Aktuality z médií

Komentáře (104)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

    Kzlo     před 7 lety 14.08.2017 08:11 |  
    2 0

    Co si vybavuji ze sestřihu zapasu Apoelu v předchozích sezónách tak golman Waterman dela dost kiksu. Snad prida nejaky dalsi

    • Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

      Ondráš     před 7 lety 14.08.2017 10:35 |  
      3 0

      To se říkalo i u golmana Borisova..

  2. Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

    qwertz0099     před 7 lety 14.08.2017 08:50 |  
    1 0

    APOEL je hodně nevyzyptatelný soupeř, proto od tohoto dvojutkání očekávám všemožný vývoj. Dnes večer se navíc uzavírá naše soupiska pro play-off LM a nevíme, kdo se z dvojice hráčů Sobol/Stoch do nominace dopíše. Osobně preferuji Edu Sobola, protože kraje obrany jsou asi naše nejslabší posty a na Kypr jedeme uhrát primárně co nejlepší výsledek s minimem inkasovaných branek. Podle Mádla v jeho glosaři je ale blíže nominaci Stoch.....samozřejmě bych nejraději v soupisce viděl oba hráče. ( https://sport.aktualne.cz/fotbal/glosar/spartanska-presilovka-o-dva-hrace-skoncila-v-liberci-fiaskem/r~e60b1772809d11e79b440025900fea04/ )

    • Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

      Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 14.08.2017 09:02 |  
      0 0

      Vím, že se spekuluje pouze o jednom hráči na dopsání, proč nemůžeme dopsat oba, víte to někdo?
      To se týká obou zápasů nebo jen venkovního?

      • Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

        Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 14.08.2017 10:16 |  
        1 0

        Soupiska už je napsaná a teď už lze udělat jen jedna změna, týká se to dvojzápasu s Apoelem.

        • Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

          Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 14.08.2017 10:47 |  
          1 0

          Díky, to je tedy šachová partie, asi bych též preferoval podporovat útočnou snahu před bráněním...

          • Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

            Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 14.08.2017 11:03 |  
            1 6

            Stačilo jednoho z nich dotáhnout o pár dní dřív a nemuseli jsme tuto situaci vůbec řešit.

    • Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

      malan (přítel SN)     před 7 lety 14.08.2017 09:27 |  
      5 0

      Stoch s týmem nehrál ani jeden zápas a dávat ho do základu v takhle důležitém zápase je risk. Na druhou stranu může být rozdílovým hráčem, má rychlost, zkušenosti, je zvyklý na zápasy ve vedru. Sobol hrál v pátek slušně, s ním a Bořilem na krajích by to mohlo fungovat, takže bych asi dopsal bych do nominace jeho. Snad se trenér rozhodne správně.

    • Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 14.08.2017 10:17 |  
      4 3

      Radši vyhrát 2:1 než 1:0, remizovat 2:2 než 0:0, prohrát 1:2 než 0:1.

    • Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

      Fačín     před 7 lety 14.08.2017 10:30 |  
      8 5

      V souboji o dopsání Sobol - Stoch půjdu proti proudu a řeknu že chci mít dopsaného Stocha. Sobol odehrál slušný zápas proti Jihlavě, ale ta ho nijak zvlášť neprověřila z hlediska defenzivy. Bořil s Frydrychem jsou vyzkoušení, tam by k závažnější chybě dojít nemělo - navíc je k dispozici i Švento. Naopak nám trochu hapruje útočná fáze (rozuměj produktivita) a proto by Stoch mohl být tím jazýčkem na vahách, který zařídí ten rozdílový gól. Vzpomeňte na Van Kessela, jak nám zničehonic pomohl zachránit zápas s Levadií.

      • Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

        Sešívaný     před 7 lety 14.08.2017 10:56 |  
        3 2

        Frydrych mě v Borisově moc klidem nenaplňoval. Pravá strana hořela jako papír, i když to nebylo jen Frydrychem, ale i Jugasem, který hrál vedle něj ještě hůř.

    • Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

      sasky     před 7 lety 14.08.2017 10:59 |  
      4 0

      Vzhledem k tomu, že Deli nejel, tak by měl být dopsán Sobol. Na křídlo se uzdravil Sýkora a na stopera půjde pravděpodobně Ngadeu, tak jediný zdravý stoper (na lávku) zůstává Frydrych. Takže obranu bych postavil takto: Bořil - Jugas - Ngadeu - Sobol (ano, moc toho neodehrál, ale musím věřit, že si poradí). Dobře, tak moje sestava: Laštůvka - Bořil, Jugas, Ngadeu, Sobol - Souček, Rotaň - Sýkora, Hušby, Danny - Škoda. Sýkoru podle toho, kolik toho zvládne nahradit Mickem, další střídání podle vývoje (Migazov za Dannyho, tam taky nečekám, že by ve vedru dal celý zápas).

      • Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

        Sešívaný     před 7 lety 14.08.2017 11:13 |  
        2 0

        Podle fotek letí jak Sobol, tak Stoch. Ale to, že neletí Deli, je fakt rána pro naši obranu :-(

        • Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

          sasky     před 7 lety 14.08.2017 11:26 |  
          2 0

          Tak trenéři se teprv prý rozhodnou, koho dopíšou. Proto letí oba. A ten Deli, to je fakt naprd no :( Co se dá dělat, naše hra nemůže stát a padat s jedním hráčem #spolujsmesilnejsi.

  3. Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

    Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 14.08.2017 09:06 |  
    3 0

    Hlavně velký pozor na teplo a vlhkost, zřejmě tam bude atypické počasí, kdy se může hůře dýchat, nevím, ale pár týmů tam na to vyhořelo....
    Nejlepší by byl moment překvapení a hrát aktivně dopředu, déééjte jim góól!

    • Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

      smely (přítel SN)     před 7 lety 14.08.2017 12:13 |  
      8 0

      no a pak by mohlo este pristi stredu u nas snezit, toa bysme jim to vratili :-)

  4. Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

    Oberyn_7     před 7 lety 14.08.2017 09:11 |  
    6 0

    Naprosto skvělý článek a musím autorovi poděkovat. Vždy si rád přečtu něco o soupeři do detailu.

  5. Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

    bububu (přítel SN)     před 7 lety 14.08.2017 10:08 |  
    0 0

    Očekávám nesmírně těžké utkání, které bude o maximálně poctivé práci dozadu a důsledném plnění taktických pokynů. Nastoupil bych v defenzivně laděné sestavě s cílem hrát primárně na brejky, z těch může být APOEL zranitelný. Největší chybou by podle mého názoru bylo pokoušet se hrát stejně jako proti Baníku nebo Jihlavě, to by se mohlo hrubě nevyplatit.

    Otazníky jsou rovněž nad sestavou; zda bude k dispozici Deli, zda bude dopsán na soupisku Sobol nebo Stoch, koho postavit na kraj zálohy atd. Nechám se překvapit, JŠVCD určitě něco vymyslí. Zítra to ale bude primárně o morálce a trpělivosti.

    • Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

      VanDel     před 7 lety 14.08.2017 10:19 |  
      7 3

      Zcela bez debat by měl být na tohle play-off dopsán Sobol. Zaprvé Stoch je tu pár dní a bota nás tlačí hlavně vzadu na beku, takže jednoznačná volba.

      • Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

        iwanowicz     před 7 lety 14.08.2017 10:53 |  
        0 0

        Pri pripadnem postupu pujde dopsat na soupisku i Stoch, nebo uz nepujde na pohary dopsat nikdo dalsi? Jak to je?

        • Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

          smely (přítel SN)     před 7 lety 14.08.2017 10:56 |  
          4 0

          na jakoukoliv skupinu ( EL vs CHL) se bude delat zcela nova soupiska...

          • Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

            iwanowicz     před 7 lety 14.08.2017 11:40 |  
            0 0

            Díky.

      • Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

        bububu (přítel SN)     před 7 lety 14.08.2017 11:14 |  
        1 0

        Souhlasím. Jestli má hrát Danny na kraji, pak je Sobol nutnost.

  6. Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

    Ondráš     před 7 lety 14.08.2017 10:40 |  
    0 5

    Tak hlavně udělat nějaký "hratelný" výsledek do odvety..snad to nebude nějaká rychta, ty naše pomalé kraje mě trochu znervózňují i v lize, natož v play off LM..

    • Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

      Michal86     před 7 lety 14.08.2017 11:09 |  
      7 0

      Zkusme tě našim borcům víc věřit! Ta věta by byla lepší: Doufám, že vyhrajeme a třeba jim dáme nějakou rychtu :)))

  7. Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

    Jachym     před 7 lety 14.08.2017 10:41 |  
    1 0

    Bohužel necestuje Deli, komplikace v nejméně vhodnou dobu. Ale i tak věřím, že si v obraně poradíme. Bude se k Jugasovi muset posunout buď Frydrych nebo Ngadeu.

    • Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

      Fačín     před 7 lety 14.08.2017 10:47 |  
      2 3

      No tak bez Deliho to budou ještě větší nervy... Uff, to se rosím už teď.

      • Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

        smely (přítel SN)     před 7 lety 14.08.2017 10:57 |  
        10 0

        nac stahovat kalhoty , kdyz brok je jeste daleko... :-) #todame !

        • Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

          Jachym     před 7 lety 14.08.2017 11:54 |  
          6 0

          Brok je u vrat za pět vteřin, a ty? :-)

          • Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

            smely (přítel SN)     před 7 lety 14.08.2017 11:58 |  
            2 0

            klasika , rohypnol do burta a de se na vec....

        • Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

          Fačín     před 7 lety 14.08.2017 14:16 |  
          1 2

          Neboj, nic nestahuju. Nervy mám před každým zápasem Slavie. Už takhle by byly zítra větší, no a bez Simona budou úplně největší. Můj nejoblíbenější hráč za dlouhou dobu. Vždycky mě uklidní, když ho vidím v základu a vím, že soupeřovi útočníci z něj mají už dopředu mindrák..

          Ale jinak věřím, že máme kvalitnější tým než APOEL a postup dáme, zítra by byla ideální výhra bez obdrženého gólu. Takže třeba 0:2.

    • Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

      Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 14.08.2017 10:56 |  
      1 2

      Tak z toho jsem měl obavu! Bude muset Ngadeu na stopera a Souček jako předstoper...

      • Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

        Chali     před 7 lety 14.08.2017 13:49 |  
        1 1

        Předstoper? :D

        • Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

          Fačín     před 7 lety 14.08.2017 14:18 |  
          1 3

          Jistě, defenzivní záložník, v dřívější mluvě předstoper. Myslím, že to je přesná definice postu, který u nás Ngadeu hraje.

          • Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

            padre     před 7 lety 14.08.2017 14:48 |  
            5 0

            Předstoper sice fungoval ve 4-obráncovém systému, ale tehdy, pokud hrají stopeři ZA SEBOU. Mělo to logiku v systému 4-3-3, kdy beci hráli na křídla a předstoper na centrforwarda, a za nimi pak stoper - zametač.
            V této době (a v systému Slavie) hrají stopeři VEDLE sebe. Takže jsou na place dva, a žádný z nich předstoper.

          • Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

            DF007     před 7 lety 14.08.2017 20:12 |  
            4 0

            Predstoper nebyl defenzivní záložník. Musím to vědět. Dokud jsem hrál fotbal, byl to můj post. Byl to obránce, který zpravidla osobně hlídal útočníka soupeře.

          • Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

            Chali     před 7 lety 20.08.2017 16:50 |  
            0 0

            Ostatní to snad vysvětlili jasně. Nechci se někomu vysmívat, že tu terminologii nezná, jen by podle té logiky šlo Škoďákovi říkat třeba předpředpředstoper :D Na předstopery se hraje snad už jen v tom pověstném pralese.

  8. Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

    iwanowicz     před 7 lety 14.08.2017 10:45 |  
    0 1

    Takze Deli neodletel, jsem zvedavy, jak to trener postavi, Tipuju Frydrycha na stoperu a Stocha dopsaneho na soupisku..

    • Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

      smely (přítel SN)     před 7 lety 14.08.2017 10:55 |  
      9 0

      je to ztrata, no..... tipuju MNN na stoperu, pred nim Suk a dopsanyho Sobola ....

      • Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

        red_dwarf19     před 7 lety 14.08.2017 11:04 |  
        1 2

        Taky mi přijde logičtější dopsat Sobola, když máme Simona doma a Bořila co taky odstoupil kvůli zranění (teda aspoň myslím, páč hrál dobře a okopávali ho tam strašně..). Sice asi odjel ale bůh ví jak na tom je.... MNN bych dal dozadu na stopera (možná k Bílkovi??) a dal šanci Sukovi. Stoch by by si asi měl počkat. Ikdyž do odvety by se možná hodil... No nic. Snad se JŠ rozhodne dobře a projdeme do LM!

        SKS jedeeeem!

        • Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

          fredydj (přítel SN)     před 7 lety 14.08.2017 11:07 |  
          1 0

          Bořil kuli zranění nestřídal, měl by být v pohodě

          • Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

            red_dwarf19     před 7 lety 14.08.2017 13:07 |  
            0 1

            Díky všem :-)

            Bylo by to nemilé oslabení... S tím Bílkem je to škoda. Moc variant do středu obrany už pak nezbývá... A to prej máme moc širokej kádr. Bohužel jen ale co se záložníků týká...

        • Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

          Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 14.08.2017 11:07 |  
          0 0

          Šilhavý říkal, že střídání Bořila nebylo z důvodu zranění, ale vytíženosti, protože pouze on a Frydrych odehráli z pole všechny utkání a tak každý dostal 45 minut.

        • Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

          smely (přítel SN)     před 7 lety 14.08.2017 11:08 |  
          1 0

          Bora bude asi v poho, to polocasovy stridani prej bylo domluveny, aby hrali vsichni krajni a Sobol moh hrat celej zapas...Bilek sice odcestoval, ale neni pripravenej nastoupit...

        • Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

          Jachym     před 7 lety 14.08.2017 11:11 |  
          0 0

          Bílek rovněž nebude k dispozici, i když cestuje s týmem jako morální podpora jak píšou na oficiálních stránkách klubu.

    • Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

      donford     před 7 lety 14.08.2017 11:04 |  
      3 3

      Byl bych pro dopsání Stocha, protože bez Deliho by mohl Sobol i nesehraností trochu zmatkovat. Rozhodně ho střední obránce (Jugas? + MNN?) tolik nepodpoří, jako by to udělal suverénní Deli. Budou mít střeďáci dost do činění sami se sebou. Čili kraje asi zase Frýďa, Bořil. Zní to možná troufale a naivně, ale dost bych vsadil na útok. Tedy snažit se je trochu vzadu přišpendlit silným středem naší zálohy (Hušby, Rotaň) a rvát to na brejky po křídlech. (Stoch, Danny) Jako DZ pak Suk. Ale nevím, od compu se to sladce a optimisticky píše. Co očekávané vedro? a co publikum? Každopádně Deli - to je pro nás rána.

      • Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

        Robinator     před 7 lety 14.08.2017 11:14 |  
        5 4

        Jako trio Jugas, Frydrych + Bořil..to je hodně o hubu,..to bude možná průchoďák jako prase..Deli to tam drží pohromadě, bez něho bude Jugas ještě o něco horší..

        • Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

          bongor     před 7 lety 14.08.2017 13:54 |  
          1 0

          To chce Míšu místo Simona.Moje sestava Laštůvka-Bořil-Jugas/Frydrych/-Míša-Švento,Suk,Stoch-Hušby-Rotaň-Danny,Superb

      • Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

        Robinator     před 7 lety 14.08.2017 11:16 |  
        2 2

        jinak rvát to na brejky s Dannym to nejde..ten by měl hrát ze středu hřiště a na krajích MvB a Stoch..to jsou hraci na hrani po lajně..

  9. Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

    Fulham     před 7 lety 14.08.2017 11:04 |  
    0 0

    Do hajzlu fakt....no MNN vzad a Tomáš oléééééé!!!

  10. Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

    jarmik     před 7 lety 14.08.2017 11:17 |  
    4 1

    Tak za této situace se už asi přikláním k dopsání Sobola, aby ta obrana byla aspoň nebezpečnější.
    A možná bych i zkusil Bořil, Frydrych, MNN, Sobol. Uvidíme, co zkusí JŠ, každopádně asi Suk bude, doufejme, vládnout středu.

    • Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

      Faris (přítel SN)     před 7 lety 14.08.2017 11:24 |  
      6 1

      Mně taky přijde logičtější dopsat Sobola. Frydrycha bych na stopera nedal, neměli bychom na střídačce alternaci za Bořila. Po přečtení skvělého rozboru na Eurofotbalu mě napadlo, že toto je ideální zápas pro Jardu Zmrhala. Mají problém při zachycení rychlých protiútoků a to je největší zbraň Zmrhala.
      Laštůvka-Sobol-Ngadeu-Jugas-Bořil-Zmrhal-Rotaň-Souček-Hušbauer-Danny-Škoda

      • Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

        Fulham     před 7 lety 14.08.2017 11:29 |  
        1 1

        Jestli půjde napravo Frýďa, tak ne Micka... takže dopsat Mira. Edu potom s klíďo s Mickem a Jardou na kraji. To by mohlo být docela zajímavý:-)))) kdo brání nevěří gólmanovi:-))

      • Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

        Jachym     před 7 lety 14.08.2017 11:31 |  
        2 0

        Podle zde zachycených náznaků to vypadá spíše na zařazení Stocha než Sobola. Jinak pokud má hrát Jarda Zmrhal, tak opravdu jedině vlevo, na druhé straně je sotva poloviční.

    • Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

      Robinator     před 7 lety 14.08.2017 11:30 |  
      5 1

      úplně nová stoperská dvojice..no nevim nevim, nerikam, ze by to muselo byt za kazdou cenu spatny,..ale mam z toho strach

  11. Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

    Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 14.08.2017 11:30 |  
    4 2

    Tak Deli to je velký průšvih. Navíc pokud by se ukázalo, že jde o vážnější zranění... Raději ani nedomýšlet. To je fakt pech. Bohužel bez Deliho bude defenzíva hodně oslabená. Proto bych se nebál v Nikósii zkusit taktiku, že nejlepší obrana je útok a vyhrát tam 5:4.

    • Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

      bububu (přítel SN)     před 7 lety 14.08.2017 11:33 |  
      3 1

      S naší dosavadní produktivitou by to bylo to nejhorší co bychom mohli udělat. Místo 5:4 by to po prvním zápase mohlo snadno být třeba 3:0 a v odvetě by už nebylo o co hrát.

      Jsem přesvědčený, že JŠ bude rozumnější!

      • Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

        Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 14.08.2017 11:44 |  
        2 0

        Tak já to samozřejmě myslel v nadsázce... Ale totální beton bych taky nehrál a nebál bych se i útočit.

  12. Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

    bububu (přítel SN)     před 7 lety 14.08.2017 11:31 |  
    5 4

    Jinak se vůbec nebojím, že by to MNN vzadu nezvládl. Spíše se bojím Jugase, který je dost nejistý, že vypadnutí parťáka z obrany, kdy spolu zatím odehráli všechny zápasy, se na něm negativně podepíše. Jsem na Míšu na stoperu zvědavý a trošku bych si přál, aby tam už zůstal, a to i po návratu Deliho z marodky.

  13. Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

    petrjir     před 7 lety 14.08.2017 11:33 |  
    0 0

    Chtěl bych Vás poprosit či se zeptat, zda v případě, že by někdo nevyužil 2 vstupenky k permanentce (více lidí), nebyla možnost jejich odkupu. Chtěl bych jet na APOEL na domácí odvetu v 5 lidech (z toho 1 dětská) a nejsem si úplně jist, že ve volném prodeji budou k dispozici. Předem moc děkuji.

    • Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

      Radovan62 (přítel SN)     před 7 lety 14.08.2017 12:21 |  
      2 0

      zavolej 606 611932

  14. Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

    Pinturichio     před 7 lety 14.08.2017 11:41 |  
    1 1

    s Delim to je nemila komplikace, nejlogictejsi slozeni obrany se mi jevi - Frydrych - MNN, Jugas - Boril, a to predevsim s ohledem na sehranost. Byl by risk dat dva nove hrace do obrany (MNN+Sobol), proto verim, ze JŠVCD :))

  15. Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

    Robinator     před 7 lety 14.08.2017 11:42 |  
    0 0

    chci si koupit lístky na Apoel a nejde mi tam zadat číslo permice, jen ověřovací údaj..nevíte co s tím, stalo se Vám to taky?díky

    • Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

      Jachym     před 7 lety 14.08.2017 11:45 |  
      0 0

      Ta vkládáná čísla se tam z nějakého hloupého důvodu nezobrazují, je tam pořád bílo. Ale po potvrzení (odkliknutí) by tě to mělo normálně pustit dál.

    • Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

      Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 14.08.2017 11:46 |  
      0 0

      To mi dělalo, když jsem to zkoušel přes mobil. Normálně přes PC to už šlo. P.S. Navíc počítat s tím, že text se neukazuje, ale brát to jako že jste to tam napsal a dát OK.

    • Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

      Steve (přítel SN)     před 7 lety 14.08.2017 11:51 |  
      1 0

      mě to dělalo taky, nakonec stačilo změnit prohlížeč. Parádní systém

      • Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

        Robinator     před 7 lety 14.08.2017 12:01 |  
        0 0

        ok díky díky :)

  16. Souček

    Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 14.08.2017 11:53 |  
    15 0

    Jinak líbí se mi Souček na ofiko stránkách. Prý "přál bych si odjet s výhrou 2:0". No není skromný. :-) Mě by stačilo (a tipuji), že vyhrajeme 2:1.

    • Re: Souček

      Michal86     před 7 lety 14.08.2017 11:59 |  
      2 0

      Víc sebevědomí není nikdy na škodu :) Souhlasím s tebou 2:1 pro nás.

      • Re: Souček

        Ondráš     před 7 lety 14.08.2017 13:30 |  
        2 1

        no hoši..nevím:)

      • Re: Souček

        Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 14.08.2017 21:30 |  
        2 1

        Pánové, je vidět, že jste nikdy v tak divokém prostředí na fotbale nebyli. Je to obrovský tlak, kterému může podlehnout sudí, můžeme klidně chytnout redku a celkem reálně je první pád v našem vápně penalta a to už ani nemluvím o kvalitě soupeře. A to podotýkám, že jsem životní optimista, ale i realista se životními zkušenostmi a nebudu si lhát do kapsy. Může to dopadnout jakkoli, hlavní je uhrát takový výsledek, aby bylo v Praze o co hrát.

        • Re: Souček

          Michal86     před 7 lety 15.08.2017 08:49 |  
          3 1

          Stát se může samozřejmě cokoliv, to můžeme spekulovat donekonečna, ale to není důvod se obávat hned toho nejhoršího ne? Je to taková řekl bych česká povaha. Obecně před soubojem se silnějším soupeřem už v hlavě prohráváme, ...hlavně neudělat ostudu. S tím se pak těžko vyhrává nebo uhraje dobrý výsledek. Je to jenom můj názor, je jasné, že pohledů na věc je víc, ale tak to cítím já.

    • Re: Souček

      bongor     před 7 lety 15.08.2017 11:20 |  
      0 0

      tak si zase připrav hůlku Merline,bude to potřeba.

      • Re: Souček

        Alcapone     před 7 lety 15.08.2017 13:05 |  
        0 0

        Moc kouzel potřeba nebude jedem si tam pro výhru 3:1 ☺

  17. Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

    Maty22     před 7 lety 14.08.2017 12:34 |  
    8 0

    Míša není bohužel na stoperu tolik elastickej jako Simon, kterej dokáže i v nouzi na poslední chvíli zasáhnout, ale i tak to takovej borec musí zvládnout.
    Jinak Suk v základu podle mě neni vůbec problém. To je ta krása zdvojenejch postů.

  18. ..

    Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 14.08.2017 12:48 |  
    15 1

    Jak jsou na tom Flo a Švento?
    Co zkusit při této konstalaci
    Laštůvka - Bořil(Frydrych), Jugas, Ngadeu, Švento - Souček - Danny, Hušbauer, Rotaň, Stoch - Škoda

    • Re: ..

      Fulham     před 7 lety 14.08.2017 12:58 |  
      7 0

      Tvá odvaha sem tohle napsat jest obdivuhodna !! Za sebe 10 a více palců..:-) já bych se toho vůbec nebál...

      • Re: ..

        Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 14.08.2017 13:04 |  
        8 0

        Když se nebojíme my, tak se nemusí bát ani hráči, jdeme na ně a jedeme tam vyhrát!

        • Re: ..

          Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 14.08.2017 13:29 |  
          2 0

          Pokud by začal být Danny unaven, dal bych místo něj v 70 min. Van Burena a mohli bychom mít spolu se Stochem rychlé a důrazné kraje, pokud napravo bude unaven defenzivnější Bořil, mohl by jej vystřídat Frydrych, který dokáže i zaútočit a být nebezpečný ve vápně a otázka levého kraje, jestli se Duško podělí s Flo nebo to zvládne celý...
          Hlavně bojovat, hrát čistě, ale důrazně, kolmice, náběhy, zasypávat je centry do vápna a střelbou z dálky a střední vzdálenosti, třeba se něco ujme!

          Pokud to bude držet silná záloha, obrana bude mít čas a odpočine si, hlavně nic nevymýšlet vzadu, bez Deliho žádné parády, vše na jistotu na volné hráče a pokud to nepůjde, tak nekompromisně co nejdál od brány!

          • Re: ..

            mudrc     před 7 lety 14.08.2017 14:26 |  
            0 1

            To je taktika jak "trefovat zarizeni".

            • Re: ..

              Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 14.08.2017 16:24 |  
              0 0

              Přesně tak, to by bylo ideální a od zařízení rovnou do sítě:)

    • Re: ..

      dupy77     před 7 lety 14.08.2017 17:53 |  
      0 0

      Takovou sestavu si také přeji

  19. Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

    o-cab     před 7 lety 14.08.2017 12:50 |  
    15 3

    Deli je pruser. Nevim jak chteji Frydrych a Jugasem stihat Spanely a Brazilce kdyz casto nestihaji ani ceskou ligu. Z tohoto titulu mi prijde jako rozumnejsi dopsat Sobola a mit tak daleko silnejsi kraje obrany nez s Frydrychem napravo a Borilem pres nohu.

    Jedine pozitivum na tomto vidim takove, ze MNN se osvedci na stoperu, technicky Soucek na DM a az se vrati Deli tak uz nebudeme muset koukat na experimenty s Jugasem protoze to JS ustali na africke stoperske dvojici, ktera bude nejsilnejsi v lize.

    Doplneni soupisky je kazdopadne dilema, ktere trenerum nepreju.

  20. sestava

    Robinator     před 7 lety 14.08.2017 13:05 |  
    0 7

    Laštůvka - Sobol, Jugas, Ngadeu, Bořil- Souček - MvB, Hušbauer, Danny, Stoch - Škoda
    Takhle bych to viděl

    • Re: sestava

      Robinator     před 7 lety 14.08.2017 13:06 |  
      7 2

      jenže to je blbost :D takže Stocha bych nedopisoval

  21. Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

    Oberyn_7     před 7 lety 14.08.2017 13:54 |  
    7 2

    Stoch či Sobol? Volba je těžká, ale i přes veškeré klady, které nám Eda ukázal jsem pro Míru.

    Proč Stoch? Pravděpodobně jsem naivní, ale já stále věřím Dušanovi i Perovi na kraji levé obrany. Oba mají spoustu zkušeností s poháry a právě pro taková utkání jsme je kupovali.

    Dále hrajeme 2 utkání a jelikož sice máme na soupisce x křídel, ale kolik z nich má doopravdy formu kromě Dannyho a MvB? ( oba nevydrží celý zápas v tempu, bohužel) Doma budeme muset více útočit a hráč jako Stoch se nám bude náramně hodit.

    Článek z Eurofotbalu je krásně napsaný a vystihuje sílu soupeře, která je značná. I tak věřím, že nejlepší obrana je útok tudíž moje sestava:

    Laštůvka - Bořil, Jugas, Ngadeu, Švento/Flo - Souček, Rotaň - Stoch/MvB, Hušbauer, Danny - Škoda.

    Věřím, že branka se vstřelí a neprohraje se. Budu spokojený s výsledkem třeba 1:1.

    • Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

      Virgil1956     před 7 lety 14.08.2017 14:44 |  
      1 0

      Přiznám se, že jsem se přikláněl spíš k dopsání Sobola, ale tvoje argumenty jsou velmi přesvědčivé. A mít Stocha v akci při domácí odvetě by bylo jistě super. Tedy pokud bude o co hrát :)

  22. Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

    Obr     před 7 lety 14.08.2017 14:52 |  
    3 4

    Ja sem pro, dopsat Sobola. Vypada vyborne a zvlada i podporit utok. At se Mira nezlobi, ale spis nez vepredu, nas tlaci bota vzadu.

    • Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

      Jachym     před 7 lety 14.08.2017 15:18 |  
      2 0

      To je opravdu sporné, kde to (zatím) víc drhne. Faktem totiž je, že jsme z pěti soutěžních zápasů inkasovali jen v jediném a naopak až v tom posledním jsme dali gól ze hry:-) Nyní bych asi ale také dopsal Sobola, neboť s týmem je přece jen o pár dnů déle a hlavně už má ve Slavii odehrán soutěžní zápas. Aktuální forma Stocha je velkou neznámou.

      • Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

        o-cab     před 7 lety 14.08.2017 15:25 |  
        2 0

        Formy Stocha bych se nebal - mel nastoupit do vikendoveho zapasu Fenerbahce. U nej pujde spis o sehrani se s tymem a (zrejme) si zvykani na to, ze bude muset aspon polovinu casu hrat zprava.

          • Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

            o-cab     před 7 lety 14.08.2017 16:24 |  
            0 0

            to je pravda - ja vychazim z toho, co rikali na tiskovce u jeho prichodu, tzn ze prestup nebyl jednoduchy mimojine proto, ze Fenerbahce s nim pocitalo na hristi den pote. ale buh vi, zda to je pravda ci vyjednavaci pozice:)

      • Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

        Obr     před 7 lety 14.08.2017 23:30 |  
        0 0

        Beru to tak, ze tech top alternativ mame na beky min, nez na kraje zalohy. V podstate mame jenom 2 s privrenim oka 3 - Sobol, Boril, mozna Svento. Kdezto na krajni halvy jsou tam Danny, Syky, MvB....plus Svento, Mingy a Zmrhal s velkym otaznikem, jak se zrovna vyspi.

  23. Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

    slamacek (přítel SN)     před 7 lety 14.08.2017 15:42 |  
    2 1

    vzhledem k tomu ze jsem Stocha nevidel hrat, nevim jak na tom je, je pro mne nemozne se priklonit objektivne k jednomu ci druhemu. tedy budu vychazet z osobnich dojmu.
    Sobol - super levy bek, s jihlavou vsak neprovereny. nicmene souhra s Rotanem a jeden zapas odehrany. podpora utoku a kryti zada danymu.
    Stoch - ma byt rychly kridelni hrac. a co si budeme nalhavat, hra po kridlech neni takova jaka by mela byt. az moc se tlacime stredem a tedy drave kridlo by se hodilo. Tu ulohu vsak muze plnit Sykora na poslednich tricet minut do unavene obrany.

    otazkou bude co bude s Delim. podle mne bude zaloha Rotan, husbauer, Soucek. na jednom kraji MvB a na druhem Dany. pro stridani bude mit dva ostre kraje. Sykora a Zmrhal. Stoch by v tu chvili byl jaksi navic.

    na stoper pujde Misa a Jugas a Boril. je tu pak Frydrych a Flo. Flo muze mit vetsi problem s aklimatizaci nez ostatni.

    ja bych zapsal Sobola. Stoch by musel pockat. ale treba na trennku predvadi takove veci, ze je vyreseno

    • Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

      Pinturichio     před 7 lety 14.08.2017 16:30 |  
      3 0

      nejsem si tak jisty, ze JŠ da do tohoto utkani MvB od zacatku. Potrebujes tam hrace, co bude jednak jezdit nahoru a dolu, bude muset neco odbranit a zaroven byt i brejkovy hrac, navic fyzicka bude v tom vedru hrat velkou roli. Suma sumarum to na MvB v zakladu moc nevidim.

  24. Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

    Burkinabobo     před 7 lety 14.08.2017 15:44 |  
    1 2

    Při zranění Simona Deliho bych místo něho poslal Frydrycha. Na pravého beka bych dal Bořila a na levého Dušana Šventa. On si tu šanci zaslouží, protože v Borisově nám ukázal, že umí hrát mezinárodní poháry. Z dvojice Štoch- Sobol bych si vybral právě Štocha. On je ten rozdílový hráč který nám podle mého chybí. Snad dáme APOELu alespon gol.

    • Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

      fredydj (přítel SN)     před 7 lety 14.08.2017 16:00 |  
      2 0

      Opravdu Štoch?

      • Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

        Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 14.08.2017 16:34 |  
        1 0

        Štoch je Stoch - s tím háčkem, jestli bude dopsán na soupisku... :-))

        • Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

          Jachym     před 7 lety 14.08.2017 16:36 |  
          1 0

          Každopádně, pro jeho dřívější či pozdější dopsání na soupisku není žádný háček...:-)

  25. Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

    Balvan86     před 7 lety 14.08.2017 17:31 |  
    3 0

    Tak s ohledem na absenci Deliho mám vážně strach. Už asi dva roky nemáme ve zvyku hrát bez něj v důležitých zápasech. A těžko říct, jak to postavit, aby to vzadu nehořelo. Nabízí se vícero variant:
    Laštůvka - Bořil, Jugas, MNN, Sobol (Švento) - Souček - MvB, Hušbauer, Rotaň, Danny - Škoda
    takhle by se mi to asi líbilo nejvíc. Nicméně hrajou tam další karty v tom, jestli zapsat Sobola nebo Stocha?
    Takže když Stocha, tak asi takhle?
    Laštůvka - Frydrych, Jugas, MNN, Bořil - Souček - Danny, Hušbauer, Rotaň, Stoch - Škoda
    No a třetí varianta v obraně je, že stopeři budou mezi sebou mluvit česky, což není k zahození s ohledem na organizaci obrany:
    Laštůvka - Bořil, Frydrych, Jugas, Sobol (Švento) - MNN - MvB (Stoch), Hušbauer, Rotaň, Danny - Škoda
    A teď babo raď! Mám z toho trochu obavy, aby to fungovalo. Co si o tom myslíte vy, jak to postavit?

    • Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

      Obr     před 7 lety 14.08.2017 23:21 |  
      0 1

      Ja bych to poresil takhle: Boril, Jugas, MNN, Sobol-MVB (Mingy), Danny, Soucek, Husby, Syky- Skoda

      • Re: Kdo v Lize mistrů číhá na Slavii? APOEL se představuje

        Balvan86     před 7 lety 15.08.2017 08:32 |  
        0 0

        Sobol nebude...je napsanej Stoch.