Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Komentáře (103)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

    JS (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 12:05 |  
    30 3

    Jako jo, všichni Tě chápeme, Jirko, a jsme Ti vděční za skvělou sezonu a vychytání titulu. Ale touhle neverending kampaní skrz média už mě začínáš docela s..t, nepotřebuju to slyšet desetkrát, abych věděl, kdo co chce. To je jako malý dítě, který otravuje při každý příležitosti, dokud to LEGO nedostane.

    • Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

      knl66 (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 12:10 |  
      13 0

      Přesně tak!
      Jasně, že novináři mu nejspíš sami volají. Ale měl by jim ve vší slušnosti říci, že to nehodlá rozebírat v novinách a že si to nejdříve probere s vedením Slavie. A dodat, že bude plně respektovat její rozhodnutí. Takhle jen čteme, jak se tohle neodmítá, životní šance, bla bla bla.... Umanuté děcko.

    • Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

      Robinator     před 7 lety 13.06.2017 12:22 |  
      2 1

      zarazit hned, říct jasný stanovisko a ať to všichni vidí

    • Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

      sicilianbrno     před 7 lety 13.06.2017 12:32 |  
      3 0

      Vyjimečně s tebou souhlasím. Životní šance to třeba je, ale věřím, že takových nabídek když vše bude šlapat ješte přijde. A říkat do medii, že liga mistru je lakadlo atd, ale x krát zopakovat jak bundesliga se neodmitá, jak si sednou a proberou to atd není na místě a vhodné ke svému zaměstnavateli. Už to začíná zavánět slovním nátlakem, aby ho pustili. Doufám, že bude rozumnej a když se mu přestup zamítne, řekne narovinu, že to chape, respektuje a bude za slavii bojovat na 100% dál. Trochu se bojím, že se tak ale nestane a bude trucovat, čímž by mě docela naštval, jelikož se do této doby jevil jako správnej slavista a profesionál...

    • Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

      Astrocytoma (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 12:40 |  
      5 0

      a neni to nahodou tak ze poskytl jeden rozhovor a je to ve vsech novinach?

  2. Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

    maca10     před 7 lety 13.06.2017 12:06 |  
    11 1

    Snad vedení hráčům ukáže, že takhle rozhodně ne !
    Máš smlouvu ? Tak nazdar! On schválně špatně chytat nebude, když ma takové ambice.

    • Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

      KezbaCZ     před 7 lety 13.06.2017 12:11 |  
      2 13

      Jistě! Nasrat si hráče to je přesně to co potřebujeme :-D Komu tím prospějeme? V klidu si pohovořit to ano.

      • Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

        knl66 (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 12:21 |  
        6 0

        Takže každému hráči, který bude chtít ven a který si řekne, vyjdeme vstříc a spánembohem, běž si, ogare, jen si běž, nebudeme ti bránit ve štěstí? Běž si za svým snem, běž si za svojí duhou? Máš tady sice smlouvu ještě dva roky, ale my tě chápeme, to je život a smlouva, to je jen cár papíru.
        Jasně, rozumíme, že kdybychom tě nepustili, naštval by ses a pustil bys schválně pár fíků nebo bys byl silně rozhozený a pouštěl je tak jako tak. Rozhodně nepůjdeme cestou třeba Liberce, že bychom tě šoupli do béčka, aby ses probral a zamyslel se sám nad sebou a prioritami nejen svými, ale i klubu...

      • Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

        maca10     před 7 lety 13.06.2017 12:21 |  
        2 1

        A jak to dopadne ? Jako s Barákem ? Přeci se nemůže s hráči furt jednat v rukavičkách, jsou to profesionálové. Pavlenka taky nejedná zrovna fér, když si pouští pusu na špacír.

        • Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

          KezbaCZ     před 7 lety 13.06.2017 12:27 |  
          1 4

          Co říká Pavlenka špatného? Že chce zkusit lepší ligu? No a? Kdo by nechtěl. Mám radši upřímnost.

          • Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

            sicilianbrno     před 7 lety 13.06.2017 12:36 |  
            3 0

            Toto at klidně říká, ale at tam nezapomene dodat, že když přestup nevyjde, tak se bude plně zaměřovat na slavii a postup do evropy...to tam jaksi nezaznělo, chapeš?

          • Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

            maca10     před 7 lety 13.06.2017 12:42 |  
            10 0

            Je jedno co říká. Přijde mi nefér, že s radostí odpovídá novinářům a vytváří tak tlak na Slavii. Měl jim slušně poděkovat a říct, že to teď nebude komentovat.

            • Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

              afro     před 7 lety 13.06.2017 14:11 |  
              0 0

              Přesně tak. Být JT, tak od Pavlenky požaduji omluvu a políbení vlajky SKS v přímém přenosu. ;-)

      • Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

        sicilianbrno     před 7 lety 13.06.2017 12:35 |  
        3 1

        V klidu si pohovořit a v klidu mu to zamitnout, takhle ti to zní líp? Ve slavii bere slušné peníze, má šanci se zvyditelnit v Evropě a za rok přestoupit ješte jinam. Přijde mě, že při první nabídce ze zahraničí tito hráči zblbnou, zatočí se jim hlava a hned chcou přestoupit a pak zjistí, že někde leští lavičku a pobírá jen slušné prachy...

  3. Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

    Jachym     před 7 lety 13.06.2017 12:23 |  
    3 0

    Jak před téměř třiceti lety řekl klasik v legendárním projevu: "Řekli jsme zvážíme, no, co se budeme o takové věci tam hádat, to je naše záležitost nakonec, jestli to uděláme, nebo neuděláme. No je jasný, že ho tam nepustíme, prostě." :-))

    • Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

      bububu (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 12:26 |  
      2 0

      Žádnej z nás nemá takový platy jako mají oni...

    • Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

      jarmik     před 7 lety 13.06.2017 14:05 |  
      1 0

      To je individuální rétorický styl, který se mi vryl do paměti, přestože nejsem pamětníkem a vydržel jsem ho (v různých dokumentech) poslouchat vždy jen chvilku. Miloš nepřekonatelný.

  4. Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

    dArtagnan     před 7 lety 13.06.2017 12:26 |  
    7 0

    Dva mukiony za našeho nejlepšího hráče je urážka. Vždyť už jsou běžné přestupy v rámci ligy za jeden a kdyby druhý a třetí tým tabulky byly ochotné nám někoho prodat, i ty dva by padly jako nic. Takže pro sichr přivést Laštůvku a když bude Pavlenka dál brečet, může taky strávit dva roky v juniorce. Kovář může být klidně trojka, stejně v podstatě jen dělá kustoda.

    • Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

      schnaubi     před 7 lety 13.06.2017 13:14 |  
      4 0

      Směšný je že špičkový golman a reprezentant a osa týmu by měla odejít za směšný prachy s porovnanim za kolik k nam prisel tragicky kessel

  5. Chápu ho, ale...

    Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 12:35 |  
    7 0

    Ta já Pavlanku chápu, ale je potřeba hráčům ukázat, že na prvním místě je klub a pak až jejich osobní ambice. Je mladý a když bude chytyt pořád dobře, tak podobnou nabídku určitě ještě dostane. Ale rok, dva by měl ještě odvádět práci pro Slavii. Až letos postoupíme do LM a příští rok vyhrajeme domácí ligu, tak myslím, že bude mít splněno a může odejít. Není možné tým nadále oslabovat. Sparta posiluje jak divá a my jen oslabujeme.

    • Re: Chápu ho, ale...

      Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 12:40 |  
      8 0

      Takže zkráceně: já Pavlenku úplně chápu, on by měl zase zcela chápat, že ho Slavia nepustí.

  6. Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

    Hermód     před 7 lety 13.06.2017 12:36 |  
    2 0

    Ahhh mediální masáž začíná... Říkám si, jestli nebylo lepší hned po zisku titulu dát všem novou smlouvu aby byl klid.

  7. Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

    Pepibican     před 7 lety 13.06.2017 12:39 |  
    4 12

    Tak ten už je dle tohoto rozhovoru zatvrzele nepřístupný jednáním o svém setrvání u nás... Už se vzepřel jak malý soplivec a hlavou je již ve výšinách bundesligy, co z toho, že bych si mohl zahrát Champions League nebo evropskou ligu, já chci do Brém... Po zlém či dobrém...

    • Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

      Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 12:43 |  
      7 1

      Hele zase prrrrr. Takto ten rozhovor vůbec nevyznívá. Myslím, že tam má rozumné názory a reálně ho chápu. Jen se nesmí zlobit a musí pochopit, že ho Slavia prostě teď nepustí.

      • Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

        Obr     před 7 lety 13.06.2017 12:45 |  
        8 2

        Jo on se nesmi zlobit? On tady ma v prvni rade smlouvu a mel by hlavne makat a neresit kraviny pres media

      • Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

        Pepibican     před 7 lety 13.06.2017 12:46 |  
        2 2

        Na mne to působí, že vnitřně už je v Brémách, teď jen jak to skoulet se Slávií, zklamáním pro něj bude setrvání na českých stadionech.

    • Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

      Obr     před 7 lety 13.06.2017 12:43 |  
      4 4

      Jaaa chciiii chciii a chciiii....jako malej parchant.

  8. Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

    Obr     před 7 lety 13.06.2017 12:42 |  
    8 7

    Hele, ten Pavlenka je nomrmalne uplne trapnej. Ten rozhovor je vrchol vseho. "Byl bych velice rad, kdyby to dobre dopadlo". Takze kdyz u nas zustane, tak to jako dopadlo spatne??

    • Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

      Sracken     před 7 lety 13.06.2017 13:20 |  
      4 2

      Rozhovor je velmi nešťastný. Bohužel pro hráče, novináři je často zaženou do kouta, do kterého chtějí a hráči potom sypou tyhle perly.
      Každopádně loajalita ke klubu je zjevně téměř nulová, jde jen a jen o peníze, pravděpodobně jde o žoldnéřskou armádu. Lásku ke Slavii snad lze věřit Zmrhalovi a Škodovi. Protože to, co kolem přestupu předvědli Barák, Lüftner i Pavlenka je jak přes kopírák a ve vztahu ke Slavii je to neslušné a neuctivé.
      Btw Už si Jirka změnil profilovku?
      Proč se podobně nechovali Kadeřábek, Brabec, Krejčí? Něco je hodně špatně.

      • Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

        Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 22:00 |  
        0 0

        To jde ošetřit v případných budoucích smlouvách hráčů, aby při první nabídce nedocházelo k takovýmto nešťastným reakcím hráčů (možná až neloajálním), které škodí klubu.

  9. Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

    Fačín     před 7 lety 13.06.2017 12:46 |  
    3 1

    Klid, to je jen mediální masáž, snaží se nás rozhodit a navíc nemají o čem psát. Přestupový spekulace a řečičky okolo. Je to jinými slovy přepsaný předchozí článek z isportu.

  10. Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

    smely (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 12:48 |  
    5 2

    "Vis co, Saso ? jdi do prdele...." tohle neni zivotni, ale prvni sance ! Sem z toho pristupu pomerne rozmrzely...

    • Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

      jiras_     před 7 lety 13.06.2017 13:10 |  
      0 0

      To je nás rozmrzelých asi víc, ale co čekat od nakoupených hráčů? Prostě to berou jako další krok. Buď se můžeme zlobit, vztekat, dělat problémy, ale co to přinese? Asi nic. Spíš z toho vyždímat co se dá, aspoň 100 mega a najít náhradu. Tohle je daň za úspěch, nemá smysl se rozčilovat, ale naučit se v tom chodit. Umí to Porto, Ajax, Udinesse a další, tak se to naučme i my. Prostě vychovávat své, dokupovat co nejlepší si můžeme dovolit a udržovat stále databázi náhrad za každého, protože odejít může každý.

  11. Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

    Eskaes     před 7 lety 13.06.2017 13:01 |  
    5 0

    Musíme učinit přítrž Luftnerizaci tj. opravdu chorobnému opouštění našeho klubu při první možné příležitosti. Co je špatného chtít, aby u nás hráči odehráli nejméně jednu ale spíš dvě sezony? V klubu, který je na cestě vzhůru jako žádný jiný v naší lize?

    Bohužel to asi bude chtít větší screening při náboru, nebo nevím. Ale také souhlasím, že cesta přeplácení a hýčkání mi nepřijde zdravá a prospěšná.

  12. Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

    CarloSanta     před 7 lety 13.06.2017 13:04 |  
    14 2

    Tohle je bohužel výrůstek toho, co v klubu zasela rodina Barákovic, kteří si při vší úctě k nim udělali za Slávie průtokáč jejich osobních ambicí. Teď dá pro změnu docela dost práce tenhle nešvar v podobě vyškemrání si přestupu vymítit. Jinak se totiž ze Slávie nevyklube respektovaný, plně profesionální klub, ve kterém budou platit standardní pravidla chování. Jirka by měl mít v tomto případě prostě normálně "smůlu" a pokračovat v plnění povinností, ke kterým se teprve před rokem po určitě zralé úvaze upsal a ne takhle veřejně začít v podstatě vydírat. To je zásadně špatně. A nějaké Brémy a jim pobobné týmy by už měly pochopit, že takhle levně se reprezentanti v našem rybníku prostě nakupovat nebudou. Ale to je částečně i úkol pro management Slávie, aby jim tohle hledí trochu poupravil.

  13. Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

    navzdyslavia     před 7 lety 13.06.2017 13:05 |  
    9 1

    Pavlenku nepustit a kdyz bude delat dusno,tak vzit Lastuvku a z Pavlenky by byla golmanska dvojka. Taky na truc.

    • Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

      sicilianbrno     před 7 lety 13.06.2017 14:02 |  
      1 0

      Tak nějak, Laštuvku bych vzal tak či tak, kdyby Pavlenak zustal, tak bych klidne laštuvku nechal ješte v Karvine a uvidi se, jak to vše dopadne. 35 let ješte není věk u golmana na duchod, a chapu,že Laštuvka ve své formě ještě není nachystán dělat v české lize dvojku narozdíl od Kováře, který je s tím od začátku smířený

    • Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

      valkys     před 7 lety 13.06.2017 14:50 |  
      1 0

      Dvojka? Já bych teda jako dvojku nechal Přemka Kováře a Pavlenka, ať si chytá za juniorku, dokud nepozná, že na prvním místě je klub a bez klubu je hráč úplná nicka.

  14. Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

    bumkuncha     před 7 lety 13.06.2017 13:07 |  
    1 1

    hmm slávista... pavlenka ven, Laštůvka dovnitř! a Brémy trochu podojit...

  15. Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

    Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 13:14 |  
    1 0

    Tak už máme náhradu do branky, z Bohemians příchází Petr Kostelník!
    Aha tak nic... on jde trénovat do naší mládeže. :-) Svůj poslední ligový zápas odchytal právě proti Slavii za Lázně Bohdaneč.

  16. Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

    Kara (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 13:22 |  
    7 0

    Což o to, mě ani tak neštve, že hráči chtějí přestup, to je legitimní...co mě štve, je tohle vedení jednání přes média, případně tedy prodej pod cenou.

    • Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

      Fulham     před 7 lety 13.06.2017 13:50 |  
      0 0

      Co je to proti Honzovi Šimákovi kterej řekl že chce okamžitě pryč když ho na plese vyhlašovali nejlepším hráčem klubu :-)))))))

  17. Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

    Ondráš     před 7 lety 13.06.2017 13:24 |  
    3 1

    Jako jedna věc je otázka principu, ale zase na druhou stranu nechápu to zděšení, že je Pavlenka nenahraditelnej..to si jako fakt myslíte, že ho případně Laštůvka v pohodě nezastoupí?? Nemluvíme tady o Neuerovi, ale o Pavlenkovi, kterému nejeden Slávista při příchodu nadával, jakej je to kiksař a chtěli do brány Berkovce..určitě se tady strašně zvednul, ale zase z něj nedělejte nenahraditelného boha - v lize je fakt hodně dobrých gólmanů a pokud jde o zkušenosti, tak Laštůvka je prostě top. Ideálně, aby WB ještě něco přihodil a nazdar Jirko!

    • Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

      japhy     před 7 lety 13.06.2017 13:44 |  
      2 0

      Přidám ti ještě třetí stranu. Zděšení může plynout z obav, že to o nahraditelnosti si můžeme říci o každém hráči SKS. Prodáme tedy celou jedenáctku?
      Já žiju v tom, že JT tvrdil, že ven půjdou max. 3 hráči a to včetně Lüftnera a Baráka. Snad to pořád platí.

    • Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

      dupy77     před 7 lety 13.06.2017 16:26 |  
      0 0

      Palec nahoru přesně tak si to taky myslím Laštůvka výborný brankář když dají 3.500 000 euro tak bych ho pustil

  18. Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

    sTizz (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 13:26 |  
    2 0

    at daj 80 a muzeme se o tom bavit :)

  19. Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

    Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 13:27 |  
    10 0

    JT: Jirimu Pavlenkovi, ktereho si nesmirne vazim, jsem osobne vysvetlil duvody, pro ktere ho neuvolnime do Werderu Bremy. Slavia na prvnim miste

      • Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

        Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 13:31 |  
        4 0

        Sice originál, ale kdo ho nesleduje, tak se k tomu těžko dostane( http://prntscr.com/fj7s8p)... to už radši udělej Print Screen.

        • Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

          smely (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 13:49 |  
          5 1

          aha, to me nenapadlo vlastne...tak nic, no :-) ( to je proto, ze sem chtel bejt rychlesi nez zeleznik2 )

          • Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

            Stoormzender     před 7 lety 13.06.2017 17:42 |  
            0 0

            Tak to jsi mohl být v klidu, ten to naoíše jako novinu večer :)) no offense...

    • Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

      Ondráš     před 7 lety 13.06.2017 13:39 |  
      2 0

      No ale jestli Laštůfkovi končí smlouva, tak by byla škoda ho neudělat..pokud Pavlenku teď nepustí, tak na 100% za rok neprodlouží a stejně post brankáře budeme muset řešit..

      • Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

        Ondráš     před 7 lety 13.06.2017 13:42 |  
        0 0

        Laštůvkovi..

  20. Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

    (#58882)     před 7 lety 13.06.2017 13:35 |  
    0 1

    "Podepsal jsi smlouvu?"Už i Josef Švejk uměl odpovědět na tuto otázku.

  21. Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

    Oberyn_7     před 7 lety 13.06.2017 13:39 |  
    2 0

    Bohužel, když nás nemůžou rozložit z zvenčí tak to zkouší zevnitř. ;) Vůbec se mi nelíbí tento tip článků. Toto by se mělo řešit za zavřenými dveřmi doma a až bude finální řešení tak ho vypustit.

    Plně Jirku chápu, že uvažuje o přestupu, ale on musí chápat Slavii a její ambice. "Ano, můžeš přestoupit, ale toto jsou naše požadavky"... A potom je to na vedení co chce..

    Můj pohled je nejdříve v zimě a za cenu určitě přesahující 3 mil. -3,5 mil. euro.

    Připadne mi, že první i druhý článek vznikl aby vytvořil tlak na vedení. Bohužel Jirka tu hru začal hrát s médii také. Na druhou stranu vedení si to tak trochu způsobilo samo, když vytvořilo nebezpečný precedens u přestupu Baráka. Rozumím, že každý další se bude dovolávat stejného práva.

    Pevně věřím, že výsledek bude pro všechny strany uspokojující a hlavně ve prospěch Slavie. Chci aby tu Jirka zůstal.

    Také každé ráno netrpělivě čekám kdy se oznámí jakákoliv tisková konference. To očekávaní je neskutečný. Věřím, že to velká část slávistické obce má stejné. :D

    • Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

      japhy     před 7 lety 13.06.2017 13:48 |  
      1 0

      Jednoduchá rada - hráče mediálně proškolit a zakázat jim tento typ rozhovorů Co by, kdyby...

      • Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

        Kzlo     před 7 lety 13.06.2017 13:50 |  
        1 1

        Hráči jsou proškoleni ale od agenta a ten chce samozrejme opak toho co klub

      • Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

        Oberyn_7     před 7 lety 13.06.2017 13:58 |  
        6 0

        Bohužel, toto bude i práce agenta. Jak se asi jinak noviny mohli dozvědět o té nabídce? Toto by mělo být také základní slušnost a respekt vůči týmu. Mám dva příklady, kde se to zvládlo super. V zimě u Honzy Sýkory, který se k ničemu nevyjadřoval do novin a náhle seděl v letadle do Číny a samozřejmě Jarda Zmrhal. To je nádherný příklad toho jak to má vypadat. "Nějaká jednání probíhala" , "něco řeší agent" atd.. Žádné brečení do novin kdo a jak mu ubližuje.

  22. Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

    Kzlo     před 7 lety 13.06.2017 13:48 |  
    1 6

    Moc tady nechapu rozhořčení většiny diskutujicich. Je přece jasne, že žádný hráč nechce skončit v naší lize. A když pak prijde nabídka z německa tak není co řešit. Navíc na nějaký klubismus se dneska nehraje. Spartani jsou ve Slavii a naopak jaký vztah ma mit potom kluk z Ostravy ke Slavii. Teď je otázka jak je psychicky silný a ústoji to a navíc v jeho případě to neni poslední nabidka.

  23. Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

    afro     před 7 lety 13.06.2017 13:49 |  
    3 0

    Mimoděk se mi vybavil vtip, kde sedí prezident Zeman s Ovčáčkem a Zeman se ptá: "Tak koho dneska nasereme?" Jirka se rozhodl, že nasere nás a neuctivě vlepí políček svému zaměstnavateli.
    Jiřiku, ty vole tos nemohl odpovídat trochu diplomatičtěji a nebo vůbec. Tohle je hnus, takhle si vylejvat srdíčko mediálním mrdkám. V tý hrozný Slavii to je k nevydržení, viď?
    #tenLastuvkabynakonecasinebyltakspatnej

  24. Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

    petrjir     před 7 lety 13.06.2017 13:53 |  
    4 4

    Asi zde budu proti proudu, ale já bych Pavlenku pustil. Laštůvka je více než rovnocenná náhrada, mohl by napodobit zde Vaniaka, který svými zkušenostmi nás dostal do Ligy Mistrů a na stará kolena neměl potřebu nikam odcházet. Laštůvka by do Slavie nesmírně chtěl (viz rozhovor) a když naopak Pavlenka chce moc do Brém, pak bych v tom neviděl problém. Laštůvka by mohl dodat potřebné zkušenosti, jeho zahraniční angažmá mluví za vše a byla by to jistota na další 2-3 roky. Asi bych v tomto směru neviděl problém, navíc za obdržené peníze bychom mohli koupit jiné talenty. A jak řekl Baťa, každý je nahraditelný.

    • Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

      afro     před 7 lety 13.06.2017 13:59 |  
      3 0

      Já bych ho taky pustil... za ty kecy přes média třeba do Sivassporu. :-)

    • Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

      Ondráš     před 7 lety 13.06.2017 14:04 |  
      0 3

      Souhlas..kdyby nebyla adekvátní náhrada, tak přestup zakázat..ale zrovna gólmany máme v lize kvalitní..osobně si myslím, že nemá na to se v BL nějak výrazně prosadit..ale tak byl bych na to zvědavej no

    • Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

      Crispo     před 7 lety 13.06.2017 15:26 |  
      1 0

      Má to jeden háček, a tím je směšná přestupní částka, a taky ještě to že nejsme výprodej aby si hráči přes média vytvářeli alibi na odchod a po roce, po roce a půl odcházeli při první příležitosti.
      Celý je to absurdní, hráči dostanou první pořádnou nabídku a nevidí doleva doprava, agenti je zblázní a je hotovo.
      Žádný přestup, prostě nikam, ať je to signál pro ostatní kteří k nám chtějí přestoupit, a za rok zmizet...

  25. Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

    janko (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 14:00 |  
    3 0

    Už z principu ho nemohou pustit. Před sezonou řekl JT že odejdou max. tři hráči. Včera řekl, respektive napsal, že nabídku Brém odmítli. Takže logicky ho nesmí pustit pokud nechtějí ztratit tvář a vypadat jako twittroví kecalové.

    • Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

      Ondráš     před 7 lety 13.06.2017 14:09 |  
      0 4

      No teď už by to vypadalo blbě, to je pravda..někdy je lepší ten twitter omezit, aby byl případný prostor pro vyjednávání a nemuseli by přitom ztratit tvář..ten twitter, to je fakt peklo

      • Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

        knl66 (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 14:21 |  
        5 0

        Myslím, že Slavia nechtěla vyjednávat v žádném případě. Taky proto JT svoje rozhodnutí zveřejnil a nazdar.

  26. Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

    Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 14:01 |  
    4 0

    Nejlepší business je vždy takový, kdy jsou spokojené všechny strany, pokud je situace jaká je a Pavlenka chce odejít, pro spokojenost všech bych navrhl Werderu cenu 100mil a balon bude na jejich straně hřiště, spokojeni by mohli být všichni, kdy Slavia oslabí, ale měla by náplast, nabídka 2mil Eur za tak kvalitního gólmana je normální drzost!

  27. Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

    Lennon80     před 7 lety 13.06.2017 14:08 |  
    1 0

    JT před cca 40minutami na Twitteru : Jirimu Pavlenkovi, ktereho si nesmirne vazim, jsem osobne vysvetlil duvody, pro ktere ho neuvolnime do Werderu Bremy. Slavia na prvnim miste

  28. Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

    mtebow9     před 7 lety 13.06.2017 14:08 |  
    17 0

    @JaroslavTvrdik

    Povoleni predcasneho odchodu Antonina Baraka byla chyba. Pro budoucnost jednoznacne plati,ze do Slavie se chodi hrat a nejsme levny vyprodej

    • Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

      knl66 (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 14:19 |  
      3 0

      JT palec nahoru nejen za tento názor, ale i za přiznání chyby. A ponaučení pro příště.

    • Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

      sicilianbrno     před 7 lety 13.06.2017 14:28 |  
      6 0

      Libí se mě, že náš boss se takto zapojuje do diskuzí, vyvrací nebo potvrzuje zprávy kolem slavie a je na tomto poli aktivní...jen tak dál, jde vidět, že rád čte slavistike noviny, protože většinou odtud reaguje na případné domněnky.

    • Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

      janko (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 14:38 |  
      3 0

      Takže teď můžeme čekat 3.díl novinových článků na téma Jirka Pavlenka a Brémy.
      1.díl - Brémy chtějí Jirku.
      2.díl - Jirka by chtěl chytit šanci
      3.díl - není Jirka zklamán? ...:-)

      • Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

        TSeguinTS     před 7 lety 13.06.2017 15:28 |  
        0 0

        4.díl - Pavlenka prožívá zklamání z nepřestupu, herně se to na něm podepsalo.

        • Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

          Ondráš     před 7 lety 13.06.2017 15:35 |  
          1 1

          5. díl Pavlenka zkusí štěstí v Bohemians 1905, přestupová částka nebyla zveřejněna, podle neoficiálních informací se pohybuje kolem 5 mil. Kč

  29. Další spekulace

    tomino     před 7 lety 13.06.2017 14:14 |  
    10 1

    Osobně jsem rád, že Pavlenka zůstane, ale zároveň mě překvapuje, že se zde neobjevila další jména (pokud jsem nepřehlédnul), o kterých se spekuluje (viz eurofotbal.cz).

    Ezgjan Alioski - FC Lugano, 25 let, Makedonie, nabízíme prý 50 mio, aktuální klub chce 60 mio, zájem je o něj i v Německu, Nizozemsku a Itálii - chápu, statistika této sezóny 16+14 je vražedná.

    http://www.transfermarkt.cz/ezgjan-alioski/profil/spieler/129604

    Elif Elmas - Rabotnički Skopje, 17 let, Makedonie, měl by jít do juniorky, ale aktuální klub čeká, jak se mu zadaří na Euro U21, cena ne víc než 10 mio.

    http://www.transfermarkt.cz/elif-elmas/profil/spieler/400489

    Alfredo Morelos - HJK Helsinki, 20 let, Kolumbie, statistika v HJK 62 zápasů - 47 gólů + 13 asistencí, prý je ale už před podpisem v Glasgow Rangers a zajímá se o něj i Braga

    http://www.transfermarkt.cz/alfredo-morelos/profil/spieler/338962

    Tak třeba bude někdo z nich představen na tiskovce :)

    P.S. Neberte ty spekulace tak vážně, ale je to příjemná zábava, kdo by asi tak mohl dorazit nebo o která jména se minimálně zajímáme...

    • Re: Další spekulace

      Robinator     před 7 lety 13.06.2017 14:16 |  
      1 0

      tak doufám, že těch 10 milionů přihodíme. Statistika krásná na švýcarskou ligu

      • Re: Další spekulace

        afro     před 7 lety 13.06.2017 14:24 |  
        1 0

        Jsem se díval na ty jeho góly a za mě velká pochvala.

        • Re: Další spekulace

          Robinator     před 7 lety 13.06.2017 14:37 |  
          1 0

          mrknu taky..už by chtělo dost toho mučení a oznámení aspoň pár posil :))

          • Re: Další spekulace

            smely (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 14:38 |  
            0 0

            Nový kouč Schalke 04 D. Tedesco: Konoplyanka si zaslouží druhou šanci. Znamená to tedy, že přestup do Slavie pravděpodobně padá #prestupy

            • Re: Další spekulace

              Robinator     před 7 lety 13.06.2017 14:47 |  
              0 0

              četl jsem..tam je to tedy jasná věc..

        • Re: Další spekulace

          smely (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 14:43 |  
          2 0

          hlavne ma svycarsky obcanstvi, takze by se ho nemel tykat limit 5 cizincu...

          • Re: Další spekulace

            afro     před 7 lety 13.06.2017 14:51 |  
            1 0

            Jo, jo, taky jsem kvitoval. Ale to už zase porcujeme medvěda... :-)

    • Re: Další spekulace

      sicilianbrno     před 7 lety 13.06.2017 14:24 |  
      0 0

      Elmas a Morelos jsou tvá přání nebo odněkud i čerpáš? Kdyžtak odkaz, dik

    • Re: Další spekulace

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 14:26 |  
      1 0

      Jak Alioski tak Elmas už zde včera byli zmíněni lukas8em.

      • Re: Další spekulace

        sicilianbrno     před 7 lety 13.06.2017 14:29 |  
        0 0

        Alioski na eurofotbalu zkracená zpráca, a Elmas a ten druhej se nám vyklubal kde?

        • Re: Další spekulace

          Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 14:51 |  
          0 0

          Psal, že to našel někde v diskuzi na eurofotbale... takže se to možná nezakládá na pravdě.

  30. Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

    sicilianbrno     před 7 lety 13.06.2017 14:21 |  
    0 3

    Ted z jineho soudku, koukal sem na českou soupisku blížícího se ME do 21 let. Docela zajimavý jmena, letos je šance na velký uspěch. Kdyby nevyšel Konoplianka, tak bych rád videl Černýho na kraji zálohy ( i když se někde vyjadřil, že do česka se vracet nechce), klidne hostovačku bez opce. Teším se i na Simiče, ještě ho na živo nikdy hrát neviděl.

    • Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

      JohnyPine (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 14:32 |  
      2 0

      Taky jsem si říkal, že bych bral na kraj Vencu Černého, i bez opce. Pak jsem o tom ale přemýšlel, a pro klub by to nemělo takový přínos. Musel by ukázat, že je lepší než naši krajní záložníci, a tím si v současné době nejsem jistý.
      Bral bych ho, pokud by přišel s rozumně nastavenou opcí, třeba 3M €. Pak by klub mohl uvažovat, jestli se mu po sezoně nevyplatí si ho tu nechat.

    • Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

      Travinho     před 7 lety 13.06.2017 15:42 |  
      2 1

      Já věřím, že míříme výše, než brát mladé nezkušené hráče na hostování bez opce. Než by se Černý rozehrál, tak by taky mohl mít konec hostovačky. Navíc hrál jen v Holandsku a tamní fotbal je úplně o něčem jiném než náš. Jinak si teda nemyslím, že by soupiska českého týmu byla zrovna nabitá jmény. Já si to tak pro sebe srovnával a přijde mi, že máme tak 8. až 9. nejlepší tým spolu se Slováky.

      • Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

        sicilianbrno     před 7 lety 13.06.2017 16:11 |  
        0 0

        O Černým bych jako o nezkušeným nemluvil. Jednu dobu hrál pravidelně za Ajax, který to s mládeží umí, a pak jestli se nepletu se zranil a po zranění hrál na jeho postu někdo jiný kdo se chytil a to se hůř přes takovýho hráče dostává. Za mě bych ho určitě bral na hostovačku. Pro tebe je to "jen" Holandsko, pro mě je to finalista Evropské ligy.
        A k českýmu týmu. Tvuj názor ti neberu, ja cejtím, že to dotáhnem daleko. Za měsíc uvidime, kdo byl blíž.

        • Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

          Travinho     před 7 lety 13.06.2017 18:01 |  
          0 0

          Jednu dobu pravidelně? Za Ajax hrál zatím sedmkrát v základu... V Holandsku se brání úplně jiným stylem a i proti Ajaxu většina týmů hraje dost otevřeně. Navíc se tam nehraje tolik do těla a u nás je na tohle naopak hodně kladen důraz. I proto si myslím, že by mu určitou dobu aklimatizace zabrala, což je při hostování bez opce dost velká nevýhoda.

          • Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

            sicilianbrno     před 7 lety 13.06.2017 18:21 |  
            0 0

            Budu ti věřit v počtu zápasů , nechce se mě to dohledávat. 7x v základu u finalisty evropské ligy není špatný na svuj věk a kvalitu Ajaxu. Některým jiným stačí ještě mín zápasů na zviditelnění, aby se výhodně prodali (repre 21, pak přestup do Stutgartu, nevím ted jmeno, Kindl?). Za mě by mu aklimatizace moc dlouho netrvala, naopak by ukazal chut do fotbalu, ale respektuju tvuj nazor

            • Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

              tomcz     před 7 lety 13.06.2017 19:04 |  
              2 0

              Kliment :D A pak o něm už nikdy nikdo neslyšel...

              • Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

                sicilianbrno     před 7 lety 13.06.2017 19:39 |  
                0 0

                Jasně Kliment...takhle se prodavají rychlokvažky ...mohl by do sparty za 70 mil jako Kadlec...tam chybí koncepce, takže je to jedno :-)

  31. Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

    Gino     před 7 lety 13.06.2017 14:23 |  
    17 1

    Co to je pořád za názory o životní šanci, která se nemusí opakovat? Kdo to těm hráčům vtlouká do hlavy? To jsou sami tak padlí na hlavu, že si myslej, že je to jediná možnost? Tvl je mu 25 a když bude chytat jak chytá, tak těch nabídek bude spíš víc, než míň. Jsem z toho zhnusenej. Díky JT za tvrdý postoj!

    • Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

      sicilianbrno     před 7 lety 13.06.2017 14:25 |  
      3 0

      Většinou agent nebo to slyší od známých a kamarádů jaká je to šance...z toho se nejednomu zatočí hlava

  32. Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

    sTizz (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 14:29 |  
    3 0

    Jirko,zabojuj o LM a dalsi titul u nas,za takovou smesnou castku bys snad ani sam nechtel prestupovat .. :)

  33. Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

    zeleznik2     před 7 lety 13.06.2017 17:19 |  
    1 0

    No Jirko ty máš určitě navíc než na nějaký Werder. Kdyby se přihlásil třeba Dortmund to ano, to by byla šance jako hrom, ale Brémy nic moc. Je tam sice Gebre, ale raději bojuj se Slávkou o LM případně o EL a obhajobu titulu.

  34. La

    MDCCCXCII (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 18:29 |  
    3 0

    Laštůvka zní zajímavě. Jirka je osa týmu, je to složitá situace. Bundesliga v nepodprumernem týmu s velkou šancí hrát základ je velké lákadlo. Tady Jirku chápu a přeju mu dobré angažmá. Na druhou stranu je tu logické zděšení Slavie. Často se srovnává Barák. Za B oficiálně nabídnuto 80 mio, to ať potom Werder zvýší na 80 + aspoň 30% z dalšího prodeje a začal bych jednat. Jeho agenta, který topí pod kotlem, bych v tom nechal vymachat. Přeci jen trumfy tu drží SKS. Vše je o komunikaci, která byla dřív tragická, v tom je má důvěra v současné vedení bezvýhradná. Nepustili odchovance Zmrhala, nepustili ikonu současnosti Škodu, nemusí pouštět ani prvního golmana po 18 měsících v klubu.

  35. Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

    schnaubi     před 7 lety 13.06.2017 19:57 |  
    2 0

    Ještě jeden dodatek za 2 Mega nemáme hráče prodávat ale kupovat pokud chceme ligu mistrů možná i za 3 míče. Hráči by měli u nás odehrát tak 60-100 soutěžních zápasů než odejdou a to za mininální cenu 80-100 mega. Za méně ne. Jinak se nikdy nehneme z místa :)

    • Re: Slávista Pavlenka: Bundesliga se nedá odmítnout, je to životní šance

      schnaubi     před 7 lety 13.06.2017 19:58 |  
      0 0

      Ty 2 a 3 mega jsou myšleny v eurech a těch 80 až 100 v korunách :D