnace každým dalším postupem přerostla v agónii a trvala by třeba až do května!
Re: Postup Slavie prodlouží její herní stagnaci
Fulham před 7 lety 07.12.2017 09:51 |Strašná představa! :-))) se prostagnujeme třeba do semifinále....:-)
Re: Postup Slavie prodlouží její herní stagnaci
Ondráš před 7 lety 07.12.2017 10:30 |Já se spíš děsím toho, že tenhle tipér předpovídá náš postup..protože většina jeho tipů končí přesně naopak..
Re: Postup Slavie prodlouží její herní stagnaci
kjandourek (admin) před 7 lety 07.12.2017 10:33 |No jo - jenomže co by to v tomhle případě mohla znamenat?
Předpovídá, že postoupíme a budeme stagnovat... Co je tedy vlastně pravý opak? Protože nepostoupit a nestagnovat je vlastně potvrzení jeho tipu... Takže nepostoupíme a přesto budeme stagnovat? Nebo naopak postoupíme a stagnovat nebudeme?
Čert aby se v tom vyznal :-)
Re: Postup Slavie prodlouží její herní stagnaci
TSeguinTS před 7 lety 07.12.2017 10:34 |Luhový podle mě nepředpovídá, že nepostoupíme a nebudeme nestagnovat :-)
Re: Postup Slavie prodlouží její herní stagnaci
kjandourek (admin) před 7 lety 07.12.2017 10:46 |Předpovídá, že "postoupíme a tím pádem budeme stagnovat"... z toho tedy vyplývá, že když nepostoupíme, tak stagnovat nebudeme, ne?
Re: Postup Slavie prodlouží její herní stagnaci
TSeguinTS před 7 lety 07.12.2017 10:51 |Já vím, jen jsem to tu chtěl odpoutat od výrokové logiky a trochu odlehčit. Nějaký Luhový mne nezajímá, zájmcům bych však doporučil vyhledat si v komentářích pod článkem na tipsportu komentář od pavouka..
Re: Postup Slavie prodlouží její herní stagnaci
kjandourek (admin) před 7 lety 07.12.2017 11:01 |Vždyť já to taky psal jako odlehčení "tíživé" situace :-)
Re: Postup Slavie prodlouží její herní stagnaci
Arya před 7 lety 07.12.2017 08:41 |Toho se taky bojím. Ale za mě radši výhru nad Astanou a "herní stagnaci" než prohrát a nemít EL na jaře :/
(A to si myslím,že Šilhavý na Slávii nestačí,nejsem proti jeho odchodu)
Re: Postup Slavie prodlouží její herní stagnaci
ervin před 7 lety 07.12.2017 08:49 |Ať máte Luhového rádi nebo ne podle mne má z 90% pravdu. Slavie herně stagnuje ani já herní posun nepozoruji , neustálé rotace sestavy, chybí pevný základ, automatismy , opakuji se Plzeň není tak famozní, nám jenom ujíždí vlak ....
Re: Postup Slavie prodlouží její herní stagnaci
kjandourek (admin) před 7 lety 07.12.2017 15:48 |Takže Plzeň není tak famózní.... Docela by mě zajímalo, jak by tedy mohla být famóznější... Pamatuješ si, kdy naposledy jeden tým vyhrál patnáct ze šestnácti podzimních zápasů?
Re: Postup Slavie prodlouží její herní stagnaci
guyincognito před 7 lety 08.12.2017 08:31 |Plzeň má sezonu rozehranou na 86 bodů. Rekord ligy je 78 a od roku 2000 jen třikrát někdo překročil 70. Takže asi tak
Re: Postup Slavie prodlouží její herní stagnaci
Obr před 7 lety 07.12.2017 09:20 |Naprostej souhlas. Silhavy by mel v zime skoncit. Progres neni videt zadny a jeste ma evidentne spatne vztahy s Krobem.
Re: Postup Slavie prodlouží její herní stagnaci
bongor před 7 lety 07.12.2017 10:00 |A co radši vyměnit Kroba?Posadit jej na jinou pozici,kde nebude moci JŠ štvát?Vidím spoustu keců o neschopnosti Jardy Šilhavého,ale proti nim stojí jeho výsledky,to je pragmatické zhodnocení přínosu JŠ pro Slavii.Fotbal není krasobruslení ,kde se posuzuje technické provedení a umělecká hodnota.Nejsem fanatickým příznivcem JŠ,mě zajímá především Slavie a nerad bych tady viděl nějaké experimenty,které nás opět jen zdrží v cestě Slavie na čelo českého fotbalu.
Re: Postup Slavie prodlouží její herní stagnaci
Obr před 7 lety 07.12.2017 10:18 |Dostal k dispozici material, o kterym se v cesky lize trenerum jenom sni a na hre ta kvalita neni videt. Vysledkem podzimu je ztrata 14 bodu na Plzen, ktera je zapricinena nepochopitelnejma Silhavyho tahama - rotace sestavy, stridani. Navic se zrejme neshodne se svym nadrizenym. Kabina asi taky nebude uplne v pohode viz nedavny prohlaseni Husbyho. Mne z toho vychazi provest zmenu. K tomu presouvani Kroba. Ja teda nevim, jaky ma nase vedeni mezi sebou vztahy, ale jestli jsou jednotni, coz by meli byt, tak prece kvuli jednomu trenerovi neskonci generalni reditel. Kdyby to tak bylo, tak ve Slavii neni neco dobre.
Re: Postup Slavie prodlouží její herní stagnaci
TSeguinTS před 7 lety 07.12.2017 10:24 |Nevím, kdo ti dal mínus takhle rychle, ale já to nebyl. Mám pro tebe jednoduchou odpověď:
SLAVIA
Všichni pracují pro ní, tak ať prosím odhodí veškerý osobní pocity a problémy a soustředí se, aby co nejlépe odvedli práci, za kterou jsou tak dobře placeni. S příchodem Nezmara by se měl Krob méně starat o A-tým a tyto problémy by si mohli vyříkat (u vína, ne skrze redaktory).
Re: Postup Slavie prodlouží její herní stagnaci
Obr před 7 lety 07.12.2017 10:28 |Tak ja treba nepochybuju o tom, ze Silhavy odvadi praci na 100%. Otazka spis zni, jestli je schopnej tymu jeste neco dat.
Re: Postup Slavie prodlouží její herní stagnaci
kjandourek (admin) před 7 lety 07.12.2017 10:43 |Mínus jsem dal já a to ze dvou důvodů:
nesouhlasím s tím, že rotace hráčů je nesmysl... naopak si myslím, že nesmyslem je "utavení" základní jedenáctky.
Včera jsem si tu dal tu práci a ukázal, jak se rotuje ve velkých klubech - ManU, PSG, Bayern... na námitku, že to bylo v posledním kole a dvěma už relativně o nic nešlo jsem ukázal, jak rotoval ManU před zápasem druhého kola LM a po.. nebudu to tu opisovat, dá se to najít... Můj názor je, že rotace je potřebná a odděluje velké kluby od těch malých, i když může krátkodobě přinášet nesehranost. V dlouhodobějším horizontu to znamená, že máte daleko větší portfolio hráčů, kteří jsou sehráni všichni se všema.
za druhé se mi nelíbí ty řeči o nepochopitelném střídání. Jardův předchůdce byl schopný v zápase, kde jsme hráli strašně, udělat dvě střídání na samém konci zápasu... JŠ střídá podle vývoje většinou prvního hráče okolo šedesáté minuty. Když je hra v pořádku, posílá tam kus za kus, když je něco špatně posiluje útok. Na samotný závěr si nechává jedno střídání, kolikrát i to využije deset minut před koncem. Takže to obecné rčení "špatně reaguje střídáním" považuji za nepravdivé. Můžeme polemizovat o tom, koho posílá na plac, ale v drtivé většině mi to přijde logické. nelíbily se mi dvě výměny letos na podzim - proti Liberci, který hrál zataženě mi nepřišlo šikovné posílat na hřiště Zmrhala, který je vhodnější na brejkové situace (zase na druhou stranu, proti Liberci se mu vždycky dařilo - už jim dal asi tři góly - i tohle mohlo hrát roli)... a v Jablonci nasazení Hromady... To zase abych netvrdil, že je vždycky všechno správné...
Re: Postup Slavie prodlouží její herní stagnaci
TSeguinTS před 7 lety 07.12.2017 10:48 |A já mám zase názor, že za podzimním neúspěchem v lize nestojí primárně rotace, špatná střídání, neschopnost JŠ. Podle mě je největším faktorem, že jsme mistři a každý se na nás připraví a vyhecuje daleko více, než loni. Téměř nikdo se s námi neodváží hrát fotbal, což přináší pro nás nová úskalí.
Re: Postup Slavie prodlouží její herní stagnaci
kjandourek (admin) před 7 lety 07.12.2017 10:56 |Samozřejmě - to je další věc, kterou málokdo dokázal předvídat a málokdo se s ní dokáže smířit... tedy myslím, málokdo jí je ochoten brát jako objektivní příčinu... To přece bylo už na jaře, kdy jsme nedokázali porazit doma bídu, Duklu, ani Jablonec... A vrcholilo to prohrou v semifinále poháru
Re: Postup Slavie prodlouží její herní stagnaci
TSeguinTS před 7 lety 07.12.2017 11:09 |Přesně tak. Od Šilhavého se loni čekalo, že získá třeba 60% možných bodů. On jich do konce sezony posbíral snad 85% možných. Letos najednou všichni očekávají zisk 95% bodů, ale JŠ získal (tipuji) 65%. A na severu kouč Trpišovský, od kterého se očekává zisk 45-50% bodů a on získal nějakých 60%.
Šilhavý > Trpišovský
Re: Postup Slavie prodlouží její herní stagnaci
kjandourek (admin) před 7 lety 07.12.2017 12:38 |Ano, Trpišovský získal renomé tím, že v prvním roce v klubu s ním uhrál třetí místo... v následující sezóně byl devátý a to mám dojem, že po podzimu byl na sestupovém místě...
Jarda v první sezóně v klubu získal titul, v následující sezóně je po podzimu druhý...
Re: Postup Slavie prodlouží její herní stagnaci
dupy77 před 7 lety 07.12.2017 16:11 |Tak snad nechceš srovnávat Slavii s Libercem. Já si myslím že Trpišovský je dobrý trenér ale to si myslím i o Jardovi
Re: Postup Slavie prodlouží její herní stagnaci
Obr před 7 lety 07.12.2017 11:11 |Tak asi to muze trochu souviset, ale urcite to podle me nemuze bejt hlavni pricina. Ja si myslim, ze hlavni pricinou je trener - volba zakladu, rotace, stridani, jeho povaha, kvalita... Kdyby napr. neprokoucoval zapas s Ostravou, Bohemkou a Plzni, nemuselo nas pri pohledu na tabulku a umisteni Plzne bolet za lrkem.
Re: Postup Slavie prodlouží její herní stagnaci
rak (přítel SN) před 7 lety 07.12.2017 11:17 |Přesně tak. Očekávání jsou navíc neporovnatelně větší než loni. Kádr máme dobrý ale zase ne tak drasticky lepší než ostatní, abychom válcovali celou ligu. Když si to člověk projde zápas po zápase a srovná s ostatními a s loňskem, tak to není zase tak špatné. Hraje tam roli řada faktorů. Trochu jsem si to už sepsal, ale dám to sem k nějakém shrnujícímu článku. Problémem jsou podle mně nerealistická očekávání jak fanoušků, tak i vedení. To že jsme velmi rychle udělali titul, mimo jiné díky krokům Plzně neznamená, že všechno jde tak rychle. Díky tomu titulu si také řada lidí trochu idealizuje celou loňskou sezónu. Měli jsme ale opravdu dost štěstí, v řadě zápasů to zase tak slavné nebylo. Luhový je notorický kritik všeho, obvykle ale nenabízí žádné pozitivní řešení. Teď nakonec připustil, že snad Trpišovský by byl lepší, což je otázka, a s nikým jiným nepřišel. Takto odepsat trenéra, že na to prostě nemá mně nepřijde fér. Je prostě jeho pohled. To neznamená realitu. Možné to je. Pořád bych ale JŠ neměnil a dal čas do konce sezóny, minimálně. Problémem by tedy mohlo být, pokud by přestal zvládat kabinu
(to byl právě jeho zásadní vklad po příchodu). To bez trenéra a výrazných osobností v kabině nejde jinak řešit a k výměně by dojít muselo. Snad to ale v tom stádiu není. Dalším problémem by byly špatné vztahy s Nezmarem. To by také nemělo perspektivu. Jinak jsem dlouhodobě spíše zastáncem rotace. Pokud na to je kádr, může to být velké plus. Vyžaduje to ale hodně zápasů a čas. Bez toho to prostě nejde. To by byl zázrak.
Re: Postup Slavie prodlouží její herní stagnaci
kjandourek (admin) před 7 lety 07.12.2017 12:25 |No ta azse Luhový jedno řešení tak mezi řádky nabízí... doporučuje "nechat vytvořit řídící model. Nejlépe agenturou, která se tím zabývá, její zkušenosti vycházejí ze zahraničních soutěží a jsou založené na profesionálech z oboru."
Já samozřejmě nemám tušení jestli takové agentury existují... a pokud ano, tak kde berou ty profesionály z oboru.... a hlavně tedy proč ti profesionálové v tom oboru již dále nepracují a věnují se nějaké agentuře...
Trochu mi to zavání lobismem - mě se líbí, že se jezdí na stáže do dlouhodobě úspěšného Italského klubu, tam přece naše vedení musí pochytit více, než když jim bude něco cpát do hlavy nějaká agentura ...
Re: Postup Slavie prodlouží její herní stagnaci
o-cab před 7 lety 07.12.2017 16:34 |a presne proto nas Silhavy nemuze trenovat dal. on totiz i proti souperum, kteri betonuji, stavi sestavu a tvori taktiku jak kdybychom hrali proti silnym Evropskym tymum.
Re: Postup Slavie prodlouží její herní stagnaci
Obr před 7 lety 07.12.2017 11:04 |Jetli je rotace, v takovym rozsahuje, jak to praktikuje nas trener, efektivni, nejlip pozorujeme na pozici Plzne, ktera v EL postoupila a ligu vede o 14 bodu. Tahle nase ztrata je prece nezpochybnitelnej argument, ze rotace v takovym rozsahu, kterou praktikuje Silhavy, je chybou. Pises tady o rotovani hracu v Bayernu, MC. To jsi ale v trosku jiny galaxii - jina kvalita hracu, jina kvalita a velikost realizacnich tymu, atd. Srovnavas nesrovnatelny.
Re: Postup Slavie prodlouží její herní stagnaci
kjandourek (admin) před 7 lety 07.12.2017 11:14 |Vidíš to... a já si myslel, že se chceme srovnávat a učit o takových klubů, jako je Bayern a ManU... a ty bys raději Plzeň...
Ale vážně - to je právě naopak - když to funguje na úrovni klubů, jako jsou výše jmenovaní, tak to přece musí ještě snáze fungovat u nás... Vždyť si uvědom, že hráčů, co mají kvality na "jinou galaxii" je na světě rozhodně méně, než průměrnějších na tu naší... takže musí být jednodušší najít pětadvacet borců co budou nadstandardní na naší ligu, než stejný počet hráčů pro Bundesligu a LM, ne?
Re: Postup Slavie prodlouží její herní stagnaci
Obr před 7 lety 07.12.2017 11:22 |Tak ucit se asi chceme, ale realita, kterou popisujes, je v soucasny chvili uplne jina. Kdyz v nasi galaxii vymenime 6,7 hracu, na hre to je bohuzel videt. A asi to vi i Vrba, kdyz to nedela a plody s tim sklizi....
Re: Postup Slavie prodlouží její herní stagnaci
kjandourek (admin) před 7 lety 07.12.2017 12:31 |Ano, zatím je to vidět... Ale tím není řečeno, že je to špatná, až nesmyslná cesta.
Vrba sklízí plody tenhle půlrok, uvidíme, jak se s tím bude popasovávat za rok, či dva.
Podle mého názoru nejhorší, co můžeme dělat, je každý rok měnit koncepce podle toho, komu se zrovna momentálně daří...
Připomenu, že celý loňský rok se nesl v tom, že "Jarda vůbec nerotuje sestavou"... To o něm bylo známo, když k nám přicházel a hodně kritiků to vidělo jako problém... v podzimní pauze odcházel Mihalík a zase tady hodně lidí kritizovalo, že se se sestavou vůbec nerotuje a tudíž takovýhle hráč nedostal dost příležitostí a odchází.... I Krob na tiskové konferenci před jarem poznamenal, že doufá, že na jaře se bude se sestavou více rotovat... A na konci sezóny to samé v bleděmodrém s tím, že si vůbec nezahrál Mick van Buren...
A ejhle, další půlrok se rotuje... a zase se najdou tací, kteří to kritizují...
Re: Postup Slavie prodlouží její herní stagnaci
Obr před 7 lety 07.12.2017 14:03 |Ale vzdyt Slavia prece sestavovala tym, kterej by obhajil titul a dostal se do LM. Jestli Ti to uniklo, nekde si to najdi. Takze jde o tuhle sezonu! Nebo si snad myslis, ze Danny, Rotan, Altintop se privadeli s nejakou dlouhodobou perspektivou???
Re: Postup Slavie prodlouží její herní stagnaci
kjandourek (admin) před 7 lety 07.12.2017 14:24 |Tohle ale přece není továrna, abys nakoupil stroje, které ti do dalšího roku zajistí zvýšení výroby a tahle investice se nemůže nevyplatit... bavíme se o fotbale... to je sport, kde do toho mluví i soupeř, rozhodčí, štěstí - spousta faktorů, které nemůžeš ovlivnit...
Klidně můžeš uplést z ho-na bič, nebo taky pohořet s masivní investicí....
Já si stojím za tím, že rotace hráčů je něco, co dělají velké kluby, hrající ligu mistrů... pokud chceme být jako oni, tak se od nich musíme učit a ne koukat na to, že se zrovna letos povedla anomálie v podobě Plzně...
Re: Postup Slavie prodlouží její herní stagnaci
Obr před 7 lety 07.12.2017 14:42 |Samozrejme. Ale predsezonni cil splnen nebude a existujou objektivni a podle me i jasny duvody, proc se tak nestane...
Re: Postup Slavie prodlouží její herní stagnaci
kjandourek (admin) před 7 lety 07.12.2017 15:10 |A nemůže to být třeba tím, že předsezónní cíl byl stanoven příliš velkýma očima? To bychom si taky mohli dát za cíl vyhrát ligu mistrů a každý rok vyhazovat trenéra, protože se mu to zase nepovedlo....
Re: Postup Slavie prodlouží její herní stagnaci
Obr před 7 lety 07.12.2017 17:15 |To je druha vec. Ale cil byl nastavenej logicky a nemohlo to ani bejt jinak. Vyhrali sme prece ligu! Za odchozi hrace sme privedli zvucny nahrady. A da se rict, ze papirove sme spis posilili. A vracim se k tomu, co rekl Krob: "Trener schvaluje prichody novejch hracu". Takze nemuze bejt rec o tom, ze by Silhavy nekoho z prichozich nechtel. Pro me je tedy evidentni, ze za neuspech v lize a problemy ve hre muze trener. Jak si to vedeni vyhodnoti, nevim. Ja mam jasno - Jardo dekujeme, ale musime postoupit na vyssi level :-)
Re: Postup Slavie prodlouží její herní stagnaci
kjandourek (admin) před 7 lety 07.12.2017 17:55 |Přesně takhle krátkozrace postupuje hodně českých týmů v čele s erbéčkama... Kdyby takhle zametl Manchester s Fergussonem, tak by se v životě nedočkal titulů z Ligy Mistrů...
Jenom tak připomenu: první sezóna 11.místo, druhá sezóna druhé místo, další sezóna průser a zachránil ho až FA cup, o rok později vítěz PVP a druhé místo, ale na titul si musel počkat až na příchod Cantony v roce 1992...
Kdyby se funkcionáři MU chovali jako Ty, tak po druhém místě v roce 1988 by následovaly cíle pro příští sezónu:Titul a Pohár UEFA... a v zimní pauze vyhazov, protože přece trenér může za zpackanou ligu a nesplněné cíle...
Re: Postup Slavie prodlouží její herní stagnaci
Obr před 7 lety 07.12.2017 18:32 |Ty porad srovnavas nesrovnatelny. Ty teda vidis ve hre nejakej progres? A v cem?
Re: Postup Slavie prodlouží její herní stagnaci
o-cab před 7 lety 08.12.2017 03:06 |ty velké kluby mají ale jasnou koncepci, strategii, systém, úspěšnou herní tvář. náš tým pod JŠ nemá nic z toho. pokud nemáš ani ty základy správně tak nemůžeš pomýšlet na věci jako zabudovávání dvaceti hráčů do tohohle ničeho. takže samozřejmě je dobře mít záložní varianty postů, ale rozhodně není dobré měnit polovinu kádru v každým zápase jak to JŠ nějakou dobu dělal a lze to dělat jenom pokud je system tak silný, že to ty individuální změny unese. to my prostě nemáme a začínat rotacemi nelze, začínat se musí těmi základy.
Re: Postup Slavie prodlouží její herní stagnaci
Kmotr (přítel SN) před 7 lety 07.12.2017 12:41 |Tak Vrba asi hraje jen o tuhle jednu sezonu (dostat se do LM),shrabnout penize a pokusit se vybudovat novej tym. Bez LM nemaji na budouvani kadru,kde by mohli rotovat dost penez. Kdezto nam je to tak trochu jedno,jestli budeme mit z poharu 150 nebo 300 mega. Temer jsme schopny to zalepit jednim hracem. Proto my z tehle sezony nedelame tu uplne nejdulezitejsi sezonu ze vsech sezon,jako Plzen. A me prijde rozumnejsi myslet smerem k dlouhodobosti,nez ted soustredit na jeden jedinej titul a tim oddalit cely system. Mluvilo se na zacatku o tom,jak chceme byt mistr do tri let. Vybrali jsme si to hned druhou. To ze ted jednu sezonu obetujeme mi nervy nedrasa,kdyz uvidim sanci,ze od 4. uz jen tak nekoho pred sebe nepustime. Jeden podzim v LM nenahradi to,co by jsme meli budovat..
Re: Postup Slavie prodlouží její herní stagnaci
Steve2924 (přítel SN) před 7 lety 07.12.2017 11:38 |Plzeň nerotuje, protože nemá 10 náhradníku s kvalitou na A tým, který chce hrát o mistra ligy.
Ano Plzeň vede ligu o 14 bodů. Ale udělej si analýzu. +/- na chyby sudích
Nevybavuji si na podzim zápas, kdy by Plzeň sudí obrali o body. Zato dobře v 1/3 zápasů soupeře Plzně výrazně poškodili, zejména asistenti s praporkem mají na Plzeň hodně mírný metr a na jejího soupeře hodně přísný. Nebo třeba na útočné fauly. Rychlým odhadem sudí Plzni zachránili alespoň 6 bodů. Dokonce bych řekl, že podzim byl v tomhle letos opravdu extrém. Ale ono to není překvapení.
Protože, vrátím se na začátek. Plzeň má úzký kádr, který stojí na starších hráčích. Dá se čekat, že jim budou docházet síly a jaro, zejména jeho konec už nebude tak snadný. Takže bylo potřeba Plzni co nejvíce pomoc (nehrajme si tady na to, že je náš fotbal čistý, jen proto, že už nás neřežou tak moc jako za Řebíčka).
Takže prosím nesrovnávej tady ligové body Plzně a její nerotaci s náma. To se nedá porovnávat.
Re: Postup Slavie prodlouží její herní stagnaci
Ondráš před 7 lety 07.12.2017 12:03 |Je to tak, ale lidi mají krátkou paměť..
Těch zápasů, kde byla spravedlnost slepá (ať už fotbalová nebo sudí) bylo určitě víc, než za 6 bodů..naopak si nevybavuji jedinej náš zápas, kde bychom získali víc bodů, než si zasloužili (s Teplicemi i Baníkem měly být pětky i pro nás), naopak si z fleku vybavím smolně ztracené zápasy v Jablonci, Olomouci, Zlíně, s Libercem atd..ve všech těhle zápasech jsme byli lepší a měli několik tutovek..
Když už má tým nějaký bodový polštář, to se pak hraje lehce..
Re: Postup Slavie prodlouží její herní stagnaci
M@rvin před 7 lety 07.12.2017 12:41 |Uděláme si korigovanou tabulku a v ní se o to s Plzní ještě porveme. Když to pojmeme tvůrčím a neotřelým způsobem, nepochybuju o tom, že se morálního titulu pro nás nakonec dopočítáme a řádně ho oslavíme :-)
Re: Postup Slavie prodlouží její herní stagnaci
Steve2924 (přítel SN) před 7 lety 07.12.2017 16:54 |Ale tady nemluvím o něčem takovém jako morální titul, jen se ohrazuji proti tomu srovnání. To, že Plzeň má šňůru bez ztráty takovou jakou má není malou rotací ale "štěstím" na chyby sudích.
Co si budeme namlouvat, ta naše serie neproher taky mohla končit v jarním derby. O tom se ale bavit nechci
Re: Postup Slavie prodlouží její herní stagnaci
amon před 7 lety 07.12.2017 15:53 |1+. Příspěvek, co má hlavu i patu a je podležený argumenty a nechybí i zdravá kritika na závěr :-) Strašně mě rozčilují ti odvolávači JŠ, kteří si myslí, že kdyby v Plzni hrál místo Milana Necka a místo MNN Souček, že bysme tam vyhráli, nebo kdyby se tolik nerotovalo, tak se mlátíme s plzní o prvního fleka.. Vrcholem všeho je, že vzývaj trenéra, který nemá ani z třetiny zkušeností, jako JŠ..
Re: Postup Slavie prodlouží její herní stagnaci
bongor před 7 lety 07.12.2017 15:57 |Pochybuji na 99%,že je kdokoliv z nás schopen posoudit,jestli je Šilhavý schopen něco týmu dát.Každej si myslíme něco jinýho,ale dohromady tomu stejně rozumíme jako pavouk atomový elektrárně.a to říkám i s vědomím,že někteří z nás fotbal hráli.Ti rozumí jednotlivostem,třeba zpracování míče a podobně,ale trenérskému řemeslu nikolivěk.
Re: Postup Slavie prodlouží její herní stagnaci
guyincognito před 7 lety 07.12.2017 09:30 |Některé argumenty jsou jistě zajímavé, nicméně poukázal bych i na další vinu stagnace a tou je neštastná skladba týmu, kde se určité typy hráčů "dubluji" a jiné zase chybí úplně, což JŠ svazuje ruce při skládání sestavy a tvoření taktiky více, než si zde uvědomujeme.
Re: Postup Slavie prodlouží její herní stagnaci
Obr před 7 lety 07.12.2017 10:24 |Jestli Krob mluvi pravdu, tak hrace vytipuji skauti a trener ho schvaluje. Takze asi tezko muze trener brecet nad nevhodnou skladbou mancaftu. A neprijde mi, ze by v tymu nejaka pozice uplne chybela. Co tim myslis?
Re: Postup Slavie prodlouží její herní stagnaci
guyincognito před 7 lety 07.12.2017 11:04 |Myslím tím klasický box to box, CM či jakkoli to chceč nazývat, který zvládne jak se zapojovat do rozehrávky, tak být nebezpečný ve vápně soupeře. Hráč, který doplňí typického DZ a umožní AM větší svobodu ve finální fázi, jinými slovy AM se nemusí stahovat tolik do hloubi pole. Když se podíváš na kádry, se kterými dříve JŠ pracoval, byl to, kromě typického DZ, ofenzivně naladěných a vysunutých krajních beků a vysokého útočníka schopného udržet balón jeden ze základních kamenů sestav JŠ.
Tuto roli v jeho týmech zastávali například Ján Greguš v Jabkách, Rybalka v Liberci či do určité míry i David Pavelka, i když ten se dá použít i jako klasický DZ. Podobnou roli podle mě zastával třeba i Ondra Vaněk v Jabl a Plzni či tak trochu Matějovský za mlada v Bolce a v RB. Nyní jsou takovými typy hráčů (samozřejmě bez kvality pro slavii) třeba Breite, Kučera atd.
No a takový hráč podle mě slavii momentálně chybí - Souček i Ngadeu jsou typičtí DZ a Hušby a Danny jsou zase silnější ve finální fázi a ve srovnání se zmíněnými hráči toho prostě zdaleka tolik neuběhají. Rotaň se v podstatě nezapojuje do finální fáze a u Hromady zatím fakt nevím.
Samozřejmě je pravda, že JŠ mohl uplatnit svůj vliv a takového hráče, ale pointa je v tom, že takový hráč dle mého slavii momentálně chybí a projevuje se to jak na stavbě sestav, tak na stylu hry.
Re: Postup Slavie prodlouží její herní stagnaci
Obr před 7 lety 07.12.2017 11:14 |Myslis hrace, jako je napr. Kante v Chelsea. S tim souhlasim, ten tady urcite chybi ;-)
Re: Postup Slavie prodlouží její herní stagnaci
guyincognito před 7 lety 07.12.2017 11:21 |Jelikož jsem masochista a dívám se raději na Kaprligu než na PL či LM tak tedy jen předpokládám, že jsme si porozumněli :)
Re: Postup Slavie prodlouží její herní stagnaci
Ados před 7 lety 07.12.2017 11:34 |Díky za toto téma. Možná by vyřešení tohoto postu dost možná posílilo hru celé naší záložní řady a hra by vypadala živější, běhavější. Na tento post máme pouze Hromadu, ale je po zranění a zatím se do toho nedostal. Nikdo jinej mě nanapadá. Možná Ščuk, ale s tím se asi nepočítá. Bohužel v naší lize adekvátní posilu na tento post nevidím. To nejlepší je asi v Plzni.
Re: Postup Slavie prodlouží její herní stagnaci
JS (přítel SN) před 7 lety 07.12.2017 12:41 |Měli jsme Šćuka...
Re: Postup Slavie prodlouží její herní stagnaci
bongor před 7 lety 07.12.2017 16:04 |Nebo bychom mohli koupit Šika,za pouhou miliardu by nám mohl nádherně vyleštit lavičku a nikoho by nezajímalo,jestli je to hrotový útočník,nebo box to box hráč ,hlavně že by se leskla.
Re: Postup Slavie prodlouží její herní stagnaci
Martin 58 před 7 lety 07.12.2017 11:48 |Myslím, že charakteristikou hráče, kterého podle Tebe nemáme, popisuješ Součka, kterého ale máme. Toho rozhodně nepovažuju za klasického defenzivního záložníka.
Re: Postup Slavie prodlouží její herní stagnaci
golgoloth před 7 lety 07.12.2017 15:37 |Já bych k tomu uvedl spíše jiný příklad, do sezóny jsme šli bez posílení útoku, za situace, kdy taktika je neměnná - hrát na jednoho útočníka, nejlépe vzduchem. Což v zásadě jako osamoceného "hroťáka" eliminuje Mešanoviče a navíc měl hostavat Burren. k typově stejnému posílení došlo sice necidem, ale až za situace, kdy to nešlo jinak.
Re: Postup Slavie prodlouží její herní stagnaci
mats před 7 lety 07.12.2017 18:13 |Ten typ hráče, o kterém píšeš, že nám chybí... já si tuhle hru tak trochu sliboval kdysi od Ščuka, ale nakonec to nějak nevyšlo...
Re: Postup Slavie prodlouží její herní stagnaci
houston (přítel SN) před 7 lety 07.12.2017 11:05 |Jsem rád, že srovnáváš rotaci hráčů v různých klubech, ale zvolil jsi asi nevhodný příměr. Ona béčka těch tebou uvedených týmů jsou na jiné úrovni, než náš podzimní jakýkoliv výběr. Podle mě nesrovnatelné. U nás jádro musí být, pokud možno, stálé.
Re: Postup Slavie prodlouží její herní stagnaci
amon před 7 lety 07.12.2017 15:55 |nepovídej..? Ona ta béčka jsou na jiné úrovni, ale to zrovna tak i jejich soupeři v PL. Já si právě říkal, jak třeba proti MTA doma, že jsme je porazili i s béčkem, ale pak už jsem si nebyl jist, co ja naše Ačko a co Béčko
Re: Postup Slavie prodlouží její herní stagnaci
JS (přítel SN) před 7 lety 07.12.2017 12:40 |Do puntíku souhlas.
Re: Postup Slavie prodlouží její herní stagnaci
Fačín před 7 lety 07.12.2017 13:17 |Tak Luhový si rád kopne do kdekoho, takže to beru s rezervou. Ale jedna věta mne přeci jen zaujala a dá se říct, že s ní souhlasím:
"V případě, že tým je vzhledem k domácí kvalitě nadstandardně personálně obsazen a nepodává odpovídající výsledky, chyba je na straně realizačního týmu."
Re: Postup Slavie prodlouží její herní stagnaci
Ondráš před 7 lety 07.12.2017 13:23 |Kdyby spolu hrál tenhle tým 2 roky, bude to taky vypadat jinak..vždyť je to tak jasný..
Manchester City do kádru napumpovalo neskutečný prachy a na hřišti to začalo být vidět až tak po 2-3 letech, to samé PSG..
Vám garantuju, že přijít sem přes sezonou Vrba a mít tenhle kádr, kterej nezná, dopadne to úplně stejně..
Re: Postup Slavie prodlouží její herní stagnaci
golgoloth před 7 lety 07.12.2017 15:33 |Pokud bychom hráli s mladým perspektivním týmem, který by tak byl doplněn, tak ano. Ale až na Hromadu, všichni hráči příšli s tím, že budou okamžitě rozdílový. v některém z rozhovorů, zazněla i argumentace, že takový hráč může naskočit díky svým zkušenostem rovnou. A pokud se podíváme, tak tohle se určitě nepotvrdilo, a za rok ti hráči nebudou lepší či sehranější.
Re: Postup Slavie prodlouží její herní stagnaci
Ondráš před 7 lety 07.12.2017 15:38 |Sehranější budou zcela určitě..to už tak nějak vyplývá z logiky věci
Re: Postup Slavie prodlouží její herní stagnaci
bongor před 7 lety 07.12.2017 16:07 |Oni budou sehranější a my nasranější.Starýho psa...............
Re: Postup Slavie prodlouží její herní stagnaci
o-cab před 7 lety 07.12.2017 16:38 |Manchester City bylo zvykle hrat stred tabulky - predbihat soubor historicky nejlepsich tymu na svete je trochu vetsi zmena nez se deje u nas
Re: Postup Slavie prodlouží její herní stagnaci
kleofas před 7 lety 07.12.2017 21:37 |neprodlouží
Re: Postup Slavie prodlouží její herní stagnaci
Eskaes před 7 lety 07.12.2017 21:47 |Hurá! Takže je po stagnaci. :-)
.
Travinho před 7 lety 08.12.2017 08:28 |https://www.facebook.com/MisaTravnicek/videos/vb.1566352983/10214702250061000/?type=2&theater¬if_t=video_processed¬if_id=1512717988379893
Takhle jsem to po utkání a ráno viděl já.