Aktuality z médií

Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů odvysílá O2 Sport. V článku čtěte i další aktuality ohledně fotbalu v televizi pro příští ligovou sezónu.

Komentáře (103)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

    Travinho     před 7 lety 07.07.2017 09:25 |  
    13 12

    Pokud chce jít náš fotbal směrem k fanouškům, tak se musí i za cenu finančních ztrát vrátit na neplacenou stanici nebo jít alespoň na stanice, které má kde kdo, ale ne být na O2 sport, kterou má hrstka lidí. Z dlouhodobého hlediska to naši soutěž poškozuje a ztrácí sledovanost. Stačí se zeptat na vesnici v hospodě, kde vám nejeden člověk řekne, že už českou ligu moc nesleduje, když ty nejzajímavější zápasy nejsou v televizi a to je špatně. Ano, v hospodě by teoreticky mohli mít O2 sport, ale ten je pro řadu z nich neúnosně drahý. Jediná možnost je často přechod na ten shit Staropramen, kde jsou pak velké slevy, ale zase vám tam lidi přestanou pít pivo...

    • Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

      fredydj (přítel SN)     před 7 lety 07.07.2017 09:55 |  
      11 14

      fotbal na placenejch kanálech je ve světě naprosto běžná věc, bud se s tím lidi smířej nebo na to nebudou koukat

      • Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

        Fačín     před 7 lety 07.07.2017 10:10 |  
        16 6

        Ve světě ano, u nás na to každej sere. A ani se nedivím. Nevadilo by mi platit, kdyby to nestálo takovou raketu a dalo se to nějak zkombinovat. Ale prakticky neexistuje šance, jak na jeden přijímač dostat zároveň O2 Sport, Nova Sport, Eurosport a podobně.

        • Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

          voiceman (přítel SN)     před 7 lety 07.07.2017 10:39 |  
          7 1

          To je právě přesně to, co mi pije krev. Nemám problém platit za O2 nějakej poplatek a sledovat v klidu českou ligu. Naprosto beru, že za fotbal se má platit, ve finále to pomůže všem. Ale abych si na každou ligu pořizoval novou krabici, to mě fakt neba. A to vidím jako hlavní problém.

        • Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

          Jikom33     před 7 lety 07.07.2017 10:57 |  
          6 1

          Ten zpusob samozrejme existuje, staci si poridit O2Tv tam vsechny tebou jmenovane kanaly jsou. Jediny co tam bohuzel chybi je premier league, to by mohli nejak poresit

          • Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

            Fačín     před 7 lety 07.07.2017 12:03 |  
            0 1

            Bohužel neznám přesně nabídku O2. Pokud jsem napsal nějakou blbost, tak se omlouvám. Měl jsem za to, že O2 je poměrně nekompatibilní s ostatními poskytovateli, takže například nenabízí HBO (Game of Thrones, to prostě chceš:)), Digi Sport (na ten jsem ve výčtu zapomněl) a je tam ještě velký problém přejít k o2 například od UPC.

            • Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

              Jikom33     před 7 lety 07.07.2017 12:31 |  
              3 0

              HBO v nabidce je, ale za priplatek. Sportovnich kanalu je tam fura, z tech "nasich" chybi asi jen ten Digisport. Ten tam byl prvni rok, takze se dalo koukat i na PL, ted uz tam bohuzel neni coz me stve. Ale je to jedinej zapor, jinak si O2TV nemuzu vynachvalit. Moznost pustit si cokoliv az padesat hodin dozadu, dost sportovnich i dokumentarnich kanalu, moznost sledovani TV i v mobilu nebo Pc.....Jsem spokojenej, jen ta PL mi tam dost chybi

      • Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

        Travinho     před 7 lety 07.07.2017 10:28 |  
        5 1

        Jenomže u nás prestiž fotbalu z různých důvodů strašně utrpěla a chceme-li ji získat zpět, tak cesta skrz placené kanály nevede. A pokud, tak jak píše kolega níže, přes kanál, který se dá nějak zkombinovat a ne přes o2, kde navíc kromě naší ligy a champions league nechodí vůbec nic.

    • Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

      Fačín     před 7 lety 07.07.2017 10:08 |  
      4 4

      Staropramenu se musím zastat. Dřív jsem ho taky hanil kudy chodil, ale v poslední době jsem objevil už tři hospody nezávisle na sobě, které mají staráč desítku přímo vynikající... Ale jsou to klasické "čtyřky", v Potrefených Husách se to opravdu nedá pít.

      • Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

        A.Lima     před 7 lety 07.07.2017 10:25 |  
        1 1

        vidiš u nás v ČB jedině v Huse... jinde se to zase nedá .... a takový granát :)

        • Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

          Jachym     před 7 lety 07.07.2017 14:52 |  
          0 0

          U nás v Budějcích snad piješ jedině Budvar!...:-)

      • Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

        Travinho     před 7 lety 07.07.2017 10:43 |  
        0 0

        Ale tak vypít se to dá, ale že bych si nějak pošmákl. Bavil jsem se s provozním v jedné pražské hospodě, že mimo jiné kvůli sportu přešli na Staropramen, měli od nich i lepší finanční nabídku a hned po přechodu přestali chodit lidi. V Praze si přeci jen můžeš vybrat, kde na ten fotbal půjdeš a přecházet z piva, na které ti chodí lidi, je prostě nerozum.

      • Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

        bongor     před 7 lety 07.07.2017 18:07 |  
        0 0

        Tankovej je dobrej,ale taky ne všude.

    • Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

      PetCC     před 7 lety 07.07.2017 10:14 |  
      9 0

      Ovšem nejhorší na tom není, že je to na placené o2, to se dá prakticky vždycky obejít. Ale toho naprosto stupidního amatérského komentáře plného klišé a frází se nezbavíme. To je ta největší tragedie :-(

      • Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

        edenian     před 7 lety 07.07.2017 12:00 |  
        1 0

        MUTE Pete, mute. Ja to tak delam, no a pak mas moznost pustiti k tomu nejakou sviznou muziku. A Husbovi muzes rikat Wallcot kazdej vikend :-)

        • Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

          PetCC     před 7 lety 07.07.2017 15:47 |  
          0 0

          No jo, ale pak neslyším atmosféru zápasu a tu naši výjezďáci dělají vždycky dobrou :-)

    • Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

      slamacek (přítel SN)     před 7 lety 07.07.2017 10:25 |  
      10 5

      to co pises je hloupost. Verejnoprani TV to proste nezaplati. Pokud se fotbal vrati na CT tak to akorat odnesou kluby. Soukrome stanice jsou spravnou cestou. Oni se lidi nauci divat se na placene kanaly. Zatim jeste stale zijeme v tom ze vse musi byt zdarma... ale jaksi toto uz nejaky ten patek neni pravda. uz je na case toto prijmout

      • Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

        Travinho     před 7 lety 07.07.2017 10:31 |  
        4 5

        Ten rozdíl byl nějakých 20 - 25 milionů, to je na klub 1,5 milionu, což je sice hezké, ale co asi říkají sponzoři na to, že nejsou tolik vidět v televizi a naší lize klesá kvůli tomu sledovanost. Všechno souvisí se vším a my jsme v tomhle tom ohledu na tolik specifická země, že nás to prostě poškozuje. Je tady jen málo opravdu věrných fanoušků, které jsou ochotny si kvůli zápasům svých týmů platit, nejsme přece jen Turecko, Polsko nebo Srbsko, kde si raději odpustí dovolenou, než aby neviděli zápas svého klubu.

      • Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

        Sracken     před 7 lety 07.07.2017 10:37 |  
        4 4

        To je jistě pravda, nicméně jsou tu i sponzoři, kteří by se měli chtít dostat do masmédií před co největší publikum a to jim je takto upřeno. Navíc, má-li někdo placené TV a tam běží zápasy Arsenal-Chelsea, AC Milán-Lazio a Slavia-Liberec, tak se prostě na Slavii dívat nebude. Proto by možná dávalo smysl vysílat českou ligu v neplacené TV. Je to na studii dopadů, liga je silně zkreslená tím, že tam momentálně sypou dva subjekty tolik peněz, že to nemá s nějakou ekonomickou realitou fotbalu v ČR nic společného a nebude mít ani v případě postupu do LM.
        Mělo by to být motivací pro nákup permic a návštěvu stadionů. Za sebe mohu říct, že mne česká liga baví a spousta zápasů je kvalitní, názor, že je ubohá a že to nemá cenu sledovat je většinou od lidí, co vidí jeden zápas za rok typu derby, které je většinou totálně svázané taktikou a opticky to nevypadá na nějkou jízdu typu Příbram-Slavia.

      • Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

        Lord_Edmund     před 7 lety 07.07.2017 12:46 |  
        2 4

        Fotbal by měl podle mě mít ale výhradní postavení " lidového " sportu, dostupného pro každého. Prostě i kluk školou povinný , jehož rodiče sport nezajímá a neplatí O2, by měl mít možnost sledovat na veřejnoprávní televizi třeba derby. "S", které je prostě společenská záležitost a nejen produkt, který někdo koupí a prodá.
        BTW:Neznám nikoho, kdo by si myslel, že má být vše zdarma

      • Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

        Nosorozec     před 7 lety 07.07.2017 15:23 |  
        4 0

        Mně přijde jako nesmysl, platit si placené kanály, když se na televizi koukám málokdy. Že budou naše domácí zápasy na placenym kanále mi nevadí, na domácí zápasy si zajdu přímo na stadion. U venkovních je to už trochu problém, ale vždy se dá sehnat nějaký internetový stream. Mrzí mě to však kvůli staršim fandům v důchodovym věku, kterým osobní návštěvu stadionu znemožňuje třeba zdravotní stav, nebo vzdálené bydliště od Prahy a nemají doma připojení k internetu. Tihleti lidé, kteří Slavii sledují v dobrém i zlém už desítky let o zápasy svého klubu bohužel příjdou.

        • Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

          PetCC     před 7 lety 07.07.2017 15:49 |  
          1 0

          Tohle je stinná stránka našeho úspěchu. Teď zkrátka z O2 neslezeme.

          Takže neděle v 18:00 se zdá být jako náš pravidelný domácí čas :-)

          Pokud nebudou poháry.

  2. Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

    Plos     před 7 lety 07.07.2017 10:18 |  
    10 6

    Ahoj, dovolím si nesouhlasit. 300Kč měsíčně za O2 TV mi opravdu nepřijde neúnosně drahé. Spíš se mi zdá, že spousta hospod je líná s tím něco chtít udělat. Znám to u nás v Chomutově. Máme tu snad jednu/dvě hospody, kde běží O2 a mají tam každý pátek, sobotu a neděli našlapáno...To, že na O2 dělají fotbal dlouhodobě daleko lépe (kromě toho trouby co dělá poločasové rozhovory) je prostě fakt...a že za to chtějí zaplatit? Naprosto logická a ve světě běžná věc. A pokud nabídli SKS odvysílání všech přípravných duelů jako součást balíčku, pak je pro mě upřednostnění jejich nabídky naprosto pochopitelné.

    • Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

      Alcapone     před 7 lety 07.07.2017 10:33 |  
      4 0

      Možná se pletu,ale hospodskej mi říkal že hospody to O2 maj dražší a řeší to tak že má od nich internet a EET a přes to to pouští.

    • Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

      spravnej_jezedak     před 7 lety 07.07.2017 10:34 |  
      11 0

      Pro někoho to je málo, pro jiného už to může být moc.
      Co štve mě, že se to každý rok dva mění a fanoušek je v podstatě nucen měnit každou chvíli poskytovatele, aby si mohl naladit tu danou stanici, na které právě liga běží..:-(
      Nehledě na to, že je vázán s poskytovatelem smluvně na určitou dobu.. Z pravidla na dobu 2 let..

    • Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

      Travinho     před 7 lety 07.07.2017 10:35 |  
      6 2

      300 korun je suma pro jednotlivce, rozhodně ne pro veřejnou projekci. Problém je však hlavně v tom, že tímto dáš 3600 ročně jen za zápasy naší ligy a ligy mistrů a pokud chceš sledovat jiné ligy, tak platíš dále, protože to nejde zkombinovat. Pro hodně lidí, kteří přeci jen obrací každou korunu je to prostě dost a chceme-li zvýšit prestiž naší ligy, tak to tímto způsobem nejde. Mně tedy odvysílání přípravy jako součást balíčku dvakrát výhodně nepřijde. Spokojím se s přenosem na Slavia TV, který je navíc dostupný všem.

      • Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

        Novi.sks     před 7 lety 07.07.2017 23:27 |  
        2 0

        Pro mě je tedy největší problém v internetové přípojce, protože dle podmínek o2: "O2 TV je dostupná všude tam, kde je rychlost stahování dat alespoň 4 Mb/s." (v HD 7 Mb/s) a u mě doma (podotýkám, že Praha) je snad 50 let stará telefonní přípojka, na které jsou schopní posílat jenom 3,5 Mb/s (když zaprší, tak 2,5), jiná možnost připojení tady není... Přežívám na mobilních internetech s měsíčním limitem dat, různí Wifi poskytovatelé vždy našli nějaký problém, nebo se přijeli podívat a už se neozvali... A to nechci ani vědět, jak to vypadá někde na vesnicích...

        Neměl bych problém pořídit si satelit a připlatit si za kanál(y) od O2, ale taková možnost tady není - prostě to je jen další shitskej projekt O2 a celý to na mě od začátku působí hrozně šmejdsky (zprvu přeci člověk musel mít od nich i tu přípojku internetu, nakonec ustoupili)...

    • Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

      asanin     před 7 lety 07.07.2017 11:24 |  
      4 0

      Pro hospody je to v řádech tisíců!!! za měsíc...

      • Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

        Fačín     před 7 lety 07.07.2017 11:58 |  
        1 2

        No podle mých informací se v hospodách platí za místa, ze kterých je vidět na televizi. Známý měl hospodu se 100 místy a ta částka se pohybovala kolem 10000,- za měsíc. Přesné číslo bohužel nevím.

  3. Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

    Romino     před 7 lety 07.07.2017 10:19 |  
    5 3

    Kvůli svému klubu v Premier L, mám Digisport, takže se situace otočí a paradoxně Slavii budu sledovat jen na streamech, pamatuji loňské vyjádření JT k televizním právům, škoda se rozčilovat.

    • Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

      Travinho     před 7 lety 07.07.2017 10:38 |  
      0 0

      Co konkrétně říkal, případně máš pro to zdroj? Já právě vím, že něco takového proběhlo, ale už mám poměrně krátkou paměť a nejsem schopen to dohledat...

    • Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

      smely (přítel SN)     před 7 lety 07.07.2017 10:45 |  
      8 6

      No vzhledem k tomu, že se tady mluvi o domacich zapasech tak nejjednodušší je jit asi na stadion a je po problemu , ne ? Ono esi se tu trochu nepletou spis pojmy "fanousek" a "divák" ....

      • Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

        Travinho     před 7 lety 07.07.2017 10:50 |  
        9 1

        V tom máš jistě pravdu a já třeba mám permici na stadionu určitě budu, nicméně stadion má určitou kapacitu a co si budeme nalhávat, nás slávistů je víc než 20 000...

      • Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

        Alcapone     před 7 lety 07.07.2017 11:03 |  
        18 1

        Sou fandové který to maj 200-300 km na stadion a dojíždet na každej zápas nechat tam se vším všudy 2-3000 kč mesíčně doma poslouchat že jedu na půl dne zas někam... no nvm stejně bych si takový fandy nedovolil nazvat divákem když fandí třeba 30 let.

        • Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

          smely (přítel SN)     před 7 lety 07.07.2017 13:18 |  
          4 0

          V poho , sem se nechtěl nikoho dotknout. Já taky nemám o2 a este se mi nestalo , že jsem neviděl zápas, který jsem chtel vidět. Ať uz na stadionu nebo na streamu. Moje myšlenka smerovala tam, že způsob se dá najít. ..kdyz se chce. ..a tim bych to z my strany uzavrel...

          • Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

            Alcapone     před 7 lety 07.07.2017 13:31 |  
            1 2

            Já su taky v poho když se chce vše jde já tím jen chtěl říct že jsou tu i fandové co maj děti a většinou jim zbyde jen náhradní řešení. ;-)

          • Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

            Travinho     před 7 lety 07.07.2017 14:33 |  
            0 0

            Třeba u přípravy je problém, že být to na Slavia TV můžu si to v klidu pustit ze záznamu a takto budu trnout, jestli to někdo umístí na net.

    • Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

      Rottax (přítel SN)     před 7 lety 07.07.2017 10:46 |  
      11 0

      Taky si to vyjádření p.Tvrdíka vybavuju! Bylo to něco ve smyslu, že chce aby Slavia byla v tv , která je dostupná pro širokou veřejnost.

  4. Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

    jelen91     před 7 lety 07.07.2017 10:45 |  
    9 3

    Můj názor je, že je to OK. Fotbal na oblíbenosti kvůli O2 neztratí, viz. minulá sezona. Ve zprávách a v novinách se to řeší úplně stejně jako jindy a já když vidím všude reportáže a články o událostech ve fotbale, naopak jsem zvědavý ještě více a chci to vidět. Obecně platí, že co je méně dostupné, je více lákavé a proto se třeba i ukážu na více zápasech osobně.

    • Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

      PetCC     před 7 lety 07.07.2017 15:59 |  
      1 0

      No právě že ztratil. Z průměru 5085 na 4882. A to ještě to Slavia hodně zvedla (nárůst 30 %). Většina klubů klesla o 5 až 10 procent. Jen Teplice se zvedli o 6 %, další tři okolo 1-2.

      Co je méně dostupné a není to opravdu honě lákavé, rychle skončí v zapomnění.

  5. Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

    Pepibican     před 7 lety 07.07.2017 10:51 |  
    12 7

    Nu, nechte si svůj "produkt" na placených kanálech, holt se na Slavii v Evropě nepodívám nebo max na ČT pokud budou dávat venkovní zápas (y) v nějakých černých nebo šedých dresech... Děkuji a uctivá poklona, vše pro diváka opět vítězí, peníze až na prvním místě.

    • Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

      Jachym     před 7 lety 07.07.2017 14:55 |  
      1 0

      Slyšels někdy slovo stream v souvislosti se sportovními přenosy?:-)

      • Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

        dalislavista     před 7 lety 07.07.2017 16:55 |  
        0 0

        A co když má připojení tak pomalé, že to stačí akorát na napsání příspěvku sem?

    • Re: ..

      jelen91     před 7 lety 07.07.2017 10:54 |  
      1 0

      Ne

    • Re: ..

      JS (přítel SN)     před 7 lety 07.07.2017 10:54 |  
      5 2

      Ne. Tyvado, lidi, sledujete to trochu?

    • Re: ..

      Pepibican     před 7 lety 07.07.2017 11:00 |  
      12 0

      Doufám, že zdravý rozum zvítězí, a ještě proběhne nějaké zemětřesení a žádná nadstavba nebude.

        • Re: ..

          PetCC     před 7 lety 07.07.2017 15:59 |  
          0 1

          Já ne :-)

  6. Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

    asanin     před 7 lety 07.07.2017 11:21 |  
    15 7

    Nikdy si O2 TV (ani žádnou jinou jejich službu) nekoupím. Jejich chování, arogance a absolutní nezájem o stávajícího zákazníka ve mně vyvolává pocit nesnášenlivosti... Sice přijdu o nějaké venkovní ligové zápasy na TV, ale na sázkařských účtech to taky běží - a dobře... Mrzí mě, že se Slavia paktuje zrovna s touto společností - je to v mém případě osobní...

    • Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

      Virgil1956     před 7 lety 07.07.2017 15:43 |  
      2 1

      Já mám taky tento blok, společnost O2 jsou z mého pohledu největší darebáci v branži. Když si například vzpomenu, že smrt mého tatínka pro ně nebyla dost pádným důvodem ke zrušení jeho smlouvy, nebo jak její pohunkové obrážejí byty a když narazí na starší osobu, za každou cenu se jí snaží brutálně podvést a okrást, tím že se vydávají za společnost, která v domě provozuje kabelovku... Nedám jim ani korunu, šmejdům. A dívat se na přenos z ligy na webu? Když i na Tipsportu dovolí zobrazovat zápas jen v malém okně? Abych si bral na ligu lupu?

      • Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

        valkys     před 7 lety 07.07.2017 15:53 |  
        0 0

        Zkuste Chance, tam to omezení naštěstí nemají tak dobře ošetřené a pomocí lupy v prohlížeči je možné si stream bez problémů zvětšit na celou obrazovku. Po připojení k TV pak můžete přenos sledovat, jako byste měl zaplacenou O2 TV. :-)

        • Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

          Virgil1956     před 7 lety 07.07.2017 16:05 |  
          0 0

          Díky za info, zkusím to.

          • Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

            frostt     před 7 lety 07.07.2017 16:25 |  
            0 0

            Tipsport jde ve Firefoxu take zvetsit na celou obrazovku

            • Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

              Virgil1956     před 7 lety 07.07.2017 16:44 |  
              0 0

              A jaká je kvalita obrazu při takovém zvětšení? Dá se na to rozumně koukat?

              • Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

                CarlBruno     před 7 lety 07.07.2017 17:13 |  
                1 0

                Právě že dá, funguje to i na Tipsportu a je to normálně český TV stream. HD to není, ale nakou kvalitu to má a aspoň se to neškube jak freečka.

                • Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

                  Virgil1956     před 7 lety 07.07.2017 17:20 |  
                  0 0

                  Vyzkouším, díky za tip.

                • Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

                  valkys     před 7 lety 07.07.2017 20:09 |  
                  0 0

                  Aha, já Tipsport asi zkoušel pouze v Chromu a tam se okno s videem při každém přiblížení zmenšilo. :-) Jinak co se týče kvality, tak co si pamatuju, tak to HD bylo, FullHD sice ani náhodou ale HD určitě.

                • Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

                  Luckyduck (přítel SN)     před 7 lety 07.07.2017 22:59 |  
                  1 0

                  Ještě se dá pro zvětšení malého Tipsport okna použít prohlížeč Maxthon - ten má v sobě možnost při najetí kurzorem na video, přepnout tohle video do samostatného okna, které jde libovolně zvětšovat nebo celé přepnout na fullscreen.

                  • Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

                    paweza (přítel SN)     před 7 lety 08.07.2017 09:34 |  
                    0 0

                    To samé má i Opera ;)

              • Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

                frostt     před 7 lety 08.07.2017 00:54 |  
                1 0

                Tak samozrejme zadna "HD" hitparada to neni, ale ja na to v pohode koukal na TV 82 cm uhlopricka pripojena do compu pres HDMI kablik. Zalezi, jake mas naroky na kvalitu obrazu a mozna i na hardware vybaveni, ale za me rozhodne koukatelnejsi nez pres nejaky zahranicni stream :)

  7. Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

    frostt     před 7 lety 07.07.2017 11:25 |  
    10 2

    Platit za nejake zapasy mi ani tak nevadi, ale co mi silne vadi, je O2!

    • Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

      asanin     před 7 lety 07.07.2017 11:29 |  
      5 1

      Mně taky... platím si za kabelovou televizi, ale těm vandrákům nedám ani korunu... i kdyby na ni měli dávat všechen sport světa...

  8. Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

    asanin     před 7 lety 07.07.2017 11:28 |  
    1 3

    Za další... nevím jestli jste si toho všimli, ale O2TV má cca minutové zpoždění oproti reálnému vysílání... Takže až vám soused, který to třeba sleduje na internetu zařve gól a vy ho tam uvidíte až za chvíli, tak se nedivte :-)

    • Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

      Ernie     před 7 lety 07.07.2017 11:35 |  
      3 1

      V televizi zápas žádné zpoždění nemá, přenos je zpožděný jen na internetovém vysílání O2tv GO. To mají ostatně všechny streamy na internetu. Mají to streamy na cesketelevizi, mají to streamy Premier League, mají to streamy Ligy mistrů. Naprosto běžná věc.

      • Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

        asanin     před 7 lety 07.07.2017 13:19 |  
        1 1

        Nemáš pravdu příteli... Zkus si někdy porovnat vysílání O2 TV s pozemním vysíláním... na jakémkoliv programu... uvidíš tu prodlevu... Pokud nemáš pozemní vysílání, zkus si například na aplikaci livesport zapnout push notifikaci na změnu stavu v zápase, na který se na O2 TV díváš... pípne ti to o skoro minutu dříve, než ty to uvidíš...

      • Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

        Virgil1956     před 7 lety 07.07.2017 15:37 |  
        0 0

        Asanin mám pravdu, zpoždění je i na TV.

        • Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

          Novi.sks     před 7 lety 07.07.2017 23:35 |  
          0 0

          Což je pravděpodobně způsobeno tím, že ta jejich o2 TV taky jede po internetu. Stejně jako všechny streamy... :)

          • Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

            Virgil1956     před 7 lety 09.07.2017 18:52 |  
            0 0

            To jistě. Nic to ale nemění na tom, že má O2 zpoždění o cca minutu :)

    • Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

      PetCC     před 7 lety 07.07.2017 16:14 |  
      2 0

      No když na jaře běžely volně přenosy na O2 free, tak jsem zjistil, že nejenže je to daleko hnusnější než stream na Tipsportu, ale dokonce to proti streamu mělo pár sekund zpoždění!

  9. Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

    JS (přítel SN)     před 7 lety 07.07.2017 11:29 |  
    2 2

    Tak my doma máme O2 a jediný problém, který jsme řešili, byl nefungující settopbox, v tom se utopily nějaký prachy navíc.. Jinak spokojenost, jediné, co tam chybí, je Premier League, to je velká kaňka a myslím, že Digi i O2 by možná vydělaly více, kdyby spojily síly.

  10. O2 sport

    dupy77     před 7 lety 07.07.2017 11:32 |  
    5 0

    Mě O2 sport nevadí protože bydlím ve městě kde je dostupná a pro O2 pracuji ale horší je že dostupnost na vesnicích je zoufalá tak že ji mnoho lidí mít nemůže což je špatně

  11. Streamy

    Ernie     před 7 lety 07.07.2017 11:32 |  
    6 0

    Já, jakožto velký fanoušek Slavie a Arsenalu, mám zařízenou O2tv a zápasy Premier League sleduji zásadně na streamech. Ty se dají sehnat velmi jednoduše v HD kvalitě a anglický komentář je právě v Premier League rozhodně poslouchatelnější, než kdyby mi to komentoval někdo z O2 a ještě hůře DigiSportu. U české ligy jsem ten komentář ochotný skousnout, tady jsou aspoň schopni správně vyslovovat jména a nějakou znalost o týmu, byť mnohdy ne velkou, komentátoři mají. O2 navíc nabízí i možnost zhlédnutí zápasu až 50 hodin zpátky, takže když mi něco do termínu zápasu vleze, snažím se vyhnout výsledku zápasu a s chutí si zápas pustím druhý den ráno. S O2 jsme navíc velmi spokojení, licitování o ceně, kdy si musíte trochu dupnout, to přichází u každého poskytovatele. Přenosy Ligy mistrů na O2 budiž velmi milým bonusem, někdy ale stejně volím streamy se zahraničním komentářem.

    • Re: Streamy

      bububu (přítel SN)     před 7 lety 07.07.2017 20:55 |  
      1 0

      Souhlasím, najít kvalitní HD stream a Premier League s anglickým profesionálním komentářem a profesionálním studiem je otázka pár sekund (v zásadě stačí zadat do google zápas + reddit a pak už pouze vybírat z nepřeberného množství streamů).

      A věřte, že když jednou jedinkrát uvidíte, jak dělá fotbal třeba Skysport, tak už v životě nechcete slyšet o fotbale v podání ČT nebo O2.

      • Re: Streamy

        Ernie     před 7 lety 08.07.2017 09:57 |  
        0 0

        Přesně tak, BT Sport na mě udělalo ještě větší dojem.

  12. Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

    Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 07.07.2017 12:17 |  
    2 1

    Jak uz tady nekdo pise,prijde mi rozumnejsi mit O2 tv na Slavii a LM a na Premier league stream v HD kvalite pripojeny pres notebook na TV.. tech internetovych prenosu z anglie je tolik,ze to nejde nenajit.. Protoze to je jedine,co by vam na O2 melo chybet..

  13. Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

    LA11     před 7 lety 07.07.2017 12:26 |  
    9 1

    Hlavne at je plnej dum kazdej zapas! Tv me nezajima..

  14. Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

    Obr     před 7 lety 07.07.2017 12:36 |  
    6 6

    Ja myslim, ze 300 za mesic nikoho nezruinuje. A je to na 4 zarizeni, takze se muzete slozit 4 kamosi a kazdej jste tam za 75 korun....Navic je v HD, coz se o CT Sport rict neda.

  15. Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

    VincentVega     před 7 lety 07.07.2017 12:44 |  
    7 1

    Nebylo náhodou loni řečeno p. Tvrdíkem, že přenosy z pohárů budou pro co nejširší okruh fanoušků na čt???
    Zklamání...

  16. Televizní maniaci ?

    Karel13     před 7 lety 07.07.2017 12:54 |  
    5 0

    Tak mi připadá, že většina zdejších diskutujících řeší pouze kabelovky a sedí u nich téměř nepřetržitě. Já mám doma programy pouze přes anténu a na chalupě, kde jsem prakticky přes celé léto, satelit. Vadí mi taky tento způsob přenosů, ale... Na domácí zápasy jsem na stadionu (vadí mi, že si je nemohu současně nahrát a po návratu domů detailně vychutnat), ostatní si nahraji také (když to jde v TV), nebo se podívám přes net, kde si vždy najdu to, na co se chci podívat. Kabelovku neřeším, k životu ji nepotřebuji.

    • Re: Televizní maniaci ?

      PetCC     před 7 lety 07.07.2017 16:15 |  
      1 0

      Tak jediná výhoda iSportu byla ta, že záznamy byly zatím zdarma.

      • Re: Televizní maniaci ?

        knl66 (přítel SN)     před 7 lety 07.07.2017 19:42 |  
        0 0

        Zdarma? Zdarma byly zápasy typu Hradec - Příbram. Slavia byla vždycky za 69 korun. :)

        • Re: Televizní maniaci ?

          Tochal (přítel SN)     před 7 lety 07.07.2017 20:14 |  
          1 0

          A přímé přenosy byly naopak placené všechny. To, co popisuješ, je stav z předminulé sezony.

          • Re: Televizní maniaci ?

            knl66 (přítel SN)     před 7 lety 07.07.2017 20:49 |  
            1 0

            Fakt se platily třeba i zápasy HK, Jihlava, PB? Je fakt, že na domácí zápasy jsem byl vždycky v Edenu. Na naše venkovní zápasy jsem kouknul, kolik po mně na iSportu chtějí - a našel si nějaký stream. Takže máš možná pravdu.

            • Re: Televizní maniaci ?

              frostt     před 7 lety 08.07.2017 00:42 |  
              1 0

              Vsechny zapasy byly minulou sezonu na iSpartu uz placene, zaznam byl pak zdarma. Jeste pred sezonou byly nabizeny balicky, kde sis mohl vybrat klub (nebo vse) ke sledovani live streamu na pul ci celou sezonu, to te pak jeden zapas SKS vysel myslim (ted uz nevim presne) na 19 kacek (v max. variante)

  17. Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

    91martin     před 7 lety 07.07.2017 13:13 |  
    10 2

    Třeba já bych ligu na ČT nechtěl. Když si vzpomenu, jak dali někdy v dubnu přednost hokejové extralize (prodloužení) před fotbalem a já potom viděl jen jeden poločas zápasu Slavie. Dodnes nechápu, proč to nedali na CT2. Díky multidimenzi toto na O2 sportu nehrozí. Na O2 jsou o hodně lepší nestranný komentátoři. To na CT není

    • Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

      smely (přítel SN)     před 7 lety 07.07.2017 13:23 |  
      14 0

      Smrtici duo Vlášek - Karoch a ve studiu Kozohorsky to je jak Konečný, Podroužek a Janega , akorát se tim neda zatopit v kamnech. ..

      • Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

        PetCC     před 7 lety 07.07.2017 16:17 |  
        0 2

        Proti těmhle lidem nic nemám, alespoň nepředstírají šílený vzrušení.

  18. Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

    Azor     před 7 lety 07.07.2017 14:25 |  
    2 0

    Za O2 TV sport platí v hospodě 7 tisíc měsíčně, pokud nečepují Plzeň nebo už O2 nemají, to by tam pak měli nějakou slevu. Že si o těch cenách něco nezjistíš, než sem začneš vypisovat o třech stovkách, které platí jenom pro domácnosti.

  19. Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

    fredydj (přítel SN)     před 7 lety 07.07.2017 14:28 |  
    2 0

    pokud zápas Slavie vysílá O2, tak si přenos pustím v klídku zadarmo na netu, no problem

  20. Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

    Grobar     před 7 lety 07.07.2017 15:22 |  
    7 1

    Za všechno se platí, bohužel bylo otázkou času, kdy se fotbal v tv zpoplatní i v Česku. To je vývoj, který dokážeme jen těžko zvrátit. Já si O2 pořídím, navíc stream zdarma je na internetu vždy. Každopádně podle mě je to krok špatným, směrem jelikož nejsme v Anglii či Německu. Je smutné když derby pražských S sleduje 20 tisíc lidí na O2 a čt dáva Jablonec - Příbram. Je to špatná propagace fotbalu, a i tohle přispívá k nechuti k naší lize. Je rozdíl když vidíte záps, kde je plný dům a hraje se v plném nasazení, oproti prořídlým tribunám a pár řechtačkám k tomu. Pan Tvrdík chtěl vysílat ligu na Barandově, aby byla přístupná široké veřejnosti, za mě dobrý nápad, ale tohle bohužel neovlivní. Vysílací práva vlastní díky panu Svobodovi nadále pragosport. Navíc myslím že CEFC opustila mediální skupinu kde spadala i TV Barandov. I když je to utopie, radši bych platil 300kč měsíčně za přenos Slavii, určitě by nás mohlo být více, hodilo by to slušné peníze pro klub a já bych měl dobrý pocit. Většina fanoušků stejně preferuje zápasy klubu, kterému fandí. Čistě hypoteticky, kdyby mohly vysílat zápasy kluby a našlo se 50 tisíc slávistů co zaplatí 200kč měsíčně, což není tolik, bylo by to 10 miliónů za měsíc. Což je slušná částka do rozpočtu.

    • Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

      asanin     před 7 lety 07.07.2017 16:18 |  
      8 2

      Myslím, že drtivá většina lidí nemá problém platit... Má ovšem problém platit O2... Nemůžu přistoupit na hru poskytovatelů, abych každé cca 2 roky měnil poskytovatele podle toho, kdo si zrovna co nakoupí... Eurosport má každá kabelovka a já si můžu vybrat, které za to zaplatím... Té co mi nabídne dobrý balíček, rychlý servis, prozákaznický přístup...

    • Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

      Travinho     před 7 lety 07.07.2017 22:03 |  
      3 2

      Ligu ovlivnit nemůžeme, ale proč se s nimi paktujeme i na Evropu a dokonce i na přáteláky?

      • Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

        vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 07.07.2017 22:19 |  
        3 1

        Přijde mě to jako hodně naivní otázka,asi zadarmo to neděláme,no a zřejmě ubude starost lidem kteří zajištují přenosy s těch přáteláků pro tv Slavie,alespon se tedy domnívám,že ted to má na triku 02 sport.

        • Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

          Travinho     před 7 lety 08.07.2017 10:47 |  
          0 1

          Kdyby byl pak volně přístupný záznam, tak neřeknu...

      • Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

        Akuls     před 7 lety 08.07.2017 11:24 |  
        1 0

        Protože tu nikdo jiný není. V ČT je to stále jako za Oty Černého, který Rosenovi s Doležalem řekl, že přenosová práva na utkání poháru UEFA Slavie proti tehdy třetímu týmu Premiér League Aston Villa mají hodnotu 0,- Kč a pokud chce Slavia po ČT zajistit vysílací čas, tak musí ještě uhradit ČT náklady na zajištění přenosu, a to prodávali reklamu před, po a v poločase zápasu za tuším po 40000,- Kč za 20 sekund. TV odboráři včele s Dekojem totiž berou jednak plat za povídání v garážích a pak mají další příjem, když vyjedou s přenosovým vozem do terénu a něco opravdu dělají. Proto tehdy tak bojovali proti BOBO televizi, když jim tehdejší vánoční ředitel se zkušenostmi z BBC chtěl zavést stejné pořádky jako mají zaměstnanci tam. Rosenovi pak nezbylo nic jiného než že střelil vysílací práva přes protesty fanoušků nějakému 7. kanálu BBC, který vysílal jen někde v oblasti Birminghamu, a to za nezanedbatelných 12 mil. Kč. Holt chod klubu něco stojí a i pan Tvrdík musí Číňanům skládat účty. Kdyby vedl Slavii zdatný obchodník J. Šimáně, tak se zachová stejně jako Rosen a v žádné naší T.V. bychom neviděli nic. A bude hůř, např. v Itálii už v r. 2014 dávali na veřejnoprávní RAI z MS v Brazílii jen zápasy Itálie a ostatní mače šly jen na soukromém placeném kanálu. Tehdy ještě O2TVsport fungovala i v cizině a tak jsme s dvěma přešťastnými Holanďany sledovali zápasy MS v recepci jednoho hotelu u Taorminy na Sicíli na mém IPadu. Kupovali mi za to pivo. Takže brzy nejen liga a poháry, ale i zápasy národního týmu budou jen na placených kanálech. Kluby a fotbalové svazy holt musí z něčeho žít.

        • Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

          Travinho     před 7 lety 08.07.2017 13:23 |  
          1 2

          Já to všechno beru, ale myslíš si, že naše liga si může dovolit pomocí placených přenosů dále snižovat svou prestiž? Proč se pan Tvrdík loni v létě vyjadřoval, že Slavia bude v Evropě na kanálech přístupných všem? To je dle mého dost výrazný proti mluv.

          • Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

            Akuls     před 7 lety 08.07.2017 14:20 |  
            2 1

            Nevím proč by mělo vysílání kapr ligy snižovat její prestiž. Naopak by to mohlo zvýšit návštěvy a klubům by mělo přitéct do pokladen více peněz z přenosových práv. Kdo má o fotbal zájem, tak se zařídí, aby ligu nebo poháry viděl. Je to tak už skoro v celé Evropě. Nic není zadarmo, vždycky to někdo musí zaplatit, ale proč by to měla být právě Slavie?!

            • Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

              Travinho     před 7 lety 08.07.2017 18:07 |  
              0 2

              Nesmysl... Tvůj názor je hodně povrchní, ale pokud by sis udělal podrobnou analýzu, tak ti jasně vyjde, proč to tak je...

  21. Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

    sicilianbrno     před 7 lety 08.07.2017 12:46 |  
    1 1

    Predkola evropsky ligy na outů tv komentovat nebudu, zapasy holt neuvidim, ale nechapu na co máme slavia tv, kdyz na ni neuvidim zadny pripravny zapas...to je docela trapny. Kdyz uz maji domluvu s tema zlodejama, tak si meli vyhradit pravo to tam vysilat. Nebo se pletu a uvidime to i tam?

    • Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

      michal80     před 7 lety 08.07.2017 13:17 |  
      4 1

      řekl bych, že to na slavia TV nebude, protože by z toho ty hnusáci z O2 neměli prachy..

      Docela by mě zajímalo, proč naše přáteláky vysílá O2 - moc lidí tuhle televizi nechytne. Kolik z toho pro Slavii kápne peněz za taková práva?

      Nebylo by lepší mít zpoplatněnou slavia TV, třeba 25kč / zápas ? nebylo by to pro klub podobný a pro fans lepší?

    • Re: Domácí zápasy Slavie v předkolech evropských pohárů na O2 Sport.

      Travinho     před 7 lety 08.07.2017 13:27 |  
      0 1

      Kdyby alespoň záznam. Přípravu stejně nepotřebuju vidět živo, ale z toho, že ty zápasy kvůli přístupu našeho vedení dost možná neuvidím, je mi dost smutno.