Aktuality z médií

Komentáře (81)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Tresty pro Slavii za Liberec

    JS (přítel SN)     před 7 lety 09.11.2017 18:22 |  
    17 15

    Gratuluji bezmozkům (vrhačům piva, světlic atd.).

    • Re: Tresty pro Slavii za Liberec

      Arya     před 7 lety 09.11.2017 18:26 |  
      12 1

      Plzni by měli tribuny zavřít taky...

      • Re: Tresty pro Slavii za Liberec

        Travinho     před 7 lety 09.11.2017 21:33 |  
        0 4

        Nám je snad zavřeli, že píšeš "taky"?

        • Re: Tresty pro Slavii za Liberec

          Arya     před 7 lety 09.11.2017 21:50 |  
          4 1

          Dobrá,tak se opravím.

          Plzeň by měla být také potrestána.
          Lepší?

          • Re: Tresty pro Slavii za Liberec

            Travinho     před 7 lety 10.11.2017 08:12 |  
            0 1

            To taky může být, tresty za fanoušky se většinou nedávají hned v týdnu potom.

    • Re: Tresty pro Slavii za Liberec

      milos2     před 7 lety 09.11.2017 18:56 |  
      3 12

      Gratuluju mozkům (trochu se mi jejich vizualizace barví, nevím proč, do zelena). Určitě si teď užijete na stadionu, nebo na gauči, zaslouženého klidu. Požadujeme klid na práci, klid na fotbal. Btw. Uživatele slova "bezmozek" se snažím fakt sledovat, obvykle jsou to mimořádně kreativní jedinci s nadprůměrnou slovní zásobou... Takový ten pocit trapnosti za někoho jiného...

      • Re: Tresty pro Slavii za Liberec

        Borgetti     před 7 lety 09.11.2017 19:41 |  
        8 3

        On to ale nemyslel takhle. V první řadě chci říct, že potrestat by měli provokatéra Bosančiče, tohle se nedělá. Viděli jsme jak to dopadlo ve St.Etienne s Lyonem.
        A ve druhé řadě je házení věcí na trávník. Chápu že při emocích je těžké se udržet, které však člověk lépe ovládá s věkem.
        Fandění do toho nepleť. Já sám jsem rád fandil do 25 let.

        • Re: Tresty pro Slavii za Liberec

          Travinho     před 7 lety 09.11.2017 21:34 |  
          5 4

          Za co ho chceš potrestat? Za to, že se radoval? Moc vhodné to není, ale žádný paragraf se na to nevztahuje...

          • Re: Tresty pro Slavii za Liberec

            malan (přítel SN)     před 7 lety 09.11.2017 21:54 |  
            5 4

            Vztahuje se na to treti Newtonuv zakon, takze komise by mela trestat za nesportivni chovani i toho vajgla, kdyz chce trestat TS...

          • Re: Tresty pro Slavii za Liberec

            Staršina     před 7 lety 10.11.2017 00:24 |  
            11 1

            Předem se Vám omlouvám za případné nepochopení. Jsem normální člověk, který dokáže projevit radost. Oslava hráče vůči tribuně byla naprosto provokativní. Podívejte se na záznam. Copak asi v hlavě mají tito hráči ? Matně vzpomenu Blažek, Vácha, Potočný a ten přiblblý bývalý útočník ze Slavie, na jehož jméno si ani vzteky nedokáži vzpomenout. Provokace dokáže vyvolat i válečný konflikt. TS leží v žaludku již přes deset let. Nejen svazu, ale i soupeřům. I nám při těch blbostech jako naposled. Naše původní zpívaná chorea dnes používají všude. Nesouhlasím s jakýmkoliv zasahováním hlediště do prostoru hrací plochy. Souhlasím s potrestáním hráče za vyvolání jakéhokoliv nepokoje v hledišti. Toto však neovlivníme. P.Bořil je potrestán za surovou hru a p.Kolář za zlikvidování p.Rotaňe nikoliv. A teď můžeme mudrovat. Před začátkem ligy jsem zde napsal, že si to p.Šádek ohlídá. Když jsem to psal, tak jaksi s uvozovkami. S jistou vírou, že to neprojde. Uvozovky jsem odstranil. Jak zde napsali jiní. Slavie není bodově hůře než vloni. Jen Berbrovo se posunulo výše. No snad se ta voda začne ohřívat. Příští ročník přitopíme pod kotlem.

            • Re: Tresty pro Slavii za Liberec

              Borgetti     před 7 lety 10.11.2017 00:40 |  
              3 0

              Dokonale řečeno. Provokace je prostě provokace. Když nám bude cizí chlap obtěžovat přítelkyni, tak taky nezůstaneme klidní :-)
              Koláře snad budou ještě řešit, když Bořila začali řešit asi přes týden od toho zápasu. Jsem zvědav.

            • Re: Tresty pro Slavii za Liberec

              Travinho     před 7 lety 10.11.2017 08:14 |  
              2 3

              Tím by se vytvořil dost nebezpečný precedens. Pro mě radost přede mnou není pořádná provokace. Kdyby něco řval nebo ukazoval neslušná gesta, tak by byl trest na místě, ale toto prostě trestat nelze.

            • Re: Tresty pro Slavii za Liberec

              o-cab     před 7 lety 10.11.2017 10:32 |  
              0 0

              on za to dostal zlutou - co ja vim tak to je standardni trest za oslavu pred kotlem soupere ve vsech soutezich? mozna se mylim, ale nevybavuju si ze by bylo standardem hrace za neco takoveho trestat dodatecne pokud to vylozene neprezene (viz Adebayor sprint pres cele hriste a oslava pred kotlem Arsenalu atd)

          • Re: Tresty pro Slavii za Liberec

            PetCC     před 7 lety 10.11.2017 12:29 |  
            2 1

            Co já vím, tak v Anglii jsou za podbné provokace vůči soupeřovým fanouškům tvrdé tresty.

            Takže jsem několik zápasů trestu čekal pro Bosančiče.

          • Re: Tresty pro Slavii za Liberec

            Joba     před 7 lety 10.11.2017 22:49 |  
            0 0

            No... Právě, že "paragraf" se na to vztahuje, říká se mu nesportovní chování... Házení světlic ani čehokoliv dalšího na hřiště rozhodně neschvaluju, o tom asi netřeba debatovat. Ale chce se určitá kultivovanost od fanoušků, je v pořádku vyžadovat jí i od hráčů na place. Snad nás zase čeká vítězná vlna SKS :-)

            • Re: Tresty pro Slavii za Liberec

              Travinho     před 7 lety 11.11.2017 09:15 |  
              1 0

              Jasně. ale dokazuj někomu, že se opravdu radoval kvůli tomu, aby je provokoval a nebo si to prostě jen neuvědomil.

      • Re: Tresty pro Slavii za Liberec

        o-cab     před 7 lety 09.11.2017 19:45 |  
        16 2

        ono totiz vole nehazeni svetlic na hrace soupere se rovna sezeni mlcky na hlavni tribune. na kotli me fascinuje jak je bud vsechno podle jeho neomylnych clenu nebo vyhrozuji dusledky pro klub pri REPRESI z jeho strany :D to je dodnes jedno z nedementnejsich slohovych cviceni co jsem v zivote cetl

        • Re: Tresty pro Slavii za Liberec

          JS (přítel SN)     před 7 lety 09.11.2017 23:13 |  
          2 6

          No jo, viděj to černobíle. My jsme ti správní, hodní, my máme pravdu.

  2. Re: Tresty pro Slavii za Liberec

    Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 09.11.2017 18:40 |  
    19 1

    Zdravím Vás všechny a přeji pěkný večer.
    Taky jsem si přečetl tresty pro Slávii a vidím, že Bořil byl dodatečně potrestán. Budiž. To nás jen posílí, protože Frydrych si s tím poradí a Bořil si odpočine. V první polovině této podzimní části Bořilova forma byla exelentní a i zápasy za nároďák odehrá velmi dobře. Tohle je mu odměnou. V zápase s RB mu nebyla udělena červená karta, a už se po něm šlo....... Berme ten trest spolu s Bořilem s pokorou.
    Celou dobu jsem čekal, jak bude potrestán Štětina z RB za uder rukou v nepřerušené hře v pohárovém utkání s Ostravou, kde to odnesl Poznar. Velmi surová a zákeřná hra. No nedočkal jsem se.
    An nescis longas regibus esse manus? Ovidius
    Nevíš snad, že vládcové mají dlouhé ruce?
    Sokrates55

  3. Re: Tresty pro Slavii za Liberec

    milos2     před 7 lety 09.11.2017 18:43 |  
    9 9

    To budu zvědavý. Mám permanentku do 109. Tedy uzavřenou smlouvu o poskytnutí služby na základě finančního plnění. Těžko ji může zrušit nějaká třetí strana, tedy zájmový spolek, nebo jím zřízená nějaká "komise". Budu zvědav, jak mé doložitelné právní nároky bude hájit na místě Policie ČR. Následný právní spor o náhradu bude taky zajímavý.

    • Re: Tresty pro Slavii za Liberec

      vojta     před 7 lety 09.11.2017 18:47 |  
      1 1

      jo, protoze tohle je ten nejvetsi problem. a navic oni to urcite nemaj nejak poreseny...

      • Re: Tresty pro Slavii za Liberec

        milos2     před 7 lety 09.11.2017 19:05 |  
        1 2

        Právně rozhodně ne

    • Re: Tresty pro Slavii za Liberec

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 09.11.2017 18:52 |  
      0 0

      Vždyť je jen podmínka... a kdyby se zavřela, tak dostaneš lístek na jih.

      • Re: Tresty pro Slavii za Liberec

        milos2     před 7 lety 09.11.2017 19:03 |  
        6 10

        Nechci na jih, budu se prostřednictvím Slavie (tedy ponesu náklady a nebudu vyžadovat vysouzené peníze "v poločase") soudit o své místo. Za chvíli by "komise" kinařů řekla, že jsem rozsypal popcorn a půl kina se na půl roku zavírá. Nic takového, jde o princip.

        • Re: Tresty pro Slavii za Liberec

          malan (přítel SN)     před 7 lety 09.11.2017 19:24 |  
          3 1

          To je sympaticke.

        • Re: Tresty pro Slavii za Liberec

          Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 09.11.2017 20:20 |  
          7 2

          Nevím zda vysypaný popcorn se může rovnat házení pyrotechniky(a jiných předmětů) na hráče. Lepší příklad je házení předmětů na jeviště v divadle... a to by tě tam nenechali sedět celé představení.

        • Re: Tresty pro Slavii za Liberec

          Steve2924 (přítel SN)     před 7 lety 10.11.2017 15:09 |  
          1 0

          Když budeš v kině nebo divadle dělat bordel, tak tě vyvedou bez náhrady vstupného.
          BTW Krajčo nedávno zrušil nějakou hru v polovině, protože se nevhodně chovalo publikum. Zkus si zjistit tam jak to bylo s náhradou vstupného, já to nevím. Ale tipl bych si, že nebyla.

    • Re: Tresty pro Slavii za Liberec

      Orwell_1892 (přítel SN)     před 7 lety 09.11.2017 20:15 |  
      9 0

      Policie ČR rozhodně žádné tvé smluvně založené nároky hájit nebude. Žádná třetí strana ti smlouvu "neruší", max. tu bude nemožnost Slavie dostát svému smluvnímu závazku, takže můžeš na Slavii požadovat náhradu způsobené škody, jestli ti to za to stojí, ale rozhodně to nebude zajímavé...

    • Re: Tresty pro Slavii za Liberec

      PetCC     před 7 lety 10.11.2017 12:32 |  
      1 1

      No a já jsem kvůli stupidnímu útoku pitomců v zápase poháru s Olomoucí přišel o zápasy tři (pokud si dobře vzpomínám).

    • Re: Tresty pro Slavii za Liberec

      Steve2924 (přítel SN)     před 7 lety 10.11.2017 15:07 |  
      0 0

      to asi budeš hodně zklamán až Tě policie v lepší případě pouze vykáže do pryč v horším rovnou pohladí tonfou a odvede do CKZ nebo jak se tomu nadává.
      A u soudu se dozvíš, že jsi chuloš a náhradu výdajů na prohraný spor budeš platit ze svého.

  4. Re: Tresty pro Slavii za Liberec

    Komix     před 7 lety 09.11.2017 18:51 |  
    7 14

    Se stopkou souhlasím. Snad se Bořil chytí za nos a přestane být tak agresivní. To, co předvádí v posledních zápasech nemá s bojovností nic společného a patří to spíš na druhou stranu řeky.

    • Re: Tresty pro Slavii za Liberec

      iwanowicz     před 7 lety 09.11.2017 19:17 |  
      18 1

      Ja jsem naopak rad, ze mame v obrane poradnyho brouska. Zatim to vzdy ustal bez toho, aby oslabil tym, takze v pohode..

      • Re: Tresty pro Slavii za Liberec

        malan (přítel SN)     před 7 lety 09.11.2017 19:20 |  
        13 4

        Presne tak. Boril vladne, neni to zadny podelany vorezavatko!

        • Re: Tresty pro Slavii za Liberec

          Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 10.11.2017 19:13 |  
          1 1

          Až se kvalifikujeme do Champions League, tak takhle jako Bóřa bude muset hrát celé mužstvo, jinak budeme bez šance.

  5. Re: Tresty pro Slavii za Liberec

    Fulham     před 7 lety 09.11.2017 19:04 |  
    28 1

    A Kolář za loket na RR nic ? Ten rus z Bolky dostal asi šest zápasů ne? A bylo to hodně podobný... kreténi zajebaný plzeňský.

  6. Re: Tresty pro Slavii za Liberec

    qwertz0099     před 7 lety 09.11.2017 19:28 |  
    4 0

    S trestem pro Honzu Bořila souhlasím, něterými zákroky si na to zadělával již delší dobu (i když to s tím Potočným chápu, ten na tom není inteligenčně moc dobře a dává o svému okolí hodně na vědomí).........ale ten trest pro fanoušky mně dosti překvapil (osobně mám chutˇ napsat sprosté slovo).

    • Re: Tresty pro Slavii za Liberec

      Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 10.11.2017 19:09 |  
      0 0

      Ale zase na druhou stranu, takhle totálně na krev jako hraje Honza Bořil se v Champions League hraje běžně a my si tam chceme zahrát, ne ? Honzu nahradíme v pohodě a aspoň si trochu odpočine na EL.

  7. Berbr demonstruje vůči Slavii svou sílu

    benny231     před 7 lety 09.11.2017 20:40 |  
    13 2

    Bořil asi po právu, během podzimu, měl rudo před očima, hned několikrát.
    Nemohu si ale pomoci, že jiné zároky byly hodnoceny, jiným metrem.
    Pokuta a podmínka za diváky, je jen Berbrova demonstrce síly, vůči Tvrdíkovi a Slavii.

  8. Je třeba se začít důrazně a smysluplně bránit

    vršek     před 7 lety 09.11.2017 20:52 |  
    13 5

    Znovu opakuji - nastal čas aby se Slavia začala bránit, smysluplně, důrazně a viditelně pro nezaujaté! Začít intenzivně pracovat na posílení vlivu Slavie ve vedení českého fotbalu a nespoléhat na patolízali typu p. Mlsny.
    A znovu zopakuji pro zdejší "hrdé objektivisty" - ve srovnání s Plzní a Spartou je Slavia nadále poškozována!

  9. Re: Tresty pro Slavii za Liberec

    Lantenac     před 7 lety 09.11.2017 20:53 |  
    22 0

    Nevadí mi trest pro Bořila, vadí mi, že se neměří všem stejným metrem.
    Rovní a rovnější...
    #stetina #kolar

    • Re: Tresty pro Slavii za Liberec

      Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 09.11.2017 21:30 |  
      2 0

      Přesně a jediná šance jsou změny na VH, jinak po nás stále Berbr půjde a bude hůř.

  10. Re: Tresty pro Slavii za Liberec

    fredydj (přítel SN)     před 7 lety 09.11.2017 21:05 |  
    8 0

    OT: proč tu není ani zmínka o zítřejším zápase v Rumunsku?

    • Re: Tresty pro Slavii za Liberec

      travel (přítel SN)     před 7 lety 10.11.2017 09:21 |  
      0 0

      Na twitteru tu píší,že dnes od 18,55 h. dává O2 TV fotbal přímý přenos.

  11. co se dá dělat

    Travinho     před 7 lety 09.11.2017 21:38 |  
    16 3

    Dle mého soudu je trest pro diváky zcela v pořádku. Házet pyrotechniku mezi hráče by neprošlo nikomu, to bychom si měli uvědomit. Baníku zakazovali výjezd i za menší provinění. Trest pro Bořila by byl v pořádku, kdyby se všem měřilo stejným metrem a tak to u nás bohužel není.

    • Re: co se dá dělat

      zeleznik2     před 7 lety 10.11.2017 17:17 |  
      2 0

      Stejný metr bohužel asi nikdy v ČR nebude...proč se netrestá neustále simulování Petržely či Krmenčíka, který tvrdil, že mamince slíbil, že už padat nebude? Bořila nemusím, ale tři zápasy jsou fakt hodně, nanejvýš jeden plus další za ty 4ŽK. Co se týče chování některých rádoby fanoušků, je absolutně mimo logiku, lidé chodí na fotbal, aby se dívali na hru, na výkony hráčů a ne poslouchali urážky, dělobuchy a čuchali smrad z dýmovnic, po kterých na hřišti není nic vidět..následuje pokaždé postih pro klub a spousta lidí tohle od návštěvy odradí..proč to nemůže být jako např v Anglii?fanoušci naprosto v klidu, sedí kousek od hrací plochy, v ČR?to si fakt nedokážu představit..

  12. Re: Tresty pro Slavii za Liberec

    TONYSN     před 7 lety 09.11.2017 23:27 |  
    10 4

    Nevím co má za smysl něco házet na hřiště nebo po hráčích,asi už jsem starej ale docela mi to vadí a TVRDĚ bych to trestal...myslím že spousta mladíků tam nechodí kvůli fotbalu ale jen dělat bordel....toť můj názor....

  13. Re: Tresty pro Slavii za Liberec

    Harvey     před 7 lety 09.11.2017 23:53 |  
    8 2

    Vážení slávisté, je mi z fotbalu opravdu smutno. Již před sezonou se hovořilo o tom, že Plzeň místo posílení kádru vložila většinu financí do fondu pro rozhodčí a disciplinární komisi. Dále se hovořilo o tom, že nechce být v médiích, aby byla mimo radar. To vše se zatím vyplnilo. Dále vztah p. Kroba a p. Šilhavého, z toho jsem nesmírně smutný, byť nevím co je na tom pravdy. Snad poprvé za dvacet let mám chuť přestat chodit do Edenu/Strahova, dříve když jsem byl mladší tak jsem toto nevnímal, užíval si fotbal a bezprecedentně Slavii fandil, ale teď když vnímám širší souvislosti v českém fotbale, je mi smutno a znechutilo mi to návštěvy stadionu. Fotbal je nádherný sport, ale prohnilý až na kost kvůli několika bezcharakterním pokřiveným lidem, kteří v něm působí :-(

    • Re: Tresty pro Slavii za Liberec

      vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 10.11.2017 07:42 |  
      12 0

      Nebuď smutnej z toho co napíše nějaká zkorumpovana ruda medmrdka.Jinak na každou sviní se vaří voda to platí i o jistým estebakovi,žádný strom neroste do nebe podívej se na expredsedu je rad ze není v teplakach.

    • Re: Tresty pro Slavii za Liberec

      Jachym     před 7 lety 10.11.2017 11:19 |  
      4 3

      Co je to za blbost? Po letech zmaru jsme úřadujícím mistrem, hrajeme na čele tabulky, máme vlastní stadión (pro detailisty majitel Slavie vlastní i stadión) a finančně jsme zajištění, hrajeme opět celkem důstojnou roli v Evropě.

      • Re: Tresty pro Slavii za Liberec

        Ondráš     před 7 lety 10.11.2017 11:51 |  
        1 0

        Prostě někteří lidé musí být smutní za každou cenu no:)

        • Re: Tresty pro Slavii za Liberec

          Jachym     před 7 lety 10.11.2017 12:18 |  
          1 2

          Tak pokud kvůli tomu nebudou chtít držet hladovku, tak ať si klidně smutní a vzpomínají na nedávné zlaté časy, kdy jsme vybojovali po heroickém výkonu záchranu v posledním 30. kole...:-)

  14. Re: Tresty pro Slavii za Liberec

    Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 10.11.2017 08:16 |  
    13 0

    Dobré ráno přeji Vám všem.
    Vím, že jsem se už jednou k tomuto tématu výše vyjádřil. Neznal jsem však některé další okolnosti tohoto případu. Vzhledem k tomu, že "pár přátel mám, kteří jdou vedle mě", tak už teď vím, že tento trest jak pro Slávii a Bořila (ať už podmínečné uzavření části stadionu, penžitá pokuta a udáním vyvolaný trest pro Bořila) je tvrdým varováním. Máme jako Slávie pěkně zalézt do nory a neprudit "panstvo na Strahově". Nebo příjde ještě větší pecka.
    Asi tak to přátelé teď vypadá s naší Slávií.
    Naši známí "novináři" vykonávají velmi dobrou "osvětovou" kampaň v nejmenovaném tisku. Nemám problém s trestem pro Bořila, jestli to bylo přesně tak, jak se to stalo. Já jsem se v zápase s Libercem takového zákroku nevšiml a omlouvám se, že mi to uteklo. V zápise o utkání nic takového nebylo. Tento zákrok se řešil na základě oznámení...........
    Nebudu spekulovat, kdo ho podal, protože to nemám ověřené. Takže pak tedy, že pokud se stane takový zákrok, jaký udělal hráč Štětina či hráč Kolář, všichni to vidí v televizi několikrát a DK to nikdo nenabonzuje, tak ta to neřeší.
    Pak je tedy systém práce DK totálně mimo. A přesně to se děje. Vždyť přeci o tom teď mluví i Vláďa Šmicer, Jaroslav Tvrdík. Berbr je největší průser našeho fotbalu......... I ten Pelta na něj "dojel". Člověk, který byl jasně usvědčen ze spolupráce s StB (to není jen o tom, jestli byl evidován, ale o tom, že mu byla spolupráce jasně prokázána na základě existence spisů o jeho spolupráci). Tak tento člověk vede náš fotbal a ty praktiky jsou znát. To, že je s ním Šádek propojen, to ví všichni, jen dělají, že to nevidí. A dokonce se normálně bojí a jsou podělaný včetně sudích i komise rozhodčích a DK se mu chce taky asi "zalíbit".
    Asi jsme v tom odporu proti této "chobotnici " sami. Ale to už byla Slávie v minulosti víckrát. A neztratili jsme tvář v žádné politické době. Tak ji neztraťme ani teď. Právě proto, že máme za sebou docela silného "kaprála" a nejsme závislí na penězích z HET ligy, právě proto nás takhle natírají. Protože ten, do koho šijeme, je sám podělaný a kope okolo sebe právě tímhle zákeřným způsobem. Bude se schovávat za rozhodnutí komisí, a ti pohůnkové moci nás budou natírat.
    Právě proto se nenechme otrávit tím, že jsme nedali výhru v Plzni a jsme teď třetí. Nekálejme si do vlastních řad. To je přeci osvědčená taktika těch, co nás chtějí dostat. Vypustit sračky do novin, chytat se kdejakého záznamu a trestat. Přitom v tom samém čase vysvětlovat, že se pod VanBurenem utrhl trávník při zákroku Limberského, že Kolář Rotaně vůbec úmyslně nezasáhl, že neuznaná branka se Spartou (to je "vualstně nojmájní Luďo").
    Na přístí zápas s Duklou to chce plný dům. Ukázat všem, že Slávie se umí dát dohromady a nebude naříkat. Za to nám ta sebranka ani nestojí. My nepotřebujeme, aby nás někdo tlačil (už vím, co znamejí ty klacky pod pásy od p. Šádka). Ať si vyhodnotí každý sám, co je správné a co je podraz. A minulost, ta má přátelé velmi dlouhé stíny.
    "Aequitas tollitur omnis, si habere suum coique non licet". Cicero
    Všechna rovnost mizí, když každý z nás nemůže mít to, co mu náleží.
    S úctou k Vám všem slástickým přátelům
    Sokrates55

    • Re: Tresty pro Slavii za Liberec

      rak (přítel SN)     před 7 lety 10.11.2017 09:06 |  
      10 0

      Podepisuji se pod to. Berbr je pro mně esencí zla a bez jeho odstranění z fotbalu se to nezlepší. Pokud vím, tak jediná doba, kdy měli stbáci opravdu strach byl listopad 1989. Pak se řada držela spíše v ústraní resp. se vrhli do byznysu. Nejde ani tak o to, že někdo něco podepsal nebo dokonce i na něčem spolupracoval, ale o to, že pro některé zvrácené postavy jsou ty metody (používané tedy nejen stb) téměř životním postojem a ještě se jimi chlubí. To je i případ Berbra. To je tedy např. zastrašování, zesměšňování, sbírání informací o lidech a pak jejich zneužívání v potřebný čas atd atd. Většinou jsou v něčem zakomplexovaní a tím spíše chtějí moc a vypadají nezničitelně.
      Nejhorší ale na tom je, že se najde hodně lidí, kterým to nejen nevadí, ale ještě tyto postavy volí a podporují je. přinejmenším se jich bojí.

    • Re: Tresty pro Slavii za Liberec

      Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 10.11.2017 09:14 |  
      4 0

      Nerad čtu příliš dlouhé příspěvky, ale tentokrát jsem to dal, naprostý souhlas, stbák Hušák svým rozkrádáním v Sazce málem položil český sport na lopatky a další stbák Berbr vede český fotbal a naplno prokazuje své praktiky! Jejich posluhovači včetně sudích, kteří s nimi tu hru hrají a škodí českému fotbalu, by měli všichni skončit a policie by měla zasáhnout v této úplatkářské aféře Šadek - stb Berbr...

    • Re: Tresty pro Slavii za Liberec

      travel (přítel SN)     před 7 lety 10.11.2017 09:38 |  
      0 0

      Ahoj Sokrates,plně s tím souhlasím.Pro Tvou informaci: reagoval jsem na Tvůj příspěvek pod článkem o napjaté situaci ve Slavii, kdyby jsi si to chtěl přečíst.Nemá cenu,abych to tady psal znovu.

      • Re: Tresty pro Slavii za Liberec

        Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 10.11.2017 10:21 |  
        1 0

        Ahojky příteli Travele. Díky za info. Četl jsem to a vidíš to stejně.
        Věřím tomu, že JT se tohoto způsobu nelekne. Ano, budeme respektovat a přijmeme trest. Ale zásada rovnosti a spravedlivého procesu musí být uplatněna ke všem stejně. Už teď tady v rozhodování Komise rozhodčích i DK dochází k až příliš nedůvodným rozdílům v posuzování podobných případů. Toho už si naštěstí všímají i zahraniční novináři a také náš majitel.
        "Inde datae leges, ne firmior omnia posset". Ovidius
        Proto jsou zákony dány, aby silnější nemohl všechno.
        Sokrates55

        • Re: Tresty pro Slavii za Liberec

          Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 10.11.2017 10:50 |  
          2 0

          Slavie v podstatě velkou část své historie vedla boj s komunisty nebo spíše lépe řečeno komunisti se Slávií včetně Pepiho Bicana, kterého systematicky likvidovali, stb Berbrova současná zvůle a současná dychtivost po plzeňských penězích z Lm je toho malou připomínkou....

        • Re: Tresty pro Slavii za Liberec

          Jachym     před 7 lety 10.11.2017 11:16 |  
          0 0

          Sokrate, můžeš, prosím, dát nějaké bližší info k tomu, že "toho už si naštěstí všímají i zahraniční novináři a také náš majitel."? Zvláště mě zajímají ti zahraniční novináři. Doposud jsem měl za to, že česká liga (možná s částečnou výjimkou Slovenska) není zrovna tou, kterou by zahraniční novináři důkladně rozebírali.

        • Re: Tresty pro Slavii za Liberec

          vršek     před 7 lety 10.11.2017 11:22 |  
          1 0

          Vaše komentáře jsou super, díky Sokrate!
          Já jen, jako životní skeptik - jistě, bojovat se musí, ale rozhodující je bohužel síla a moc, a ta bohužel většinu krásných myšlenek i spravedlivých zákonů v průběhu celé historie lidstva vždy zas a znova popřela či zneužila.
          V rámci našeho fotbalu je jen jedna možnost aby byla Slavia či jiní ušetřeni opakující se "šikaně" - silné zastoupení ve fotbalových orgánech i ve sportovním zpravodajství tak, aby k pošlapávání "fotbalových zákonů" nedocházelo.

          • Re: Tresty pro Slavii za Liberec

            travel (přítel SN)     před 7 lety 10.11.2017 12:39 |  
            0 0

            Jestli se nepletu,tak televize NOVA je na prodej...

  15. Re: Tresty pro Slavii za Liberec

    Srdcar114     před 7 lety 10.11.2017 08:49 |  
    9 0

    Plně souhlasím s tím,že tresty je možno pochopit,ale že se neměří stejným metrem.Stejně jako vloni máme po zápase v Plzni problémy,situace ale není kritická.Ze všeho nejdůležitější je dohrát dobře podzim ,tj začít zase 36 šňůru zápasů bez porážky a bavit se fotbalem.

    • Re: Tresty pro Slavii za Liberec

      Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 10.11.2017 12:48 |  
      6 0

      Já bych to zákulisí vůbec nepodceňoval. Tam musíme pracovat stejně tvrdě, jako ve fotbalové části. Bez toho to prostě nejde. Netvrdím chodit někde s obálkami, ale tvrdý lobbing, kontakty, mediální tlak, atd. na tom je potřeba neustále pracovat.

      • Re: Tresty pro Slavii za Liberec

        Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 10.11.2017 19:05 |  
        0 0

        To je právě ten problém, že tohle všechno Slavia nikdy moc neřešila na rozdíl od rudých.

  16. Re: Tresty pro Slavii za Liberec

    samop     před 7 lety 10.11.2017 11:33 |  
    3 1

    Kdy konečně zvítězí převaha inteligentních fandů nad hlupáky co nám dělají ostudu. Nebuďme jako " Rumuni " !

    • Re: Tresty pro Slavii za Liberec

      Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 10.11.2017 12:46 |  
      8 0

      Já myslím, že ta převaha je drtivá. Ale stačí 3-4 dementi, kteří nejsou schopní se udržet a nic na trávník prostě neházet a průšvih je na světě. Tohle se musí řešit cíleně se zaměřením na ty jedince. Při dnešní technice určitě není problém zjistit, kdo to tam házel. Dát mu uhradit pokutu a zákaz vstupu na rok na stadion. On už si to příště rozmyslí.

      • Re: Tresty pro Slavii za Liberec

        Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 10.11.2017 13:17 |  
        3 0

        Zdravím příteli Merline.
        Já jsem také toho názoru, že převážná část fandů naší TS jsou kluci v pohodě. Vždyť jsem tam s nimi stál dostkrát na to, abych to poznal. Ani oni nemohou ovlivnit některé "blázny". Je pravda, že jsem stál trochu vejš, než přímo dole u mantinelu, ale stejně nepovažuji TS za seskupení nějakých dementů. Právě proto by to chtělo, aby si sami toho "házejícího blba" sami podali........ a vychovali. Vždyť spoustu z nás ani nenapadne něco na hřiště házet, když tím poškodím zase jen svůj klub. Na fotbale jsou emoce, fandovství a podobných jevů. Když v televizním přenosu vidím fanynku, jak mává dresem svého klubu a je nahoře "bez", tak co mám dělat. Radovat se, že vidím něco krásného, a nebo jako nějaký mravokárce řvát , aby tu fanynku vyvedli, že budí pohoršení. Ano je to nesrovnatelný případ..... to uznávám. Dobrá, nemělo stát, aby na pana Bosančiče přiletěli dva nedopité kelímky s pivem a sprška sprostých slov. Přijímáme trest.
        To, že celá tribuna v Plzni skandovala "Jude Slávie" a to ne chviličku, ale nejméně minutu, to je v pohodě........ a nějak se neozval ani hlasatel, že...........
        Co nás nezabije, to nás posílí. Na Duklu by byl dobrý fór, kdyby přišli všichni fandové v bílém jako andělé. A mohli by zapět chrámovým sborem (Stadion Slávie je přeci krásný chrám) ....... např. Agnus Dei Halelůja.........
        Sokrates55

        • Re: Tresty pro Slavii za Liberec

          tomblesk     před 7 lety 14.11.2017 03:13 |  
          0 0

          Milý Sokrate, čest a sláva Ti, že držíš prapor svého jmenovce v nicku. Jen se obávám, aby ti mocní za odměnu a pokání za jiné nedali jako jemu loknout bolehlav ..třeba z placatice - to už bude ale fuk..Daleko k tomu nemají a to, co navrhuješ jim jen nahrává. Faktem je, že řeči nikoho neodradí a neodradily, hlavně od hlouposti už vůbec ne. A co myslíš, že s tím "Jude Slavie" v Plzni udělají? a A že z Bosančiče s jeho tyjátrem novináři udělají borce á la Červenáček z Rychlých šípů - chlapce s emocemi, co bojuje za svůj tým !!!! I tak to v českém veřejném světě chodí, jen slávisti jsou za blbce a ještě si o to říkají, tak proč jim to nedat sežrat. Sokrata miluji a ctím jeho dílo a odkaz. Ale v této kauze jsem jinde, prostě: nasrat a ještě jednou a znovu, dokud nedají pokoj!!! Víš ono existuje i něco ne zrovna sokratovské: myšlenka /idea/ nezabíjí, zato lidi už ano .... A to je průser - nejen "českého příběhu" včetně Slavie a exekutivní moci ve fotbale. A pak ona myšlenka /idea/ je vlastně fajn viník, lehce se hledá, dokud nevezme klacek do ruky, v horším případě něco horšího, pak se i ty trestající soudy a soudci dostanou do fáze, kdy snad poznají, že je lepší stáhnout "vocas", než cenit zuby a ukazovat sílu moci ....prostě být aktivní, když je to tak nesnesitelná lehkost bytí a fajn placená. Měj se a buď stále s námi z milosti Boží!!! Víš mně je bližší Kundera ve známém Žertu: Z dopisu/koresponďáku/ vyloučeného studenta bolševické funkcionářce:"Optimismus je metla lidstva, ať žije Trockij" /psáno v padesátých létech minulého století/. Co s tím asi nadělám, když se z toho nepodělám?? Dilema, že?

  17. Re: Tresty pro Slavii za Liberec

    Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 10.11.2017 13:33 |  
    1 0

    Tak to by ji měl Šádek co nejdřív koupit a zaměstnat tam Berbra jako hlasatele počasí...

  18. Re: Tresty pro Slavii za Liberec

    Akuls     před 7 lety 10.11.2017 15:06 |  
    3 2

    Současně Slavia obdržela rozhodnutí o zahájení disciplinárního řízení od UEFA za domácí utkání s Villarrealem, také za vhazování předmětů na hrací plochu. Od evropské fotbalové asociace hrozí Slavii další velký trest včetně mnohem vyšší peněžní pokuty.
    Přitom tak jako proti Villarrealu se TS už hodně dlouho vzorně nechovala. Holt představa UEFA o slušnému chování na fotbale je někde jinde. Bude to asi chtít buď tu síť nebo začít pokuty od vrhačů tvrdě vymáhat.
    O dnešním zápase v Rumunsku nikde nic. JŠ zbylo vzhledem k reprezentačním povinnostem mnoha hráčů jen 13 hráčů, a tak to vypadá, na sestavu bez DZ a na hru dva útočníky:
    Kovář - Frydrych, Bílek, Jugas, Flo - MvB, Altintop. Danny, Stoch - Necid, Škoda. Náhradníci: díra Laštůvka a pro reprezentaci zdravotně nezpůsobilý Zmrhal. Asi tam bude i pár lidí z juniorky. Doufám, že vzali Kingue, který se ale od derby juniorek, kde patřil k nejlepším, v sestavě neobjevuje.

    • Re: Tresty pro Slavii za Liberec

      Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 10.11.2017 15:18 |  
      6 0

      Myslím, že největší problém byl ta vržená skleněná placatka na jejich golmana, která ho minula dalo by se říct o kousek. Trefit ho to do obličeje, tak je konec zápasu. Nechápu, jaká guma to může udělat. A to letěla ze spodních řad 110...

    • Re: Tresty pro Slavii za Liberec

      první rytíř     před 7 lety 10.11.2017 16:01 |  
      1 0

      Také nerozumím tomu, že tady ani na oficiálkách k dnešnímu zápasu ani slůvko. Proč?

  19. Re: Tresty pro Slavii za Liberec

    frostt     před 7 lety 10.11.2017 16:15 |  
    0 0

    Nevite, kde se na dnesni zapas na divat, krom O2 TV fotbal, kde, kdyz ji nemas, to nejde ani za ten jejich dementni poplatek, predem dekuji.

    • Re: Tresty pro Slavii za Liberec

      zeleznik2     před 7 lety 10.11.2017 17:11 |  
      0 0

      No podobné starosti nemám, mám předplacenou O2 TV, ale vzhledem k tomu, že na ziveprenosy ci vipleague není odkaz, obávám se, že zbývá jen pouze zaplatit ten dementní poplatek...ale třeba se ještě stream nakonec objeví..

  20. Re: Tresty pro Slavii za Liberec

    tomblesk     před 7 lety 14.11.2017 02:22 |  
    0 0

    Vyzývám soudné chlapce z TS, odbor přátel a celou právnickou obec slávistů, aby prozkoumali zda české ústavní právo připouští kolektivní vinu a kolektivní trest, byť podmíněný. Jde o princip a já si myslím, že tady končí sranda .... je to asi na žalobu na FaČr a jeho komise, že takto jedná a přestane si už konečně hrát na ředitele a soudce celé zeměkoule v jednom balení ... .... Takovýto a podobný trest by snad mohl vynést jen soud vedený R.B. a jen doufám, že žádný takový není ....a "dlouhé prsty" R. B. snad tak daleko nesahají. Jedna věc je hozené pivo na hřiště, či dýmovnice v ruce blba a druhá věc je vina a trest - na to jsou zákony a ty říkají přesně jak na to --- důkazy a zase důkazy pak soud, jinak šlus a šmytec ...A pověstné "pilátovo mytí rukou" patří snad jen do filmu.
    Tímto nevinně věci začínají a příště asi budeme už chodit povinně s přišitou hvězdou /byť slávistickou/ na klopě kabátu ..vždy a všude, aby bylo jasno ... někomu, co má dělat. Mám se snad připravovat a chodit na fotbal s placenou osobní ochrankou?. Co kdyby ... někoho něco napadlo, aby bylo lépe vidět kdo je kdo. Nejde jen o pořádek - to je stále dobrá záminka a mantra, že "majn fýrer"? či třeba "majne discipline komision und genosse R. B." Nutno říkat v pozoru a v předklonu!!! To pro pořádek, aby bylo jasno, holenkové milí!!!
    Hrdina a statečný muž Pan Laufer se musí v hrobě obracet - a při jeho statečnosti a památce / pro pamětníky: jeden z mála Židů v aktivním českém odboji, i když na prvním místě se musel držet zásad pudu sebezáchovy, aby vůbec přežil a koncentráku stejně neutekl. - Čest a sláva jeho památce ..velkému slávistovi a činovníku /funkcionáři/ a samozřejmě a hlavně skvělému novináři. Kdysi sami sportovní novináři udělovali cenu pojmenovanou po tomto velikánovi /něco jako fair play ve sportovní novinařině/. Kde je její konec?: Ve splaškách řádění novodobých čističů a kazatelů nových pořádků /neue ordnung/- zase jeden omyl na světě??? V ostudném prostředí nic nového ...A pak, že antisemiti byli jen nacisté a bolševici .... pche, dokud jsou na světě pokrytci - je možné cokoliv. Jen aby na obranu byl ještě někdy čas, příležitost už je ...než nám zatnou típec více...České "byli jsme a budem" je stejné zoufalství jako "hospodine pomiluj ny" Pozdě je stejně prostě na prd ...Ale když nejde o život, že? Babo raď a právní státe ukaž se, k čemu jsi!!! A sbírka na žalobu by taky nešla šéfíčku?