Tvrdík dávno pracuje na ukončení jeho angažmá. Jen my ovečky, fanoušci zatím nejsme v jednom šiku na podporu jeho odvolání. Stojím za názorem O. Zlámala a dalších rozumných slávistů!
Re: Šilhavého pozice slábne. Tvrdík ho podržel, ale ve hře byl i Beránek
Do konce podzimu bych s tím nešachoval a pak si to v klidu vyhodnotil. Pan Beránek podle mého určitě není alternativa. Když si vzpomenu na jeho minulé působení, tak to snad i nenáviděný Uhrin toho předvedl víc.
Re: Šilhavého pozice slábne. Tvrdík ho podržel, ale ve hře byl i Beránek
Souhlasím. Na druhou stranu bych se trošku chtěl zastat Beránka, jelikož zde byl v době, kdy to bylo finančně jedno z nejhorších období vůbec, a přesto minimálně v první půlce sezony jsme hráli na naše tehdejší poměry relativně obstojně. Každopádně smysluplná náhrada za JŠ by Beránek určitě nebyl.
Re: Šilhavého pozice slábne. Tvrdík ho podržel, ale ve hře byl i Beránek
Spíš bych řekl, že jsme hráli výborně 5 kol a pak už skoro stabilně hrozně. Ostatně nebýt začátku, tak to dost možná skončilo sestupem. A pokud mluvíme o klientelismu, který nám vadí na Jarolímovi, tak nevím, co si pak myslet na nasazování Marka Kodra... Ač to nemuselo být úplně z hlavy trenéra.
Re: Šilhavého pozice slábne. Tvrdík ho podržel, ale ve hře byl i Beránek
před 7 lety 07.11.2017 22:24 |
5 0
my se s nám setkali asi 4 dny před vyhazovem ze Slavie. Od té doby mám k němu neskonalý respekt.
Re: Šilhavého pozice slábne. Tvrdík ho podržel, ale ve hře byl i Beránek
Abych si to ujasnil: s kým ses potkal 4 dny před vyhazovem? S Markem Kodrem, ano? Pustíš nějaké další info, pls?
(Beránek ve Slavii ještě dělá, takže tam se o vyhazov ze Slavie nejednalo.)
Re: Šilhavého pozice slábne. Tvrdík ho podržel, ale ve hře byl i Beránek
Já mám k Beránkovi také respekt, ale jeho poslední angažmá bohužel ukázalo, že na trénování A-mužstva už to moc není. Zároveň mu však můžeme být vděční za oživení Milana Škody.
Re: Šilhavého pozice slábne. Tvrdík ho podržel, ale ve hře byl i Beránek
před 7 lety 09.11.2017 13:33 |
0 0
rozhodně dlouhodobě bych ho nebral ale ber to totální specifikum jeho posledního angažmá, kdy se Řebíček snažil prodat klub co nejrychleji to jde a s trenérem vůbec nemluvil... a mnoho dalšího!
Re: Šilhavého pozice slábne. Tvrdík ho podržel, ale ve hře byl i Beránek
Jo to jo. Beru, že to měl těžké. Ale jeho pravidelné posílání tří obránců na hřiště, když jsme vedli nebo protěžování Milana Černého, který byl v té době totálně z formy, to byly podle mého velké chyby.
Re: Šilhavého pozice slábne. Tvrdík ho podržel, ale ve hře byl i Beránek
Chce to sportovního ředitele, kterej případně Šilhavého usměrní - snížit rotaci hráčů, možné změny herního projevu apod. Odvolávat ho je populistická kravina! Kolotočář s kšiltovkou a zlatými řetězy by jistě vzbuzoval u našich "hvězd" ten správný respekt..a Beránek to byl doufám jenom vtip..
herní projev se nelepší, není progres.. mužstvo dobře nehraje, posily se bohužel nepovedly, trenér to evidentně nezvládá a nemá mužstvo pod kontrolou, nicméně bych to do pauzy nechal, mezitím zmapovat terén, kdo by to mohl převzít..
priorita samozřejmě devět bodu ve zbývajících zápasech a postup ze skupiny EL..
Re: Šilhavého pozice slábne. Tvrdík ho podržel, ale ve hře byl i Beránek
Tradice podle které se při každém neúspěchu všechna vina svaluje na trenéra je špatná ! Neříkám, že se trenéři nemají měnit, ale vždy po důkladné analize jeho práce v momentě, když není jiné východisko a je k dispozici trenér zaručující lepší výsledky....................To ovšem nezaručí nikdo ! Hráči, kteří jsou v týmu do toho nemají co kecat a je vždy dobré se podívat nejprve na své výkony. Zajimavé, že vždy nejvíce kecají ti co hrajou tužku a to platí i současně !
Re: Šilhavého pozice slábne. Tvrdík ho podržel, ale ve hře byl i Beránek
Proboha, vy nevidíte ten šílený rozdíl mezi Plzní a Slavií??? Jak Plzeň pracuje? V médiích ani slovo. A náš trenér i kabina pod měsíčním tlakem médií na téma Nezmar, Trpišovský, nespokojená kabina...atd. A management namísto podpory trenéra mlčí, k ničemu se nevyjadřuje a ještě přidává pod kotel. Jednou se vám to vrátí a po tomto angažmá skončíte v zapomnění. JŠ si vždycky práci najde.
Re: Šilhavého pozice slábne. Tvrdík ho podržel, ale ve hře byl i Beránek
Myslím, že v loňské sezoně to v Plzni rozjeli s mnohem větším grády, než teď u nás..všichni jen čekali, kdy budou moci Pivarníka vyrazit, protože vadil hráčům a vlastně i vedení, které chtělo Vrbu..a on ne a ne prohrát, až ho ti křupani museli odvolat po plichtě na průběžném prvním místě:) A řešilo se to tenkrát úplně všude..
Já mám třeba z Tvrdíkových twitterů osypky, ale zrovna dávat za příklad Plzeň mi teda přijde hodně ujetý
Re: Šilhavého pozice slábne. Tvrdík ho podržel, ale ve hře byl i Beránek
já jsem nepsal o Plzni před rokem, ale teď. A v tom je ten rozdíl. Teď jim to šlape stejně jako v minulosti Paclík, Šádek, Vrba. V Peltově terminologii "vědí kam běží zajíc" A pro mě vzniká otázka, zda- li příčinou našeho "nešlapání" je opravdu trenér. Myslím si, že z managementu jsou jiní adepti bez znalosti cesty kudy běží zajíc, ne?! :-)
Re: Šilhavého pozice slábne. Tvrdík ho podržel, ale ve hře byl i Beránek
Je třeba si objektivně přiznat, že jednou z příčin našeho titulu byla rozklíženost soupeřů. Tak bychom měli čerpat z Plzně, protože letos jsme rozklížení my. A domnívám se, že trenér má tolik zkušeností z českého fotbalového prostředí, že příčina je jinde. To neznamená, že se nemohu mýlit. Jen to tak cítím.
Re: Šilhavého pozice slábne. Tvrdík ho podržel, ale ve hře byl i Beránek
Víte, co mně přijde? Že my se klížíme sami. A to fest. Z jedné strany tlak medií, padne JŠ, nepadne? Pak tajuplná jednání na vedení o trenérovi - výstup, že JŠ podržíme, jednání o Nezmarovi, (se pěkně táhnou), do toho úvahy nás fandů, někdy i tajuplná vyjádření, Beránek ano či ne, pokud někdo něco slyšel (o Trpišovském ano či ne), korunu tomu dává za nás fandy záhadný pan JS, který zase, ač prý je pro něj Plzeň nesympatický klub - radí sáhodlouze Vrbovi, jak to udělat od první minuty, aby Slavii porazil!!, fakt chucpe - nevídaný blábolista, teď jen čekám, kdy začne psát - na téma já vám to říkal... nebo ve stylu já neříkám tak, ani tak, ale na má slova dojde ...
Naštěstí mám možnost - vypadnu ještě tento týden na měsíc z Evropy do mé milované Latinské Ameriky vyčisitit si hlavu, ale co vy ostatní? Jak vy ten umělý tlak vydržíte? Kolotoč nesmyslů nesvárů a dohadů ve stylu jedna paní povídala? Rád bych napsal - nechte to koňovi, ten má větší hlavu a těšte se na přští zápas ale asi by to bylo pro většinu málo. Spíš tedy ať žije konspirace. Nashledanou na Tři krále.
Re: Šilhavého pozice slábne. Tvrdík ho podržel, ale ve hře byl i Beránek
Aha, takže si vlastně jenom vybíráš to co se ti hodí a všechno ostatní co by tomu odporovalo házíš pryč. Pak se nediv, že se ty tvoje názory vůbec nedají brát vážně.
Re: Šilhavého pozice slábne. Tvrdík ho podržel, ale ve hře byl i Beránek
Dokonce je nemusíš ani číst, natož brát vážně. Stejně jako já. Od toho je platforma jejíž součástí je možnost napsat komentář. Nakonec si můžeš vytvořit jen svůj web s vlastními názory.
Re: Šilhavého pozice slábne. Tvrdík ho podržel, ale ve hře byl i Beránek
Nevim na co si zde kdo stěžuje. Jarda Šilhavý má z ligy, na koho si ukáže, kromě Krmenčíka, ktery zatim neni na prodej. Ma to vsechno ve svých rukou!!! Uz loni jsme doma do plných hráli standardně blbě. Co se změnilo? Nyni má Slavia méně bodů, nez vítěz druhe ligy Olomouc. Finanční moznosti 10-1. Cena kádru 4-1. Bude-li Slavia hrat dobře, rychlý zábavný fotbal, s mnoha góly, Jarda urcite zůstane. Do konce podzimu urcite 9 bodů (ne sedm!!!) a postup do jarni časti EL a vsechno je v pohode. Jarda Šilhavý pojede dal a bude mit zimu a jaro na zlepšení hry i kádru... no a jestli budeme remizovat v Jablonci, kde i Sparta vyhrála 0-3... tak co.... ? Zaopatřovací ústav, at jde o kteréhokoli hráče, i trenéra? No sentiment.
Re: Šilhavého pozice slábne. Tvrdík ho podržel, ale ve hře byl i Beránek
Co je naprosto nejzajimavejsi je srovnani ligy po 13 kolech loni a letos. My mame presne o bod mene, ale Plzen o 7 vic. To znamena, ze my jsme zhruba ve stejne rozpolozeni jako loni (dokonce jsme byli taky treti, a sice za Zlinem), ale Plzen je o parnik jinde. viz. https://ctrlv.cz/shots/2017/11/07/ws7m.png
Re: Šilhavého pozice slábne. Tvrdík ho podržel, ale ve hře byl i Beránek
Dá se na to podívat i jinak. Pokud bys bral zápasy pod Šilhavým, tak jsme za prvních 13 kol pod ním získali 33 bodů, což je o 8 bodů víc než nyní. Tabulka by pak nevypadala i při sérii Plzně tak dramaticky.
Re: Šilhavého pozice slábne. Tvrdík ho podržel, ale ve hře byl i Beránek
Hm scénář se asi vypadá následovně, postup do EL Jaroslav Šilhavý zůstane i pro jarní část, nepostup - okamžitý konec a pro jaro alternativa v podobě třeba pana Beránka. Po sezóně očekávám příchod pana Trpišovského.
Re: Šilhavého pozice slábne. Tvrdík ho podržel, ale ve hře byl i Beránek
Nepatřím mezi odvolávače trenéra, ale jeho chyby jsou velké. A jak jsem psal i níž, asi právě v téhle oblasti nám móc chybí sport. ředitel. Který Šilhavého nadřízený mu po odborné stránce oponovat ? Laici Tvrdík s Krobem ? Těžko. A tak si Jarda rotuje a rotuje a my máme sice pětadvacet připravených hráčů, ale ani po čtyřech měsících nemáme kostru týmu, ktarý by jasně přehrával spodek tabulky a po víc než roce pod Jardou nabízel i koukatelný fotbal. Pane Nezmare, potažmo p. Tvrdíku, pospěšte si !
Re: Šilhavého pozice slábne. Tvrdík ho podržel, ale ve hře byl i Beránek
Před sezonou p. Tvrdík dal jasně najevo,že je třeba,aby komise zůstala ve složení jako loni,protože byla objektivní.Bohužel v této sezoně už to neplatí a já se obávám,že STBák opět posílil.Uvidíme v prosinci na VH,ale vypadá to,že jedinné,co ho může zastavit,je něco obdobného jako Peltu.
Re: Šilhavého pozice slábne. Tvrdík ho podržel, ale ve hře byl i Beránek
Pan Beránek je obrovský odborník, ale Jarda Šilhavý je mladší a velmi dynamický kouč, který na sobě stále pracuje a přejímá spoustu novinek. Proto by měl u týmu zůstat trenér Šilhavý. Pan Tvrdík a pan Krob jsou ale zkušení a řekl bych, že jsou naprosto v klidu a ve skutečnosti nemají v nebližších letech vůbec zájem Jardu šilhavého odvolat. Je to srdcař, který by ve Slavii působil i zadarmo. A to strašně cením, to se koupit nedá.
Re: Šilhavého pozice slábne. Tvrdík ho podržel, ale ve hře byl i Beránek
určitě Šilhavého do konce podzimu podržet. Upřímně nedokážu si u nás představit lepšího trenéra..z domácích trenérů mě (kromě Vrby) nikdo nenapadá a vydat se cestou zahraničí je až moc velký risk. Věřím, že si Jarda uvědomuje svá pochybení a zapracuje na tom. Osobně si ale přeji hlavně zlepšení přestupové politiky (se zaměřením na nejlepší české mladé hráče) ...těch změn prostě bylo moc a mám dojem, že těch kohoutů na jednom smetišti, je v týmu moc. Navíc zřejmě ani nejsou dobré velké platové rozdíly v poměru s výkoností jednotlivých hráčů. Máme silný vyrovaný tým, ale je otázkou, zda by nebylo lepší mít to základní jádro 15-16 hráčů, doplněné nadějnými kluky z dorostu či juniorky. Nevím na kolik se JŠ podílel na přestupové politice, ale hlavně zde je dle mého soudu potřeba hodně zapracovat.
Re: Šilhavého pozice slábne. Tvrdík ho podržel, ale ve hře byl i Beránek
Samozřejmě. V této souvislosti stojí za pozornost jak se dnes zachovalo vedení Baníku, který se potácí na chvostu tabulky: „Dobře víme, že osm získaných bodů je málo. Na druhou stranu herní projev v řadě zápasů špatný nebyl, byť nebyl podložen bodovým ziskem, který je hodnotícím faktorem,“ uvedl majitel Baníku Václav Brabec na klubovém webu. Proto dostali Kučera a jeho spolupracovníci pro zbytek podzimu důvěru.
Ahoj slávisti.. Chtěl bych říct dvě věci. První je, že dle mého i přes nespokojenost s výkony, není momentálně u nás trenér, který by měl nahradit Jardu Šilhavého. Určitě je momentálně v kleštích, má zkušené a mladé hráče, potřebuje mít vytížené obě skupiny. Rotuje, a není spokojenej nikdo. Navíc snad v každé sezóně by měl vedoucí tým po 13.kole např. 10-3-0, ztráta by před zápasem s Plzní byla třeba 5 bodů, což by vzhledem k fázi soutěže nic neřešilo. Tentokrát to Plzeň válcuje, sází na sehranost a vyplácí se jim to.
Druhá věc je osoba pana Beránka. Ten trénoval Slavii tuším minimálně 2x. Poprvé byl úspěšný v pohárové Evropě, jeho poslední angažmá končilo nezdarem, ale je nutno říct, že tehdejší kádr, podmínky, a vše kolem bylo na bodu mrazu. Jak by se věci měly teď je otázkou, Beránek by měl zcela jiné podmínky a hráče. Také v tehdejší době bral angažmá ve Slavii "kvůli lásce ke klubu", jelikož téměř nikdo jiný se toho chopit nechtěl. A pokud si položíme otázku, kdo viděl potenciál v útočníku Škodovi a v tehdejším stoperovi Sparty (hrajícího za Příbram) Delim, ano, byl to právě pan Beránek.
Re: Šilhavého pozice slábne. Tvrdík ho podržel, ale ve hře byl i Beránek
Jaké úspěchy v pohárové Evropě? V boji o postup do LM jsme vypadli s Celtou Vigo. Venku 0:3 a doma 2:0. Ve Španělsku nepochopitelně nehrál Radek Bejbl (který se vrátil do Slávie). Doma jsme je mleli, ale bohužel jsme nedali třetí gól. Pak jsme hráli s nějakými Bulhary. Doma 2:2 když jsme si dali vlastence před koncem. V Bulharsku jsme potřebovali vyhrát, tak Beránek vystřídal Pavla Kuku a nahradil ho (nejsem si jistý) devatenáctiletým Pavlem Fořtem. Od té doba jsme se už neudrželi na útočné polovině a skončilo to 0:0. Dva totálně prokoučované zápasy.
Re: Šilhavého pozice slábne. Tvrdík ho podržel, ale ve hře byl i Beránek
No já hlavně vím, že Slavii dovedl do 4.kola v poháru UEFA, což je třetí nejlepší výsledek Slavie v této soutěži (a to nepočítám fakt, že nás na Bešiktaši zařízli rozhodčí)..
Re: Šilhavého pozice slábne. Tvrdík ho podržel, ale ve hře byl i Beránek
Naivní představa, že stačí odstranit pouze Berbra..ta chobotnice se tady nevytvořila za rok a sahá až do nižších soutěží..jeho vliv v podstatě nejde eliminovat..smutný, že k něčemu takovýmu tady mohlo dojít.
Každopádně bych chtěl upozornit na jednu věc: protože má PLZ už luxusní náskok, nepředpokládám po zbytek ligy nějakou výraznou tlačenku v její prospěch, takže na oko bude liga čistá. Kde naopak tlačenku očekávám, tak to je Rumun - ono už se to děje každej zápas od legendárního vystoupení pizzaře, že sudí nemají ke Spartě respekt. Koneckonců i Křetínský je na straně Berbra a člověk může jenom hádat, co z toho bude mít..
Komentáře (50)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Šilhavého pozice slábne. Tvrdík ho podržel, ale ve hře byl i Beránek
slavianavzdy před 7 lety 07.11.2017 08:43 |Tvrdík dávno pracuje na ukončení jeho angažmá. Jen my ovečky, fanoušci zatím nejsme v jednom šiku na podporu jeho odvolání. Stojím za názorem O. Zlámala a dalších rozumných slávistů!
Re: Šilhavého pozice slábne. Tvrdík ho podržel, ale ve hře byl i Beránek
houston (přítel SN) před 7 lety 07.11.2017 08:57 |Kdo mu může říct, že naše hra je mizerná a výsledky podprůměrné ? A zlepšování v nedohlednu. Tvrdík, když už nemáme Nezmara !
Re: Šilhavého pozice slábne. Tvrdík ho podržel, ale ve hře byl i Beránek
Travinho před 7 lety 07.11.2017 08:58 |Do konce podzimu bych s tím nešachoval a pak si to v klidu vyhodnotil. Pan Beránek podle mého určitě není alternativa. Když si vzpomenu na jeho minulé působení, tak to snad i nenáviděný Uhrin toho předvedl víc.
Re: Šilhavého pozice slábne. Tvrdík ho podržel, ale ve hře byl i Beránek
bububu (přítel SN) před 7 lety 07.11.2017 10:56 |Souhlasím. Na druhou stranu bych se trošku chtěl zastat Beránka, jelikož zde byl v době, kdy to bylo finančně jedno z nejhorších období vůbec, a přesto minimálně v první půlce sezony jsme hráli na naše tehdejší poměry relativně obstojně. Každopádně smysluplná náhrada za JŠ by Beránek určitě nebyl.
Re: Šilhavého pozice slábne. Tvrdík ho podržel, ale ve hře byl i Beránek
Travinho před 7 lety 07.11.2017 13:43 |Spíš bych řekl, že jsme hráli výborně 5 kol a pak už skoro stabilně hrozně. Ostatně nebýt začátku, tak to dost možná skončilo sestupem. A pokud mluvíme o klientelismu, který nám vadí na Jarolímovi, tak nevím, co si pak myslet na nasazování Marka Kodra... Ač to nemuselo být úplně z hlavy trenéra.
Re: Šilhavého pozice slábne. Tvrdík ho podržel, ale ve hře byl i Beránek
před 7 lety 07.11.2017 22:24 |my se s nám setkali asi 4 dny před vyhazovem ze Slavie. Od té doby mám k němu neskonalý respekt.
Re: Šilhavého pozice slábne. Tvrdík ho podržel, ale ve hře byl i Beránek
knl66 (přítel SN) před 7 lety 08.11.2017 14:38 |Abych si to ujasnil: s kým ses potkal 4 dny před vyhazovem? S Markem Kodrem, ano? Pustíš nějaké další info, pls?
(Beránek ve Slavii ještě dělá, takže tam se o vyhazov ze Slavie nejednalo.)
Re: Šilhavého pozice slábne. Tvrdík ho podržel, ale ve hře byl i Beránek
před 7 lety 08.11.2017 21:32 |https://www.sport.cz/fotbal/synot-liga/clanek/683753-uhrin-prebira-slavii-v-edenu-konci-nejen-beranek-ale-take-kisel.html
Re: Šilhavého pozice slábne. Tvrdík ho podržel, ale ve hře byl i Beránek
knl66 (přítel SN) před 7 lety 09.11.2017 12:35 |Díky. Už je to nějaký pátek, nějak mi to uniklo nebo jsem zapomněl.
Re: Šilhavého pozice slábne. Tvrdík ho podržel, ale ve hře byl i Beránek
Travinho před 7 lety 09.11.2017 08:30 |Já mám k Beránkovi také respekt, ale jeho poslední angažmá bohužel ukázalo, že na trénování A-mužstva už to moc není. Zároveň mu však můžeme být vděční za oživení Milana Škody.
Re: Šilhavého pozice slábne. Tvrdík ho podržel, ale ve hře byl i Beránek
před 7 lety 09.11.2017 13:33 |rozhodně dlouhodobě bych ho nebral ale ber to totální specifikum jeho posledního angažmá, kdy se Řebíček snažil prodat klub co nejrychleji to jde a s trenérem vůbec nemluvil... a mnoho dalšího!
Re: Šilhavého pozice slábne. Tvrdík ho podržel, ale ve hře byl i Beránek
Travinho před 7 lety 09.11.2017 13:54 |Jo to jo. Beru, že to měl těžké. Ale jeho pravidelné posílání tří obránců na hřiště, když jsme vedli nebo protěžování Milana Černého, který byl v té době totálně z formy, to byly podle mého velké chyby.
Re: Šilhavého pozice slábne. Tvrdík ho podržel, ale ve hře byl i Beránek
Ondráš před 7 lety 07.11.2017 09:12 |Chce to sportovního ředitele, kterej případně Šilhavého usměrní - snížit rotaci hráčů, možné změny herního projevu apod. Odvolávat ho je populistická kravina! Kolotočář s kšiltovkou a zlatými řetězy by jistě vzbuzoval u našich "hvězd" ten správný respekt..a Beránek to byl doufám jenom vtip..
...
Robinator před 7 lety 07.11.2017 09:26 |herní projev se nelepší, není progres.. mužstvo dobře nehraje, posily se bohužel nepovedly, trenér to evidentně nezvládá a nemá mužstvo pod kontrolou, nicméně bych to do pauzy nechal, mezitím zmapovat terén, kdo by to mohl převzít..
priorita samozřejmě devět bodu ve zbývajících zápasech a postup ze skupiny EL..
Re: Šilhavého pozice slábne. Tvrdík ho podržel, ale ve hře byl i Beránek
carfi-sks (přítel SN) před 7 lety 07.11.2017 10:09 |To zase tahaj trenéry z nosu koukám, když myslí i na Beránka :)
Re: Šilhavého pozice slábne. Tvrdík ho podržel, ale ve hře byl i Beránek
dauby před 7 lety 07.11.2017 10:27 |Beránka fakt ne, nemá na to.
Re: Šilhavého pozice slábne. Tvrdík ho podržel, ale ve hře byl i Beránek
samop před 7 lety 07.11.2017 10:51 |Tradice podle které se při každém neúspěchu všechna vina svaluje na trenéra je špatná ! Neříkám, že se trenéři nemají měnit, ale vždy po důkladné analize jeho práce v momentě, když není jiné východisko a je k dispozici trenér zaručující lepší výsledky....................To ovšem nezaručí nikdo ! Hráči, kteří jsou v týmu do toho nemají co kecat a je vždy dobré se podívat nejprve na své výkony. Zajimavé, že vždy nejvíce kecají ti co hrajou tužku a to platí i současně !
Re: Šilhavého pozice slábne. Tvrdík ho podržel, ale ve hře byl i Beránek
Steve2924 (přítel SN) před 7 lety 07.11.2017 11:33 |To by mě zajímalo kdo přemýšlel nad tím, že tenhle kádr svěří Beránkovi....
Re: Šilhavého pozice slábne. Tvrdík ho podržel, ale ve hře byl i Beránek
Silgar (přítel SN) před 7 lety 07.11.2017 18:54 |Pouze jedinej člověk,autor článku Pavel Janega.Po snídani měl dát dohromady nějakej výplod.
Re: Šilhavého pozice slábne. Tvrdík ho podržel, ale ve hře byl i Beránek
slavianavzdy před 7 lety 07.11.2017 12:05 |Proboha, vy nevidíte ten šílený rozdíl mezi Plzní a Slavií??? Jak Plzeň pracuje? V médiích ani slovo. A náš trenér i kabina pod měsíčním tlakem médií na téma Nezmar, Trpišovský, nespokojená kabina...atd. A management namísto podpory trenéra mlčí, k ničemu se nevyjadřuje a ještě přidává pod kotel. Jednou se vám to vrátí a po tomto angažmá skončíte v zapomnění. JŠ si vždycky práci najde.
Re: Šilhavého pozice slábne. Tvrdík ho podržel, ale ve hře byl i Beránek
Ondráš před 7 lety 07.11.2017 12:11 |Myslím, že v loňské sezoně to v Plzni rozjeli s mnohem větším grády, než teď u nás..všichni jen čekali, kdy budou moci Pivarníka vyrazit, protože vadil hráčům a vlastně i vedení, které chtělo Vrbu..a on ne a ne prohrát, až ho ti křupani museli odvolat po plichtě na průběžném prvním místě:) A řešilo se to tenkrát úplně všude..
Já mám třeba z Tvrdíkových twitterů osypky, ale zrovna dávat za příklad Plzeň mi teda přijde hodně ujetý
Re: Šilhavého pozice slábne. Tvrdík ho podržel, ale ve hře byl i Beránek
slavianavzdy před 7 lety 07.11.2017 12:21 |já jsem nepsal o Plzni před rokem, ale teď. A v tom je ten rozdíl. Teď jim to šlape stejně jako v minulosti Paclík, Šádek, Vrba. V Peltově terminologii "vědí kam běží zajíc" A pro mě vzniká otázka, zda- li příčinou našeho "nešlapání" je opravdu trenér. Myslím si, že z managementu jsou jiní adepti bez znalosti cesty kudy běží zajíc, ne?! :-)
Re: Šilhavého pozice slábne. Tvrdík ho podržel, ale ve hře byl i Beránek
Ondráš před 7 lety 07.11.2017 12:44 |Já ti asi nerozumím..
Re: Šilhavého pozice slábne. Tvrdík ho podržel, ale ve hře byl i Beránek
slavianavzdy před 7 lety 07.11.2017 13:02 |Je třeba si objektivně přiznat, že jednou z příčin našeho titulu byla rozklíženost soupeřů. Tak bychom měli čerpat z Plzně, protože letos jsme rozklížení my. A domnívám se, že trenér má tolik zkušeností z českého fotbalového prostředí, že příčina je jinde. To neznamená, že se nemohu mýlit. Jen to tak cítím.
Re: Šilhavého pozice slábne. Tvrdík ho podržel, ale ve hře byl i Beránek
donford před 7 lety 07.11.2017 14:14 |Víte, co mně přijde? Že my se klížíme sami. A to fest. Z jedné strany tlak medií, padne JŠ, nepadne? Pak tajuplná jednání na vedení o trenérovi - výstup, že JŠ podržíme, jednání o Nezmarovi, (se pěkně táhnou), do toho úvahy nás fandů, někdy i tajuplná vyjádření, Beránek ano či ne, pokud někdo něco slyšel (o Trpišovském ano či ne), korunu tomu dává za nás fandy záhadný pan JS, který zase, ač prý je pro něj Plzeň nesympatický klub - radí sáhodlouze Vrbovi, jak to udělat od první minuty, aby Slavii porazil!!, fakt chucpe - nevídaný blábolista, teď jen čekám, kdy začne psát - na téma já vám to říkal... nebo ve stylu já neříkám tak, ani tak, ale na má slova dojde ...
Naštěstí mám možnost - vypadnu ještě tento týden na měsíc z Evropy do mé milované Latinské Ameriky vyčisitit si hlavu, ale co vy ostatní? Jak vy ten umělý tlak vydržíte? Kolotoč nesmyslů nesvárů a dohadů ve stylu jedna paní povídala? Rád bych napsal - nechte to koňovi, ten má větší hlavu a těšte se na přští zápas ale asi by to bylo pro většinu málo. Spíš tedy ať žije konspirace. Nashledanou na Tři krále.
Re: Šilhavého pozice slábne. Tvrdík ho podržel, ale ve hře byl i Beránek
donford před 7 lety 07.11.2017 16:44 |Opravuji na Mikuláše :) - ale pak si snad dáme do Tří králů všichni pohov a budeme prožívat předvánoční ruch a Vánoce. :-)
Re: Šilhavého pozice slábne. Tvrdík ho podržel, ale ve hře byl i Beránek
VanDel před 7 lety 07.11.2017 13:03 |Aha, takže si vlastně jenom vybíráš to co se ti hodí a všechno ostatní co by tomu odporovalo házíš pryč. Pak se nediv, že se ty tvoje názory vůbec nedají brát vážně.
Re: Šilhavého pozice slábne. Tvrdík ho podržel, ale ve hře byl i Beránek
slavianavzdy před 7 lety 07.11.2017 13:11 |Dokonce je nemusíš ani číst, natož brát vážně. Stejně jako já. Od toho je platforma jejíž součástí je možnost napsat komentář. Nakonec si můžeš vytvořit jen svůj web s vlastními názory.
Re: Šilhavého pozice slábne. Tvrdík ho podržel, ale ve hře byl i Beránek
VanDel před 7 lety 07.11.2017 14:56 |Tak ty je taky nebereš vážně ? Takže jenom tak vtipkuješ ? Tak to potom jo, to je v pořádku....
Jarda Šilhavý to má zcela ve svých rukou.
Cross před 7 lety 07.11.2017 16:22 |Nevim na co si zde kdo stěžuje. Jarda Šilhavý má z ligy, na koho si ukáže, kromě Krmenčíka, ktery zatim neni na prodej. Ma to vsechno ve svých rukou!!! Uz loni jsme doma do plných hráli standardně blbě. Co se změnilo? Nyni má Slavia méně bodů, nez vítěz druhe ligy Olomouc. Finanční moznosti 10-1. Cena kádru 4-1. Bude-li Slavia hrat dobře, rychlý zábavný fotbal, s mnoha góly, Jarda urcite zůstane. Do konce podzimu urcite 9 bodů (ne sedm!!!) a postup do jarni časti EL a vsechno je v pohode. Jarda Šilhavý pojede dal a bude mit zimu a jaro na zlepšení hry i kádru... no a jestli budeme remizovat v Jablonci, kde i Sparta vyhrála 0-3... tak co.... ? Zaopatřovací ústav, at jde o kteréhokoli hráče, i trenéra? No sentiment.
Re: Šilhavého pozice slábne. Tvrdík ho podržel, ale ve hře byl i Beránek
pevek před 7 lety 07.11.2017 17:37 |Co je naprosto nejzajimavejsi je srovnani ligy po 13 kolech loni a letos. My mame presne o bod mene, ale Plzen o 7 vic. To znamena, ze my jsme zhruba ve stejne rozpolozeni jako loni (dokonce jsme byli taky treti, a sice za Zlinem), ale Plzen je o parnik jinde. viz. https://ctrlv.cz/shots/2017/11/07/ws7m.png
Re: Šilhavého pozice slábne. Tvrdík ho podržel, ale ve hře byl i Beránek
vlk30 (přítel SN) před 7 lety 07.11.2017 19:35 |Akorát vloni se v podstatě jásalo letos se brečí,kritizuje a vyhazuje.
Re: Šilhavého pozice slábne. Tvrdík ho podržel, ale ve hře byl i Beránek
belmis (přítel SN) před 7 lety 07.11.2017 20:52 |Dá se na to podívat i jinak. Pokud bys bral zápasy pod Šilhavým, tak jsme za prvních 13 kol pod ním získali 33 bodů, což je o 8 bodů víc než nyní. Tabulka by pak nevypadala i při sérii Plzně tak dramaticky.
Re: Šilhavého pozice slábne. Tvrdík ho podržel, ale ve hře byl i Beránek
zeleznik2 před 7 lety 07.11.2017 18:07 |Hm scénář se asi vypadá následovně, postup do EL Jaroslav Šilhavý zůstane i pro jarní část, nepostup - okamžitý konec a pro jaro alternativa v podobě třeba pana Beránka. Po sezóně očekávám příchod pana Trpišovského.
Re: Šilhavého pozice slábne. Tvrdík ho podržel, ale ve hře byl i Beránek
houston (přítel SN) před 7 lety 07.11.2017 18:33 |Nepatřím mezi odvolávače trenéra, ale jeho chyby jsou velké. A jak jsem psal i níž, asi právě v téhle oblasti nám móc chybí sport. ředitel. Který Šilhavého nadřízený mu po odborné stránce oponovat ? Laici Tvrdík s Krobem ? Těžko. A tak si Jarda rotuje a rotuje a my máme sice pětadvacet připravených hráčů, ale ani po čtyřech měsících nemáme kostru týmu, ktarý by jasně přehrával spodek tabulky a po víc než roce pod Jardou nabízel i koukatelný fotbal. Pane Nezmare, potažmo p. Tvrdíku, pospěšte si !
Re: Šilhavého pozice slábne. Tvrdík ho podržel, ale ve hře byl i Beránek
zeleznik2 před 7 lety 07.11.2017 18:18 |http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2017-18/318092/zlata-pistalka-prihoda-zvladl-vypjaty-slagr-s-jedinou-vetsi-chybou.html
takže penalta na Van Burena, kterou viděl asi každý podle pana Mlsného nebyla..
Re: Šilhavého pozice slábne. Tvrdík ho podržel, ale ve hře byl i Beránek
travel (přítel SN) před 7 lety 07.11.2017 20:02 |Před sezonou p. Tvrdík dal jasně najevo,že je třeba,aby komise zůstala ve složení jako loni,protože byla objektivní.Bohužel v této sezoně už to neplatí a já se obávám,že STBák opět posílil.Uvidíme v prosinci na VH,ale vypadá to,že jedinné,co ho může zastavit,je něco obdobného jako Peltu.
Re: Šilhavého pozice slábne. Tvrdík ho podržel, ale ve hře byl i Beránek
Ragnarok před 7 lety 07.11.2017 18:31 |Pan Beránek je obrovský odborník, ale Jarda Šilhavý je mladší a velmi dynamický kouč, který na sobě stále pracuje a přejímá spoustu novinek. Proto by měl u týmu zůstat trenér Šilhavý. Pan Tvrdík a pan Krob jsou ale zkušení a řekl bych, že jsou naprosto v klidu a ve skutečnosti nemají v nebližších letech vůbec zájem Jardu šilhavého odvolat. Je to srdcař, který by ve Slavii působil i zadarmo. A to strašně cením, to se koupit nedá.
Re: Šilhavého pozice slábne. Tvrdík ho podržel, ale ve hře byl i Beránek
Marwek23 (přítel SN) před 7 lety 07.11.2017 20:34 |určitě Šilhavého do konce podzimu podržet. Upřímně nedokážu si u nás představit lepšího trenéra..z domácích trenérů mě (kromě Vrby) nikdo nenapadá a vydat se cestou zahraničí je až moc velký risk. Věřím, že si Jarda uvědomuje svá pochybení a zapracuje na tom. Osobně si ale přeji hlavně zlepšení přestupové politiky (se zaměřením na nejlepší české mladé hráče) ...těch změn prostě bylo moc a mám dojem, že těch kohoutů na jednom smetišti, je v týmu moc. Navíc zřejmě ani nejsou dobré velké platové rozdíly v poměru s výkoností jednotlivých hráčů. Máme silný vyrovaný tým, ale je otázkou, zda by nebylo lepší mít to základní jádro 15-16 hráčů, doplněné nadějnými kluky z dorostu či juniorky. Nevím na kolik se JŠ podílel na přestupové politice, ale hlavně zde je dle mého soudu potřeba hodně zapracovat.
Re: Šilhavého pozice slábne. Tvrdík ho podržel, ale ve hře byl i Beránek
Jachym před 7 lety 07.11.2017 22:17 |Samozřejmě. V této souvislosti stojí za pozornost jak se dnes zachovalo vedení Baníku, který se potácí na chvostu tabulky: „Dobře víme, že osm získaných bodů je málo. Na druhou stranu herní projev v řadě zápasů špatný nebyl, byť nebyl podložen bodovým ziskem, který je hodnotícím faktorem,“ uvedl majitel Baníku Václav Brabec na klubovém webu. Proto dostali Kučera a jeho spolupracovníci pro zbytek podzimu důvěru.
Zdroj: https://fotbal.idnes.cz/banik-ostrava-trener-kucera-dpl-/fotbal.aspx?c=A171107_201928_fotbal_ald
Re: Šilhavého pozice slábne. Tvrdík ho podržel, ale ve hře byl i Beránek
marty1988 před 7 lety 07.11.2017 23:09 |Ahoj slávisti.. Chtěl bych říct dvě věci. První je, že dle mého i přes nespokojenost s výkony, není momentálně u nás trenér, který by měl nahradit Jardu Šilhavého. Určitě je momentálně v kleštích, má zkušené a mladé hráče, potřebuje mít vytížené obě skupiny. Rotuje, a není spokojenej nikdo. Navíc snad v každé sezóně by měl vedoucí tým po 13.kole např. 10-3-0, ztráta by před zápasem s Plzní byla třeba 5 bodů, což by vzhledem k fázi soutěže nic neřešilo. Tentokrát to Plzeň válcuje, sází na sehranost a vyplácí se jim to.
Druhá věc je osoba pana Beránka. Ten trénoval Slavii tuším minimálně 2x. Poprvé byl úspěšný v pohárové Evropě, jeho poslední angažmá končilo nezdarem, ale je nutno říct, že tehdejší kádr, podmínky, a vše kolem bylo na bodu mrazu. Jak by se věci měly teď je otázkou, Beránek by měl zcela jiné podmínky a hráče. Také v tehdejší době bral angažmá ve Slavii "kvůli lásce ke klubu", jelikož téměř nikdo jiný se toho chopit nechtěl. A pokud si položíme otázku, kdo viděl potenciál v útočníku Škodovi a v tehdejším stoperovi Sparty (hrajícího za Příbram) Delim, ano, byl to právě pan Beránek.
Re: Šilhavého pozice slábne. Tvrdík ho podržel, ale ve hře byl i Beránek
Vladko (přítel SN) před 7 lety 08.11.2017 06:34 |Jaké úspěchy v pohárové Evropě? V boji o postup do LM jsme vypadli s Celtou Vigo. Venku 0:3 a doma 2:0. Ve Španělsku nepochopitelně nehrál Radek Bejbl (který se vrátil do Slávie). Doma jsme je mleli, ale bohužel jsme nedali třetí gól. Pak jsme hráli s nějakými Bulhary. Doma 2:2 když jsme si dali vlastence před koncem. V Bulharsku jsme potřebovali vyhrát, tak Beránek vystřídal Pavla Kuku a nahradil ho (nejsem si jistý) devatenáctiletým Pavlem Fořtem. Od té doba jsme se už neudrželi na útočné polovině a skončilo to 0:0. Dva totálně prokoučované zápasy.
Re: Šilhavého pozice slábne. Tvrdík ho podržel, ale ve hře byl i Beránek
marty1988 před 7 lety 08.11.2017 11:58 |No já hlavně vím, že Slavii dovedl do 4.kola v poháru UEFA, což je třetí nejlepší výsledek Slavie v této soutěži (a to nepočítám fakt, že nás na Bešiktaši zařízli rozhodčí)..
Re: Šilhavého pozice slábne. Tvrdík ho podržel, ale ve hře byl i Beránek
Jachym před 7 lety 08.11.2017 14:16 |Tak za ten Bešiktaš asi dostali pořádný bakšiš...:-))
Komise rozhodčích
Mike před 7 lety 08.11.2017 08:41 |Tak má to cenu hrát, když jasný faul přikryje i předseda komise rozhodčích ? Nestěžuju si, za současný stav si můžeme sami, ale takový bod po bodíku v rámci pomoci rozhodčích to naskakuje.
https://www.sport.cz/fotbal/synot-liga/clanek/932521-penalty-se-v-plzni-kopat-nemely-podle-komise-rozhodcich-prihoda-nechyboval.html
Re: Komise rozhodčích
Ondráš před 7 lety 08.11.2017 11:42 |A za co chtěla Plzeň penaltu proboha??:D
Za ten Krmenčíkův let, který započal asi 2 metry před vápnem a u kterého se (opět) styděla i jeho maminka?
zlo
rak (přítel SN) před 7 lety 08.11.2017 13:31 |Naprosto souhlasím se Šmicerem
http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal/318183/smicer-ostre-berbr-je-zlo-pro-cesky-fotbal-vim-cim-si-prosel-ivan-hasek.html
Zbavit se této postavy mně připadá zcela zásadní. Bohužel je v tom boji JT docela osamocen. Většina dalších vždycky couvne.
Re: zlo
Ondráš před 7 lety 08.11.2017 13:38 |Naivní představa, že stačí odstranit pouze Berbra..ta chobotnice se tady nevytvořila za rok a sahá až do nižších soutěží..jeho vliv v podstatě nejde eliminovat..smutný, že k něčemu takovýmu tady mohlo dojít.
Každopádně bych chtěl upozornit na jednu věc: protože má PLZ už luxusní náskok, nepředpokládám po zbytek ligy nějakou výraznou tlačenku v její prospěch, takže na oko bude liga čistá. Kde naopak tlačenku očekávám, tak to je Rumun - ono už se to děje každej zápas od legendárního vystoupení pizzaře, že sudí nemají ke Spartě respekt. Koneckonců i Křetínský je na straně Berbra a člověk může jenom hádat, co z toho bude mít..
Re: zlo
rak (přítel SN) před 7 lety 08.11.2017 14:07 |To určitě nestačí, ale to podmínka nutná.
Re: Šilhavého pozice slábne. Tvrdík ho podržel, ale ve hře byl i Beránek
Maty22 před 7 lety 09.11.2017 07:27 |Já si přeju s Nezmarem i Trpiše. Podle mého musí být trenér a sportovní řiditel v absolutním souznění. A k nim Koláře.