A začněme tím, co dělí Slavii od kýženého zisku mistrovské trofeje. Jediným soupeřem sešívaných je Plzeň, která na Slavii ztrácí dva body, ale má lepší vzájemný zápas, slávisté tak musí získat minimálně o jediný bod méně než Plzeň, aby se mohli radovat z titulu. Program závěrečných tří kol je následující:
pátek 12. května 18:15: Plzeň - Ml. Boleslav
sobota 13. května 18:45: Slavia - Dukla
sobota 20. května 17:00: Brno - Plzeň a Ml. Boleslav - Slavia
sobota 27. května 17:00: Plzeň - Jihlava a Slavia - Brno
Situace tak v mnohém připomíná tu před 26. kolem. Slavia vede o dva body, ale Plzeň hraje utkání následujícího kola před ní a v případě domácího vítězství se dostane o bod před Slavii a hlavně dostane Slavii pod tlak, ta v takovém případě musí také zvítězit, aby se udržela v pozici, že má titul ve vlastních rukou. Ale platí to také naopak, pokud Plzeň v pátek nevyhraje, dostanou slávisté ohromný impuls. V případě výhry nad Duklou by se dostali do minimálně čtyřbodového náskoku a mohli by tak o titulu rozhodnout už ve 29. kole v Mladé Boleslavi. Proto osobně považuji zápas Plzně s Mladou Boleslaví za vůbec nejdůležitější, který významně určí dění ve zbylých zápasech. Poslední dvě kola mají zápasy již shodný výkop, takže tam již bude muset hrát každý za sebe bez vědomí toho, jak skončil o den dříve zápas konkurenta.
A jen pro úplnost: Aktuální kurs Tipsportu na vítěze ligy: Plzeň 3.00 - Slavia 1.30
Slávisté mají také nyní už jistotu, že si zahrají minimálně třetí předkolo Ligy mistrů. Ještě pořád existuje naděje, že by mohl český mistr projít přímo do skupiny LM bez nutnosti hrát kvalifikaci, ale nutnou podmínkou je to, aby vítěz letošní Evropské ligy skončil v domácí lize na místě zaručujícím přímý postup do skupiny LM. Po prvních zápasech semifinále to vypadá, že si finále zahrají Ajax a Manchester United. Oba týmy ale mají k přímému postupu do LM z ligy daleko. Manchester United po porážce s Arsenalem zůstává v tabulce pátý a tři kola před koncem ztrácí na třetí Liverpool pět bodů, tedy na této frontě je to už téměř ztraceno. Ajax je pak kolo před koncem o bod druhý za Feyenoordem a potřebuje k přímému postupu do skupiny LM získat titul, což znamená především to, že by za týden musel Feyenoord doma ztratit body s Heraclesem.
Ani takový scénář se v tuto chvíli nezdá být příliš pravděpodobný, počítejme tedy s tím, že mistr české ligy půjde do 3. předkola LM a to konkrétně do jeho "mistrovské" části. Pokud tím mistrem bude Slavia, zařadí se mezi nenasazené a jejím soupeřem se stane některý z těchto týmů:
Olympiakos (Řecko), Celtic (Skotsko), Salzburg (Rakousko), FC Kodaň (Dánsko), Ludogorec (Bulharsko), BATE (Bělorusko), Maribor (Slovinsko), pravděpodobně APOEL (Kypr), který vede kyperskou ligu, a dále záleží na vývoji v několika vyrovnaných ligách, konkrétně rumunské (pokud vyhraje Steaua, bude nasazená) a polské (pokud vyhraje Legia, bude nasazená). Pokud tyto dva týmy nevyhrají tituly, místo nich budou nasazení postupně Karabach (Ázerbajdžán) a Malmö (Švédsko).
Pouze Olympiakos, rumunský mistr a český mistr vstoupí do soutěže až ve třetím předkole LM, ostatní týmy musí projít před případným zápasem se Slavií ještě druhým předkolem. Protože se však 3. předkolo losuje před odvetami druhého předkola, los proběhne s nazasením, jako by výše zmíněné týmy postoupily. Teoreticky je tak možné, že by Slavia, pokud bude mistrem, mohla dostat při losu za soupeře např. BATE Borisov, který ale bude hrát druhé předkolo např. s irským Dundalkem a posléze s ním vypadne, v takovém případě by pak soupeřem Slavie ve třetím předkole byl Dundalk.
Daleko těžší soupeři budou v osudí, pokud Slavia skončí v lize druhá. V tomto případě by totiž šla do tzv. "nemistrovské" části kvalifikace a jejími soupeři by byli soupeři daleko většího kalibru. Také zde by Slavia byla samozřejmě nenasazená. Na výběr pak bude jen z pěti soupeřů, jedním z nich bude jistě Dynamo Kyjev (Ukrajina), Ajax nebo Feyenoord (Nizozemí), ruský vicemistr (CSKA nebo Zenit), belgický vicemistr (zřejmě Bruggy) a řecký vicemistr (PAOK nebo Panathinaikos). Šance na postup proti většině z těchto týmů by byla pro Slavii zřejmě opravdu nízká.
V každém případě připomeňme také to, že v případě vypadnutí v 3. předkole LM Slavia bude pokračovat v 4. předkole Evropské ligy a v případě vypadnutí v 4. předkole LM postupuje do základní skupiny EL. Jinými slovy postup do 4. předkola LM zaručuje účast v základní skupině jednoho z evropských pohárů.
V poslední části statistického okénka se zaměříme na bilanci Slavie doma a venku, protože poslední zápasy jen potvrzují jednu pozoruhodnou a nepříliš standardní věc. Slavia získala svých 62 bodů přesně půl na půl mezi zápasy doma a venku. Doma má bilanci 9-4-0, venku pak 9-4-1. Domácí bilance tak je přece jen lepší (vyšší bodový průměr na zápas), ale není to nijak výrazné. A co víc, Slavia střílí daleko víc branek venku než doma. V Edenu dali sešívaní v 13 zápasech 22 branek, což je průměr 1,7 branky na zápas. Venku pak zaznamenali 35 branek v 14 zápasech, to je přesně 2,5 branky na zápas. Ten rozdíl je obrovský, samozřejmě k němu přispívá osmibranková nálož v Příbrami, ale není to čistě jen tímto jedním zápasem.
Doma Slavia vždy vstřelila v lize alespoň jednu branku, byť mnohokrát se tak stalo až v závěru zápasu - k tomu se ještě dostaneme níže. Ale sedmkrát z 13 zápasů (54 %) také u jedné branky zůstalo. Byly z toho 4 výhry 1:0 a tři remízy 1:1. Čtyřikrát (31 %) se slávisté radovali ze dvou branek - jednou to byla výhra 2:0, dvakrát 2:1 a jednou remíza 2:2. Jednou slávisté dali tři branky a jednou čtyři branky.
Naopak venku sice slávisté zaznamenali svůj jediný ligový zápas v této sezóně bez vstřelené branky (0:0 v Jablonci), dále ale jen třikrát (21 %) vstřelili jednu branku a hned desetkrát (71 %) se radovali minimálně ze dvou branek, z toho pětkrát to byly přesně dvě branky, dvakrát tři branky, dvakrát čtyři branky a jednou již výše zmíněná osmička. Ten rozdíl oproti domácím zápasům přímo bije do očí! Venku je Slavia daleko produktivnější než doma.
A v tom také spočívá varování pro zbylé tři zápasy. Běžně by si člověk řekl, že domácí zápasy s Duklou a Brnem, tedy týmy ze středu tabulky nebo ještě nižších pater, nebudou pro Slavii příliš velkou překážkou. Ale Slavii se doma nedaří takové zápasy vyhrávat v klidu. Vždyť když si projdete domácí ligové zápasy, tak které zápasy byly opravdu bez nervů? Na podzim Příbram, na jaře Jihlava a Hradec. Tedy tři největší kandidáti na sestup. A to je vše. Dobrý zápas byl ještě proti Boleslavi, která snížila v závěru z penalty na konečných 2:1, ale Slavia zápas docela kontrolovala. Ale všechny ostatní zápasy, to byly nervy až do konce. Například na podzim výhry 1:0 nad Libercem, Karvinou a Slováckem, všechny po poločase 0:0, Karviná rozhodnuta až v 77. minutě. Na jaře si pak Slavia zahrává s nervy svých fanoušků ještě víc, Plzeň i Teplice porazila brankami z 87. a 88. minuty, v derby vyrovnal Škoda z penalty v nastaveném čase, s Jabloncem vyrovnal Mešanovič v 90. minutě.
Nemysleme si, že zápasy s Duklou a s Brnem na Strahově budou pro Slavii lehké. Nic tomu nenasvědčuje. Pokud tato sezóna něco naznačuje, tak je to to, že doma čekají Slavii dva těžké zápasy, kde nelze počítat s mnoha vstřelenými brankami, a naopak venku v Mladé Boleslavi lze čekat více branek.
Komentáře (52)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Statistické okénko - 27. kolo
Ondráš před 8 lety 09.05.2017 09:20 |Naprostej souhlas! Taky myslím, že pro nás bude nejtěžší ten domácí zápas s Duklou. Doma hrajeme ve strašný křeči a navíc Dukla hraje opravdu pěkný technický fotbal..chce to plnej dům a hnát naše koně až do poslední minuty!
Ten zápas Plzeň Bolka bude fakt důležitej a strašně by bodlo, kdyby Bolka ty body urvala..hned by se hrálo líp. V opačném případě to bude zase hodně o hlavách, ale věřím, že to dáme!
Re: Statistické okénko - 27. kolo
Karel1 (přítel SN) před 8 lety 09.05.2017 09:22 |Perfektní rozbor, moc rád takovéhle članky pročítám. Díky.
Re: Statistické okénko - 27. kolo
Fačín před 8 lety 09.05.2017 10:10 |Myslím, že ta horší statistika doma je dána prostředím. Prostě a jednoduše hráči v české lize nejsou zvyklí na takové množství fanoušků, z toho plynoucí tlak na výsledek a výkon. Prostě mají hráči svázané nohy. Obzvlášť ti mladší nebo ti, co přišli před nedávnem. Opakem je třeba takový miláček davů Milan Škoda, tomu se hraje doma určitě dobře.
Venku se proti nám snaží soupeři hrát fotbal, což je většinou po zásluze vytrestá, protože fotbalově na nás jednoduše nemají a tak dostanou klepec. Tolik k vysvětlení venkovních kanonád.
Re: Statistické okénko - 27. kolo
PetCC před 8 lety 09.05.2017 11:34 |Ono je to spíš naopak. Soupeře ta atmosféra mnohem víc nabudí a většinou tak předvádí jeden ze svých lepších výkonů.
S tím, že je zároveň větší tlak na naše hráče souhlasím.
Doma ovšem, když se dostaneme do vedení, tak většinou hrajeme větší údržbu, hráči víc věří, že to udrží.
Kdežto venku takovou jistotu nemají a snaží se to pojistit další brankou.
Re: Statistické okénko - 27. kolo
Thane (přítel SN) před 8 lety 09.05.2017 10:15 |Ja si myslim ze zasadni muze byt pro boj o titul i soucasna euforie z moci ktera se pred Berbrem otevira kdyz je cap ve vazbe. Vypada ze ztratil zabrany a pokud prijde o veskere tak se muzou dit pekne nechutny veci jak v boji o titul tak v boji o zachranu..
Re: Statistické okénko - 27. kolo
carfi-sks (přítel SN) před 8 lety 09.05.2017 10:26 |Pokud by tomu něco nasvědčovalo, nebo by to bylo dokonce viditelný, pak bych okamžitě doporučil panu Tvrdíkovi a CEFC odstoupit od sponzorování FAČR, ať si pak hledají peníze kde chtějí.
Re: Statistické okénko - 27. kolo
Maeden (přítel SN) před 8 lety 09.05.2017 14:37 |Já myslím, že to tak je, Jarda s Danem navenek blufují, že nemají žádné trumfy a jakoby jen nezávazně doporučují v zájmu českého fotbalu. V zákulisí již jede tvrdé zpracovávání delegátů - zvolte estébáka nebo Švábovou a půjdete se pást, CEFC končí sponzoring a na dotace z MŠMT se pořádně podívá Valachová. Její účast v Edenu byla v tomto směru dobrý tah.
Re: Statistické okénko - 27. kolo
Maeden (přítel SN) před 8 lety 09.05.2017 15:53 |Tramtadadá :)
Ministryně školství Kateřina Valachová se rozhodla zrušit část dotačních programů ve sportu. Další programy nechá preventivně prověřit.
Re: Statistické okénko - 27. kolo
Ondráš před 8 lety 09.05.2017 10:27 |Musíme dát prostě víc gólů, než "ti druzí"
Re: Statistické okénko - 27. kolo
mabr před 8 lety 09.05.2017 11:15 |Na základě jedné powerpointové prezentace, kterou jsem kdysi někde zahlédl, bych si troufl říci, že čím víc gólů dáme, tím víc bodů máme :-)
Re: Statistické okénko - 27. kolo
heftyje (přítel SN) před 8 lety 09.05.2017 12:31 |Ty vole Mabr ty seš ale hlavička! :)
Re: Statistické okénko - 27. kolo
Jachym před 8 lety 09.05.2017 12:49 |Odvoláváš se pravděpodobně na prezentaci obsáhlé studie prestižní americké univerzity. Podle ní vyhrává v drtivé většině sportovních zápasů a závodů ten tým nebo jednotlivec, který dosáhne více bodů, gólů, dosáhne cíle v (nej)kratší době atd.
Re: Statistické okénko - 27. kolo
mabr před 8 lety 10.05.2017 08:59 |Vykašlem se na to, chlapi jsou ožralí a ženský chtěj tancovat! :-)))
Re: Statistické okénko - 27. kolo
Jachym před 8 lety 10.05.2017 10:51 |A všichni zatvrzele odmítají moudra, ke kterým přišel někdo chytrý za ně...:-))
Re: Statistické okénko - 27. kolo
knl66 (přítel SN) před 8 lety 09.05.2017 11:07 |Perfektní článek. Osobně děkuji i za vysvětlení kolem evropských pohárů, doposud jsem se v tom trochu ztrácel.
Naším soupeřem v boji o titul momentálně není Plzeň, ale jen a jenom samotná Slavia.
Re: Statistické okénko - 27. kolo
PetCC před 8 lety 09.05.2017 11:37 |Tak dvě poznámky.
Pokud budeme hrát v obraně zodpovědně, tak z Dukly strach nemám. Jejich styl hry, který neopouští, totiž ubránit dokážeme a přeci jenom, určitě pod tlakem udělají dost chyb.
A druhá poznámka, vzhledem k tomu, že s Brnem nehrajeme v Edenu, tak vlatně hrajeme taky venku a není se pak čeho bát :-)
Re: Statistické okénko - 27. kolo
martyni (přítel SN) před 8 lety 09.05.2017 11:53 |Krasnej clanek, quelhare. Jinak nechapu, jak je mozny, ze Plzen hraje tolikrat před nami. Musime tak snášet dvojnasobnej tlak, jednak z boje o titul, jednak z vysledku Plzne. Jesteze aspoň poslední dve kola jsou ve stejnej cas.
Tlak
Merlinus (přítel SN) před 8 lety 09.05.2017 13:00 |Já tedy musím říct, že jak se to už několikrát převážilo na stranu Plzně a zase zpátky ke Slávce, tak mě to už tak nějak vycukalo, že ty nervy nějak otupěly a už to takové nervy nejsou. Prostě to beru relativně v klidu, že půjdeme od zápasu k zápasu a uvidí se. Druhé místo je jisté a to letos považuji za úspěch. Titul by byl bonus navíc. Takže bych se z toho nepokakával a nespekuloval a prostě v každém zápase na to vlítl a odjezdil to a uvidíme jestli to bude stačit.
Re: Statistické okénko - 27. kolo
dthwinter před 8 lety 09.05.2017 13:21 |Výborný všeobjímající článek. Jen ještě pro doplnění, já bych šance Ajaxu na titul v domácí soutěži tak nedevalvoval. Ačkoli jsem si ještě minulý týden myslel, že je na této frontě vše ztraceno, tak Feyenoord v zápase s Excelsiorem viditelně znervózněl při potřebě udělat ten poslední nejdůležitější krok. Navíc zatímco v posledním kole hraje Ajax s Willem II, který už nehraje vůbec o nic, tak Feyenoord doma hostí Heracles, kteří ještě stále bojují o poháry a nutně potřebují vyhrát.
Nicméně přímý postup do LM bych bral jako neuvěřitelnou souhru náhod a výsměch dvanáctiletému snažení rumunů, což by mě taky patřičně těšilo :-)
Re: Statistické okénko - 27. kolo
Honza_K1 (přítel SN) před 8 lety 09.05.2017 13:43 |Krasna analyza, velmi dobrej komentar nahore, ze s Brnem hrajeme venku, rovnez sdilim obavy z otevreneho konfliktu s Berbrem, ale primy postup do LM je pryc, tak snad to jeste letos nebude tak divoke...
Mame nejake informace o listkach na Boleslav? A jak bude resena distribuce na Strahov?
Dekuji
Re: Statistické okénko - 27. kolo
Merlinus (přítel SN) před 8 lety 09.05.2017 14:44 |Ten Strahov mě také zajímá. Nevíte někdo, jak je to obecně s přenositelností permic? Mám permici na manželku a dceru a ty budou v době zápasu s Brnem pryč a na Strahov určitě nepůjdou. Můžu permici manželky půjčit někomu jinému-kamarádovi (chlap půjde na permici ženy)-zkoušel to už někdo? A druhá věc - spíše pro vedení. Permice na malou dcerku určitě propadne, ale předpokládám, že místo na stadionu se pro tuto permici bude muset blokovat. Takže by to bylo zbytečně neobsazené místo. Lze (logicky za nějaký doplatek) použít tuto dětskou permici pro dospěláka? Takto by blokovala místo, které dcerka nevyužije a mohl by na tu permici jít někdo jiný (dopělý kamarád), klidně s doplatkem nebo i plnou cenou... vstupenky.
Re: Statistické okénko - 27. kolo
malan (přítel SN) před 8 lety 09.05.2017 15:11 |Přímý postup je pryč? Ajax i Man utd. mohou stále, byť se to nezdá pravděpodobné, skončit na místech zaručující přímý postup do LM. Definitiva bude až v případě, že Man utd. neskončí v lize třetí, tedy nejdéle 21.5., respektive 24.5.
Re: Statistické okénko - 27. kolo
vojta před 8 lety 09.05.2017 21:27 |s brnem hrajem "venku", ale oni porad pojedou pres pruhonice, ne? takze tech pocatecnich 2:0 by melo platit... :)
Re: Statistické okénko - 27. kolo
Rudolfonc (přítel SN) před 8 lety 09.05.2017 13:57 |I když to bylo jasné, že nebudeme nasazení, tak i tak mě překvapilo, že v obou částích LM nejsou žádní nazdárci
Re: Statistické okénko - 27. kolo
Lord_Edmund před 8 lety 09.05.2017 14:25 |Skvěle zpracovaný rozbor. Konečně je to pochopitelné s tím nasazováním do LM...Jen doplním k té Dukle. .. Hodně lidí vidí v Dukle hlavně její technický fotbal se slušným a rychlým přechodem do útoku, kde jen vázne trochu ta koncovka, ale důležitým aspektem může být v tomto souboji také fyzická dispozice jejích hráčů. Jsou to většinou urostlí týpci, dobří a důrazní hlavičkáři ve vápnech. Ty asi moc jednoduše neuskáčeme. Bude to chtít přidat fotbalovost a více rychlosti s balónem na zemi. Snad bude Ruslan v pořádku, tohle by mohl být zápas pro něj a Sýkoru, případně Zmrhala.
Re: Statistické okénko - 27. kolo
kjandourek (admin) před 8 lety 09.05.2017 14:33 |A Mešanoviče :-) ten loni donutil Štětinu k vlastnímu gólu a zařídil tak naši jarní výhru na Julisce... a na podzim to tamtéž otočil víceméně sám ...
Zápasy
Mike před 8 lety 09.05.2017 15:30 |Já to pojmu trochu netradičně a typicky česky. I když by to tak být samozřejmě nemělo.
Určitě je známo, že v závěrečných kolech v našich ligách všeobecně většinou vítězí ti, co body potřebují.
Když se na to podívám optikou zápasů o 1.místo, tak my máme 2 soupeře, kterým už o nic nejde a Plzeň pravděpodobně pouze jednoho. Takže čistě touto optikou naše výhoda. Je tam samozřejmě možnost tzv. pozitivní motivace od soupeře, který o 1.místo bojuje s vámi.
Dalším plusem pro nás je dvoubodový náskok pouhá 3 kola před koncem. A ještě mě napadá, že v boji o titul budeme pro zbytek ligy stravitelnějším mistrem než v posledních 7 letech Plzeň, když křivdy proti jejím soupeřům se dotkly téměř všech klubů.
Dále si myslím, proč by Dukla se proti nám měla nějak vehementně snažit, když je ještě v prvních 5 kolech trénoval náš trenér a má velmi dobré vztahy s majitelem Pauknerem. A můžeme jí půjčit hráče na hostování.
A souhlasím s Quelharem. Nejdůležitějším zápasem bude zápas Plzeň- Boleslav. Mám takové tušení, že Plzeň nevyhraje.
Samostatnou otázkou jsou pak samozřejmě rozhodčí, také kapitola sama pro sebe. Tady asi stále malé plus pro Plzeň, i když v globálu nás letos plus minus na rozdíl od ostatních sezón nepoškodili.
Toť můj komentář, viděno optikou, jak to u nás stále chodí a díky dvoubodovému náskoku bychom z toho měli těžit.
Jsem samozřejmě pro férovou hru všech zúčastněných, ale to bychom nesměli být v zemi kapříků a jablek.
Re: Zápasy
quelhar (admin) před 8 lety 09.05.2017 15:59 |Tyhle ceske pohledy ale docela casto selhavaji... Jablonec nemel o co hrat uz ani proti nam a pritom hral vyborne. A kdyz uz nas obral o body, podle vseho nemel mit zadnou motivaci hrat naplno proti Plzni, kterou navic tlacil Berbruv kun Jilek. Takze spolehat se na to, ze Dukla nebude mit az takovou motivaci, podle me vubec nejde. Naopak cekam, ze bude hrat naplno a nenecha nam vubec nic zadarmo. Ztrata Plzne by nam hodne pomohla, naopak vyhra Plzne nas dostane pod ohromny tlak.
Re: Zápasy
Ferguss před 8 lety 10.05.2017 07:50 |Já zas přidám boxerské moudro: "Styles make fights". Zatímco Duklu jsme poráželi i v dobách kdy jsme na tom byli mizerně Bolka nám nikdy nesedla. Proto mám větší obavy z venkovního zápasu.
Re: Zápasy
Betynka58 před 8 lety 10.05.2017 08:14 |Tohle do posledního písmenka podepisuji. Jestli mi něco v sobotu udělalo největší radost, tak to asi byla právě ztráta Plzně v Jablonci. Když jsem tu v týdnu četl zaručené komentáře, že výhra Plzně je úplně jasná a že si to Berbr pohlídá, tak mi bylo z toho všeho hodně smutno. Proto jsem moc rád, že ani v českém fotbale není nic předem dané a naplánované, a že zrovna Jablonec, který je snad nejvíce ze všech klubů podezírán z nečistých praktik, se zachoval v boji o titul spravedlivě, je jen taková třešnička na (pravda, občas trochu kyselém) dortu. Jen doufám, že si z něj vezme příklad i Bolka.
Re: Zápasy
smely (přítel SN) před 8 lety 10.05.2017 11:06 |Bolce jde o pohary, tlacej se na ni Teplaky...nemyslim, ze by neco ted aktualne poustela...
Re: Statistické okénko - 27. kolo
DF007 před 8 lety 09.05.2017 17:24 |Ta já si myslím, že nás čekají mimořádně těžké tři zápasy. Ne jeden a dva lehké, ale tři těžké. Navíc nemáme náskok dvou bodů, ale díky vzájemnému zápasu jen jeden. Ale jsem optimista. Myslím, ze Plzeň ztratí, nikoliv s MB, jak tady hodně lidí předpokládá, ale s Brnem. Takže nám už může stačit k titulu jen 6 bodů.
Re: Statistické okénko - 27. kolo
travel (přítel SN) před 8 lety 10.05.2017 09:38 |Nevím,kam to dát,aby to nezapadlo.Slavia je prostě jedinečná.
http://fotbal.idnes.cz/jaroslav-tvrdik-burcuje-ke-zmenam-v-ceskem-fotbale-fw2-/fot_reprez.aspx?c=A170509_233017_fot_reprez_pes
Re: Statistické okénko - 27. kolo
Fallen (přítel SN) před 8 lety 10.05.2017 11:17 |Jestli tohle nevyjde, tak skoro abychom se už přihlásili do 3. německé fotbalové ligy... (nadsázka)
Re: Statistické okénko - 27. kolo
Jachym před 8 lety 10.05.2017 11:25 |To nemusí být vůbec žádná nadsázka. Jeden ministr koaliční vlády nedávno navrhoval, abychom se stali 17. spolkovou zemí:-) Jedno či dvě místa by si Češi mohli nárokovat i pro své týmy v bundeslize...:-D
Re: Statistické okénko - 27. kolo
martyni (přítel SN) před 8 lety 10.05.2017 11:19 |Pekne mluvi ten Jarda. No trochu se obavam, abychom si zanedlouho nerikali, zlatej pelta.. Zajimalo by me, odkud jsou ti Berbrovi podporovatele a volici a zda někdo z jeho volicu to je schopen rict verejne.
Re: Statistické okénko - 27. kolo
travel (přítel SN) před 8 lety 10.05.2017 11:24 |Ono jde hlavně o lidi z nižších soutěží,ale z ligy ho podpořil Starka-jaký to div.
Re: Statistické okénko - 27. kolo
travel (přítel SN) před 8 lety 10.05.2017 11:25 |A samozřejmě Berbr a Plzeň jsou kámoši.
Re: Statistické okénko - 27. kolo
afro před 8 lety 10.05.2017 11:26 |V normální civilizované zemi by podpora od Jardy byla polibkem smrti, ale u nás... Škoda slov.
Re: Statistické okénko - 27. kolo
MIRA před 8 lety 10.05.2017 11:05 |Zdravím slávisty - já vím co se teď řeší za kauzu a jaký je postoj Slavie a třeba se budeme divit, ale přesto pořád sním a nebo bdím a je mi fajn když vidím současnou Slavii
Snít je fajn - je to dobře špatně nebo jak to je
Sním o tom jak by mohl vypadat kádr A-týmu na podzim - samo že čerpám z naší ligy, zahraničí musím nechat jiným
Pavlenka - Frydrych Luftner Deli Flo - Hušbauer Hořava - Mingazov Fillo Sýkora - Škoda
B - Pavlenka Berkovec Kovář
KO - Frydrych Flo Bořil Švento
S - Luftner Deli Jugas
DZ - Ngadeu
SZ - Hušbauer Hořava Ščuk
OZ - Fillo Kenia
KZ - Mingazov Sýkora Alvir Zmrhal
Ú - Škoda Mešanovič Balaj
A zvládat herní systémy - 4 5 1 4 4 2 4 3 3
Tedy to je - 20 hráčů a 3 brankáři
Myslím, že na naši ligu asi dost dobří ne, ale jak říká JŠ první je tým - je otázka jak na EL - stačí to ? Samo ,že na LM
musí být nadstandartní zahraniční hráči
20 hráčů možná moc - ale liga, pohár a EL / ??? LM / - známe to - zranění, karty, pokles formy
Příchod - Berkovec Jugas Hořava Fillo Balaj
Odchod - Bílek Barák Tecl Buren
A ještě sportovní ředitel - co myslíte - mohl by být David Jarolím / Nezmar, Grygera /
Hezké snění
a díky za komentáře
Re: Statistické okénko - 27. kolo
Virgil1956 před 8 lety 10.05.2017 14:14 |Balaj, no nevím, neprosadil se v NK Rijeka, v této sezoně odehrál jediný zápas za Rostov, doufám, že má vedení připraveného někoho jiného na doplnění útoku, pravděpodobně taky ze zahraničí, nebo aspoň Mihálika z Jablonce. Jugas je kromě Hubníka nejlepší stoper ligy mimo Slavii, pokud by odešel Deli, byla by to dobrá náhrada. Fillo, dobrý hráč, pokud má formu, letos ji má. Hořava podle mne není hráčem pro moderní kombinační fotbal, strašně předržuje míče, pokaždé se s míčem dvakrát otočí než něco udělá :) Pravda, v Plzni hraje zbytečně zatažený, kdyby hrál na podhrotu, bylo by to asi lepší. Ale jinak, dobrý, budeme snít dál :)
Re: Statistické okénko - 27. kolo
kjandourek (admin) před 8 lety 10.05.2017 14:40 |Odkud bereš ty statistiky? Chápu, že Bekim Balaj toho v letošní sezóně za Rostov moc neodehrál .... Ono to bude tím, že hraje za Těrek Groznij, kde za 24 zápasů, nastřílel 8 branek... V právě probíhající kvaldě se trefil za Albánii dvakrát ve čtyřech zápasech (tři odehrál celé jednou střídal)...
V Rijece se neprosadil tak, že v minulé sezóně dal ve třiceti zápasech devět gólů... a v té předminulé, kdy přišel v zimní pauze, se trefil v osmnácti zápasech desetkrát...
http://www.eurofotbal.cz/hraci/bekim-balaj-15470/kariera-klub/
Re: Statistické okénko - 27. kolo
Virgil1956 před 8 lety 10.05.2017 14:51 |Aha, tak sorry, blbě jsem se díval. Už jsem starej a slepej :)
Re: Statistické okénko - 27. kolo
kjandourek (admin) před 8 lety 10.05.2017 15:46 |V pohodě... Já bych si právě na Bekima taky docela myslel...
Re: Statistické okénko - 27. kolo
TSeguinTS před 8 lety 10.05.2017 14:52 |Balajův odchod mne tenkrát velmi mrzel, ale jsem přesvědčen, že útočníka nehledáme.
Re: Statistické okénko - 27. kolo
Jachym před 8 lety 10.05.2017 15:16 |Ten Balaj, kterého zmiňuje Virgil, bude spíše pohádkový princ Bajaja:-)
Re: Statistické okénko - 27. kolo
padre před 8 lety 10.05.2017 19:13 |Zdar slávisti, já na příští sezónu sním o obraně do pohárů Ondra Čelůstka, Simon Deli, Michael NN, Adam Hloušek.
Re: Statistické okénko - 27. kolo
Borgetti před 8 lety 10.05.2017 19:22 |Tak snít můžem. Já když sním, tak vidím CR7 ve slávistickém :D
Re: Statistické okénko - 27. kolo
Sracken před 8 lety 11.05.2017 08:30 |V sobotu nás píská Příhoda, takže se nemusíme bát nějakého nefér zářazu a můžeme se soustředit jen na fandění a vlastní nervy. Je kromě Příhody ještě jiný normální rozhodčí? Snad Královec v poslední době, ale toho už nenasazují.
Re: Statistické okénko - 27. kolo
kjandourek (admin) před 8 lety 11.05.2017 08:58 |Příhoda se mi líbí, jak píská... ale mám takový dojem, že po sezóně končí a nastupuje na nějaký post k erbéčkům... :(
Re: Statistické okénko - 27. kolo
no-nick před 8 lety 10.05.2017 21:20 |Quelhare díky, parádní článek. Měl by ses častěji nudit na letišti:)
Správně níže podotkli naši výhodu, že hrajeme dvakrát venku, tak snad:) Jsem hodně zvědavý na ten Ajax, tajně doufám, že by to mohl ještě urvat, Feyenoord nečeká nic lehkého. Škoda že Heracles musí o poháry vyhrát, kdyby mu stačila remíza, věřil bych víc. Takhle to otevřou a děj se vůle boží:)
Re: Statistické okénko - 27. kolo
Fulham před 8 lety 12.05.2017 07:27 |Heeeeeeeeeeeeej lidi !!! Na Duklu ještě 5t lístků!!! Co to je ???? Už mělo být plno!! Budíček!!!