Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

Slavii se v Bělorusku herně nedařilo, ale to je v porovnání s výsledkem podružné. Sešívaní si do Borisovu přijeli pro postup, a ten mají!

Hodnocení samotné hry ze strany Slavie ve včerejším zápase bude samozřejmě negativní. Ale ještě předtím bych chtěl podotknout, že mnohem důležitější je postup. Před sezonou bylo velkým přáním dostat se zpět do skupiny evropských pohárů. Slavia to zvládla a navzdory včerejšímu výkonu bychom neměli zapomínat, že jsme dosáhli velkého úspěchu! Trochu nám samozřejmě pomohl i los, protože v osudí byli i papírově silnější soupeři. I tak bych ale BATE nepodceňoval. Je to zkušený tým, který má za sebou několik skvělých pohárových výsledků z posledních let. Je sice poněkud na ústupu ze slávy, i tak ale nejde o žádné nazdárky, což se včera potvrdilo. Takže v prvé řadě, važme si postupu!

A teď už ke včerejší "vítězné prohře". Zápas se nám moc nepovedl, osobně si myslím, že velkou roli hrály brzy inkasované branky na začátku poločasů. Takové momenty působí jako knockout na už dost vyšponovanou psychiku hráčů. Samozřejmě si každý fanouške přeje, aby se mančaft nesložil po jedné nebo dvou ranách, ale ne vždy to tak v praxi je. Naši hráči se včera z rychlých úderů dokázali vzchopit tak napůl. První půli odehráli ještě slušně a po skvělém centru Dannyho a ještě lepší hlavičce Škody se zdálo, že definitivně získali půdu pod nohama a že zápas v klidu dovedou do postupového konce. Bohužel brzký gól po návratu ze šaten srazil naše hráče znovu, Bělorusové vycítili šanci a na naší straně zavládla panika. V podstatě celý druhý poločas byl z naší strany velice špatný. Nedá se sice říci, že by BATE mělo drtivý tlak, ale o ten se připravovalo spíše vlastními nepřesnostmi než naším přičiněním. Opravdu hektický byl až závěr, kdy jsme posledních pět minut zůstali na své půlce a jen odkopávali balony. Při závěrečné střele Ivaniče při nás naštěstí stáli všichni svatí a zápas tak navzdory prohře dopadl dobře. Je však třeba podotknout, že postup nebyl jen dílem štěstěny a náhody. Myslím si, že v součtu obou zápasů byla Slavia o něco lepší a postup si zasloužila. Přeci jenom Borisov včera neměl zdaleka takovou převahu ani tolik šancí jako my v prvním zápase.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Jan Laštůvka - 3 - Proti Teplicím se mu dařilo, včerejší důležitější zápas ale začal velkým kiksem. Mizerně vyběhl a soupeři tak situaci velice ulehčil. Kdyby zůstal v brance, tak věřím, že Deli by se dostal do souboje a útočník by měl situaci ztíženou tak, že by měl Laštůvka větší šanci zasáhnout. Na začátku druhé půle si připsal dobrý zákrok, bohužel to nestačilo a z následné střely inkasoval. S tím ale už nemohl nic dělat.

Michal Frydrych - 3 - Vůbec se mu nedařilo. Už proti Teplicím mi připadal unavený, tentokrát nestíhal od začátku zápasu. Měl obrovské problémy s bráněním jeden na jednoho, hráči Borisova ho několikrát velice lacině obešli. Nebyl jistý ani v poziční hře. Několikrát sice zasáhl a míč odhlavičkoval, ale k vidění bylo i mnoho momentů, kdy nebyl na svém místě a dal soupeři až příliš mnoho prostoru.

Jakub Jugas - 2 - Tragický výkon, Jugas zápas psychicky vůbec nezvládl. Dvojka je ještě hodně benevolentní a rozhodl jsem se pro ni vzhledem k výsledkovému zvládnutí zápasu a postupu. Jugas nesmyslně vystoupil už při prvním gólu a pak chyběl vzadu. Zrovna v tomto momentě bylo jasně vidět, že méně je někdy více. Druhý gól pak zavinil hlavně on, když pořádně netrefil míč na malém vápně a jen namazal soupeři. Během zápasu udělal ještě dvě výraznější chyby, když jednou dezorientovaně sám upadl, aniž by byl v souboji s protihráčem. Vyhrál alespoň pár hlaviček a odklidil nějaké míče.

Simon Deli - 4 - I na něm byla znát nejistota z výsledku a nevedl si tak suverénně jako obvykle. Nachomýtl se k první brance, s obtížemi odklidil míč ve druhé půli po Jugasově chybě. Snažil se o rozehrávku na delší vzdálenost, ta se mu ale nevedla. Určitě umí zahrát lépe, na rozdíl od Frydrycha a Jugase se ale nedá říci, že by propadl.

Jan Bořil - 5 - Z naší obrany určitě nejlepší hráč. Celkově byla naše defenziva pod tlakem, on ale výraznější problémy neměl a souboje dokázal zvládat. Občas se snažil podpořit útok, ale vzhledem ke hře celého týmu se dopředu moc nedostal.

Mick van Buren - 4 - Jeho výkon se mi nelíbil. Začátek ještě neměl špatný, postupem času se ale více a více stahoval do středu hřiště, takže chyběl na křídle. Těžko říct, jestli je to trenérem určená taktická varianta, protože jsem si toho u něj i například u Mingazova (u Dannyho je to logické) všiml i v minulých zápasech. Podle mě je to každopádně chyba. Ve středu hřiště je pak moc hráčů a křídla chybí. Navíc určitě neměl určené, aby ztrácel jeden míč za druhým.

Michael Ngadeu Ngadjui - 5 - Jeden z mála našich hráčů, jehož výkon snesl přísnější měřítko. Nebýt jeho, tak by byl tlak soupeře ještě mnohem větší. Zastavil mnoho akcí soupeře, navíc se i snažil o podržení míče, což se mu celkem dařilo. Takže za mě odvedl své a potvrdil, že patří mezi naše důležité hráče. Lepší pětka.

Josef Hušbauer - 4 - Líbil se mi o něco více než Rotaň, i tak to ale bylo od Hušbauera málo. Průniky se mu spíše nedařily, alespoň několikrát vybojoval faul. Na druhou stranu se kácel k zemi někdy až příliš ochotně a rozhodčí záhy přestal pískat tyto zákroky na jeho osobu.

Ruslan Rotaň - 4 - Nedá se říci, že by propadl, ale od hráče jeho pověsti čeká člověk více. Většina jeho přihrávek je na jistotu, což ofenzivě nepomáhá. Navíc se nám tentokrát ani nedařilo držet míč, k čemuž by měl Rotaň přispět. Propadák to není, rozdílového hráče v něm ale v současnosti vidět nelze.

Danny - 5 - Přišel jako největší hvězda a zatím je očividné, že není v ideální formě a dosud si zvyká na souhru s týmem. I tak u něj ale vidím o dost větší potenciál než u Rotaně (či Altintopa, ale u toho potenciál těžko soudit, dokud nebude fyzicky připraven). Snaží se a volí zajímavá a nealibistická řešení situací, bohužel se mu ne úplně daří a je očividné, že dosud vázne spolupráce se spoluhráči. Ale záblesky geniality má už teď. V 10. minutě krásně střílel, výborným centrem nahrál na Škodův postupový gól.

Milan Škoda - 6 - Z jeho strany podobný zápas jako doma. Rval se a bojoval, i když herní přínos jistě může mít ještě vyšší a stopeři ho dokázali celkem dobře hlídat. Stačil ale jeden moment nepozornosti a Škoda se skvěle uvolnil při rohu a parádní hlavičkou rozhodl celé dvojutkání! Od toho na hřišti je, takže ačkoliv byl herně průměrný, jeho výkon je třeba hodnotit kladně.

Jaromír Zmrhal - 4 - Nemyslím si, že by bylo vyloženě chybou stáhnout van Burena, který hrál hůře a hůře. Od Zmrhala jsem čekal, že oživí naši hru na křídle, bohužel ale podal nevýrazný výkon. Ale neměl to lehké, když zbytek týmu hrál podobně špatně.

Dušan Švento - 5 - Tohle střídání se naopak docela povedlo. Nedá se říct, že by Švento zazářil, ale v nejtěžších momentech, když hrála Slavia vyloženě špatně, alespoň ukázal zkušenosti a dokázal podržet míč. Navíc vybojoval zajímavou standardní situaci, po níž mohl rozhodnout Jugas. Vypadá to, že je Dušan připraven a že je konečně zpět. Jsem za to rád. Lepší pětka.

Tomáš Souček není hodnocen, protože hrál příliš krátce.

3. předkolo - Středa 02. 08. 2017 19:00

Liga mistrů, 2017/2018
2 - 1
1 - 1
FK BATE Borisov
FK BATE Borisov

5. Signěvič
46. Stasevič

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

44. Milan Škoda

Komentáře (130)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

    Gino     před 7 lety 03.08.2017 10:37 |  
    2 7

    Jugas za 1, ale chápu, že jedničku bys mu dal jen kdyby si dal vlastní gól po němž bychom vypadli :-)
    Osobně přidávání, nebo ubírání bodu podle výsledku nemám rád, protože hodnotí se výkon jednotlivce.
    Adorace postupu na začátku článku je také až přílišná. Tady přece není nikdo, kdo by si postupu nevážil a nebyl za něj šťastný.

    • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

      Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 03.08.2017 11:08 |  
      21 1

      Dobré dopoledne přeji Vám všem.
      Nejprve si dovolím říci, že jsem při druhém gólu Bate skoro nedoufal a myslel jsem si, že je to v pytli. Není a postupujeme. A to je moc dobře.
      Naši hráči se nám psychicky uplně rozsypali ve hře. Projevilo se to nejméně na polovině mužstva a to je moc. Tady je ještě spoustu práce, musíme si věřit, že ten fotbal snad umíme hrát!! Nemůžeme jít na plac a mít v kebuli, že co se stane , když udělám chybu..... To je cesta do pekel a ne k pohárům a dobré hře. Trenér byl nervózní taky a tak by bylo dobré, aby si to uvědomil i on. Vím, jak dokáže psychika sestřelit, protoa je třeba se sebrat a jít do toho s plnou parou. Nemůžeme čekat, jak bude hrát soupeř, musíme mít svůj vlastní způsob hry a vedení zápasu. To je důležité. Vždyť ani ten Jugas ještě teď neví, co se s ním při zápase dělo.
      Hodnocení ponechám bez komentáře. Bylo by to jen o kosmetických úpravách. Předně si myslím, že mělo být víc vidět ty zkušené. Ti to měli vzít na sebe víc, ale po bitvě je každý generál. Podívejte na Plzeň.........
      Očekávám teď něco od trenéra a také od hráčů, kteří k nám přišli jako zkušení hráči. Zatím svou úlohu beze zbytku plní Danny. Rotaň je trochu zakřiknutý a má na daleko víc. Altintop se musí dostat do kondice a hoooodně přidat. Mně potěšil příchod Dušana, věděl co má hrát a v závěru pomohl. Milan Škoda si zaslouží pochvalu i jako kapitán, ten se opravdu ukazoval jako bojovník. A také Ngadeu. Snad i Pepa Hušbauer a bojoval i Bořil.
      Zápas nám přinesl velké poučení i zkušenosti k nezaplacení a Ti hráči to potřebují jako sůl. Musíme si uvědomit, že všichni v lize proti nám půjdou na plný pecky a v play off o ligu mistrů není žádný lehčí soupeř. Jen poctivý a bojovný výkon s vírou ve vlastní schopnosti nás bude posouvat k lepšímu fotbalu. A o to všichni stojíme a tak věřím, že se to klukům vyplatí, když do toho dají úplně všechno. A už v neděli to bude další zkouška odolnosti, protože Baník je doma těžký soupeř. Ale o tom to právě je, protože když budeme vědět co hrát, tak to půjde.
      Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

      sicilianbrno     před 7 lety 03.08.2017 11:27 |  
      4 9

      Si upad? Jugasovi bych dal za 3...což je pořád velmi špatná známka. Za jedna nezahral určitě nikdo

      • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

        Gino     před 7 lety 03.08.2017 11:32 |  
        7 3

        Koukali jsme na stejnej zápas? Já jsem upad? :-) Já myslím, že většina z nás by ho střídala ještě před poločasem (ještě, že většina z nás netrénuje Slávii, to souhlasím). Byl opravdu, ale opravdu špatnej. Neodsuzuju jej, ale je třeba si přiznat, že zrovna tento jeho výkon byl vážně otřesnýa doufám, že jej již nezopakuje.

        • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

          sicilianbrno     před 7 lety 03.08.2017 11:55 |  
          2 2

          Ano viděli sme stejný zápas. Taky bych ho střídal o poločase, tím bysme si možná ušetřili druhý gol, ale nedal bych mu určitě za 1....zbytek zápasu radeji jen odkopával, byl nervozní, ale šetři si jedničku pro horší časy..nuly a -1 se totiž nedávají, což by si podle tveho hodnocení musel někdy použit...

          • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

            Gino     před 7 lety 03.08.2017 12:00 |  
            1 0

            Vím, jak to myslíš... ale nešetřím si známky pro hypotetické výkony, které neumím ani popsat. Jedna je prostě nejhorší známka (nevím vlastně, jestli se počítá i s nulou, haha) a platí pro nejhorší výkon. A já jsem horší asi nikdy neviděl :-)

            • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

              sicilianbrno     před 7 lety 03.08.2017 12:12 |  
              3 3

              V pořádku, každý má právo na svuj názor, za mě to byla trojka :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

      Jachym     před 7 lety 03.08.2017 11:32 |  
      6 1

      Adorace postupu (nejdůležitější věci) na začátku je zcela na místě, zvláště když vzápětí následuje ne zrovna příznivé hodnocení jednotlivých hráčů.

      • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

        Gino     před 7 lety 03.08.2017 11:33 |  
        2 2

        Hodnocení hráčů je spravedlivé. Adorace postupu ve smyslu "oslava" ano, ale rozhodně ne ve smyslu "omluva", jak to mnoho diskutujících používá.

        • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

          Jachym     před 7 lety 03.08.2017 11:54 |  
          3 0

          Myslím, že v tomto nejsme ve sporu. Až dnes se pořádně dostavuje radost z parádního úspěchu. Výkon mě zklamal, ale postup je tady a s ním i balík peněz pro klub. Doufám, že jich tuto sezónu ještě několikanásobně přibude a hlavně, že se nerozfofrují jako v našem posledním úspěšném miniobdobí.

          • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

            Gino     před 7 lety 03.08.2017 11:58 |  
            0 0

            Souhlas. Těším se, že příště budeme hrát uvolněněji a lépe :-)

  2. Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

    DrFe     před 7 lety 03.08.2017 10:43 |  
    3 7

    Zápas jsem neviděl resp. jenom útržky, tak nemůžu hodnotit. Ale dávat někomu 2 či dokonce 1, to mi přijde ghodně drsné. Opravdu to bylo tak strašné s tím Jugasem ? Ty gólové situace zas tak super chyby nebyly, co by pak dostal hráč, který přihraje přímo útočníkovi, což se občas stává ? Minus pět ?

    • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

      Alanor (admin)     před 7 lety 03.08.2017 10:45 |  
      11 3

      Výkon Jugase byl bohužel "hodně drsný". Kdybys to viděl, jistě bys mi dal za pravdu, že se musela dát jedna z nejnižších známek.

      • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

        Akuls     před 7 lety 03.08.2017 11:17 |  
        4 8

        Já bych řekl, že Jugas doplácí na spoluhráče. Proti Teplicím tahal kaštany z ohně za Bílka a včera za Frydrycha. Musel hrát vlastně stopéra i pravého beka. Takže Frydrychovi bych dal stejně nízkou známku jako Jugasovi. Jinak hodnocení přísné, ale spravedlivé. Přimlouval bych se za to, aby v základu pravidelně hráli našli reprezentanti Souček a Zmrhal. Oni jsou naše budoucnost a jejich výkonnost je v tomto momentě srovnatelná se zahraničními posilami. Tedy u Zmrhala jen pokud hraje vlevo.

        • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

          Martin 58     před 7 lety 03.08.2017 13:27 |  
          5 1

          Myslím, žes to dobře vystihnul Akulsi, já jsem Ti dal teď lajk za stavu 0:5. Oběma jsem v hodnocení dal za 2. Svým způsobem je pro mě skoro větším zklamáním proměnlivost výkonů Frydrycha než psychický výbuch Jugase. Ty tlaky, se kterými se my před televizí vyrovnáváme výskoky, výkřiky a konáním hodným žlutých i červených karet, si asi nedovedeme představit. Na iDnesu o tom hovoří Škoda, a to je opravdu zkušený hráč.
          Frydrych by měl být v lepším rozpoložení než nováček Jugas, ale jeho obranná nedůslednost v tomhle utkání byla velká.
          Měl-li bych být trenérem, měl bych z toho zamotanou hlavu. Stane se z Frydrycha definitivně krajní bek anebo to bude myšlením spíše poziční stoper ve středu? Mám obětovat jeho gólovost, což je spíše nadstavba? Zřejmě bych inklinoval ke hře s klasickými krajními obránci. Bořilovi, zdá se, jde pravidelné hraní k duhu, ale neměl by hrát přes nohu. Když šel na hřiště Švento, myslel jsem, že nahradí Frydrycha, ale přesune se na svoje levo a Bořil půjde doprava.
          Zmrhal asi také není typem žolíka a mě ta rychlá křídla chybí. Souček, to je další kapitola. Pomalu přerůstající českou ligu, s velkou schopností zrychlit jednoduše a přesně hru dopředu, a teď by měl sedět na lavici....
          Pokud bych měl sestavit tým pro pohárové zápasy, šel bych asi následující cestou:
          Laštůvka-Bořil, Ngadeu, Deli, Švento/Flo-Buren(Mingazov/Rotaň/Altintop), Hušbauer, Souček, Danny, Zmrhal-Škoda.
          Na druhé straně mám velkou důvěru, že to ještě správněji postaví Jarda Šilhavý.

          • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

            Akuls     před 7 lety 03.08.2017 14:55 |  
            1 1

            Tak to Vám děkuji za vylepšení skóre. Já chci věřit, že Jugas měl včera den blbec. Jak jsem ho sledoval ve Zlíně, tak vždy patřil k oporám týmu a věřím, že tomu bude i u nás. Frydrycha jsem se tu několikrát zastal, hlavně proti Droptovi, kterému se nelíbí jeho slabá ofenziva, ale včera by ho obešla i bába s nůší. Možná, že fakt zatím nemají na to odehrát dva zápasy za týden. O úrovni výkonu jednotlivých hráčů svědćí skutečnost, že nejlepším hráčem byl podle mne Bořil, který jindy patří k průměru. Souhlasím, že v play off a případně ve skupině ať už CH.L. nebo E.L. budeme nuceni hrát systémem 4-2-3-1 (tak by si mohl zahrát MNN i Souček), , zahustit střed pole a spoléhat se na brejky (tam by se mohl uplatnit Zmrhal) a standardky. S nějakou dominanci a diktováním tempa zápasu nelze zatím proti evropské špičce počítat. V opačném případě to zase bude sedmičku jako na Arsenalu, kde si to KJVCD chtěl rozdat na férovku. Švento mne včera také potěšil, ale half už to není a při bránění na beku má okénka. U Flo je to stejné a proto JŠ tam asi raději dává Bořila i když to má přes nohu.

    • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

      daadyy     před 7 lety 03.08.2017 10:48 |  
      5 1

      Jugas hrál bohužel příšerně..Já s tímhle přísným hodnocením souhlasím. Postup je super, ale hodnocení je jen za včerejší zápas a je pravdivé.

      • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

        DrFe     před 7 lety 03.08.2017 10:51 |  
        0 1

        Ok. Díky za názory Vás co jste to narozdíl ode mě viděli.

        Nevíte, jestli je někde k dispozici záznam ke shlédnutí ?

        • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

          center25     před 7 lety 03.08.2017 11:02 |  
          8 0

          to nechceš :D

          • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

            daadyy     před 7 lety 03.08.2017 11:04 |  
            2 0

            Zase na druhou stranu, když už člověk zná výsledek, tak to asi nebudou takové nervy :D

            • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

              DrFe     před 7 lety 03.08.2017 13:39 |  
              0 1

              Tak, tak. To už si může člověk zahrát na fotbalového analytika a v klidu to zhodnotit.

          • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

            DrFe     před 7 lety 03.08.2017 13:37 |  
            1 1

            Díky. Komentář si naopak s chutí poslechnu. Kde jinde slyšíte o lidech jako jsou Gušbauer nebo Šilgavý :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

      Kara (přítel SN)     před 7 lety 03.08.2017 10:58 |  
      7 0

      Jugas hrál blbě, protože, jak napsal Alanor, nedal ten zápas psychicky. Na druhou stranu věřím, že Šilhavý jako dobrý psycholog si s ním promluví a jak bude hrát víc zápasů pod tlakem, tak si zvykne a bude ještě velmi platný.

  3. Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

    Robinator     před 7 lety 03.08.2017 10:48 |  
    7 4

    s hodnocením souhlasím, mám velkou radost z Dušana Šventa

    Co mě hodně vytáčí, je to věčný simulování Pepy H.

    • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

      daadyy     před 7 lety 03.08.2017 10:54 |  
      7 0

      Musím říct, že Duško mě včera velice mile překvapil! Chtěl bych ho vidět hrát víc minut.

      • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

        Robinator     před 7 lety 03.08.2017 10:58 |  
        3 2

        podle mě se dá očekávat jeho návrat do základní sestavy

        • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

          daadyy     před 7 lety 03.08.2017 10:59 |  
          3 2

          Na levého beka? V tom případě, co potom s Bořilem? Přesun doprava?

          • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

            Robinator     před 7 lety 03.08.2017 11:04 |  
            4 1

            tak by to mohlo být :)

            • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

              daadyy     před 7 lety 03.08.2017 11:05 |  
              1 2

              A Frydrycha zkusit na stoperu místo Jugase? V případě, že by nepřestal bláznit :)

              • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

                Robinator     před 7 lety 03.08.2017 11:13 |  
                6 1

                Ještě bych dal Jugasovi čas :) Švento podle mě má na to, když se mu budou vyhýbat zranění, aby si o základ řekl..

                • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

                  daadyy     před 7 lety 03.08.2017 11:15 |  
                  4 1

                  Však jo, já bych ho ted taky neposadil. Potřebuje podpořit. Ale že je to možná varianta. Když už teda nechce trenér hrát se stoperskou dvojicí Deli-Ngadeu (což je podle mě škoda).

                  • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

                    dauby     před 7 lety 03.08.2017 11:56 |  
                    4 3

                    Taky me to vcera napadlo: vzadu Deli a MNN, na DZ Soucek, to je podle me idealni varianta. Pravy bek Boril, vlevo Svento. Vykon Jugase byl tak strasne ustraseny, ze se to casto nevidi. A Frydrych nebyl o moc lepsi. Posadil bych je, obrana byla vcera vazne strasna...

                    • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

                      daadyy     před 7 lety 03.08.2017 12:04 |  
                      1 1

                      Zvláštní je, že trenér to takhle nezkusil zahrát ani v přípravě..

                    • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

                      M@rvin     před 7 lety 03.08.2017 12:35 |  
                      5 1

                      Nejsem vůbec příznivcem odepisování Jugase po jednom zápase, ale byl bych strašně rád, kdybychom obranu alespoň jednou vyzkoušeli přesně v tomhle složení.

                      • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

                        donford     před 7 lety 03.08.2017 14:39 |  
                        8 0

                        Pánové, to se opravdu nikdo Kuby Jugase nezastane? Byl to jeho jistě nejdůležitější zápas v životě. Byl zvyklý ve Zlíně dělat šéfa a všechny seřvat. Teď s pokorou vzhlíží k Delimu. Vedle něj hraje na kraji poněkud nejistý Frýďa. Ví, že jedním nevydařeným zákrokem může jít postup (a 150 mil.) do háje. Snaží se nezkazit a hrát na tutovku. Také ví, že kdyby zavinil nepostup, že by se možná i nad ním zavřela voda. nemá mezinárodní zkušenosti (jako nemá většina mančaftu). Nehráli proti němu nazdárci, ale kluci zkušení a omletí LM s jakými se v naší lize nesetká. Vy byste z téhle odpovědnosti zadek sevřený neměli? Já tedy jo. Každý jsme psychicky jiní. A opravdu nic jiného za jeho výkonem nehledejte. Aby se to s ním zase nevezlo, jako teď s Altintopem (je pomalý, špatná fyzička, lajdák, nevrací se a pod...) nebo ještě nedávno se Sukem.Podporujme ho a nezatracujme.

                        • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

                          Jachym     před 7 lety 03.08.2017 15:56 |  
                          4 0

                          Já tady na adresu Jugase naopak většinou čtu slova podpory. I když včera měl den blbec, ve Zlíně i u nás prokázal, že umí, a že bude plnohodnotnou náhradou Lüftnera. A pokud by včera býval doklouzal k dorážce o pár setin sekundy dříve, mohl být ze skoro vyvrhele za hrdinu a vše by bylo odpuštěno...

                          ...Altintop je zkušený harcovník a navíc neumí česky, takže články týkající se jeho malých odpichů ho mohou nechat ledově chladným, pokud to u horkokrevných Turků lze:-)

          • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

            Jachym     před 7 lety 03.08.2017 11:28 |  
            7 0

            Nezapomínejme na a neodepisujme Floa...

    • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

      afro     před 7 lety 03.08.2017 11:11 |  
      6 1

      Ad Hušbauer) Já už si kolikrát myslím, že to zase přihrál a pak ze záznamu vidím, že ne... :-) Ale taky mně to vadí. Mešanovič je v tom podle mě ještě horší a Mingazov v tom taky nezaostává.

    • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

      pevek     před 7 lety 03.08.2017 11:18 |  
      2 2

      Ja to taky nemam rad. A vcera se k nemu jeste pridaval van Buren.

    • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

      vojta     před 7 lety 03.08.2017 12:38 |  
      4 1

      a co vcera pepa prihral? ten loket v obliceji? videl jsi, jak vypadal po zapase?

      • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

        Robinator     před 7 lety 03.08.2017 12:41 |  
        2 3

        například to jak šel mírně z pravé strany, mohl přihrávat doprava, byli tam dva volní hráči, vzal to na sebe, udělal hezkou kličku a pak tam povyskočil jak Lafata

        • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

          Robinator     před 7 lety 03.08.2017 12:42 |  
          1 2

          vlevo mohl přihrávat*

    • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

      donford     před 7 lety 03.08.2017 14:30 |  
      2 0

      No, když jsem včera viděl ten monokl (moncl) pod jeho okem, dostat bych tu ránu nechtěl. Ani bych nesimuloval a nesli by mě.

  4. Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

    Veta (přítel SN)     před 7 lety 03.08.2017 10:59 |  
    15 4

    Alanore, no teda!!! :)

    Normálně s tebou dost souhlasím, ale dnes:
    Deli - udelal chybu snad jen při gólu kdy, nezajistil (zároveň ale Jugas vyběhl nesmyslně, takže to moc nemohl anticipovat). Známka s ohledem na ostatní ok
    Buren - vůbec nic. stejná známka jako Deli nebo Hušbauer je nesmysl
    Danny - lepší než Rotaň a Hušbauer? Ne (a to ho miluju)

    Hlavní problémy:
    Zmrhal: zahrál výborně, směrem dozadu to zpevnil, vepředu vyhrával souboje, měl X přesných přihrávek. A to i od vlastního vápna, akm se vrátil a vyhodil nahoru Škodovi do nohy (ne na hlavu). Známka o 2 víc určitě
    Rotaň: včera možná nejdůležitější hráč. V absolutní většině byl ve správném prostoru. Přihrávku skoro nezkazil (ano nebyly rodzílové a útočné, ale my potřebovali včera hlavně klid a to byl jediný hráč, který ho tam dodával). Jeho úloha včera byla klíčováa on ji splnil na výbornou. Jediné co nebylo optimální jsou standardky a to ještě nevím, jaký je pokyn, kam je má kopat. Mít známku s Burenem apod. je výsměch chudákovi Ruslanovi ;)
    Hušbauer: hrál výborně pozičně, makal jak blázen, výborně podporoval Škodu v pressinku, ale díky Dannymu (špatně) či Burenovi (špatně) a někdy Frydrychovi (pozdě) to nebylo efektivní. Opět žádná hitparáda dopředu, ale udělal na sebe faul, snažil se zakončit, výborně pozičně bránil. Opět si zaslouží větší známku.

    ps: Jugas hrál na 0 ;)

    • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

      Mejla1892     před 7 lety 03.08.2017 11:02 |  
      10 1

      Naprostý souhlas v tom, že dávat Mickovi stejnou známku jako Pepovi je za mě vážně úlet

      • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

        daadyy     před 7 lety 03.08.2017 11:04 |  
        1 3

        Mě tedy včera nepřišlo, že by jeden z nich byl výrazně lepší nebo výrazně horší..

        • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

          Mejla1892     před 7 lety 03.08.2017 11:05 |  
          6 1

          Vzhledem k poziční hře, kterou měl Pepa vážně dobrou, k jeho bojovnosti a ke většině ztrát u Micka a nepřesných přihrávek bych to tak viděl, ale je to názor každého z nás

    • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

      Jachym     před 7 lety 03.08.2017 11:46 |  
      1 1

      Já zase naopak tentokrát s hodnocením téměř zcela souhlasím. Záložníci (přes dobré momenty každého z nich) těžko mohou dostat lepší známky, když soupeře s "bezejmennou" zálohou nedokázali přehrát. To jsem nepředpokládal a dost mě to zaskočilo. Je třeba ale zdůraznit, že soupeř podal oproti prvnímu utkání, kde nepředvedl nic nebo dokonce vůbec nic, diametrálně odlišný výkon a zaslouženě zvítězil. Stejně tak je ale v součtu obou zápasů zasloužený náš postup.

      A teď by bylo ideální, aby v našem příštím pohárovém zápase dostal stejné hodnocení jako Jugas od Alanora i Lüftner...:-))

    • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

      Tomastu     před 7 lety 03.08.2017 11:50 |  
      4 1

      přesně tak koukám na to znovu,v klidu bez nervů a utvrzuje mě to v tom co jsem si myslel hned MVB pro mě nepochopitelně obdivovaný hráč absolutně nic neudělal jen ztrácel míče,pozičně taky nic moc a ty zpětné nahrávky vzduchem lahůdka.

      • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

        Akuls     před 7 lety 03.08.2017 15:36 |  
        4 2

        Pokaždé se zápas nepovede jako proti Nice, ale MvB včera velmi trpěl slabou hrou Frydrycha. Musel se věnovat obranné činnosti a ani nikdo ze záložníků s ním nespolupracoval a tak se pouštěl do beznadějných soubojů často proti dvěma soupeřům a vytěžil z toho maximálně aut, protože neměl ani komu přihrát zpátky. Jeho výkon vždy stoupne, pokud je tam Altintop. Ten s ním spolupracuje. Nevšiml jsem si ale, že by ztratil víc balónů třeba v porovnání s Hušbauerem a dokonce i Dannym. Podle mne Zmrhal nebyl lepší, ale toho omlouvá, že pravaso není jeho místo. Nevím, proč si pořád někdo myslí, že z něj udělá druheho Arjena Robena.

  5. Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

    Eskaes     před 7 lety 03.08.2017 11:09 |  
    5 0

    Jugy je dobrej, ale hlavně bude ještě lepší a proto jsme ho přivedli, pro budoucnost. Je ambiciózní a má až skoro vojenský dril, který ho ale může někdy dost srážet, jak jsme viděli. Stále volám po týmovém psychologovi, na čemž nevidím nic špatného.

    Ještě tu zazněly výtky k nesehranosti našich hráčů s novými oporami, že nechápou jejich vyspělé fotbalové myšlení. No, včera jsem třeba rostl u situace, kdy Danny získal na polovině soupeře míč a Bořil hned ukázkově zasprintoval po lajně do otevřeného prostoru, zdaleka nejlépe postavený hráč v ten moment, ale Danny mu přesto nepřihrál. Není vše čer(ve)nobílé :).

  6. Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

    fredydj (přítel SN)     před 7 lety 03.08.2017 11:14 |  
    0 0

    OT: nevíte, kde bych našel záznam zápasu? díky

  7. Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

    martyni (přítel SN)     před 7 lety 03.08.2017 11:18 |  
    8 8

    Dostanem se do evropy a takova cocka? Nemyslis Alanore, ze na tom hristi to musel někdo vybojovat? Copak nam to spadlo do klina samo? Nene, nespadlo, i když je fakt, ze nekteri hraci nezahrali dobře.
    Lastuvka - udelal jednu chybu, sice velkou, mel počkat, az si ho Deli namaze na chleba, ale od ty doby chytal v pohode.
    Deli - ubranil spoustu akci, ma velky podíl na postupu, a 4? Nefer! První gol nebyl jeho ani z 5%.
    Frydrych - souhlas, nehral dobře, dal bych 4. Nevedlo se mu ani dozadu, to jsem necekal, na druhou stranu několikrát sli na nej rozbehnuti hraci, to pak vypada kazdej jako blbec, nemeli jsme to tam hrat jeden na jednoho.
    Jugas - jasne, byl nervozni, neveril si, 2 - 3x propadl. Ale taky toho spoustu odbranil, takze tak tragicky to nebylo. Musí vylepsit hlavu, v jinych zápasech ukazal, ze na to ma. A taky na nej sel párkrát rozbehnutej hrac bez zajisteni.
    Boril - několikrát skvele zasahl v obrane, ma velky podíl na postupu, urcite aspoň 6.
    MvB - souhlas, nehral dobře, spatna rozhodnuti, často u nej akce koncili, proste se mu nedarilo a u druhyho golu nebyl tam, kde mel byt.
    Rotan - moc jsem ho na tom streamu nepoznaval, ale asi mas pravdu, ze hral moc na jistotu, mel byt vyraznejsi.
    Husby - dal bych aspoň 5, taky bych ale cekal vyraznejsi vykon.
    MNN - 7 minimalne, zachranil toho spoustu.
    Se zbytkem souhlasim, mozna Jarda Zmrhal by si zaslouzil aspoň 5, hodne pomoh v defenzive a nemel moc prilezitosti vyniknout, z Dusana mam velkou radost, tesim se, az zas bude hrat. A ta Skodakova trefa byla lahudkova.

    • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

      daadyy     před 7 lety 03.08.2017 11:24 |  
      14 2

      Ale on hodnotí jen ten zápas. A ten byl opravdu špatnej. Oslava za postup ok, ale plácat se po ramenou za ten zápas nikoliv.

      • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

        Gino     před 7 lety 03.08.2017 11:29 |  
        3 3

        Přesně tak! Bože děkuju, že to tady někdo další vidí stejně :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

        martyni (přítel SN)     před 7 lety 03.08.2017 11:37 |  
        3 0

        To chápu, vlastne se musim priznat, ze po druhem precteni mi uz neprijde, ze bychom se tolik lisili, tak promin Alanore, zprvu se mi to zdalo hodne hodne prisny. Na druhou stranu zapas jsme zvladli, a to navzdory jeho prubehu, v poharech se pocita postup a ten jsme vybojovali. Z tohodle pohledu mi u nekterych hracu znamky prijdou fakt nizky.

        • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

          Gino     před 7 lety 03.08.2017 11:50 |  
          8 3

          Ne. Postup jsme zvládli, ale s odřenou prdelí. Zápas jsme rozhodně nezvládli. Stačilo velmi málo a postup nebyl. především těch marných posledních 5 minut, kdy už jsme se nezmohli absolutně na nic.

          • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

            martyni (přítel SN)     před 7 lety 03.08.2017 11:52 |  
            2 1

            Tak posledních pet minut, to je normalni, ze kdo jde po rozhodujicim golu, da do ofenzivy všechno a ma tlak. To je v kazdym zapase.. krom ty strely to hraci zvladli.

            • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

              Gino     před 7 lety 03.08.2017 11:57 |  
              2 3

              martyni, nezlob se na mě, prosím, ale opravdu nezvládli... lítali jsme tam jak hadr na koštěti a nedokázali pomalu ani vyvézt míč za půlku... a kdyby bylo normální to jak ty píšeš... co k tomu dodat - přál bych si, aby to bylo normální pro Slávii :-))

              • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

                martyni (přítel SN)     před 7 lety 03.08.2017 12:03 |  
                3 1

                Nezlobim, byly to nervy, to je jasny.. ale neprislo mi to tak sileny..:). Myslel jsem to tak, ze tym, co potřebuje dat gol, zpravidla vyvine na konci tlak.. samozrejme by mi prislo lepsi, abychom drzeli mic a k nicemu je nepustili.. ono to ale není az tak jednoduchy.. ale to uz je jedno:).

          • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

            Martin 58     před 7 lety 03.08.2017 13:41 |  
            4 0

            Stačilo hodně málo a o dost míň, než aby nám tam Borisov nasypal více gólů, a vezli by si z Edenu ranec tří nebo čtyř gólů. Takže tenhle pohled mě přijde zavádějící. Mimo jiné, ta poslední střela Bělorusů šla o hodně víc vedle než třaskavě typicky novinářsky zmiňovaných 20 cm. Úhly záběru ji dávaly větší význam, než ve skutečnosti měla.

      • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

        DrFe     před 7 lety 03.08.2017 13:44 |  
        2 2

        To ale nedává moc smysl. Ten zápas se hraje kvůli postupu, ne na krásu a dokonce ani na vítězství. Postup je dominantní priorita

        • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

          daadyy     před 7 lety 03.08.2017 13:56 |  
          2 2

          To se hraje na postup. A kdybychom vyhráli, tak máme přeci k tomu postupu ještě blíž, než když prohrajeme :D

  8. Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

    sicilianbrno     před 7 lety 03.08.2017 11:26 |  
    0 0

    Pokud Frydrych 3 tak Laštuvka alespon 4. jasný velká chyba, ale pak nás podržel, na druhém golu nenese žádnou vinu. Ngadeu alespon 6, Tnetokrat byl dobrý DZ, často se u něj zasekávala rozehrávka BATE. Hušbauer za 5. Švento možná 6, i za tu chvilku hýřil aktivitou, což u pomale pohybujicich se slavistů bylo viditelné oživení.

    • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

      Steve2924 (přítel SN)     před 7 lety 03.08.2017 12:54 |  
      3 3

      Lašty jedna tragická chyba. Několik špatných nebo nesmyslných výkopů, které končili v autu nebo v prosotru kde nebyla šance ten balon udržet, od zkušeného golmana bych čekal víc citu pro hru než jen umět protahovat čas před výkopem. Já souhlasím 3.

      • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

        sicilianbrno     před 7 lety 03.08.2017 14:32 |  
        0 4

        To by mě zajimalo kolika nesmyslných výkopů, které končili v autu nebo ve špatném prostoru si napočítal. Těžko sis dělala statistiku, ja si teda žádných špatných výkopů nevšiml a zpětně to dopočitavat ze záznamu nebudu...

        • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

          Steve2924 (přítel SN)     před 7 lety 03.08.2017 14:50 |  
          2 1

          V autu si pamatuji 2 v posledních 15-20 minutách, kdy jsme potřebovali podržet balón a dost mě to iritovalo, proto si to pamatuji. Navíc, a nevím jaký byl pokyn trenéra tak mu třeba křivdím, když viděl, že jeho nákopy vpředu nikdo nemá a míč je do 30 sekund zpět před vápnem, tak měl míč rozehrávat nakrátko, to bych u zkušeného golmana čekal, že má cit pro hru. A to platí jak pro rozehrávku tak pro výkopy z ruky, které má ještě horší.

  9. Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

    rak (přítel SN)     před 7 lety 03.08.2017 11:39 |  
    3 2

    Myslím, že hodnocení je až příliš přísné. Ngadeu měl řadu výborných zákroků, určitě 6, Rotaň není dopředu nijak zvlášť aktivní, ale myslím, že je pro hru důležitý. Bylo to vidět, když odešel v domácím zápase, stejně tak chyběl i proti Teplicím. Danny dokáže mít geniální věci, souhra pořád není ideální. Vcelku brzy odchází fyzicky. Stejně bych ho postavil v Ostravě, podobně Šventa, znovu Altintopa, měl by se chytit.

  10. Pravý obránce

    Mike     před 7 lety 03.08.2017 11:49 |  
    2 2

    Otázka do diskuze- asi se tady shodneme, že bychom měli mít pravého obránce, protože Frydrych je stoper, podle mě charakterní kluk, který je ochoten bojovat vždy do roztrhání těla, ale pravý obránce to prostě není. Nemá rychlost, ani techniku, nemůžu na něj říct jediné křivé slovo, jeho branky nám podstatným způsobem vybojovaly titul. Takže se ptám místních odborníků, nebo těch co fotbal hrají- koupit nového čistokrevného pravého beka třeba za 20 milionů ? Ale musela by to být trefa typu Ngadeua. V lize takového nikoho kromě Karavajeva nevidím- ten k nám samozřejmě nepůjde. Nebo přesunout Bořila napravo- hrával to v Boleslav-i a vlevo buď Šventa, nebo tam zkusit odvážnější varíantu- Sýkoru- hrával to v Liberci- nebo Zmrhala ? I když u Zmrhala to je diskutabilní vzhledem k zápasu před 3 lety v Olomouci. Ale zase bychom ,,upíchli" jednoho z těch 2 do základu a tím bychom si uvolnili místo v záloze, kde je přetlak. A Frydrycha bych přesunul do kolonky stoper- ať si místo vybojuje v interním souboji s Jugasem. na stoperu bude určitě platnější než na pravém beku. . Myslím, že trenér a vedení o
    slabším místě v sestavě vědí a řeší ho, vždyť by měli mít ze své pozice větší rozhled než my všichni tlachalové tady dohromady.

    • Re: Pravý obránce

      Tomastu     před 7 lety 03.08.2017 12:03 |  
      2 4

      Miku a kolik opravdu dobrých centrů dal Bořil ? Jeho střely do 25 řady na tribuně taky nic moc,takže technicky by si si nepomohl vůbec a co se týče rychlosti nemyslím si že je Frydrych pomalý,takže můj názor je nechat napravo Frydrycha jen před něj dát pořádný pravý křídlo asi Zmrhala , MVB určitě ne a doufám že se zase co nejdříve vrátí zpět na lavici.

      • Re: Pravý obránce

        daadyy     před 7 lety 03.08.2017 12:08 |  
        7 0

        Jenže zmrhal je vpravo poloviční..

        • Re: Pravý obránce

          Tomastu     před 7 lety 03.08.2017 12:11 |  
          1 1

          ja vím,ale kdo jiný? Tecl,Mingazov,Zmrhal,Van Buren z tohoto výběru je prostě nejlepší :)

          • Re: Pravý obránce

            sicilianbrno     před 7 lety 03.08.2017 12:13 |  
            2 1

            Dej tam Dannyho napravo, je obounohej, na levo pak Sykoru, Šventa nebo Zmrhala

            • Re: Pravý obránce

              Tomastu     před 7 lety 03.08.2017 12:23 |  
              2 0

              To by asi mohlo fungovat :)

  11. Deník sport

    Miky44     před 7 lety 03.08.2017 12:04 |  
    4 0

    Velmi zajímavé je hodnocení hráčů ve Sportu. Já většinou vidím naše výkony spíš optimističtěji než někteří tady, ale tohle hodnocení odpovídá spíš poklidnému postupu s dobrým výkonem. Dannyho mám rád, ale 7? To mi přijde teda dost ustřelené.

    Laštůvka - 4, Frydrych - 5, Jugas - 3, Deli - 5, Bořil - 6, MNN - 6, MvB - 5, Hušby - 6, Rotaň - 5, Danny - 7, Škoda - 7, Zmhral - 5, Švento - 5

    • Re: Deník sport

      Gino     před 7 lety 03.08.2017 12:11 |  
      2 0

      Danny a Škoda 7 - asi za to, že díky nim padl gól, díky kterému jdeme dál.

      • Re: Deník sport

        bongor     před 7 lety 03.08.2017 12:44 |  
        5 0

        ale ti mediáši kolikrát ani nevidí,co hodnotí.Jinak by po teplákách nemohli dát Bilase do sestavy kola.

      • Re: Deník sport

        Steve2924 (přítel SN)     před 7 lety 03.08.2017 12:52 |  
        7 0

        To máš tak. Alanora to baví, tak ten zápas pořádně sleduje, pak si to rozpitvá a dá podle sebe spravedlivé známky.
        Pro redaktora novin je to job. Zápas sleduje jedním okem, aby si to pustil ze záznamu ještě jednou to už vůbec. Maximálně se podívá na sestřih a pak ty své dojmy nastřílí do čísel.
        Takže Bílek byl dobře hodnocen protože 0 vzadu a redaktor si nepamatoval žádnou chybu protože žádnou zapamatovatelnou neudělal a počítat mu prohrané a vyhrané souboje přece nebude.
        Danny dostal 7 protože si redaktor pamatoval jednu super střelu, nahrál na gól, kiks dozadu neudělal a je to pan hráč tak mu dáme 7.
        Fridrych hořel pozičně jako papír ale hrubku jako Jugas neudělal tak mu dá 5, přitom celkově to byl strašidelně podprůměrný výkon. Aby se redaktor zamyslel nad tím, že druhý gól padl z jeho prostoru nebo, že nedal jedinej normální centr, to už je moc to si přece nemůže všechno pamatovat.

      • Re: Deník sport

        Tomastu     před 7 lety 03.08.2017 12:57 |  
        1 0

        asistence a technika,za mě ale nemůže mít tak vysokou známku protože za druhý gol může taky .První střela a on naprosto nedostoupil jejich hráče Laštůvka vyrazil Jugas neodkopl a Buren nedostoupil,takže kdyby už při první střele stál kde měl kdo ví co by následovalo.Vlastně stačilo aby už ta první střela byla trochu líp mířená a Jugas by se k tomu nešťastnému zásahu nedostal .

  12. Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

    dauby     před 7 lety 03.08.2017 12:13 |  
    2 11

    Jugas je pro me tezke zklamani. Myslel jsem, ze je psychicky odolnejsi, Zlin vzdy burcoval a tahnul, ale vcera se uplne psychicky sesypal. Souhlasim. ze sportovni psycholog by nam pomohl. Co budou Jugas s Frydrychem delat, az dostaneme treba Liverpool? Dostaneme 10 golu? Takhle to nejde! Jinak schvalne jsem koukal na Rotane a nebyl spatny. Pohybuje se ve spravnem prostoru a kdyz bylo treba hru zklidnit, docela se mu to i darilo. A libil se mi Svento - byl snad jediny, kdo dokazal podrzet alespon chvili balon, kdyz to bylo nejvic potreba. Ostatni jen zakopavali mice, a ani to jim casto neslo. Obcas je proste potreba zakopnout mic na tribunu nebo s nim michat u rohoveho praporku a nechat se faulovat. Vzdyt je to trivialni... A Husbauera brzy prestanu mit rad, jestli neprestane s tim simulovanim! At si vezme priklad ze Skody, ten nesimuluje...

    • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

      daadyy     před 7 lety 03.08.2017 12:19 |  
      5 0

      Podle mě ještě dokázal solidně podržet balon a s rozmyslem rozehrát Ngadeu.

    • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

      Tomastu     před 7 lety 03.08.2017 12:31 |  
      3 1

      Když se koukneš na zákroky na Hušbauera pořádně zjistíš,že to není vyložená simulace a ten dotek tam vždy je ,mno bohužel je Pepa trochu baleťák a stačí mu málo :) na druhou stranu to dělá od doby co k nám přišel a zatím ho máš ještě rád tak to bude dobré :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

        Steve2924 (přítel SN)     před 7 lety 03.08.2017 12:47 |  
        4 0

        On je v tomhle hodně "šikovnej" a umí si pro ten faul dojít a ten kontakt si vynutit. Stejně to umí i Mingazov, kterej i těží ze své nízké hmotnosti takže se pěkně od soupeře odrazí a vypadá to v reálu jako tvrdý faul (viz derby). Jestli je to dobře nebo špatně nechám na každém ať si rozsoudí ale fakt je, že takhle šikovní hráči ani prakticky nejdou postihnout zpětně za simulování, protože ten kontakt tam prostě je.

        Opakem jsou různí nemotorové jako Krmenčík, kterej i když to neumí tak to furt zkouší a už se mu smějou i rozhodčí. Ale on stejně trapně vypadal i Škoda když to jednu dobu v době temna zkoušel taky několikrát za zápas. Naštěstí on je dost inteligentní na to aby pochopil, že mu to neumí a tenhle prvek ze své hry vypustil a světe div se, začal střílet více gólů.

        A největší kurvy jsou různí Chramostové a Suarezóvé, kteří si počkají na správný úhel rozhledu sudích a prostě spadnou bez jakéhokoli kontaktu... Ale to snad někdy časem vymýtí tvrdé flastry zpětně a video při zápase.

      • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

        bongor     před 7 lety 03.08.2017 12:48 |  
        5 0

        Pepa není padavka typu Hranostaj,Petržela,Lžifata a další.Je na něj hodně faulů,protože je prostě dobrej a většinou ještě stačí uhnout.Jestli má padat až po zlomení nohy,tak tam simulace je.

      • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

        Romino     před 7 lety 03.08.2017 17:49 |  
        1 0

        Já myslím, že prostě Pepa to má v krvi, ten nesimuluje, ten prostě již neví jak dál tak se snaží získat alespoň faul, včerejší zápas ještě nebyl úplně kvalita LM a už bylo znát, kdo na to má a kdo ne, neposuzuji Jugase, u toho to bylo první setkání s touto úrovní a u něho se teprve ukáže. kam se zařadí. Škoda že nejde spojit Pepovo věk a Rotanovo fotbalový um. Takového záložníka jako je Ruslan bychom potřebovali v nejlepším věku.

      • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

        dauby     před 7 lety 03.08.2017 18:54 |  
        0 2

        Tak mě se na Pepovi líbí, že maká a dře. A samozřejmě se mi líbí herně. Ale to padání mi vadí. Padá pořád...

    • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

      Obr     před 7 lety 03.08.2017 12:47 |  
      3 3

      Ja doufam, ze Frydrych na beku hrat nebude, protoze s kazdym rychlejsim hracem ma problemy. Zvazil bych presun Borila napravo a Sventa vlevo, pripadne bych tam nechal hrat Zmrhala. Tomu to dopredu moc nejde a prijde mi, ze mi to ani v poslednich zapasech fotbalove nemysli a spatne resi situace. Na beku by to s nim nemuselo spatny.

  13. Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

    Steve2924 (přítel SN)     před 7 lety 03.08.2017 12:37 |  
    1 0

    Alanore:
    Těžko říct, jestli je to trenérem určená taktická varianta, protože jsem si toho u něj i například u Mingazova (u Dannyho je to logické) všiml i v minulých zápasech. Podle mě je to každopádně chyba.

    Jestli plní trenérovi pokyny tak ho za to přece nemůže kárat :)

    • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

      Obr     před 7 lety 03.08.2017 12:54 |  
      2 0

      Podle me je to chyba. V zapase v Teplicich to Mingy delal taky a Borilovi za nim se to moc nelibilo. Jednou tam na nej kvuli tomu vyletel....

      • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

        Steve2924 (přítel SN)     před 7 lety 03.08.2017 14:46 |  
        1 0

        vzhledem k tomu, že to dělaj všichni krajní záložníci tak Bořil na Mingiho vyletěl asi kvůli něčemu jinému než kvůli tomu, že se stahuje do středu a dělá mu prostor.

    • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

      guyincognito     před 7 lety 03.08.2017 14:01 |  
      3 0

      Tak tohle je řekl bych součást Šilhavého rukopisu, beky, kteří pod ním lítali tam a zpátky na lajně, zatímco jejich záložník se stahoval do středu využíval už v Liberci a Jabkách - např. Gerbre, Kušnír, Novák, Karavajev atd. Je ale samozřejmě fakt, že jak Bořil, tak Frýďa jsou typologicky poněkud jinými typy hráčů v této roli nemůžou být tak úspěsní, jako výše jmenovaní.
      Paradoxně bych rěkl, že typologicky by se na tyto místa hodili z našeho týmu nejvíce Zmrhal se Sýkorou (či Duško před třemi lety), ale je samozřejmě otázka, jak by to fungovalo v obraně. Nehledě na to, co by to udělalo s naší výškovou převahou, což je věc, které si JŠ evidentně dost cení...

  14. Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

    vojta     před 7 lety 03.08.2017 12:42 |  
    6 0

    boril hral urcite nadprumerne, podle me i vylozene dobre, 5 je pro nej malo

  15. Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

    chrobak     před 7 lety 03.08.2017 12:44 |  
    1 4

    Osobně bych byl celkově mírnější. Tentokrát výjimečně se mě zdá i hodnocení na isportu přiměřenější. Pokud bychom vzali zápas jako izolovaný od okolností, tak možná. Ale když započteme okolnosti - začátek sezóny, důležitost zápasu, extrémní tlak, přízrak Tiraspolu ve vzduchu, krajně nešťastný vstup do obou poločasů, tak už jen skutečnost, že to zvládli taky patří k výkonu.

    • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

      Gino     před 7 lety 03.08.2017 12:47 |  
      6 2

      Jenže to není hodnocení okolností, ale hráčů v konkrétním zápase.

      • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

        chrobak     před 7 lety 03.08.2017 12:56 |  
        2 2

        Jasně, ale ty okolnosti k tomu taky patří a jejich zvládnutí nebo nezvládnutí vidím jako součást výkonu. Když to vezmu podle "svého" sportu, což je lezení, tak udělat stejné kroky půl metru nad zemí nebo pět metrů nad posledním jištěním je safra rozdíl. A jde přitom o stejný výkon.

  16. Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

    Aloha     před 7 lety 03.08.2017 12:58 |  
    8 1

    S tou psychikou to dobře popsal Sokrates, bohužel s Jugasem se sesypala půlka týmu to opravdu nejde, u Jugase to přičítám jeho podstivosti, Luftner v tomhle měl výhodu tím, jak byl trochu namistrovaný, tak neměl ze zápasu nervy, ale snad si to Kuba sám přebere a příště už bude někde jinde, když budeme moci hrát relativně v klidu, jinak za mě Rotaň určitě lepší než Hušbauer ten nebyl schopný podržet balón, u Dannyho je vidět, že ho opravdu spoluhráči zatím moc nechápou, ale to jsou všechno věci, které si postupně sednou a tím, že ten nejvetší balvan už je pryč už to snad bude jen a jen lepší

  17. Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

    Kunetice     před 7 lety 03.08.2017 13:06 |  
    5 0

    Tak pánové já ten zápas neviděl jen sestřih ( práce ). Ale jsem nesmírně rád že to dopadlo jak to dopadlo a že hráči udělali v utkání roku chyby to se stává z totální nervozity a z toho že to chceš udělat co nejlíp tak se stane praví opak.
    Já chci hráčům na place i na lavičce poděkovat za postup a trenérovi do dalším evropských zápasů šťastnou ruku!

    Teď jsem se díval na možné soupeře a věřím že s kvalitním soupeřem poroste i náš výkon - už se těším!!!

  18. Dosť bolo skepse

    DrFe     před 7 lety 03.08.2017 13:55 |  
    8 1

    Nezapomínejte, že naše hesla jsou "vždycky jsme s Vámi" a "spolu jsme silnější". Tak ať to nejsou jen fráze.

    Nezapomínejte, že náš tým zvládnul i rozhodující zápas o titul ve 30. kole, což byl sakra nápor na psychiku.

    Takže cesta je se vzájemně podpořit a nezpochybňovat hned trenéra a půlku obrany a zálohy po jednom částečném selhání, které navíc nemělo naštěstí následky. Tím nechci říct,, že není na čem pracovat. Ani to, že by kritika nebyla oprávněná. Ale hlavně bysme měli naše hráče a trenéry podporovat a ne je házet přes palubu při prvních vážnějších problémech.

    Teď bysme se měli všichni soustředit na Ostravu, ať tam podáme lepší výkon, dáme nějáké góly a vyhrajeme.

    • Re: Dosť bolo skepse

      Eskaes     před 7 lety 03.08.2017 15:03 |  
      1 0

      Přesně tak.

  19. Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

    zdenek_prachar     před 7 lety 03.08.2017 14:32 |  
    12 2

    Včera to byl takový ten klasický zápas o všechno. A bohužel na spoustu hráčů to prostě dolehlo. To se přeci stává i v běžném životě, přeci jen psychika je něco, co se zoceluje zkušenostmi. Spoustu situací si člověk musí osahat, vyzkoušet, aby na ně byl příště připraven.
    Jugas se včera rozsypal totálně, ale nemyslím, že by to bylo jeho nekvalitou. Je v novém, daleko větším klubu, pod daleko větším tlakem a hraje zápas, jaký nikdy v životě nehrál. Tak prostě chtěl o kousíček víc než bylo záhodno a právě z tohoto rozpoložení pramenily chyby. Já věřím, že tyhle zkušenosti mu pomohou růst a bude oporou. Navíc ho ale ani trochu nepodržel Frydrych, který vystupoval hrozně vysoko a propadal a Jugas tam leckdy hasil sám něco, co měli hasit dva. Prostě pravá strana obrany byla hodně zlá, trenér musí zajistit, aby se to neopakovalo, ale hráče bych šmahem neodepisoval.
    Strašidelnou chybu udělal také Laštůvka - ale ruku na srdce, který gólman takovou někdy neudělal. Pokud to bude výjimka, nemám s tím problém, i když ji tedy mohl udělat někde v MOL poháru za stavu 4:0 :)
    Že je třeba si vyříkat nekoncentrovanost při druhém gólu také nemá smysl moc diskutovat, to by se stávat nemělo.
    Naopak bych hrozně vyzdvihl J. Hušbauera. Podle mne je to hráč, kterého asi ani neumíme docenit. Strašně se mi líbí jeho přístup, přišly posily na jeho posty, ale on bojuje, zlepšuje se, hraje výborně. A vyzdvihl bych přínos Dannyho a Rotaně. Danny je úžasný hráč, jeho klid a zkušenosti v kombinaci s individuální kvalitou hrozně pomohly. A Rotaň strašně pomáhá při rozehrávce od stoperů, mezi které se při ní stahuje. Tím odlehčuje stoperům a MNN, snímá z nich tlak a pomáhá naší hře. Jsem přesvědčen, že bez Dannyho a Rotaně bychom nepostoupili.
    Podle mne skutečně zásadní prblém leží ve hře krajních obránců. Pokud nehrajeme s rychlými pohyblivými křídly, musí roli falešných křídel přebírat krajní beci. A ti oba nemají dopředu rychlost a kvalitu (a nebo souhru s křídly) a pak jsou všude a nikde. V defenzivě vysoko (Bořil defenzivu zvládá podle mne daleko lépe), v ofenzivě pozdě. Jenže kde takové beky vzít... Ale na hře krajů by se asi mělo zapracovat, alespoň podle mne...
    No a nakonec Milan Škoda - opět dokázal, že si tu poctu být mezi legendami na výzdobě stadionu zaslouží. Když já si vzpomenu, jak spaloval šance, jak nakonec skončil na stoperu a všichni sborově jsme ho kritizovali a vyhazovali, to snad ani není pravda, co Milan dokázal...
    Tak zítra Maribor a dál si plnit sny. Kéž se z tohoto snu neprobudíme, nebo až ve finále LM :)))

    • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

      Kenny     před 7 lety 03.08.2017 17:13 |  
      1 0

      Viděl jsem to úplně stejnou optikou. A napadlo mě, že právě včera to byl zápas pro Standu Tecla a jeho hromadu "neviditelné" práce na straně.

  20. Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

    jiras_     před 7 lety 03.08.2017 14:35 |  
    3 1

    Neuvažuje se ještě nad posilami? Kraje obrany jsou dost slabé a teď už je jasné, že zápasů bude dost.

    • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

      afro     před 7 lety 03.08.2017 14:49 |  
      4 0

      Taky bych to viděl na jednoho krajního beka (pravá strana) + útočník, protože kdyby se zranil nedejbože Škoda, tak jsme v loji...

  21. Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

    Fačín     před 7 lety 03.08.2017 14:47 |  
    1 6

    Až příliš negativní hodnocení. U mě Škoda s Ngadeuem za 9, Danny za 7. Škoda za nádherný gól, Danny vlastně za tu samou akci a Ngadeu především za závěr, kdy vyhrál několik důležitých osobních soubojů. Jinak u Jugase jsme se shodli, za 2 a dokonce i vysvětlení jsem měl pro sebe stejné - kvůli postupovému výsledku. Kdyby to neklaplo, tak to má u mě za 1. Ale měl bych pro něj jednu radu (i když není originální a nepochází ode mne, ale od trenéra trenérů pana Hlinky) - hlavně se z toho neposrat!

    • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

      Jachym     před 7 lety 03.08.2017 15:43 |  
      0 0

      Omlouvám se, ale to je blbost. A to jsem z těch, kteří vidí vždy raději spíše pozitiva než negativa:-) Ale takové pozitivní hodnocení u výše jmenovaných by odpovídalo zápasu s úplně jiným průběhem a hlavně jiným výsledkem.

      • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

        Fačín     před 7 lety 03.08.2017 15:56 |  
        1 1

        Jako jasně, trochu jsem se nechal unést emocemi:) Ale když je to do pozitivna, tak je to vždycky lepší. Ale Milanovi tu 9 klidně, dal prostě postupový gól. A nebyla to nijak jednoduchá situace, ale on tyhle hlavy umí (připomnělo mi to jeho gól za repre na Euru). Prostě rozhodl zápas.

  22. Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

    Jarinho     před 7 lety 03.08.2017 15:00 |  
    12 0

    Absolutne nepochopim to, ze tu nekteri odepisujete Jugase po jednom spatnem utkani. Na domacim zapase sklepl na frydrycha do vylozene sance, ze ktere byla penalta. S teplicema drzel celou obranu on. Vcera nezvladl prvni zapas vubec za pul roku co ho sleduju a nekdo je schopnej ho odepsat at radsi sedi. Vcera hral zle jelikoz udelal hrubici pred prvnim golem a pak se to.jen sypalo, hromada podklouznuti apod. Jugy bude lepsi nez luftner dle meho usudku.

    • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

      afro     před 7 lety 03.08.2017 15:42 |  
      1 0

      Já mu taky věřím a přesně ty momenty, které jsi uvedl jsem si také vybavil. Ale nepříjemně mě překvapilo, že je málo "dominantní" ve vzduchu. Nemám podloženo nějakou detailní statistikou vyhraných/prohraných hlavičkových soubojů; je to jen dojem.

      Mimochodem (na odlehčení, když to včera nakonec dobře dopadlo), včera jsem si v průběhu zápasu několikrát vzpomněl na předzápasový rozhovor s Jugasem, kde tvrdil, že nervozita z něho spadne hned po prvním hvizdu. :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

        Jachym     před 7 lety 03.08.2017 15:46 |  
        0 0

        Nervozita z něho možná spadla, ale zůstala přilepená na patách. Snad i proto tam několikrát podklouzl...:-)

      • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

        slamacek (přítel SN)     před 7 lety 03.08.2017 15:49 |  
        1 0

        no tak holt nespasdla, no. ALe tak je to mlady pocitvy hrac a priste uz takovou chybu snad neudela. Stejne tak doufam, ze pan Silhavy na ostravu nezmeni zase 7 lidi

    • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

      belmis (přítel SN)     před 7 lety 03.08.2017 15:50 |  
      3 0

      já věřím, že bude do roka oporou

  23. Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

    belmis (přítel SN)     před 7 lety 03.08.2017 15:51 |  
    7 0

    Hodnocení podle mě výstižné, jen Rotaňovi bych zvýšil o stupeň

  24. Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

    TSeguinTS     před 7 lety 03.08.2017 16:24 |  
    5 1

    Hodnocení velmi přísné. Já bych hodnotil o stupeň lépe následující hráče: Deli, Bořil, Ngadeu, Rotan, Hušbauer, Švento.

    Ačkoli můžeme říct, že to mnoho hráčů nezvládlo psychicky, na druhou stranu si hned můžeme protiřečit, protože po obdržených gólech jsme to naopak zvládli a nedopustili inkasování třetího gólu.

    A rozhodně spor o větší štěstí vyhraje bate, protože u nás mohli klidně dostat 4:0, zatímco my u nich mohli dostat 1:3 :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

      donford     před 7 lety 03.08.2017 16:59 |  
      3 0

      Vážení, nezapomeňte, že pro mnohé, jako např. Jugas, Frýďa, Bořil, Suk (mezi dospělými), to byl včera nejvýznamější a dosud nejdůležitější zápas jejich fotbalového života. Zápas, ve kterém sportovně šlo o moc - o postup od EL - mezi vyvolené (a ekonomicky o 150 milounů), a tak se na to i dívejte. Každý se s tím vyrovnával psychicky jinak, protože každý jsme jiný. Bořil se rval, jak pes o kost, Jugas se spíš obával, aby nepokazil. A upřímně - před roky jsme také hráli o LM a minutu před koncem nám to "pohnojil" svým promáchnutím Tafat (snad jsem jméno nezkomolil) a kde a jak skončil. Voda se nad ním zavřela. Ta odpovědnost je příliš veliká, zkušenost někdy malá a zpětná nenávist davu fandů (neúspěch lze přece tak snadno na někoho hodit) jednotlivce co by terč "rozdupat" je tolik svůdná a přitom laciná.

  25. Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

    Maty22     před 7 lety 03.08.2017 16:36 |  
    6 0

    Já pořád ještě pořát doufám v pravýho beka v útočníka super kvalit.
    Včera se jasně ukázalo, že stačí když Milan dostane chřipku a sme nahraný.

  26. Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

    Sešívaný     před 7 lety 03.08.2017 17:29 |  
    12 0

    Nesouhlasím s hodnocením Deliho a Rotaně.
    Deli se nachomítl k prvnímu gólu jenom kvůli tomu, že hasil problém za Jugase, který vystoupil a zůstal na jeho straně otevřený prostor, kam šel dlouhý balón. Deli neudělal nic špatně a kdyby Laštůvka blbě nevyběhl, tak toho útočníka možná ještě vytlačí z dobré střelecké pozice a je po šanci. Stejně tak nechápu tu kritiku za údajně nejisté odehrání balónu. Opět jen řešil Jugasovo zaváhání. Uvědomte si, že byl na malém vápně před prázdnou bránou a zády k soupeři. To měl jako odehrát nůžkama nebo si to zpracovat a riskovat, že mu to vypíchne protihráč? Zachoval se v té situaci naprosto správně a míč uklidil do strany. Nejlepší hráč obrany. Za mě Deli 6.
    Rotaň si zaslouží minimálně 5. Byl jeden z mála, který nepodlehl tlaku a nezmatkoval. On je spolu s Ngadeem hlavním důvod, že jsme slušně drželi střed a nenechali se tam zatlačit. Jeho pozice je prostě nevděčná a myslím, že bude mít podobný osud jako dřív Hušbauer, který byl kritizovaný za to, že je nevýrazný, ale přitom ve středu pole odvedl hromadu práce a ukázalo se to až v momentě, kdy chyběl.
    Jinak Danny solidně, ale pořád to není úplně rozdílový hráč. A IMHO to nemá ani tak fotbalové jako spíš mimofotbalové důvody. Z dobrého zdroje vím, že Slavia mu pořád nebyla schopná zajistit ubytování (byť jsou jeho nároky opravdu velké), jak slíbila, nemá tady rodinu, na kterou je dost fixovaný, a prostě není úplně v pohodě.

    • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

      Sapfa     před 7 lety 03.08.2017 21:20 |  
      1 1

      no, přijde mi trochu nasraný, když se dívám na jakékoli fotky, ještě jsem ho neviděl se usmát, nicméně že by se problém s bydlením přenesl až na hřiště? Nebo je to spíš proto, že je naštvaný na Slavii, že neplní sliby?

      • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

        Sešívaný     před 7 lety 03.08.2017 23:05 |  
        1 0

        Já myslím, že jedno s druhým, už měl ubytování mít, což může brát jako nesplněný slib, a taky kvůli tomu nemůže mít u sebe rodinu, díky čemuž taky asi není v pohodě. Důvěřuju ale panu Krobovi, že se to brzo vyřeší a nenechá se to zajít do krajnosti. Jen jsem chtěl říct, že ty důvody, proč to z jeho strany ještě není úplně ono, nejsou jenom v tom, že si ještě 100% nerozumí se spoluhráči. My vidíme jen ty zápasy, ale hráč není robot, který se před zápasem zapne a potom zase vypne.

  27. Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

    Vici     před 7 lety 03.08.2017 18:06 |  
    4 2

    Sorry ale pro me je tohle hodnoceni ulet. Vetsinou s tebou souhlasim ale ted je to jak kdyby jsme byli Real Madrid nebo hrali s Varnsdorfem.

  28. Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

    DF007     před 7 lety 03.08.2017 19:31 |  
    3 0

    Tak hodnocení je hodně přísné. Obzvláště, pokud si uvědomíme, že jsme postoupili. Uhráli jsme výsledek, který nám stačil. Já neříkám, že měly padat desítky, ale tohle jsou hodně podprůměrné známky. O stupínek až dva bych přidal. Je možné známky porovnat se zápasem s Teplicemi, kde výkon nebyl o nic lepší, ale známky právě o jeden až dva stupně lepší.

    • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

      Alanor (admin)     před 7 lety 03.08.2017 20:27 |  
      2 4

      Oproti Teplicím bylo průměrné hodnocení horší o 0,85 známky. Teplice jsme porazili, v Borisově jsme prohráli, což nám sice stačilo, ale minimálně se udělaly navíc dvě chyby při inkasovaných gólech. Navíc si myslím, že proti Teplicím jsme hráli lépe dopředu a měli výrazně více šancí - Zmrhal šel dvakrát na brankáře, Mešanovič jednou. Proti BATE nic takového k vidění nebylo. Takže ty známky podle mě sedí.

      • Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

        DF007     před 7 lety 03.08.2017 21:18 |  
        1 0

        Taky jsem psal o bodík nebo dva. A nechci srovnávat domácí a venkovní zápas, kvalitu soupeře a další faktory, jako třeba zmiňované šance. Ty jsme měli i v Borisovvě. Připomenu střelu Dannyho v úvodu zápasu a v závěru po hlavičce Škody, kdy nedosáhli na míč Ngadeu s Jugasem. Podle mě byly výkony srovnatelné. A navíc jsme v obou zápasech jen splnili povinnost. S Teplicemi výhru, s Bate postup. Snad takové vysvětlení stačí.
        Oceňuji tvoji práci Alanore, hodnotil jsem své svěřence po zápasech na stejné bodové stupnici a vždy jsem měl podobné odezvy, jako píšu já. Ale od toho tady ta diskuse je ne.

  29. Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

    birkin     před 7 lety 03.08.2017 20:31 |  
    4 7

    Takhle strhat hráče po postupup pres mnohem zkušenější mužstvo je totálně mimo mísu.
    Doporučuji více pokory a respektu k soupeři.

  30. Re: Hodnocení slávistů - BATE Borisov - Slavia 2:1

    Silgar (přítel SN)     před 7 lety 03.08.2017 21:55 |  
    1 0

    Zdravím všechny slavisty,já jsem včera po tom našem bídném výkonu vyrazil do hospody že se schladim pár žejdlíky orošenýho pivka a v poklidu kouknu na druhý poločas prádelníků no a co předvedli v závěru zápasu kdy během cca 10 minut doslova zesrali co se dalo.To teda naši kluci vlastně až tak tragický nebyli.No a po dnešní komedii v podání těch rudých buzen kdy po OBA zápasy hráli absolutní tužku a takovouhle hrůzu v podání velmistra z Itálie následně vylítnou z pohárů.Takže suma sumárum pánové a dámy kašleme na včerejší zápas kluci měli den blbec a tešme se na zítra na los koho dostaneme.To zitra asi v práci howno udělám jak se budu těšit na poledne.

  31. Hodnocení

    Dennis     před 7 lety 03.08.2017 22:06 |  
    9 1

    Je pravda, že Jugas nebo Frydrych zahráli fakt špatně a celkově hra měla k ideálu daleko, ale nesouhlasím s tím, že to odnesl celý tým. Je potřeba se na hráče dívat jednotlivě. S některými hodnoceními nelze souhlasit. Deli tu obranu držel, čtyřka je mimo mísu. Když to vypadalo jako zaváhání, tak jen hasil kiks někoho jiného... Sledoval jsi vůbec Rotaně? Napsat mu takovéhle hodnocení, to je slušný úlet. Byl jeden z mála, který nezmatkoval a zachoval si klid. Nedával průnikové přihrávky, ale nekazil a pořád se nabízel. Se podívej ještě jednou, skoro nezkazil balon. Bořil bojoval a snažil se, nehořel, na něj to byl dobrý výkon, zaslouží si lepší známku. Švento se nebál udělat kličku a podržet míč, když jsme to potřebovali. V závěru nám dost pomohl, škoda, že se k němu nepřidali ostatní. I on si zaslouží lepší hodnocení. A nakonec Ngadeu, který zahrál také slušně a ze zápasu se nesesypal, nebýt ve středu pole jeho a Rotaně, mohlo to dopadnout hodně špatně. Náš výkon srazilo několik silně podprůměrných výkonů, s tím se pak těžko něco dělá.

  32. Hodnocení čtenářů

    pinochet     před 7 lety 03.08.2017 23:33 |  
    3 0

    Mně tedy přijdou jako realitě více odpovídající známky, které hráči v průměru obdrželi od známkujících návštěvníků SN, a ty jsou v případě Bořila, MNN, Hušbyho, Rotaně a Škody o stupeň vyšší.

  33. Příliš nízké hodnocení?

    JS (přítel SN)     před 7 lety 04.08.2017 11:00 |  
    2 2

    Mně se líbí, jak zde funguje davová psychika. Hráli jsme totální šrot, holomajznu, kopanou, prostě naprosto bez systému, od inkasované brnky asi do 20. minuty jsme si nedali JEDINOU přihrávku, ten výkon byl fakt tragický, bolely z toho oči.

    Ale postoupili jsme do dalšího kola CL a tak tu všichni nadávají na Alanora, že je moc přísný. Najednou se všem zatmělo, a slyším tu jenom hromadu alibistických keců o tom, proč bychom neměli tým kritizovat, od neúcty k soupeři po „největší tlak v jejich životě“. Fakt vtipný :D

    Podle mě byl Alanor ještě shovívavý. Jugas byl jasně za 1, Frydrych maximálně za 2. Naopak souhlasím s některými, že Rotaň s MNN drželi střed a v jejich případě ta známka mohla být vyšší o stupeň.

    • Re: Příliš nízké hodnocení?

      Kenny     před 7 lety 04.08.2017 17:02 |  
      3 1

      Ty fakt nevíš, co chceš. Nedávno si tady apeloval abysme si vzali příklad od mančaftu z druhýho břehu, co ho vede zahraniční trenér moderního typu a když jednou zahrajeme jako oni, zase se ti to nelíbí.