Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Rozhovory

Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále velký úspěch

Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále velký úspěch

Komentáře (80)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále v

    DF007     před 7 lety 19.11.2017 17:15 |  
    19 0

    Potěšila mě zejména ta část týkající se rozvoje mládeže a vybudování mládežnického centra.

  2. Re: Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále v

    Mates204     před 7 lety 19.11.2017 17:19 |  
    4 23

    Útěcha ano, ale velký úspěch? To je hodně silný sousloví.

    • Re: Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále v

      Boo_SKS     před 7 lety 19.11.2017 17:27 |  
      12 4

      Objektivně a soudě čistě dle těchto výčtů by to úspěch samozřejmě byl. Šlo by o další krok v postupném návratu jak na čelo naší ligy, tak i do Evropy, kde by postup do jarní fáze hodně pomohl i do koeficientu.

      Něco jiného pak bude fakt, jaká bodová propast by byla za Plzní a jakým fotbalem se budeme po zbytek sezony projevovat. Jestli trošku stáhneme ten náskok Plzně a nebudeme se bát Olomouce či ACS a budeme hrát kombinačně na úrovni, určitě to úspěch bude.

      Pokud by se bodový odstup zvětšil a druhý flek jsme uhráli nekoukatelným fotbalem jen tak tak, tak by se na to pohlíželo zcela jinak.

      Za mě sympatický rozhovor, hlavně mě potěšila pasáž, že od nynějška bude představenstvo tlačit trenéry hlavně k zlepšování hráčů, což se pod JŠ zatím moc neděje.

    • Re: Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále v

      Steve2924 (přítel SN)     před 7 lety 19.11.2017 17:54 |  
      20 0

      Pokud budeš hodnotit sezónu, musíš se na to dívat celkovou optikou ne jen podle jdnoho umístění.
      Pokud to na konci sezóny bude
      EL - jaro
      MOL - vítěz
      Liga - 2 místo a 65-70 bodů.
      Se skore VG kolem 65 a OG 20
      Beru to jako úspěšnou sezónu.

      Takový výsledek znamená, že tým hrál dobře, získal dostatek bodů. Hrál pěkný fotbal. Dával v průměru přes 2g za zápas ale inkasoval méně jak 1. Jen se boužel objevil někdo s opravdu dobrou formou. Proč bych to měl nazývat zklamáním.

      • Re: Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále v

        Mates204     před 7 lety 19.11.2017 18:40 |  
        8 14

        Protože titul znamená LM, která je vrchol toho čeho Slavie může dosáhnout. Letos jsme měli asi nejlepší kádr ze všech a přesto jsme odepsaný a podzim ani neskončil = pro mě obrovský zklamání. Je mi líto

        • Re: Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále v

          Steve2924 (přítel SN)     před 7 lety 19.11.2017 19:06 |  
          10 4

          Je potřeba ale taky vidět proč jsme odepsaný. Ano máe tak o 6b méně něž bych čekal. Ale Plzeň má tak o 6 více než je touhle dobou u 1. obvyklé a o 12 víc než bych na začátku sezóny pro ní tipoval.
          Jestli si někdo myslel, že v zimě budeme mít 45b a vše ostatní je pro něj zklamání, tak to je ale problém u něj v hlavě...

          • Re: Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále v

            Mates204     před 7 lety 19.11.2017 19:35 |  
            5 15

            Jsme odepsaný hlavně kvůli Berbrovi, ale taky kvůli nepovedeným nákupům. Jestli pro někoho není zklamání, že v téhle ultradůležité sezóně ztrácíme na lídra po 14 kolech 14 bodů, tak mu závidím jeho hlavu:)

            • Re: Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále v

              Steve2924 (přítel SN)     před 7 lety 19.11.2017 20:39 |  
              7 0

              Minulý ročník jsme měli po 14 kole bodů 29 (tedy o 1 více.) a Plzeň 33 tedy o 9 méně. To druhé je ten důvod proč loni jsme odepsaní nebyli a letos ano.
              Není to úspěch, já čekal že budeme mít bodů 34 a tedy budeme o prsa první před spartou. Jenže i kdybychom krásně těch 34 bodů měli tak bychom pořdá byli 2. s 8 bodovým mankem a i to by bylo prakticky rozhodující. Takže ne neberu to jako úspěch, zatím. Ale rozhodně to pro mě není nějak velké zklamání. Protože věřím, že na konci to bude nejhůř 2. místo. :)

              • Re: Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále v

                Steve2924 (přítel SN)     před 7 lety 19.11.2017 20:40 |  
                5 0

                menší korekce, 34 jsem čekal po 15 kolech, tedy teď 31 :)
                A kdybychom tu Plzeň porazili, tak by to tak bylo. A i to manko 8bodů by sedělo... Bohužel to se nepodařilo.

              • Re: Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále v

                o-cab     před 7 lety 19.11.2017 20:50 |  
                2 5

                minulý ročník jsme měli poloviční kádr (nepočítám gólmana)

            • Re: Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále v

              Pakoll     před 7 lety 19.11.2017 23:29 |  
              5 0

              Jestli jsme chtěli LM měli jsme tým chystat tak před 2 roky a kde jsme byli před 2 roky, jaky tým bychom asi sestavili ? Myslím si že nastolená cesta je spravný směr v tom našem snažení a za 2 až 3 roky se ukáže jestli je spravna a také jestli vydrží podminky za kterých se ji budeme moci držet

      • Re: Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále v

        Travinho     před 7 lety 20.11.2017 07:58 |  
        0 0

        No, dostat 15 gólů za 16 kol by nebylo zase tak málo, jinak samozřejmě souhlas.

  3. Re: Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále v

    Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 19.11.2017 17:28 |  
    27 0

    Zase naprosto skvely rozhovor. Za me Tvrdik za 1. Moc se mi libi i to, jak se stavi k aktualni situaci v tabulce. Zadne vymluvy a alibismus. Presne popsano. Ano soucasny stav je velke zklamani, ale porad jsou veci, ktere davaji zbytku sezony nejaky smysl. A mnoho dalsich veci mi udelalo velkou radost. Jen tak dal.

    • Re: Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále v

      hajnej     před 7 lety 19.11.2017 17:40 |  
      9 0

      Tohle se tak krásně čte, velká paráda!!!

  4. Re: Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále v

    Tealc     před 7 lety 19.11.2017 17:33 |  
    16 0

    Sláb jenom ten, kdo v sebe ztratil víru, a malý ten, kdo zná jen malý cíl.
    Pan Tvrdík rozhodně není sláb a malý.. Přeji mu, ať mu entuziasmus vydrží a k tomu se jeho i celé Slavie drží potřebné štěstí!

  5. Re: Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále v

    Faris (přítel SN)     před 7 lety 19.11.2017 17:44 |  
    17 0

    Zajímalo by mne, jak to vidí vedení a i fanoušci ohledně toho, co je úspěch v pětiletém období. Já jsem o tom přemýšlel a myslím, že 2-3xtitul, 1-2x druhé místo, 1x třetí místo (pokažená sezona). Nemyslím si, že můžeme válcovat ligu jako Basilej nebo Juventus, samozřejmě bych si to přál, ale reálně to asi tady možné nebude. K tomu 4x v evropských pohárech, z toho jednou v LM. Z těch 4 účastí 3x do jara. Takto když to vyjde, já s klidem řeknu, že Slavia je úspěšná. Je mi jasné, že tady dostanu naloženo, protože spousta fanoušků chce titul každý rok, ale já se dívám reálně.

    • Re: Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále v

      quelhar (admin)     před 7 lety 19.11.2017 18:22 |  
      11 2

      Ambicím, které klub podle mě má, odpovídá během 5 let 3x titul, 2x druhé místo, 3x domácí pohár, 2x základní skupina LM, 3x základní skupina EL, 4x jaro v pohárech, 1x čtvrtfinále EL.

      • Re: Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále v

        Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 19.11.2017 18:40 |  
        5 3

        Quelharuv pohled je mi tedy vyrazne blizsi... S rozpoctem jaky mame, s nejlepsim stadionem v CR, s nejlepsimi fanousky, s nejsilnejsim majitelem v CR, atd. proste nizsi ambice nemuzeme mit.

      • Re: Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále v

        Faris (přítel SN)     před 7 lety 19.11.2017 19:35 |  
        10 2

        Myslíš, že máme větší ambice než Sparta? Já myslím, že finančně jsme na tom zatím stejně. Že to teď mají rozbité, je druhá věc. A jednou za čas vyletí i někdo jiný, proto vidím titul tak 2x, super bude 3x. A LM 2x jsou růžové brýle..co takový redbull Salzburg? Bohatsi klub a dostat se tam nemůže...ale samozřejmě se rád budu mýlit, ale spíš bych ty cile neměl tak vysoke

        • Re: Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále v

          quelhar (admin)     před 7 lety 19.11.2017 22:22 |  
          5 1

          Upřímně řečeno si nejsem jistý, jaké ambice má Sparta. Ale tuším, jaké ambice má Slavia - ta chce být středoevropským velkoklubem. Takže na domácím poli být nejlepší (tomu odpovídají tři tituly z pěti pokusů) a na evropském poli být konkurenceschopní, takže základní skupina EL by měla být minimum a postup do jara skoro pravidlem. S Ligou mistrů je to samozřejmě složitější, tam hraje velkou roli štěstí (jak při losu tak v konkrétním dvojzápase), ale v zásadě mám za to, že v mistrovské části kvalifikace by měl být (až budeme tam, kde chceme být), každý možný soupeř hratelný, takže dva postupy ze tří pokusů mi přijde adekvátní ambice.

          Druhá věc samozřejmě je, jak dlouho potrvá, než se na požadovanou kvalitu vůbec dostaneme. To je pořád ještě běh na dlouhou trať a nečekám, že se tak stane dřív, než třeba za tři roky - pokud vůbec.

          • Re: Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále v

            EdCable     před 7 lety 19.11.2017 23:50 |  
            1 0

            Jake asi tak muze mit ambice klub, jehoz majitel do nej letos napumpoval pul miliardy korun? Tezko to je treti misto v lize.

        • Re: Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále v

          Travinho     před 7 lety 20.11.2017 08:14 |  
          0 0

          A myslíš, že Sparta nemá takové ambice, jako napsal Quelhar níže? Já jsem přesvědčen o tom, že minimálně takové.

      • Re: Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále v

        Gino     před 7 lety 20.11.2017 07:28 |  
        0 0

        Hezky si to tady malujete, kluci :-) Né, že by se mi to taky nelíbilo, ale tohle jsou vyloženě dětské představy :-) Trochu mě to rozesmálo :-) Ale tak nějak roztomile, nebojte :-)

  6. Re: Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále v

    první rytíř     před 7 lety 19.11.2017 17:53 |  
    17 0

    Je znát, že Jaroslav Tvrdík ví co chce a o čem mluví! Ty "náhradní" cíle pro letošní sezónu nejsou vůbec malé a už vůbec ne jednoduše splnitelné. Příčiny proč je mezi námi a Plzní tak veliký bodový rozdíl tu pojmenovány jsou přesně. Důvody, proč se tak stalo si ale vedení nechává pro sebe a i to je dobře. Ne vše se dá roztrubovat do světa. Zvědav jsem na přestupovou politiku. Už blízká zima ukáže, co si pod její avizovanou koncepcí představit. Pokud jsem Tvrdíkovým slovům rozuměl dobře, sázet by se mělo na mladší hráče, kterým by měl být zabezpečen fotbalový růst. To by ale znamenalo trochu pomalejší cestu vzhůru a výsledky by se nemusely dostavit tak brzy, jak si mnozí představují. Uvidíme. Každopádně držím nastíněné koncepci, kopírující evropský velkoklub, palce.

    • Re: Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále v

      smely (přítel SN)     před 7 lety 19.11.2017 18:19 |  
      2 0

      Předpokládám, že jsme nekupovali nadějný mladochy , aby hráli v juniorce, tudíž dle mého v zimě nebude příliš výraznější pohyb hráčů do klubu, spíše si představuji jejich postupný začleňování do acka + zrejme odchod JZ8 do Nemecka , možná i prodej MNN , což by me docela mrzelo. ...uvidíme. ..

    • Re: Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále v

      fredydj (přítel SN)     před 7 lety 19.11.2017 19:11 |  
      7 0

      mně se líbily příchody "typu" Barák, Luftner, Jugas( to že hned zdrhli se mi ale nelíbilo)...

  7. Re: Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále v

    buri     před 7 lety 19.11.2017 18:28 |  
    2 0

    Krásně se to čte, věřím že se vše povede a máme se nač těšit...

  8. Re: Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále v

    Simpson     před 7 lety 19.11.2017 18:35 |  
    19 30

    Tvrdík potvrzuje, že se v politice něco naučil, mluvit umí. Otázkou je, do jaké míry to jsou prázdná slova, a do jaké míry nějaký reálný základ. Nedovedu si představit, co Kroba opravňuje k tomu, aby šéfoval mládeži namísto Plíška. Co ve fotbale dokázal? Muzeum a akademie jsou krásné věci, leč se o nich mluví již od prvotního vstupu CEFC do klubu, to si stačí jen dohledat. Tvrdikoví by taky mohl někdo připomenout, že Slavia již sezón, kdy se dostala do jarní části poháru a skončila alespoň druhá, zažila za svoji historii poměrně dost. A nešlo o to se jen dostat do jara, ale uhrát třeba čtvrtfinále, případně o něj být přípravena rozhodčím (Besiktas). Jmenování stále dalších a dalších členů představenstva klub asi nijak negativně neovlivní, je to však taky poměrně úsměvné, že má tak relativně malá akciovka takový board. Možná by se mohla zavést akce pro fanoušky "Staň se členem představenstva" a každých 14 dní losovat z publika. Ale komu by se pak chtělo s tím chodit na obchodní rejstřík že. Nic jiného ten rozhovor bohužel neobsahuje, po věcné stránce je skoro nulový. Jen spoustu na oko hezkých vět, které samozřejmě míří na úrodnou půdu. Já si však počkám raději na činy.

    • Re: Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále v

      roygrey     před 7 lety 19.11.2017 19:19 |  
      24 0

      Já myslím že činů se za poslední dva roky uskutečnilo dost.
      Návrat po pohárové Evropy.
      Titul dříve než jsme ho čekali.
      Silný kádr.
      Bohatý majitel.
      Vlastní stadion a k tomu krásný.

      Vždycky jsem byl hrdý, že jsem slávista, ale teď si to užívám víc.
      :o)

    • Re: Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále v

      Steve2924 (přítel SN)     před 7 lety 19.11.2017 19:25 |  
      15 0

      On ale mluvil o kombinaci 2. místo, jaro v Evropě a výha domácího poháru.
      ten jsme zatím vyhráli jen 3x v letech 97,99 a 2002. v těchto sezónách jsme v ostatních soutěžích končili
      1996/97 - liga 2. evropa konec ve 2. kole UEFA - Valencia
      1998/99 - liga 3. evropa konec ve 2. kole UEFA - Bologna
      2001/2002 - liga 5. evropa konec hned v 1. kole se Servette Ženeva

      Takže kombinace 2. místo, pohár a jaro v Evropě ještě nenastala a proto bych si troufl mluvit o tom, že by to byla jedna z nejlepších sezón samostatné České ligy. U mě 3.
      Nejlepší sezóna byla 1995/1996 Titul a semifinále UEFA.
      2. 2007/2008 titul a 3. místo ve skupině LM a tedy jaro v evropě.
      3. pořád může být letos protože v ostatních případech kdy jsme byly na jaře v evropě jsem nezískali žádnou domácí trofej.

    • Re: Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále v

      slavianavzdy     před 7 lety 20.11.2017 14:55 |  
      1 5

      Souhlasím. Ztratili jsme jenom čas tímto pokusem po odchodu p. Šimáněho a kompetentního ředitele Trundy. Ti to tak chtěli. Nejsem si jistý, že naše vedení po několika dnech nebo hodinách strávených v Turíně začne pracovat ala Juventus. To je úsměvné. Plíšek konsolidoval mládež k obdivu konkurentů, tak směle do toho rozvrtat vztahy stejně jako u A-týmu, což teď řešíme nastrčením dalších členů představenstva, aby další měli dostatečné alibi. Jediné koncepční by bylo pověřit zodpovědným za celý sportovní úsek p. Nezmara. Pan Krob ať se stará o stadion a fanshop.

  9. Re: Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále v

    Obr     před 7 lety 19.11.2017 19:14 |  
    8 0

    Nemel by mit sportovni reditel pod palcem celej sportovni usek vcetne mladeze?

  10. Re: Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále v

    o-cab     před 7 lety 19.11.2017 21:17 |  
    4 15

    akademii a muzeu tleskám. na takové věci je radost dávat peníze a Slavia by měla mít něco jako oficiální fanklub, členství, emisí akcií atp jako západní kluby. já třeba chodím na sever kvůli atmosféře, ale za sebe mi 1620kc přijde jako směšná částka a kdybych měl jak tak klubu v dnešním stavu dávám x krát více (za toho zmrda řebíčka jsem se naopak musel několikrát držet abych permanentku nerozstříhal na kusy a neposlal mu ji).

    co se neustálých jmenování někoho do managementu a představenstva týče to mi taky, jak už někdo psal, přijde trochu úsměvné.

    sportovní cíle odpovídají naší tristní situaci v lize. snad dotáhneme to jaro v EL. rovněž doufám že se co nejdříve zbavíme hráčů typu altintop a švento, jenom tito nás stojí jak dvě ty muzea a přínos je naprosto nulový. nutně pak potřebujeme novou brankářskou jedničku.

    • Re: Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále v

      Artur (přítel SN)     před 7 lety 20.11.2017 00:26 |  
      9 1

      Tristní situace: v lize 28bodů po 14kolech.... loni mistrovská sezóna 29bodů po 14ti. Opravdu tristní propad!!!! :-D

      • Re: Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále v

        o-cab     před 7 lety 20.11.2017 01:31 |  
        3 19

        nás cíl nebyl mít po 14i kolech 28 bodů, nás cíl byl s nejlepším kádrem za posledních minimálně 10 let bojovat o titul, což už ve třetině soutěže bylo jasné že se nestane. nějaká série Plzně nám může být u prdele, tohle je spíš rekord v neschopnosti. tvoje měřítka jsou úplně mimo

      • Re: Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále v

        o-cab     před 7 lety 20.11.2017 01:50 |  
        4 21

        a ještě víc u prdele nám může být nějaká minulá sezóna. koho to jako zajímá? k čemu nám to je? až budeme za rok pátý s 29i body tak tu budeš slintat blahem že máme o bod víc a jsme na tom stejně jak v mistrovský sezóně? omg

        • Re: Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále v

          Artur (přítel SN)     před 7 lety 20.11.2017 01:51 |  
          21 2

          Občas se musím hodně kousat do rtů, abych se na duševních chudácích jako jsi ty, nevykartoval.

      • Re: Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále v

        Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 20.11.2017 09:34 |  
        2 2

        On to asi myslel tak, ze byt uz po tretine letosniho rocniku bez realne sance na titul je proste z pohledu mistrovskych ambici tristni...

    • Re: Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále v

      Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 20.11.2017 11:27 |  
      3 0

      Hele o-cabe k těm výdajům-ono 1x 1620,- Kč na rok možná není tolik. Ale se mnou chodí manželka a dvě děti (brzy mládež) a už to nasakakuje. K tomu peníze za členství ve fanklubu a FO. K tomu nejsme z Prahy, takže další výdaje za dojíždění do Edenu. K tomu peníze za občerstvení. K tomu výdaje na suvenýry. K tomu peníze za pár výjezdů na venkovní zápasy ročně po ČR. K tomu peníze za Evropské poháry (vstupenky doma, o výjezdech nemluvě - tam to lítá neskutečně). Ročně to jsou desetitisíce Kč za fandovství. Pokud ti to přijde málo není problém kontaktovat Slavii a přispívat nějak sponzorsky - určitě je mnoho způsobů. ;-)

      • Re: Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále v

        o-cab     před 7 lety 20.11.2017 12:53 |  
        1 0

        proto pisu "za sebe" a obecne si nezoufam, ze jsou ultra levne listky, jenom ze bych rad na takto pozitivni veci prispival i jinou formou. pokud mi tu nekdo buduje muzeum, kupuje stadion ktery zkrasluje, stavi akademii a privadi hrace jako stoch, tak velice rad dam vic jak 1620kc + Evropa + marze z dresu/saly.

        nabizim priklady, jak se to dela v zahranici, kde jsou prijmy od fanousku daleko vetsi polozkou v rozpoctu i pres daleko vyssi rozpocty danych klubu. na tom snad neni nic spatneho. nerikam, ze si to ma dovolit nebo delat kazdy, vsechny priklady jsou dobrovolne transakce.

  11. Co může být velký úspěch ?

    houston (přítel SN)     před 7 lety 19.11.2017 22:51 |  
    12 0

    Všechno se bude odvíjet od rozpočtu, tedy od ochoty CEFC investovat do rozvoje a stabilizace klubu. Nejdůležitější bude rozvoj mládežnických kategorií, jiná cesta je cestou do pekla. Já při všech chmurných chvilkách vzpomenu na dobu, kdy jsme četli o dluzích a čekali, kdy a odkud vykoukne ještě horší jobovka, a hned je mi líp. Proto i dnes přednesenému věřím a jsem optimistou. Nic jiného mi stejně nezbývá, ale vedení věřím. Já jo !

  12. Re: Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále v

    Ravik     před 7 lety 19.11.2017 23:59 |  
    7 0

    Skvělé. Krása sledovat tuto slávistickou evoluci. Díky vedení!

    Možná mi tam chybělo jen info ohledně Edenu. Jestli se třeba chystá zakrýt znovu sedačkami díra na východě, vylepšit a zrychlit občerstvení, vlastní ticketing atd.

  13. Re: Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále v

    zdenek_prachar     před 7 lety 20.11.2017 01:12 |  
    25 0

    Největší radost mám z pasáže týkající se akademie. Pokud by se podařilo tyto vize naplnit a zabezpečit pro akademii skutečně špičkové odborníky na plně profesionální bázi, může se Slavia stát skutečně středoevropským top klubem. A akademie by najisto lákala největší talenty z ČR (případně z Afriky, Balkánu, jižní Ameriky atd.), což by potenciálně generovalo prostředky z prodeje hráčů a snížilo nutnost investic do kádru A týmu. Něco mi říká, že jestli má museum rozpočet 30 milinů, tak akademie jistě nebude trpět tím, že by na ní majitel chtěl šetřit.
    Pokud se bude klub takto rozvíjet a vše bude fungovat, tak ať má představenstvo členů třeba padesát, to bych vůbec neřešil. Naopak jsem rád, že se každý může plně věnovat svému dílu práce a že je evidentně nastavený systém fungování a rozhodování, stejně jako struktura vedení a rozdělení pravomocí.
    Prostě a jednoduše si myslím, že pokud se tohle vše podaří, získá tím Slavia obrovskou výhodu a také stabilitu pro budoucnost. Tak nezbývá než držet palce a nehroutit se, když se zrovna na hřišti něco nepovede. Vzpomínáte, jak jsme ne tak dávno po prohraném posledním kole trnuli, aby se nespadlo a neměli to ve svých rukou? Kdyby vám tenkrát někdo řekl, že se bude budovat akademie, museum, že se bude hrát o setrvání v jarní části EL, že tu bude hrát Danny, Stoch a další, že Eden bude Slavie, že se bude dít všechno to, co se děje... Vsadím boty, že bychom se všichni krví upsali k tomu, že nebudeme remcat aspoň deset let :))) Jenže paměť je krátká a selektivní a remcání snazží než užít si, co člověk má...
    Za sebe děkuji CEFC a všem, kdo se na tomhle všem podílejí!

  14. Re: Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále v

    Lord_Edmund     před 7 lety 20.11.2017 07:31 |  
    3 0

    Neberte prosím můj dotaz jako rýpání, nebo negativizmus. Jsem se současnou situací, nebo spíše vývojem v klubu spokojen i když je situace v tabulce jaká je.
    Jen nechápu rozpočet 30 milionů na muzeum. To znamená nové prostory? Muzeum nebude v Edenu v prostorách stadionu? Nebo těch 30 Mega je na pořízení artefaktů? Jen se ptám, jestli nemá někdo přesnější informace.

    • Re: Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále v

      travel (přítel SN)     před 7 lety 20.11.2017 09:28 |  
      1 0

      Díky,že jsi s tímto dotazem přišel,taky jsem se na to chtěl zeptat.Navíc by mě také zajímal přibližné termín ,jak muzea,tak Fotbalové akademie (např. v polovině roku 2018,či 2020).A co letadlo ? Naposledy mluvil JT o lednu 2018.Z toho sešlo?
      Jinak se to čte velice krásně a věřím,že k tomu dojde.

    • Re: Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále v

      quelhar (admin)     před 7 lety 20.11.2017 09:45 |  
      9 0

      Muzeum bude na stadionu. Těch 30 mega hovoří za to, jak velkolepě to bude pojaté, ten projekt je úplně mimo (nad) parametry současné české fotbalové reality. O několik parníků.

  15. Re: Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále v

    TSeguinTS     před 7 lety 20.11.2017 08:10 |  
    8 1

    Pokud zůstanu u diskuse o A-týmu, konkrétně u posil (ačkoliv akademii považuji za důležitější z hlediska budoucího rozvoje klubu a číst o ní je naprostá pohádka), často se tu jmenuje, že příště musíme posílit líp, že už nesmíme dělat takové chyby při přestupech a přivádět už jen opravdové posily..

    Můj pohled:
    Stoch - velkoúžasná posila
    Necid - paráda, netřeba mluvit, mluví góly
    Danny - až na absenci kvůli zranění se drží v základní sestavě, pan fotbalista, často nepochopená, skvělá finální fáze
    Rotaň - není propadák, odehrál toho mnoho, dopustil se nějakých chyb, ale za mě výborný fotbalista
    Altintop - zatím ho můžeme označit na nepovedený přestup

    Když se na to podívám statisticky, tak který jiný klub může říci, že z 5 posil se mu 2 povedly velmi, 2 byly dobré a 1 se nepovedla? Podle mě je taková, řekněme 80% úspěšnost (ještě se může změnit, posily se mají hodnotit až po půl roce) naprosto nadstandartní. Vždyť se koukněte na druhý břeh řeky, kde se povedl snad jen nákup rotopedů.

    Pokud bude CEFC pokračovat v takové úspěšnosti v posilách, udrží fungování A-týmu a nyní plánovaně nastoupí podobné změny v mláděži, zázemí a dalších aktivit jako SlaviaTV apod. tak bychom měli brečet štěstím.

    • Re: Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále v

      Travinho     před 7 lety 20.11.2017 08:24 |  
      7 5

      Tady bych si dovolil ti oponovat.
      Stoch - Herně je výborný, ale zatím velmi neefektivní. Nicméně dobrá posila to je, to souhlasím. Slova o velkoúžasné bych úplně nevolil.
      Necid - Branky dal, ale u něj bych si dovedl představit větší přínos v kombinaci, kde za Milanem dost zaostává. Slušná posila, protože útok jsme potřebovali posílit, ale útočník, který by nás měl táhnout budoucí léta to podle mého není.
      Danny - Od něj se za ty peníze čekalo poněkud víc. Střídá dobré výkony se slabšími, ale očekávání byla, že to bude nejlepší hráč ligy a k tomu má daleko. Spíš bych řekl, že je momentálně horší než Hušbauer.
      Na Rotaňovi a Altintopovi se shodneme.
      Neříkám, že jsme posílili blbě, ale když přijde 5 hráčů (všichni s bohatými repre zkušenostmi), tak bych čekal trochu víc.

      • Re: Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále v

        TSeguinTS     před 7 lety 20.11.2017 09:44 |  
        3 0

        Za oponenturu jenom díky :-)
        Stocha považuji za snad nejlepší posilu protože: A) Přivedl kvalitu, kterou jsme na křídle neměli. B) Stál ''jenom'' 30 milionů. C) Oproti 3 nejdražším posilám je mladý a můžeme ho za pár let dobře zpeněžit.
        Necid - souhlas, mohl by být lepší, ale považuji jeho příchod za velmi dobrý krok.
        Danny - ano čekalo, i já jsem čekal víc, ale stále je jeho přínos daleko větší Biabianyho, Civice, Vukadinovice, Kayi, Mavuby a Mandjecka dohromady.

        Ano, zapomněl jsem zmínit Jugase, kde asi není třeba žádná disputace a Kubu Hromadu, který zatím bojuje se zraněními než se soupeři :( Snad se brzy dostane do formy podložené pevným zdravím.

        Sobola zatím nevím jak hodnotit, s duklou zase asi 2x nepěkně propadl. A dopředu je zase výborný, rychlý. Každopádně je u něj velký prostor na zlepšení, hlavně v té defenzivní činnosti.

        A vůbec bych se nezlobil, kdybychom v budoucnu za nejlepší posilu označovali naše odchovance :-) #Bucha

        • Re: Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále v

          Travinho     před 7 lety 20.11.2017 12:52 |  
          3 1

          Zpeněžením Stocha si nejsem úplně jistý, pokud tak velmi brzy, ale za několik let se přetáhne přes třicítku a za takové hráče už se momentálně velké sumy neplatí.

          Jinak Jugase i Hromadu já osobně považuji za velké posily. Jugasův aktuální přínos je dobrý a Hromada je hráč do budoucna. U Sobola mě strašně mrzí, že na něj nemáme opci :(

      • Re: Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále v

        Jachym     před 7 lety 20.11.2017 10:11 |  
        7 0

        Zcela souhlasím. Jakkoli se na Stocha pěkně dívá, tak nula v kolonce gólů u ofenzivního záložníka, navíc střílejícího jako u Verdunu, je velmi žalostná. To se prostě okecat nedá. Zase na druhé straně, když ty góly za něj bude dávat ve hře ne tolik viditelný Jarda Zmrhal a bude to stačit na výhry, tak bude všechno v pořádku:-)

        • Re: Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále v

          Boo_SKS     před 7 lety 20.11.2017 13:42 |  
          9 0

          Stochuv nejvetsi prinos neni ve finalni fazi, nybrz v te predfinalni. Schvalne si vsimejte jeho pohybu (a to s micem i bez), on se skoro vzdy dokaze uvolnit, rozbehnout a pote dat PRESNY mic do strany, jak po zemi, tak vzduchem. Danny dela to same, jen v trochu mensi rychlosti a dynamice.

          Bez Stocha by nase hra byla staticka a klasicky bychom se uchylili k nakopum, jenze on svym pohybem a skvelym roztazenim casto posle krajni zalozniky do pekneho brejku. To, ze MvB, Zmrhal i Sykora akci casto zkazi spatnym centrem, uz neni jeho chyba.

          Je nezbytne si techto veci vsimat. Husby se o neco podobneho take snazi, ale jak mu chybi Stochova rychlost a obratnost, tak se mnohdy nedokaze uvolnit a uchyluje se pak k nakopum.

          • Re: Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále v

            Jachym     před 7 lety 20.11.2017 16:02 |  
            2 0

            No jo, to je všechno hezké. I já to vidím, ale někdo ty góly kromě útočníků dávat musí, zvláště pokud ti vypadnou z formy. A jak Stoch tak Hušby nebo Danny jsou prostě ofenzivní hráči a Stoch i velmi dynamický. To je v pořádku, že Stoch víří. Ať víří dál, ale ať k tomu přidá tu a tam nějakou branku a gólovou přihrávku.

            • Re: Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále v

              Boss82     před 7 lety 20.11.2017 18:06 |  
              7 0

              Na Stocha nesahat! Kdykoliv nastoupí, tak je jedním z důvodů, proč soupeře tak radikálně přehráváme. Je velmi rychlý, výborný 1 na 1, nešetří pohybem, má skvělý první dotek a výborné kombinační schopnosti. Zároveň má fantastickou střelu oběma nohama a myslím, že je jen otázka času, než mu to tam začne padat.

              Pokud jde o asistence, tak ty také začne sbírat. Pravda je, že občas finální fázi zbytečně pokazí, ale většinou ji vyřeší dobře a není jenom jeho vinou, že z jeho akcí góly zatím moc nepadají. Nicméně je pro nás nenahraditelný ve fázi předfinální a když si to po levé straně začnou dávat spolu se Sobolem, tak je to radost se dívat. Kdykoliv levá strana nastoupí ve složení Sobol - Stoch, tak rázem zleva přehráváme každého soupeře v lize a problémy s tím měli i hráči Villarrealu!

              • Re: Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále v

                amon     před 7 lety 20.11.2017 21:43 |  
                3 0

                Minu zbožnuju, ale občas chodí zbytečně do středu, kde je plno a pak se snaží střílet, je to zblokovaný (viz. 1. půle s Duklou) a kde levá strana byla slabší než pravá. Ve 2. půli už to nedělal (asi dostal o poločase instrukce:) a bylo to úplně jiný kafe. Pořád si to ještě 100% nesedlo. Tenhle mančaft má ale potenciál jako hrom, jen to nechat chvíli pohromadě a na jaře můžeme udělat ještě výborný výsledek v Evropě.

                • Re: Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále v

                  Boss82     před 7 lety 22.11.2017 09:58 |  
                  2 0

                  Přesně tak, potenciál tohoto týmu je ohromnej, postupně si to sedá, a pokud v zimě zase nenastanou nějaké překotné změny v kádru a podaří se udržet opory, tak věřím, že jaro může být parádní jízda.

              • Re: Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále v

                Travinho     před 7 lety 21.11.2017 08:09 |  
                0 1

                Jasně, to že je silný v mezihře a je nesmírně důležitý pro naše držení míče nerozporuji. Stejně jako nerozporuji ani to, že má střelu, kterou golmani téměř nedokážou chytit a vždy ji vyráží. Spíš mi chybí větší sebevědomí v prostoru kolem vápna, kde už se neodváží do věcí, které si v jiných prostorech dovolí. Někdy mi pak přijde, že volí střelu i v momentě, kdy se dá volit přihrávka. Typický příklad byl přímák proti Dukle z velké úhlu. Asi je to i tím, že chce střelecké prokletí zlomit. Ale jak říkám, určitě patří k našim nejlepším a hraje rozhodně lépe, než jak hrával poslední roky ve slovenské repre, ale myslím si, že má potenciál hrát ještě líp.

      • Re: Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále v

        smely (přítel SN)     před 7 lety 20.11.2017 13:42 |  
        9 1

        tim "velmi neefektivni" mas na mysli ten nadejchanej centr na gol Skodaka v derby + spoustu "druhejch asistenci " v podstate kdykoliv nastoupi ? pekne dekuju za takovou neefektivni posilu....:-)))

        • Re: Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále v

          Travinho     před 7 lety 20.11.2017 18:41 |  
          1 1

          No, ale pořád je to málo. Já bych si od něj představoval finální přihrávky a branky, v jeho silách to rozhodně je. Bohužel mi přijde, že na posledních dvaceti metrech si nevěří tolik, jako v prostoru před tím. Když si vzpomenu, jak hrával před pěti lety ve Fenerbahce, tak je to pořád poloviční Stoch. Ale je pravda, že u nás hraje trochu jinak než tam.

    • Re: Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále v

      iwanowicz     před 7 lety 20.11.2017 08:46 |  
      2 0

      Kdyz uz hodnotis posily, zcela jsi opomel Jugase a Hromadu.

      • Re: Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále v

        kjandourek (admin)     před 7 lety 20.11.2017 09:09 |  
        4 0

        A Sobola...

        • Re: Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále v

          Jachym     před 7 lety 20.11.2017 10:15 |  
          1 0

          A Laštůvku... Jakkoli jsou na něj nyní názory rozporuplné.

    • Re: Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále v

      amon     před 7 lety 20.11.2017 21:35 |  
      1 1

      za mě jediný nepovedený přestup je Laštůvka. Už bych do Slávie nebral nikdy, nikoho, kdo by si vybrečel přestup jen pod podmínkou, že odejde branákřská jednička (resp. další útočník atd.). Lavičku tu leští větší borci než je Laštůvka a zrovna jak tady všichni cupovali JŠ po Plzni, tak mě nejvíc štvalo, že jsme tam dostali gol zpoza vápna doprostřed brány (on to neviděl). Pak jsme díky němu přišli o 2body ve Zlíně (bez těhlech 2golů bychom měli po 14. kolech jen 3!! inkasované branky) + Apoel, Bate. Něco nevidí, něco zaplave, pak špatně vyběhne. V zimě nechci žádné přestupy, jen šikovného, talentovaného brankáře, pro kterého bude Slávie poctou.

  16. Re: Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále v

    afro     před 7 lety 20.11.2017 08:23 |  
    4 0

    30 mil. na slávistické muzeum - kohoutky jsou evidentně stále roztočené. :-)

    • Re: Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále v

      smely (přítel SN)     před 7 lety 20.11.2017 10:28 |  
      6 0

      pocitam, ze zam bude minimalne virtualne-realitni monznost kopat pencli na Planicku... :-)

      • Re: Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále v

        Jachym     před 7 lety 20.11.2017 11:31 |  
        0 0

        Hele, proč ne, když jsem nedávno viděl v nějaké reklamě virtuálního Palackého, mimochodem taky Frantu...:-))

  17. Nedved

    iwanowicz     před 7 lety 20.11.2017 09:20 |  
    11 0

    Jinak obrovky respekt pro Pavla Nedveda, ktery jako spartan pozve opakovane nase vedeni na staze do Juventusu. To se myslim jen tak nevidi. Stava se z nej cim dal vetsi persona a vynikajici ambasador ceskeho fotbalu.

    • Re: Nedved

      TSeguinTS     před 7 lety 20.11.2017 09:34 |  
      3 1

      Nedvěd není sparťan. K srdci mu přirostl Juventus.

    • Re: Nedved

      smely (přítel SN)     před 7 lety 20.11.2017 10:24 |  
      14 0

      No von se prej puvodne nabizel LoboTom, ze nas vezme do Fioretniny, ze ho tam maj za boha, ale pak si nak uvedomil, ze sme vlastne ti "horsi lidi" a sel hrat raci bedny do Dejvic....

      • Re: Nedved

        Jachym     před 7 lety 20.11.2017 20:37 |  
        1 0

        No, on byl vždy na bednu...:-)

    • Re: Nedved

      sks9     před 7 lety 20.11.2017 18:11 |  
      1 0

      Nedvěd je duklák
      Říkal to i v tom dokumentu o dukla že spartě je vděčnej že se díky ní dostal ven ale srdecem je pořád duklák
      A kecy o tom velkym spartanstvi nikdy neřekl on to říkaly spartansky fans :D

      • Re: Nedved

        Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 20.11.2017 18:21 |  
        0 0

        Tak stačí změnit slovo u komentáře iwanovicze na duklák... :-)
        ''Jinak obrovsky respekt pro Pavla Nedvěda, který jako duklák pozve opakovaně naše vedeni na stáže do Juventusu.''

  18. Re: Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále v

    Obr     před 7 lety 20.11.2017 15:15 |  
    10 0

    Sorry za OT, ale tohle me pobavilo: Adebayor o Rosickém: "Stačilo se ho pouze zeptat 'jak se máš' a hned byl dva a půl měsíce zraněný"

    • Re: Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále v

      Jachym     před 7 lety 20.11.2017 16:05 |  
      3 0

      Adebayor sice není žádný velký myslitel, ale tato poznámka, ač politicky nekorektní a maximálně škodolibá, se mu povedla:-)

      • Re: Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále v

        Obr     před 7 lety 20.11.2017 17:42 |  
        1 0

        Forek fakt povedenej :-)

  19. Re: Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále v

    Hofo78     před 7 lety 20.11.2017 16:38 |  
    1 1

    Sice je hezké,že budeme mít muzeum za 30mega, buduje se akademie...
    ale mě by zajímalo co se bude dělat s tou dírou na východní tribuně...všiml jsem si,že právě Juventus ma za brankami výklopné tribuny cca 5x5m, což to tady udělat podobně

    • Re: Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále v

      smely (přítel SN)     před 7 lety 20.11.2017 17:00 |  
      3 0

      Tam bude to muzeum :-)

  20. Re: Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále v

    vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 20.11.2017 19:23 |  
    0 6

    Nevím,ale 30 mega za muzeum se mě jeví jako zbytečně moc,ovšem vůbec do toho nevidím,jinak se vše čte opravdu krásně.Ted ještě být dlouhodobě uspěšní výsledkově a co víc si můžeme přát.

  21. Re: Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále v

    Staršina     před 7 lety 21.11.2017 03:12 |  
    10 0

    Vyjadřuji se pouze za sebe. Snad budu pochopen. JT relativně špatný politik. Jenže, když musím poslouchat, i deštník musím podržet. Když má politická strana jednoho vůdce, moc možností není. A tak to je. Bohužel i dnes.
    JT se osamostatnil. V delším časovém horizontu mám z jeho činnosti opravdovou radost. Snad bych jen připomněl velmi staré pořekadlo. Mluviti stříbro, mlčeti zlato. Já osobně vidím jeho sebereflexi. Je zástupcem ekonomicky velmi silné společnosti. Veškeré bláboly médií a jedinců na sociálních sítí odmítám. Prý utrácí a rozhazuje z cizího a údajně to dopadne jako v .... Blbost. Jestli chci utratit peníze mého nadřízeného, tak mi musí dát souhlas. Jestli mám slušný projekt, tak mi šéfové peníze dají. A ten projekt se dlouhodobě rýsuje. Já osobně vidím jasné kroky, jak naopak využít silného investora. J.Nezmar je jeden z posledních kroků. Možná je to jen můj špatný úhel pohledu, ale poslední zápas byl o velké bojovnosti. Bylo to znát. Bude se tvořit nový kádr ? Je to tak a nebo to jen lepilo ? Čas ukáže. Na čas dlouhodobě ve svých příspěvcích poukazuji. V tak krátkém časovém horizontu bylo těch změn v kádru opravdu mnoho. Dovolím si další staré pořekadlo. Trpělivost růže přináší.
    Závěrem se přiznám, že má chuť psát příspěvky se jaksi zmenšuje. Vím, že mi může být nabídnuto, tak sem nelez. Ale. Velmi jsem si například vážil rozborů přítele Dropta. Nevím jestli se stáhl po kritických vyjádřeních, nebo ? Někdy mi to přijde jako od pangejtu k pangejtu. Vyhazujeme, nakoupíme. Odvolávám to co jsem odvolal a nařizuji to co jsem nařídil. Jak v té krásné české pohádce. Diskuse je někdy velmi nepříjemná, příliš osobní a nahrává těm hloupějším novinářům. Trochu mi chybí pokora. Nic nejde z hodiny na hodinu, ze dne na den atd. Přitom jsme jaksi všichni součástí Slavie. Slavie je však více než mi všichni dohromady. Měli bychom si vážit těch postupných kroků k jakési dokonalosti. Ti velmi a starší mně jistě pochopí. Mladší mně asi pošlou do někam, protože netrpělivost je v dnešní době fenomén.
    P.S. Již dnes se těším na ligový ročník 2018/2019. To bude válec. Jako v době předposledních titulů, kdy Slavia udělala z Berbra jen berbra.

  22. Re: Jaroslav Tvrdík: Druhé místo, postup v Evropě a vítězství v poháru by byl stále v

    Ragnarok     před 7 lety 21.11.2017 14:05 |  
    1 5

    Novinky vítám, ale trošku k zamyšlení je 30 milionů za muzeum. To už silně zavání něčím podivným. Ale nejde o veřejné peníze, takže prosím. Ale trocha skromnosti by neškodila, pěkné muzeum by se dalo udělat v řádu milionů. Ale když v tom mnozí vidí přidanou hodnotu a mají z toho radost, tak je to k dobru věci, proč tedy ne.