To je tedy kvalitní článek jedna radost. Srovnávat tehdejší sestavu Jablonce se současnou SKS, to už chce velkou dávku imaginace. Dál to jsou jen spekulace a autorovy dojmy, plus několik pro fotbalového fanouška celkem známých informací o zahraničních posilách.
"Slávistický důchoďák" - upřímně by mě zajímalo, zda jsme v průměru skutečně důchoďákem. Taková Plzeň určitě mladší kádr v tomto ohledu nemá.
Na závist a nepřejícnost se musíme připravit, navíc autor bude i zbabělec, protože se ani neodvážil podepsat, je tam jen SZB. Psi štěkají, ale karavana jde dál.
Tohle muze vyplodit jenom fotbalovej analfabet. Jak muze nekdo srovnavat tehdejsi hrace Jablonce s tema nasema? :-)))) Ze tomu nekdo tenkrat rikal galacticos byl vylozene jeho problem. Takova drobnost. Silhavy tenkrat, jestli si dobre pamatuju, prisel skoro k hotovymu tymu. Pamatuju si jak Pelta prohlasoval, ze Silhavy byl tim poslednim stripkem do mozaiky.
Pokud to tak bylo, že vybrali hráče, a tedy ne ty co máme nyní ani omylem, tak to nebylo zrovna dobré od peltaboys.
Vždy je přeci lepší, když si sám trenér spolu s vedením vybere to co chce. Věřím, že Jarda Š. to poskládá, že se budeme divit :D
A hlavne plno blbu rika jak tam byl neuspesny, ale tusim ze byl na 3 miste a a byl tam relativne kratce... pokud se pletu tak me opravte... kazdopadne jen magor Pelta si mohl myslet, ze Jabko bude mistr;-)
Nejenom to.... Skončil třetí čímž vyrovnal nejlepší umístění Jablonce v lize... a následně v pohárech vyřadil FC Kodaň po výsledcích 0:1 doma a 3:2 v odvetě venku... a následně vypadl s Ajaxem... V Amsterdamu prohrál 0:1, doma 0:0 potom, co Greguš zahodil penaltu a poslední půlhodinu hrál Jablonec proti deseti....
Následoval poněkud horší podzim, to si přiznejme - forma Jablonce kulminovala na konci srpna právě v pohárech - a šetření s tím, že přišel Horník a na post trenéra Frťala...
Jarda tam vůbec nebyl neúspěšný, řekl bych, že z toho týmu, co dostal k dispozici, vykřesal maximum...
Od zacatku jde videt, ze to psal spartansky fanousek, ktery nemuze rozdychat nase posily jinak si to neumim vysvetlit... ani jsem radsi nekoukal kdo je autor a trosku me mrzi, ze Tyden neco takoveho uverejni... a dalsi veci je, ze jsou to jen spekulace a prirovnani s Jabloncem uplne mimo....
Tak v Týdnu o sportu píše většinou Petr Kolář, který píše i sparťanské fanouškovské sloupky do Sportu. Z něj se ta žluč vůči nám valí každým slovem, písmenem. Takže je možné, že to psal on nebo někdo z redakce, kdo má podobný "názor" jako Kolář. Jinak Týden čtu rád,ale Kolářovo výblitkům se snažím vyhýbat.
Vedení tleskám za to, že tyto mimořádné hráče přivedlo do klubu, je to něco neskutečného. Konečně posily jak má být, ne nagelovaní pitomečci z české ligy, pro které je přestup k někomu z obou S životním maximem. Babička slzela, děda se ožral a táta slávista z toho zkolaboval - a při první příležitosti a nabídce z Turecka či Norska nebo Dánska prchám dál - a skutek utek a Slavie je rázem zapomenuta. Tyhle přestupy mohou klub posunout o patro výš, pokud takoví hráči přišli, znamená to, že do budoucna mohou přijít i zvučná jména ne na konci kariéry, ale v "produktivním" fotbalovém věku. Vše je o penězích, a pokud ve Slavii budou, budou přicházet i hráči solidní mezinárodní úrovně. Bez nich to totiž s československými mezinárodně silně průměrnými až podprůměrnými hráči do Evropy dotáhnout absolutně nemůžeme.
Výkon proti ČB se mi nelíbil, ale je to furt připrava. Zápas nám fanouškům a hráčům asi trochu otevřel oči a poslal nás zase na zem-vše zlé je k něčemu dobré. A prý jsme poslali nabidku ve výši 15 mil. Kč do Olomouce. Hádejte na koho..
Pokud by přišel, tak ho hned poslat do Lokerenu na hostování, aby ho tam naučili kopat a zlepšili obratnost jako kdysi u Kollera. Já sním o tom, že ještě přijde nějaký bíjec jako Mário Gomez (škoda že se Wolfsburg zachránil), Huntelar nebo Bendtner (snad už nechlastá). Také věřím, že k nám jednou Plíšek přivede Džeka. No a chtělo by to i nějakou technickou a střelecký disponovanou rychlonožku typu Jarmulenka nebo Konopljanky. Škoda začíná být čím dal častěji zraněný a výkonnostně se horší, že už i KJVCD dává v repre přednost Krmenčíkovi a i Mešanovič má evidentně problémy s podkolenní šlachou. I při tréninku má bandáž. I Páník chce mít ve Zlíně 5 útočníků. Tecl a MvB na základní sestavu útočné vozby velké Slavie bohužel nemají.
Byl jsem jen na tom prvním a ten byl jen takový protahovací. Čekám až dorazí všechny posily. Jinak bylo vidět, že na "slávistické lodi" je i po dovolené dobrá nálada. Uvidíme, jak to bude vypadat před zužováním kádru. Zastavil se u nás Míra Beránek a tak se vzpomínalo i na dobu kdy hrál "na 2 útoky" (T. Došek - Vachoušek a Kuka - Adauto) a také říkal, že hráč musí tlak který na něj bude nyní ve Slavii vytvářen vydržet nebo musí odejít i kdyby to byl třeba Deli. Nechtěl jsem ho zlobit, ale příště se ho zeptám, proč postavil ve Vigu v zápase o CH.L. s Celtou místo zkušeného Bejbla zajíce Zachariáše a Mostovoj si pak dělal co chtěl a proč tehdy nepostavil naśeho nejlepšího útočníka a dodnes nejlepšího střelce v pohárech T. Doška. Snad začne na tréninky chodit víc lidí, aby jsme to mohli všechno probrat, odhadnout jaká bude sestava atd. Jsem rád, že už zase jsou po zápase hloučky za západní tribunou, kde se mač hned probere. Je to lepší z očí do očí než takhle na internetu, kde jsou různí anonymní provokatéři či fotbaloví analfabeti, kteří evidentně na stadiónu na fotbale nikdy nebyli a ani ho sami nikdy nehráli a to ani za žáky. Určitě tam zajdu před Celtikem a odjezdem na rakouské soustředění a potom před OGC Nice.
Děkuji za info a dobré zprávy, pane kolego, slušná diskuse bez osobních útoků je vždy fajn. Na Celtic a Nice určitě, ovšem navštívit tréninky před tím není pro pracujícího člověka zrovna snadné.
To je jasné, ale já jsem chodil na tréninky na starou dřevěnku už jako student a to tam byl králem fandů pan Věchtík, který po jedné domácí porážce pronesl památný výrok, že Slavie už nejen že nikoho neporazí, ale nikomu už ani gól nedá. Naśtěstí neměl pravdu, vítězství nad Teplicemi po gólu Machurky znamenalo záchranu. Chodili tam důchodci i lidé kteří měli odpolední či noční směnu. Často tam zašel i pan Ing. Nenadál, šéftrenér slávistické mládeže za 1. republiky a protektorátu. To byly diskuse. Fakt je, že z dřevěnky se na trénink lépe koukalo než nyní od klandru na tréninkové trávě č. 1 nebo 2.
Je skvělé sdílet tyhle vzpomínky ... na dřevěnku jich sám mám málo, měl jsem tam jako mládežník svoji první permici v roce 1990, v době nástupu B. Korbela. Ale krátce potom už začalo to putování po Ďolíčkách a Strahovech ... Takže "ducha dřevěnky" znám jen od pamětníků.
Jo, také jsme tam jako žáci a dorostenci chodili na nějakou průkazku. Na konkrétní sedadlo to nebylo, ale místa vpravo od hlasatelské kabíny nešla do prodeje, tak jsme se tam vždy nějak s klukama směstnali. Když náhodou nehráli, tak si tam k nám chodili sednout Honza Luža, Bobby Zlámal či Dušan Herda.
Přesně tak, místa vpravo nahoře při pohledu na hřiště. První generace, kterou jsem tam viděl naživo, zahrnovala Biniče, Juraška, Jánoše, taky F. Veselého ml., jen o trochu později Tatarčuka. A někdy v roce 1991 přestoupil ze Zlína Čáp (Pavel Novotný, aby nedošlo k mýlce, ne "Velkej čáp" ze severu :-), pozdější vicemistr Evropy. II. ligu hrál od 17, takže ještě první sezonu ve Slavii byl dorostenec. A s ním jsem si dokonce zahrál, jednou nám ho poslali do dorostu na výpomoc na nějaký turnaj.
Ten k nám přišel za Korbela v té první posilovací vlně, ale v tom věku se ještě nemohl prosadit, tak šel na vojnu do RH Cheb ... a v roce 1994 se vracel jako otřískaný prvoligový hráč :-)
To samozřejmě ano... Přišel v té první vlně v létě 1991, kdy jsme od prvního kola hráli domácí zápasy na Bohemce - Navrátil, K.Jarolím (návrat z Francie), Holota, Juraško, Berger, Praženica...... a mezi nimi v tichosti sedmnáctiletý čahoun ze Zlína...
Takže určitě minimálně na podzim na pár minut naskočil...
Po něm během prvních podzimních kol přišli ještě Rusnák, Binič a Michal Petrouš
Kapitulace! Tak podrobně si to nepamatuju. Třeba Bergera ano, to byl tehdy takový opravdu pikantní přestup (podpis jeho první profi smlouvy), s tím jeho strýcem a jménem, kam se hrabe Hušbauer. A Čápa taky, poněvadž jeden víkend v srpnu 1991 debutoval na Bohemce v lize a další jel s náma na turnaj do Nymburka. Za a-dorost Bohemky tehdy chytal Tonda Kinský, v útoku už Standa Vlček (a zanedlouho i v lize), a-dorost Sparty režíroval ve středu pole Horváth ... to se pamatuje mnohem líp, když to zažiješ na vlastní kůži.
Já se omlouvám - mám nějakou úchylku na pamatování si takovýhle detailů....
Mě táta vzal do starého Edenu poprvé na jaře 1982.... a já si ten zápas pamatuju do teď...
Strapek 0:1; Pešice 1:1; Peter Herda 2:1; Peter Herda z penalty 3:1; ve druhé půli Fecko 3:2 a stejný hráč 3:3...
Vidím ty góly před sebou, stejně jako to, jak trenér Máčala po první brance vymetl z branky Štichu a poslal tam Bobyho Zlámala.... a samozřejmě tátovo: "Vyhranej zápas a takhle to po..." po tom vyrovnání ve druhé půli :-)
V pořádku, sleduju to už delší dobu, že máte na fotbal speciálně trénovanou paměť. Na jednu stranu je to obdivuhodné, na druhou (někdy a pro některé) i k nas.ání, protože to dává ohromnou zbraň do těch diskusí, Já tomu fandím, obohacuje to všechny, kdo se chtějí něco dozvědět. Čemu nefandím jsou ty osobní výpady a měření ega.
PS - a kdo byl tehdy hostující tým? Jeho kouč? Náhradní gólman?
Lokomotiva Košice měla v brance Semana, který v té době chytal za repre tým - za pár měsíců nastoupil na Mundialu proti Anglii, ale zápas pro zlomenou ruku nedochytal...
nedám dohromady ani naší sestavu...tedy obranu: Šticha(Zlámal) - janů, ?, Jeslínek, ?, - Pešice, Peter Herda, Karel Jarolím - Lauda, Petržela, Hotový ;-)
Tak to bylo jen takové popíchnutí, občas to dělám a ne vždy je pochopeno ... a rozhodně jste obstál. Lauda pak zanedlouho přestoupil do Olomouce a nakonec završil kariéru repre gólem Němcům v mnichovském svatostánku - úspěch tenkrát, uhrát tam 2:2. Jinak Slavii jsem sám vnímal až o pár let později, kdy už v týmu byli Kubík, Knoflíček, Lubas, Šimůnek, Šimurka ...
Já to jako popíchnutí pochopil - mě také není nic svatého ;-)
Knoflíček tam už v téhle sezóně byl, ale po ní šel na vojnu do Chebu a vracel se jako ostřílený mazák - právě včas aby nahradil končícího Zbyňka Hotového.... Šimurka přišel v létě 1982 ze sestupující Petržalky.. a hned z něj byla hvězda... v zimě už nastupoval v turnaji Tatry Smíchov za reprezentaci ... jenomže na jaře 1983 si zlomil ruku v Trnavě a už to potom nikdy nebylo tak dobré... Alespoň mě to tak přišlo...
Lauda ani tak nepřestoupil, jako byl odejit... v prvním podzimním zápase sezóny 82/3 jsme najednou koukali, že na jeho místě hraje nějaký dorostenec (jmenoval se Čížek).... a potom jsme se dozvěděli, že trenér tenkrát chtěl na pravou zálohu místo Pešiceho postavit nového hráče Mílu Šebka... a Niki si pustil pusu na špacír, že by radši, aby mu kryl záda osvědčený parťák... a trenér ho vyrazil... a on tedy šel snad na půl roku, či rok "do výroby" a potom se chytil v tehdy druholigové Olomouci, které pomohl k postupu a vykopal se tam až k reprezentaci a tomu památnému gólu Němcům :-)
Me Dzeka peipomina prave Patar Musa. Dlouhej krok,dobre doatupuje obrance,vcera to tam zakroutil z tezke pozice paradne. Sup s nim do druhe ligy,otukat a za rok at uz sbira minuty za nas..
Mně se zdá zatím takovej plátěnej, nedůraznej. Potřebuje nabrat aspoň 10 kg. Je mu ale teprve 19 let, tak uvidíme. To ten Chorý je větší bíjec, ale také je o 2 roky starší.
To určitě, ale to bude ještě pár let trvat. A.S. Roma se v nejlepším neopouští. Musa prý bude trénovat půl roku s Ačkem stejně jako stopér Kingue (velmi se mi včera líbil, skoro bych ani dalšího stopéra nescháněl, když tam může ještě zaskočit Frydrych nebo MNN a raději se poohlédl po levém bekovi, který by piloval levou lajnu jako kdysi Krajčík pravou. Flo je průchoďák, Švento je skleněnej a Bořil to má pŕes nohu) a hrát budou za juniorku a pak se uvidí. Chtělo by to asi založit B-tým. Tihle hráči musí už hrát dospělý fotbal.
Stoperů máme 5, s Kinguem 6. Sám bych řekl, že potřebujeme v Evropě konkurenceschopného beka na každou stranu. A také B-tým nebo skutečnou farmu, koupit nějaký bezvýznamný klub typu Viktorka Žižkov, držet ho ve druhé lize a mít tam hráče druhého sledu v plné zátěži, připravené ihned naskočit.
Já vím, ale JŠ někde řekl, že by chtěl ještě stopéra a důrazného útočníka typu Škody. Toho "mladého" Krajčíka bych bral i vpravo, ale Frydrych tu svoji relativně menší útočnou aktivitu vykompenzovává důležitými góly po standardkách.
Když se člověk podívá zpět, tak nejlepší beci jsou z dobrých 80 % přeškolení záložníci, často i ti ofenzivní. U nás to byl například Krajčík, který přišel jako krajní záložník a před svým zraněním tam taky hrál. Když se pak vrátil, neměli jsme pravého beka, a takhle "vznikl" náš nejlepší pravý obrance poslední doby :) Další jména: Gebre, Kadeřábek, Pospěch, Rajtoral, Limberský, atd.
Máte pravdu, jako pamětník ještě přidám Lálu, Dobiáše, Pivarnika, Hagaru. Když ale u nás Švento je skleněný, Zmrhal neumí bránit a Sýkora s Mingazovem jsou jen o hlavu větší než kropící konev. Kromě toho je budeme hodně potřebovat na krajích zálohy, abychom byli nebezpeční a mohli hrát na brejky. Tři nové velké posily jsou rozehrávači do středu zálohy. Navíc tam ještě asi bude nutné mezi ně postavit MNN, aby tvrdil muziku v soubojích a nebo ještě spíš Součka, pokud bude hrát ve formě jako proti U-21 Itálie, aby to tam oběhal. No snad si s tím JŠ pořadí.
S tím ovšem musím souhlasit. Z kádru Slavie přichází teď do úvahy maximálně tak Sýkora na levého beka, kde už hrával i v Liberci. Nikoho jiného si na beku neumím představit.
Koukal jsem, že Gomez už prodloužil smlouvu ve Wolfsburgu a Bendtner je od března 2017 v Rosenborgu Trondheim, ale když nám Schalke 04 nepustilo Konopljanku, tak Huntelaara by mohlo. Už je tam 4 roky a loni moc nehrál. Třeba by rád změnil působiště a vytvořil s MvB v Praze holandský mikrosvět. Také by mohl být volný Peter Crouch. Tomu už je sice 36, ale rok by určitě kaprligu zvládnul. Loni ještě za Stoke City dost hrál a střelec je to k pohledání, kam se hrabe Adebayor, navíc týmový hráč s rachetickou postavou, kterým se zranění vyhýbají.
Zjistil jsem,že jsem odborník,ačkoliv o tom ani nevím.Chorýho jsem doporučoval už je to tak 3 týdny.Jenže co jsem zjistil že je to sralťan,tak mě to nadšení přešlo a dokonce prý je rudá celá rodina.To je špatný.
Nechápu proč se neustále zaměstnanci cizích klubů vyjadřují do novin o našich přestupech, posledně Hejda, předtim Nezmar a buhvikdo ještě, proč se třeba neptaj ja nevim páníka na přestupy Plzně nebo Trpišovskýcho na přestupy Zlína. To ej furt dokola, teď hlavně zas budem celý podzim poslouchat spojení slavistické galacticos, poněvadž noviny už nemaj náboje, tak musí používat pořád ta samý spojení. Vůbec mě to nebaví, jsme z toho vlastně znechucenej, přivedou se sem takovýhle hvězdy a stejně to vlastně nakonec všem vadí, tak co by chtěli tyjo, aby se tady dokola hrálo s Gluščevičema, Cicmanama, Vošahlíkama atd. Nechápu ten českej fotbalovej rybníček, většina je v něm fakt úplně šáhlá na hlavu.
Já nevím jak tobě, ale podle mě to Slavii lichotí jako prase, když to komentují trenéři a bafíci z jiných klubů. No a novináři... Tomu se člověk taky nějak neubrání. O jejich kvalitě svědčí, jak píšeš, neustálá recyklace nápadů, naprostá absence invence koncipovat články jinak, udělat třeba nějakou hlubší analýzu (třeba i podle football managera), ptát se na jiné, než nablblé otázky. Občas mám pocit, že student žurnalistiky po nástupu na školu dostane knihu - "Na co se koho ptát," zaplatí tisíc korun a má vystudováno. Všechny rozhovory stejné.
Některé deníky si zřejmě vybírají budoucí spolupracovníky po pomocných školách.Dají jim stýpko a několik let je cepujou,co mají psát až dodělají školu,koho napadat a koho vychvalovat.
A co mají dělat, když se jich na to novináři ptají?
Rozhovor s Hejdou jsem četl... osm otázek hned po přípravném zápase s Ústím.... z toho tři na naše posily... Vyloženě z něj novinář chce vytlačit něco negativního, co by narval do titulku...
na otázku "co říká posilování S+S" odpovídá: "zaregistroval jsem to, ale neřeším - raději to nechám bez komentáře"
Vzápětí přijde otázka, jestli bude nový ročník zajímavější, když do ligy proudí hráči ze zahraničí (no ne asi - to je mi dotaz)... tak odpovídá, že soupeři masivně posilují, ale oni se soustředí na sebe...
A přesto z něj novinář láme, jaké to bude, když se na trávníku potká s hráči, které dosud viděl jenom v TV... a na to už tedy odpoví, že to jsou hvězdy, ale teprve se uvidí,co předvedou a jak na to budou reagovat oni....
A nadšený novinář z toho vykřeše konfrontační nadpis článku: "Hvězdné posily S? teprve se uvidí, co předvedou"...
Tohle je prostě práce novináře, v tom je Hejda nevině - to by na polovinu otázek musel odpovídat "Nou cement" ... ;-)
On když je člověk blbec,tak to často trvá,než se to pozná."Novináři"některých podřadných plátků mají obrovskou výhodu,že se nemusej ani moc snažit a hned poznáš, co je to za nedouka.
"Musím říct, že takovou kabinu jsem v životě nezažil. Můžu to srovnat se Zlínem, kde je to domácké prostředí, ale tady všichni kluci přišli a hned se mě ptali, jestli něco nepotřebuju. Klobouk dolů před nimi, přijali mě opravdu vřele."
(Jakub Jugas po přípravě s Viktorkou Žižkov)
teď ještě aby to tak vydrželo po příchodu nových hráčů (těch co přišli a co ještě přijdou), kabina se dost obmění. Ale věřím tomu, že ten dobrý duch tam zůstane, zvlášť pokud budeme vítězní!
A víte co? Já jsem rád, že i takovéhle kydy vycházejí. Dokud se o Slavii píše, byť třeba takhle, znamená to, že někoho Slavia zajímá a že je úspěšná. I ten blb Podroužek a jeho suita z isportu pomáhá budovat značku Slavie. Lepší, než kdyby Slavia nikoho nezajímala (jako různé Jablonce, Boleslavi atd.)
Komentáře (65)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Slávistický důchoďák. Ukočíruje Šilhavý sešívané "Galácticos"?
Eluin (přítel SN) před 7 lety 28.06.2017 20:58 |To je tedy kvalitní článek jedna radost. Srovnávat tehdejší sestavu Jablonce se současnou SKS, to už chce velkou dávku imaginace. Dál to jsou jen spekulace a autorovy dojmy, plus několik pro fotbalového fanouška celkem známých informací o zahraničních posilách.
"Slávistický důchoďák" - upřímně by mě zajímalo, zda jsme v průměru skutečně důchoďákem. Taková Plzeň určitě mladší kádr v tomto ohledu nemá.
Re: Slávistický důchoďák. Ukočíruje Šilhavý sešívané "Galácticos"?
Ladislav (přítel SN) před 7 lety 29.06.2017 03:13 |Na závist a nepřejícnost se musíme připravit, navíc autor bude i zbabělec, protože se ani neodvážil podepsat, je tam jen SZB. Psi štěkají, ale karavana jde dál.
Re: Slávistický důchoďák. Ukočíruje Šilhavý sešívané "Galácticos"?
Obr před 7 lety 28.06.2017 21:06 |Tohle muze vyplodit jenom fotbalovej analfabet. Jak muze nekdo srovnavat tehdejsi hrace Jablonce s tema nasema? :-)))) Ze tomu nekdo tenkrat rikal galacticos byl vylozene jeho problem. Takova drobnost. Silhavy tenkrat, jestli si dobre pamatuju, prisel skoro k hotovymu tymu. Pamatuju si jak Pelta prohlasoval, ze Silhavy byl tim poslednim stripkem do mozaiky.
Re: Slávistický důchoďák. Ukočíruje Šilhavý sešívané "Galácticos"?
jufoun (přítel SN) před 7 lety 28.06.2017 21:27 |Pokud to tak bylo, že vybrali hráče, a tedy ne ty co máme nyní ani omylem, tak to nebylo zrovna dobré od peltaboys.
Vždy je přeci lepší, když si sám trenér spolu s vedením vybere to co chce. Věřím, že Jarda Š. to poskládá, že se budeme divit :D
Re: Slávistický důchoďák. Ukočíruje Šilhavý sešívané "Galácticos"?
Hanzwalter před 7 lety 28.06.2017 21:29 |A hlavne plno blbu rika jak tam byl neuspesny, ale tusim ze byl na 3 miste a a byl tam relativne kratce... pokud se pletu tak me opravte... kazdopadne jen magor Pelta si mohl myslet, ze Jabko bude mistr;-)
Re: Slávistický důchoďák. Ukočíruje Šilhavý sešívané "Galácticos"?
kjandourek (admin) před 7 lety 29.06.2017 09:38 |Nejenom to.... Skončil třetí čímž vyrovnal nejlepší umístění Jablonce v lize... a následně v pohárech vyřadil FC Kodaň po výsledcích 0:1 doma a 3:2 v odvetě venku... a následně vypadl s Ajaxem... V Amsterdamu prohrál 0:1, doma 0:0 potom, co Greguš zahodil penaltu a poslední půlhodinu hrál Jablonec proti deseti....
Následoval poněkud horší podzim, to si přiznejme - forma Jablonce kulminovala na konci srpna právě v pohárech - a šetření s tím, že přišel Horník a na post trenéra Frťala...
Jarda tam vůbec nebyl neúspěšný, řekl bych, že z toho týmu, co dostal k dispozici, vykřesal maximum...
Re: Slávistický důchoďák. Ukočíruje Šilhavý sešívané "Galácticos"?
Hanzwalter před 7 lety 28.06.2017 21:27 |Od zacatku jde videt, ze to psal spartansky fanousek, ktery nemuze rozdychat nase posily jinak si to neumim vysvetlit... ani jsem radsi nekoukal kdo je autor a trosku me mrzi, ze Tyden neco takoveho uverejni... a dalsi veci je, ze jsou to jen spekulace a prirovnani s Jabloncem uplne mimo....
Re: Slávistický důchoďák. Ukočíruje Šilhavý sešívané "Galácticos"?
Fačín před 7 lety 29.06.2017 10:50 |Tak v Týdnu o sportu píše většinou Petr Kolář, který píše i sparťanské fanouškovské sloupky do Sportu. Z něj se ta žluč vůči nám valí každým slovem, písmenem. Takže je možné, že to psal on nebo někdo z redakce, kdo má podobný "názor" jako Kolář. Jinak Týden čtu rád,ale Kolářovo výblitkům se snažím vyhýbat.
Re: Slávistický důchoďák. Ukočíruje Šilhavý sešívané "Galácticos"?
Pepibican před 7 lety 28.06.2017 21:29 |Vedení tleskám za to, že tyto mimořádné hráče přivedlo do klubu, je to něco neskutečného. Konečně posily jak má být, ne nagelovaní pitomečci z české ligy, pro které je přestup k někomu z obou S životním maximem. Babička slzela, děda se ožral a táta slávista z toho zkolaboval - a při první příležitosti a nabídce z Turecka či Norska nebo Dánska prchám dál - a skutek utek a Slavie je rázem zapomenuta. Tyhle přestupy mohou klub posunout o patro výš, pokud takoví hráči přišli, znamená to, že do budoucna mohou přijít i zvučná jména ne na konci kariéry, ale v "produktivním" fotbalovém věku. Vše je o penězích, a pokud ve Slavii budou, budou přicházet i hráči solidní mezinárodní úrovně. Bez nich to totiž s československými mezinárodně silně průměrnými až podprůměrnými hráči do Evropy dotáhnout absolutně nemůžeme.
Re: Slávistický důchoďák. Ukočíruje Šilhavý sešívané "Galácticos"?
qwertz0099 před 7 lety 28.06.2017 21:41 |Výkon proti ČB se mi nelíbil, ale je to furt připrava. Zápas nám fanouškům a hráčům asi trochu otevřel oči a poslal nás zase na zem-vše zlé je k něčemu dobré. A prý jsme poslali nabidku ve výši 15 mil. Kč do Olomouce. Hádejte na koho..
Re: Slávistický důchoďák. Ukočíruje Šilhavý sešívané "Galácticos"?
qwertz0099 před 7 lety 28.06.2017 21:48 |Jzs, já jsem dal příspěvek ke špatnému článku
Re: Slávistický důchoďák. Ukočíruje Šilhavý sešívané "Galácticos"?
dubas před 7 lety 28.06.2017 22:24 |Aleš Škerle:-))
Re: Slávistický důchoďák. Ukočíruje Šilhavý sešívané "Galácticos"?
qwertz0099 před 7 lety 28.06.2017 22:29 |Těsně vedle :)
Re: Slávistický důchoďák. Ukočíruje Šilhavý sešívané "Galácticos"?
dubas před 7 lety 28.06.2017 22:32 |Ale ten věk je ideální:-)))
Re: Slávistický důchoďák. Ukočíruje Šilhavý sešívané "Galácticos"?
Hanzwalter před 7 lety 28.06.2017 22:21 |Tak jsme pry udelali Olomouci nabidku na Choryho 15 mega.... no ted se ukaze jestli je Spartan a nebo ne;-)
Re: Slávistický důchoďák. Ukočíruje Šilhavý sešívané "Galácticos"?
Hanzwalter před 7 lety 28.06.2017 22:26 |Jeeee tak jsem to napsal pozde jak koukam;-)
Re: Slávistický důchoďák. Ukočíruje Šilhavý sešívané "Galácticos"?
qwertz0099 před 7 lety 28.06.2017 22:34 |Máte se ještě co učit od uživatele zeleznik2. :)
Re: Slávistický důchoďák. Ukočíruje Šilhavý sešívané "Galácticos"?
Kmotr (přítel SN) před 7 lety 28.06.2017 22:31 |Doufam,ze neprijde..
Re: Slávistický důchoďák. Ukočíruje Šilhavý sešívané "Galácticos"?
Akuls před 7 lety 29.06.2017 10:02 |Pokud by přišel, tak ho hned poslat do Lokerenu na hostování, aby ho tam naučili kopat a zlepšili obratnost jako kdysi u Kollera. Já sním o tom, že ještě přijde nějaký bíjec jako Mário Gomez (škoda že se Wolfsburg zachránil), Huntelar nebo Bendtner (snad už nechlastá). Také věřím, že k nám jednou Plíšek přivede Džeka. No a chtělo by to i nějakou technickou a střelecký disponovanou rychlonožku typu Jarmulenka nebo Konopljanky. Škoda začíná být čím dal častěji zraněný a výkonnostně se horší, že už i KJVCD dává v repre přednost Krmenčíkovi a i Mešanovič má evidentně problémy s podkolenní šlachou. I při tréninku má bandáž. I Páník chce mít ve Zlíně 5 útočníků. Tecl a MvB na základní sestavu útočné vozby velké Slavie bohužel nemají.
Re: Slávistický důchoďák. Ukočíruje Šilhavý sešívané "Galácticos"?
padre před 7 lety 29.06.2017 10:09 |Zdravím, chodíte i teď na tréninky? Docela by mi zajímalo, jakou nálož kluci dostávají.
Dovolím si nesouhlasit s Teclem. Pokud bude jeho místo na hrotu, bude platným hráčem. Ale nějaký bombarďák se hodí vždy.
Re: Slávistický důchoďák. Ukočíruje Šilhavý sešívané "Galácticos"?
Akuls před 7 lety 29.06.2017 10:48 |Byl jsem jen na tom prvním a ten byl jen takový protahovací. Čekám až dorazí všechny posily. Jinak bylo vidět, že na "slávistické lodi" je i po dovolené dobrá nálada. Uvidíme, jak to bude vypadat před zužováním kádru. Zastavil se u nás Míra Beránek a tak se vzpomínalo i na dobu kdy hrál "na 2 útoky" (T. Došek - Vachoušek a Kuka - Adauto) a také říkal, že hráč musí tlak který na něj bude nyní ve Slavii vytvářen vydržet nebo musí odejít i kdyby to byl třeba Deli. Nechtěl jsem ho zlobit, ale příště se ho zeptám, proč postavil ve Vigu v zápase o CH.L. s Celtou místo zkušeného Bejbla zajíce Zachariáše a Mostovoj si pak dělal co chtěl a proč tehdy nepostavil naśeho nejlepšího útočníka a dodnes nejlepšího střelce v pohárech T. Doška. Snad začne na tréninky chodit víc lidí, aby jsme to mohli všechno probrat, odhadnout jaká bude sestava atd. Jsem rád, že už zase jsou po zápase hloučky za západní tribunou, kde se mač hned probere. Je to lepší z očí do očí než takhle na internetu, kde jsou různí anonymní provokatéři či fotbaloví analfabeti, kteří evidentně na stadiónu na fotbale nikdy nebyli a ani ho sami nikdy nehráli a to ani za žáky. Určitě tam zajdu před Celtikem a odjezdem na rakouské soustředění a potom před OGC Nice.
Re: Slávistický důchoďák. Ukočíruje Šilhavý sešívané "Galácticos"?
padre před 7 lety 29.06.2017 10:54 |Děkuji za info a dobré zprávy, pane kolego, slušná diskuse bez osobních útoků je vždy fajn. Na Celtic a Nice určitě, ovšem navštívit tréninky před tím není pro pracujícího člověka zrovna snadné.
Re: Slávistický důchoďák. Ukočíruje Šilhavý sešívané "Galácticos"?
Akuls před 7 lety 29.06.2017 11:38 |To je jasné, ale já jsem chodil na tréninky na starou dřevěnku už jako student a to tam byl králem fandů pan Věchtík, který po jedné domácí porážce pronesl památný výrok, že Slavie už nejen že nikoho neporazí, ale nikomu už ani gól nedá. Naśtěstí neměl pravdu, vítězství nad Teplicemi po gólu Machurky znamenalo záchranu. Chodili tam důchodci i lidé kteří měli odpolední či noční směnu. Často tam zašel i pan Ing. Nenadál, šéftrenér slávistické mládeže za 1. republiky a protektorátu. To byly diskuse. Fakt je, že z dřevěnky se na trénink lépe koukalo než nyní od klandru na tréninkové trávě č. 1 nebo 2.
Re: Slávistický důchoďák. Ukočíruje Šilhavý sešívané "Galácticos"?
padre před 7 lety 29.06.2017 11:48 |Je skvělé sdílet tyhle vzpomínky ... na dřevěnku jich sám mám málo, měl jsem tam jako mládežník svoji první permici v roce 1990, v době nástupu B. Korbela. Ale krátce potom už začalo to putování po Ďolíčkách a Strahovech ... Takže "ducha dřevěnky" znám jen od pamětníků.
Re: Slávistický důchoďák. Ukočíruje Šilhavý sešívané "Galácticos"?
Akuls před 7 lety 29.06.2017 12:12 |Jo, také jsme tam jako žáci a dorostenci chodili na nějakou průkazku. Na konkrétní sedadlo to nebylo, ale místa vpravo od hlasatelské kabíny nešla do prodeje, tak jsme se tam vždy nějak s klukama směstnali. Když náhodou nehráli, tak si tam k nám chodili sednout Honza Luža, Bobby Zlámal či Dušan Herda.
Re: Slávistický důchoďák. Ukočíruje Šilhavý sešívané "Galácticos"?
padre před 7 lety 29.06.2017 14:32 |Přesně tak, místa vpravo nahoře při pohledu na hřiště. První generace, kterou jsem tam viděl naživo, zahrnovala Biniče, Juraška, Jánoše, taky F. Veselého ml., jen o trochu později Tatarčuka. A někdy v roce 1991 přestoupil ze Zlína Čáp (Pavel Novotný, aby nedošlo k mýlce, ne "Velkej čáp" ze severu :-), pozdější vicemistr Evropy. II. ligu hrál od 17, takže ještě první sezonu ve Slavii byl dorostenec. A s ním jsem si dokonce zahrál, jednou nám ho poslali do dorostu na výpomoc na nějaký turnaj.
Re: Slávistický důchoďák. Ukočíruje Šilhavý sešívané "Galácticos"?
kjandourek (admin) před 7 lety 29.06.2017 14:39 |Ten k nám přišel za Korbela v té první posilovací vlně, ale v tom věku se ještě nemohl prosadit, tak šel na vojnu do RH Cheb ... a v roce 1994 se vracel jako otřískaný prvoligový hráč :-)
Re: Slávistický důchoďák. Ukočíruje Šilhavý sešívané "Galácticos"?
padre před 7 lety 29.06.2017 14:45 |Díky za doplnění, ale on první zápas za Slavii v lize odehrál opravdu snad někdy hned v roce 1991, řekl bych, že na Bohemce.
Re: Slávistický důchoďák. Ukočíruje Šilhavý sešívané "Galácticos"?
kjandourek (admin) před 7 lety 29.06.2017 14:53 |To samozřejmě ano... Přišel v té první vlně v létě 1991, kdy jsme od prvního kola hráli domácí zápasy na Bohemce - Navrátil, K.Jarolím (návrat z Francie), Holota, Juraško, Berger, Praženica...... a mezi nimi v tichosti sedmnáctiletý čahoun ze Zlína...
Takže určitě minimálně na podzim na pár minut naskočil...
Po něm během prvních podzimních kol přišli ještě Rusnák, Binič a Michal Petrouš
Re: Slávistický důchoďák. Ukočíruje Šilhavý sešívané "Galácticos"?
padre před 7 lety 29.06.2017 15:22 |Kapitulace! Tak podrobně si to nepamatuju. Třeba Bergera ano, to byl tehdy takový opravdu pikantní přestup (podpis jeho první profi smlouvy), s tím jeho strýcem a jménem, kam se hrabe Hušbauer. A Čápa taky, poněvadž jeden víkend v srpnu 1991 debutoval na Bohemce v lize a další jel s náma na turnaj do Nymburka. Za a-dorost Bohemky tehdy chytal Tonda Kinský, v útoku už Standa Vlček (a zanedlouho i v lize), a-dorost Sparty režíroval ve středu pole Horváth ... to se pamatuje mnohem líp, když to zažiješ na vlastní kůži.
Re: Slávistický důchoďák. Ukočíruje Šilhavý sešívané "Galácticos"?
kjandourek (admin) před 7 lety 29.06.2017 15:28 |Já se omlouvám - mám nějakou úchylku na pamatování si takovýhle detailů....
Mě táta vzal do starého Edenu poprvé na jaře 1982.... a já si ten zápas pamatuju do teď...
Strapek 0:1; Pešice 1:1; Peter Herda 2:1; Peter Herda z penalty 3:1; ve druhé půli Fecko 3:2 a stejný hráč 3:3...
Vidím ty góly před sebou, stejně jako to, jak trenér Máčala po první brance vymetl z branky Štichu a poslal tam Bobyho Zlámala.... a samozřejmě tátovo: "Vyhranej zápas a takhle to po..." po tom vyrovnání ve druhé půli :-)
Re: Slávistický důchoďák. Ukočíruje Šilhavý sešívané "Galácticos"?
padre před 7 lety 29.06.2017 15:36 |V pořádku, sleduju to už delší dobu, že máte na fotbal speciálně trénovanou paměť. Na jednu stranu je to obdivuhodné, na druhou (někdy a pro některé) i k nas.ání, protože to dává ohromnou zbraň do těch diskusí, Já tomu fandím, obohacuje to všechny, kdo se chtějí něco dozvědět. Čemu nefandím jsou ty osobní výpady a měření ega.
PS - a kdo byl tehdy hostující tým? Jeho kouč? Náhradní gólman?
Re: Slávistický důchoďák. Ukočíruje Šilhavý sešívané "Galácticos"?
kjandourek (admin) před 7 lety 29.06.2017 15:45 |Takhle detailně zase ne :-)
Lokomotiva Košice měla v brance Semana, který v té době chytal za repre tým - za pár měsíců nastoupil na Mundialu proti Anglii, ale zápas pro zlomenou ruku nedochytal...
nedám dohromady ani naší sestavu...tedy obranu: Šticha(Zlámal) - janů, ?, Jeslínek, ?, - Pešice, Peter Herda, Karel Jarolím - Lauda, Petržela, Hotový ;-)
Re: Slávistický důchoďák. Ukočíruje Šilhavý sešívané "Galácticos"?
padre před 7 lety 29.06.2017 15:53 |Tak to bylo jen takové popíchnutí, občas to dělám a ne vždy je pochopeno ... a rozhodně jste obstál. Lauda pak zanedlouho přestoupil do Olomouce a nakonec završil kariéru repre gólem Němcům v mnichovském svatostánku - úspěch tenkrát, uhrát tam 2:2. Jinak Slavii jsem sám vnímal až o pár let později, kdy už v týmu byli Kubík, Knoflíček, Lubas, Šimůnek, Šimurka ...
Re: Slávistický důchoďák. Ukočíruje Šilhavý sešívané "Galácticos"?
kjandourek (admin) před 7 lety 29.06.2017 16:03 |Já to jako popíchnutí pochopil - mě také není nic svatého ;-)
Knoflíček tam už v téhle sezóně byl, ale po ní šel na vojnu do Chebu a vracel se jako ostřílený mazák - právě včas aby nahradil končícího Zbyňka Hotového.... Šimurka přišel v létě 1982 ze sestupující Petržalky.. a hned z něj byla hvězda... v zimě už nastupoval v turnaji Tatry Smíchov za reprezentaci ... jenomže na jaře 1983 si zlomil ruku v Trnavě a už to potom nikdy nebylo tak dobré... Alespoň mě to tak přišlo...
Lauda ani tak nepřestoupil, jako byl odejit... v prvním podzimním zápase sezóny 82/3 jsme najednou koukali, že na jeho místě hraje nějaký dorostenec (jmenoval se Čížek).... a potom jsme se dozvěděli, že trenér tenkrát chtěl na pravou zálohu místo Pešiceho postavit nového hráče Mílu Šebka... a Niki si pustil pusu na špacír, že by radši, aby mu kryl záda osvědčený parťák... a trenér ho vyrazil... a on tedy šel snad na půl roku, či rok "do výroby" a potom se chytil v tehdy druholigové Olomouci, které pomohl k postupu a vykopal se tam až k reprezentaci a tomu památnému gólu Němcům :-)
Re: Slávistický důchoďák. Ukočíruje Šilhavý sešívané "Galácticos"?
padre před 7 lety 29.06.2017 20:21 |Encyklopedie!!! Občas mi tak kamarádi tak říkali, ale s tímhle fakt nemůžu soutěžit :-)
Re: Slávistický důchoďák. Ukočíruje Šilhavý sešívané "Galácticos"?
kjandourek (admin) před 7 lety 29.06.2017 21:23 |Já to v těch deseti letech prostě hltal... i když to mi asi zůstalo :-)
Re: Slávistický důchoďák. Ukočíruje Šilhavý sešívané "Galácticos"?
Kmotr (přítel SN) před 7 lety 29.06.2017 10:27 |Me Dzeka peipomina prave Patar Musa. Dlouhej krok,dobre doatupuje obrance,vcera to tam zakroutil z tezke pozice paradne. Sup s nim do druhe ligy,otukat a za rok at uz sbira minuty za nas..
Re: Slávistický důchoďák. Ukočíruje Šilhavý sešívané "Galácticos"?
Akuls před 7 lety 29.06.2017 10:54 |Mně se zdá zatím takovej plátěnej, nedůraznej. Potřebuje nabrat aspoň 10 kg. Je mu ale teprve 19 let, tak uvidíme. To ten Chorý je větší bíjec, ale také je o 2 roky starší.
Re: Slávistický důchoďák. Ukočíruje Šilhavý sešívané "Galácticos"?
padre před 7 lety 29.06.2017 10:55 |On ten Petar by určitě potřeboval "Velkého učitele", zvlášť kdyby mluvili stejnou řečí.
Re: Slávistický důchoďák. Ukočíruje Šilhavý sešívané "Galácticos"?
Akuls před 7 lety 29.06.2017 11:16 |To určitě, ale to bude ještě pár let trvat. A.S. Roma se v nejlepším neopouští. Musa prý bude trénovat půl roku s Ačkem stejně jako stopér Kingue (velmi se mi včera líbil, skoro bych ani dalšího stopéra nescháněl, když tam může ještě zaskočit Frydrych nebo MNN a raději se poohlédl po levém bekovi, který by piloval levou lajnu jako kdysi Krajčík pravou. Flo je průchoďák, Švento je skleněnej a Bořil to má pŕes nohu) a hrát budou za juniorku a pak se uvidí. Chtělo by to asi založit B-tým. Tihle hráči musí už hrát dospělý fotbal.
Re: Slávistický důchoďák. Ukočíruje Šilhavý sešívané "Galácticos"?
padre před 7 lety 29.06.2017 11:22 |Stoperů máme 5, s Kinguem 6. Sám bych řekl, že potřebujeme v Evropě konkurenceschopného beka na každou stranu. A také B-tým nebo skutečnou farmu, koupit nějaký bezvýznamný klub typu Viktorka Žižkov, držet ho ve druhé lize a mít tam hráče druhého sledu v plné zátěži, připravené ihned naskočit.
Re: Slávistický důchoďák. Ukočíruje Šilhavý sešívané "Galácticos"?
Akuls před 7 lety 29.06.2017 11:45 |Já vím, ale JŠ někde řekl, že by chtěl ještě stopéra a důrazného útočníka typu Škody. Toho "mladého" Krajčíka bych bral i vpravo, ale Frydrych tu svoji relativně menší útočnou aktivitu vykompenzovává důležitými góly po standardkách.
Re: Slávistický důchoďák. Ukočíruje Šilhavý sešívané "Galácticos"?
Virgil1956 před 7 lety 29.06.2017 13:26 |Když se člověk podívá zpět, tak nejlepší beci jsou z dobrých 80 % přeškolení záložníci, často i ti ofenzivní. U nás to byl například Krajčík, který přišel jako krajní záložník a před svým zraněním tam taky hrál. Když se pak vrátil, neměli jsme pravého beka, a takhle "vznikl" náš nejlepší pravý obrance poslední doby :) Další jména: Gebre, Kadeřábek, Pospěch, Rajtoral, Limberský, atd.
Re: Slávistický důchoďák. Ukočíruje Šilhavý sešívané "Galácticos"?
Akuls před 7 lety 29.06.2017 13:49 |Máte pravdu, jako pamětník ještě přidám Lálu, Dobiáše, Pivarnika, Hagaru. Když ale u nás Švento je skleněný, Zmrhal neumí bránit a Sýkora s Mingazovem jsou jen o hlavu větší než kropící konev. Kromě toho je budeme hodně potřebovat na krajích zálohy, abychom byli nebezpeční a mohli hrát na brejky. Tři nové velké posily jsou rozehrávači do středu zálohy. Navíc tam ještě asi bude nutné mezi ně postavit MNN, aby tvrdil muziku v soubojích a nebo ještě spíš Součka, pokud bude hrát ve formě jako proti U-21 Itálie, aby to tam oběhal. No snad si s tím JŠ pořadí.
Re: Slávistický důchoďák. Ukočíruje Šilhavý sešívané "Galácticos"?
Virgil1956 před 7 lety 29.06.2017 17:47 |S tím ovšem musím souhlasit. Z kádru Slavie přichází teď do úvahy maximálně tak Sýkora na levého beka, kde už hrával i v Liberci. Nikoho jiného si na beku neumím představit.
Re: Slávistický důchoďák. Ukočíruje Šilhavý sešívané "Galácticos"?
Kmotr (přítel SN) před 7 lety 29.06.2017 13:40 |No to me taky ale myslim,ze presne takovej byl v 19 letech i Dzeko
Re: Slávistický důchoďák. Ukočíruje Šilhavý sešívané "Galácticos"?
Akuls před 7 lety 29.06.2017 14:22 |Koukal jsem, že Gomez už prodloužil smlouvu ve Wolfsburgu a Bendtner je od března 2017 v Rosenborgu Trondheim, ale když nám Schalke 04 nepustilo Konopljanku, tak Huntelaara by mohlo. Už je tam 4 roky a loni moc nehrál. Třeba by rád změnil působiště a vytvořil s MvB v Praze holandský mikrosvět. Také by mohl být volný Peter Crouch. Tomu už je sice 36, ale rok by určitě kaprligu zvládnul. Loni ještě za Stoke City dost hrál a střelec je to k pohledání, kam se hrabe Adebayor, navíc týmový hráč s rachetickou postavou, kterým se zranění vyhýbají.
Re: Slávistický důchoďák. Ukočíruje Šilhavý sešívané "Galácticos"?
SKSVenca před 7 lety 29.06.2017 14:32 |Huntelaar podepsal v Ajaxu
Re: Slávistický důchoďák. Ukočíruje Šilhavý sešívané "Galácticos"?
bongor před 7 lety 29.06.2017 19:58 |Zjistil jsem,že jsem odborník,ačkoliv o tom ani nevím.Chorýho jsem doporučoval už je to tak 3 týdny.Jenže co jsem zjistil že je to sralťan,tak mě to nadšení přešlo a dokonce prý je rudá celá rodina.To je špatný.
Re: Slávistický důchoďák. Ukočíruje Šilhavý sešívané "Galácticos"?
marcocruz (přítel SN) před 7 lety 28.06.2017 23:41 |Nechápu proč se neustále zaměstnanci cizích klubů vyjadřují do novin o našich přestupech, posledně Hejda, předtim Nezmar a buhvikdo ještě, proč se třeba neptaj ja nevim páníka na přestupy Plzně nebo Trpišovskýcho na přestupy Zlína. To ej furt dokola, teď hlavně zas budem celý podzim poslouchat spojení slavistické galacticos, poněvadž noviny už nemaj náboje, tak musí používat pořád ta samý spojení. Vůbec mě to nebaví, jsme z toho vlastně znechucenej, přivedou se sem takovýhle hvězdy a stejně to vlastně nakonec všem vadí, tak co by chtěli tyjo, aby se tady dokola hrálo s Gluščevičema, Cicmanama, Vošahlíkama atd. Nechápu ten českej fotbalovej rybníček, většina je v něm fakt úplně šáhlá na hlavu.
Re: Slávistický důchoďák. Ukočíruje Šilhavý sešívané "Galácticos"?
schnaubi před 7 lety 29.06.2017 06:05 |Chtějí nás dostat pod tlak
Re: Slávistický důchoďák. Ukočíruje Šilhavý sešívané "Galácticos"?
sasky před 7 lety 29.06.2017 08:27 |Já nevím jak tobě, ale podle mě to Slavii lichotí jako prase, když to komentují trenéři a bafíci z jiných klubů. No a novináři... Tomu se člověk taky nějak neubrání. O jejich kvalitě svědčí, jak píšeš, neustálá recyklace nápadů, naprostá absence invence koncipovat články jinak, udělat třeba nějakou hlubší analýzu (třeba i podle football managera), ptát se na jiné, než nablblé otázky. Občas mám pocit, že student žurnalistiky po nástupu na školu dostane knihu - "Na co se koho ptát," zaplatí tisíc korun a má vystudováno. Všechny rozhovory stejné.
Re: Slávistický důchoďák. Ukočíruje Šilhavý sešívané "Galácticos"?
bongor před 7 lety 29.06.2017 19:46 |Některé deníky si zřejmě vybírají budoucí spolupracovníky po pomocných školách.Dají jim stýpko a několik let je cepujou,co mají psát až dodělají školu,koho napadat a koho vychvalovat.
Re: Slávistický důchoďák. Ukočíruje Šilhavý sešívané "Galácticos"?
sasky před 7 lety 30.06.2017 06:13 |Občas mám pocit, že je to spíš pravidlo a výjimka je kvalitní novinář. Hlavně v některých denících, jak píšeš.
Re: Slávistický důchoďák. Ukočíruje Šilhavý sešívané "Galácticos"?
kjandourek (admin) před 7 lety 29.06.2017 10:32 |A co mají dělat, když se jich na to novináři ptají?
Rozhovor s Hejdou jsem četl... osm otázek hned po přípravném zápase s Ústím.... z toho tři na naše posily... Vyloženě z něj novinář chce vytlačit něco negativního, co by narval do titulku...
na otázku "co říká posilování S+S" odpovídá: "zaregistroval jsem to, ale neřeším - raději to nechám bez komentáře"
Vzápětí přijde otázka, jestli bude nový ročník zajímavější, když do ligy proudí hráči ze zahraničí (no ne asi - to je mi dotaz)... tak odpovídá, že soupeři masivně posilují, ale oni se soustředí na sebe...
A přesto z něj novinář láme, jaké to bude, když se na trávníku potká s hráči, které dosud viděl jenom v TV... a na to už tedy odpoví, že to jsou hvězdy, ale teprve se uvidí,co předvedou a jak na to budou reagovat oni....
A nadšený novinář z toho vykřeše konfrontační nadpis článku: "Hvězdné posily S? teprve se uvidí, co předvedou"...
Tohle je prostě práce novináře, v tom je Hejda nevině - to by na polovinu otázek musel odpovídat "Nou cement" ... ;-)
Re: Slávistický důchoďák. Ukočíruje Šilhavý sešívané "Galácticos"?
bongor před 7 lety 29.06.2017 19:43 |On když je člověk blbec,tak to často trvá,než se to pozná."Novináři"některých podřadných plátků mají obrovskou výhodu,že se nemusej ani moc snažit a hned poznáš, co je to za nedouka.
Re: Slávistický důchoďák. Ukočíruje Šilhavý sešívané "Galácticos"?
Ladislav (přítel SN) před 7 lety 29.06.2017 03:29 |"Musím říct, že takovou kabinu jsem v životě nezažil. Můžu to srovnat se Zlínem, kde je to domácké prostředí, ale tady všichni kluci přišli a hned se mě ptali, jestli něco nepotřebuju. Klobouk dolů před nimi, přijali mě opravdu vřele."
(Jakub Jugas po přípravě s Viktorkou Žižkov)
Re: Slávistický důchoďák. Ukočíruje Šilhavý sešívané "Galácticos"?
Kmotr (přítel SN) před 7 lety 29.06.2017 10:23 |To same vlastne o nasi kabine rikal i Zeleznik,kdyz uz byl v boleslavi..
Re: Slávistický důchoďák. Ukočíruje Šilhavý sešívané "Galácticos"?
Marwek23 (přítel SN) před 7 lety 29.06.2017 20:36 |teď ještě aby to tak vydrželo po příchodu nových hráčů (těch co přišli a co ještě přijdou), kabina se dost obmění. Ale věřím tomu, že ten dobrý duch tam zůstane, zvlášť pokud budeme vítězní!
Re: Slávistický důchoďák. Ukočíruje Šilhavý sešívané "Galácticos"?
sasky před 7 lety 29.06.2017 08:21 |A víte co? Já jsem rád, že i takovéhle kydy vycházejí. Dokud se o Slavii píše, byť třeba takhle, znamená to, že někoho Slavia zajímá a že je úspěšná. I ten blb Podroužek a jeho suita z isportu pomáhá budovat značku Slavie. Lepší, než kdyby Slavia nikoho nezajímala (jako různé Jablonce, Boleslavi atd.)
Re: Slávistický důchoďák. Ukočíruje Šilhavý sešívané "Galácticos"?
Maty22 před 7 lety 29.06.2017 09:44 |Všechny posily jsou mladší než já a prej důchoďák. TFUJ!!!
Re: Slávistický důchoďák. Ukočíruje Šilhavý sešívané "Galácticos"?
kjandourek (admin) před 7 lety 29.06.2017 09:46 |Co ty, ale všechny jsou mladší, než Jágr.... a to minimálně o deset let :-)
Re: Slávistický důchoďák. Ukočíruje Šilhavý sešívané "Galácticos"?
martyni (přítel SN) před 7 lety 30.06.2017 14:05 |Presne! :)
Re: Slávistický důchoďák. Ukočíruje Šilhavý sešívané "Galácticos"?
zeleznik2 před 7 lety 30.06.2017 13:55 |Ale kvalitní a zkušený!!!počkejte co naše perly předvedou!!