Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 1. kolo

Slavia v těžkém zápase urvala šťastnou, ale o to více důležitou výhru s výborně hrajícími Teplicemi. Nepřesvědčivý výkon ale předvedlo až příliš mnoho hráčů.

Nejdříve bych rád podotkl, že takové vítězství je nesmírně cenné a takto vydřené body pak v konečném účtování mohou rozhodovat o výsledku celé sezony. Jinak je ale jasné, že to tentokrát herně zdaleka nebylo ono a zápas byl vyrovnaný a mohl skončit jakkoliv. Na druhou stranu bych mírnil některé přehnané reakce o nejhorším zápase a drtivé převaze Teplic. To je prostě úplný nesmysl. Zápas byl vyrovnaný dle statistik a na šance měla podle mě převahu Slavia. Teplice asi měly o něco více ze hry, ale ve finální fázi přeci jen nebyly až tak nebezpečné. Jen Zmrhal šel dvakrát sám na brankáře a podobnou možnost měl i Mešanovič. To na druhé straně nebylo, ačkoliv při několika střelách jsme měli štěstí a míč šel jen těsně mimo.

Takže náš výkon nebyl nic extra a jistě čekáme od Slavie v této sezoně více, zvláště v domácích zápasech. Je tu ale jedno zásadní ALE. Slavia má teď prioritu úplně jinde a nutně potřebuje zvládnout odvetu v Borisovu. V takové situaci je hodně nepravděpodobné, že odehrajeme oba zápasy v týdnu jako z partesu. Zvlášť když trenér Šilhavý provedl velkou obměnu základní sestavy. Což podle mě bylo správně, BATE má nejvyšší prioritu a navíc máme široký kádr. Takže problém bych ani tak neviděl v množství změn jako v individuálně slabších výkonech hned několika hráčů, kteří si o více prostoru v sobotu neřekli. Taky je třeba respektovat sílu soupeře a pokud se nepletu, tak Teplice byly na jaře 2. nejlepším klubem po nás. A i za toto utkání musím smeknout před trenérem Šmejkalem - jeho tým hrál opět výborně a Slavii vůbec nic neusnadnil. O to víc si cením výhry v této situaci a nad takto těžkým soupeřem. Zásadněji negativní komentáře po tomto utkání jsou podle mě zcela mimo mísu.

Závěrem bych ještě rád probral diskutovaný výkon rozhodčího Orla. Tomu se utkání skutečně nevydařilo a kupil chyby. Nutno ale říct, že na obě strany, takže duch fair-play neutrpěl a Teplice moc nemají důvod cítit se okradeny. Penalta sice byla odpískána nesprávně, ale ještě v první půli byl naopak Slavii upřen pokutový kop po faulu na Altintopa, na čemž se shodli i ostatní novináři. Takže zápas sice částečně ovlivněn byl, ale nemyslím si, že nějak výrazně a už vůbec si nemyslím, že brzká penalta Teplicím uškodila víc, než kdyby byl odpískána v 37. minutě. Naopak se hosté probrali a po ospalém začátku začali hrát mnohem lépe.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Jan Laštůvka - 7 - Proti Borisovu měl minimum práce, v sobotu se zapotil už o poznání víc. Těžší zákrok ale musel vytáhnout i tak jen jeden, když reflexivně vyrazil střelu z blízkosti po rohovém kopu. Slavii ale velmi pomohl třemi výběhy na nelehké centry, při nichž si počínal naprosto jistě. Oproti přípravě zlepšil rozehrávku a proti Teplicím jsem v ní neviděl žádný problém. Výborný vstup do nového angažmá!

Michal Frydrych - 5 - Byl o poznání horší než proti BATE. Okének v obraně měl více a postupem času bylo vidět, že mu ve fyzicky náročném zápase dochází síly. Větší hrubku ale neudělal a dobře si naběhl na hlavičku při penaltové situaci. I proto jsem se nakonec rozhodl pro lepší z uvažovaných známek - slabší pětku.

Jiří Bílek - 5 - Nepřesvědčil. Na ligu ještě stačí, ale top stoper pro top tým už nebude. Alespoň tak to v sobotu vypadalo. Hlavičky sice vyhrával, ale jen s vypětím všech sil, takže míče nezvládl pořádně odvrátit ani je podržet pro sebe, jako to dokáže Deli. V závěru i výrazněji chyboval, když se nechal obejít Červenkou. Sotva průměrný výkon a horší pětka.

Jakub Jugas - 6 - Spolu s Laštůvkou náš jediný hráč, jehož sobotní výkon snesl přísnější měřítka. Hrál dobře a bojoval. Nebál se být důrazný a v obraně byl aktivní a často vystupoval a dostával soupeře s míčem pod tlak. I u něj by se ale daly nalézt chyby. Občas to s aktivitou přehnal a vystoupil špatně, přičemž situaci musel hasit až na poslední chvíli. Musí ještě umět rozlišit situaci, kdy je lepší protivníka jen vystát a neriskovat. Celkově mu to ale spíše vycházelo. Jednou prohrál i hlavičku při rohu a byla z toho šance, ale tam se měl pískat faul na jeho osobu.

Jan Bořil - 5 - I na Bořilovi bylo patrné, že mu ve druhém zápase po sobě a při hře nahoru dolů docházejí síly. Celkově byl ale tentokrát o něco lepší než Frydrych. Několikrát se pokoušel o střelu, nejzajímavější byla asi ta hned z 1. minuty. Obranné povinnosti si nakonec horko těžko splnil, s Fillem to neměl vůbec jednoduché.

Ruslan Mingazov - 5 - Hezkým centrem našel Frydrycha před penaltou. Ve zbytku svého působení na hřišti střídal lepší a horší momenty, ale celkově příliš viditelný nebyl. Na druhou stranu určitě nebyl nejhorší z našich a nemyslím si, že by střídal kvůli vyloženě špatnému výkonu. Ale umí zahrát i o dost lépe, o tom žádná.

Tomáš Souček - 5 - Zápas celkem zvládl a patřil mezi naše lepší hráče. Jako jeden z mála se snažil o držení míče v kombinaci, celkově se nám to ale v zápase nevedlo. Obranné povinnosti si také splnil, byť občas byl náš střed až příliš průchodný. Nezklamal, ale Ngadeu se mi proti Borisovu líbil určitě více.

Jasmin Ščuk - 4 - Špatný výkon. V záloze nedokázal podržet míč a často nebyl ve správném prostoru ani při přepnutí do obrany. Navíc si koledoval o červenou kartu. Již se žlutou sice nepředvedl výrazněji ostřejší zákrok, ale v krátkém sledu měl hned několik faulů a mohl být rád, že mu to rozhodčí nesečetl. Jediným světlejším momentem z jeho strany v tomto zápase byla přihrávka na Zmrhala, který ve vyložené šanci s obloučkem neuspěl.

Halil Altintop - 4 - Proměnil penaltu, za to určitě plus, ale herně mne vůbec nepřesvědčil. Začal přitom dobře a ze začátku si připsal několik dobrých přihrávek, při nichž ukázal přehled. Postupem času ale jeho výkon upadal. Asi tři standardky napálil hned do prvního bránícího hráče, přihrával více nepřesně a jednou dokonce nabídl soupeři možnost brejku. Jeho fyzickou připravenost bych se pak nebál označil za vyloženě špatnou. Již od 50. minuty šlapal vodu a v podstatě se vůbec nevracel. Spolu se špatným výkonem Ščuka pak celý střed zálohy stál jen na Součkovi. Měl být střídán mnohem dříve.

Jaromír Zmrhal - 4 - S jeho snahou a aktivitou v tomto zápase nemám žádný problém. Nabízel se a velice dobře si nabíhal za obranu. Bohužel výsledná realizace byla od něj pro tentokrát hodně špatná. S míčem si vůbec nerozuměl, centry létaly mimo a zahodil dvě vyložené šance. Mohl vyslat i spoluhráče do úniku, ale opět přišla velice nepřesná přihrávka.

Muris Mešanovič - 5 - Snažil se, ale měl to těžké. Dlouhých balonů proti vysokým stoperům ani mnoho udržet nemohl. Náběhem za obranu se dostal do jedné velice dobré šance, ale jen nechal vyniknout Grigara. Ve druhé půli střílel, když měl nahrávat lépe postavenému Zmrhalovi. Celkově mi jeho výkon přišel podobný Vaněčkovi na druhé straně. Oba zápas odmakali, snažili se zaměstnávat stopery, ale větší výsledný efekt chyběl.

Mick van Buren - 5 - Jeho střídání moc nedávalo smysl. Problém jsme měli hlavně ve středu pole, kde se nedařilo Ščukovi s Altintopem. Logicky tak střídání krajního hráče obraz hry příliš nezměnilo. Van Buren se snažil, ale zůstal v průměru, když střídal lepší okamžiky s horšími. Jednou se třeba snažil kličkovat na vlastní polovině a nesmyslně ztratil míč.

Josef Hušbauer a Michael Ngadeu Ngadjui nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

1. kolo - Sobota 29. 07. 2017 20:00

HET liga, 2017/2018
1 - 0
1 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

9. Halil Altintop (pen)

FK Teplice
FK Teplice

Komentáře (130)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    DavidM     před 7 lety 31.07.2017 11:02 |  
    5 6

    3 nejlepší slávisté - Laštůvka, Jugas, Strašák. Co se týče našeho trenéra, první dva letošní zápasy se mi vůbec nelíbí střídání Slavie. Podle mě přicházejí pozdě a většinou jde dolů hráč, který by jít dolů jít neměl a naopak na hriště jde hráč, který se k vývoji utkání moc nehodí do zápasu. Teď zvládnout klíčový zápas sezony a do ligy s čistou hlavou! SKS

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      sicilianbrno     před 7 lety 31.07.2017 11:07 |  
      10 14

      Hl do ligy už s podobným týmem jako do předkol LM. Šetřit je jen proto aby se náhodou nezranili mě nepřijde rozumné (fyzičku neřeším, je začátek sezony, každý jí má na rozdávání). Dnešek doufám trenerovi otevřel oči, a celou zálohu a utok vymění max na český pohár

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Fridleifsson     před 7 lety 31.07.2017 12:45 |  
        5 1

        Mínusů si nevšímej, podle mě zcela logický pohled na věc a souhlas.

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          sicilianbrno     před 7 lety 31.07.2017 14:45 |  
          3 3

          Díky, mínusu si nevšímám, dostal jsem je dokonce i za to, že jsem jednou napsal "mám rád slavii", takže o obsahu to opravdu není :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Sracken     před 7 lety 31.07.2017 13:02 |  
        5 4

        Nechápu, za co máš ty minusy. Naprosto rozumný názor podpořený tím, co jsme všichni měli možnost vidět.

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          DavidM     před 7 lety 31.07.2017 13:14 |  
          5 7

          Působí to na mě tak, že když JŠ ještě neprohrál, není možná žádná (ač objektivní) kritika na jeho osobu.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    sicilianbrno     před 7 lety 31.07.2017 11:05 |  
    15 3

    Když Frydrych 5 tak Bořil 6, byl aktivnější, Ščuk za 3, druhá pule na co šáhl to pokazil. Jinak se dá souhlasit. Jugas se mě z obranné čterky jevil nejlepší

  3. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Robinator     před 7 lety 31.07.2017 11:07 |  
    10 9

    na to, že se hrál velice podprůměrný zápas je hodnocení příliš shovívavé..

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      sicilianbrno     před 7 lety 31.07.2017 11:07 |  
      2 5

      Tak 1 pule nebyla zas tak špatná, až ta druhá byla tragická

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Borec09 (přítel SN)     před 7 lety 31.07.2017 11:13 |  
      5 0

      Ale vyhráli jsme. To je důležitý.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Alanor (admin)     před 7 lety 31.07.2017 11:19 |  
      14 5

      Přijde mi, že někteří jako ty z toho dělají druhý Jablonec. Přitom to podle mě není zdaleka pravda. I třeba poslední derby proti Spartě bylo podle mě horší. Tam to byla nuda a ani jeden tým nic nehrál, teď to byl z pohledu nestranného diváka hezký útočný zápas s množstvím šancí na obou stranách. Jistěže bychom čekali od Slavie doma převahu, ale o velice podprůměrném zápasu bych nehovořil.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Robinator     před 7 lety 31.07.2017 11:28 |  
        8 7

        podprůměrný zápas to nebyl..Teplice hráli dobře..náš výkon byl podprůměrný...hlavně ve druhé půlce..Viděl si někdy v poslední době takový průchoďák u nás doma? Měli jsme prohrát..s kýmkoliv jsem se bavil..tak mi řekl, že druhá půle byla fakt strašidelná..Myslím, že jsme měli více štěstí než kvality..

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          jufoun (přítel SN)     před 7 lety 31.07.2017 11:55 |  
          14 0

          S tou druho půlí souhlas, ale ohledně toho, že jme měli prohrát tak nesouhlasím. I na šance jsme byli o chlup lepší.

          • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

            Gino     před 7 lety 31.07.2017 12:41 |  
            8 0

            Nejen o chlup. Střely na bránu 5:2 v náš prospěch. Měli jsme větší smůlu, než Teplice.

            • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

              Guly (přítel SN)     před 7 lety 31.07.2017 15:40 |  
              1 1

              Střely na bránu jsou dosti irelevantní a moc bych tím neargumentoval. Protože není střela jako střela. Může bejt 5 střel na bránu jednoho týmu z větší vzdálenosti, které jsou pro golmana lahůdka a druhej tým může dát 3 tyčky (který se nepočítaj jako střely na bránu), pak 2x jít sám na bránu a kopnout to vedle. Tím jsem chtěl říct, že tyto statistiky dost často mohou zkreslovat.

              • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

                Gino     před 7 lety 31.07.2017 16:28 |  
                2 1

                Zkreslovat... ano, jistě, jako všechny statistiky. Přesto mají svou hodnotu. Chceš-li o nich pochybovat, či je znevažovat, samozřejmě můžeš. To nic ale nemění na tom, že takové jsou.

              • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

                Slawek     před 7 lety 31.07.2017 20:30 |  
                0 3

                Slavia byla lepší, to je bez diskuze. Tepličtí měli náznaky, ale nic naštěstí nedotáhli. My jsme naopak měli šance čisté, ktere byly likvidovány buď fauly nebo neschopností např. Zmrhala. Penaltou jsme sice vyhráli, ale nikoli neoprávně, protože další minimálně jedna pro nás odpískána nebyla. Dokonce vondráškova ruka mohlavrukou být, bylo to na rozhraní ruky a ramene, tak problém vidím jen v tom, že to Orlovi moc dlouho trvalo. Tim dal povel k nehorázným spekulacím. Na rozdíl od penalty, kterou měla kopat Bohemka. Ta byla jasná a přesto to nikdo nerozebírá. Jediné minus byla podle mne sestava, které skoro nikdo nerozuměl v tak důležitém utkání. To mu nestačil Zlín, přes který jsme chtěli vyhrát pohár. Zajímavé. Jindy se mi JŠ jeví spíše připos...ej.

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          sicilianbrno     před 7 lety 31.07.2017 11:58 |  
          4 15

          Druhá pule byla strašidelná, amaterská, ale vidim,že ne pro všechny

          • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

            bongor     před 7 lety 31.07.2017 18:19 |  
            4 1

            Nepřeháněj siciliáne,dobrý to nebylo,ale strašidelný už vůbec.

            • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

              sicilianbrno     před 7 lety 31.07.2017 21:53 |  
              0 4

              ...bohužel nepřeháním

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          iwanowicz     před 7 lety 31.07.2017 13:07 |  
          6 0

          Ve druhe pulce Teplice kombinovali v klidu stredem, to byl velky problem.. Az tam nastoupi Ngadeu, Rotan, Husbauer, bude to o necem jinem.. V minule sezone to byla nase velka sila, ve stredu zalohy nas malokdo prehral, zbytek zastavil Ngadeu a centrovane mice posbirali stoperi.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Robinator     před 7 lety 31.07.2017 11:29 |  
        16 1

        jinak já to nijak nedramatizuji..vyhrálo se..jde se na Borisov..to je priorita..ale hráli jsme dle mého prostě velice špatný zápas..

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Maeden (přítel SN)     před 7 lety 31.07.2017 11:48 |  
        7 2

        Přesně tak. Loni jsme viděli pod JŠ pár ještě horších zápasů, kromě Jablonce a derby taky Dukla doma i venku, Bohemka doma, pohár se Zlínem, v Karviné přes výhru taky žádná sláva. Kromě prvních dvou slabší soupeři než Teplice v sobotu. A to jsme měli stabilní kádr, zraněných celkem málo, karty skoro žádné, dnes se sestava točí jak na orloji. Což může být problém, jak nám ukazují komici z druhého břehu, kteří s posilami za čtvrt miliardy a Rosou neudrží výhru doma proti vybrakované Bohemce.

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          sicilianbrno     před 7 lety 31.07.2017 11:59 |  
          2 13

          jenže to bylo ke konci sezony, kdy každému logicky odchází forma, síly atd...tohle je druhej zápas, fyzicky skvěle připravení hráči a i tak vykon v druhe puli na urovni spodku ligy...ta nesehranost bouchala do očí...proti bate mě naopak souhra přišla..čím pak to?

          • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

            Boss82     před 7 lety 31.07.2017 14:22 |  
            9 2

            Ty si jak kolovrátek, chlape! Co pořád nechápeš na tom, že nás čeká nejdůležitější zápas sezony a tomu se přizpůsobuje vše?

            V dalších kolech už se takto velká rotace hráčů pravděpodobně konat nebude.

            • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

              sicilianbrno     před 7 lety 31.07.2017 14:49 |  
              3 9

              Narozdíl od tebe nechápu a nesouhlasím s tím, že se vymění tolik hráčů. Kdyby se prohrálo, budeš mluvit stejně? Případně náš čeká 4 předkolo, to chceš taky obětovat další 2 kola, protože náš čeká veleduležité zápasy? Aby ti pak ty body nechyběli na konci ligy...Za mě vyměnit 3 hráče je ok, ne 7

              • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

                Kenny     před 7 lety 31.07.2017 17:01 |  
                5 2

                A můžeš nám nějak vysvětlit jak jsi dospěl k závěru že tři hráči by bylo v pořádku? Ten počet jsi nějak odborně určil?

                • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

                  sicilianbrno     před 7 lety 31.07.2017 17:40 |  
                  1 3

                  vycházím z logiky, že vyměnit ve fungujícím týmu 3 hráče je menší risk než 7, souhlasíš s touto logikou?

                  • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

                    Kenny     před 7 lety 31.07.2017 20:09 |  
                    0 0

                    Souhlasím. Ale lepší by byl jeden!

              • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

                Karel13     před 7 lety 31.07.2017 19:18 |  
                2 0

                Pokud nás bude čekat play-off (nebo 4.předkolo - jak chceš) tak je cíl splněn - hrajeme evr opský pohár (EL). To další (CHL) by už byla ta třešnička na dortu. Už to chápeš ?

                • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

                  sicilianbrno     před 7 lety 31.07.2017 21:57 |  
                  0 5

                  Pokud uhrajeme nadejný vysledek v play of a bude šance postupu do LM tak přijde opět taková proměna a risskování ligoveho zapasu? To samé při šanci postupu ze skupiny atd atd...ale asi schvaluješ tu velkou obměnu na teplice, tak to budu respektovat...

              • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

                Boss82     před 7 lety 31.07.2017 21:59 |  
                4 2

                Já nevím, jestli si opravdu tak hloupej nebo to jenom děláš. Zápas s BATE je zcela klíčový, protože postup nám zajistí základní skupinu EL a nemalé finanční prostředky.

                V případě postupu bude následovat play-off LM (nikoliv 4. předkolo, jak to chybně nazýváš), které by bylo také skvělé zvládnout (fantastická třešinka na dortu), ale když se to nepovede, tak už to nebude taková tragédie. Nepředpokládám tedy, že před play-off LM bude rotace hráčů tak velká.

                A pro Tvou informaci - my zatím nic neobětovali. Získaly jsme 3 body v solidním zápase s těžkým soupeřem. Takže já jsem spokojen.

                • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

                  sicilianbrno     před 7 lety 01.08.2017 07:55 |  
                  0 6

                  Play of nebo 4 předkolo je jedno, obojí se hraje na 2 zápasy. To by me zajimalo, jestli bys mluvil stejne, kdyby se prohrálo. Apropo ty schvalujes tak velkou obměnu kádru? Podle toho co pises asi jo ( bate je sice klíčoví zapas, ale neni prece nutný tak velkých zmen, kde se da očekávat nesehranost)

                  • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

                    Karel13     před 7 lety 01.08.2017 09:56 |  
                    2 0

                    Je to marný, je to marný, je to marný ....

                    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

                      Boss82     před 7 lety 01.08.2017 12:44 |  
                      0 0

                      Přesně.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

                    Boss82     před 7 lety 01.08.2017 12:43 |  
                    1 0

                    Ano, v tomto mimořádném případě jsem s tou obměnou souhlasil. Ano, mluvil bych stejně, kdyby se prohrálo.

                    Před každým dalším zápasem základní skupiny LM nebo EL bych už s takhle velkou obměnou sestavy nesouhlasil. Před play-off LM ale ještě ano, byl bych moc rád, kdybychom se tam dostali.

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          bongor     před 7 lety 31.07.2017 18:21 |  
          5 0

          Tak každej komik je solí příběhu,ale nesmí jich být jedenáct jako ta vodou.

          • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

            bongor     před 7 lety 31.07.2017 18:21 |  
            1 0

            za vodou

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        sicilianbrno     před 7 lety 31.07.2017 11:56 |  
        1 9

        Čekali bysme převahu, ale hlavně ne výkon, kde si nedokážeme ani nahrát, jsme zbrklí a o kombinační hře nemohla být ani řeč (myšleno druhá pule), opak toho co sme hráli proti BATE...a za to prostě logicky mohla uplně nová záloha a utok, sehrát se na treninku je jedna věc, předvezt v zápase věc druhá. Je hezký mít široký kvalitní kádr, ale dělat změny postupně a ne vyměnit 7 hráčů a čekat jak si to hned sedne...

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          Robinator     před 7 lety 31.07.2017 12:23 |  
          5 1

          Za mě rotovat rozhodne ano..ale 3-4 hráče..ale osu tymu pokud možno zachovat..

          • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

            daadyy     před 7 lety 31.07.2017 12:50 |  
            2 1

            Souhlas. Mě takhle vyměněná záloha a útok dost překvapily. Vzhledem k tomu, že trenér v minulé sezoně nedělal takové změny ani v poháru..

  4. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    rak (přítel SN)     před 7 lety 31.07.2017 11:26 |  
    17 0

    Moc vydařené to nebylo, ale zcela souhlasím s názory, že teď je naprostá priorita Borisov, který rozhodne o celém podzimu. Liga teprve začíná a bude se dít leccos. Nakonec to dobře dopadlo a tito hráči by také měli někdy hrát. Tentokrát to po dlouhé době zase přehnal Tvrdík s omluvou. Proč takovéto sebemrskačství? Nemyslím, že by to rozhodčí udělal schválně, aby nám pomohl. Ono se to mohlo jevit jako ruka. Pak nám zase minimálně jednu upřel. Je otázka, jestli nám to vůbec v průběhu pomohlo, i když nakonec to výsledek zařídilo. Do té doby jsme ale měli větší převahu, pak se Teplice zvedly. Nemá cenu to moc komentovat.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Fačín     před 7 lety 01.08.2017 11:14 |  
      1 1

      Tvrdíka sice "žeru", ale přesně jak říkáš, ta omluva byla čisté sebemrskačství, které je úplně zbytečné a jen to na nás přitáhne nechtěnou pozornost. Jediný, kdo by se měl omluvit, je pan Orel, ale na za tu jednu chybu, ale za celé nezvládnuté utkání.

      Takhle si říkáme o to, že už nám nikdo nepískne ani sebejasnější penaltu.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    daadyy     před 7 lety 31.07.2017 11:29 |  
    13 1

    Mě leží v hlavě ten Altintop. Vždyť ten hráč pravidelně hrál v Německu, kde je tempo mnohem vyšší jak u nás. A to není schopen se za 3 týdny dostat do nějaké rozumné kondice? Navíc nechápu, že tedy dostane šanci v základu a není třeba v 50. minutě střídán, když tam takhle šlape vodu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      sasky     před 7 lety 31.07.2017 12:51 |  
      7 0

      Taky mě ty jeho dosavadní výkony nemile překvapují. Nicméně musím uznat, že se pomalu zvedá. Zase bych ho po nějakých dvou přátelácích a jednom soutěžním zápase neodepisoval. Na rozdíl od Gina (kterému jsem takhle chtěl dávat šanci vloni) je u něj vidět progres. Myslím, že mu chybí zejména kondice a tím jsou jeho výkony hodně ovlivněny.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        DrFe     před 7 lety 31.07.2017 18:37 |  
        3 1

        Ze začátku hrál dobře. Prvních cca 30 minut od něj bylo na velmi dobré úrovni. Fotbalista to je, o tom žádná. pak ale začal fyzicky odcházet. Být trenérem, střídal bych ho už o půli. Těžko říct, proč je tak fyzicky na huntě, ale snad se to bude zlepšovat. Příště bych ho spíš zkusil jako žolíka v závěru (někdy tak od 60-70 minuty), než nabere fyzičku.

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          sasky     před 7 lety 31.07.2017 20:55 |  
          2 1

          Jo, s tím se dá souhlasit. Mě právě dost negativně překvapilo, jak hluboko může bundesligový fotbalista nechat svoji kondici klesnout.

          • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

            Fačín     před 7 lety 01.08.2017 11:20 |  
            0 1

            Nejsem si úplně jist, že by šlo jen o kondici. Během první půle si dvakrát prohmatával chodidlo, těžkopádně došlapoval. Myslím, že tam bylo lehčí zranění.

            Každopádně jestli jste ho někdy viděli v bundeslize, tak tam hrál prakticky stejně. Jenže v Augsburgu byli rádi, že nehrají o záchranu a takový zkušený polejer jim tam tvořil hru. Za to tady jsou nároky a tlak výrazně větší, hraje se na vyšší úrovni (nebo tam chceme hrát), má i větší konkurenci na jeho místo v sestavě. Navíc bych řekl, že opravdu hodně chce, ale zatím si příliš nerozumí se spoluhráči. Jeho přihrávky jsou většinou do prostorů, kde nikdo není, ale nejsem si jist, že je to jen jeho chyba. Pokud dostane dost prostoru na sehrání se spoluhráči, naučí se, kteří hráči se pohybují v jakých prostorech a jakou rychlostí, bude jedním z nejlepších. Otázkou je, jestli mu ten prostor pan Šilhavý dá.

            • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

              sasky     před 7 lety 01.08.2017 12:59 |  
              1 1

              Jasně, může tam být i nějaké zranění. To prostě nevím :) Je možné, že ztráta kondice má nějaké objektivní příčiny, na druhou stranu pak moc nechápu nasazení nedoléčeného hráče k soutěžnímu zápasu. S těmi přihrávkami je to dost podobné i u Dannyho. "Naši" hráči bohužel nejsou zvyklí startovat dostatečně rychle do uliček, na což jsou pro změnu zvyklí Danny a Halil. Obecně (a to už tu kritizuju od loňska) máme hrozně slabý pohyb bez míče a je to podle mě nejvíc limitující faktor našich výkonů. V momentě, kdy se výrazně zlepší nabídka hráčů bez míče, tak už nebude ani tak patrná absence hry po křídlech, protože se budeme schopni prosadit i středem hřiště. Věřím, že když Danny (s Pepou, případně Halilem) v tomto směru dostane určitým způsobem volnou ruku v organizaci útočné hry, tak to fungovat bude, o tom jsem přesvědčen.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    luky21     před 7 lety 31.07.2017 11:32 |  
    4 5

    Jugas 7, Souček 6, Zmrhal 3 jinak souhlas....

  7. Souček x Mingazov

    Corfe     před 7 lety 31.07.2017 11:38 |  
    14 1

    Osobně bych teda podstatně výše hodnotil Součka, kterého byl plný střed hřiště, příkladně bojoval a výrazněji nechyboval. Ten si podle mě jako jediný hlasitě řekl o základ a s Ngadeuem tvoří nejvyrovnanější dvojici na svém postu. Spolu s Laštůvkou a Jugasem byl podle mě v sobotu nejlepší na hřišti.

    Naopak mnohem horší mi připadal výkon Mingazova, který zahrál hluboko pod svoje možnosti a podle mého očekávání jako první brzy střídal.

    Stejná známka pro Součka a Mingazova je podle mě chybou, i v hodnocení nás, fanoušků, má Souček bezmála o jedna vyšší známku (5,55 x 4,58).

    • Re: Souček x Mingazov

      Kenny     před 7 lety 31.07.2017 11:55 |  
      6 0

      Rozhodně jak říkáš byl problém hlavně na stranách. Viděl to i JŠ a proto MVB.

    • Re: Souček x Mingazov

      JohnyPine (přítel SN)     před 7 lety 31.07.2017 12:54 |  
      1 4

      U Součka mi vadila jediná věc. Několikrát jsme tam získali míč ve středu hřiště a začali protiútok.
      Místo toho, aby sprintoval do pozice, nebo do náběhu za hráče, jen tak rychleji vyklusával dopředu.
      Myslim si, že by to našim útokům dodalo větší sílu a zároveň to strhlo ostatní spoluhráče.

    • Re: Souček x Mingazov

      sasky     před 7 lety 31.07.2017 13:02 |  
      5 0

      Taky se přidávám k lepšímu hodnocení Součka (6) už kvůli tomu, jak Alanor sám zmiňuje, že Ščuk s Altintopem mu ve středu hřiště nepomohli. I porovnání Součka a Meššiho vyznívá jednoznačně pro Suka.
      S Mingazovem jednoznačně souhlas. Nevím proč, ale on poslední dva zápasy ignoruje svou hlavní přednost - rychlost a tlačí se z kraje do středu pole (kopíruje styl Dannyho?). Přitom když našlápne po lajně, tak nadělá bekům velké problémy. Ať se klidně s míčem u nohy natlačí víc ke středu, ale až mezi zálohou a obranou, nikoliv někde před napadajícím záložníkem. Tam nemá na nabrání rychlosti prostor.
      Obecně k naší hře. Nesmyslně se snažíme většinu akcí tahat středem pole. Málo využíváme křídel (a zejména rychlosti Zmrhala, Micka a Mingazova) a strašně nám chybí souhra krajních hráčů (bek, záložník). Narážečka a valím dopředu.

      • Re: Souček x Mingazov

        bongor     před 7 lety 31.07.2017 18:28 |  
        2 0

        To mě taky překvapilo,že ani jednou nenastaroval Mingi to svoje turbo.Udělat to dvakrát,třikrát,tak by ho museli Tepláci hlídat a někdo by jim chyběl do jejich nacvičené kombinace,která nám vzadu dělala problémy.
        Holt Šmejky umí.

    • Re: Souček x Mingazov

      Rudolfonc (přítel SN)     před 7 lety 31.07.2017 13:39 |  
      5 1

      Mě koukání na Mingazova vyloženě trápilo. Často jsem koukal na jeho spolupráci s ostatníma, když neměl balon. Přišlo mi, že místo toho, aby se trošku vrátil a pomohl třeba Bořilovi, který neměl komu, tak letěl jako uragán dopředu .... Bořil pak vypadal jak nekopa, který trefoval prvního hráče nebo to šlo do autu .... Mingazov mu svými pozicemi vždy situaci velmi ztížil...

  8. Jugas

    kanda (přítel SN)     před 7 lety 31.07.2017 12:20 |  
    3 5

    Vidím že podle hodnocení Jugas jeden z nejlepších hráčů 6ka a 6,6. Osobně se mi ale nelíbí jeho čtení hry. Několikrát podběhl balon, nevyhrával hlavu a nevěděl kde má být. Například v prvním poločase kdy se hráč teplic prohnal kolem Bořila (zhruba v úrovni lavičky) byl Jugas vyloženě daleko a nepřistupoval, ani proti tomu hráči pořádně nevyrazil.... Snad se zlepší ve čtení hry a budu to pak vidět stejně jako většina.

    • Re: Jugas

      daadyy     před 7 lety 31.07.2017 12:30 |  
      4 4

      Toho už jsem si všimnul proti Borisovu, že prohrál dost hlavičkových soubojů. Což mě překvapuje, protože ve Zlíně jsem ho měl za výtečného hlavičkáře..

    • Re: Jugas

      vršek     před 7 lety 31.07.2017 13:32 |  
      2 0

      S tím včasným přistupováním a čtením hry měl problém v minutách následujících po trestuhodně prohraném souboji s Vaněčkem ve vápně cca 30min., kdy teplický útočník jen těsně minul, Do druhé půle se zřejmě uklidnil, podobné chyby se již nedopustil. Já byl zřejmě pod vlivem oné Vaněčkovi šance a cca dvou tří nedorazů uprostřed hřiště, které následně řešil faulem po zápase s jeho výkonem nespokojený, ale po zhlédnutí záznamu zápasu myslím, že podal dobrý výkon a doufám, že jeho jistá nervozita, patrná už v souboji s Bate, také v první půli, se postupně a zvláště s přítomností Deliho a Ngadeua vytratí. Jak by jeho hra měla vypadat byly dvě obranné hlavičky v úvodu zápasu a důrazný nesmlouvavý obranný odkop před Filem v závěru první půle.

    • Re: Jugas

      DrFe     před 7 lety 31.07.2017 18:51 |  
      0 1

      Já jsem si zase ve druhé půli všimnul opaku a to sice, že to několikrát výborně uhasil za druhé. Minimálně jednou právě za Bořila. Dost možná má pravdu kolega výše, s tím že byl v 1.půli psychicky otřesen z toho, že neubránil Vaněčka.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      sasky     před 7 lety 31.07.2017 13:04 |  
      20 1

      Hodnocení trenéra sparty mě nechává naprosto chladným. Když může říct, že hráli lépe proti Bohemce (tým pasovaný letos na sestup) než proti CZ a že je tedy vidět progres, tak to asi nebude bůhvíjaká myslivna. Navíc na to, abych viděl, že naše hra stála za starou bačkoru, ale přesto jsme urvali tři body nepotřebuju názor nějakého srandisty z letné. :)

  9. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Gino     před 7 lety 31.07.2017 12:45 |  
    7 0

    Na zápas jsem koukal s kamarádem sparťanem a na telefonu měl druhého, který fandil Teplicím. Všichni tři jsme se shodli, že zápas to byl hodně koukatelný, když se neustále něco dělo. Poměr střel 12:12 o tom svědčí. Ano, i já čekal větší převahu a více gólů, ale Teplice prostě hrály fakt dobře a nám se na ně fakt nedaří (dlouhodobě). Asi tomu chyběl ve středu hřiště Hušby. Já vím, že jste mnozí zklamaní, ale jak už napsal Alanor - z pohledu nezaujatého fanouška to byl dobrý fotbal a dobrý zápas. Kdo viděl Spartu v Bělehradě, nebo včera doma s Bohemkou, tak ví, jak vypadá špatnej výkon.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      bongor     před 7 lety 31.07.2017 18:37 |  
      2 0

      Jenže nemůžeš nás srovnávat s bídou,to sis vybral špatně.To je jako kdybys říkal,ten můj mercedes není špatnej,podívejte se na toho trabanta,ten je špatnej!

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        DrFe     před 7 lety 31.07.2017 19:00 |  
        3 1

        :-))) Trabant je proti rudý bídě solidní auto. K Trabantovi bych přirovnal spíš Bohemku, která se vyrovnala tomu výtvoru co sestavil nezručný italský automechanik z odloženejch náhradních dílů různých aut poházenejch různě po Evropě .......

  10. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Fridleifsson     před 7 lety 31.07.2017 12:51 |  
    7 3

    Jsem rád, že to lidi vidí stejně jako já a nejhůř z hodnocení vyšel Ščuk. Jestli za tenhle výkon nedostane trojku, tak za jakej? Vždyť ty jeho výkony jsou většinou naprosto trapné a na hřišti je prostě k ničemu...

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      knl66 (přítel SN)     před 7 lety 31.07.2017 13:54 |  
      1 3

      Trojku bych dal i Antintopovi. Jeho standardky na prvního protihráče a přihrávky soupeřům neměly chybu.
      Ale věřím, že se zvedne. (Třeba podcenil úroveň české ligy, nevím.)

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Fačín     před 7 lety 01.08.2017 11:34 |  
      0 1

      Souhlas, Ščuk maximálně za 3.. Jinak se mi hodnocení zdá hodně nízké. Vždyť jsme vyhráli proti černému koni soutěže i s béčkem!! Altintop minimálně 6, Jugas za 7, Souček a Zmrhal klidně taky za 6. Naopak Mešanovič max. za 4, nepředvedl vůbec nic, nevyhrál jediný souboj..

  11. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    smichov_2     před 7 lety 31.07.2017 12:55 |  
    2 12

    Ščuk měl mít 5, je to hráč který často vidí dopředu volného hráče a tomu to dá, to je skvělá vlastnost. Stačí se podívat na opakování, jak přihrávky obránců sem a tam když se dostanou k Ščukovi jdou nahoru, do otevřených prostor. Některé i lehké přihrávky pokazil, ale kdyby všichni hráči přihrávali na jistotu a potom v nouzi nakopávali dopředu nazdařbůh, tak je ten výkon ještě mnohem horší.

  12. Jiná sestava

    Mike     před 7 lety 31.07.2017 13:04 |  
    13 2

    Jenom stručně- víme, že hodně důležité utkání nás čeká za 2 dny, jenom pro zdejší rejpaly a věčné nespokojence.
    Představte si, že by se v utkání zranil nějaký stěžejní hráč, za které považuji trojici Deli, Hušbauer a Škoda. Ti jsou pro mě v současné době nenahraditelní.
    To by to Šilhavý schytal ještě více, proč hráče nešetřil. Pan Šilhavý udělal to nejlepší, co mohl. Na úkor event. bodové ztráty se rozhodl správně upřednostnit daleko důležitější zápas, než byl ten sobotní. A odměnou mu byly 2 výhry- Ta první v sobotu nad Teplicemi a ta druhá, že díky prošetření hráčů se ti stěžejní vlastně nemohli ani zranit /samozřejmě se to může stát při tréninku/. Neřešme hru, Teplice budou patřit v lize k tomu nejlepšímu, nastoupili v kompletní sestavě. Poděkujme hráčům, kteří nastoupili, za výhru a ve výkonu se nepitvejme- není důvod. Spousty týmů hrající kvalifikaci LM také šetřilo své opory- a dopadly výsledkově hůře než my- Ludogoretz 0-0- kurz 1,23, FC Kodaň 0-0, kurz 1,37, Salzburg 1-1, kurz 1,43, Vittorul 0-1, kurz 2,5, Steaua 1-1, kurz 1,63.
    On včera na Letné se hrál také dost vyrovnaný zápas- a to Sparta nikoho nešetřila a Bohemka byla bez 5 hráčů základní sestavy a lepila ji juniorama. A šancí měli docela hodně.
    Popřejmě hráčům ve středu i nejtěsnější prohru se vstřeleným gólem a bude to bezvadný.

    • Re: Jiná sestava

      sasky     před 7 lety 31.07.2017 13:08 |  
      5 0

      Je pravda, že když jsem viděl před zápasem sestavu, tak jsem byl nervní jak sáňky v létě (no nakonec vlastně celý zápas). Ale jsem spokojený, že to z naší strany nebylo rozhodně ono, ale stejně jsme urvali tři body. Nic jiného teď nehraje roli. Ve středu tam poslat dva kousky do sítě Bate a pak můžeme spokojeně čekat na los.

    • Re: Jiná sestava

      Fačín     před 7 lety 01.08.2017 11:49 |  
      0 1

      Víceméně s tebou souhlasím, ale jedno rýpnutí si neodpustím. Říkáš, že Bohemka to proti Spartě "lepila juniorama". To opravdu není pravda, jediný hráč, který by mohl spadat do kategorie junior, je Antonín Vaníček, 19 let. Tomu bych "lepení" rozhodně neříkal, jen dali šanci jednomu mladému nadějnému hráči.

  13. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    DF007     před 7 lety 31.07.2017 13:12 |  
    4 0

    Taková kritika, která se tady (a v komentáři k zápasu) strhla je pro mě překvapivá. Ano výkon nebyl zdaleka optimální, to víme všichni, ale hráli jsme proti Teplicím, na které to moc neumíme, proti soupeři, který byl v jarní tabulce hned za námi, zdůrazňují na druhém místě, a statisticky jsme nebyli horší.

    S hodnocením hráčů souhlasem.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    bramburek (přítel SN)     před 7 lety 31.07.2017 13:14 |  
    8 0

    je očividný, jak jsou pro naši hru a střed zálohy hodně důležitý Danny, Hušbauer a Rotaň...

    jednak co se týče kombinace, podržení balonu, přehrání soupeře, měnění tempa hry... tak i nápadů, invence, a celkově hry dopředu a vytváření finálních šancí

    bylo to dost do očí bijicí, jak v závěru zápasu s Borisovem, když Jarouš sundal Rotaně a Dannyho, tak teď s Teplicema

  15. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        před 7 lety 31.07.2017 13:15 |  
    5 0

    Střed byl průchodný, ale ne rozhodně vinou Součka. Je těžký, když v záloze vedle něj hrajou dva chodci. Bořil by si taky zasloužil lepší známku.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      vršek     před 7 lety 31.07.2017 13:44 |  
      11 0

      Souhlasím.
      Jsem přesvědčen, že Souček podal velmi dobrý výkon a byl to on, který z naší sobotní nesourodé a v druhé půli propadávající zálohy snese opravdu přísné měřítko. Navíc z bezchybnou rozehrávkou s vrcholem s krásným křížným pasem na Bořila na konci první půle.
      O lepší známce pro Bořila jsem také přesvědčen, neúnavný bojovník, a zvláště při opakovaně bezkrevné výkonu Zmrhala na postranní čáře, myslím si, že má velkou zásluhu na tom, že se Filo nedokázal více prosadit. Navíc jeho druhá střela sražená obranou Teplic byla hodně dobrá.

  16. Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Ados     před 7 lety 31.07.2017 13:16 |  
    3 11

    S hodnocením celkem souhlasím, ale s jedním hráčem mám problém a to je Jugas. Určitě bych mu nedal takhle vysokou známku. Už proti BATE jsem si všiml, že celkem dost prohrává hlavičkové souboje a pozičně je celkem mimo. Rozehrávku ani nebudu zmiňovat, protože ta je tristní. Určitě je to bojovník a celkem dobře zvládá takový ty skluzy na poslední chvíli, ale pro mě je to málo. Třeba potřebuje ještě čas na aklimatizaci, ale zatím v něm nevidím přínos směrem do evropských pohárů.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      donford     před 7 lety 31.07.2017 13:37 |  
      11 3

      Rozhodně bych dal Sukovi aspoň č. 6. Vedle sebe či před sebou měl 2 hráče, jednoho kterému se v tomto zápase bohužel zjevně nedařilo (Ščuk) a druhého (Altintop), který zpomaloval, zpomaloval, až skoro stál.
      A za druhé: JŠ pochopitelně považuje další hráče (těch 7) za rovnocené, nebo téměř rovnocené těm, které měli nahradit. Prostě nastoupí a musí válet. Mají na vše srovnatelné podmínky, myslím i včetně ekonomických. Takže chytit se příležitosti, přesvědčit trenéra a rvát se. Že se to úplně nezdařilo (Ščuk, Altintop, Zmrhal, Mingazov, Muris, Bílek) je věc druhá a musí vést ony hráče k zamyšlení. Chtějí hrát? Mají na to? Chtějí se ukázat trenérovi? Jsou plnohodnotnou náhradou nebo se jen vezou? Je jejich chyba jen v tréninku?
      Prvotní je úspěch Slavie a oni se svezou s ním. Když chtít nebudou, jejich smůla. A pokud z nich někdo dokopává (Bílek?) nebo je z formy (Ščuk) měl by to férově sám přiznat. Sorry na dnešní Slavii nemám, děkuji za ty nádherné měsíce a jít zase dál. Nepřišlo mi, že se všichni vydali ze všech sil a bojovali do umdlení. Věřím, pokud Zmrhal, Altintop, Mingazov nasadí všechny své schopnosti do tréninku, že se dřív nebo později ukáže, že náhradou mohou být. U Murise to vidím spíš na nesprávnou volbu taktiky vzhledem k jeho hracímu projevu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Kenny     před 7 lety 31.07.2017 16:52 |  
      10 0

      Bez urážky, myslím že mimo není Jugas ale ty. Už teď je zřejmé že nahradí Lüftnera, ba co víc je lepší. Minimálně nakopává, dokáže konstruktivně rozehrát. Je důraznější , spolehlivý. Na stoperu problém rozhodně nemáme.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Ados     před 7 lety 31.07.2017 20:21 |  
        0 3

        V pohodě, od toho je diskuze a navíc nikomu nevnucuju svůj názor. Konstruktivní rozehrávku jsem zatím od něj moc neviděl. Spíš volí jistotu a přihraje na druhého stopera nebo na def. záložníka. Asi to pramení ze snahy neudělat chybu, což chápu, ale v dnešním fotbale musí umět rozehrávat i stoper, jinak se nikdy neprosadí v Evropě. To je prostě fakt a u něj to zatím nevidím. Spíš je to typ stopera, co jen bude volit jistotu, pravej opak Deliho.

  17. Trenér

    vršek     před 7 lety 31.07.2017 14:43 |  
    8 6

    Nemohu se nevyjádřit k sestavě, kterou trenér Šilhavý postavil do zápasu. V sobotu jsem byl poprvé hodně zklamaný, zklamaný trenérovým přístupem. Chápu snahu chránit klíčové hráče před důležitým pohárovým zápasem, nevím jaký byl zdravotní stav hráčů, kteří nenastoupili, ale tak výrazné narušení základní sestavy před poháry nepraktikoval ani svého času trenér Jarolím. Takto sestavený tým, bez chybějící základní kostry, a prakticky celé záložní řady, to byl krok neúměrně riskantní a podle výkonů jednotlivců nepodařený! Je snadné označit výkony jednotlivých hráčů za nedobré, ale fotbal je kolektivní hra, kde jsou podstatné taktické, kombinační nacvičené prvky a souhra celého týmu.
    Naštěstí to dopadlo dobře, výkon to nebyl vydařený, avšak určitě ne špatný či dokonce zoufalý, ale já jsem přesvědčen, že tímto přístupem můžeme v lize poztrácet body, které nás mohou stát případný titul i přímý postup do LM.
    Myslím si, že ona zastupitelnost hráčů a jejich rotace znamená něco zcela jiného než v sobotu předvedl náš trenér!
    Z mého laického pohledu utkání prokázalo, že stavět Mešanoviče, navíc v domácím zápase, jako hrotového útočníka je nesmysl, který škodí nejen Mešanovičovi ale i hře týmu. On potřebuje hrát v tandenu s druhým útočníkem a pak prokáže, že je top hráčem. Zklamáním jsou pro mne výkony Ščuka, Zmrhala a Bílka, avšak je otázkou zda se v takto sestaveném týmu jen neprojevila jejich herní nevytíženost a chybějící herní praxe.
    Pro mne potěšitelné je zjištění, že máme opět výborného brankáře, že Bořil podává konstantně
    dobré a spolehlivé výkony, a že Tomáš Souček už není jen rozbíječem, ale postupně rostou i jeho kombinační schopnosti a herní přehled.

    • Re: Trenér

      lassiter     před 7 lety 31.07.2017 15:22 |  
      7 0

      Tomáš Souček nikdy nebyl pouze rozbíječem. Podle mého názoru hraje pořád to samé od začátku, jen ho v minulé sezoně trochu opustila forma, udělal pár chyb a sebevědomí šlo dolu. Jakmile spravil hlavu, začal hrát v Liberci to samé co předtím a to samé co teď.

      • Re: Trenér

        Martin 58     před 7 lety 01.08.2017 12:36 |  
        2 0

        Děkuji Lassitere, podle mne mimořádně výstižně řečeno. Bohužel se tu občas vytvoří u některých hráčů jakési subjektivní škatulky, jejichž obsah mnozí bez širší úvahy převezmou a dál šíří. Za podobný případ bych označil zaškatulkování Flo(a), u kterého se každý neúspěšný zákrok hodnotí tak jakoby Bořil nebo Frydrych na takový měli automatický nárok, kdežto Flo musí být bezchybný. Navíc jsem přesvědčen o jeho výborném pohybu dopředu, který by nám mohl přinést plody, zejména ve spolupráci s Dannym.
        A ještě jedna škatulka: Ngadeu a Deli nemohou hrát vedle sebe stopery. Vypozorováno na jediném zápase, kdy spolu takto hráli. A už se to s nima veze. A já si naopak myslím, že po sehrání by to byla naprosto skvostná stoperská dvojice.

    • Re: Trenér

      foe     před 7 lety 31.07.2017 15:46 |  
      3 1

      Četnost změn v sestavě bude vždy předmětem diskuse, na rozdíl od odborníků, kteří neomylně vědí, že max. 3 změny v sestavě jsou přípustné, důvěřuji JŠ a realizačnímu týmu, že ví co činí ( bilance JŠ ve Slavii by tomu snad dosud nasvědčovala...:)). S tím, jak se postupně náš kádr zkvalitňuje, by se dle mého názoru, měl prostor pro možnou rotaci hráčů zvyšovat.

      Z výkonů Suka mám radost, poté co mu v době nedávno minulé na zdejším fóru byla předvídána i divizní budoucnost, o to větší.

    • Re: Trenér

      martyni (přítel SN)     před 7 lety 31.07.2017 16:20 |  
      2 1

      Počet zmen me taky prekvapil, nicmene ve stredu hrajeme snad nejdulezitejsi zapas sezony, takze to chápu. Myslim, ze pak uz tech zmen nebude tolik, pokud se do tech poharu dostanem. Navíc v priprave ti kluci hrali dobře, nebyl důvod jim neverit.

      Mesanovic spis není ve forme, zda se mi. Pokud by mělo byt jeho jedine vyuziti ve dvojici s jinym utocnikem, pak by to nebyl moc pouzitelny hrac. Vzhledem k množství kvalitních zalozniku toho asi ve dvou v utoku moc neodehrajem.

    • Re: Trenér

      Fačín     před 7 lety 01.08.2017 11:52 |  
      0 2

      Podle výkonu jednotlivců nepodařený krok? Možná jste to přehlédl, ale vyhráli jsme...

      • Re: Trenér

        JS (přítel SN)     před 7 lety 01.08.2017 12:41 |  
        1 4

        Tak asi právě proto je tam napsáno „podle výkonu jednotlivců“ a ne „podle výsledku“, ne? Panebože...

    • Re: Vypečené shrnutí sezony 2017/2018

      biggris (přítel SN)     před 7 lety 31.07.2017 16:50 |  
      3 0

      Tohle je ovsem velice zabavna vecicka :-D

    • Re: Vypečené shrnutí sezony 2017/2018

      quelhar (admin)     před 7 lety 31.07.2017 22:17 |  
      1 0

      Ani ne tak neseriózní jako spíš o Slavii jen okrajové.

      A vůbec, když už tu padlo tohle téma, pořád váhám, jestli do aktualit dávat ligové souhrny (typicky ty od Mádla na aktualne.cz a Procházky na efotbal.cz). Takže pokud tuhle zprávu najdete, zkuste se v reakci vyjádřit, jestli byste to v aktualitách rádi viděli nebo ne.

      Přeci jen je to na jednu stranu většinou docela zajímavé čtení, na druhou stranu bývá většina textu o něčem jiném než o Slavii - což je přesně důvod, proč jsem to do aktualit zatím nedával.

      • Re: Vypečené shrnutí sezony 2017/2018

        Dennis     před 7 lety 31.07.2017 22:36 |  
        5 0

        Za mě klidně ano, rád si to přečtu a nemusím to hledat někde jinde.

        • Re: Vypečené shrnutí sezony 2017/2018

          Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 01.08.2017 09:03 |  
          1 1

          To je druhý díl vypečeného shrnutí sezóny? Krom posledních tří vět, ti článek prakticky nic nedá... jinak jsem rád, že tipuješ 12-3-1, ale to je tak všechno, co mě z článku zaujalo. Kdyby se jednalo o shrnutí uplynulé (půl)sezóny, tak to přivítám(něco mi to dá), ale tyto ''sci-fi'' bláboly jdou mimo mě.

  18. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    lassiter     před 7 lety 31.07.2017 15:28 |  
    1 5

    Ani Jugas ani Bílek nejsou zrovna prototypy obránců rozehrávačů. Bílek má tisíc a jednu dobrou vlastnost, ale z míče má víceméně hrůzu a jakmile ho dostane, začíná hned bezradně rozhazovat rukama. Jugase limituje jeho levá noha, kterou se snaží nepoužívat, a často ji obíhá jak tenista bekend... Hrát spolu myslím moc nemůžou, ani jeden z nich míč dvakrát nechce (Bílek víc) a řada odkopů od brány pak musí jít dlouhá, což není ideální, když je vepředu Muris a obránci Teplic mají dva metry.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Martin 58     před 7 lety 01.08.2017 12:41 |  
      1 0

      U Bílka limity, navíc konečné, vidím, a souhlasím. U Jugase ne, tam je vidět postupný progres a inspirace Delim a novým prostředím. Myslím, že jde a půjde nahoru, míče se nebojí. Že by neměl hrát s Bílkem, to souhlasím. Budu tvrdý, Bílek by asi už neměl hrát vůbec. Do charakteru přesné hry po zemi, který bychom rádi hráli i viděli (a viděli ve fantastickém provedení proti Nice), už, podle mne, nezapadá.

  19. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Guly (přítel SN)     před 7 lety 31.07.2017 15:35 |  
    2 0

    Výborné hodnocení, teď nemyslím číselné, ale slovní. Pochvala pro Alanora.

  20. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Eskaes     před 7 lety 31.07.2017 16:36 |  
    2 2

    Buďme pozitivní a trpěliví. Sezóna nám začíná až po středě. Copak by vás bavilo, kdybychom se neměli v čem zlepšovat? ;-) Bodovat je teď mnohem důležitější než hrát na krásu, byť si přejeme oboje.

    Jen ten útok, to je systémový problém, který musí být zohledněn co nejdřív. Docela by se mi v krajním případě líbila i ta "nouzová" varianta, co tu někdo zmínil, o vyzkoušení Halila na (pod)hrotu.

  21. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Dresco     před 7 lety 31.07.2017 17:30 |  
    9 0

    Myslim, ze trener nebude delat pokazde tolik zmen v sestave o vikendu pred evropskym poharem. Ale je treba si uvedomit, ze ted tento zapas v Borisove je pro nas nejdulezitejsi zapas evropske sezony. Takze se nabizely dve varianty a obe riskantni. Nechat stejnou sestavu at se hraci vice sehraji nebo to prohazet, aby nehrozilo zraneni klicoveho hrace s rizikem ztraty bodu. Nakonec se vyhralo, takze to vnimam zpetne jako dobry krok.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      sicilianbrno     před 7 lety 31.07.2017 17:43 |  
      0 14

      ...Pokud nedejbože vypadneme, tak další stejně nejduležitější zápasy evropské sezony nás čekají ve 4 předkole.... tak snad t opět případně neodnese liga...

  22. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    buri     před 7 lety 31.07.2017 20:13 |  
    3 0

    Bílek v sestavě kola na sportu...

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      sicilianbrno     před 7 lety 31.07.2017 22:02 |  
      8 1

      :-) ten který z obranné čtverky hořel nejvíc? Asi někdo hodnotil jen podle čistého konta a zapas nevidel...

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      pinochet     před 7 lety 31.07.2017 23:07 |  
      1 1

      Ve Sporti známky hráčům přiděluje úplný blbec, co snad jednotlivé zápasy ani nevidí. Dle něj Bořil 6 a Jugas 4. Už minule mne zaujal, kdy se mu jako nejlepší hráč Sralty v Bělehradě jevil Karavajev.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Travinho     před 7 lety 01.08.2017 08:58 |  
        0 0

        Tak on to dělá pokaždé někdo jiný. Myslím si, že naše zápasy hodnotí pan Hrabě. To je sice velký slávista, ale jeho hodnocení mi přijde většinou dost mimo mísu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      DF007     před 7 lety 01.08.2017 16:02 |  
      0 0

      Hodnocení Sportu je velmi často mimo mísu. Já je ještě úplně nezavrhnul a kupují Sport denně. Jen je třeba je brát s velkou rezervou.

  23. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Hlavis     před 7 lety 31.07.2017 20:43 |  
    0 0

    trochu mimo téma...Jestli se nepletu, tak Bílek většinu své kariéry odehrál jako defenzivní založník pamatuju si ho tak v Liberci a hrál tak i v německu, jako stopera ho nějak vnímám až u nás... Je to tak nebo se mýlím? Zajímalo by mě jaký by na tomto postu odvedl výkon, ale spíš me zajímá jetsli ho taky máte zafixovaného jako defenzivního založníka...

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      ElBrody     před 7 lety 31.07.2017 21:04 |  
      1 0

      Stopera začal hrát až půl roku před příchodem k nám. Polský média to pak na jaře hodnotili jako dobrej krok, protože hrál s přehledem a dirigoval celou obranu Lubinu, zatímco na podzim na DZ byl podle nich pomalej a často propadal.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Hlavis     před 7 lety 31.07.2017 21:05 |  
        0 0

        Dík za info !!

  24. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    japhy     před 7 lety 31.07.2017 22:35 |  
    9 1

    Že máme kvalitně zdvojené posty, neznamená, že jsme schopni postavit 2 stejně nadupané 11. To by si měli uvědomit ti, co tak mohutně kritizovali náš poslední výkon.
    Je otázka, jestli JŠ s tím počítal a začátek ligy chtěl tak trochu obětovat nebo vážně doufal v lepší výkon. Snad ta příští rotace bude umírněnější.
    Prvních 20,30 minut jsem byl docela spokojenej, byly vidět prvky jako u áčkové sestavy, presink, držení míče, kombinace. Pak se to nějak sesypalo. Ve druhé půlce to bylo ještě více vulvou ke zdi, měl jsem pocit, že snad půlka sestavy odcházela fyzicky - všade pozdě.
    Zůstaly nám mizerné centry ze stran, křídla nic moc - tady mě extrémně zklamal Zmrhal. Dvě šance zahodil, kazil i triviální věci...Snad se do toho dostane. O Ščukovi se mi ani nechce psát. Plusminus dobrý výkon pohřbil hororovou desetiminutovkou a už se do toho nedostal. Nechápu, že nešel dolů dříve. Posunutí Bílka do středu asi taky nevěstí nic dobrýho.
    Pozitivem je určitě Jugas, vzadu toho oddřel strašně moc. Šance, co šla přes něj, byla po jasném faulu. A Laštůvka? Z toho jsem úplně hotovej, vůbec nechybuje, perfektně čte hru, na obránce mluví. A jak jsme začali ve druhý půli zmatkovat, tak se mi líbilo, jak si dovede konkrétního hříšníka k sobě zavolat a vysvětlit mu to, narozdíl od jiných gólmanů, co jen tak neadresně řvou kolem sebe.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      zeleznik2     před 7 lety 01.08.2017 08:42 |  
      2 1

      Naprostý souhlas!!měl jsem obavy, zda dokáže nahradit Laštůvka Pavlenku a myslím, že je ještě lepší!!Jugas taky skvělý!!JŠ bych za za nasazení některých hráčů nevinil, zkusil to a nepovedlo se, jen zrovna proti Teplicím nemůžeme hrát s hráči z lavičky. Hold Bílek, Ščuk, Altintop na základ nemají!!Zmrhal to je pořád dokola, jeden zápas výborný a další sedm, osm nic..

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      kjandourek (admin)     před 7 lety 01.08.2017 11:05 |  
      4 0

      Bílka braly křeče a začaly přesně v okamžiku, kdy už jsme měli třikrát vystřídáno... On v té chvíli začal gestikulovat směrem k lavičce a dohodli se, že se tedy prohodí s Michaelem... nehledal bych v tom nic víc.. :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Kara (přítel SN)     před 7 lety 01.08.2017 11:12 |  
        1 0

        On to říkal i v rozhovoru...že měl obavu, aby na stoperu nedostal křeč v nějakém klíčovém okamžiku, proto se prohodili.

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          kjandourek (admin)     před 7 lety 02.08.2017 08:57 |  
          0 0

          Má to logiku - rozhovor jsem nečetl, ale všiml jsem si toho "na živo"... Akorát jsem z toho byl docela nervózní, protože balón už byl ve hře a oni se na půlce pořád dohadovali... naštěstí šlo o odkop od naší branky, takže než se hra přelila na naší půlku, už byli seřazeni :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        japhy     před 7 lety 01.08.2017 11:26 |  
        0 0

        Díkes, dobře vědět.

  25. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    zeleznik2     před 7 lety 01.08.2017 08:38 |  
    4 0

    Jo viděl jsem to podobně, jen u toho Ščuka mohla být i trojka...

  26. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Fulham     před 7 lety 01.08.2017 08:58 |  
    4 0

    Heeeeeeeeeeeeej!!!! Zítra hrajeme LM. Chci vědět jak letělo letadlo, co letušky, rosný bod v hodině zápasu, chemické složení místní H2O, jestli je Pepa oholen atd...:-)))

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      afro     před 7 lety 01.08.2017 09:06 |  
      1 0

      Oholení JH10 očekávám až po postupu do skupiny LM/EL. Snad ještě letos... :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Fulham     před 7 lety 01.08.2017 09:08 |  
        0 0

        Taky to tak vidím...a konám! :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      JS (přítel SN)     před 7 lety 01.08.2017 09:42 |  
      1 2

      Musím říct, že nechápu, proč ještě není na oficiálkách reportáž.

  27. Dotazy

    DrFe     před 7 lety 01.08.2017 10:00 |  
    2 1

    Pokud někdo víte , prosím napovězte:

    Sýkora - jak to s ním vypadá ? Kdy bude připraven hrát ?

    Van Kessel - už někam přestoupil nebo co s ním je ?

    • Re: Dotazy

      afro     před 7 lety 01.08.2017 10:20 |  
      5 0

      Van Kessel se asi rozhodl, že bude hrát jen za národní tým Curacaa. :-) Ale jinak dobrý dotaz, taky by mě to zajímalo.

    • Re: Dotazy

      Obr     před 7 lety 01.08.2017 10:24 |  
      0 0

      GvK mel vysoky naroky a do Zlina nepujde - rikal to Grygera. Syky nevim

      • Re: Dotazy

        JS (přítel SN)     před 7 lety 01.08.2017 10:38 |  
        1 2

        Takže radši za SKS juniorku...

        • Re: Dotazy

          Obr     před 7 lety 01.08.2017 10:53 |  
          0 0

          Moc tomu chlapci nerozumim. Zda se mi trosku jako lempl a asi to moc neresi...

  28. dotaz na postup

    sicilianbrno     před 7 lety 01.08.2017 10:46 |  
    0 0

    Zdravím, dotaz: Nevíte někdo jak je to dál v případě postupu přes Bate? Jestli zustavají ty týmy, které jsou v mistrovské části ve 3 předkole, nebo na nás případně čeká ještě víc týmu, které čekají na play off? Případně hodit odkaz, kde se to dočtu. Děkuju předem.
    Ps- zatím sem nenašel přenos našeho zápasu na žádné televizi, očekávám na poslední chvili O2, nebo třeba novu sport, pokud máte někdo aktualnější info, rád si to přečtu....

    • Re: dotaz na postup

      kjandourek (admin)     před 7 lety 01.08.2017 11:12 |  
      5 1

      jako úplně ruku do ohně bych za to nedal, ale z logiky věci:

      V mistrovské části se potkávají pouze mistři svých zemí.... mistři prvních dvanácti zemí jdou přímo do základních skupin, takže ty potkat nemůžeme a na třináctém místě jsme my, jako ČR... takže pokud Slavia jako mistr nejlépe umístěné země z těch, co nemají přímý postup, začala ve třetím předkole, tak ve čtvrtém už by nikdo přibýt neměl...

      Jiné je to v nemistrovské části, kde se ve čtvrtém předkole připojují druhé, třetí a čtvtrté týmy ze zemí, co jsou na žebříčku na prvních dvanácti místech...

      Doufám, že jsme se do toho příliš nezamotal...

      http://www.coen.wz.cz/ligamistru17-18.htm

      • Re: dotaz na postup

        JS (přítel SN)     před 7 lety 01.08.2017 11:13 |  
        2 2

        Ne, máš to dobře. :)

      • Re: dotaz na postup

        sicilianbrno     před 7 lety 01.08.2017 11:46 |  
        1 0

        díky za odpověd

    • Re: dotaz na postup

      TSeguinTS     před 7 lety 01.08.2017 11:36 |  
      3 0

      Já jsem to pořádně nezkoumal, ale žiju v tom, že nás v případě postupu čeká jeden z těchto: Olympiakos, Celtic, Salzburg, Kodaň, Ludogorets. Případně by tam asi poskočil některý z Legia/APOEL/Maribor/Karabach (řazeno dle koeficientu), pokud by někdo z té první pětice nepostoupil.

  29. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Fulham     před 7 lety 01.08.2017 12:52 |  
    0 1

    Výprava přistála....ČRo Rž.