Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Slavia překonala klubový rekord v sérii bez ligové prohry!

Slavia včerejším zápasem překonala klubový rekord v sérii bez ligové prohry z let 1928-1930! Aktuálně jsme neporaženi již 30 zápasů! Aktualizováno: Klubový rekord bez ligové prohry byl donedávna 27 zápasů, nikoli 29, překonán tak byl již zápasem v Ostravě.

Komentáře (65)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia překonala klubový rekord v sérii bez ligové prohry!

    Alanor (admin)     před 7 lety 20.08.2017 10:09 |  
    50 2

    Když se dají naše výsledky do kontextu, tak třeba roli trenéra Šilhavého uvidí někteří v jiné perspektivě. Jasně, že to teď drhne, ale menší krize přijdou na každý klub. JŠ by měl dostat čas na práci, je tam i hodně objektivních důvodů - hodně změn v létě, změna herního stylu, dva zápasy do týdne. Úvahy o výměně trenéra jsou podle mě absurdní.

    • Re: Slavia překonala klubový rekord v sérii bez ligové prohry!

      Kara (přítel SN)     před 7 lety 20.08.2017 10:11 |  
      20 1

      Souhlasím. Chce to trochu pokory a trpělivosti. A hlavně podporu!

      • Re: Slavia překonala klubový rekord v sérii bez ligové prohry!

        Alanor (admin)     před 7 lety 20.08.2017 10:15 |  
        33 0

        Ano. Šokovalo mě, když dropt včera Šilhavému vyčítal, že na jaře hazardoval s titulem. Ten titul byl zázrak, který jde právě za Šilhavým. A na jaře jsme měli neskutečnou bilanci 10-4-0.

        • Re: Slavia překonala klubový rekord v sérii bez ligové prohry!

          Alanor (admin)     před 7 lety 20.08.2017 10:19 |  
          33 0

          Jinak celková bilance 21-9-0 + postup přes BATE. Si vážně myslíte, že když přijde někdo jiný, tak to bude lepší?

          • Re: Slavia překonala klubový rekord v sérii bez ligové prohry!

            urs (přítel SN)     před 7 lety 20.08.2017 10:51 |  
            11 0

            Já si myslím, že si s tou finální a před-finální fází náš trenér poradí. Chce to jen trpělivost. Přikláním se taktéž k názoru, že neporazíme-li APOEL, nemáme v LM co pohledávat. EL pro nás bude zatím OK a příští rok, po ligové dominanci (dvě porážky obou nej rivalů doma/venku), už ve skupině LM dělat ostudu nebudeme.
            :o)

          • Re: Slavia překonala klubový rekord v sérii bez ligové prohry!

            bongor     před 7 lety 20.08.2017 16:54 |  
            2 1

            Určitě,škoda že nám z nebe neposlali Holoubka,tak by byla bilance 30-0-0.Co ty remízy,kdo to má trpět?
            V roce 1928-1930 byla Slavia mezi absolutně nejlepšími mužstvy Evropy.Tam dnes ještě zdaleka nejsme,to všichni víme,ale už se s námi musí počítat.SKS nedáme!

        • Re: Slavia překonala klubový rekord v sérii bez ligové prohry!

          Kara (přítel SN)     před 7 lety 20.08.2017 10:23 |  
          10 0

          Přesně tak. Já jsem titul třeba nečekala a to fakt v podstatě do posledního kola - měla jsem za to, že to ještě neklapne. A ono jo a teď má spoustu lidí pocit, že to půjde tak nějak samo. Přitom nastaly docela důležité změny nejen v kádru, ale i v tom, jak se na nás připravují soupeři - proti mistrovi mají všichni extra motivaci, bude se bušit do plných skoro všude a s tím se musíme popasovat...ale samo to nepůjde a hned už vůbec ne.

        • Re: Slavia překonala klubový rekord v sérii bez ligové prohry!

          donford     před 7 lety 20.08.2017 12:44 |  
          14 2

          Říká se, že s jídlem roste chuť. Dropt je jistě alespoň teoreticky velký odborník a tak má představu, která předstihuje skutečnost. Zřejmě velký revoluční skok, kterým se vyrovnáme brzy velkým mužstvům. A proto je netrpělivý a chtěl by to vše co nejdřív. A proto někdy velká, až žahavá slova. Mít velké ambice není špatné. Varuje před malichernostmi. Domnívám se, že i JŠ by byl podobný ve svých představách, přáních a fantaziích, kdyby nemusel ladit mnoho drobných spojovacích a na sebe navazujících krůčků, jež nelze obejít, nelze přeskočit - přání vedení, posilování, koncepce, dávání mužstvu tvář, filozofie, historie a tradice Slavie, rozdílné názory, rozdílné povahy, různorodost vyplývající z mentality (veselí jižané (Deli, Ngadeu a flegmatičtí seveřané Flo, Buren, žhaví Slované - Mešanovič, Stoch, atd. atd.) Problémky, do kterých příliš nevidíme. Slavia je velké pulzující těleso. Takže trpělivost je na místě a radost z úspěchů též. Všimli jste si např., že JŠ v poslední době výrazně zhubnul? Kdysi ramenatý střední obránce, pevný jako skála, má dnes ramínka jak chrastítka. Ty starosti z úkolů, které má, (liga, LM, EL) musejí být jistě enormní. Pokud se při všech úspěších budou ještě množit hlasy o jeho nesmyslném odvolání, to mu také nepřidá. Jo, rejpalů toužících po neklidu a svárech je zejména mezi novináři víc než dost. Nepřidělávejme mu je ještě my.

          • Re: Slavia překonala klubový rekord v sérii bez ligové prohry!

            bongor     před 7 lety 20.08.2017 17:02 |  
            2 2

            Rejpalové jsou i mezi námi.Na Dropta se nezlobím,myslí to dobře,ten není z těch co by chtěli rozeštvávat,prostě slušně říká svůj názor.Ale bohužel jsou tu i takoví,kteří by měli radost,kdyby se to u nás po vzoru velkého bratra začalo rozesírat.Je to víc než smutný,stejně jako včerejší hnusný jednání vůči hráči Slavie Praha a zrovna z řad těch,kterých si jinak jen vážím.

        • Re: Slavia překonala klubový rekord v sérii bez ligové prohry!

              před 7 lety 20.08.2017 14:10 |  
          0 0

          tak snad to brzy srovná.

    • Re: Slavia překonala klubový rekord v sérii bez ligové prohry!

      knawi     před 7 lety 20.08.2017 10:41 |  
      16 1

      Ti nejkritičtější mívají často k vlastním profesním úspěchům daleko, svoji kritiku rádi nemají ale nároků na jiné až, až. A trapně se mýlí pokud se domnívají, že něčemu pomáhají. Jak otravují, berou náladu, je nezajímá. Je potřeba se tomu ubránit.

      • Re: Slavia překonala klubový rekord v sérii bez ligové prohry!

        Sracken     před 7 lety 20.08.2017 12:53 |  
        8 12

        Mluvíš mi z duše. Z vlastní zkušenosti vím, že věční kritici jsou jen neúspěšní lidé, kteří si svůj neúspěch vybíjejí v ničím nepodložené a nesmyslné kritice. Většinou jsou tito kritici neskutečně mimo, vzdálení od reality, na tribunách je nepotkáte, tam si to lidé neskutečně užívají a tam by takoví kritici neměli prostor, protože se osobní konfrontace bojí a jsou někde v díře. Ten, kdo nikdy nic v životě nedokázal, alespoň kritizuje a tím si alespoň trochu uleví. Co by ti lidé chtěli, porážet týmy jako APOEL, jak na běžícím pásu? Vítězit na horké půdě v Ďolíčku nebo ve Vítkoviích? Měli by se probrat a vzpomenout si, kde jsme byli před třemi roky a být neskutečně vděční za to, kde jsme teď.

        • Re: Slavia překonala klubový rekord v sérii bez ligové prohry!

          knawi     před 7 lety 20.08.2017 13:18 |  
          8 0

          Hm, vzhledem k autorovi zřejmá ironie.

        • Re: Slavia překonala klubový rekord v sérii bez ligové prohry!

          sasky     před 7 lety 20.08.2017 19:06 |  
          3 0

          Nehumorné, trapné.

    • Re: Slavia překonala klubový rekord v sérii bez ligové prohry!

      DF007     před 7 lety 20.08.2017 10:46 |  
      8 1

      Alanore souhlasím. Toto mužstvo je nyní v přestavbě, která možná nemusela být tak velká. Podle mého stačilo nahradit odcházející hráče a investovat trochu do budoucnosti. Je třeba si uvědomit, že i větší mužstva, která se takto obmění, tak nedosahují výsledků okamžitě. Jako příklad je možné zmínit loňskou Chelsea, které také trvalo cca 6 kol než najela na vítěznou vlnu. Manchesteru United to trvalo celý rok. Letos to potká možná Barcelonu. Jak dlouho trvalo než začal dominovat Real, a to jsou mužstva absolutní top úrovně.
      Nechci nás srovnávat s chátrou, ale jsme ve stejné roli, kdy přes léto došlo k mnoha změnám a teprve si to sedá.
      A ta bilance 30 neprohraných zápasů je naprosto neskutečná. Do budoucna bych si moc přál, aby hlavně Eden byl chrám zasvěcený výhrám a neztráceli jsme tam body jako loni remízami. Když vyhrajeme všechny domácí zápasy, tak máme 45 bodů a pak stačí tu a tam vyhrát venku a jsme velmi blízko titulu.

  2. Re: Slavia překonala klubový rekord v sérii bez ligové prohry!

    Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 20.08.2017 11:07 |  
    5 0

    Velká gratulace a ať série trvá co nejdéle! Jen ztrácíme remizama tolik bodů, že pokud rychle neposílíme útok, budeme hrát letos akorát tak o Evropskou ligu...

    • Re: Slavia překonala klubový rekord v sérii bez ligové prohry!

      sasky     před 7 lety 20.08.2017 19:08 |  
      4 0

      Nevěřím tomu, že Plzeň a Sparta ztrácet nebudou. Plzeň sice dobře startuje, ale během sezóny body poztrácí. Ta klika se jí nebude držet věčně (dnes 92. minuta) Nehledě na to, že máme dva vzájemné zápasy na to, abychom je o 6 bodů obrali (oba soupeře) a budou hrát taky spolu. Zatím bodujeme (byť ne naplno), já jsem v klidu.

      • Re: Slavia překonala klubový rekord v sérii bez ligové prohry!

        Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 20.08.2017 20:22 |  
        5 0

        Já Ti Tvůj klid upřímně závidím, mně teda úplně tečou nervy a přesto že křešu jiskřičky naděje, moc mi to nejde...
        Když jsem slyšel sestavu na Bohemku, že zase budem hrát na jediného Mešanoviče, kterému permanentně odskakuje balon a při mimořádné šanci na kvalitní střelu Sýkory mu to ukopne, nedovedl jsem si nějak představit, že bychom mohli vyhrát.
        Prosím ať už nikdy v takovém složení útoku nehrajeme!

      • Re: Slavia překonala klubový rekord v sérii bez ligové prohry!

        Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 20.08.2017 20:50 |  
        6 2

        Vas optimismus Vam zavidim. Samozrejme, ze Plzen se Spartou taky neco ztrati, ale to my samozrejme taky. A kdyz ze 4 zapasu ve dvou uz ztratime a to jeste s outsidery, tak to moc dobre neni. A picitat s tim, ze s Plzni i Spartou vyhrajeme doma i venku je pri nasi aktualni forme hodne velka utopie.

        • Re: Slavia překonala klubový rekord v sérii bez ligové prohry!

          sasky     před 7 lety 20.08.2017 21:27 |  
          1 0

          Sparta ale přece s Bohemkou ztratila taky. Aktuální forma je to proto, že se děje aktuálně :) Chytíme se na Bolce ;)

        • Re: Slavia překonala klubový rekord v sérii bez ligové prohry!

          sasky     před 7 lety 20.08.2017 21:33 |  
          3 1

          Jinak ještě proč jsem tak optimistický. Prostě proto, že neberu případné druhé a třetí místo v lize jako konec světa :) To, že do Slavie vstoupilo CEFC rozhodně neznamená, že odteď bude jenom Slavia a zbytek ligy si to rozdá o další místa. Chvilku jsem podlehl i těmto domněnkám, ale už jsem se zase srovnal s tím, že jakékoliv pohárové umístění a pravidelná účast v pohárech budou super. Nicméně pořád věřím, že náš kádr je výrazně lepší než našich soupeřů a že ztrátu, kterou jsme nyní chytli velmi rychle smažeme. Však vloni jsme po 4. kole ztráceli na spartu 5 bodů a terazky hej... na Plzeň "jenom" 4 :) Prostě i tady je progres vidět :D

          • Re: Slavia překonala klubový rekord v sérii bez ligové prohry!

            bububu (přítel SN)     před 7 lety 21.08.2017 09:18 |  
            2 0

            Obávám se, že Plzeň příliš ztrácet nebude. Zaprvé Vrba není Pivarník/Bečka, čili loňská sezona se nemusí jen tak opakovat, a především včera v Jihlavě bylo vidět, že Plzeň jde ruku v ruce s stbákem štěstíčku opět trošku naproti. Jestli hodně rychle nezačneme vyhrávat (herně ať to klidně drhne, ale body musíme prostě urvat ikdyž to nepůjde), tak budeme moct titulu udělat hodně rychle pá pá.

  3. Re: Slavia překonala klubový rekord v sérii bez ligové prohry!

    Fačín     před 7 lety 20.08.2017 14:24 |  
    3 1

    To je moc pěkná série, tak snad ještě dlouho vydrží..

    Navíc jsme ještě letos v lize nedostali ani gól, což je taky fajn. Aspoň ta defenziva celkem šlape.

  4. Re: Slavia překonala klubový rekord v sérii bez ligové prohry!

    Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 20.08.2017 14:44 |  
    4 4

    Tak ano je to hezká série. Na druhou stranu třetina z toho byly remízy. A hlavně neměli bychom se upínat a žít jen z minulosti. Nechci odvolávat trenéra, ale současně mě daleko víc zajímá aktuální stav a budoucnost. "Zajímavá" je aktuální "série" a ta už je méně lichotivá: "Méně gólů v prvních čtyřech ligových zápasech vstřelila Slavia naposledy v sezoně 1970/71...".

    • Re: Slavia překonala klubový rekord v sérii bez ligové prohry!

      Mike     před 7 lety 20.08.2017 16:48 |  
      6 0

      Kdyz uz jsi nasel nejmene golu za prvni 4 kola, tak by me zajimalo, kdy jsme naposledy nedostali branku v prvnich 4 kolech.

      • Re: Slavia překonala klubový rekord v sérii bez ligové prohry!

        Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 20.08.2017 18:36 |  
        3 1

        :-) Ale jo. Jsou i pozitiva, ale popravde radeji bych prvni ctyri zapasy vyhral po vysledcich 4:3, 5:4,2:1,4:2, nez dvakrat remizoval 0:0 s adepty na sestup.

      • Re: Slavia překonala klubový rekord v sérii bez ligové prohry!

        Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 20.08.2017 22:48 |  
        3 2

        Taky by bylo fajn dohledat v archívech, kdy nám los v prvních čtyřech kolech byl tak přívětivý. Krom Teplic to jsou soupeři z dolní třetiny tabulky. (Baník postup, Jihlava 14., Bohemians 13.) Tam ještě místo Teplic scházelo Slovácko nebo Brno...

      • Re: Slavia překonala klubový rekord v sérii bez ligové prohry!

        Jirkku (přítel SN)     před 7 lety 21.08.2017 14:52 |  
        0 0

        Pozor, ještě tři zápasy a máme další rekord, tedy počet ligových zápasů bez inkas. gólu.

    • Re: Slavia překonala klubový rekord v sérii bez ligové prohry!

      (#58882)     před 7 lety 20.08.2017 17:56 |  
      2 2

      Merlinus-Tento statistický údaj je rovněž zajímavý a navíc přínosný.Pokud je poukázáno na chybu,může se hledat její příčina a následně chyba odstraňovat.Jenže se to špatně poslouchá.

    • Re: Slavia překonala klubový rekord v sérii bez ligové prohry!

      sasky     před 7 lety 20.08.2017 19:09 |  
      1 0

      Tzn., že dvě třetiny byla vítězství. To je neskutečná bilance.

  5. Re: Slavia překonala klubový rekord v sérii bez ligové prohry!

    Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 20.08.2017 16:31 |  
    5 0

    Aby se Slavie neporazila sama a neprodlužovalo čekání na výhry, musíme za začátkem tolik důležité sezony udělat tlustou čáru a začít znovu od nuly, hodit za hlavu kostrbatý začátek neúrody gólů a dvou zbytečných remíz z hřišť soupeřů a fatální zbytečné prohry na Kypru, byli jsme až přehnaně svázáni důležitostí zápasu...

    Vedení - dělá co může, momentálně však nutně potřebujeme přivést jednoho až dva rozdílové útočníky, děkujeme!

    Trenér -zasluhuje absolutorium, dává hráčům mnoho důvěry, což je v pořádku, ale ukázalo se, že někteří kluci jsou opravdu z formy a měli by hrát, až se do toho dostanou...z posil se jeví jako nejlepší opravdová posila Miro Stoch, velmi dobrý bude též Sobol, ostatní by měli načerpat kondici a nastoupit do hry až budou opravdu připraveni. Liga je letos naprosto zásadní, velké týmy hrají v Evropě všechny zápasy v nejsilnějších sestavách, měli bychom tak nastupovat taky, nemáme zatím dvě vyrovnané jedenáctky. Pokud bude výsledek rozhodnutý, nechť jdou do hry další hráči, kteří se mohou porvat o svou příležitost a získávat zkušenosti...

    Hráči - měli by na hřišti nechat všechno, hrát týmově a jezdit do 90 min. Když se nedaří, nasadit bojovnost a dřít, dokud se to nezlomí, zasypávat soupeře střelbou, centry a jít tvrdě v každém zápase za výhrou a třemi body! Nehrát pořád do stran a na jistotu, ale mít víc odvahy na kolmice a bojovat, bojovat, dřít a bojovat, potom se to dostaví...

    Fanoušci - mít trpělivost a věřit, že všichni máme jeden stejný cíl, chceme vidět Slavii silnou v Evropě a hlavně potvrdit titul a příští rok jít rovnou do Ligy mistrů, není čas na vzájemné spory a nasírání se!
    Ve středu všichni za jedno lano od první do poslední minuty, i kdyby to mělo být na penalty!!
    A v neděli dát Bolce trojku a udělat pořádnou vítěznou sérii, to nám přeji!!

  6. Re: Slavia překonala klubový rekord v sérii bez ligové prohry!

    hiker42     před 7 lety 20.08.2017 17:48 |  
    3 0

    za Jaroslava Šilhavého u týmu jsem od počátku nesmírně rád, musí dostat prostor pracovat obměněným kádrem a kromě precizní obrany s vysokým presingem začít hrát agresivní útočný fotbal s hrou po křídlech, hráče na to má. Měl by od vedení dostat útočníka typu Andrei Ivan (jehož nepříchodu velmi lituju) a pak už jen od všech klid na práci. Jinak myslím, že JŠ má našlápnuto mezi trenérské legendy SKS, vždyť k vyrovnání KJ mu stačí letošní povedená sezona :)

    • Re: Slavia překonala klubový rekord v sérii bez ligové prohry!

      iwanowicz     před 7 lety 21.08.2017 14:20 |  
      3 0

      Pro me KJ zadna slavisticka legenda neni. Neskutecne svoje uspechy dehonestoval tim, ze se podilel na rozkradeni Slavie(nebo u toho min. byl) a pro me je to jeden z tech, kteri jsou zodpovedni za ty existencni problemy, co tu byli.. To je to prvni, na co si vzpomenu, kdykoli ho nekde vidim. Bohuzel..

  7. Re: Slavia překonala klubový rekord v sérii bez ligové prohry!

    Robinator     před 7 lety 20.08.2017 18:11 |  
    0 0

    Tak jestli Plzeň rupne v Jihlavě nebude to zas tak smutný :))

    • Re: Slavia překonala klubový rekord v sérii bez ligové prohry!

      heftyje (přítel SN)     před 7 lety 20.08.2017 18:57 |  
      1 0

      Bohuzel.. :(

      • Re: Slavia překonala klubový rekord v sérii bez ligové prohry!

        Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 20.08.2017 19:10 |  
        4 4

        Jsme jediní z trojky, kdo v boji o Ligu mistrů klasicky svou hrou plnou strachu a obav v tomto kole ztratili, jestli to půjde takhle dál, tak si Plzeň udělá takový náskok, který nedoženeme a bude vymalováno, budeme se holt muset spokojit s bojem o Evropskou ligu.
        Rozdíl mezi Slavií a Plzní je jednoduchý, oni mají 3 vyrovnané útočníky, my jednoho, ktery je z formy:(

        • Re: Slavia překonala klubový rekord v sérii bez ligové prohry!

          sasky     před 7 lety 20.08.2017 19:13 |  
          8 4

          Ona ta podělanost je oboustranná. Jak na hřišti, tak na tomto fóru.

        • Re: Slavia překonala klubový rekord v sérii bez ligové prohry!

          Fulham     před 7 lety 20.08.2017 19:31 |  
          11 0

          V půl pátý jsi udělal tlustou čáru a ve čtvrt na osm přes ní nachcal...:-)))) jsem zvědavej, jestli se Šádek bude taky omlouvat. Mrdky.

          • Re: Slavia překonala klubový rekord v sérii bez ligové prohry!

            Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 20.08.2017 20:32 |  
            0 2

            Máš pravdu, ještě se musím hodně učit, snaha byla maximální, ale zklamání a ztráta 4 bodů byla silnější:)

            • Re: Slavia překonala klubový rekord v sérii bez ligové prohry!

              Fulham     před 7 lety 20.08.2017 20:53 |  
              2 0

              :-) ve středu se to rozjede.

        • Re: Slavia překonala klubový rekord v sérii bez ligové prohry!

          Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 20.08.2017 20:33 |  
          2 3

          Jednoho který je z formy a ještě vysedává na lavičce a šetří se:)

    • Re: Slavia překonala klubový rekord v sérii bez ligové prohry!

      kerim1969     před 7 lety 20.08.2017 20:08 |  
      7 1

      Právě jsem se vrátil z Jihlavy a musím konstatovat, že Plzeň šla tomu štěstíčku hodně naproti.
      Mají to pojištěný ze všech stran, domácí diváci byly z rozhodčího pěkně vytočený.
      Tahle sezóna bude hodně zajímavá.

      • Re: Slavia překonala klubový rekord v sérii bez ligové prohry!

        Jachym     před 7 lety 21.08.2017 09:18 |  
        0 0

        Pracuješ jako skaut nebo jsi takový nadšenec, že navštěvuješ ligové zápasy ostatních týmů?:-))

        • Re: Slavia překonala klubový rekord v sérii bez ligové prohry!

          kerim1969     před 7 lety 21.08.2017 10:48 |  
          1 0

          Do Edenu 120 km, na stadion Vysočiny 20 km.
          Jinak Krmenčík za 80 milionů ?
          Je tlustej :-)

          • Re: Slavia překonala klubový rekord v sérii bez ligové prohry!

            Jachym     před 7 lety 21.08.2017 10:56 |  
            0 0

            Tak to jo:-) Než jsem se přestěhoval do těsné blízkosti Prahy, tak jsem navštívil hodně ligových zápasů v Budějcích, kde to mám na stadión 20 minut pěšky.

  8. Re: Slavia překonala klubový rekord v sérii bez ligové prohry!

    Dresco     před 7 lety 20.08.2017 18:16 |  
    0 0

    A jaka je nejdelsi serie vubec v ramci ligy? Tusim, ze Sparta mela neco malo pres 30, kdyz s ni Chovanec uhral titul s bilanci 16-14-0. Tak snad je predstihneme...

    • Re: Slavia překonala klubový rekord v sérii bez ligové prohry!

      Mike     před 7 lety 20.08.2017 20:25 |  
      0 0

      Sparta 33 zapasu v letech 2009-2010. Pak myslim prohrali hned 1.zapas sezony 2010-2011 u novacka v Hradci 2-1, vitezny gol daval Vaclav Pilar. Sparta 32 zapasu v letech 1996-1997. Slavia tech nynejsich 30 zapasu.

      • Re: Slavia překonala klubový rekord v sérii bez ligové prohry!

        sTizz (přítel SN)     před 7 lety 20.08.2017 20:37 |  
        7 0

        Tak to je dotahneme doma v 7. kole v derby:)

  9. Re: Slavia překonala klubový rekord v sérii bez ligové prohry!

    Jachym     před 7 lety 20.08.2017 22:00 |  
    9 1

    Jenom 30 ligových zápasů bez prohry? To toho trenér za ten necelý rok moc nedokázal... Šilhavý, ven! :-D

  10. Re: Slavia překonala klubový rekord v sérii bez ligové prohry!

    benny231     před 7 lety 20.08.2017 23:28 |  
    2 10

    Výsledek je to parádní a zásluha J.Š. nesporná.
    Určitě k němu přistupuji s velkou pokorou a velmi dobře vzpomínám, na období nedávná, kdy se nám o tom nemohlo ani zdát.
    21-9-0 vypadá dobře.
    Pokud by se statisticky neoddělovala ligová utkání, MOL Cup a Evropa s tím, že bychom v MOL Cupu, nepočítali zápasy s týmy nižších soutěží(Chrudim a Litoměřice),Borosiv a Paok, pak naopak započítali, jako týmy svou kvalitou náležící do naší ligy, bilance by byla 22-9-3 a to již taková sláva není.
    Takováto úspěšnost, by na obhajobu nestačila a dost možná matematicky, za určité konstalace ani na druhej flek.
    Problém je ve vysokém počtu remíz. 3 bodový systém se zaváděl právě proti plichtám, pokud se 2x remizuje je to za 2 body, pokud se hraje odvážněji jednou vyhrajete, jednou kvúli méně zabezpečené obraně prohrajete, je to za 3 body.
    Slavia, jde bohužel denzivní cestou a bojím se že dlouhodobě to bude problém.
    Některé zápasy na jaře, jasně dokázaly jak nás soupeři přečetli a kdyby nebylo, nezvyklého počtu zaváhání Sparty a Plzně(to se letos tak často konat nebude) + našeho štěstí v koncovkách titul by nebyl.
    Nechci dosažené výsledky znevažovat, ve Slavii se udělal kus poctivé práce, ale přiznejme si, že Slávka, má na to, aby byla na jiném levelu.
    Tu sérii nepřecenujme, nemá to vypovídací hodnotu, v uvedeném období jsme prohráli hned několikrát, jen to vyšlo, že ne v ligovém zápase.Dobrý fotbalový statistik, by byl zřejmně schopen najít i ukazetele, ve kterých jme byli lepší než Barcelona(např, držení míče, na soupeřově polovině při současném ošetřování vlastního hráče, za postranní čarou, v rozmezí mezi 72. a 73. minutou, v přátelském utkání, hraném na neurálním hřišti.)Pokud by to byla pravda, mnoho platné by nám to také nebylo.
    Podobné statistiky, naopak spíše škodí. Ve snaze ji prodloužit, může vzniknout větší náchylnost k opatrnosti a alibismu. Pokud se více brání, mění se mentalita na prostou snahu neudělat chybu.Následně ubývá i samotných pokusů o prúnik a soubojů 1 na 1.
    Defenzivní pojetí, je to jediné, co tak trochu zazlívám J.Š.Hru na 2 útočníky jsem očekával, již na Bohemce, kvůli sehrání se na PAOK, kde to budou 2 útočníci nutností.Vždy se těším, počítám dny, pak i hodiny a nakonec zmar.
    Snad se to ve středu zlomí a bude to jen a jen lepší.

    • Re: Slavia překonala klubový rekord v sérii bez ligové prohry!

      Jachym     před 7 lety 21.08.2017 09:16 |  
      7 0

      Udělal jsi z toho, s prominutím, hroznou bramboračku. Nechtěl bys tuto sérii ještě "rozmělnit" modelovými utkáními? To by rozhodně dobrý fotbalový statistik, na kterého se odvoláváš, neudělal:-) Naprosto nechápu v čem podle tebe takové statistiky škodí. Podle mne žádný tým nechce v utkání prohrát bez ohledu na to, zda jeho série trvá jeden nebo šedesát pět zápasů. Odvoláváš se na jaro, kde nás soupeři údajně přečetli, a přitom v této části jsme výrazně navýšili náskok na oba hlavní konkurenty. A kde bereš tu jistotu, že třeba Plzeň nebude ztrácet? Včera k tomu měla velmi blízko.

      • Re: Slavia překonala klubový rekord v sérii bez ligové prohry!

        tomblesk     před 7 lety 21.08.2017 11:23 |  
        2 0

        Zajímavý a podle mně správný názor - se statistikou opatrně, ale neignorovat, hlavně vidět příčiny jejich zjištění. A tady jsem u podpory JŠ. Není to hektik až excentrik jako KJ. Nechme ho jít za svým. On to vidí dobře, jiná věc je jak se s tím popasují aktéři. U těch útočníků jde o permanentní problém - a všude. Ne každý je robot jako Ronaldo a Messi. Hlavní je zdraví a tady moc nevíme na čem jsme. Ono někdy stačí pitomý bolavý zuby a jak to dokáže rozhodit ...Myslím, že stačí se na jednom povedeným zápase chytit - a ten přijde. Základ, to jest práce a ta je vcelku vidět. Nemůžu říct, že by Bohémku někdo vysloveně odfláknul, to ne ...Hodně chybí podle mně apel zvenku, od nás fanoušků. Ta lapálie s dresem Halila mně neskutečně nasrala, proti tomu je prázdná tribuna ultras na RB selanka. Že kluci z TS jsou nápadití víme, ale tohle nechci. I ve srabu si stojí za to zachovat důstojnost. A to chceme ty musulmany školit- takto asi ne ...I když asi Halil není ten, co příště tam hodí granát, ale smradlavý fusekle bych chápal a ten dres příště hodit k vozíčkářům, ti už z podstaty svého osudu jsou asi i chápavější, než pár buranů, co se podělává smíchy, když strčí dýmovnici někomu pod nos. Tolerance a chápání, to Slavii vždy zdobilo a mně i fascinovalo. Tomu věřím. Může být i něco i ještě horší, nechci nic přivolávat, ale ze všeho nejvíc bolí, když si člověk uvědomí vlastní hloupost. I to však přejde. Držme při sobě a při klubu a nezapomínejme na to hořké a bolavé, co snad už máme za sebou - na nějaký čas snad ...Držme palce, podporujme a nerejpeme do něčeho, co chce jít správnou a lepší cestou, pak budeme opravdu spolu silnější ...

    • Re: Slavia překonala klubový rekord v sérii bez ligové prohry!

      donford     před 7 lety 21.08.2017 11:04 |  
      8 0

      Vytáhl jsem si jen 2 věty z hodnocení Bennyho.
      1. Tu serii nepřeceňujme, nemá to vypovídající hodnotu.
      2. Podobné statistiky naopak spíše škodí.
      Benny, asi jsi nezaregistroval, že tedy se přepisuje jedna z historií Slavie. Že za pár let se nikdo nebude zabývat tí na kolik útočníků hrajeme, ale co naši hráči v té době dokázali. A nikdo se nebude zaobírat tvým tvrzením, ... kdyby nebylo neobvyklého zaváhání Plzně a Sparty ... Ano to je to slavné varovné KDYBY.
      Tak se z tohoto (statistického) faktu raduj a buď na Slavii pyšný.

    • Re: Slavia překonala klubový rekord v sérii bez ligové prohry!

      urs (přítel SN)     před 7 lety 21.08.2017 13:00 |  
      0 2

      A mně se tvůj pohled zamlouvá, sice jsme v menšině, ale nic bych si z toho nedělal :)

  11. Re: Slavia překonala klubový rekord v sérii bez ligové prohry!

    Sešívaný     před 7 lety 21.08.2017 11:06 |  
    8 0

    Jak už tady psalo pár lidí, měli bychom k tomu přistupovat s pokorou. Před dvěma lety jsme byli na odpis a za tu dobu udělali neuvěřitelný pokrok kupředu. Je možné, že se to teď výsledkově a výkonnostně na chvíli zastaví, než si to sedne a my to velké sousto přežvýkali a na všech postech v klubu si lidi uvědomili a zvykli na to, že jsme dnes na jiné úrovni a požaduje se po nich jiná kvalita.
    Prostě velký klub se neudělá jenom tak, že do něj nalijete peníze. Je to o mravenčí práci, dosazování kvalitních lidí,... A to se neudělá přes noc. Vím ze zákulisí, že třeba Danny byl překvapený, že interně hodně věcí nefunguje na úrovni, kde jsou ambice Slavie. Jsou to drobnosti jako, že při dvoufázovém tréninku nedostanou čistý, suchý ručník po druhém tréninku, ale ten mokrý z prvního tréninku, nebo že když si řekne o lístek pro otce, tak jej dostane někde pod střechu do poslední řady, ale tyto drobnosti dohromady vytváření profesionalitu klubu a pohodu pro hráče, fanoušky atd.

    • Re: Slavia překonala klubový rekord v sérii bez ligové prohry!

      kerim1969     před 7 lety 21.08.2017 13:01 |  
      0 0

      Tak zrovna před dvěma lety jsme byli po pěti kolech první ( 4 výhry a 1 prohra ), ale samozřejmě vím jak to myslíš.
      Ekonomicky jsme již někde jinde, ale ta remíza na Bohemce - trochu mi to devalvuje tu obdivuhodnou sérii.

      • Re: Slavia překonala klubový rekord v sérii bez ligové prohry!

        kerim1969     před 7 lety 21.08.2017 13:08 |  
        0 0

        Musím se opravit, to krátkodobé vzedmutí za trenéra Beránka je už tři roky zpátky :-)

  12. Re: Slavia překonala klubový rekord v sérii bez ligové prohry!

    Sracken     před 7 lety 21.08.2017 12:11 |  
    4 2

    Loni jsme měli ztrátu po 4 kolech 2 body na 1. místo, letos 4. Po 5ti kolech to bylo 5 bodů a poroučel se trenér.
    Co se týče statistiky, tak s 30ti neprohanými zápasy se dá z ligy i krásně sestoupit (teorie), dá se skončit mimo pohárové pozice, nebo vyhrát titul. V tříbodovém systému je důležitější mít co nejvíc výher.
    K zlepšení potřebujeme v zásadě jen tři věci, zrychlit hri a vydržet hrát v rychlém tempu delší pasáže zápasů, což nám se slabšími mužstvy otevře celou řadu branových příležitostí, tak, jako když my budeme hrát s někým hodně silným a on nás protočí jako Anderlecht. Potřebujeme získat oprávněné sebevědomí, jak na straně hráčů, tak na straně trenéra, který by si měl bez pardonu dát několik sezení s psychologem. A potřebujeme dávat góly. Tady asi pomůže jen doplnění o gólového útočníka, protože Muris zřejmě svůj strop neprorazí.
    Nyní se upínejme ke středě, kde mohou být všechny naše naděje naplněny, byť je to pro recionálně uvažujícího člověka až nemožné, pokud vezmeme v úvahu formu týmu a jeho výkon a výsledek v 1. utkání. Ale zázraky se dějí a kdy jindy by hráčí měli dřít na doraz, než před vyprodaným Edenem v utkání desetiletí.
    A potom hurá na Uhrina, od tohoto zápasu lze očekávat roztodivné věci.

  13. Laik žasne, odborník se diví :-)

    honza_sl     před 7 lety 21.08.2017 17:39 |  
    6 0

    Tak jsem si to tu přečetl a nestačím se divit.
    30 zápasů bez prohry je málo, wow!
    A perla: "Ale vždyť z toho třetina jsou remízy" - no ano, takže dvě třetiny jsou výhry. To je průměr 2,33 b/zápas. Resp. přesně je to 21/9/0, tj. 2,4 b./zápas. To je 74 bodů. To snad nikdy nebylo pod hranicí titulu.

    Tohle vše je některým málo a zpochybňují trenéra a tým? Dost mimózní...

    • Re: Laik žasne, odborník se diví :-)

      warhammer (přítel SN)     před 7 lety 22.08.2017 01:19 |  
      0 0

      Souhlasím s podstatou tvého příspěvku. Trochu jsi se ale tím průměrováním a zaokrouhlováním odchýlil od reality. 21 vítězství a 9 remíz je stále jenom 72 bodů.

      • Re: Laik žasne, odborník se diví :-)

        honza_sl     před 7 lety 22.08.2017 08:53 |  
        0 0

        Jo, máš recht. Matika nebyla má silná stránka, přesto se trochu stydím. Ale stejně, 72 bodů bylo snad vždy dost na titul, ne?

    • Re: Laik žasne, odborník se diví :-)

      tomblesk     před 7 lety 22.08.2017 04:49 |  
      3 0

      Svatá pravda!!! Nikdo po nás nechce "držet hubu a krok". Važme si i toho, že si můžeme tady rozebírat hru Slavie, jakož i podíl hráčů na výsledcích. Přál bych si, aby to bylo s rozumem a slušně. Chodím na TS, sektor 108, mám permici, taky i triko "No pyro", sedím raději na kraji, abych mohl rychle vzít kličku, když bouchnou v některých jancích saze a čmoudí dýmovnicí pod nos /jsem kardiak - je to pro mně i nebezpečné/. S tím nic nenadělám a kvůli tomu nebudu sedět doma na zadku u TV a pak tady kázat moudra. Když jsou nyní i u nás návštěvy o kterých jiní mohou snít, tak si to nenechme kazit. Já těm blbům jsem už i řekl něco do očí .... a někteří hrdinové asi ze 106 mi peskovali, že se nesvlíknu do půl těla, když se oni předvádějí .... To mi štve dost. Kvůli "cukrovkové noze" nemohu skákat a dělat jiné divočiny. Kluci a hlavně holky na 108 vedle mně mi už znají a berou to. Takový je holt život, s někým domluva jde, s jiným vůbec....Beru i mimořádné situace viz Strahov, Brno a pak titul a Žluté lázně. Jako Slávista děkuji všem svatým, že jsem se toho dožil a byl u toho. Za to děkuji a kvůli pár volům si to nehodlám kazit ....

    • Re: Laik žasne, odborník se diví :-)

      Jachym     před 7 lety 22.08.2017 10:34 |  
      1 0

      Doufám, že nenarážíš na mě s těmi pouhými třiceti zápasy bez prohry. Bylo to myšleno ironicky a doplněno pro jistotu velkým smajlíkem. Ještě jsem chtěl doplnit, že kdyby Šilhavý aplikoval hru s rychlejším přechodem do útoku, mohlo za toto období být minimálně dvakrát tolik ligových zápasů bez prohry:-D

      • Re: Laik žasne, odborník se diví :-)

        honza_sl     před 7 lety 22.08.2017 11:24 |  
        1 0

        Ne, u Tebe byl smajlík celkem jasnej. Jinak - možná i více než dvakrát. Kdyby to nebyl takový hazardující diletant, určitě bychom měli průměr minimálne 5,132567 bodu na zápas :-)

  14. Re: Slavia překonala klubový rekord v sérii bez ligové prohry!

    DF007     před 7 lety 21.08.2017 20:39 |  
    1 0

    Ta bilance je fantastická. Ale když si uvědomíme ty dvě delší série, tak je třeba ještě tři a více zápasů vydržet.