Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Názory

Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

Slavia a její cesta k nejen k dobrému fotbalu...

K mému povídání mne přivedly sobotní články v deníku "Spart" a hlavně výtvory pana Podroužka. Týká se to především pátečního zápasu naší repre s Němci. Zřejmě jsem asi sledoval úplně jiný zápas než ten, který popisuje výše uvedený odborník.

Pominu i ty "kecy" vedení FAČR o tom, že v podstatě Slavia zavinila, že přišlo málo lidí a že se nezvládl vstup na stadion díky špatnému technickému zázemí naší EDEN arény. Ano, je třeba najít viníka a důvod, aby se už všechny ostatní zápasy hrály pouze na Letné. Je až úsměvné, co pro to jsou schopni někteří novinářští odborníci udělat a jak se víc a víc ztrapňovat.

Ale zpět k páně Podroužkovi. Jeho výstup je něco, kde najdete pouze neodbornost a pohrdání vším, co není sparťanské. Zlé "rejpání a plivání" na hráče ze Slavie a pokud možno to osolit ještě jakýmisi "chytrostmi" o formě či či neformě slávistů. Páteční zápas, kde byl Honza Bořil jedním ze čtyř hráčů, kteří zahráli velmi dobře, tak toho tam snad pan Podroužek ani neviděl (tedy jestli pan Podroužek nebyl podroušen). Pokud bych měl jmenovat ty další tři, tak je to Mára Suchý, Darida a Souček. Právě díky výbornému výkonu Tomáše Součka mohl jít Vláďa Darida víc do ofenzivy. To, že to tolik nevyšlo Krmenčíkovi a že Kopic byl slabší, to se může stát. Ale opomenout Součkův a Bořilův výkon se mi zdá být už ze strany tohoto novináře velmi, velmi zlé. Uvedení hráči nemohou za to, že ze současné Sparty nikdo nehrál. Tam ale kritika pana Podroužka nikdy moc nesměřuje. Je to dost nízké a odpovídá to naturelu tohoto odborníka na fotbal.

Věřím za sebe a i určitě za většinu z Vás, že se Slavia vydala dobrou cestou. Ano, také mě mrzí, že jsme vypadli z LM, že se zatím pořád hledáme a někdy jsme i netrpěliví. Je to pochopitelné, protože i naše očekávání má nějakou dobu udržitelnosti. Ví to i trenér a pochopitelně i vedení. Přivedla se větší skupina hráčů a zapracovat je do toho velmi citlivého a složitého soukolí mužstva je lopotná práce. Práce, kde se musí hledat mnoho variant. Každý hráč má jinou povahu, každý je nějakým typem pro nějaký způsob vedeného zápasu a hodí se k využití v určitých pasážích, kdy každý zápas je jiný. Kdo hrál fotbal, tak se určitě potkává i sám se sebou, když si na sebe vzpomene, jak sám hrál a co všechno mu nešlo.

Ukázkou odbornosti tohoto novináře je i sobotní komentář k Tomáši Necidovi. To je tak nechutně zle napsáno, že mě to k napsání tohoto článku vyprovokovalo. Nikdo nevíme, jak na tom je, ale je třeba ho pomluvit a pochybovat o něm ještě dříve, než se ukáže v zápase? Třeba si bude někdo z Vás myslet, že to přeháním a že bych se sám měl zklidnit. Můžete mít pravdu a já si to vezmu k srdci. Jen se prostě dneska (v sobotu, pozn. redakce) ráno ve mně vzbouřila ta moje slávistická duše a hrdost nad naším týmem a kluky, co za slávistickou hvězdu dávají do placu sami sebe.

Proč tento novinář nekritizuje neustále se opakující skandování na plácku "rudé bídy", které mu zřejmě vůbec nevadí. Ano, myslím tím JUDE SLÁVIE. Proti zlu se má brojit, tak to tímto článkem činím. Chápu při našich disputacích v různých článcích a vláknech pochybovačné a někdy až přehně kritcké názory do vlastních řad. Ať už nad údajnou neschopností našich některých hráčů, či pochybováním nad některými nově přichozími hráči. Ale ruku na srdce, ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby!! (Snad mi Zdeněk Pluhař odpustí mou úpravu).

Na závěr si dovolím říci, že právě zápas s Němci ukázal, že slávističtí hráči v nároďáku bojovali a hráli všichni na 7. Trenér Jarolím už teď ví, že s nimi může počítat, a je to dobře. Také si myslím, že po vyrovnávací brance měl přijít na plac i Pepa. Měli jsme na to, abychom jim tam toho druhýho šoupli. Škoda.

Dokonce si mysím, že tento zápas ukázal mnoho i našemu trenérovi Slavie. Jak už jsem psal v jiných disputacích, začíná se nám ukazovat základní kostra a další stavební kameny složení našeho mužstva. Proto chci požádat, abychom si zachovali důstojnost a nadhled i při našich názorových střetech. To vždycky zdobilo i naše táty i dědy. Kolikrát musel můj děda nebo táta unést i dost hnusné urážky fanoušků dělnického klubu, ale právě se svou noblesou "chlapa ze mlejna na Otavě" to ustáli a naprosto slušně , ale tvrdě to vraceli. Tak jsem to cítil i já a tak jsem to napsal.

Komentáře (131)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

    Fulham     před 7 lety 04.09.2017 09:34 |  
    15 0

    Je zajímavé, že vsichni rudí co znám a bez výjimky, nadávají Podroužkovi že je sešívanej...:-) ale je pravda, že si sport v repre pauze udělal takovou rudou PR ofenzívu...a dnešní rozhovor s Italem ? Buď je 1) blázen 2) sebestřednej ignorant 3) fakt turista co si z Křéti vystřelil ( něco jako prodej Karlštejna) 4) geniální stratég co chce zbytek ligy ukolébat body 1,2,3....

    • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

      Kara (přítel SN)     před 7 lety 04.09.2017 10:58 |  
      7 0

      Přijde mi, že je to teoretik, dokonce je schopný i nějaké kritické analýzy, ale když přijde na praktické trénování, tak to poněkud drhne...viz fakt, že chtěl Vuka dát na beka - Vuka, který neumí bránit a dokonce to sám moc dobře ví. Já jsem však daleka toho rudou bídu nějak odepisovat, i když mám jisté osobní potěšení z toho, v jakém chaosu se nyní nachází. Přece jen je teprve po pátém kole, body se počítají až po tom třicátém.

      • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

        Fulham     před 7 lety 04.09.2017 11:07 |  
        4 0

        Taky je neodepisuju - šlo mi o to , že je kecal...Ty dva frantiky nezmiňuje vůbec, od českých najednou dává ruce pryč i když ještě nedávno tvrdili všichni jak to koordinovali...Plavšic - stabilní hráč z týmu který je přejel je najednou naděje do budoucna. Dobrý já, to nepovedený ti ostatní. Sláva našim Jardům , Martinům, Tomášům atd.. i když je fakt, že nás zatím nezasáhla nějaká krize většího rozsahu. Tam se se soudržností bude lámat pecen..

        • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

          Kara (přítel SN)     před 7 lety 04.09.2017 11:13 |  
          4 0

          Tak kecal to je každopádně :) Jinak samozřejmě souhlasím s tím, že až přijde nějaká krize (a ona přijde, bylo by naivní si myslet, že ne), ukáže se teprve charakter našeho týmu. Na druhou stranu mám celkem důvod věřit, že by to mohlo být dobré. Přijde mi totiž, že slabou stránkou našeho týmu nikdy nebyla arogance nebo neschopnost přiznat chybu, ale naopak to, že máme v týmu samé hodné hráče. :) Navíc máme i spoustu čerstvých otců (s instagramem plným fotek s dětmi) a mám pocit, že to působí dobře na jejich psychické rozpoložení - stačí se podívat na takového Bóřu. :)

          • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

            Fulham     před 7 lety 04.09.2017 11:24 |  
            2 0

            :-))) asi doma taky dělá všechno v rychlosti..:-)

            • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

              Kara (přítel SN)     před 7 lety 04.09.2017 11:31 |  
              6 0

              Spíš se nebojí na útočnou polovinu a sází jeden centr do vápna za druhým ;) je jasný, že aspoń jeden se musí ujmout :)) Btw. totální family guy je podle všeho i Danny, což je taky slibné.

              • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

                Fulham     před 7 lety 04.09.2017 11:44 |  
                4 0

                Ty brďo:-)))))) napsat že to sází do vápna já , tak je to hrubá nekorektnost..:-)))) Danny souhlas. Docela by mi zajímalo co říká na nás mládežnický trénink. Na školu je asi brzo ještě:-)

                • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

                  Kara (přítel SN)     před 7 lety 04.09.2017 12:01 |  
                  2 1

                  Ale já jsem holka, tak to říkat můžu :DD Jinak by mě to taky zajímalo, co miniDanníci, přece jen budou mít trochu jinou perspektivu, když tu nejsou odmala.

                  • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

                    Fulham     před 7 lety 04.09.2017 12:22 |  
                    1 0

                    Jenže já myslel třeba pleny, přebalování a tak ..:-))) v tý rychlosti...:-))))

                    • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

                      Kara (přítel SN)     před 7 lety 04.09.2017 12:25 |  
                      0 0

                      To bych zase v tý rychlosti úplně neriskovala :))

                      • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

                        Fulham     před 7 lety 04.09.2017 12:47 |  
                        2 0

                        Odhazuji svoji hyperkorektnost v dál :-)))

                    • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

                      bongor     před 7 lety 04.09.2017 14:17 |  
                      7 0

                      Jen se nevymlouvej,stejně všichni víme jak jsi to myslel,to neokecáš Fulhi.Já jsem v sobotu dělal pořadatele na závodě v Lovosicích,poslední závod byl běh všech věkových kategorií kolem komínů Sechezy.A úplně poslední dobíhala jedna mladá paní,teda pořádnej kus ženský.V cíli jsem se osmělil a říkám,není přece jenom lepší ten sex mladá paní,než se honit kolem komínů?Ona na to:"To určitě,akorát to netrvá tak dlouho".

              • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

                Jachym     před 7 lety 04.09.2017 12:12 |  
                1 0

                Má štěstí, že "přihrává" někomu, kdo ten "centr" dokáže zužitkovat a proměnit v "gól"...:-))

  2. Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

    hiker42     před 7 lety 04.09.2017 09:46 |  
    18 0

    Sokrate, děkuju.

    Deník Spart nečtu, ale patří-li pořád Křetinskému, nelze od těch prodejných holek čekat nic jiného.

    Naši kluci to proti Němcům zvládli a byl jsem na ně pyšný. Co o tom píše nějaký zaprodaný kokůtek mi je fuk :)

    a k Neckovi - nejlepší odpovědí bude, když popraví rudou bídu při derby. ideálně v 90. minutě (završí hattrick).

    Ať žije Slavia!

    • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

      Fulham     před 7 lety 04.09.2017 09:54 |  
      0 0

      Tak..

  3. Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

    mudrc     před 7 lety 04.09.2017 10:02 |  
    11 1

    Mnoho povyku pro nic. Sport nečtu a vřele to doporučuji.

    • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

      malan (přítel SN)     před 7 lety 04.09.2017 10:04 |  
      9 0

      Souhlas, tenhle hnůj nekupovat, nečíst..

      • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

        bongor     před 7 lety 04.09.2017 14:25 |  
        2 1

        S tím hnojem pomalu kolego malane.Dobrej hnůj dokáže udělat s úrodou zázraky,ale u RB vidím,že s těma zázrakama je to na pováženou.

  4. Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

    chrobak     před 7 lety 04.09.2017 10:06 |  
    3 0

    Teda ty ses rozohnil :-). Myslím, že by se k tomu Slavia měla vyjádřit. Buď ta nějaké technické problémy byly nebo ne a měla by se ohradit. PS. A soudruh Pluhař nemá co promíjet neb to není jeho výrok.

    • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

      lassiter     před 7 lety 04.09.2017 10:14 |  
      5 0

      Tak jak to popisoval Malík, tedy že turnikety pouštěly i vstupenky z jiných vchodů, tak to je standardní funkcionalita, nikoliv chyba a nechápu, jaký chaos to mohlo vyvolat. Chaos by byl, kdyby to naopak nešlo, představa, že divák stojí 40 minut frontu u vstupu 4, aby mu u turniketu řekli, že ho tam nepustí a ať si jde vystát další frontu ke vchodu 2, tak to by asi bylo na místě pár zraněných pořadatelů... Jediný problém byl v tom, že Slavia má běžně min. dva prohlížející pořadatele na jeden turniket, zatímco borci ze svazu to měli jedna ku jedné a to se fakt nedá stihnout.

      • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

        chrobak     před 7 lety 04.09.2017 10:41 |  
        3 0

        Ten popis jsem nezachytil, ale pokud by to na tohle chtěli svádět, tak jsou fakt směšní. Ale účel to asi splní. V éteru zůstane, že na stadionu byly technické problémy.

        • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

          Ravik     před 7 lety 04.09.2017 11:34 |  
          6 0

          Souhlas, Slavie by se proti tomu měla vymezit a nebo popsat věcně situaci ze svého pohledu, kterou Malík popisuje, trochu jako, že Eden na to nemá pořádat velké zápasy.

          Nicméně jak jsem psal, už v článku o příchodu Necky, i při zápasech Slavie bývají v tomto problémy...

          • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

            bongor     před 7 lety 04.09.2017 14:27 |  
            5 0

            Ale vždyť to ví každej,že Eden není stavěn na významné zápasy.Jo to taková Letná,to je jiný kafe.Akorát prosím,moc tam nedupejte,nebo králíkárna spadne.

  5. Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

    donford     před 7 lety 04.09.2017 10:09 |  
    10 2

    Vážený a milý Sokrate,
    váš polemický názor v kostce shrnuje ono zlo, se kterým se tak často potkáváme ze strany novinářů. Vzpomínám na nedávné útoky velmi zhrzeného pana Kúdely, který se co by odborník tolik negativně a s varovně vztyčeným prstem pouštěl do všeho pozitivního týkajícího se Slavie a přitom vůbec, ale vůbec v ničem neměl pravdu, až se po dokonalém vytvoření si vlastního odporného (či odborného?) renomé nakonec (snad nadobro) odmlčel. Ale už mu navždy zůstane:
    p. Kúdela, co se týká fotbalu = hlupák.
    A s p. Podroužkem je to podobné. Člověk, který se zjevně minul povoláním. Neumí nic, kopané nerozumí, ale kopat kolem sebe se naučil podle pravidel a příkazů svého chlebodárce (čí chleba jíš, toho píseň zpívej (a podle návodu si kopni) - přesně jako ti kdysi tak "proslavení" pisálkové z Rudeho práva - Kojzar, Hečko a jim podobní). Možná by nebylo na škodu, kdyby mu byl ze strany Slavie vysloven doživotní zákaz vstupu na jejich tiskovky. I když zase tam byl pro smích a obveselení ostatních účastníků.
    Když připomínáte obměněná slova Zd. Pluhaře, já jsem si zase v souvislosti s Podroužkem vzpomněl na slova E. Hemingwaye - Ptáš se, komu zvoní hrana? Tobě zvoní.
    Ale spíš k tomu lepšímu.
    Na kluky, Bořila a Součka, jsem byl v zápase s Němci pyšný. Nutno si uvědomit, že hráli proti mistrům světa a pro Bořila to byl dokonce první zápas za nároďák. Oba byli zřetelně vidět, a jak píšete, spolu s Márou a Daridou byli čtyři nejlepší z našich.
    Velmi správně připomínáte nelogický a především hanebný pokřik Jude Slavia. Je typicky spartanské a ubohé, že tento křik jejich činovníci dlouhé roky "neslyšeli" do té doby, dokud se otírání o židovství nedotklo jejich jednoho pravověrného židovského hráče. Neslyšeli řvát desetitísíce sparťanů a teď "slyší" 1-2 Liberečáky na hřišti i v divokém zápasovém mumraji. Každopádně se jedná o hnusotu, která nesmí mít v našem sportu vůbec žádnou obdobu. Ale zase - pro naše "milé" sparťany - kdo seje vítr, sklízí bouři. Bohužel ani naši sudí, kteří měli a dle pravidel mohli rasistické pokřiky hned v zárodku eliminovat, roky dělali, že nic neslyší.
    Také se spolu s vámi velmi těším, že proti Irům uvidím i Hušbauera, nejlepšího hráče ligy.
    Za váš názor, zde pro polemiku vyjádřený, vám vážený Sokrate, velmi děkuji.
    S úctou a s pozdravem
    váš Donford

    • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

      sasky     před 7 lety 04.09.2017 11:17 |  
      10 0

      Chtěl bych jenom doplnit k tomu pokřiku Jude Slavie. Měl jsem na twitteru takovou výměnu názorů s tiskovým ze Sparty Kasíkem. Hrozně mi tvrdil, jak proti tomuto pokřiku bojují, ve finále diskusi ukončil s tím, že ho můj názor nezajímá. No, když jsem viděl reakci německých fotbalistů na urážky a nacistické hlášky fanoušků, tak tak nějak si pamatuju důrazné vymezení proti tomu, co se mi nelíbí.
      Jinak mě ten pokřik nějak neuráží, je obrazem inteligence jeho křiklounů.

      • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

        Jachym     před 7 lety 04.09.2017 11:31 |  
        8 0

        Ani mě osobně toto spojování s židy neuráží, spíše naopak. Historicky ale nemá v souvislosti s naším klubem žádné opodstatnění, paradoxně na rozdíl právě od Sparty. Reakce německého týmu je chvályhodná a opět v protikladu k tomu jak si letenští žebráci hýčkají svoje neandrtálce, kteří se poté nerozpakují napadat autobus s vlastními hráči...

    • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

      bongor     před 7 lety 04.09.2017 14:32 |  
      2 0

      Dobře jste soudruzi udělali/vy dva/,že jste Donfordovi dali mínusy,já ale dávám velký plus,páté koloně navzdory.

  6. Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

    japhy     před 7 lety 04.09.2017 10:15 |  
    10 0

    Sice chápu tvoje rozhořčení, zároveň se ale divím, že se vším tím necháš tak rozhodit. Není to nic nového pod sluncem, bulvarizace sport. novinářů je už v pokročilém stadiu.
    Taky ale za tím vidím přílišnou útlocitnost fandů, kteří nesnesou jakékoliv otření se o jejich klub. Za příklad si můžeme vzít třeba toho Konečného. Tady je považovanej za blba non plus ultra, sparťana, co jde tvrdě po Slavii. Zkuste ho hodit do sparťanského kotle - zbydou z něj jen kecky. Bosák je pro jedny kryptoslávista, pro druhé kryptosparťan.
    Prostě to chce klid a hlavně nadhled, jinak se z toho co, Kefalín?

    • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

      Pava1     před 7 lety 04.09.2017 11:17 |  
      0 0

      Ujede ti vlak :o)

    • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

      Jachym     před 7 lety 04.09.2017 11:17 |  
      4 0

      A ve skutečnosti je Bosák zavšivenej klokan :-))

      • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

        smely (přítel SN)     před 7 lety 04.09.2017 12:29 |  
        0 0

        nevim, vzhledem k tomu, ze je puvodne z Chebu a do Prahy prisel az na vejsku, v TV zacal komentovat az v 29 letech...jednou sem nekde cet, ze mu nejblizsim tymem sou Teplice...

          • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

            smely (přítel SN)     před 7 lety 04.09.2017 13:02 |  
            0 0

            tak Priba byl jeho velkej kamos...

        • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

          koocze     před 7 lety 07.09.2017 12:03 |  
          0 0

          Mám pocit, že jednou, možná s jistou nadsázkou říkal, že jediný klub, kterému kdy v Č(SS/F)R fandil byl Union Cheb.

  7. Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

    Robinator     před 7 lety 04.09.2017 10:50 |  
    6 1

    Já Sport někdy čtu..není to jen o Podroužkovi a je to i o jiných sportech než o fotbale..Navíc Podroužek je asi Sparťan a je prostě mnohdy neobjektivní, ale spíš mi to přijde k smíchu, něž abych se nad tím nějak extra pozastavoval..je dobře, že se o nás píše, jak pozitivně, tak negativně..Tady je taky často ne-objektivita, protože jsme prostě Slávisti..

  8. Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

    Pava1     před 7 lety 04.09.2017 11:08 |  
    1 0

    zajímavé,že na zápasy v LM,kdy bylo vyprodáno to všichni stihly včas a žádné problémy nebyli.
    Oni se lidé také musejí naučit chodit třeba hodinu a půl před zápasem a pochopit,že se jich dvacet tisíc na stadion za půl hoďinky nenacpe!!Já tam byl,hodinku a 10 minut jsem čekal v ůtrobáh stadionu a byl jsem tam bez fronty a včas.

    • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

      pogo8303     před 7 lety 04.09.2017 11:19 |  
      4 0

      No, zápas s Bate teda rozhodně u turniketů neodsejpal, u Apoelu to bylo lepší... Jestli nebyly otevřeny všechny turnikety, jako tomu bylo u LM a svaz šetřil na securitce u vchodu, tak se nedivím, že byly takové problémy...
      Co se týče vyjádření, že se někdo ze svazu podivoval, že šlo s vstupenkou do např. sektoru pro kasu 1 projít turniketem u vchodu 2 - proboha, oni nevědí, že je Eden průchozí?

      • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

        edenian     před 7 lety 04.09.2017 12:30 |  
        2 0

        Nevedi. Jak by taky. Do VIP se chodi pres recepci.

      • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

        tomblesk     před 7 lety 04.09.2017 14:26 |  
        1 2

        Pokud bych chtěl najít skutečné problémy, tak tady bych začal .... Neumím posoudit, kolik těch truhlíků tam má /musí/ šaškovat ...Nejlepší jsou ti za nimi, co je peskují, že něco odbyli. U mně jednou znovu nařídil kontrolu a sundání čepice /jsem plešoun, je mi 69/ a když zjistil, že tam nic nemám, cítil se nelibě, že neodhadl svůj úsudek. Tihle pavouci prý mají nějaká školení - to musí být teprve zářez, co jim tam vtloukají do hlavv a pak to takhle vypadá. Zmatkují a k užitku nejsou. Připomenu jen známá fakta. Nejohroženější zemí na světě v tomto směru Izrael a přesto tyto situace zvládají nejlíp.... No proto, že přemýšlejí a za nejdůležitějšího v těchto "opatřeních" považují právě kontrolora v první linii /právě ten to byl co rozpoznal v břichaté ženské teroristku s výbušninou a nespletl si ji s těhotnou ženou .... Chtějte tohle po našincích u bran stadionu ...
        Kdysi při návštěvě koncertu v Sazka areně jsem musel na cestě od tramvaje vzít deštník abych tam neseděl v mokrém obleku ... Po vstupu u turniketu mi důrazně jeden borec nakázal ten deštník hodit do připraveného koše ... Namítl jsem, že dám deštník do šatny, odpověď - tady žádná šatna není /geniální výplod školeného vola .../ Požadoval jsem, aby ten deštník prohlédl specialista, že to není teroristická zbraň, poté jsem byl dost hrubě předveden před pupkáče v policejním dresu. Musel se mnou sepsat záznam, hlavně proto, aby mi nasral, že přijdu o podstatnou část Beethovena /hle inteligent na obzoru/ Uvedl jsem, že za hříšné peníze za vstupné bych požadoval adekvátní službu aspoň v tom, že při vstupu bude někdo bystrý a proškolený schopen rozeznat deštník od teroristické zbraně, namísto toho, aby mi vyprávěl báchorky z propagačních filmů, jak nějaký Bulhar zabil jiného Bulhara někde v Londýně /deštníkem samozřejmě/. Dnes jim na oplátku říkám, jestli vědí, jak Chorvatští "fanoušci" dostali v Lyonu na stadion světlice.... Známo je, že přes úplatu místní homopopulace / nevím jak to jinak nazvat/ a ti to tam dostali nacpané v zadnici ....Obávám se, že přes mé upozorňování budu asi brzy předveden na nějaký typ kolonoskopie, který bude dělat jistě odborně zaškolený borec / v USA prý už dnes vcelku běžná věc/. K případu kontrol v rámci boje proti terorismu jen dodávám, že více rozumu by neškodilo. Jen jestli nechci něco nesplnitelného ..."rozum" v Česku a na fotbale, kde to jsem já vůl ... Strašně mi štvala mizerná organizace ME U21, hlavně kvůli mimopražským diváků, což byly hlavně mamky a babky kluků z mládežnického fotbalu - peněz jako sraček utratili a nákup suvenýrů české repre: žádný nebyl - nikdo to nezařídil, Hlavně, že si ti šašci mohli "šáhnout" na venkovské babky ... Hrdinové. nechci malovat čerta na zeď a nedej bože, kdyby se něco potento, tak oni budou první utíkat ....A toho novináře určitě šacovali aspoň třikrát i možná prdel pohladili ...třeba o to požádal jako o službu VIP. Tak to je v Česku, když se řeší problém ... Ještě, že máme Josefa Švejka...

    • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

      amon     před 7 lety 04.09.2017 15:08 |  
      1 1

      Já tam byl a první poločas jsem museli koukat ve sportbaru. U každé brány fungovali jen dva turnikety, totální chaos. Několik cizinců se mě ptalo, co se stalo. Neskutečná ostuda. Naj jižní tribuně přivel nějaký chlapík k policajtům, postaršího českého pána, že dostal nakládačku od Němců, jaká je to ostuda a na pár metrů se tomu nějaký skopčák vysmíval. Securitáci neznali stadion- sektory. Děs, organizační anarchie. Za tohle dát takový prachy..

    • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

      Martin 58     před 7 lety 05.09.2017 10:58 |  
      1 0

      Na APOEL jsem přiklusal proti vlastní vůli 25 minut před zápasem ke vchodům na Východ a za necelých 20 minut jsem byl vevnitř až na sedadle. To snad mluví za vše.

  9. Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

    amon     před 7 lety 04.09.2017 11:27 |  
    3 0

    Co bylo od p. Podroužka na žalobu, tak to byl článěk na úvodní stranu Sportu v den zápusu s Nice. Hvězdy Nice do Edenu nedorazí.. Takovýhle fotbalový mančaft o prázdninách do ČR jen tak nezavítá a tohle je snad i proti Sportu. Myslím, že krom toho to, bychom to komentovat neměli. V podstatě koho zajímá a kdo to čte.. Jinak Sokrate, rád čtu Vaše kometáře, ale zkracujete to trochu. Zpravidla mám jen chvilku na přečtení :-)

    • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

      Sracken     před 7 lety 04.09.2017 12:18 |  
      4 0

      Proč na žalobu, vždyť je to pravda. O pár dní dřív v Gentu a o pár dní později v Gladbachu nastoupili v plné sestavě. I tak u nás ele předvedli kvalitní hráče a hrál se rychlý a pohledný fotbal, který fanoušky bavil.

      • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

        amon     před 7 lety 04.09.2017 15:00 |  
        3 0

        přesně tak.. Chyběli 2 hráči základní sestavy, ale i tak to byl našlápnutý tým a nebýt toho "skandálního článku- Hvězdy Nice- nedorazí", tak tam mohlo být třeba o 2tis. fanoušků více a užít si krásné, fotbalové odpoledne a životní mač MvB. Přijde mi, že sportovní redaktor, milovník fotbalu, by měl spíš lidi na fotbal lákat a ne je odrazovat. Bombastický článek na 1. stránce v den zápasu, to mi přišlo unfair.

  10. Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

    Fulham     před 7 lety 04.09.2017 11:38 |  
    5 2

    Za týden hrajeme EL. A ještě není ani info o lístcích..!!!!! Touto dobou už mělo být vyprodáno. A od středy do pátku jsem fuč. Ale na ten lokálně nevýznamný tým co u nás hraje až potom už se prodává. Vedení čekám :-{{{

    • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

      první rytíř     před 7 lety 04.09.2017 11:45 |  
      5 1

      Přidávám se. také ve čtvrtek mizím z Prahy a o vstupenkách, neřknu baličcích na EL zatím žádná info! Tady je něco špatně!

      • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

        Sracken     před 7 lety 04.09.2017 12:16 |  
        6 1

        Jsme poslední klub z EL a ChL, který ještě nezveřejnil info. Ostuda.

        • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

          Jachym     před 7 lety 04.09.2017 12:27 |  
          7 0

          Velký klobouk dolů, že procházíš weby takového množství klubů :-))

          • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

            Sracken     před 7 lety 04.09.2017 12:39 |  
            1 1

            Slavia mne k tomu včera vyprovokovala. Ale něco se mi hlásí samo na FB.

            • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

              jarmik     před 7 lety 05.09.2017 10:01 |  
              0 1

              Takže Plzeň se ti nahlásila na FB, ale Zlín jsi musel zkontrolovat sám?

    • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

      smely (přítel SN)     před 7 lety 04.09.2017 12:24 |  
      3 2

      predpokladam, ze to visi na Ticketportalu, zrejme je to pro ne slozitejsi akce, nejprve rezervace balicku pro permanentkare, pak rezervace jednotlivych vstupenek pro permanentakare, nasledne volny prodej...bude v tom asi z jejich strany dost chaos, nemyslim, ze je to uplne vina SKS, vsichni vime jak TP pracuje...

      • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

        Sracken     před 7 lety 04.09.2017 12:26 |  
        3 1

        Ale zveřejněním cen a toho, kdy se bude dát nakupovat, asi nic nezkazíme. A opravdu jsme poslední v Evropě, takže Ticketportal je nejhorší v Evropě.

        • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

          Jachym     před 7 lety 04.09.2017 12:32 |  
          0 0

          Ještě větším problémem je, že ten systém má spoustu much a rozhodně není uživatelsky přívětivý. Tak snad si nás udobří nějakou skvělou nabídkou balíčků pro permanentkáře začínající na 500-600 Kč... :-))

          • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

            Sracken     před 7 lety 04.09.2017 12:38 |  
            1 0

            Uvidíme. Ve Zlíně cenu nakouřili, v Plzni byli přívětiví. Pamatuji balíček za Doležala na LM a to byla neskutečná palba na tu dobu, pak bylo na Seville celkem málo lidí.

            • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

              Jachym     před 7 lety 04.09.2017 12:40 |  
              4 0

              Pamatuji. Pánbůh s námi a Produkt pryč...:-)

            • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

              Travinho     před 7 lety 04.09.2017 16:15 |  
              1 1

              Zlín má ceny vcelku normální, spíš tam proběhly stížnost na funkčnost prodeje, protože strašně moc lístků šlo partnetům klubu a už po zahájení prodeje byla většina nejlepších míst pryč...

      • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

        Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 04.09.2017 15:31 |  
        1 1

        Jak to tedy udělal Zlín, který taky prodává lístky skrz Ticketportal. Tady nejspíš nebude chybat na straně TP...

        • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

          smely (přítel SN)     před 7 lety 04.09.2017 16:13 |  
          1 1

          to nevim, ale predpokladam, ze Zlin nema 9000 permanentkaru...

          • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

            Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 04.09.2017 18:40 |  
            0 0

            V čem je rozdíl zda je permanentkářů 500 nebo 9000?

            • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

              smely (přítel SN)     před 7 lety 05.09.2017 08:47 |  
              4 1

              8500

        • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

          smely (přítel SN)     před 7 lety 04.09.2017 17:04 |  
          2 0

          uz je to venku, balicek na sever za 880.- je hodne ferovka....

          • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

            Jachym     před 7 lety 04.09.2017 17:27 |  
            1 0

            Permanentkáři to mají ještě o 200 Kč levnější...:-))

  11. Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

    Mr.Purple     před 7 lety 04.09.2017 12:03 |  
    8 0

    Do Edenu jsme se vydali se známými podpořit Slavii proti BATE.. Na hlavním nádraží jsme si přivolali Uber a jakmile přijel řidič, dali jsme se s ním do konverzace. Vyklubal se z něj bývalý hokejový rozhodčí, kovaný sparťan, jak o sobě prohlásil, ovšem jeden z těch, s kterým byla i přesto řeč. Povídal nám příběhy jak pískal hokejová utkání, jak byli uráženi fanoušky a jak se z nich na jedno hokejové utkání stávali fanoušci klubů, které většinou prohrávali nebo se jim jen nedařilo.

    Tento pán udržuje velmi dobré vztahy s novináři, jmenoval Standu Hráběho, že jsou velcí kamarádi, avšak v poslední době, že se s ním nedá vůbec být. Že svou přízeň ke Slavii dával vždy najevo, a jeho články se věnovaly hlavně Slavii, i v horších dobách ji popisoval velmi hezky, byl zvyklý, ale jaksi mu narostl hřebínek a už s ním bylo k nevydržení :)).

    A tímto se dostávám k osobě pana Podroužka. Já jsem na něj nikdy neměl nijak vyhraněný názor. Píše většinou o Slavii, a jak se říká, i špatná reklama je reklama (ale i podle mého to občas přeháněl, otázka, jestli je to neodborností, k čemuž bych se přikláněl spíš, a nebo jen hloupostí daného člověka). Podle pána řidiče je pan Podroužek velký Slávista a ve Sportu má na starost psaní hlavně o ní. Na dotaz, zda jeho výplody někdy četl, jelikož to, že by byl velký Slávista, se mi také moc nepozdávalo, se mi dostalo odpovědi ve stylu: ,,Podívej se na Sparťany ve Sportu, jak píšou o Spartě."

    Proto bych se těmito výplody moc nezabýval. Když potřebuješ holt vymyslet nějaký článek a danému tématu nerozumíš, je obtížné udržet si svou práci :) Občas si říkám, jestli by někdo nechtěl využít této mezery na trhu a začít psát rozumně o české či zahraniční lize, ovšem v tomto odvětví se nikdy všem fanouškům nezavděčíš.

    • Re: OFF TOPIC - nejen pro fanoušky Football manageru :)

      venator     před 7 lety 04.09.2017 12:17 |  
      2 1

      PS omlouvám se, že vkládám se, ale nevím kde jak je ta sekce off topic.

    • Re: OFF TOPIC - nejen pro fanoušky Football manageru :)

      venator     před 7 lety 04.09.2017 12:20 |  
      8 0

      Skauting FC Sevilla:„Od začátku sezony pokrývá každou soutěž šestnáct lidí. Prvních pět měsíců prostě jen sledují jednotlivé zápasy bez nějakého konkrétního cíle. Shromažďují data a každý měsíc vytvoří ideální jedenáctku dané ligy. V prosinci už začínáme hráče sledovat konkrétněji: jak se jim daří doma? Venku? V mezinárodních zápasech? Snažíme se vytvořit jejich širší profil.“
      nebo
      „Trenér si určí, co by měl hráč umět, kolik by toho měl naběhat, jaké by měl mít vlastnosti. A my už pro něj několik takových fotbalistů máme vytipovaných,“

  12. Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

    Ondráš     před 7 lety 04.09.2017 13:37 |  
    6 1

    1) Podroužka nesnáší i Rumuni - prý píše proti jejich klubu..
    2) Jude Slavie - fakt nechápu, že to může někoho urážet..spíš se tím ztrapňují rumunské kukličky, které si pod tímto pokřikem něco rasistického představují..to, že je to nelogickej pokřik jim nedochází..neznají skutečnou historii, neví proč to řvou, ale je to pro ně asi drsný..
    3) Hlavně se proti ničemu neohrazovat - ze všeho nejvíc je (novináře, Rumuny) nasere, když nás to nechá naprosto chladnými..čím víc si budeme stěžovat, tím víc si rýpnou..

  13. Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

    tupoleff (přítel SN)     před 7 lety 04.09.2017 13:55 |  
    2 1

    ještě k podroužkovi - jen pro srovnání známky ispartu a kickeru, první ispart (předpokládám, že je dělal on, když měl na starosti report), známky kickeru převedeny přibližně do systému ispartu : vaclík (6, 6) - gebre (6, 2), kalas (5, 5), sucháč (6, 6), novák (4, 5), bořil (6, 5) - kopic (5, 3), suk (6, 5), darida (7, 8), jankto (5, 4) - krmenčík (5, 4); střídající krejčí (6, 4)... v zásadě tedy stejné, ale oproti němcům hodnotil lépe gebreho, kopice a krejčího, nepotopil nikoho. čili to s tim negativismem nebude tak hrozný - ačkoliv u titulky při zápasu s nice sem si taky řikal, že zvolit tendle tón je na přesdržku a zavání to hloupostí a nepochopením vlastní role. ale je mladej, třeba se naučí

  14. Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

    bongor     před 7 lety 04.09.2017 14:21 |  
    2 2

    ahoj Sokrate,vidím,že Tě ti ubožáci ze spartu dokáží taky pěkně vytočit a že tedy v tom nejsem sám.Akorát musím oponovat,protože víc se už těžko mohou ztrapňovat.Já vidím setrvalý stav,sice na vrcholu,ale setrvalý.

  15. Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

    sauvignon     před 7 lety 04.09.2017 14:22 |  
    7 0

    Sokrate, já jenom pro pořádek - citát je z bible, konkrétně Janovo evangelium, 8. kapitola, 7. verš.

  16. Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

    Citymat     před 7 lety 04.09.2017 14:44 |  
    2 6

    Sokrate tento článek se ti opravdu povedl a opravdu se dobře čte.

  17. Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

    afro     před 7 lety 04.09.2017 14:58 |  
    15 3

    Já se hlásím k těm (nebo jsem třeba osamocen :-)), kteří si myslí, že přeháníš, a to píšu s vědomím, že ze své podstaty nebude de facto zaměstnanec Křetínského stejně kritický ke Spartě, jako k ostatním týmům a ke Slavii ani nemluvě.

    #bořilhrálskvěle
    #nekupovat
    #nebrečet
    #judeslavieměneuráží
    #vpodcastupodroužekřezalidorudejch
    #stramaccionivydržaškoďdál

  18. Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

    golgoloth     před 7 lety 04.09.2017 15:21 |  
    2 0

    Přijde mi zbytečné se rozčilovat. Můj bratr je Sparťan a poměrně ho dere, jak Sport píše o Spartě. Upřímně vzato, články o chvále se moc nečtou, jestli chceš mít sledovanost tak kritizuj. když jsem žil ve francii, tak si myslím, že proti tamním novinářům, ti naši pořád ještě neví, co je to opravdu zlákritika.

  19. Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

    Jachym     před 7 lety 04.09.2017 15:23 |  
    9 3

    Líbí se mi ten úvodní citát (titulek) z bible o hozeném kameni. Když se ale autor pohoršuje nad stupidním pokřikem o židovské Slavii, tak v té souvislosti by při aplikaci tohoto principu ve vlastních řadách musel chtě nechtě poukázat na naše přání vystavení úmrtního listu našemu úhlavnímu soupeři, nehledě na to, že Spartu v každém zápase důkladně jebeme, tu kur.. A tu a tam máme ve zvyku nic netušící sparťánky zákeřně bodnout když jdou na kutě... :-D

    • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

      donford     před 7 lety 04.09.2017 17:34 |  
      2 0

      Tak já četl onen text v poněkud jemnější podobě - Sparťaně, kopnu tě .. ( tedy nikoliv bodnu tě ... ) ale mé atavistické pudy byly sdostatek ukonejšeny prvními verši o Spartě, která lehla popelem. I když bych jí to věru nepřál. Stačilo, když na konci války lehl popelem sousední stadion Slavie. A my odkráčeli na periférii. Naštěstí dnes už živé vršovické centrum.

      • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

        Jachym     před 7 lety 04.09.2017 17:46 |  
        1 1

        Ty úvodní "verše" (o lehnutí popelem a pochcípání všech) jsem raději ani nezmínil, neboť to už se skoro jedná o propagaci genocidy a holokaustu... :-D

        • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

          donford     před 7 lety 04.09.2017 18:52 |  
          1 2

          Tak o genocidu se v žádném případě nejedná. Kmen Sparťanů tu jistě bude navěky a bude pro nás dál vyhledávat za mrzký obolus vynikající hráče, např. v poslední době Deliho a Hušbauera, jejichž kvalit nedohlédli:-) a kteří hrají za své země za nároďáky. Místo nich mají Štětináče, který je na svém rodném Slovensku pomlouvá, či obtloustlého Mavubu, který se narodil kdesi na moři a nikdo neví, kolik mu je let. Nejspíš se to u něj pozná z letokruhů.

  20. Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

    Dr. Fe1     před 7 lety 04.09.2017 17:39 |  
    7 4

    Sport moc nečtu, ale z toho mála co občas vidím to podle mě šijou na všechny strany. Prostě čím provokativnější, skandálnější, bulvárnější vyjádření tím víc zaujmou a na to vsázejí. Takže vidět za tím Spartu mi přijde málo pravděpodobné. Chce to vidět i články o druhé straně. Občas zahlédnu titulky ve sportu, kde když Sparta prohraje či remizuje vycházejí palcové titulky jako: kolaps, debakl, vyhoření, potupa, ostuda a podobná drsná slova, která svojí silou často neodpovídají realitě. Když něco podobného napíšou o Slávii, tak za tím vidíte sparťana. Přitom je za tím jen bulvární krysa co se neštítí čehokoliv jen aby zvýšila prodej svého plátku. Krysa letenská v tomhle vyjímečně svůj špinavý rypák vůbec mít nemusí.

  21. Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

    Kzlo     před 7 lety 04.09.2017 17:41 |  
    3 4

    Co se tyce vstupu na stadion sem nasrany kazdy zapas. U kazdeho ze tri vstupu by melo byt minimalne i tri turnikety vic.

  22. EL

    Fulham     před 7 lety 04.09.2017 17:46 |  
    3 0

    Balíčky na světě, ceny super , HALEJŮJA!

    • Re: EL

      Sracken     před 7 lety 04.09.2017 18:04 |  
      2 6

      Příjemné překvapení, jen by se měl někdo zamyslet nad velkým rozdílem mezi sektorem za bránou a na hlavní, více než dvojnásobek je naprosto neadekvátní, hlavně pro krajní sektory. Cena do kotle je téměř směšná, podle mne by se měla trochu zvýšit a na hlavní trochu snížit. Jinak opět zvýhodněni permanentkáři, OP a FK - myslím, že permenentkáři by měli být zvýhodněni více, protože klubu přinášejí více přímo. OP a FK samozřejmě přispívají nepřímo k budování značky.
      Poměrně solidní permice stále v prodeji, vzhledem k Evropě, k derby atp. se pořád vyplatí.

      • Re: EL

        Fulham     před 7 lety 04.09.2017 18:23 |  
        3 0

        Já doufám, že to směřuje k další sezóně a tak 11-12 tis permic . A bude klid.

        • Re: EL

          Astrocytoma (přítel SN)     před 7 lety 05.09.2017 07:39 |  
          0 0

          tusim ze se prodalo i ted hodne permic a zrejme i proda. Treba ted listky na spartu ci balicek

      • Re: EL

        Jachym     před 7 lety 04.09.2017 18:49 |  
        5 0

        Ceny do kotle bych v žádném případě v českých podmínkách a vzhledem k nižší aktraktivnosti soupeřů (s výjimkou Villarealu) nenazval směšnými, ale rozumnými a velmi přijatelnými. A já tak budu moci v pohodě koupit balíček na své permanentky nejen sobě, ale i dětem.

    • Re: EL

      Dr. Fe1     před 7 lety 04.09.2017 18:20 |  
      0 3

      Kde jsou vidět ceny, prosím ? Na oficiálkách jsem to nenašel, na ticketportalu taky ne.

  23. Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

    tomblesk     před 7 lety 04.09.2017 17:56 |  
    11 6

    První dobrá zpráva: Němci už mají 13 hajlujících výtržníků, přičemž už 7 jich čapli po cestě z Drážďan. Tomu říkám něco, o čem si ve zdejším blbákově můžeme nechat zdát. Klidně bych ten zdejší bordel těm Němcům na pár let nechal. Jejich policie aspoň lidi moc nesere a s těma, co si to zaslouží se ne.... taky. To beru... Palec nahoru pro Deutsche Polizei!!!! Hrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr na ty naše blby...

    • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

      Jachym     před 7 lety 04.09.2017 18:12 |  
      14 1

      Třikrát bravo! Tak ono to jde velmi rychle, když se chce. Lze si jen přát, aby stejně snadné pro německé policisty bylo urychleně dopadnout poněkud horlivé obdivovatele tamních žen v bazénech i na městských promenádách, vědce, jimž se vymkly z rukou pokusy se zábavní pyrotechnikou a ve spolupráci s dopravní policií i osamělé dodávky, které se v panice nemohly vymanit z davu lidí na ulici...

    • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

      afro     před 7 lety 04.09.2017 18:14 |  
      8 1

      Ja ti nevim, treba v Hamburku pri zasedani papalasu mne nemecka policie pripadala docela "soft"...

  24. Ještě k novinářům

    Dr. Fe1     před 7 lety 04.09.2017 18:07 |  
    12 3

    Ještě bych doplnil k těm našim sportovním novinářům, že jsou obrovsky poplatní tomu jak zápas dopadne co se týče skóre. A přenáší to i do hodnocení jednotlivců. Kdyby čistě hypoteticky naši vyhráli nad Němci 2:1.tedy kdyby se odehrál úplně totožný zápas, akorát bysme těsně před koncem dali gól my a ne soupeř, tak by hodnocení vypadalo úplně jinak. To by byly oslavné titulky o tom jak se rodí nová vítězná generace pod vedením geniálníhio trenéra Jarolíma, jak naši ukázali světovou třídu, jak už jsme na MS a projdem tam přinejmenším do semifinále atd. A Bořil by neměl známku 5 ale 8 nebo 9, Souček to samé. Darida by možná dostal desítku. Na téhle poplatnosti výsledku se ukazuje velká neodbornost Podroužka a podobných.

  25. Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

    Marthy98     před 7 lety 04.09.2017 20:19 |  
    10 5

    Nejhorší je, že Součka nekritizuje jen daný odborník, ale i velká část fanoušků Slavie. Tohle mi hrozně vadí, takové chování k odchovanci, co má Slavii v srdci. Nepřijde mi, že by v letošní sezóně hrál špatně, jen lidé prostě nevidí tu "černou práci", co odvádí.

    • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

      Obr     před 7 lety 04.09.2017 21:30 |  
      9 6

      Soucek je nejlepsi DZ v lize a proto hraje zaklad v repre :-)

      • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

        koudys2 (přítel SN)     před 7 lety 05.09.2017 10:39 |  
        2 3

        Bohužel, naše repre není žádné měřítko.

        • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

          Akuls     před 7 lety 05.09.2017 12:48 |  
          3 1

          Ale hrát celkem úspěšně proti Kroosovi, Ozilovi, Mullerovi, to už měřítko je. A ty nabídky z Itálie také nejsou náhoda.

    • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

      Robinator     před 7 lety 04.09.2017 21:30 |  
      1 8

      Jj určitě...jako teď s Irama..Honza Bořil to je jiný kafe..

      • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

        Akuls     před 7 lety 05.09.2017 12:58 |  
        0 1

        No nevím, podle mne už z Bořila ofenzivní levý záložník či pomalu levé křídlo nebude. Nevím čím Vás proti Severnímu Irsku zaujal. Snad ne tím, že byl stejně jako Souček součástí té házenkářské obíhačky. Od Součka jako DZ se ale žádné finální přihrávky nečekají. Přesto ani v této disciplíně nebyl včera horší než Darida, Dočkal či Hušbauer.

        • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

          Robinator     před 7 lety 05.09.2017 13:33 |  
          0 3

          Psal jsem to na začátku zápasu, máte pravdu, nezaujal mě nakonec ničím..stejně jako každý v české reprezentaci..od Součka se možná finální nečekají, ale myslím, že něco překvapivého podporující útok snad ano..včera to vystihl Bosák, když řekl: a Souček zpomaluje útočnou snahu přihrávkou dozadu..a to je přesně on, přihrávky dozadu a nebo nejednoduší možná do strany..jsem si myslel, že mu křivdím, protože příprava od něj byla fakt super..Co dával za krásné kolmice apod. Bohužel to opět v ostrých zápasech nepotvrdil..nevím, jak je možný, že takový hráč může reprezentovat svou zemi ve fotbale..kroutím nad tím hlavou, ale není tedy sám..možná je tam ještě jednookým králem..což je snad ještě smutnější..ale chápu, že tady objektivita směrem k odchovancům moc nenosí :)

          • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

            Akuls     před 7 lety 05.09.2017 15:06 |  
            1 0

            Je tam holt bažant, tak hraje na jistotu, bojí se něco zkazit. Ale to co je hlavním úkolem DZ si plní. Když si vzpomenu kolik balónů vybojoval a hned zase pokazil třeba Bejbl, tak to je Souček ještě supertechnik. Jinak souhlasím, že v době Poborského, Nedvěda, Kollera atd. by se do repre z dnešního týmu podíval málokdo, ale třeba právě Souček by se tam místo Galáska možná ztratil. Běhavej hráč, který získá plno balónů, pořad se nabízí spoluhráčům a nekazí přihrávky se vždycky hodí.

  26. Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

    qwertz0099     před 7 lety 04.09.2017 21:53 |  
    9 0

    Když pominu výkon repre, tak komentátoři se výjimečně dají poslouchat. Ten Hošek mě mile překvapil, jiná klasa oproti Vláškovi.

    • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

      Robinator     před 7 lety 04.09.2017 22:00 |  
      4 1

      To jsem si taky říkal..vůbec ho neznám..co to je za chlápka.. poslouchá se dobře

      • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

        JSat (přítel SN)     před 7 lety 05.09.2017 00:28 |  
        1 0

        Bývalý zahraniční zpravodaj Českého rozhlasu v Londýně. Žádný fotbalový rádoby expert...

    • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

      Travinho     před 7 lety 05.09.2017 08:18 |  
      1 0

      Ten byl fakt dobrý, zato Bosák obvyklá bída. Má dobrý hlasový projev, ale k čemu to, když polovinu zápasu opakuje nepřesnosti typu, že Severní Irové se můžou těšit do Ruska a podobné. Navíc utkání mělo několik sporných momentům, ke kterým se pořádně ani nevyjádřili.

  27. Krmenčík

    qwertz0099     před 7 lety 04.09.2017 22:19 |  
    4 5

    Bez urážky ke Krmenčíkovi, ale zdá se mi neohrabanej. Kdyby na jeho místě hrál Schick, který má dobrou techniku, myslí, že by vznikla alespon šance...

    • Re: Krmenčík

      qwertz0099     před 7 lety 04.09.2017 22:24 |  
      1 2

      Připadám si bohužel jak generál po bitvě, když píšu příspěvky tohoto typu, ale je to můj názor.

    • Re: Krmenčík

      Robinator     před 7 lety 04.09.2017 22:27 |  
      5 2

      Není to tam jen o nem..je to tam dřevák vedle dřeváka..český fotbal je strašně nekvalitní..

    • Re: Krmenčík

      Robinator     před 7 lety 04.09.2017 22:27 |  
      4 2

      Není to tam jen o nem..je to tam dřevák vedle dřeváka..český fotbal je strašně nekvalitní..

      • Re: Krmenčík

        donford     před 7 lety 04.09.2017 22:44 |  
        5 2

        Nároďák je strašnej průser. Zajímavé, že i ten Darida, kterému se proti Němcům tolik dařilo, upadl do podprůměru. Kliment mi přišel o něco lepší než Krmenčík. Dočkal se vůbec nechytal, ale kdo se vlastně chytal? Standard Bořil, Suchý, snad i Gebre dopředu, ale celkově to byla taková bezradnost, bez nápadu, oči bolely. Jako by všichni čekali na vytoužený konec. Irové vystřelili 2x, 2 góly, naši ani jednou. Nemáme na to.

        • Re: Krmenčík

          Robinator     před 7 lety 04.09.2017 22:51 |  
          5 4

          Tam jde vidět, jak jsme na tom špatně individuálně..první dotyk špatný,technika špatný, střelba a rychlost..síla v osobních soubojích..je to až hrozný, ale fakt to tak je...nekouká se na to vůbec dobře..a lépe rozhodně nebude..když vidím co má brácha v u15 za tréninky..místo, aby je učili hrát z balonem, výbušnost, technika..jak v zahraničí..tak už ve 14 letech běhání schody,mají kruhové tréninky, běhají 6 km a podobny sračky..a pak výsledny produkt je vidět v reprezentaci..jak smutné

          • Re: Krmenčík

            Jachym     před 7 lety 05.09.2017 09:29 |  
            1 0

            Ty vytrvalostní běhy v této a větší vzdálenosti jsou od věci, ale kruhové tréninky a výběhy schodů jako součást tréninku bych určitě nezavrhl.

            • Re: Krmenčík

              Robinator     před 7 lety 05.09.2017 09:33 |  
              1 1

              no ale nevím, jestli ve 13,14 letech..jsem nakou dobu studoval, co delaji v tomto veku v akademiich na zapade..a to je nebe a dudy..tady se snazime strasne brzo honit fyzicky fond..a pritom neresime, jestli ty kluci umi pracovat s balonem..to se tady strasne zanedbava..a pak az ti hraci vyrostou, je to krasne videt..jak zaostavaji za vsemi ze zapadu..hlavne ze umi behat rovne 10 KM...coz ve fotbalu vubec nepotrebujes..v realu behas kratke sprinty, ktere musis zvladnout v nejvetsi rychlosti..ne behat v kuse 10KM..to se ti v zapase nikdy nestane

              • Re: Krmenčík

                Jachym     před 7 lety 05.09.2017 09:46 |  
                1 0

                Ano, však ohledně (ne)potřeby té obecné běžecké vytrvalosti (běhání dlouhých úseků v pomalém tempu) pro fotbalistu se shodneme. Nicméně právě ty výběhy schodů ti dodají sílu do nohou. Já neběhám závody do kopce, ale výběhy schodů/kopců občas (pravda, kvůli protestující achillovce čím dál méně) zařazuji jako vhodný doplněk ve smyslu hesla těžko na cvičišti (kopci), lehko na bojišti (rovině):-) Jinak na vhodně zvolený kruhový trénink nedám dopustit. Navíc má řadu variant a stupňů obtížnosti, takže ho lze uzpůsobit nejen pro dospělé.

                • Re: Krmenčík

                  Robinator     před 7 lety 05.09.2017 09:53 |  
                  2 1

                  je pravda, že ty schody jsou dobré, hlavně na ty zadní svaly, které ovlivňují rychlost apod. ale spíš sem to myslel v té kombinaci..když jdeš běhat ve 14 letech podél stadionu 5 kilaku, pak ti dá schody..a dvoufazovy trenink spociva v tom, ze mas odpoledne kruhac :D a dvakrat tydne pak teda hrajes fotbal a jiny veci..pritom by to melo byt naopak..do 15 let maximalne co to jde prace s balonem a az pak nabirat fyzicku..

                  • Re: Krmenčík

                    Fulham     před 7 lety 05.09.2017 12:01 |  
                    2 0

                    Jo u nás se ty dobré úmysly obecně chytnou za špatný konec...na západě se víc trénuje, tak jim naložíme běh ( fotbal). V hokeji zjistíme, že i Dánové jsou na tom lépe bruslařsky , tak budeme víc bruslit...jen se ,,trochu" zapomnělo na puk. Obecně nemám rád po dobách minulých, ale i Jarda Jágr teď povídal, že se tréninková střediska mládeže s nej trenéry ASI neměla rušit. No - neměla... Jen to pár lidí říkalo už hodně dávno. A pak nastoupí ti rádoby mladí a progresivní a řeknou - budeme hrát jako Němci, Belgičani , Kanada...(dosaď dle sportů) . Což samo o sobě není úplně špatně, ale ta realizace stojí za hovno..

                    • Re: Krmenčík

                      Fulham     před 7 lety 05.09.2017 12:03 |  
                      1 0

                      Je to na delší debatu.. důraz na mládežnické výsledky , kreativita na úkor taktiky( tos také zmínil) atd..

                    • Re: Krmenčík

                      Robinator     před 7 lety 05.09.2017 12:36 |  
                      1 0

                      jj přesne tak

    • Re: Krmenčík

      Travinho     před 7 lety 05.09.2017 08:19 |  
      1 1

      Jak dlouho by Schick vydržel, 15 minut?

    • Re: Krmenčík

      bongor     před 7 lety 05.09.2017 20:17 |  
      0 0

      To je prašť jako uhoď,ani jeden nemá na repre,jakou bychom chtěli mít.

  28. Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

    Travinho     před 7 lety 04.09.2017 23:03 |  
    1 4

    Já bych k Podroužkovi tak příkrý nebyl. Ačkoliv mi někdy přijde, že snad jede na drogách "Přestup Neymara je zatím nejvíc co se v dějinách fotbalu stalo", tak má občas i trefné poznámky a nemyslím si, že by fotbalu vůbec nerozuměl. Mnohem horší mi přijdou Konečný, Vacek a Koštuřík...

    • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

      bongor     před 7 lety 05.09.2017 20:18 |  
      0 0

      Tak konečník je bez konkurence,to musím souhlasit a ty dva další vůbec neznám.

  29. Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

    jarmik     před 7 lety 05.09.2017 10:09 |  
    3 5

    Podle mě je Podroužek slávista, ale musí a chce psát to, co se bude číst. A chvála se nečte. Kdyby lidé chtěli pozitivní a kvalitní zprávy, nebyla by zpravodajství na Primě nebo Nově plná totálních sr**ek.

  30. Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

    martyni (přítel SN)     před 7 lety 05.09.2017 11:21 |  
    11 0

    Problem je ten, ze novinari většinou pisou, co si lid preje. Po neuspechu je třeba označovat viniky, protože lidi potrebujou na nekom konkretnim vybit svou frustraci. Třeba Madl, byt je to uznavanej novinar, ja ale myslim, ze i on pise bulvarni clanky.. V dnesnim glosari zcela nesmyslne oznacil Gebreho jako vinika prvního golu. Ze to udelaji komentatori, kteří nemaji dost klidu na to, aby si situaci poradne prohledli, to se muze stat. Ale při psani glosy druhej den rano si mohl zaznam prohidnout kolikrat chtěl a musel z nej videt, ze Gebre nemel nejmensi sanci včas vyběhnout, protože sel předtím do tezkyho souboje. Chyba byla, ze nikdo nesel do souboje s hracem, co dal gol.. jak nejblizsi obranci, tak Vaclik měli trochu casu na to, aby se k nemu dostali.

    • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

      jarmik     před 7 lety 05.09.2017 13:03 |  
      4 1

      Já okamžitě nadával na komentátory, že z toho viní Gebreho (souhlasím, ani kdyby to věděl předem, nemohl se vrátit včas), táta mi okamžitě psal sms, že to je Vaclíkův gól, protože na malém vápně to musí mít (to on říká vždy). :)

      • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

        martyni (přítel SN)     před 7 lety 05.09.2017 13:17 |  
        2 0

        Jojo, a ma pravdu:). Zajimavy je, ze Madl se na twitteru omluvil s tim, ze text prepise, ale nijak vyrazne ho nezmenil.. pry ze za gol muze "zaskobrtnuti" Gebreho.. bohužel ani tohle není vystiznej popis situace.. Gebre chudak jedinej udelal to, co mel, pokryl svyho chlapa. Ze ostatní si toho nevsimli, vybehli a vypustili souboje, to není jeho chyba.

        • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

          kjandourek (admin)     před 7 lety 05.09.2017 13:27 |  
          1 1

          Já tam tedy čtu: Na první inkasované brance nese částečně vinu i zaškobrtnutí Thea Gebre Selassieho....

          Jako tedy nevím, ale píše tam, že vinu nese "částečně i"... To znamená, že větší část jde za někým jiným...
          Navíc z toho vyplývá, že nenese vinu Gebre jako takový, ale jeho zaškobrtnutí - což se může stát každému...
          To je podle mě už upravené a je to v pořádku.

          Více mi vadí to závěrečné zhodnocení, že v Norsku hořeli jako papír Sivok s Dočkalem a v Severním Irsku chybovali Vaclík a Gebre... Tady bych čekal, že Gebreho podíl vypadne, protože oba góly jdou primárně za Vaclíkem ...

          • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

            martyni (přítel SN)     před 7 lety 05.09.2017 13:38 |  
            0 0

            No on ale nezaskobrtnul.. :) on proste byl v tom prostoru v souboji.. takze to nebyla jeho chyba ani smula (zaskobrtnuti), on tam byl spravne a musel tam byt!:) Jen co zastavil pohyb, aby se vydal zpet, uz sel mic zpatky do vápna, tam nebyla ani nejmensi sance s tim cokoli delat. Takze spravny hodnoceni to podle me není. V zaveru to zrejme zapomnel prepsat.

            • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

              kjandourek (admin)     před 7 lety 05.09.2017 13:48 |  
              0 0

              Hrajeme si se slovíčky... Vinu na tom, že se nepodařilo střelce vystavit do ofsajdu, nese "zaškobrtnutí"... To je fakt...
              Stejně jako je fakt, že tohle zaškobrtnutí (šílený slovo) bylo důsledkem souboje, kterého se Theo musel zúčastnit, tudíž nelze mluvit o tom, že by chyboval...

    • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

      Akuls     před 7 lety 05.09.2017 15:26 |  
      1 0

      Pánové, zbytečně si hrajete se slovíčky, expert Janega z iSpartu v hodnocení hráčů píše, nevím tedy jak na to přišel, že první gól v naší síti jde na vrub Součka!? To je ten mudrlant co vymyslel skvělý fotbalový novotvar, když při dost kritickém hodnocení výkonu MNN proti APOELu v Praze napsal, že si dokonce dovolil fabulovat před protihráčem?! Nicméně počítám, že zdejší "fanklub" Součka se toho chytne.

      • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

        Akuls     před 7 lety 05.09.2017 15:33 |  
        0 0

        Pardon, omlouvám se panu expertovi z iSpartu, ten fotbalový novotvar bylo slovíčko blufovat a nikoliv fabulovat.

  31. Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

    Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 05.09.2017 13:25 |  
    2 0

    Dobrý den přeji Vám všem
    Moc děkuji za všechny Vaše názory a za snahu se jím zaobírat.
    Sokrates55

    • Re: Ať hodí kamenem ten, kdo je bez chyby (viny)

      Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 05.09.2017 13:26 |  
      0 0

      Tím myslím ten článek :-).
      Sokrates55