Tak jsme dostali pokutu,že jsme hráli na Strahově:
Pavel Janega @pjanega
Licencni komise FACR potrestala Slavii pokutou 1 milion korun za to, ze 30.kolo odehrala mimo svuj domaci stadion v Edenu. Klub se neodvolal
Jinak bych Laštůvku bral,stejně je jen otázkou času,kdy Pavlenka odejde-bohužel.
Re: Laštůvka by byl pro Slavii ideální, míní její bývalá opora Vaniak
Kolik je za zisk titulu? Nějakých 12 mega? Tak nám daj rovnou 11 :-) Sice je melounu škoda, ale se CEFC v zádech to tak bolet nebude. Hlavně ta odměna za titul to hravě smázne, tak ať si nase....
Re: Laštůvka by byl pro Slavii ideální, míní její bývalá opora Vaniak
Když se s tím předem počítalo, tak doufám, že CEFC koupila od dřívějšího majitele stadion o tu uvažovanou pokutu levněji. Tedy o chloupek (o 1 mio) levněji. :-) Neb ten byl původcem a tudíž i nositelem oné pokuty.
Re: Laštůvka by byl pro Slavii ideální, míní její bývalá opora Vaniak
Dcera gen. ředitele:
Kateřina Krobová @Kacenkakrobova 15. 6.
Víc
Učím se na statnice jak divá. Prý, kdyz je dám, tak přijde do @slaviaofficial vysněná posila. Tak mi držte palce.
Re: Laštůvka by byl pro Slavii ideální, míní její bývalá opora Vaniak
Tak dnes mel priletet Rotan na podpis tak jsem zvedav... vypada to, ze v nedeli se krom Deliho bude podepisovat dal... jinak na aktualne Madl pise, ze rumuni maji dva jugoslavce uz skoro jasny a nevypadaji jako spatne posily... Lastuvka jako 2ka a Premek jako 3ka idealni.
Re: Laštůvka by byl pro Slavii ideální, míní její bývalá opora Vaniak
otázkou je jestli bude chtít Přemek dělat trojku, pořád je to kvalitní gólman s ambicemi. Laštůvku brát jen v případě odchodu Pavlenky a já doufám, že ho udržíme (alespoň na předkola) a neprodáme za míň než za 100 mega
Re: Laštůvka by byl pro Slavii ideální, míní její bývalá opora Vaniak
No tak zase nemusíme být jako Sparta, která měla na jaře 5 golmanů (Koubek, Bičík, Štěch, Miller, Budínský). Řekl bych, že ideální konstelace je jasná jednička (Pavlenka, ev.Laštůvka), spolehlivá dvojka (Kovář,ev. Berkovec) a mladý třetí do party (Otáhal, Řehák). Čili v tomto ohledu myslím, že to máme velmi dobře pořešené. A souhlasím s tím, že i Kovář bude chtít občas do branky (i kdyby to měl být třeba "jen" Český pohár). Zase to není jen maskot.
Re: Laštůvka by byl pro Slavii ideální, míní její bývalá opora Vaniak
Možná půjdu proti proudu, ale pokud by Werder nebo kdokoliv jiný nabídnul třeba 80 mega a více, tak bych Jirku střelil. A proč? Přestože že Jirka chytal poslední sezonu fantasticky, byl velká jistota, tak bude mít nadále tendence odejít. Tudíž stejně budeme zanedlouho hledat brankářskou jedničku. A Laštůvka má skoro 35, což je pro golmana ideální věk a minimálně 2-3 sezony (pokud se mu budou vyhejbat zranění) bychom měli kvalitní a zkušenou brankářskou jedničku. A ani bych se nedivil, kdyby po Laštůvkovi sáhl nějakej kvalitní tým už toto přestupní období a my třeba za půl roku, po případném odchodu Jirky, utřeli nos. Podle mě Laštůvka rozhodně nebude drahej a při výhodném prodeji Jirky, by to byla pro Slavii value. Fakt musím přiznat, že z Laštůvky jsem cítil poslední sezonu obrovskou jistotu, je výbornej na centrovaný míče, reflexy taky velmi dobrý. A myslím si, že by u něj opravdu nehrozilo, že by ze Slavie utíkal, jako tomu je v případě Jirky.
Re: Laštůvka by byl pro Slavii ideální, míní její bývalá opora Vaniak
Čím víc nad tím přemýšlím, tím víc mám podobný názor. Fakt bych toho Pavlenku asi pustil a šáhl po Laštůvkovi. Šel by k nám rád, jer volnej, plat mu můžeme dát slušnej, nebude nikam utíkat a na troufám si tvrdit tři sezony budeme mít jistotu v bráně. Pavlenka bude neustále "sbalený", jakmile mu někdo hodí laso. Držet ho tu proti jeho vůli nepřinese nikomu nic dobrýho. Pokud Laštůvku nepřivedeme teď, bude to pak už složitější a museli bychom případnou náhradu hledat někde venku, protože u nás nikdo není. Hanuše mám rád, ale nemyslím si, že má na současnou (a budoucí) Slavii.
Re: Laštůvka by byl pro Slavii ideální, míní její bývalá opora Vaniak
Asi taky souhlasím. Laštůvka je skvělý golman, na 2-3 sezony by byl jasnou oporou. Zato jak říkáš, Pavlenka bude jednou nohou neustále na odchodu a až definitivně odejde, tak za něj budeme stejně shánět náhradu. Jenže to už Laštůvka nemusí být k mání.
No vypadá to že Pavlenka bude první "oběť" našeho nového systému řešení přestupů. Pokud to pomůže celkově Slavii, tak proti tomu nic nemám.
Re: Laštůvka by byl pro Slavii ideální, míní její bývalá opora Vaniak
No právě, to je zřejmě primární cíl našeho vedení, aby tito hráči nebrali Slavii jen jako přestupní stanici, ale jako hlavní cíl dostat se k nám, udělat u nás úspěchy a až poté třeba (někdy) odejít.
V tomhle měla třeba výhodu v nedávné minulosti Plzeň, která posbírala odložené hráče v produktivním věku a udělala z nich tým, co dokázal čtyřikrát vyhrát ligu. A přitom ti hráči nikam moc neodcházeli, snad jen Darida, Pilař (ten už je zpátky), Rajtoral (do roka byl zpátky). Prostě angažmá v Plzni pro ně bylo TOP, to, co chtěli dokázat.
Ale je to samozřejmě složité to vybalancovat. Jasně že když kupujeme hráče řekněme do 21 let, tak ho těžko přesvědčíme, aby u nás byl do 30. Zase se nedá kupovat jen starší hráče, kteří u nás dohrají kariéru. A kupovat hráče v ideálním věku (cca v 25) většinou znamená vyšší náklady - obzvlášť, pokud chceme skutečnou kvalitu (Průměr nestačí!).
Re: Laštůvka by byl pro Slavii ideální, míní její bývalá opora Vaniak
Jestli teď JT Pavlenku pustí bude za blázna a cena za kterou ho chtějí je směšná a neměl by si s námi nikdo vytírat řiť za mne 4M ecek a můžeme se začít o tom bavit Pavlenku bych nepustil jinak to bude pořád pokračovat a nic se nevybuduje s Laštůvkou souhlasim ale ne že odejde Pavlenka
Re: Laštůvka by byl pro Slavii ideální, míní její bývalá opora Vaniak
Jo tak souhlasím, že ta cena je směšná, o tom žádná. Pokud by ale přihodili a cena by se pohybovala okolo 4 milionů, tak bych to fakt zvážil. Sice to byl zase (po Barákovi) nežádoucí signál k ostatním hráčům toužícím po angažmá v zahraničí, ale teď se nabízí náhrada, jaká tu další dva roky nemusí být tak snadno k dispozici a není nic horšího, než demotivovaný nebo dokonce naštvaný brankář.
Re: Laštůvka by byl pro Slavii ideální, míní její bývalá opora Vaniak
Pan Tvrdík to trošku blbě řekl (napsal). Je potřeba hráčům vysvětlit, že jej prodáme pouze tehdy, kdy to bude výhodné i pro klub. A to nemám na mysli jen finančně, ale i tak, že budeme schopni přivést kvalitativně minimálně stejnou náhradu. A to tento případ je. V některejch aspektech je lepší Jirka, v některejch má zase navrch Laštůvka. Prostě není dobře lpět na tom, že jedno přestupní období prodáme max 3 hráče nebo že minimální doba ve Slavii bude 2 roky. Typickej příklad je pro mě Lüftner. Velice mě překvapil, jak zvládl jaro, ale prostě není to hráč, bez kterýho bychom se neobešli. Věřím, že Jugas se mu minimálně vyrovná. Horší by to bylo v případě Deliho, takovej typ stopera tady prostě není. A Deli k sobě potřebuje ale vůdce, kterej ho bude řídit, kterej bude tvrdej a kvalitní v osobních soubojích a stoper s takovými předpoklady se prostě shání líp, než hráč jako je SImon. Takže je potřeb zanalyzovat, kterej hráč je pro nás nepostradatelnej a kterej není, protože jej dokážeme nahradit a to je příad u našich golmanů.
Re: Laštůvka by byl pro Slavii ideální, míní její bývalá opora Vaniak
Souhlas, za Pavlenku se náhrada aktuálně dá sehnat, jestli po tom tolik touží, pustil bych ho, ale ta nabídka musí být o hodně lepší. Nebudeme ho prodávat za nějaké drobné.
Re: Laštůvka by byl pro Slavii ideální, míní její bývalá opora Vaniak
Ta nabidka za Pavlenku byla trapna. Trochu parafrazuji. Bremy: Dejte nam Pavlenku a my vam za to po tri roky poslene hnojeni na travnik. Budete ho mit hezkej, zelenej. A Pavlenka si uz zacal balit kufry.
Re: Laštůvka by byl pro Slavii ideální, míní její bývalá opora Vaniak
Komentáře (39)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Laštůvka by byl pro Slavii ideální, míní její bývalá opora Vaniak
travel (přítel SN) před 7 lety 16.06.2017 21:28 |Tak jsme dostali pokutu,že jsme hráli na Strahově:
Pavel Janega @pjanega
Licencni komise FACR potrestala Slavii pokutou 1 milion korun za to, ze 30.kolo odehrala mimo svuj domaci stadion v Edenu. Klub se neodvolal
Jinak bych Laštůvku bral,stejně je jen otázkou času,kdy Pavlenka odejde-bohužel.
Re: Laštůvka by byl pro Slavii ideální, míní její bývalá opora Vaniak
travel (přítel SN) před 7 lety 16.06.2017 21:32 |Tak koukám,že už to máte i na twitteru (pokutu).
Re: Laštůvka by byl pro Slavii ideální, míní její bývalá opora Vaniak
smely (přítel SN) před 7 lety 17.06.2017 08:46 |Kolik asi dostane Hradec za ten podzim v Bolce, voe ?
Re: Laštůvka by byl pro Slavii ideální, míní její bývalá opora Vaniak
malan (přítel SN) před 7 lety 16.06.2017 21:42 |Zoufalost..kohoutky vysychaj. Smrt berbrovi!
Re: Laštůvka by byl pro Slavii ideální, míní její bývalá opora Vaniak
Borgetti před 7 lety 16.06.2017 22:00 |Kolik je za zisk titulu? Nějakých 12 mega? Tak nám daj rovnou 11 :-) Sice je melounu škoda, ale se CEFC v zádech to tak bolet nebude. Hlavně ta odměna za titul to hravě smázne, tak ať si nase....
Re: Laštůvka by byl pro Slavii ideální, míní její bývalá opora Vaniak
Travinho před 7 lety 16.06.2017 22:45 |Co mám informace, tak klub předem věděl, že to bude pokutováno. Takže asi v pořádku. Počítalo se s tím.
Re: Laštůvka by byl pro Slavii ideální, míní její bývalá opora Vaniak
donford před 7 lety 17.06.2017 16:27 |Když se s tím předem počítalo, tak doufám, že CEFC koupila od dřívějšího majitele stadion o tu uvažovanou pokutu levněji. Tedy o chloupek (o 1 mio) levněji. :-) Neb ten byl původcem a tudíž i nositelem oné pokuty.
Re: Laštůvka by byl pro Slavii ideální, míní její bývalá opora Vaniak
Travinho před 7 lety 18.06.2017 08:18 |Hlavně můžou dát jako sponzor svazu o ten milion méně. Takže to není proč řešit.
Re: Laštůvka by byl pro Slavii ideální, míní její bývalá opora Vaniak
travel (přítel SN) před 7 lety 16.06.2017 21:52 |Dcera gen. ředitele:
Kateřina Krobová @Kacenkakrobova 15. 6.
Víc
Učím se na statnice jak divá. Prý, kdyz je dám, tak přijde do @slaviaofficial vysněná posila. Tak mi držte palce.
Re: Laštůvka by byl pro Slavii ideální, míní její bývalá opora Vaniak
mudrc před 7 lety 16.06.2017 22:05 |Doufam, ze slecna Katerina neni zakoukana do nejakyho kabelkovyho mága, treba LV6 :-)
Re: Laštůvka by byl pro Slavii ideální, míní její bývalá opora Vaniak
lukas8 (admin) před 7 lety 16.06.2017 22:05 |Bylo by dobré zjistit, kdo je její vysněná posila :D
Re: Laštůvka by byl pro Slavii ideální, míní její bývalá opora Vaniak
Hanzwalter před 7 lety 16.06.2017 22:08 |CR7 je pry free;-)
Re: Laštůvka by byl pro Slavii ideální, míní její bývalá opora Vaniak
JaymzBond před 7 lety 16.06.2017 22:11 |Kateřina Krobová @Kacenkakrobova 12. 6.
Když teda vsichni řeší posily - potrebujeme 25-28 let starého hráče, 180-195cm, černé vlasy, modré oči, značka #budoucímanžel. Dík!
Re: Laštůvka by byl pro Slavii ideální, míní její bývalá opora Vaniak
kick_me (přítel SN) před 7 lety 16.06.2017 23:23 |a neměla by se teda radši učit místo toho twítování? )
Re: Laštůvka by byl pro Slavii ideální, míní její bývalá opora Vaniak
Jachym před 7 lety 16.06.2017 23:21 |Katko, já tě klidně budu doučovat:-)
Re: Laštůvka by byl pro Slavii ideální, míní její bývalá opora Vaniak
Hanzwalter před 7 lety 16.06.2017 22:08 |Tak dnes mel priletet Rotan na podpis tak jsem zvedav... vypada to, ze v nedeli se krom Deliho bude podepisovat dal... jinak na aktualne Madl pise, ze rumuni maji dva jugoslavce uz skoro jasny a nevypadaji jako spatne posily... Lastuvka jako 2ka a Premek jako 3ka idealni.
Re: Laštůvka by byl pro Slavii ideální, míní její bývalá opora Vaniak
Marwek23 (přítel SN) před 7 lety 16.06.2017 22:51 |otázkou je jestli bude chtít Přemek dělat trojku, pořád je to kvalitní gólman s ambicemi. Laštůvku brát jen v případě odchodu Pavlenky a já doufám, že ho udržíme (alespoň na předkola) a neprodáme za míň než za 100 mega
Re: Laštůvka by byl pro Slavii ideální, míní její bývalá opora Vaniak
Travinho před 7 lety 16.06.2017 22:51 |Tak to si troufnu říct, že Kovář by se ti na to dělat trojku, mohl zhluboka vysrat...
Re: Laštůvka by byl pro Slavii ideální, míní její bývalá opora Vaniak
sicilianbrno před 7 lety 16.06.2017 23:59 |V tom připadě bysme mu poděkovali za stmelování party a musel by odejít
Re: Laštůvka by byl pro Slavii ideální, míní její bývalá opora Vaniak
Travinho před 7 lety 17.06.2017 07:53 |Podle mého je to kvalitní golman. Úplně nevidím důvod, proč by nemohl zůstat dvojkou. Ve 32 letech však má určitě ještě sportovní ambice...
Re: Laštůvka by byl pro Slavii ideální, míní její bývalá opora Vaniak
Fačín před 7 lety 17.06.2017 17:29 |No tak zase nemusíme být jako Sparta, která měla na jaře 5 golmanů (Koubek, Bičík, Štěch, Miller, Budínský). Řekl bych, že ideální konstelace je jasná jednička (Pavlenka, ev.Laštůvka), spolehlivá dvojka (Kovář,ev. Berkovec) a mladý třetí do party (Otáhal, Řehák). Čili v tomto ohledu myslím, že to máme velmi dobře pořešené. A souhlasím s tím, že i Kovář bude chtít občas do branky (i kdyby to měl být třeba "jen" Český pohár). Zase to není jen maskot.
Re: Laštůvka by byl pro Slavii ideální, míní její bývalá opora Vaniak
Travinho před 7 lety 18.06.2017 08:19 |btw... Štěch je teď nadšen z přestupu do 4.anglické... Ten kluk je taky divný.
Re: Laštůvka by byl pro Slavii ideální, míní její bývalá opora Vaniak
JaymzBond před 7 lety 18.06.2017 10:42 |Divíš se mu? Po takovém angažmá ve Spartičce by byl asi nadšený i z přestupu do Burkiny Faso.
Re: Laštůvka by byl pro Slavii ideální, míní její bývalá opora Vaniak
Guly (přítel SN) před 7 lety 17.06.2017 09:05 |Možná půjdu proti proudu, ale pokud by Werder nebo kdokoliv jiný nabídnul třeba 80 mega a více, tak bych Jirku střelil. A proč? Přestože že Jirka chytal poslední sezonu fantasticky, byl velká jistota, tak bude mít nadále tendence odejít. Tudíž stejně budeme zanedlouho hledat brankářskou jedničku. A Laštůvka má skoro 35, což je pro golmana ideální věk a minimálně 2-3 sezony (pokud se mu budou vyhejbat zranění) bychom měli kvalitní a zkušenou brankářskou jedničku. A ani bych se nedivil, kdyby po Laštůvkovi sáhl nějakej kvalitní tým už toto přestupní období a my třeba za půl roku, po případném odchodu Jirky, utřeli nos. Podle mě Laštůvka rozhodně nebude drahej a při výhodném prodeji Jirky, by to byla pro Slavii value. Fakt musím přiznat, že z Laštůvky jsem cítil poslední sezonu obrovskou jistotu, je výbornej na centrovaný míče, reflexy taky velmi dobrý. A myslím si, že by u něj opravdu nehrozilo, že by ze Slavie utíkal, jako tomu je v případě Jirky.
Re: Laštůvka by byl pro Slavii ideální, míní její bývalá opora Vaniak
Dennis před 7 lety 17.06.2017 13:34 |Čím víc nad tím přemýšlím, tím víc mám podobný názor. Fakt bych toho Pavlenku asi pustil a šáhl po Laštůvkovi. Šel by k nám rád, jer volnej, plat mu můžeme dát slušnej, nebude nikam utíkat a na troufám si tvrdit tři sezony budeme mít jistotu v bráně. Pavlenka bude neustále "sbalený", jakmile mu někdo hodí laso. Držet ho tu proti jeho vůli nepřinese nikomu nic dobrýho. Pokud Laštůvku nepřivedeme teď, bude to pak už složitější a museli bychom případnou náhradu hledat někde venku, protože u nás nikdo není. Hanuše mám rád, ale nemyslím si, že má na současnou (a budoucí) Slavii.
Re: Laštůvka by byl pro Slavii ideální, míní její bývalá opora Vaniak
Stoormzender před 7 lety 17.06.2017 13:48 |Souhlas, jenze podle me je hacek prave v tom 80 a vic...
Re: Laštůvka by byl pro Slavii ideální, míní její bývalá opora Vaniak
Fačín před 7 lety 17.06.2017 15:51 |Asi taky souhlasím. Laštůvka je skvělý golman, na 2-3 sezony by byl jasnou oporou. Zato jak říkáš, Pavlenka bude jednou nohou neustále na odchodu a až definitivně odejde, tak za něj budeme stejně shánět náhradu. Jenže to už Laštůvka nemusí být k mání.
No vypadá to že Pavlenka bude první "oběť" našeho nového systému řešení přestupů. Pokud to pomůže celkově Slavii, tak proti tomu nic nemám.
Re: Laštůvka by byl pro Slavii ideální, míní její bývalá opora Vaniak
donford před 7 lety 17.06.2017 16:30 |Pozor! Tak by ale mohl být na odchodu dopředu skoro každý hráč Slavie, Frýďou počínaje a Sýkorou konče.
Re: Laštůvka by byl pro Slavii ideální, míní její bývalá opora Vaniak
Fačín před 7 lety 17.06.2017 17:24 |No právě, to je zřejmě primární cíl našeho vedení, aby tito hráči nebrali Slavii jen jako přestupní stanici, ale jako hlavní cíl dostat se k nám, udělat u nás úspěchy a až poté třeba (někdy) odejít.
V tomhle měla třeba výhodu v nedávné minulosti Plzeň, která posbírala odložené hráče v produktivním věku a udělala z nich tým, co dokázal čtyřikrát vyhrát ligu. A přitom ti hráči nikam moc neodcházeli, snad jen Darida, Pilař (ten už je zpátky), Rajtoral (do roka byl zpátky). Prostě angažmá v Plzni pro ně bylo TOP, to, co chtěli dokázat.
Ale je to samozřejmě složité to vybalancovat. Jasně že když kupujeme hráče řekněme do 21 let, tak ho těžko přesvědčíme, aby u nás byl do 30. Zase se nedá kupovat jen starší hráče, kteří u nás dohrají kariéru. A kupovat hráče v ideálním věku (cca v 25) většinou znamená vyšší náklady - obzvlášť, pokud chceme skutečnou kvalitu (Průměr nestačí!).
Re: Laštůvka by byl pro Slavii ideální, míní její bývalá opora Vaniak
murena před 7 lety 17.06.2017 17:02 |Jestli teď JT Pavlenku pustí bude za blázna a cena za kterou ho chtějí je směšná a neměl by si s námi nikdo vytírat řiť za mne 4M ecek a můžeme se začít o tom bavit Pavlenku bych nepustil jinak to bude pořád pokračovat a nic se nevybuduje s Laštůvkou souhlasim ale ne že odejde Pavlenka
Re: Laštůvka by byl pro Slavii ideální, míní její bývalá opora Vaniak
Dennis před 7 lety 17.06.2017 19:21 |Jo tak souhlasím, že ta cena je směšná, o tom žádná. Pokud by ale přihodili a cena by se pohybovala okolo 4 milionů, tak bych to fakt zvážil. Sice to byl zase (po Barákovi) nežádoucí signál k ostatním hráčům toužícím po angažmá v zahraničí, ale teď se nabízí náhrada, jaká tu další dva roky nemusí být tak snadno k dispozici a není nic horšího, než demotivovaný nebo dokonce naštvaný brankář.
Re: Laštůvka by byl pro Slavii ideální, míní její bývalá opora Vaniak
Guly (přítel SN) před 7 lety 18.06.2017 00:10 |Pan Tvrdík to trošku blbě řekl (napsal). Je potřeba hráčům vysvětlit, že jej prodáme pouze tehdy, kdy to bude výhodné i pro klub. A to nemám na mysli jen finančně, ale i tak, že budeme schopni přivést kvalitativně minimálně stejnou náhradu. A to tento případ je. V některejch aspektech je lepší Jirka, v některejch má zase navrch Laštůvka. Prostě není dobře lpět na tom, že jedno přestupní období prodáme max 3 hráče nebo že minimální doba ve Slavii bude 2 roky. Typickej příklad je pro mě Lüftner. Velice mě překvapil, jak zvládl jaro, ale prostě není to hráč, bez kterýho bychom se neobešli. Věřím, že Jugas se mu minimálně vyrovná. Horší by to bylo v případě Deliho, takovej typ stopera tady prostě není. A Deli k sobě potřebuje ale vůdce, kterej ho bude řídit, kterej bude tvrdej a kvalitní v osobních soubojích a stoper s takovými předpoklady se prostě shání líp, než hráč jako je SImon. Takže je potřeb zanalyzovat, kterej hráč je pro nás nepostradatelnej a kterej není, protože jej dokážeme nahradit a to je příad u našich golmanů.
Re: Laštůvka by byl pro Slavii ideální, míní její bývalá opora Vaniak
Dennis před 7 lety 18.06.2017 01:13 |Souhlas, za Pavlenku se náhrada aktuálně dá sehnat, jestli po tom tolik touží, pustil bych ho, ale ta nabídka musí být o hodně lepší. Nebudeme ho prodávat za nějaké drobné.
Re: Laštůvka by byl pro Slavii ideální, míní její bývalá opora Vaniak
Guly (přítel SN) před 7 lety 18.06.2017 08:31 |Přesně tak. :)
Re: Laštůvka by byl pro Slavii ideální, míní její bývalá opora Vaniak
La Tortuga před 7 lety 18.06.2017 05:22 |Ta nabidka za Pavlenku byla trapna. Trochu parafrazuji. Bremy: Dejte nam Pavlenku a my vam za to po tri roky poslene hnojeni na travnik. Budete ho mit hezkej, zelenej. A Pavlenka si uz zacal balit kufry.
Re: Laštůvka by byl pro Slavii ideální, míní její bývalá opora Vaniak
tomcz před 7 lety 18.06.2017 15:04 |Na twitteru se objevilo toto
https://twitter.com/19ws92/status/876419949383823361
otázka jestli to není jen vzatý ze SN :-D
Re: Laštůvka by byl pro Slavii ideální, míní její bývalá opora Vaniak
TSeguinTS před 7 lety 18.06.2017 15:26 |Z příspěvků na SN se jednoduše zprůměruje požadovaná částka za hráče a výsledek je pak prezentován klubem jako oficiální stanovisko :-))
Re: Laštůvka by byl pro Slavii ideální, míní její bývalá opora Vaniak
vlk30 (přítel SN) před 7 lety 18.06.2017 15:37 |Ano ano psal jsem pod 4 mega ho nepouštět :-)
Re: Laštůvka by byl pro Slavii ideální, míní její bývalá opora Vaniak
murena před 7 lety 18.06.2017 17:07 |Vůbec bych nejednal náckové jsou jen drzý s takovou nabídkou