Aktuality z médií

Komentáře (67)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Bývalí hráči Slavie sledovali Altintopa: Zdá se pohybově špatný

    JS (přítel SN)     před 7 lety 07.07.2017 12:59 |  
    8 10

    Po jednom zápase těžko soudit. Nicméně, že se po ztráce míče nevrací, spíš zůstane stát tam, kde o něj přišel, jsme si všimli všichni....

    • Re: Bývalí hráči Slavie sledovali Altintopa: Zdá se pohybově špatný

      Obr     před 7 lety 07.07.2017 13:20 |  
      7 1

      5 tydnu skoro netrenoval, takze na tom asi dobre nebude fyzicky a tedy ani herne...Mozna proto se nevraci, protoze proste nemuze.

      • Re: Bývalí hráči Slavie sledovali Altintopa: Zdá se pohybově špatný

        chrobak     před 7 lety 07.07.2017 13:58 |  
        6 2

        Vydržet půlhodinu by snad pro trénovaného profesionálního sportovce neměl být problém i po dovolené :-). Ale s hodnocením bych opravdu počkal.

        • Re: Bývalí hráči Slavie sledovali Altintopa: Zdá se pohybově špatný

          Obr     před 7 lety 07.07.2017 15:53 |  
          3 0

          Sam rikal, ze 5 tydnu skoro netrenoval. Takze z toho vychazim. Proc tomu tak je, neresim....

      • Re: Bývalí hráči Slavie sledovali Altintopa: Zdá se pohybově špatný

        Travinho     před 7 lety 07.07.2017 14:39 |  
        6 3

        Dozadu musíš, dopředu můžeš. Ztratit míč momentu, kdy hrozí dost nebezpečný brejk a ani se nepokusit o návrat, za to se střídá i krajském přeboru dorostu.

        • Re: Bývalí hráči Slavie sledovali Altintopa: Zdá se pohybově špatný

          Obr     před 7 lety 07.07.2017 15:52 |  
          4 0

          Cim vic bude s klukama hrat, tim lip pro vsechny. Pro nej urcite dobra zkusenost, ze videl, jak na tom je a ze musi hodne makat. Vypada, ze je zodpovednej a pracovitej, takze se urcite dobre pripravi...

          • Re: Bývalí hráči Slavie sledovali Altintopa: Zdá se pohybově špatný

            Travinho     před 7 lety 07.07.2017 15:53 |  
            2 6

            Zrovna zodpovědnost mu na hřišti chyběla...

            • Re: Bývalí hráči Slavie sledovali Altintopa: Zdá se pohybově špatný

              Obr     před 7 lety 07.07.2017 15:56 |  
              3 0

              Proste nemohl no......

              • Re: Bývalí hráči Slavie sledovali Altintopa: Zdá se pohybově špatný

                Travinho     před 7 lety 07.07.2017 15:59 |  
                4 4

                To ale fyzičku moc nenaženeš, když v momentě, kdy nebudeš moci se jen ohlédneš a roztáhneš ruce. Nehledě na to, že pokud nemůže, tak má odevzdat balon a ne jej v nebezpečném prostrou ztratit. To je dost velká nezodpovědnost.

                • Re: Bývalí hráči Slavie sledovali Altintopa: Zdá se pohybově špatný

                  Obr     před 7 lety 07.07.2017 17:58 |  
                  3 2

                  Fyzicka se nehoni v zapasech, ale na trenincich...

                  • Re: Bývalí hráči Slavie sledovali Altintopa: Zdá se pohybově špatný

                    jarmik     před 7 lety 07.07.2017 18:10 |  
                    2 2

                    Tak kondice se honí (tvoří) každým pohybem, určitě nezhoršuje, že jo. Uzavřel bych to tím, že to prostě je příprava a pro něj první dny ve Slavii, takže nevíme ani to, jestli má ve zvyku se pohybovat mnohem víc, ani to, jestli to zrovna s Celticem chtěl nějak hrotit.

                    • Re: Bývalí hráči Slavie sledovali Altintopa: Zdá se pohybově špatný

                      Obr     před 7 lety 07.07.2017 18:40 |  
                      0 0

                      Ja myslim, ze kdyz si date tu praci a pustite si jeho posledni zapasy v Augsburgu, uvidite, ze se pohybuje o mnoho lip ;-)

  2. Re: Bývalí hráči Slavie sledovali Altintopa: Zdá se pohybově špatný

    qwertz0099     před 7 lety 07.07.2017 13:11 |  
    8 2

    Proč se jich ptají v iSpartu na hodncení Altintopa po 10 min strávených na hřišti? Zas logika... : /

    • Re: Bývalí hráči Slavie sledovali Altintopa: Zdá se pohybově špatný

      Láryfáry     před 7 lety 07.07.2017 13:15 |  
      2 0

      Možná by to chtělo nový hodinky.

    • Re: Bývalí hráči Slavie sledovali Altintopa: Zdá se pohybově špatný

      Obr     před 7 lety 07.07.2017 13:18 |  
      14 1

      Proc se jich ptaji? No protoze je to zk......j rudej platek. Tohle jsou ucelovy clanky s cilem nas poskodit a rozhodit. Maj z nas hrachy, tak delaj tohle, no. Oni nic jinyho neumi, nez vydavat tyhle blafy...

      • Re: Bývalí hráči Slavie sledovali Altintopa: Zdá se pohybově špatný

        chrobak     před 7 lety 07.07.2017 13:53 |  
        8 1

        Pořád dokola, čím nás tam chtěli poškodit. Že to nebylo ono viděli všichni. Prostě bez práce článek. Web potřebuje v pravidelných intervalech nový článek, aby se tam lidi vraceli a generovali keše za reklamy co tam najdou (namísto zajímavých informací, které tam najdou opravdu jen zřídka).

        • Re: Bývalí hráči Slavie sledovali Altintopa: Zdá se pohybově špatný

          sasky     před 7 lety 07.07.2017 20:38 |  
          1 0

          Přesně, Slavia je v kurzu, kontroverzní téma, naprosto jednoznačné zamířené na čtenost. Kdyby tam Pešice s Lubasem řekli, že byl Altintop parádní, není v této diskusi 48 komentářů vesměs se navážejících do iSportu. Může se nám to nelíbit, ale prostě jim takovéto tahy fungují. Nějaké zákulisní tlaky bych zrovna v tomto článku 3 neděle před ligou fakt nehledal :) Zase klídek ;)

  3. Re: Bývalí hráči Slavie sledovali Altintopa: Zdá se pohybově špatný

    michal80     před 7 lety 07.07.2017 13:19 |  
    1 2

    Halil asi pohybově nebude žádná elita, ale to při jeho postavě je asi zřejmé. Doufám že pro nás bude mít jiný přínos - Jak říkal trenér - když se Halil dostane s balonem k vápnu, tak to má v oku ! :-) a to moc hráčů v lize nemá..

  4. Re: Bývalí hráči Slavie sledovali Altintopa: Zdá se pohybově špatný

    Shav0     před 7 lety 07.07.2017 13:35 |  
    21 1

    Není o čem psát, tak zas uděláme článek o ničem. Halil po pár trénincích s týmem, předtím dovolená. Sám říkal, že je na tom kondičně špatně. Šilhavý po zápase řeknee, že se rozhodoval jestli mu dát 10-20 minut, Halil chtěl zkusit celý poločas. VŠICHNI jsme viděli, že to není optimální. Ale je to jeden poločas na hřišti a to je 15 článků o tom, že Halil je posila na nic, vyčpělá a všichni vidí, že nám nemůže pomoct.
    Článek opět o kuličce z prdu aby byla klikačka, napíšem že jedno pražské S vybralo špatně posilu.
    Nechte to hodnocení tak po 5ti celých zápasech v plný kondici.

    • Re: Bývalí hráči Slavie sledovali Altintopa: Zdá se pohybově špatný

      Shav0     před 7 lety 07.07.2017 13:37 |  
      14 0

      Jinak u Halila se opravdu neobávám, že by to byl příklad Gina. Připojil se k týmu dříve, maká, já věřím, že mužstvu má hodně co dát, i když ne rychlostně,

      • Re: Bývalí hráči Slavie sledovali Altintopa: Zdá se pohybově špatný

        PetCC     před 7 lety 07.07.2017 13:45 |  
        1 1

        On nemusí být hráč na každý zápas a řekl bych, že nebude mít problém odehrát kvalitně zápas, když ten předtím bude jen na lavičce. V záloze bude určitě častá obměna.

  5. Re: Bývalí hráči Slavie sledovali Altintopa: Zdá se pohybově špatný

    M@rvin     před 7 lety 07.07.2017 13:56 |  
    19 2

    Čert vem Altintopa, ale Janko a Ben Chaim na druhém břehu jsou natolik otřesní fotbalisté, že se zatím neprotlačili do sestavy ani proti takovým týmům, jako Táborsko nebo Vary. Očekávám nekompromisně kritický článek...měl by podobnou vypovídající hodnotu, jako tenhle canc.

    • Re: Bývalí hráči Slavie sledovali Altintopa: Zdá se pohybově špatný

      bongor     před 7 lety 07.07.2017 17:58 |  
      2 1

      V tomhle případě odpovídat stejnou mincí asi nemá valnou cenu.To by člověk pořád jenom musel opakovat,že rudá bída.

      • Re: Bývalí hráči Slavie sledovali Altintopa: Zdá se pohybově špatný

        Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 07.07.2017 19:55 |  
        1 0

        Je tam ještě oslavný článek o Rosickém, což nepřekvapí, ale "mezi řádky" je zajímavé info, že s ním trénují rekonvalescenti Vácha a Janko. Tzn., že ten Rakušák je zraněný.

  6. Re: Bývalí hráči Slavie sledovali Altintopa: Zdá se pohybově špatný

    Alcapone     před 7 lety 07.07.2017 14:12 |  
    4 0

    Já si taky myslím že maj v isportu zbytečně obavy. Věřím tomu že posily nám hodně pomůžou jen potrénujou a sehrajou se. Uvidíme za pár kol bude to dobrý.

    • Re: Bývalí hráči Slavie sledovali Altintopa: Zdá se pohybově špatný

      Maty22     před 7 lety 07.07.2017 14:29 |  
      2 8

      Myslim, ze Hallil nebude hrat prot velkejm muzstvum v evrope.
      Pomuze hlavne v lize az budem hrat do plny obrany bude nutne potreba rychle neco vymyslet. A letos bude mit kazdej bodik cenu zlata.

      • Re: Bývalí hráči Slavie sledovali Altintopa: Zdá se pohybově špatný

        jufoun (přítel SN)     před 7 lety 07.07.2017 16:52 |  
        7 1

        Proč by proboha nehrál proti "velkým" mužstvům? Copak x sezón v bundeslize jej diskvalifikuje?
        Naopak pokud bude mít formu ať hraje klidně každý zápas.

      • Re: Bývalí hráči Slavie sledovali Altintopa: Zdá se pohybově špatný

        Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 07.07.2017 19:50 |  
        3 0

        Právě naopak, Halil a Danny nám pomohou v těch "velkých" zápasech, proto se kupovali. Tzn. hlavně Evropa a derby se Spartou a Plzní.

  7. Re: Bývalí hráči Slavie sledovali Altintopa: Zdá se pohybově špatný

    Robinator     před 7 lety 07.07.2017 14:34 |  
    3 5

    Halilovi sice davam nejmensi sanci se prosadit z novych posil, ale tyhle spartansky clanky, to je hruza bes

  8. Re: Bývalí hráči Slavie sledovali Altintopa: Zdá se pohybově špatný

    Travinho     před 7 lety 07.07.2017 14:44 |  
    6 9

    Pravda to je, o tom žádná. Já věřím, že se to zlepší, ale dostat se během měsíce pauzy do takhle zanedbaného stavu je dost napováženou a mám strach, že třeba ve třetím předkole to na víc než na 60 minut nebude.

  9. Re: Bývalí hráči Slavie sledovali Altintopa: Zdá se pohybově špatný

    pevek     před 7 lety 07.07.2017 15:06 |  
    14 2

    Tak Halil Altintop o vlastni vuli prijede driv nez musel, naskoci do treninku i do pripravneho zapasu po par treninkovych jednotkach, zahraje par minut v pratelaku a uz je zas skoro na odpis a starej. Mozna bychom ho meli podle tech chytraku poslat radsi na hostovani do Polska a pomalu zacit vyjednavat se Zlinem...

    • Re: Bývalí hráči Slavie sledovali Altintopa: Zdá se pohybově špatný

      dupy77     před 7 lety 08.07.2017 01:26 |  
      2 0

      pevek ty mě mluvíš z duše chytráci ho haní po jednom poločase. To že musí přidat víme všichni ale on to dá. Jsem moc rád že hráči jako Halil-Dany jsou v sešívaném dresu

  10. Re: Bývalí hráči Slavie sledovali Altintopa: Zdá se pohybově špatný

    Steve2924 (přítel SN)     před 7 lety 07.07.2017 15:26 |  
    9 0

    Nechápu co kdo hodnotí. Bylo evidentní, že tam šel jen proto aby si začal zvykat na tým. Jeho fyzičku nebudu hodnotit. Neměl natrénováno. Ono i bylo vidět, že ještě pořádně nevěděl co má hrát a ostatní nevěděli co od něj čekat. Z toho plynuly i zbytečné ztráty. Asi nejkřiklavější byla ta s MvB kdy Halil držel tak dlouho balon, proti dvěma a čekal kam se Mick rozeběhne ale ten se najednou zastavil a nevěděl co až o ten balon HA přišel. Pak tam na sebe koukali jak když se vidí poprvé.
    Taky si nemyslím, že od hráče od kterého čekám finální přihrávku, je dobré posílat na pravého beka, kam se stahoval když se dostal míč k vápnu. A místo něj se dopředu vydával Bořil, kterej se pak nestíhal vracet a suploval ho Halil a MvB... Doufám, že to bylo tím, že si šel kopnout a ne záměr.

    • Re: Bývalí hráči Slavie sledovali Altintopa: Zdá se pohybově špatný

      donford     před 7 lety 07.07.2017 15:44 |  
      15 1

      Velice unfair článek. Vzpomínám, jak tady kdysi Kessel prováděl Spartu a co pak z toho bylo? Spíš mi překvapuje odsudek (zkreslený či nezkreslený, Pešiceho, zkušeného fotbalisty a trenéra. A Lubase. Vždyť se jednalo o poločasové seznamování se s hráči, které nehnal, s prostředím, po 5týdenní pauze bez tréninku. Proč by se asi skoro 10 let udržel v bundeslize, kdyby nic neuměl? Proč by v Augsburgu zřetelně litovali, že odešel? Ale věřte, že pokud nastoupí Rosický po roce třeba jen na několik minut, se znalostí prostředí, spoluhráčů a po x tréninzích, bude vynášen až do nebes. To není nic proti Rosickému, ale proti takovým neobyčejně hloupým pisálkům, kteří sesmolili tuhle novnářskou pitomost. Připomíná mi to trochu ty blbečky, co píšou o tenise, jak už viděli Kvitovou nejmíň v semifinále Wimbledonu (všechna čest, že vůbec hraje) a Plíškovou ve finále. To píšou nýmandi, kteří by se jinak neuživili.A dát jim míč či raketu, svalili by se.

      • Re: Bývalí hráči Slavie sledovali Altintopa: Zdá se pohybově špatný

        japoko     před 7 lety 07.07.2017 16:16 |  
        0 18

        Svata prostoto....!

        • Re: Bývalí hráči Slavie sledovali Altintopa: Zdá se pohybově špatný

          kalex     před 7 lety 07.07.2017 19:00 |  
          9 0

          U tebe spíš svatá prostato.

          • Re: Bývalí hráči Slavie sledovali Altintopa: Zdá se pohybově špatný

            japoko     před 7 lety 07.07.2017 21:34 |  
            0 9

            No ty jsi taky jeden z velkejch myslitelu, vid?

  11. ..

    Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 07.07.2017 15:53 |  
    2 8

    Naši bývalí hráči pouze popsali realitu a tu snad musel vidět každý...a současně podotkli a všichni v to jen můžeme doufat, že dojde k potrénování a zlepšení...

    • Re: ..

      Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 07.07.2017 19:44 |  
      4 0

      V první řadě po dvou trénincích neměl Halil vůbec nastoupit, ale zápas byl pojmut slavnostně, přišlo hodně lidí a proto se vytvořil tlak, aby se ukázala posila.

      • Re: ..

        Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 08.07.2017 05:59 |  
        0 2

        Ale hráči vyjádřili jen svůj názor na to co viděli, pět nepovedených kliček jeden na jednoho, kdy šel soupeř do protiútoku a Altintop neprojevil ani náznak snahy o cestu zpět, jen si tak vykračoval a čekal, že to někdo uhasí, dva nepovedené centry a pár přihrávek na spoluhráče...no pokud bude opora a bude lepší než všichni ostatní a potáhne nás k titulu nebo sestřelí Spartu dvěma góly, budeme všichni samozřejmě velmi rádi, ale proč bychom se nemohli podívat pravdě do očí a popsat to co jsme viděli i když jak tvrdíte Halil byl pod tlakem a dlouho neviděl míč?

  12. Klid...

    Fulham     před 7 lety 07.07.2017 15:56 |  
    8 0

    Pepu jsem měl rád co by hráče a ve dvojici s Frantou ještě víc. Ale že by byl jako hráč ztělesněním pohybu...na tom videu je jasně vidět to o čem mluvil Hušby - až mu někdo zařve záda a Halil tomu bude rozumět, bude to oukej....

  13. Re: Bývalí hráči Slavie sledovali Altintopa: Zdá se pohybově špatný

    Sracken     před 7 lety 07.07.2017 16:32 |  
    7 7

    Kecy dvou dědků, kteří seděli v místech někdejší dřevěnky, jejíž duch evidentně nevyčpěl. Já zas slyšel, že hrajeme hůř než Tichonice a že Vlašim by nás přejela. Netřeba poslouchat, s Nice a v překole uvidíme, jak na tom doopravdy jsme. Spíš je problém skleněné zdraví Sýkory.

    • Re: Bývalí hráči Slavie sledovali Altintopa: Zdá se pohybově špatný

      Fulham     před 7 lety 07.07.2017 16:48 |  
      3 0

      No tak...trocha úcty

      • Re: Bývalí hráči Slavie sledovali Altintopa: Zdá se pohybově špatný

        Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 07.07.2017 19:40 |  
        1 0

        Sracken má pravdu, že mohli být diplomatičtější, aniž bych jim upíral právo na vlastní pohled na věc.

  14. Re: Bývalí hráči Slavie sledovali Altintopa: Zdá se pohybově špatný

    Fulham     před 7 lety 07.07.2017 16:50 |  
    2 0

    Malá odbočka - v New Jersey dnes začíná pohár Concacaf a dle jeho webu je v sestavě Curacaa Gino... jestli to tady někde bylo, tak se omlouvám.

    • Re: Bývalí hráči Slavie sledovali Altintopa: Zdá se pohybově špatný

      lassiter     před 7 lety 07.07.2017 18:45 |  
      2 0

      To skoro vypadá, že už nikde hrát nebude a bude už jen reprezentovat... Ukončil už on minulou sezonu nebo to už je v rámci té nové?

  15. Rozhovor JT v Hattricku

    JS (přítel SN)     před 7 lety 07.07.2017 17:26 |  
    30 1

    Díky rozhovoru jsem si po dlouhé době koupil Hattrick. Je to kvalitní časák, tak pokud se vám ten rozhovor líbí, určitě bych do něj investoval (ať je tu neožebračím), nicméně rozhovor dávám k dobru:

    http://imgur.com/a/5VFo6

    Btw je vidět, že „obce“ a „opce“ nedělá problémy jen některým přispěvovatelům na SN, nýbrž i korektorům komerčního periodika... :))

    • Re: Rozhovor JT v Hattricku

      SKSVenca     před 7 lety 07.07.2017 17:50 |  
      1 0

      taky zajímavě přejmenovali Bartosze Kapustku :D

    • Re: Rozhovor JT v Hattricku

      Virgil1956     před 7 lety 07.07.2017 17:52 |  
      2 0

      Díky za kopii článku, Jinak, hezky se to čte.

    • Re: Rozhovor JT v Hattricku

      Dennis     před 7 lety 07.07.2017 18:18 |  
      2 0

      Díky za článek. :-)

    • Re: Rozhovor JT v Hattricku

      vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 07.07.2017 18:38 |  
      5 0

      Také moc díky,no po přečtení toho rozhovoru si říkám, nedej bůh aby se JT s CEFC v nejbližších letech nechtělo ze Slavie třeba stáhnout,protože by chátru už nikdo v ovládnutí českého fotbalu nezastavil a samozřejmě by se na tom přiživila estébácká klika z jistého města ze západu naší republiky.O tom jsem přesvědčen.Jinak ve výkonostním fotbale se vůbec nic nezměnilo.

    • Re: Rozhovor JT v Hattricku

      afro     před 7 lety 07.07.2017 21:29 |  
      1 0

      Díky!

    • Re: Rozhovor JT v Hattricku

      Travinho     před 7 lety 07.07.2017 21:57 |  
      3 2

      No Hattrick byl kvalitní časopis před 15 lety, ale nyní? Vždyť se tam za 80 korun dočteš ještě méně než ve sportu za 15, Nicméně díky za odkaz.

    • Re: Rozhovor JT v Hattricku

      knl66 (přítel SN)     před 7 lety 07.07.2017 22:08 |  
      1 0

      Odpovědi JT mají hlavu a patu. A díky za vložení skenu.

    • Re: Rozhovor JT v Hattricku

      no-nick     před 7 lety 08.07.2017 08:06 |  
      0 0

      Díky za odkaz!

    • Re: Rozhovor JT v Hattricku

      jufoun (přítel SN)     před 7 lety 08.07.2017 12:38 |  
      0 0

      Hezké počtení, díky za scan.

  16. Re: Bývalí hráči Slavie sledovali Altintopa: Zdá se pohybově špatný

    Srdcar114     před 7 lety 07.07.2017 19:37 |  
    2 0

    Moje zásada je hned po prvním zápase nekritizovat nového hráče.Myslím si ale,že 5týdenní dovolená je problém a že Altintopovi bude chvíli trvat než se do toho dostane.Naši hráči měli 3týdenní dovolenou a bylo by dobré,kdyby s nimi začal trénovat od začátku.

  17. Re: Bývalí hráči Slavie sledovali Altintopa: Zdá se pohybově špatný

    kexholm     před 7 lety 07.07.2017 21:49 |  
    2 14

    Pokud jsme koupili Dannyho a Rotaně ( ten myslím je dobrý nákup ), tak nákup Altintopa se mi jeví jako největší nesmysl. Fakt jsem zvědavej co bude hrát za pozici... nejlogičtější by asi bylo, aby hrál hrot místo Škody ( kdyby se ukázalo že je v útoku lepší, tam může uplatnit svý zkušenosti ), což zjevně neplánujeme, jinak fakt nevím kde bude hrát, že bránit neumí to ví všichni, že není rychlej to je taky jasný, těžko bude lepší na podhrotu než Danny nebo Hušbauer a zlepšovat se rozhodně nebude. Nejde mi teď o to co zahrál v přípravě, prostě je jeho nákup totálně nekoncepční a jsou to utopený peníze. Místo aby jsme nakupovali jako Ludogorec mladý, rychlý Brazilce za 2mio eur, tak ty peníze, které se nikdy nevrátí nacpeme do platů spousty přestárlejch hráčů a bude se spoléhat že nás bude dotovat CEFC, nebo že se dostanem do LM, ale na to potřebujem hlavně rychlý hráče.... rád se budu mýlit a rád se omluvím, pokud nebudu mít ohledně Altintopa pravdu....

    • Re: Bývalí hráči Slavie sledovali Altintopa: Zdá se pohybově špatný

      JS (přítel SN)     před 7 lety 07.07.2017 21:51 |  
      0 15

      Souhlasím. Když už bylo jasné, že si necháme Rotaně a přijde i Danny, přijde mi podpis Altintopa fakt extrémně zbytečný. Ze sportovní stránky jak jeho samého, tak týmové...

      • Re: Bývalí hráči Slavie sledovali Altintopa: Zdá se pohybově špatný

        Obr     před 7 lety 07.07.2017 23:00 |  
        4 0

        Panove, jak ja doufam, aby vam vsem za nedlouho vytrel zrak! A taky tomu verim, protoze je to pan fotbalista.

        • Re: Bývalí hráči Slavie sledovali Altintopa: Zdá se pohybově špatný

          JS (přítel SN)     před 7 lety 07.07.2017 23:21 |  
          1 3

          To já také doufám :))

      • Re: Bývalí hráči Slavie sledovali Altintopa: Zdá se pohybově špatný

        qwertz0099     před 7 lety 07.07.2017 23:10 |  
        2 0

        0/10

      • Re: Bývalí hráči Slavie sledovali Altintopa: Zdá se pohybově špatný

        no-nick     před 7 lety 08.07.2017 08:04 |  
        3 0

        Hoši hoši, vy už jste jak ten Lubas s Pešicem. Dejte mu aspoň pár zápasů a pak suďte.

  18. Re: Bývalí hráči Slavie sledovali Altintopa: Zdá se pohybově špatný

    Artur (přítel SN)     před 7 lety 07.07.2017 21:53 |  
    6 0

    Myslim ze je nacase vratit se k pratelakum na treninkovem hristi bez prenosu. Tam se muzou kluci vklidu pripravit na sezonu. Frajer v obycejne priprave odehraje za novy tym svuj prvni polocas a uz se soudi jaky vlastne bude....

    • Re: Bývalí hráči Slavie sledovali Altintopa: Zdá se pohybově špatný

      Artur (přítel SN)     před 7 lety 07.07.2017 21:54 |  
      0 0

      Ps. Vratit se ke starym dobam je mysleno ironicky...

      • Re: Bývalí hráči Slavie sledovali Altintopa: Zdá se pohybově špatný

        Borgetti     před 7 lety 08.07.2017 08:57 |  
        0 0

        To nám asi všem došlo :-)

  19. Re: Bývalí hráči Slavie sledovali Altintopa: Zdá se pohybově špatný

    no-nick     před 7 lety 08.07.2017 08:16 |  
    4 0

    Když jsem viděl výkon Husbyho proti Budejkam, pokoušely se o mě mrakoty. A hned v dalším zápase to byl starý dobrý Husby. Takže z jednoho zápasu fakt nebudu dělat závěry ani u Halila. Nevracel se, špatný pohyb, ztráty... Všechno může být způsobeno zminovanou absenci tréninku. Takže za mě ani dobrý ani špatný, prostě uvidíme.