Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Rozhovory

Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

Krajní obránce Jan Bořil patří v posledních dnech k nejlepším hráčům Slavie a svými výkony si vysloužil i pozvánku do reprezentace. Skupinu Ligy mistrů si ale se Slavií nezahraje, protože Slavia jen remizovala s APOELem 0:0.

Jak velké to je zklamání?

Velké. Rozhodlo prvních deset minut zápasu u nich, to bylo hrůzostrašné. Soustředíme se na to, říkáme si, že na nás vlétnou a nesmíme udělat chybu a hned první roh, první chyba a gól. Pak druhý gól, to byla individuální chyba a soupeř to zkušeně potrestal. Pak jsme se zlepšili, ale gól jsme nedali. Chtěli jsme to teď napravit, ale jak jste viděli, jsme dopředu bezzubí, nedáme gól a to nás stálo postup.

Jak moc chyběl Milan Škoda?

Máme jiné útočníky. Milan je zkušený, velký, chtěli jsme dávat víc centrovaných míčů, protože Milan na to má výšku a výbornou hlavu. Ale udělalo se mu špatně, takže tam nastoupili jiní, myslím, že se s tím popasovali dobře, jen tomu chyběl gól.

Cítíte, že APOEL byl tým, přes který se dalo projít?

Tak kvalitu mají, to jste viděli sami, ale dalo se s nimi hrát úplně v pohodě, jak říkám, chyběly tomu góly a na ně se hraje.

Co nejvíc chybí v koncovce?

Myslím si, že klid. Jsme už trochu nervózní, že jsme dlouho nedali gól ze hry. Soustředíme se na to na tréninku, střílíme, ale pak přijde zápas a nějak nám to nevychází a máme smůlu.

Největší šance jste měli po centrovaných míčích, byl to záměr nebo to přes soupeřův obranný val kombinací nešlo?

Viděli jsme pár videí, kde jsme viděli, že s centrovanými míči mají velké problémy. My jsme to ale nevyužili, chyběl nám i Milan Škoda. Nedostali jsme to tam, jak jsme chtěli.

Pomohla vám osobně pozvánka do národního týmu?

Nevím, je to krásný, že jsem ji dostal, ale nějak jsem to nevnímal, protože jsem se soustředil na dnešní zápas, abychom ho zvládli, a to se nepodařilo. Ale samozřejmě jsem rád za repre.

Může mít nějaký vliv na tým, že nevyšel sen dostat se do Ligy mistrů?

Chtěli jsme do skupiny Ligy mistrů, ale věděli jsme, že už máme Evropu jistou. Ale když to bylo na dosah, tak jsme chtěli udělat pro to všechno. Nedali jsme góly, tak nemůžeme postoupit.

Je to pro vás velké poučení do dalších sezón, že jedna desetiminutovka rozhodne a celý dvojzápas je pryč?

Určitě. Když si to vezmete, Slavia dlouho nebyla v pohárech, takže sbíráme zkušenosti. APOEL má zkušené kluky, pohlídali si to. Myslím si, že nás to posune dál.

Soupeř si pomáhal zdržováním a poleháváním, zažil jste někdy takový zápas?

Párkrát asi jo, ale nevzpomenu si teď proti komu. Ale tohle byl extrém, to jsem chytal nervy a chtěl jsem tam někoho zajet. Nevím, proč je rozhodčí hned nevykázal a pak je pouštěl hned na hřiště, ani to nebyly dvě minuty. Takže tohle bylo velké zklamání.

Neříkal vám k tomu rozhodčí něco?

Ne, ten nás vždy hned odehnal, abychom nedostali žlutou. Nechtěl vůbec, abychom s ním komunikovali. Bylo to těžké, když soupeř leží, tak co s tím uděláte. Rozhodčí zavolá doktory, musíte čekat, až přiběhnou, než ho dají pryč...

Takže se jim povedlo vás takto rozhodit...

Nemyslím si, že by nás rozhodili. Spíš byli chytří a ztráceli tímhle rychle čas a nás nepustili do většího tlaku. Nějaké šance jsme si vytvořili, ale neproměnili jsme je, takže je to naše chyba, že jsme nedali góly.

Komentáře (85)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

    koudys2 (přítel SN)     před 7 lety 24.08.2017 12:09 |  
    7 4

    Menší OT:
    Jaký máte názor na zvolenou cenovou kategorii Z2 pro zápas s Mladou Boleslaví?
    Po těch nepříliš lichotivých výsledcích a předvedené hře, jsem toto nečekal.

    Spousta lidí oroduje tím, že "máme" mít permici. To ale pro mne není vhodný argument.
    Bohužel se na Slávii dostanu pouze několikrát za sezónu a zaplatit za Bolku, která se topí u dna tabulky, přes 500,- / lístek mi připadá přestřelené.

    • Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

      Jachym     před 7 lety 24.08.2017 12:34 |  
      7 0

      Cenové kategorie jsou voleny předem a nezohledňují aktuální formu Slavie ani soupeře. A Boleslav je pravidelným účastníkem pohárů. Ano, cena se jeví jako "šílená", ale právě proto já tu permanentku mám. I když samozřejmě já nyní bydlím ve velmi dobré dojezdové vzdálenosti, takže mohu na většinu zápasů. Už jsme tady nedávno diskutovali o ideální variantě, že by permanentkáři, kteří se nedostanou na konkrétní zápas, svá místa na tyto zápasy uvolnili. Klub by je mohl prodat a majitelé permanentky by z toho mohli mít nějakou malou provizi. Takto už to prý úspěšně funguje v Plzni.

      • Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

        Dobi     před 7 lety 24.08.2017 13:11 |  
        5 1

        Bavili jsme se o tom a zdá se, že někteří po titulu příliš zpychli. A fanoušek se chová ekonomicky, nečekám na trápící se Bolku (snad ještě DUmlu nevyhoděj...), ale návštěva přes 10000 by byla žel pro mě překvapením! Snad se ale my věrní zaradujeme... Snad padne GÓL ZE HRY do soupeřovo sítě!

        • Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

          Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 24.08.2017 14:32 |  
          4 0

          No když dáme pět gólů ze standardek, tak se taky zlobit nebudu... :-)

    • Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

      Travinho     před 7 lety 24.08.2017 14:49 |  
      2 0

      1. V tuto chvíli, kdy jsme vypadli s Apoelem a nedáváme moc góly, nám to může spíš uškodit, protože plno fakt nebude. Bojím se, že nás tam bude stěží 10 tisíc.
      2. Na druhou stranu, když člověk vezmu cenu permice. Já jako loňský permanentkář a člen OP měl permanentku za absolutně směšných 1620 a toto může být alespoň motivace pro lidi kupovat si permanentky.
      3. Další věc však je, že k čemu nám jsou permanentkáři, kteří přijdou na polovinu utkání a nechají po sobě prázdná místa, která nemůžou přenechat.
      4. A tím se dostávám asi k nejdůležitějšímu bodu a to, že včera se nám stalo, že jsme v sektoru 111 měli 4 lístky na místa, kde už měl lístky někdo jiný... Obecně je v tom u nás zmatek.

  2. Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

    amon     před 7 lety 24.08.2017 12:30 |  
    9 1

    my ale nemáme jiné útočníky než Milan. Muris je skvělej, ale na brejky a ne do vápna.. Mluvit celé léto o tom, že potřebujeme a hledáme útočníka a pak hrajeme nejdůležitější mač s klukem, co forwarda nehraje ani v lize. Tohle se vedení prostě nepovedlo.
    Jinak Honza je excelentní a věřím, že i v repre se chytne!

    • Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

      Vici     před 7 lety 24.08.2017 15:03 |  
      4 0

      Muris je dobrej předevšim proto ze je to vztekloun. Umi tam vletet. Rychlost bych neprecenoval. Neni to Baros v top forme. Rozhodne Muris nijak zasadne rychlosti neprevysuje obrance a pokud trochu v lize tak urcite ne v evrope

    • Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

      sasky     před 7 lety 24.08.2017 15:10 |  
      2 0

      Tak myslím si, že nikdo nečekal, že Škodovkovi se udělá blbě, Muris bude z formy a Mick nenaváže na výkony z přípravy. A ono, když někomu odejde forma, tak přivést kvalitní náhradu není otázka pár dní. Je to cca měsíc, co jsme si tady kladli otázku, co s těmi útočníky (v dané chvíli Škoda, Muris, Tecl, případně Mick) budeme dělat, když hrajeme obvykle na jednoho hroťáka. Během přestupního se tu volalo spíš po becích, což bylo logické. Takže zase bych nedělal generála po bitvě

      • Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

        Travinho     před 7 lety 24.08.2017 15:32 |  
        2 0

        Já tu opakovaně volal po útočníkovi celou přípravu a nebyl jsem ani zdaleka osamocen, dokonce bych řekl, že po něm volala polovina diskutérů, takže bych s generálství po bitvě trochu brzdil.

    • Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

      pevek     před 7 lety 24.08.2017 20:27 |  
      2 0

      Mozna kdyby nam tam zbyl ten Tecl, tak by tohle byla jeho chvile. Ale co uz.

  3. Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

    Ondráš     před 7 lety 24.08.2017 13:12 |  
    10 10

    Tyjo, já jim tak věřil..fakt jsem byl přesvědčenej, že postoupíme a že nás to nakopne i do ligy, takže velký zklamání..ale nebyl tam žádnej faktor X, nic, čím bychom je překvapili. Takže bohužel očekávám podobný vývoj i s Bolkou. Vůbec bych se nedivil, kdybychom ztratili i s nima a to bude teprve tanec..
    Jinak jsem si myslel, že po včerejšku nemůže být hůř, ale Tvrdík a jeho twitter mě přesvědčili o opaku. Panebože už ho někdo vypněte, tohle se fakt nedá, jak já se za něj stydím! Tohle, že má být hlavní představitel klubu? Jak malej ukřivděnej kluk, kterýmu vzali hračky, fakt strašný:( Být to v jakékoliv firmě, tak se mu každej vysměje, naprosto nedůstojný jeho pozice..když už má tu nutkavou potřebu se ke všemu vyjadřovat, tak ať to má aspoň úroveň..chová se jako běžnej zaujatej fanoušek a to je pro mě nepřijatelný.

    • Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

      Jachym     před 7 lety 24.08.2017 13:23 |  
      9 3

      No, hlavně je to druhý extrém proti tomu jak se omlouval za gól proti Teplicím, který padl z velmi problematické penalty. Někdy méně opravdu znamená více. Spíše si koleduje o to, že kromě Luftjardy, Milijardy mu budou říkat i Tweetjarda...:-))

      • Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

        Ondráš     před 7 lety 24.08.2017 13:30 |  
        8 2

        Jako já nemám nic proti twitteru i v rámci klubu, je to prostě další styl komunikace. Ale připadá mi smysluplnější např. v rámci oddělení komunikace, marketingu, oficiálních vyjádření klubu atd. Tvrdík je hlavní představitel klubu a proto se má jednat o důstojnou pozici. Ale on si na twitteru hraje jak děcko..všude jinde se např. přestupy oznamují/vyvrací skrze oficiální stanovisko klubu, kdežto my máte Tvrdíkovi "tvíty" Je naprosto jasný, že se toho hudou chytat media, protože jim to dává v podstatě "na talíři"

        • Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

          Ondráš     před 7 lety 24.08.2017 13:33 |  
          0 0

          Tvrdíkovy..pardon za hrubku

        • Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

          fafhrd     před 7 lety 24.08.2017 13:50 |  
          0 0

          No jo no, zase si muzeme rikat ze je v tom jako Trump. Ten taky vsechno odtweetuje

          • Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

            ElBrody     před 7 lety 24.08.2017 18:57 |  
            0 0

            V politice nutně potřebuješ k úspěchu bejt hodně vidět, říkat to co lidi chtěj slyšet a mluvit hlavně o svejch soupeřích. Ne nadarmo se říká, že ve sportu rozhoduje o úspěchu hlavně to, co děláš, když tě nikdo nevidí. V tweetech JT je často cítit zaková ta "nemoc z povolání".

      • Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

        smely (přítel SN)     před 7 lety 24.08.2017 13:53 |  
        16 5

        priznam se, ze jsem vcera koukal na twitter a puvodne jsme si myslel, ze je to ten fakeovej ucet a ne original JT. Neco o frasce a ostude si muzeme myslet, ale nemuze to prece predstavitel klubu psat verejne...navic se dalo pomerne snadno predpokladat jakou "taktiku" Apoel zvoli, tohle nebyl nakej fotbalek na placku, ale zapas o balik penez, tudiz z tohodle pohledu ( at se nam to libi nebo ne) byly jejich "prostredky" jak uhrat postup zcela legitimni a mnoho dalsich muzstev by to odvalelo uplne stejne...tim se nikoho nezastavam, pouze konstatuju holej fakt profesionalniho spotru. Nicmene komentovat to zpusobem jako JT na soc. siti je dle meho nazoru (diplomaticky receno ) nestastne....
        Co me ovsem vytocilo uplne nejvic bylo Krasonovo vyvolavani pred dekovackou : Vsichni nahlas at ty cmoudi nejsou slyset ! ( mysleno radujici se kotel Nikosie) . To sem se tak nasral, ze sem pred dekovackou odesel...todle uz je fakt pres rafek....#soryjako

        • Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

          Robinator     před 7 lety 24.08.2017 14:44 |  
          5 0

          to jako fakt řekl? a co takový Deli, Ngadeu, Halil..radsi no koment..

        • Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

          Jachym     před 7 lety 24.08.2017 14:46 |  
          3 0

          Tak zrovna nějaké verbální projevy v emocích bych mu až tolik nevyčítal. Mně spíše před zápasem mírně pokazily zážitek šarvátky našich černě oděných hooligans mezi sebou na záchodě. Zřejmě si ještě vyměňovali názory na LGBT, co jsem tak stačil vyposlechnout.

          • Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

            JS (přítel SN)     před 7 lety 24.08.2017 15:22 |  
            0 2

            :D :D

          • Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

            smely (přítel SN)     před 7 lety 24.08.2017 15:49 |  
            1 0

            zrejme si omylem pocurali podvazky...

        • Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

          Ondráš     před 7 lety 24.08.2017 16:53 |  
          7 2

          To je snad jediný pozitivum na našem nepostupu do LM, že tenhle šulínek nebude dělat "vůdce". Na LM a play off neměl zákaz..

      • Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

        mudrc     před 7 lety 24.08.2017 21:38 |  
        0 2

        Jáchyme, co je to za žargon "z problematické penalty"? To byla penalta vymyšlená.

    • Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

      amon     před 7 lety 24.08.2017 13:38 |  
      11 1

      budme za něj rádi. Jen jednou jsem na Slávii zanevřel a to bylo za éry Řebíčka, jeho bratra, co tam chodil v teplákách a přivedli Straku na lavičku. Nějaké tweety jsou oproti tomu sranda.. u něj velké zklamání a projevil se jako fanoušek a tomu rád odpustím. Mín už to, že nemáme útočníka..

      • Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

        Ondráš     před 7 lety 24.08.2017 13:43 |  
        1 1

        No máš pravdu v tom, že bylo rozhodně hůř..

    • Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

      Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 24.08.2017 14:35 |  
      10 6

      Mně se zase ten Tvrdík s tou upřímností líbí. Žádné diplomatické kecy nebo mlčení jako třeba Křetínský nebo Paclík. Tvrdík je svůj, upřímný a navíc si myslím, že v těch tweetech měl i pravdu.

      • Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

        sicilianbrno     před 7 lety 24.08.2017 14:51 |  
        9 8

        Diplomatické kecy mit nemusí, ale nějakou úroveň to mit musí a ne psat stylem ukřivděného fagana, kterýmu vzali hračku...docela jsem koukal, co dokáže vyplodit, ještě by kvuli tomu mohl svolat tiskovku...méně je někdy vice Jardo

    • Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

      Travinho     před 7 lety 24.08.2017 14:42 |  
      1 4

      Je to taková sporná situace. Já mám emoce rád a tyto vyjádření mi nevadí, co mi vadí mnohem víc, když prozrazuje hráče o kterých jednáme nebo jsme jednali...

      • Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

        amon     před 7 lety 25.08.2017 08:09 |  
        2 0

        mně mnohem víc vadí, když nějaká pleška, hodí dres našemu hráči. Vždycky jsem měl za to, že náš klub je nejlepší, má nejlepší fanoušky, ale když hodí nazpátek na hřiště dres někdo, kdo vedl kotel, celé to otřásá mým patriotismem. Pokud to byl opravdu nácek, k tomu vedl kotel a hodil příště třeba trs banánů Delimu nebo MNN, jako to kdysi udělali bezmozci z druhé strany, pak bych měl jedn dvě možnosti.. Moc jsem si přál, aby šel Halil na plac a rozhodl ve středu. Zle se mu nepovedl 1. mač se Celticem, ale byl nepřipravený a JŠ ho tam neměl dávat od začátku, pak nikdy nepatřil k horším, vždy k těm lepším.
        Buďme rádi za Jardu, at už je jaký je. Máme srdcaře, přivedl nás k titulu a stojí to na pevných základech. S těmi tweety se budeme muset tak nějak smířit :-)

        • Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

          Travinho     před 7 lety 25.08.2017 10:44 |  
          0 0

          Tak já to také rozdýchám, ale nepřijde mi to mnohdy optimální. Mně bohužel přijde, že Halil je fyzicky neustále nepřipraven, ale to neznamená, že mu někdo má házet dres zpátky. To je absolutně nepatřičné.

    • Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

      rak (přítel SN)     před 7 lety 24.08.2017 16:42 |  
      0 2

      Vůbec bych mu tyto emoce nevyčítal, i když je hlavou klubu. Omluva Teplicím se mně nelíbila.

  4. Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

    LukySKS     před 7 lety 24.08.2017 14:53 |  
    2 21

    No, včera jsem byl a bylo to zoufalý ... takhle marnou Slavii už nechci vidět...

    • Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

      Sešívaný     před 7 lety 24.08.2017 15:19 |  
      8 2

      Trochu soudnosti. Ano, góly nedáváme, do šancí se dostáváme špatně, ale zoufalost a marnost? Pokud chceš vidět to, tak si pusti ze záznamu nějaký zápas na jaře a že jich nepovedených nebylo úplně málo. Doporučuji třeba derby nebo proti Jablonci. A stejně jsme získali titul.
      Rozdíl oproti loňsku je v tom, že i když se nám nedaří, tak aspoň ta mezihra je docela kompaktní a dívatelná.
      Přijde mi, že lidi velice rychle zapomínají na to, jak naše hra na jaře často vypadala.

      • Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

        Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 24.08.2017 15:32 |  
        0 1

        Částečně máš pravdu. Bohužel ten hlavní rozdíl je v tom, že i ty upachtěné zápasy jsme nakonec nějak urvali a vyhráli. Letos promarněný postup v LM a už dvě hodně zbytečné ztráty v lize.

        • Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

          Sešívaný     před 7 lety 24.08.2017 16:35 |  
          3 0

          Skutečně? Já si vybavuji tři ukázky marných výkonů na jaře: Sparta (remíza, štěstí, že nám pískl sakra přísnou penaltu pár minut před koncem), Jablonec (remíza, velké štěstí a čarování Pavlenky), Zlín (prohra). Urvat se podařilo většinou zápasy, kde se nám docela herně dařilo, ale nemohli jsme dlouho dát rozhodujícího góla (Plzeň).

    • Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

      vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 24.08.2017 15:29 |  
      10 1

      Nejvíc zoufalý jsou fanoušci jako ty.

      • Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

        VanDel     před 7 lety 24.08.2017 15:55 |  
        9 2

        Double by byl pěknej, ale když si člověk uvědomí, že kdybychom vyhráli domácí pohár, tak by díky tomu šla Sparta přímo do skupiny EL, tak sorry, ale já jsem rád, že jsme ten double neudělali. Nejsem jako Tvrdík, kterého mrzí neúspěchy Sparty.

        • Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

          Jachym     před 7 lety 24.08.2017 16:10 |  
          1 0

          Sparta je mi ukradená, já myslím na co největší prospěch Slavie. Jinak ten přístup mi připomíná ono známé podobenství jak Bůh říká chlapovi, že dostane co si bude přát, ale nenáviděný soused dvojnásobek. Tak chlápek řekne, ať mu tedy chcípne koza a tím pádem sousedovi dvě...:-)

          • Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

            VanDel     před 7 lety 24.08.2017 16:20 |  
            2 1

            Kdyby šlo o titul, tak to je samozřejmě jiná. Ale sorry, kvůli domácímu poháru brečet nebudu. Když si uvědomim, jaký by z toho měli prospěch ty rudý buzny, ba naopak, jsem rád že jsme ho neudělali.

  5. Bořil

    knl66 (přítel SN)     před 7 lety 24.08.2017 15:07 |  
    3 0

    Bořil se mi včera hodně líbil. Jako jeden z mála.

    • Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

      Jachym     před 7 lety 24.08.2017 17:20 |  
      0 0

      Pokud u nich pořadatelé nebo policie nenajdou vlajku Slavia Intellectuals, mělo by to být v pohodě...:-)

      • Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

        Varis     před 7 lety 24.08.2017 17:28 |  
        6 0

        Nejvic me dostalo to ze se boji ze si koupi listky do jinych casti stadionu :-D vzdyt v plzni je preci stale plno :-D

    • Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

      Ondráš     před 7 lety 24.08.2017 17:39 |  
      1 1

      Pokud by se takto striktně postupovalo u všech klubů, tak po předpokládaném bordelu Rumunů v Brně by bylo derby "ochuzeno" o hostující retardy..přiznám se, že se mi tato myšlenka velice zamlouvá:)
      No a naši "intelektuálové" by si zase mohli odpočinout na zápase ve Zlíně (pokud bude bordel v Olomouci)

      • Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

        Travinho     před 7 lety 24.08.2017 18:09 |  
        2 2

        To je sice hezké, ale do Zlína chci jet taky... Na druhou stranu mám krásné místo trvalého bydliště. Ale já doufám, že i pod vlivem tohoto trestu se naši nějakých problémů vyvarují... Přiznám se, že mi trest přijde možná až moc tvrdý a zatím mohla stačit pro Baník podmínka.

        • Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

          Ondráš     před 7 lety 24.08.2017 18:18 |  
          6 0

          ten trest je samozřejmě nesmysl..klasická kolektivní vina..

          • Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

            Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 24.08.2017 20:11 |  
            0 0

            Tak hlavme je to nesmysl a tezko vymahatelne. Dobre zavrou jim sektor, ale kdobjim zakaze rozlezt se po celem stadionu. To jako budou u vchodu kontrolovat obcanky a trvale bydliste?

      • Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

        Steve2924 (přítel SN)     před 7 lety 24.08.2017 18:52 |  
        1 4

        Derby ja krásné i v tom, že se můžeme poměřit i s fans soupeře, a dělá to derby ještě lepším z pohledu atmosféry. Mě se teda tahle představa vůbec nelíbí. Ale strach nemám, protože na tohle na svazu prostě koule nemaj.

    • Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

      Orwell_1892 (přítel SN)     před 7 lety 24.08.2017 17:53 |  
      6 0

      Mě na té zprávě zaujalo, ze se to tyka zrovna zapasu v Plzni...

      • Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

        Ondráš     před 7 lety 24.08.2017 17:57 |  
        2 1

        No pro Plzeň to znamená spíš víc starostí..fans Baníku budou před stadionem..

      • Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

        Robinator     před 7 lety 24.08.2017 19:00 |  
        2 0

        Jojo pro výhru udělá Plzeň cokoliv

  6. Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

    Eskaes     před 7 lety 24.08.2017 19:07 |  
    2 1

    Chápu, že nervozita před takovým zápasem u hráčů je, ale když jsem viděl Laštůvku v tunelu před nástupem, bylo mi ho až líto. :-) A nakonec zas tolik práce neměl, jen ty jeho plácačky místo chycení míče...ale stejně, podle mě jsme na klíčovém postu brankáře oproti loňsku jasně oslabili.
    Což by ale mohlo vést k akci, že lepší než nedostat bude přestřílet. Tak sem s těma útočníkama, milé a snad už vystřízlivělé vedení.

    • Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

      Jachym     před 7 lety 24.08.2017 21:39 |  
      2 0

      Laštůvka není vůbec špatný, v lize gól nedostal, výrazněji chyboval jen v Borisově, ale na druhé straně na rozdíl od Pavlenky nechytil až tak moc navíc. Ale možná to trochu zkresluje i fakt, že dáváme sami dost málo gólů.

  7. Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

    Andul-lhak     před 7 lety 24.08.2017 19:17 |  
    2 0

    Kouka nekdo na to, jak si larnaka neuveritelne vodi plzen? A to by teoreticky mel bejt o dost horsi tym nez apoel. V tomhle ohledu uz ten nas vykon tak hruzne nevypada..

    • Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

      donford     před 7 lety 24.08.2017 19:20 |  
      6 2

      Tak s Realem by Slavia dostala 2x bůra, s Dortmundem 2x trojku a Totenhamem 2x dvojku. Prohrála by 6x a možná nedala ani gó, ani bod a všichni u nás by se jí jen smáli. A my bychom chodili kanály. Takže možná lepší, že budeme hrát EL.

      • Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

        sTizz (přítel SN)     před 7 lety 24.08.2017 19:38 |  
        1 1

        No a to by byl nejspis ten mene bolestny scenar:)

      • Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

        VanDel     před 7 lety 24.08.2017 19:39 |  
        4 1

        No tak ona nás při souhře blbých náhod může čekat vražedná skupina i v EL :)

      • Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

        Jachym     před 7 lety 24.08.2017 21:36 |  
        2 0

        Všichni by se jí možná smáli, ale třeba takoví žebráci z Letné by neměli čemu, když sami čekají na LM už skoro jednu generaci. Z hlediska prestiže (a financí) je LM úplně někde jinde než EL a Slavia by se dostala opět do širšího povědomí. A pro hráče by to byla zkušenost k nezaplacení, o marketingovém hledisku ani nemluvě. Tyto defétistické řeči jsou tedy podle mě od věci. Nehledě na to, že ty příděly, o kterých píšeš, klidně může inkasovat i v EL, a to za mnohem menší "bolestné"...

        • Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

          donford     před 7 lety 25.08.2017 10:30 |  
          0 0

          Věř, Jáchyme, že právě ti žebráci z Letné by vesele pištěli nejvíc a opakovaně a po několik let. 7:0 s Arsenalem (a 7:0 s Teplicemi) je možné zhusta jako nenávistné pseudoargumenty slýchat dodnes. Kdepak je to Sláva vítězům, čest poraženým. To se v českém prvoligovém fotbalu nenosí. Byl jsem před 2 roky v Argentině na čarokrásném ledovci Perito Moreno. Ještě než přišel Šimáně a Tvrdík. A místo obdivování tohoto přírodního divu světa jsem i tam od Sparťana slyšel: No jo LM, to byl ten Arsenál 7:0, že? A to se za vás ještě Rosa z útrpnosti přimlouval, aby to nebyla desítka.
          To vskutku není defétismus, to je reálné zhodnocení. A výprasky bychom dostali. 6x! Roky by nám to bylo omláceno o hlavu. Jistě, v EL dostaneme přes hubu třeba rovněž, ale přece je to jen nižší soutěž a za míň peněz. Není tu od Sparťanů a od jiných zas taková závist, která je matkou všech pomluv a výsměchů. A víš, jak by si na nás smlsla media? Těch škodolibých rad, těch obřích titulků, těch rádoby zasvěcených rozborů od vysloužilých čutálistů v televizi, vždyť je to i dnes pořád. I po vyřazení Apoelem. A tak rádo se to píše a slyší. Jen asi aspoň trochu kopnout. To se dnes nosí. Takže pro mě raději po pořádku - EL, (a také mnoho nových zkušeností) a pak pokud více konsolidujeme mužstvo k obrazu LM, tak do toho. Nic nám neuteče.

          • Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

            Jachym     před 7 lety 25.08.2017 10:42 |  
            0 0

            Jasně, nic proti. Já mám ale v tomto štěstí, že jsem nad věcí, a že si umím udělat srandu i sám ze sebe. Takové řeči jako třeba přejmenování klubu Slavia 07 mě nerozhodí, spíše se jim zasměji. A mediální kvikot podpořený klidně i desetipalcovými titulky mě zajímá ještě méně. Prostě kdo se směje naposled, ten se směje nejlíp.

  8. Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

    sTizz (přítel SN)     před 7 lety 24.08.2017 19:21 |  
    6 0

    Skupina H: Real Madrid, Borussia Dortmund, Tottenham, APOEL Nikósie :) Ja jsem za tu EL asi i rad pro letosek :)

    • Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

      Eskaes     před 7 lety 24.08.2017 20:07 |  
      1 6

      Proč? Já bych tam chtěl být. :-) Jako totální outsider. Jen bych taky chtěl trenéra, který by se toho nebál a bral by to třeba jako příležitost k senzaci nebo cokoliv jiného jen ne "respektujeme sílu soupeře".

    • Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

      donford     před 7 lety 24.08.2017 21:21 |  
      1 0

      To je fakt - Real si necháme až napříště. :-) Třeba si na něm smlsnem.:-)
      Vergilius - SIC ITUR AD ASTRA - Tak se stoupá ke hvězdám.

  9. Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

    Lennon80     před 7 lety 24.08.2017 19:29 |  
    3 1

    V té skupině co je APOEL to bude vraždění neviňátek :-) ještě nakonec ta EL je lepší :-)

    • Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

      donford     před 7 lety 24.08.2017 20:58 |  
      1 0

      Tak Apoel bude fotbalově zavražděn místo nás. Sice si říkám, že bychom byli mohli vidět naživo Ronalda, ale on by asi stejně do Edenu nepřijel a nebo byl na lavičce.

      • Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

        Sracken     před 7 lety 25.08.2017 07:57 |  
        0 0

        To se právě asi pleteš, protože ti tři budou muset všichni vydrtit APOEL, aby mohli myslet na postup.

  10. Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

    belmis (přítel SN)     před 7 lety 24.08.2017 19:45 |  
    10 0

    Zatím bych nepanikařil.

    Dívám se na zápas Larnaca – Plzeň a zatím domácí Plzeň vyloženě přehrávají. Chvílemi to vypadá, že je jen otázka času, kdy se jedna ze šancí ujme. A to je nejspíš Larnaca horší než Apoel.

    O přestávce byl také sestřih z našeho zápasu, kde jsem se až divil, kolik příležitostí, ze kerých se dá dát gól, jsme měli. Stoprocentní byla jen jediná Dannyho, ale gólem mohla skončit hlavička Frydrycha, Součka, MvB, střela Bořila z 18 metrů, střela Zmrhala, střela Součka a střela MvB, který to bohužel netrefil jako Standa Vlček s Ajaxem. Z takových situací běžně v jiných zápasech góly padají.

    Když k tomu připočtu dvě stoprocentní gólovky z Nikosie a jednu tyč a to, že oni z jedné takové pološance, která se neblížila ani těm výše vypsaným, dali dva góly, o postupu a nepostupu nerozhodla naše celková nemohoucí hra, ale při trochu lepším zakončení bychom a trochu štěstí (ano štěstí) bez problémů postoupili. Souček a MvB mají s kvalitním zakončením asi největší problém. Tam bych výrazné zlepšení neočekával. Ale u těch ostatních se to zlepší. Můžete namítnout, že to není první ani čtvrtý zápas, kdy nedáváme góly. Ale zase s šancemi to tak špatné není. Moc nepřikládám váhu zápasům na Bohemce a s Teplicemi, kdy hrála úplně jiná záloha a útok.

    Spíš než vyhazovat trenéra a snažit se celý náš systém překopat, by bylo podle mě lepší ho doladit. Když hrajeme +- v základní sestavě, soupeř se má velký problém k naší brance vůbec dostat. Nyní musejí hráči na tréninku zkoušet hrát u vápna soupeře i jinak než centrem na Škodu. JŠ snad začne dávat Bořila na svou stranu, Dannyho doprostřed na své místo a věřím, že to půjde (a dokonce i s Rotaněm :-D – pro vás, kteří byste ho viděli nejraději na tribuně). Toto mužstvo (až se za pár kol stane dobře fungujícím týmem), bude silnější než to, které vyhrálo titul.
    Chce to koupit kvalitního gólového útočníka (ne prosím nějakou náhradu za Škodu, jak to JŠ prezentoval, ale minimálně rovnocenného konkurenta v sestavě - jinak radši nikoho) a věřím, že budeme lize kralovat.

    • Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

      Jachym     před 7 lety 24.08.2017 21:28 |  
      0 0

      Výborně, belmisi. Překopat celý systém by bylo nesmyslem už proto, že by zase bylo potřeba čas na jeho uvedení v praxi, česky implementaci :-))

      • Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

        Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 24.08.2017 21:40 |  
        0 0

        Spatne jsi si to precetl Jachyme,zkus to jeste jednou ;)

        • Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

          Jachym     před 7 lety 24.08.2017 21:45 |  
          0 0

          Když myslíš :-)

          • Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

            Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 24.08.2017 22:38 |  
            0 0

            No tak ted po druhem precteni tveho prispevku uznavam,ze muze existovat i druha moznost vykladu ale teda i kdyz se tahle moznost ted objevila,porad to ctu spis jako ze belmisovi "vytykas",ze by on chtel prekopavat system..

            • Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

              Jachym     před 7 lety 24.08.2017 23:00 |  
              0 0

              Ne, určitě nic nevytýkám. Naopak. To "výborně" na začátku nebylo myšleno ironicky. Pouze jsem rozvedl jeho myšlenku tím, že překopáním celého systému (které si ani jeden z nás nepřeje) bychom ztratili třeba další měsíc i víc.

              • Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

                Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 24.08.2017 23:31 |  
                0 0

                Jasny,takhle jsem to podruhe pochopil. No tak pak sorry,priste si dam vic zalezet ;-)
                Tak zitra po losu zase tady!

  11. Ve skupině místo APOELu....?

    Petr9608     před 7 lety 24.08.2017 21:04 |  
    1 4

    Nakonec ten nepostup fakt nebolí :-D

    Už bych viděl, jak by balíček na tři zápasy za bránu byl (vč. 10% slevy pro permanentkáře) za krásných 2699,-, jednotlivě Real 1499,- , BVB 999,- , Tottenham 799 kč...

    To by mne tam asi fakt neviděli. :-D Su socka, no :o)

    Chce to mít body na ten 3. koš, ale to by snad u nás měla asi jen ACS, ani Plzeň snad ne...

    http://www.coen.wz.cz/ligamistru17-18.htm

    Ovšem to řazení do košů, kdy jsou v prvnim koši mistři 7 nejlepších zemí (resp. 8, když vítěz LM získá i ligový titul), ten prostě OK neni. Spartak s Doněckem v 1. koši a Barca ve druhym... to je trochu moc...

    • Re: Ve skupině místo APOELu....?

      Tomassks     před 7 lety 24.08.2017 21:52 |  
      0 0

      Čau jakej jsme koš v EL, 3 nebo 4 ?

      • Re: Ve skupině místo APOELu....?

        Tomassks     před 7 lety 24.08.2017 21:54 |  
        0 0

        a muzem dostat Plzen do skupiny?

        • Re: Ve skupině místo APOELu....?

          Petr9608     před 7 lety 24.08.2017 22:48 |  
          0 0

          Dva kluby ze stejné země být nemohou.

          S koši si nejsem úplně jist, ale 3. asi ne-e...

  12. Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

    Dobi     před 7 lety 24.08.2017 22:09 |  
    0 1

    Trochu OT, ale věřím, že Hajduk má většina ráda. I on prohrál (na Evertonu) 0:2, ale na Poljudu od 43.minuty vede 1:0! Třeba se nějak potkáme... Já se na Jadran chystám ještě v září, to budou diskuse (vesměs přátelské...

  13. Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

    malan (přítel SN)     před 7 lety 24.08.2017 22:52 |  
    3 0

    OT: Finalista EL Ajax vypadl v předkole se slaboučkým Trondheimem! Okamžitě by měli vyrazit trenéra! Takhle to dál nejde!

    • Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

      Mike     před 7 lety 24.08.2017 23:32 |  
      5 0

      Dále by měli vyhodit trenéra PAOK, doma 3-1, v odvetě prohrály s nějakými Švédy, jejichž klub nedovedu ani napsat, dále trenéra Legie- vloni remíza v Lize mistrů s Realem, letos konec se Sherifem Tiraspol, trenéra Brugg, Fenerbahce, Dinama Záhřeb, Panathinaikosu a Krasnodaru.

      • Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

        Fulham     před 7 lety 24.08.2017 23:45 |  
        1 0

        To bude hladovejch trenérů bloudicich Evropou, mávajíc tansparenty s koncepcí....a od monitoru s FM je bude vábit jistý přispěvatel jako krysař .

      • Re: Jan Bořil: Chybí klid v koncovce

        Sracken     před 7 lety 25.08.2017 08:02 |  
        2 2

        Klasická diskuse, proč máš z Chemie trojku. Ale tati Pepík má čtyřku a Anička dokonce propadla. Cizím neúspěchem omlouvat ten vlastní je ubohost. Každý by se měl soustředit na sebe, na svůj tým a chtít to nejlepší, bez ohledu na ostatní a jejich neúspěchy.

  14. Koše EL

    Petr9608     před 7 lety 24.08.2017 23:21 |  
    0 0

    http://www.coen.wz.cz/evropskaliga17-18.htm

    Tak tady je máme, kluky :o)

    1) Nejtěžší:
    Arsenal, Marseille, Hoffenheim

    2) Nejlehčí:
    Salcburk, Bate, Hapoel Sheva

    3) Atraktiví a hratelná
    Arsenal, Austria, Rijeka

    4) Neatraktivní a těžká
    Zenit, FCSB, Astana

    5) Staří známí
    Arsenal, FCSB/Bate, Sheriff!!!


    • Re: Koše EL

      Petr9608     před 7 lety 24.08.2017 23:23 |  
      0 0

      Tak jsem byl až moc netrpělivý a nepočkal na releveantní tní článek.

      Tady to vymazat.