Aktuality z médií

Komentáře (181)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

    Ondráš     před 7 lety 19.08.2017 23:16 |  
    10 2

    já už bych ho doma rámoval:)

    • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

      Jikom33     před 7 lety 20.08.2017 14:30 |  
      1 0

      Kdybych ten dres dostal, taky bych si ho doma zarámoval. Mám doma originální dres Vukadina Vukadinoviče. Připouštím, že jeho cena pro mě teď v létě trochu klesla, ale pořád je to originál zápasový dres SKS a jako takový pro mě má nevyčíslitelnou hodnotu

  2. Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

    Kzlo     před 7 lety 19.08.2017 23:27 |  
    24 2

    Nejaky ubozak. Tohle bych cekal u fanouska Sparty.

    • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

      Travinho     před 7 lety 19.08.2017 23:27 |  
      9 1

      Ten borec, co ho házel zpátky, byl v tom zápase šéf kotle...

      • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

        Ondráš     před 7 lety 19.08.2017 23:29 |  
        18 2

        tím hůř..

      • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

        Helmic     před 7 lety 19.08.2017 23:59 |  
        0 0

        Dneska jsem byl mimo, zapas jsem neviděl ani v tv. Kdo dneska šefoval kotli?

        • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

          Travinho     před 7 lety 20.08.2017 00:07 |  
          4 0

          Nevím, toho kluka neznám...Ale Strašák to nebyl.

      • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

        Novi.sks     před 7 lety 20.08.2017 00:06 |  
        35 2

        Asi ještě větší "myslivec" než Krasoň... Po Strašákovi potopa, což je dost smutný, tuplem na klub s takovými kořeny, jako je Slavia...
        Já bych si nedovolil hodit zpátky dres, ani kdyby mi ho hodil Tafat po Tiraspolu, natož tohle!!

        A jsem jednoznačně pro jakoukoliv reakci, která by Halilovi dala najevo, že to byl akt "nesvéprávného" jedince...

  3. Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

    Travinho     před 7 lety 19.08.2017 23:28 |  
    26 2

    Jsou věci, které se nedělají a toto je jedna z nich...

  4. Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

    Oberyn_7     před 7 lety 19.08.2017 23:32 |  
    37 1

    Už jsem to odsoudil v článku pod zápasem, ale ještě bych doplnil poslední věc. Co, že se to zpívá každý zápas v děkovačce? Po výhře, po prohře, vždycky jsme s vámi!!!! Přesně tihle lidi si na děkovačce zakládají a potom předvedou toto? Ještě jednou ubožáci!!

    • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

      Novi.sks     před 7 lety 20.08.2017 00:13 |  
      8 2

      Bohužel pro tyhle lidi (jako je myslím Hudy, či jak se mu říká - taky jednu dobu vedl kotel a pak tohle vyřvával) je podstatnější ta původní (první) děkovačka s "nenávidíme všechny, smrt Spartě," než "po výhře, po prohře"

  5. Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

    SmrtSpartě1892     před 7 lety 19.08.2017 23:53 |  
    19 4

    Zajímalo by mě, kterej idiot tohle udělal. Halil dnes rozhodně patřil mezi ty lepší hráče, sice se nevyvaroval chyb, ale snažil se něco vymýšlet a vedle Stocha byl asi jedinej. Tohle je fajn způsob jak ho otrávit. Já pořád nepochybuju, že se dostane do formy a bude opora.

    • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

      bongor     před 7 lety 20.08.2017 22:52 |  
      1 0

      I kdyby to byl nejhorší hráč zápasu,pořád je to slávista a nosí nejkrásnější dres,pro každého z nás posvátný.Ten Halil potřebuje povzbudit,to co se mu stalo je hnus!

  6. Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

    Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 19.08.2017 23:56 |  
    2 13

    Je mi ho lito, osobne si to nezaslouzil. Ale bohuzel to odnesl za cely tym. Ale ruku na srdce, popravde me taky nejake dresy nezajimaji, me zajimaji body...

  7. Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

    Hanussen     před 7 lety 20.08.2017 00:03 |  
    6 21

    Pravděpodobně to byla reakce na jeho mizernou fyzickou připravenost a neúčast v osobních soubojích...

  8. Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

    Martin Platil     před 7 lety 20.08.2017 00:19 |  
    25 2

    Jsou věci, které se nedělají... tohle je ostuda fanoušků.

  9. Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

    warhammer (přítel SN)     před 7 lety 20.08.2017 00:34 |  
    24 3

    Vždycky jsem se kotel respektoval, zastával jsem se ho i tehdy, kdy mě jejich jednání zrovna nebralo, a když na ně ostatní fanoušci nesouhlasně pokřikovali (při házení dělbuchů apod.). Ale ten, kdo hodil Altintopovi zpátky dres je pro mne obyčejný kripl!

    • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

      Zd3nA1CZ     před 7 lety 20.08.2017 01:09 |  
      24 5

      díky těmto jedincům viz. chudáček Krasoň, co se staví ke všemu jako velká oběť a pak se chvástá jak po nich zůstal rozbitý pokoj v Rakousku a ty kraviny co předváděli v Borisově jsem přestal finančně podporovat TS a to vyhození dresu je další věc co mě v tom jen utvrzuje... ad1. Halil rozhodně nebyl dnes nejhorší... Souček, Zmrhal, Mešanovič - to jsou bratři v triku co by měli lítat za juniorku ad2. Halil jakož to útočník, max podhrot u nás hraje zálohu, tomu taky moc nepřidá na výkonu...

      • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

        Burkinabobo     před 7 lety 20.08.2017 13:10 |  
        1 0

        Souhlasím s tebou. Ráno jsem si otevřel deník sport a tam muž zápasu Souček :D

  10. Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

    Slavista77     před 7 lety 20.08.2017 06:46 |  
    19 0

    Dost mě to mrzí protože jste se chovaly jak fanoušci Sparty takhle se Slavisti nechovají vzpomeňme si kde jsme byly před 2 roky a kde jsme teď já mýt Altintopa dres budu hrdej a ještě bych si z hrdosti šel pro podpis a fotku sním kdyby to bylo jen trošku možný

  11. Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

    Fulham     před 7 lety 20.08.2017 06:53 |  
    0 0

    Moje generační teorie dostává značné trhliny....

    • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

      Gauteng     před 7 lety 20.08.2017 07:34 |  
      0 0

      Mohl bys to původní znění teorie rozvést? :)

      • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

        Fulham     před 7 lety 20.08.2017 07:41 |  
        3 0

        No původně byla opravdu generační. A my - staří, měli tolerovat hříchy současného mládí. Páč my za mlada ...
        Ale k tomuto činu mne napadá jiná teorie - úd do vody ponořený, zdá se býti ztopořený...

        • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

          Gauteng     před 7 lety 20.08.2017 08:52 |  
          2 0

          No jo, tady je každá tolerance těžká. Nas.alo by to i zenového mnicha.

  12. Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

    Vulturesman (přítel SN)     před 7 lety 20.08.2017 06:57 |  
    22 0

    Za mě naprostá ostuda a demotivace. Když je Halil na stridacce a dáme (výjimečně) gola, tak se raduje...jde vidět upřímná radost. Tomu hráči není jeho nový klub u zadku.
    Naopak nějaký blbec ukázal, že nám u toho zadku je.
    Opravdu potlesk pro toho, kdo to hodil zpátky.

  13. Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

    vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 20.08.2017 07:29 |  
    22 0

    Pro me je to hovado a není proto žádná omluva.At radši táhne do hajzlu.Nehledě na to,že podroužek na tiskovce a ve sportu z toho zase mají druhé vánoce a spousta lidí si pomyslí jaké tam máme idioty,jo jinak Strašák by se k tomhle nikdy nesnížil.

  14. Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

    afro     před 7 lety 20.08.2017 07:34 |  
    17 0

    Jo, tohle bude urcite Antiltopa motivovat a priste bude hrat jak Maradona. (ironie) Nechapu myslenkove pochody dotycneho a je mi z toho smutno...
    #spolujsmesilnejsi #sorryHalil

  15. Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

    Pava1     před 7 lety 20.08.2017 07:43 |  
    21 0

    Myslím,že by se mu,už se zápasem s Apoelem (I když nebude na placu) dát najevo,že to není tak jak to vypadalo a že vrácení dresu byl nedomyšlený akt jedince.

  16. Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

    Jožin     před 7 lety 20.08.2017 08:12 |  
    8 0

    Pava1-máš pravdu ,mne ten přístup mrzí více než remíza a kdo má tady z diskutujících možnost to nějak napravit, to by bylo super ,to není maličkost co se stalo, to se musí napravit a hned, děkuji tomu kdo se o to postará a všem komu to není jedno

  17. Ubohost

    Kara (přítel SN)     před 7 lety 20.08.2017 08:56 |  
    30 0

    Velká ostuda a ubohost. Z výkonu týmu jsem byla taky zklamaná, mám spoustu výhrad a fakt se nebojím být kritická, ale tohle mi přijde opravdu velice trapné, hloupé a demotivační. Když se vyhrávají tituly, to se to fandí...ale když se nedaří, tak se teprve ukáže charakter každého z nás. A jak je vidno, ten, kdo tohle udělal, je fakt "charakter".

    • Re: Ubohost

      sasky     před 7 lety 20.08.2017 18:31 |  
      1 0

      Nedaří je v tomto případě velmi zavádějící označení současné situace. Ano, herní projev není dobrý, nicméně i přes výhru Sigmy (asi tak za 30 minut) budeme po 4 kolech nejhůře 3. v lize s 30 zápasovou šňůrou neporazitelnosti. Tohle bych osobně rozhodně nehodnotil jako "nedaří" Mimochodem, Plzeň ještě před nějakými pěti minutami tekla v Jihlavě. Taky budou ztrácet. My máme výpadek formy zkraje sezóny a přesto děláme body, na Plzeň to přijde v průběhu taky (snad bez těch bodů).

      • Re: Ubohost

        Kara (přítel SN)     před 7 lety 20.08.2017 19:47 |  
        2 0

        Ano, "nedaří" dnes není samozřejmě ten level "nedaří" třeba roku 2013 :) Na druhou stranu i přes zřejmé úspěchy a skvělou šňůru jsou tam jisté kritické body - např. v podobě střelecké nemohoucnosti. Btw. jsem ta poslední, kdo by z toho současného "nedaří" dělala nějaké drama, naopak si myslím, že to chce i od nás víc pokory a trpělivost :)

  18. Halil

    pevek     před 7 lety 20.08.2017 09:07 |  
    27 0

    K Halilovi je mezi nekterymi lidmi nepochopitelna averze. Predstavuju si, jak se asi musi citit. V Augsburgu je za hrdinu a nejspis by si to tam mohl dokopat. Pak prijede nejakej vyjednavac a nabizi mu penize, krasny mesto, Ligu mistru. Halil teda rekne, ze jo a prijede o par dni driv, aby co nejdriv naskocil do pripravy. Kdyby umel cesky, docte se v novinach, jak je starej, prichazi to sem dohrat a jak na to nema od ruznych "expertu". Nastesti to nejspis neprecte. Naskoci do pripravneho zapasu na polocas. Pri prvni kontaktu skazi prihravku. Tim se pro nektere fanousky potvrdi slova "expertu" a zacnou doufat, ze hrac s vic nez 200 starty v bundeslize se od nas popakuje nejlip jako GvK a od te doby si dobre davaji pozor na kazdy jeho kontakt s micem. Altintopovi to od zacatku nejde. Tym je nesehrany. Ve vysnene Lize mistru nedostane cuchnout. A pak mu jeste hodi kotel dres na hlavu. Neuveritelny. (Krome toho nas dres je pro me skoro posvatna vec a hazeni ho zpatky mi prijde jako absolutne nehorazna vec)

    • Re: Halil

      o-cab     před 7 lety 20.08.2017 12:21 |  
      3 9

      já se žádným způsobem nezasatávám toho člověka co to hodil zpět a celá událost je skutečně nešťastná nicméně:
      1) myslím že ten dres by včera přilétl zpět většině hráčů takže bych si tohle gesto nevykládal osobně
      2) to že má někdo 200 startů v bundeslize zjevně není argument když přijde po dvou měsících zranění mladý Hromada a hraje o úroveň výše. kdyby Halilovy výkony předváděl kdokoli jiný tak tu takového soucitu určitě není. u nás zatím na hřišti (teď nemluvím o jeho příkladném chování) nepředvedl nic čím by si nějaký tak velký respekt zasloužil a šancí už měl dost. bohužel

      • Re: Halil

        r-w-h     před 7 lety 20.08.2017 20:29 |  
        0 0

        dalo by se srovnat s hušbym...
        ze začátku taky celkem marnej, ale jak se sehrál :)
        jiná varianta vyjádření názoru na jeho výkony by byla asi lepší...
        na druhou stranu, jestli se jako hozeným dresem chtěl vykoupit?
        respekt ve slavii si taky musí odpracovat, nemůžeme ho nosit na ramenou za to co udělal pro jiný týmy v německu, když u nás ještě nic moc...

  19. Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

    sladjan     před 7 lety 20.08.2017 09:07 |  
    26 6

    Mne tedy dost překvapil (negativně) i ten soubor gay a lesbických vlajek, které byly přeškrtnuty. (Ona v jisté mutaci je mj. i symbol mírového hnutí, takže otázka je, co to přesně mělo znamenat.) Sdělení bohužel jasné. Ale nechápu proč. Vždycky jsem vnímal Slavii jako klub blízký intelektuálům a toto mi přijde ubohé. Včera jsem se styděl. Je vidět, že Nazi fronta v ČR nejen posiluje, ale stává se mainstreamem. Tak smutné ve srovnání třeba s veřejným prostorem v Německu (vč. fotbalu). Můžete mi to, prosím, někdo vysvětlit? Díky.

    • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

      JS (přítel SN)     před 7 lety 20.08.2017 09:55 |  
      23 3

      To bylo od TS keců, že politika na fotbal nepatří. Pak si jdou na Slavii prezentovat svoje ubohé komplexy a klub a fotbal si berou jako rukojmí. Po odchodu Strašáka to šlo od desíti k pěti s teď jsme už dost blízko nule...

    • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

      president     před 7 lety 20.08.2017 11:01 |  
      15 0

      Já myslím, že to BOHUŽEL nemá vůbec nic společného s jeho výkonem, ale pouze s národností:-( Dopadlo by to stejně, i kdyby tam hodil dres třeba Ngadeu.....To co se tam včera sešlo za lidi, byla naše největší ostuda co pamatuju a evidentně se mezi tu hajlucí tupou spodinu společnosti normálním lidem nechtělo. Zažil jsem jěště nedávno naživo pár zápasů na bohemce v našem sektoru ( když se ještě dali normálně koupit lístky) - a vždycky jsme tam byli tak namačkaní, že se člověk nemohl ani napít piva.....A to včera rohodně nebylo! Navíc zdaleka nebyl kotel tolik slyšet jako za Lukáše nebo Krasoně - asi se spíš zabývali pokřikem nazi hesel než fanděním...:-(

    • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

      Deba     před 7 lety 20.08.2017 12:22 |  
      1 0

      hlavne podobna diskuze probihala po zapase s Bohemkou dva roky zpatky, kdy si kluci vyvesili vlajku GNLS a budu citovat primo report ze zapasu ze stranek TS, viz http://tribunasever.cz/t/55181-Slavia-Praha-Bohemians-1905.html ..."Určitě ovšem nešlo o akci Tribuny Sever, která byla, je a vždy bude zcela apolitická. Jako pravicově smýšlející by se dala označit nanejvýš mladá chuligánka Slavie. Na fotbal by se ale politika tahat neměla, ta by měla zůstat mimo zápasy fotbalové Slavie." ...panove v tom maji trochu bordel...

      • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

        Jachym     před 7 lety 20.08.2017 21:18 |  
        1 0

        Člověče, proboha, co je na chuligánech a skinheadech pravicového? :-))

  20. Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

    Paldi55     před 7 lety 20.08.2017 09:08 |  
    0 0

    Kdo to vlastně byl?

  21. Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

    VanDel     před 7 lety 20.08.2017 09:15 |  
    14 2

    "Po vyhre, po prohre".........timhle ty kreteni z kotle nazorne ukazali, jak ten pokrik mysli opravdu uprimne. Opravdu doufam, ze tohle byl akt pouze nejakeho imbecilniho jedince. Mozna je to hloupost, ale dle me by mela prijit nejaka spolecna reakce od cele kabiny-treba nejit hned v dalsim zapase na dekovacku.

  22. Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

    DF007     před 7 lety 20.08.2017 09:18 |  
    12 0

    Smutné, já bych za něj byl šťastný. Věřím, že ten vůl o ten samý dres bude na konci sezóny prosit.

  23. Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

    Robinator     před 7 lety 20.08.2017 10:48 |  
    10 5

    Nojo, není se vlastně čemu divit, když vidím co tam chodí za lidi..Halil je turek, to jim do té rasové nadřazenosti nepasuje.. Homosexuálové taky dobře nedopadli.. svastiku tam vyvěsit nemůžou, tak aspoň něco ..

  24. TS

    pinochet     před 7 lety 20.08.2017 10:54 |  
    16 0

    Reagovat by hlavně měla TS - např. choreem „Jsme s Tebou" s Altintopem.

    • Re: TS

      president     před 7 lety 20.08.2017 11:10 |  
      20 0

      TS hlavně neměla dopustit aby (byť na jeden zápas) dělal šéfa kotle nácek......Ale nedělám si iluze, že se tam tohle hnutí bezmozků projevuje a prosazuje víc a víc. Tudíž se bojím, že se nikdo o žádnou omluvu a podporu pokoušet nebude

  25. Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

    jardafisa     před 7 lety 20.08.2017 11:07 |  
    13 0

    Stydím se za takového rádoby fanouška Slavie. Taky jsem byl naštvaný po zápase, ale pořád našemu týmu věřím. A toto je už moc, takový ,, fanoušky" Slavia nepotřebuje. Je to jen voda na mlýn pro média a fanoušky z druhého břehu. Je mi stydno za něj, ale myslím si, že tomu, co hodil ten dres zpátky je to úplně jedno a je na sebe i pyšný. Po výhře, PO PROHŘE !!!!!!

  26. Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

    sksumec     před 7 lety 20.08.2017 11:27 |  
    23 1

    osobně jsem z chování lidí z TS znechucenej mnohem víc než kdyby sme od klokana dostali bůra. Sám jsem chodil mnoho let za pravou tyčku do první řady, ale od té doby co v kotli začali převládat fašizující tendence a nenávist už tam nechodím, nejsem zvědavej na to mít každej druhej zápas konflikty s vylízancema který maj pocit že jsou jediní praví fanoušci a budou si diktovat jak se má kdo chovat, když sami se chovaj jak dementi. Věřím že na TS choděj i normální lidi, ale většina to určitě není. Vždyť z toho kotle ta nenávist a xenofobie přímo stříká! Jak se k tomu staví naše vedení? Nic, ticho po pěšině. je třeba tu lůzu z edenu dostat pryč, radši bych měl na stadionu atmosféru jak v divadle než koukat na tu tlupu opic a vylízanců a chodit i po vyhraném zápase domu nasranej. Spolu sme silnější, tak spolu zatočme s tou menšinou dementů co si myslej že celá slávie je jejich!

    • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

      steev (přítel SN)     před 7 lety 20.08.2017 12:39 |  
      1 0

      Úplně tě chápu,bohužel to tak je ale těch dementu na TS určitě není většina jen jsou prostě víc vidět a slyšet. Bohužel právě tihle jedinci byli jedním z důvodů proč jsem vystoupil z odbocky OP TS. Jinak JT už reagoval na Twitteru.

      • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

        sksumec     před 7 lety 20.08.2017 13:02 |  
        4 1

        jasný, já třeba vůbec nechápu proč všichni nosej trička a symboly TS, vždyť doprdele fanděj slavii a ne TS nebo se pletu? Nejhorší je že koupí těhle věcí člověk podporuje přesně ty dementy co vládnou spodku kotle! a já idiot si na posledním zápase koupil nálepky a ještě jim dal královské dýško, už to vícekrát neudělám. Jinak pokud se mé příspěvky dotknou nějákého slušného kotelníka co ví jak se chovat a pro slavii toho spoustu udělal(tím nemyslím bitky a zapálené dýmovnice) tak těmto se předem omlouvám, nerad bych házel celej sever do jednoho pytle!

        • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

          steev (přítel SN)     před 7 lety 20.08.2017 20:07 |  
          2 0

          S financni podporou uz jsem take skončil.

  27. Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

    Lennon80     před 7 lety 20.08.2017 11:29 |  
    4 0

    Nechápu jak to fanoušek může provést. Fakt pitomec

  28. Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

    skori (přítel SN)     před 7 lety 20.08.2017 11:45 |  
    16 0

    Asi by bylo dobrý napsat Halilovi na twitter nebo facebook příspěvky, že se od toho pitomce distancujeme. Mluví německy, anglicky, to většina z nás bez problémů zvládne a myslím, že by to pro něj aspoň byla taková malá podpora

  29. Zoufalci z TS

    steev (přítel SN)     před 7 lety 20.08.2017 11:55 |  
    10 0

    Ostuda,ať jdou tihle individua do hajzlu!!!

  30. Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

    steev (přítel SN)     před 7 lety 20.08.2017 11:58 |  
    17 0

    Halil by měl být hostem besedy jedné z odboček OP. Jsem přesvědčen že bude vřele přivítán a bude mu jasné že fanoušci stojí za ním.

  31. Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

    TSeguinTS     před 7 lety 20.08.2017 12:30 |  
    22 1

    Každý, kdo se mezi fanoušky pohybuje delší dobu a nezačal chodit na Slavii po titulu určitě ví, kdo přesně to byl. Já ty kluky pamatuju už z dob Strašaka jako mladý ucha, kterým na Slavii vždy záleželo. Neznám je osobně, ale tímto Hudy naprosto znehodnotil vše, co pro Slavii za ta léta odpracoval. Nabídl bych mu, aby se šel Halilovi osobně omluvit. Pokud ne, potrestat. Tvrdě. Takové nezodpobědné hovado nemůže být už nikdy leadrem kotle.

    • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

      vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 20.08.2017 13:51 |  
      7 0

      Souhlasím,měl by si vyndat hlavu z prdele a jít se omluvit,také bych čekal nějaké vyjádření od strašáka jako nejznámější osobnosti TS pokud už tak neučinil.

  32. Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

    Jarinho     před 7 lety 20.08.2017 12:30 |  
    20 0

    Nas kotel opravdu nepredstavuje tu nejvetsi podporu hracum, je tam spousta lidi co si mysli, jak jsou drsni jaky delaji pyro a jsou videt ve svete a pritom vetsina jsou jen namyslene nuly.. nevim na kotel mam averzi po tom co 3 nebo 4 roky zpatky, kdyz jsem sel na fotbal do brna do naseho kotle, kdy mi bylo 15 a chytl jsem dres nevese jeden holohlavej kripl mi dal par facek a sebral ho.. jeden nejsou vsichni, ale nejhorsi je kdyz se nekdo prezentuje jako nejlepsi fanousci v cesku, ze jezdi na vsechny vyjezdy a podporuji, jenze tehdy kdyz se dari.. podivejte se na dekovacku baniku kdyz dostali petku na slovacku, tohle jsou pravi fanousci, je mi z toho zle a halila mi je lito

  33. Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

    sks9     před 7 lety 20.08.2017 12:48 |  
    4 0

    Chtělo by to dát Halilovi najevo že s tím fanoušci nesouhlasí
    Pojďme každej si koupíme dres Halila
    A připravit nějaké choreo na podporu Halila a ne na sever ale třeba na východ

  34. Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

    Maeden (přítel SN)     před 7 lety 20.08.2017 12:58 |  
    15 0

    Jestli po včerejším výkonu někdo zaslouží vyfakovat, tak především velká část lidí v sektoru. Z tribuny na to byl smutný pohled - děsně vostrý ultrasáčci v černém, v růžku pár lidí v červenobílém. Podpora Slavie skoro nulová, dost rozdíl proti loňsku, kdy tam hovádek bylo podkritické množství. Propříště bych omezil prodej do sektoru na dva lístky na jednu permici a zároveň max. 6 lístku na člověka. Jinak tam fandící slávisti budou v menšině.

    • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

      steev (přítel SN)     před 7 lety 20.08.2017 13:04 |  
      9 0

      Ono když prodej vstupenek začíná v 8 rano,kazdej si může vzít deset listku tak to ani jinak dopadnout nemohlo. Nechapu proč se tihle dementi nejdou realizovat někam jinam.

  35. Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

    Mersi89     před 7 lety 20.08.2017 13:11 |  
    6 0

    Po výhře,po prohře!Vždycky jsme s váma!!!Spolu jsme silnějši!!!!Myslím,že pro většinu z nás,co mají sešívané srdíčko tohle nejsou jen bezduché fráze!A takové gesto,které přepokládám,že měl na svědomí asi nějaký slabomyslný jedinec,je prostě totalní demence!Halil už je jeden z nás.tak se nechovejme jak primitivové z letné,kteří si každý zápas střihnou kámen,nůžky ,papír koho ze svého týmu vypískají!

  36. Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

    Fačín     před 7 lety 20.08.2017 14:08 |  
    10 21

    Tak Halila je mi trochu líto, zrovna včera byl ze Slávistů prakticky nejlepší. Ale věřím, že je to zkušený borec a nebude si z toho dělat nějakou těžkou hlavu. A samozřejmě mediální šmejdi z isportu se toho hned chytnou, jen aby na nás naplivali špínu a uměle zvýšili tlak. Doufám, že s touhle novinářskou žumpou nejenže nespolupracujeme, ale ani jí nečteme (myslím především hráče).

    Ohledně přeškrtnutých duhových vlajek - dlouho jsem váhal, jestli tu mám vyjádřit svůj názor, ale musím. Ale bude jen jeden a nebudu reagovat na odpovědi, protože by se to zvrtlo. Nevím, na co jsou dotyční homosexuálové hrdí, asi na to, že nejsou jako ostatní, aby si dokázali, že i přes svou nemoc jsou plnohodnotní lidé. Ve skutečnosti chtějí jen být odlišní, aby si vyléčili komplexy z toho, že normální nejsou. Nevím, proč si berou "do huby" matičku měst Prahu a cpou jí do názvu té své nechutné akce - ať si tomu říkají Gay parade, homo parade nebo jakkoliv, ale mně jako rodilého heterosexuálního pražáka to neskutečně uráží. A co že to chtějí, toleranci, respekt? Jako k čemu a za co? Respekt a toleranci si musí zasloužit činy, a ne jen tím, že "nějací jsou" a já to musím respektovat. Naopak, je to zvrácené, čekám, kdy se objeví nějaký Pedofil Pride pochod, protože to jsou přeci také lidé a musíme je respektovat.

    Takže se vůbec nedivím, že někdo z kotle má asi podobný názor jako já. Rozhodně ho za to nebudu titulovat extremistou, náckem a podobně. Akorát nevím, jestli to nutně tahat na fotbal. Na druhou stranu, když jsem to viděl v televizi, tak jsem se tomu zasmál.

    • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

      oboj     před 7 lety 20.08.2017 14:16 |  
      1 0

      Zasmál...

    • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

      sks9     před 7 lety 20.08.2017 14:29 |  
      12 0

      Ale tohle na fotbal nepatří, tyhle názory ať si vyjadřujou jinde stejně tak jako politika to na fotbal nepatří !!

    • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

      biggris (přítel SN)     před 7 lety 20.08.2017 14:59 |  
      16 6

      Nemoc? Plnohodnotni lide? Kde ty ses tady vyloup? Z padesatejch let?

    • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

      sksumec     před 7 lety 20.08.2017 15:23 |  
      8 5

      já se směju tvému pohledu na svět, ač bych měl radši plakat!

    • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

      Karel13     před 7 lety 20.08.2017 16:21 |  
      8 6

      Mě, jako rodilého heterosexuálního pražáka, uráží tento Tvůj názor !

      • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

        Fačín     před 7 lety 21.08.2017 08:06 |  
        3 1

        :))) Vidíš, teď jsi v praxi ukázal, jak to funguje s tolerancí. Mne třeba tvůj názor urazit nemůže, protože jsem tolerance sama a respektuji právo každého jednotlivce na svůj vlastní názor.

        • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

          Karel13     před 7 lety 21.08.2017 10:52 |  
          0 0

          Ano, ukázal. Já totiž Tvůj názor toleruji, ale přesto mě uráží. Možná proto, že už mám něco za sebou a viděl jsem, kam takové názory, když se jim dá volný průběh, vedou, Ale jinak souhlas - sem to nepatří.

  37. Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

    Fačín     před 7 lety 20.08.2017 14:15 |  
    6 8

    Hromada hrál o úroveň výš než Altintop? Zrovna včera? Jako fakt? Já si Hromady všimnul akorát když simuloval a nebo když hloupě zabraňoval centru tím, že skočil na zem a zahrál rukou. Btw to měla být loženě penalta.

    • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

      Fačín     před 7 lety 20.08.2017 14:16 |  
      1 2

      To měla být reakce na o-caba, nějak jsem se uklikl, píšu ve vlaku a trochu to drncá, omluva..

    • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

      Jikom33     před 7 lety 20.08.2017 14:29 |  
      3 0

      Kdybych ten dres dostal, zarámoval bych si ho doma. Mám doma originální dres Vukadina Vukadinoviče. Připouštím, že jeho cena pro mě teď v létě trochu klesla, ale pořád je to originál zápasový dres SKS a jako takový pro mě má nevyčíslitelnou hodnotu

      • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

        Jikom33     před 7 lety 20.08.2017 14:29 |  
        0 0

        Omluva, tohle mělo být jinam. POkud je to možné, prosím o smazání tohoto příspěvku

        • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

          Fulham     před 7 lety 20.08.2017 14:39 |  
          0 0

          Jsou to paradoxy.... já mám origo modrý s ČSA Lukáše Jarolíma....asi jedinej hráč na kterého jsem kdy nadával fest...:-)))

          • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

            Jikom33     před 7 lety 20.08.2017 14:43 |  
            0 0

            Tak to je celkem pěknej kousek historie :))

    • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

      malan (přítel SN)     před 7 lety 20.08.2017 20:35 |  
      4 0

      raději si nastuduj pravidla ty ložená penalto..

      • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

        Fačín     před 7 lety 21.08.2017 08:09 |  
        1 2

        Nechci se ohánět názorem nějakého televizáka, ale říkali to i v televizi:))

        Ruku na srdce, kdyby tohle nepískl proti nám, tak tady bude cca 100 příspěvků o jasné penaltě. Asi tak..

  38. Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

    Jikom33     před 7 lety 20.08.2017 14:27 |  
    2 26

    Celkem mě to pobavilo, že někdo hodí ten dres zpátky, taková docela komická scéna :-D

    Víc bych z toho nedělal, proč taky? Ten člověk na tribuně byl určitě v emocích, asi nikdo z nás z toho nemá radost, že se nám teď nedaří, že nedáváme góly a nevyhráváme. Někdo prostě reaguje více v emocích než ostatní. Ten "frajer" co hodil dres zpátky projevil emoce tak, jak je projevil. Možná toho teď sám lituje. Ale dokud fanoušci projevujou emoce tím, že vrátí zpátky dres, je to v pořádku. Podívejte se, jak se nespokojení fanoušci projevujou na balkáně nebo někde v Turecku. To je jiný kafe. Koneckonců nemusíme chodit daleko, na sparťanskej bus si minulý týden počkali "fanoušci" a potom jim ještě někdo dal na hřiště rakev......

    Co se týče Halila, ten je snad dost zkušenej na to, aby se z toho nepodělal. Sám musí vědět, že jeho výkony nejsou ideální a jakožto Turek už určitě viděl horší reakce nespokojených fanoušků.

    Nedělal bych z toho aféru, fanoušci i hráči teď musí v duchu hesla "spolu jsme silnější" táhnout za jeden provaz a soustředit síly na středu a obecně na to, aby se nám začalo dařit. Řešením těhle prkotin si akorát na.s.ereme do vlastního hnízda a rozhádáme se.

    • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

      jelen91     před 7 lety 20.08.2017 14:31 |  
      11 4

      " Podívejte se, jak se nespokojení fanoušci projevujou na balkáně nebo někde v Turecku.".
      A podívej se, jak to chodí třeba v Německu, Anglii, Holandsku ... Tak chceme být civilizovaní nebo méně horší než na balkáně a v Turecku..

      • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

        Jikom33     před 7 lety 20.08.2017 14:35 |  
        4 7

        Ty si myslíš, že Německu, Anglii nebo Holandsku fanoušci nedávaj najevo nespokojenost s výkony hráčů? To jsi opravdu neuvěřitelně naivní. Akorát se tam z tý kritiky hráčů nedělá takový haló. Tohle je bouře ve sklenici vody, kterou rozpoutal Deník Sport, kterej si do Slavie vždycky rád kopne. Nějakej jedinec jim k tomu kopnutí dal munici a ostatní se chytli na lep tím, že tu kravinu řeší na sociálních sítích a v diskuzích

        • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

          jelen91     před 7 lety 20.08.2017 14:39 |  
          4 2

          Myslíš, že se tohle stalo Halilovi i v Bundes lize jo? Hmm možná, ale spíš asi ne :)

          • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

            Jikom33     před 7 lety 20.08.2017 14:40 |  
            0 1

            Kde píšu, že se mu tohle stalo v Bundeslize?

            • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

              jelen91     před 7 lety 20.08.2017 14:48 |  
              9 1

              Píšeš, že házení dresu zpět na hřiště je v pořádku. Jako jedna věc je hráče kritizovat, druhá věc je tato, dle mého názoru, prasárna. To nemá s kritikou vůbec nic společnýho.

              • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

                Jikom33     před 7 lety 20.08.2017 14:54 |  
                1 17

                Děláš z toho víc než to je. Vrátili mu dres, no bože, to se toho stalo! Ač bych to sám neudělal, nevidím v tom takovej problém jako spousta ostatních tady. Vrácení dresu nebo třeba pískání na hráče je forma kritiky, která je ještě přijatelná a k fotbalu vzhledem k emocím asi tak nějak patří. Dokud se nejedná o fyzický napadení hráčů nebo o výhružky hráčům, obkličování autobusu apod., tak se neděje nic hroznýho. Když někdo ten dres nechtěl, jeho škoda.

                • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

                  jelen91     před 7 lety 20.08.2017 15:09 |  
                  12 0

                  A ty bys Halila za včerejší výkon kritizoval? On hrál dobře. K tomu přidej fakt, že je Turek a včerejší kotel byl prý plnej ... ehm jak to říci.. netolerantních nazi kokotů o čemž svědčí i ty vlajky ... ale to jsou spekulace :)

                  • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

                    Jikom33     před 7 lety 20.08.2017 15:27 |  
                    0 4

                    Ne, já bych ho nekritizoval, jeho výkon mi nepřišel nijak výrazně špatnej. Ale optimální to taky nebylo, to je potřeba říct a pokud se někomu jeho výkon nelíbil, je to jeho názor. A pokud v důsledku toho, že se mu jeho výkon nelíbil, nechce někdo jeho dres, má na to právo. Pokud svůj názor kdokoliv vyjadřuje slušně, nic proti tomu nemám.

                    Na Bohemce jsem nebyl, tak nemůžu soudit co za lidi bylo v kotli a nechápu, proč to taháš do týhle debaty. Pokud na něj měl někdo nějaký rasistický kecy, tak je to hnus, ale upřímně o tom pochybuju, protože už by se o tom psalo. Prostě někdo nechtěl jeho dres, čímž vyjádřil svůj názor. A tady je hodně lidí, co maj s jinými názory poměrně problém

                    • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

                      jelen91     před 7 lety 20.08.2017 15:49 |  
                      8 0

                      V tomhle mi zas přidješ naivní ty. Upřímně si myslim, že tak jak to tu formuluješ, nepřemýšlí z těch antiISISáků, ortéláků a hákáčů na bickáků nikdo. Tebe jako nejspíše inteligentního člověka nejspíš ani nenapadne, že by to mohlo být i z jiného důvodu než názor na špatný výkon. Nicméně jsem měl možnost poznat, jak hloupí tito lidé jsou.

    • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

      sasky     před 7 lety 20.08.2017 18:47 |  
      6 2

      Jestli ti imponují hovádka v Turecku, Balkáně, nebo dokonce na letné, tak mě rozhodně ne. A takovéhle chování k hráči Slavie se mi rozhodně nikdy líbit nebude. Mimochodem, Halil je stejně tak Němec jako Turek.
      Jinak s dovětkem souhlasím, i když asi jinak, než myslíš. Fanoušci i hráči musí táhnout za jeden provaz, proto mi připadá absolutně nepřijatelné takto urazit jednoho z hráčů. Co kdyby Halil teď vystoupil s prohlášením, že slávističtí fanoušci jsou banda kreténů? Taky bychom byli tolerantní?

      • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

        Jikom33     před 7 lety 21.08.2017 07:02 |  
        0 2

        Ocividne si vubec nepochopil muj komentar, kdyz pises ze mi imponuji hovadka v Turecku apod. Z toho duvodu nema smysl se s tebou dal bavit

        • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

          sasky     před 7 lety 21.08.2017 09:12 |  
          1 1

          Aha

  39. SKS

    sTizz (přítel SN)     před 7 lety 20.08.2017 15:43 |  
    12 2

    Latentni homosexualove v kotli do pul tela maji potrebu vymezit se a pridat se na jedinou spravnou stranu,ktera je jim okolim vnucovana.. :) Jinak si nedovedu vysvetlit ty vlajky..ja vim,je to proti Bohemce,ktera ma v jadru normalni lidi,herce,zpevaky,kteri nemaji problem s odlisnym pohledem na svet. Ale je to smutne. Ti lide si to nevybrali,narodili se tak. Cetl jsem,ze mezi radikalnimi skupinkami nazi a podobnych dutohlavu je zvyseny vyskyt latentnich homosexualu,kterym dela dobre se druzit do skupin,kde se citi normalne.

    • Re: SKS

      sTizz (přítel SN)     před 7 lety 20.08.2017 15:56 |  
      0 3

      Druha moznost je,ze jsou silne verici:)

    • Re: SKS

      knl66 (přítel SN)     před 7 lety 20.08.2017 21:50 |  
      2 0

      Promiň, ale to tvrzení o latentních homosexuálech, to jsi četl v kuchyňském kalendáři nebo v sobotní příloze Queer? Pořád samá tvrzení o latentních homosexuálech... Dneska, když je každému úplně jedno, jestli jeho kamarád chrápe se ženskou, se spolužákem nebo s ovcí nebo se všemi najednou, bude ještě někdo latentní... :/
      Jeden dutohlav s titulem Dr.Voštěp něco řekne a všichni dokola papouškují...

      • Re: SKS

        knl66 (přítel SN)     před 7 lety 20.08.2017 22:12 |  
        0 0

        Aby nedošlo k omylu: buď odkaz na relevantní vědecký výzkum nebo je to agentura JPP neboli žvást.
        Četl jsem... Každý z nás toho přečetl... :)

      • Re: SKS

        sTizz (přítel SN)     před 7 lety 21.08.2017 17:57 |  
        0 0

        Jinak tohle bylo moje prvni tvrzeni o latentnich homosexualech v zivote :) Takovy coming-out :-D

        • Re: SKS

          knl66 (přítel SN)     před 7 lety 22.08.2017 00:14 |  
          0 0

          OK, díky, cením si Tvojí reakce a ochotě odpovědět.
          I když s těmi tvrzeními nesouhlasím. :)
          Myslím, že v mnoha případech je přání otcem myšlenky. A v poslední době čím dál tím více... (Každý soudný člověk musí přece uznat, že...) Tak tomu je (podle mého názoru) i tady.
          Z mého pohledu: místo čtení wikipedie by člověk měl vzít do ruky základy sociologie. Je to téma na mnoho stránek, maximálně zjednoduším: Člověk je tvor společenský. Nedobře člověku samotnému. Chce někam patřit. Hledá přátele, hledá spřízněné duše, hledá si tlupu. Když tlupu najde, dodržuje její pravidla a pokyny vůdce tlupy. Pokud je nebude dodržovat, hrozí mu posměch, přehlížení nebo vyloučení. Hrozba toho všeho ze strany členů tlupy způsobuje, že děláš věci, které bys normálně nedělal.
          Vztáhnuto na první příspěvek: jeden magor si stáhne triko, ostatní ho idiotsky následují. Nejsou to žádní latentní gayové, jen chtějí dát najevo sounáležitost s parťákem a to, že jsou členy tlupy. Ani ten první není žádný (latentní) gay. Jen v tu chvíli měl debilní nápad svléknout si tričko. Promiň, ale do těchto situací bych fakt latentní homosexualitu netahal.

  40. Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

    peky7     před 7 lety 20.08.2017 15:44 |  
    6 2

    Jasná podpora Altintopa, pokud si myslí nějaký chudáček ( ,, vládce kotle " ), že je King, tak tipuji, že by mu stačilo dát facku na ulici a běžel by brečet za maminkou. Hold výběr druhů evidentně funguje. S pozdravem Peky.

    • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

      peky7     před 7 lety 20.08.2017 15:55 |  
      12 6

      No a ta reakce na Prague pride jen totálně vystihuje inteligenci některých blbců z kotle.Myslím, že se od světa můžeme jen učit ( viz.Celtic Glasgow ).

      • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

        Nosorozec     před 7 lety 20.08.2017 16:06 |  
        17 2

        Nemám vůbec nic proti gayům, ale prague pride je trapárna, kam se chodí lidi akorát předvádět.

        • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

          peky7     před 7 lety 20.08.2017 16:12 |  
          4 2

          To sice ano, ale jinak platí to, co jsem říkal o Celticu.

          • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

            Nosorozec     před 7 lety 20.08.2017 16:17 |  
            0 0

            Mohl by jsi ten Celtic rozepsat? Skotskou ligu nesleduju, takže nevím, co přesně fanoušci Celticu udělali.

            • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

              peky7     před 7 lety 20.08.2017 16:22 |  
              6 6

              No upřímně, už to sem někdo vkládal, jednalo se o rozvinutí transparentu v duhových barvách kotli Celticu, že fotbal je dostupný pro všechny...Rozumný názor dle mě.


              • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

                Nosorozec     před 7 lety 20.08.2017 16:24 |  
                8 1

                Nabízí se ovšem otázka, jak by fanoušci Celticu reagovali, kdyby se v jejich řadách někdo veřejně prezentoval jako protestant :D

                • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

                  peky7     před 7 lety 20.08.2017 16:27 |  
                  1 1

                  Ok, ale to už si myslím, že moc odbočujeme :) Základní myšlenka je dle mého jasná.

                  • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

                    Nosorozec     před 7 lety 20.08.2017 16:35 |  
                    3 1

                    Chápu :) Jenom jsem chtěl ukázat, že ani fans Celticu nejsou ve všem dokonalí :)

              • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

                pinochet     před 7 lety 20.08.2017 20:25 |  
                9 0

                Moc prosím, politiku do fotbalu netahat, ani tu humanitární...

                • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

                  Jachym     před 7 lety 20.08.2017 21:26 |  
                  2 0

                  Za sebe bych řekl, že hlavně ne tu humanitární:-D

                  • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

                    pinochet     před 7 lety 20.08.2017 21:54 |  
                    4 0

                    Té už je tam takhle od FIFA a UEFA dost.

                  • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

                    knawi     před 7 lety 20.08.2017 22:01 |  
                    0 2

                    Jakže, humanitu nerad?

                    • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

                      Jachym     před 7 lety 20.08.2017 22:09 |  
                      4 0

                      Právě, že ano. Humanismus např. Karla Čapka (ke kterému bych se osobně velmi hlásil) je ale něco úplně jiného než, co já bych nazval, aktivistický "humanismus" 21. století. Ale my se bavili o termínu "humanitární", který se, alespoň v mých očích, nesmírně zprofanoval. Osobně jsem tuto politickou diskusi nezahájil, jen jsem reagoval v duchu literárně řečnického spolku Slavia...:-))

                      • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

                        knawi     před 7 lety 20.08.2017 22:18 |  
                        0 1

                        Vím, trochu jsem zaprovokoval. Myslím, že už oba o sobě víme dostatečně.

  41. Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

    Nosorozec     před 7 lety 20.08.2017 15:58 |  
    16 0

    Zajímalo by mě, co je to za bezmozka, co projeví takovouhle neúctu k vlastnímu hráči. Místo toho, aby si vážil, že za nás hraje hráč takové třídy jako je Halil, (kterému se sice zatím nijak extra nedaří, ale když se dostane do formy, tak může s přehledem převyšovat zbytek ligy), tak pohrdne jeho dresem. Doufám, že to Halina nedemotivuje a bude vědět, že tenhle "fanoušek" vyjadřuje převážně svůj názor a ne názory fanoušků všech.

    • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

      sTizz (přítel SN)     před 7 lety 20.08.2017 16:01 |  
      6 0

      Kdyz to vezmu z meho pohledu byt na miste Halila,tak priste pri dekovacce si budu myslet svy..

      • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

        Nosorozec     před 7 lety 20.08.2017 16:04 |  
        10 0

        Na fotbal taky chodim taky převážně do kotle, protože při zápase prostě nevydržim sedět a nefandit. Heslo "Po výhře! Po prohře" ale myslim vždy vážně. Taky jsem kolikrát během zápasu a po něm neskutečně naštvanej, ale tohle je prostě přes limit. Vždycky jsem bral, že náš kotel je nejlepší v lize a nechci, aby žádného z hráčů zklamal.

        • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

          sTizz (přítel SN)     před 7 lety 20.08.2017 20:33 |  
          2 0

          Souhlas,trosku na uklidnenou poznamenam,ze vzdy jsou slyset a videt mnohem vice hlasy nespokojene,nezli pochvalne...Vzdycky se v davu najde nekolik idiotu a ti jsou vzdy v popredi..

  42. Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

    sks9     před 7 lety 20.08.2017 17:45 |  
    3 1

    Ví se o koho jde,takže by se mělo nějak zakročit

    • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

      amon     před 7 lety 20.08.2017 20:45 |  
      3 3

      fotka, jmeno a zakaz vstupu na domaci zapasy. Na vyjezdy to asi nedokazeme osetrit.

      • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

        pinochet     před 7 lety 20.08.2017 21:53 |  
        2 0

        Zase bych to s vendetou nepřeháněl. Klukovi je třeba domluvit a říct, že to bylo naposledy. Choreo vstřícné k Halilovi by mělo celou situaci uzavřít.

      • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

        knl66 (přítel SN)     před 7 lety 20.08.2017 23:48 |  
        0 5

        Fotka v HD, jméno a příjmení, výška-váha-číslo bot-číslo košile-posudek z uličního výboru KSČ: to vše vyvěsit na nástěnku.
        A pak ho buď zastřelit nebo ukřižovat. Osobně bych byl pro ten kříž. (Ale já hřeby zatloukat nebudu.)

  43. Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

    Pava1     před 7 lety 20.08.2017 19:33 |  
    1 2

    Částečně lze podpořit Altintopa a vyjádřit nesouhlas s tímto gestem,že si na Twitteru změníte profilový obrázek za jeho foto,třeba na týden.

    • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

      amon     před 7 lety 20.08.2017 20:45 |  
      9 0

      Kupuju dres

    • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

      Jachym     před 7 lety 20.08.2017 21:41 |  
      9 0

      Je suis Halil?...:-)) Nějaké klikací šaškárny na webu jsou podle mě k ničemu. Já hlasitě podpořím Halila a spol. na stadiónu.

      Ten "člověk", který dres hodil, se dopustil ze slávistického pohledu mimořádně závažného hříchu. Pokud toto šéfuje našemu kotli, tak Sodoma Gomora Sparta Praha...

  44. Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

    amon     před 7 lety 20.08.2017 20:43 |  
    22 1

    Casto neprispivam a nyni jsem na dovoleny v Anglii, kde jsem vcera zapas sledoval na streamu, zrovna jako s Apoelem. Ma nastvanost nezna mezi. Cert vem prohru, remizu, podelanej vykon, ale tohle je proste over! Halil se o tyden pripojil driv k tymu, sni o CL, chova se vic jak profesional, v tymu obliben (masti karty) a tohoe si nezaslouzi. Po nepovedenem maci, pravdepodobne z dojteti pri dekovacce hodi dres tem, kteri si ho v jeho ocich zaslouzi za podporu (po vyhre/ po prohre) a ten z... ho hodi nazpatek??!! Kdo to, co kua je? Dejte sem fotku, jmeno a zakaz na domaci mace! Ja jsem byvaly kotelnik, bohuzel jsem ods... 90leta, kdy se sralta v derby diky rozhodcim (ivanek/pelta) nedala porazit, hralo se casto na Strahove od 16:30h. v pondeli a bylo nas tam tolik, ze jsme se znali vsichni jmenama, ale takovy i.ot se mezi nami nikdy nenasel. Urazit vlastniho hrace takovymhle zpusobem nepamatuju za dlouhy leta z fotbalu i hokeje. Chce se mi blejt. Tehlech plesek a nacku se musime zbavit. Ooskuzuji klub a znechucuji drtivou vetsinu slusnych slavistu.

    • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

      sTizz (přítel SN)     před 7 lety 20.08.2017 21:10 |  
      3 0

      Ono si staci vzpomenout na Talinn,tam to tez bylo vyhrocene,kluci s cerstvou obcankou jsou divoci..

  45. Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

    sTizz (přítel SN)     před 7 lety 20.08.2017 21:18 |  
    22 0

    Lukas Strasak Vala
    Jiné vlajky než slávistické už viset nebudou, mezi sebou a s hráči si vše vyříkáme, úrovnáme a ve středu maximální podpora @slaviaofficial

  46. Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

    Ladik     před 7 lety 20.08.2017 22:41 |  
    6 1

    Ten kdo hodil dres Altintopa zpátky, není podle mne slávista, nebo už neplatí po výhře po prohře a spolu jsme silnější? Jestli to byl šéf kotle o to je to horší! Tenhle člověk by snad ani neměl mezi nás patřit. Fandím Slavií celý život (56), vím ze nikdo není bez chyby, ale za toho blba se budu stydět hodně dlouho. L.


    • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

      knl66 (přítel SN)     před 7 lety 20.08.2017 23:37 |  
      2 7

      Ne. že bych s tím hozením dresu nazpět souhlasil, to ani náhodou, ale co chceš říci tím "neměl by mezi nás patřit"? Zastřelíme toho házeče bez soudu, někdy takhle za svítání, kulkou do týla?
      Odhlédněme od tohoto konkrétního případu, prosím.
      Kde je vůbec ta hranice, kdy fanoušek (a divák), může dát najevo svoji nespokojenost s hrou a přístupem jednotlivce-jednotlivců-mužstva-stylem hry? Musíme pořád jen tleskat, vyvolávat pořád dokola "Mééééšanoviiiič", odpovídat "síla!" (chodím na východ), ptát se "co to zpíváte?" a podobně a jinak držet hubu? Pro každého z nás bude ta hranice asi někde jinde: někdo nepočká na konec zápasu; jiný nepočká na děkovačku; další bude pískat; někdo nezatleská ráně, co šla deset metrů vedle branky; jiný vtrhne na hřiště ve finále poháru a někdo holt zase hodí dres zpátky na hřiště. Jak jsem psal na začátku: nesouhlasím s tím a osobně bych to neudělal. Kde je ta hranice, kdy můžu dát najevo svoji nespokojenost? Se neshodneme, co? :)

      • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

        Lord_Edmund     před 7 lety 21.08.2017 07:31 |  
        7 0

        Definici, kde je ta hranice ti nikdo nedá. To má každý v sobě a je to dáno výchovou a inteligencí. Já si ale myslím, že více než o hranici jde o způsob vyjádření nespokojenosti. Tohle bylo nechutné a hrozně osobní.

      • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

        donford     před 7 lety 21.08.2017 09:04 |  
        7 0

        Samozřejmě, už od pradávna se nespokojenost s výkonem vyjadřovala pískáním, málokdy odchodem z tribun. Nebo na dalším zápase byly velmi prořídlé tribuny. Na to má jistě každý divák právo, pokud není spokojen. Ale nikdy by nemělo dojít k tomu, že by se ničily symboly klubu, nebo jimi bylo pohazováno, případně váleno v blátě, pošlapáváno. A to jsou dle mého mínění především klubové vlajky a dresy. Ano, někdy tyto atributy uzme konkurence a na nich se vyřádí. Ale nesmí se jich nectně dotknout vlastní fandové. Pak jsou sami beze cti. A ztrácejí morální nárok jimi být.
        Pamatuji na dobu, kdy se na hráče po velmi špatných výkonech volalo: Vraťte dresy!
        (Tedy vraťte symboly klubu - nezasloužíte si je nosit). Ale nikdy, hoďte je na zem! To opravdu nikoliv.

        • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

          knl66 (přítel SN)     před 7 lety 22.08.2017 00:32 |  
          0 0

          No vidíš, podle tebe se od pradávna nespokojenost s výkonem vyjadřovala pískáním... Pomohlo to hráčům na hřišti?
          Osobně jsem na hráče nepískal ani jednou. Osobně jsem na hráče ani neřval, ať vrátí dresy (taky to pamatuji). Nenadávám nikomu na hřišti nějakými vulgarismy.
          Mým největším projevem zklamání s předváděnou hrou bylo, že jsem nezatleskal vůbec nebo zatleskal velmi, velmi vlažně a litoval promarněného času.
          Původní otázka ale směřovala jinam, no nic.
          (O tom, že bych snad schvaloval hození našeho dresu na zem, jsem nenapsal ani slovo.)

  47. Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

    benny231     před 7 lety 21.08.2017 01:45 |  
    8 0

    Altintopovi, to na sebevědomí nepíidá.
    To není kus hadru, je to dres Slavie. To je na pár facek.V sektoru na Bohemce, kde je to hodně na ouzko, muselo bejt vidět, kdo je to pako.
    Je to horší než ty 2 ztrcený body.

  48. Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

    Maty22     před 7 lety 21.08.2017 06:55 |  
    8 0

    Já když sem zjistil to s Halilem, tak sem si vspoměl na LM žen, když sme hráli proti Zvezdě Perm.
    V útoku měli velikou afričanku a když dostala míč, ozvalo se za mnou Hu Hu Hu Hu.
    Otočim se a tam sedělo 5 kluků, tak 16-17 v bombrech, tvářili se fakt drsně a mě bylo stydno.
    I takový na nás bohužek choděj.

  49. Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

    Lord_Edmund     před 7 lety 21.08.2017 07:22 |  
    5 0

    Uff, jak to napsat a nepoužít moc vulgárních výrazů :-( Mísí se ve mě obrovský vztek, smutek a lítost. Čert vem body, zápas jsem neviděl, ale tohle mi hnulo maximálně žlučí. Ten člověk co to udělal možná chodí na zápasy Slavie, možná se k ní hlásí, možná má kérku se slávistickou hvězdou hned vedle svastiky, ale uvnitř je to normální SPARŤAN !!! Měl by si to uvědomit a navštěvovat klub svého srdce a především mozku!!! Měl by mu být zakázán vstup na domácí stadion a povolen pouze v derby do hostujícího sektoru.
    Chválím přístup Jardy Tvrdíka i Strašáka. A jestli je pravda, že to udělal kluk co má ambici řídit kotel, tak to je hodně smutná zpráva a já být v kotli, tak bych takového vůdce nikdy nepřijal i kdyby mělo být na derby hrobové ticho.

    • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

      Fulham     před 7 lety 21.08.2017 08:10 |  
      4 0

      Je vidět, že to vůbec nepochopil....

  50. Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

    Guly (přítel SN)     před 7 lety 21.08.2017 08:42 |  
    2 18

    Půjdu proti všem. Strhla se podle mě nesmyslná hysterie.

    Začal bych tím, že Altintop nemá soudnost. Házet dres po tom, co celej tým předvedl na Bohemce, po tom, jaký výkony HA ve Slavii předvádí, je fakt nesoudnost. To, že odkopal někde v bundeslize 300 zápasů je sice fajn, ale ve Slavii nepředvedl lautr nic, pokud bereme v potaz údajný plat 1,5 mega měsíčně. Že to je neúcta k hráči? Mně zas přijde neúcta ka Slavii to, že frajer, kterej minulou sezonu pravidelně kopal již zmíněnou bundesligu, která se hraje v mnohem vyšším tempu než u nás, se není schopnej fyzicky připravit ani na českou ligu. Je otázka, kde je chyba, jestli špatná životospráva, jestli fláká tréninky těžko říct, ale prostě značí to pro mě, že má svoje prachy jistý a má to asi na párku. Protože opravdu se mi nechce věřit, že v takhle tragický fyzický kondici kopal bundesligu. Takže vrácení dresu rozumím.

    • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

      Gino     před 7 lety 21.08.2017 08:46 |  
      10 1

      Tak.. předně - kolik dko bere není absolutně tvoje starost, takže svojí závist a vlastní neschopnost vydělat si pořádny prachy z toho vynechej. Že to TOBĚ přijde nějak, je taky úplně jedno, protože důležitej je názor trenéra a ten na trávník nepošle nikoho, kdo se na trénincích fláká.
      A nesoudnost, když hodíš dres fanouškům? Po výhře, po prohře, nebo po remíze? Proč by to mělo být jen po výhře a po skvělém výkonu? Já otevřeně říkám, že ten Halilův dres chci a došel bych si pro něj kamkoliv!

      • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

        Guly (přítel SN)     před 7 lety 21.08.2017 09:00 |  
        0 14

        Ale hovno závist, meleš sračky. To souviselo s tím, co jsem napsal, že má svoje jistý a dál je mu to jedno.

        A jestli sis nevšiml, tak je tady diskuze, kde má, respektive může mít každej vlastní subjektivní názor. To, že se můj názor neslučuje s tím tvým, je v pořádku. To ty ale nechápeš, stejně jako tobě názorově podobní. Hezkej den :)

        • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

          Fulham     před 7 lety 21.08.2017 09:58 |  
          5 0

          Za to ty víš určitě , že je mu to jedno....meleš sračky.

      • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

        Guly (přítel SN)     před 7 lety 21.08.2017 09:08 |  
        0 10

        Bídnej výkon a remíza souvisí smaozřejmě s emocema. Pokud by se tohle stalo, třeba MIlanu Škodovi, Jardovi Zmrhalovi, Mešanovičovi a dalším, tak bych byl JEDNOZNAČNĚ proti, protože ti hráči ve Slavii něco dokázali a k nim by mi to přišla opravdu velká neúcta.

        • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

          Gino     před 7 lety 21.08.2017 09:14 |  
          1 0

          Ano, je to diskuze, proto vyjádříš názor a proto já mohu napsat, že je blbej. Jestli jsou to hned sračky, jak píšeš ty, že je měli já, to netuším.

          • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

            Guly (přítel SN)     před 7 lety 21.08.2017 14:35 |  
            0 0

            Napsat to sice můžeš, ale právo soudit čí názor je správnej či ne, fakt nemáš, to by sis měl uvědomit, mohlo by ti to pomoct.

            • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

              Gino     před 7 lety 21.08.2017 23:09 |  
              0 0

              Jses na omylu. Muzu. Stejne jako i ty muzes ;)

        • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

          sasky     před 7 lety 21.08.2017 09:28 |  
          6 0

          Fandi, ale zůstaň člověkem. Kritika výkonů hráčů je na místě, ale rozhodně ne urážky (a mezi to samozřejmě hození zpět dresu patří). Nikdo z hráčů se nikdy k fanouškům nechoval jako hovado, tak nevím, proč by to fanoušci měli dělat hráčům.

    • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

      Lord_Edmund     před 7 lety 21.08.2017 09:04 |  
      11 0

      Chceme po hráčích aby pro ně sešívaný dres nebyl jen kus hadru, tak by se k němu měli tak chovat i fanoušci v kotli.
      Podle zpráv které mám, se Halil snaží a určitě to není žádný flákač. Prostě mu to nejde (není sám) a potřebuje spíše podpořit, než bodnout do zad od těch , kteří tvrdí " po výhře, po prohře...vždycky jsme s váma"...
      Zkus se vžít do jeho situace, jak by ti bylo, kdybys makal , nešlo ti to , chtěl jsi přesto potěšit fanoušky aspoň dresem a ten by ti přiletěl zpět.
      Ale ve finále to může Slavii pomoci. Ukáže se , že velká většina Slávistů jsou rozumní lidé s mozkem a empatickými schopnostmi. Dokáže nás to ještě více spojit.

    • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

      donford     před 7 lety 21.08.2017 14:43 |  
      0 0

      Reakce na Gulyho - zřejmě nic není, jak se býti zdá či má.
      Sem tam prší? Sem tam prší.
      Sem tam je hezky? Sem tam je hezky.
      Altintop je z formy? Altintop je z formy.
      První 2 řádky lze probrat se svatým Petrem, 3. řádek s trenéry. Co my ostatní můžeme ke 3. řádku říct, obhájit či vysvětlit?

    • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

      TSeguinTS     před 7 lety 21.08.2017 16:36 |  
      1 0

      Chápu tvou myšlenku, ale neztotožňuju se s ní. Dres je svatý a nesmí se s ním takto zacházat. Já bych pro originální dres šel světa kraj. Kolikrát jsem si v minulosti, kdy jsem ještě chodil na sever přál, abych jeden zachytil. A bylo mi jedno jestli ho hodí Juhar, Štěpán, Kisel nebo Škoda a jestli jsme zrovna dostal čtyřku od boleslavi nebo remizovali s jihlavou.

      • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

        Guly (přítel SN)     před 7 lety 21.08.2017 20:55 |  
        0 1

        V pořádku, je fajn, že dokážeš respektovat i názory ostatních, ne jako jiní. :) Já zase respektuju Tvůj. Já bych třeba momentálně jeho dres nechtěl, protože zatím neprokázal, že si zaslouží být ve Slavii. To bych stokrát radši měl dres Hušbauera, kterej na hřišti bojuje, jako nikdo jinej.

  51. Jiný pohled

    wymaz     před 7 lety 21.08.2017 09:07 |  
    0 16

    Hráč nepředvádí nic navíc čím by si zasloužil místo v základu. V každém zápase je vidět jak na to nemá. 300 zápasů v bundeslize mě nezajímá, mě zajímá co dává fotbalu ve Slavii. Kdyby něco podobného udělal hráč, co je přínosem pro tým, tak i po prohraném zápase ten dres zpět nepoletí. Jak jinak mu a ostatním dát najevo, že to není ono? Mě se líbil jen jeden poločas ze všech 4 zápasů. Vám se ten fotbal jako líbí? Vám se libí co předvádí zkušená posila Altintop? Pak tedy pardon, mě ne!

    • Re: Jiný pohled

      sasky     před 7 lety 21.08.2017 09:21 |  
      8 0

      Fandit, když se daří umí každý trouba, podívej se do Plzně. Myslíš, že ti kluci, co běhají po hřišti a realizační tým nevědí, že to není ono? Potřebují na pochopení stavu dres vrácený z kotle? Jakým způsobem tím sděluješ kritiku? Je to kritika stylu, kdy sedíš u šestého piva a nadáváš, jak je všechno na hovno. Taková kritika je k ničemu. Nehledě na to, že vrácený dres se dá úplně v klidu pochopit jako - nechceme tě tady, vypadni. Věcná kritika ano, tohle byla ubohost.

      • Re: Jiný pohled

        wymaz     před 7 lety 21.08.2017 09:57 |  
        0 9

        Jak si mám představit věcnou kritiku z tribuny? Rozumím jak to myslíš, ale házet dres do diváků, když předvádi co předvádí ( samozřejmě v tom není sám), je stejná hloupost, jako se divit, ze mu ho vrátí. Neúcta k symbolům atd. za tím dle mě určitě není. Spíš zklamání z celého herního projevu týmu i Altintopa. Očekávání byla velká a hráči se zatím moc nedaří. Chce to čas a redukci v týmu.

        • Re: Jiný pohled

          steev (přítel SN)     před 7 lety 21.08.2017 12:30 |  
          7 0

          Redukci to chce hlavně v kotli!!!

          • Re: Jiný pohled

            wymaz     před 7 lety 21.08.2017 19:57 |  
            0 1

            Hm.. když myslíš, já bych dal přednost komunikaci s nimi.

    • Re: Jiný pohled

      Travinho     před 7 lety 21.08.2017 09:52 |  
      1 2

      Bohužel, Halilovi to nejde, to vidíme asi všichni, stejně jako mizernou kondici. Když jsem viděl, jak se ve dvacáté minutě těžce vydýchává v ofsajdu. Ale rozhodně bych mu nevyčítal, že se nesnaží, spíš jde o to, že na to momentálně fyzicky nemá a začínám mít obavu, že na celé zápasy už fyzicky mít ani nebude.

    • Re: Jiný pohled

      donford     před 7 lety 21.08.2017 10:51 |  
      3 0

      Dobře, dejme tomu, že je Altintop z formy, že nemá fyzičku. Budiž. Ale rozhodně hrál na maximum toho, čeho je v současné době schopen. To je memento pro trenéry. Nemá na víc, ale to mi přece neopravňuje k tomu, když věnuje fandům po zápase dres, abych mu ho hodil nazpátek. Ale jistě mi nechceš tvrdit, že zápas odflákl. Tobě se hra Altintopa nelíbila. A třeba leckomu dalšímu. Toto však byla "facka" do jeho tváře. To není jen hloupá neúcta k hráči, to je přece neúcta ke klubu, k symbolům, k barvám. A to je mnohem víc. Je tak nesnadné takovou trivialnost pochopit?

      • Re: Jiný pohled

        donford     před 7 lety 21.08.2017 10:54 |  
        0 0

        Reakce na Wymaze.

        • Re: Jiný pohled

          wymaz     před 7 lety 21.08.2017 19:55 |  
          0 0

          Altintopovi bych vyčetl jediné-špatnou přípravu na sezónu, proč hraje, je otázka na trenéra. Já bych takto připraveného hráče na hřiště nepustil. Nic proti němu nemám a naopak si myslím, že až dožene fyzičku může pomoci.
          Dres nehodil kotel, ale jeden člověk. Pro nepřipraveného hráče máte pochopení, pro unáhleného kotelníka ne?

          • Re: Jiný pohled

            donford     před 7 lety 21.08.2017 21:06 |  
            1 0

            Zda Altintop nastoupí, zda je či není připraven, to je zodpovědnost výhradně trenéra. Ten ho vidí, sleduje a určuje sestavu. Jak jsi správně napsal. No a dres? Samozřejmě, že ho hodil jen jeden člověk z kotlíku. Těžko by ho házelo vícero lidí najednou. Spíš se měl otočit na ostatní a zeptat se: Chcete ho někdo? Já o něj nestojím. Což zjevně neudělal. A tak došlo k trapasu.
            No, ale je to za námi, je to i poučení a teď se asi všichni soustředíme spíš na středu. Já si pořád možná naivně myslím, že můžeme dát do poločasu branku a do konce zápasu druhou. Pak by rozhodovalo zřejmě prodloužení. Jen abychom jednu nedostali. To by byl konec.

  52. Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

    Radovan62 (přítel SN)     před 7 lety 21.08.2017 09:23 |  
    6 0

    Nejenom Hali hraje tužku ,podle mne hrají pod své možnosti i ostatní posily. Proč? Když jsem hrál já , tak k nam přišel nový hráč, který hrál o 3 soutěže výš. U nás byl marnej, protože si to neměl s kým dát. Prostě my na jeho fotbal byli málo rychlí a myšlenkově pomalí. Uvědomte si, že ve svých předešlých klubech měli okolo sebe jiné fotbalisty.

    • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

      Travinho     před 7 lety 21.08.2017 09:49 |  
      1 5

      Nemyslím si, že v Augsburgu by měli o tolik lepší hráče jako jsou Sýkora, Škoda nebo Zmrhal.

  53. Čevenobílá Slavia

    Jachym     před 7 lety 21.08.2017 09:41 |  
    5 3

    Od ultras bych čekal, že maximálně ctí klubové symboly a barvy. Hozený dres je nejen projevem neúcty ke konkrétnímu hráči, ale i ke klubu, ke kterému se tito lidé údajně hlásí. Vždy mě zarazí, že u těchto údajně ortodoxních fans výrazně převažuje v oblečení černá barva. V dnešním Sportu je fotografie k tomuto "incidentu", kde Halil potupně sbírá dres z trávníku a mezi fanoušky v záběru je (symbolicky na okraji) pouze jeden ve slávistickém dresu...:-))

    • Re: Čevenobílá Slavia

      Travinho     před 7 lety 21.08.2017 09:46 |  
      3 4

      :DDD Ani nevíš jak jsi mě pobavil, ale bohužel tím, jak jsi vedle.
      Všechno má své důvody a černá barva tam převládala, protože to byl "dress code" na pochod. Proč? Nevím, ale asi není úplně problém si domyslet, že na pochodu byla spousta lidí, kteří měli lístky mimo sektor hostí a s klubovými symboly by je na utkání nepustili... Takže věc se má trochu jinak, než si myslíš.

      • Re: Čevenobílá Slavia

        Jachym     před 7 lety 21.08.2017 09:52 |  
        1 0

        Díky za vysvětlení mé neznalosti:-) Když už jsme u toho, tak mi ještě, prosím, řekni, proč je tomu tak často i na domácích zápasech.

        • Re: Čevenobílá Slavia

          Travinho     před 7 lety 21.08.2017 09:57 |  
          2 0

          Já ti fakt nevím. Ale oni to třeba náckové nosí rádi a často, takže možná proto. S úspěchy samozřejmě roste počet podivných individuí v našem kotli. Ale zrovna na Bohemce měli černou i lidi, kteří obvykle chodí v dresu (např. já)...

          • Re: Čevenobílá Slavia

            Maeden (přítel SN)     před 7 lety 21.08.2017 10:25 |  
            4 3

            Jo tak hoši nedokázali ze vstupenek přečíst, kam mají lístky, proto se pro sichr oblékli do černého všichni? Tomu vysvětlení bych možná věřil. Spíš to ale budou nácíčkové a pozéři, kterým je Slavia a její podpora u řiti.
            Jinak já byl v dresu na tribuně A5, tj. kousek od kotle domácích a nebyl jsem tam v našich barvách sám. Ten nezákonný nesmysl, že v barvách hostů nesmíš na tribunu, zkoušeli vačnatci někdy před dvěma lety, teď nic takového ani nepadlo.

            • Re: Čevenobílá Slavia

              Travinho     před 7 lety 21.08.2017 17:40 |  
              0 1

              Mám takový pocit, že jsi můj příspěvek vůbec nepochopil. Bylo řečeno, že na pochod se půjde v černém, tak nevidím problém to respektovat. Někdy se jde v bílém, teď byla černá. Možná právě kvůli lidem, kteří měli být na hlavní. Ano, tentokrát pouštěli ve Slávistickém, ale u nich nikdy nevíš, já s tím zde měl nejednou problém...
              Nebo mi snad chceš říct, že protože jsem si vzal černou, tak jsem nácek a pozér, kterému je Slavia u řiti, tak to teda pěkně děkuju!!!

              • Re: Čevenobílá Slavia

                Maeden (přítel SN)     před 7 lety 22.08.2017 08:13 |  
                0 3

                Pochod byl směšný, bohužel skoro jediné, co z něho bylo slyšet, byly policejní buzerace. Pro tebe to neplatí, ale pokud šlo v pochodu asi 200 lidí a z toho 160 do kotle, co jim bránilo obléct se jako slávisti?
                Ta černá barva nebyla nijak zdůvodněná, čekal bych třeba nějaké choreo, ale asi byla jenom proto, aby vynikly přeškrtané duhové vlajky. Osobně jsem vždycky ignoroval doporučení typu na derby všichni v červeném, asi ať se co nejvíc podobáme rudým (proč ne v bílém, když máme červené sedačky?), i když jsem byl na severu.
                Lidi ve slávistickém pouštěli bez problémů, znovu opakuju, že o předem avízovaný zákaz se pokusili jednou někdy před 2-3 lety, Slavia proti tomu zřejmě úspěšně protestovala. Teď nic takového neproběhlo. Jak jsi musel vidět, bylo to úplně v pohodě. Že na nás vypitý retardi z kraje kotle řvali Jude..., to celkem přežiju.

                • Re: Čevenobílá Slavia

                  Travinho     před 7 lety 22.08.2017 09:07 |  
                  1 1

                  Ono je to vcelku jedno v čem půjdeš, mně třeba nedělá problém si danou barvu vzít a nevidět za tím hned nějaké náckovství. Letos se o tom, že se nebude pouštět ve slávistickém dost hlasitě mluvilo, nakonec to tak nebylo, ale to nemohl nikdo vědět. Já měl s našimi barvami na Bohemce problém i loni...

  54. Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

    M@rvin     před 7 lety 21.08.2017 10:16 |  
    6 0

    Po výhře, po prohře, vždycky jsme s vámi...ale vlastně jenom někdy a s některými. S tebou jo, s tebou možná jenom po výhře, s tebou vůbec, ty jsi divnej a bereš moc peněz...

    Jak už tu psali jiní, pro mě v sobotu náš "důsledně apolitický" kotel větší zklamání, než hra a výsledek. Musel jsem si dát velký odstup, než k tomu něco napíšu, abych nebyl hodně sprostý.

    • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

      Nosorozec     před 7 lety 21.08.2017 12:47 |  
      2 0

      Já to nechci nějak zlehčovat, ale přijde mi, že na zápasy s Bohemkou chodí do našeho kotle i lidé, kteří se tam v jiný zápasy nevyskytují. Jak je Bohemka braná jako levicový klub, tak se v tyto zápasy v našem kotli objevují lidé, jejichž primárním cílem není fandit Slavii, ale vystupovat proti Bohemce

    • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

      malan (přítel SN)     před 7 lety 21.08.2017 13:38 |  
      7 0

      Pokud napadali kohokoliv v barvách Bohemky, tak je to normální havěť co patří za katr. Jestli si chtějí rozbít držky někde na poli, tak ať, je to jejich věc, ale ať se neserou do fanoušků co se jdou podívat na fotbal.

    • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

      Travinho     před 7 lety 22.08.2017 09:08 |  
      1 0

      Z toho mi také bylo smutno... Bohužel jsme velký klub a k němu se srocují i podovná individua...

  55. Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

    Sešívaný     před 7 lety 21.08.2017 10:48 |  
    9 0

    Já už jsem byl dost zklamaný z atmosféry v našem kotli na Baníku. Pár jedinců s krátkým sestřihem si tam zahajlovalo. Někteří se nebavili ničím jiným, než házením piva po lidech ve vedlejším sektoru, z nichž řada byli taky slávisti. Když jsem viděl na Bohemce ty přeškrtnuté vlajky LGBT a hozený dres nazpátek Halilovi, tak jsem jenom

    • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

      Sešívaný     před 7 lety 21.08.2017 10:52 |  
      7 0

      A sakra. Ono to tu nebere emoji :-)
      Tak doplním zbytek komentáře:
      Asi to je negativní vedlejší efekt úspěchu a musíme s tím bojovat. Nechci, abychom dopadli jako kotel Sparty. Roky jsme tu měli kotel, s kterým se neměli problém ztotožnit tisíce fanoušků. Bylo by opravdu nešťastné, kdyby se tu vytvářel alternativní kotel na jiné tribuně jako v roce 2004 na Strahově, protože ti, kteří nemají mezi ušima seno, nechtějí mít s původním kotlem nic společného.

  56. Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

    martyni (přítel SN)     před 7 lety 21.08.2017 11:12 |  
    10 0

    Podle me vůbec nezalezi na tom, kolik hrac bere, odkud prisel, kde se narodil a jakou ma sportovni formu. Prvotni je preci respekt vuci hracum a vsem ve slavii. A Halil si zaslouzi respekt, ne takovy jednani. Proti slavii se nicim neprovinil, nikdy nerekl krive slovo, ze se mu zatím uplne nedari, to není důvod k takovymu zachazeni. Spolu s preskrtanymi duhovymi vlajkami a cernym "dress codem" me to trochu desi. Palec nahoru pro JT, jak se k tomu vyjadril a doufam, ze to třeba tym stmeli před stredou!

  57. Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

    Slavista77     před 7 lety 21.08.2017 11:37 |  
    8 2

    Od toho člověka jestliže se tak vůbec dá nazvat čekám veřejnou omluvu a jestli tak neučiní tak ať se TS od něj distancuje já osobně přispívám na choreo jak to de ale po tomto si to sakra rozmyslím, jestli nenastane náprava

    • Re: Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

      Travinho     před 7 lety 22.08.2017 09:09 |  
      1 0

      Já se přiznám, že vzhledem k používání pyrotechniky na choreo nepřispívám. Několikrát jsem ve slabosti v minulosti přispěl, ale vzhledem k tomu, že vidím, na co je to často používáno, tak opravdu nemám důvod. Abych někomu dával prachy na to, aby pak mohl přerušit zápas a ještě se tím chvástal na netu, to není pro mě.