Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 7. kolo

Slavia ovládla 288. derby naprosto zaslouženě po velmi povedeném výkonu.

Úvodních 20 minut bylo oťukávacích a připomnělo hodně nudné poslední derby z tohoto jara. Pak se naštěstí hra rozjela, respektive se rozjela Slavia. Už v první půli dala regulérní branku, kterou přehlédla slepá dvojice Berbrových pohůnků Jílek - Blažej. Chyba se stát může, ale tito dva rozhodčí léta podávají tendenční výkony hlavně ve prospěch Plzně a v lize dávno nemají co dělat, natož aby pak rozhodovali derby. Jílek pak svůj slabý výkon jen podtrhl nevyloučením přemotivovaného Bořila. Deník Sport se sice snaží všude upozorňovat (asi aby vyvstal dojem, že Slavia nebyla slabými sudími v derby poškozena více než Sparta), že náš krajní bek měl jít ven už v první půli, ale v tomto souhlasím s komisí rozhodčích, že se vylučet mělo až po stažení Ben Chaima ve druhé půli. Při druhém střetu s V. Kadlecem šlo o jemný kontakt, kde byl vůbec problém rozklíčovat po několikátém shlédnutí opakovaného záběru, kdo hrál vlastně míč. V reálném čase se to pak za jednoznačný faul posoudit nedalo a rozhodčí v takové situaci těžko mohl tak výrazným zápasem vstoupit do zápasu (což se mu bohužel ještě výrazněji povedlo o pár minut později s ignorováním jasné branky).

Sešívané naštěstí přehlédnutý gól na kolena nesrazil. Naopak v průběhu druhé půle svou snahu a povedený týmový výkon dotáhli do brankového vyústění. Zcela zasloužené vítězství pak vyšperkoval v nastaveném čase ještě jednou trefou Hušbauer. Převahu našich barev podtrhuje nejen výsledek, ale i jednoznačné statistiky. Posuďte sami: střely 18 ku 3, střely na branku 8 ku 1, rohové kopy 5 ku 2 (zdroj O2 TV). Závěrem bych tedy 288. derby shrnul takto: Slavia podala výborný výkon, podle mě nejlepší v sezoně, a svého úhlavního soka přesvědčivě přehrála a zaslouženě porazila. Ani náhodou nešlo o vítězství jednookého nad slepým. A nutno dodat, že Sparta opravdu v tomto přirovnání slepá byla. Ale tristní výsledky i výkony svého klubu si musí vyřešit na Letné. Zato v Edenu se po neděli může oprávněně slavit (nabádám však ke střídmosti, abychom dnes nepodcenili pohárový zápas s Třincem)! 

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Jan Laštůvka - 7 - Když musel zasáhnout, tak tak učinil naprosto jistě. K dobru jsem mu připočetl i dva skvělé zákroky ve vyložených šancích soupeře. Akce poté přerušilo ofsajdové postavení soupeře, ale i kdyby nebylo, tak by Laštůvka obě tutovky vychytal. V neděli byl jistotou.

Jan Bořil - 5 - Občas má problémy s tím, že hraje až příliš tvrdě, což se stalo i v derby. Bořil působil až přemotivovaným dojmem. V první půli tvrdě srazil Václava Kadlece (k jejich druhému střetu jsem se vyjádřil v úvodu), ve druhé pak stáhl Ben Chaima a měl být vyloučen. Oba zákroky navíc byly zbytečné. Jinak ale problémy při bránění neměl stejně jako zbytek mančaftu.

Jakub Jugas - 8 - Naši stopeři předvedli špičkový výkon a pokud vůbec Jugas zaostal za Delim, tak jen o ždibíček. Jakub byl v zápase tvrdý i přesný - zkrátka dominoval. Přesně takové výkony od něj chceme vidět! Bylo to jeho první velké derby a on se nepodělal a zvládl ho s naprostým přehledem. Paráda!

Simon Deli - 8 - Opět potvrdil, že je na naši ligu výjimečným stoperem. Jeho dominance na hřišti byla až tradiční. V zápasech se svým bývalým zaměstnavatelem navíc podává vždy špičkové výkony. Pro Slavii je skvělou zprávou, že ho po zranění zase může využít na hřišti.

Eduard Sobol - 7 - Jednou zaváhal ve druhé půli, když mu proklouzl Biabiany, jinak ale hrál výborně. Komplexní krajní obránce, který má rychlost, techniku a zároveň je i dostatečně důrazný při bránění. Vše ve velké kvalitě už nyní v perspektivním věku. Jako jeho jediná nevýhoda se dosud zdá fakt, že na něj Slavia nemá opci.

Mick Van Buren - 5 - Opět se potvrdilo, že není ideálním hráčem na kraj zálohy. Kazil více než jeho výborně hrající spoluhráči, i tak si ale myslím, že podal průměrný výkon a nijak zvlášť nevyhořel. Měl i několik momentů, kdy byl aktivní a dostal se i k zakončení ve vápně, kdy bohužel pálil nepřesně.

Michael Ngadeu Ngadjui - 8 - Za mě jeden z klíčových stavebních kamenů našeho velice vydařeného výkonu. Jeho vliv na hru je v záloze výraznější, než když musel zaskakovat na stoperu. Proti Spartě ukázal ohromnou sílu v osobních soubojích. Výjimkou nebyly ani situace, kdy vyhrál hlavičku hned proti dvojici protihráčů. Občas sice zkazil rozehrávku, ale to nemohlo zastínit jeho špičkový výkon. V porovnání s Mandjeckem, od něhož si Sparta slibovala podobné výkony, je o třídu lepší při bránění i při útočení. O slabém Frýdkovi, který se umí snad jen válet, ani nemluvě.

Ruslan Rotaň - 6 - Na pohled sice nevynikal tolik jako Ngadeu (což při jejich rozdílné konstituci a stylu hry snad ani nejde), ale i tak přispěl méně nápadným, ale o to více cenným výkonem k naší herní převaze. Ngadeu vyhrával osobní souboje, když už ale neuspěl, tak za ním Rotaň výborně pokrýval nebezpečné prostory a i on významným dílem přispěl k naprostému vymazání Rosického.

Josef Hušbauer - 8 - Vynikající výkon podpořený závěrečnou krásnou individuální akcí a trefou! Co víc si může slávista přát, než vidět Hušbauera, jak rozeřvává děkovačku po excelentním výkonu a výhře v derby. Sparťanský kotel byl v tu chvíli notně zkoprnělý. Pepa byl velice aktivní, dařily se mu kličky i přihrávky. V týdnu sice Sport psal, že je Rosický stále o třídu lepší hráč, na trávníku to v neděli ale vypadalo přesně naopak. Hušbauer Rosického dokonale zastínil.

Miroslav Stoch - 8 - Muže zápasu si z těch několika top výkonů netroufám určit, Stoch by byl ale jedním ze žhavých kandidátů. Po svém nedávném přestupu do Edenu se zatím jeví ve výborném světle. Nesmírně snaživý a aktivní hráč, který si chodí pro míče a nebojí se vzít na sebe i zakončení. Vše má navíc podpořeno kvalitou. Derby rozhodla Škodova branka po Mirově povedeném centru.

Milan Škoda - 8 - Herně podle mě neodehrál až tak dobrý zápas jako někteří jeho spoluhráči, ale vítězná branka se prostě počítá. Navíc vstřelil ještě jednu regulérní, takže těžko lze něco vyčítat útočníkovi, který v největším zápase dá dva góly.

Jaromír Zmrhal - 6 - Přišel, viděl, zvítězil. Tak by se dalo shrnout střídání Zmrhala. Hned po jeho příchodu na hřiště padla vítězná branka. Jarda přispěl k povedenému závěru zápasu ze strany Slavie. Snažil se být aktivní a pomáhal otevřít rozklíženou obranu Sparty svými náběhy.

Tomáš Necid a Tomáš Souček nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

7. kolo - Neděle 17. 09. 2017 18:00

HET liga, 2017/2018
2 - 0
0 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

71. Milan Škoda
90. Josef Hušbauer

AC Sparta Praha
AC Sparta Praha

Komentáře (169)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    Dennis     před 7 lety 20.09.2017 12:14 |  
    4 0

    Výborné a výstižné hodnocení. Skvělá práce. Snad si dnes "náhradníci" výkony řeknou o základní sestavu v lize.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    Alanor (admin)     před 7 lety 20.09.2017 12:17 |  
    26 0

    Co se týče srovnání hodnocení se Sportem, tak jsem tentokrát nestačil valit oči. Vždyť ti týpci dali sparťanům skoro stejné známky jako našim. Ngadeu průměrná 5? Wtf? I Jugas a Sobol jsou dost podceněni. A ani ten Mick si nezaslouží mizernou trojku.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 20.09.2017 13:41 |  
      5 0

      Vždyť je to úplně jedno, ať si píšou co chtějí, všichni to viděli a udělají si obrázek sami o jejich názoru na věc.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      Sracken     před 7 lety 20.09.2017 13:45 |  
      6 0

      Taky jsem nechápal. Hlavně to hodnotili jako kdyby hrála Jihlava s Brnem a kopali se tam za uši, přitom to byl zápas neskutečně vysoké kvality, kde byla spousta výborných výkonů. Někdo se v tom deníku zbláznil.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      Hesmir (přítel SN)     před 7 lety 20.09.2017 14:27 |  
      5 0

      Dalo se to čekat, i když je to fialový hnus... když sem slyšel, že to byl vlastně VYROVNANÝ zápas, kde jsme byli jen O TROCHU lepší, a měli jsme ŠTĚSTÍ... tak jako to někdo myslí VÁŽNĚ? :D

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      Jachym     před 7 lety 20.09.2017 15:15 |  
      2 0

      Mediální hyeny štěkají a slávistická karavana jede dál...

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      zeleznik2     před 7 lety 20.09.2017 17:20 |  
      1 0

      No když podle komentátorů O2 byla Slavie o chlup lepší, tak ty známky podle toho vypadají že...Fakt nevím, kolik by Sparta musela, prohrát, aby jejích známky odpovídaly realitě...

  3. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    tolsimir     před 7 lety 20.09.2017 12:18 |  
    11 74

    Pepovi všechna čest za výkony a bojovnost, děkovačku však doufám dělal naposledy. Jak říkal subhuman v podcastu - není to nic proti němu osobně (naopak je to pro mě velký sympaťák), ale beru to jako něco výsostného a odchovanci Sparty do ruky mikrofon tedy nepatří (a abych získal ještě více mínusů, tak i dodám, že mu nepatří na ruku ani kapitánská páska)

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      Gino     před 7 lety 20.09.2017 12:20 |  
      17 3

      Mínus jste ti s radostí dal. Prosím.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      Alanor (admin)     před 7 lety 20.09.2017 12:20 |  
      55 1

      Vůbec nesouhlasím. Pepa je top hráč, který by za nás na hřišti snad i zemřel. Nemůže za to, že ho rodiče jako dítě dali na Spartu. Navíc se tam o nás nikdy neotíral, stejně tak teď v Edenu nepodlejzá řečma, ale získává si lidi svými výkony.

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        tolsimir     před 7 lety 20.09.2017 12:22 |  
        7 34

        Však říkám, že proti Pepovi jako takovému nemám absolutně křivého slova. Ale fotbal, resp. fanouškovství je pro mě svým způsobem do značné míry iracionální věc. A děkovačka (kapitánská páska) takovým symbolem. A proto, ač to třeba nedává smysl, mám takový postoj, jaký mám

        • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

          CubaCubicula     před 7 lety 20.09.2017 12:24 |  
          21 2

          nemohu souhlasit, naopak jsem rád, že se otočil na správnou víru a je skvělým kazatelem naší pravé sešívané víry!

          • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

            Hesmir (přítel SN)     před 7 lety 20.09.2017 14:31 |  
            3 3

            A jako odměnu za, dle tvé rétoriky, "obrácení se na pravou víru", na něj nebudu pískat, nebudu jej urážet, napadat a vyhazovat jako Franze, ale budu mu fandit a radovat se z jeho úspěchu se Slávií. Ale páska a děkovačka by měla být ještě víc tabu než přestupy mezi "S".
            Tentokrát to bylo zasloužené, a jen takové zápasy a výkony by měly být vyjímkou potvrzující pravidlo. ;)

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        pan Lama     před 7 lety 20.09.2017 12:33 |  
        31 0

        Ta děkovačka je pro něj spíš danajským darem. On má dobrý důvody k tomu, že si držel odstup od velkých řečí. Věřím tomu, že kdyby si mohl vybrat, tak na ní sám nejde. Ale v tý chvíli to prostě byla jednosměrka pro obě strany. :) A nejde vůbec o to, že by si to nezasloužil výkony na hrišti.. to právě naopak. ;)

        • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

          alois_veliky (admin)     před 7 lety 20.09.2017 15:59 |  
          3 0

          Jo, s tím souhlas, bylo vidět, že je z toho trošku na rozpacích. Ale myslím, že i tak si přízeň fanoušků užívá. Naopak se mi líbilo, že té situace nevyužil k tomu, aby nakydal špínu na svůj bývalý klub, se kterým se asi nerozešel úplně v dobrém a vychutnal si jeho ponížení. Jsem přesvědčený, že mnozí jiní by to udělali.

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        Borris     před 7 lety 20.09.2017 12:35 |  
        26 1

        Naprostý souhlas s Alanorem a nesouhlas s tolsimirem. Pepa už je prostě náš a jeho rozeřvávání děkovačku, bylo naprosto úžasné.

        • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

          Ravik     před 7 lety 20.09.2017 12:42 |  
          24 1

          Tolsimire dal jsem Ti s gustem mínus :-) Ale Tvůj i subHumanův postoj chápu. Souhlas i s lamou. Kdyby si Pepa mohl vybrat tak určitě nepůjde. Ale když 2 - 3 tisíce lidí řve Vaše jméno a jste v euforii tak se těžko říká ne. To by bylo myslím pohrdnutím Tribuny sever, ale já bych to třeba respektoval.

          Každopádně nedělní derby beru jako krásné symbolické zakončení přerodu Hušbyho ve slávistu. Vyšlo to dokonale a potupa Sparty byla dokonána. Pro mě to díky tomu navždy zůstane jedno z nejlepších derby. To prostě nevymyslíš...

          • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

            Gino     před 7 lety 20.09.2017 13:04 |  
            17 1

            Právě proto, že si ho TS sama vyvolala, tak tolsimira ani subhumana nechápu zase o kousek více.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      Travinho     před 7 lety 20.09.2017 12:41 |  
      3 19

      Ode mě máš plus, ačkoliv to, že řval děkovačku v derby, bylo pro Sparťany tak ponižující, že mi to nevadilo - ačkoliv v jiných utkáních bych to také viděl nerad, s kapitánskou páskou pak souhlasím.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      japhy     před 7 lety 20.09.2017 12:48 |  
      1 0

      Naprosto chápu tvůj postoj. Jelikož je v naprosté pozici k mému, plním ti přání :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        japhy     před 7 lety 20.09.2017 12:55 |  
        0 0

        Prej pozici... Chci edit!

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      alois_veliky (admin)     před 7 lety 20.09.2017 13:10 |  
      29 0

      Já tedy s děkovačkou ani kapitánskou páskou u Pepy problém nemám. Beru to jako jeho definitivní přijetí slávistickými fanoušky. Cestu jsme si k němu hledali postupně, někdo kratší a někdo delší dobu, ale myslím, že dnes už lze bez váhání říct, že "je náš". Když se na Pepu podívám, vidím slávistu a ne bývalého sparťana a nevím, proč by neměl rozeřvávat děkovačku. Fanoušci často skandují jeho jméno, tleskají mu vestoje, radují se z jeho gólů - přijde mi tedy trochu pokrytecké pak říkat, že nemá právo vést děkovačku nebo nosit pásku. Jednou je to náš hráč (a za poslední rok možná vůbec nejlepší), tak by mu nemělo být upírána žádná z výsad fotbalistů Slavie.

      Za mě osobně - to, aby Hušby rozeřvával děkovačku právě po derby, bylo moje velké přání a jsem rád, že se mi splnilo :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      Jožin     před 7 lety 20.09.2017 13:23 |  
      14 0

      Zaznamenal jsi v minulosti ,že by se Pepa nějak vymezoval proti Slávce já ne ,na rozdíl od našich odchovanců Dočkal a Vácha které nemohu aní cítit .

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      Jakob     před 7 lety 20.09.2017 13:43 |  
      13 0

      To mě to teda nevadí vůbec. A osobně si myslím že pokud přece jen Pepa nevyzkouší zahraničí, tak je podle mě jasný kandidát na budoucího kapitána a klidně bych si i vsadil že jim bude. Nějak mám i pocit že tím jak dozrál, je to ideální řešení po Škodovy...

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 20.09.2017 13:45 |  
      11 0

      Tak to je hustej úlet tenhle nesmyslný blábol!

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 20.09.2017 13:55 |  
        11 0

        Škoda, že těch mínusů nemůže být víc, poslal bych jich rovnou 10 jako Pepovo číslo...

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      Jachym     před 7 lety 20.09.2017 14:02 |  
      9 1

      Tobě všechna čest za to, že děláš pro SN, ale naštěstí o tom, zda někomu patří na ruku kapitánská páska nebo ne, rozhoduje náš trenér, bezpochyby slávista, který se asi v tvých očích také poskvrnil svým letenským angažmá...:-) Pepa je sympaťák a pohodář a přijal jsem ho osobně daleko lépe než třeba Kisela, který tady také kapitánoval. Na druhé straně si myslím, že pokud by kapitánskou pásku dostat neměl, mělo by to být spíše kvůli tomu, že není klasický vůdčí typ.

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        Lord_Edmund     před 7 lety 20.09.2017 14:58 |  
        5 0

        Karol Kisel byl naprosto v pohodě a mnohokrát nám zachránil pi del, když jsme byli na dně..To byl ten správnej vůdčí typ, měl jsem ho hrozně rád .Trochu mi ho teď zaujetím pro hru připomíná Stoch, ale je tu zatím krátce na srovnávání. U Karolka škoda, že se pak stal tím podržtaškou u nového vedení Slavie. To nebyla vůbec práce pro něho.
        Ohledně děkovačky JH chápu obě strany a rád se nepřipojím k žádné :-) Ohledně kapitánské pásky, vám tady na tý točně říkám, že ji má do dvo let Jugas :-)))

        • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

          Jachym     před 7 lety 20.09.2017 15:08 |  
          2 1

          Vůdčí typ to nepochybně byl a naopak žádný blbec to určitě nebyl (snad i vystudoval práva), ale nikdy si plně nezískal moje sympatie. A to i kvůli řepkovským blikancům, kterými náš tým zbytečně oslaboval... A s tím Jugasem by ti to mohlo vyjít. Kuba se těší důvěře trenéra, protože je podobným typem hráče (tvrdý, nesmlouvavý) jakým byl kdysi on.

          • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

            Jachym     před 7 lety 20.09.2017 15:08 |  
            2 0

            Ale hlavně samozřejmě podává kvalitní výkony a vedle Deliho roste.

          • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

            PetCC     před 7 lety 20.09.2017 15:31 |  
            5 0

            Bohužel, Kisel měl zásadní podíl na porážce s Teplicemi 7:0. Tenkrát to, jako lídr týmu, naprosto nezvládnul.

            • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

              vršek     před 7 lety 21.09.2017 09:25 |  
              1 0

              Sedm gólu od Teplic jde jednoznačně na vrub trenéra Petrouše.

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        Danny67     před 7 lety 20.09.2017 19:44 |  
        0 0

        Vůdčí typ neni ale podle mě ani Zmrhal, ani Frydrych. Ani možná Škoda, který dejme tomu do té role aspon trosku s přibývajícím věkem a sebevědomím dozrál.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      homerinho     před 7 lety 20.09.2017 14:51 |  
      2 3

      Jako jeden mála souhlasim. S Pepou jako s hráčem ani jako s člověkem nemám nejmenší problém a základní sestavu si bez něj lze těžko představit, ale kapitánskou pásku vidim na jeho ruce nerad. Je to něco, co by odchovanec Sparty neměl v životě zažít. S děkovačkou bych to měl za normálních okolností stejně, ale v neděli mi to zas až tolik nevadilo. Bral jsem to jako ideální příležitost, jak se rudým vysmát, že pustili takovýho hráče. A ještě k tomu zrovna k nám.

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        EdCable     před 7 lety 20.09.2017 17:15 |  
        7 0

        "kapitánskou pásku vidim na jeho ruce nerad. Je to něco, co by odchovanec Sparty neměl v životě zažít."

        Takže ani Jiří Bílek?

        • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

          homerinho     před 7 lety 21.09.2017 01:01 |  
          1 2

          Ano, ani Jirka Bílek. U něj mi to sice nevadilo tolik...možná proto, že prozřel už před přechodem k dospělým. Ale i tak jsem byl radši, když měl pásku někdo "neposkvrněný"

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      edenian     před 7 lety 20.09.2017 15:02 |  
      5 0

      Tak me napada, ze tohle je mozna mistni minus-rekord. Tolsimire, jako admin to muzes checknout :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      martyni (přítel SN)     před 7 lety 20.09.2017 15:29 |  
      11 0

      Minusy nedavam, ale vyrazne nesouhlasim! Nebudme rasisti, Pepa dava slavii vsecko na hristi a proto si zaslouzi mikrofon i pasku! Na hristi je lidr, tak neresme blbosti.

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        Jachym     před 7 lety 20.09.2017 15:44 |  
        4 0

        Zajímavé a inovativní použití termínu rasismus...:-))

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      Fačín     před 7 lety 20.09.2017 16:09 |  
      5 1

      Já si hlavně myslím, že právo předříkávat děkovačku by hráčům mělo být udělováno jen zcela výjimečně (přesně taková událost v neděli nastala - vítězství při derby, na kterém měl velkou zásluhu sparťanský odchovanec). Ne po každém vítězství, nebo gólu apod.

      Každopádně mám rád děkovačky, kdy se po jednotlivých slovech nechává prostor pro ozvěnu a takovou tu dramatickou pauzu, to tomu dodává říz:))

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 20.09.2017 16:32 |  
      6 0

      Přijde mě to jako neskutečný blábol.Navíc v historii určitě najdeme podobný případ hráče či hráčů kteří fungovali dobře v obou S.Jenže tenkrát děkovačka nebyla.Prostě ten příspěvek vůbec nechápu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      BARTjan     před 7 lety 20.09.2017 16:54 |  
      8 0

      Já bych teda spíš ocenil s jakou grácií a noblesou Hušby zvádnul přestup a vše kolem při příchodu ze Sparty. Na Spartu neplyve, fanouškům Slavie nepodlézal, ani nikdy neměl navenek žádná velkohubá prohlášení. Na hřišti se od začátku snaží odvádět co nejlepší výkony. 100% profesionál a věřím, že už mu Slavia hodně přirostla k srdci...

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      EdCable     před 7 lety 20.09.2017 17:13 |  
      4 0

      "odchovanci Sparty do ruky mikrofon tedy nepatří (a abych získal ještě více mínusů, tak i dodám, že mu nepatří na ruku ani kapitánská páska"

      Technická otázka: Protestoval jsi, když nosil kapitánskou pásku Jirka Bílek, odchovanec Sparty?

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        tolsimir     před 7 lety 20.09.2017 18:18 |  
        2 4

        ano, důkazem budiž spoustu jiných čtenářů SN, které znám osobně a mohou mi to potvrdit

        • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

          alois_veliky (admin)     před 7 lety 20.09.2017 21:47 |  
          1 0

          Potvrzuji, že tolsi s tím měl problém i u Jirky Bílka a u jakéhokoliv jiného odchovance Sparty. Nicméně to nic nemění na tom, že ani ohledně Jirky, ani ohledně Pepy s ním nesouhlasím.

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        Danny67     před 7 lety 20.09.2017 19:46 |  
        2 0

        Souhlas, ted jsem to chtěl psát... Kdo by teda mel nosit pásku? Snad jen Necid, ten ve Slavii začínal snad úplně ze všech nejdřív...

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 20.09.2017 17:17 |  
      1 0

      Argumentovat, že mu něco ''do ruky nepatří'' není úplně správné. Pokud má na sobě sešívaný dres, tak s tím nemám žádný problém.
      Lidé také občas změní práci, ale to neznamená, že v té nové nemůžou kariérně růst a být třeba vedoucí svého oddělení. (reakce na kapitánskou pásku, kde ne vždy o ní rozhoduje trenér, ale samotní hráči)

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      dupy77     před 7 lety 20.09.2017 19:10 |  
      0 5

      Hloupý názor hloupého člověka

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        dupy77     před 7 lety 20.09.2017 19:13 |  
        1 1

        To samozřejmě platí na tosimira

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        Novasinho     před 7 lety 20.09.2017 20:36 |  
        3 0

        Tak je to jen slušně vyjádřený názor, ač s ním také příliš nesouhlasím, mě ale spíš přijde hloupé, hned takto hloupě urážet, jako si to udělal ty.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      JÁprvní     před 7 lety 22.09.2017 07:43 |  
      0 0

      " Kejvačky Tě nikam neposunou " říkal jeden můj kolega . S Tolsimirem nesouhlasím , ale oceňuji , že vystoupil s názorem o kterém mohl předpokládat , že bude hodně menšinový . Takže vlastně díky za to .
      PEPA10 NA HRAD ! :-))

  4. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    CubaCubicula     před 7 lety 20.09.2017 12:23 |  
    36 0

    Velmi dobré hodnocení, až na jednoho hráče - Ruslan Rotaň byl klíčový pro ovládnutí pole, dokonce si dovolím říci, že byl stejně klíčový a úspěšný jako Ngadeau a přihrávky nekazil, zatímco Michal byl někdy až dlouho na balóně a váhal s rozehrávkou, kterou mu pak snadno přečetl i tak slabý soupeř jakým byla Sparta. To Rotaň v tomhle byl jinde. Proto bych jim tu známku rozdělil na krásných 7 a 7. Naopak Van Burrenovi bych známku o stupeň snížil, jelikož to nebyl průměrný ligový výkon, možná jeho průměrný výkon, ale oproti spoluhráčům byl velmi slabý.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      Martin 58     před 7 lety 20.09.2017 12:35 |  
      22 0

      Pěkně jsi to vyjádřil. Ngadeu s Rotaněm působily jako jeden celek, který se podle potřeby roztahoval do hloubky i šířky. Navíc se hluboce skláním před Rotaňovou fyzickou připraveností. Bude mu za měsíc 36 let, ale na hřišti se pohybuje jako dvacetiletý. To je ohromný kontrast oproti Altintopovi a, bohužel, i Dannym.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      iwanowicz     před 7 lety 20.09.2017 14:03 |  
      7 0

      Meli to pekne rozdeleny, Ngadeu do souboju + Rotan posbirat pripadne odrazene mice a vykryvat prostory = dokonala symbioza. :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      celtix     před 7 lety 20.09.2017 14:19 |  
      5 3

      Ano van Buren podal horší výkon než jeho spoluhráči, ale na 4 bych to neviděl ani omylem. Jednou pokazil slibný protiútok a dvakrát se ukopl. Kromě toho přihrávky nekazil víc než jiní a byl platný v útoku. Já jsem dával nejnižší známku 6, protože úspěch v derby byl především zásluhou celého týmu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        PetCC     před 7 lety 20.09.2017 15:33 |  
        0 4

        Buren rozhodně nezahrál podprůměrně, svým důrazem rozbíjel hru Sparty, další hráč, který vyztužil naší obrannou fázi.
        Že to dopředu nešlo, to už je jiná věc.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    Virgil1956     před 7 lety 20.09.2017 12:23 |  
    19 0

    Výborné hodnocení, lépe bych to neoznámkoval a nenapsal :) Pár slov k Jugasovi. Nebyl jsem přímo jeho haterem, ale zpočátku sezóny jsem byl vždy nervózní, když se dostal k míči a měl rozehrát, nebo když začal lítat od hráče ke hráči, jak se tomu hezky říká, zmatkoval. A teď je vidět, co dělá absolutní důvěra od trenéra, který ho jednoznačně podržel, protože prostě věřil v jeho výkonnost. Zatímco my v diskuzích jsme posílali na jeho post Frydrycha nebo Ngadeua, případně i Bílka. Kdyby s tím JŠ začal točit, asi bychom neměli nejlepší obranu v lize, která zatím doatala jediný gól a ještě neregulérní.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      Hesmir (přítel SN)     před 7 lety 20.09.2017 14:37 |  
      4 0

      Ono na tom asi něco bude, že byl sám JŠ skvělý stoper... :) Co je u nás, máme stabilně výbornou obranu s Deliovsky fantastickým tandemem stoperů ;)

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      PetCC     před 7 lety 20.09.2017 15:38 |  
      3 0

      S Jugasem jsem neměl problém od začátku. U stopera, který svoje kvality dlouhodobě ukazoval už dřív, to bylo jen o sehrání a získání sebevědomí.
      Že není dokonalej, to je jasný. Ale ty nejpotřebnější vlastnosti na místo stopera má. Dobré čtení hry, důraz, zodpovědnost, to jsme potřebovali.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    Martin 58     před 7 lety 20.09.2017 12:29 |  
    18 0

    Alanore, dal jsi si sice načas, ale gratuluju k hodnocení. Na zápase jsem byl a pak jsem si ho dal ještě na compu ze záznamu. Souhlasím prakticky se vším, možná bych byl smířlivější k souboji Bořila s Ben Chaimem. To zatažení, velmi krátké, tam bylo, následně však Ben Chaim vrazil pravou ruku před Bořilova prsa a ten v reciproci svou levou ruku před něj a pak se Ben Chaim skácel jak podťatý. V kontextu toho, co stran stability BCH, Kadlec a Frýdek předváděli po celý zápas a dále v kontextu běžných "zádržných" fotbalových praktik, se nedivím rozhodčímu, že kartu nevytáhnul.
    Při pohledu z hlediště musím potvrdit preciznost Jugasova výkonu a hned následně Rotaňovu práci, která zdaleka tak nevynikla při pohledu na obrazovku. Ve středu s Ngadeuem vytvořil nepropustnou hráz a byl hodně aktivní i směrem dopředu, tady bych dal asi sedmičku, když mu prominu 2 nepřesná posunutí míče od brány.
    Naopak, v televizi jsem si uvědomil, kolik práce odvedl i Mick van Buren, i když měl špatná finální řešení.
    A znovu bych chtěl zdůraznit tu týmovost. Bylo to opravdu: Jeden za všechny, všichni za jednoho.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      Alanor (admin)     před 7 lety 20.09.2017 12:35 |  
      31 0

      Včera jsem obhajoval diplomku (úspěšně), proto to pozdější hodnocení.

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        Martin 58     před 7 lety 20.09.2017 12:37 |  
        4 0

        Gratuluje. Ale šponoval's nás. Už jsem si myslel, že procházíš celý zápas ve slow-motion pod lupou.

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        murena     před 7 lety 20.09.2017 12:46 |  
        3 0

        Gratuluji

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        Balvan86     před 7 lety 20.09.2017 13:09 |  
        2 0

        Gratulace.

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        smely (přítel SN)     před 7 lety 20.09.2017 13:46 |  
        10 0

        krom toho, ze jsem disgrafik, tak sem taky dislektik, takze sem puvodne cet "obskakoval diplomatku (uspesne) ..." , :-)) coz by jiste taky nemuselo bejt k zahozeni, zvlast pokud by to byla nejaka sikovna zabka...jinak pochopitelne gratulace...

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        milos2     před 7 lety 20.09.2017 13:54 |  
        3 0

        Gratulace a díky, že sis našel čas i během předpokládatelných oslav.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      iwanowicz     před 7 lety 20.09.2017 13:58 |  
      1 5

      Taky jsem byl nadsenej, jak Boril na zacatku prejel Kadlece a tim ho v podstate vymazal ze hriste, ale sportovne by jsme meli priznat, ze kdyz sahnul zezadu na Chaima, byla to podle pravidel jasna zluta karta, dokonala modelova situace. Muzeme hledat vymluvy, jako ze do nej Chaim taky strcil, nebo ze ochotne spadnul, ale v podstate to byl od Borila jasnej zkrat a mel jit jednoznacne do sprch. No k mymu poteseni ji rozhodci nevytahl a mohli jsme v klidu pokracovat v demolici soupere :).

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        PetCC     před 7 lety 20.09.2017 15:42 |  
        1 0

        Výmluvu si pro sebe hlavně našel rozhodčí. Protože ten mu kartu nedal.
        A musím říct, že to byla od Jílka odvaha, ale bylo jasně vidět, že nechce derby ovlivnit vyloučením.

        I tomu Costovi odpustil jednu jasnou žlutou. Jenže ten toho nenechal a fauloval často.
        Bořil snad neměl v zápase žádný jiný faul, mimo těch dvou zmiňovaných.

        • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

          dalislavista     před 7 lety 20.09.2017 17:14 |  
          1 0

          Tak Costa hlavně pořád držkoval, tu první dostal taky za kecy, ne za faul...

  7. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    daadyy     před 7 lety 20.09.2017 12:35 |  
    8 0

    Souhlas až na Bořila. Je pravda, že mohl být vyloučený, ale nebyl. A jeho hraniční zákroky totálně vymazaly bojovnost Sparty. V podstatě něco podobné, jako když Řepka onehdá přejel Vlčka a ten byl pak po celý zápas úplně neviditelný.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      japhy     před 7 lety 20.09.2017 12:53 |  
      15 0

      A zezadu sejmul Grajciara (?) a Bosák se už s Řepkou loučil, aby pak nevěděl, co říct na to, že dostal jen žlutou.
      Já těch momentů mám z derby v hlavě tolik, že je sudí budou muset řezat ještě pěkně dlouho, než mi jich bude líto. Pokud to je vůbec možné.

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        Novasinho     před 7 lety 20.09.2017 20:41 |  
        1 0

        Není to možné....

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      donford     před 7 lety 20.09.2017 13:38 |  
      1 0

      Ale i tak, nedal tenkrát Vlček naší jednou branku? Na 2:1? Hádám z hlavy.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      Maeden (přítel SN)     před 7 lety 20.09.2017 14:07 |  
      1 2

      Nebyl, ale mohl být :) . Už ten první zákrok byl "tmavě oranžový". Ten druhý na VK vidím pořád jako čistý, stažení Ben Chaima na žlutou bylo. I když zase - kdybychom po právu vedli 1:0, asi by do soubojů nechodil s takovým důrazem...
      Je potřeba si zjednat respekt, ale Jílek ho mohl bez debaty vyhodit.
      Stejně jako se mi nelíbily zákeřné prasárny Řepky (kde se vzala legenda o tomhle dobytkovi bez mozku, že je řízný, ale férový?) za přihlížení Milánka, kamaráda, tak by se mi nelíbila Slavia s touhle taktikou. Tvrdě, ale v rámci férovosti jsme např. hráli následující derby na Letné (podzim 2007), okopávali jsme Horvátha tak dlouho, že dostal červenou za oplácení. To beru. Taky jsem tady před mačem vesele mínusoval toho úzkostlivého baleťáka, co se rozčiloval, že nechceme uctivě nechávat Rosickému pět metrů široký špalír směrem k bráně jako Karviná. Tvrdost v soubojích ano, ale nemělo by to smrdět červenou nebo sádrou.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      zeleznik2     před 7 lety 20.09.2017 18:11 |  
      0 0

      Myslím, že vyhrává derby z podzimu 95 0:2, jasné dvě penalty(pro mne tři) na Poborského, Vágnera a Vávru a nepísknutá ani jedna p. Jirků...tohle nikdo už nepřekoná...

  8. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    Martin Platil     před 7 lety 20.09.2017 12:36 |  
    3 0

    Když Slavia nastoupila k výkopu druhého poločasu, tak nějak mi přišlo, že nějaký gól dáme a vyhrajeme. Prostě nějaká aura....

  9. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    Thane (přítel SN)     před 7 lety 20.09.2017 12:38 |  
    2 23

    S textem naprosto souhlasim jen bych polemizoval s jednou veci ktera se objevuje.
    Myslim si ze rozhodci skutecne rudochy poskodil a Boril mel jit ven uz po druhem zakroku na Kadlece. Beru ze to rozhodci nejspis ani nemohl videt ale to na tom nic nemeni. Souhlasil bych i s tim ze za tenhle zakrok bych Jilka nelyncoval a netrestal ale melo podle me padnout ze to faul byl.
    Jinak doufam ze tohle byl hrebicek do jeho rozhodcovske kariery protoze podal skutecne mimoradne mizerny vykon kterym jen podtrhl svou dlouhodobou vykonnost. Na podzim by se na hristi objevit kazdopadne nemel..

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      Martin Platil     před 7 lety 20.09.2017 12:41 |  
      19 0

      Problém byl v tom, že Kadlec se na zemi válil pořád. Zákrok jsem měl přímo před sebou a podle mě to bylo tělo na tělo. Když Bořil stáhnul Ben Chaima tak jsem se divil, že nešel ven. Ale po zákroku na Kadlece, to je nesmysl. Vždyť ani záběry v TV neprokázali, kdo tam byl dřív.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      japhy     před 7 lety 20.09.2017 12:57 |  
      2 0

      Jestli to rozhodčí nemohl vidět, tak to podle mě věc mění zcela zásadně. Asi i pro to mu to komise nevyčetla.

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        Thane (přítel SN)     před 7 lety 20.09.2017 13:00 |  
        1 8

        S tim taky problem nemam jen ze kdyz se ukazalo ze ho Boril podrazil tak to byl faul na zlutou a mel byt vyloucen tak to konstatovat..to je cely

        • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

          japhy     před 7 lety 20.09.2017 13:10 |  
          1 0

          No jo, ale kdo ho měl vyloučit? Teoreticky videorozhodčí.
          Stát se to zhruba před rokem, nepochybně by to byla Bořilova konečná.

          • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

            Thane (přítel SN)     před 7 lety 20.09.2017 17:40 |  
            0 1

            To je nepochopení..Mně jde jen o zpětné hodnocení ne o to co se stalo na hřišti..Když jsem to viděl na hřišti tak jsem si říkal ok a neměl jsem pocit že by v tomhle bodě sudí někoho poškodil. Když se pak pod lupou ukázalo že ho Bořil podkop tak bych jen konstatoval že to byl faul a měla být udělena žlutá. Nic víc nic míň...

        • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

          PetCC     před 7 lety 20.09.2017 15:47 |  
          4 0

          Jenže když běželi vedle sebe bok po boku, tak ho ani podrazit nemohl. Jak asi, aby to nebylo jasně vidět?

          Bořil ho normálně tělem odstavil a tak sebou Kadlec fláknul, aby si něco vymodlil.

          • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

            Thane (přítel SN)     před 7 lety 20.09.2017 17:42 |  
            0 1

            Pod tou lupou bylo vidět že první u balonu byl Kadlec a že ho Bořil nakop..
            Jasně vidět to nebylo protože kop do balonu i Kadlece byly skoro ve stejný moment..

  10. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    vojta     před 7 lety 20.09.2017 12:43 |  
    0 4

    ngadeu hral vyborne, ale osobne bych mu bod strhnul za tu ztratu tesne pred druhym golem, jit v takovy situaci do klicky je proste zkrat, to se na me nezlobte. jeste, ze to soucek uhasil

  11. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 20.09.2017 12:52 |  
    12 0

    Opět skvělé derby, jak při výhře na Spartě! Nasazení, sebevědomí a mimořádná dominance, za stavu 1:0 žádné zalezení, ale neustálý tlak a snaha o další gól, taková má být Slavia, takovou ji všichni budou milovat!! Teď to zopakovat ve Zlíně a nedat Plzni vydechnout, v každém zápase jezdit od první do poslední minuty!!
    Je to taky skvělá odpověď všem zoufalcům, kteří po nějaké remíze už hledali nového trenéra!!

  12. Jugas/MvB

    o-cab     před 7 lety 20.09.2017 13:00 |  
    12 2

    Jugas - posledni dejme tomu tri zapasy, pokud zrovna nerozehrava, hraje na urovni, na ktere jsem nikdy nemyslel, ze se muze po prvnich dvou mesicich u nas dostat. to, jak od nej odletavali spartani, to jsem se nevericne smal a radoval zaroven. zde nelze nez rict, ze to vypada, ze jsem se velice mylil, kdyz jsem rikal, ze na to nema. velka pochvala. uz bych ani nestavel africkou stoperskou dvojici a to je co rict:)

    MvB - snad jedine hodnoceni, kde hrube nesouhlasim. podle me vykon maximalne na 3. na co sahl, to skoncilo ztratou balonu nebo tak zabitym utokem, ze jsem xkrat vstaval a rval sproste veci. Mick ma rychlost a dokaze hrat tvrde, ale oproti hracum vedle sebe pusobi az tragicky neschopne kdykoli je v jeho okoli balon. navic zacal hrat sobecky aby vynikl golem a evidentne tim stve i svoje spoluhrace. zde si nemohu postesknout, ze na hostovani je Mingazov. ten ma vsechno co ma Mick plus techniku, dynamiku a nemusi za kazdou cenu vynikat na ukor tymu.

  13. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    japhy     před 7 lety 20.09.2017 13:01 |  
    3 1

    Když se zamyslím nad rozhodčím, přidám trochu spiklenecké teorie a stihomamu, tak mi vychází, že Jílek udělal naprosto všechno pro to, aby zápas skončil 0:0. Zadání splněno, penízky na cestě :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      Jachym     před 7 lety 20.09.2017 14:13 |  
      1 0

      A musel si donekonečna opakovat Škoda, Škoda, to je Škoda...:-))

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      heftyje (přítel SN)     před 7 lety 20.09.2017 16:42 |  
      0 0

      Já sem před zápasem Jílka potkal :D jak je takový ten vjezd na VIP parkoviště, tak jsem zrovna šel kolem a přijížděl Cayenne a z okýnka se ozvalo jen, já jsem dnešní rozhodčí, pusťte mě, dík... :)

  14. ...a tak to ma byt

    smely (přítel SN)     před 7 lety 20.09.2017 13:10 |  
    21 0

    zdravim vas pratele, nekolik dne jsem tu nebyl, protoze jsme byl znechucen tendencni , rekl bych az provokativne nesmyslnou kampani proti JSDVCD...jsem rad, ze tech par "pomatencu" dostalo padnou odpoved...
    Co se tyka derby, tak pro me osobne to byl uzasnej vecer, bavilo me to moc vcetne ty vyhecovany atmosfery. Skvelej Stoch, bajecnej Stoch, kanonyr Milan neprostupna zed MNN + RR, suverenni Sobol atd., zakrok Bori na VK v 9. minute - slast , na twiteru je z toho GIF a muzu rict , ze se to neokouka :-)))...a na zaver, videt TR10 zoufale klecet a vztekat se jak malej harant - k nezaplaceni.... Hosi dekujem, At zije Slavia Praha !!! ( dneska tipuju naky mladochy v zakladu Buchta, Vejvar...sem zvedavej a tesim se...)

    • Re: ...a tak to ma byt

      smely (přítel SN)     před 7 lety 20.09.2017 13:11 |  
      0 0

      *dnu.... jsem...atd...#disgrafik

    • Re: ...a tak to ma byt

      martyni (přítel SN)     před 7 lety 20.09.2017 15:26 |  
      1 0

      Ahoj, tos udelal dobře, ja to cet furt jsem se rozciloval:).

  15. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    bububu (přítel SN)     před 7 lety 20.09.2017 13:12 |  
    2 9

    Zvláštní hodnocení.

    Jugas 8 ani omylem! Dozadu si to odmakal perfektně, všechna čest, ale znovu se projevilo, že jakmile má s míčem provést cokoliv jiného než odevzat ho nejbližšímu spoluhráči, tak je bohužel nulový. Krásně se to projevilo v závěru prvního poločasu, kdy si řekl Laštůvkovi o míč z výkopu a pak ho zcela nesmyslně přihrál MNN, který byl v tu chvíli pressován 3 sparťany. Naštěstí z celé situace kvůli nešikovnosti soupeře rezultoval jen aut proti nám. Kvalitnější soupeř by ale takový kiks pravděpodobně potrestal. Deli tedy za mě podal minimálně o bod lepší výkon.

    Rovněž dát stejnou známku Hušbauerovi a Stochovi jako stoperské dvojici je také solidní úlet, ti dva na hřišti naprosto vyčnívali a dominovali.

    Jinak ovšem souhlas, kdy jindy dávat vysoké známky než po vyhraném derby.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      japhy     před 7 lety 20.09.2017 13:19 |  
      2 0

      Deli vyčníval úplně stejně. Jen v jiných činnostech.
      Jak jsem už někde psal, Jugas je s míčem na noze lehce nervózní, ale oproti zápasu s Bolkou je to o hodně lepší.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      o-cab     před 7 lety 20.09.2017 13:26 |  
      3 0

      Jugas rozehravka sice spatna, ale navrch absolutni prace dozadu a ve vzduchu (jiz ponekolikate) pridal par skluzu a odhozeni spartanu, za ktere jsem mu tu 8 stejne jako ve ctvrtek dal i ja:)

      porovnani s Delim nejsou zcela fer, oba jsou jini. podle me tvori dobrou dvojici. ale ano - az Deli odejde tak bude problem a to nejenom s ofenzivni/konstruktivni hrou stoperu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        Hesmir (přítel SN)     před 7 lety 20.09.2017 14:47 |  
        1 0

        Tak jestli Jarda zatřese prasátkem podobně jako u Dannyho, tak by tu mohl i zustat ne? :D

  16. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    Sešívaný     před 7 lety 20.09.2017 13:18 |  
    6 0

    Víceméně souhlasím. Jen Ngadeovi a Rotaňovi bych dal oběma po 7. Ngadeu příliš skřípala rozehrávka na to, aby mohl aspirovat na muže utkání. I Pepovi bych asi dal 7. Jako závěr super, ale rozhodně to nebylo jeho utkání. K jeho obhajobě je třeba říct, že se na něj sparťani zaměřili nejvíc a bránili ho nejtěsněji. Za mě je mužem zápasu Stoch. De facto přihrál na dva góly. Táhl hromadu našich akcí, měl rychlost, výdrž i techniku. IMHO v útočné fázi vyčníval nad všemi ostatními a nebál bych se mu dát 9. Druhým mužem zápasu je pro mě Deli, který byl opět suverénní a vypadá to, že má pozitivní vliv i na Jugase.

  17. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    sicilianbrno     před 7 lety 20.09.2017 13:23 |  
    2 6

    Su rad, ze si v úvodním shrnutí vyměnil nepřesnou citaci z předešlého článků o hodnoceni utkání, ze byl míč metr za čarou ( chapu, ze slovo metr zní vic užasneji, ze ten rozhodci musel byt slepej, nez pravdivejsich 40-50cm), a nahradil ho objektivnejsim "neuznali regulérní gol".
    Jinak skrz hodnoceni u Rotana bych volil 5-6, chybi ti tam napsána hrubka, kdy ve velkem vapně misto nakopu lajdacky namaže po zemi spartanovi ktery střílel z 20m na Laštuvku.
    Skodovi a Stochovi po 7, Laštuvka téměř bez prace za 6, jinak souhlasim, hezke hodnoceni.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      DF007     před 7 lety 20.09.2017 13:34 |  
      3 2

      Tak to jsi hodně přísnej. Poté, co v nejdůležitějším zápase vyhrajeme 3-0, dávat jen lehce nadprůměrné známky. Já jsem naopak oproti Alanorovi byl v průměru o jeden stupeň výše.

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        sicilianbrno     před 7 lety 20.09.2017 13:38 |  
        3 2

        Lehce nadprůměrné? Sedmi hráčům sem nechal znamku 7-8. ( jestli si dával vic, tak si snilek ne realista). Na celkovou úroveň zápasů ti to prijde malo?

        • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

          DF007     před 7 lety 20.09.2017 14:46 |  
          2 2

          Sorry, ale nedá mi to. Chápu, že v Brně jste týden co týden přesvědčováni, jak má vypadat fotbal a chápu, že se ti zdá vítězství nad Spartou ve velkém derby jen lehce nad průměrem. Čest Brnu :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

            sicilianbrno     před 7 lety 20.09.2017 16:05 |  
            0 3

            jestli to mělo být vtipný, tak to v praze moc humoru nemáte :-) Sám Alanor napsal, že prvnich 20min hluchý místo a celkove nadpruměrný výkon, ale ne heroický fantasticky jak si myslíš asi ty, aby si hodně hráčům dával devitky (usuzuju podle tve logiky co pišeš, že si dal o stupen výš jak Alanor). Chápu, že nejspíš máš plakátama hráčů polepený celý pokojík, ale zase se ten fanatismus nemá přehánět....já slavii fandím od 5ti let (tj. 27 let) , ale umím hodnotit racionálně,...

  18. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    Horacio11     před 7 lety 20.09.2017 13:30 |  
    19 0

    Když si porovnám Stocha za 1mil € a Ben Chaima za 3 mil € tak se musím smát. Vybornej nákup.

  19. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    DF007     před 7 lety 20.09.2017 13:31 |  
    7 2

    Už jsem byl nervózní, že hodnocení po derby nebude. Ale chápu, že obhajoba diplomky je o něco málo důležitější.
    Ale teď k věci. Pominu-li, že tradičně jsem o stupeň nad Alanorem, tak u jednoho hráče jsem zklamán. A to je, jak už zde psalo více přispěvatelů, Ruslan Rotaň. Odvedl naprosto dokonalou práci v defenzivě. Minimálně takovou jako MNN. K tomu byl směrem k bráně soupeře mnohem nebezpečnější. Zde mnohokrát zmiňované přihrávání dozadu bylo tentokrát vždy ku prospěch, nehledě na to, že jej bylo minimum. Statistiky navíc ukazují, že je tomu právě naopak a Ruslan měl nejvíce přihrávek na Miro Stocha, což znamená, že míč posouval vpřed. Já mu dal stejně jako MNN 8, a to jsem uvažoval, že bych ještě přidal, protože vymazat Rosického tímto způsobem, to už v lize neuvidíme. Rosický bude viditelnější i tehdy bude-li na tribuně zraněný.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      sicilianbrno     před 7 lety 20.09.2017 13:49 |  
      1 6

      Kdyz někomu dáš 8, tak by ten hráč neměl udělat docela velkou hrubku ve velkém vapně, kdy laksně namaže tomu jejich černouškovi na střelu z 20m...ale chapu, že je to tvuj oblíbenec a možná sis te situace nevšiml,za mě 5-6...

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        DF007     před 7 lety 20.09.2017 14:47 |  
        4 2

        Ale to víš, že jsem si toho všiml. Jen žiji v české realitě. Pokud by hráči nechybovali vůbec, tak by nehráli v naší milované Slavii, ale někde jinde. Stejně mi jeho výkon přišel výtečný.

        • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

          sicilianbrno     před 7 lety 20.09.2017 16:04 |  
          0 1

          jestli to mělo být vtipný, tak to v praze moc humoru nemáte :-) Sám Alanor napsal, že prvnich 20min hluchý místo a celkove nadpruměrný výkon, ale ne heroický fantasticky jak si myslíš asi ty, aby si hodně hráčům dával devitky (usuzuju podle tve logiky co pišeš, že si dal o stupen výš jak Alanor). Chápu, že nejspíš máš plakátama hráčů polepený celý pokojík, ale zase se ten fanatismus nemá přehánět....já slavii fandím od 5ti let (tj. 27 let) , ale umím hodnotit racionálně,...

          • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

            sicilianbrno     před 7 lety 20.09.2017 16:05 |  
            0 1

            to mělo být viz k tvymu prvnimu komentu

        • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

          sicilianbrno     před 7 lety 20.09.2017 16:06 |  
          0 1

          ...kdyby hráči nechybovali vubec, dostali by za ten výkon desítku...

  20. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    buzzkill     před 7 lety 20.09.2017 13:42 |  
    3 0

    sobol je snad krajní obránce, ne?

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      Alanor (admin)     před 7 lety 20.09.2017 14:16 |  
      1 0

      Samozřejmě, opravil jsem to.

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        buzzkill     před 7 lety 20.09.2017 21:11 |  
        0 1

        já už se lekal, že ho v redakci vnímáte stejně jako nějakej čas šilhavý :))

  21. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    Akuls     před 7 lety 20.09.2017 13:56 |  
    0 8

    Vzhledem k tomu, že nám úspěch přinesl hlavně skvělý týmový a taktický výkon, tak se mi zdá hodnocení některých jednotlivců tentokrát v porovnání s jinými zápasy hodně vysoké. Ale šlo o derby, hráči zařadili nejen 5-ku, ale často i 6-ku, tak si to za bojovnost zaslouží. Zastat se chci Bořila. Podle mne si na něj Ben Chaim ani nekopl. První zákrok na Kadlece vypadal hrůzostrašně hlavně proto, že Kadlec je tintítko a byl v plném běhu. Druhý zákrok Alanor skvěle popsal, ale chci k tomu ještě dodat, že Bořil tahal kaštany z ohně za jiné. Při rozích jistil zadek Bořil, Hušbauer a Rotaň. Hušbauer nastřelil prvního hráče, který mu stál v cestě a Rotaň svůj prostor opustil úplně. Mimochodem Ruslan byl tentokrát hodně nenápadný a jako zkušený hráč občas soupeři trestuhodně namazal. Souhlasím s názorem Siegla a Kozla ve studiu, že Souček by byl na jeho místě platnější. Třetí faul Bořila byl jeho typický, on ctí zásadu, že fotbal je hra malých faulů, které se většinou nepískají. Často se pomůže drobným vražením či přidržením soupeře, ale netahal soupeře za dres ani za ruku, za což jak říká expert Hlen je taxativně žlutá. Kdyby nebylo předchozích momentů a zpomalených televizních záběrů, tak nikdo ani nepípnul. Takže Bořilovi bych dal 6-ku, aby tak byl jako výkon v relaci s hodnocením naších osmičkářů. To samé bych navrhoval u MvB. Na zápas jsem se znovu podíval a jeho výkon nebyl tak špatný (nakonec to ve svém slovním hodnocení konstatuje i Alanor). Naopak o stupeň horší známku bych dal Zmrhalovi, u něj totiž není co hodnotit, za 30 minut se nepotkal s míčem (stejné 5-ky dostává i Laštůvka když na něj nic nejde). I z toho je ale vidět, že to měl MvB téžké, protože se po pravé straně po jeho odchodu už nehrálo vůbec. Bořil tentokrát dával přednost obranné fázi, MvB mu v tom vydatně pomáhal, ale na ofenzivu byl dost sám. Přesto se do několika nebezpečných akcí dostal i když se neprosadil. Není to sice žádný bourák, ale Stoch, Zmrhal i Danny jsou lepší nalevo a Sýkora v současné formě neobejde, resp. neuteče ani bábě s nůší.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      Martin 58     před 7 lety 20.09.2017 14:22 |  
      8 1

      Luboš Kozel, jakkoliv mně byl sympatický, měl možnost své názory a vnímání fotbalu předvést ve Slavii v praxi, ale zaleknul se toho. Horsta Siegla za nějakého odborníka nepovažuji.
      Už jsem to zmínil v předcházejícím komentáři, že pohled na obrazovku byl v porovnání s přímým pohledem na hřiště, z 18-té řady u středu velmi odlišný. Tam bylo Rotaně plné hřiště a má olbřimí zásluhu na tom, že jsme v zápase dominovali.

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        Akuls     před 7 lety 20.09.2017 14:47 |  
        0 8

        Zápas jsem viděl v reálu i ze známu v T.V. a mohu říct, že jsem to viděl stejně, pouze u T.V. to bylo ve větším klidu. Jinak si myslím, že Siegl a Kozel fotbalu rozumí minimálně tak jako my tady. Na Rotaňovi a občas i Hušbauerovi se mi nelíbil jejich alibismus, že oni, jako konstruktivní hráči, nechali rozehravku, hlavně v prvním poločase, na "rozbíječi" MNN, který také několikrát napálil balon sice kolmo dopředu, ale hluboko do země nikoho. Asi si nechtějí kazit své statistiky přesných a nepřesných přihrávek. Stejně je na tom často i Deli, kterému nezbývá, když se mu nikdo nenabídne, vzít rozehravku (ale spíše jen nákop) na sebe. A to ACS bránila až od půlky.

  22. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    bramburek (přítel SN)     před 7 lety 20.09.2017 14:09 |  
    13 2

    Bořil minimálně za 7, to byl perfektní odbojovanej zápas, takhle by to mělo v derby vypadat... a to jak toho sralťanskýho troubu roztočil jak na kolotoči, to byla taková třešnička na dortu, a pro další vývoj zápasu dost podstatná záležitost. Skoro vždy nám tohle dělali bolševici, viz Řepka apod., teď jim Béřa dal jasně najevo, že se jich nebojíme a kdo že v zápase bude dominovat a tahat za delší konec

    Rotaň taky minimálně 7, hodně dobrej výkon, a velmi důležitej hráč pro ovládnutí středu hřiště a vymazání Rosickýho

    van Buren za 4, bohužel nejslabší článek sestavy, skoro všechny akce u něj skončily, řešení finálních šancí tristní, rozdíl v kvalitě oproti Stochovi byl do očí bijicí

  23. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    Ados     před 7 lety 20.09.2017 14:18 |  
    7 0

    Toto derby bylo jedno z nejlepších, na kterých jsem byl. Super atmosféra, dominantní hra a naprosto ztrápená sparta (není nic lepšího, než je vidět na kolenou).
    Naprosto dokonalý týmový výkon a známky od Alanora jsou myslím přesné. Možná bych o jeden stupeň zvedl Rotaňovi, protože on má velký podíl na vymazání opěvovaného "Mozarta".
    Zároveň bych chtěl pochválit Jugase, kterého jsem tady několikrát kritizoval a myslím, že právem za jeho rozehru. Jeho výkon v derby byl kvalitní a snad se mu zvýšeným sebevědomím bude i více dařit hra s míčem a ne pouze boření útoků, ve kterém vyniká ze všeho nejvíc.

  24. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    TSeguinTS     před 7 lety 20.09.2017 14:20 |  
    5 0

    Z mé strany je určitě namístě omluvit se Míšovi NgNg. Po zápase jsem psal, že se mi nelíbil. Byl to můj dojem založený především na ztrátách míčů, kterých se dopouštěl. Po shlédnutí záznamu už svůj postoj nechápu, směrem dozadu měl úplně všechno. Na mou obranu však v tv nebyl vidět jeho námaz z 65. minuty, který vedl k té - dle italových slov - šanci, která mohla zvrátit utkání, ve které rosický nedosáhl na míč a sám skončil v bráně. Ngadeu výkon ale opravdu na 8, super dominantní, skálopevnej.

  25. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    dauby     před 7 lety 20.09.2017 14:24 |  
    9 6

    S hodnocením souhlas, ovšem s jednou podstatnou výjimkou, a tou je Mick van Buren. Ten určitě nezahrál průměrně, ale hluboce podprůměrně, a to již poněkolikáté. Dal jen mu známku 3. Byl prostě špatný, nenacentruje, nedostane se do zakončení, zbrzdí každou akci a směrem dozadu obraně taky moc nepomáhá. Nejlepším hráčem byl Stoch, v obraně se mi mimořádně líbil (už podruhé) Jugas.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      PetCC     před 7 lety 20.09.2017 15:54 |  
      2 3

      No a já se zase v záznamu divil kolik van Buren zastavil svým otravováním rychlých akcí soupeře a donutil je hrát to zpátky.

  26. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    iwanowicz     před 7 lety 20.09.2017 14:35 |  
    6 3

    Hodnoceni super, po zhlednuti zaznamu bych asi pridal bod Stochovi. Do posledni minuty ve sprintu, jak pri presingu, tak pri nabihani do volnych prostoru, neustale chtel hrat, vynikajici strelba z dalky, narazecky, proste ohromna kvalita. Derby mu sedlo a byl to podle me nas nejlepsi hrac. Podle me bude mit Danny velkej problem dostat se zpatky do sestavy, i kdyz bude zdravej, bo i kdyz je tu stale povazovan za vybornyho hrace, me v zadnym zapase nepresvedcil.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      Martin 58     před 7 lety 20.09.2017 14:51 |  
      6 3

      Musím Tě podpořit. Úloha jakéhosi volného ofenzivního hráče, do které se Danny obsadil, je už v dnešním fotbale velmi vyjímečná a je určena pro tak vyjímečné bouráky jako je Messi. Musí však bezezbytku být vyvážena extrémní přidanou hodnotou (gólovými přihrávkami a góly), která kompenzuje neúčast na defenzívě (přičemž ani v tomhle není Messi úplně pasivní).
      To jsme se od Dannyho, bohužel, nedočkali. Naopak mužstvo má, podle mého názoru, problémy s poziční hrou, když se Danny dle vlastní vůle pohybuje křížem krážem po hřišti, což mu spíše ubírá sil, kterých nemá nastřádáno tolik jako například Rotaň.
      I takový Rosický se v tomto derby, kdy prakticky vůbec nebránil a směrem dopředu, vzhledem ke skvěle se pohybující dvojici Nagadeu/Rotaň, nic nepředvedl, se na vlastní kůži přesvědčil, že česká liga je v soubojích dosti urputná, a že bez špičkové fyzické kondice, kterou v takovém věku nemůžete nabýt pár tréninky po zranění (vím to, dělal jsem leta atletiku, běhy), nebude moci uplatnit své kreativní dovednosti.

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        bramburek (přítel SN)     před 7 lety 20.09.2017 15:04 |  
        8 3

        jsem přesvědčenej, že vám všem těmhle škarohlídům, Danny ještě vytře zrak...

        takovýhle kvalitních hráčů s takovým fotbalovým myšlením a kopací technikou, na českých trávnících moc nehrálo, a ještě jsou schopni někteří jedinci nad ním ohrnovat nos, nechápu...

        • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

          iwanowicz     před 7 lety 20.09.2017 15:38 |  
          7 3

          Ajajaj, jako ze kdyz tady v diskuzi pokritizujem Dannyho a jeho nedostatky, tak jsme hned skarohlidi? :) Ja se opravdu tesim, az mi nejakym svym vykonem vytre zrak. Zatim se tak nestalo a az to prijde budu nadsenej. Zato Stoch ted predvedl vykon, kterej zavrel pusu vsem jeho odpurcum, a az se podobne skvelym vykonem predvede Danny, s chuti mu zatleskam a vychvalim do nebe. :)

        • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

          bububu (přítel SN)     před 7 lety 20.09.2017 15:48 |  
          7 3

          To je sice všechno náramně hezké, ale je zde nějaký reálný přínos? Má to smysl s ohledem na vynaložené náklady? Z hlediska kvality, fotbalového myšlení a kopací techniky ligu převyšovali např. i Boudjemaa nebo Kenia, a jejich přínos naší hře byl z nejrůznějších příčin zoufale malý.

          Trošku se tu projevuje syndrom drahé posily, něco podobného tu bylo vloni touhle dobou s GvK. Lidé mají obecně pocit, že když je něco drahé, musí to být adekvátní ceně. Ono to tak ale v realitě nezřídka vůbec tak není, a tím méně ve fotbale.

          Já neříkám, že Danny hraje špatně, ale zjevně naděje zde do něj vkládané zatím vůbec nenaplnil. Samotná kapitola je pak Altintop, tam je to vyložený propadák. Když se podívám, jak hraje Stoch, tak do budoucna bych jednoznačně vynakládal peníze právě za takové hráče na úkor hvězd za zenitem.

        • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

          Martin 58     před 7 lety 20.09.2017 15:51 |  
          1 3

          Nemyslím, že jsem škarohlíd, ale raději bych viděl Dannyho na pevné pozici, a to by spíš musel být podhrot, protože záloha musí fungovat tak, jak hrála proti Spartě. Myslím, že i u takového Van Burena bylo v tomhle utkání důležitější to, jakým způsobem se věnoval aktivní defenzivě, a to přiznávám, že jsem si to uvědomil až při shlédnutí záznamu.
          Ta záloha byla naprosto kompaktní a určovala ráz utkání. Nevím, jestli je škarohlídství, když si myslím, že v takové záloze nyní Danny místo nemá, pominu-li to, že místo v ní nemá ani takový vlčák jako je současný Souček...

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        smely (přítel SN)     před 7 lety 20.09.2017 15:17 |  
        2 0

        kdyz je rec o Rosickym, nevim jestli jste si vsimli, ale on se vubec nerozcvicoval s tymem, nedelal s nima zadny cviceni jen tam tak vyklusaval s balonem, docela zvlastni, pominu-li, ze RB se vubec dost malo rozhejbavali, oproti nasim to bylo dost lazo-plazo...taky tak podle toho hrali...

        • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

          PetCC     před 7 lety 20.09.2017 15:58 |  
          1 0

          No na to jsem přišel taky, čím je člověk starší, tím je větší pravděpodobnost, že si něco udělá při rozcvičování :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        iwanowicz     před 7 lety 20.09.2017 15:28 |  
        5 2

        :) Dik, me teda hlavne na Dannym zarazilo, kolik mel kazdej zapas nepresnosti, na to jaky to ma byt player. Sice se snazil davat hodne z prvni prekvapivy nahravky, ty zablesky geniality tam asi jsou, ale opravdu casto tyhle pokusy koncily v autu, nebo byly nepresny a uz jsme se k mici nedostali. V podstate v mych ocich takhle "zadrbal" spoustu utoku + to, ze ani nezasprintuje a dozadu jen vyklusava.. Kdyby tak nekazil, asi by byl prospesnej, ale s touhle jeho vykonosti radsi uvidim na hristi hrace jako Zmrhal, Sykora, Hromada, ktery to tam tvrde odmakaj, a muzeme je pripadne v budoucnu prodat a zpenezit.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      donford     před 7 lety 20.09.2017 15:26 |  
      4 0

      Víte, co je zajímavé? Proti Maccabi nechal na střídačce JŠ několik hráčů, se kterými počítal proti Spartě, aby byli odpočatí a šli s vervou do derby. Naopak proti Maccabi hráli Sobol a Stoch. A ti potom zase hráli i proti Spartě. A výborně a hlavně vydrželi celý zápas v nejvyšším tempu. Takže usuzuji, že naši zvládnou 2 zápasy v týdnu dobře a že jsou fyzicky dobře připraveni. Naopak u Plzně jsem si všiml, že jak proti Rumunům, tak proti Zlínu ve 2. půli dost odpadali a šlapali vodu.

  27. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    martyni (přítel SN)     před 7 lety 20.09.2017 15:34 |  
    2 2

    S hodnocenim souhlas! Mozna bych bod ubral u Sobola, pac ten Biabiani nebo jak se jmenuje mu utek dvakrát, poprvé nastesti nedoskocil na centr, to mohla bejt velka sance. Byly to dve nejnebezpecnejsi akce a obe přes Eduarda, mel by si na to dat bacha. Jinak dopředu ovšem hral super, to zas jo. Jediny dva, komu zapas nesedl, byli skutecne Boril a MvB, ze by se Bora skutence lip cejtil nalevo? :))))

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      bramburek (přítel SN)     před 7 lety 20.09.2017 16:11 |  
      3 0

      v čem to Bořilovi nesedlo? co to povídáš prosim tebe...

      takhle perfektně odehrát a odjezdit derby, by mělo bejt zářným příkladem pro všechny... to je přesně to, jak se derby má hrát, což se v minulosti častokrát nedělo... ohromný nasazení, bojovnost, strhnout mančaft, než mužstvo nějakých leklých ryb... za mě Bořilovi jen palec nahoru

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        martyni (přítel SN)     před 7 lety 20.09.2017 17:08 |  
        1 0

        No po zluty karte volil dvakrát hodne riskantni reseni a v soubojích byl pozde, po tom faulu na Ben Chaima fakt mohl jit ven, ačkoliv bych to spis hodnotil tak, ze rozhodci projevil cit pro hru, když mu ji nedal:). Ale ty cerveny bychom se divit nemuseli a pak by jeho hodnoceni bylo ko Ani dopředu mi tentokrát neprisel vyrazny. Bojovnost ano, ta byla prikladna.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      Fačín     před 7 lety 20.09.2017 16:31 |  
      0 1

      Myslím, že ano, že Bořil si je vlevo o něco málo jistější. Mírně to vyplývá i z jednoho jeho nedávného rozhovoru (tuším v Poločase?).

  28. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    Obr     před 7 lety 20.09.2017 15:39 |  
    4 2

    Ja si myslim, ze 6 Roranovi je malo. Hlavne v prvni puli hral skvele a byl jednom z hlavnich duvodu, proc Sralta nedokazala od stoperu poradne rozehrat. Vyborne vykryval prostor a spolu s Ngadeu vymazal ze hry Rosickyho a Mandjecka.

  29. Úlet

    pinochet     před 7 lety 20.09.2017 15:45 |  
    4 4

    Asi jako mnoha dalším mi přijde stejná výše známky pro Bořila a MvB jako úlet. Nemám tím ale na mysli, že by Bořil dostal neoprávněně nízkou známku: svými fauly hodně ohrožoval vítězství Slávie, ale známka pro MvB mi přijde hoodně milosrdná. Začínám si myslet, že bylo chybou, že zůstal. Zůstat měl tecl, který svoje schopnosti kolo co kolo potvrzuje v Jablonci.

    • Re: Úlet

      Jachym     před 7 lety 20.09.2017 15:50 |  
      4 0

      To máš těžké takto zpětně hodnotit. Tecl hraje v Jablonci na hrotu, pod daleko menším tlakem a v týmu s daleko menšími ambicemi. A Mick zářil v přípravě, což korunoval výborným výkonem v generálce proti velmi kvalitnímu soupeři. A když nastoupil v útoku proti Boleslavi, ukázal, že i góly dávat umí.

      • Re: Úlet

        Martin 58     před 7 lety 20.09.2017 15:54 |  
        2 2

        Naprostý souhlas. Rozhodně bych ho nevyměnil za Škoďáka.

    • Re: Úlet

      sicilianbrno     před 7 lety 20.09.2017 16:08 |  
      2 0

      Nemužeš posuzovat tecla jako utočníka a Tecla u nás jako krajniho záložníka. Jelikož by u nás plnil pozici č. 3 společne s Murisem, tak by tech golu asi dal težko tolik jako v Jablonci

  30. Hodnocení Slávistů

    pinochet     před 7 lety 20.09.2017 15:53 |  
    15 0

    Ještě jsem zapomněl: je zajímavé, že mi kolo co kolo jako nejlépe odpovídající realitě přijde hodnocení nás všech, co hlasujeme. Suverénně nejhorší je naopak hodnocení ve Sportu, kde po 7. kolech podle něj nemá Slávia vůbec nikoho v nejlepší sestavě, ba ani se jí žádný Slávista neblíží. Ani Obránci, kteří zatím nedovolili soupeřům dát regulérní gól! Korunou všeho je pak Hušbyho 43. místo mezi záložníky. To je ale snad z hráčů Slávie nejlepší. Fakt komedie.

    • Re: Hodnocení Slávistů

      PetCC     před 7 lety 20.09.2017 16:01 |  
      2 0

      No pokud si chceš něco o hráčích objektivního zjistit, tak si radši projdi statistiky na webu ligy, než hodnocení poloamatérů se Sportu.

  31. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 20.09.2017 15:59 |  
    7 0

    Mám malou připomínku k webmasterům - dnes se hraje pohár s Třincem, chápu, že je to okrajová soutěž, ale možná samostatný článeček s krátkým avízem by si to stejně zasloužilo. Už takhle mám velkou obavu, že se nás tam dneska moc nesejde...

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      PetCC     před 7 lety 20.09.2017 16:05 |  
      0 0

      No jo, vlastně kvůli tomu jsem tady.
      Docela mi schází informace, kteří hráči jsou zranění a nebudou hrát.

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        smely (přítel SN)     před 7 lety 20.09.2017 16:27 |  
        1 2

        Kovar - Fryda, Bilek,Jugas, Flo - Soucek, Hromada - Sykora, Danny,Zmrhal-Necid bych to dal ja...

        • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

          sicilianbrno     před 7 lety 20.09.2017 16:52 |  
          0 3

          Za mě:
          Kovář-Frýda, Bílek, Souček, Flo- Zmrhal, Hromada, Altintop, Sýkora- Muris, Necid. V talentech našich se neorientuju, koho vše máme na soupisce, tak bych jednoho do základu případně nasadil...

          • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

            sicilianbrno     před 7 lety 20.09.2017 18:09 |  
            0 0

            z 11 hráčů jsem netreil jen jednoho (Altintop)...očekávám 4:0

  32. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    Fačín     před 7 lety 20.09.2017 16:03 |  
    5 1

    Hodnocení tentokrát jen stručné, nicméně výstižné. Hušbauer, Stoch, Deli, jasně, to byly vskutku špičkové výkony. Ale hráčem zápasu pro mě byl jednoznačně Ruslan Rotaň. Po několikerém shlédnutí zápasu ze záznamu musím říct, že střed hřiště vyplnil především on. Ano, Ngadeu je víc vidět při bránění, Hušbauer při zakládání útoků. Ale Rotaň byl snad u každého souboje uprostřed hřiště, kdokoliv potřeboval pomoci, on tam byl aby zdvojil hráče nebo aby byl alespoň nablízku pro přihrávku. Fyzicky neodcházel (v jeho věku obdivuhodné), nehrál příliš tvrdě ani měkce, no prostě prvotřídní výkon. U mě dostal jednoznačnou 10.

    A dnes již se soustředit na Třinec, nepřipustit žádnou blamáž. Vzhledem k tomu, že od derby uběhli teprve 3 dny, navíc proběhla i oslava s vedením, předpokládám, že vyběhne sestava z dosavadních náhradníků.

    Takže jak by to mohlo vypadat:
    Kovář - Sobol, Frydrych, Bílek, Flo - Souček, Hromada - Sýkora, Altintop, Zmrhal - Mešanovič.

    Ještě bychom mohli hrát na dva útočníky Mešanovič - Necid, ale to by vypadl ze středu hřiště jeden z dvojice Souček, Hromada a to jsi nejsem jist, jestli by to ten druhý, co by v sestavě zůstal, zvládl oběhat uprostřed s Altintopem. Třinec nejsou úplní nazdárci, druhou ligu rozjeli soidně, jsou schopní dávat góly, takže prosím rozhodně nepodcenit.¨

    Také je samozřejmě alternativa nechat odpočinout i Sobola, napravo by tak putoval Frydrych a do základu nejspíš na stopera Jugas.

    A na lavičku by se mohl dostat třeba i někdo z juniorky, kdo podává kvalitní výkony. To by nám jistě objasnil Pavel Řehák. Nebo chodíte tu někdo pravidelně na juniorku? S tím vlastně souvisí i můj dotaz, juniorka hrává své zápasy kde? Případně permanentka do Edenu na tyto zápasy platí či nikoliv?

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        Fačín     před 7 lety 20.09.2017 16:33 |  
        0 1

        Děkuji za odpověď..Ale je to teda úplně druhá strana Prahy:(

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      PetCC     před 7 lety 20.09.2017 16:10 |  
      0 0

      Sestava, co jsem si zkusmo napsal po derby, se mi moc neliší.
      Otázka je opravdu jen to, kdo je zraněn. Nevím, jak je na tom třeba Švento.

      A vzhledem k tomu, že juniorka hrála už v neděli, tak tam možná nějaké překvapení bude.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      Jožin     před 7 lety 20.09.2017 16:41 |  
      5 0

      Souhlas s tím že Rotan je neviditelný, když si to pustíš ze záznamu tak podle mne a jak píšeš jeden z nejlepších ,jestli ne vůbec nejlepší a to není jen tento zápas když nehrál tak ho nikdo nenahradil a ten jeden blbý zasah před golem nic neříká o jeho kvalitách moc dobrý!!!

  33. Ruslan

    Fulham     před 7 lety 20.09.2017 16:07 |  
    11 0

    Jen malá poznámka k několika málo názorům, že Ruslan hraje alibisticky. Ve Sportu byla grafika kdo komu nahrával - jestli si to pamatuju správně, tak RR 21x dopředu na Mira. Což nemůže být náhoda, ale zadání JŠ jak se vyloupat že středu pole.

    • Re: Ruslan

      PetCC     před 7 lety 20.09.2017 16:12 |  
      11 0

      Mě přijde, že Rotaň dokáže velmi dobře odhadnout, jestli se dá přihrát dopředu, nebo ne. Není to alibistický.

      • Re: Ruslan

        vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 20.09.2017 17:11 |  
        3 0

        Podle mě by měl mít jednoznačně v hodnocení 7 jeho celkem nenápadná,ale neunavná hra ve středu pole prakitcky vygumovala rosu a spol.Jinak s hodnocením souhlas.Ne nadarmo hraje v repre UA do dnes.

    • Re: Ruslan

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 20.09.2017 17:13 |  
      0 2

      Pokud jsme oba viděli stejnou grafiku, tak to není směr pouze Rotaň -> Stoch, ale i Stoch -> Rotaň.

  34. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    carfi-sks (přítel SN)     před 7 lety 20.09.2017 16:19 |  
    4 0

    Stoch neskutečnej, líbí se mi i jak zpracovává balon při své výšce, jen tak dál , ono to tam začně i padat !

  35. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    zeleznik2     před 7 lety 20.09.2017 17:19 |  
    0 0

    Bóřa 4, jinak souhlas. Porazila se Sparta, takže známky musí být vysoké.

  36. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    zeleznik2     před 7 lety 20.09.2017 17:24 |  
    2 0

    Ještě přidávám pro srovnání hodnocení idnes 1 - nejlepší, 5- nejhorší:

    Sestavy:
    J. Laštůvka (2,5) - J. Bořil (3,5), J. Jugas (1,5), S. Deli (1,5), E. Sobol (2) - M. Van Buren (3) (71. J. Zmrhal), M. Ngadeu Ngadjui (2), J. Hušbauer (1), R. Rotan (3) (90. T. Souček), M. Stoch (1) - M. Škoda (1) (86. T. Necid)

    Sestavy:
    M. Dúbravka (2) - O. Zahustel (4), L. Mareček (4), N. Costa (5), Michal Kadlec (4) - T. Ben Chaim (4,5) (74. J. Šural), G. Mandjeck (4,5), T. Rosický (3) (79. D. Lafata), M. Frýdek (4), J. Biabiany (4,5) (83. M. Sáček) - Václav Kadlec (3,5)

    jaký to rozdíl proti Spartu, daleko objektivnější hodnocení..

  37. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    Faris (přítel SN)     před 7 lety 20.09.2017 17:44 |  
    6 2

    Strašně tu dostává naloženo Buren, zápas jsem si pustil ještě dvakrát (po derby jsem onemocněl, tak je to moje medicína) a ačkoliv na stadionu jsem z něj docela kvetl, tak ze záznamu to vyloženě propadák nebyl. Ano, měl tam po půli dvě střely z ketegorie mladších žáčků, ale jinak dva super centry do téměř golových šancí, v kombinaci si to dával taky pěkně (krom té cca 65 minuty, kdy zadrbal protiútok). Takže Alanorova 5 je docela v pořádku.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      celtix     před 7 lety 20.09.2017 18:01 |  
      2 2

      Konečně někdo, kdo to vidí jako já.

  38. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    afro     před 7 lety 20.09.2017 18:06 |  
    4 0

    Ja mam k tomu dost ambivalentni postoj. Kdyz k nam Husbauer prichazel, tak jsem si rikal, ze je sice rudej, ale kvalitni zaloznik, ktery nam chybel a z tehdejsiho kadru Sparty jeden z mala sympataku. Po prichodu si na nic nehral, prikladne bojuje a nevidel jsem ho "neodjezdit" zapas.
    Kdyz hral poprve s kapitanskou paskou, pripadalo mi to divne, ale ted se to tak nejak nabizelo a potupa rudejch byla dokonana.
    Spis mne trochu vadilo, jak to dal bez tech pauz, jak tu jiz nekdo zminoval, kdy je krasne slysitelne echo.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      afro     před 7 lety 20.09.2017 18:07 |  
      0 0

      To byla odpoved tolsimirovi...

  39. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    Novasinho     před 7 lety 20.09.2017 20:25 |  
    3 0

    Máš naprostou pravdu, něco podobného jsem chtěl napsat. Pro mě do očí bíjící je hlavně hodnocení Michaela NN, živě v Edenu mi připadal jeho výkon neskutečně dominantní, ta jaho síla, úplná bomba, ač se mu občas nepovedla rozehrávka a pak si druhý den přečtu, že byl průměrný a že nějakej Mandjeck byl vlastně lepší, no a třeba MvB byl o dost horší než naprosto tragickej Frýdek... Asi byli na jiném zápase nebo nevím. Alanore tvé hodnocení je naprosto správné. Líbilo se mi také, co si napsal o Kubovi, také jsem měl z jeho výkonu konečně skvělý pocit!

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      Novasinho     před 7 lety 20.09.2017 20:27 |  
      0 0

      To byla reakce na Alanora hned ve druhém vlákně a k hodnocení ve sportu, nějak mi to odskočilo :-)

  40. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    RaskarKapak     před 7 lety 21.09.2017 19:06 |  
    0 0

    Dobrý den,

    dostal jsem se do těžké životní situace a věřím, že tu najdu potřebnou podporu.

    Svůj problém, budu sdílet pouze tady. Mezi posledními, kteří mi zbyli. Mezi posledními Slávisty. Celý svůj život jsem velkým fanouškem Slavie, na stadionu jsem chyběl málokdy, čas, peníze, nic pro mě nebylo problémem. Bohužel.. v poslední době se v mém životě spousta věcí změnila a já potřebuji akutní pomoc. Těm, kteří mi pomohou budu na vždy vděční a snad vám to časem vrátím.

    Před několika lety mi postupně zemřeli rodiče, před měsícem manželka s dcerou. To co zažívám je otřesné a těžko se s tím vyrovnávám. Smrt blízkých nechce zažít nikdo, Bohužel pro mne to znamená i spoustu dalších nepříjemností...Mám dům na hypotéku, auto na liesing a další úvěry. Já sám ze svého platu nejsem schopen toto udržet, nechci jít do vězení. Pracuji již 30 let, živým se rukama, ale pořádně. Rád bych si tu požádal o peníze, na splacení všech dluhů a vyplacení z půjček. V blízké době se budu stěhovat, auto si ale musím nechat. Sám už situaci nezvládám a nemám nikoho, kdo by mi pomohl nemám.

    Proto Vás žádám o podporu, kdyby se našel někdo, kdo by mi byl ochoten pomoci, ať se ozve na podporme@seznam.cz

    Díky moc a držte mi prosím palce...