Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 5. kolo

Sešívaní se po nejlepším výkonu sezony a hladké výhře 4:0 nad Mladou Boleslaví pozitivně naladili na první reprezentační přestávku.

Slavia zahnala střelecké chmury a doma rozprášila ambiciózní Mladou Boleslav rozdílem třídy. Byl to zatím náš nejlepší výkon sezony, který nesnižuje ani fakt, že na papíře silný soupeř se topí ve velké krizi a je aktuálně posledním týmem tabulky. Červenobílí byli od úvodu lepším týmem, i tak mohl být zápas mnohem komplikovanější, kdyby hosté využili dvě okna v naší obraně během první půle. Nestalo se a pak už kralovala Slavia. Zvláště závěr byl drtivý. Hostům se hra po vlastní brance úplně rozpadla a mohli být ještě rádi, že neodjeli s větším výpraskem. Slávisté naopak ukázali to, co by jejich fanoušci rádi viděli častěji - tedy povedený výkon korunovaný jednoznačnou výhrou. Snad nezůstane u jediné vLaštůvky a podobných zápasů bude k vidění více navzdory nabitému programu po reprezentační pauze.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Jan Laštůvka - 6 - Opět si nemusel připsat těžší zákrok. I když měl soupeř několik dobrých pozic, tak pálil maximálně do středu branky, kde Laštůvka jistě zasáhl.

Michal Frydrych - 6 - Zápas se mu povedl a byl aktivní směrem dopředu. V obraně pak vyhrál mnoho hlavičkových soubojů.

Jakub Jugas - 5 - Při obranné práci si vedl nadstandardně, jeho rozehrávka ale byla tragická. Snad pětkrát nesmyslně odevzdal míč soupeři, až to Edenem zašumělo. V obraně bylo chyb málo, ale Chramostu si při jeho šanci měli stopeři lépe rozebrat.

Michael Ngadeu Ngadjui - 7 - Opět hrál s naprostým přehledem a vyhrál většinu osobních soubojů. Spolu s Jugasem si měli lépe přebrat Chramostu v jeho velké šanci v první půli. Oproti posile ze Zlína je Ngadeu výrazně lepší v práci s balónem.

Jan Bořil - 7 - Dozadu problémy neměl, dopředu se hodně snažil a několikrát byl vidět při sprintu u postranní lajny. Při jedné takové situaci míč správně předal Zmrhalovi a byl z toho druhý Van Burenův gól. Ve druhé půli si připsal menší zaváhání v obraně, když špatně odvrátil míč a Mareš měl dobrou pozici pro střelu. Celkově ale zahral velmi nadprůměrně.

Danny - 6 - Vstup do zápasu měl pomalejší a byl zakřiknutější podobně jako proti APOELu. Postupně se do toho ale dostal a prokázal svůj velký přehled. Třeba krásnou akci před naší druhou trefou skvěle rozjel.

Tomáš Souček - 7 - Až příliš snadno prohrál hlavičkový souboj před šancí Golgola Mebrahtua, jinak byl ale téměř bezchybný. Zápas mu vyloženě sedl a několikrát předvedl vyloženě povedený obranný zákrok.

Josef Hušbauer - 8 - Co se týče hry, tak byl Pepa náš jasně nejlepší hráč, i když těžko říct, nakolik ho zastínil Van Buren svými góly. Hušbauer dřel, což poznal při rozehrávce váhající brankář Agajev, dirigoval naši hru a také se skvěle dokázal uvolnit a nacentrovat na první gól. Tuším, že to byl zase on, kdo přihrával do vyložené šance Zmrhalovi. Kromě toho se tentokrát Pepovi velice dařila i hra jeden na jednoho a předvedl mnoho povedených kliček. K absolutnímu hodnocení chyběl ještě nějaký vstřelený gól, ale i tak velká poklona. Při absenci Bílka se Škodou je kapitánem na svém místě.

Ruslan Rotaň - 6 - V první půli měl 2-3 situace, které vyloženě volaly o zrychlení hry dopředu, ale on je zazdil nejjednodušší přihrávkou dozadu. Ale jinak hrál tentokrát velmi dobře a připsal si i několik pěkných rozehrání dopředu. Líbilo se mi, že se snažil vysoko napadat rozehrávku soupeře.

Jaromír Zmrhal - 6 - Skvělou přihrávkou připravil Van Burenův druhý gól. Jinak to bylo z jeho strany tak napůl. Mizerně třeba zakončil tutovou šanci, po které střídal. Ale pomalu se lepší a tentokrát dávám poněkud benevolentněji horší šestku.

Mick Van Buren - 8 - Mick se dočkal své první trefy v české lize, navíc hned po chvíli přidal i druhou, která byla celkem jednoduchá a stačilo jen trefit odkrytou branku. Ale při prvním gólu se zachoval skvěle a svou hlavičku umístil perfektně! Pokud to nebyla náhoda a podobné zakončení zvládne zopakovat, tak se svou pracovitostí bude patřit ke špičce ligy.

Jan Sýkora - 6 - Po vystřídání ho bylo plné hřiště, žádnou nadějnou šanci ale ke gólu nedotáhl. I tak zahrál dobře a po zranění si říká o větší prostor na hřišti.

Eduard Sobol - 6 - Dostal zhruba 20 minut na netradičním postu krajního záložníka. Vedl si dobře, za příznivého stavu se nebál jít do kličky a nakonec i vstřelil gól. Ve vyložené pozici nejprve nechal jen vyniknout brankáře, nepřestal ale hrát a míč do sítě nakonec dostal.

Halil Altintop není hodnocen, protože hrál příliš krátce.

5. kolo - Neděle 27. 08. 2017 16:30

HET liga, 2017/2018
4 - 0
2 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

14. Mick van Buren
41. Mick van Buren
76. vlastní branka
82. Eduard Sobol

FK Mladá Boleslav
FK Mladá Boleslav

Komentáře (171)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    Jachym     před 7 lety 29.08.2017 15:26 |  
    9 0

    Já doufám, že si na první vLaštůvku v naší síti ještě počkáme, nejlépe až po derby :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      zeleznik2     před 7 lety 29.08.2017 17:05 |  
      0 7

      No spíše v Olomouci, která je mimořádně produktivní než v Derby, když Sparta je v zakončení docela tragická..

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        marp (přítel SN)     před 7 lety 29.08.2017 18:47 |  
        3 0

        psal PO derby

  2. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    Virgil1956     před 7 lety 29.08.2017 15:31 |  
    13 0

    Jako téměř vždy souhlas s hodnocením, jen připojím poznámku ke druhému gólu van Burena: skutečně musel trefit jen odkrytou část branky, ale důležitější byl výběr místa, kdyby běžel jako beran až na malé vápno, byl by z toho nanejvýš rohový kop, protože by Zmrhal neměl komu nahrát. Takže bych neřekl, že to bylo "jen" o tom trefit branku :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      Alanor (admin)     před 7 lety 29.08.2017 15:37 |  
      5 0

      Jasně, dobře si odskočil od obránce. Nechtěl jsem to zlehčovat, jen jsem chtěl spíš poukázat na vyloženě dobré zakončení při první trefě. Celkově se zápas Mickovi velmi podařil. Jen tak dál.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        Virgil1956     před 7 lety 29.08.2017 17:29 |  
        1 0

        OK, v pohodě, chápu :)

  3. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    Mikey     před 7 lety 29.08.2017 15:32 |  
    8 0

    Teď jsem si pustil Uhrinovo pozápasové hodnocení Boleslavy . A jako bych poslouchal stejné hodnocení jako po zápase s Plzní minulý rok.
    A snad se hráči dostanou ještě do lepší formy a po přestávce porazíme Olomouc, nějakým vyšším rozdílem a poté i Spartu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      jarmik     před 7 lety 30.08.2017 07:44 |  
      0 0

      A vypustil do světa taky své oblíbené "Pevně veřím, že se vzpamatujeme, čemuž pevně věřím"?

  4. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    JS (přítel SN)     před 7 lety 29.08.2017 15:41 |  
    5 28

    „Postupně se lepšící Zmrhal“ znamená, že jsme si ho za zápas všimli přesně dvakrát – když přihrál na gól a když sám před brankářem kopnul míč někam do autu. Doufám, že to Hannover stačilo oslovit.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      Jachym     před 7 lety 29.08.2017 15:46 |  
      18 1

      Reprezentace by měla okamžitě odvolat trenéra a bundesligový Hannover propustit sportovního manažera... Akorát nevím, zda bys dokázal současně zvládat obě uvolněné funkce:-))

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        JS (přítel SN)     před 7 lety 29.08.2017 16:09 |  
        1 11

        Moc ne, v FMku se mi vždycky rozsypala repre při soušasném angažmá.

        Jinak se divím, že tam Jarolímovi chybí v all-stars ještě Droppa.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      guyincognito     před 7 lety 29.08.2017 15:52 |  
      11 0

      Kdyby byl vidět jako vy na diskuzních fórech, už by měl doma pár zlatých míčů...má se ještě čemu učit, holomek

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      Jarinho     před 7 lety 29.08.2017 15:59 |  
      4 0

      Hele můžu se zeptat zda si myslíš, že o fotbale máš větší páru než Šilhavý nebo Jarolím? dik za odpověĎ

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        JS (přítel SN)     před 7 lety 29.08.2017 16:07 |  
        0 19

        Já Ti odpovím takovou řečnickou otázkou – v minulých dobách tu byli vzýváni různí fotbalisté, nejvíc mi utkvěla na paměti jména našich dvou pravých beků, Martina Dostála a Jana Mikuly. U obou jsem neustále četl, jak jsou přínostní pro tým, protože *** (doplň: bojují, hecují, atd...). Trenéři je stavěli neustále, nebyl zápas, kdy by Dostál např. pod Petroušem nehrál. Další jejich hlavní kvalifikací na tuto adoraci byl fakt, že jsou odchovanci, což z nich dělalo (zvlášť v očích fanoušků) naprosto nepostradatelné plejery. Kde teď jsou? Proč Mikula stále nebrousí lajnu ve Slavii?

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          guyincognito     před 7 lety 29.08.2017 16:12 |  
          17 0

          Oba hrají v základních sestavách ligových týmů a jsou slušnými ligovými hráči. Mikula pak dokonce v Liberci pod Trpišovským, který je zde některými označován za ideálního nástupce JŠ. Takže tak.

          • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

            JS (přítel SN)     před 7 lety 29.08.2017 16:25 |  
            5 17

            Jo, Dostál u Klokanů, kteří jsou známí svou kopanou a Mikula v Liberci, který lepí každý půlrok rozprodanou sestavu vším, co má nohy. Máš pocit, že by se v současné Slavii prosadili? A přesně tak to bude jednou s Jardou. Možná je o level výše, než Mikula, a o dva výše, než Dostál, ale už nyní je v týmu, který jej svými možnostmi přerostl a momentálně nás táhne spíš dolů, než nahoru. A až jednou bude kopat ve slušném ligovém týmu a my budeme hrát pravidelně Ligu mistrů, nikoho už nenapadne, proč nám na křídle nekope Zmrhal. Stejně jako teď nikdo nevolá po návratu Dostála.

            • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

              Jachym     před 7 lety 29.08.2017 16:30 |  
              13 0

              Už by sis to měl utřídit. Podle tebe je Zmrhal o level či dva výše oproti obou jmenovaným, ale posíláš ho naopak o dvě úrovně níže - do Jiren :-D

            • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

              smely (přítel SN)     před 7 lety 29.08.2017 16:37 |  
              9 1

              koukam, ze s odvolavanim JSDVCD minulej tejden ti to nevyslo, tak je potreba nasmerovat svoji zivotni frustraci na na nekoho jinyho, dnes tedy na Jaromira...myslim, ze jediny ceho tim dosahnes ( mozna jsi uz i dosahnul) , ze tvoje prispevky budou mistni kolegove vcetne me s usmevem preskakovat, aniz by si je precetli...ale proti gustu zadny disputat...

            • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

              martyni (přítel SN)     před 7 lety 29.08.2017 16:41 |  
              19 0

              To se pletes uplne ve vsem. Mikula a Dostal byli kladne hodnoceni v dobach, kdy jsme byli prumernym ligovym tymem. Spor o ne tkvel v tom, ze nekteri je posilali do nižších soutezi, zatímco jini tvrdili, ze na ligu a na tehdejsi slavii mají. Oba ve svých soucasnych angažmá dokazují, ze pravdu měli ti druzi. Nikdo netvrdil, ze jsou to hraci pro top tym. S Jardou Zmrhalem to nemá bohužel vůbec nic spolecnyho, krome toho, ze je odchovanec slavie. Minuly rocnik dal 7 golu a x asistenci (nepamatuju kolik, ale bylo jich vice nez 5, pokud se nepletu), cimz se zaslouzil o titul zasadnim zpusobem. Na záložníka je to vynikajici produktivita. Krome toho se dostal do reprezentace a tam svými vykony nikdy nezklamal. JZ opakovane prokazuje, ze hrac pro top tym naší ligy je a ze se neztrati v reprezentaci. Ze ho nemas rad, je irelevantni, fakta hovori proti tobe.

            • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

              Boss82     před 7 lety 29.08.2017 21:12 |  
              7 1

              Upřímně a od srdce - nech se konečně vyšetřit! Zcela evidentně potřebuješ odbornou psychiatrickou pomoc. Protože to, co tu poslední rok předvádíš, je stav nesoucí všechny znaky nepříčetnosti.

              • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

                JS (přítel SN)     před 7 lety 29.08.2017 21:30 |  
                0 8

                Jistě. :D uber na hysterii.

                • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

                  voiceman (přítel SN)     před 7 lety 29.08.2017 22:40 |  
                  6 0

                  Naopak, neubírej Bossi, Tyhle přiblblý plky se fakt nedají číst, A co mě nejvíc mrzí, že tenhle dokonalomanažer od PC má snad i radost z toho, když nám to nejde. Takže pro Tebe, milý opruzi s nickem JS, fotbal hrají lidi a ne Tví dokonalí roboti na FM, Už by ses moh na cHvíli odmlčet, protože Tvoje pseudorozumy akorát zahnojují tuto diskusi. Přeji Ti příjemnou onanii nad dalším neúspěchem Slavie!

                  • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

                    JS (přítel SN)     před 7 lety 29.08.2017 23:04 |  
                    2 8

                    Zato Váš výplod, to je přímo text hodný nobelisty.

                • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

                  Boss82     před 7 lety 30.08.2017 11:46 |  
                  2 0

                  Nepleť si hysterii s dobře míněnou radou.

            • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

              Jakob     před 7 lety 29.08.2017 21:41 |  
              6 0

              Tak zrovna Dostálovi by se měla spousta lidí omluvit. To bylo keců, jak má maximálně na přebor, že to v žádném případě není hráč pro první ligu. Že je tu jenom díky Petroušovi. A hle, hraje 1. Ligu v základu a celkem na to stačí. Já na něj teda vzpomínám jen v dobrém a nevidím důvod si ho brát do huby po takové době.... Že to není zrovna aspirant do premier League tuší asi všichni. Ale je to poctivý ligový fotbalista!

              • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

                JS (přítel SN)     před 7 lety 29.08.2017 21:50 |  
                1 10

                A přesně to je i Jarda.

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          sasky     před 7 lety 29.08.2017 16:54 |  
          9 0

          A nepřipadá ti divný, že jsme je posílali do sestavy v době, kdy na jejich místo nebyla konkurence? Dostál měl konkurenci v zoufalém Nitrianském např. A zrovna ta slova v závorce je vystihují naprosto přesně. Byli to bojovníci (a jsou dodnes) a v daném okamžiku pro tým opravdu přínosní byli. Na bundesligu to není, to tu nikdo netvrdil, ale jak říkám, v daný moment byli to lepší, co jsme měli. V momentě, kdy mohli přijít lepší hráči, tak samozřejmě odešli, kde vidíš rozpor?

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      martyni (přítel SN)     před 7 lety 29.08.2017 16:00 |  
      8 1

      "Jsme si vsimli"?:) Kdo jsou "my"? Ze se spatne divas, to je tvoje věc. Ja doufam, ze JZ zustane a opet prispeje několika goly a asistencemi k titulu a k postupu ze skupiny EL.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      bongor     před 7 lety 29.08.2017 16:31 |  
      6 0

      To víš ,v tom Německu je to banda blbců,o tom se ví.To není jako v Itálii,kde posuzují hráče především podle
      přitažlivého vzhledu,asi že tam chodí na fotbal hodně bab.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      jarmik     před 7 lety 30.08.2017 07:52 |  
      5 1

      Doufám, že Jarda ZASE popraví Spartu. S vírou, že pak budeš aspoň dva dny držet hubu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      valkys     před 7 lety 30.08.2017 14:33 |  
      2 1

      Ne, všimli jsme si ho 4x, 1x při šíleném zakončení tutovky, 2x při šíleném řešení finální přihrávky a 1x při asistenci. Celkově se mi ale taky nelíbil a lepší známku než 5 bych mu nedal.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    Horacio11     před 7 lety 29.08.2017 15:45 |  
    12 0

    JT pět dní bez Twitteru.. Začínám mít o něj strach:)

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      kanda (přítel SN)     před 7 lety 29.08.2017 21:10 |  
      1 0

      To je dilema jako se Schrödingerovou kočkou.......napsat mu nebo nenapsat:-). Dokud mu nenapíšeš tak odpověď nezjistíš:-).

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        Horacio11     před 7 lety 29.08.2017 21:32 |  
        1 0

        Ať je kde je, tak jen doufám, že zrovna neprodává naše dva základní kameny sestavy.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    Ados     před 7 lety 29.08.2017 15:55 |  
    13 1

    Rotaňovi bych dal klidně 7. Odvádí dost práce, ze které tým těží. Už několikrát se stalo, že po jeho odchodu ze hřiště se nám střed zálohy rozpadl a hra nevypadala tak kompatkně. Teď už jen začít naplno bodovat i venku.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      Jarinho     před 7 lety 29.08.2017 16:00 |  
      14 0

      Jenže většina ho bude brát až, dkyž ho uvidí na hřišti střílet, dávat goly a asistovat... neberou v potaz, že ne každý hráč má tuto ulohu... někdy se divim, že se efektivita nevyčita bořilovi s laštůvkou

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        Jachym     před 7 lety 29.08.2017 16:04 |  
        15 0

        Pravda je, že Laštůvka je zatím v lize bídnej, pořád jedna velká nula...:-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          martyni (přítel SN)     před 7 lety 29.08.2017 16:06 |  
          2 0

          Presne, nulovej hrac..:)

          • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

            Jachym     před 7 lety 29.08.2017 16:13 |  
            3 0

            A protože už je starší, lze očekávat, že se nezmění a tou nulou zůstane. Aby hra měla nenulový součet, musí potom zařídit mladší hráči v poli...:-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        Paldi55     před 7 lety 29.08.2017 16:04 |  
        12 0

        Přesně, tímhle mě zklamal i třeba Alanor, čekal jsem, že lidé jako on to uvidí, ale asi jsem se spletl. Rotaň je fakt super.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        bongor     před 7 lety 29.08.2017 16:32 |  
        4 1

        A kolik dal gólů Laštůvka?Ani jeden,sundal bych mu hodnocení.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        Crispo     před 7 lety 29.08.2017 21:10 |  
        2 1

        Jak zmiňuje Alanor, Rotaň v hodně případech mohl se špetkou odvahy přihrávat dopředu, nebo se alespoň rozhlédnout, ale on až velmi často volil rutinérskou přihrávku zpět aniž by zvedl hlavu, a to i v situacích které po zrychlení směrem dopředu přímo volaly. Mrkni na záznam a soustřeď se na to, uvidíš to taky.
        Bez tohoto hráče si neumím představit základní sestavu, vždy když tam je tak záloha šlape, rychle se stal mým oblíbencem, ale tentokrát opravdu mohl předvést sebevědomější výkon, hlavně ty přihrávky zpět které nic neřešily bych od něj nečekal...

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      zeleznik2     před 7 lety 29.08.2017 16:56 |  
      4 0

      Bohužel Rotaň je snad nejméně nápadný hráč v základu, není tolik vidět, ale když něco pokazí, většinou to vidí všichni..

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      Kajula     před 7 lety 29.08.2017 21:25 |  
      4 0

      Já bych se k hodnocení Ruslana Rotaně a jeho významu přidal. Myslím, že herně je to takový Galásek - nenápadný, ale strašně potřebný. Díky němu výrazně vyrostly výkony Pepy Hušbauera... Když si vzpomenu, jak byl Pepa loni kritizován za nenápadnost. Letos to po něm převzal Ruslan... Ale hlavně... Myslím, že naprosto precizně je to popsáno v následujícím článku. Byť se nás vlastně vůbec netýká...
      http://isport.blesk.cz/clanek/muj-isport-blogy-redaktori-zdenek-hanik/311743/vysoka-hra-zdenka-hanika-dabel-skryty-v-anonymni-cinnosti.html

  7. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    Divizni (přítel SN)     před 7 lety 29.08.2017 16:09 |  
    6 8

    Alanore, jednou se zmiňuješ v souvislosti s Rotaňem o přihrávkách dozadu. To je věc, která mi u nás zatím vadí a Rotaň nebyl zdaleka sám. Když jsem pak viděl Plzeň, musím uznat, že v tomhle mají náskok a ta hra vypadá opticky úplně jinak. Ten Vrba je snad musí za přihrávky dozadu trestat. JŠ by tohle měl dělat, alespoň na trénincích, ale třeba to dělá.....

  8. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    Akuls     před 7 lety 29.08.2017 16:10 |  
    4 2

    S hodnocením souhlas. Souček podle mne sice nehrál špatně, ale proti APOELu to bylo ještě lepší. Zastal bych se ho však co se té prohrané hlavičky týče před šancí Goggola. S Laco Takacsem, který má tuším 203 cm se hlavičkové souboje nevyhrávají. Take bych rád věděl, zda má Rotaň pokyn od trenéra, aby byl tak obezřetný. Podle mne se odražený balón za velké vápno po rohu vrací hned zpátky do ohně nebo alespoň na křídlo k dalšímu centru před bránu, ale přihrát takový balón dozadu či dokonce hrát malou domů brankáři v momentě kdy je velké vápno plné slávistů mi připadá jako přehnaná opatrnost.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      Akuls     před 7 lety 29.08.2017 16:28 |  
      3 2

      Ještě bych dodal, že výsledek bych nepřeceňoval, podle mne jsme podali o něco horší výkon než proti APOELu i když Alanor dal hráčům tentokrát vyšší známky. Zdálo se mi, že jsme zařadili maximálně čtyřku. Naštěstí jsme dali celkem brzy první gól, MB své šance nedala a nakonec nás bídná obrana MB nechala dát 4 góly a při lepší koncovce jich mohlo nebo spíš mělo být i víc. Zda se naše ofenzíva opravdu lepší zjistíme až po Olomouci, Maccabi a ACS.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        zeleznik2     před 7 lety 29.08.2017 17:03 |  
        0 0

        Až mne ten los děsí..6 zápasů, krom Brna nic lehkého. Teď sice týden pauza, ale v repre máme Bořila, Hušbyho a Zmrhala. Pak sobota Olomouc souboj o druhý flek, hned ve čtvrtek Maccabi a pak neděle Derby.. a to pak ještě sobota Zlín a následně dlouhé cestování do Kazachstánu a hned v sobotu Brno(to bude 100% posunuté)...ale i tak..

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          Akuls     před 7 lety 29.08.2017 17:46 |  
          0 0

          JŠ někde říkal, že po té co byl donominován Hušbauer odjede ze Slavie na repre srazy celkem 9 hráčů. Počítám, že se s A-čkem budou připravovat někteří hráči juniorky a U-19. Snad se nikdo v repre nezraní.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    seky1989 (přítel SN)     před 7 lety 29.08.2017 16:10 |  
    34 0

    Halil sice hrál krátce a není hodnocen, ale asi by si i zasloužil zmínit, že i za těch cca. 10 minut co odehrál, předvedl několik parádních přihrávek a centrů, navíc jednou u lajny vykoupal naráz snad 3 protihráče. Nastoupil s velkou chutí, tak snad mu to vydrží a dostane větší prostor. Takhle ano, takhle rozhodně bude ještě velkou oporou!

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      jipeslav (přítel SN)     před 7 lety 29.08.2017 17:06 |  
      15 0

      Myslím, že dost lidí podlehlo podvědomě negativnímu pohledu Isportu. Halil zajisté zpočátku nehrál tak, jak bychom od něj očekávali, ale jeho "špatné" výkony Isport ještě zveličoval a zdůrazňoval a my jsme to myslím trochu převzali. Startuje pomaleji, ale nakonec to může být posila největší. Bude dobrý.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      jufoun (přítel SN)     před 7 lety 29.08.2017 19:12 |  
      6 0

      Já si myslím to samé, přeci chlap co hraje x sezon bundesligu nemůže být špatný.
      U něj to trochu déle trvá, ale uvidíte, ještě se budeme divit. :)

  10. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    Radovan62 (přítel SN)     před 7 lety 29.08.2017 16:15 |  
    10 0

    Vacha ma co si zaslouzi, jsem zvedavej kde skoncci

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      smely (přítel SN)     před 7 lety 29.08.2017 16:19 |  
      2 0

      #karma

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        JS (přítel SN)     před 7 lety 29.08.2017 16:27 |  
        1 3

        69

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      bongor     před 7 lety 29.08.2017 16:36 |  
      1 0

      Kde asi,bude předvádět prádlo,to je taky dobrá pozice a pro něj jak dělaná.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        bongor     před 7 lety 29.08.2017 16:37 |  
        0 0

        No ze 69 spíš vypadne,určitě mu bude moc a moc smutno.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      qwertz0099     před 7 lety 29.08.2017 16:46 |  
      2 1

      Nechci být a ani nejsem moc rasista, ale Sparta není už rudá či železná, avšak ........

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        Jachym     před 7 lety 29.08.2017 16:53 |  
        1 0

        Jen se neboj říct, že je to černá díra... Na peníze...:-D

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      Maty22     před 7 lety 29.08.2017 17:00 |  
      3 0

      Prej že konec IKONY.

      Snad mu alspoň ty spoďáry pudou na odbyt.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      Maty22     před 7 lety 29.08.2017 17:03 |  
      0 0

      Tipnu si 4. anglickou za Štechem.
      A nebo snim Dušan dorazí Bolku.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        kanda (přítel SN)     před 7 lety 29.08.2017 21:17 |  
        0 0

        Jako že by ho dal do juniorky?

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      zeleznik2     před 7 lety 29.08.2017 17:17 |  
      0 0

      Italská čistka...k tomu ta rošáda s brankáři, na Letné je hodně, hodně dusno..

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      sTizz (přítel SN)     před 7 lety 29.08.2017 17:44 |  
      2 0

      Takze Vacha vynasel info Svecenymu. Myslim,ze si jeste pocteme:)

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        SKSVenca     před 7 lety 29.08.2017 17:46 |  
        0 0

        to, že vynášel info vám někdo řekl, nebo to je v nějakém článku? :)

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          sTizz (přítel SN)     před 7 lety 29.08.2017 18:08 |  
          2 0

          No vzhledem k tomu,jakym stylem ho vyrazili,si to myslim. V Brne byl jednim z nejlepsich rudych..

          • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

            Kara (přítel SN)     před 7 lety 29.08.2017 18:25 |  
            3 0

            To je klidně možný...druhá varianta je, že Ital dělá čístku "starého jádra", protože se mu s nimi blbě pracuje.

          • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

            PetCC     před 7 lety 29.08.2017 18:27 |  
            0 1

            Tak bohužel, ve Spartě to začali brát za správný konec a konečně se zbaví všech s tím "pravým sparťanským srdcem".

            Protože právě tohle myšlení táhlo Spartu dolů. A když to vyčistí, tak to sice bude nějakou dobu dost drhnout, ale pak už budou moct hrát s čistou hlavou.

            A stane se mnohem silnější. Ale zároveň asi i snesitelnější, bez těch přiblblejch keců :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          sTizz (přítel SN)     před 7 lety 29.08.2017 18:10 |  
          3 0

          A zaroven kdyz jsem si precetl rozhovor ze Slovenska se Stetinou,kde rika,ze hraci z ciziny se flakaj..

  11. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    zeleznik2     před 7 lety 29.08.2017 16:55 |  
    0 12

    Očekávané vysoké hodnocení, po výhře 4:0. Hodnocení bych jen nepatrně pozměnil. Doufám, že Zmrhal je opravdu pomalu se lepšící, protože zatím odehrál pouze jediný lepší zápas a to právě s Boleslaví, tak snad si zase nevybere x špatných zápasů..Čekal jsem hlavně na tvé hodnocení obrany: překvapila mne ta 7 u MIchaela a především Bořila, ikdyž ten hrál dobře a připsal si gólovou asistenci na druhý gól, podle mne nejslabší jeho podzimní výkon, dal bych 6. Michael taky v prvním poločase společně s Jugasem nepokryli včas Chramostu s Mebrahtem a byli z toho dvě velké šance. Ale tak klička na konci zápasu, za to bych tu sedmičku dal.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      Kzlo     před 7 lety 29.08.2017 17:00 |  
      1 1

      Doufám ze se projevi jako ukrivdena "hvezdicka" a da si hubu na spacir a pusti ven nejake srandivni historky jak to ted na Letny chodi :D

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        bongor     před 7 lety 29.08.2017 17:10 |  
        3 1

        Ale co teď bude dělat s těma žlutejma,modrejma a červenejma kopačkama,co si vlezdořitně nakoupil,když přestoupil k bídě?Ale myslím že si ho rumunci vydupou nazpátek,co by si bez něj počali?

  12. Jugas , Ngadeu

    sicilianbrno     před 7 lety 29.08.2017 17:05 |  
    4 7

    Správné hodnocení obranné čtyřky. Jugas mě přijde v zápasech takový těžkopádní, co jiní zvladnou na první dotek, jemu trva na dva, tři. Někdo psal, že si svy odkope, to je pravda, ale proti Jihlavě a jiným slabým celkum to stačí,a le my míříme výš. V současné formě Ngadea si stoperskou dvojici s Delim umím představit velmi reálně. Post stopera Míšovi svědčí víc než DZ, vypadá na něm jistěji (nepamatuju si, že by nějakou závažnou chybu na stoperu doteď udělal).

    • Re: Jugas , Ngadeu

      zeleznik2     před 7 lety 29.08.2017 17:18 |  
      1 6

      To bude naše černá vozba!!

    • Re: Jugas , Ngadeu

      jipeslav (přítel SN)     před 7 lety 29.08.2017 17:20 |  
      1 0

      Jugas může být zatím (po uzdravení Deliho) variantou pro lehčí ligové zápasy a pro těžší pohárové nebo ligové zápasy , bychom mohli stavět Ngadea a Deliho. Ale nejsem trenér, věřím, že se rozhodnou dobře. Patrně by varianta stoperů Ngadeu - Deli měla být nejprve ještě vyzkoušena v nějakém jednodušším zápase.

      • Re: Jugas , Ngadeu

        sicilianbrno     před 7 lety 29.08.2017 17:35 |  
        1 1

        Myslím si, že ti to dva si budou sedět od začátku. Jsou to oba individuality, kterým balon nepřekáží (jaká to změna, oproti prvnimu lonskému evropskemu utkání myslím na Rio Ave, kde jejich souhra hořela jak papír :-) ). Proti Jugasovi nic nemám, jen Ngadeu je momentálně v lepší formě a hrát má ten, kdo je lepší....

        • Re: Jugas , Ngadeu

          iwanowicz     před 7 lety 29.08.2017 17:42 |  
          2 0

          Ngadeu je ale i lepsi nez Soucek. Kdyz bude v zaloze, stred hriste bude nepruchodnej. Protihraci se ho casto i boji a nechodi s nim do souboju.

          • Re: Jugas , Ngadeu

            sicilianbrno     před 7 lety 29.08.2017 19:24 |  
            2 2

            Ano, i na DZ je často Ngadeu nepruchodná zed, ale pak ta jeho často nepřesná přihrávka to celé znehodnotí. V tomto je zase Souček lepší než Ngadeu a má i prudší a přesnější střelu.

    • Re: Jugas , Ngadeu

      Faris (přítel SN)     před 7 lety 29.08.2017 18:04 |  
      0 3

      Dle info z Twitteru to vypadá, že místo stoperské dvojice Deli-Ngadeu to bude asi Jugas-Frydrych. Ngadeu prý souhlasí s nabídkou Montpellieru a Deliho loví Lille. Bože ať už je uzavřené okno a tyto spekulace skončí. To by byla brutální ztráta

        • Re: Jugas , Ngadeu

          Faris (přítel SN)     před 7 lety 29.08.2017 18:26 |  
          0 1

          FootballInsider na tWITTERU

          • Re: Jugas , Ngadeu

            Kara (přítel SN)     před 7 lety 29.08.2017 18:31 |  
            2 0

            No to jo, ale tam se zatím nepíše nic moc konkrétního, jen že tu existuje nabídka Montpellier. Nic dalšího, např. že došlo k dohodě klubů, tam není. Uvidíme.

  13. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    Tochal (přítel SN)     před 7 lety 29.08.2017 17:34 |  
    8 5

    Alanore, ty se na hodnocené zápasy zpětně nekoukáš? Nebo alespoň na sestřih nejdůležitějších situací? Protože napsat u hodnocení Hušbauera "Tuším, že to byl zase on, kdo přihrával do vyložené šance Zmrhalovi." Jasně že to byl on, není nic jednoduššího, než si situaci pustit, například zde http://tv.isport.blesk.cz/video/3630741/slavia-mlada-boleslav-zmrhal-byl-sam-pred-branou-ale-ukopl-se.html. Tohle zavání zvláštní polovičatostí a člověku se skoro až krade na mysl, z kolika procent je hodnocení děláno na základě vědění, a z kolika na základě tušení.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      PetCC     před 7 lety 29.08.2017 18:22 |  
      0 1

      Je pravda, že když já tu chci nějakou složitější situaci zkomentovat, tak se na to pro jistotu znova kouknu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      Alanor (admin)     před 7 lety 29.08.2017 19:07 |  
      0 0

      Jasně, že koukám znovu na sestřih. Teď se mi to nehodilo pouštět znovu a byl jsem si téměř jistej, že to byl on. A taky byl.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      Jachym     před 7 lety 29.08.2017 20:33 |  
      7 0

      Tuto kritiku bych bral u profesionálních novinářů, u fanouškovského webu dělaného ve volném čase bych nebyl tak přísný.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    Martin Platil     před 7 lety 29.08.2017 17:59 |  
    6 8

    No nevím, Danny na mě nepůsobil nějak extra, překvapilo mě, jak pozdě byl střídán. Jednou tam překážel Součkovi v rozehrávce a po prohraném souboji nebo ztrátě míče se moc často nevracel. A že se mu povedla rozehrávka před gólem je fajn, ale třetí asistence by měl občas i brankář.... U Laštůvky je fajn, že před ním perfektně hrajou hráči v poli, u každé jeho zákroku se potím, co bude.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      donford     před 7 lety 29.08.2017 18:18 |  
      6 0

      OT - na našich oficiálkách je úžasný sestřh v délce na 4 minut našeho účinkování v LM před 10 lety. Fakt jsme měl znovu husí kůži. Dnes je to 10 let, co jsme porazili na Strahově Ajax. Moc a moc ještě jednou moc děkuji autorovi sestřihu. Do zlatého fondu našich historických zápasů.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      PetCC     před 7 lety 29.08.2017 18:20 |  
      6 5

      Zrovna jsem to chtěl napsat.
      Že Jugas několikrát nepřihrál dobře, to píšete, ale že Danny třikrát, možná čtyřikrát zbytečně ztratil míč a soupeř šel do protiútoku, to jste asi nepostřehli.
      U toho druhého gólu jsem se zrovna obával, že to stratí zase, ale vyjímečně to dokázal přihrát.

      A mimochodem, podle statistik ligy má Jugas u nás druhou nejvyšší přesnost přihrávek - 91 %, první Deli 91,5.
      A on třeba Hušbauer, který je teď velmi dobrý, je se 73% až dvacatý.
      Samozřejmě, každý přihrává do jiných situací, ale přesto jen kvůli tomu, že se Jugasovi nepovedlo několik přihrávek během chvíle, tak si to lidi zapamatujou, i když jinak nemá skoro problém.
      To je takové to selektivní vnímání.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        afro     před 7 lety 29.08.2017 18:48 |  
        4 0

        Ad přihrávky Jugase) On u těch přihrávek, a to vč. zpracování míče před dalším rozehráním působí tak neuvěřitelně toporně a ustrašeně, že to pak ve výsledku na mnohé z nás působí dojmem, že je na hraně průšvihu, i když to pak obvykle zvládne. Když teda hraje na jistotu, no.

        Ale má i pozitivní vlastnosti - bojovnost, týmového ducha, tvrdost v osobních soubojích...

  15. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    sTizz (přítel SN)     před 7 lety 29.08.2017 18:23 |  
    0 3

    Deli na odchodu?
    http://sportmania.ci/
    Davalo by to smysl spolu s tou historkou o frantikovi,ktery hleda skolu pro deti:)

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      sTizz (přítel SN)     před 7 lety 29.08.2017 18:27 |  
      0 4

      Pokud prijde vymenou nejaky utocnik z Lille,tak proc ne. Simon si sve odpracoval. MNN by mohl jeste rok zustat.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        pinochet     před 7 lety 29.08.2017 18:29 |  
        8 0

        1,5 ME za Ngadeua mi ale přijde vysloveně směšných.

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          sTizz (přítel SN)     před 7 lety 29.08.2017 18:33 |  
          0 0

          To jo. Nemuzeme pustit oba:) MNN i Deli kolem 4m eur.

          • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

            Astrocytoma (přítel SN)     před 7 lety 29.08.2017 20:15 |  
            4 2

            Co vsichni blaznite. Neprodavat. A pak ty ceny ktere si predstavujete jsou smesny. Min 10m eur za jednoho. Jinak bych se s nimi ani nevabil

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          sTizz (přítel SN)     před 7 lety 29.08.2017 18:34 |  
          1 0

          Nehlede na to,ze bychom mohli dostat po 6 zapasech v EL jeste podstatne vice.

          • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

            Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 29.08.2017 19:14 |  
            2 2

            S cenou 4M € souhlasím, ale snad se z toho dá vytěžit ještě o nějaký milión víc. V zimě bude Delimu 26 a Ngadeuovi 27, což už je docela vysoký věk na to, aby 6 zápasů v Evropské lize měli ještě zvednout jejich hodnotu třeba ještě o dalších 50%... Jedno je jasné, jeden se bez druhého u nás bude trápit, takže asi bude lepší je prodat najednou, ale ideální by bylo, aby to bylo jako s Barákem, že by v zimě přestoupili a my bychom měli větší čas na manévrování.

            • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

              sTizz (přítel SN)     před 7 lety 29.08.2017 19:22 |  
              0 2

              Obavam se,ze pokud je prodame,tak tady nedohrajou podzim ci sezonu. To si dovedu predstavit s mladyma talentama.. Byl bych rad,kdyby tady zustali do zimy,ale vse krasne jednou konci.. :)

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          bongor     před 7 lety 29.08.2017 20:00 |  
          0 0

          To vůbec není směšný,ale typicky drzý.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      Kara (přítel SN)     před 7 lety 29.08.2017 19:00 |  
      2 3

      Deli ok, ten si za nás svoje odehrál...ale Ngadeua opravdu neprodávejme, nemůžeme si takhle nechat rozbombardovat obranu. :/

  16. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    Leky16     před 7 lety 29.08.2017 18:29 |  
    5 1

    No pánové a dámy,snad to je jen nějaký vtip... přijít na začátku sezóny o dva stabilní členy základní sestavy?! Hlavně Deliho bych asi nerozdejchal... :-(

  17. Přestupy SD a MNN

    qwertz0099     před 7 lety 29.08.2017 18:35 |  
    0 1

    Věřím, že se jedná o plané spekulace, ale Simon Deli je prý blízko přestupu do Lille a o MNN se kromě Montpellier zajímá i Middlesbrough.

  18. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    Horacio11     před 7 lety 29.08.2017 19:01 |  
    7 0

    Tak snad po těch tvrzeních jak nemusíme prodávat, by neprodali dva nejlepší obránce ligy jen tak, pro nic za nic. To by si nevyžehlili ani kdyby přišel bůhví jakej sniper.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 29.08.2017 19:10 |  
      0 3

      Tak taky otázka, zda chtějí setrvat v naší lize, když jsme nevykopali Ligu mistrů. Ve smlouvě mohla být klauzule, že pokud v sezóně 2017/2018 se nedostaneme do skupinové fáze Ligy mistrů, tak za určitou cenu můžou odejít...
      Pokud by odešli oba, tak bychom najednou měli problém ohledně stoperské dvojice. Kdo ze čtveřice Bílek, Frydrych, Chaluš, Souček k Jugasovi?

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        Horacio11     před 7 lety 29.08.2017 19:31 |  
        2 0

        Tak tam by se to přímo nabízelo. Bóřa napravo, Frydrych na stoper a Sobol nalevo. Jako pochopil bych, kdyby jsme byli úplně bez pohárů, ale my potřebujeme uhrát body a zlepšit koeficient a ne pořád měnit sestavu. Navíc pokud vyhrajeme ligu, tak se do té LM dostaneme a to by měla být výzva pro ty, kdo ji ještě nehráli.

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 29.08.2017 19:39 |  
          0 0

          Jenže oni třeba tuší, že toto může být poslední šance přestoupit do jejich vytoužené destinace (Francie). Třeba nechtějí čekat rok a půl, aby si zahráli skupinu, kdy jim bude 28 (Ngadeu) a 27 (Deli) a aby pak doufali v přestup.

          • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

            Horacio11     před 7 lety 29.08.2017 21:01 |  
            3 0

            Ale pokud jim smlouva nekončí v zimě, tak musíme taky hájit zájmy klubu a řešit jeho konkurenceschopnost. Maximálně počkat až jak dopadneme v pohárech, ale rozhodně není možné je oba pustit teď, dva dny před koncem přestupního termínu, kdy už není možné jak reagovat.

            • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

              Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 29.08.2017 21:06 |  
              0 0

              Posila může přijít i 2.9., ale už by to nebyla z naší ligy.

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          bongor     před 7 lety 29.08.2017 20:04 |  
          3 2

          To bychom už měli polovinu základu ,co vyhrál titul v háji.To by potom úvahy o nějaké konkurenceschopnosti v Evropě byly jen Pohádky Božky Němcové.

          • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

            vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 29.08.2017 21:04 |  
            0 2

            Osobně si myslím,že kdyby za něj bylo nabídnuto kolem 250 mega,tak ho pustíme.

  19. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    Kzlo     před 7 lety 29.08.2017 19:04 |  
    1 1

    Obavam se ze pokud ustojime nabidky ted, tak v zimě uz to nepůjde. Jen doufám cena bude dostatecne vysoka.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      bongor     před 7 lety 29.08.2017 20:06 |  
      7 3

      To by Simon musel stát nejmíň miliardu,když ho srovnám s nekopou Schickem.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        Lord_Edmund     před 7 lety 29.08.2017 20:59 |  
        6 0

        No to zas neblázni :-) ale rád bych připomněl, že Simon šel ze Sparty skoro zadarmo s tím, že má Spartě a agentovi náležet velká část přestupní částky.A tím nemyslím 10% ale řešily se nezvykle vysoká procenta částky 60_ 70%.
        Třeba se to změnilo, nechci plašit, ale Deliho bych nechal pro jistotu hrát ve Slavii až do důchodu.

  20. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 29.08.2017 20:59 |  
    5 0

    Twitter Luďka Mádla: Lille chce Simona Deliho. Nabidnuta suma je ale podle mych info natolik nedostatecna,ze fans @slaviaofficial muzou zustat klidni. Zatim :-)

  21. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    TSeguinTS     před 7 lety 29.08.2017 21:01 |  
    6 6

    Snad tato funkce nepadne v zapomnění, proto bych chtěl připomenout - Řazení komentářů: nejlépe hodnocené nahoře.

    S přívalem horších a horších komentářů jsem přešel na toto řazení. Velmi se blíží tomu, které používá server reddit a jednoduše vidím hned nahoře ten nejlepší příspěvek (dle palců) a pro zvýšení tlaku a naštvanosti postupuji níže a níže.

    Jinak se mi velmi zamlouvá hra Bořila, ten má výbornou formu a je radost vidět takového bojovníka, ke kterému se přidává král Hušby I. a občas i ostatní.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      Jachym     před 7 lety 29.08.2017 21:13 |  
      6 0

      Podívej se na diskusi na našich oficiálních stránkách a ve mžiku si budeš doslova hýčkat zdejší "horší a horší komentáře"...:-D

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        bongor     před 7 lety 30.08.2017 07:48 |  
        1 0

        Ale já bych je neodsuzoval,oni na to jdou trochu jinak a některé diskuse jsou tam pro člověka,co je nesleduje dýl trošku za hranou.Jenže já to sleduju deset let,sám jsem tam až do té změny taky byl a vím,že jsou to přes nějaké špičkování k sobě kamarádští.Chtěl jsem se tam vrátit,ale nepodařilo se mi to snad pětkrát,tak jsem to vzdal.Ale jsou tam vesměs dobrý slávisti,

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          Jachym     před 7 lety 30.08.2017 09:02 |  
          3 1

          Samozřejmě, proti gustu žádný dišputát. Já tam byl kdysi taky a také jsem měl problémy s opětovným přihlášením. Ale nyní se to kompletně přeměnilo do "statutové" diskuse facebookového typu a la kdo byl kdy na záchodě, co měl v restauraci apod. Ano, to jejich virtuální kamarádství může být extrémně vřelé. Ale příspěvky na SN, ze kterých možná někomu (kdo je ještě má:-) vstávají hrůzou vlasy na hlavě, jsou stále proti výblitkům a výkřikům do tmy na slavia.cz diskuse odborníků na kvantovou fyziku:-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        jarmik     před 7 lety 30.08.2017 08:06 |  
        1 0

        Tam jsem už nezavítal snad 10 let. A už tehdy to byla strašná bída.

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          Jachym     před 7 lety 30.08.2017 08:54 |  
          1 0

          Vůbec o nic jsi nepřišel:-)

  22. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    Kzlo     před 7 lety 29.08.2017 21:05 |  
    1 1

    Dalsi zajemce o MNN je crystal palace.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      Jachym     před 7 lety 29.08.2017 21:09 |  
      2 0

      Za chvíli bude cennější info o tom, kdo se o něj nezajímá...:-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        Kzlo     před 7 lety 29.08.2017 21:12 |  
        0 0

        Tak zatim to jsou tri kluby. Klub z premier league asi bude schopny akceptovat i vyssi cenu. Teda pokud o nej opravdu stoji

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        bongor     před 7 lety 30.08.2017 07:50 |  
        2 0

        Jenže jak se roznese,že bída dělá rozprodej,tak ten zájem o naše kluky poklesne.Kdo by chtěl Deliho,když je na trhu Holek,Hybš a další hvězdy?

  23. ..

    Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 29.08.2017 22:36 |  
    1 0

    Pro mě to byl po delší době krásný zážitek, radost z fotbalu a pohodová výhra bez nervů, kéž by to začalo být standardem...
    Teď nás čeká mimořádně důležitý trojzápas v jednom týdnu, kdy půjde 2x o Ligu mistrů s těžkými soupeři a zápas o koeficient a body do evropské tabulky! Věřím, že si kluci během pauzy doléčí šrámy a půjdeme do zápasů v nejlepších sestavách, abychom dýchali Plzni na záda a snižovali ztrátu!

    • Re: ..

      bongor     před 7 lety 30.08.2017 07:57 |  
      3 1

      S tou plísní,to je zajímavý,jak už to zase jede.Ta ruka s Ostravou,ta musela být vidět až do Rakouska,to byla nejjasnější pencle poslední doby,A nic,dokonce se o tom ani nepíše.Mají to perfektně pořešený.Když jsem je viděl se Steauou a zvláště na Kypru,tak jsem si říkal,tihle by chtěli do LM?Ale vidím,že jim to žerou i někteří z nás,ten jejich systém ale znají už i malý děti.Je to pořád stejný,když se dostanou k míči,tak už předem každej ví jak to půjde dál,nic jinýho neuměj.

      • Re: ..

        dalislavista     před 7 lety 30.08.2017 21:26 |  
        0 0

        Že se o té ruce nepíše? Píše, na idnesu - že komise rozhodla, že se nepískala správně!
        Že prý neúmyslná a z blízka, bla bla....
        Hnus

  24. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    Tonda     před 7 lety 29.08.2017 23:04 |  
    1 0

    Z případného přestupu Deliho má profitovat taky Sparta. Ptám se ale. Bude Sparta profitovat i v případě kdyby místo Deliho přišla například hráčská náhrada? Třeba kdyby šel hráč za hráče a jedna strana by případně něco navíc doplatila? Někdo kdo se v kádru Lille neprosazuje - např. nějaký útočník?

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      Sracken     před 7 lety 30.08.2017 07:24 |  
      2 1

      Vyřešil bych to hostováním za 4,5 milionu EUR a následný přestup za 0,5 milionu, případně bych ho prodal přes VSŽ Košice za 0 korun a dále za 5 milionů EUR. Nicméně můžeme být v klidu, Lille nabízí 1 milion EUR, asi spadli z višně a myslí, že nakupují v 3. slovenské lize. Už tohle je zarážející, oni vidí, že jsou tu reprezentanti, že tu jsou hráči s platem víc než milion EUR a za nejlepšího hráče nabídnou milion, když předtím kupují z Brazílie nuly, co zatím nedokázaly vůbec nic za 10 milionů EUR. Management Lille bude asi dost natvrdlý.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        bongor     před 7 lety 30.08.2017 08:02 |  
        9 0

        Zkoušej to,my jsme pro ně banánová republika a Slavie je nějakej zrovna vytvořenej klub,co se vloni dostal do ligy.Vůbec netuší,co je Slavia za značku,že nějakej Lille je proti ní doslova kulový.Hlavně aby to ale věděli ti naši kluci a nenechali se zblbnout jako Luftner.

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          guyincognito     před 7 lety 30.08.2017 09:05 |  
          3 1

          No já nevím, naše poslední konfrontace s Lille pro nás nedopadla zrovna lichotivě...ještě teď mám před očima Huba jak zoufale nahání Hazarda :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        Gino     před 7 lety 30.08.2017 08:39 |  
        0 1

        My si tám Barákem, Pavlenkou a Luftnerem (i když u něj tolik ne, tam holt byla opce)... oni za těma hranicema nejsou blbci ani slepci, takže moc dobře viděli, jak se na nás může - přes srdíčko těch fotbalitů... fakt se bojím, abychom o ty dva nepřišli :-(

  25. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    jarmik     před 7 lety 30.08.2017 09:05 |  
    8 0

    Twitter JT v 8:35:
    Simon i Michael maji platne smlouvy a nevidim jediny duvod pro jejich uvolneni. Nabidka na hrace neznamena jeho odchod. S pozdravem z Ciny.

  26. .

    japhy     před 7 lety 30.08.2017 09:41 |  
    4 1

    Jugas - věřil jsem, že se jeho rozehrávka zlepší postupem času, opak se ale snad zdá pravdou. U něj je to tak 50/50, že směrem dopředu najde spoluhráče. Celkovou úspěšnost přihrávek neberu, na stopera a beka se to přihrává...
    MNN - naživo mi přišel naprosto úžasnej, jen se pak ukázalo, že ty dvě tutovky šly za ním. Nechápu, že před tou první na něj někdo (Jugas, Laštůvka) nezařval, už dlouho před centrem jsem se divil, proč to vzadu hrajeme 2 na 3.
    Danny - vím, že se tady jeho kritika moc nenosí, ale nemůžu si pomoct. Mě se prostě nelíbí hráč, co popoběhne "párkrát" za zápas, bojí se vystřelit a bránění jen předstírá. Až mu tam bude lítat Chaim nebo Bibione... Jasně, techniku, přehled má, přínos jsem si ale představoval větší (mluvím o tomhle zápase).
    RR - pan superjistota. Chvílemi jsem z něj kvetl, stačilo jít s míčem dopředu, ale to ne, radši z první na stopera :) Celkově ale OK, dělá zřejmě přesně to, co po něm JŠ chce. Jen snad, že se v kombinaci s Jugasem podílí na naší horší rozehrávce zezadu.
    Sobol - radost na něj koukat. Přišel, viděl a udělal všechno správně.
    Bořil - paráda. Pořád jsem si ale říkal, jak by mohl excelovat napravo. Máme tu dvaapůl levého beka a stejně to lepíme takhle :(

  27. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 7 lety 30.08.2017 09:44 |  
    0 1

    Zdarec, s hodnocenim souhlas, po dlouhe dobe jsme se nemuseli strachovat o vyhru. Opravdu ten zapas z nasi strany snesl prisnejsi meritko, MNN se mi na stoperu fakt libi, mozna ze s Delim by to mohla byt opravdu super dvojka. Ani Suk nezklamal o Mickovi nen i treba mluvit, statistika hovori jasne a to jsem nad nim minule zlomil hul. Timto se mu omlouvam. Dekuji za krasny zapas, bylo to pohlazeni na dusi.
    PS: nemate nekdo ko takt na Navara neboli pana Syrovatka? Na oficialkach neni a nejak ta komun ikace s n imi vazne... :(

  28. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 30.08.2017 10:04 |  
    12 2

    Pěkné ráno Vám všem.
    Děkuji příteli Alanore za hodnocení a tím i za strávený čas při kávě. Jak vidíš, jsem pro tradici a tak tomuto času říkám "Alanorova káva se Slávií"...... :-)).
    Jako vždy dobrá práce a myslím si že třeba takový pan Podroužek by se u Tebe měl učit novinářskému řemeslu. To mi připomíná ještě takové malé postřehy, jak v pondělním pořadu Dohráno+ se řeší jen "rudá bída", ve "spartu" zase jen "rudá bída" a tak v podstatě jsem rád, že naši kluci budou mít trochu klidu od blbých keců.
    Tomu si klucí samozřejmě napomohli svým vítězstvím nad Bolkou sami a podle mne to bylo vítězství velmi cenné, byť Bolka není rozhodně v komfortní situaci. Ale to mi také nebyli, a proto jsem za tu poměrně vysokou výhru rád.
    U hodnocení jsem se trefil s 8 pro Pepu a Van Burena. Navíc mi svým zarputilým výrazem připadá Van Buren jako takový "bijec", dokonce z něj jde i trochu něco takovýho jako"hromyblesky". A i to je potřeba. Snad to pomůže i Milanovi Škodů.....
    Neshodl jsem se u Tomáše Součka. Tomu jsem dal 7 a ten kluk je tak poctivý pracant, až je to neskutečný. Jeho fyzický fond je pozoruhodný. Velmi potřebný hráč. Tak asi proto jsem mu dal známku "o štok vejš".
    U Dannyho jsem váhal, ale pak jsem uznal Tvou 6 pro něj. On se rozehraje ještě víc a je to stejné jako u Halila. Potřebují nabrat sílu. Je mi jasné od začátku, že oba tito hráči jsou rozdíloví hlavně v technice zpracování míče, vyhodnocení nejlepší herní varianty a ve filosofii rychlého přenášení hry, kdy má lítat rychle míč s přesnou příhrou. U nich jsem obranou hru dozadu neočekával. Na to je tam právě Rotaň. Ano, taky mu někdy vyčítám zbrždění hry příhrou zpět, ale na druhé straně je tam vždy připraven přebrat ve středu hřiště míč, když je někdo s míčem v nouzi.
    U ostatních souhlasím se známkou a dával jsem to stejně. Jen ten kluk Jugas. Všichni jsme si mysleli, že to bude super a ono to trochu drhne. Tady si myslím, že by bylo dobré, aby když má Kuba míč, tak aby mu šel někdo naproti ze středu nebo ze stran tak, aby nemusel kopat nějaký dlouhý míč. To je pak na 90% zráta. Ale on se to kluk taky naučí. Prostě ve Zlíně hrál torpedoborce a tady se po něm chce i technický fotbal.....
    K těm možným přestupům mohu říci jen to, že je to prostě fotbal. Simon je dobrý a tak si ho všimli. Je jasné, že takovýhle hráč prostě na trhu bude vidět a tak se může stát cokoliv. Důležité je, že cena kterou "frantíci" nabídli , je bídná a tak to asi padne. Je dobře, že je teď reprepauza, protože Danny, Simon i Míla potřebují rehabilitaci a dva tři dny klidový režim. Naopak Kuba Hromada se dává "dohromady" a toho kluka mám taky moc rád. Jo a taky jsem moc rád, že se dává do kupy Jaromír. Vím, jak ho moc mrzela ta šance a hned potom šel ven. Je to velmi skromný a poctivý kluk. Zaslouží si naší podporu (snad tušíte, kam tím mířím, i když budu mít zase nějaký ten mínus).
    Jak jsem psal v jiném článku k zápasu. Je dobře, že se konečně daly nějaké branky a vyhrálo se. Práce na souhře a kvalitě mužstva je pořád dost a dost. Chyb bychom našli v tomto zápase jěště asi také několik, hlavně je potřeba se z nich poučit. Vždyť Chramosta mohl dát dva fíky a ani bychom nemrkli.
    Tak Alanore ještě jednou děkuji a přeju dobré pero :-)). Bongore, ne aby sis to vysvětloval nějak jinak.
    A prosím Tantala, aby se nám sem ozval. Opravdu prosím!
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      japhy     před 7 lety 30.08.2017 10:33 |  
      0 0

      Díky za připomenutí Součka. Počítám, že, minimálně v první půli, byl naším nejfaulovanějším hráčem. RR je sice poctivka poctivá, ale když bráníme, je u lajny Danny. Nepsal tu někdo o Hromadovi, že má přítelkyni/je zasnouben? Osobně mi to je ale zcela Putna :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      bongor     před 7 lety 30.08.2017 15:13 |  
      3 0

      Ahoj Sokrate,o tom ani na chvíli neuvažuju,jak si to dobré pero mám vysvětlit,já si to přeju kdykoliv vidím na ulici nějakou holku v krátký sukni a nebo snad ještě víc ,když má na sobě legíny,já vždycky říkám jen tak pro sebe "slečno vy jste v těch přiléhavých kalhotách nahatější než nahá".Takže vidíš ,že nezklamu.Připojuji se k Tobě a taky prosím,Tantale ,ozvi se kamaráde!

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 30.08.2017 18:43 |  
        0 0

        Bongore :-)).
        Já to tušil.
        Sokrates55

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        Hektor     před 7 lety 30.08.2017 20:34 |  
        0 0

        Bongore, Bongore, nechtěl jsi tady náhodou nedávno vnikat do šestnáctky? Vy budete pane Košťál asi pěknej kanec.

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          travel (přítel SN)     před 7 lety 30.08.2017 20:42 |  
          1 0

          Nojo,Bongor zraje jako víno.

  29. Oslnění výsledkem

    w8888     před 7 lety 30.08.2017 10:43 |  
    5 7

    Já bych hodnoceni umravnil. Všem hráčům Slavie bych známku snížil o jeden stupeň. Mám pocit, že hodnotící nechal příliš unést celkovým výsledkem. Mladá Boleslav hrála příšerně a strašně nám to usnadnila. Ani naše obrana nebyla tak neprůchozí, jak by se podle známek zdálo.

    • Re: Oslnění výsledkem

      Jarinho     před 7 lety 30.08.2017 12:58 |  
      2 2

      jako promiň, ale na to, že hrál soupeř bídu je výsledek 4:0 nadstandart... kolik jsme měli vyhrát abys byl spokojeny ?

  30. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    pilatj     před 7 lety 30.08.2017 11:03 |  
    6 0

    S hodnocením naprosto souhlasím vč. šestky pro Dannyho, který možná (zatím) není tím rozdílovým hráčem, na kterého jsme se všichni těšili. Ale z čeho jsem opravdu nadšen je herní vzestup Micka a zejména forma a přístup Honzy Bořila. Říkám si, že Honza má zřejmě dvoje až troje plíce, protože co ten kluk naběhá, to je neskutečný... a když ho pak vidíte, jak si v 88. minutě ještě dá 80m sprint při našem protiútoku... to snad ani není člověk, to je stroj :))

  31. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    Dresco     před 7 lety 30.08.2017 11:32 |  
    1 0

    Byl to zase po delsi dobe krasny zapas se zaverecnou exhibici poslednich deset minut, coz se mi moc libilo, priste by to chtelo udelat vlnu zase :-) Jinak ted jsem cetl rozhovor Janka pro rakousky noviny a ptaji se ho na uroven ceske ligy, tak rika, ze je srovnatelna s rakouskou nebo svycarskou. A dodal, ze tu rozhodci hodne pousti hru, hraje se hodne tvrde a divi se, ze se jeste nikomu nic nestalo. To jaksi prehani podle me.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      SvatyBojovnik (přítel SN)     před 7 lety 30.08.2017 13:14 |  
      1 0

      No hlavně že Janko používá lokty a jemu to skoro pořád pískají, tak nevím...

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      bongor     před 7 lety 30.08.2017 15:16 |  
      2 0

      Ale on to myslí dobře,jako že ho tady moc nenecháme vystřelit,jsme na něj zlí.

  32. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    valkys     před 7 lety 30.08.2017 15:10 |  
    1 4

    Abych se přiznal, tohoto zápasu jsem se celkem bál, zvlášť když jsem viděl, že není v základu Škoďák. Hráči ale ukázali obrovskou touhu po výhře a předvedli jsme výborný výkon!

    Chtěl bych se omluvit Mickovi, u kterého jsem nevěřil, že dokáže naší 21 nahradit, ale předvedl skvělý výkon. Zdá se mi, že je každým dalším utkáním v útoku lepší. Už v poháru jsem byl překvapený, kolik hlaviček s jeho postavou vyhrává (ne že by byl nějak prťavý, ale přece jen je menší než Škoda a do téhle doby jsem neměl zdání, že je tak zdatný hlavičkář), ale včera se mi zdál jeho výkon ještě lepší a hlavně přišly góly! Jaký to rozdíl oproti tomu, když nastoupil od začátku Meši.

    Hušbyho ani nemá cenu chválit. Jeho skvělé výkony začínají být poslední dobou standardem a je určitě naší současnou největší oporou. Na dobré výkony z posledních utkání navázali Bóřa s Míšou (i přes občasné chyby při rozehrávce, kterých ale bylo v porovnání s Jugym úplné minimum). Naopak po dlouhé době se mi líbil Frýďa, jeho ž výkony se mi od začátku sezóny moc nezdály. Dozadu byl jistý a dopředu předváděl podobný výkony, jako předvádí v poslední době Bóřa. Syky po nástupu na hřiště ukázal, že se pomalu začíná dostávat do formy. Stejně tak střídající Sobol ukázal, že by příště mohl klidně nastoupit v základu.

    Co se týče hodnocení v článku, tak bych určitě zvýšil známku Dannymu. Moc se mi líbilo, jak to tam rozdával. Upřímně jsem po pohárovém zápase jsem nechápal reakce, že jsme s ním hráli v 10 (asi někdo zapomněl na Van Kessela v loňském zápase s Plzní). Naopak bych známku rozhodně snížil Jardovi, který si sice připsal asistenci, ale celý zápas mě vytáčel. Jeho zahozenou tutovku a další 2 finální přihrávky mám ještě teď před očima, za mě výkon na 4-5.

    V dalších zápasech se budu muset zaměřit na Suka, kterému jsem zatím v nové sezóně moc na chuť nepřišel, i když jsem už četl dost komentářů o jeho dobrých výkonech. Taky doufám, že Jugy zapracuje na rozehrávce, protože jinak mám obavy, že se brzy usadí na lavičce a my už budeme nasazovat pouze africkou stoperskou dvojici.

  33. POSILA DO ÚTOKU??

    venator     před 7 lety 30.08.2017 21:13 |  
    4 0

    Slavia údajně jedna o Richmondu BOAKYE z CZ Bělehrad!!!

    • Re: POSILA DO ÚTOKU??

      venator     před 7 lety 30.08.2017 21:15 |  
      2 0

      PS info z Twitteru - důvěryhodnost nejistá

  34. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    lukas8 (admin)     před 7 lety 31.08.2017 09:51 |  
    0 0

    Po dlouhé době se má v nejbližších dnech obloha opět zatáhnout.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      Luckyduck (přítel SN)     před 7 lety 31.08.2017 09:57 |  
      0 1

      Teda to jsou jinotaje.. takže máš info, že se ten Deliho odchod nakonec uskuteční už teď? Nebo MNN?

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        Fulham     před 7 lety 31.08.2017 10:01 |  
        1 0

        No jestli v " nejbližších dnech" , tak je to opravdu jen metrologické info, páč deadline Evropy je zítra...

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          Luckyduck (přítel SN)     před 7 lety 31.08.2017 10:06 |  
          0 0

          Jo, to vím, proto odpočítávám minuty, aby nám už nikdo neutekl před sezónou ;) (A třeba i přišel ještě jeden útočník) A proto se taky ptám, jak si tenhle vzkaz vyložit :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        lukas8 (admin)     před 7 lety 31.08.2017 10:16 |  
        1 0

        Nevím, že by měl někdo odejít. Vím ale, že s někým jednáme a podpis je velmi velmi blízko.

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          Luckyduck (přítel SN)     před 7 lety 31.08.2017 10:19 |  
          0 0

          Díky za upřesnění.. už jsem holt trochu pozapomněl, jak přesně fungují ty meteorologické metafory u našich přestupů :)

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          Fulham     před 7 lety 31.08.2017 10:20 |  
          6 0

          Šmarjá chlape tak napíšu rozzářit!!! Zataženo tady bylo asi devět let...:-)))

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      sTizz (přítel SN)     před 7 lety 31.08.2017 12:09 |  
      2 0

      Jan Oblak z Atletica? :) brankari nas netlaci:)