Ono to tak prostě je. Plzeň vyhrála s klikou s Olomoucí, s "klikou" v Jihlavě a druhý poločas v Jablonci se nedostala za půlku. Takovéto výhry věčně trvat nebudou, jak se píše v článku.
Re: HET liga analyticky – Skvělá Slavia, plzeňské štěstí a trápící se Dukla
Pardon, ale četli jste ten článek celý a důkladně ? Jde o velice precizní analytický systém, který jde do hloubky a vlastně napovídá, jak se bude dál vyvíjet liga resp. která mužstva mají výsledky nad své možnosti (např. Olomouc) a naopak mužstva s výsledky zatím pod své možnosti (např. Slavia), zjednodušeně řečeno. O štěstí se píše jen v titulku, ale v systému xG a xGa o něm řeč není.
Re: HET liga analyticky – Skvělá Slavia, plzeňské štěstí a trápící se Dukla
Ladislave promin, ale prvni veta clanku zni "Ať se nám to líbí nebo ne, fotbal je hrou, v níž o výsledku do velké míry rozhoduje faktor štěstí...Titulek je celkem nepodstatny. Ja nerikam, ze je to cely blbost, cetl jsem to se zajmem, jedine, s cim nesouhlasim je ta veta kterou jsem uvedl. Popravde ani nechapu, za co je ten muj koment minusovanej, za to ze si myslim neco jinyho nez jedna veta v nejakym clanku ? No to to tady jde teda do slusnejch sracek >>>>> :-)
Re: HET liga analyticky – Skvělá Slavia, plzeňské štěstí a trápící se Dukla
Jestli ty mínusy nebudou tím, že s Tvým názorem nesouhlasí spousta lidí. Ve fotbale totiž opravdu rozhoduje o výsledku štěstí z velké míry, což je neoddiskutovatelný fakt. A zpochybňováním tohoto faktu akorát plácáš ptákoviny.
Re: HET liga analyticky – Skvělá Slavia, plzeňské štěstí a trápící se Dukla
No tak sis taky rekl svoje, OK. Jestli se trefis do brany vickrat nez souper / + vsechno ostatni na hristi / neni stesti. Je to jen retez pricin a nasledku. Nazdar.
Re: HET liga analyticky – Skvělá Slavia, plzeňské štěstí a trápící se Dukla
Jenže do tohoto řetězu příčin a následků vstupuje faktor štěstí v mnohem větší míře, než vůbec tušíš.
Jeden konkrétní příklad - máš vůbec tušení, že jsou to pouhé milimetry (centimetry) a milisekundy, které v okamžiku, kdy se kopačka dotkne při kopu míče, rozhodují o tom, jestli míč poletí do branky nebo několik metrů vedle? To samé se týká přihrávek, centrů, zpracování míče...čehokoliv.
V lidských silách je ovlivnit zásah nohou míče jen do určité míry. Zbytek je o štěstí, jestli ho trefíš o 2 - 3 mm jinak nebo o pár milisekund dříve/později, případně přidáš 5 % síly, ale už je to moc a přestřelíš nebo naopak ubereš 5 % síly a brankář díky tomu dokáže zakročit. Přitom tyto milimetry, milisekundy a procenta síly rozhodují o tom, jestli míč poletí tam, kam má, nebo úplně jinam, než bylo hráčem zamýšleno.
K tomu si připočítej nerovnosti terénu, na kterém míč poskakuje (takže pak trefíš míč úplně jinak, než si chtěl), vliv povětrnostních podmínek, tlak od obránců, kteří do tebe strkají, jdou do souboje, snaží se tě všemožně rozhodit (což má pak na kvalitu střely/přihrávky/centru/zpracování obrovský vliv), mnohdy nepřesného rozhodčího, který spoustu zákroků neposoudí jako faul, byť by měl atd., atd....
A to ani nezmiňuji zásadní chyby rozhodčích, které pak do výsledku utkání zásadně promlouvají (špatně odpískané/neodpískané penalty, špatně posouzené ofsajdy, otočené fauly, standardky atd..).
A to jsme pořád jenom na začátku, štěstí hraje roli i v mnoha a mnoha dalších věcech, které se na hřišti odehrávají, ale kdybych tu měl všechno rozebrat, tak to bude elaborát na mnoho stránek.
Sportovní výkonnost, forma a správná taktická a strategická příprava je samozřejmě základ. To je něco, co můžeme ovlivnit a na tom je potřeba pracovat na 100 %. Ale faktor štěstí ze hry zvané fotbal nikdy neodstraníme. A možná i v tom je částečně jeho krása.
Re: HET liga analyticky – Skvělá Slavia, plzeňské štěstí a trápící se Dukla
Nic z toho nezpochybnuji, nenazyvam to stesti. Je to jen pricina a nasledek. A vzdycky / pokud by to nekdo udelal / to lze analyzovat a definovat. I rozhodnuti rozhodciho. Problem nastava, kdyz nekdo zacne priciny ktere nechce definovat nazyvat stestim. Tzn. necim, co nema / v techto souvislostech / zadny smysl. Je to jen slovo. Ale da se vyuzit celkem sikovne, jak byvame svedky velmi casto. Vic k tomu nemam.
Re: HET liga analyticky – Skvělá Slavia, plzeňské štěstí a trápící se Dukla
Ale já ty příčiny definoval a jelikož většinu z nich není v lidských silách ovlivnit, tak je pouhým ŠTĚSTÍM, zdali se v daném okamžiku/situaci/zápasu obrátí v tvůj prospěch či neprospěch. A toto štěstí pak rozhoduje o výsledku celého zápasu, potažmo o výsledku celé sezony.
Re: HET liga analyticky – Skvělá Slavia, plzeňské štěstí a trápící se Dukla
Když podle Tebe není v lidských silách ovlivnit jestli zasáhneš míč o centimetr jinak a to rozhoduje o golu. Proč někteří hráči umí zasáhnout ten míč správně mnohem častěji než jiní, když je to jen o štěstí?
Ono to, že si něco neuvědomuješ neznamená, že to nejde. Reflexi jsou v rámci desetin sekundy, tedy mimo toho co si pohledem uvědomíš ale jde to nacvičit. A to je třeba to zpracování přihrávek. Umět trefit balon tam kam chceš.
Vezmi si snooker. Tam se hraje o desetiny mm a ti nejlepší to umí ovlivnit.
Re: HET liga analyticky – Skvělá Slavia, plzeňské štěstí a trápící se Dukla
Tak samozřejmě, že čím lepší hráč, tím více je schopen vliv štěstí snížit a tím má větší šanci, že míč trefí v dané situaci správně. A nacvičit lze samozřejmě hodně - ostatně bez denodenního tréninku by ligoví hráči vůbec fotbal na nejvyšší úrovni hrát nemohli. Ale je určitá hranice lidských schopností, kterou nelze překročit, a proto bude hrát štěstí ve fotbale vždy velkou roli.
Tak třeba Ronaldo, obecně považovaný za nejlepšího hráče na světě, ne-li v historii, teď o víkendu netrefil z metru prázdnou bránu. Dovolil by sis o něm proto říct, že je kopyto, které neví kdy, jak a jakou silou má trefit míč? To asi ne, že? Jen prostě v daný moment neměl štěstí.
Se snookerem bych to vůbec nesrovnával. Tam máš zcela kulaté koule, na zcela rovném povrchu, které jsou v naprostém klidu. To je s fotbalem, kde do výsledné kvality zásahu míče vstupuje strašně moc proměnných (směr a rychlost pohybu hráče, směr a rychlost pohybu míče, rotace míče, nerovnosti terénu, povětrnostní podmínky, pohyb a případné zásahy obránců soupeře, minimum času na kop, často nutnost při kopu podstupovat souboj s obráncem, který tě rozhodí atd...), naprosto neporovnatelné!
Re: HET liga analyticky – Skvělá Slavia, plzeňské štěstí a trápící se Dukla
Edeniane, ano ta věta tam je, jen jsem chtěl upozornit, že to gró, ten celý článek o daném systému nemá se štěstím absolutně nic společného.
Pokud se vyjádřím k štěstí ve fotbale, tak samozřejmě, že hraje svou roli a je jedním z řady faktorů, které ovlivňují konečný výsledek. Např. při závaru ve vápně hraje hlavní roli štěstí, kam se míč odrazí
Re: HET liga analyticky – Skvělá Slavia, plzeňské štěstí a trápící se Dukla
Aha, tak ja jsem tak reagoval, protoze je to prvni uvozujici veta. Jinak, me se to taky libi, poctivy analyzy a statistiky jsou pro me vzdycky zajimavy a rozhodne vypovidajici. Ja jenom to s tim "stestim" mam jinak.
Re: HET liga analyticky – Skvělá Slavia, plzeňské štěstí a trápící se Dukla
Další věc, kterou neovlivníš, je terén. I když se tráva válcuje, tak nikdy není úplně rovná a občas tam vstupuje faktor štěstí a absolutně s tím nic nenaděláš. Kdo hrál, tak je to jen otázka času, kdy se ti to stane a balon naprosto nepředvídatelně odskočí a pokud je to zrovna v kritickém prostoru nebo v gólové šanci tak je zaděláno na malér. A to se může taky hrát na sněhu, v dešti má zase balon daleko větší skluz a asi nejhorší je když namrzne. Dřív se hrálo hodně na škváře, to bylo taky zajímavé, tam hodně záleželo, jak je ta škvára na jemno, ale stejně tam byly větší kusy a pokud jsi takový náhodou trefil, tak balón se odrazil úplně jinam, než by měl.
Re: HET liga analyticky – Skvělá Slavia, plzeňské štěstí a trápící se Dukla
Věčně to trvat nemusí, ale tady nastupuje ten faktor "vlny".
Týmy se po některých sérií výsledků dostanou do nadstavu, kdy jim to najednou jde jakoby samo, nebo na spodku tabulky nejde vůbec nic.
Takže ono je to pořád daleko kompexnější. Ale zatím mi na to většinou stačí moje hlava, abych to dokázal sohrně ohodnotit :-)
Vzpomínám, není to ani deset let, Bohemka po nějakých 6 kolech byla první, ale mě ta její hra vůbec nepřipadala dobrá. A ohlásil jsem, že hraje nejhůř z ligy a že bude bojovat o udržení. No a nakonec, pokud nespadli, tak určitě jen těsně.
Takže nadpis lze aplikovat i na 10.kolo- Skvělá Slavia- vyhráli jsme zaslouženě v Karviné, plzeňské štěstí- viděli jsme včera na Letné, trápící se Dukla- prohra 3-0 v Liberci. Blbý je, že to plzeňské štěstí nám už skoro zavřelo cestu k titulu, a to po 10 kolech.
Re: Skvělá Slavia, plzeňské štěstí a trápící se Dukla
Zajimavy! Tohle by si mel precist JS:). Podle statistiky slavie dela to nelepsi pro to, aby dala vice golu nez souper, tj. hrajeme nejlepší fotbal v lize. Faktor stesti se zatím drzi Plzne, tak doufejme, ze to tak nebude celou sezonu. Ono když mate stesti a jde vam to, snaz se promenujou sance, naopak když par sanci nedate, jste pod vetsim tlakem a i když hrajete kvalitni fotbal, tak davat goly je tezsi.
Re: HET liga analyticky – Skvělá Slavia, plzeňské štěstí a trápící se Dukla
Ja to ctu. A chapu, ze ze statistik vyplyva, ze delame co muzeme, jenom ty sance nepromenujeme. Ono je to videt i bez statistik. Ja si ale myslim, ze to neni o stesti. Faktor stesti, podle me nesmysl. Viz kolega edenian.
Komentáře (23)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: HET liga analyticky – Skvělá Slavia, plzeňské štěstí a trápící se Dukla
edenian před 7 lety 14.10.2017 17:26 |A uz je to tady zase, "faktor stesti" :-)
Re: HET liga analyticky – Skvělá Slavia, plzeňské štěstí a trápící se Dukla
belmis (přítel SN) před 7 lety 14.10.2017 19:14 |Ono to tak prostě je. Plzeň vyhrála s klikou s Olomoucí, s "klikou" v Jihlavě a druhý poločas v Jablonci se nedostala za půlku. Takovéto výhry věčně trvat nebudou, jak se píše v článku.
Re: HET liga analyticky – Skvělá Slavia, plzeňské štěstí a trápící se Dukla
Ladislav (přítel SN) před 7 lety 14.10.2017 23:43 |Pardon, ale četli jste ten článek celý a důkladně ? Jde o velice precizní analytický systém, který jde do hloubky a vlastně napovídá, jak se bude dál vyvíjet liga resp. která mužstva mají výsledky nad své možnosti (např. Olomouc) a naopak mužstva s výsledky zatím pod své možnosti (např. Slavia), zjednodušeně řečeno. O štěstí se píše jen v titulku, ale v systému xG a xGa o něm řeč není.
Re: HET liga analyticky – Skvělá Slavia, plzeňské štěstí a trápící se Dukla
edenian před 7 lety 15.10.2017 17:55 |Ladislave promin, ale prvni veta clanku zni "Ať se nám to líbí nebo ne, fotbal je hrou, v níž o výsledku do velké míry rozhoduje faktor štěstí...Titulek je celkem nepodstatny. Ja nerikam, ze je to cely blbost, cetl jsem to se zajmem, jedine, s cim nesouhlasim je ta veta kterou jsem uvedl. Popravde ani nechapu, za co je ten muj koment minusovanej, za to ze si myslim neco jinyho nez jedna veta v nejakym clanku ? No to to tady jde teda do slusnejch sracek >>>>> :-)
Re: HET liga analyticky – Skvělá Slavia, plzeňské štěstí a trápící se Dukla
Boss82 před 7 lety 15.10.2017 19:57 |Jestli ty mínusy nebudou tím, že s Tvým názorem nesouhlasí spousta lidí. Ve fotbale totiž opravdu rozhoduje o výsledku štěstí z velké míry, což je neoddiskutovatelný fakt. A zpochybňováním tohoto faktu akorát plácáš ptákoviny.
Re: HET liga analyticky – Skvělá Slavia, plzeňské štěstí a trápící se Dukla
edenian před 7 lety 15.10.2017 23:20 |No tak sis taky rekl svoje, OK. Jestli se trefis do brany vickrat nez souper / + vsechno ostatni na hristi / neni stesti. Je to jen retez pricin a nasledku. Nazdar.
Re: HET liga analyticky – Skvělá Slavia, plzeňské štěstí a trápící se Dukla
Boss82 před 7 lety 16.10.2017 12:08 |Jenže do tohoto řetězu příčin a následků vstupuje faktor štěstí v mnohem větší míře, než vůbec tušíš.
Jeden konkrétní příklad - máš vůbec tušení, že jsou to pouhé milimetry (centimetry) a milisekundy, které v okamžiku, kdy se kopačka dotkne při kopu míče, rozhodují o tom, jestli míč poletí do branky nebo několik metrů vedle? To samé se týká přihrávek, centrů, zpracování míče...čehokoliv.
V lidských silách je ovlivnit zásah nohou míče jen do určité míry. Zbytek je o štěstí, jestli ho trefíš o 2 - 3 mm jinak nebo o pár milisekund dříve/později, případně přidáš 5 % síly, ale už je to moc a přestřelíš nebo naopak ubereš 5 % síly a brankář díky tomu dokáže zakročit. Přitom tyto milimetry, milisekundy a procenta síly rozhodují o tom, jestli míč poletí tam, kam má, nebo úplně jinam, než bylo hráčem zamýšleno.
K tomu si připočítej nerovnosti terénu, na kterém míč poskakuje (takže pak trefíš míč úplně jinak, než si chtěl), vliv povětrnostních podmínek, tlak od obránců, kteří do tebe strkají, jdou do souboje, snaží se tě všemožně rozhodit (což má pak na kvalitu střely/přihrávky/centru/zpracování obrovský vliv), mnohdy nepřesného rozhodčího, který spoustu zákroků neposoudí jako faul, byť by měl atd., atd....
A to ani nezmiňuji zásadní chyby rozhodčích, které pak do výsledku utkání zásadně promlouvají (špatně odpískané/neodpískané penalty, špatně posouzené ofsajdy, otočené fauly, standardky atd..).
A to jsme pořád jenom na začátku, štěstí hraje roli i v mnoha a mnoha dalších věcech, které se na hřišti odehrávají, ale kdybych tu měl všechno rozebrat, tak to bude elaborát na mnoho stránek.
Sportovní výkonnost, forma a správná taktická a strategická příprava je samozřejmě základ. To je něco, co můžeme ovlivnit a na tom je potřeba pracovat na 100 %. Ale faktor štěstí ze hry zvané fotbal nikdy neodstraníme. A možná i v tom je částečně jeho krása.
Re: HET liga analyticky – Skvělá Slavia, plzeňské štěstí a trápící se Dukla
edenian před 7 lety 16.10.2017 12:36 |Nic z toho nezpochybnuji, nenazyvam to stesti. Je to jen pricina a nasledek. A vzdycky / pokud by to nekdo udelal / to lze analyzovat a definovat. I rozhodnuti rozhodciho. Problem nastava, kdyz nekdo zacne priciny ktere nechce definovat nazyvat stestim. Tzn. necim, co nema / v techto souvislostech / zadny smysl. Je to jen slovo. Ale da se vyuzit celkem sikovne, jak byvame svedky velmi casto. Vic k tomu nemam.
Re: HET liga analyticky – Skvělá Slavia, plzeňské štěstí a trápící se Dukla
Boss82 před 7 lety 16.10.2017 13:46 |Ale já ty příčiny definoval a jelikož většinu z nich není v lidských silách ovlivnit, tak je pouhým ŠTĚSTÍM, zdali se v daném okamžiku/situaci/zápasu obrátí v tvůj prospěch či neprospěch. A toto štěstí pak rozhoduje o výsledku celého zápasu, potažmo o výsledku celé sezony.
Re: HET liga analyticky – Skvělá Slavia, plzeňské štěstí a trápící se Dukla
Steve2924 (přítel SN) před 7 lety 16.10.2017 22:29 |Když podle Tebe není v lidských silách ovlivnit jestli zasáhneš míč o centimetr jinak a to rozhoduje o golu. Proč někteří hráči umí zasáhnout ten míč správně mnohem častěji než jiní, když je to jen o štěstí?
Ono to, že si něco neuvědomuješ neznamená, že to nejde. Reflexi jsou v rámci desetin sekundy, tedy mimo toho co si pohledem uvědomíš ale jde to nacvičit. A to je třeba to zpracování přihrávek. Umět trefit balon tam kam chceš.
Vezmi si snooker. Tam se hraje o desetiny mm a ti nejlepší to umí ovlivnit.
Re: HET liga analyticky – Skvělá Slavia, plzeňské štěstí a trápící se Dukla
Boss82 před 7 lety 17.10.2017 10:47 |Tak samozřejmě, že čím lepší hráč, tím více je schopen vliv štěstí snížit a tím má větší šanci, že míč trefí v dané situaci správně. A nacvičit lze samozřejmě hodně - ostatně bez denodenního tréninku by ligoví hráči vůbec fotbal na nejvyšší úrovni hrát nemohli. Ale je určitá hranice lidských schopností, kterou nelze překročit, a proto bude hrát štěstí ve fotbale vždy velkou roli.
Tak třeba Ronaldo, obecně považovaný za nejlepšího hráče na světě, ne-li v historii, teď o víkendu netrefil z metru prázdnou bránu. Dovolil by sis o něm proto říct, že je kopyto, které neví kdy, jak a jakou silou má trefit míč? To asi ne, že? Jen prostě v daný moment neměl štěstí.
Se snookerem bych to vůbec nesrovnával. Tam máš zcela kulaté koule, na zcela rovném povrchu, které jsou v naprostém klidu. To je s fotbalem, kde do výsledné kvality zásahu míče vstupuje strašně moc proměnných (směr a rychlost pohybu hráče, směr a rychlost pohybu míče, rotace míče, nerovnosti terénu, povětrnostní podmínky, pohyb a případné zásahy obránců soupeře, minimum času na kop, často nutnost při kopu podstupovat souboj s obráncem, který tě rozhodí atd...), naprosto neporovnatelné!
Re: HET liga analyticky – Skvělá Slavia, plzeňské štěstí a trápící se Dukla
Steve2924 (přítel SN) před 7 lety 17.10.2017 19:43 |OK říkej si tomu štěstí, když chceš...
Re: HET liga analyticky – Skvělá Slavia, plzeňské štěstí a trápící se Dukla
edenian před 7 lety 17.10.2017 21:38 |... protoze my vime, ze Ronaldo to proste kopnul blbe, jak proste :-)
Re: HET liga analyticky – Skvělá Slavia, plzeňské štěstí a trápící se Dukla
Boss82 před 7 lety 19.10.2017 09:51 |Ano, kopnul to blbě. Protože v danou chvíli neměl (mimo jiné) potřebné štěstí.
Re: HET liga analyticky – Skvělá Slavia, plzeňské štěstí a trápící se Dukla
Boss82 před 7 lety 19.10.2017 09:50 |Nejde o to, jak tomu říkám, jde o to, jaká jsou fakta. A že štěstí ve fotbale hraje nezanedbatelnou roli je prostě neoddiskutovatelný fakt.
Re: HET liga analyticky – Skvělá Slavia, plzeňské štěstí a trápící se Dukla
Ladislav (přítel SN) před 7 lety 16.10.2017 23:54 |Edeniane, ano ta věta tam je, jen jsem chtěl upozornit, že to gró, ten celý článek o daném systému nemá se štěstím absolutně nic společného.
Pokud se vyjádřím k štěstí ve fotbale, tak samozřejmě, že hraje svou roli a je jedním z řady faktorů, které ovlivňují konečný výsledek. Např. při závaru ve vápně hraje hlavní roli štěstí, kam se míč odrazí
Re: HET liga analyticky – Skvělá Slavia, plzeňské štěstí a trápící se Dukla
edenian před 7 lety 17.10.2017 21:43 |Aha, tak ja jsem tak reagoval, protoze je to prvni uvozujici veta. Jinak, me se to taky libi, poctivy analyzy a statistiky jsou pro me vzdycky zajimavy a rozhodne vypovidajici. Ja jenom to s tim "stestim" mam jinak.
Re: HET liga analyticky – Skvělá Slavia, plzeňské štěstí a trápící se Dukla
Ladislav (přítel SN) před 7 lety 17.10.2017 22:15 |Další věc, kterou neovlivníš, je terén. I když se tráva válcuje, tak nikdy není úplně rovná a občas tam vstupuje faktor štěstí a absolutně s tím nic nenaděláš. Kdo hrál, tak je to jen otázka času, kdy se ti to stane a balon naprosto nepředvídatelně odskočí a pokud je to zrovna v kritickém prostoru nebo v gólové šanci tak je zaděláno na malér. A to se může taky hrát na sněhu, v dešti má zase balon daleko větší skluz a asi nejhorší je když namrzne. Dřív se hrálo hodně na škváře, to bylo taky zajímavé, tam hodně záleželo, jak je ta škvára na jemno, ale stejně tam byly větší kusy a pokud jsi takový náhodou trefil, tak balón se odrazil úplně jinam, než by měl.
Re: HET liga analyticky – Skvělá Slavia, plzeňské štěstí a trápící se Dukla
PetCC před 7 lety 14.10.2017 23:46 |Věčně to trvat nemusí, ale tady nastupuje ten faktor "vlny".
Týmy se po některých sérií výsledků dostanou do nadstavu, kdy jim to najednou jde jakoby samo, nebo na spodku tabulky nejde vůbec nic.
Takže ono je to pořád daleko kompexnější. Ale zatím mi na to většinou stačí moje hlava, abych to dokázal sohrně ohodnotit :-)
Vzpomínám, není to ani deset let, Bohemka po nějakých 6 kolech byla první, ale mě ta její hra vůbec nepřipadala dobrá. A ohlásil jsem, že hraje nejhůř z ligy a že bude bojovat o udržení. No a nakonec, pokud nespadli, tak určitě jen těsně.
Skvělá Slavia, plzeňské štěstí a trápící se Dukla
Mike před 7 lety 16.10.2017 12:40 |Takže nadpis lze aplikovat i na 10.kolo- Skvělá Slavia- vyhráli jsme zaslouženě v Karviné, plzeňské štěstí- viděli jsme včera na Letné, trápící se Dukla- prohra 3-0 v Liberci. Blbý je, že to plzeňské štěstí nám už skoro zavřelo cestu k titulu, a to po 10 kolech.
Re: Skvělá Slavia, plzeňské štěstí a trápící se Dukla
PetCC před 7 lety 16.10.2017 12:49 |Dvakrát výhra nad Plzní a je to body 2.
Takže nesmyslný tvrzení.
Re: HET liga analyticky – Skvělá Slavia, plzeňské štěstí a trápící se Dukla
martyni (přítel SN) před 7 lety 17.10.2017 14:36 |Zajimavy! Tohle by si mel precist JS:). Podle statistiky slavie dela to nelepsi pro to, aby dala vice golu nez souper, tj. hrajeme nejlepší fotbal v lize. Faktor stesti se zatím drzi Plzne, tak doufejme, ze to tak nebude celou sezonu. Ono když mate stesti a jde vam to, snaz se promenujou sance, naopak když par sanci nedate, jste pod vetsim tlakem a i když hrajete kvalitni fotbal, tak davat goly je tezsi.
Re: HET liga analyticky – Skvělá Slavia, plzeňské štěstí a trápící se Dukla
JS (přítel SN) před 7 lety 18.10.2017 11:47 |Ja to ctu. A chapu, ze ze statistik vyplyva, ze delame co muzeme, jenom ty sance nepromenujeme. Ono je to videt i bez statistik. Ja si ale myslim, ze to neni o stesti. Faktor stesti, podle me nesmysl. Viz kolega edenian.