Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Komentáře (90)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

    Fačín     před 7 lety 18.06.2017 18:03 |  
    7 1

    Tak už je to podepsáno. Super, mám velkou radost!

    Příjemně mě překvapilo, že za celou loňskou ligovou sezonu nedostal jedinou žlutou kartu. Což je na stopera naprosto unikátní bilance.

    • Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

      Boo_SKS     před 7 lety 18.06.2017 18:12 |  
      6 0

      Simon mi hrou hodne pripomina Rio Ferdinanda. Ten taky prakticky nefauloval, protoze diky skvele pozicni hre, predvidavosti a rychlosti zkratka nemusel. Snad u nas Simon vydrzi stejne dlouho jako Rio v United :-)

      • Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

        Pinturichio     před 7 lety 18.06.2017 20:46 |  
        0 0

        Ano, ten se jenom na útočníka podíval a útočník mu balon dobrovolně odevzdal a ještě kolikrát rad

  2. Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

    Hanzwalter     před 7 lety 18.06.2017 18:05 |  
    1 1

    Velmi dobra zprava a zaroven vyborna zprava o tom, ze ze zakladniho kadru jiz krom Baraka&Luftnera nikdo jiny neodejde... a ke vsi ucte k Luftnerovi tak si myslim, ze potrebujeme kvalitnejsi hrace nez je on a to Jugas dle meho je a bude lepsi. Barak se bude nahrazovat hure.... tak a ted please dalsi dobre zpravy v podobe par posil;-) zatim vime o Jugasovi&Hromadovi.

    • Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

      Travinho     před 7 lety 18.06.2017 18:23 |  
      1 8

      Tak s tím bych tedy brzdil. Lüftner jako stoper skoro nemá slabiny, navíc co jsem zaslechl, tak je to snad nejpracovitější hráč z mužstva...

      • Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

        maca10     před 7 lety 18.06.2017 18:32 |  
        10 1

        Při právě probíhajícím zápase u21 vidím určité slabiny

        • Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

          PetCC     před 7 lety 18.06.2017 19:02 |  
          2 4

          Když spoluhráči udělají chybu, tak to těžko hasí jakýkoliv obránce na světě.

        • Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

          Travinho     před 7 lety 19.06.2017 13:34 |  
          0 0

          Jeden zápas se nepovede kde komu...

      • Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

        vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 18.06.2017 18:33 |  
        3 0

        Ted s němcem zatím moc nestíhá..

      • Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

        Sedrousek     před 7 lety 18.06.2017 18:37 |  
        6 1

        Za prvnich 30 minut jsou ty Luftnerovi neslabiny do oci bijici

        • Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

          Fačín     před 7 lety 18.06.2017 18:52 |  
          2 1

          No Selke a Gnabry mu dávají zabrat.. Na druhou stranu to jsou tak kvalitní hráči, že se to dá i pochopit.. Jo a Selkeho bych bral:))

        • Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

          bongor     před 7 lety 18.06.2017 19:02 |  
          2 0

          Párkrát ho tam Němčouři pěkně povodili

      • Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

        Robinator     před 7 lety 18.06.2017 18:51 |  
        6 2

        Luftner nejhorsi na place, ty dva ho tam koupou jako žáčka

        • Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

          PetCC     před 7 lety 18.06.2017 19:04 |  
          5 0

          Znova, problém je, že krajní obránce zatím není na svém místě a pak to hasí on.

          Nejhorší na hřišti byl Černý, který má být s míčem u nohy našim nejlepším, ale všechno okamžitě ztratil. Připomíná mi van Kessela.

          • Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

            Karel13     před 7 lety 18.06.2017 20:11 |  
            2 0

            To tedy ani náhodou... vanKessel je rychlý.

        • Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

          donford     před 7 lety 18.06.2017 20:32 |  
          3 0

          Nesouhlasím, velký omyl se ukázal defenzivní záložník Sáček v roli obránce a před ním Černý, který byl asi vůbec nejslabší. Takže pravá strana neexistovala. Tam měl Lavička reagovat o hodně dřív. Oba je sice střídla, ale oba pozdě. Lüftner za Sáčka mockrát hasil.

          • Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

            Robinator     před 7 lety 18.06.2017 21:10 |  
            0 0

            cerny a sacek nic moc, sacek nakonec prisel nejhorsi me..Lufner se mi take nelibil, Travnik nic moc..Soucek tam zase vlal jak ve vetru, jako by tam byl a nebyl..potom prislo zlepseni..nic moc celkove, nemci byli proste jinde

      • Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

        dauby     před 7 lety 18.06.2017 19:50 |  
        1 1

        Tak to ja tedy videl slabin u Luftnera dost. Je to dobry hrac, ale ne uplne top a Jugas bude minimalne rovnocennou nahradou. Ztrata Baraka ale bude citelna.

      • Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

        Borgetti     před 7 lety 18.06.2017 23:17 |  
        0 0

        no co jsem dnes viděl U21 a když si představím, že by takhle hrál kvalifikaci LM tak to by si Pavlenka rozhodně zachytal.

  3. Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

    tomcz     před 7 lety 18.06.2017 18:07 |  
    0 0

    Super zpráva! Mimochodem, viděl někdy někdo Deliho usmívat se? :-D

    • Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

      sasky     před 7 lety 18.06.2017 19:03 |  
      0 0

      Taky už jsem si kolikrát říkal, že je to takovej kakabus :D Ale ať si třeba vypadá a tváří se jako Hanibal Lecter, hlavně, že zůstává a hraje dál famózně :)

      • Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

        Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 18.06.2017 19:48 |  
        1 0

        Měli jste vidět v Čelákovicích, měli tam s Míšou ještě dva kamarády z Afriky a na tribuně se jen smáli a smáli.

    • Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

      Kara (přítel SN)     před 7 lety 18.06.2017 20:20 |  
      1 0

      Mám s ním fotku z autogramiády, kde se usmívá :) a jinak třeba mistrovské oslavy ;)

      • Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

        Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 19.06.2017 19:56 |  
        0 0

        Tak mne napadlo, že kdybych byl na dovolené jako Simon a šéfové mi zavolali, abych přerušil dovolenou a přiletěl jen na otočku podepsat smlouvu, tak bych z toho taky nebyl kdovíjak odvázaný.

  4. Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

    Jožin     před 7 lety 18.06.2017 18:09 |  
    1 0

    Moc dobré a je dobré ,že obrana je OK ted ještě trochu záloha a do boje o LM taky je potřeba trocha štěstí snad to vyjde

  5. Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

    Boo_SKS     před 7 lety 18.06.2017 18:10 |  
    1 0

    Necekane a prijemne prekvapeni, v ktere uz mnozi z nas uz ani nedoufali. Co me ale mrzi je zminka Petra Sediveho na twitteru, ze Rotan asi neprijde, byt to jeste neni uplne uzavrene. Stred zalohy potrebujeme pred Evropou akutne posilit, tak doufam, ze se nekdo provereny a zkuseny najde.

  6. Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

    Tochal (přítel SN)     před 7 lety 18.06.2017 18:11 |  
    2 0

    Skvělá zpráva je také to, že avizované prodloužení "o dva roky" se počítá až od konce smlouvy stávající – takže šance, že přímou součástí smlouvy je dohoda o jeho odchodu už v zimě či nejpozději za rok, se trochu snížila :)

    • Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

      vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 18.06.2017 18:34 |  
      1 0

      Jen pozor na ty krabice s vínem :-))))

    • Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

      PetCC     před 7 lety 18.06.2017 19:05 |  
      0 0

      No já bych to na tu poslední sezónu asi viděl spíš.

  7. Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

    Borris     před 7 lety 18.06.2017 18:13 |  
    10 1

    Novinář Petr Šedivý z Idnesu na Twitteru právě psal, že Souček na stoprocent zůstává, šanci dostane i Mihalík, pokud Poláci neuplatní opci a i přesto že Jirka Pavlenka zůstává, tak přijít by měl Jan Laštůvka, který by měl zítra absolvovat zdravotní prohlídku.

    • Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

      Saul_Hudson (přítel SN)     před 7 lety 18.06.2017 18:13 |  
      0 0

      A Rotan spíš ne.

    • Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

      zeleznik2     před 7 lety 18.06.2017 18:34 |  
      0 1

      Jestli je to ovšem pravda. Laštůvka jako budoucí náhrada za Pavlenku ok.

    • Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

      Fačín     před 7 lety 18.06.2017 18:50 |  
      1 18

      Zajímavé, ale neověřené řeči pisálka na twitteru mě moc nezajímají, i kdyby náhodou byly pravdivé. Jak může psát o Součkovi a Mihalíkovi, kteří teď hrají na Euro U21?

      Nicméně, pokud by to všechna byla pravda:
      a) Laštůvka ještě k Pavlenkovi a Kovářovi? To se mi zdá trošku zbytečný, ale budiž. Je to kvalitní golman, do Slavie chce, tak proč ne.
      b) Souček a Mihalík šanci dostanou, to je jasné i mně a to nemusím být novinář.
      c) pokud opravdu nepřijde Rotan, tak to bude škoda asi hlavně z toho důvodu, že jsme s ním víceméně počítali do středu hřiště a teď bychom museli narychlo shánět někoho jiného. Na druhou stranu nám to dá šanci najít třeba ještě zajímavější jméno.

      Každopádně nemám důvod brát jeden tweet (kromě tweetů pana Tvrdíka) za jakoukoliv bernou minci. Nevím, proč by měl pan Šedivý vědět takovéto zákulisní informace. Nezapomeňte, že teď se na nás bude přiživovat ledasjaký budižkničemu.

      • Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

        dropt     před 7 lety 18.06.2017 18:52 |  
        9 1

        Ví to zřejmě proto, že dělal s Tvrdíkem rozhovor, který zítra vyjde a předpokládám, že to bude jeho obsahem...

        • Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

          Fačín     před 7 lety 18.06.2017 18:56 |  
          0 5

          Tak až vyjde ten rozhovor, tak to budu brát jako hotovou věc.

      • Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

        bongor     před 7 lety 18.06.2017 19:06 |  
        0 0

        To máš pravdu,viz.FaČR,ten se přiživuje jako pijavice.Ti ani nepotřebují ministerský dary,stačí jim naše příspěvky.

      • Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

        sasky     před 7 lety 18.06.2017 19:08 |  
        8 0

        Tak pokud si to dobře pamatuju, tak zrovna Petr Šedivý je ze "spřáteleného" idnesu (účast na soustředku na Hainanu), tak předpokládám, že mu klub pouští informace trošku exkluzivnější.

        • Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

          dauby     před 7 lety 18.06.2017 19:54 |  
          2 0

          Pamatujes si to velmi presne :-). Sedivy je sprateleny novinar a bude mit lepsi info nez treba Spart.

        • Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

          knawi     před 7 lety 18.06.2017 20:35 |  
          0 0

          Děkujeme!

      • Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

        Tochal (přítel SN)     před 7 lety 18.06.2017 20:19 |  
        2 0

        Proč by proboha nemohl psát o Součkovi s Mihalíkem?

        • Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

          Fačín     před 7 lety 19.06.2017 09:20 |  
          0 1

          Protože mají rozjetý důležitý turnaj s reprezentacemi a tak v tuto dobu by měli mít myšlenky především na to. Nikoliv na jakékoliv spekulace. A to, že se Souček vrátí, je snad jasné půl roku, vzhledem k tomu, že byl na hostování bez opce.

      • Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

        Borris     před 7 lety 18.06.2017 22:42 |  
        2 0

        Když tě to nezajímá tak to nečti. Co ti na to mám napsat. Dal jsem to sem kdyby to náhodou někoho zajímalo. Tebe to nezajímá, tak to nečti, nikdo tě nenutí.

        • Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

          Fačín     před 7 lety 19.06.2017 09:25 |  
          0 2

          A ty jsi mě taky nepochopil.

      • Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

        Fačín     před 7 lety 19.06.2017 09:25 |  
        0 2

        Jděte někam s těma mínusama, vůbec nechápu, za co jsem je dostal. Urážím tam snad Slavii? Nebo někoho z vás? Nebo jsem napsal úplně špatnou myšlenku? Nebo vám vadí, že chci počkat na oficiální vyjádření? Komici vážně, hned po ránu jste mi zkazili den.

        • Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

          kjandourek (admin)     před 7 lety 19.06.2017 10:15 |  
          0 0

          No tak neurážíš zrovna vedení... Ale právě novinář Šedivý je evidentně s námi jaksi spřízněný a jeho tweet jenom upozorňoval na exkluzivní rozhovor s panem Tvrdíkem...

          Takže označovat jej za "pisálka", případně za "lecjaké budižkničemu" je mírně řečeno poněkud mimo... evidentně má správné informace...

          Možná bys mohl být méně impulzivní ;-)

          • Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

            Fačín     před 7 lety 19.06.2017 11:20 |  
            0 1

            Já se přiznávám že o novináři Šedivém slyším prvně. O tom že by s námi měl být jaksi spřízněný jsem doteď taky nic netušil. Označení "pisálek" tu používá prakticky každý na jakéhokoliv novináře.

            O tom, že dělal rozhovor s Tvrdíkem, a tím pádem se jedná o ověřené informace, jsem samozřejmě taky netušil, nebylo ani jak to poznat. Mimochodem, nevím, jak moc je profesionální, vypouštět informace z rozhovoru den předem, to se mi zdá zvláštní.

            Já jsem tím chtěl vyjádřit naštvání z toho, že si kdokoliv píše na twitter různé statusy, zaručené informace a kdesi cosi, což jsou ve finále stejně většinou jen bláboly. A to, že se o nás teď bude leckdo otírat a nebo se na nás přiživovat, za tím si stojím. Protože úspěch láká..

            • Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

              kjandourek (admin)     před 7 lety 19.06.2017 12:23 |  
              0 0

              No tak teď už to víš :-)

              Kde ses toulal loni v zimě? na soustředění v Číně s naším týmem byli dva novináře a Petr Šedivý byl jedním z nich... Každý den na Idnes tak byl článek ze Slávistické přípravy a rudoši v diskuzi pod každým z nich se mohli zbláznit, že je nezajímá, jak si "někdo ze Slávistů dnes vyčistil zuby"

              On ten Tvůj omínusovaný příspěvek taky vyzněl dost arogantně proti Borisovi, který tedy evidentně věděl, že informace od Petra Šedivého budou správné :-)

  8. Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

    zeleznik2     před 7 lety 18.06.2017 18:37 |  
    1 0

    Super. Nejlepší varianta. V případě odchodu za Simona, bude hodně vysoká částka, no a platově si Simon prodloužením smlouvy určitě hodně polepší .

  9. Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

    winter (přítel SN)     před 7 lety 18.06.2017 19:04 |  
    1 0

    Skvělé! Ani jsem v to po sezoně nedoufal, pro mě byl Deli adept na odchod č. 1 a je super že tomu tak není. Teď teprve otevírám šampus, respektive lahvinku vínečka :)

    • Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

      qwertz0099     před 7 lety 18.06.2017 19:50 |  
      0 0

      Panák Vám snad bude chutnat :)

  10. Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

    Ados     před 7 lety 18.06.2017 19:16 |  
    6 0

    Výborná zpráva! Ale jestli jsou informace Šedivýho kompletní, tak jsem čekal víc. Asi to fakt nebude sranda sem někoho kvalitního přivýst, ale alespoň 2 hráče do základu jsem čekal.

  11. Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

    spivi     před 7 lety 18.06.2017 19:35 |  
    2 36

    Mnozí tvrdili že naše vedení je amatérské. ... Bohužel pokud se kvalitně neposili mužstvo ukaze se tato pomluva jako pravdivá a s KAM mistrů se můžem rozloučit hned, a v Evropské lize to tak šlágr nebude..... Sundat růžové brýle a být realisté ... Tenhle kádr nebude konkurence schopny v Evropě a obávám se že po posilování konkurence ani v lize.....

    • Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

      Hanzwalter     před 7 lety 18.06.2017 19:40 |  
      10 0

      Nezlob se na me, ale to ze jsme jeste nikoho poradne neoznamili neznamena, ze nase vedeni jsou amateri:-( JT&JS moc dobre vedi, ze za postup letos je 350m a pristi rok take a rovnou pokud budeme mistri... takze 700m.... a myslis si, ze se do LM nechteji dostat a nechteji obhajit mistra???? Takze je nechme vklidu pracovat a tesme se na posily.... a Jugas a Hromada jsou super posily a Deli o tom nemusim snad ani mluvit.

      • Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

        spivi     před 7 lety 18.06.2017 19:50 |  
        2 15

        Já netvrsim že naše vědní jsou amatéři.... Nic takovýho jsem neřekl..... Ale pokud neposili na takhle důležitou sezónu tak prostě budou.... Tým nebude konkurence schopny.... Tak to prostě je ať se to někomu líbí nebo ne

        • Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

          dauby     před 7 lety 18.06.2017 19:56 |  
          6 0

          Tak si alespon precti, co jsi napsal vyse. Mozna to ale ani sam nechapes...

      • Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

        dArtagnan     před 7 lety 18.06.2017 19:59 |  
        2 8

        No realita je, že zatím jsme oslabili. Odešli Barák s Luftnerem a přišel jen Jugas. Hromadu podepsaného nemáme stejně jako ty desítky dalších spekulací. A příprava začíná, takže trocha skepse ohledně posílení je na místě. Zase je fajn, že se tým alespoň udržel, bál jsem se výprodeje.

        • Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

          Hanzwalter     před 7 lety 18.06.2017 20:20 |  
          4 2

          To dArtagnan: Jak pisu uz jinde... Jugas je dle meho jeste lepsim hracem jak Luftner a myslim, ze nahradit Tondu nebude taky zas az tak neresitelny problem. Podepsanim Deliho a Jugase rozhodne tym neoslabujeme!

    • Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

      Fulham     před 7 lety 18.06.2017 19:52 |  
      17 0

      Ano - s těmito amatéry jsme po roce a půl co jsou ve funkci vyhráli ligu.... bože

    • Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

      Komix     před 7 lety 18.06.2017 20:01 |  
      10 6

      Vy jste ale idiot.

      • Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

        knawi     před 7 lety 18.06.2017 20:26 |  
        5 0

        Po stavech nečekané radosti nebo zklamání i když neopodstatněného, ztrácejí zjevně někteří zdravý rozum. Tohle nejsou reakce normálně uvažujících.

    • Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

      sasky     před 7 lety 18.06.2017 20:33 |  
      6 0

      Jen takový možná šťouravý dotaz. Jak jsi přišel na to, že se mužstvo neposílí? Pamatuješ si loňské letní okno? Ščuk podle zaručených informací ze všech možných stran končil v Bolce a šel do zahraničí, o MvB nikdo ani nevěděl o MNN jakbysmet a přišel ještě Ruslan. Jediný, kdo byl jistý byl Dušan Švento. Jsem nezlomně přesvědčen, že již nyní jsou nad rámec avizovaných posil (Jugas, Hromada) podepsání další aspoň dva hráči. Jenže díky tomu, že Slavia nenakupuje přes standardní informátory sport. deníků (rozuměj české agenty), tak se tito pseudonovináři nemají k informacím jak dostat. Já jsem naprosto v klidu. A znovu ještě dodám, že i Plzeň se coby nenasazená s výběrem jenom čs hráčů do LM dostala. A zakončím to příslovím: "Proč stahovat kalhoty, když brod je ještě daleko"

    • Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

      Marwek23 (přítel SN)     před 7 lety 18.06.2017 20:59 |  
      1 0

      to už jste zapomněl, jak jsme hráli v minulé sezóně??? Tak to já jsem úplně v klidu, jsme v jiné pozici než Sparta. Přišlo jim hodně hráčů, ale myslím si, že nikdo z nich nedosahuje nějakých super kvalit. akorát tím utrpí sehranost. Nám to šlape, odešli 2 hráči a troufnu si říct, že jsme posílili zatím dobře. Jugas bude lepší než Lüftner a věřím, že za Baráka ještě někoho přivedeme.Navíc vrátil se Souček, Mihalik (který hrál za SVK hodně dobře) a hlavně se podepsal Simon. Pokud udržíme kádr bude to lepší než sem tahat bezejmené předražené nonamy jako to udělal tým z druhého břehu. Líbí se mi, že neblázníme a snažíme se držet toho, co funguje. A navíc si myslím, že 2-3 hráči ještě přijdou.

    • Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

      Jožin     před 7 lety 18.06.2017 23:24 |  
      0 0

      Ty jseš rozený optimista co chceš ,před rokem jsme hráli o záchranu a ted bojujeme o LM jseš magor

  12. Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

    mirecek1111     před 7 lety 18.06.2017 20:06 |  
    15 1

    Ohledně toho Rotana bych byl v klidu. Pokud vím, tak tady nedávno Hubáček či kdo naznačoval, že to s ním ještě není jisté, protože vedení váhá, zda to kvůli věku fakt má vůbec smysl.
    A i po těch zprávách co šly z ukrajinských medií, jaká výzva by to pro něj byla, bych odhadoval, že jsme to stopli spíše my jako Slavie než sám Rotan. A možná právě proto, že se dobrým směrem posunula nějaká jiná separátní jednání s někým třeba ještě zajímavějším na tento post. A někdo učitě příjde, je to jediný post v základu, kde je fakt po odchodu Baráka velká díra.

    A těm nedočkavcům a kritikům bych doporučil místo "odepisování" budoucí sezony si pustit např. poslední zápas s Brnem a ještě jednou si vychutnan čeho velkého jsme sotva před pár týdny dosáhli.

    A pokud někoho dráždí posilování Sparty tak si uvědomme, že Slavia má de facto hotový, kvalitní tým, který jen potřebuje vzhledem k pohárům zase trošku vylepšit. Sparta je v totálním rozkladu. A začína od absolutní nuly.

    • Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

      mtebow9     před 7 lety 18.06.2017 20:08 |  
      5 0

      Třeba se hodně počítá s Alvirem.

    • Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

      Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 18.06.2017 20:16 |  
      3 0

      Je taky možné, že u Rotana našli nějaký problém při zdravotní prohlídce, nevím.

    • Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

      bongor     před 7 lety 18.06.2017 20:39 |  
      3 0

      Jasně,máš pravdu Míro.Určitě máme tým mnohem stabilizovanější než rumun.Jim nic jiného nezbývá,než křečovitě posilovat,protože ti jejich současní nekopové nemají šanci.Ale neuškodí,když jim i v této věci ukážeme,kdo je tady pánem a navíc
      tahle naše sestava ještě není ta,která by mohla úspěšně bojovat o play off LM.Posílit musíme v každém případě.Peníze na to Jarda určitě má,tak proč být zbytečně skromní.

      • Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

        Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 18.06.2017 21:27 |  
        1 0

        Hlavně nic neuspěchat a dobře vybrat, to chce klídek, až to bude tak to bude. Určitě posílime.

  13. Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

    pinochet     před 7 lety 18.06.2017 20:27 |  
    3 4

    Tak jsem shlédl zápas 21-ky a odchod Lüftnera začínám vnímat jako posilu. stejně tak doufám, že nepřijde Trávník, kterého stropem v takovéto formě je přesně tak Jablonec.

    • Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

      Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 18.06.2017 20:32 |  
      4 0

      Jsou to ještě mladý kluci, navíc, podle jednoho zápasu se nedá soudit. Teď už pro postup potřebují zbylé dva zápasy vyhrát, uvidíme.

    • Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

      donford     před 7 lety 18.06.2017 20:43 |  
      3 0

      To není fér napsat, že odchod Lüftnera je možno brát jako posilu. Ten kluk u nás za 1/2 roku vedle Deliho hodně vyrostl. A určitě by se zlepšoval dál. Že nás odchodem zklamal, to je věc druhá. Ale přece ho teď najednou nebudu zašlapávat pod rohožku. A znovu podotýkám, že hasil proti Němcům za Sáčka. A ani jemu bych nenadával. Prostě není to obránce. Víc mi zklamal Černý. Snad i proto, že měl sám dost ramena.

    • Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

      sasky     před 7 lety 18.06.2017 20:47 |  
      2 0

      Myslím si, že s těmito rychlonohými německými útočníky budou mít plno práce i kvalitnější stopeři než Míša Lüftner. Navíc brouk Sáček z letné hořel daleko víc (viděl jsem teda jen druhou půlku) a nejlepší na place mi přišli Barák se Součkem a Zima. Jinak třeba megahyper talent Černý nepředvedl vůbec nic. Ono teda všechny ty naše hvězdy (Černý, Schick i Jankto) mě připadali v porovnání s Němci poloviční. Němci podstatně lepší první dotek, poziční hra, pohyb, měli prakticky všechny naše nákopy. Bohužel ve výchově hráčů jsme sto let za opicemi.

      • Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

        fredydj (přítel SN)     před 7 lety 18.06.2017 21:01 |  
        1 2

        Souček,Zima? :O

    • Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

      Ondráš     před 7 lety 18.06.2017 21:41 |  
      1 2

      Lüftner je strašně přeceňovanej hráč..říkám to tu už dlouho, jeho odchodem určitě neoslabíme..chybí mu rychlost a obratnost a to je prostě v dnešní době nutnost (Kodaň to pozná taky). Tahle kritika nemá nic společnýho s tím, že od nás odchází, to mi vůbec nevadí a nemám mu to za zlý. Tonda byl dneska taky bídnej a to ho mám rád, ale asi je teď těžce z formy. Z hráčů, které mají něco společného s SKS byl super jen Simič. Souček taky slabej a krutě pomalej, nedovedu si představit, že na něm budeme stavět. My prostě potřebujem tu hru strašně zrychlit - fyzicky i myšlenkově, jinak to bude v Evropě průser. No bude to ještě zajímavý, jestli se nám povede někoho sehnat..

  14. Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

    TSeguinTS     před 7 lety 18.06.2017 20:39 |  
    10 0

    Zajímavé jak zpráva, že Rotan nepřijde, budí takový negativní ohlas. Co když to znamená, že jsme místo něho získali lepšího hráče?

    PS.: Někdy je nejlepší obchod ten, který neuděláte. - Jiří Šimáně

    • Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

      Fulham     před 7 lety 18.06.2017 21:19 |  
      4 0

      Tak třeba já na něj pamatuju z EL a byl skvělej. Je fakt že pětatřicet je dost ale vem si ( teda divoká představa) zdravého Rosu , ten by si to tady i v tomto věku vodil. A jestli je zadarmo....ale já jsem v klidu. Ti naši ,, amatéři" ve vedení to určitě mají pod kontrolou...:-)

      • Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

        TSeguinTS     před 7 lety 18.06.2017 21:50 |  
        2 0

        Já to jen chápu tak, že pokud k přestupu Rotana nedojde, tak jsme to utnuli my.

  15. Posily

    SKSVenca     před 7 lety 18.06.2017 20:39 |  
    5 7

    ''Podpis Deliho možná znamená vůbec největší posílení kádru''
    To snad ne :D

    • Re: Posily

      Marwek23 (přítel SN)     před 7 lety 18.06.2017 21:07 |  
      5 0

      já to tak beru. Lepšího stopera by bylo hodně těžké sehnat (v Česku nemožné). Navíc je sehraný s týmem, prostředím...pro mě je to výborná zpráva!

    • Re: Posily

      donford     před 7 lety 18.06.2017 21:11 |  
      3 0

      Na Alvira bych zatím moc nespoléhal, je to pro nás velká neznámá. A přijde li Hromada, tak bude k dispozici až za 2-3 měsíce. Každopádně za Tondu musí přijít někdo ještě lepší. Ten střed pole a zároveň rozehrávač je nanejvýš důležitý. Věřím, že právě zde se JT plácne pořádně přes kapsu. Jedná se o klíčový post. Ale to ví JŠ 100x líp než já. :-)

      • Re: Posily

        murena     před 7 lety 19.06.2017 09:47 |  
        0 0

        Hromada prý jen 6 týdnů podle rozhovoru JT

    • Re: Posily

      Romino     před 7 lety 18.06.2017 21:19 |  
      3 3

      To je řeč jak od politika, je to udrženi stavu, ale ne posílení.

      • Re: Posily

        johnynz     před 7 lety 18.06.2017 22:32 |  
        2 1

        Podepsat hráče, který má AKTUÁLNĚ cenu minimálně 100 milionů a v pětadvaceti se může stále dost zlepšovat, o další dva roky, jednoznačně velké posílení je ;) MiliJarda má za ušima, přál bych mu, aby se mu tenhle krok podařil zopakovat ještě aspoň 2x a pak ho jako zkušenýho reprezentanta a "čempionslígharcovníka" prodal za půlmiliardu do Číny ;)

    • Re: Posily

      Borgetti     před 7 lety 18.06.2017 23:18 |  
      4 1

      Představ si, že by Deli šel do Lyonu nebo Marseille o kterým se spekulovalo. Pak by mě zajímalo co by si říkal, kdyby takový hráč přišel z takového klubu jako je Lyon a hlavně z francouzské ligy. Takže ano je to určitě tip ťop posila!

      • Re: Posily

        JS (přítel SN)     před 7 lety 19.06.2017 08:18 |  
        2 2

        Ale Deli nepřišel z Lyonu, nýbrž prodloužil smlouvu ve svém působišti, kde už 2. rokem hraje výborně. Takže jak tu někdo psal, není to posílení kádru, ale udržení stavu (i když stavu na vysoké úrovni).

        • Re: Posily

          Borgetti     před 7 lety 19.06.2017 11:31 |  
          0 1

          Furt by to bylo tímto hráčem jisté oslabení, za co příchod nového hráče je nejisté posílení. Taky myslím, že v tom hraje roli Ngadeu, je to ale jen moje domněnka.

  16. Hysterie kolem posil

    carfi-sks (přítel SN)     před 7 lety 18.06.2017 23:46 |  
    1 0

    Nechápu, že tady každého chytá hned hysterie,že přišel zatím jen Jugas. Příprava začíná sice již zítra, ale musíte si uvědomit, že většina smluv je s hráči podepsána do 30.6. a některé kluby prostě zakážou hráči / novému klubu přestup / podepsání smlouvy oznámit dříve. Přestupní období je dlouhé a teď se teprve hráči pomalu budou vracet z dovolených na přípravy. To jste nikdy nesledovali dřív přestupní období ve Slavii a za časů Řebíčka přicházeli hráči až na poslední chvíli, tak klid!

  17. Re: Simon Deli prodloužil smlouvu do roku 2020

    Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 19.06.2017 21:31 |  
    0 0

    Nevíte někdo, proč po podpisu nové smlouvy drží Simon v ruce dres s číslem 100 ?