Aktuality z médií

Slavia hledá středopolaře. A našla jej v Nizozemsku! Už prý probíhají jednání

Slavia hledá středopolaře. A našla jej v Nizozemsku! Už prý probíhají jednání

Komentáře (134)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia hledá středopolaře. A našla jej v Nizozemsku! Už prý probíhají jednání

    Fridleifsson     před 7 lety 03.06.2017 19:13 |  
    8 0

    Můj favorit ze všech těch jmen, o kterých se spekuluje...moc jsem nevěřil, že zrovna on by opravdu mohl přijít, ale zdá se, že šance jsou reálné, tak snad to klapne a bude posilou! :)

  2. Re: Slavia hledá středopolaře. A našla jej v Nizozemsku! Už prý probíhají jednání

    Marcelo10     před 7 lety 03.06.2017 19:30 |  
    1 0

    Velmi zajimava, mozna, posila. Herne uplne jiny hrac nez ti, kteri behaji po nasich hristich. Pokud bych ho mel pritlrovnat k nekomu z gambac ligy, tak podibny styl hry predvadi mozna jen Pospisil z Jablonce. Nizke teziste, pohyblivy hrac s kratkym vedenim mice.

  3. Re: Slavia hledá středopolaře. A našla jej v Nizozemsku! Už prý probíhají jednání

    Lennon80     před 7 lety 03.06.2017 19:32 |  
    0 0

    Tak pokud tento hráč přijde tak jsem na něj zvědav. Pokud je jen trochu pravdy na tom že o něj kdysi stál i Anderlecht tak by nemusel být špatný. Tak jestli dorazí tak snad bude dobrou posilou

  4. Re: Slavia hledá středopolaře. A našla jej v Nizozemsku! Už prý probíhají jednání

    qwertz0099     před 7 lety 03.06.2017 19:37 |  
    4 0

    Přesně tohle je typ hráče převyšující kvalitu naší ligy. Bude snad posilou, pokud přijde a navíc cena 1 mil. Euro je výhodná. Nevíte jenom, jestli nebývá často zraněný?

  5. Re: Slavia hledá středopolaře. A našla jej v Nizozemsku! Už prý probíhají jednání

    Hlavis     před 7 lety 03.06.2017 19:42 |  
    3 6

    Ja bych si přál i Maczynskeho, podle me by se nám hodil a rozloučil bych se s Sčukem, par světlých momentu měl, ale jinak bída.

    • Re: Slavia hledá středopolaře. A našla jej v Nizozemsku! Už prý probíhají jednání

      mirecek1111     před 7 lety 03.06.2017 19:54 |  
      1 0

      Ščuk vyloženě nezklamal. Taky je pravda, že toho ani moc nenahrál. Ale Ngadea by jednoznačně nenahradil. Můžeme tady spekulovat jak efektivní je hra Ngadea, když hrajeme doma s nějakýma šupákama z Hradce apod. Ale v těžkých zápasech byla jeho hra klíčová. No a Ščuk ho fakt nenahradí. Ale na jeho post by případně tedy nepřišel ten polák ale spíše Trávník. Je také otázka, jak ta pozice v týmu Ščukovi vyhovuje.

      Každopádně on a hlavně Van Buren jsou asi největší otazníky. Van Burena mi je trošku líto, taky ho mám jako řada fanoušků rád a také bych mu asi byl býval dal více příležitostí. Ale fakt je, že je tady už rok, má za sebou celé dvě přípravy (letní i zimní), a nedokázal se vymanit z pozice třetího v řadě. Na Murise nemá, o Škodovi nemá smysl mluvit a pokud chceme posunout kádr na další level, měl by asi v létě přijít další kvalitní útočník. No a někdo mu místo uvolnit musí.

  6. Re: Slavia hledá středopolaře. A našla jej v Nizozemsku! Už prý probíhají jednání

    Eluin (přítel SN)     před 7 lety 03.06.2017 19:47 |  
    3 0

    No vida, to by se mi líbilo, jen si nejsem jist takto nízkou cenou...

  7. Simon Tibbling by dropt

    dropt     před 7 lety 03.06.2017 20:29 |  
    10 1

    Přestupové spekulace mne baví, takže si zase zahraji trochu na prognostika a skauta. Začnu cenovkou ve výši 1 milion Euro, která je podle mne nesmyslná, ledaže by měl takovou klauzuli ve smlouvě. Hráč má podle transfermarktu hodnotu 3 mil. €, navíc je mladý (mladí hráči obvykle přestupují za mnohem více, než je jejich tržní hodnota na tomto webu) a smlouva v FC Gronigen mu končí až za 2 roky.

    Silné stránky
    + pohyb a neustálá nabídka
    + dobrý výběr místa
    + dribling, pokrytí a ovládání míče
    + fotbalové myšlení

    Slabé stránky
    - mnoho dotyků s míčem
    - pomalé přihrávky na krátko
    - nečisté zásahy míče při přihrávkách a střelách (horší návaznost spoluhráčů)

    Tibblinga vnímám jako solidního rozehrávače, který je neustále v nabídce, hledající prostor, a který ztratí minimum míčů. Je to ten typ, přes kterého může jít vše od obrany směrem vpřed. Když ho jeho vlastní tým hledá, dostane se ke spoustě přihrávek (v jednom zápase dal snad 94 úspěšných přihrávek), ty obvykle volí na jistotu (resp. na svoji jistotu), tzn. je přesný opak Hušbauera pokud se bavíme o rozehrávce. Zatímco Hušbauer se rychle snaží najít někoho v náběhu i za cenu toho, že ta přihrávka nemusí vyjít, Tibbling si počká na takovou skulinu, kterou ví, že dostane míč ke spoluhráči. Díky tomu má vysokou úspěšnost přihrávek, ale také až moc dotyků s míčem.

    Stylem hry je taková kombinace Trávníka a Pospíšila. Přihrává velmi přesně, i když často méně čistě, což může být pro spoluhráče s horším prvním dotykem trochu oříšek. Finální a předfinální přihrávky mám pocit nejsou úplně jeho parketa, což by vadit nemuselo, pokud bychom využili jeho schopností na defenzivním záložníkovi (staral by se o rozehrávku od obrany k ofenzivním hráčům) a Hušbauer s Alvirem by si vzali na starost právě tu předfinální a finální fázi, kde jsou pro změnu silní oni. S ním by bylo o rozehrávku postaráno a Hušbauer by se nemusel stahovat na pozici krajních beků, což já osobně vyloženě nesnáším, protože potom chybí ve středu hřiště pod útokem, kde je nejsilnější.

    • Re: Simon Tibbling by dropt

      iwanowicz     před 7 lety 03.06.2017 21:49 |  
      6 3

      Takovyho technickyho hrace zazdit na defensivniho zaloznika, vzdyt je to prcek, nevyhraje zadnou hlavicku. Ja tam vidim Ngadeua.

      • Re: Simon Tibbling by dropt

        Marcelo10     před 7 lety 03.06.2017 22:10 |  
        5 9

        Za me Ngadeau urcite ne. Mozna proti extra silnym souperum v LM/EL, aby vyztuzil stred, jinak jsme s bim v zaloze o hrace mene. Na postu def.zaloznika musime posilit. Ngadeu je spatny v kombinaci.

        • Re: Simon Tibbling by dropt

          iwanowicz     před 7 lety 03.06.2017 23:45 |  
          6 1

          S Ngadeuem o hrace mene? Ta jeho spatna rozehravka, to se tu prehani, odehral dost vybornych utkani. V lize nema konkurenci, Je v idealni sestave ligy.

          • Re: Simon Tibbling by dropt

            belmis (přítel SN)     před 7 lety 03.06.2017 23:50 |  
            3 0

            pro mě byl MNN také hodně důležitým hráčem v těžších zápasech.

          • Re: Simon Tibbling by dropt

            Obr     před 7 lety 04.06.2017 08:57 |  
            2 6

            Jo, je to tak. S Ngadeuem ve hre dopredu o hrace mene, protoze ma straslivou rozehravku. To je fakt a kdo to nevidi, ten ten je uplne slepej.

            • Re: Simon Tibbling by dropt

              sasky     před 7 lety 04.06.2017 09:41 |  
              4 0

              Jůů. oblíbený argument - kdo to nevidí, tak je slepej :D Neříkám, že je Michael zrovna klasická desítka, ale zas tak děsivá jeho rozehrávka není. Kdyby ke svým skvělým výkonům dozadu přidá ještě perfektní rozehrávku, tak bude do půl roku v čoudu.

            • Re: Simon Tibbling by dropt

              Boss82     před 7 lety 04.06.2017 10:18 |  
              3 0

              Možná by ses měl sám na hru M. Ngadeua lépe dívat.

            • Re: Simon Tibbling by dropt

              Travinho     před 7 lety 04.06.2017 10:43 |  
              2 0

              Jak kdy, Michael má v tomto ohledu dost rozkolísané výkony. Někdy mu rozehrávka jde, jindy ne. Každopádně v Evropských pohárech budeme ve středu potřebovat někoho, kdo tu hru zpevní a nepustí soupeře za sebe a tento atribut Michael splňuje. Horší je to samozřejmě v utkáních doma proti Jihlava apod., ale právě proto potřebujeme širší kádr a hráče případně využívat tehdy, kdy je to potřeba.

              • Re: Simon Tibbling by dropt

                dropt     před 7 lety 04.06.2017 11:02 |  
                4 0

                Pokud chceme v Evropě obhájit loňský výsledek (neúspěch v play-off EL), pak je rezignace na hru dopředu, kterou jsme mohli vidět před rokem postačující volbou.

                Michael za sebe nepustí soupeře, kteří s ním budou podstupovat souboje, takových, ale moc na té nejvyšší evropské úrovni nepotkáme. Mnohem pravděpodobněji narazíme na týmy hrající rychlý kombinační fotbal, který Michaelovi silné stránky eliminuje a naopak zveličí jeho špatnou poziční hru. Jak to potom vypadá jsme mohli vidět 2x proti Anderlechtu i několikrát v lize (Dukla, Teplice, Jablonec, Sparta, Plzeň, Slovácko) a přestože jsme v lize v některých těch zápasech nakonec uspěli, uvědomme si, že nyní budeme stát proti týmům hrajíci podobným stylem, ale s výkonností ještě o level a dva výše.

                • Re: Simon Tibbling by dropt

                  Travinho     před 7 lety 04.06.2017 11:38 |  
                  2 0

                  Uvidíme, uvidíme. Každopádně někoho, kdo naši zálohu zpevní tam potřebujeme. Bez toho to v Evropě nepůjde. Navíc Michael na tom není ani pozičně zase tak hrozně, jak píšeš, přijde mi, že na tom na jaře hodně zapracoval. Na podzim si na této pozici přeci jen zvykal.

                  • Re: Simon Tibbling by dropt

                    dropt     před 7 lety 04.06.2017 11:49 |  
                    3 1

                    Definuj upevní. Potřebujeme hráče, který hraje výborně pozičně a umí sbírat a odebírat míče a následně je rozehrát. Nepotřebujeme pevnou skálu, od které se vše odrazí. Skálu potřebuješ na stopera ne do zálohy.

                    • Re: Simon Tibbling by dropt

                      Travinho     před 7 lety 04.06.2017 12:01 |  
                      1 0

                      To je otázka. Já si myslím, že v momentě, kdy bude mít soupeř 80 procent držení míče, je pro nás hráč, který vyhraje drtivou většinu osobních soubojů a dokáže pomoci stoperům, nedocenitelný. Navíc jeho síla při standartkách je mnohem vyšší než u Deliho a i tam jej spolu se Škodou potřebujeme. Ale všechno je to o tom, jaký fotbal chceme hrát. Ve hře, kterou preferuje pan Šilhavý je však Ngadeu strašně důležitý. Pokud se rozhodneme, že chceme soupeře přehrát a překombinovat, tak jeho přínos klesá. Nicméně jen těžko můžeme toto chtít v utkáních předkola Ligy mistrů. Na to zatím tým nemáme.

                      • Re: Simon Tibbling by dropt

                        Robinator     před 7 lety 04.06.2017 12:09 |  
                        1 0

                        Ale je pravděpodobné, že v Evropě už drtivou většinu nevyhraje..Tam už to silou a nakopy nepůjde tak snadno, to už bychom tak trochu hráli na náhodu..musíme se pokusit hrát jako Plzeň ve své době, nebo třeba jinak..ale rozhodně se nesmime lehce zbavovat míče..tam už ho musíme přidržet a šikovností si vytvořit šance..proto se taky díváme na posily do zahraničí,..

                        • Re: Simon Tibbling by dropt

                          Travinho     před 7 lety 04.06.2017 13:36 |  
                          1 0

                          To si nemyslím. Česká liga je silově velmi náročná soupeř a když v tomto aspektu Michael vyniká u nás, nevidím důvod, proč by neměl proti nadprůměrným evropským celkům. Jediné čeho se bojím je Michaelův pravidelný dotek navíc. Na držení míče kvalitní celky plné Brazilců nikdy nepřehrajeme. Musíme na ně chytře. Rozbíjet jejich útoky a rychlým přechodem do útoku je zničit.

                          • Re: Simon Tibbling by dropt

                            Robinator     před 7 lety 04.06.2017 14:42 |  
                            0 1

                            Já vím, to se říká, že je silové náročná..že je to tady spíše o fyzičce a síle..to každý vidí, bohužel..ale i tak, když jde český hráč do zahraničí čumí jak puk, že i v tomto je to tam prostě jinde..uvidíme, jak to bude, jakymi hráči typologicky posílíme a jak se budeme prezentovat, nicméně si myslím, že musí přijít změna, jak už sem psal několikrát, nakopávané balóny..to si nás takový Pireus,Celtic, ale i možná Salzburk smlsne jak malinu..

                            • Re: Simon Tibbling by dropt

                              Travinho     před 7 lety 04.06.2017 14:51 |  
                              0 0

                              To není pravda, v Evropě jsou na tom lépe hlavně dynamicky, ale silově je naše liga bez potíží v TOP 10, to ti potvrdí de facto každý hráč. Podobným stylem, kterým se prezentujeme my, se prezentovalo ČR na EURO 2004 a nepřišlo mi, že by si na nás soupeři smlsli.

                              • Re: Simon Tibbling by dropt

                                Robinator     před 7 lety 04.06.2017 15:02 |  
                                0 0

                                Jo, v top 10 asi jo..to nepopírám..

                      • Re: Simon Tibbling by dropt

                        dropt     před 7 lety 04.06.2017 12:21 |  
                        2 1

                        Já se jen bojím toho, aby on nebyl tím důvodem proč bude mít soupeř 80% držení míče...to, že potom bude vyhrávat souboje je fajn, ale pod tlakem dříve nebo později tu chybu vzadu stejně někdo udělá. Výsledkem je Rio Ave a postup na náhodu.

                        Chceme, aby český fotbal patřil do TOP 12 lig a Slavia byla konkurenceschopná v Evropě. Pak musíme hrát takový fotbal, se kterým jdeme i proti evropským týmům za vítězstvím a ne za neprohrou. A jestli chceme něco změnit musíme něco obětovat.

                        • Re: Simon Tibbling by dropt

                          jufoun (přítel SN)     před 7 lety 04.06.2017 13:18 |  
                          2 0

                          To s tím Rio je fail. Tehdy trénoval Uhrin a kvalita týmu byla jinde než teď. Dostat Rio v poháru teď tak u nás dostanou 5ku.
                          A výkonnost hráče se ukáže právě v mezinárodním měřítku, jinak by Michael nehrál v repre, i když je dle tebe téměř k ničemu.
                          A tvrdit, že kvůli němu bude mít soupeř 80% držení míče je k zasmání.

                        • Re: Simon Tibbling by dropt

                          Travinho     před 7 lety 04.06.2017 13:38 |  
                          0 0

                          Za vítězstvím můžeš jít i ze zatažené obrany. Nemusíš soupeře nutně přehrát. Navíc Michael je pro mě právě zárukou toho, že soupeře takové držení míče nedovolí.

                        • Re: Simon Tibbling by dropt

                          kjandourek (admin)     před 7 lety 04.06.2017 15:27 |  
                          2 1

                          Proti Riu Ave doma Ngadeui nehrál vůbec a v Portugalsku hráli vedle sebe se Součkem... což tedy jako dva typově podobní hráči vůbec nebylo šťastné řešení....

                      • Re: Simon Tibbling by dropt

                        Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 04.06.2017 12:37 |  
                        1 1

                        Tibbling by mohl být právě jedním z těch hráčů, abychom byli ten tým, který může soupeře překombinovat. I ty top kluby nemají na pozici defenzivního záložníka skálu, prostě to nepotřebují, pak jim chybí jeden hráč s kvalitní rozehrávkou dopředu.

                        • Re: Simon Tibbling by dropt

                          Travinho     před 7 lety 04.06.2017 13:33 |  
                          1 0

                          TOP kluby si to totiž mohou dovolit. My pokud chceme hrát s ofenzivními kraji na DM potřebujeme silného borce, který bude primárně bránit. Navíc on se Michael nezdá, ale je i velmi pohyblivý a dokáže vykrýt hodně velký prostor. Trochu se bojím, že průměrný hráč z Nizozemska tím rozdílovým borcem nebude.

                          • Re: Simon Tibbling by dropt

                            Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 04.06.2017 14:28 |  
                            1 0

                            Top týmy si to můžou dovolit a my ne? Já se ptám proč...

                            • Re: Simon Tibbling by dropt

                              JS (přítel SN)     před 7 lety 04.06.2017 14:31 |  
                              1 2

                              Přesně tak, když naposledy táhla Plzeň Ligou mistrů, také jsem tam neviděl žádného stopera v záloze.

                              • Re: Simon Tibbling by dropt

                                Robinator     před 7 lety 04.06.2017 14:46 |  
                                0 0

                                Já si nemůžu pomoct, ale já bych ho prostě dal na stopera..na jeho postu musí být úplně někdo jiný, pokud chceme konkurovat..z jeho prostoru musí přicházet kvalitní přihrávky..MNN je dobrý na DZ..ale může tam být někdo, kdo tam bude výborný

                                • Re: Simon Tibbling by dropt

                                  Travinho     před 7 lety 04.06.2017 14:52 |  
                                  1 0

                                  V lize zvlášť proti slabším týmům se mi na DZ jeho nasazení také nelíbí, ale v Evropě je to o něčem jiném.

                            • Re: Simon Tibbling by dropt

                              Travinho     před 7 lety 04.06.2017 14:55 |  
                              0 0

                              Tak nejde o TOP týmy. Jde spíše o to, jestli máš tým kvalitnější než soupeř nebo méně kvalitní. My si to můžeme dovolit také, ale v české konkurenci. Bojím se, že v Evropě to stačit nemusí. Ale samozřejmě si dovedu představit hru i bez Michaela, ale to by musel přijít hráč opravdu Evropské kvality.

                • Re: Simon Tibbling by dropt

                  Akuls     před 7 lety 04.06.2017 21:02 |  
                  1 0

                  Jsem moc rád, že jste se po delší odmlce zase ozval. Vaše příspěvky zde moc chyběly a doufám, že nejen mně. Líbí se mi, že jste maximalista, ale bohužel mám dojem, že se nám žádné opravdu rozdílové hráče sehnat nepodaří a tak v Evropě budeme muset spoléhat na ćaroděje v bráně, obranný blok, zahuštěný střed se dvěma DZ, brejky, standardky a šteští. Takže MNN se tam klidně ztratí, on už po taktické a technické stránce není o moc horší než zbytek naší zálohy a v soubojích je všechny předčí. Bohužel už není reálné, aby se dalo dohromady mužstvo, jako se to v minulém století podařilo trenéru Malatinskému ne z hráčů, ale opravdových fotbalistů, přitom převážně jen z okresu Trnava, které hrálo krásný technický, atletický, útočný fotbal, na jeden, dva doteky, v neustálém pohybu se skvělým prolínáním řad a měnemím míst. Dokázali i v PMEZ válcovat Ajax i Derby County. Rozhodně na ně nestačilo jen je atakovat při přebírání balónu, jako na nás s úspěchem praktikovala ACS. Proto bych se chtěl alespoň v lize dožít Slavie, která technickým, kombinačním a střelecký produktivním fotbalem dokáže soupeře přehrát a nebude jen čekat na to, co jí soupeř dovolí. Jestli to bude ale styl konkurence schopný i v Evropě, to asi těžko. Snad i my budeme mít to štěstí, že k nám přijede Inter Milano s náhradní jedenáctkou a ještě v poledne před zápasem budou cábrovat po Hradčanech.

      • Re: Simon Tibbling by dropt

        JS (přítel SN)     před 7 lety 03.06.2017 22:15 |  
        0 1

        Odehral svuj prvni rok v Groningenu celou sezonu na DM. Obcas tam nastupuje i ted.

      • Re: Simon Tibbling by dropt

        sTizz (přítel SN)     před 7 lety 03.06.2017 22:44 |  
        0 0

        Podle tech par videi a statistik ma skvelou rozehravku a techniku,konkurence musi byt na vsech postech..

      • Re: Simon Tibbling by dropt

        Travinho     před 7 lety 04.06.2017 08:29 |  
        0 0

        Ale v Holandsku defenzivního záložníka hrál...

      • Re: Simon Tibbling by dropt

        Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 04.06.2017 12:51 |  
        1 1

        Tím chceš říct, že defenzivní záložník je pro hráče, kteří nemají dokonalou techniku? Opravdu na této pozici nepotřebujeme skálu, stačí se podívat na ty top kluby jaké ''skály'' tam vlastně mají.

    • Re: Simon Tibbling by dropt

      kjandourek (admin)     před 7 lety 03.06.2017 23:25 |  
      4 0

      V pátečním Sportu - tedy v jeho příloze - byl hodně zajímavý rozhovor s Hušbauerem... mimo jiné mluvil i o taktické variantě, kdy se objeví na pravém beku a jaké tam má úkoly...

      • Re: Simon Tibbling by dropt

        belmis (přítel SN)     před 7 lety 03.06.2017 23:52 |  
        1 0

        Psal jsem o tom, že ho vídám z pravého beka nakopávat míče. Ale to, že pak chybí ve středu, v tom má dropt pravdu.

      • Re: Simon Tibbling by dropt

        tomcz     před 7 lety 04.06.2017 08:12 |  
        0 0

        Nemáš ho ještě?

        • Re: Simon Tibbling by dropt

          kjandourek (admin)     před 7 lety 04.06.2017 15:23 |  
          0 0

          Jasně - jsem ujetej, mám povystřihovanou celou sezónu zápas od zápasu... :-)

          viz odpověď Bossovi :-)

          • Re: Simon Tibbling by dropt

            Fačín     před 7 lety 04.06.2017 15:47 |  
            2 1

            Na Sportu mě baví ta spousta chyb, kterou jsou schopni vyprodukovat.. Například právě v této příloze zaměnili odpovědi Hubáčka a Vachouška. Na první pohled to není poznat, ale když jsem se do toho začetl, tak jsem to poznal.. Doporučuju:)

            • Re: Simon Tibbling by dropt

              kjandourek (admin)     před 7 lety 04.06.2017 16:10 |  
              0 0

              A jo... mě bylo divný, že Hubáček nehrál v cizině a nikdy nebyl na Euru... ale nějak jsem se nad tím nezamýšlel :-)

      • Re: Simon Tibbling by dropt

        afro     před 7 lety 04.06.2017 08:16 |  
        0 0

        Vybavuju si takhle sveho casu ve Sparte Matejovskeho. Mohl bys to trochu vic priblizit?

      • Re: Simon Tibbling by dropt

        Boss82     před 7 lety 04.06.2017 10:14 |  
        1 1

        Tohle by mě také zajímalo. Mnohokrát jsem tu psal, že to určitě není náhoda, že se tam stahuje, že je to určitě taktický pokyn od trenéra, a že to má za úkol pravděpodobně proto, aby naše rozehrávka již odzadu měla potřebnou kvalitu. Uprostřed pak nechybí a ani není mimo těžiště hry (jak tu neustále tvrdí Dropt, Robinator nebo Belmis), protože díky prolínání řad a dočasné výměně postů ho uprostřed hřiště obvykle nahrazuje krajní záložník a krajního záložníka zase krajní obránce. A Hušby z této pozice vybírá, na koho pošle dlouhý balon za obranu.

        Tak by mě zajímalo, zdali to tak opravdu je, jestli to v tom Sportu nějak vysvětluje.

        • Re: Simon Tibbling by dropt

          Kenny     před 7 lety 04.06.2017 11:46 |  
          0 0

          Odtamtud zásadně posílá dlouhé míče často po lajně a ze středu tam někdo nabíhá. A protože je v této disciplíně většinou přesný, v prostředku nemůže chybět. Ale přiznávám že další navazující posuny nemám přečteny.

        • Re: Simon Tibbling by dropt

          Robinator     před 7 lety 04.06.2017 12:02 |  
          2 1

          Evidentně to ale tak úžasně nefunguje, jak píšeš..protože pak by těch zápasu, kdy nás i horší soupeři přehrávali a my často urvali výsledek až na konci nebylo tolik..Viz. droptův výčet zápasu výše..Neříkám, že to je chyba Husbyho..ale myslím si, že se musíme naučit hrát o něco jinak, takhle opět v evropských pohárech neuspějeme..Husby by měl jít výše, nestahovat se tak dozadu ani na křídlo apod.tohle ať přenecha jiným hráčům, nechal bych mu menší prostor, kde by mohl být ještě více efektivní..k němu za Baráka nějakého rychlíka technika..a bude to ještě lepší než teď..

          • Re: Simon Tibbling by dropt

            Boss82     před 7 lety 05.06.2017 09:48 |  
            0 0

            Evidentně to funguje docela slušně, když jsme zcela nečekaně získali mistrovský titul, nemyslíš? Zápasy, kdy nás někdo opravdu v lize přehrál, bych spočítal na prstech jedné ruky. A většinou to byly ty zápasy, kdy hrál Hušby podhrota, takže zdaleka netvořil tolik hru z větší hloubky hřiště. V naprostě většině zápasů jsme to byli my, kdo soupeře přehrával.

            Jinak s Tebou v tom, že musíme ovládat více způsobů hry, samozřejmě souhlasím. Ale to už fungovalo i v této sezoně - když se nám dařilo kombinačně, tak jsme soupeře přehrávali kombinační hrou, když kombinace vázla, tak jsme ho zase deptali přesnými pasy za obranu a náběhy útočníků a záložníků, někdy jsme hráli 4-5-1, někdy 4-4-2, často jsme přecházeli v průběhu zápasu na 4-3-3 nebo 3-4-3 atd... Takže variabaility jsem v naší hře viděl dostatek.

            Nevím, proč neustále předjímáš, že s určitým způsobem hry nemůžeme v Evropě uspět. Snad si nemyslíš, že tam všichni soupeři hrají dokonalý kombinační fotbal ala Barcelona. To rozhodně nehrají. A pokud bychom na nějakého soupeře, který bude kombinačně na míči o hodně lepší než my, opravdu narazili, tak se s ním nemůžeme pustit do nějaké otevřené partie, ale budeme muset hrát ze zabezpečené obrany a hodně zjednodušit hru - tedy ulehčit si přechod do útoku přesným cíleným nákopem.

            Příchodu kvalitního středního záložníka bych se určitě nebránil, protože Tondu nějak nahradit musíme. Ale zároveň bych chtěl vidět v akci Alvira. Možná nakonec bude on tím hráčem, který náš střed zálohy ještě zkvalitní. Uvidíme, co předvede v přípravě. Snad už mu bude držet zdraví.

        • Re: Simon Tibbling by dropt

          kjandourek (admin)     před 7 lety 04.06.2017 15:22 |  
          0 0

          Zase nějak detailně taktiku nerozebírá... v jedné odpovědi zdůrazňuje: "Mám rád, když vezmu balón, podívám se dopředu a mám tam tři, čtyři spoluhráče v náběhu. Je pro mě snazší dát jim to do prostoru, než když všichni stojí. A nedochází potom ke ztrátám uprostřed hřiště"

          A vzápětí na otázku "s kým se mu hraje nejlíp" vypichuje Murise Mešanoviče a právě říká: "Když se někdy stáhnu až pravého beka místo Michala Frydrycha, podíváme se na sebe, Muris naznačí pohybem, kam půjde a já mu to posílám za obranu. On je hodně silový hráč, takže získáváme prostor na útočné polovině..." ....

          • Re: Simon Tibbling by dropt

            Boss82     před 7 lety 05.06.2017 09:30 |  
            0 0

            Díky za upřesnění. No z toho rozhovoru vyplývá, že to je jeden z taktických prvků, které zcela úmyslně praktikujeme. Tedy přesně tak, jak jsem si myslel.

    • Re: Simon Tibbling by dropt

      Travinho     před 7 lety 04.06.2017 08:32 |  
      1 0

      Velmi zajímavý rozbor. Jen nevím, kde jsi došel na to, že cenovka je nesmyslná. Ve třiadvaceti nemá start v dospělé reprezentaci, hraje v průměrném Holanském klubu a produktivita také nic moc. Navíc sám moc dobře musíš vědět, že cenu hráče značně ovlivňuje délka smlouvy, kterou my neznáme...

  8. Re: Slavia hledá středopolaře. A našla jej v Nizozemsku! Už prý probíhají jednání

    mudrc     před 7 lety 03.06.2017 22:58 |  
    0 3

    "PRÝ" JPP. Uz at je po prestupnim.

    • Re: Slavia hledá středopolaře. A našla jej v Nizozemsku! Už prý probíhají jednání

      Borgetti     před 7 lety 03.06.2017 23:32 |  
      4 0

      ?

      • Re: Slavia hledá středopolaře. A našla jej v Nizozemsku! Už prý probíhají jednání

        Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 04.06.2017 00:56 |  
        3 0

        Tipl bych to na Jedna Pani Povidala..

    • Re: Slavia hledá středopolaře. A našla jej v Nizozemsku! Už prý probíhají jednání

      Akuls     před 7 lety 04.06.2017 06:33 |  
      10 1

      Nakupovat hráče podle 5-ti minutového videa prý praktikuje Požár a jeho melodyboys ve Spartě. Někde jsem viděl sestřih top akcí našeho exzáložníka Tijani Belaida. Ne že to byl špatný hráč, ale po shlédnutí jeho top momentů by mohl klidně nastoupit v základu Realu Madrid. Filmový střih je velká zbraň, z akademika udělá klidně největšího blba a z blba génia.

      • Re: Slavia hledá středopolaře. A našla jej v Nizozemsku! Už prý probíhají jednání

        Travinho     před 7 lety 04.06.2017 08:33 |  
        2 0

        Na druhou stranu má na svůj věk úžasnou produktivitu.

      • Re: Slavia hledá středopolaře. A našla jej v Nizozemsku! Už prý probíhají jednání

        JS (přítel SN)     před 7 lety 04.06.2017 09:20 |  
        3 2

        Čekal jsem, kdy se někdo ozve. Díky za moudro. Nechci nakupovat hráče podle 7mi minutového videa. To je ILUSTRACE pro čtenáře SN. Mrkni se na jeho statistiky.

        • Re: Slavia hledá středopolaře. A našla jej v Nizozemsku! Už prý probíhají jednání

          mirecek1111     před 7 lety 04.06.2017 09:32 |  
          5 0

          Mě teda Tibbling a ten rumun příjde jako prašť jak uhoď. Ani u jednoho nevíme, jestli to jsou jen spekulace nebo je fakt skautujeme. Mimochodem, Tibbling má statitiky strašné, jestli ho chceme je jen spekulace a tak nám nezbyde, než básnit nad jeho youtube videem. Což se děje. Pak někdo práskne, že chceme někoho ze špičky rumunské ligy. někdo další sem video, a už je za vyvrhele :D

          Je jedno, jestli chceme Tibblinga, rumuna nebo oba. Klíčové je, jestli a jak dlouho jsme je skautovali.

        • Re: Slavia hledá středopolaře. A našla jej v Nizozemsku! Už prý probíhají jednání

          Láryfáry     před 7 lety 04.06.2017 10:59 |  
          1 0

          ale vždyť má Akuls pravdu - ty hodíš ultimativní tvrzení, že ten hráč bude bomba, a místo abys tvoje odvážné tvrzení podpořil statistikama (a skvělá rada ať si oponent jeho statistiky vygůglí už to nezachraní :-) ), tak odkazuješ video (na což ti správně píše, že sestřihem i z blba udělá génia). To taky můžeme poslat po Evropě sestřih akcí Gina ještě když hrál na Slovensku, určitě se na diskuzích najde pár naivnějších fanoušků, co budou tuto "bombu" doporučovat svému vedení :-p

    • Re: Slavia hledá středopolaře. A našla jej v Nizozemsku! Už prý probíhají jednání

      Marwek23 (přítel SN)     před 7 lety 04.06.2017 09:45 |  
      0 2

      a tohoto hráče chceme, nebo je to jen tvé přání? Pamatuju si na něj, měl jsem ho minulý rok v FM a neskutečně se u mně vypracoval. A i teď když jsem na něj koukal, na počátku hry ho koupil Leicester za 6,25 mil. EUR a po dvou letech přešel do Newcastle Utd. za 15,25. Nyní je jeho hodnota 26, takže potenciál evidentně má...

      • Re: Slavia hledá středopolaře. A našla jej v Nizozemsku! Už prý probíhají jednání

        JS (přítel SN)     před 7 lety 04.06.2017 09:50 |  
        0 1

        To není moje spekulace, já se jen odkazoval na někoho, kdo tu jeho jméno v minulých dnech zmínil... :D ale asi ro reálné nebude, i když podle TransferMarktu má cenu relativně nízkou. Spíš si myslím, že je to hráč, po kterém pošilhávají kluby z Bundesligy atp.

        • Re: Slavia hledá středopolaře. A našla jej v Nizozemsku! Už prý probíhají jednání

          bedy     před 7 lety 04.06.2017 09:53 |  
          1 0

          Ivan byl pouze tip z předního rumunskéhu klubu,myslim si,že Komix myslel někoho jiného. :)

        • Re: Slavia hledá středopolaře. A našla jej v Nizozemsku! Už prý probíhají jednání

          tomino     před 7 lety 04.06.2017 10:48 |  
          2 0

          Andrei Ivan byl pouze mým osobním tipem a přáním :) byla nahozená informace o kapitánovi předního rumunského klubu, tak proč si trochu nezaspekulovat :)

          • Re: Slavia hledá středopolaře. A našla jej v Nizozemsku! Už prý probíhají jednání

            JS (přítel SN)     před 7 lety 04.06.2017 11:02 |  
            2 1

            Mě by vážně zajímalo, kdo a podle čeho navrhuje sledování jakých hráčů. Zda to má pod palcem Jakub Dobiáš, na koho si ukáže Šilhavý... prostě jakým procesem funguje výběr posil, resp. třeba jen skauting hráčů od prvního vyslovení jejich jména až po příapdný podpis smlouvy. Možná námět na článek do okurkové sezony, hm..? :)

          • Re: Slavia hledá středopolaře. A našla jej v Nizozemsku! Už prý probíhají jednání

            JS (přítel SN)     před 7 lety 04.06.2017 14:52 |  
            0 1

            Jo a btw info o kapitánovi nahodil kdo? :o

            • Re: Slavia hledá středopolaře. A našla jej v Nizozemsku! Už prý probíhají jednání

              Komix     před 7 lety 04.06.2017 15:46 |  
              2 0

              Já. Jinak je to Romario Benzar- pravý bek z Viitorulu

              • Re: Slavia hledá středopolaře. A našla jej v Nizozemsku! Už prý probíhají jednání

                JS (přítel SN)     před 7 lety 04.06.2017 15:47 |  
                0 1

                Díky.. zajímavé.

              • Re: Slavia hledá středopolaře. A našla jej v Nizozemsku! Už prý probíhají jednání

                Fačín     před 7 lety 04.06.2017 15:48 |  
                0 1

                A koupíme ho?

                • Re: Slavia hledá středopolaře. A našla jej v Nizozemsku! Už prý probíhají jednání

                  Komix     před 7 lety 04.06.2017 15:57 |  
                  0 0

                  Tak to nevím.. poslední info od zdroje blízkýho analytikům bylo, že se o něj zajímáme a možná a snad jsme i zahájili jednání.

    • Re: OT Pyro

      TSeguinTS     před 7 lety 04.06.2017 09:58 |  
      0 1

      Zraněno bylo dle italských médiích 200 lidí.

      • Re: OT Pyro

        JS (přítel SN)     před 7 lety 04.06.2017 10:01 |  
        0 3

        Je to Blesk... :))

    • Re: OT Pyro

      Boss82     před 7 lety 04.06.2017 10:25 |  
      8 5

      To těm vypatlancům z kotle stejně nevysvětlíš. Bez pyra by fotbal přece nebyl fotbalem a pyro k fotbalu patří - a přes to nejede vlak, jak ostatně vysvětloval i "pan SubHuman ve zdejším podcastu.

      • Re: OT Pyro

        Boss82     před 7 lety 04.06.2017 10:25 |  
        1 2

        "pan"

      • Re: OT Pyro

        Alexiinho     před 7 lety 04.06.2017 15:01 |  
        2 1

        Jasne, srovnavat delobuch mezi lidmi na preplnenym namesti se svetlicemi a dymy na tribune je vic nez relevantni :)) obcas tady z vas mam fakt pocit, ze byste byli nejradsi, aby atmosfera u nas vypadala jak na NBA, NHL nebo na Realu ci Barce; po vetsinu zapasu ticho a 3x za polocas zarvat "Slavia, do toho" pane jo, z toho by meli souperi nadelano v kalhotach uz 50 km pred Prahou :))) a ted do me :D

        • Re: OT Pyro

          Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 04.06.2017 15:13 |  
          4 3

          Věřím, že když se začně ''ruce, ruce'' má Limberský naděláno, a pak mu nezbývá nic jiného než sprintovat jak Gump. :-)

        • Re: OT Pyro

          Boss82     před 7 lety 05.06.2017 10:02 |  
          2 0

          Nějaké "dění" na tribunách a s tím související jakási "atmosféra" mě vůbec nezajímá. Na fotbal chodím, světe div se, kvůli fotbalu. Cokoliv, co se děje na tribunách, a nesouvisí to přímo se zápasem, mě akorát otravuje. Ať si tam kluci aktivně fandí (také jsem dřív chodil často do kotle), ale ať svým chováním neobtěžují ostatní (pyro, rvačky), nedělají Slavii ostudu (nacistické symboly a projevy) a neškodí klubu (masivní pokuty za chování diváků).

        • Re: OT Pyro

          Boss82     před 7 lety 05.06.2017 10:04 |  
          1 0

          Jo a ještě jsem zapomněl - ka zraněním samozřejmě dochází z důvodu pyrotechniky i v našem kotli. Jen se zatím naštěstí nestala taková tragédie, jako teď v Itálii. Ale rozhodně bych nečekal, až k tomu skutečně dojde, a veškeré pyro z tribun preventivně zcela vymýtil.

          • Re: OT Pyro

            JS (přítel SN)     před 7 lety 05.06.2017 10:17 |  
            0 1

            Přesně tak. V patnácti jsem lozil do kotle a dost dobře si vzpomínám na dělbuchy na Strahově, co tam bouchaly lidem pod nohama, hrozná sranda, dokud to blbečkovi pár řad přede mnou nepopálilo kotníky. Sice ho dva kámoši vedli do záchranky a zbytek ho pochvalně plácal po zádech, že předvedl „solidní demenci“ (btw. hlavní měřítko fanatiků v pozitivní škále hodnocení), ale asi z toho moc šťastnej nebyl.

            Zajímavé je, že také studuji práva a můj postoj k problematice je přesně opačný – nejspíš tedy studium práv neimplikuje osobní preference.

            K Alexiinhovi chci říct, že všechny ty argumenty, kterými se ohání, jsou prostě relevantní jen pro menšinu těch lidí, co „v tom žijou“, tedy účasntíky sociální bubliny „ultras a spol.“. A těch chodí do kotle 200 - 300 např. Zbytek z 20 tisícové kapacity Edenu nezajímá, zda k nám jezdí groundhoppeři na pyro, ale jestli dohrajeme zápas.

            • Re: OT Pyro

              Boss82     před 7 lety 05.06.2017 22:08 |  
              1 0

              Mám několikeré podobné zkušenosti, jaké zde popisuješ. Fakt bych chtěl těmhle existencím vidět do hlav - co je k tomuhle chování motivuje, jaký mají žebříček hodnot, čeho by chtěli v životě dosáhnout atd... Asi bych se docela nasmál, kdybych jim mohl přečíst myšlenky:-).

              Alexiinho a jemu podobní bohužel nejsou schopni pochopit jednu věc - jejich svoboda končí tam, kde začíná svoboda druhého. Ve chvíli, kdy svými aktivitami obtěžují naprostou většinu "normálů", poraní pyrotechnikou kohokoliv ve svém okolí, škodí klubu prostřednictvím obřích pokut, které musí platit, případně škodí hráčům v samotných zápasech (viz přerušení zápasů pro dým na hrací ploše, ztížené dýchání, pálení očí atd.), tak jsou to pro mě obyčejní dacani, kterým vůbec nejde o klub nebo o atmosféru na stadionu, ale jen a pouze o jejich vlastní seberealizaci, ukojení prazvláštní potřeby prezentovat se tímto způsobem a uspokojení touhy "někam patřit".

              A to zde ani nezmiňuji tu nejradikálnější skupinu, které nejde o fotbal už vůbec, ale chodí na fotbal vyvolávat bitky, prezentovat zde svůj politický světonázor (náckové) a brutálně napadat každého kdo nesdílí jejich životní "hodnoty". To jsou bezmozci totální, kteří nepatří na stadion, ale za mříže.

    • Re: OT Pyro

      Travinho     před 7 lety 04.06.2017 10:47 |  
      7 4

      To je jen malá negativní kapka v obrovském moři pozitiv, které pyro přináší...

        • Re: OT Pyro

          Travinho     před 7 lety 04.06.2017 11:40 |  
          5 1

          Výjimečný bude, až přijde a udělá to pyro bez kukly přímo před policisty. Tohle schování za druhé je směšné.

        • Re: OT Pyro

          maxtere     před 7 lety 04.06.2017 12:31 |  
          1 7

          Achjo, vy jste jak denik Blesk. :D Je mi 24 let, nikdy jsem na hlave nemel kuklu. Pravda nejsem pravidelny odpalovac pyrotechniky, spis jen takovy amatersky, jednou za cas.

          • Re: OT Pyro

            CarlBruno     před 7 lety 04.06.2017 13:00 |  
            5 0

            a co tím chceš jako říct ? Nic pozitivního mě nenapadá :)

          • Re: OT Pyro

            Robinator     před 7 lety 04.06.2017 13:05 |  
            5 0

            Amatersky odpalovač :D co to je za funkci :))

            • Re: OT Pyro

              knawi     před 7 lety 04.06.2017 13:11 |  
              3 2

              Dělá to bezplatně a rád. Některým z generací, které nepostihla, těch 26 měsíců na vojně chybí.

              • Re: OT Pyro

                warhammer (přítel SN)     před 7 lety 04.06.2017 16:54 |  
                1 0

                A některým matematika z 2. ročníku základní školy :).

                • Re: OT Pyro

                  knawi     před 7 lety 05.06.2017 09:33 |  
                  0 1

                  Pokud se ti nezdá počet měsíců "základní vojenské služby", který jsem napsal, tak věz, že tak dlouho se sloužilo. A některé ročníky i déle a to nejen za Marie Terezie.

                    • Re: OT Pyro

                      knawi     před 7 lety 06.06.2017 11:02 |  
                      0 1

                      Nepatří to sem a máš pravdu, že to není důležité, zvlášť když jsem sám odsloužil 25 měsíců - 25. měsíc ve voj. knížce uveden jako cvičení. Šel jsem na vojnu později, můj ročník podobně odsloužil ještě o jeden víc - 26 měs. A to nemluvím o službách ještě prodloužených v "krizových" letech na př. 1956 nebo 1962.

            • Re: OT Pyro

              maxtere     před 7 lety 04.06.2017 14:17 |  
              2 1

              Nevim :D chtel jsem byt vtipny :D

          • Re: OT Pyro

            Dennis     před 7 lety 04.06.2017 14:15 |  
            5 2

            Jsem podle názorů myslel, že je ti tak 12. Tím pádem to není věkem a lepší už to holt asi nebude... :-( Pyro je zhovadilost a nikomu v západní Evropě na fotbale nechybí... Chyběly snad někomu včera ve finále LM nějaké dýmovnice nebo dělobuchy? Nemají snad fanoušci Juve nebo Realu respekt? Veškerá tvoje argumentace, proč pyro na fotbal patří, je jen snůška blbých keců.

            • Re: OT Pyro

              Alexiinho     před 7 lety 04.06.2017 23:14 |  
              2 1

              Dovol, abych te vyvedl z omylu, v zemich zapadni Evropy (Nemecko, Francie, Italie) se svetlice a dymy pouzivaji velmi casto a to i u tymu, jako je Bayern, Dortmund, Marseille, Neapol... je jasny, ze na vcerejsim zapase pyro nebylo, protoze tam byli z 90% fanousci, jaci se sdruzujou zde, nikoli ultras (na atmosfere to taky bylo poznat). Nikomu neberu jeho nazor, ale oznacovat nazory oponentu za "snusku blbejch kecu" mi prijde nevhodny, zvlast, kdyz jsme vsichni jedna velka sesivana rodina. Tribuna Sever je ultras skupina a diky ni o Slavii vedi lide ze zemi, kde se jinak o cesky fotbal vubec nezajimaji. Na nase zapasy pravidelne vyrazeji skupiny groundhopperu z cely Evropy a nikoli kvuli hre... ale kvuli deni na tribunach. Diky TS jsme co se tyce prezentaci na tribunach ceskou spickou, a meli byste si toho vazit. Strahov byl jen jeden a to, co se delo tam, se v Edenu urcite opakovat nebude. To se nad to nedokazete povznest? Penize, ktere klukum prispivame, jdou na pyrotechniku opravdu ze zlomkovy casti. Z vetsi casti jdou na prezentace na severni tribune nebo na celem stadionu, kterym tak radi tleskate a na ktery jste hrdi. Tak to prosim mejte na pameti a nehazejte na kluky zbytecnou spinu. Nebejt jich, tak atmosfera u nas vypada jako na jednom miste v Praze, kde dle NASA neni atmosfera vubec zadna :)))

              • Re: OT Pyro

                Boss82     před 7 lety 05.06.2017 10:26 |  
                2 0

                "Dovol, abych te vyvedl z omylu, v zemich zapadni Evropy (Nemecko, Francie, Italie) se svetlice a dymy pouzivaji velmi casto a to i u tymu, jako je Bayern, Dortmund, Marseille, Neapol"
                Tak jistě, bezmozky najdeš všude na světě. Jde o to, jak se s tím dokáže společnost vypořádat. V Anglii, kde jim to už začalo přerůstat přes hlavu strašlivým způsobem, s tím zatočili naprosto ukázkově.

                "na atmosfere to taky bylo poznat"
                Přestaň se tady tímhle pořád zaklínat. Jde snad o fotbal, ne o nějakou "atmosféru". Mně taková atmosféra, kdy se v Edenu sejde 20 tisíc lidí, o kterých vím, že fandí stejnému klubu jako já, zcela vyhovuje, a nepotřebuju k tomu žádné petardy, dýmovnice ani jiné ohníčky. A nepotřebuju k tomu ani žádná chorea atd...

                "Na nase zapasy pravidelne vyrazeji skupiny groundhopperu z cely Evropy a nikoli kvuli hre... ale kvuli deni na tribunach."
                Hmmm, tak to je fakt "bezva". Já bych byl tedy 100x radši, kdyby se na Slavii jezdilo kvůli tomu, jakou hru předvádí, a aby byla známá kvůli tomu, jakých úspěchů dosáhla a jaké hráče vychovala. A ne kvůli jakési pochybné subkultuře určité skupiny lidí vyskytujících se v Edenu na tribunách.

                "Strahov byl jen jeden a to, co se delo tam, se v Edenu urcite opakovat nebude. To se nad to nedokazete povznest?"
                Proč se mám povznášet nad to, že se nějací lidé, hlásící se ke stejnému klubu jako já, chovají jako dobytek? Zeptej se těch lidí, kteří byli na Strahově v kotli nedobrovolně přítomni, jaký z toho měli "zážitek".

                "Nebejt jich, tak atmosfera u nas vypada jako na jednom miste v Praze"
                Jestli si pod slovem "atmosféra" představuješ ten bordel, co se děl na Strahově, nebo který naši ultras občas rozpoutají na stadionech soupeřů, tak díky, ale opravdu nemám zájem! Jestli si nedokážeš fotbal užít bez dýmovnic, petard, světlic, bitek a bordelu v hledišti, tak je mi Tě líto. Ale alespoň to nevnucuj(te) ostatním.

    • Re: OT Pyro

      celtix     před 7 lety 04.06.2017 13:24 |  
      5 1

      Když jsem byl v kotli na strahově tak jeden dělobuch mě fakt vyděsil a chvilku jsem myslel že to byla bomba. Prostě dělobuchy na fotbal nepatří a to platí i o dýmovnicích. Jdu na fotbal ne do války. Rád jsem chodil do kotle, fandil celej zápas, ale po strahově, kde nás pyro skoro stálo titul, budu radši chodit mezi ty "nefandící" na východní tribuně.

      • Re: OT Pyro

        celtix     před 7 lety 04.06.2017 13:30 |  
        3 5

        Navíc v anglii je taky skvělá atmosféra i bez pyra a to na stadionech menších týmů v PL nebo třeba ve 2. lize.

      • Re: OT Pyro

        Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 04.06.2017 13:34 |  
        5 2

        Kdyby nás pyro stálo titul, víš jak by naše ultras scéna byla respektována po celém světě? :-) To by byla prestiž, významný úspěch, podpora a respekt, že maxtere. Lidé z Turecka, Balkánu a kdekoliv jinde by se nám museli klanět, protože to co předvádí oni je jen slabý odvar... My bychom tomu dali třešničku na dortu... vlastně ne, my bychom darovali titul plzni a degradovali snahu (nejen) hráčů Slavie za celý uplnulý ročník.

        • Re: OT Pyro

          maxtere     před 7 lety 04.06.2017 21:37 |  
          0 2

          Achjo, asi zůstanu nepochopen. Nic jiného jsem asi nečekal. To co řikáte, zase jste překroutili mé slova. Mrzí mě, že se o tom s vámi nedá diskutovat. Nevím proč máte potřebu útočit na věk a na inteligenci. Souvisí snad názor na pyrotechniku s inteligencí? To je jedno. Už mě to tu s vámi nebaví.

          • Re: OT Pyro

            Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 04.06.2017 22:05 |  
            2 0

            Já útočím na tvůj věk nebo inteligenci? Pouze jsem použil tvá slova jako: prestiž, úspěch, podpora a respekt, který k ultras patří.

          • Re: OT Pyro

            JS (přítel SN)     před 7 lety 04.06.2017 22:13 |  
            1 2

            Ne, zdejší diskutéři právě Tvůj pohled chápou. A proto se Ti snaží vysvětlit, že není moudrý.

            A upřímně nejspíš asi vážně souvisí názor na pyrotechniku s inteligencí. A samozřejmě s nějakou kompenzací podvědomých osobních potřeb.

            • Re: OT Pyro

              Alexiinho     před 7 lety 04.06.2017 23:00 |  
              2 1

              Promin, ale nazor na pyrotechniku opravdu nesouvisi s inteligenci, ja studuju na pravnicky fakulte (sam jiste uznas, ze s nizkou inteligenci se prava studovat nedaji) a vztah k pyru mam kladny (neodpaluju, libi se mi a jsem pro legalizaci pouzivani svetlic a "fotbalovych" dymovnic na stadionu). Ledaze bys to myslel tak, ze negativni vztah k pyrotechnice maji lide s nizkou inteligenci :))

              • Re: OT Pyro

                Fačín     před 7 lety 05.06.2017 09:06 |  
                0 1

                Zrovna dva mí bývalí spolužáci, kteří byli ve třídě suverénně nejtupější, poté vystudovalo zrovna práva.. Teď se nosej v oblecích, jezděj "kárama", ale blbí jako štoudev jsou stále. Ale to je OT, jen si mě nazdvihl s tím příměrem inteligence-vzdělání.

      • Re: OT Pyro

        Dennis     před 7 lety 09.06.2017 00:06 |  
        0 0

        Líp bych to nenapsal. Souhlasím do posledního slova. Pyro ani dělobuchy k fotbalu nepotřebuju.

    • Re: OT Pyro

      celtix     před 7 lety 04.06.2017 13:43 |  
      5 0

      Ještě mi přijde docela zajímavý jak se snaží ukázat ostatním že "pyro není zločin" tak že házejí dělobuchy po ostatních fanoušcích nebo po hasičích a dýmovnicema přeruší utkání...

  9. Re: Slavia hledá středopolaře. A našla jej v Nizozemsku! Už prý probíhají jednání

    sicilianbrno     před 7 lety 04.06.2017 13:47 |  
    5 2

    https://www.youtube.com/watch?v=DjoeafQwUuc tady ješte jeden odkaz, kde jde videt lepší dribling od tibbling..přemyšlím, kolik českých technickych záložníků by toto dokázalo, asi by se jich pár našlo.....třeba..Hušby? :-)

    • Re: Slavia hledá středopolaře. A našla jej v Nizozemsku! Už prý probíhají jednání

      Dennis     před 7 lety 04.06.2017 14:12 |  
      2 0

      Hušby prej tohle dává se zavázanýma očima... :-)

      • Re: Slavia hledá středopolaře. A našla jej v Nizozemsku! Už prý probíhají jednání

        Láryfáry     před 7 lety 04.06.2017 15:03 |  
        1 0

        Úplně první kolo těchhle žonglů vyhrál Rada, to ale nebyly internety, tak se to moc neví..

        • Re: Slavia hledá středopolaře. A našla jej v Nizozemsku! Už prý probíhají jednání

          JaymzBond     před 7 lety 04.06.2017 15:57 |  
          1 0

          Ale to na vítězství stačily tři žongly. Dnes je ten fotbal už trochu jinde.

    • Re: Slavia hledá středopolaře. A našla jej v Nizozemsku! Už prý probíhají jednání

      Travinho     před 7 lety 04.06.2017 15:00 |  
      0 0

      Já znám kluky, kteří tyto věci umí a přitom jsou na hřišti naprosto nepoužitelní... Tohle z tebe vážně fotbalistu neudělá.

      • Re: Slavia hledá středopolaře. A našla jej v Nizozemsku! Už prý probíhají jednání

        JS (přítel SN)     před 7 lety 04.06.2017 15:02 |  
        2 1

        Jasně, že ne :) Však je to prostě jenom na pobavení fanoušků...

    • Re: Slavia hledá středopolaře. A našla jej v Nizozemsku! Už prý probíhají jednání

      Boss82     před 7 lety 04.06.2017 15:14 |  
      1 0

      Na oko je to hezký, ale o tom, jaký ten hráč bude nakonec fotbalista (tedy nikoliv žonglér), to nevypovídá téměř nic.

  10. Re: Slavia hledá středopolaře. A našla jej v Nizozemsku! Už prý probíhají jednání

    vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 04.06.2017 15:06 |  
    0 0

    Po pravdě řečeno to posilování našemu vedení vůbec nezávidím,český rybníček dost přebraný,na opravdu top hráče peníze nikdy mít nebudeme.Když se podíváme, kdo ze zahraničních hráčů se u nás opravdu uplatnil tak to je MNN a možná FLO,neberu v potaz cizince kteří jsou z naší ligy.Musíme jen držet palce,že se nám to povede.Mimochodem,mě přijde,že se chátra zatím dala naším směrem v přestupech.

  11. Re: Slavia hledá středopolaře. A našla jej v Nizozemsku! Už prý probíhají jednání

    JS (přítel SN)     před 7 lety 04.06.2017 15:09 |  
    0 5

    Btw, když už jsme u těch spekulací – Pekhartovi končí na konci měsíce v Athénách smlouva... :))

    • Re: Slavia hledá středopolaře. A našla jej v Nizozemsku! Už prý probíhají jednání

      SKSVenca     před 7 lety 04.06.2017 15:13 |  
      5 0

      Pekhart je zrádce :) to je jak kdybyste chtěl Váchu :D

    • Re: Slavia hledá středopolaře. A našla jej v Nizozemsku! Už prý probíhají jednání

      TSeguinTS     před 7 lety 04.06.2017 15:18 |  
      4 0

      Tak to bude po vypršení smlouvy bez angažmá.. Ale nevím, jak by to mělo souviset s námi :D

  12. Re: Slavia hledá středopolaře. A našla jej v Nizozemsku! Už prý probíhají jednání

    JS (přítel SN)     před 7 lety 04.06.2017 15:40 |  
    0 1

    Tak máme smůlu. JT: „Simon Tibbling asi neni spatny fotbalista, ale rozhodne nemiri do Slavie Praha. Klub nevede ani nevedl zadna jednani o jeho prichodu.“

    Doufám, že teda aspoň ten Rumun... :))

  13. Re: Slavia hledá středopolaře. A našla jej v Nizozemsku! Už prý probíhají jednání

    mtebow9     před 7 lety 04.06.2017 15:40 |  
    0 0

    Jaroslav Tvrdík
    "Simon Tibbling asi neni spatny fotbalista, ale rozhodne nemiri do Slavie Praha. Klub nevede ani nevedl zadna jednani o jeho prichodu."

    • Re: Slavia hledá středopolaře. A našla jej v Nizozemsku! Už prý probíhají jednání

      mtebow9     před 7 lety 04.06.2017 15:44 |  
      0 0

      "To same plati i pro polskeho hrace Krzysztofa Mączyński. Obema jim prejeme moc dalsich sportovnich uspechu, oboje vsak nepravdive spekulace."

      • Re: Slavia hledá středopolaře. A našla jej v Nizozemsku! Už prý probíhají jednání

        Fačín     před 7 lety 04.06.2017 15:50 |  
        1 1

        To je škoda. Zrovna takovéto hráče bych si do Slavie přál. Prostě posily ze západu, z kvalitních lig, neokoukaná jména..

        • Re: Slavia hledá středopolaře. A našla jej v Nizozemsku! Už prý probíhají jednání

          Travinho     před 7 lety 04.06.2017 20:35 |  
          0 0

          Já tedy doufám, že míříme výš a ne hráče nemající jistý základ v horších klubech než jsme my.

          • Re: Slavia hledá středopolaře. A našla jej v Nizozemsku! Už prý probíhají jednání

            Fačín     před 7 lety 05.06.2017 09:10 |  
            0 1

            Tak mířit můžeme, ale jde o to, aby to zase bylo reálné. Jak finančně tak hlavně i přístupem.. Hypoteticky - koupíme hráče za 100 mega, velkou hvězdu z velkého týmu, řekněme třeba Tielemanse z Anderlechtu. Jak to asi zapůsobí v kabině? Jak se bude dotyčný chovat? Jak bude vypadat nasazení v tuctovém zápase třeba proti Jihlavě? A samozřejmě ještě musíme ty hráče na něco umět nalákat a něčím přesvědčit nenažraný agenty..

            • Re: Slavia hledá středopolaře. A našla jej v Nizozemsku! Už prý probíhají jednání

              Travinho     před 7 lety 05.06.2017 11:02 |  
              0 0

              Jasně no, proto si dovedu představit přestupy spíš z východu, ale máš pravdu, že je to mnohdy dost ošemetné a hráč tu může jít jen za prachama. Kolikrát už se to stalo...

    • Re: Slavia hledá středopolaře. A našla jej v Nizozemsku! Už prý probíhají jednání

      Lovver     před 7 lety 04.06.2017 15:54 |  
      1 0

      To mě upřímně docela mrzí. Mladý, perspektivní, zajímavý. Zkušenosti s důležitými zápasy. No, tak doufám, že přijde ještě někdo lepší. Kdy má začít příprava?

  14. Re: Slavia hledá středopolaře. A našla jej v Nizozemsku! Už prý probíhají jednání

    JS (přítel SN)     před 7 lety 04.06.2017 15:44 |  
    0 1

    „To same plati i pro polskeho hrace Krzysztofa Mączyński. Obema jim prejeme moc dalsich sportovnich uspechu, oboje vsak nepravdive spekulace.“