Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Komentáře (89)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Bundesliga mě láká, řekl Pavlenka. Doufá, že se Slavií se domluví

    travel (přítel SN)     před 7 lety 12.06.2017 23:29 |  
    3 0

    Tak to ještě bude asi zajímavý.Doufám,že zůstane.

  2. Re: Bundesliga mě láká, řekl Pavlenka. Doufá, že se Slavií se domluví

    vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 00:07 |  
    6 1

    Nevím,aby to nedopadlo jak s Barákem,co když si bude chtít taky splnit sen.Už tenkrát jsem psal,že to byla chyba,protože se toho mohou chytit další hráči.Na řadu třeba přijde Deli,Zmrhal nebo MNN a půjdou za svými sny.Snad se JT osvědčí i jako diplomat.

  3. Re: Bundesliga mě láká, řekl Pavlenka. Doufá, že se Slavií se domluví

    Mr.Purple     před 7 lety 13.06.2017 00:12 |  
    4 5

    Ono zase na druhou stranu. Kdybych se měl vžít do Pavlenky a někdo mi nabídl post jedničky (?) v Německu, tak bych to taky nechtěl jen tak smést ze stolu. Vždyť fotbal děláte pro to, abyste se posouvali, abyste si zahráli nejlepší ligy, a nikdy nevíte, co se může v dalších měsících stát, jasně, když máte takovou formu, tak je malá pravděpodobnost, že nepřijde ještě lepší nabídka, ale.. Přijde zranění, ztráta formy, něco, a je po přestupu..

    Ikdyž je těžký si připustit, že by někdo v našem dresu nechtěl vydržet celou svou kariéru, musíme to brát i z té druhé strany.. Co byste dělali vy, kdybyste byli na jeho místě?

    • Re: Bundesliga mě láká, řekl Pavlenka. Doufá, že se Slavií se domluví

      vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 00:27 |  
      1 0

      To samé jsem psal ve spojitosti s Luftnerem,že bych taky asi šel,ale tam byla ta klauzule,nevím jak to má Pavlenka.No všechno má své meze, to na nějaký budování týmu můžeme rovnou rezignovat a s hráči jenom handlovat a přeprodávat je,kdy si vzpomenou.Trochu s vzpomenu na rok 1996 kdy se rozprodal výborný tým,ale ti hráči získali stříbro na ME,tam se tomu asi nedalo zabránit.

  4. Re: Bundesliga mě láká, řekl Pavlenka. Doufá, že se Slavií se domluví

    wiesinger7     před 7 lety 13.06.2017 01:10 |  
    3 5

    Tohle je otazka klubismu a penez. Ja jsem holt klubista a ja bych ASI jinam nechtel. Vystudoval bych skolu abych se nemusel "zabespecit" fotbalem. Kdyz jsem proti Norum videl tu krysu na hrotu, uprchlika v zaloze nebo rumuny na stoperu nemohl jsem jim fandit.

  5. Re: Bundesliga mě láká, řekl Pavlenka. Doufá, že se Slavií se domluví

    Obr     před 7 lety 13.06.2017 07:53 |  
    9 0

    Ja se Pavlasovi nedivim, ze ho to laka, ale musi pochopit, ze je profesional, hrac SKS, kde ma platnou smlouvu a ktera ma nejaky priority a cile. Takze doufam, ze se nebude chovat jako maly dite, kdyz prestup nevyjde.

  6. Re: Bundesliga mě láká, řekl Pavlenka. Doufá, že se Slavií se domluví

    Fulham     před 7 lety 13.06.2017 08:08 |  
    4 4

    Tak určitě...ono i kdyby jsme hráli LM a Jirka tam chytal jak bůh lze těžko předpokládat , že přiletí pro něj! lepší nabídka. Jedná že čtyř top lig, velký a tradiční klub. Jen mi prostě přijde , že ty peníze o kterých píšou jsou pro nás málo. At přihodí ještě jedno mega, Laštůvka sem a budou spokojeni vši. Teda myslím. Stejně je to neřešitelné i do budoucna. Klukům těžko něco vyčítat - přišel, svou práci odvedl skvěle a teď chce tam, kam se dostanou z hlediska počtu hráčů v Evropě jen vyvolení. Byl by to boj Dona Kojota s těmi mlýny....

  7. Re: Bundesliga mě láká, řekl Pavlenka. Doufá, že se Slavií se domluví

    janko (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 08:15 |  
    2 1

    Já už se s jeho odchodem docela smířil. Tvrdík to sice odmítl, ale co s nimi udělá když Němci zvednou cenu? navíc Laštůvka se na nás už vyloženě klepe. A u něj by asi nehrozilo, že by ještě někam šel. A min. tři roky by v té bráně být mohl.
    http://fotbal.idnes.cz/brankar-jan-lastuvka-mozny-prestup-z-karvine-do-slavie-pgq-/fotbal.aspx?c=A170613_071930_fotbal_min

    • Re: Bundesliga mě láká, řekl Pavlenka. Doufá, že se Slavií se domluví

      sicilianbrno     před 7 lety 13.06.2017 08:24 |  
      2 0

      Spíš se Pavlenkovi trochu divím, chápu Bundesliga je posun výš, ale hrát nějakou evropskou soutěž, udělat si jmeno a pak jít i výš je přece větší lákadlo, ne? Bremy nehrají ani předkolo žádné soutěže, ja bych počkal, alespon na předkola, i když chápu, že Bremy musí řešit tu pozici ještě před začátkem ligy.
      JInak Laštuvka proč ne, zkušenosti na rozdávání, Hanuš mě přijde jistější, ale v české lize bych se přikláněl k Laštuvkovi...snad toto řešit nebudeme muset, Pavlenka zustane ještě celou další sezonu...

    • Re: Bundesliga mě láká, řekl Pavlenka. Doufá, že se Slavií se domluví

      Ondráš     před 7 lety 13.06.2017 08:25 |  
      0 1

      Jo, já už bych ho taky asi prodal a vzal Laštůvku..jak už jsem tu psal, Pavlenka teď asi nebude mít úplně čistou hlavu, určité zklamání z jeho strany tam možná bude a těžko říct, co to s ním udělá, profík neprofík..tohle je pro něj nabídka jako hrom, žádný posraný Rusko nebo Turecko..Myslím, že třeba po kvaldě na evropské poháry je jeho odchod reálný. Laštůvka je podle všeho dobrá náhrada, na SKS se třese a určitě nám nikam nezdrhne..60 míčů za golmana z ligy není špatný, Vaclík šel tuším za 75 a to byl několikrát prověřenej poháry a byl to golman repre

      • Re: Bundesliga mě láká, řekl Pavlenka. Doufá, že se Slavií se domluví

        sasky     před 7 lety 13.06.2017 09:30 |  
        9 0

        Je to samozřejmě složitá situace. Byl jsem výrazně proti odchodu JP, ale po tom, co jsem si přečetl rozhovor s Laštůvkou a připomněl si jeho kariéru, tak bych se odchodu Pavlenky asi nebránil. Poslat do Brém požadavek na dvojnásobek a pokud kývnou, tak ho nechat jít. A to ze dvou důvodů. Jednak JP déle než 1 rok stejně neudržíme a cena více než na 4 mil. € stejně nevzroste. Laštůvka může naprosto v klidu 2-3 roky chytat na top úrovni, takže do té doby máme mraky času sehnat adekvátní náhradu. Laštůvka má pravdu v tom, že má mraky zkušeností s těžkými zápasy, může se lehko stát, že nakonec podá v pohárových zápasech lepší výkon než JP. Jirka mi přirostl k srdci, je to sympaťák a nelíbí se mi, že chce odejít, ale jak říkám, nejpozději za rok bychom se s ním stejně loučili (rok do konce smlouvy, pravděpodobně by neprodloužil) a máme adekvátní náhradu u které si můžeme být 2-3 roky v bráně "jistí" Ale tedy za podmínky podstatného vylepšení nabídky ze strany Werderu.

    • Re: Bundesliga mě láká, řekl Pavlenka. Doufá, že se Slavií se domluví

      iwanowicz     před 7 lety 13.06.2017 08:48 |  
      5 0

      V zadnym pripade nepoustet! Nemuzeme prodat kazdyho hrace, na kteryho prijde nabidka. S CEFC za zady nemusime prodavat. At minimalne Pavlenka pomuze do poharu a ukaze se v mezinarodnim fotbale.. Pak muze jit za mnohem vyssi cenu, podle me je to nesmysl ho prodat, uz tak budeme resit obranu. Deli doted nerekl, ze zustava, takze asi odchazi a vymenit oba stopery i brankare pred pohary mi prijde docela riskantni.. Jestli to vedeni mysli vazne s evropskymi pohary, tak musime opory udrzet co nejdyl..

  8. Re: Bundesliga mě láká, řekl Pavlenka. Doufá, že se Slavií se domluví

    Sracken     před 7 lety 13.06.2017 08:20 |  
    2 4

    Stále si stojím za názorem, že nad 3 miliony pustit. Psychicky bude ve špatném stavu, když ho nepustíme. Na druhou stranu, ceny našich špičkových hráčů jsou k smíchu a můžou za to čeští agenti. Rog z Dynama Záhřeb za 13 milionů, v Evropě a repre neodehrál zhola nic, chorvatská liga je podprůměr, Milinkovič-Savič z Gdaňsku za více než 4 miliony a určitě není lepší gólman než Pavlenka.
    Pavlenka je po Čechovi nejlepší český gólman, ale post gólmana se nahradit dá. Berkovec měl strašné výpadky, nesmyslné výběhy, nevím, jestli se dá na něj spolehnout.
    Jaká je situace u Zimy? Lidi, kteří by do té naší brány mohli případně vlézt by mohli být ještě tak Šeda, Laštůvka, otázkou je Hanuš, Hruška dělá čas od času až neuvěřitelné kiksy.
    Je to citlivé, ale dokud nebudeme opravdu na výši, budeme muset prodávat kvůli těm hráčům, ne kvůli naší situaci. Je bychom měli trvat na vyšších přestupních sumách, protože Srbové, Chorvati a Poláci inkasují cca. dvojnásobky za stejné hráče a přitom mají horší ligy a v Evropě neuhrají nikdy nic, Dynamo Záhřeb je dokonce v podstatě nejhorší tým historie LM, když se tam dostane, jsou tam za šašky.

    • Re: Bundesliga mě láká, řekl Pavlenka. Doufá, že se Slavií se domluví

      Kzlo     před 7 lety 13.06.2017 08:47 |  
      5 1

      Šeda je super vtip. Hanus, Hruska snad taky nemůžete myslet vážně. To uz by bylo lepší at chyta Kovář a Berkovec mu dělá dvojku. Jinak s tema cenama to nechápu. Hlavne ty chorvati jak to delaji.

    • Re: Bundesliga mě láká, řekl Pavlenka. Doufá, že se Slavií se domluví

      TSeguinTS     před 7 lety 13.06.2017 09:23 |  
      2 0

      Kluby v evropě vyplácí daleko vyšší částky za mladé chorvaty a srby než za české hráče, to je bohužel fakt a stojí za tím zřejmě to, že se chorvati dokáží prosadit i v top klubech jako Barca a RM. Šimáně mimojiné zmiňoval, že když viděl souboj stejně staré Uxx Hajduku s naší Uxx, vypadalo to, že nastoupili o 2 roky vyspělejší chorvati.

      • Re: Bundesliga mě láká, řekl Pavlenka. Doufá, že se Slavií se domluví

        bongor     před 7 lety 13.06.2017 10:58 |  
        0 0

        Ti jižané jsou na tom daleko lépe pohybově.Myslím,že prostě fyzicky mají na sport lepší genetické vybavení.Ale dá se to dohnat,nebo alespoň ten rozdíl minimalizovat tvrdým treningem od malička.A to se asi našim profíkům nechce.

    • Re: Bundesliga mě láká, řekl Pavlenka. Doufá, že se Slavií se domluví

      lukas8 (admin)     před 7 lety 13.06.2017 09:40 |  
      3 0

      Zimu určitě ne. K čemu nám bude brankář, který není schopný se prosadit v Janově a poslední 4 roky pendluje po hostováních, kdy na tom posledním, v Perugii ve druhé lize, neodchytal téměř nic? Sport invest musí mít vážně dlouhé prsty, když se jim ho pořád daří tlačit do U21.

      Ten Šeda je doufám vtip. Trojku Mladé Boleslavi opravdu nebrat. Z ligy podle mě, v tuto chvíli, připadají v úvahu jen Hanuš nebo Laštůvka.

    • Re: Bundesliga mě láká, řekl Pavlenka. Doufá, že se Slavií se domluví

      sasky     před 7 lety 13.06.2017 09:41 |  
      1 0

      Ano, klubový fotbal stojí v Chorvatsku a v Srbsku za starou bačkoru, ale oni na rozdíl od nás dokáží vychovat individuality, které se prosadí (Modrič např.) My vychováváme průměrné hráče a doháníme to odmala taktikou. Chorvati nechají hráče hrát, u nás do nich trenér odmala hustí taktické pokyny. Jinak si ale nemyslím, že by byl Pavlenka ve špatném stavu. Měl by se s tím v případě odmítnutí smířit.

  9. Re: Bundesliga mě láká, řekl Pavlenka. Doufá, že se Slavií se domluví

    spivi     před 7 lety 13.06.2017 08:27 |  
    1 1

    A nějaký ty příchody? Zdá se mi to nebo se tu řeší jen jak někoho udržet....

    • Re: Bundesliga mě láká, řekl Pavlenka. Doufá, že se Slavií se domluví

      spivi     před 7 lety 13.06.2017 08:55 |  
      0 0

      Odešli dva hráči, přišel jeden použitelnej.... Hrozí odchodem minimálně tři dalších hráčů....

  10. Re: Bundesliga mě láká, řekl Pavlenka. Doufá, že se Slavií se domluví

    slamacek (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 08:59 |  
    15 0

    Tohle je prace agenta, kterej tlaci pres vsechny strany na klub aby Pavlenku prodal. Jemu jde o provizi a je mu jedno ze suma je nizka. Hrac sam, by samozrejme rad do nemecka sel. Na druhou stranu ma smlouvu snad do 2019 a tedy klub nic nenuti takoveho hrace poustet. 2 mil Eur je pri vsi uce nabidka zcela smesna a bych se s nimi vubec nebavil. Poslal bych do brem odpoved ve smyslu, ze takova nabidka nas urazi ze nase predstava za hrace reprezentace a nejlepsiho hrace ligy je podstatne jinde, s pozdravem...

    • Re: Bundesliga mě láká, řekl Pavlenka. Doufá, že se Slavií se domluví

      bongor     před 7 lety 13.06.2017 11:08 |  
      1 2

      Ještě bych tam dopsal,že my budeme prodávat hráče jen do mužstev,která jsou podstatně lepší než Slavia.Nechceme prodávat do průměru a podprůměru,aby se nám potom kluci vraceli otrávení, zbavení svých ideálů a další rok se dávali dohromady.Brémy pokud mě paměť neklame se pohybovaly těsně nad sestupem.
      A ještě bych zvýšil všem "účastníkům zájezdu"gáže nejméně na dvojnásobek.Zaslouží si to za ten náš titul.Když to mohla udělat bída,tak Slavie stoprocentně.

  11. Re: Bundesliga mě láká, řekl Pavlenka. Doufá, že se Slavií se domluví

    fleder     před 7 lety 13.06.2017 08:59 |  
    9 0

    Slovy z jednoho filmu.. "Ty bys ho do té Prahy uvolnil? Našeho Otíka?" "Uvolnil.."

    Že by Pavlenku lákala bundesliga naprosto chápu. Kterého hráče ne. Který ligy jsou lepší? Španělsko, Anglie, Itálie...a....? A neprodejný hráč prostě neexistuje.
    Pokud by ho vedení pustilo, fajn, nemám problém. Ale jen za nějaké podmínky - říct si..tak milý Werdere...chceš reprezentanta? Fajn, tak po kvaldě LM/EL a vysol 4 mega na dřevo a 20% z dalšího přestupu.

    Laštůvka je kvalitní, škoda, že RB podepsalo Důbravku. Toho bych u nás viděl ještě raději.

    Akorát mě celkem už štvou ty uměle tlačené spekulace a umělě tvořený tlak..podle mne od agentů. Agenta někdo osloví s dotazem, agent okamžitě plácne/zaplatí si do spřízněného plátku /ispart, spartadnes/, že má nabídku a obojí začnou tlačit jak diví. Agent má provizi, pro něj ideálně hráče prodávat co rok, plátek má špekulace a 5 článků na 2 dny..kdy se k tomu vyjadřuje kde kdo má do prdele díru. O hráče nejde ani jednomu... Pokud jsme měli v zimě 60 nabídek na hráče, máme se ještě na co těšit, aby deník Spart ke svým "hvězdám" najal ještě další 3 externisty na tvorbu spekulativnách článků.

  12. Re: Bundesliga mě láká, řekl Pavlenka. Doufá, že se Slavií se domluví

    murena     před 7 lety 13.06.2017 09:04 |  
    4 0

    Jak už jsem několikrát psal nepustit teď vůbec nikoho posílit a pokusit se o LM a příští rok titul a účast v LM pak se uvidí a ne že někdo přijde a za půl nebo sezónu chce pryč takhle to nepůjde

  13. Re: Bundesliga mě láká, řekl Pavlenka. Doufá, že se Slavií se domluví

    Vici     před 7 lety 13.06.2017 09:09 |  
    26 1

    Milý Jirko, Tondo a Michaeli. Začínám mít těch vašich snů plný zuby. Máte smlouvy? Slavia vám neplatí? O co jde? Pokud vás Slavia tak nudi proč jste podepisovali tyto smlouvy? Proč jste nešly rovnou z Ostravy, Příbrami a Teplic do zahraničí? Nikdo vás přeci nenutil a pokud jste podepsali dobrovolně tak pak nechápu že teď všichni hrozně touží po zahraničí. Sorry ale bez spoluhráču fanoušků a v neposlední řadě trenérů a vedení jste stále nic. Respect. To je to co od vás čekám ne kecy o tom jak by jste si chtěli kopnout jinde. Smlouva je smlouva a být vedením neberu zřetel na tenhle nátlak. Pár zápasů to je to co jste tu zatím ukázali. Ani jeden z těchto panu tu zatím nezanechal nesmazatelně stopu. Za to že vám vedení nabídlo smlouvy v klubu co má takovou tradici a věřím že i budoucnost by jste měli mlčet a plnit to k čemu jste se za vaše platy zavázali.
    Pro vedení. Nediskutovat. Nebo budete toto řešit ob den. Už s Tondou se to mělo shodit že stolu.
    Do smluv žádné klauzule a když tak v desítkách mil eur. Jen opravdu Mega talent by mohl toto obejít. Jinak žádná diskuse minimálně po dobu 3 let

    • Re: Bundesliga mě láká, řekl Pavlenka. Doufá, že se Slavií se domluví

      knawi     před 7 lety 13.06.2017 09:30 |  
      2 0

      Podepsat na 2 - 3 roky a pak, bez ohledu na smlouvu, po 3 měsících odejít si plnit sny. Takhle absurdně by to mohlo dopadat.
      Budování velkého týmu je u nás tvrdý obložený chlebíček, i s velkými penězi.

  14. Re: Bundesliga mě láká, řekl Pavlenka. Doufá, že se Slavií se domluví

    Aloha     před 7 lety 13.06.2017 09:10 |  
    7 8

    Za 2mil. EUR bych ho nepustil za 3 už asi jo. Laštůvka by byl na rok dva kvalitní náhrada a pak jsme přivedli ten talent z Olmiku, tak se třeba chytne. Přiznám se, že mi docela vadí místní rozšířený přístup máme CEFC ten všechno zaplatí. Taková socanská politika rozdávat z cizího. Můj názor je ten, že klub by si měl pokud možno na svůj provoz vydělat sám a 3 mega éček za Pavlenku by bylo víc než slušný a za ty peníze by šla přivést kvalitní náhrada a zbylo by i na provoz klubu nebo další posily.

    • Re: Bundesliga mě láká, řekl Pavlenka. Doufá, že se Slavií se domluví

      murena     před 7 lety 13.06.2017 09:21 |  
      8 0

      No nevím pokud se přivede hráč podepíše smlouvu na 3 roky a po půl roce přijde nabídka a odejde tak se nic ne vybuduje a bude Slavia jen průchodak ty hráče přece nikdo nenutil podepsat rozhodli se sami a teď čeká rozhodující rok účast v LM muže být už letos a příští rok taky k tomu se máme upínat a jen za postupy by přiteklo zhruba 700M jen za postup a máš vyděláno nepustil bych bych ho ani za 3M ecek

    • Re: Bundesliga mě láká, řekl Pavlenka. Doufá, že se Slavií se domluví

      Robinator     před 7 lety 13.06.2017 09:26 |  
      2 15

      tak Tvrdík rozdává s cizího, tak to prostě je..a když prohlašuje, že o peníze nám nejde...tak je pak těžký se tomu ubránit.

    • Re: Bundesliga mě láká, řekl Pavlenka. Doufá, že se Slavií se domluví

      iwanowicz     před 7 lety 13.06.2017 09:27 |  
      5 0

      Nevim o jakym mistnim rozsirenym pristupu a socanske politice mluvis, predevsim takhle mluvi samotne vedeni a taky reklo jasne, ze prodej Baraka a Lüftnera uz zaplatil vsechny dosavadni prestupy a ze CEFC chce masivne investovat a vybudovat ze Slavie evropsky klub. Sam Tvrdik uz tenhle prestup patrne zatrhnul a doufam, ze Pavlenka neodejde, dokud nepomuze Slavii na mezinarodni scene.

  15. Re: Bundesliga mě láká, řekl Pavlenka. Doufá, že se Slavií se domluví

    Pepibican     před 7 lety 13.06.2017 09:17 |  
    15 0

    Nu, přiznejme si, že ta zlatá doba klubismu a srdcařství je dávno pryč. Teď každý při přestupu do Slavie slintá, že to byl jeho sen, Slavie že je srdeční záležitost od útlého dětství, babička uronila slzu, dědeček se radostí zlil do němoty atd atd a při první příležitosti jak malé děcko utíká každý (téměř) okamžitě pryč, chce přece tam, o čem vždycky snil od doby, co poprvé obul kopačky... Ale do Slavie by se určitě ještě někdy vrátil... Kecy v kleci. K tomu nenasytní agenti, kteří jsou schopni svou ovečku přeprodat klidně i třikrát za rok. Takhle se opravdu koncepčně nedá tým seskládat a není to jen o penězích, ale spíše bych tomu řekl už nenažranost. ono se určitě i ve Slavii dá vydělat nějaká ta desítka milionů za pár sezón, pokud jde o hráče základu a podepíše a dodrží víceletou smlouvu. Takže o žebrácké holi jistě v dnešní době hráč klubu jakým Slavie je, tak nepůjde, i když by u nás strávil velkou část své produktivní kariéry. Je to škoda, Pavlenka to zatím nikam nedotáhl, pouze k titulu mistra ČR, ještě by mohl rok dva vyzrát tady a potom někdy v 27 letech ať si jde do světa, tam může ještě klidně do pětatřiceti a možná i dýl pokračovat a jistě by se za tu dobu "zabezpečil".

    • Re: Bundesliga mě láká, řekl Pavlenka. Doufá, že se Slavií se domluví

      bongor     před 7 lety 13.06.2017 11:17 |  
      0 0

      Mně je divný /i když už se opakuju/,že taková prádelna tyhle problémy neměla.Udělali mužstvo z odložených sralťanů a byli u nás několik let suverénně nejlepší.Co vím,tak jim fotbalisti neutíkali.Proč to nejde u nás a po prvním velkém úspěchu se nám mužstvo pomalu rozkládá?Nepochopím to.

      • Re: Bundesliga mě láká, řekl Pavlenka. Doufá, že se Slavií se domluví

        Jardiiis     před 7 lety 13.06.2017 11:26 |  
        0 0

        Rozkládá se nám mužstvo? Já teda vím že odešli jen dva hráči o víc hráčích nevím,tak tady neplaš:-)

  16. Re: Bundesliga mě láká, řekl Pavlenka. Doufá, že se Slavií se domluví

    bububu (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 09:17 |  
    16 0

    Pavlenku chápu, nabídka z Bundesligy nechodí každý den. Ale v žádném případě bych ho nepustil, ani za 4 miliony eur. Potom to tady totiž můžeme zavřít a smířit se s tím, že z nás bude průtokový ohřívač a v Evropě asi nikdy nic moc neuhrajeme.

    Když odcházel Barák, tak jsem se ho zastával. Když odcházel Lüftner, štvalo mě to víc (přecejen je rozdíl u nás strávit 1,5 a 0,5 roku), ale tam byla klauzule. Jestliže ale pustíme i Pavlenku, tak pak můžeme rovnou pustit každého, kdo si o to řekne. V tomto přestupáku bych pustil maximálně Deliho nebo Zmrhala, kteří u nás mají odkopáno drahně let a přestup by si za skvělé služby (nadto ještě v době temna) maximálně zasloužili.

    Obecně by se měla nastavit politika, že novému hráči se při přestupu do Slavie dá velmi zřetelně najevo, že v příštích 2 letech absolutně nepřipadá přestup v úvahu, že každá nabídka bude automaticky odmítnuta. Po odehrání alespoň dvou let bych hráče na přestup uvolnil, samozřejmě oproti adekvátní nabídce (za kterou 2 miliony eur zkrátka a dobře nepovažuji). Při takto nastavené politice, kdyby hráč i jeho agent věděli, že hráče nepustíme, ani kdyby se na hlavu stavěl, by podle mého podebné tlaky ustaly.

    • Re: Bundesliga mě láká, řekl Pavlenka. Doufá, že se Slavií se domluví

      murena     před 7 lety 13.06.2017 09:30 |  
      0 2

      Souhlasím mám to přibližně stejně jen bych nepustil nikoho ani Deliho ani Zmrhala teď rok jen posílení kádru

      • Re: Bundesliga mě láká, řekl Pavlenka. Doufá, že se Slavií se domluví

        bongor     před 7 lety 13.06.2017 11:21 |  
        1 0

        Zmrhiho jo,má to slíbené a sliby se mají plnit.I když by mě to nyní po jeho vzestupu taky mrzelo.Ale Simona bych držel/samozřejmě penězi/,co to dá.Nechci vidět jak nějaký vysloužilý Rakušák v tom divném dresu školí naši obranu.Na Deliho si nekopne.

    • Re: Bundesliga mě láká, řekl Pavlenka. Doufá, že se Slavií se domluví

      Vici     před 7 lety 13.06.2017 09:36 |  
      6 0

      Souhlasím. Jen neudržel bych se striktně 2 let. Je to otázka nabídky. Osobně bych nastavil ceny jako alespoň v Chorvatsku. Pavlenka za 6 Mega éček ok. Jinak nebrat. Teď tu cenu nemá. Ale dokud ji nemá tak ať maká a dělá vše pro to aby ji měl. Nepotřebujem prodávat za 50 mil. Ne proto že máme Číňany v zádech ale pro to že máme podmínky takové že naši hráči si v pohárech další nabídky přestupu výkopou. Dokud ne. Prodávat se nemusí.

      • Re: Bundesliga mě láká, řekl Pavlenka. Doufá, že se Slavií se domluví

        Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 09:48 |  
        0 1

        Za takovou pálku bychom těžko Pavlenku prodali...

        • Re: Bundesliga mě láká, řekl Pavlenka. Doufá, že se Slavií se domluví

          Vici     před 7 lety 13.06.2017 09:52 |  
          6 0

          Samozřejmě. O tom to ale je. My ho prodávat nepotřebujeme. Pokud by tu částku někdo dal tak proč ne. Pokud chce jít ven ať tu něco odkope a něco dokáže. 2 mil jsou směšný. Dneska se za 1,5 nakupuje pomalu ve Slovácku. A ne reprezentant a samozřejmě ani ne Mistr ligy

          • Re: Bundesliga mě láká, řekl Pavlenka. Doufá, že se Slavií se domluví

            Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 10:01 |  
            0 1

            Nevím jestli ve 27, 28 o něj bude zájem na západě... pak by mohl jít tak maximálně do Turecka nebo do Číny, ale tam to není až tak o fotbale.

            • Re: Bundesliga mě láká, řekl Pavlenka. Doufá, že se Slavií se domluví

              donford     před 7 lety 13.06.2017 11:11 |  
              1 2

              Radku, Čech přestoupil v 33 letech do Arsenalu a za šestinásobnou částku, než teď nabízejí Brémy za Jirku! Kacířsky věřím, že už teď je Pavlenka minimálně srovnatelný hráčsky (jen ty zkušenosti mu ještě chybějí) s Čechem. Samozřejmě, proti Krmenčíkovi či Julišovi je jen tak nezíská.Ale jedinou sezónou ve špičkové lize by to dohnal. A možná, že jedinou sezónou proti mužstvům v EL.

              • Re: Bundesliga mě láká, řekl Pavlenka. Doufá, že se Slavií se domluví

                iwanowicz     před 7 lety 13.06.2017 11:39 |  
                2 0

                Srovnavat Pavlenku s Cechem, to je fakt ulet..

                • Re: Bundesliga mě láká, řekl Pavlenka. Doufá, že se Slavií se domluví

                  donford     před 7 lety 13.06.2017 13:50 |  
                  1 0

                  Viz má odpověď v 13.39 níže. Je mi líto, že můj názor takto šmahem zjednodušuješ a jednou nic neříkající větou trivilizuješ. I Čech kdysi začínal v Blšanech, na Spartě, a pak v Rennes. Pavlenka - Ostrava, Slavia, Brémy? A pak?... Věř ale tomu - že naše liga "vychovala" další velký brankářský klenot.

                  • Re: Bundesliga mě láká, řekl Pavlenka. Doufá, že se Slavií se domluví

                    donford     před 7 lety 13.06.2017 14:24 |  
                    0 0

                    oprava: trivializuješ

  17. Re: Bundesliga mě láká, řekl Pavlenka. Doufá, že se Slavií se domluví

    Astrocytoma (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 09:33 |  
    7 1

    No tezke opravdu tezke. Nicmene dokazu si predstavit jedno reseni.

    Prodat Pavlenku s tim, ze by podzim odehral za Slavii(stejne Bremy nehrajou pohary), pripadne by odehral za slavii do konce zari(do predkol) a pak snad uvolnit, ale druha vec je ze ne za 60M ale za vic.

    Jirka je vyborny brankar, v Ostrave byl dobry, ale ve Slavii se jeste o 100% zlepsil. To Jirka dluzi Slavii a mel by si to uvedomovat a nemelo by ho napadat, ze Slavie bude ve velkem zisku, kdyz ho proda za 60(jednak Slavii v tuto chvili o prachy nejde, ale o kvalitu) a jednak ho muze prodat uplne za jine penize. Navic pokud by se mohl ukazat v EL, tak po nem muzou skocit jeste lepsi tymy.

    Jirko, neboj se, urcite si najdes vysneny tym... jsi dobry a s trochou trpelivosti to muze byt jeste lepsi klub. Ted Slavie potrebuje tebe!







    • Re: Bundesliga mě láká, řekl Pavlenka. Doufá, že se Slavií se domluví

      murena     před 7 lety 13.06.2017 09:40 |  
      2 0

      Neprodávat Pavlenka je skvělej gólman je mu 25 let bude jen a jen lepší naopak je třeba si promluvit o vylepšení a délce smlouvy a udržet ho co nejdéle

    • Re: Bundesliga mě láká, řekl Pavlenka. Doufá, že se Slavií se domluví

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 09:54 |  
      1 1

      Pavlenkovi (jakémukoliv hráči) je jedno jestli byl prodán za 10M Kč nebo za 100M Kč.
      Kdyby o tebe byl zájem z konkurenční firmy a ty bys tam chtěl. V současné firmě bys měl smlouvu na dobu určitou, zajímalo by tě jak se ty firmy finančně vypořádaly?

      • Re: Bundesliga mě láká, řekl Pavlenka. Doufá, že se Slavií se domluví

        Astrocytoma (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 10:49 |  
        0 0

        si me nepochopil

    • Re: Bundesliga mě láká, řekl Pavlenka. Doufá, že se Slavií se domluví

      bongor     před 7 lety 13.06.2017 11:31 |  
      1 0

      Přesně tak,Jirko Ty už dneska máš na víc,než na ušmudlaný Brémy.Kluci nezahazujte se se šmírou,když můžete počkat na skutečně velkou příležitost ve Slavii,která Vám pomohla,abyste se zviditelnili.A budu i sobec,podívej se na naše tribuny,uvidíš tam nás,kteří desítky let přes spousty podrazů fandíme Slavii a nikdy bychom ji nevyměnili ani za Real či Bayern,natož za nějaké béčkové kluby.Slavia navždy!

  18. Re: Bundesliga mě láká, řekl Pavlenka. Doufá, že se Slavií se domluví

    TSeguinTS     před 7 lety 13.06.2017 09:37 |  
    5 0

    V souvislosti s tím vším by mě zajímalo, které přestupy se takto neprovalí. Hráč u nás má zůstat aspoň 2 roky, ukázat trochu loajality a respektu ke klubu, který ho platí a který mu dal možnost vůbec reálně uvažovat o angažmá v top ligách na světě.

    Nabídky přišly zajisté i na další hráče. Ale zatím nemáme zprávy, že by odcházeli i oni. Co chci říct je, že se na to snažím koukat z té lepší stránky:
    - co když Ngadeu řekl, že ačkoliv vyhrál letos 2 poháry, ještě u nás zůstane, protože se mu tu dobře pracuje a vytáhli jsme ho z Rumunska, za což nám vděčí, protože tu zaznamenal neskutečnej růst?
    - pochybuji, že nepřišla nabídka na Frydrycha, který má za sebou úžasnou sezonu, je to univerzál a taky už není nejmladší. Ale opět, co zatím víme, nikam neodchází. Zůstává, protože ví, že ve Slavii může něco dokázat.
    - a mohl bych pokračovat - Hušbauer, Sýkora, Mingazov..

    • Re: Bundesliga mě láká, řekl Pavlenka. Doufá, že se Slavií se domluví

      Khadgar     před 7 lety 13.06.2017 10:04 |  
      2 0

      Spíš to je tak, že u ostatních hráčů, na které jsou nabídky, to nepustili ven agenti a jednání probíhalo normálně na úrovni klub-hráč. Takhle by to bylo třeba i u toho Pavlenky - vedení by mu řeklo "Jirko, musíš ještě rok vydržet, pak tě pustíme" a my bychom se nic nedozvěděli. Jenže tady agent cítí, že je šance, aby přestoupil, a tak na to tlačí tím, že zavolal spřáteleným novinářům a ejhle, najednou se o tom všude píše a je to téma číslo jedna...

    • Re: Bundesliga mě láká, řekl Pavlenka. Doufá, že se Slavií se domluví

      afro     před 7 lety 13.06.2017 10:09 |  
      0 0

      Jen malá poznámka k MNN. Když byla tiskovka po jeho příjezdu z Afrického poháru národů, tak na mě jeho výraz po sdělení JT, že hráči tady budou muset něco odehrát, než je Slavia pustí do zahraničí působil, jako že je z toho nepříjemně překvapen. Ale jinak hezký pozitivní příspěvek. :-)

    • Re: Bundesliga mě láká, řekl Pavlenka. Doufá, že se Slavií se domluví

      bongor     před 7 lety 13.06.2017 11:34 |  
      0 0

      A zeptejte se Hušbyho,vysvětlí Vám,že není všechno zlato,co se blýská a láká Vás do neznáma.

  19. Maly cíle.

    Vici     před 7 lety 13.06.2017 09:46 |  
    7 0

    Přesně mi to zapadá do sraček v kterých se nás fotbal teď nachází. Chytnout první nabídku ze zahraničí. Zabezpečit se a nemít vyšší cíle. To jsou naši současní fotbalisté. Jestli si někdo myslí že dají Brémy za Jirku 2 mil éček a udělají z něj jedničku tak já osobně tomu nevěřím. Až ho koupí za 6 mil. Jen tak sedět ho nenechají. Ale naším kopačkam dneska stačí vydělat pár kaček navíc a odchytat sebo dokopat si ligové poháry. Hlavně že mám splněny sen. Z lávky koukám na Bundesliga. Sry. Ale fakt mě tenhle přístup "snad se s vedením domluvíme protože já chci,a chci a chci" drtí.

    • Re: Maly cíle.

      donford     před 7 lety 13.06.2017 11:03 |  
      4 1

      Víte, co mě osobně mrzí? Naše vedení vynaložilo velké úsilí, aby postavilo mužstvo, které nakonec vyhrálo i naší ligu. Samozřejmě, že to vyvolalo pozornost v Evropě a agenti se můžou zbláznit. Ale za jaké ceny? Kdyby ti kluci vydrželi aspoň ještě jeden rok v evropských soutěžích, i jejich cena by se značně zvýšila. Už teď si myslím, že prodej Tondy a Lüftnera byli ukvapené a pod cenou. Pod cenou, kterou bychom za oba mohli dostat po alespoň ročním účinkování v pohárech. Vím, že u Lüftnera se s tím nedalo nic dělat. Ale vzpomeňte si, jak 33letý Čech přestoupil z Chelsea do Arsenalu za 380 milionů Kč!!! I když dám na misku vah jeho velké zkušenosti, myslíte si, že Pavlenka je v 25 letech o tolik horší?? Nemá ještě takové jméno, ale stoupá nahoru. A patří mu budoucnost. Fajn, přestoupí za 60 mio. do Brém a za další dva tři roky za půl miliardy do Anglie nebo do Španěl. S jeho umem a dalším potenciálem to není vyloučené. Ale ať tu dodrží aspoň částečně smlouvu a aspoň ještě rok vydrží. Nebo půjde celá osa mužstva do háje? Deli, MNN, Zmrhal? A možná další? Ano, hráči přicházejí a odcházejí. Ale také musí něco doma odvést. Slavia bohudík nežije z ruky do úst. A ne pořád jen záplatovat.

      • Re: Maly cíle.

        iwanowicz     před 7 lety 13.06.2017 11:36 |  
        4 1

        Cech je vitez Ligy mistru, kterou doslova vychytal ve finale s Bayernem, 4x vitez Premier ligy, vitez Evropske ligy, rekordman v Anglii v poctu vychytanych nul, rekordman v poctu reprezentacnich startu.. Pri vsi ucte k Pavlenkovi vubec nevim, co tu chces srovnavat..

        • Re: Maly cíle.

          donford     před 7 lety 13.06.2017 13:39 |  
          1 0

          Nesrovnávám zásluhy, ale současnou výkonost. A vůbec, ale vůbec nesnižuji Čechovy skvělé zákroky, i když ty skvělé výsledky nebyly jen výsostně jeho osobou. Také někdo dával góly na druhou stranu.:-) Jen si myslím, že 25letý Pavlenka je srovnatelný s dnešní výkoností 35letého Čecha. Také je nutno vzít v potaz, že Čech celou svou kariéru chytal a chytá v Anglii za nejlepšími obránci světa. Už velmi dobré výkony předváděl Pavlenka v Ostravě, a to nebyla před ním prakticky ani naše průměrná ligová obrana. Jen pro tvé uklidnění - za ty roky co sleduji náš fotbal, vůbec za nejlepší považuji 2 brankáře, Vildu Schrojfa, viz jeho fámozní zápasy v roce 1962 na MS v Chile a Břéťu Dolejšího, který sice chytal úžasně za Slavii, ale nejlepší byl v ÚDĚ, kdy tento klub válcoval nejúžasnější kluby světa. A poctivě, Čecha bych opravdu řadil až za tyto dva. A možná dokonce až za Ivo Viktora. Což je ovšem jen můj subjektivní názor, neb srovnávat takto, se nedá.

          • Re: Maly cíle.

            iwanowicz     před 7 lety 13.06.2017 14:54 |  
            1 1

            Ok, kazdy to vidime jinak. Ja jsem Schrojfa, Viktora, nebo Dolejšího chytat nikdy nevidel a tak je pro me Petr Čech nejlepsi a nejuspesnejsi brankar nasi historie. Dnes je fotbal nekde jinde, a myslim, ze jeho vykonost je vyssi, nez brankaru v predchozich dekadach. To je ale take muj subjektivni nazor. Taky si myslim, ze Pavlenka bude muset neco teprve jeste predvest proti elitnim utocnikum, aby se dalo rict, ze ma stejnou vykonost jako Čech i ted v 35letech. A jen tak mimochodem, Čech v 25letech mel za sebou uspesne angazma ve Francii, 2 tituly v Anglii a s U-21 vyhral mistrovstvi evropy, kde vychytal titul v penaltach.

      • Re: Maly cíle.

        bongor     před 7 lety 13.06.2017 11:43 |  
        0 0

        My jsme vlastně takový smetiště Evropy a to nejen ve fotbale.Podívej se kam chceš Jíme třeba potraviny se stejným obalem jak Němci,ale podřadné kvality.Rozprodáváme fungující a výdělečné firmy a ty potom pod západními majiteli vydělávají za stejnou práci násobky./třeba Viamont Aleše Ř. se nyní jmenuje Strabag a patří Rakušanům,nebo SSŽ,ti jsou nyní Eurovia/.Ale to spíš patří do off že jo,jenže to má těsnou souvislost.Jsme somráci Evropy a odmítáme to změnit!

  20. Re: Bundesliga mě láká, řekl Pavlenka. Doufá, že se Slavií se domluví

    TSeguinTS     před 7 lety 13.06.2017 09:50 |  
    3 0

    ''Ruslanovi Rotanovi jsem psal, jak to vypadá, ale byl tajemný. Pro mě by to bylo ve Slavii zajímavé i z tohoto pohledu, kdybychom se třeba sešli. Uvidíme, co se stane, až se vrátím z Ameriky.'' - Jan Laštůvka

    Z mého domýšlivého pohledu to vidím tak, že Rotan je už podepsaný a je instruován tak, aby nic neventiloval, protože ho chceme oznámit my. Jak to bude s Konoplyankou se neodvážím tipovat, určitě by ale dávalo smysl přivést Laštůvku, který s oběma hrál v Dněpropetrovsku, zná je, může jim pomoct se začleněním a zároveň by mohl posloužit jako mentor pro Jirku Pavlenku, který doufám, neodejde dříve než v zimě.

    • Re: Bundesliga mě láká, řekl Pavlenka. Doufá, že se Slavií se domluví

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 09:56 |  
      10 0

      Ale držet si tady Pavlenku, Kováře, Berkovce (ten se asi prodá či půjde znova hostovat) a Laštůvku? Pokud by šel Kovář nahradit Krasoně na Tribunu Sever, tak by to mohlo být pro všechny strany win-win, i pro fanoušky na TS. :-)

      • Re: Bundesliga mě láká, řekl Pavlenka. Doufá, že se Slavií se domluví

        M@rvin     před 7 lety 13.06.2017 10:06 |  
        0 0

        :-D

      • Re: Bundesliga mě láká, řekl Pavlenka. Doufá, že se Slavií se domluví

        smely (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 10:08 |  
        0 0

        a nezapominejme, ze je tady jeste Otahal, kterej se jevi velice dobre...

        • Re: Bundesliga mě láká, řekl Pavlenka. Doufá, že se Slavií se domluví

          TSeguinTS     před 7 lety 13.06.2017 10:09 |  
          0 0

          Přesně tak. Máme špičkové trénéry, kteří vědí nejlépe, komu dát šanci, koho podepsat či poslat ještě na hostování.

    • Re: Bundesliga mě láká, řekl Pavlenka. Doufá, že se Slavií se domluví

      Vici     před 7 lety 13.06.2017 09:57 |  
      2 2

      Tak já si zase troufnu tvrdit jak je to s konoplyankou. Vůbec tomu nevěřím. Fajn byla nabídka na hostování v době kdy tam měl trenéra co s ním nevychází. Už tam není. Pokud takového hráče někdo pustí na hostování tak ne do český ligy. Bohužel. Kdyby byla aspoň jistá LM ale ta je daleko. Za pokus to stalo ale tvrdím že je to už pase'.

    • Re: Bundesliga mě láká, řekl Pavlenka. Doufá, že se Slavií se domluví

      Robinator     před 7 lety 13.06.2017 09:58 |  
      2 1

      já si myslím, že Laštůvka chce určitě chytat a ne být mentor a dvojka..

    • Re: Bundesliga mě láká, řekl Pavlenka. Doufá, že se Slavií se domluví

      Lord_Edmund     před 7 lety 13.06.2017 10:04 |  
      2 0

      Nyní bych Pavlenku určitě nepustil, sportovní cíle Slavie musí být nad zájmy jednotlivců.
      Že ho to láká je pochopitelné, ale prostě určitě nepouštět, jestli nemá zas nějakou klauzuli. Je to inteligentní kluk, tak se s tím srovná a Jarda mu určitě přihodí nějakou korunu ke smlouvě, aby nebyl smutný :-)
      Ostatně co by měl říkat Milan Škoda, který nemohl přestoupit a teď by kolem něho odcházel jeden mlaďas za druhým , hned na první "oslovení" ? Jedinou výjimku bych udělal u Jardy Zmrhala. Ten tady odmakal spoustu práce a navíc bych jeho nahrazení neviděl tak složité, jako u Pavlenky, Deliho, Negadea , Škodovky...
      Je pravda, že angažování Laštůvky by mohlo pomoci adaptaci UKáček, to mě nejdříve vůbec nenapadlo. Takže ano, ale Laštůvka + Pavlenka a ne Laštůvka místo Pavlenky.

      • Re: Bundesliga mě láká, řekl Pavlenka. Doufá, že se Slavií se domluví

        TSeguinTS     před 7 lety 13.06.2017 10:06 |  
        1 0

        Myslím, že by neměl být problém mít tu trio Pavlenka, Laštůvka, Kovář. Ale pokud bude Pavlenka předvádět to, co předváděl, tak ho upřímně neudržíme déle než do zimy. A pokud nebude, tak budeme mít Laštůvku :)

      • Re: Bundesliga mě láká, řekl Pavlenka. Doufá, že se Slavií se domluví

        Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 10:37 |  
        1 0

        Trošku problém vidím pro Ligu Mistrů či Evropskou ligu, kde musí být na soupisku nominováni 4 hráči, kteří ve Slavii působili alespoň tři roky mezi 15. a 21. rokem, což z aktuální soupisky splňuje jen Zmrhal, Otáhal a Souček, který teď hostoval. Kdyby Zmrhal odešel, tak nám prakticky 2 místa propadnou. Celkem se dá napsat 25 hráčů a jsou tam ještě další podmínky...

      • Re: Bundesliga mě láká, řekl Pavlenka. Doufá, že se Slavií se domluví

        M@rvin     před 7 lety 13.06.2017 10:37 |  
        2 2

        Já se začínám smiřovat s jeho odchodem, Brémy něco přihodí a vedení kývne. Musíme se smířit s faktem, že průměrný klub z top ligy je zatím pro každého ambiciózního českého hráče víc, než top klub z tuzemska. Slavia chce tento stav změnit, ale jsme na samém začátku cesty. Jirka působí jako inteligentní kluk, takže když mu přestup zatrhneme, nebál bych se nějakých truc akcí z jeho strany, ale v hlavě mu to zůstane a může to jeho výkon ovlivnit v nejméně vhodnou dobu. Navíc jiné mladé hráče to může odradit od přestupu k nám. Tahle situace prostě nemá řešení, které by vedlo ke spokojenosti všech.

        Každopádně Laštůvka by byl dobrou náhradou. Když k nám před nějakou dobou krátce před předkoly LM přicházel jiný velezkušený gólman, dopadlo to nakonec celkem fajn:-) Třeba si to zopáknem...

  21. Re: Bundesliga mě láká, řekl Pavlenka. Doufá, že se Slavií se domluví

    knawi     před 7 lety 13.06.2017 10:01 |  
    2 1

    Málokdo by chtěl nutit hráče do rigidního nevolnického systému, který by je proti jejich vůli vázal na dlouho v klubu. Ale oni jsou stejně na obojku, ne klubu, jak je vidět, ale agentů. Ti, myslím, chtějí nedočkavě pokračovat s manipulací hráči a ve vydělávání peněz.

    Na druhou stranu, agentům vděčí i Slavia, že hráče přivedli, ale ta nedočkavost je protivná a pro všechny ostatní nevýhodná, iracionální.

  22. Re: Bundesliga mě láká, řekl Pavlenka. Doufá, že se Slavií se domluví

    navzdyslavia     před 7 lety 13.06.2017 10:06 |  
    4 0

    Ruslan Rotan ma priletet v patek na zdrav.prohlidku a podepsat.Jedna se s Mir.Stochem z Fenerbahce. Mluvi se i o Vasilij Kobin ze Shachtaru. A ceka se na vyjadreni klubu Schalke 04 na uvolneni Konopljanka. Tak jsem zvedav,kdo prijde a kdo odejde. Psal jsem,ze ocekavam 3-5 posil,tak uvidime,kdo vsechno prijde. Pan Tvrdik a spol vedi,ze nas cekaji predkola a prioritou je LM,tak verim,ze pracuji ve dne v noci a vedou narocna jednani. Urcite ted nikoho neprodavat. Ani Pavlenku ani Deliho. A nabidnout jim vsem bonusy za postup do zakl.skupiny LM.

    • Re: Bundesliga mě láká, řekl Pavlenka. Doufá, že se Slavií se domluví

      Pava1     před 7 lety 13.06.2017 10:33 |  
      5 2

      Žádný bonusy na víc!Jednou podepsali smlouvu a v té se určitě myslí i na případný postup do LM.Když se bude všem co si postaví hlavu něco vylepšovat,je to cesta do pekel.Podepsal jsi,tak pracuj na 100% potom uvidíme.
      Navíc si myslím,že ten rozhovor s Jirkou není úplně autentický.

      • Re: Bundesliga mě láká, řekl Pavlenka. Doufá, že se Slavií se domluví

        Eluin (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 11:34 |  
        1 5

        Jako já to chápu, stejně tak chápu i to zklamání, ale příčí se mi představa držet tu někoho, kdo by se rád posunul někam jinam. Fotbal je bohužel hlavně o penězích. Přiznejme si, kdo z nás někdy nevypověděl pracovní smlouvu předčasně?

  23. přístup hráčů

    daadyy     před 7 lety 13.06.2017 11:46 |  
    6 1

    Teda musím říct, že se mi vůbec nelíbí přístup spousty hráčů z našeho klubu. Jakmile přijde nabídka ze zahraničí, tak by okamžitě zdrhli! Neřeknu, kdyby chtěl odejít třeba J.Zmrhal nebo Škoda, který si u nás něco odkopali..Jenže Pavlenka tu je 1 sezonu, navíc mladej kluk. Čeho se bojí? Vždyť když se dostanou do pohárů, tak jeho cena ještě stoupne a navíc si bude moct vyjednat i lepší pozici. Takhle ho koupí na lávku. Ale jemu to asi stačí..

    • Re: přístup hráčů

      KezbaCZ     před 7 lety 13.06.2017 11:56 |  
      5 2

      Proboha a co čekáte? Vidíte jak to v naší lize vypadá. A že to prostě lepší nebude. Myslím to vedení atd. A navíc chtěl bych vidět Vás, kdybyste pracoval ve Škodovce a BMW by Vám hodilo laso, že budete brát 10x tolik. Teď tu křičíte, ale šel byste a na hned. Vidím, že tu sem snad jeden z mála, ale naprosto Jirku chápu. Kdo by nechtěl zkusit lepší ligu s nejvyšší návštěvností a skvělými hráči. Prostě pro hráče je víc hrát Bundesligu než MOŽNÁ Ligu Mistrů.

      • Re: přístup hráčů

        daadyy     před 7 lety 13.06.2017 11:59 |  
        3 1

        Tak kdybych měl ve Škodovce třeba možnost pracovat na vývoji nějakého sporťáku (možnost LM se Slavií) oproti tomu, že bych v BMW stál kdesi za oponou (za 2mega eur ho asi nebudou kupovat do základu), tak jednoznačně volím Škodovku! Navíc je mu 25 a je to gólman, ten může klidně chytat ještě 10 let.

        • Re: přístup hráčů

          KezbaCZ     před 7 lety 13.06.2017 12:03 |  
          1 3

          Nevěřím, že bys odmítnul ty prachy. Možná teď když o to nejde, ale viděl bys jak bys upaloval. I pěšky bys tam běžel.

          • Re: přístup hráčů

            daadyy     před 7 lety 13.06.2017 12:05 |  
            3 1

            Pro každého nemusí být hnacím motorem jen prachy :) Popravdě bych byl radši jistojistě na hřišti při pokusu o LM než v Německu dost možná na lávce bez pohárů..

            • Re: přístup hráčů

              KezbaCZ     před 7 lety 13.06.2017 12:07 |  
              1 4

              Teď to opravdu nemyslím zle, ale ne každej je tak připosranej, že radši bude sedět doma než zabojovat a něco dokázat. Navíc v jedné z nejlepších lig.

              • Re: přístup hráčů

                daadyy     před 7 lety 13.06.2017 12:35 |  
                2 1

                Jenže to není o připosranosti. Byl bych prostě radši u něčeho velkého ve Slavii než být průměrný v Německu..S připosraností to fakt nesouvisí.

              • Re: přístup hráčů

                Kenny     před 7 lety 14.06.2017 17:28 |  
                0 1

                Vždyť zabojovat a něco dokázat (LM) může i tady.

      • Re: přístup hráčů

        JS (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 11:59 |  
        0 1

        Souhlas. Je to pochopitelné. Akorát nevím, jestli je Laštůvka adekvátní náhradou. Dúbravku nám bohužel vyfoukli. :(

        • Re: přístup hráčů

          KezbaCZ     před 7 lety 13.06.2017 12:05 |  
          3 1

          Pokud jde o mě tak bych Laštůvkoj věřil je hodně zkušenej a stačí se podívat, kdy k nám přišel Vaniak :-)
          A pokud jde o Dúbravku tak tam to moc nechápu. Vždyť ti rudý mají asi 10 golmanů.

          • Re: přístup hráčů

            bongor     před 7 lety 13.06.2017 21:30 |  
            2 0

            Asi si vyčíhali,že by o D. mohla mít zájem Slavie a taky se mimochodem o tom na SN už hovořilo.Tak nás předběhli,jsou to kríplové,to víme všichni.Navíc mají sice 6 brankářů,ale mimo Bičíka je to soubor ementálů

          • Re: přístup hráčů

            afro     před 7 lety 13.06.2017 21:44 |  
            1 0

            Ocekavam, ze je na odchodu Koubek.

  24. Re: Bundesliga mě láká, řekl Pavlenka. Doufá, že se Slavií se domluví

    Jardiiis     před 7 lety 13.06.2017 11:54 |  
    3 0

    V klidu,Tvrdík jasně napsal že nabídku nepřijmou:-) A jen k těm komentářům že to bude mít v hlavě,tak ať má,Škodovi zatrhli přestup dvakrát, v hlavě to taky měl a dal za sezonu 15 golů

    • Re: Bundesliga mě láká, řekl Pavlenka. Doufá, že se Slavií se domluví

      Aloha     před 7 lety 13.06.2017 12:07 |  
      3 2

      No ono to taky na Škodovi bylo ze začátku dost poznat.

      • Re: Bundesliga mě láká, řekl Pavlenka. Doufá, že se Slavií se domluví

        Jardiiis     před 7 lety 13.06.2017 12:11 |  
        3 0

        A nakonec v rozhovoru řekl,že je strašně štastnej že mu ten přestup nevyšel:-P