Aktuality z médií

O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedná se Swansea

O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedná se Swansea.

Komentáře (85)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

    Fulham     před 7 lety 06.12.2017 09:56 |  
    5 1

    Dnešní Sport - DO - na jaře se ještě budeme hodně divit.... a vedle přepis rozhovoru Kroba pro Football Club - nechci hráče za dva mio eur..?!?!?! Hrozný keci...se divím už teď.

    • Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

      Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 06.12.2017 10:08 |  
      8 0

      Muzes to nejak podrobne rozvest? Popravde jsem tvuj prispevek moc nepochopil..

      • Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

        Jachym     před 7 lety 06.12.2017 10:23 |  
        2 1

        Nevím, co na tom nechápeš. Už před několika lety tady Jiří prorokoval, že se ještě všichni budeme divit. No, a už je to tady :-))

        • Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

          Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 06.12.2017 10:29 |  
          6 0

          Jiřího proroctví mi zní v uších každý večer před usnutím, to se neboj.. mě spíš šlo o ty další nejasné informace ;-)

          • Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

            bongor     před 7 lety 06.12.2017 11:28 |  
            1 0

            A co proroctví slepého mládence a kněžny Libuše,těm se nikdo nediví?

            • Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

              spravnej_jezedak     před 7 lety 06.12.2017 11:41 |  
              0 0

              Zatím ne, ale budou:-))

      • Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

        malan (přítel SN)     před 7 lety 06.12.2017 11:13 |  
        1 0

        To je šifra. Já se divím, že se ještě divíte.

        • Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

          bongor     před 7 lety 06.12.2017 11:29 |  
          1 0

          Asi šifra mistra Leonarda.

      • Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

        Fulham     před 7 lety 06.12.2017 11:54 |  
        0 0

        DO je poukázání na sloupek Davida Ocetnika se závěrečným výkřikem o divení :-))

        • Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

          Maty22     před 7 lety 06.12.2017 17:01 |  
          1 0

          Já sem si zakázal divit se, protože se mi stávalo, že sem nevycházel z údivu.

      • Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

        Mates204     před 7 lety 06.12.2017 11:49 |  
        1 5

        Projekt galacticos selhal, tak se vracíme zpátky k malosti. Aspoň tak jsem to pochopil já.

        • Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

          Fulham     před 7 lety 06.12.2017 11:50 |  
          1 1

          Tak to je katastrofa naprostá...po půl roce ?

          • Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

            Mates204     před 7 lety 06.12.2017 12:02 |  
            5 3

            Tak v tom půlroce jsme přisli o 2 LM....

            • Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

              Fulham     před 7 lety 06.12.2017 12:13 |  
              11 1

              Ano - a s loňským kádrem jsme dostali 6-0 od RSC a letos bojujeme o jaro a dali jsme dva krásný zápasy s Ponorkou...

              • Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

                Mates204     před 7 lety 06.12.2017 12:31 |  
                1 3

                Tak myslím, že jde primárně o peníze. Vedení si asi hodně slibovalo od LM a El je výrazně chudší soutěž.

                • Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

                  Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 06.12.2017 12:39 |  
                  9 0

                  No me tedy prislo,ze primarne o penize nejde,tech mame tak nejak vic nez min. Zvlast kdyz jsme udelali aspon tu EL. Tady asi spis pujde o cestu zalozenou na RB Lipsko/Salzburk - mlady hraci do 23 let, schopny hrat totalni fotbal - kterou preferuje i Nezmar. Akorat nechapu,proc by jsme apriori nemohli koupit napr. nejakeho mladeho reprezentata chorvatska atd za 2M Euro..
                  No uvidime,jak moc se jeste budeme divit..

                  • Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

                    hiker42     před 7 lety 06.12.2017 12:49 |  
                    0 4

                    souhlas + hlavně jsme zatím žádného hráče za 2 M EUR nepřivedli :) nejdražší byl Miňo Stoch za 1 M.. je mimo ten chlap

                    • Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

                      Mates204     před 7 lety 06.12.2017 12:52 |  
                      1 1

                      Možná Sýkora

                    • Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

                      malan (přítel SN)     před 7 lety 06.12.2017 13:23 |  
                      9 0

                      A nebo ví víc než Ty, což je z podstaty jeho funkce očekávatelné:)

                    • Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

                      Tomastu     před 7 lety 06.12.2017 18:02 |  
                      1 1

                      Danny a Altintop podpisový bonus plus provize manažerovi ono to hodí slušnou částku :)

      • Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

        Fulham     před 7 lety 06.12.2017 11:49 |  
        3 3

        Já také z textu ve Sportu nechápu Krobovu pointu...i jeho sebereflexe? Nepodilel se? Cizinec už není našinec? Šilhavy je prosadil na sílu? A hlavně - proč to ventiluje takovou formou ? Jestli to sport nepřekroutil..Teda.

        • Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

          Mates204     před 7 lety 06.12.2017 11:55 |  
          1 1

          Přijde mi, že si vedení chce vzít příklad z Plzně, ale ty maj dobrýho kouče a topí to ve velkým stylu... to není zásluha českýho kádru a ve Spartě to selhalo ne proto, že by měli hodně cizinců, ale proto, že ty cizinci jsou k ničemu. Fakt z toho nemám dobrej pocit.

        • Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

          afro     před 7 lety 06.12.2017 12:18 |  
          11 2

          Po přečtení významně kroutím hlavou (copyright VK), protože tenhle rozhovor je snad spíše než s Krobem ředitelem veden s Krobem z Odboru přátel, který zpovzdálí sledoval, co se v SKS děje...

          • Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

            slavianavzdy     před 7 lety 06.12.2017 13:44 |  
            12 8

            Tenhle chlapík (amatérský sportovní ředitel) mě prostě baví. Kdo byl asi poslední kdo všechno podepsal??? Možná přijde tweet, že někdo jiný nezkontroloval pasy a nejedná se o pravého Dannyho a Altintopa, ale o nastrčené dvojníky. To se to bude zase trenérům pracovat až si dvojníci přečtou, že jsou chybou systému. A mimochodem...všichni znalí prostředí managementu Slavie potvrdí, že kromě Kroba a Syrovátky (viz nabubřelé vyjadřování např. na posílání hráčů do repre apod.) tam všichni pokoru mají. Z p. Kroba tryská arogance z každé věty. To cítí snad všichni. Já bych mu zakázal mluvit.

        • Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

          Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 06.12.2017 12:35 |  
          7 1

          Kdepak.. my proste nikdy nebudeme mit klid. Vzdycky clovek musi trnout,co na nej odkud vyskoci. Ted uz jenom cekam na Jarduv dementujici tweet a dalsi serii vzplanuti vasni.. :D

  2. Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

    Mates204     před 7 lety 06.12.2017 13:00 |  
    2 5

    Přijde mi, že trend oslabování kádru bude v zimě pokračovat. Pokuď odejde Deli a Bořil tak nevěřím, že je adekvátně nahradíme, zvlášť pokuď nejsme ochotni zaplatit ani 2m eur.

  3. Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

    mirecek1111     před 7 lety 06.12.2017 13:24 |  
    9 0

    Když tady někteří zamýšlí nad tím, že jsme vlastně žádného hráče za 2 mil. eur nepřivedli, protože Stoch stál tolik a Sýkora tolik tak je evidentní, že Krob naráží na Dannyho s Altintopem, protože těm evidentně podobné částky nasypali za podpisy..

    Ale rozhodně bych se nebál toho, že bychom byli na nějakém investičním ústupu. Jednak si vzpomeňte jak Tvrdík zmiňoval že budou číňané své investice do klubu omezovat a až poté nastaly ty velké letní přestupy a hlavně....naše majitele jiste nebude zajímat Slavia, která se bude plácat někde pod vrcholem.

    Já to čtu tak, že je vedení nespokojené z přidané hodnoty těch třech drahých kluků z léta (Danny, Rotaň, Altintop) a tímto směrem se už v budoucnu vydávat nebudeme. Což jen kvituju.

    Ale určitě to neznamená, že si najednou nebudeme moci dovolit vykoupit např. Sobola. A přivádět sem z venčí podobné kluky, jako jsme se třeba dříve zajímali o Claessona nebo Lobotku. A nebo v tuzemsku najednou prohrávat bitvy o Mihálika a ostatní. Takže já jsem v klidu.

    • Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

      belmis (přítel SN)     před 7 lety 06.12.2017 14:07 |  
      8 0

      Kéž bys měl pravdu. Mně se líbily z rozhovoru následující dvě souvětí:

      "A když jsou všichni v klubu pomalejší než ten nejpomalejší v RB Lipsko, přemýšlím, jak s nimi chceme hrát vyrovnanou partii.“

      "Buď chceš vychovávat ty, co jednou získají Zlatý míč, nebo průměr.“

      Takže doufejme v lepší zítřky.

      • Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

        kjandourek (admin)     před 7 lety 06.12.2017 14:18 |  
        6 0

        Tyhle myšlenky nejsou špatné... i když tedy to, že někdo hraje ligu od patnácti sice může něco znamenat, ale není to snad jediná kvalifikace... (tomu o zlatém balónu předcházela idea, že masopust začal v lize v patnácti letech a Pavel Nedvěd v sedmnácti..) Takový Vašík Kadleců taky začal v lize hrát v patnácti letech... a teď je pořád mezi rudochy - střídavě na odchodu a na příchodu...

        Já se trochu bojím, abychom nezačali létat "ode zdi ke zdi"... v létě jsme přivedli zkušené hráče, teď najednou chceme brát jenom mladé... těšili jsme se, že po Stochovi už budeme cílit na prověřené hráče v ideálním věku
        a najednou nechceme dávat za hráče více než dvě mega v éčkách... přiváděli jsme v poslední době hlavně cizince, vidíme, že se Plzni daří s česko-slovenskými hráči, tak najednou by mělo být 70% z Čech, či Slovenska....

        Abychom takhle neskákali z jednoho extrému do druhého - to už před námi erbéčka předvádějí dobře deset let... Vzpomínám, jak po výprasku na Letné v roce 2008 na podzim se Řepka vztekal, že sice vedení vyhlásilo sázení na talenty a odchovance, ale s těma mladejma se to nedá hrát

        • Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

          malan (přítel SN)     před 7 lety 06.12.2017 14:26 |  
          6 0

          Tak trochu doufám, že kvůli tomu tady je Nezmar.

        • Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

          Mates204     před 7 lety 06.12.2017 14:27 |  
          5 3

          Ty mladý stejně brzo odejdou pokuď jsou dobrý, nejsme schopni je udržet (Luftner, Barák, Pavlenka..). Nechápu proč stavět na mladejch, když stejně odejdou při první dobrý nabídce ze zahraničí a začínáme znova.

          • Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

            rak (přítel SN)     před 7 lety 06.12.2017 14:47 |  
            6 2

            Možná proto, že se na nich dá vydělat. O tým tak nejde. Doufal jsem, že to po odchodu Rusáků už tak nebude, ale možná Krob míří zase tím směrem. To je ale cesta do průměru, jestli vůbec. Šilhavý už je naštvaný a vypadá to, že jde zase o vztah s Krobem. Před časem se to tady probíralo. Před Astanou velmi nedobrá atmosféra. Nevidím to na zítřek moc růžově.

        • Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

          belmis (přítel SN)     před 7 lety 06.12.2017 14:44 |  
          2 0

          Z rozhovoru jsem byl také rozpačitý. Reagoval jsem na mirečka, který ten rozhovor tak nějak uhladil. Jen s mladými se "velký" fotbal hrát nedá. Na druhou stranu nemám rád české klišé, že dobrý hráč v osmnácti by si na šanci měl počkat, že jeho čas jistě přijde. S těmi dvěma mil euro to doufám Krob vážně nemyslel, pokud nechce hrát druhé housle. Možná to je tak, jak píše mireček. Že jen nechce dávat takové peníze za hráče na sklonku kariéry.

          • Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

            kjandourek (admin)     před 7 lety 06.12.2017 14:54 |  
            1 0

            No doufejme...

            Mireček nahoře zmiňuje, že masivní investice do kádru přišly i přesto, že JT avizoval nějaké omezení investic... jenomže na konci jara také tvrdil, že dostal povolení vrazit do klubu všechny peníze, které jsme získali prodejem Pavlenky, Baráka, Lüftnera a Mihalíka... Takže je klidně možné, že opravdu investice omezené byly a my jsme jenom reinvestovali výdělek... a teď tedy, pokud nechceme zase vyslat někoho, aby si plnil sen, budeme moci investovat jenom to, co jsme si vydělali v EL...

            • Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

              bongor     před 7 lety 06.12.2017 17:13 |  
              1 0

              Jenže těch "snářů" bude určitě ještě dost,to se nedá nějak uměle zastavt.Jediná možnost je,dostat se ve všem alespoň na úroveň tak Rakouska.Zatím jsme pořád jen chudé předměstí Evropy.Taky jsem doufal,že Číňani budou chtít ze Slavie udělat skutečně evropské mužstvo a pořád to ještě nebalím,přes všechny řeči o šetření.

  4. Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

    vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 06.12.2017 15:37 |  
    11 1

    Za načasování toho rozhovoru by někdo potřeboval nakopat do zadku v podstatě rozesírá Slavii zevnitř,vyjádření JŠ je také na pováženou,prostě néchapu proč takto kecat do novin před posledním a veledůležitým utkáním podzimní sezony.Navíc když přišel včera nový sportovní ředitel a vše je na začátku.Doufám,že si JT udělá pořádek.Jinak mimo jiné dojem z toho rozhovoru mám, že se utahujou kohoutky,protože jistá kapsa není bezedná no a částešně mě to připomnělo stav po Tiraspolu.Samozřejmě se dá s některými věcmi souhlasit.Jinak mě zajímá jak to bude s heslem průměr nestačí,protože nadprůměr se jen s mladými hráči nedá dělat , tudíž i naše sny o středoevropském velkoklubu dostávají trochu na zadek.Uvidíme jak se JN s tím vším popere.Jsem před zítřkem hodně rozladěn.

    • Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

      Jachym     před 7 lety 06.12.2017 15:55 |  
      5 1

      Dodávám odkaz na onen rozhovor: https://fotbal.idnes.cz/rozhovor-jaroslav-silhavy-slavia-astana-evropska-liga-pg3-/fot_pohary.aspx?c=A171206_141106_fotbal_jic Radost z toho rozhodně nemám. Není nic horšího než taková vyjádření před tak důležitým zápasem. Jarda Tvrdík si nejprve pustil pusu na špacír a ostatní ve vedení a v realizačním týmu následují svého šéfa.

      • Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

        JS (přítel SN)     před 7 lety 06.12.2017 15:58 |  
        3 4

        By mě zajímalo, jaká vyjádření zevnitř klubu na adresu JŠ byla neférová? Já nic takového nezaznamenal. Jedině tweety od Tvrdíka ve stylu, že slavistických legend si musí klub vážit.

        • Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

          Jachym     před 7 lety 06.12.2017 16:09 |  
          13 0

          Tvrdík např. po zápase v Jablonci (zvláště po nepodařeném druhém poločase) to hráčům a trenérovi sečetl i za Plzeň a za Liberec s tím, že realizační tým si musí být vědom, že je platí Slavia, a že si peníze musí zasloužit nebo něco v tom smyslu. Stejně tak neprofesionální bylo od Tvrdíka přání Plzni k titulu. Nebylo to dobré směrem dovnitř ani ven z klubu. Tohle se prostě nedělá, A máslo na hlavě má samozřejmě i Krob a nyní i Jarda Šilhavý, i když už byl k tomu natlačený okolnostmi. Špinavé prádlo se pere doma. Jinak vyznívají hesla o jednom týmu profesionálů hodně podivně...

          • Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

            Jachym     před 7 lety 06.12.2017 16:10 |  
            0 0

            Mělo správně být hráči a realizační tým, Jarda to nehodil jednom na trenéra:-))

    • Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

      o-cab     před 7 lety 06.12.2017 17:36 |  
      4 6

      mně to přijde logické - JŠ se cítí ohrožen a protože zcela poprávu říká, že s ním není ze strany klubu jednáno úplně fér, tak 1) sám vrací úder aby si vedení uvědomilo že má hodnotu a že ten vztah taky může ukončit on a klub nechat bez adekvátní náhrady v těžkém období a 2) si připravuje alibi kdyby se to zítra posralo. v obou případech půjde o to, aby vedení klubu častěji mlčelo než mluvilo.

      v tomto za Šilhavým úplně stojím. ono pracovat pro JT a Kroba zvláště když tam mezi nimi a A mužstvem/realizačním týmem není nikdo kdo tomu rozumí nebude nic záviděníhodného. to co tito dva občas předvádí je strašný amatérství. I když si myslím, že JŠ pro nás není dobrý trenér, tak jako člověk si tohle určitě nezaslouží a právem dnes mluví tak jak mluví.

  5. Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

    wotlemburg     před 7 lety 06.12.2017 16:06 |  
    3 3

    Tak teď přes mrtvoly do posledního klubu PL a příští rok nazdar ve druhé lize. Alespoň se potká s českými parťáky, kteří zde živoří na lávce.

  6. Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

    Hubacek     před 7 lety 06.12.2017 16:06 |  
    21 5

    Všichni víme tam kde jsou peníze a jejich moc tak kazi charakter lidi . Touha, moc , sebereflexe to vše mění lidi a všichni si mysli ze můžou ovládat vše a jsou nedotknutelny. Verim ze jsou všichni velcí slavisti a pro klub chtějí to nejlepší , ale jejich moc je ovladnula a vytváří špatnou atmosféru .
    Je to jen můj subjektivní názor ale myslím ze bez pana Kroba a Syrovátka by bylo lépe.

    • Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

      JS (přítel SN)     před 7 lety 06.12.2017 16:15 |  
      13 3

      Pan S. na mne dlouhodobě působí velice arogantním dojmem. Stejně tak jeho nový markeťák @mabepool, který velice rychle pochytil rétoriku vedení (viz. jeho arogance směrem k tolsimirovi na twitteru).

    • Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

      TSeguinTS     před 7 lety 06.12.2017 16:18 |  
      8 0

      A kdo zaručí, že jejich náhrady tomu nepodlehnou? Všichni kopou za jeden tým, tak ať to tak sakra vypadá. Ne že se problémy řeší skrze vyjádření do médií, to je nefér od každého, kdo tak v poslední době učinil.

    • Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

      Fulham     před 7 lety 06.12.2017 16:55 |  
      5 2

      Hlavně (když si vypůjčim hlášku z Noci na Karlštejně) si tady každej troubí jak chce... zavřít do kanclu, třeba si dát po čuni a pak teprve ven s výstupem...my se opravdu (a i historicky) stačíme rozesrat úplně sami. A teď ještě Jarda do toho...tak jsem se těšil na zítřek a neděli a mám pomalu po chuti...

    • Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

      Obr     před 7 lety 06.12.2017 18:16 |  
      6 4

      U me Syrovatka definitivne skoncil, kdyz se tady choval jako hysterka v souvislosti s provedenim loga CEFC na dresech. Kdykoliv vidim ten jeho arogantni gesicht, jezi se mi chlupy na tele.

    • Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

      rak (přítel SN)     před 7 lety 06.12.2017 18:49 |  
      5 1

      Ano, vzpomínám na některé Navarovy příspěvky, nad kterými jsem kroutil hlavou. Před tím podprůměrný novinář.
      Souhlas s poslední větou.

  7. Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

    Lantenac     před 7 lety 06.12.2017 16:10 |  
    7 0

    Na obsahu rozhovoru s Krobem nevidím nic tak hrozného, vlastně s ním částečně souhlasím. Navíc je nutný si uvědomit, že Football Club to interview s ním dělal dost možná už před dvěma měsíci, takže to, že až teď to uveřejnili na isportu neznamená, že jsou to aktuální informace nebo názory. Samozřejmě to načasování, kdy to dá isport na web...no nic.
    Jak jednou psal na twitter Jakub Dobiáš, trenér a sportovní vedení budou mít většinou odlišný přístup k posilování týmu. Zatímco klub preferuje větší zapojení mládeže (pokud je na dobré úrovni) a zhodnocení hráčů v průběhu několika let, trenér stále hraje o svou pozici a chce prostě nejlepší hráče teď a tady. Možná že i tohle stojí za údajnými spory mezi Krobem a trenérem.

    Co mi teda přijde horší je vyjádření Jardy Šilhavého. Chápu, že jeho situace není komfortní, ale dát to najevo den před zápasem, který z velký části rozhodne o úspěchu či neúspěchu podzimní části, to mi přijde nevhodný.

    Jakékoliv interní věci řešit přes média nebo sociální sítě je podle mě špatná cesta, proto nesouhlasím i s mnoha Tvrdíkovými tweety.

    • Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 06.12.2017 16:38 |  
      2 2

      Aha, takže když včera FC začal odesílat třetí čtvrtletníky, tak za to může isport? Žádná účelovka to není. Lepší je si ty fakta zjistit...

  8. Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

    Radovan62 (přítel SN)     před 7 lety 06.12.2017 16:32 |  
    5 2

    Nedelejte z komara velblouda,ja na tech rozhovorech nenasel mic uavadnyho,o Jardovi se spekuluje od Plzne a ze nase posily se vsechny nepovedly vime vsichni ,tak snad neni problem to pojmenovat a chtit to zmenit

    • Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

      vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 06.12.2017 16:52 |  
      2 0

      Načasování stojí za hovno to je prostě fakt.

  9. Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

    Radovan62 (přítel SN)     před 7 lety 06.12.2017 16:37 |  
    2 5

    To chcete,aby jsme se placali po zadech a nas herni projev stal za hovno jako ze moc koukatelny fodbal nepredvadime
    ,hlavne by se zitra meli predvest hraci a na to co je lde psano se vy...


    In

  10. Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

    Radovan62 (přítel SN)     před 7 lety 06.12.2017 16:40 |  
    0 0

    Fotbal

    • Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

      Jachym     před 7 lety 06.12.2017 16:47 |  
      0 0

      to je hra.

      • Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

        kjandourek (admin)     před 7 lety 06.12.2017 16:50 |  
        0 0

        A ten míč kulatý....

        • Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

          Fulham     před 7 lety 06.12.2017 16:56 |  
          2 0

          záludná je obludna..

  11. Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

    Maty22     před 7 lety 06.12.2017 17:04 |  
    13 1

    Mě se Honza poslední dobou líbí míň a míň.
    Má li sportovní úsek vytipovanou adekvátní náhradu, tak s tim nemám problém.
    Nějakýho Krajčíka by to chtělo.

    • Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

      první rytíř     před 7 lety 06.12.2017 18:53 |  
      1 1

      Rozhovor o ničem

    • Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

      bububu (přítel SN)     před 7 lety 06.12.2017 20:54 |  
      0 0

      Jean Nezmar :)

      • Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

        Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 06.12.2017 21:31 |  
        0 0

        Poručí si lord: "Jean, vejce!"
        " Na tvrdo nebo na měkko, sire?"
        " Poškrábat!"

  12. Co se deje ?

    LA11     před 7 lety 06.12.2017 18:07 |  
    12 0

    Jarda nakej podrazdenej.. to se mi nelibi..uplne se vytratila ta pozitivni energie z klubu to neni dobry.. moc tomu nerozumim v EL o postup a liga druhy misto.. trener zkleslej, JT nespokojenej, O Krobovi tu ctu jak je arogantni..

    • Re: Co se deje ?

      Boo_SKS     před 7 lety 06.12.2017 18:25 |  
      8 5

      Co je? Určitě to tu schytám, ale myslím, že důvod je prostý - vedení není slepé a vidí, jak celý podzim hrajeme bez většího progresu a nějaké viditelné sehranosti. A trenéři jsou většinou ješitní a vůči své vlastní práci nekritičtí, takže JŠ se cítí dotčený, že je vedení s podzimem nespokojeno. To, co je pro opatrného a na při zemi se držícího Šilhavého obrovský úspěch v Evropě (velká šance na postup ze skupiny EL), tak pro náročného Tvrdíka je neustálá připomínka vyřazení od hodně slabého soupeře v předkole LM.

      • Re: Co se deje ?

        LA11     před 7 lety 06.12.2017 18:47 |  
        7 0

        Proc JS na tiskovce pred zapasem zacne mluvit takhle to mi hlava nebere.. to tam do p*dele netahnou za jeden provaz ? Minulej rok JT rikal neco o tom ze soucasti tymu aby to fungovalo je i uklizecka.. kurva to sou zmeny..:))

    • Re: Co se deje ?

      Ondráš     před 7 lety 06.12.2017 19:06 |  
      10 0

      Tak po přečtení článku jsem byl naprosto v klidu..po přečtení zdejší diskuze zvažuji, jestli mám taky začít hysterčit:D

  13. Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

    Obr     před 7 lety 06.12.2017 18:22 |  
    9 18

    Bejt to ne me, tak Silhavymu podekuju za odvedenou praci a rozloucim se nim. Jestli je sance privest Trpisovskyho, tak je to prave ted v zime. V lete uz by mohlo bejt pozde.

    • Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

      Obr     před 7 lety 06.12.2017 18:22 |  
      0 1

      Na "mne" samozrejme

    • Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

      malan (přítel SN)     před 7 lety 06.12.2017 20:33 |  
      6 5

      spartansky telocvikar at zustane tam jde je, dekuji.

      • Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

        Obr     před 7 lety 06.12.2017 22:08 |  
        0 8

        Tenhle telocvikar umi i s Libercem ofenzivni fotbal, kterej ma styl. S Nezmarem v zadech pro me jasna volba.

        • Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

          Fačín     před 7 lety 07.12.2017 14:47 |  
          0 3

          Jo jo a hlavně od stoperů nevyžaduje primárně bránění, ale konstruktivitu:))) Jestli přijde Trpišák, tak je to zralý na bojkot.

  14. Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

    qwertz0099     před 7 lety 06.12.2017 18:40 |  
    2 1

    Slavia

    • Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

      sTizz (přítel SN)     před 7 lety 06.12.2017 19:33 |  
      0 0

      Podnetny prispevek:) Lepe bych to nenapsal.

    • Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

      Fulham     před 7 lety 06.12.2017 19:53 |  
      0 1

      u a

  15. Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

    Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 06.12.2017 19:02 |  
    14 0

    Hlavní a klíčový problém vidím v tom, že drtivá většina lidí podléhá černobílému vidění světa (bohužel, někdy včetně našich šéfů), které nám denně servíruje bulvár. A jediný sportovní deník v zemi bohužel bulvárem je. Ale v životě to tak nefunguje, nic není černé nebo bílé (jedině snad barvy), ale vždycky je to směsice obojího. Teď dělá Sport kampaň o tom, jak je na tom Sparta se Slavií špatně resp. jak špatnou cestou prý jdou, jak špatně nakoupili zahraniční hráče apod. U Sparty to částečně sedí, ale u Slavie ani náhodou. Postoupili jsme v českém poháru, zítra (pevně věřím) postoupíme i v EL a v tabulce jsme po podzimu na druhém místě. Pokud by Plzeň neměla tak velký náskok, tak by asi nikdo nic nenamítal, ale je potřeba vidět, že měli naprosto mimořádný podzim, kdy vlastně na co sáhli, to jim vyšlo a to nebude trvat věčně a my s rudými naopak těžké rozlosování venku, protože třeba na Bohemians, ve Zlíně a v Olomouci se běžně nevyhrává. A přesně tenhle los bude mít Plzeň na jaře, plus ještě u nás v Edenu a např. ještě v Brně a ručím vám za to, že všechno nevyhrají a klidně se mohou začít dít věci. Kdo hrál fotbal, tak ví o čem mluvím. Samozřejmě, pokud by ještě někdo chtěl Plzni vzít titul, tak by všechno muselo vyjít ideálně, tzn. na jaře všechno vyhrát. Ve fotbale je však všechno možné a nic nejde předvídat.
    Druhá poznámka je k rozhovoru našeho trenéra pro IDNES. Myslím, že mu vadí, že naši šéfové dělají asi nevědomky z Jana Nezmara úplného mesiáše, který „mávne kouzelným proutkem“ a všechno bude „skvělé“. Tak to samozřejmě nefunguje, navíc to Honzu Nezmara staví do velice těžké výchozí pozice a navíc to jakoby nepřímo devalvuje veškerou práci, kterou náš sportovní úsek doteď odvedl, tedy včetně trenéra Šilhavého. Což určitě není fér.

    • Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

      Ondráš     před 7 lety 06.12.2017 19:15 |  
      4 0

      Já vidím svět červenobíle..

      • Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

        bongor     před 7 lety 06.12.2017 19:59 |  
        6 1

        jedině správnej přístup!Bohužel mám taky trochu špatný dojem z těch vyjádření,ať už JŠ,nebo Kroba.Už delší dobu pozoruji jejich vzájemnou averzi,proto jsem napsal návrh na řešení:Rozsadit.jako se to dělalo ve škole.Chápu ale to,co se píše kousek nade mnou,že špatnou náladu podpořila hlavně diskuse k těm vyjádřením.Taky začínám mít obavy,kdo za Slavii bude hrát na jaře.Pomalu celá obrana by měla zmizet přitom hlavně obrana nás drží nahoře.
        Pokud chceme do LM,musíme posílit a ne takhle výrazně oslabovat.

        • Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

          Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 06.12.2017 21:08 |  
          3 0

          Ono by to chtělo si sehnat nové číslo čtvrtletníku FOOTBALL CLUB a přečíst si ten rozhovor komplet. Redaktoři Sportu si z toho samozřejmě vytáhli jen co uznali za vhodné a ještě to vytrhli z kontextu.

          Martin Krob na návštěvě u nás na vsi.
          Generální ředitel Slavie rozhovory příliš nedává, ale udělal výjimku a odpovídal na "hospodské" otázky. Hodně se rozpovídal a prozradil, kde udělala Slavia v létě chybu.
          http://www.footballclub.cz/

          • Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

            jufoun (přítel SN)     před 7 lety 06.12.2017 23:02 |  
            0 0

            No a četl jsi to? Nebo to můžeš okomentovat? Díky.

            • Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

              Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 07.12.2017 03:14 |  
              0 0

              Celé jsem to nečetl, jen co bylo ve Sportu, ale mám pocit, že některý z redaktorů SN tenhle časopis kupuje, tak by ho mohl hodit na ulozto nebo třeba jiný dobrovolník ?

  16. Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

    Leky16     před 7 lety 06.12.2017 20:28 |  
    7 0

    Dobrý večer všem. Tak tady je nějaké aktuální,i když opožděné téma k Bóřovi,a my tu řešíme článek na ispartu... opět a poněkolikáté...
    Já k tomu napíšu teda jen to,že mu to přeju,a věřím vedení,Honzovi,že seženeme kdyžtak adekvátní náhradu. A zítra hrrrrr na ně!!! SKS FOREVER

    • Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

      PetCC     před 7 lety 06.12.2017 23:17 |  
      3 1

      Taky jsem čekal diskusi o Bořilovi. Nějaký noviny máte řešit v off-topic diskuzi, nebo k aktualitě o diskutovaném článku.

  17. Re: O fotbalového reprezentanta Bořila je zájem v anglické lize, slávistův agent jedn

    Fačín     před 7 lety 07.12.2017 14:27 |  
    0 2

    Co mě se týče, ať klidně jde. Na pravém beku Frydrych není o nic horší a na levém Sobol i Flo svou kvalitu taky mají. Pokud nám Swansea nasype nějaký ten dukát, tak děkujeme, můžete jít, pane Bořil.