Kdy už se ty spekulace a částky zvedou. Ten samý hráč z Dynama Záhřeb, nebo Partizanu směr Anglie by byly spekulace cca. 5 milionů. Čeští agenti, ti za to mohou, protože informují zahraniční kluby o těchto částkách.
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
No jo, ale koukni se kolik hráčl z ex-Jugoslávie se dlouhodobě prosazuje v nejlepších ligách a kolik se jich prosazuje z Čech. Dlouhodobá kvalita není statisticky na naší straně. Fakt si myslíš, že agenti by neprodávali za víc kdyby mohli?
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
Myslím, že agenti dávají přednost jistého zisku před tím budovat hráči jméno, pozici, spolupracovat s klubem, lobbovat. Když jdu někam v pozici, že jsem stále 10 mega chovají se ke mně úplně jinak, než když stojím téměř nic. To mě po 1 chybě navždy odepíší.
Za větší sumu, než chtějí dát za Jugase šel do Brightonu Matějů.
A naši hráči mají kvalitu. I když jsme cenu Pavlenky trošku navýšili, tak nyní je minimálně dvojnásobná.
Prostě musíme Česku budovat pozici, všichni, ve všech oblastech. Musíme se snažit. Nejsme levný výprodej, montovna, ani popelnice. Jsme tradiční země plná schopných lidí ve všech oblastech.
Kdo někdy dělal venku, tak ví, že jako Češi se nemáme v mnoha oborech za co stydět.
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
Asi tak, jak je nekde v novinach ze se objevil zajem, a jeste vypsano x dalsich zemi, jedna se o text na objednavku. S Jugasem se muzeme rozloucit, pokud je to alespon z pulky pravda (predpokladany scenar : zamitnuti ze strany klubu, brekot do novin, prestup) . Kazdopadne se divim, že spis neni poptavka po MNN a Delim, ale ja sem za to rad. Deli je král, a Míša muj oblibenec a sympatak.. :-)
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
tak 2m liber je cca 70 melounu, nicmene na prikladu ML se ukazuje, ze nejvetsi podil na vzestupu kohokoliv kdo hraje vedle Simona je prave Simon sam :-))) ( by mel brat naky podily z prestupu) ....
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
2m liber je 70 melounů? Tak jestli nakupuješ od směnárníka 1libru za 35kč, tak to si tě ten směnárník musí určitě hýčkat a spoléhat na tvou hloupost :-)
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
Žádná bída, ta je na druhém břehu řeky. Jugas se v posledních zápasech výrazně zlepšil. Pokud to nevidíte, sundejte si klapky z očí. Má na čem makat a evidentně to dělá. Za mě neprodávat a naopak podržet/podpořit a né mu zazlívat snad troch neučesaný styl.
Jugimu fandím! :)
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
Takhle takový prachy za Jugase jsou pekny. Ale nevidím kde vzit adekvatni nahradu. Snad jen zkusit chaluse. Nicméně v zimě cekam take nabidky na Deliho i Ngadea takze jsem zvedav jak to s naší defenzívou dopadne. Jinak za mne bych se zkusil poohlidnout po nejlepších hracich serie b či druhe bundesligy. Minulý vikend jsem byl např v dusseldorfu a určitě jsou v druhe bundes zajimavy hráči a podle transfermarktu za dobre penize.
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
Jen posily z druhé německé či italské budou o něco nákladnější než hráč z Rumunska(Ngadeu) nebo z naší ligy. V Německu, Itálii je nejen plat trošku jinde než u nás a to se týká i druhých lig. Rozhodně by to neatakovalo platy Altintopa nebo Dannyho, ale i tak by nejspíš plat například Jugase neakceptovali a radši by zůstali v druhé lize.
Vždyť jen za hostování Simiće chtěl AC Milán 50 miliónů Kč.
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
Dřížďal do Slavie přišel ze Sokolova, Krajčík (ve 24-ti letech) ze Xaverova, Vorel, který vychytal s Arsenalem čisté konto, z druholigové Jihlavy a naše druhá liga se nerovná druhé německé... A ani jeden ze zmíněných vyloženě nevyhořel.
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
Jmenuješ hráče, kteří přišli bez nějakého většího očekávání a překvapili, ale když už přivedeme hráče z německa - i když z druhé ligy - tak nás budou stát hodně peněz a každý bude očekávat, že budou hned zářit... Kolik už takových pohořelo?
Zopakuji to, co jsem napsal před chvílí: z druhé německé ligy do naší první přišel Markus Steinhöfer, z druhé anglické Sergio Peter a ze třetí španělské Pablo Gill...
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
Takže když u nás neuspěli hráči ze slovenské ligy, tak už tam nemáme nikdy hledat nové hráče nebo když máme 100% úspěšnost z Rumunska, tak koupíme další 4? Každý hráč je úplně jiný, pouze jde o to, že i ve druhé lize může být ukryt nadstandardní hráč pro Slavii.
Krom Petera všichni do sparty přišli jako volní hráči, ale jak jde vidět, tak sparta vždy natrefila na špatného koně, takže to je chyba nekvalitního skautingu a ne daných hráčů, jelikož oni nejspíš nikdy neměli na to, aby v naší lize vůbec vynikli.
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
Řekl jsi to naprosto přesně.... "Může být ukryt..." Ale není to zdaleka tak jisté, že hráč, který hrál druhou německou bude u nás za hvězdu ... Chce to kvalitní skauting, ne brát hráče s tím, že má v životopise nějakou druhou ligu v TOP zemi.
Zvenčí musíme brát buď stoprocentně prověřené hráče (Stoch), nebo mladé talenty, kteří se prosazují v jedenadvacítkách svých zemí (Sobol, nebo příklad zpoza řeky Plavšič)... případně opravdu vyskautované hráče přes systém pana Dobiáše (Ngadeu)....
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
Mně je jedno zda přijde z Premier League nebo druhé ligy v Bulharsku, nebudu hráče hodnotit dokud ho neuvidím. Pokud bude podávat výkony, tak mi je to opravdu jedno odkud pochází.
Jen technická... Sobol se spíš prosazuje v A-týmu Ukrajiny (můžeš aktuálně sledovat na Sport 1) než v její jednadvacítce.
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
Tak proč se dohadujeme? Celé vlákno je o tom, že jeho zakladatel si myslí, že bychom se měli soustředit na nižší soutěže v Německu a pod. Já si myslím, že proč ne.... Ale není to všelék...
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
Řekni si větu "Přišel ve dvaceti čtyřech." Nevím, proč tolik lidí připisuje -ti za číslovku, ale dobře to není nikdy. Prostě přišel ve 24. Dobře by to nebylo, ani kdyby přišel va 25.
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
Kdyby Vorel přišel z Drážďan za 25 milionů a bral by plat jako Vlček, v tu ránu by tu půlka lidí měla do foroty uplácanou voodoo figurku KJe a po první chybě by jí dala co proto. :)
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
Nevim jestli sis precetl ze se nebavim o ceske druhe lize. A pust si nekdy zapas napr druhe bundeslize. Vetsina zapasu je lepsich nez naše liga. Takze i nez izraelska nebo kazaska. Takze meritko EL je v pohode.
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
Jak bylo možné vidět o víkendu, tak lepší než ligový zápas může vypadat i zápas 1A třídy, když se sejdou dva vyrovnaní soupeři, kteří preferují útok nad obranou a tudíž padne hodně gólů... Ovšem ti samí útočníci už by se proti prvoligové obraně neprosazovali... takže pustit si zápas jakékoliv soutěže je sice hezké, ale bez přímé konfrontace z toho nedokážeš vyčíst, jestli ta soutěž je lepší, nebo horší, než naše liga....
Že je těžký i přechod z první bundesligy do naší nejvyšší soutěže teď poznává Altintop...
Připomněl bych, že z druhé německé ligy do naší první přišel Markus Steinhöfer, z druhé anglické Sergio Peter a ze třetí španělské Pablo Gill...
Ano, uznávám, že na několik těchto omylů přijde jeden Tavares...
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
Místo aby se tu někteři omluvili, jakou špinu hazej na Jugase po většině zápasů, že to není vubec nahrada za luftnera, že nic nepřidá .. se tu budete bít do prsou jak je to málo .. alespon dalši dukaz te odbornosti zde... českou povrchnosti jsem fakt znechucen
Chudák Deli. Nejdýl si zahrál s Bílčusem - 1 rok. Jinak se mu to tam střídá v polovičním intervalu. Latka, Lüftner a teď Jugas. A to jsem čekal, že právě Deli vystřelí jako první pryč.
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
Myslím, že tady jde o jedno velké nedorozumění, šlo o zájem z FK Nové Zámky na Slovensku, ale nějaký horlivec z ciziny si to celé nechal přeložit googlem a vyšlo mu z toho překladače New Castles a kachna je na světě.
Nikam nepoustet. Trener na nem stavi obranu, charakterove asi vybornej hrac, ve Zline byl kapitanem, pokud udrzi vykonost a postoupime v poharech do jarnich boju, jeho cena pujde jeste nahoru. V ceske lize nevidim nahradu za nej momentalne. Doufam, ze plati, co rekl pan Tvrdik po prestupu Luftnera, ze takove predcasne odchody se nebudou opakovat.
Také naprosto nevidím důvod proč by měl odejít. Peníze rozhodně nepotřebujeme a stavět každý půlrok / rok novou obranu je sportovní nesmysl. To, že se chytil Lüftner a teď celkem i Jugas (ze začátku nic moc, nyní jdou jeho výkony nahoru) ještě neznamená, že se chytí každý další hráč. Určitě neprodávat.
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
Musim priznat, ze jsem po par uvodnich zapasech take dost pochybovala, jestli jugas na slavii vubec ma. Ty chyby a rozehravka proste nebyly vubec dobry a clovek vzpominal na lüftnera. Ale postupem casu se jugy hodne uklidnil, myslim, ze zapracoval psycholog silhavy a on chyby prakticky Uz nedela. Rozehravka Uz je taky lepsi, ale na druhou stranu, zase po nem nemuze chtit druhyho deliho, ten Nam snad roste trochu v chalusovi. Jak JT uz nekolikrat rikal, zajem je prakticky o vsechny nase hrace, navic zajem neznamena nabidka. Pochybuju, ze by jugy odesel, zaprve to neni charakter typu barak nebo lüftner, za dalsi je u Nas moc kratko a po pul roce, v pulce sezony, by ho pustil pouze blazen a za treti ta castla taky nesouhlasi. :) musime pockat, az se barak a pavlenka naplno prosadi, tim se tak konecne zvysi cena nasim hracum.
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
Někdo si tady ztěžoval, že se na Jugase valí kritika. Ale já myslím, že to není pravda. Poslední týdny už jsou v pohodě jak z jeho strany, tak ze strany fanoušků k němu.
Ale pravda také je, že dřívější kritika oprávněná byla. Např. zápas v Tallinu, to byl jedním slovem horor :-) Řekl bych, že zatím kopíruje Ngadea = slabší vstup do klubu ale pak už kvalita a jistota. Snad mu to vydrží.
Ale co v něm opravdu je, se asi ukáže, až bude hrát déle bez Deliho. Deli hraje svou roli v obraně s rukama v kapsách a když udělá jeho kolega (Bílek, Luftner, ted Jugas) chybu, tak ty ruce z kapes vytáhne a vyřeší to i za něj.. :-) To je realita. Jugas by určitě tak brzo odcházet neměl, ale až se to jednou stane, tak ho prostě někým více či méně úspěšně nahradíme. Ale Deliho nenahradíme nikdy. Za těch 15 let co fandím Slavii si nepamatuju výjimečnějšího hráče než je on.
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
Já Slavii fandím přes 30 let, takže několik výjimečnějších hráčů bych přece jen našel...:-) Ale souhlasím s tebou, na českou ligu je to velmi nadstandardní hráč a nahrazoval by se mimořádně složitě.
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
Není to o moc déle než jste začal fandit Slavii. Jen 5 let. Spousta věcí už se mi za ty desítky let smazává. Ale na toto jméno obránce jsem nezapomněl. Sladjan Ašanin. Jestli si dobře pamatuji, tak mají s Delim hodně společného.
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
Ašanin byl výborný, taky na něj rád vzpomínám, tehdy mě mrzelo, že nezůstal déle. Byl to spolehlivý a rychlý hráč co nedělal chyby, taková jistota vzadu. Každopádně jak Sladjan tak Simon patří k našim nejlepším obráncům za posledních cca 30 let.
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
Nicméně zdá se, že by se uplatnil jako kurzový makléř. Jako sicilský mafián se evidentně v kurzech vyzná :-)) P.S.: Předem se omlouvám do Brna za nejapný žert...:-D
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
Tak najít si aktuální kurz libry na internetu zabere asi 30 vteřin, to by si zvládl i ty a pak by si možná svého kamaráda a chráněnce smelyho jistě opravil za mě :-) Jen od tebe by to vzal asi líp než odemě
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
těšil si se na reakci na najití si aktualniho kurzu? To máš zvláštní způsob zábavy :-) Jelikož rád tu jiné také opravuješ, hl. v pravopisu, tak ti zajisté nepřijde divné, dyž to udělá i někdo jiný. A pozor aby tě uživatel afro neoznačil za stalkera, jelikož často první reaguješ na moje články :-)
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
A mohu vědět proč? Že jsem opravil chybu druhého jelikož sám to (nejen mě) dělá neustále? To by si na ten sraz musel poslat víc jak polovinu zdejších uživatelů...
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
Tak kdyby sis dal x hodinovou práci a hledal v historii, tak bys narazil na mnoho reakcí od těch dvou uvedených uživatelů, kteří reagovali první na mé články...jelikož si tu práci nedáš a seš jednostraně zaměřený, tak nemá asi víc co k tomu dodat. Možná jen najít si pravý význam slova stalking, než někoho tak označíš...
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
Tak nějak at dají 100-110 mega v českých na stůl a může jít za svým snem.Protože vše je na prodej a pořád je to obchod.Horší by byla situlace kdyby Deliho chtěl v zimě někdo vyplatit,tak jak to má údajně ve smlouvě a ta částka je prý 4 mega v eurech.
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
Tak nikde jsem nečetl či neslyšel, že by Jugas řekl, že Newcastle je jeho snem. A nebo ho už předem odepisujete či zařazujete do roviny s Barákem, Lüftnerem, Pavlenkou?
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
To né ja si přeju ať zůstane, ale když už by odešel tak minimálně sto a víc mega..... Jinak moje přání je ať tu samozřejmě zůstane co nejdéle a odvání kvalitní výkony dál
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
Já jsem také nenapsal,že jsem to někde četl a ani slyšel.Pouze jsem napsal že může jít a ty víš určitě,že to není jeho sen,víš prd.Já ho neodepisuji,jestli umíš číst,jinak jak známo vše je na prodej a pokud by ta částka byla nabídnuta,tak bych ho určitě prodal,byl bych zvědavý zda ty by jsi tak neučinil.
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
Vlku, vskutku nemile slovíčkaříš a snažíš se pojednou nevhodně vytáčet. Já opravdu nevím, co je Jugasovým snem. Pouze ty se s ním už loučíš místo Tvrdíka a píšeš, že může jít za svým snem, tedy ho milostivě propouštíš za 100 mega ze služeb Slavie. "Naběhl sis na vidle", jak ti vlci překročivší hranici z Bavorska, leč nemám ti to za zlé. :-) Beru to od tebe tak, že 100 mega ve slavistickém měšci je pro tě více než úspěch Slavie. Pokud jsi tak zvědavý na můj názor - já bych ho neprodával, pokud chceme bojovat o první místo v tabulce a tedy v následném sledu o CL. A to jistě chceme. Mít po 9. kolech jen 2 góly v naší síti (jeden prokazatelně rukou a jeden z desítky), svědčí o mnohém dobrém v naší obranné čtveřici. Je konzolidovaná, sehraná a v měřítku naší ligy na skvělé úrovni. Je stará fotbalová zásada, jistě i ty jsi o ní slyšel, byť si jí zjevně nevážíš a nebo svými 100 mega, o kterých víš zřejmě jen ty, notně přehlížíš - do obrany, která šlape, a že ta naše šlape vzdor častým kritikům, se nesahá. Nakonec malou poznámku, která tě jistě velmi překvapí - ano, umím číst. :-)
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
Osobně mě až zaráží jak se nám stále daří držet Deliho ve Slavii. :-) Možná bude nakonec pravda, že není úplně komplet zdravý a to nás ho tady stále drží...
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
Komentáře (78)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
Sracken před 7 lety 08.10.2017 18:55 |Kdy už se ty spekulace a částky zvedou. Ten samý hráč z Dynama Záhřeb, nebo Partizanu směr Anglie by byly spekulace cca. 5 milionů. Čeští agenti, ti za to mohou, protože informují zahraniční kluby o těchto částkách.
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
Ferguss před 7 lety 08.10.2017 18:59 |No jo, ale koukni se kolik hráčl z ex-Jugoslávie se dlouhodobě prosazuje v nejlepších ligách a kolik se jich prosazuje z Čech. Dlouhodobá kvalita není statisticky na naší straně. Fakt si myslíš, že agenti by neprodávali za víc kdyby mohli?
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
Sracken před 7 lety 08.10.2017 19:29 |Myslím, že agenti dávají přednost jistého zisku před tím budovat hráči jméno, pozici, spolupracovat s klubem, lobbovat. Když jdu někam v pozici, že jsem stále 10 mega chovají se ke mně úplně jinak, než když stojím téměř nic. To mě po 1 chybě navždy odepíší.
Za větší sumu, než chtějí dát za Jugase šel do Brightonu Matějů.
A naši hráči mají kvalitu. I když jsme cenu Pavlenky trošku navýšili, tak nyní je minimálně dvojnásobná.
Prostě musíme Česku budovat pozici, všichni, ve všech oblastech. Musíme se snažit. Nejsme levný výprodej, montovna, ani popelnice. Jsme tradiční země plná schopných lidí ve všech oblastech.
Kdo někdy dělal venku, tak ví, že jako Češi se nemáme v mnoha oborech za co stydět.
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
japhy před 7 lety 08.10.2017 19:13 |Nic, nikam! Nemůžeme co půlrok pouštět stálého stopera. Věřím, že se jim vedle Deliho hraje dobře, ale musíme se připravit na dobu po Delim Velikém.
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
jiras_ před 7 lety 08.10.2017 20:03 |Ať odejde nebo ne, určitě bychom měli mít na stopery vyšší požadavky na techniku a rozehrávku, při vší účtě k Jugasovi je to bída
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
Ladislav (přítel SN) před 7 lety 08.10.2017 20:08 |Kam by chodil, je u nás jen pár měsíců a prodávat nepotřebujeme. A nějaké mediální hrátky agentů, kteří si chtějí namastit kapsu, nás nemusí zajímat.
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
smely (přítel SN) před 7 lety 08.10.2017 20:25 |#plnimsisen #zivotnisance ...známe to....
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
Artur (přítel SN) před 7 lety 08.10.2017 21:00 |Asi tak, jak je nekde v novinach ze se objevil zajem, a jeste vypsano x dalsich zemi, jedna se o text na objednavku. S Jugasem se muzeme rozloucit, pokud je to alespon z pulky pravda (predpokladany scenar : zamitnuti ze strany klubu, brekot do novin, prestup) . Kazdopadne se divim, že spis neni poptavka po MNN a Delim, ale ja sem za to rad. Deli je král, a Míša muj oblibenec a sympatak.. :-)
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
Artur (přítel SN) před 7 lety 08.10.2017 21:01 |resp. zajem o ne je, ale zůstavají a neodchází za 50melounů
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
smely (přítel SN) před 7 lety 09.10.2017 08:57 |tak 2m liber je cca 70 melounu, nicmene na prikladu ML se ukazuje, ze nejvetsi podil na vzestupu kohokoliv kdo hraje vedle Simona je prave Simon sam :-))) ( by mel brat naky podily z prestupu) ....
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
sicilianbrno před 7 lety 09.10.2017 11:00 |2m liber je 70 melounů? Tak jestli nakupuješ od směnárníka 1libru za 35kč, tak to si tě ten směnárník musí určitě hýčkat a spoléhat na tvou hloupost :-)
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
smely (přítel SN) před 7 lety 09.10.2017 11:34 |nevopruzuj
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
kjandourek (admin) před 7 lety 09.10.2017 12:58 |Aniž bych chtěl nějak soudit, kdo koho a jak moc "vopruzuje"... tak kurs libry je 28,819 Kč.... takže 2 mega v librách je necelých šedesát...
http://www.kurzy.cz/kurzy-men/nejlepsi-kurzy/GBP-britska-libra/
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
smely (přítel SN) před 7 lety 09.10.2017 13:10 |ten kurz mi na tom vadi nejmin...nonstop invektivy toho jedince me proste jen nebavi...
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
sicilianbrno před 7 lety 09.10.2017 15:41 |Chápu, že tě mnohem víc baví, když tu lidi neustále opravuješ za cokoliv, než když někdo opraví tebe...
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
urs (přítel SN) před 7 lety 09.10.2017 08:57 |Žádná bída, ta je na druhém břehu řeky. Jugas se v posledních zápasech výrazně zlepšil. Pokud to nevidíte, sundejte si klapky z očí. Má na čem makat a evidentně to dělá. Za mě neprodávat a naopak podržet/podpořit a né mu zazlívat snad troch neučesaný styl.
Jugimu fandím! :)
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
qwertz0099 před 7 lety 08.10.2017 21:23 |Neprodal bych ho, ovšem pokud by na něj přišla vysoká nabídka, za což tuto nepovažuji, byl bych ochoten jednat.
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
Jalo před 7 lety 08.10.2017 21:34 |Rozhodně neptodávat.Další stoper vedle Deliho by opět odešel po půlroce
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
Kzlo před 7 lety 08.10.2017 22:15 |Takhle takový prachy za Jugase jsou pekny. Ale nevidím kde vzit adekvatni nahradu. Snad jen zkusit chaluse. Nicméně v zimě cekam take nabidky na Deliho i Ngadea takze jsem zvedav jak to s naší defenzívou dopadne. Jinak za mne bych se zkusil poohlidnout po nejlepších hracich serie b či druhe bundesligy. Minulý vikend jsem byl např v dusseldorfu a určitě jsou v druhe bundes zajimavy hráči a podle transfermarktu za dobre penize.
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
JS (přítel SN) před 7 lety 08.10.2017 22:28 |Jednoznačně Chaluš
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
malan (přítel SN) před 7 lety 08.10.2017 23:00 |Pokorny zpet z Francie.
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
Radek097 (přítel SN) před 7 lety 08.10.2017 23:08 |Jen posily z druhé německé či italské budou o něco nákladnější než hráč z Rumunska(Ngadeu) nebo z naší ligy. V Německu, Itálii je nejen plat trošku jinde než u nás a to se týká i druhých lig. Rozhodně by to neatakovalo platy Altintopa nebo Dannyho, ale i tak by nejspíš plat například Jugase neakceptovali a radši by zůstali v druhé lize.
Vždyť jen za hostování Simiće chtěl AC Milán 50 miliónů Kč.
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
mudrc před 7 lety 08.10.2017 23:40 |Jak chceš hrát s druholigovým i hráči LM, nebo alespon EL, to si nechám vysvetlit..
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
Radek097 (přítel SN) před 7 lety 08.10.2017 23:59 |Dřížďal do Slavie přišel ze Sokolova, Krajčík (ve 24-ti letech) ze Xaverova, Vorel, který vychytal s Arsenalem čisté konto, z druholigové Jihlavy a naše druhá liga se nerovná druhé německé... A ani jeden ze zmíněných vyloženě nevyhořel.
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
kjandourek (admin) před 7 lety 09.10.2017 10:11 |Jmenuješ hráče, kteří přišli bez nějakého většího očekávání a překvapili, ale když už přivedeme hráče z německa - i když z druhé ligy - tak nás budou stát hodně peněz a každý bude očekávat, že budou hned zářit... Kolik už takových pohořelo?
Zopakuji to, co jsem napsal před chvílí: z druhé německé ligy do naší první přišel Markus Steinhöfer, z druhé anglické Sergio Peter a ze třetí španělské Pablo Gill...
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
Radek097 (přítel SN) před 7 lety 09.10.2017 19:05 |Takže když u nás neuspěli hráči ze slovenské ligy, tak už tam nemáme nikdy hledat nové hráče nebo když máme 100% úspěšnost z Rumunska, tak koupíme další 4? Každý hráč je úplně jiný, pouze jde o to, že i ve druhé lize může být ukryt nadstandardní hráč pro Slavii.
Krom Petera všichni do sparty přišli jako volní hráči, ale jak jde vidět, tak sparta vždy natrefila na špatného koně, takže to je chyba nekvalitního skautingu a ne daných hráčů, jelikož oni nejspíš nikdy neměli na to, aby v naší lize vůbec vynikli.
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
kjandourek (admin) před 7 lety 09.10.2017 21:21 |Řekl jsi to naprosto přesně.... "Může být ukryt..." Ale není to zdaleka tak jisté, že hráč, který hrál druhou německou bude u nás za hvězdu ... Chce to kvalitní skauting, ne brát hráče s tím, že má v životopise nějakou druhou ligu v TOP zemi.
Zvenčí musíme brát buď stoprocentně prověřené hráče (Stoch), nebo mladé talenty, kteří se prosazují v jedenadvacítkách svých zemí (Sobol, nebo příklad zpoza řeky Plavšič)... případně opravdu vyskautované hráče přes systém pana Dobiáše (Ngadeu)....
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
Radek097 (přítel SN) před 7 lety 09.10.2017 21:31 |Mně je jedno zda přijde z Premier League nebo druhé ligy v Bulharsku, nebudu hráče hodnotit dokud ho neuvidím. Pokud bude podávat výkony, tak mi je to opravdu jedno odkud pochází.
Jen technická... Sobol se spíš prosazuje v A-týmu Ukrajiny (můžeš aktuálně sledovat na Sport 1) než v její jednadvacítce.
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
kjandourek (admin) před 7 lety 09.10.2017 22:00 |Tak proč se dohadujeme? Celé vlákno je o tom, že jeho zakladatel si myslí, že bychom se měli soustředit na nižší soutěže v Německu a pod. Já si myslím, že proč ne.... Ale není to všelék...
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
Chali před 7 lety 09.10.2017 10:50 |Řekni si větu "Přišel ve dvaceti čtyřech." Nevím, proč tolik lidí připisuje -ti za číslovku, ale dobře to není nikdy. Prostě přišel ve 24. Dobře by to nebylo, ani kdyby přišel va 25.
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
Maeden (přítel SN) před 7 lety 09.10.2017 11:08 |Kdyby Vorel přišel z Drážďan za 25 milionů a bral by plat jako Vlček, v tu ránu by tu půlka lidí měla do foroty uplácanou voodoo figurku KJe a po první chybě by jí dala co proto. :)
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
Kzlo před 7 lety 09.10.2017 07:48 |Nevim jestli sis precetl ze se nebavim o ceske druhe lize. A pust si nekdy zapas napr druhe bundeslize. Vetsina zapasu je lepsich nez naše liga. Takze i nez izraelska nebo kazaska. Takze meritko EL je v pohode.
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
kjandourek (admin) před 7 lety 09.10.2017 10:08 |Jak bylo možné vidět o víkendu, tak lepší než ligový zápas může vypadat i zápas 1A třídy, když se sejdou dva vyrovnaní soupeři, kteří preferují útok nad obranou a tudíž padne hodně gólů... Ovšem ti samí útočníci už by se proti prvoligové obraně neprosazovali... takže pustit si zápas jakékoliv soutěže je sice hezké, ale bez přímé konfrontace z toho nedokážeš vyčíst, jestli ta soutěž je lepší, nebo horší, než naše liga....
Že je těžký i přechod z první bundesligy do naší nejvyšší soutěže teď poznává Altintop...
Připomněl bych, že z druhé německé ligy do naší první přišel Markus Steinhöfer, z druhé anglické Sergio Peter a ze třetí španělské Pablo Gill...
Ano, uznávám, že na několik těchto omylů přijde jeden Tavares...
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
Jarinho před 7 lety 08.10.2017 23:21 |Místo aby se tu někteři omluvili, jakou špinu hazej na Jugase po většině zápasů, že to není vubec nahrada za luftnera, že nic nepřidá .. se tu budete bít do prsou jak je to málo .. alespon dalši dukaz te odbornosti zde... českou povrchnosti jsem fakt znechucen
A Jakube,
Jachym před 7 lety 09.10.2017 09:32 |Tobě by se snad chtělo opouštět Slavii naši střediskovou...?:-)
Re: A Jakube,
Ondráš před 7 lety 09.10.2017 10:12 |Krk bych za to dal, že v tom bude ta chalupa!
Re: A Jakube,
smely (přítel SN) před 7 lety 09.10.2017 10:14 |52 biografu tam maj...
Re: A Jakube,
VanDel před 7 lety 09.10.2017 10:18 |Ale holuby mu tam nenechaj...
Re: A Jakube,
Jachym před 7 lety 09.10.2017 10:17 |Přestupní lístky podepsals? Ne? Tak si nastup.
Re: A Jakube,
Pinturichio před 7 lety 09.10.2017 10:21 |po znich, k turkovi :))
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
Zelik před 7 lety 09.10.2017 09:44 |Ať přidají ještě mega a ahoj.. :-)
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
japhy před 7 lety 09.10.2017 10:02 |Chudák Deli. Nejdýl si zahrál s Bílčusem - 1 rok. Jinak se mu to tam střídá v polovičním intervalu. Latka, Lüftner a teď Jugas. A to jsem čekal, že právě Deli vystřelí jako první pryč.
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
Pepibican před 7 lety 09.10.2017 10:14 |Myslím, že tady jde o jedno velké nedorozumění, šlo o zájem z FK Nové Zámky na Slovensku, ale nějaký horlivec z ciziny si to celé nechal přeložit googlem a vyšlo mu z toho překladače New Castles a kachna je na světě.
.
iwanowicz před 7 lety 09.10.2017 12:04 |Nikam nepoustet. Trener na nem stavi obranu, charakterove asi vybornej hrac, ve Zline byl kapitanem, pokud udrzi vykonost a postoupime v poharech do jarnich boju, jeho cena pujde jeste nahoru. V ceske lize nevidim nahradu za nej momentalne. Doufam, ze plati, co rekl pan Tvrdik po prestupu Luftnera, ze takove predcasne odchody se nebudou opakovat.
Re: .
sasky před 7 lety 10.10.2017 08:34 |Také naprosto nevidím důvod proč by měl odejít. Peníze rozhodně nepotřebujeme a stavět každý půlrok / rok novou obranu je sportovní nesmysl. To, že se chytil Lüftner a teď celkem i Jugas (ze začátku nic moc, nyní jdou jeho výkony nahoru) ještě neznamená, že se chytí každý další hráč. Určitě neprodávat.
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
Andul-lhak před 7 lety 09.10.2017 12:32 |Musim priznat, ze jsem po par uvodnich zapasech take dost pochybovala, jestli jugas na slavii vubec ma. Ty chyby a rozehravka proste nebyly vubec dobry a clovek vzpominal na lüftnera. Ale postupem casu se jugy hodne uklidnil, myslim, ze zapracoval psycholog silhavy a on chyby prakticky Uz nedela. Rozehravka Uz je taky lepsi, ale na druhou stranu, zase po nem nemuze chtit druhyho deliho, ten Nam snad roste trochu v chalusovi. Jak JT uz nekolikrat rikal, zajem je prakticky o vsechny nase hrace, navic zajem neznamena nabidka. Pochybuju, ze by jugy odesel, zaprve to neni charakter typu barak nebo lüftner, za dalsi je u Nas moc kratko a po pul roce, v pulce sezony, by ho pustil pouze blazen a za treti ta castla taky nesouhlasi. :) musime pockat, az se barak a pavlenka naplno prosadi, tim se tak konecne zvysi cena nasim hracum.
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
mirecek1111 před 7 lety 09.10.2017 13:36 |Někdo si tady ztěžoval, že se na Jugase valí kritika. Ale já myslím, že to není pravda. Poslední týdny už jsou v pohodě jak z jeho strany, tak ze strany fanoušků k němu.
Ale pravda také je, že dřívější kritika oprávněná byla. Např. zápas v Tallinu, to byl jedním slovem horor :-) Řekl bych, že zatím kopíruje Ngadea = slabší vstup do klubu ale pak už kvalita a jistota. Snad mu to vydrží.
Ale co v něm opravdu je, se asi ukáže, až bude hrát déle bez Deliho. Deli hraje svou roli v obraně s rukama v kapsách a když udělá jeho kolega (Bílek, Luftner, ted Jugas) chybu, tak ty ruce z kapes vytáhne a vyřeší to i za něj.. :-) To je realita. Jugas by určitě tak brzo odcházet neměl, ale až se to jednou stane, tak ho prostě někým více či méně úspěšně nahradíme. Ale Deliho nenahradíme nikdy. Za těch 15 let co fandím Slavii si nepamatuju výjimečnějšího hráče než je on.
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
Jachym před 7 lety 09.10.2017 14:31 |Já Slavii fandím přes 30 let, takže několik výjimečnějších hráčů bych přece jen našel...:-) Ale souhlasím s tebou, na českou ligu je to velmi nadstandardní hráč a nahrazoval by se mimořádně složitě.
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
pevek před 7 lety 09.10.2017 14:59 |Kdyz jsme hrali v Tallinu, tak Jugas jeste hral ve Zline. Myslis asi BATE
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
PetCC před 7 lety 10.10.2017 13:26 |Já přemýšlel, kdy jsme hráli v Talinu :-)
No ale v Borisově to byl od něj kvalitní výkon. To, že si lidi špatně vyhodnotí situaci a chybu jednoho hráče připisují druhému, to na tom nic nemění.
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
Staršina před 7 lety 09.10.2017 16:48 |Není to o moc déle než jste začal fandit Slavii. Jen 5 let. Spousta věcí už se mi za ty desítky let smazává. Ale na toto jméno obránce jsem nezapomněl. Sladjan Ašanin. Jestli si dobře pamatuji, tak mají s Delim hodně společného.
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
Dennis před 7 lety 09.10.2017 17:48 |Ašanin byl výborný, taky na něj rád vzpomínám, tehdy mě mrzelo, že nezůstal déle. Byl to spolehlivý a rychlý hráč co nedělal chyby, taková jistota vzadu. Každopádně jak Sladjan tak Simon patří k našim nejlepším obráncům za posledních cca 30 let.
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
luk (přítel SN) před 7 lety 09.10.2017 19:41 |Přesně tak, Sladjan byl tehdy mimořádný hráč. Deli má slušně nakročeno a věřím, že svojí kvalitu prokáže i v mnohem těžší soutěži..
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
amon před 7 lety 09.10.2017 20:17 |pánové a co jan jan dobrman?:-)
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
afro před 7 lety 09.10.2017 14:00 |Možná by měl kolega sicilianbrno navštívit sraz anonymních stalkerů, no. ;-)
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
afro před 7 lety 09.10.2017 14:00 |To byla reakce na vlákno smely vs. sicilianbrno.
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
Jachym před 7 lety 09.10.2017 14:46 |Nicméně zdá se, že by se uplatnil jako kurzový makléř. Jako sicilský mafián se evidentně v kurzech vyzná :-)) P.S.: Předem se omlouvám do Brna za nejapný žert...:-D
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
sicilianbrno před 7 lety 09.10.2017 15:45 |Tak najít si aktuální kurz libry na internetu zabere asi 30 vteřin, to by si zvládl i ty a pak by si možná svého kamaráda a chráněnce smelyho jistě opravil za mě :-) Jen od tebe by to vzal asi líp než odemě
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
Jachym před 7 lety 09.10.2017 16:22 |Na tuto reakci jsem se až škodolibě těšil a nezklamals...:-))) Jinak je tady sranda s vámi oběma, takže jste oba mými kamarády a chráněnci:-D
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
sicilianbrno před 7 lety 09.10.2017 16:29 |těšil si se na reakci na najití si aktualniho kurzu? To máš zvláštní způsob zábavy :-) Jelikož rád tu jiné také opravuješ, hl. v pravopisu, tak ti zajisté nepřijde divné, dyž to udělá i někdo jiný. A pozor aby tě uživatel afro neoznačil za stalkera, jelikož často první reaguješ na moje články :-)
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
Jachym před 7 lety 09.10.2017 16:36 |My, co rotujeme a srážíme se v plechovkách, jsme stalkeři všichni...:-))
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
sicilianbrno před 7 lety 09.10.2017 15:47 |A mohu vědět proč? Že jsem opravil chybu druhého jelikož sám to (nejen mě) dělá neustále? To by si na ten sraz musel poslat víc jak polovinu zdejších uživatelů...
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
afro před 7 lety 09.10.2017 16:00 |Můj pocit z tvého působení zde (obecně), související s tvými komentáři ke kolegům JS a smely.
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
sicilianbrno před 7 lety 09.10.2017 16:33 |Tak kdyby sis dal x hodinovou práci a hledal v historii, tak bys narazil na mnoho reakcí od těch dvou uvedených uživatelů, kteří reagovali první na mé články...jelikož si tu práci nedáš a seš jednostraně zaměřený, tak nemá asi víc co k tomu dodat. Možná jen najít si pravý význam slova stalking, než někoho tak označíš...
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
afro před 7 lety 09.10.2017 21:01 |Ale jo, jde pouze o můj subjektivní (jaký jiný taky, že jo) dojem a možná bys mě "umlátil" statistikou, co já vím. Zase úplně všechno tady nečtu.
Omlouvám se všem za OT. A Jugase nepouštět. ;-)
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
schnaubi před 7 lety 09.10.2017 16:29 |Pod 100 míčů neprodávat ;)
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
vlk30 (přítel SN) před 7 lety 09.10.2017 17:53 |Tak nějak at dají 100-110 mega v českých na stůl a může jít za svým snem.Protože vše je na prodej a pořád je to obchod.Horší by byla situlace kdyby Deliho chtěl v zimě někdo vyplatit,tak jak to má údajně ve smlouvě a ta částka je prý 4 mega v eurech.
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
donford před 7 lety 09.10.2017 20:45 |Tak nikde jsem nečetl či neslyšel, že by Jugas řekl, že Newcastle je jeho snem. A nebo ho už předem odepisujete či zařazujete do roviny s Barákem, Lüftnerem, Pavlenkou?
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
schnaubi před 7 lety 09.10.2017 22:55 |To né ja si přeju ať zůstane, ale když už by odešel tak minimálně sto a víc mega..... Jinak moje přání je ať tu samozřejmě zůstane co nejdéle a odvání kvalitní výkony dál
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
vlk30 (přítel SN) před 7 lety 10.10.2017 19:51 |Já jsem také nenapsal,že jsem to někde četl a ani slyšel.Pouze jsem napsal že může jít a ty víš určitě,že to není jeho sen,víš prd.Já ho neodepisuji,jestli umíš číst,jinak jak známo vše je na prodej a pokud by ta částka byla nabídnuta,tak bych ho určitě prodal,byl bych zvědavý zda ty by jsi tak neučinil.
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
donford před 7 lety 10.10.2017 21:02 |Vlku, vskutku nemile slovíčkaříš a snažíš se pojednou nevhodně vytáčet. Já opravdu nevím, co je Jugasovým snem. Pouze ty se s ním už loučíš místo Tvrdíka a píšeš, že může jít za svým snem, tedy ho milostivě propouštíš za 100 mega ze služeb Slavie. "Naběhl sis na vidle", jak ti vlci překročivší hranici z Bavorska, leč nemám ti to za zlé. :-) Beru to od tebe tak, že 100 mega ve slavistickém měšci je pro tě více než úspěch Slavie. Pokud jsi tak zvědavý na můj názor - já bych ho neprodával, pokud chceme bojovat o první místo v tabulce a tedy v následném sledu o CL. A to jistě chceme. Mít po 9. kolech jen 2 góly v naší síti (jeden prokazatelně rukou a jeden z desítky), svědčí o mnohém dobrém v naší obranné čtveřici. Je konzolidovaná, sehraná a v měřítku naší ligy na skvělé úrovni. Je stará fotbalová zásada, jistě i ty jsi o ní slyšel, byť si jí zjevně nevážíš a nebo svými 100 mega, o kterých víš zřejmě jen ty, notně přehlížíš - do obrany, která šlape, a že ta naše šlape vzdor častým kritikům, se nesahá. Nakonec malou poznámku, která tě jistě velmi překvapí - ano, umím číst. :-)
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
Gino před 7 lety 10.10.2017 15:15 |Kdo by kupoval za 110 mega (4 mega euro) Jugase, když může mít za 4 mega euro (110 mega) Deliho? :D
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
Hektor před 7 lety 10.10.2017 15:46 |Ježíšmarjá nepiš to tady, než se toho někdo chytne.
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
Jachym před 7 lety 10.10.2017 15:49 |My tu nesmíme ani naznačovat...! :-)
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
Radek097 (přítel SN) před 7 lety 10.10.2017 19:58 |Osobně mě až zaráží jak se nám stále daří držet Deliho ve Slavii. :-) Možná bude nakonec pravda, že není úplně komplet zdravý a to nás ho tady stále drží...
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
mudrc před 7 lety 10.10.2017 23:21 |Ano, je bezva to tady zveřejňovat!
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
Radek097 (přítel SN) před 7 lety 10.10.2017 23:29 |Obávám se, že zdejší diskuze čte maximálně Marek Vít z Barcelony... jinak nikdo z velkoklubu. :-)
Re: O Jugase je zájem v Anglii. Nabídku chystá nováček z Newcastlu
Fačín před 7 lety 10.10.2017 14:21 |Pokud bychom ho pustili, byl by to jen další z řady hráčů, kteří si u nás udělají jméno a do roka zmizí...
Ale jedna pozitivní informace z toho vychází - evidentně se o nás již dobře ví a jsme sledováni Evropou.