Aktuality z médií

Z jednání se Slavií mám dobrý pocit, přiznává liberecký sportovní manažer Nezmar

Z jednání se Slavií mám dobrý pocit, přiznává liberecký sportovní manažer Nezmar

Komentáře (25)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Z jednání se Slavií mám dobrý pocit, přiznává liberecký sportovní manažer Nezmar

    Hanzwalter     před 7 lety 06.11.2017 16:12 |  
    7 0

    Doufam, ze to dopadne... urcite velika posila pro nas klub!

  2. Re: Z jednání se Slavií mám dobrý pocit, přiznává liberecký sportovní manažer Nezmar

    slavianavzdy     před 7 lety 06.11.2017 17:44 |  
    0 9

    Velká mediální akce s cílem kontroly nad přestupy nejvíce investujícího klubu spěje ke konci....God Save Slavia. Konečně rozhodnutí, které udělá radost oběma hlavním rivalům najednou.

    • Re: Z jednání se Slavií mám dobrý pocit, přiznává liberecký sportovní manažer Nezmar

      Boss82     před 7 lety 08.11.2017 11:02 |  
      0 0

      Co to tady meleš, prosím tě?!

  3. Re: Z jednání se Slavií mám dobrý pocit, přiznává liberecký sportovní manažer Nezmar

    o-cab     před 7 lety 06.11.2017 17:47 |  
    1 12

    doufam ze nezmarova naklonnost znamena i tvrdikuv prislib soustredit se ve slavii pouze a pouze na veci nefotbalove

    • Re: Z jednání se Slavií mám dobrý pocit, přiznává liberecký sportovní manažer Nezmar

      mirecek1111     před 7 lety 06.11.2017 18:11 |  
      27 0

      Proboha nedělejte zase z Tvrdíka nějakého negramotu co může za všechno špatné co se ve Slavii děje.

      Za složení kádru i sestavu je odpovědný trenér. A i kdyby mu tady ty cizince v létě cpal nebo posléze tlačil na jejich herní vytížení, pořád platí, že odpovědný je trenér. A měl říct NE, pokud s tím nebyl ztotožněný. Pokud chceme uspět, tak potřebujeme trenéra, který přesně ví co chce a umí si to prosadit. A ne kuchaře co tady bude za slušný plat vařit z toho, co mu nadřízení nahážou do hrnce..

      Tvrdík měl hodně špatnou pověst před svým vstupem do Slavie a dle mého tuto pověst svým působením ve Slavii zatím nenaplňuje ani v nejmenším. Naopak si nevybavuje nějakého ředitele klubu (v českých končinách), na kterého by měli být fanoušci tak pyšní jak my na něj, za to, jak s klubem zachází.





      • Re: Z jednání se Slavií mám dobrý pocit, přiznává liberecký sportovní manažer Nezmar

        o-cab     před 7 lety 06.11.2017 18:29 |  
        1 7

        ale vzdyt jako reditel klubu i pres sve extravagance ano. ja jsem s posunem klubu predevsim co se prezentace, aktivit v ramci ceskeho fotbalu, komunikace s fanousky atd spokojen nad miru.

        jako clovek co pise na twitteru sestavu x hodin pred zapasem, ktery pred sezonou oznamuje na kterych hracich bude stat nase hra, ktery cpe do tymu ruzna sventa altintopy adebayory atd ale rozhodne ne.

        tak byl muj komentar myslen. on tu kabinu timto rozlozil prave Tvrdik, Silhavy at uz udela cokoli tak to bude vzdy spatne - bud z kadru vyradi 3-5 hracu, ktery by jinde hrali zaklad nebo se to bude snazit ukocirovat neustalymi rotacemi sestavy, ktere podpokou jakekoli sance na nas sportovni uspech. s takovym pretlakem hracu neudela vubec nic zadny trener.

        • Re: Z jednání se Slavií mám dobrý pocit, přiznává liberecký sportovní manažer Nezmar

          sasky     před 7 lety 07.11.2017 07:34 |  
          10 0

          Jenže Tvrdík není ředitel klubu. To je Krob. Ani za mák nevěřím, že by Tvrdík nějak zásadně zasahoval do sportovního vedení klubu. Ano, je to trošku narcis, ale s tou sestavou to byl jednorázový omyl, který, jak sis mohl všimnout, už neopakuje. Stejně tak přestupy a vyhýbá se i kategorickým prohlášením (odvolání x neodvolání trenéra např.) Je u něj rozhodně viditelná sebereflexe. Ještě pochopím, že si z něj dělají srandu příznivci jiných klubů a laická veřejnost, ale vůbec neberu, že se do něj naváží slávisti. Pořád tu mluvíme o pokoře, ale my tu pokoru nemáme.

          • Re: Z jednání se Slavií mám dobrý pocit, přiznává liberecký sportovní manažer Nezmar

            afro     před 7 lety 07.11.2017 09:59 |  
            1 1

            Já jsem z působení CEFC potažmo Tvrdíka a Kroba v SKS nadmíru spokojen, ale výhrady k některým krokům a prezentaci v médiích by se našly a nejsem si úplně jist, zda tebou zmiňovaná sebereflexe funguje.

            - již zmíněná vyzrazená sestava před Brnem
            - Uhrin v představenstvu
            - neodvolání/odvolání Uhrina
            - příchod Šventa jako "nostalgické potěšení pro fanoušky" a třeba i Altintopa
            - prezentace v průběhu jednání o odchodech Baráka a Pavlenky
            - zbytečné "stěry" plebsu ze Sportu na tiskovkách (zejména Krob)

            Z toho všeho plyne, že je mnohdy lepší se v prohlášeních držet zpátky, protože situace na bojišti se mění každým okamžikem. Ale klady stále jednoznačně, zdůrazňuji JEDNOZNAČNĚ :-) převažují.

            • Re: Z jednání se Slavií mám dobrý pocit, přiznává liberecký sportovní manažer Nezmar

              TSeguinTS     před 7 lety 07.11.2017 11:41 |  
              3 0

              - nebyla to náhodou sestava na Olomouc venku? každopádně to bylo jedno a kvůli časovému posunu. Chyba, která se neopakovala
              - Uhrina chtěli podržet, protože se snaží nastolit určitou dlouhodobou koncepci, jen to je způsob jak se vyhnout v českém prostředí známé cirkulaci trenérů
              - kdo tu příchod Šventa nevítal? Všichni doufali, že nám hráč z bundesligy pomůže, zdravotní stav nelze předpokládat
              - stěry pana Kroba si užívám, ty jsou pro mě vždycky nejvíc :-)

              Já jsem celkově velmi spokojený s vedením, v situacích, do kterých se dostáváme se vždy rozhodují pro to nejlepší možné řešení.

              • Re: Z jednání se Slavií mám dobrý pocit, přiznává liberecký sportovní manažer Nezmar

                afro     před 7 lety 07.11.2017 12:49 |  
                2 1

                Ad sestava) Podle mě ne...
                Ad Uhrin) Ale jak to dopadlo... Dobře, svým způsobem chápu, že ho chtěl podržet, ale ta role v představenstvu v obecně velké fluktuaci trenérů v klubech byl úlet.
                Ad Krobovy stěry :-)) Já bych volil ostentativní přehlížení.
                Ad Švento) Já z něj teda nějak nešílel, protože jsem ho viděl hrát za Slováky Euru a tam hrál strašně alibisticky. Zdravotní stav se u něj zrovna docela předpokládat dal. Ale obecně to neberu jako nějakou velkou chybu a klidně mohl být platným hráčem, kdyby tomu okolnosti přály. Ovšem ten přestup na mně působil tak trochu jako potěšení pro fanoušky. Když si ho hodně lidí přeje, tak ho přivedeme. Možná stejný případ jako Van Kessel...

                • Re: Z jednání se Slavií mám dobrý pocit, přiznává liberecký sportovní manažer Nezmar

                  o-cab     před 7 lety 07.11.2017 15:53 |  
                  0 2

                  ja treba od zacatku prichod sventa jakozto evidentne vycpeleho hrace nevital (tech palcu dolu tady) a cela ta mega akce jedeme pro "posilu" mi prisla tuze k smichu. dokonce to bylo tak nafouknuty, ze jsem v jednu chvili vahal, zda vazne pro nejakou posilu nejedou :P

            • Re: Z jednání se Slavií mám dobrý pocit, přiznává liberecký sportovní manažer Nezmar

              sasky     před 7 lety 07.11.2017 18:18 |  
              1 0

              Já nerozporuju, že se chyby nestaly. A to jak komunikační (Šural, Uhrin, sestava), tak i sportovní - Švento, Altintop, van Kessel, Mihalík a do jisté míry i Danny a Rotaň, od kterých jsme asi přeci jen čekali trochu víc. Na druhou stranu, když mě někdo hodí do úplně nové práce. tak asi taky nebudu z fleku jednička v oboru. Sebereflexi vidím v tom, že se mis-komunikace á la Šural neopakuje a naopak se naše přestupy daří takřka dokonale tajit, nyní i rozhodně ne kategorické vyjádření ohledně Šilhavého. Ne úplně povedené přestupy se snažíme eliminovat angažováním mladého, ale i zkušeného sportovního manažera.
              Takže ty hlavní přešlapy způsobené podle mě i fanouškovskými emocemi ve vedení (angažování Šventa, oznámení Šurala) se vedení evidentně snaží odstraňovat. Já bych jim ještě šanci dal :D Protože, jak píšeš, pozitiva jednoznačně převažují. Já jen očekávám, že spíše než přestupy typu (a jenom sem dodám, že jsem byl naprosto nadšený, nyní v rozpacích) Danny, Rotaň, Altintop budou nahrazeny spíš přestupy typu Stoch, Sýkora atd. Tzn. rychlí hráči s výbornou technikou. Neříkám, že přínost zmíněné trojice pro tým je nulový, ale nejsou to hráči, kteří by byli rozdíloví a Slavii tak vytáhli do LM.
              A ještě možná slovo k trenérovi. Šilhavého podporuji všema deseti, z 14 bodové ztráty na Plzeň si dělám prdlajs, protože její série je naprosto extrémní, nicméně bych si dokázal představit daleko dynamičtější, kombinačnější a přímočařejší herní projev. Ano, náš projev vloni stačil na titul, letos, nebýt plzeňské série, by na boj o titul zřejmě stačil taky. Nicméně předkola LM odhalila naše slabiny. Ale to by bylo na delší elaborát.

              • Re: Z jednání se Slavií mám dobrý pocit, přiznává liberecký sportovní manažer Nezmar

                belmis (přítel SN)     před 7 lety 07.11.2017 19:16 |  
                1 0

                Souhlasím, až na ten poslední odstavec. Ztratit 14 bodů za 13 kol je prostě hodně.

                • Re: Z jednání se Slavií mám dobrý pocit, přiznává liberecký sportovní manažer Nezmar

                  sasky     před 7 lety 07.11.2017 20:25 |  
                  0 0

                  Jako je to hodně, ale ten odstup od prvního by tak drastický nebyl (a byl by hratelný), kdyby Plzeň neměla tu sérii. Nicméně čistě z pohledu SKS je to samozřejmě hodně.

              • Re: Z jednání se Slavií mám dobrý pocit, přiznává liberecký sportovní manažer Nezmar

                afro     před 7 lety 08.11.2017 08:08 |  
                0 0

                Nemám výhrad, kromě toho posledního odstavce, kdy i přes jistou smířlivost (taky nejsem "odvolávač"; Plzeň si hraje svou ligu...) jsme těch bodů ztratili příliš a hrajeme dost neefektivní fotbal.

                K té mediální sebereflexi. Gratulovat po zápase s Plzní soupeři k titulu mi připadá vysoce emoční :-) a nevhodné. A to i přes to, že to mají asi v kapse... Ale tohle jsou malichernosti.

                • Re: Z jednání se Slavií mám dobrý pocit, přiznává liberecký sportovní manažer Nezmar

                  sasky     před 7 lety 08.11.2017 17:58 |  
                  0 0

                  Souhlas. To jsou negativa Šilhavého vedení. Ztráta mnoha bodů je fakt, drhnoucí herní projev je taky fakt. Nicméně bych s případným odvoláním počkal minimálně do doby, kdy bude někdo schopen přijít s nějakým zajímavým jménem. Tady teď nejde o to, časově to nějak ohraničovat (teď x zima x léto, ...), ale spíš o to, aby se našel vhodný kandidát, který bude lepší než Šilhavý. Co si pamatuji, tak tu v minulosti silně rezonovala jména jako Vavruška atd. a nemám pocit, že by se z nich někdo extra prosadil.

  4. odpovědnost

    JS (přítel SN)     před 7 lety 07.11.2017 06:39 |  
    2 3

    Doufám, že bude Šilhavý 100% zodpovědný Nezmarovi. A že ten když usoudí, že trenér nevyhovuje koncepci, tak ho bude moci navrhnout na odvolání a to odvolání prosadit.

    • Re: odpovědnost

      Robinator     před 7 lety 07.11.2017 08:14 |  
      0 5

      Tomu nevěřím, Šilhavý tu bude, dokud se to úplně nerozesere..Sice tu bude Nezmar, ale stejně si myslím, že bude v těchto věcech rozhodovat Tvrdík, který tomu nerozumí..Priorita by teď měla být postup ze skupiny..

      • Re: odpovědnost

        slavianavzdy     před 7 lety 07.11.2017 08:20 |  
        1 2

        Vůbec nechápeš o co tady jde. Myslím to ironicky. Jde o to najít člověka, kterému do všeho můžu zasahovat a mluvit do toho a přitom nebýt odpovědný. A to je největší kumšt dnešních špičkových manažerů. Protože nejde o výsledek řízené společnosti, ale o co nejdelší setrvání ve funkci, přeci :-)

    • Re: odpovědnost

      martyni (přítel SN)     před 7 lety 07.11.2017 11:21 |  
      3 0

      Chapu, ze mas rudo před očima a jediny, co te zajima, je krev trenérova, nicmene post sportovního reditele a role Nezmara bude dulezita v jinych vecech, nez je odvolavani trenéra. Mam za to, ze nejdulezitejsi bude slozeni kadru a zajisteni toho, aby prichody a odchody davaly smysl. Postupne se ucime, jak pracovat s penezi, které slavie ma a jake hrace si za ne pořizovat. Letni prestupovy obdobi asi bylo trochu vic zivelny nez racionalni. Nezmar by mel zajistit, aby se další prestupovy obdobi vydarilo lepe a vsadil bych se, ze JT se s nim domluvil uz ted, aby na tom zacal pracovat.

  5. Re: Z jednání se Slavií mám dobrý pocit, přiznává liberecký sportovní manažer Nezmar

    slavianavzdy     před 7 lety 07.11.2017 08:07 |  
    0 4

    Doteď byl Šilhavý 100% zodpovědný generálnímu řediteli, který dle oficiální struktury klubu zastával současně pozici sportovního ředitele. Jaké budou vyvozeny důsledky z toho, že ztrácíme 14 bodů na Plzeň pro zodpovědného sportovního ředitele?

    • Re: Z jednání se Slavií mám dobrý pocit, přiznává liberecký sportovní manažer Nezmar

      Fulham     před 7 lety 07.11.2017 08:34 |  
      3 2

      Nezmar ven ? A zbytek ke zdi. Střílet bude Hušbauer...

      • Re: Z jednání se Slavií mám dobrý pocit, přiznává liberecký sportovní manažer Nezmar

        slavianavzdy     před 7 lety 07.11.2017 08:48 |  
        8 4

        Přesně tak. Ať kabina zvolí výbor (navrhuji za předsedu Hušbauera) a rozhodne kdo bude trenér. Současně očekávám, že výstupem z prvního zasedání výboru bude ustanovení základní sestavy a kdy a kdo bude střídat. Pro zamezení případných sporů v budoucnu bych doporučil odhlasovat rovnou minutáž.

        • Re: Z jednání se Slavií mám dobrý pocit, přiznává liberecký sportovní manažer Nezmar

          Fulham     před 7 lety 07.11.2017 09:23 |  
          0 0

          :-))

  6. Re: Z jednání se Slavií mám dobrý pocit, přiznává liberecký sportovní manažer Nezmar

    Maty22     před 7 lety 09.11.2017 07:54 |  
    1 1

    Já si přeju s Nezmarem i Trpiše. Podle mého musí být trenér a sportovní řiditel v absolutním souznění. A k nim Koláře.