Evropská liga

Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

Nevyšla sice Liga mistrů, i tak však Slavii čekají zajímaví evropští soupeři v rámci Evropské ligy. Tím prvním bude izraelské Maccabi, tedy soupeř, který vyřadil před dvěma lety Viktorii Plzeň. Zápas začíná v 19:00 a bude ho přenášet kanál Nova Sport 1.

Slavia předvedla o víkendu další spíše nevýrazný výkon, který sice přinesl nakonec poměrně dost šancí, ale to spíše až v jeho samotném závěru, kdy už nováček z Olomouce mlel z posledního. Sešívaní po remíze ztrácejí již 6 bodů na vedoucí Plzeň, což je ztráta po 6 kolech poměrně značná. A protože již v neděli nás čeká velké pražské derby, měl trenér Šilhavý poměrně zamotanou hlavu s tím, jak vyřešit dvojboj Evropská liga x liga, když už by nebylo úplně dobré v lize ztratit nějaký ten bod. Soudě dle vyjádření na tiskové konferenci se nakonec rozhodl, že několik hráčů zítra pošetří. Otázkou je, zda se mu to nevymstí.

Maccabi Tel Aviv je totiž nejúspěšnějším izraelským fotbalovým týmem hned s 21 mistrovskými tituly a současný vicemistr. Pravda, mnohem známějším je sesterský klub, který namísto střílení míče do sítě preferuje prohazovaní obročkou (basketbalové Maccabi například před 4 lety vyhrálo Euroligu - obdobu fotbalové Ligy mistrů), avšak ani našeho nadcházejícího soupeře nelze podceňovat. Namísto dvojzápasu s Plzní, který již byl pravda před nějakou dobou (2 roky ve fotbale jsou hodně, vidíme to ostatně na Slavii, která se celá proměnila) bych vypíchl spíše dva zápasy, které odehrála loni Sparta s konkurenčním Hapoelem Beer Sheva. Pravda, Sparta si v těchto dvou zápasech připsala 4 body, ale hlavně v prvním zápase hraném v Izraeli se projevilo, že technika hráčům soupeře jednoznačně nechybí. Přiznám se pak, že nejsem určitě odborník na izraelský fotbal a je možné, že Maccabi vyznává něco úplně jiného, na druhou stranu skončilo za Hapoelem v uplynulé sezóně jen o tři body. A tudíž tam kvalita bude pravděpodobně obdobná.

Kádr však před sezónou opustila, jak asi dobře víte, asi největší opora - Tal Ben Chaim. Tým byl doplněn dvěma jinými křídly, jejichž hodnota dle transfermarktu (já vím, ale jak jsem říkal, já fakt izraelskou ligu nesleduju) je něco málo pod 1 milión eur. Kádr je jinak tvořený převážně izraelskými fotbalisty s pár výjimkami. Největšími hvězdami jsou asi dva reprezentanti - srbský brankář Rajkovič a islandský forward Kjartansson.

Vinou nízkého izraelského koeficientu muselo Maccabi projít přes všechna 4 předkola EL. Postupně zdolalo Tiranu, Reykjavik, Panionios a Altach. Zajímavé je, že jediná nevýhra (tedy remíza) přišla až v posledním, osmém zápase doma s Altachem po předchozí výhře v Rakousku. V lize Maccabi zatím odehrálo tři zápasy a získalo 6 bodů, kdy po úvodní kruté domácí porážce s Beitarem Jeruzalém (0:3) přišly dvě vítězství.

V posledním ročníku Evropské ligy skončilo Maccabi třetí se 7 body, v tabulce se před něj dostal Zenit Petrohrad a AZ Alkmaar, který Maccabi dokázalo porazit na jeho půdě. Jinak si však připsalo dvě venkovní porážky, včetně ztráty na hřišti Dundalku.

Poslední vystoupení Slavie v Evropské lize nedopadlo příliš slavně, neboť skončila poslední s pouhými třemi body. Na druhou stranu kdo si vzpomene na sezónu 2009/2010, tak uzná, že měla velmi těžké soupeře (Valencia, Lille, Janov), což je myslím si neporovnatelné s těmi současnými. Slavia by tak měla jít za postupem, ostatně tento cíl si vytyčil i trenér Šilhavý. Zítřejší zápas může hodně napovědět, jak to s jeho plněním nakonec bude. Tak uvidíme. Chybět u tohoto kroku pak budou bohužel Danny a Dušan Švento.

Tip na sestavu: Laštůvka - Frydrych, Jugas, Deli, Sobol - Van Buren, Souček, Altintop, Rotaň, Zmrhal - Necid

skupina, 1. kolo - Čtvrtek 14. 09. 2017 19:00

Evropská liga, 2017/2018
1 - 0
1 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

12. Tomáš Necid

Maccabi Tel Aviv F.C.
Maccabi Tel Aviv F.C.

Komentáře (126)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

    Faris (přítel SN)     před 7 lety 13.09.2017 17:56 |  
    4 4

    To s tou sestavou máte nějaké info, že je stejná jako na Idnesu? Krom tedy výměny VanBuren->Stoch? Přeci Altintop nemůže být v základu, ne? Bojím bojím...Vzpomněl jsem si na Uhrinovu eru, každý zápas jsem nedočkavě čekal na sestavu, protože pořád nemohl nalezt správnou. Pak nastoupil Šilhavý a v podstatě vždycky jsem se +- na jedno jméno trefil. Teď je to zase že mně ty tipy moc nevychází. Za mě jednoznačně nejsilnější sestava, možná odpočívat Bořil.
    Laštuvka-Sobol-Deli-Jugas-Frydrych-Ngadeu-Stoch-Rotaň-Hušbauer-Zmrhal-útočník (Škoda, Necid, MvB)

    • Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

      mart     před 7 lety 13.09.2017 18:06 |  
      2 5

      taky doufam, ze odhad sestavy na Tel Aviv je nepresny, ... urcite by se hodil silnejsi tym...
      Sparta bude OK, Rosa se celkem jiste do vikendu zrani, ... a nikdo jinej tam neni

    • Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

      tolsimir     před 7 lety 13.09.2017 18:08 |  
      2 4

      vycházím z toho, že JŠ řekl, že se rozloži zátěž, takže si myslím, že některé nechá odpočívat

      • Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

        Faris (přítel SN)     před 7 lety 13.09.2017 18:51 |  
        6 0

        Potom je tam ale Hromada, Altintop třeba na konci zápasu

  2. Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

    Robinator     před 7 lety 13.09.2017 18:32 |  
    6 9

    No, jestli bude takováto sestava, tak rozhodně nevyhrajeme a vsazet si na nás teda nebudu, díky za upozornění..chtěl jsem to dát za talíř.. :D nicméně, hrajme utocne, nebojme se toho...o nic nejde, to až o víkendu :)) tak se pojďme pozitivně naladit

    • Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

      JS (přítel SN)     před 7 lety 14.09.2017 08:17 |  
      0 5

      Vsaď proti. ;) je to win win situace jak v případě výhry Slavie, tak prohry.

      Nejvíc mě letos nasral APOEL v Edenu, čekal jsem, že dají gól z brejku, měl jsem tam výhru asi 6,5 litru....

      • Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

        Robinator     před 7 lety 14.09.2017 09:13 |  
        0 1

        :)) asi jo

        Včera mě vypekl ten Dortmund..aspoň jsem zjistil, že rozhodčí pískají na hovno i v LM..metrovej neoffside..zapískají..

  3. Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

    Ferguss     před 7 lety 13.09.2017 18:39 |  
    11 7

    Abysme to s tím rozkládáním a šetřením nepřehnali. Jeden by řekl, že jsme se šetřili právě na zápasy ve skupině EL. Zrovna Hušby dokáže myslím zahrát v pohodě čtvrtek, neděle. Stejně tak Míša.

  4. Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

    murena     před 7 lety 13.09.2017 18:52 |  
    19 8

    No já nevím, ale jestli budem pořád rozkládat zátěž, tak to nakonec dopadne tak že nevyhrajeme nic, má hrát to nejlepší

  5. Sestava

    Joba     před 7 lety 13.09.2017 19:21 |  
    1 0

    Jestli jsou všichni kromě Šventa a Dannyho k dispozici, nevěřím tomu, že Hušby, M. Ngadeu, popř. Stoch, nebudou v základu. Ale uvidíme. Paradoxně máme skupinu hratelnější než v dobách minulých, bylo by škoda toho nevyužít ;-). Že máme kádr široký souhlas, ale ne všichni se neustále nachází v top formě... A Sobol Evropu hrát může? Řešilo se jestli dopsat ne soupisku pro poháry jeho nebo Stoch, ne? Nebo je to jinak :)

    • Re: Sestava

      Jakubisko     před 7 lety 13.09.2017 19:37 |  
      2 0

      To bylo pouze na ligu mistrů, v soupisce na EL už jsou oba.

    • Re: Sestava

      Ferguss     před 7 lety 13.09.2017 19:57 |  
      5 0

      Zapsání Necida coby odchovance nám umožnilo rozšířit soupisku na 25 hráčů,

  6. Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

    iwanowicz     před 7 lety 13.09.2017 19:44 |  
    16 2

    Tady to setreni hracu a rotovani sestavou se mi nelibi. Podle me jsme na to doplatili treba v Ostrave a ztratili tam body. At hraji ti nejlepsi a kdyz bude nekdo unavenej, tak prostridat. Vzdyt sami hraci v rozhovorech rikaji, ze hrat pohary + ligu je lepsi, nez cely tyden trenovat. I top kluby nestri pulku tymu, hraji ti nejlepsi. A at se na me trener nezlobi, my tu kvalitu, aby jsme pokazde vymenili pulku tymu nemame. Hlavne nechapu, proc by nemel nastoupit nas klicovej hrac Husbauer. Je v nejlepsim veku, takovou zatez musi zvladat. V Plzni to zvladal i Horvath, schvalne jsem se koukl na wiki a kdyz hrali poprve LM, tak hral 29 zapasu v lize + na podzim v poharech vsechno.

    • Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

      tolsimir     před 7 lety 13.09.2017 19:50 |  
      1 4

      jen opakuji - že Hušbauer nenastoupí je jen moje domněnka (kterou si nejsem vůbec jistý), která se na ničem jiném nezakládá. Takže je dost možné, že vážně budou "chybět" jen jeden, dva hráči

    • Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

      ervin     před 7 lety 14.09.2017 10:00 |  
      1 1

      Konečně někdo kdo má podobné myšlení jako já, před časem jsem se vyjádřil podobně a výsledkem byli různé stránkové elaboráty o chytrácích, proč a z jakých důvodů šetřit a nešetřit hráče. Souhlasím s Tebou hrát má to nejlepší, omlouvá zranění,nemoc a ztráta formy jinak nic! Hráči musí být schopni dvakrát za týden vydat na hřišti ze sebe to nejlepší co v nich je! Můj tip na dnešek 2:0 . Ahoj

  7. Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

    sicilianbrno     před 7 lety 13.09.2017 19:54 |  
    7 4

    Alespon, ze to dávají na nova sport, které chytnu klasika na kabelovce a ne na zlodejske O2, alespoň ušetřim za hospodu,snad to takhle bude dal pokračovat....

  8. Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

    sicilianbrno     před 7 lety 13.09.2017 20:03 |  
    15 1

    A nevěřím, ze ta avizovana sestava vyběhne. Stoch i Husbauer urcite budou hrát. Je zacatek sezony,nevidím duvod proc šetřit tým,ani když nas čeká Sparta. ..chtěli sme poháry, ty mame, tak nejsilnější sestava je na místě a logicka

  9. Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

    iwanowicz     před 7 lety 13.09.2017 20:08 |  
    1 1

    :) jj, pochopil jsem, ze ta sestava je tvuj nastrel, ale uz ho setril v Ostrave a na Bohemce, pokazde ztrata bodu. Tak jenom doufam, ze bude hrat oba tyhle zapasy.

    • Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

      iwanowicz     před 7 lety 13.09.2017 20:09 |  
      0 0

      To patri o dve vlakna niz..

  10. Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

    Fulham     před 7 lety 13.09.2017 20:50 |  
    4 4

    Sestava v pohodě - já prostě HA pořád věřím, že nám pomůže - a hodně. Přece kurva nezapomněl hrát fotbal. Když nebude vynuceno , může střídat Jakub H, Miro, Syky, Milan dle vývoje. A neberu to jako béčko. Může to být od zálohy dopředu opačně a tato sestava jít na rudý. Fakt jim věřím a i té nástavbě co může přinést HA. Ruslana jsem viděl jak vymazal Turka a díky tomu vepředu rejdil Kono s Jarmolenkem. Bude to dobré!!!

  11. Vstupenky

    heftyje (přítel SN)     před 7 lety 13.09.2017 20:58 |  
    1 0

    Mam balicek na celou EL, pribuzny me vypek...kdyby mel nekdo zajem, je to na jih, ale to je asi jedno, nejspis nebude plno. Cena nakupni 880..

    • Re: Vstupenky

      president     před 7 lety 13.09.2017 21:31 |  
      1 0

      Jsem na tom podobně - mám navíc dva balíčky do sektoru 206 za 1300,- a budou z nich využity pouze lístky na Astanu. ( kámoš se ženou musel odjet na 2 měsíse do usa ) Tudíž mám dva lísky na Maccabi a dva na Villarreal. normal cena 433,- za jeden lístek - jak jsem koupil, tak nechávám.....

  12. Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

    Sracken     před 7 lety 13.09.2017 20:59 |  
    9 0

    Podle mne zvítězíme bez ohledu na sestavu. Maccabi není kvalitní tým, izraelská liga je pod tou českou, odešel jim nejlepší hráč...
    Šetřit doufám nikoho nebudem, to nedělá ani Real s APOELem, tím spíše bychom si to neměli dovolit my v jednom z klíčových zápasů skupiny pro nás.
    Před derby si potřebujeme zvednout sebevědomí.
    Nemá cenu dokola rozebírat chyby, bylo toho řečeno dost. Prostě si přeju vítězství, pěkný fotbal a víc nemá cenu řešit, v zoo si taky nestěžuju, že byl lev zalezlej za stromem a Richard se k mně otočil zády a v botanické zahradě mne také nerozhodí, že v květnu se bude v čele aleje vypínat vrba.

  13. Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

    Fulham     před 7 lety 13.09.2017 21:01 |  
    4 0

    Tak si APOEL prvně vystřelil a hned jim ho tam z protiútoku CR7 šoup..:-)) jinak považte - 106 gól v LM. Mimozemšťan...

  14. Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

    pinochet     před 7 lety 13.09.2017 21:44 |  
    13 5

    Tak my hrajem po 10.letech evropský pohár, a budeme hráče šetřit na ligu, jo. Jsem jediný, kdo tady něčemu nerozumí?

    • Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

      Mates204     před 7 lety 13.09.2017 22:17 |  
      6 12

      Je to jenom EL, v lize de o lm + derby je prostě zápas sezóny. Já to chápu.

      • Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

        Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 13.09.2017 22:33 |  
        3 12

        Přesně. Derby je derby a letos je navíc prostě i HET liga (=kvalifikace LM) víc.

        • Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

          Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 13.09.2017 23:17 |  
          13 0

          Vítěz Evropské ligy se taky kvalifikuje do skupinové fáze LM.

          • Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

            afro     před 7 lety 14.09.2017 08:39 |  
            0 0

            !!! :-) Taky mě to napadlo.

          • Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

            Mates204     před 7 lety 14.09.2017 13:31 |  
            0 0

            Taky pravda :D

        • Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

          sicilianbrno     před 7 lety 14.09.2017 07:18 |  
          7 2

          Pouze vítěz se s největší pravděpodobnosti dostane primo do LM, podle tebe se mame na celou EL vykaslat a ne nastupovat v nejsilnější sestavě? Fakt vas nechapu lidi...

          • Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

            Mates204     před 7 lety 14.09.2017 13:32 |  
            0 2

            Naše šance vyhrát EL je nulová. V Het lize šance je. Tenhle argument moc nechápu.

            • Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

              Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 14.09.2017 13:49 |  
              1 0

              Ti, kteří se tady radovali, že jsme vlastně postoupili do EL(a ne do LM, kde bychom dostávali příděly), tak najednou nechtějí Slavii ani v tom EL... Už je jen otázka času, kdy nebudete chtít Slavii ani v první lize.

              • Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

                Mates204     před 7 lety 14.09.2017 13:53 |  
                0 2

                Já byl extrémě zklamán, když nevyšla LM, chci Slávii v EL, ale derby je pro mě důležitější, toť vše.

              • Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

                afro     před 7 lety 14.09.2017 14:03 |  
                2 0

                Nemám ten dojem, že by tu někdo přímo nadšeně volal po EL na úkor LM. Spíše se někteří z nás (vč. mě) na tom nepostupu snažili najít i nějaká pozitiva, když už ta vysněná LM nevyšla.

                • Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

                  Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 14.09.2017 17:35 |  
                  0 0

                  Už před odvetou s Apoelem, tady několik z nás chtělo radši do EL než do LM. Což bych opravdu nečekal, že někteří by ještě před bojem radši utekli... Možná bychom byli v LM poslední, ale odkládat EL na druhou kolej může klidně znamenat, že poslední můžeme být i v této skupině. S Maccabi a Astanou to budou zápasy o 6 bodů a pokud doma proti těmto soupeřům nevyhrajeme, tak to může znamenat docela solidní komplikace.
                  Maccabi má kádr, co se hodnoty týče někde na úrovni Plzně a Astana trošku pod ní.

            • Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

              sicilianbrno     před 7 lety 14.09.2017 14:58 |  
              2 0

              Já vubec nepsal o tom, že bysme vyhrali EL, to sis domyslel ty. Příště to chce lépe číst...pak porozumíš. (tím bylo myšleno, že i když se soustředíme na Het ligu, tak jen vitez nejspiš postoupí přimo do LM, tudíž jeden z 16ti týmu het ligy, zmínka o EL byla pouze o tom, že sme byli štastní, že sme tam postoupili a ty a pár dalších jedinců tu EL háže na druhou kolej a nevidi jedinej přínos této soutěže. Začni fandit Spartě a máš tam větší jistotu, že ti vždy do ligy nastoupí nejsilnější sestava, protože jinou soutež nemají...)...

    • Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

      rak (přítel SN)     před 7 lety 14.09.2017 01:11 |  
      8 0

      Určitě ne jediný. Já tomu také nerozumím. Derby je sice derby, ale to zajímá jen nás, nehledě na to, že je to jen jeden zápas ligy. Případný úspěch v Evropské lize (tedy postup do jarní fáze a případně i tam dál) je víc. Také si nutně potřebujeme vylepšit koeficient a to bez úspěšných zápasů v Evropě nejde.

      • Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

        sicilianbrno     před 7 lety 14.09.2017 07:15 |  
        7 1

        Hrajeme dva zápasy ted doma, zadny cestovani, navíc tri dny od sebe, porad skoro na začátku sezony. Ti hráči by snad dva zápasy za sebou meli zvládnout, takze žádné šetření. Ps názory typu ze het liga je ted vic jak EL liga fakt nechapu. Těžký zápasy nam naopak pomůžou. Proc sme tam teda lezli a neudelali to jak ti drevaci z Letné, kteří maji uz jen tu ligu :-/

  15. Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

    rasice     před 7 lety 13.09.2017 22:12 |  
    0 0

    Ahoj, měl by někdo zájem o lístek do sektoru 108? Bohužel zítra nemohu jít. Na ceně se určitě dohodneme. Honza

  16. Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

    Pepibican     před 7 lety 14.09.2017 07:20 |  
    0 9

    Já naiva si vždy myslel, že hrát má 11 aktuálně nejlepších hráčů, kterým trenér věří a vidí je denně v tréninku, ale ono se bude "šetřit" na neděli, tudíž se do Evropské ligy, kde jsme pěkně dlouho nehráli a o čem se vlastně celé léto mluvilo, postaví jakási slátanina, jen aby se dva, tři či dokonce čtyři hráči šetřili na neděli... V lize už nabíráme stejně po pár kolech nedostižnou ztrátu, tak jaké šetření ? Já mám za to, že jsme tým 100% trénovaných profesionálů, kteří by v létě pár týdnů po přípravě měli pohodově zvládnout dva zápasy za týden. Nesouhlasím s tím, co když nás to bude stát dnes postup ze skupiny EL pokud ani takové šmejdy doma díky "pošetření" klíčových hráčů neporazíme ?

    • Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

      Jachym     před 7 lety 14.09.2017 10:04 |  
      2 0

      Trochu se obávám, že toto jsou mnohem lepší "šmejdi" než ti z Ostravy, Olomouce nebo Bohemians a srovnatelní s těmi z Kypru...:-))

  17. Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

    urs (přítel SN)     před 7 lety 14.09.2017 08:36 |  
    2 1

    Nikdy jsem to moc nepsal, ale poslední dobou mě baví tipovat sestavu, resp. tu, která se mi pozdává (i přes možné absence) nejvíce - čiliže v systému [4-3-1-2] zleva:

    Laštůvka
    Sobol-Frydrych-Deli-Boři
    Stoch-Ngadeu-Sýkora
    Hušbauer
    Škoda-Buren

    Toto je má základní sestavička, případné změny jsou samosebou vyhrazeny, ať už přijde Danny za jednoho z útočníků či záložníků atp.
    Dnes večer vyhrajeme s prstem v nose dva k nule. Oba dá Škoďák.
    :o)

  18. Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

    Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 14.09.2017 08:48 |  
    2 9

    Jasná priorita liga a blížící se derby, koeficient je sice taky důležitý, ale je až na druhém místě. Dokud vede český fotbal stbák, který tlačí do Lm Plzeň, musíme se o to víc snažit v lize na úkor El...
    Dnes ať klidně hraje třeba Altintop:)

    • Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

      sicilianbrno     před 7 lety 14.09.2017 09:44 |  
      5 1

      Zvláštní názor, taky názor...

  19. Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

    Steve2924 (přítel SN)     před 7 lety 14.09.2017 08:55 |  
    5 10

    Co je pro nás EL a co v ní můžeme reálně dosáhnout?
    Ano je tam nějaký finanční profit.
    Reálně můžem postoupit ze skupiny a pak doufat ve šťastný los.
    Vyhra v soutěži je spíš utopie.
    Čeká nás soupeř, který není lepší než například sparta nebo plzeň.

    Co je pro nás HET Liga a co v ní můžeme reálně dosáhnout?
    Můžeme a chceme ji vyhrát.
    Výhra = přímý postup do LM a tedy finanční injekci ve stovkách milionů.
    Čeká nás zápas s přímým konkurentem v boji o titul, který je silnější než soupeř v EL.

    takže jasně vede HET Liga.


    CO zápasy.
    Zápas s Macabi, pro fans evidentně není tak zajímavý, nejspíš nebude vyprodáno. Případný neúspěch prakticky nic neznamená. Evropu to taky moc nezajímá.

    Derby. Vyprodané dlouho dopředu. Nejprestižnější zápas v republice. Neúspěch = další nárust ztráty na 1. místo, které zaručuje LM. Soupeř težší a nahecovanější.


    Vážně nekdo při smyslech může tvrdit, že EL pro nás důležitější? Opravdu?

    Porovnejme si to třeba s Arsenalem. O víkend hraje také důležité derby s Chelsea. Je vlastně ve stejné situaci jako Slavia. Chce v lize být na místě, odkud se dostane do LM. A proto taky EL v tomto kole upozadí a prioritu dostane liga. A to prosím je klub jehož výsledky jsou ve všech soutěžíšch sledované po celém fotbalovém světě. Tedy si nějakou velkou blamáž nemůže dovolit. A má ambici EL vyhrát.

    • Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

      Steve2924 (přítel SN)     před 7 lety 14.09.2017 08:56 |  
      5 3

      Za mě je to jasné. Dneska si jdu užít pohár ale jestli to nedpoadne tak mě to nijak zvlášť nerozhodí.
      Jestli v neděli nedopadne Derby tak budu běsný! :)

      • Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

        afro     před 7 lety 14.09.2017 14:07 |  
        0 0

        Jo, jo, na dnešek se těším, ale v hlavě už mám vlastně derby.

    • Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

      YsoEz     před 7 lety 14.09.2017 09:41 |  
      10 1

      to jsou nesmysly, 8 nebo kolik let jsme cekali na pohary a ted budou na 2.koleji (EL) jako v Arsenalu ??? az budem v pozici Arsenalu, ktery hral LM nekolik za sebou LM tak mozna....dalsi argument je, ze pred sezounou jsme i kvuli tomu dostatecne posili, aby se zvladl boj na dvou frontach. Taktez jde o to uhrat co nejvetsi koeficient, aby jsme priste pri losu zase nebyli za kuřbuřty ve 4.koši.

      • Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

        Steve2924 (přítel SN)     před 7 lety 14.09.2017 11:17 |  
        2 0

        Ano rozšířili jsme kádr aby mohl bojovat na 2 frontách, proto se rotuje sestavou. Už od začtku to tak bylo počítané.

      • Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

        Steve2924 (přítel SN)     před 7 lety 14.09.2017 11:20 |  
        0 2

        A když letos vyhrajeme ligu, tak nemusíme řešit koeficient protože do LM půjdeme a tam budeme ve 4. koši bez ohledu na to jestli dnes Macabi porazíme nebo jen poplichtíme.

        • Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

          YsoEz     před 7 lety 14.09.2017 12:41 |  
          2 0

          a prespristi rok? :) koeficient je treba budovat neustale

    • Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

      Robinator     před 7 lety 14.09.2017 09:44 |  
      3 3

      já s tebou rozhodně souhlasím..měli bychom usilovat především o výhru v lize..a evropskou ligu by jsme měli využít k tomu, že se tam budeme učit hrát bez strachu líbivý útočný fotbal s rychlými přechody do útoku..a tak dále..

      za mě zase nerotovat příliš sestavou, ať si to konečně sedne..v čr furt voláme po pohárech a pak se můžeme posrat, že hrajeme dva zápasy v týdnu..hráči by to měli bez problému zvládnout a pokud tomu tak není, někde je chyba

      • Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

        sicilianbrno     před 7 lety 14.09.2017 09:50 |  
        1 2

        Poprvé s tebou nesouhlasil i kdyz jinak uvažujeme relativně stejne a mas odeme same plus :-) taky nechcu rotovat sestavou, tudíž dneska nejsilnější sestava, výhra a v neděli ta sama sestava (pokud se nam Danny náhodou neuzdravi)

        • Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

          Robinator     před 7 lety 14.09.2017 09:58 |  
          1 0

          :) já neříkám, abychom to nějak vypouštěli, to ne..ale aby se třeba nestalo, že pojedeme já nevím, třeba na zápas do brna, nasadíme tam "béčkovou" sestavu, protože budeme chtít šetřit hráče na Villareal..to by se mi nelíbílo, protože v lize jde o hodne :)

    • Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

      sicilianbrno     před 7 lety 14.09.2017 09:47 |  
      6 1

      Takze chces rict, ze naší hráči jsou na tom fyzicky tak špatně, ze než vládnou za 3dny dva domácí zápasy ve stejne sestavě? kor kdyz by první vyhráli? Tak to potom je urcite potřeba na Spartu změnit 4,5 hráčů, kdyz to kluci neodbehaj...proc vlastně tu EL hrajeme, proc sme za ni byli tak radi a stastni? ...

      • Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

        Steve2924 (přítel SN)     před 7 lety 14.09.2017 11:19 |  
        1 1

        Ne. Ale chci tím říct, že jestli například Deli nebo Danny jsou po zranění tak ať se radši šetří na derby. Jestli má nějaký další hráč nějaký lehké zdravotní obtíže tak ať se radši šetří na derby.

  20. Bilancování po 10 soutěžních zápasech

    JS (přítel SN)     před 7 lety 14.09.2017 09:01 |  
    5 25

    Musím říct, že v létě jsem se fakt hodně těšil na novou sezonu. Byl jsem zvědavý, co udělá s herním projevem zvýšená kvalita kádru, naprosto jsem měl důvěru v trenéra, že to poskládá dohromady. Věřil jsem, že titul jsme ukopali ještě z ničeho díky laufu a klopýtnutím soupeřů, ale v nové sezoně to bude něco jiného – sedne si to, soupeře z druhé poloviny tabulky dokážeme když ne vymazat a přejet, tak alespoň jasně rozdílem třídy přehrávat. I příprava byla velmi pozitivní..

    A pak se jasně ukázala neschopnost týmu v útoku, jejich nezaujetí pro hru, neschopnost zryclit hru a překvapit soupeře, laxní výkony od hráčů, kteří měli Slavii táhnout a do toho velké přehmaty Šilhavého, neschopného jakkoliv odvážně reagovat na herní mizérii. Čiší to z jeho stylu koučování zápasu, střídání, sestav. Čiší to z jeho předzápasových projevů a pozápasových hodnocení. Téměř žádný drajv, osobitost, zápal, vůle udělat prostě NĚCO (cokoliv), co by mohlo změnit současnou neproduktivitu (např. přestat stavět oblíbence a dát příležitost jiné sestavě).

    Tento jevící se nedostatek inovace můžeme pozorovat i na nezměněném stylu hry, přestože neefektivním, i na jednotlivých herních prvcích. Minimálně od ledna jsme nedokázali zrychlit auty, zpřesnit kombinaci, zefektivnit rohy a další standardky. Fotbaloví hráči odcházejí kvůli nevyužitému potenciálu na jejich přirozeném postu. Šilhavý prostě nepostaví Mingazova, rychlíka s nízkým těžištěm a rychlou změnou dynamiky i směru, místo toho pořád protežuje běžce Zmrhala s mizernou technikou. Tecl všem předvádí, co umí na hrotu, co by třeba uměl, kdyby jeho místo na jaře neokupoval naprosto jalový Škoda.

    A tahle rozklíženost je vidět i na hráčích. Třeba právě na Škodovi, kterému se povede zpracovat a efektivně rozehrát tak jeden míč z dvaceti, finální situace řeší špatně a jenom se vzteká. Dannymu nerozumí spoluhráči, protože nemají návyky z tohoto „vyššího evropského“ fotbalu. Altintop nemá ve Slavii co dělat, přesto se zbavíma Ščuka, hráče v nejlepších letech. A ať má Frydrych jakékoliv útočné statistiky, prostě to není moderní krajní bek, ale jeho neustále nasazování brání v rozvinutí plného potenciálu hned několika hráčům.

    Mohl bych takto pokračovat dále, ale všechno to bylo napsané už stokrát. Nejhorší na tom je, že nevidím jakoukoliv vůli k nápravě. Co dělají na tréninku? Šilhavý s tímto kádrem pracuje de facto od konce června a nic se nemění. Máme za sebou 10 zápasů s bilancí 4-4-2 a průměrným skóre 10:5. Ztratili jsme body s loni druholigovou Ostravou a Olomoucí, herně nepředvádíme nic světoborného. Vůbec se nedivím těm podprůměrným ligovým návštěvám, na současné Slavii není NIC navíc, co by táhlo do ochozů (velké výhry, herní projev). Ta „obrozenecká“ naděje na úspěšnou Slavii v evropě padla při blamáži s BATE a ukončila ji prohra s APOELem, kterému stačilo prostě jen 90 minut bránit.

    Ano, vždy za to může víc faktorů, ale loni nám rošáda trenérů jasně ukázala, jak neočekávaně úspěšný tah to může být. Mně osobně Šilhavý znechutil nadšení pro „novou“ Slavii. Samozřejmě, že nepřestanu fandit a držet palce, ale občas si říkám, jestli by nás porážky v následujících dvou zápasech a vyhazov JŠ neposunuly dále, než dvě umolousané výhry nebo nic neřešící remízy.

    • Re: Bilancování po 10 soutěžních zápasech

      Kzlo     před 7 lety 14.09.2017 09:06 |  
      4 4

      Copak porážky ono i remizy jsou o ničem v 3 bodovem systemu.

    • Re: Bilancování po 10 soutěžních zápasech

      Robinator     před 7 lety 14.09.2017 09:26 |  
      2 10

      souhlas, co mě osobně nejvíce zaráží, i když pro někoho to může být třeba kravina, tak jsou standardní situace..to, jak je kopeme neustále strašně (dlouze letící obloučky, na které si počká i průměrný bek) a nepřichází žádná změna, mě celkem zaráží..a oproti minulé sezóně jsme velmi laxní i v pohybu ve vápně..žádný drajv a síla..nevím, kam se to podělo

      • Re: Bilancování po 10 soutěžních zápasech

        Robinator     před 7 lety 14.09.2017 12:36 |  
        1 6

        místo stupidních mínusů, co takhle někdy nějaký argument ohledně standardních situací..to se nedočkám co?? tady se mínusuje jen podle toho, kdo danou věc napsal..to už jsem si všiml dávno..

        • Re: Bilancování po 10 soutěžních zápasech

          Boss82     před 7 lety 14.09.2017 13:06 |  
          5 2

          Víš, ono je to s Tebou těžký. Už loni Ti tu několik lidí ohledně těch standardek psalo, že se mýlíš, předkládali Ti velmi relevantní argumenty (třeba Kjandourek a další) ale Ty to opakuješ stále dokola jako kolovrátek. Takže nikdo asi nemá chuť a čas Ti tu znova vyjmenovávat řadu argumentů, že se mýlíš.

          Sám Ti k tomu napíšu jen tolik:
          - standardky byly loni naše VELMI silná zbraň a dali jsem z nich spousty gólů, mnohdy velmi důležitých. Nemám teď čas hledat přesné statistiky, ale myslím, že jsme byli z pohledu gólů vstřelených po standardních situacích nejlepším týmem v lize.
          - i letos jsme ze standardky vstřelili velmi důležitý postupový gól v Borisově - Škoda po Dannyho rohu.
          - to, že nám tam letos ze standardek padá zatím málo gólů, je spíše věc shody okolností a smůly (např. Frydrychova tyč v poslední minutě v Olomouci po Hušbyho standardce).
          - standardky vůbec nekopeme tak, jak píšeš. Střídáme různé varianty zahrání (různou sílu centru, různou výšku letu míče, různou cílovou oblast vápna, kam má míč doletět, střídají se na nich různí hráči atd...).
          - i dlouze letící obloučky mohou být nezepečné, pokud se to kopne tak, aby to nesebral brankář a v cílovém prostoru je dostatek hráčů v náběhu. Využívají to všechny týmy na světě

          Mohl bych pokračovat, ale asi by to nemělo smysl. Museli bychom si pustit sestřih všech standardek, které jsme letos kopali, abych Ti ukázal, že se mýlíš. Otázka je, jestli byst to pak uznal, nebo by si sis stále zatvrzele vedl svou:-).

          • Re: Bilancování po 10 soutěžních zápasech

            Robinator     před 7 lety 14.09.2017 14:08 |  
            0 3

            no jo, to je tezky, kdyz nekdo rekne, ze je to otazka smuly...to, ze nedavame tolik golu je otaka smuly, nebo ze zachyta golman..ze nedavame goly ze stan. situaci je smula, ze jsme neporazili apoel je smula..tady proste je 90% lidi neobjektivnich...nikdo ti tady skoro nerekne..protoze to je spatne kopnute atd..to tu dokaze par lidi..spis tu lidi hledaji ruzne vymluvy, za co se chytit..ale tak je to bohuzel temer vsude..Vsadim se, ze i kdyz dnes nebo v derby nevyhrajeme a budou tam sance..bude to taky otazka smuly...kdybychom byli 4 v tabulce, bude to otazka smuly :D

            • Re: Bilancování po 10 soutěžních zápasech

              Boss82     před 7 lety 14.09.2017 14:24 |  
              1 2

              Četl si vůbec ten můj příspěvek, nebo si se chytil jediné věty, kterou jsem tam (mimo jiné) napsal? A to, že ve fotbale často rozhoduje o vstřelení nebo nevstřelení branky štěstí/smůla, je snad všeobecně známá věc, kterou lze jen těžko popřít.

              • Re: Bilancování po 10 soutěžních zápasech

                Robinator     před 7 lety 14.09.2017 14:29 |  
                1 4

                to jo, ale ne opakovaně :) viz. příklad souček, x krát vystřelí, párkrát do publika, párkrát do tyčky..to není smůla, ale nekvalita.. pokud kopneš nekolikrát za sebou roh na prvního hráče soupeře. není to smůla, ale nekvalita centru

                jo četl, i já ve svém jsem psal, že minulý rok to bylo trochu jiné..hlavně ten důraz v 16..

                • Re: Bilancování po 10 soutěžních zápasech

                  Boss82     před 7 lety 14.09.2017 14:47 |  
                  2 1

                  K tématu smůla/štěstí se vyjadřuju v reakci na jiný Tvůj příspěvěk.

                  Střela ze střední vzdálenosti není Součkova silná stránka, na tom shodneme.

                  Standardky rozhodně nekopeme několikrát za sebou na prvního hráče soupeře.

                  Pokud vím, tak standardky tu kritizuješ už minimálně rok, což je vzhledem k tomu, že jsme z nich loni vstřelili nejvíce gólů ze všech týmů v lize, a že jsme díky standardce postoupili do EL, poněkud bizarní;-)!

                  • Re: Bilancování po 10 soutěžních zápasech

                    Robinator     před 7 lety 14.09.2017 14:55 |  
                    0 2

                    no minulý rok to mohlo být ještě lepší..ale to je kopal taky Sýkora, který má perfektní rotaci směrem do branky a to smrdělo fakt skoro vždycky..přijde mi, že i Hušby je kopal o trochu lépe minulý rok..minulý rok jsem často trnul, že prostě bude branka..letos mi to přijde o dost horší..nevím, možná je to jen muj pocit..

                    • Re: Bilancování po 10 soutěžních zápasech

                      Jachym     před 7 lety 14.09.2017 15:00 |  
                      1 0

                      Já tedy naoapak trnu, že můžeme ze standardek gól dostat...:-)

                      • Re: Bilancování po 10 soutěžních zápasech

                        Robinator     před 7 lety 14.09.2017 15:04 |  
                        0 1

                        to já ne :) obrana je zatím v pořádku

                        • Re: Bilancování po 10 soutěžních zápasech

                          Jachym     před 7 lety 14.09.2017 15:42 |  
                          1 0

                          Jasně, já jsem také celkem v klidu, zvláště když je tam Deli. Já jsem spíš narážel na to, že prý trneš, že dáme gól ze standardky. Na to by ses měl těšit, a ne trnout, tedy se bát nebo děsit se toho:-) I když jsou mezi námi (nejmenovaní:-) tací, kteří snad i trnou, abychom nedávali góly a oni mohli tak o to víc nadávat a volat po vyhazovu trenéra...:-)

                          • Re: Bilancování po 10 soutěžních zápasech

                            Robinator     před 7 lety 14.09.2017 15:54 |  
                            0 1

                            jsem to napsal blbě..očekával jsem, že branka může být ze standartky kdykoliv, když ji kope Sýkora..to byla radost pohledět..teď spíš většinou čekám, že to bude odevzdaný balón..ale snad se to změní..

                    • Re: Bilancování po 10 soutěžních zápasech

                      Boss82     před 7 lety 14.09.2017 15:28 |  
                      1 1

                      To bude jenom Tvůj pocit a tím bych to asi uzavřel:-).

    • Re: Bilancování po 10 soutěžních zápasech

      Jachym     před 7 lety 14.09.2017 09:28 |  
      18 1

      Nadával si, když jsme loni šli za titulem, a mocně snižovali podzimní ztrátu, nadáváš teď, když jsme druzí v tabulce (a herně dominujeme byť efektivita je v kontrastu s tím stále velmi špatná) a zahajujeme základní skupinu EL. A vlastně přiznáváš, že budeš nadávat i v případě pokud porazíme Maccabi a Spartu, protože to bezpochyby stejně budou výhry umoulousané...:-D

      • Re: Bilancování po 10 soutěžních zápasech

        Jachym     před 7 lety 14.09.2017 09:31 |  
        3 0

        Oprava: Nadával jsi, JS:-)

      • Re: Bilancování po 10 soutěžních zápasech

        JS (přítel SN)     před 7 lety 14.09.2017 09:35 |  
        4 17

        Nevidím tam jedinou nadávku. Jen jsem napsal, proč mě Šilhavý znechutil nadšení. Loni na jaře jsem podotýkal, že hra není úplně ono. Poslední pěkný, herně vydařený zápas byl na jaře v remíza 1:1 v Liberci (když nepočítám odevzdané soupeře typu Příbram nebo Brno). Jinak to byla leckdy křeč, nevidím, proč bych na to nemohl poukázat.

        Vzhledem k tomu, že kromě mega trapné Bolky jsme letos předvedli jenom umolousané výhry (nebo ještě umolousanější remízy), myslím, že mám na základě této zkušenosti odpodstatnění očekávat, že umolousané sbírání bodíku k bodíku bude pokračovat.

        • Re: Bilancování po 10 soutěžních zápasech

          Jachym     před 7 lety 14.09.2017 09:42 |  
          13 1

          Popravdě řečeno jsem čekal, že se chytneš zrovna slova "nadávat"... A co se týče těch podařených zápasů, po Liberci se mi líbily i zápasy v Karviné, na Bohemians, v Boleslavi a po prvním vstřeleném gólu i strahovský duel proti Brnu.

    • Re: Bilancování po 10 soutěžních zápasech

      Miky44     před 7 lety 14.09.2017 10:43 |  
      20 0

      Ale na nic ses netěšil. Nadával jsi už celé léto, že se nic neděje, a že na druhém břehu řeky se zbrojí daleko víc a lépe a to tam chodili hráči jako Civič (sedí), Vukadinovič (zpět ve Zlíně), Štetina (posadil ho záložník Mareček), atd. Už od začátku jsi tady tak v patnácti příspěvcích nadával na krajní beky - přitom se ukazuje, že Bořil neskutečně narostl (až do repre) a o přínosu Frydrycha se tady mluvilo včera. Věty typu "dát přednost jiné sestavě" nemůžeš vzhledem k točení kádru ani myslet vážně.

      Jen tady poslední měsíce nadáváš, přitom Slavia v této sezoně hraje mnohem více to, po čem jsi volal - je dominantnější, dokáže udržet balon a vykombinovat se výš. Já sám sice nejsem příznivcem tohohle stylu, ale nepotřebuju tady brblat v desítkách příspěvků o tom samém, jako to děláš ty.

      • Re: Bilancování po 10 soutěžních zápasech

        JS (přítel SN)     před 7 lety 14.09.2017 11:57 |  
        1 12

        Tak Civiče i Vuka jsem k nám rozhodně nechtěl. V létě jsem říkal, že mezinárodní kádr potřebuje mezinárodní realizační tým, což si pořád myslím. A volal jsem po rychlé! kombinační hře, ne profesorském fotbalu.

    • Re: Bilancování po 10 soutěžních zápasech

      Steve2924 (přítel SN)     před 7 lety 14.09.2017 11:37 |  
      14 0

      Hele a ty přemýšlím nad tím co píšeš, nebo prostě sendeš ke klávesnici a jedeš random. Protože píšeš fakt nesmysly.
      3 největší:
      Šilhavý podle tebe lpí na oblíbencích a netočí sestavou. A to napíšeš pod článek kde si všichni stěžují, že Šilhavý furt rotuje sestavou a nehraje stabilní 11ka... Vážně ti to nepřijde divné? Žiješ v naší realitě nebo koukáš na fotbal v jiné dimenzi?
      Frydrich podle tebe zabírá místo někomu lepšímu s větším potenciálem. Prosím napíšeš mi komu? Šventovi? Floovi? Tak vidíš opět nesmysl, který jsi napsal aniž by ses nad tím vůbec zamyslel.
      A třetí bonbónek, Prý podle tebe máme podprůměrné návštěvy v lize. A to jsi vycucal pro změnu kde? Máme druhou nejvyšší návštěvnost (10,7tis) a do Edenu ještě nepřišlo méně jak 10tisíc diváků. Průměr ligy je 6,1tisíc. Take opět lež, nesmysl, hloupost... prostě tohle jasně ukazuje jakej jsi. Plivat jedy bez ohledu na to jestli je to pravda nebo ne.

      • Re: Bilancování po 10 soutěžních zápasech

        JS (přítel SN)     před 7 lety 14.09.2017 11:56 |  
        3 10

        Lpí na oblíbencích. Na jaře to byl Tecl na úkor Mingazova, nyní Zmrhal na úkor kohokoliv.

        Frydrych zabírá místo Bořilovi vpravo, takže nemůže hrát Sobol vlevo. Například. Dále nefunguje souhra Frydrych – van Buren atd.

        Podprůměrné návštěvy z hlediska Slavie. Loni jsme měli podobná čísla, nyní s kádrem za stovky milionů to samé. Nikoho to netáhne do hlediště, když hrajeme bezzubě.

        • Re: Bilancování po 10 soutěžních zápasech

          Steve2924 (přítel SN)     před 7 lety 14.09.2017 12:18 |  
          7 1

          Vždyť v původním příspěvku zase Tecla lituješ jak byl bit na úkor Škody? Fakt random věty bez myšlení. Na ten zbytek ani nemá smysl reagovat.

          • Re: Bilancování po 10 soutěžních zápasech

            JS (přítel SN)     před 7 lety 14.09.2017 12:20 |  
            3 9

            Na postu útočníka nehrál, místo toho zabíral místo vpravo.

            • Re: Bilancování po 10 soutěžních zápasech

              Steve2924 (přítel SN)     před 7 lety 14.09.2017 12:53 |  
              8 0

              Na postu útočníka hrál nejlepší střelec ligy. Jen tak mimochodem podle tebe celé jaro jalový....

        • Re: Bilancování po 10 soutěžních zápasech

          Jožin     před 7 lety 14.09.2017 15:01 |  
          2 0

          U nás nikdy nebudou návštěvy 30 nebo 50tis. na to jsme moc chudí a Praha moc malá,moc druhů sportů atd. návštěvy jsou moc dobré .

    • Re: Bilancování po 10 soutěžních zápasech

      martyni (přítel SN)     před 7 lety 14.09.2017 12:17 |  
      7 0

      To mas blby, ze jsi znechucenej, co na to rict. Mozna je k zamysleni, jestli tvoje ocekavani nejsou nekdy mimo realitu. Bohuzel z myho pohledu je tvoje kritika nekonzistentni a nelogicka, souhlasim se stevem, který uvedl jen několik malo prikladu. Chtel bys napravu, ale pokud by mela spočívat v tom, co navhrujes ty, sotva bychom se dockali nejakych uspechu.

      • Re: Bilancování po 10 soutěžních zápasech

        Robinator     před 7 lety 14.09.2017 12:35 |  
        4 5

        já se musím JS zastat, ruku na srdce - já taky čekal zlepšení oproti minulé sezóně..kostra týmu zůstala, doplnili jsme o "kvalitní hráče" čekal jsem, že půjdeme nahoru..jak výsledkově, tak herně..a zatím se mi nelíbí ani jedno..pro mě je to spíše nezvládnutý vstup do sezony..ale ještě se to může zvednout, trenerovi dávám sanci

        • Re: Bilancování po 10 soutěžních zápasech

          martyni (přítel SN)     před 7 lety 14.09.2017 12:52 |  
          7 0

          Jasne, taky jsem asi cekal, ze nam to pujde trochu lip. Ale nesidilim ani obsah ani formu kritiky, která se tu nejčastěji objevuje. Asi ještě nefunguje spravna chemie, kombinace technických a rychlych hracu, ale fakt nevim konkretne, v cem je chyba a nemuzu rict, ze trenér by mel to a to delat jinak. Co pise JS nebo co se tu nejcastejc zminuje jako přehmaty trenéra, mi prijde velmi povrchni a nelogicky, ve stylu, mame blbou naladu a na něco se to svest musí.

    • Re: Bilancování po 10 soutěžních zápasech

      Boss82     před 7 lety 14.09.2017 13:16 |  
      5 5

      V tom tvém elaborátu není snad jediná věta, která by byla pravdivá a reflektovala realitu. Všechno, cos napsal, by se dalo snadno rozstřelit pomocí věcných argumentů a jasných faktů. Ale popravdě - proč by s tím někdo ztrácel čas. Proč by někdo ztrácel čas s frustrátem, jako jsi ty, který tu dlouhodobě nadává na všechno, co nějak souvisí se Slavií, aniž by jeho frustrace měli nějaké objektivní opodstatnění.

      Každopádně mi z tvého příspěvku vychází, že jsi stále nevyhledal nezbytnou odbornou psychiatrickou pomoc, o což jsem tě žádal. A to je velká chyba, pane JS, velká!

      • Re: Bilancování po 10 soutěžních zápasech

        Robinator     před 7 lety 14.09.2017 14:19 |  
        2 9

        já bych řekl, že má JS ve spoustě věcí pravdu..akorát se to některým sluníčkářům (to slovo nesnáším, ale teď se docela hodí) blbě poslouchá a proto má vždycky hodně mínusů..naopak často velmi dobře umí popsat, co nefunguje. To samé Dropt, často tu napíše komentář, který je velmi kritický, dle mého ale pravdivý..a taky schytá x mínusů

        to je pak těžký, když si tu většina myslí, že je to dílo náhody nebo nějaké smůly, co se nás drží..Ve fotbale NEEXISTUJE dlouhodobá smůla...když se něco děje opakovaně, signalizuje to problém, ne smůlu..To samé se tady psalo s Dumlem..a teď už snad všichni ví, že to smůla nebyla

        • Re: Bilancování po 10 soutěžních zápasech

          Boss82     před 7 lety 14.09.2017 14:40 |  
          5 3

          Promiň, ale JS nemá v tomto příspěvku pravdu v ničem a obecně se ve svých úvahách mýlí v 90 % případů. Nemám už sílu ty jeho elaboráty vyvracet, protože on stejně nevnímá argumenty toho druhého, a pořád si jede to svoje. To, že má hodně mínusů vůbec nesouvisí s nějakým sluníčkářstvím, ale jednoduše s tím, že většina lidí tu jeho "pravdu" nesdílí.

          Dropt je jiný případ, ten má často velmi dobré postřehy a fotbalu na rozdíl od JS rozumí, ale jeho názory občas trpí tím, že má svůj specifický pohled na to, jak by měl fotbal vypadat, a ŽÁDNOU jinou variantu této hry (fotbalu) nepřipouští jako správnou. Z toho pak často vychází jeho velmi neobjektivní hodnocení schopností některých hráčů. Jeho druhým problémem je pak to, že má velký problém uznat, že se zmýlil - pak je schopen v zájmu obhajoby svého názoru sáhnout k argumentům až bizarním, které už nemají s odborností a objektivitou nic společného.

          V čem s Tebou souhlasím je to, že dlouhodobá smůla neexistuje. Proto jsme také získali mistrovský titul, prodrali se do EL a aktuálně okupujeme akceptovatelné druhé místo v tabulce, víme:-)?

          PS: On ten Apoel nebudou zase takový tragédi, včera prohráli s nejlepším týmem světa přijatelných 0:3, a to ještě dostali gól z chybně nařízené penalty.

        • Re: Bilancování po 10 soutěžních zápasech

          Jachym     před 7 lety 14.09.2017 14:42 |  
          6 0

          Zaprvé, opakuji se, s těmi mínusy jste jako malí kluci na pískovišti...:-) Zadruhé, když neustále kritizuješ, že vše stojí za howno, tak se chtě nechtě také občas trefíš. Zatřetí, když někdo napíše, že Hušbauer je žábou na prameni v našem týmu, a upřednostnil by v sestavě Mihalíka, tak si také obrazně řečeno ťukám na čelo, i když stejný přispěvatel tady jinak předkládá na první pohled brilantní analýzy a statistiky a hrál fotbal do dorosteneckého věku na poměrně vysoké úrovni...:-)

          • Re: Bilancování po 10 soutěžních zápasech

            Boss82     před 7 lety 14.09.2017 14:49 |  
            3 1

            Trefné:-)

        • Re: Bilancování po 10 soutěžních zápasech

          martyni (přítel SN)     před 7 lety 14.09.2017 15:48 |  
          4 0

          Ja se stejne jako Boss a Jachym obavam, ze JS nemá pravdu téměř v nicem, resp. kritizuje kde co, pricemz vyjimecne se muze trefit. Droptovy kritiky beru, ostatne docela bych si od nej něco rad zase precetl. Ne vždycky souhlasim a nekdy mi prijde zbytecne radikalni, ale jeho příspěvky mají hlavu a patu, narozdil od JS, ze kterého cisi frustrace a snaha nalezt viniky za kazdou cenu, často si protireci a jeho příspěvky se hemzi pro me zcela nepochopitelnými ulety typu: "Škodovi, kterému se povede zpracovat a efektivně rozehrát tak jeden míč z dvaceti", Frydrych "není moderní krajní bek, ale jeho neustále nasazování brání v rozvinutí plného potenciálu hned několika hráčům". To jsou zcela nepodlozene kecy, které nemaji s realitou nic spolecneho, obraci tim svou zlost vuci hracum, kteří si to ani za mak nezaslouzi. Jak jsem to sem kopiroval, znovu me to vytočilo..

          • Re: Bilancování po 10 soutěžních zápasech

            martyni (přítel SN)     před 7 lety 14.09.2017 15:52 |  
            3 0

            To je proste ubohe hledani viniku, nic jiného. Ze Frydrych kazi potencial několika hracu, tj. kazisvet na hristi, diky kterymu se ostatním nedari? Jak by mohl byt skoda několik let nejlepším strelcem slavie, kdyby zkazil 19 micu z dvaceti? At se s timhle jde JS vycpat, pardon.

            • Re: Bilancování po 10 soutěžních zápasech

              Boss82     před 7 lety 14.09.2017 16:04 |  
              3 1

              Jojo, přesně kvůli těmto kecům posílám JS na tu psychiatrii, protože již nevidím jiné východisko.

    • Re: Bilancování po 10 soutěžních zápasech

      Novasinho     před 7 lety 14.09.2017 21:12 |  
      2 0

      U druhý věty jsem skončil... Ty se nedáš číst, ty seš blázen ...

      • Re: Bilancování po 10 soutěžních zápasech

        JS (přítel SN)     před 7 lety 15.09.2017 00:21 |  
        0 2

        Co je na druhé větě tak strašného? :o

  21. Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

    Kzlo     před 7 lety 14.09.2017 09:01 |  
    5 7

    Jestli dnes budeme zase šetřit hráče a protoci se sestava tak budu zase tezce nasr.nej v takovem měřítku jako se to deje u nas to podle mne neni nikde.

    • Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

      japhy     před 7 lety 14.09.2017 10:51 |  
      2 0

      Plzeň po postupu vyměnila asi 7 hráčů na ligu.

    • Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

      Akuls     před 7 lety 14.09.2017 12:06 |  
      3 0

      Inter Milano loni nepostavil na ACS ani jednoho hráče, který by následující kolo nastoupil v Sérii A tuším proti Juventusu a ještě se šli modročerní milánští turisté dopoledne před zápasem projít po Hradčanech.

  22. Setreni hracu

    Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 14.09.2017 09:36 |  
    5 3

    Ja bych rad, aby se skludnila ta hysterie nekterych, ze EL vypoustime. Sakra preci nenastoupi dorostenci a nikdo nic nevypusti. Porad jsou to hraci A tymu. Na druhou stranu je preci vsem jasne, ze ten nedelni zapas je mnohem dulezitejsi a pravdepodobme i tezsi.

  23. Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

    Gino     před 7 lety 14.09.2017 10:31 |  
    2 5

    Při pohledu na tip na sestavu jsem se nejdříve podivil, ale po chvilce už si říkám, že vlastně proč ne?

    Brána je jasná.Obrana je super (vrátil by se Deli). V záloze se každý diví jenom Altintopovi se Součkem, ale když bude HA hrát ve středu a jen technicky rozdělovat míče na rychlého Zmrhala a Burena, tak proč ne? U toho se zase až tak naběhat nemusí a odebírat míče soupeře bude spíše na Rotaňovi se Součkem. Horváth se v Plzni taky moc nenaběhal a nenabránil a jak byl platný... A proč Souček a ne Míša? Třeba nečekáme, že se budeme muset tak bránit a tak nemusíme potřeboval skalnatého bořiče Míšu, ale spíše běhavějšího Součka. Necid v útoku mi nevadí vůbec.

    Do derby bych prosil Bořila napravo, Míšu na DZ, Dannyho na střed, Hušbyho na podhrot a Škodu do útoku (případně na poslední půlhodinu zase posílit Necidem).

    Dneska jsem v klidu. I remízu bych bral. Neděle bude DŮLEŽITĚJŠÍ :-)

    • Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

      donford     před 7 lety 14.09.2017 11:37 |  
      4 2

      Taky jsem na dnešek zvědavý. Jen jsem na rozpacích - myslím, že oba zápasy budou důležité, dnes i v neděli. Proti Izraelitům se pokusíme dokázat, že i když je na tom náš nároďák historicky asi nejvíc špatně - dnes jsem se dočetl, že jsme už po "úspěšné kvalifikaci" klesli ze 47. na 58. místo - tedy prý i za Haiti a Burkinu Faso - a to se všemi našimi hvězdami, které hrajou, či leští lavičky v cizích ligách, že snad aspoň náznaky fotbalu ještě umíme a známe, a proti Spartě zase, že mezi slepými je i jednooký pořád králem.
      Včera jsem se díval na O2 na 2. poločas Realu s Apoelem. Ani náznakem se nepokoušeli kyperští hoši provádět to, co jím tak vesele baštili rozhodčí v obou zápasech s námi - tedy simulace, polehávání, svíjení se, dožadování se lékaře a nosítek. Možná si na to ve fotbalovém chrámu netroufli, možná byli předem smíření s porážkou. 3:0 bylo velmi milosrdných, Real hrál ve stylu bavit se fotbalem, ve valčíkovém stylu Na krásném modrém Dunaji, nikoliv v polkovém či kvapíkovém rytmu. I tak několik dalších gólů jim nebylo pro ofsajdy uznáno. Byla by to nádhera, kdyby i naši dnes a v neděli chtěli sebe i nás fotbalem bavit. Ale obávám se, že to budou zase křeče a nervozita z neproměněných šancí. Ty křeče, ve kterých je celý současný, velmi mizerný český fotbal. A obávám, že pokud sem budou přicházet pouze dokopávat kdysi uctívané fotbalové modly - Altintop, Danny, Janko, Mavuba, 37letý Rosický, za pár dní mu začne jít už na 38. rok (ten bohužel pro naši celkovou úroveň stále ještě dostatečný!!), lépe nebude. Ale třeba budou oba naše zápasy vyjímkou.

  24. Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

    Ados     před 7 lety 14.09.2017 11:04 |  
    13 2

    Konečně po 8 letech hrajeme poháry a z některých příspěvků se dá vyčíst, že EL je na druhém místě a důležitější je liga (možná by se podobné příspěvky neobjevovaly, kdyby nebyl další zápas derby, ale třeba by přijela Jihlava).
    Ano, liga je letos velice důležitá vzhledem k přímému postupu do LM. Na druhou stranu jsme se dokázali dostat do hlavní fáze EL a tyhle zápasy nás můžou právě v té naší zaprděné lize posunout. Na dnešní zápas se už moc těším a doufám, že nás tam bude alespoň 15 tis., míň by byla ostuda.

    • Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

      rak (přítel SN)     před 7 lety 14.09.2017 12:08 |  
      9 0

      Také mě iritují příspěvky tak trochu dehonestující Evropskou ligu s tím, že derby bude daleko víc. Nebude. Celé jaro i léto se vyhlašovalo, že cílem je EL a snem Liga mistrů. Cíl je splněn a teď budeme říkat, že na tom až tak moc nezáleží. Liga je samozřejmě zvláště letos důležitá, ale derby jsou jen dvě ze 30 zápasů. Důležité je derby více psychologicky. Prakticky, pokud budeme třeba remizovat a následně vyhrajeme ve Zlíně, bude to lepší než kdybychom derby vyhráli a prohráli ve Zlíně. Evropská liga je pro nás důležitá z více hledisek. Kromě možného vylepšení koeficientu jsou tam i mužstva, která jsou srovnatelná nebo i lepší než my a přesně takové zápasy nás mohou posunout nejvíc. Samozřejmě, že Liga mistrů by byla lákavější, ale zápasy s mužstvy, která jsou minimálně o třídu výše by nám nedaly fotbalově skoro nic kromě frustrace, že vůbec nemáme míč. Když si vzpomenu na naše jediné účinkování v LM, tak zase tak krásný pocit nemám (nejlepší byl postup s Ajaxem). Sedmička na Arsenalu, trojka doma proti Seville. Jedině zápasy se Steauou byly pro nás dobré. A takových je většina skupin. Dvě mužstva, která jsou jinde a jedno srovnatelné. Zatím na to moc nemáme. Potřebujeme co nejvíc kvalitních zápasů a to v následujících dnech snad bude skoro pořád - dvakrát týdně. Nepodceňoval bych úplně ani Třinec (potřebujeme i protočit kádr). Trochu mě mrzí, že ještě na dnešek zbývá vcelku dost lístků, když počítám i s tím, že ne všichni třeba budou moci využít své balíčky.

  25. Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

    Eskaes     před 7 lety 14.09.2017 12:23 |  
    11 9

    Trenérovi chybí odvaha. To je vážný problém, pokud se to rychle nezmění. Následující čtyři dny mohou být klíčové pro vývoj celé sezóny- buď se chytneme, nebo přijde krize.

    Samozřejmě věřím v to první, ale ta temná mračna těžko ignorovat. A je jedno, jestli byla příčina krize "spravedlivá" či ne, tak to prostě ve sportu chodí.

    • Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

      Jachym     před 7 lety 14.09.2017 13:28 |  
      3 0

      Já ta temná mračna rozhodně neignoruji. Beru si s sebou deštník. Snad zase ti troubové u vchodu mi ho nebudou chtít zabavit...:-)

      • Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

        chrobak     před 7 lety 14.09.2017 16:27 |  
        0 0

        Budou

        • Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

          Jachym     před 7 lety 14.09.2017 16:51 |  
          0 0

          Stejně to risknu. Když budou dělat problémy, tak jim ten deštník alespoň omlátím o hlavu:-) Takže na viděnou a hlavně na slyšenou a na fanděnou v Edenu!:-)

    • Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

      Fulham     před 7 lety 14.09.2017 13:55 |  
      4 2

      Bych k tomu doplnil, že nebude-li pršet, s největší pravděpodobností nezmoknem...a co týče krize, tak jedinou krizi kterou vidím, je krize identity některých přispěvatelů. Nemyslím tento konkrétní příspěvek - i když s odvahou a mračny hrubě nesouhlasím...:-)))

    • Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

      spravnej_jezedak     před 7 lety 14.09.2017 15:54 |  
      2 0

      Tak hlavně, aby odvahu měli hráči na hřišti.
      Důležitost tohoto týdne si jistě trenér i hráči uvědomují a jsem přesvědčen, že trenér se svým štábem udělá maximum pro to, abychom byli úspěšní.
      A my ho v tom doufám podpoříme;-)

      • Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

        Eskaes     před 7 lety 14.09.2017 17:46 |  
        0 1

        no právě odvaha hráčů na hřišti, ta je podle mě právě nedostatečná a může za ni trenér-můj názor.

  26. Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

    sicilianbrno     před 7 lety 14.09.2017 15:06 |  
    2 6

    http://fotbal.idnes.cz/slavia-maccabi-tel-aviv-zmeny-v-sestave-pred-derby-fvr-/fot_pohary.aspx?c=A170913_141651_fot_pohary_jic

    hm, takže nejspíš trener Šilhavý poteší pár přispěvovatelu na SN, kteří volají po dvou rozdílných sestavach na Macabi a Derby :-/ Tak pak nezapomente nadávat, když se nevyhraje, jakej nekoukatelnej nesehranej fotbal to případně byl. Naštěstí většina lidí tady i třeba na chatu idnesu nechápe, proč by zdraví natrenovaní borci nemohli po témeř třech dnech hrát další domací zápas..zavání to výmluvama trenéra. Přeju si dvě vyhry, ale jestli trenér vymění opět 4,5 hráčů tak v ně moc nevěřím.

  27. Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

    afro     před 7 lety 14.09.2017 15:20 |  
    0 0

    Hodnoty týmů dle Transfermarkt:

    Slavia: 32,0 mil. €; průměr 1,28 mil. €
    Maccabi Tel Aviv: 24,2 mil. €; průměr 0,968 mil. €

    Zajímavostí je, že na hostování z belgického Genku je v Maccabi bosenský záložník Tino Sušič, o kterém se zde spekulovalo, jako o možné posile v letním přestupovém období.

    • Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

      Fačín     před 7 lety 14.09.2017 15:58 |  
      2 1

      Takže jsme jasně lepší a musíme vyhrát rozdílem 8 milionů Euro!!!:)

      Už se nemůžu dočkat, tipuji vítězství 3:0, góly Škoda, Van Buren, Necid.

      • Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

        Jachym     před 7 lety 14.09.2017 16:04 |  
        3 0

        :-) Navrhuji, aby naše góly dávali hráči s nejnižší trží cenou, to by ten rozdíl ve skóre mohl být ještě vyšší...:-)

      • Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

        afro     před 7 lety 14.09.2017 16:09 |  
        0 0

        Takže gól za 2,6 mil. €... no neber to. :-)

        Já tipuju 2:0 (Stoch, Necid).

      • Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

        sicilianbrno     před 7 lety 14.09.2017 16:19 |  
        0 0

        Jelikož trenér Šilhavý bude šetřit sestavou, tak odhaduju, že ti vyjde max ten Necid :-)

      • Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

        Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 14.09.2017 17:36 |  
        0 0

        O něco menší hodnotu než Maccabi má například Plzeň...

    • Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

      Robinator     před 7 lety 14.09.2017 16:06 |  
      0 0

      snad to bude výhra..před derby, kde se konkurentovi z letné rozpadá totálně celá obrana

      • Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

        sicilianbrno     před 7 lety 14.09.2017 16:21 |  
        1 1

        Pokud by nastoupila nejsilnější sestava, tak věřím ve výhru 2:1 :-) (nejsilnější sestava beru ve složení Deli, Bořil, Hušbauer, Rotan, Stoh, Ngadeu, Škoda...)

  28. Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

    zdenek_prachar     před 7 lety 14.09.2017 16:26 |  
    13 0

    Podle mne jsou úvahy o tom, který zápas upřednostnit, špatně ze samého principu. Jsme Slavia a musíme chtít vyhrát všechno. Nesmíme uvažovat stylem který zápas upřednostnit, na co se soustředit víc a na co méně. Musíme se soustředit na to, jak vyhrát všechny zápasy, ke kterým nastoupíme.
    Chceme přeci vyhrát oba tyto zápasy (a generálně všechny zápasy), ne si vytvářet alibi, ne si vybírat, co vyhrát raději a co obětovat. Takto vítěz nesmí přemýšlet a nikdy nepřemýšlí. A takový způsob myšlení také ještě nikdy nikomu nic nevyhrál.
    Přestaňme řešit, jestli se soustředit na derby nebo EL, ale začněme se soustředit na výhru v obou těchto zápasech!

    • Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

      Eskaes     před 7 lety 14.09.2017 17:50 |  
      0 1

      ano, je to jako by nám současná situace nebyla dost dobrá (což určitě není). Prostě takový přístup vede spíš k neúspěchu, proto není žádoucí. Vzpomeňte si na Vrbovu tragedii na EURU.

  29. Re: Slavii čeká první zápas ve skupině Evropské ligy

    Thomas33     před 7 lety 14.09.2017 17:35 |  
    0 0

    Dá se někde na netu koupit přenos? Nemám dnes přístup k Nova Sport 1. Případně nějaký stream?