Aktuality z médií

Komentáře (34)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: SSC Neapol se údajně zajímá o Marca Lauricellu

    Lord_Edmund     před 7 lety 02.06.2017 08:47 |  
    1 0

    Tak hlavně jestli nemá ve smlouvě zas nějakou klauzuli :-)) ale ať se zajímají, aspoň je vidět, že se občas urodí i ve Slavii. Je jen škoda, když mladí hráči odcházejí ze Slávie než se stačí ukázat v "A". Třeba takový Simič, Jankto, Zima by se možná ani v současném kádru neztratili i když odhadnout jak by vypadal jejich vývoj, kdyby zůstali ve Slavii a jak by na tom teď výkonnostně byli je jen spekulace.
    Snad se jednou do Slavie někteří vrátí, protože aspoň Simič mnohokrát deklaroval svoji lásku ke Slavii.
    Marca Lauricelu jsem nikdy hrát neviděl, ale zrovna nedávno jsem ho zaregistroval ,jako velice produktivního hráče v mládežnických týmech a říkal si, jestli se třeba brzy připojí k "A" aspoň na přípravu. Nevím jestli je to hráč s českým občanstvím, nebo je to Ital může mi to nějaký znalec naší mládeže osvětlit? Ve Slavii je také jeho starší bratr. Kdyby je někdo dokázal charakterizovat byl bych vděčen...
    Mimochodem co třeba návrat Petráka? Cenově asi není nedostupný a může hrát stopera i def. záložníka.

    • Re: SSC Neapol se údajně zajímá o Marca Lauricellu

      Marwek23 (přítel SN)     před 7 lety 02.06.2017 09:04 |  
      0 0

      Souhlasím, taky mě to mrzí - konkrétně ti hráči, které jsi jmenoval mají před sebou velmi zajímavou budoucnost. Snad se jich jednou opět v našem dresu dočkáme. Škoda, že v době, kdy odcházeli jsme potřebovali každou korunu, snad si na to teď už dáme lepší pozor. Zaznamenal jsem, že nedávno odešel mladý brankář Jaroš do Liverpoolu (nevím kolik jsme za něj dostali) a přivedli jsme náhradu z Olomouce. ML má dvojí občanství, zaznamenal jsem ho cca před 4 roky, kdy vyšel ve Sportu článek o nových nadějích...zaujalo mě tenkrát, že máme ve Slavii dvě poloitalská dvojčata. Bylo by fajn, kdyby zase někdo z mlaďochů dostal šanci v A-týmu...naposled se do áčka prosadil Jarda Zmrhal a to už je taky nějaká doba. Doufám, že v přípravě 2-3 hráče vytáhneme a zkusíme.

      • Re: SSC Neapol se údajně zajímá o Marca Lauricellu

        tomcz     před 7 lety 02.06.2017 09:08 |  
        1 0

        Po Jardovi se prosadil ještě Souček ne?

        • Re: SSC Neapol se údajně zajímá o Marca Lauricellu

          Marwek23 (přítel SN)     před 7 lety 02.06.2017 09:21 |  
          0 0

          pravda, jsem na něj hodně zvědav, jak se popere o místo!

          • Re: SSC Neapol se údajně zajímá o Marca Lauricellu

            PetCC     před 7 lety 02.06.2017 10:19 |  
            1 0

            Souček je na svém místě mezi nejlepšími v naší lize.

            • Re: SSC Neapol se údajně zajímá o Marca Lauricellu

              Robinator     před 7 lety 02.06.2017 11:21 |  
              3 2

              V Liberci možná, ale jestli bude hrát u nás tak, jako minule, tak rozhodně není nejlepší ale naopak nejhorší..

  2. Re: SSC Neapol se údajně zajímá o Marca Lauricellu

    Robinator     před 7 lety 02.06.2017 09:36 |  
    3 0

    To je bohužel tak trochu zastaralost a zabedněnost českého fotbalu..že se bojí dát čuchnout talentovaným hráčům už třeba v 17 letech..Já ho viděl hrát několikrát a je to fakt zajímavý hráč..Kdyby cítil nějakou šanci v Áčku, dostal by třeba pár minut prostor a v českým poháru víc..neodešel by..To samé Jankto atd..ale když tu nevidí tu cestu, je jasný, že o to víc chytnou za pačesy laso ze zahraničí..Chce to dávat víc šance talentovaným mladým klukům..Protože oni hrát v béčku nebo juniorce nechtějí..tam se nijak nerozvíjí..

    • Re: SSC Neapol se údajně zajímá o Marca Lauricellu

      Fačín     před 7 lety 02.06.2017 11:08 |  
      1 1

      Souhlasím s tebou. Mladí musí dostávat šanci, už v 17, v 18. Obzvlášť, pokud ve své věkové kategorii vyčnívají. Takhle nám zase uteče další nadějný odchovanec. A že už jich v poslední době bylo dost. Namátkou již zmiňovaní Simič, Jankto, nedávno Král, Telnar (pravda, to nebyl odchovanec), teď Lauricella. A možná jsem ještě na někoho zapomněl. To je špatně, to se musí napravit, jinak budeme muset každého hráče kupovat. Chápu, že přirovnání se Spartou tu nebude populární, ale u nich se skoro každý rok vyrojí hned několik dorostenců, juniorů, kteří v áčku šanci dostanou a skoro vždy se jim to vyplatí. To mi u nás výrazně chybí. Jasně, dřív jsme byli ve finančních srágorách, ale to už je minulost a teď bychom se o to měli starat o dost líp.

      • Re: SSC Neapol se údajně zajímá o Marca Lauricellu

        Robinator     před 7 lety 02.06.2017 11:24 |  
        0 1

        JJ, hlavně u nás je to nějak prapodivně posunutý, tady se hovoří o mladíkovi, že je talent, když bude 21..je to úplně běžné..přitom, když se mluví v zahraničí o mladým talentu, který už hraje mezi dospělými, je mu 17..třeba ten Král šel do Teplic, já mu naprosto rozumím..minule už se dostal na hřiště a zahrál si první ligu, pro něho super..Co by dělal jako tady, hrál posranou juniorku?

        Už o tom mluvilo pár odborníků, prý je to tím, že tady jsou staří, neprogresivní trenéři, kteří se prostě bojí..Už by je měli co nejdřív nahradit mladý, jestli teda někdy budou..tady se furt točí v tom našem rybníčku 8 trenérů dokola..je to až směšný..

      • Re: SSC Neapol se údajně zajímá o Marca Lauricellu

        Robinator     před 7 lety 02.06.2017 11:26 |  
        2 0

        a zase druhá strana mince, příklad Sáček..byl nominován do repre..to je třeba dle mého totální úlet..se zbláznil ten Jarolím asi

        • Re: SSC Neapol se údajně zajímá o Marca Lauricellu

          bongor     před 7 lety 02.06.2017 11:39 |  
          2 1

          To není první úlet KJVCD,on třeba i ten Suk není žádná reprezentační naděje.Ale ten Sáček,to je teda bomba.

          • Re: SSC Neapol se údajně zajímá o Marca Lauricellu

            Robinator     před 7 lety 02.06.2017 11:41 |  
            0 0

            no já nechápu oba, ale teda ten Sáček.. to jako chceme hrát proti komu..možná nějaká andora, nebo finsko maximálne..povolá ještě Dočkala, kterej nedává v čině penalty, nebo sedí na lavičce a mě klepe :D

          • Re: SSC Neapol se údajně zajímá o Marca Lauricellu

            Fačín     před 7 lety 02.06.2017 11:43 |  
            0 1

            Sáčka opravdu nominoval do reprezentace? To ne, to je snad vtip... I když KJ už předvedl pár úletů, např. pan Droppa, který teď slavně sestoupil do třetí turecké..

            • Re: SSC Neapol se údajně zajímá o Marca Lauricellu

              Sracken     před 7 lety 02.06.2017 11:48 |  
              5 0

              Bacha na to, Droppu chtějí desítky klubů ale opuštět miliovaný Bandirmaspor? Jedině nohama nahoru.

            • Re: SSC Neapol se údajně zajímá o Marca Lauricellu

              Robinator     před 7 lety 02.06.2017 11:49 |  
              0 0

              jj, asi tlaky agentů, aby se ukázal a mohli ho prodat..

              • Re: SSC Neapol se údajně zajímá o Marca Lauricellu

                Fačín     před 7 lety 02.06.2017 11:54 |  
                2 1

                Ano, to mě taky napadlo. Ale že dá přednost hráči s 10 startama v lize před Králem ligových trávníků Pepou Hušbauerem? To je docela drsný. To mi tu naší repre zase o trochu znechutil.

                • Re: SSC Neapol se údajně zajímá o Marca Lauricellu

                  Robinator     před 7 lety 02.06.2017 11:59 |  
                  0 0

                  v tomhle případě bych i toho Hušbyho upřednostnil no :))

                • Re: SSC Neapol se údajně zajímá o Marca Lauricellu

                  jane (admin)     před 7 lety 03.06.2017 07:39 |  
                  1 0

                  Hušby doléčuje zranění, proto nebyl v nominaci.

              • Re: SSC Neapol se údajně zajímá o Marca Lauricellu

                sTizz (přítel SN)     před 7 lety 02.06.2017 15:02 |  
                2 0

                KJ byl silne podezrely z kseftovani s hracema do vlastni kapsy uz kdyz se chylilo ke konci jeho pusobeni u nas ..

                • Re: SSC Neapol se údajně zajímá o Marca Lauricellu

                  Robinator     před 7 lety 02.06.2017 15:25 |  
                  0 0

                  tak co dělá v repre to teda nechápu, když tam mu musí hráče podbízet prakticky neustále :))

                  • Re: SSC Neapol se údajně zajímá o Marca Lauricellu

                    sTizz (přítel SN)     před 7 lety 02.06.2017 15:35 |  
                    0 3

                    neco jako Ruza..super trener,ale..

                    • Re: SSC Neapol se údajně zajímá o Marca Lauricellu

                      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 02.06.2017 16:37 |  
                      3 0

                      Na to kolik funkcí zastával ve Slavii, tak bral průměrný plat trenéra v Extralize. Tolik k jeho ''darům''. Kdyby chtěl, tak ve Slavii (i za doby Skansky) mohl brát několika násobek.

        • Re: SSC Neapol se údajně zajímá o Marca Lauricellu

          Akuls     před 7 lety 02.06.2017 13:46 |  
          2 0

          Možná, že jen plat repre trenéra je pro KJVCD málo a tak je třeba ho navýšit o nějaký desátek od Sáćkova agenta. Na druhé straně je ale také třeba připomenout, že na pozici DZ je mezi českými hráči velmi slabá konkurece. Divím se, že si KJVCD při té bídě nevzpomněl na Petráka. Horší než Sáček určitě není. Asi má ale agenta který nezdraví u vrbiček, resp. jeho hráč Petrák už zahraniční angažmá má a tak to nemusí v tomto případě dělat.

        • Re: SSC Neapol se údajně zajímá o Marca Lauricellu

          kjandourek (admin)     před 7 lety 02.06.2017 14:24 |  
          2 2

          Spíš to je o tom, že většina hráčů už je někde na dovče... tak sáhnul po klukovi, co počítá se soustředěním jedenadvacítky a nijak mu tím neutnul nějaké plány...

      • Re: SSC Neapol se údajně zajímá o Marca Lauricellu

        jane (admin)     před 7 lety 03.06.2017 07:38 |  
        1 0

        Král taky není náš odchovanec.

        • Re: SSC Neapol se údajně zajímá o Marca Lauricellu

          Fačín     před 7 lety 03.06.2017 08:54 |  
          0 1

          Pamatuju si správně, že jsme tehdá Krále vyměnili za Turynu?

          • Re: SSC Neapol se údajně zajímá o Marca Lauricellu

            JaymzBond     před 7 lety 03.06.2017 09:03 |  
            1 0

            Král přišel z Brna, odmítl tam podepsat smlouvu, podobně jako později u nás.

            • Re: SSC Neapol se údajně zajímá o Marca Lauricellu

              Fačín     před 7 lety 03.06.2017 10:09 |  
              0 1

              Aha, tak to si to pletu. A koho že jsme to dostali za Turynu? Vzpomene si někdo?

              • Re: SSC Neapol se údajně zajímá o Marca Lauricellu

                Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 03.06.2017 10:11 |  
                2 0

                Kuchta.

                • Re: SSC Neapol se údajně zajímá o Marca Lauricellu

                  Fačín     před 7 lety 03.06.2017 10:13 |  
                  0 1

                  No jo vlastně, děkuju!

  3. Re: SSC Neapol se údajně zajímá o Marca Lauricellu

    Sracken     před 7 lety 02.06.2017 11:11 |  
    1 0

    Stačí se podívat, kteří hráči nastupují za reprezentace. Ti jsou ti nejnadějnější. Větší zapojení těchto talentů do A by bylo pozitivní věcí a myslím, že takto vedení Slavie i uvažuje. Proto se snaží získávat co nejperspektivnější mladíky do všech věkových kategorií. Práce s mládeží se hodně zlepšuje a je to znát i na výsledcích.

    • Re: SSC Neapol se údajně zajímá o Marca Lauricellu

      bongor     před 7 lety 02.06.2017 11:42 |  
      0 0

      Dny utíkají a ty avizované dva už jsou pryč.Zůstane u nás Deli?

      • Re: SSC Neapol se údajně zajímá o Marca Lauricellu

        Fačín     před 7 lety 02.06.2017 11:55 |  
        2 1

        Nepřál bych si nic víc, než kdyby u nás Simon zůstal. Ale protože je kvalitou úplně jinde než zbytek ligy, tak budu spíše překvapen, pokud se nám ho podaří udržet.

  4. Re: SSC Neapol se údajně zajímá o Marca Lauricellu

    Hlavis     před 7 lety 02.06.2017 17:18 |  
    1 0

    Flo nominován do Norské repre. Ze by nastoupil proti nám?
    Vzhledem k tomu ze poslední zápasy nehrál je to celkem překvapení.