Pozice sportovního ředitele je neobsazená a přestože pan Krob, který ji nyní sdíleně vykonává odvedl kus dobré práce, tak bych byl rád, pokud by Nezmar přišel. Odvádí v Liberci každoročně skvělou práci.
Re: Chceme Nezmara! Slavia stupňuje jednání, přijít může i Trpišovský
Nezmar by byl vynikající volba na tuhle pozici. Snad se to povede. Co se týče Trpišovskýho, tak tohle téma bych radši neotevíral, rozjela by se tady asi hodně divoká diskuze :)
Re: Chceme Nezmara! Slavia stupňuje jednání, přijít může i Trpišovský
Pokud sportovního ředitele nemáme, ať ho klidně přivedou. Šilhavého bych zatím také neodepisoval. Jediné co mi trochu vadí, je jeho reakce na vývoj zápasu z hlediska střídání. Někdy to vypadá, že všichni vidí slabinu v naší hře, jen on ne. Jinak je dobrej.
Re: Chceme Nezmara! Slavia stupňuje jednání, přijít může i Trpišovský
To jsi jako fakt čekal, že od této sezóny z nás bude evropský velkoklub a domácí hegemon? Děkuji, pane Šilhavý za skvělou práci, kterou ve Slavii odvádíte!
Re: Chceme Nezmara! Slavia stupňuje jednání, přijít může i Trpišovský
po tom, co jsme udělali titul a co máme v týmu za hráče, čekal...divný, co? :D
fakt jsem nečekal, že každý druhý zápas nebudeme vyhrávat,tato statistika je víc než bídná a jestli to bude pokračovat, můžeme si klidně brzy propadnout na 4,5 místo
Re: Chceme Nezmara! Slavia stupňuje jednání, přijít může i Trpišovský
Naprosto v tomto s tebou souhlasím. Po titulu jsem čekal, že výsledky budou daleko lepší. S tím potenciálem co máme je to snad i povinnost.
Už jsem to sem psal předevčírem. Práce JŠ si nesmírně vážím a opravdu bych byl rád, kdyby tu pokračoval, ale mám obavu jestli je na takhle velký projekt stavěnej.
Re: Chceme Nezmara! Slavia stupňuje jednání, přijít může i Trpišovský
můj názor je ten, že už určitě někde "sondujeme" případnou možnost. JŠ bych dal nějaké dílčí ultimátum, například to, že z dalších tří ligových utkání uděláme devět bodů..a od toho by se to dále odvíjelo. Fakt není možné s hráčským kádrem co máme a s financemi, které máme, každý druhý zápas nevyhrát..to si můžete dávat klidně sto mínusů, ale statistika je to prostě špatná
Re: Chceme Nezmara! Slavia stupňuje jednání, přijít může i Trpišovský
Když nezvládneme následující 3 zápasy za 9 bodů (nepočítám EL), tak můžeme mít celkem problém s druhou příčkou a těm rudejm ksindlům na záda koukat fakt nechci.
Prohrát se může, i když to těžko zkousávám. Aale není možný rozdávat body na potkávání a že jich letos už bylo (Bohemka, Ostava, Zlín).
Re: Chceme Nezmara! Slavia stupňuje jednání, přijít může i Trpišovský
Ano to můžeme, ale nemyslím si, že by řešením bylo odvolání trenéra. Nehledě na to, že mě opravdu nenapadá nikdo vhodný. Ale třeba má situaci vedení zmapovanou...
Re: Chceme Nezmara! Slavia stupňuje jednání, přijít může i Trpišovský
Není to předčasné?cíl byl pokud vím Evropa a tam jsme se dostali. Porážka s Libercem mrzí, ale 36 zápasů bez prohry - rekord ligy, taky není k zahození ne?je fakt, že v současné době, si prostě nemůžeme klást nízké cíle, vzhledem ke kádrů, financím, rozpočtu atd...ale počkal bych nejméně do konce podzimu s celkovým hodnocením. Znovu se budu opakovat, ale pořád mi to připomíná rok 92/93, kdy jsme dokázali porážet Spartu a pak ztrácet bodíky se slabými soupeři a přijít o titul...Točení sestavy není nejlepší způsob, ale někdy to jinak nejde..na Bohemce a v Ostravě to na výhru nebylo, ve Zlíně po dobrém úvodu jsme na konci byli rádi za bod, za ztrátu považuji dva body v Olomouci a prohru doma s Libercem + remízu s Apoelem..
Re: Chceme Nezmara! Slavia stupňuje jednání, přijít může i Trpišovský
V Evropě hrajeme důstojně. Jaká by byla naše ztráta na titul po 11. kole s 22 body v minulosti? Poslední 3 roky dozadu by to vždy byly 4 body. Mohlo by to být lepší, letos se Plzeň bohužel urvala, ale rozhodně jsme na tom stále dobře. Máme druhou nejlepší obranu, s tím, že měli nebo mají zdravotní problémy problémy Deli, Ngadeu, Bílek a Švento (možná jsem na někoho zapomněl). Herní projev se zlepšil, loni jsme dohrávali křečovitě se stylem všechno na Škodu, letos hrajeme pohledný kombinační fotbal. Bota nás tlačí pouze v zakončení (viz xG vs G) a to i přesto, že poslední dva hráči, kteří nás posílili jsou vyloženě ofenzivní, což bylo bezesporu správné a včasné rozhodnutí. Pokud bych o nečem uvažoval, tak je to rozšíření trenérského týmu o člověka, který bude mít na starosti vyloženě řešení ofenzivních situací.
Re: Chceme Nezmara! Slavia stupňuje jednání, přijít může i Trpišovský
Ještě pro odvolávače Šilhavého.
Vím o dalším trenérovi, který byl vyhozen z jiného klubu, od té doby ten klub tápe, mění trenéry jako fusekle, a úspěch je hodně daleko. Ten trenér je úspěchy, vystupováním, slušností jako kopie Šilhavého.
Jmenuje se Lavička, má jako Šilhavý titul jak s provinčním Libercem, tak jako Šilhavý na naše české poměry s velkoklubem. V roce 2014 získal treble, v další sezoně byl vyhozen.
Pokud bychom jeli ve stejné paralele, mám obavy, abychom za 3 roky neměli třeba 5. trenéra a stále nehledali toho pravého.
Jinak za mě sportovní ředitel je nutnost a Jan Nezmar jeden z nejlepších. Tady jednoznačně ano.
Trpišovského nechci, až bude pravidelně s týmem, který trénuje pravidelně končit do 3.místa, uvažoval bych o něm jako o jednom z kandidátů. za mě nyní určitě ne, uvidíme kolikátý bude Liberec po podzimu.
Takove uvazovani chapu, nicmene Ty tady uvadis pouze jednu stranu mince. Tohle vsechno je to dobre a pozitivni "A", ovsem je nutne pridat i to stinne "B" - Lavicka byl u nejvetsich evropskych vybuchu ACS, jako je Hacken, Malmo a dalsi. Take sampionat U21 nezvladl, nebot byl, stejne jako v poharech, ustraseny a prehnane opatrny. To maji s JŠ společné. Další charakteristiku mi pak opakovaně říkali samotní spartansti fanousci - Lavicka je skvely trener v okamziku, kdyz se dari, ovsem jakmile muzstvo upadne do krize, je bezradny a nedokaze ho z ni vyvest. Nechci zatim rikat, ze i toto je jeho spolecny znak s Silhavym, ovsem je pravdou, ze JŠ se celý loňský rok vezl na pozitivní vlně (kterou samozřejmě sám způsobil tím, že vnesl zcela jiný a uvolněnější přístup do kabiny) a teprve letos musí řešit horší výsledky a točení sestavou. Zatím se s tím pere statečně, ale těžko říct, jestli nás dokáže opět nastartovat, jako tomu bylo loni. Teď už asi nebude stačit psychologické působení, ale nutný bude hlavně kvalitní nácvik herních situací a automatických prvků, což zatím na naší hře není moc poznat. JŠ ve své druhé sezoně v Jablonci hned od začátku po nešťastném vypadnutí z předkola zabředl do herní i výsledkové krize a během celého podzimu (dostal na české poměry a tehdejší Peltovy ambice opravdu hodně času) se z ní nedostal. Věřím, že něco takového u nás nehrozí, nicméně přijde mi, že herní progres není takový, jaký by býti měl.
Nevím, ale zato doufám, že do zápasu půjdeme v plný palbě a bez šetření hráčů..jednak je to důležitej zápas (trochu opomíjenej) a jednak se aspoň hráči více sehrají, zase tolik těch zápasů nemáme, aby to nezvládli.
Za mě Nezmar určitě všema deseti. Rozumí tomu a i dle nedávnýho rozhovoru ve Sportu to má v hlavě srovnaný a ve svým oboru má na naše poměry originální systém. A Trpišovský? Jeden sparťanskej trener nás dávno trénoval díky fakt ne.
Chceme Nezmara! Slavia stupňuje jednání, přijít může i Trpišovský
Jan Nezmar rozhodně ano!!!. U trenéra Trpišovského si nejsem jistý, zda by byl případně správnou volbou. Já bych jej osobně nebral a momentálně není zrovna vhodné řešit otázku trenérského postu. Jsme v Evropě a máme nakročeno i do další fáze, titul sice zřejmě nebude, ale vyhrát Mol Cup(český pohár) po patnácti letech by byl taky úspěch. Takže trenér případně až po sezoně.
Re: Chceme Nezmara! Slavia stupňuje jednání, přijít může i Trpišovský
Vzkaz pro trenéra Šilhavého: dejte jim sbohem ze své vůle a nečekejte až všichni ti lidé, kteří zatím bez vašeho trenérského umění nedokázali nic, pošpinili vaši práci a jméno. Očekával jsem oficiální stanovisko vedení klubu k článku a spekulacím, ale vzhledem k tomu, že nereagovali, tak je vše jasné. Myslím, že jste připravený a zkušený. Při titulu jste řekl hlášku (tuším, že trenéra Škorpila) o tom, že každým úspěchem si zaděláváte na neúspěch a je to pravda. Toto před časem řekl v jednom rozhovoru Mourinho : "V průběhu let se z vítězství ale stala povinnost. Jako bych výhru dlužil a celý svět jen čekal, kdy konečně splním svůj závazek. Jakmile vítězím, je vše v normálu, v momentě, kdy ale prohraji, začne se okamžitě řešit, zda náhodou nejsem v krizi, zda jsem nevyhořel anebo nejsem příliš starý. Ten tlak a to očekávání všude kolem sebe cítím. Vnímám, že když se lidem v mém okolí, kteří ve svém oboru nedosáhli ani desetiny toho, čeho jsem dosáhl já, najednou něco povede, ostatní na to reagují, jako kdyby ti dotyční objevili novou planetu. A když se pak daří mně, je to prostě normální."
Držím vám palce a děkuji za všechny ty krásné chvíle na fotbale.
Re: Chceme Nezmara! Slavia stupňuje jednání, přijít může i Trpišovský
Promiň, ale nedělej Zagorku. Jaké oficiální stanovisko klubu k článku a spekulacím? Podroužek se uprdne, Slavia musí reagovat oficiálním stanoviskem? Nota bene, když Slavia na deník Sport prakticky nikdy nereaguje a s jeho novináři nejedná, tak zrovna TEĎ bude reagovat na nějaké spekulace a dodávat jim větší význam než mají? To pak být panem Podroužkem, uprdnu se každý den několikrát, vždycky bych něco vypustil ("z dobře informovaných zdrojů") a za pár dnů by byl internet zaplevelený spekulacemi pana Podroužka a oficiálními stanovisky Slavie. To by bylo klikání! :-D
Re: Chceme Nezmara! Slavia stupňuje jednání, přijít může i Trpišovský
Nesouhlasím s tím, aby na snůšku pro Slavii nedůstojných blekotů pomatených a jeduplných novinářských nýmandů ze Sportu vedení vůbec reagovalo, ale naopak velmi souhlasím se slovy Mourka, který tak velmi trefně vystihl podstatu nevděčné práce trenérské.
Re: Chceme Nezmara! Slavia stupňuje jednání, přijít může i Trpišovský
Nic není jasné. Že ho tady (a s ním pomalu půlku kádru) pravidelně vyhazuje pár gaučových notorických hysterek pokaždé, když nevedeme do půlky 3:0, není důvod k odvolávání.
A postoj vedení je mi velmi sympatický - nekomentovat žádný exkrement, co z té rudé žumpy vyleze a při tiskovkách se jim smát do ksichtu.
Re: Chceme Nezmara! Slavia stupňuje jednání, přijít může i Trpišovský
Nezmar ANO, ANO, ANO!
Trpišovský ANO. Asi nepřijde během týdne, měsíce, do 16.kola. Ale potom se může stát cokoliv, a za Trpišovského naštvaný rozhodně nebudu.
Pokud bude situace zralá na výměnu trenéra, pak kdo nový, když ne Trpišovský? Jílek, Šmejkal, Svědík, Pivarník, Levý...?
Osobně bych byl nejraději, kdyby se začalo dařit Šilhavému. Kdyby se začalo vyhrávat. K čemu nám jsou nějaké šňůry neporazitelnosti, na co jsou remízy, když teď budeme mít co dělat, aby nás nepředběhli ti za námi.
Re: Chceme Nezmara! Slavia stupňuje jednání, přijít může i Trpišovský
Tak když se tu takhle hlasuje, tak se taky přidám:))
Nezmar NE - 1/Nemá zkušenosti s velkými projekty a takto velkým objemem peněz, s kterými nejspíš momentálně
pracujeme.
2/Jako manažer si vyhlížel hráče, většinou odložené z jiných týmů a dával jim šanci pokračovat v kariéře
v prvoligovém klubu, čímž je automaticky pozitivně motivoval. Zde bude vyjednávat s hotovými
hvězdami o velkých sumách peněz, snažit se přivádět největší talenty z republiky i odevšad ze světa.
3/V Liberci přece jen nejsou takové tlaky na výsledek, jako u nás. Čili ani na něj, ani na hráče. Poháry
můžou vybojovat, nemusí, titul je sen, ale není tam tlak na to vyhrávat neustále a k tomu ještě
předvádět krásný fotbal.
Samozřejmě, že to všechno zvládnout může, je to inteligentní člověk a sympaťák, o tom žádná. Ale já
bych si na takto důležitou pozici vybral raději někoho zkušenějšího, především z prostředí velkých
klubů.
Trpišovský NE - platí prakticky všechny tři body jako u Nezmara. K tomu bych přidal i letošní prohru Liberce s Plzní
0:3 doma jako představu o tom, jak bychom mohli třeba taky hrát.. A co je nejhorší, je to duší sparťan.
Ale počítám, že s tímto názorem zde budu v menšině:))
Re: Chceme Nezmara! Slavia stupňuje jednání, přijít může i Trpišovský
Tak co vím, tak pan Krob sice ve fotbale nepracoval, ale za to byl manažerem velké firmy - českého zastoupení Mitsubishi, což je vysoká funkce, řekl bych.
Re: Chceme Nezmara! Slavia stupňuje jednání, přijít může i Trpišovský
Tak jak se to vezme. Při průměrné ceně jednoho vozu dejme tomu 450000,- Kč to dělá krásných 1 267 650 000 Kč. Za rok. Takže myslím, že pan Krob umí pracovat s velkými čísly.. Kolik tak má Liberec roční rozpočet?
Já netvrdím, že by to pan Nezmar nezvládl. Možná ano, možná ne, jen jsem tím chtěl říct, že bych si představoval někoho zkušenějšího, co se týká velkých klubů a většího rozpočtu.
Re: Chceme Nezmara! Slavia stupňuje jednání, přijít může i Trpišovský
Nezmar je dle rozhovorů inteligentní člověk, myslím, že i rovný. Autoritu má taky, hrál ligu, ví, o čem je fotbal. Navíc to v Liberci dělá dobře. Je zřejmě i pracovitý, když se kromě své práce podílí i na softwaru. Jen proto, že nemá Liberec takový rozpočet jako Slavia bys ho nevzal? Podívej, jaký rozpočet mají Křetínského firmy, on sám mluví do fotbalu, obklopuje se amatéry a jak to dopadá...
Re: Chceme Nezmara! Slavia stupňuje jednání, přijít může i Trpišovský
Komentáře (52)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Chceme Nezmara! Slavia stupňuje jednání, přijít může i Trpišovský
DF007 před 7 lety 25.10.2017 08:56 |Pozice sportovního ředitele je neobsazená a přestože pan Krob, který ji nyní sdíleně vykonává odvedl kus dobré práce, tak bych byl rád, pokud by Nezmar přišel. Odvádí v Liberci každoročně skvělou práci.
Re: Chceme Nezmara! Slavia stupňuje jednání, přijít může i Trpišovský
VanDel před 7 lety 25.10.2017 09:11 |Nezmar by byl vynikající volba na tuhle pozici. Snad se to povede. Co se týče Trpišovskýho, tak tohle téma bych radši neotevíral, rozjela by se tady asi hodně divoká diskuze :)
Re: Chceme Nezmara! Slavia stupňuje jednání, přijít může i Trpišovský
bububu (přítel SN) před 7 lety 25.10.2017 09:30 |Poslední dva odstavce jsou na první pohled vycucané z prstu, typická fabulace Sportu.
Re: Chceme Nezmara! Slavia stupňuje jednání, přijít může i Trpišovský
afro před 7 lety 25.10.2017 10:05 |Třeba měl pan "vycucal z prstu" Podroužek na mysli angažování trenéra Trpišovského do béčka/juniorky... :-)
Re: Chceme Nezmara! Slavia stupňuje jednání, přijít může i Trpišovský
houston (přítel SN) před 7 lety 25.10.2017 11:03 |Trpišovský ? Ne !
Re: Chceme Nezmara! Slavia stupňuje jednání, přijít může i Trpišovský
A.Lima před 7 lety 25.10.2017 09:58 |krátký komentář ode mě :)
Nezmar ANO
Trpišovský NE
Re: Chceme Nezmara! Slavia stupňuje jednání, přijít může i Trpišovský
Jachym před 7 lety 25.10.2017 11:06 |Naše slovo budiž (v souladu s Matoušovým evangeliem): "ano, ano - ne, ne; co je nad to, je ze zlého..."
Re: Chceme Nezmara! Slavia stupňuje jednání, přijít může i Trpišovský
Divizni (přítel SN) před 7 lety 25.10.2017 10:01 |Pokud sportovního ředitele nemáme, ať ho klidně přivedou. Šilhavého bych zatím také neodepisoval. Jediné co mi trochu vadí, je jeho reakce na vývoj zápasu z hlediska střídání. Někdy to vypadá, že všichni vidí slabinu v naší hře, jen on ne. Jinak je dobrej.
Re: Chceme Nezmara! Slavia stupňuje jednání, přijít může i Trpišovský
Sešívaný před 7 lety 25.10.2017 10:13 |Nezmar klidně, ale toho kolotočáře v kšiltovce ve Slavii nechci.
Re: Chceme Nezmara! Slavia stupňuje jednání, přijít může i Trpišovský
pevek před 7 lety 25.10.2017 10:45 |Ze by nas Trpisovsky naucil nejakou poradnou taktiku? :-)
Re: Chceme Nezmara! Slavia stupňuje jednání, přijít může i Trpišovský
Robinator před 7 lety 25.10.2017 11:09 |Nezmar určitě, trenér taky, ale nejsem si jistý, jestli Trpišovský..ale rozhlížet bych se někde určitě začal..
Re: Chceme Nezmara! Slavia stupňuje jednání, přijít může i Trpišovský
Bogdy před 7 lety 25.10.2017 13:45 |To jsi jako fakt čekal, že od této sezóny z nás bude evropský velkoklub a domácí hegemon? Děkuji, pane Šilhavý za skvělou práci, kterou ve Slavii odvádíte!
Re: Chceme Nezmara! Slavia stupňuje jednání, přijít může i Trpišovský
Robinator před 7 lety 25.10.2017 14:03 |po tom, co jsme udělali titul a co máme v týmu za hráče, čekal...divný, co? :D
fakt jsem nečekal, že každý druhý zápas nebudeme vyhrávat,tato statistika je víc než bídná a jestli to bude pokračovat, můžeme si klidně brzy propadnout na 4,5 místo
Re: Chceme Nezmara! Slavia stupňuje jednání, přijít může i Trpišovský
Ados před 7 lety 25.10.2017 14:15 |Naprosto v tomto s tebou souhlasím. Po titulu jsem čekal, že výsledky budou daleko lepší. S tím potenciálem co máme je to snad i povinnost.
Už jsem to sem psal předevčírem. Práce JŠ si nesmírně vážím a opravdu bych byl rád, kdyby tu pokračoval, ale mám obavu jestli je na takhle velký projekt stavěnej.
Re: Chceme Nezmara! Slavia stupňuje jednání, přijít může i Trpišovský
Robinator před 7 lety 25.10.2017 14:22 |můj názor je ten, že už určitě někde "sondujeme" případnou možnost. JŠ bych dal nějaké dílčí ultimátum, například to, že z dalších tří ligových utkání uděláme devět bodů..a od toho by se to dále odvíjelo. Fakt není možné s hráčským kádrem co máme a s financemi, které máme, každý druhý zápas nevyhrát..to si můžete dávat klidně sto mínusů, ale statistika je to prostě špatná
Re: Chceme Nezmara! Slavia stupňuje jednání, přijít může i Trpišovský
afro před 7 lety 25.10.2017 14:29 |Tyhlety ultimáta každého jen otravují...
Mimochodem nevybaví si někdo jedno pěkné ultimátum na sklonku trénování KJVCD? Nebyla to tehdy tak trochu fraška? Paměť mi už tolik neslouží... ;-)
Re: Chceme Nezmara! Slavia stupňuje jednání, přijít může i Trpišovský
Ados před 7 lety 25.10.2017 15:09 |Když nezvládneme následující 3 zápasy za 9 bodů (nepočítám EL), tak můžeme mít celkem problém s druhou příčkou a těm rudejm ksindlům na záda koukat fakt nechci.
Prohrát se může, i když to těžko zkousávám. Aale není možný rozdávat body na potkávání a že jich letos už bylo (Bohemka, Ostava, Zlín).
Re: Chceme Nezmara! Slavia stupňuje jednání, přijít může i Trpišovský
afro před 7 lety 25.10.2017 15:35 |Ano to můžeme, ale nemyslím si, že by řešením bylo odvolání trenéra. Nehledě na to, že mě opravdu nenapadá nikdo vhodný. Ale třeba má situaci vedení zmapovanou...
Re: Chceme Nezmara! Slavia stupňuje jednání, přijít může i Trpišovský
bongor před 7 lety 27.10.2017 16:27 |Mě napadá Štramák,to by přece byla výhra!
Re: Chceme Nezmara! Slavia stupňuje jednání, přijít může i Trpišovský
afro před 7 lety 29.10.2017 11:43 |Jen ať zůstane tam, kde je. :-)
Re: Chceme Nezmara! Slavia stupňuje jednání, přijít může i Trpišovský
zeleznik2 před 7 lety 25.10.2017 16:10 |Není to předčasné?cíl byl pokud vím Evropa a tam jsme se dostali. Porážka s Libercem mrzí, ale 36 zápasů bez prohry - rekord ligy, taky není k zahození ne?je fakt, že v současné době, si prostě nemůžeme klást nízké cíle, vzhledem ke kádrů, financím, rozpočtu atd...ale počkal bych nejméně do konce podzimu s celkovým hodnocením. Znovu se budu opakovat, ale pořád mi to připomíná rok 92/93, kdy jsme dokázali porážet Spartu a pak ztrácet bodíky se slabými soupeři a přijít o titul...Točení sestavy není nejlepší způsob, ale někdy to jinak nejde..na Bohemce a v Ostravě to na výhru nebylo, ve Zlíně po dobrém úvodu jsme na konci byli rádi za bod, za ztrátu považuji dva body v Olomouci a prohru doma s Libercem + remízu s Apoelem..
Re: Chceme Nezmara! Slavia stupňuje jednání, přijít může i Trpišovský
Bogdy před 7 lety 25.10.2017 20:22 |V Evropě hrajeme důstojně. Jaká by byla naše ztráta na titul po 11. kole s 22 body v minulosti? Poslední 3 roky dozadu by to vždy byly 4 body. Mohlo by to být lepší, letos se Plzeň bohužel urvala, ale rozhodně jsme na tom stále dobře. Máme druhou nejlepší obranu, s tím, že měli nebo mají zdravotní problémy problémy Deli, Ngadeu, Bílek a Švento (možná jsem na někoho zapomněl). Herní projev se zlepšil, loni jsme dohrávali křečovitě se stylem všechno na Škodu, letos hrajeme pohledný kombinační fotbal. Bota nás tlačí pouze v zakončení (viz xG vs G) a to i přesto, že poslední dva hráči, kteří nás posílili jsou vyloženě ofenzivní, což bylo bezesporu správné a včasné rozhodnutí. Pokud bych o nečem uvažoval, tak je to rozšíření trenérského týmu o člověka, který bude mít na starosti vyloženě řešení ofenzivních situací.
Re: Chceme Nezmara! Slavia stupňuje jednání, přijít může i Trpišovský
Jachym před 7 lety 25.10.2017 11:10 |Až Trpišovský vyhraje s provinčním Liberecem titul jako kdysi Jarda Šilhavý, může se dostat do případného hledáčku na post trenéra...
Re: Chceme Nezmara! Slavia stupňuje jednání, přijít může i Trpišovský
Ondráš před 7 lety 25.10.2017 11:29 |Nezmara určitě! Tím zbytkem se odmítám zabývat..
Šilhavý
Mike před 7 lety 25.10.2017 11:52 |Ještě pro odvolávače Šilhavého.
Vím o dalším trenérovi, který byl vyhozen z jiného klubu, od té doby ten klub tápe, mění trenéry jako fusekle, a úspěch je hodně daleko. Ten trenér je úspěchy, vystupováním, slušností jako kopie Šilhavého.
Jmenuje se Lavička, má jako Šilhavý titul jak s provinčním Libercem, tak jako Šilhavý na naše české poměry s velkoklubem. V roce 2014 získal treble, v další sezoně byl vyhozen.
Pokud bychom jeli ve stejné paralele, mám obavy, abychom za 3 roky neměli třeba 5. trenéra a stále nehledali toho pravého.
Jinak za mě sportovní ředitel je nutnost a Jan Nezmar jeden z nejlepších. Tady jednoznačně ano.
Trpišovského nechci, až bude pravidelně s týmem, který trénuje pravidelně končit do 3.místa, uvažoval bych o něm jako o jednom z kandidátů. za mě nyní určitě ne, uvidíme kolikátý bude Liberec po podzimu.
Re: Šilhavý
utrzeny_ze_retezu před 7 lety 25.10.2017 12:24 |Tvou pointu chápu a souhlasím s ní, nicméně bulíkům se přestalo dařit v momentě, kdy Křetínský vyhodil Straku...
Re: Šilhavý
Boo_SKS před 7 lety 25.10.2017 13:20 |Takove uvazovani chapu, nicmene Ty tady uvadis pouze jednu stranu mince. Tohle vsechno je to dobre a pozitivni "A", ovsem je nutne pridat i to stinne "B" - Lavicka byl u nejvetsich evropskych vybuchu ACS, jako je Hacken, Malmo a dalsi. Take sampionat U21 nezvladl, nebot byl, stejne jako v poharech, ustraseny a prehnane opatrny. To maji s JŠ společné. Další charakteristiku mi pak opakovaně říkali samotní spartansti fanousci - Lavicka je skvely trener v okamziku, kdyz se dari, ovsem jakmile muzstvo upadne do krize, je bezradny a nedokaze ho z ni vyvest. Nechci zatim rikat, ze i toto je jeho spolecny znak s Silhavym, ovsem je pravdou, ze JŠ se celý loňský rok vezl na pozitivní vlně (kterou samozřejmě sám způsobil tím, že vnesl zcela jiný a uvolněnější přístup do kabiny) a teprve letos musí řešit horší výsledky a točení sestavou. Zatím se s tím pere statečně, ale těžko říct, jestli nás dokáže opět nastartovat, jako tomu bylo loni. Teď už asi nebude stačit psychologické působení, ale nutný bude hlavně kvalitní nácvik herních situací a automatických prvků, což zatím na naší hře není moc poznat. JŠ ve své druhé sezoně v Jablonci hned od začátku po nešťastném vypadnutí z předkola zabředl do herní i výsledkové krize a během celého podzimu (dostal na české poměry a tehdejší Peltovy ambice opravdu hodně času) se z ní nedostal. Věřím, že něco takového u nás nehrozí, nicméně přijde mi, že herní progres není takový, jaký by býti měl.
pohar dnes
Kactus před 7 lety 25.10.2017 12:01 |dnes hrajem v Jihlavne, nevi někdo jestli nebude nekde stream?
Re: pohar dnes
Ondráš před 7 lety 25.10.2017 12:21 |Nevím, ale zato doufám, že do zápasu půjdeme v plný palbě a bez šetření hráčů..jednak je to důležitej zápas (trochu opomíjenej) a jednak se aspoň hráči více sehrají, zase tolik těch zápasů nemáme, aby to nezvládli.
Re: pohar dnes
zeleznik2 před 7 lety 25.10.2017 15:48 |Vypadá to, že nebude...
Re: Chceme Nezmara! Slavia stupňuje jednání, přijít může i Trpišovský
Alcapone před 7 lety 25.10.2017 13:23 |Za mě Nezmar určitě všema deseti. Rozumí tomu a i dle nedávnýho rozhovoru ve Sportu to má v hlavě srovnaný a ve svým oboru má na naše poměry originální systém. A Trpišovský? Jeden sparťanskej trener nás dávno trénoval díky fakt ne.
Chceme Nezmara! Slavia stupňuje jednání, přijít může i Trpišovský
Boss82 před 7 lety 25.10.2017 14:27 |Nezmar ANO, Trpišovský NE.
MOL Cup
pinochet před 7 lety 25.10.2017 15:49 |Off topic: lze někde po netu sledovat pohár?
Re: Chceme Nezmara! Slavia stupňuje jednání, přijít může i Trpišovský
Edenjejenjeden před 7 lety 25.10.2017 15:53 |Pinochet-má to v nabídce Streamcomando,tak snad ano
Re: Chceme Nezmara! Slavia stupňuje jednání, přijít může i Trpišovský
zeleznik2 před 7 lety 25.10.2017 16:31 |http://www.streamcomando.com/en/stream/fc-vysocina-jihlava-sk-slavia-praha-193088/
nevím, jestli to půjde, minule byly také odkazy na pohár a nešlo nic...
Re: Chceme Nezmara! Slavia stupňuje jednání, přijít může i Trpišovský
zeleznik2 před 7 lety 25.10.2017 15:53 |Jan Nezmar rozhodně ano!!!. U trenéra Trpišovského si nejsem jistý, zda by byl případně správnou volbou. Já bych jej osobně nebral a momentálně není zrovna vhodné řešit otázku trenérského postu. Jsme v Evropě a máme nakročeno i do další fáze, titul sice zřejmě nebude, ale vyhrát Mol Cup(český pohár) po patnácti letech by byl taky úspěch. Takže trenér případně až po sezoně.
Re: Chceme Nezmara! Slavia stupňuje jednání, přijít může i Trpišovský
slavianavzdy před 7 lety 25.10.2017 16:16 |Vzkaz pro trenéra Šilhavého: dejte jim sbohem ze své vůle a nečekejte až všichni ti lidé, kteří zatím bez vašeho trenérského umění nedokázali nic, pošpinili vaši práci a jméno. Očekával jsem oficiální stanovisko vedení klubu k článku a spekulacím, ale vzhledem k tomu, že nereagovali, tak je vše jasné. Myslím, že jste připravený a zkušený. Při titulu jste řekl hlášku (tuším, že trenéra Škorpila) o tom, že každým úspěchem si zaděláváte na neúspěch a je to pravda. Toto před časem řekl v jednom rozhovoru Mourinho : "V průběhu let se z vítězství ale stala povinnost. Jako bych výhru dlužil a celý svět jen čekal, kdy konečně splním svůj závazek. Jakmile vítězím, je vše v normálu, v momentě, kdy ale prohraji, začne se okamžitě řešit, zda náhodou nejsem v krizi, zda jsem nevyhořel anebo nejsem příliš starý. Ten tlak a to očekávání všude kolem sebe cítím. Vnímám, že když se lidem v mém okolí, kteří ve svém oboru nedosáhli ani desetiny toho, čeho jsem dosáhl já, najednou něco povede, ostatní na to reagují, jako kdyby ti dotyční objevili novou planetu. A když se pak daří mně, je to prostě normální."
Držím vám palce a děkuji za všechny ty krásné chvíle na fotbale.
Re: Chceme Nezmara! Slavia stupňuje jednání, přijít může i Trpišovský
knl66 (přítel SN) před 7 lety 25.10.2017 17:07 |Promiň, ale nedělej Zagorku. Jaké oficiální stanovisko klubu k článku a spekulacím? Podroužek se uprdne, Slavia musí reagovat oficiálním stanoviskem? Nota bene, když Slavia na deník Sport prakticky nikdy nereaguje a s jeho novináři nejedná, tak zrovna TEĎ bude reagovat na nějaké spekulace a dodávat jim větší význam než mají? To pak být panem Podroužkem, uprdnu se každý den několikrát, vždycky bych něco vypustil ("z dobře informovaných zdrojů") a za pár dnů by byl internet zaplevelený spekulacemi pana Podroužka a oficiálními stanovisky Slavie. To by bylo klikání! :-D
Re: Chceme Nezmara! Slavia stupňuje jednání, přijít může i Trpišovský
donford před 7 lety 25.10.2017 17:22 |Nesouhlasím s tím, aby na snůšku pro Slavii nedůstojných blekotů pomatených a jeduplných novinářských nýmandů ze Sportu vedení vůbec reagovalo, ale naopak velmi souhlasím se slovy Mourka, který tak velmi trefně vystihl podstatu nevděčné práce trenérské.
Re: Chceme Nezmara! Slavia stupňuje jednání, přijít může i Trpišovský
Maeden (přítel SN) před 7 lety 25.10.2017 21:47 |Nic není jasné. Že ho tady (a s ním pomalu půlku kádru) pravidelně vyhazuje pár gaučových notorických hysterek pokaždé, když nevedeme do půlky 3:0, není důvod k odvolávání.
A postoj vedení je mi velmi sympatický - nekomentovat žádný exkrement, co z té rudé žumpy vyleze a při tiskovkách se jim smát do ksichtu.
Re: Chceme Nezmara! Slavia stupňuje jednání, přijít může i Trpišovský
Jožin před 7 lety 25.10.2017 22:08 |Muj komentář k tvému článku je o něco výš, nějak jsem to zvoral ale je super díky
Re: Chceme Nezmara! Slavia stupňuje jednání, přijít může i Trpišovský
huhu před 7 lety 25.10.2017 16:21 |Nezmar dobrý, ale nešel by přece jenom nějaký Slávista?
Re: Chceme Nezmara! Slavia stupňuje jednání, přijít může i Trpišovský
Rottax (přítel SN) před 7 lety 25.10.2017 16:32 |To je otázka času, než se Slávistou stane!! :)
Re: Chceme Nezmara! Slavia stupňuje jednání, přijít může i Trpišovský
knl66 (přítel SN) před 7 lety 25.10.2017 16:35 |Nezmar ANO, ANO, ANO!
Trpišovský ANO. Asi nepřijde během týdne, měsíce, do 16.kola. Ale potom se může stát cokoliv, a za Trpišovského naštvaný rozhodně nebudu.
Pokud bude situace zralá na výměnu trenéra, pak kdo nový, když ne Trpišovský? Jílek, Šmejkal, Svědík, Pivarník, Levý...?
Osobně bych byl nejraději, kdyby se začalo dařit Šilhavému. Kdyby se začalo vyhrávat. K čemu nám jsou nějaké šňůry neporazitelnosti, na co jsou remízy, když teď budeme mít co dělat, aby nás nepředběhli ti za námi.
Re: Chceme Nezmara! Slavia stupňuje jednání, přijít může i Trpišovský
Fačín před 7 lety 25.10.2017 19:08 |Tak když se tu takhle hlasuje, tak se taky přidám:))
Nezmar NE - 1/Nemá zkušenosti s velkými projekty a takto velkým objemem peněz, s kterými nejspíš momentálně
pracujeme.
2/Jako manažer si vyhlížel hráče, většinou odložené z jiných týmů a dával jim šanci pokračovat v kariéře
v prvoligovém klubu, čímž je automaticky pozitivně motivoval. Zde bude vyjednávat s hotovými
hvězdami o velkých sumách peněz, snažit se přivádět největší talenty z republiky i odevšad ze světa.
3/V Liberci přece jen nejsou takové tlaky na výsledek, jako u nás. Čili ani na něj, ani na hráče. Poháry
můžou vybojovat, nemusí, titul je sen, ale není tam tlak na to vyhrávat neustále a k tomu ještě
předvádět krásný fotbal.
Samozřejmě, že to všechno zvládnout může, je to inteligentní člověk a sympaťák, o tom žádná. Ale já
bych si na takto důležitou pozici vybral raději někoho zkušenějšího, především z prostředí velkých
klubů.
Trpišovský NE - platí prakticky všechny tři body jako u Nezmara. K tomu bych přidal i letošní prohru Liberce s Plzní
0:3 doma jako představu o tom, jak bychom mohli třeba taky hrát.. A co je nejhorší, je to duší sparťan.
Ale počítám, že s tímto názorem zde budu v menšině:))
Re: Chceme Nezmara! Slavia stupňuje jednání, přijít může i Trpišovský
belmis (přítel SN) před 7 lety 25.10.2017 20:47 |Jak velké zkušenosti s vedením byť provinčního fotbalového klubu měl Krob?
Re: Chceme Nezmara! Slavia stupňuje jednání, přijít může i Trpišovský
Fačín před 7 lety 26.10.2017 09:52 |Tak co vím, tak pan Krob sice ve fotbale nepracoval, ale za to byl manažerem velké firmy - českého zastoupení Mitsubishi, což je vysoká funkce, řekl bych.
Re: Chceme Nezmara! Slavia stupňuje jednání, přijít může i Trpišovský
JS (přítel SN) před 7 lety 26.10.2017 11:17 |Mitschubishi má roční podíl (2016) na českém trhu s novými automobily asi 1 %, což je 2 817 vozů... Zas tak velká firma to není.
Re: Chceme Nezmara! Slavia stupňuje jednání, přijít může i Trpišovský
Fačín před 7 lety 26.10.2017 12:12 |Tak jak se to vezme. Při průměrné ceně jednoho vozu dejme tomu 450000,- Kč to dělá krásných 1 267 650 000 Kč. Za rok. Takže myslím, že pan Krob umí pracovat s velkými čísly.. Kolik tak má Liberec roční rozpočet?
Já netvrdím, že by to pan Nezmar nezvládl. Možná ano, možná ne, jen jsem tím chtěl říct, že bych si představoval někoho zkušenějšího, co se týká velkých klubů a většího rozpočtu.
Re: Chceme Nezmara! Slavia stupňuje jednání, přijít může i Trpišovský
belmis (přítel SN) před 7 lety 26.10.2017 18:40 |Nezmar je dle rozhovorů inteligentní člověk, myslím, že i rovný. Autoritu má taky, hrál ligu, ví, o čem je fotbal. Navíc to v Liberci dělá dobře. Je zřejmě i pracovitý, když se kromě své práce podílí i na softwaru. Jen proto, že nemá Liberec takový rozpočet jako Slavia bys ho nevzal? Podívej, jaký rozpočet mají Křetínského firmy, on sám mluví do fotbalu, obklopuje se amatéry a jak to dopadá...
Re: Chceme Nezmara! Slavia stupňuje jednání, přijít může i Trpišovský
Jožin před 7 lety 25.10.2017 22:02 |Nejlepší komentář za poslední dobu moc se mě libí a dovolil jsem si ho zkopírovat a poslat do redakce MNF děkuji
Re: Chceme Nezmara! Slavia stupňuje jednání, přijít může i Trpišovský
Jožin před 7 lety 25.10.2017 22:05 |Komentář patří pod slavianavzdy o pár komentářu niže