Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 26. kolo

Slávisté měli pět kol před koncem boj o titul ve vlastních rukou. Nezvládli však hned první krok s Jabloncem a znovu musí čekat na zaváhání Plzně. Alarmující jsou pak oba výkony z minulého týdne.

Bohužel se ukázalo, že úterní pohárové vypadnutí se Zlínem nebylo ojedinělým výstřelkem. Slavia podruhé během krátké doby podala velice špatný výkon, navíc znovu na domácí půdě v Edenu. Vybojovaný bod lze označit za šťastný a vděčíme za něj především výbornému Pavlenkovi, který výchytal několik jasných šancí dobře hrajícího Jablonce. Čím to je, že se teď nedaří, si zvenku netroufám hodnotit. Viditelný je pokles formy u více hráčů zároveň, otázkou také je, jakou roli hraje tlak v boji o titul. Trenér Šilhavý také zmínil, že měla Slavia náročný program. To však nesmí být argumentem. Mužstvo je dostatečně široké a zcela jistě nás bude ještě nahuštěnější termínová listina čekat i na začátku nové sezony. Sešívaní budou navíc mít přestupovou pauzu pro případné rozšíření kádru, takže doufám, že podobné výmluvy již neuslyšíme.

Zároveň bych se chtěl ohradit proti hysterii jisté části místních diskutérů, kteří nejvíce křičí a jsou tudíž i nejvíce slyšet. Slavia má dosud za sebou vynikající jaro (bilance 7-3-0, skóre 24:6) a s vysokou pravděpodobností překoná bodový zisk v obou posledních mistrovských sezonách. Mnoho jarních zápasů jsme zaslouženě zvládli díky výborným výkonům, několik těžkých a vyrovnaných jsme urvali silou v posledních minutách, což lze jen vyzdvihnout a hráčům za to poděkovat. Vyloženě nepovedené zápasy za sebou máme v lize jen dva (nedělní + derby) a ani jeden jsme navíc neprohráli. Jediná porážka přišla při třetím špatném jarním výkonu se Zlínem. Jistě nemá smysl si brát růžové brýle a nedělní výkon vidět jinak než jako vyloženě nepovedený, ale vzhledem k celkovým okolnostem, kdy se v tabulce pohybujeme nad očekávání vysoko a po velkou část soutěže hrajeme nejlepší fotbal v lize, mi přijde cokoliv jiného než maximální podpora hráčů a realizačního týmu jako nesoudnost a ostuda těch několika málo jedinců, kteří zde potřebovali plivat jed.

Já jsem na tým hrdý, naprosto za ním stojím a je podle mě zcela pochopitelné, že si tým v sezoně projde i slabší chvilkou. Teď jde o to, aby byla co nejkratší. Osobně bych vsadil na jednoduchost, rychlý přechod a hru na dva útočníky. Zkrátka to urvat silou, na což máme dobře stavěné hráče, než se snažit o krásu a držení míče v době krize. Myslím, že v utkání s Jabloncem bylo vidět, že snaha kombinovat odzadu se míjela účinkem a byla pro nás v této chvíli spíše nebezpečná. Ostatně trenér Šilhavý na tiskové konferenci po zápase mluvil podobně, tak uvidíme, jestli se nám podaří zažehnat krizi již v derby s Bohemkou. Snad se příští týden představí zase ta skvělá letošní Slavia, na kterou můžeme být právem pyšní!

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Jiří Pavlenka - 9 - Famózní výkon! Pavlenka chytil čtyři vyložené šance soupeře a dlouho držel Slavii ve hře. Jeho snaha nakonec nepřišla vniveč a sešívaní díky němu získali alespoň bod. Netroufám si hned tvrdit, že je lepší než Vaclík, jemuž se daří v Basileji, a že by měl být jedničkou reprezentace, ale minimálně Koubka ze Sparty Jirka celou sezonu strká do kapsy.

Michal Frydrych - 5 - Na propadech v obraně podíl neměl, dopředu se snažil a měl několik dobrých akcí, jako když v závěru donutil k dobrému zákroku brankáře Hrubého. Jeden z mála hráčů, co v neděli obstál.

Michael Lüftner - 3 - Stoperům se zápas vůbec nevydařil. Zdálo se, že Deli byl o něco méně jistý, ale Lüftner ho nakonec nejen dohnal, ale možná i překonal velice zbytečným vlastním gólem. Na zadní tyči sice dobíhal hráč Jablonce, ale je otázkou, jestli by míč stihl. A i kdyby ano, tak by nešlo o vyloženou tutovku. Kromě toho se Lüftnerovi nedařilo ani v rozehrávce, když několikrát poslal míč do autu, aniž by byl pod tlakem. Nepovedenou souhrou s Ngadeuem navíc založil samostatný únik Trávníka v první půli. Jeho dosud jasně nejhorší výkon ve Slavii.

Simon Deli - 3 - Hned během prvních pěti minut třikrát zkazil rozehrávku a odevzdal míč soupeři. Nesmyslnou chybou založil brejk, ze kterého byl únik Kubisty. Ten ještě podpořil tím, že dostal jesle. Mizerně hráli i jiní hráči a střídáni mohli být jistě také, ale stažení Deliho se dalo pochopit, zvláště po úterním zápase se Zlínem.

Per-Egil Flo - 3 - Nepotvrdil zlepšenou formu a byl mizerný. Při šanci s únikem Trávníka se sice už jen snažil hasit, co napacháli jiní, i tak tato situace ale ukázalo, že Flo není žádný rychlík a hráčům v zeleném situaci vůbec neztížil. Vyloženě chyboval v 72. minutě, kdy za sebou zapomněl hráče Jablonce a znovu vyniknout tak musel Pavlenka. V 77. minutě pak hrubě nepovedenou rozehrávkou založil další gólovou šanci soupeře. Opět vynikl náš brankář. Ani dopředu neměl tolik dobrých momentů jako Frydrych.

Jan Sýkora - 4 - Snaha na něm byla jasně patrná a měl i dva pěkné průniky, které ale nevyřešil ideálně. Většinou se mu ale nedařilo a ztrácel míče. Zelený ho v obraně Jablonce přehrál. Sýkorovi se nepovedla ani rozehrávka nadějné standardní situace, když napálil jen zeď.

Michael Ngadeu Ngadjui - 4 - Podprůměrným výkonem potvrdil, že patří mezi hráče bez formy a že je daleko horší než v průběhu podzimu a na začátku jara. V rozehrávce si připsal víc nepovedených momentů než těch dobrých, nepovedenou souhrou s Lüftnerem založil i první velkou šanci Jablonce.

Josef Hušbauer - 5 - Opět patřil k tahounům a spolu s Frydrychem k hráčům v poli, kteří nezklamali a odvedli standard. Měl minimálně dva velice dobré průniky - v první půli to vyústilo v ránu Zmrhala z hranice vápna, ve druhé vybojoval standardku z velice dobré vzdálenosti (tu ale následně nekopl dobře). Je pak spíše smutné, že spíše subtilní a technický hráč Hušbauer je i naším největším bojovníkem. Navíc chodí do skluzů účelně a ne v jakési "bojovnosti z frustrace", z níž vycházejí fauly a karty ala svého času Kisel.

Jasmin Ščuk - 4 - Při upadající formě Baráka měl přijít právě čas Ščuka, aby ukázal, že je platným hráčem, co může myslet na základ. Bohužel Jasmin aktuálně není o nic lepší než Tonda, což se po Slovácku potvrdilo i proti Jablonci. Nedá se sice říci, že by dělal velké chyby jako naše obrana, ale celkově není příliš vidět, směrem dopředu měl méně dobrých akcí než Hušbauer a jen zapadl do bahna našeho podprůměrného výkonu.

Jaromír Zmrhal - 4 - V první půli vyslal prudkou a jedovatou střelu, s níž si Hrubý bohužel poradil. Pak se mu nedařilo stejně jako zbytku mančaftu. Je bohužel známé, že Zmrhal není lídrem, který by zvedl prapor v době, kdy to týmu nejde.

Milan Škoda - 3 - Na Slovácku se mu dařilo a obecně patří k hráčům, kteří si po dobu celého jara drží stálou a dobrou formu. Proti Jablonci to byl bohužel asi nejhorší Milanův jarní výkon. Proti stoperům soupeře to měl v hlavičkách těžké, byl často zdvojován a prohrával je. Nebyl ale schopen ani udržet míče, které byly dobře přihrány. V neděli mu zkrátka vše odskakovalo a do zápasu se pořádně nedostal. Právě jeho výkony budou klíčové ve zbylých zápasech. Tým, kterému se aktuálně nedaří, zoufale potřebuje, aby jeho nejlepší útočník a kapitán podržel vepředu míče a aby si tak mužstvo mohlo pomoci zjednodušením hry.

Antonín Barák - 4 - Šel na hřiště jako první střídající hráč a dostal něco přes půlhodiny prostoru. Nemohu říci, že by se nesnažil. Rychle rozehrával auty a patrná byla i snaha o neotřelé a fotbalové řešení situací. Bohužel to bylo bez valného efektu a kvalita provedení spíše chyběla. Z jeho působení na hřišti si vybavuji jen jedinou povedenou kombinační situaci.

Muris Mešanovič - 6 - Nedá se říci, že by úplně strhnul mužstvo a to se z mdlého výkonu odrazilo k tlaku, svoje ale bezpochyby odvedl. Pracoval, snažil se, na hřišti ukazoval emoce - dlouho ale bez reálného efektu. Ten ale přišel v závěru, kdy mazácky proměnil jedinou vyloženě gólovou šanci Slavie. Někdy je schopen zahodit za zápas několik vyložených šancí (první jarní kolo s Jihlavou), tentokrát se ale ukázal jako chladnokrevný zabiják a tu jedinou proměnil s přehledem.

Ruslan Mingazov není hodnocen, protože hrál příliš krátce. Nicméně je třeba poznamenat, že si připsal povedenou asistenci na Mešanovičův gól.

26. kolo - Neděle 30. 04. 2017 17:30

ePojisteni.cz liga, 2016/2017
1 - 1
0 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

90. Muris Mešanovič

FK Jablonec
FK Jablonec

73. Lüftner (vl.)

Komentáře (224)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    martyni (přítel SN)     před 8 lety 02.05.2017 12:12 |  
    4 3

    Diky Alanore za hodnoceni, vyjimecne bych tentokrát nesouhlasil u Sykory. Mozna si to spatne pamatuju, ale videl jsem to tak, ze jako jeden z mala neztracel mice a byl nebezpecnej, celou dobu jsem si rikal, ze on tam toho gola nakonec doveze. Bohuzel spatne resil koncovku, jinak za me 6:).

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      daadyy     před 8 lety 02.05.2017 12:17 |  
      3 1

      Sýkora se hodně snažil, ale bohužel těch soubojů 1 na 1 prohrál dost..

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      dauby     před 8 lety 02.05.2017 13:32 |  
      0 1

      Já osobně bych dal Sýkorovi známku 5. V prvním poločase bych mu dal možná i 7, byl hodně vidět. i když se neprosadil. Že pokaždé neobejde protihráče, nevadí, pokud je v útočné pozici (a ne v pozici posledního jako Deli...), zkoušet to musí. Ale v druhém poločase upadl do podprůměru. Osobně si myslím, že u něj je na vině fyzička, po zranění asi ještě není úplně fit. Delimu bych možná za jeho vzteklou reakci, kdy okamžitě po vystřídání utekl do kabiny, ještě bod sundal. Jinak souhlas a především Pavlenka si 9 opravdu zaslouží. Neboť Jablonec byl o dost lepší než my a jen díky Pavlenkovi a gólu Murise jsme z té bídy vyvázli s remízou.

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      Slawek     před 8 lety 02.05.2017 14:39 |  
      1 2

      A u Škody souhlasíš? Já tedy ne, protože trojka je nesmysl. Nevím co bychom od toho Škody ještě chtěli? Kvalitní přihrávku nebo centr nedostane a my mu to budeme vyčítat? Já tedy ne.

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        vršek     před 8 lety 02.05.2017 15:13 |  
        0 4

        Trojka pro Škodu je nehoráznost a nesoudnost!!!!
        Jaké je slovní hodnocení pro známku 3?
        Díky Škodovu vyhranému souboji a jeho hlavičce, kterou nahrál Mingazovovi, by zápas skončil naší prohrou.
        Navíc ve srovnání se známkou 4 pro Zmrhala, Ščuka či Baráka - naprostá nehoráznost!

        • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

          Virgil1956     před 8 lety 02.05.2017 16:19 |  
          3 0

          Nehoráznost? Co takhle napsat - mám na to jiný názor než Alanor.

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        martyni (přítel SN)     před 8 lety 02.05.2017 15:23 |  
        0 3

        Mas pravdu, Skoda by si zaslouzil vic, 5 urcite.

  2. Psychika

    Mike     před 8 lety 02.05.2017 12:16 |  
    7 0

    Já jsem s dovolením překopíruji svůj příspěvek, který jsem napsal k samotnému utkání. Myslím, že hlavním problémem v současné době je hlava.

    Já se teď nechci zabývat špatným výkonem včera, bylo toho napsáno hodně, a to pravdivě, nemá cenu si nic nalhávat. Pokud jste si dobře všimli, první zlom ve výkonech byl po vítězství nad Plzní, kdy jsme , pokud se nepletu, měli poprvé titul ve svých rukou. Ještě se euforií dojelo a rozhodlo utkání s Teplicemi, ale tam nám to poprvé na jaře nešlo, soupeř byl fotbalovější. Potom jsme nešťatně ztratili v Liberci, hráli jsme tam velmi dobře, jen výkon Dúbravky byl na stejné úrovni jako včera Pavlenky, a proto jsme nevyhráli, jako včera Jablonec.
    A potom nastal druhý zlom- derby. Den před tím Plzeň ztratila s Teplicemi ,a hráči si všude četli, kolik Spartě za její současné formy nasypeme, tady pocitu jasného favorita podlehli nejen fanoušci- což je jedno, ale i bohužel hráči a realizační tým, který podle mě nebyl schopen připravit hráče na derby hlavně mentálně. Za prvé- bylo to derby a za druhé- stále má Sparta na naši ligu spoustu dobrých hráčů. Že byla v té době v totálních sračkách, je věc jiná. Utkání to bylo podprůměrné, oba týmy v koncovce nepředvedly vůbec nic, podle mě nejslabší ligový zápas v Edenu letos na jaře, a to z obou stran.
    Od té doby se naše výkony zhoršily, ale uhráli jsme další 3 výhry, i když výkony nebyly nic moc, až na slaboučký Hradec, A opět se situace opakuje. Plzeň ztratí na Letné, opět titul ve vlastních rukou, opět herně bezmoc, křeč a ztráta. Toto už nebude náhoda. Vždy, když máme potvrdit brejk, tak zase tenisovou hantýrkou prohrajeme vlastní servis.
    Já bych řekl, že jsme se k boji o titul přimotali, ani nevíme jak, a to je ten hlavní problém. Sparta je tragická od konce podzimu, Plzeň setrvačností dojíždí svoji úžasnou éru, ostatní týmy jsou děsné jak herně, tak výsledkově.
    Pokud byl cílem evropský pohár, tak jsem šlapali neuvěřitelně, hlavně v polovině podzimu. Podle mě až nad možnosti kádru. Nevyhrávali jsme hlavně venku nějakých upachtěných 1-0 / to se paradoxně týká domácích zápasů- že by zase psychika ? /, ale soupeři nasypali neuvěřitelné příděly. Může to být dílem tím, že jsme ve většině venkovních zápasů vedli, soupeř hru otevřel a my ho dorazili brejky, nebo i tím, že si hráči prostě věřili, že fotbal umějí, A to teď zoufale chybí.
    A teď najednou hráči všude slyší titul, a nevědí, co s tím. Určitě hrají pod své možnosti, určitě to vědí, ale hlava je pěkná mrška.
    Ještě bych se chtěl touto cestou zeptat některých přispěvatelů, proč jsou někteří schopni hráče až urážet.
    Beru kritiku, hráčům patří oprávněně, přece tady nebudeme jenom chválit.
    Já tedy alespoň na jaře vypíchnu něco, co si na hráčích vážím. A to je, že nerezignují, a i když se herně nedaří, hodně bodů urvou v posledních minutách- Plzeň a Teplice- po 2 bodech navíc, Sparta a Jablonec- po 1 bodu navíc. Nebýt těchto 6 bodů vydolovaných před koncem, nebo v nastavení, tak jsme o bod před Spartou, třeseme se o 2. místo a Plzeň už může pořádat mistrovskou jízdu za volantem s Limberským.
    A na závěr nastíním další kolo. Pokud Plzeň ztratí v Jablonci, opět se na Bohemce bude opakovat slovo MUSÍME- a samozřejmě ztratíme. Pokud Plzeň v Jablonci vyhraje, tak vlastně nemáme co ztratit a Bohemku přejedeme.
    Děkuji za pozornost, pokud jste to dočetli až do konce.
    P.S. Neškodilo by hráčům zajít někam do hospody, a tam si to vyříkat, že vlastně o nic nejde, že mají výsledkově letos bohatě splněno, vymazat z hlav ten titul, a ono to půjde samo.

    • Re: Psychika

      samop     před 8 lety 02.05.2017 16:55 |  
      0 0

      Děkuji za tento možná až moc dlouhý, ale bez růžových brýlich viděný příspěvek. Dokázat vlastně za půl roku zvednout tým na současnou úroveň je velmi dobrá práce. Tak buďme trpěliví a výsledky budou ještě lepší. Poděkujme vedení klubu a hlavně trenerovi za to co dnes hrajem a sem tam přimhuřte oči ! Ať žije Slávie !

  3. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    JS (přítel SN)     před 8 lety 02.05.2017 12:20 |  
    4 1

    Naprosto nesouhlasím s tímto:
    „Myslím, že v utkání s Jabloncem bylo vidět, že snaha kombinovat odzadu se míjela účinkem a byla pro nás v této chvíli spíše nebezpečná.“

    Já si naopak myslím, že nejnebezpečnější jsme byli v zápase cca pět deset minut po stáhnutí Deliho a nahrazení ho Barákem, kdy jsme jakž takž snažili držet míč na zemi. Najednou přestal lítat vzduchem od stoperů a byla vidět snaha rozehrávat to od středu zálohy a dál po lajně. Několikrát jsme předvedli i více než dvě přihrávky za sebou. Sýkora se tak prokombinoval až do vápna, akorát pak špatně nahrával. A bylo tam těch náznaků víc. Jenže jsme to nedokázali udržet, přišel nějaký kiks v obraně a zase to upadlo do toho nakopávání/odkopávání a hráči v záloze si přestali aktivně hledat volný prostor.

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      Alanor (admin)     před 8 lety 02.05.2017 12:25 |  
      2 2

      Nikde jsem nepsal, že nemáme hrát po zemi. Ale nemá cenu začít postupnou a pomalou kombinací od stoperů. Hráči to nemají příliš zažité a navíc jim v současnosti míče uskakují a všechno trvá, takže se tím nikam nedostaneme. Je třeba dát delší průnikovou přihrávku. Klidně může být i vzduchem, protože Škoda by měl být hráčem, který zvládá udržet míč a sklepnout ho do druhé vlny. Tam by ideálně měla přijít přihrávka do běhu do strany a centr do vápna. Takhle jsme to nakonec hráli, když se nám dařilo, a i jsme tak dali gól v neděli. Ale držet míč a dlouze kombinovat proti soupeři, co se stačil vrátit, to fakt nemá v současné době cenu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        JS (přítel SN)     před 8 lety 02.05.2017 12:29 |  
        4 1

        Ok, pokud to myslíš tak, že nemá cenu se snažit o postupnou rozehrávku jako Barça, beru to. Nicméně stále si myslím, že dopředu jsme nebezpeční kombinací (viz bago u pravé lajny v Liberci atd.). Dlouhé míče z hloubi pole se totiž dají velice snadno zlikvidovat ze strany obrany. Pokud mají létat míče vzduchem, tak musí dopadnout našim ofenzivním hráčům do náběhu – pak mohou být nebezpečné. Teď mám takové déja vu, protože jsem to psal přesně loni po těch nevýkonech pod DUmlem.

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        Robinator     před 8 lety 02.05.2017 12:38 |  
        2 0

        to sice fungovalo, otázka zní, jestli si na to už soupeři nedávají větší pozor..a jestli to může fungovat i dál..

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      JS (přítel SN)     před 8 lety 02.05.2017 12:27 |  
      12 2

      Ještě k tomu chci dodat, že pokud takto uvažuje i JŠ, tak nás nejspíš čeká dalších pár zápasů s nákopy na Škodu, které už mají všichni přečtené. Že nás čeká dalších pár „Zlínů“, kde mančaftům hrajícím proti nám bude stačit vysunout presing, začít běhat v záloze a zdvojit Škodu na to, aby nás naprosto vyšachovali ze hry. Takže vážně doufám, že raději přijde s nějakým fotbalovým řešením, jak se dostat z napadní a přečíslit soupeře v obraně.

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        dauby     před 8 lety 02.05.2017 13:34 |  
        3 0

        Souhlas. Nakopávat můžeme posledních 5 minut, když nám teče do bot, ale jinak je třeba zkoušet to kombinačně, i když se nám nedaří.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    VanDel     před 8 lety 02.05.2017 12:24 |  
    21 8

    K hráčům už tu bylo napsáno hodně, takže se dál rozepisovat nemá cenu. Tohle hodnocení Alanora celkem souhlasí. Jenom si ale nemůžu odpustit poznámku k Šilhavýmu. Pokud hráči dostávají pokuty za špatné výkony, tak v tomhle případě bych dal pokutu Šilhavýmu za tu výmluvu na "nabitý termín". Tohle vždycky když slyšim od nějakého trenéra, tak se mi otevírá kudla v kapse. Jak vůbec může trenér tuhle kravinu vypustit z pusy ? Pokud je momentální termínová listina pro něj nabitá, tak co proboha chce dělat v létě a na podzim, když se třeba dostaneme do skupiny v evropských pohárech ?? Je mi jasný, že se tady na mě sesypou Šilhavýho zastánci, ale každý trochu rozumný člověk musí uznat, že výmluvy na tenhle náš "nabitý termín" je naprostá ubohost a trapnost.

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      smely (přítel SN)     před 8 lety 02.05.2017 12:35 |  
      1 7

      nastesti se nepocitam mezi "každý trochu rozumný člověk" takze sem uplne v klidu "Silhavyho zastance" ...

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        VanDel     před 8 lety 02.05.2017 12:36 |  
        2 2

        Takže tobě přijde tahle je výmluva jako adekvátní a rozumná ?

        • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

          smely (přítel SN)     před 8 lety 02.05.2017 12:44 |  
          2 7

          ne, me se nelibi termin "vymluva". Silhavy se na nic nevymlouva, pouze konstatoval fakt o poctu odehranych zapasu za posledni tri tydny ( tusim, ale na tom nesejde) ... To, ze tady po tom nekdo skoci jak slepice po flusu a zacnemu mu predhazovat, ze se "vymlouva" je pomerne detinske a slabozrake...

          • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

            VanDel     před 8 lety 02.05.2017 12:52 |  
            11 3

            Jenže pokud on, dle tebe pouze, konstatuje: "Možná s tím souvisí i náročnější program, kdy jsme v dubnu odehráli sedm zápasů", tak to prostě jako výmluva je bráno ! Tohle si prostě nemůže dovolit vypustit z pusy. Ono snad odehrát za 4 týdny 7 zápasů je moc nějak moc ? To je nějaký nabitý termín ? Tomuhle českému "konstatování" o jakýchsi bájných nabitých termínech v souvislosti s naší ligou a domácím pohárem by se každý soudný trenér měl na míle vyhýbat.

            • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

              daadyy     před 8 lety 02.05.2017 13:06 |  
              7 1

              S navíc tak širokým kádrem, který si může Slavia dovolit.

            • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

              smely (přítel SN)     před 8 lety 02.05.2017 13:16 |  
              3 6

              ja to jako vymluvu necitim...a bacha na zilku, covece...

        • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

          rak (přítel SN)     před 8 lety 02.05.2017 12:45 |  
          5 1

          Souhlasím s kritikou tohoto výroku. Také se mně nelíbil. Pravdou to být může, ale zdůvodněním a výmluvou ne.
          Zase bych tady ale nekamenoval Šilhavého, že mu to ujede v pozápasovém rozhovoru. Po příchodu se mu podařilo neuvěřitelně rychle zvednout mužstvo po taktické a psychické stránce. Teď je potřeba totéž. Uvidíme, jak to zvládne. Teď ho ale odepisovat je nesmyslné

          • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

            VanDel     před 8 lety 02.05.2017 12:54 |  
            2 3

            Já ho ale nijak nekamenuju, nebýt tohodle jeho výroku, tak bych ho za ten zápas ani nijak nekritizoval. Ale prostě tohle jeho pozápasové prohlášení mě nadzvedlo víc, než ten ubohý výkon hráčů na hřišti.

            • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

              Jachym     před 8 lety 02.05.2017 16:26 |  
              0 0

              Tak kdybys měl hodnotit i výkonů hráčů na hřišti podle toho, co za blbosti "vyflusnutí" plácnou na podobně hloupé otázky novinářů, tak by většina hodnocení byla hodně nízká. Třeba plzeňský Petržela by pravidelně dostával katastrofální známky, i kdyby na hřišti byl perfektní...:-))

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      Robinator     před 8 lety 02.05.2017 12:53 |  
      2 0

      si pamatuji jak nás media masirovala, za to, jak mame siroky kadr + i zde se mnoho lidi udivovalo..ted si myslim, ze by nam svedcilo mit tech hracu klidne jeste o neco vice

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        VanDel     před 8 lety 02.05.2017 13:07 |  
        1 1

        Já myslim že hráčů máme adekvátní počet. Ale prostě na ně teď padla deka a to jak psychická tak herní. Plus k tomu Švento celé jaro mimo, Alvir byl taky dost dlouho zraněn a teď je mimo i van Buren. Ale i bez těhle tří je těch hráčů dost, aby tenhle náš "náročný program" zvádli.

        • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

          Robinator     před 8 lety 02.05.2017 13:10 |  
          1 0

          to rozhodně, na to se vymlouvat nedá..spíš jsem to myslel s pohledu kvality, že by nebylo špatný mít v současných chvílích někoho navíc

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        Fačín     před 8 lety 02.05.2017 13:40 |  
        3 2

        Je to tak, ve skutečnosti je kádr spíš úzký, než široký. Když se přičtou zranění a hostování. Například do středu zálohy nemáme kromě Ščuka alternativu.

        Možná bychom mohli zkusit toho Sýkoru doprostřed, aby to trochu rozhýbal. Tím by se uvolnilo místo na křídle pro Mingazova nebo v útoku pro Mešanoviče.

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        zeleznik2     před 8 lety 02.05.2017 18:20 |  
        0 0

        Před začátkem jara, jsme si bláhově mysleli, že máme zdvojeny všechny posty, bohužel se ukázalo, že náhradníci nejsou adekvátní náhradou(Bořil, Tecl), Švento po operaci, zranění měli i Škoda, Mingazov nebo Sýkora a pokud odejde forma hráčům jako je Deli, jsou výsledky, jaké jsou, přesto věřím, že případným vítězstvím na Bohemce, bychom se mohli, zvednout, Plzeň pokud Jablonec bude, hrát jako v Edenu tam nevyhraje.

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      martyni (přítel SN)     před 8 lety 02.05.2017 13:30 |  
      9 0

      Mozna sis nevšimnul, ale oproti předchozím trenerum Silhavy nepouziva téměř zadne vymluvy. Mj. i za to si ho vazim a jsem jeho zastance. Jeho hodnoceni jsou většinou presny a bez vytáček. Muzes si samozrejme vybrat jednu vetu a za tu mu umejt hlavu, když chces, podle me je to ale nefer (coz ostatne sam vis, když tusis, ze se na tebe někdo sesype..:)

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        smely (přítel SN)     před 8 lety 02.05.2017 13:50 |  
        2 0

        presne tak....* kartel rules voe :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        VanDel     před 8 lety 02.05.2017 14:14 |  
        0 7

        V žádném případě tuhle kritiku směrem k Šilhavýmu neberu jako nefér. To o tom sesypání je myšleno tak, že je to tady pravidlo pokaždé, když se tady někdo Šilhavýho jakýmkoliv způsobem dotkne. Prostě vyskočí pár JŠVCD bláznů a kopou do každého, kdo si dovolí Šilhavýmu vytknout sebemenší chybičku.

        • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

          smely (přítel SN)     před 8 lety 02.05.2017 14:49 |  
          1 0

          jsem JSDVCD blazen a jsem na to hrdy :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

            VanDel     před 8 lety 02.05.2017 14:57 |  
            0 3

            V tvém případě se tomu vůbec nedivim.

        • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

          martyni (přítel SN)     před 8 lety 02.05.2017 15:26 |  
          1 0

          A co myslis, vymlouva se Silhavy jako Uhrin třeba? Nebo Rada? Kopu do tebe, když jen argumentuju? Tak to promin, nechtel jsem se te dotknout..:)

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      iwanowicz     před 8 lety 02.05.2017 15:33 |  
      2 1

      Pust si prosim te tiskovku, trener rekl doslova "mozna trosku nabitejsi program v tomhle mesici" , to si fakt dovolil hodne, kdyz vyjmenovaval mozne priciny zhorsene hry. Tenhle tvuj komentar o vymluvach, ubohosti a trapnosti je fakt mimo.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    Thane (přítel SN)     před 8 lety 02.05.2017 12:28 |  
    7 2

    Musim rict ze jsem se na zapas zrovna netesil. Ocekavani neprilis dobreho vykonu spolu s ocekavanym nasazenim jablonce po prasarne s pribrami nevestilo nic moc dobreho. Podali jsme podle me otresny vykon ktery ale podle me zapada do poslednich nekolika zapasu. Duvody vidim ve vyraznem zhorseni mnoha hracu i jejich nasazeni. V zasade v poslednich zapasech zahral slusne akorat Husbauer FLo a Pavlenka ktery nas vybornym vykonem zachranil mozna i od bura. Vubec se mi nelibi ze i se tremi hraci ve stredu hriste nas souperi jednoduse prehravaji protoze maji precisleni. Otresne je ze nemame prakticky zadne odrazene balony. Tam je pdle me hlavni zadrhel proc ta hra vypada jak vypada. Slozeni zalohy Ngadeu (uz pomerne dlouho se mi vubec nelibi) Husbauer (jako jeden z mala ma nasazeni a snad vzdycky neco odehraje) a Scuk absolutne nefungovalo. Jenze co s tim kdyz Barak take neoplyva formou (zda se ze ani fyzicky na tom neni nejlepse)? To mi prijde opravdu lepsi si ho nechat na zaver jako zolika kdyz je souper unavenejsi. Velka skoda Alvira protoze jinak neni moc co (opet se zranil? Nic jsem totiz nezaznamenal). Po nemoci je Sykora mimo kdy ztraci vetsinu micu pri pokusu o jejich prekonavani. K tomu pridejme mizerneho Tecla a horsi vykony Skody (na druhou stranu kolik dostane balonu se kterymi muze alespon neco udelat?).

    Krome vykonu jednotlivcu mi prijde ze se uchylujeme k dlouhym balonum na nikoho. Ostatne Zlin po poharu nebyl jediny kdo si liboval ze nas dokazali uskakat. Ano dokazali..a stacilo to coz mi vadi daleko vic. Nejen ze nejsme schopni kombinovat po zemi ale ani se o to moc nesnazime. Coz muze do velke miry souviset s temi odrazenymi balony. Spousta veci se da vysvetlit onim zvysenym tlakem v zaveru souteze ale ocekaval bych daleko vetsi nasazeni ZEJMENA kdyz se nam jinak vubec nedari. Mit odrazene balony je takovem priklade naproste minimum a ani to nemame. Dokazu pochopit ze se Luftner nekolikrat ustreli na tribunu ale tohle ne.

    Jinak jestli jsem neco opravdu ocenil tak stridani Deliho. Ten byl uplne mimo a nezvladal ani pomerne bezne ukony ktere i kdyz hral hur v pohode zvladal. Zaroven se v tu chvili velmi zmenila hra. Podle me ze dvou duvodu. Prave proto ze v zadu byla vetsi jistota v podobe Ngadeua a proto ze prave Ngadeu uz neprekazel v zaloze.

    Ceka nas velmi narocny zapas s Bohemkou kde jsem tak nejak ocekaval ze ztratime body. Pevne verim ze treti priserny vykon uz nepredvedeme a ze se tento muj scenar nenaplni. Skoro to vypada ze Plzen uz nema moc kde ztratit (zejmena pokud by Jablonec hral podobne jako proti Pribrami) ale cele jaro hrajou tak ze to muze prijit vlastne kdykoli. Takze nadeje neumira ale to hlavni je na nas. Abych zacali zase vitezit a idealne i vyrazne zlepsili hru.

    Hodnoceni hracu vynecham protoze krome Pavlenky bych musel byt velmi kriticky.

    Tohle tedy mame za sebou a musim rict ze ted se na Bohemku (paradoxne) uz zase tesim :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      bububu (přítel SN)     před 8 lety 02.05.2017 12:54 |  
      2 1

      Naprostý souhlas! Zejména pak s tím, že zatažení MNN na stopera bylo jednoznačně přínosným krokem a mělo by se u toho zůstat asi už do konce ligy.

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      Martin 58     před 8 lety 02.05.2017 13:52 |  
      3 1

      V souvislosti s Delim mě velmi překvapuje fakt, že Deli žije u nás sám a žena s dětmi v Africe. Alespoň dostupné informace to tak uvádějí. Považuji to za velkou chybu, nevím, jestli to má nějakou souvislost s cizineckým zákonem.
      Je to pro takového mladého člověka velmi nepřirozené a nedivil bych se, pokud by to mělo souvislost s jeho současnými, řekněme neurovnanými výkony.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    ervin     před 8 lety 02.05.2017 12:28 |  
    1 1

    Přitvrdil jsi ale zaslouženě , já byl o něco měkčí v podstatě s Tebou souhlasím.Ono prohrát se dá jde o to jak,výpadek postihne každého avšak nakopávat celý zápas balony na Milana je okoukané a myslím že změnit hru na přihrávky po zemi by pro hráče neměl být problém, předvedli jsme to asi třikrát a po jedné akci mohl dát Škoda gol. Nechci nikoho kádrovat ale přišlo mě, že někteří neodehráli zápas na 100 procent. Chystám se na bohemku a doufám že bude hořet tráva a budeme brát 3 bodíky. V titul pořád pevně věřím !

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      Virgil1956     před 8 lety 02.05.2017 14:05 |  
      1 1

      Zaujalo mě, jak píšeš, že někteří hráči to neodehráli na 100 %. To je v dané situaci až trochu komické. Proč by to dělali? Chtějí snad vytrestat trenéra, že je v nějakém zápase nepostavil? Nebo skrytě fandí Plzni a chtějí jí pomoci? Nebo se jim zdála malá návštěva? Nevidím žádný důvod, proč by všichni nehráli na 100 % a jsme přesvědčen, že hráli. Je to sport, někdy se děří, jindy nedaří. A hodně je to o hlavě. Ne nadarmo se říká, že v psychice je 75 % výkonu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        ervin     před 8 lety 02.05.2017 15:37 |  
        0 0

        No o té Plzni jsi to přehnal a taky asi nechtěli trenéra trestat ale podmínky mají super, návštěvy , peče o hráče platy tak musí podle toho hrát , nebo s každým má na hřišti běhat psycholog? Věřím že i ten se jim věnuje ale jsou to profíci,při zápase se s tím tlakem musí srovnat sami ! Mých 100 procent je asi někde jinde než u Tebe. A s těma hlavama je to už oblíbená písnička, začali s tím skokani na lyžích....

        • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

          Virgil1956     před 8 lety 02.05.2017 15:58 |  
          0 0

          Dobrá, ale pořád jsi nenapsal, proč by neměli hrát na 100 % :)

  7. Systém na 2 útočníky

    Mike     před 8 lety 02.05.2017 12:42 |  
    1 2

    Ahoj, v hodnocení jednotlivců bychom se asi trochu lišili, nicméně děkuji za bezvadný komentář předcházející tomuto hodnocení. Také by mě zajímalo, co vede některé jedince k tomu, že tady dští síru na hráče, některé urážejí a vrcholem je zpochybňování trenéra, pod jehož vedením jsme neprohráli 22 ligových zápasů v řadě, hrajeme určitě v kontextu celé sezony nejlepší fotbal, máme za sebou Spartu o 10 bodů a stále hrajeme o titul ?
    Oni blbci se najdou v každé společnosti...
    Další otázkou je Tvůj navrhovaný systém na 2 útočníky a urvat výhry silou, než se snažit o krásu a držení míče. Tento styl může být krátkodobě úspěšný, ale do budoucna je to cesta do kytek. Já bych to takhle nechtěl.
    Otázkou je , zda je prioritou titul, nebo další vývoj stylu hry.
    Mě přijde, že naopak styl držení míče, krátkých přihrávek nám přihrál kromě spousty bodů i množství gólů. Dařilo se to třeba v polovině podzimní části sezóny, tímto stylem jsme i rozebrali Spartu na Letné. A to prosím jsme k tomuto stylu byli donucení brzkým zraněním Škody. A to Sparta hrála ještě v plné síle, moc zraněných neměla.
    Stejně suverénní výkon s držením míče jsem podali na jaře v Liberci, kde se mi herní projev velmi líbil, pouze Dúbravka zachytal famózně jako v neděli Pavlenka. Jinak by oba zápasy skončily debaklem pro Liberec a pro Slavii. Takže hráči to určitě umějí, kádr je stejný, tak proč se uchylovat k primitivnější hře ?
    Otázka hry na 2 útočníky- ti jsou jasní. Koho do středu? Asi jedinou jistotou a oprávněně je Hušbauer. A dále ? Podle aktuální formy na jednom křídle Mingazov a dále otázka Sýkory či Zmrhala. Já bych volil Sýkoru, i vzhledem k zahrávání standartních situací. A potom zbývá 1 místo a na něj 3 kandidáti- Ngadeu, Barák a Ščuk. Ngadeu ?- spíše hrát zabezpečeně- nepůjde na konec na stopera ? I když si myslím, že posadit Deliho je luxus, spíše bych ho podržel. Dále do středu zálohy Barák nebo Ščuk. Ještě je tady možnost Baráka nalevo a záloha by hrála Mingazov, Hušbauer, Ngadeu a Barák.
    Ale myslím si, že trenér Šilhavý postaví 4-5-1, se zálohou Mingazov- Ngadeu- Hušbauer- Barák- Sýkora. Tak snad rozhodne dobře.

    • Re: Systém na 2 útočníky

      bububu (přítel SN)     před 8 lety 02.05.2017 12:59 |  
      1 2

      Proč se uchylovat k primitivnější hře? Protože absolutně neunášíme současný tlak; všechno nám trvá 2x déle, hráči si nedají pomalu jednu normální a přesnou přihrávku, bojí se něco vymyslet, nevěří si. Na pohledný kombinační fotbal je totiž potřeba sebedůvěra, čistá hlava a především pak forma jednotlivých hráčů, kterou bohužel mnozí zcela ztratili (Barák, MNN, Deli, Lüftner, Sýkora atd.).

      V současné chvíli, kdy jsou před námi zápasy s Bohemkou, Duklou, MB a Brnem, se i vzhledem k soupeřům nedá čekat nic jiného než urputný boj a nakopávaná. Snažit se to vykombinovat v naší aktuální situace zavání totálním debaklem. My se teď potřebujeme zvednout hlavně psychicky, klidně nějakým ušmudlaným a vydřeným vítězstvím.

      Jestli je JŠVCD dobrý a zkušený trenér (a já věřím, že je), bude se naopak snažit hru maximálně zjednodušit a změní rozestavení na 4-4-2, protože i v 5 záložnících uprostřed hřiště propadáme a Ngadeu v současné formě je v záloze jednoduše k ničemu.

      • Re: Systém na 2 útočníky

        Betynka58     před 8 lety 03.05.2017 08:18 |  
        0 0

        S prvním odstavcem se s Tebou plně ztotožňuji. Když tu čtu tolik příspěvků o zvolené taktice nakopávaných míčů na Škodu, vždy si říkám, že JŠ tohle hráčům určitě neříká. Mně právě taky připadá, že se k tomuhle způsobu hry hráči uchylují, když si nevěří, a pak je alibistické zbavení se míče dlouhým nákopem nejjednodušším řešením. Ta hlava je holt někdy pěkná potvora.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    bububu (přítel SN)     před 8 lety 02.05.2017 12:45 |  
    6 5

    Zápas s Jabloncem byl zklamáním. Evidentně neunášíme tlak spojený s bojem o titul.

    Nicméně já počítal s tím, že právě tento faktor může (a bude) hrát rozhodující roli. I proto jsem před začátkem jara i v jeho průběhu říkal, že si myslím, že to letos Plzeň ještě dá, protože je zkušenější. Nicméně není důvod věšet hlavy, 4 kola do konce de facto ztrácíme bod, je to pořád otevřené a dopadnout to může tak i tak (vzpomeňme na závěr sezony 07/08). A i kdyby to nakonec nedopadlo, tak nelze sezonu hodnotit jinak než jako nad očekávání úspěšnou.

    A především není důvod kvůli tomu vešet hlavy a pomíjet mnohem zásadnější zprávu, kterou je koupě stadionu společností CEFC. To má totiž v dlouhodobém horizontu 1000x větší význam, než jestli letos skončíme 1. nebo 2. Nezapomeňme prosím, že jsme pořád ještě ve fázi jakési rekonstrukce po letech 2009-2015. Příští rok už ligu jistě vyhrajeme (a jiskřička naděje, že to dáme už teď, tu pořád je).

    Ale k zápasu: Pavlenka jednoznačně muž zápasu, roste z něj obrovská oporu. Deli už druhý zápas jak kdyby si dal před výkopem LSD. Frydrych mající známku o dva stupně vyšší než Flo je absolutní úlet, tady opravdu Alanor těžce přestřelil. Barák absolutně z formy, Ščuk neviditelný.

    Myslím, že do dalších zápasů bychom měli většinu činností maximálně zjednodušit a začít hrát na dva hroty. Když už nakopáváme, tak ať tam není Milan sám, který to pak má šíleně těžké (ačkoliv proti Jablonci byl opravdu nulový, za celý zápas snad nevyhrál hlavu). Deli musí okamžitě ze základu, v současném rozpoložení tam zkrátka být nemůže. Ngadeua bych zatáhl na jeho místo, jelikož v záloze je naprosto k ničemu. Velmi dobrý Hušbauer. Trenér do toho musí trošku šáhnout, mužstvu probrat a zkusit zkrátka urvat zbývající utkání. Zkusil bych třeba Alvira, jestli už je připravený; hůř než Tonda tam teď asi zahrát nemůže a že by měl Šćuk nějakou oslnivou formu, že by ho nešlo vystřídat, to se také říct nedá...

    Proti Bohemce bych rád viděl sestavu:

    Pavlenka - Frydrych, Lüftner, Ngadeu (Bílek), Flo - Sýkora, Hušbauer, Šćuk (Alvir), Zmrhal - Škoda, Mešanović

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      Alanor (admin)     před 8 lety 02.05.2017 12:52 |  
      3 3

      Že má Flo o dva stupně nižší známku než Frydrych má být "absolutní úlet"? Já si za tím stojím.

      Flo namazal na poslední tutovku Jablonce. To je myslím evidentní a hrubá chyba. A při tutovce předtím vůbec nezachytil náběh jabloneckého hráče, kterého měl mít. Podle mě dvě vyloženě hrubé chyby, Frydrych nic takového neměl.

      A co se týče útoku, tak měl Frydrych několik nebezpečných zakončení. Hlavička v závěru, předtím ve druhé půli střela vedle pravé tyče z pohledu Hrubého. U Floa si na žádnou takovou situaci nevzpomínám.

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        bububu (přítel SN)     před 8 lety 02.05.2017 13:03 |  
        5 4

        Naproti tomu Frydrych nebránil vůbec, když většinu času stál před Sýkorou. Pravá strana v zápase fungovala násobně hůř než levá, na Sýkorově výkonu se podepsala špatná Frydrychova poziční hra. Frydrych dal pár dobrých balonů v první půli, ve druhé se naprosto vytratil, až tedy na hlavičku v úplném závěru. Flo za mě rozhodně nepředvedl horší výkon!

        • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

          Alanor (admin)     před 8 lety 02.05.2017 13:08 |  
          6 2

          S tím, že by levá strana hrála "násobně lépe" než pravá vůbec nesouhlasím. To by snad mělo být podpořeno děním zápase a nepamatuji se na některou opravdu vydařenou akci levé strany. Napravo to bylo podobné, ale tam byla vidět alespoň větší snaha od Sýkory a i ten Frydrych se dostal k zakončení. Nějaké argumenty k podpoře tvého tvrzení?

          Já jsem poukázal na dvě jasné hrubé chyby Floa. Ty kupodivu úplně ignoruješ.

          • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

            Maeden (přítel SN)     před 8 lety 02.05.2017 13:47 |  
            3 3

            Naprostý souhlas, tohle byl nejhorší výkon Floa v našem dresu, a to jsem od začátku jeho zastánce.
            Ještě tam jednou nedostoupil hráče, který střílel z první těsně vedle šibenice.

        • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

          martyni (přítel SN)     před 8 lety 02.05.2017 13:32 |  
          3 0

          Vetsinu nebezpečných utoku jsme tahli po prave strane nebo ne?

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        lassiter     před 8 lety 02.05.2017 14:02 |  
        2 0

        nehledě na Frydrychovu luxusní příhru na Zmrhala asi v 10. minutě, kdy mohl jít téměř sám na bránu

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        vršek     před 8 lety 02.05.2017 19:38 |  
        0 6

        Já spíš vidím problém v tom, že jste Alanore výkon některých hráčů jednoznačně a nespravedlivě podhodnotil. Frydrych hrál hodně dobře, a to jak "dozadu" tak "dopředu", takže známka 5 pro Frydrycha neodpovídá jeho výkonu - určitě za 6.
        To samé se týká i výkonu Sýkory a podprůměrná známka 4 jeho výkonu také neodpovídá - určitě za 5.
        Nejvíc mně však vadí Vaše hodnocení výkonu Škody - dát 3 hráči, který celý zápas neúnavně bojuje, dře proti přesile dvou velmi dobrých hlavičkářů bez výrazné podpory spoluhráčů je podle mého nesmysl a opakuji bez jím vyhraného hlavičkového souboje s nahrávkou Mingazovovi by Slavia zápas prohrála. - Škoda určitě za 5.
        Zápas jsme neodehráli dobře, ale nevím proč je třeba snižovat výkon v podstatě všem hráčům týmu.
        Moc také nerozumím tomu, proč si Pavlenka ve Vašich očích nezasloužil 10. Byl to v podstatě Pavlenka, který svou jistotou a třemi čtyřmi úžasnými zákroky zabránil naší porážce.

        • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

          pinochet     před 8 lety 03.05.2017 01:41 |  
          1 0

          Jediná výhrada: Pavlenka určitě za 10. Jestli nemá hráč dostat desítku za výkon, jaký Pavlenka v neděli předvedl, pak onu desítku v hodnocení prostě zrušte, to už jí nikdy nebudete moci použít. Vždyť chytil nejméně čtyři góly!

          • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

            JS (přítel SN)     před 8 lety 03.05.2017 02:17 |  
            1 1

            Desítka je za výkon např. Vaniaka proti Ajaxu. Nebo za vychytaný penaltový rozstřel. :)

          • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

            Travinho     před 8 lety 03.05.2017 09:33 |  
            1 1

            Ona je otázka, či si vůbec zaslouží tu devítku. Na tribuně jsem seděl s dalším golmanem a shodli jsme se na tom, že v Lüftnerově vlastenci mohla být i blbá komunikace s golmanem. Ale jak to bylo my samozřejmě nevíme.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    Maeden (přítel SN)     před 8 lety 02.05.2017 13:02 |  
    4 2

    Konečně střízlivý pohled na výkon Zmrhala. Včera ho tu experti posílali na tribunu. Nedařilo se mu (já osobně jsem čekal v základu spíš Mingyho), ale půlka mančaftu zahrála ještě strašidelněji. Ale to už je takový místní folklór.
    Opačný případ je Škoda, o tom se zase nesmí napsat křivé slovo, i když nemá den. A že ho neměl - vypouštění a stínování v soubojích předvádí často, teď měl i příšerný timing při výskocích, nefungovalo sklepnutí, když to dostal do nohy, čekal na míč dokud ho obránce nepředskočil. Chápu, že do něj stoper v 90 % strčí rukama, tak má spadnout a jako kapitán a hvězda ligy si zjednat u rozhodčího trochu respektu, on udělá psí oči a kluše dál.

    Jinak i přes Tvrdíkův zákaz závadové skupiny J.A.R. hudební diverzanti zaútočili, i zdálky jsem zřetelně slyšel imperialistickou provokaci "Psychic spies from China try to steal your mind's elation". Tentokrát bych se za cenzuru přimlouval i já - z těch jejich coververzí RHCP musely bolet uši i hluchýho... :-P

  10. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    Robinator     před 8 lety 02.05.2017 13:03 |  
    1 4

    s hodnocenim souhlas..proti bohemce by mela zaloha vypadat takto: Mingazov,Ngadeu,Hušbauer, Barák,Sýkora.
    a zacit hrat v klidu, od zadu, kombinaci se prosadit..mame nadstandartni technicke hrace, tak proc je vynechavat ze hry..s bohemkou se celý zápas prát a cekat na nejaky nahodny dotlaceni do brany bude sebevrazda

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      JS (přítel SN)     před 8 lety 02.05.2017 13:05 |  
      2 3

      Zkusil bych posadit MNN. Co můžeme ztratit...

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        Robinator     před 8 lety 02.05.2017 13:07 |  
        0 0

        chtěl jsem tam dát za něj do závorky Alvira nebo Sčuka, ale pak jsem si říkal, že na Bohemce by aspoň jeden bořič mohl být..ale za pokus by to možná stálo

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        daadyy     před 8 lety 02.05.2017 13:08 |  
        1 1

        Já bych posadil Deliho a MNN stáhl na stopera.

        • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

          JS (přítel SN)     před 8 lety 02.05.2017 13:42 |  
          0 5

          Já bych stáhl MNN a na stopera dal Bílčuse místo Deliho. Ať si kluci odpočinou. :)

          • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

            daadyy     před 8 lety 02.05.2017 13:57 |  
            3 0

            Taky řešení, ale Bílek se mi moc v poháru, když dostal příležitost, nelíbil..

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      Robinator     před 8 lety 02.05.2017 13:06 |  
      0 0

      jinak kurzy: Plzeň 1,80, Slavia 1,95

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      Alanor (admin)     před 8 lety 02.05.2017 13:11 |  
      8 8

      Jsi hodně naivní, když si myslíš, že na malém hřišti v Ďolíčku, kde pod domácími obvykle hoří trávník, vykombinujeme v současném rozpoložení Bohemku ťukesem ala Barcelona, který jsme navíc pod Šilhavým ani nikdy pořádně nehráli.

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        Robinator     před 8 lety 02.05.2017 13:15 |  
        2 0

        možná jsem, možná ne..možná bychom je takto překvapili, možná bychom se nechytli vůbec, já jen vycházím z posledních zápasů a když vidím, že něco přestává fungovat, možná je čas na změnu..jak říká JS, nemáme co ztratit

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        daadyy     před 8 lety 02.05.2017 13:20 |  
        8 0

        Ale nakopáváním balónu ve stylu posledních 2-3 zápasů Bohemku taky neudoláme..

        • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

          Alanor (admin)     před 8 lety 02.05.2017 13:25 |  
          2 11

          Není pravda, že by se poslední zápasy jen nakopávaly balony. Koukni se na začátek zápasu s Jabloncem, kdy jsme se vyloženě snažili rozehrávat po zemi a odzadu. Nikam to ale nevedlo, stopeři si to tam točili s Pavlenkou a soupeř viděl naši bezradnost a akorát se vytáhl a dostal nás pod tlak.

          • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

            daadyy     před 8 lety 02.05.2017 13:28 |  
            6 1

            Jo, jenže kam vedlo to nakopávání balónů? To každá stoperská dvojice v pohodě uskáče.

            • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

              Robinator     před 8 lety 02.05.2017 13:30 |  
              6 0

              stačí zdvojit Škodu..

            • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

              Maeden (přítel SN)     před 8 lety 02.05.2017 14:27 |  
              0 3

              To se mi snad zdá, Alanor se ti snaží sdělit, že nákopy nebyla taktika a ty mu na to napíšeš, že nákopy nikam nevedou...
              Ještě jednou a znova, čistě na nákopy jsme hráli na Slovácku. Jinak je tam snaha o rozehru přes stopery, ovšem Deli a Ngadeu nejsou schopni přihrát na 15 metrů po zemi tak, aby mohl adresát hrát z první nebo vyvézt míč dopředu. V neděli tohle předváděl i zbytek obrany, popřípadě jim zpracování trvalo tejden. Záloha se kromě Pepy schovává za soupeřem, nákop je pak jediná bezpečná varianta. Když to zkusili dát do nohy, tak nepřesně nebo se ofenziva nechala předskočit.
              Potřebovali bychom Součka v loňské formě, kdy mohl dostat s hráčem na zádech míč do špeku a stejně si poradil.

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        Mike     před 8 lety 02.05.2017 14:13 |  
        7 0

        Je to asi dlouhodobě vžité o malém hřišti v Ďolíčku, díky blízké strmě tribuně vypadá hřiště opticky menší, ale ono má stejné rozměry 105 x 68 m jako hřiště v Edenu. Takže malé není, má stejný rozměr jako naše.

        • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

          Robinator     před 8 lety 02.05.2017 14:38 |  
          0 0

          no vida :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        Sracken     před 8 lety 02.05.2017 14:16 |  
        3 0

        Přesně, souhlas. Na Bohemku musíme jet odehrát utkání s maximálním vypětím a doufat v naší vyššií kvalitu v zakončení. Kombinačně je tam nepřehraje nikdo a hodně bude záležet na nastaveném metru rozhodčího. Není důvod být nervózní, titul jsme podělali s podještědskými kluby, tohle už Plzeň nepustí, že by ztratili v Jablonci je v podstatě nemožné, to je pro ně nejjednodušší zápas, kde zanjí dopředu dopad na tabulku a jde jen o to nějak to divadlo sehrát.

        • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

          Betynka58     před 8 lety 03.05.2017 08:28 |  
          0 0

          Nezlob se na mne, ale tyhle konstrukce mě šíleně vytáčejí. Tak má vlastně ještě nějakou cenu zbylá čtyři kola hrát, když už má Berbr všechno pořešené?

  11. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 02.05.2017 13:20 |  
    0 0

    To Robinator: ty kurzy mě taky překvapují. Jak píšeš na celkové vítězství Slavie je 1,95 a na Plzeň 1,80. To zase není tak velký rozdíl. Pro mě je to dost velké překvapení, že ten rozdíl je tak malý. S ohledem na to, že před tímto víkendem (po naší výhře na Slovácku a prohře Plzně na Spartě) byl kurz na Slavii 1,28 a na Plzeň (pro mě neuvěřitelných) 3,4. Přitom rozdíl byl sice 2 body, ale reálně jakákoliv ztráta Slavie (např. přesně ta remíza s Jabloncem) opět předává titul Plzni. A kolo předtím (vedla Plzeň o bod před námi) byl kurz na Slavii i Plzeň stejný 1,85. Tak buď bookmakeři ví víc než my nebo tomu nerozumím. :-) Každopádně ty kurzy dávají pořád slušnou naději...

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      Robinator     před 8 lety 02.05.2017 13:24 |  
      1 0

      čekají, jak se vyvine další kolo a pak to tam pořádně osolí, záleží, jakým směrem :D

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        Mike     před 8 lety 02.05.2017 13:56 |  
        0 0

        Ahoj, já ty kurzy také nechápu. Po prohře Plzně na Spartě bylo nejprve 1,25 a 3,5, pak to trochu šlo výše- 1,33 a 3,00. Teď 1,95 a 1,8. Mě to přijde stále neuvěřitelné podcenění Plzně a přecenění nás. Můžete se k tomu někdo, kdo pravidelně sází, nějak vyjádřit? Jestli jsou třeba kurzy v ostatních soutěžích nastaveny stejně ? Já myslím, že ten bookmaker ani nekouká na současné výkony obou týmů, nebo se hodně sází stále na nás. Já bych dal tak 1,6 na Plzeň a 2,5 na nás při vědomí naší formy, vylosování- Plzeň téměř 3 jité body v Peltonci a Plzeň stále lepší zákulisí.

        • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

          Robinator     před 8 lety 02.05.2017 14:28 |  
          0 0

          bude se to menit kazdym zapasem, logicky..Podle me se do toho prilis neprojevuje forma..aspon ne v soucasne chvili kdy je to jak na houpacce u obou tymu ale spise vysledky..

          • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

            Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 02.05.2017 14:55 |  
            0 0

            Tak to je logické, že se to mění po každém kole. Ale jak to, že před tím aktuálním koelm to tak děsivě úletlo na jednu stranu (ve prospěch Slavie) a teď se to "jen" vrátilo na skoro stejnou šanci. To mi logiku nedává.

        • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

          Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 02.05.2017 14:53 |  
          0 0

          To Mike: přesně stejný pohled mám. Ty bookmakeři stále slušně favorizují nás, což mi přijde divné. Resp. před tímto kolem zcela nepochopitelně skoro "odpráskli" Plzeň (kurz 3,4 byl podle mého totální úlet...). Pokud by věřili stejně, tak bychom měli mít my teď kurz kolem těch 3. Ten tvůj nástřel 1,6 na Plzeň a 2,5 na nás by mi přišel adekvátní. Na druhou stranu jsou to profíci a určitě nebudou dávat vyšší kurz, než musí, tak asi fakt máme ještě pořád slušnou šanci...

          • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

            Robinator     před 8 lety 02.05.2017 15:00 |  
            0 0

            tak vedli jsme o dva body, proto ten rozdíl..teď jsme bodově na stejno..Prostě si mysleli, stejně jako dost fanousku tady, ze ta prohra Plzen rozhodi a ze uz to my dojedeme bez ztraty

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      daadyy     před 8 lety 02.05.2017 13:29 |  
      5 0

      Když mohl být kurz na výhru příbrami v jablonci 6,9, tak už mě nepřekvapí vůbec nic :D

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      Saul_Hudson (přítel SN)     před 8 lety 02.05.2017 17:13 |  
      0 0

      Podle mě to je způsobené i objemem sázek. Většinou to funguje tak, že když se na nějakou možnost hodně sází, tak se kurz snižuje. Tzn. nadšení slávisté v posledních týdnech a měsících posílají na tikety titul a sázkovky reagují úpravou kurzů.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    martyni (přítel SN)     před 8 lety 02.05.2017 13:51 |  
    2 2

    Pratele, nevim, esli to není OT, ale zajímalo by me, když se tu vyrojilo tolik treneru, co vedi, kde dela Silhavy chybu, tedy dokazal by se najit někdo, kdo by to konzistentne popsal? Nikoli tak, ze před týdnem napsal, ze nemel postavit Baraka ale Scuka a dneska, ze nemel postavit Scuka ale Baraka, a tak podobne. Tedy, abych nebyl OT, aby priste nebyly znamky za vykony tak nizke, co si představujete, ze by se mělo stat a kdo by mel hrat? Ja tomu zas tolik nerozumim, takze nevim, nejsem si vedom toho, ze se nekdy ukazalo, ze mel hrat ten místo onoho nebo jeden system místo jiného. V nedeli kupříkladu nehral posledních 30 min Ngadeu na DZ a pak jsme hrali system 4 - 4 - 2, po cemz myslim mnozi volali, a zaver zapasu byl z myho pohledu jednoznacne horsi nez první pule, od 70 minuty se zacaly množit tutovky Jablonce a ze bychom lepe kombinovali, to se rict neda. Takze?

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      daadyy     před 8 lety 02.05.2017 13:52 |  
      1 1

      Závěr zápasu, kdy jsme vyrovnali a měli tlak byl horší než první půle? Pro mě teda ani ne ;)

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        martyni (přítel SN)     před 8 lety 02.05.2017 14:10 |  
        1 0

        Ok, tak v nastaveni jsme se mozna trochu chytli..:) Resp. spis jsme promenili jednu z mnoha sanci, ty jsme měli i v prvni puli. Ale co předchozích 20 minut?

        • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

          donford     před 8 lety 02.05.2017 14:37 |  
          0 0

          Nevím, zda je Bílek dostatečně rozehraný, tady bych měl obavu. Kluci z Bohémky - Mašek a Hašek jsou nejen dost rychlí, ale také perfektně sehraní. Tentokrát to bude nemilosrdný boj po celý zápas. Prostě rvačka se vším všudy. Sice bez Berkovce a bez Kuchty, ale i tak. Včera v druhé půli (Liberec se možná přestal snažit, když vedl 3:0, nevím), pěkně domácím zatápěli. A taky nezapomeňme, že domácím začíná hrozit sestup. Takže to bude maso.

  13. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    fredydj (přítel SN)     před 8 lety 02.05.2017 14:25 |  
    9 3

    Proč se tu nikdo nezminuje o simulování našich hráčů ke konci zápasu? To simulování mě neskutečně se-e! A nemyslím si, že jenom mě.

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      Maeden (přítel SN)     před 8 lety 02.05.2017 14:34 |  
      3 3

      U Mingazova mi aspoň přišlo, že "kontakt tam byl" a míč mít nemohl, tak šel ochotněji k zemi - nic co by mi trhalo žíly, kór proti Peltovi, kde nás na podzim zařízli.
      Ale ta ostudná šaškárna, co předvedl Muris, který mohl hrát... Navíc mi přišlo, že hodně přifilmoval i ten trestňák.

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        daadyy     před 8 lety 02.05.2017 15:33 |  
        2 0

        Z mého pohledu, sektor 117 byl trestňák správně písknutý.

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        kjandourek (admin)     před 8 lety 02.05.2017 15:36 |  
        3 1

        Já to spíš vnímám tak, že se za každou cenu pokusil předskočit protihráče - taky ho svým skokem rozhodil natolik, že že toho nakonec byla šance Frydrycha... Připomněl bych, že po pádu se nijak nevztekal, nerozhazoval rukama, ani se neotočil po rozhodčím - prostě po souboji skončil na zemi, zvednul se a hrál dál...

  14. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    kk     před 8 lety 02.05.2017 14:46 |  
    1 0

    Bylo někde řečeno od Kroba, co bude dál se stadionem (dodělávky, kde muzeum a tak...). Nějak mi to uteklo, díky??

  15. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    malan (přítel SN)     před 8 lety 02.05.2017 15:33 |  
    1 0

    V buletinu co se rozdával v neděli na stadionu jsou nějaké náznaky (nápis SK SLAVIA PRAHA před stadionem, slávistická restaurace která bude sloužit i jako místnost pro setkání OP s vedením. Budou prohlídky stadionu i pro cizince, pamětní desky/chodník slávy a pojmenování 3 tribun po legendách. Nebylo určeno v jaké části stadionu muzeum bude. Krob v rozhovoru nijak konkrétní nebyl.
    Snad dojde i zvýšení komfortu pro fandy v podobě výzdoby koridorů, ale to je jen přání.

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      malan (přítel SN)     před 8 lety 02.05.2017 15:34 |  
      0 0

      reakce na kk

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      Jachym     před 8 lety 02.05.2017 15:40 |  
      2 0

      Dneska jsem si to také v MHD konečně pročítal. Nicméně třeba o názvu stadionu se tam nic nového neříká. Eden Aréna mi nezní vůbec pěkně, ale v celkovém kontextu je to spíše jen nepatrný detail.

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        Ondráš     před 8 lety 02.05.2017 17:06 |  
        0 0

        No zní to rozhodně líp, než třeba CEFC China stadium..takže ať to nechají, jak je..je to nejlepší:)
        A jinak Bohemku rozkopat a poslat blíž sestupu..to je hrozný, jak se s nimi dlouhodobě trápíme..inspiraci bych hledal v jejich posledním domácím zápase se Zlínem, kterej je mohl už do poločasu sestřelit 4:0..hlavně zase nemít zbytečně v kalhotech a jezdit..ale kurva jezdit!

        • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

          sTizz (přítel SN)     před 8 lety 02.05.2017 17:10 |  
          6 0

          Bohemka at v lize zustane,alespon na ne chodi lidi! :) Takovej Jablonec s Pribrami by byly vhodni adepti na 2. ligu,bohuzel Jabka to letos mine.

          • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

            Ondráš     před 8 lety 02.05.2017 17:19 |  
            6 2

            U mě se Bohemka začíná "oblíbeností"nebezpečně blížit RB..a nic si nenamlouvejme, je to oboustranné:) Sestup by jim velmi slušel, ale hlavní je výhra SKS!

            • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

              mabr     před 8 lety 02.05.2017 21:06 |  
              6 0

              Bohemka jako klub mi je celkem sympatická, mindrák jejích fanoušků ze Slavie už méně. Poslední dobou mi přijde, že většina jejích fanoušků nesnáší víc nás než spartu. Přitom všichni dlouholetí Klokani, které znám osobně, nás mají rádi.

            • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

              edenian     před 8 lety 02.05.2017 23:21 |  
              0 0

              Ty asi nejsi z Vrsovic, co.

          • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

            sTizz (přítel SN)     před 8 lety 06.05.2017 00:38 |  
            0 0

            No tak ten Jablonec mozna uz pristi rok:) Kdo by do toho strkal po Peltovi prachy?

        • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

          Jachym     před 8 lety 02.05.2017 17:16 |  
          3 0

          S tím souhlasím, jen mi to nezní dobře jazykově z pohledu češtiny, neboť by to názvosloví mělo být opačně, ale opakuji, že je to v celkovém kontextu poměrně nepodstatné. V pouzívání termínu aréna pro stadióny už jsme v ČR světoví, teď už chybí jen ten fotbal...:-)

          A pokud nám bude klokan chtít ztížit boj o titul, tak mu prostě musíme o to víc ztížit boj o záchranu...:-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      kk     před 8 lety 02.05.2017 17:24 |  
      0 0

      Díky Malane

  16. Škoďák

    Crispo     před 8 lety 02.05.2017 17:35 |  
    6 0

    Klobouk dolů před kritickým zhodnocením Škody. Docela s tím souhlasím, protože dřív jsme opravdu byli zvyklí že Milan v útoku míč podrží, pokryje, rozehraje, obejde hráče apod. Šance pro něj spoluhráči v současné době příliš netvoří, na to byl ostatně vyklý v dobách temna, ale proti Jablonci měl problém udržet i jednoduchou přihrávku a míče se od něj odrážely čímž přispěl k tomu chaosu který v naší hře panoval. Nevzpomínám si na zápas ve kterém by na jaře v útoku dominoval tak jako to dokázal na podzim. Do základu lepšího hráče nemáme, ale pokud se úplně nepotkává s formou tak by mu mohla přítomnost Murise pomoct, přece jen by si soupeř musel dávat pozor na dva útočníky a Milanovi by se lépe dýchalo, při zmiňovaném zjednodušení hry by tihle dva opět mohli být dobrým nástrojem pro řešení impotence v útoku.

  17. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    zeleznik2     před 8 lety 02.05.2017 18:15 |  
    1 0

    Hodnotil jsem podobně, po zásluze až na vyjímky nízké známky, Jirka Pavlenka výkonem převyšoval ostatní a Muris za ten gól 6 po zásluze. Jen u Škody bych dal vyšší známku než 3, když jí má Lüftner, který zahrál nejhorší zápas ve Slavii a v poslední době nejistý Deli.

  18. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    Eskaes     před 8 lety 02.05.2017 19:39 |  
    0 0

    hodně se mi líbil ten návrh v zápasovém článku, aby se hráči vydali na pár dnů na vzduch odpočinout, vyčistit si hlavy i vyříkat si co je třeba, alespoň ta hospůdka, někde inkognito. :-)

    Protože hlavní věc je, že závěr téhle PARÁDNÍ sezóny bychom si neměli poskvrnit vlastní křečí. Proto už jsem se s druhým místem smířil a moc bych si přál, aby všichni odehráli ten konec za odměnu a ne za trest. Zasloužíme si to pěkně oslavit, vedení, hráči i fanoušci, všichni jsme podali solidní výkon společně víme, že jdeme dobrým směrem.

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      Eskaes     před 8 lety 02.05.2017 19:45 |  
      1 0

      ps
      napsal jsem "poskvrnit" ale lépe by bylo "znehodnotit". Tak ještě jednou: když se smíříme, že ještě nejsme takový válec, jak bychom si přáli, každý odmakaný zápas jen podtrhne, jak byla tahle sezóna přelomová a jak si její aktéři zaslouží uznání.

  19. Kurzy

    Mike     před 8 lety 02.05.2017 20:05 |  
    0 0

    Co se děje ? Kurz Plzně na výhru v Peltonci stoupnul od odpoledne z 1,83 na 2,3.
    Nerozumím, proč tomu tak je.

    • Re: Kurzy

      Fallen (přítel SN)     před 8 lety 02.05.2017 21:25 |  
      3 0

      Nemůže to být jen tím, že se třeba hodně sází proti plzni?

    • Re: Kurzy

      Robinator     před 8 lety 02.05.2017 21:41 |  
      1 0

      Je to chyták, aby sis šel vsadit :)

    • Re: Kurzy

      Jachym     před 8 lety 02.05.2017 22:43 |  
      1 0

      To je podle toho jak Peltovi stoupá či klesá...tlak:-)

  20. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    MIRA     před 8 lety 02.05.2017 21:57 |  
    9 0

    Ahoj jsem tu nový, ale od deseti slavista - prostě jsem si to v deseti uvědomil úplně sám a už nikdy jinak. Čtu slavistické noviny dlouhodobě a nyní chci i přispívat svými poznatky. Takže slávisti pevné nervy a klid, myslím že zatím je sezóna super.

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      malan (přítel SN)     před 8 lety 02.05.2017 22:12 |  
      5 3

      Vitej a neber zdejsi drevenku moc vazne, at nemas vredy jeste pred 30kou;)

  21. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    MIRA     před 8 lety 02.05.2017 22:16 |  
    0 0

    Díky malane - slavista navždy slavistou a už se těším na ty zaručeně správné sestavy - to je vždy počteníčko - všechno to moc prožívám

  22. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    Fulham     před 8 lety 02.05.2017 22:25 |  
    7 0

    Na naší planetě se nerodí hráči, kteří by byli schopni být více než tým. Ve smyslu hesla ,, tým je více než jednotlivec" . Tudíž je CR7 z Marsu nebo tak něco. Neskutečný.

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      belmis (přítel SN)     před 8 lety 02.05.2017 22:57 |  
      5 0

      Já Real nemusím, ale co mě dostalo víc než tři góly Ronalda, to je statistika Kroose. 97 přihrávek s 99% úspěšností. To je neuvěřitelné číslo...

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 02.05.2017 23:32 |  
        0 0

        A byly to přihrávky jen dozadu? :-) Tady jde vidět, že 99% není jako u jiných 99%... Někdo nabere takovou úspěšnost, když si přihrává s někým na pět metrů a mají okolo sebe klid.

        • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

          belmis (přítel SN)     před 8 lety 02.05.2017 23:41 |  
          2 0

          Právě, že to přihrávky většinou dozadu nebyly :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

            Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 03.05.2017 14:12 |  
            0 0

            Zápas jsem sice neviděl, ale předpokládal jsem, že ty přihrávky bude zpravidla směřovat dopředu. Právě... někteří posílají míč jen na stopery a tak mají řekněme 95% úspěšnost, ale nezaslouženě, protože tu úspěšnost sbíral víceméně za nic...
            Zajímala by mě úspěšnost přihrávek od Ngadeua dopředu a dozadu... nemám tolik času, abych si mohl pár zápasu podrobně zhlédnout a zaměřit se na danou věc.

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        Martin 58     před 8 lety 03.05.2017 10:17 |  
        0 0

        Byl jsem v druhém poločase Kroosovou precizností úplně fascinován. Vůbec výkon Realu, ať už jednotlivců nebo týmu jako celku byl lahodný. To, co technicky dneska světoví hráči dokážou, v ohromné rychlosti, ač prakticky pořád obsazení a napadáni, je k uvěření jenom proto, že to fakticky na obrazovkách vidíme (Kroos, Modrič, Isco, Carvajal, Benzema, Cristiano atd. atd.)

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      donford     před 8 lety 02.05.2017 23:39 |  
      1 0

      Všichni vědí, jak CR7 hraje a stejně dá 3 góly - Atléticu nebo Bayernu. Ten druhý, kdy se ani nedíval na branku a nabral skákající míč do vinglu - to bylo něco neskutečného.

  23. Pokud titul nebude

    Petr9608     před 8 lety 03.05.2017 03:09 |  
    1 0

    zařadí se to k sezonám 99/00 a 06/07. Hodtnotíme nyní, s odstupem 17, resp. 10 let tyto sezóny úspěšně - teď myšleno z pohledu ligy? Myslím, že ne. Myslím, že je hodnotíme tak, že nám titul proklouzl mezi prsty. A kdyby nebyl Řepka vylízanej, tak by se k nim zařadila i sezona 07/08...

    • Re: Pokud titul nebude

      Petr9608     před 8 lety 03.05.2017 03:10 |  
      1 1

      Řepka vylízanej a Bestič ubouhočká a trapňoučká hérečka, která skončila v 31 na podpoře.

    • Re: Pokud titul nebude

      kjandourek (admin)     před 8 lety 03.05.2017 09:03 |  
      0 1

      Já tedy tuhle sezónu řadím na úroveň sezóny 1991/92... Sezónu, kdy klub mého srdce začal zase hrát pořádný fotbal a člověk se na tribuně přestal třást o výsledek :-)

      • Re: Pokud titul nebude

        Mike     před 8 lety 03.05.2017 10:10 |  
        1 0

        Teď jsi mě pobavil, já si letošní sezonu maloval, že budeme hrát o 3.místo, člověk si po letech beznaděje bude fotbal vychutnávat v klidu. A přiznej se, určitě si nečekal, že se zase budeš třást na tribuně o výsledek- v boji o titul. A že nám toho hoši nabídli- kromě Příbrami, Jihlavy a Hradce tyto výsledky -2-2 /vyrovnání v 93. minutě/, 1-0, 1-0, 1-0, 1-1, 2-1, 1-0 /vítězný gól v 88.minutě/, 2-1 /vítězný gól v 87.minutě/, 1-1 /vyrovnávací gól v 90.minutě/, 1-1 /vyrovnávací gól v 90.minutě/. Takže jestli se netřeseš o výsledek, tak Ti to závidím. Zlaté zápasy a příděly ve venkovních zápasech.

        • Re: Pokud titul nebude

          JS (přítel SN)     před 8 lety 03.05.2017 10:16 |  
          0 1

          Jo, souhlasím.
          A bylo by dobré zamyslet se, jak je možné, že doma a venku je pro nás tak diametrální rozdíl s tím, že doma je to daleko horší.

        • Re: Pokud titul nebude

          kjandourek (admin)     před 8 lety 03.05.2017 10:21 |  
          0 0

          Vždyť to je na tom to krásné, ne? Ta euforie při vítězném gólu Plzni a Teplicím... Ta víra, že i když se nedaří, tak stejně alespoň vyrovnáme... To tedy v minulých letech nebylo... Stačilo dostat první gól a člověk tak nějak tušil, že zápas je v háji..

          Pamatuji zápasy, kdy člověk seděl, beznaděj, hlava v dlaních a vůbec nevěřil, že se podaří vyrovnat.... Jenom čekal, kdy přijde další rána - teď jsem si užil i zápas s Jabloncem - fakt jsem věřil, že to ještě otočíme... a moc tomu po té Frydrychově hlavičce nechybělo...

          • Re: Pokud titul nebude

            Mike     před 8 lety 03.05.2017 10:38 |  
            0 0

            Ale určítě se třeseš o výsledek, jenže na druhém pólu na tabulky, než bylo ještě předloni. A určitě si to nečekal, to asi po 5 kolech letošní sezony nikdo /mimochodem - po 6 odehraných kolech- my měli k dobru dohrávku v Brně -měla Sparta 14 bodů, Plzeň 13 bodů a my 6 bodů/. V té době to vypadalo na boj o 4.místo a o předkolo Evropské ligy.

            • Re: Pokud titul nebude

              kjandourek (admin)     před 8 lety 03.05.2017 10:52 |  
              0 0

              Tak záleží na tom, čemu říkáš "třesení"... Mě se právě to, že dokážeme střílet vítězné, či alespoň bodově ohodnocené góly v posledních vteřinách líbí... To jsme nikdy neuměli... Vždycky ty závěrečné nápory byly spíše k smíchu.

              Jako porazit odevzdaného soupeře o čtyři góly je fajn, ale není to adrenalin... Fotbal je přece vášeň, boj... a do něj má co mluvit i soupeř ... Jestli chceme dávat každému bůra, to jsme se mohli přihlásit do přeboru - tam bychom každého přejeli...
              Pořádný zážitek je o tom, že porazíš silného soupeře, který si zaslouží respekt... a mimo jiné i ta víra, že na to do závěrečného hvizdu máš... ne nějaké šlapání po mrtvolách, kdy je ti ve finále zdecimovaného soupeře líto...

              • Re: Pokud titul nebude

                Mike     před 8 lety 03.05.2017 11:47 |  
                0 0

                Já spíš myslel ,,třesení" o výsledek, když těsně před koncem vedeme o gól, ne když musíme dotahovat. A kromě 3 zápasů to byl vždy boj do poslední minuty. S nápory na konci souhlasím, těch na jaře vydolovaných 6 bodů těsně před koncem je v tabulce sakra znát. bez nich bychom byli před Spartou o 2 body.

  24. Bude titul 2017/18 lehčí nebo těžší?

    Petr9608     před 8 lety 03.05.2017 03:19 |  
    0 2

    Co myslíte - je letos šance na titul vyšší než by mohla být příští rok nebo ne? Samozřejmě - třeba/snad nebudem muset řešit bodové manko jako letos. Kouzlo Plzně by zase mohlo o něco více vyprchat (pokud ale naopak se pod Vrbou nebnoví!), nicméně rudí asi budou hodně chtít odčinit už třetí nemistrovskou sezonu v řadě. A pokud se dostanem do skupin, tak nás může oslabovat boj na dvou frontách. Pils by klidně mohli tradičně nepostoupit do LM a pak následně na EL házet bobek a soustředit se na ligu. Na to pozor i u rudých - bylo by záhodno, aby tu skupinu EL opět hráli - narozdíl od Pils oni na ní bobek nehází.

  25. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    Travinho     před 8 lety 03.05.2017 08:13 |  
    2 2

    S hodnocením se dá souhlasit, já hodnotil trochu jinak, ale když čtu obhajobu bodování u jednotlivých hráčů, tak bych jej i sám poupravil.
    S čím však příliš nesouhlasím je schvalování se uchylování k nákopům. Tento styl je právě důvodem, proč se nám moc nedaří. Soupeři už to mají zcela jednoduše přečtené. Navíc od začátku hry po příchodu pana trenéra Šilhavého jsme byli schopni velice dobře přecházet mezi nakopáváním a kombinací. Nyní to nejde. Podle mého bychom měli stejně jako proti Hradci vsadit na velice vysoko postavený presing, protože to byl asi jediný styl, který nás přiváděl k úspěchu. Navíc proti Bohemce to může být velmi účinný styl. Z toho můžou týmy jako Zlín utíkat nákopem na soubojové hráče dopředu, ale Bohemians má v ofenzivě Haška, Maška, Bergra a podobně stavěné typy, kteří jsou především běžci. Ale v obraně mají hráče stavěné docela dobře a vyhrávat souboje nad Jindřiškem nebo Krchem je velmi náročné. Proto mi přijde nejlogičtější vsadit vepředu na Milana Škodu a naše běžce - Zmrhala, Mingazova, Mešanoviče (případně Baráka) kteří nejsou střídmí na krok, dostanou soupeře pod tlak a nedovolí Bohemce kombinovat, ale jejich hráči budou muset dopředu posílat těžké míče, kterých se zmocníme.
    Dále je mým přáním aby se v základní sestavě objevil Jirka Bílek, který snad alespoň částečně tím typem, který dokáže ostatní seřvat a nebude to takové mrtvé jako doteď. Nejlépe asi místo Michaela Lüftnera, který může být po dvou vlastních brankách přeci jen rozhozený a do konce zápasu bylo dost znát, jak si to bere. Navíc věřím, že vedle Bílka by rostl i Deliho výkon.
    Poslední věc, kterou bych zvolil, jež je poněkud překvapivá, by bylo nasazení Honzy Sýkory na místo levého beka. Bohemians má vepředu běžecky velmi zdatné hráče a nasazení Pera Egila proti velmi dobře pohybujícím se hráčům vždy zavání. Sýkora je oproti němu mnohem lépe rychlostně vybaven a s tímto postem má poměrně velké zkušenosti, takže to rozhodně není střelba slepými. Navíc by v případě zdlouhavého držení míče mohl pomoci hru rozhýbat z křídla, což sice umí i Per Egil, ale právě jeho rychlost jej omezuje při rychlém návratu dozadu. Sýkorovy centry by mohly výrazně pomoci.

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      Martin 58     před 8 lety 03.05.2017 10:32 |  
      4 0

      Se Sýkorovým stažením na levého beka moc nesouhlasím. Ono se mně vůbec nelíbí, že obranné posty jsou znevažovány tím, že by tam mohl hrát leckdo. Tak to dneska není. Flo se po začátku poučil a dneska přistupuje k soupeři velmi těsně již na začátku akcí, přičemž ho vzadu jistí ještě rychlík Deli. Co je však také důležité, je jeho přínos pro ofenzivu. Jeho nahrávky jsou většinou velmi přesné a rychlé a dobře zpracovatelné. Pohyb směrem dopředu vzorový a mužstvem nevyužitý, možná vlivem slabší formy spolupracujícího Zmrhala. Naopak Sýkora se bude muset odnaučit velmi časté zadržování míče, kdy se mužstvo zastaví a čeká, až si na pravé straně vyřídí technické vložky. Potřebuje ovšem hrát, aby se dostal do původního laufu.
      Jediné, co mě napadlo, by bylo prohození Deliho a Ngadeua. Oba dříve hráli spíše na opačných postech, než hrají dnes. Ngadeu na stoperu hrál jako vítěz Afrického poháru, Deli jakoby po hře v záloze toužil a kdysi nás, tuším v zápase s Příbramí, v Edenu dobře v záloze provětrával. Byla by omezena náklonnost Ngadeua, tvořit hru, naopak by se Delimu přidělilo častější zapojení do ofenzivy a odlehčilo psychické zatížení.
      V žádném případě bych ani jednoho neposadil, a to ani Lüftnera. Toho bych podržel. Všichni tři jsou pro zápas s Bohemkou velmi potřební a nejsem si jistý, že by to Bílek čistě zvládnul. Berte to jenom jako takové zamyšlení

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        Travinho     před 8 lety 03.05.2017 11:35 |  
        0 1

        Proč bych měl znevažovat post obránce tím, že bych tam postavil borce, který tam v Liberci velmi dobře hrával? Tak to není, ale jak jsem psal výše, Flo má obrovské problémy proti rychlým a obratnějším hráčům než je on a právě tohle by Sýkorovy zásadní problémy nedělalo...

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        iwanowicz     před 8 lety 03.05.2017 11:57 |  
        0 1

        Prohodit Ngadeua s Delim, to by se mi taky libilo. Deli je technictejsi, Ngadeu mi prijde jako vetsi tvrdak, ale ted uz na to asi neni prostor. Mozna v lete, jestli zustanou..

        • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

          Travinho     před 8 lety 03.05.2017 12:37 |  
          0 0

          Zase Delimu dělalo na DZ velký problém vykrývat správné prostory, v tomto je Michael o kus před ním. Navíc na stoperu je více potřeba Simonova rychlost, obzvlášť když Bohemka bude hrát na brejky. Ostatně špatné zachytávání rychlých útoku Jablonce dvojicí Michaelů bylo značně patrné.

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      VanDel     před 8 lety 03.05.2017 09:30 |  
      11 1

      Kéž by to umaštěný jablonecký prase skončilo v klepetech.

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        Robinator     před 8 lety 03.05.2017 10:07 |  
        2 1

        pro nás dobrý, aspoň si to Peltonec nedovolí o víkendu pustit :))

        • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

          Eskaes     před 8 lety 03.05.2017 10:38 |  
          0 0

          no...

          • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

            travel (přítel SN)     před 8 lety 03.05.2017 10:43 |  
            3 0

            Tak doufám,že je to pro něj konec ve fotbale anebo aspoň nebude znovu předsedou FAČR.

            • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

              Ondráš     před 8 lety 03.05.2017 11:42 |  
              2 0

              ste tady dobře naivní..ještě vysoudí odškodné za poškození dobrého jména:)

            • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

              Sracken     před 8 lety 03.05.2017 12:01 |  
              1 0

              Budou hrát pro Mirka. Ten si to pustí s Kramným, Nečesaným, Kajínkem v cele na propašovaném tabletu, který bude v kabele, ve které mu jeho kámoš přinese spodky.

        • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

          martyni (přítel SN)     před 8 lety 03.05.2017 10:43 |  
          0 0

          No tezko rict... taky z toho muze byt v rozkladu..

          • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

            Robinator     před 8 lety 03.05.2017 10:48 |  
            1 0

            záleží o co tam jde no..

          • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

            Fačín     před 8 lety 03.05.2017 14:19 |  
            0 1

            Taky se obávám, že je to spíš rozhodí. A kdyby ne, tak to bude aspoň alibi, proč hrajou tak blbě (samozřejmě všechno platí jen za předpokladu, že Plzeň v Jablonci vyhraje - čemuž bohužel věřím).

        • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

          VanDel     před 8 lety 03.05.2017 10:52 |  
          4 1

          No vzhledem k tomu, že už je má Pelta i u sebe doma v klubu v Jablonci, tak se spíš bojim, že budou myšlenkama jinde a Plzeň to tam bude mít lehký.

          • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

            Robinator     před 8 lety 03.05.2017 10:57 |  
            0 0

            mozna jeste kontumacne vyhrajeme :D

            • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

              VanDel     před 8 lety 03.05.2017 11:01 |  
              4 1

              Spíš je škoda, že to ty chlupatý neudělali už minulý týden :( :)

              • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

                Robinator     před 8 lety 03.05.2017 11:02 |  
                1 0

                to teda, kez by na neho neco nasli a s Berbrem se pakovali pryc

                • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

                  Dobi     před 8 lety 03.05.2017 11:12 |  
                  2 0

                  To mě taky napadlo. Proč ne v Plzni? Ta je čistá???? Třeba Křetínský do toho cpe aspoň svoje prachy, ale Plíseň a ti Sudeťáci, tam byl tok peněz! Damkové osobní prohlídku - ale kdo? Brrrr.
                  A u toho Berbrrrr... No, ještě se dovíme věci. Ale jak je žel v Czechostánu pravidlem, vše skončí pod kobercem...

                  • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

                    VanDel     před 8 lety 03.05.2017 12:23 |  
                    3 1

                    No tak ohledně Plzně by asi nejvíc lidí hlavně zajímalo, na dně jaké přehrady leží v sudu Kříž.

                • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

                  Pepino44     před 8 lety 03.05.2017 15:04 |  
                  0 0

                  Mne zase napadlo, jestli to není nějaká berbrovina. Má styky, umí v tom chodit a dost toho ví. Pokud by chtěl kandidovat, nebo tam dostat nějakého svého poskoka, má cestu k předsedovi fotbalu umetenou.

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        Jachym     před 8 lety 03.05.2017 11:26 |  
        6 0

        By mě docela zajímalo, zda by potom fanoušci hromadně přišli před věznici a skandovali "Pelta ven!"... :-D

        • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

          VanDel     před 8 lety 03.05.2017 12:24 |  
          1 1

          No minimálně ten bájnej jabloneckej blázen s řechtačkou, co je vždycky slyšet v Jablonci na fotbale, tam určitě Peltu podpořit pujde :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      dArtagnan     před 8 lety 03.05.2017 11:46 |  
      3 0

      Copak policie neví, že si to už Míra odpracoval?

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        Pepino44     před 8 lety 03.05.2017 15:00 |  
        1 0

        To je pravda,že si to již odpracoval, ale zřejmě pracoval přesčas.

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      Robinator     před 8 lety 03.05.2017 11:49 |  
      0 0

      tak pozor..zadrzela i Peltu..tak to je masakr..my jsme fakt republika, co to tady vede za sráče ten fotbal

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      zeleznik2     před 8 lety 05.05.2017 12:42 |  
      0 0

      A že zrovna tento čtvrtek a zrovna před zápasem s Plzní, samozřejmě to asi nemá souvislost, ale jak se říká: "Na každém šprochu pravdy trochu ". Fakt nechápu, že ta razie nebyla třeba o týden dříve...

  26. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    Fulham     před 8 lety 03.05.2017 10:46 |  
    2 0

    Myslím, že se ještě budeme divit...:-))) čeká nás nástavba, play off a baráž v jednom...:-))) skartovačky jedou na plný koule...:-)))

  27. Syrovátka

    Dýňák     před 8 lety 03.05.2017 10:52 |  
    1 3

    zřejmě OT, ale nevíte někdo něco o Syrovátkovi?

      • Re: Syrovátka

        Dýňák     před 8 lety 03.05.2017 11:51 |  
        0 1

        prej konec

          • Re: Syrovátka

            Fulham     před 8 lety 03.05.2017 12:05 |  
            1 0

            To bude asi ten ředitel Tygrů z Libe...:-)))

            • Re: Syrovátka

              EdCable     před 8 lety 03.05.2017 12:08 |  
              2 0

              Asi Tvrdikovi nechutnalo to KFC, co mu Tomas koupil po koupi stadionu :-)

        • Re: Syrovátka

          Gino     před 8 lety 03.05.2017 12:09 |  
          1 1

          Největší kravina jakou jsem za poslední dny četl... a že tu jiní borci solidně excelovali, to mi věř :D

  28. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    Sracken     před 8 lety 03.05.2017 11:54 |  
    15 0

    Alexander Károlyi právě udělil Policii ČR pokutu dva miliony korun za znevážení dobrého jména fotbalu. Zároveň zbavil vedoucího zásahu na dva roky funkce kapitána. Žádné dotace PČR nevyšetřuje a ta částka také nesouhlasí.

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      Jachym     před 8 lety 03.05.2017 13:47 |  
      8 0

      Vona si jako ta policie myslí, že se ten fotbal udělá sám... Co je to za klauni, ty vole?

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        Ondráš     před 8 lety 03.05.2017 15:09 |  
        4 0

        Kam se to řítíme draku?

        • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

          Jachym     před 8 lety 03.05.2017 15:23 |  
          3 0

          No to mi povídej, kamaráde. Vo co jim jako jde, ty vole? Jinak viděls včera ten Real, ty vole? Ty by nás sfoukli jak svíčku, ty vole...

  29. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    Sracken     před 8 lety 03.05.2017 14:00 |  
    12 2

    Ahoj, prodám dva lístky do VIP mezi knížete a Pavla Nedvěda na utkání Monaco - Juventus dnes ve 20:45. Kámoš bohužel nemůže, něco mu do toho vlezlo a musí počkat na Pankráci než bude moci Sokol.

  30. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    Pepino44     před 8 lety 03.05.2017 15:06 |  
    2 0

    Mne by zajímalo, jestli je z toho Míra "zdrcen".

  31. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    Sracken     před 8 lety 03.05.2017 15:59 |  
    2 5

    A teď z vážnější jamky. Tohle může nejen nás, ale všechny kluby stát evropské poháry na několik let. Takže to není dobrá zpráva ani pro nás Slávisty. UEFA bývá nekompromisní.

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      Robinator     před 8 lety 03.05.2017 16:09 |  
      0 0

      muze to byt velky pruser..mozná i odebrani bodu z koeficientu? a tak podobně

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      Grobar     před 8 lety 03.05.2017 17:49 |  
      1 0

      Zdroj? Konkretni pripad z minulosti? Kdyby se naplnil tento scenar tak ceska liga spadne na dno.

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      Travinho     před 8 lety 03.05.2017 20:46 |  
      0 0

      To mě vůbec nenapadlo. Já si myslím, že zase není potřeba mít takovou obavu. Podobné problémy měli třeba Rumuni a nakonec z toho vyšli docela v klidu, ale stát se může leccos. Rozhodnutí UEFY bývají mnohdy dost podivná.

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      knawi     před 8 lety 04.05.2017 08:34 |  
      0 0

      Neměli jsme to nechat dojít tak daleko. Samozřejmě, ne všichni máme stejnou míru viny, ale možná(:-)), že to souvisí i s politikou, resp. volbami.
      Stavět na lži a podvodech se nedá, tak vysoký stupeň pragmatismu je mi odporný.

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      Fačín     před 8 lety 05.05.2017 19:22 |  
      0 1

      Tentokrát s tebou nesouhlasím. Nejde o žádnou korupci a ovlivňování výsledků, jde o zneužívání dotací na sport. To myslím UEFU moc zajímat nebude.

      Co teď bude nejzajímavější - valná hromada a na ní volba předsedy FAČR. Zatím jediná přihláška je od Pelty. Největší favorité na toto křeslo jsou dva - Berbr (kurs 1,7:1) a Damková (5:1). Konec přihlášek je 12.5. Jsem vážně zvědav, jestli do té doby někdo normální a aspoň trochu věrohodný bude mít ty koule, ohlásí kandidaturu a pak bude mít ještě větší koule, že ty současný kreatury bude schopen při volbě porazit. Obávám se ale, že se nikdo takový nenajde. Co z toho plyne? Kdo asi bude boss FAČR?

      Každopádně Pelta poté, co se provalilo jeho cinklý jaro, a i přesto byl zvolen předsedou, tvrdil, že už to má odpracováno. Te´d už je jasné, jak to myslel. Vyprdnul se na ovlivňování výsledků a rozhodčích, protože to bylo moc okatý a vrhnul se na dotační podvody. Víc peněz, míň zainteresovaných lidí. Jenže, a to si neuvědomil, výrazně větší a přitom nenápadnější kontrola.

      Co je ohledně toho ještě zajímavé, že měli spadeno i na Janstu, bývalého STBáka, nyní právníka a šéfa ČUS. Toho taky vyslýchali. Jenže ten je díky svým kontaktům a znalostem tvrdých praktik poslal sebevědomě do háje a ohledně jeho osoby se nakonec nebude ani nic řešit. Přitom je to násobně větší gauner než celej Pelta, to je jen hlupák, kterej využíval bezvládí v českém fotbale.

  32. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    lassiter     před 8 lety 03.05.2017 17:21 |  
    3 0

    Chápu, že po přečtení tohohle http://www.slavia.cz/clanek.asp?id=Pozor-na-neplatne-vstupenky-na-vrsovicke-derby-14643 to může vypadat divně :-), ale mám navíc lístky na Bohemku, kupované osobně pro kámoše na zápase Bohemky se Zlínem, kdy byly v předprodeji. Pár kamarádů nakonec nejde, tak kdyby měl někdo zájem, napište soukromou zprávu. Je to na hlavní tribunu, A1, cena 230 Kč.

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      Travinho     před 8 lety 03.05.2017 20:51 |  
      0 0

      Já se dostal už bohužel jen k lístkům do kotle domácích :( Hlavní tribuna je větší pohodička. Ikdyž na Bohemce je i ten okraj kotle v pohodě, minule jsme tam byli samí slávisti. Druhá věc je, že z tama je pěkně blbě vidět, což někomu nevadí, ale mě docela jo. Jinak kdyby měl někdo zájem o dva lupeny do sektoru domácích, tak mám k dispozici (dostal jsem se k nim legální cestou) za nákupní cenu 150... Případně taky napište do zpráv.

  33. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    Eskaes     před 8 lety 03.05.2017 17:53 |  
    4 0

    V kabině jablonečáků panuje nervozita. Bossův mobil je nedostupný a jak mají tedy s Plzní hrát??!!
    Přece nepůjdou do takového zápasu jakoby nic? Musí vědět, co a jak, vždyť proto jsou to profesionálové, živí je to...

    "Šéf nás platí, šéf si řekne." Ale šéf nic, ticho.

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      Jachym     před 8 lety 03.05.2017 20:48 |  
      10 0

      Boss se tady posledně ostře pohádal kvůli Hušbymu, takže se nedivím, že nikomu z nás nebere telefon...:-))

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        donford     před 8 lety 04.05.2017 13:00 |  
        0 5

        Černý humor o jednom z nás. Až moc. Je v tom nevinně.

        • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

          Jachym     před 8 lety 04.05.2017 14:57 |  
          0 0

          Samozřejmě to bylo míněno z legrace. A i když mám Bosse přes jeho ráznost jako přispěvatele rád, tak i on se nechal zbytečně vyprovokovat. Ta diskuse je ale již smazaná. Naštěstí. A propos, o černý humor by se jednalo, kdyby např. člověk přišel k nějaké újmě. Tady šlo "jenom" o pozápasový pokec.

  34. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    slamacek (přítel SN)     před 8 lety 04.05.2017 08:11 |  
    1 0

    uz vidim to choreo, a mozna na kazdem stadionu.. mrize a cely stadion domaci i hoste si zpivaji :)

    Jen tam buď, Jen tam buď
    a nevylejzej odtamtuď
    Jen tam buď a jen tam buď
    a nevylejzej ven!

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      houston (přítel SN)     před 8 lety 04.05.2017 17:43 |  
      1 0

      To je ale těžký znevážení čestného jména české kopané ! Jak by řekl Pelta...

  35. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    MIRA     před 8 lety 04.05.2017 12:42 |  
    2 1

    Zdravím rozumné slávisty, rád si hraji na trenéra tedy stavím si svou sestavu a zjišťuji si vše pro a proti - sám se sebou baví mě to. V našich končinách asi nemůžeme hrát v systému 4 3 3, myslím jako od začátku zápasu, v průběhu to už jo to si dovedu představit - tak může hrát real nebo barca - mají na to hráče nejvyšší kvality. Systém 4 4 2, ten už se používá, ale opět na to musíte mít nadstandartní hráče - střed zálohy a stopery a když je nemáte v dostatečné kvalitě je na řadě systém 4 5 1, se kterým se dá u nás uspět, ale musí být ten systém zažitý a zvládnutý se všemi variacemi. To znamená nyní u nás s DZ - kdy do útoku by se mělo přecházet na 3 4 3 a do obrany na 5 4 1. Důležitá je elastičnost a prolínání a na to zase musíte mít vybrané hráče. Měla by tím být zajišťěná dostatečná kvalita dopředu a zároveň dozadu a vždy se může přejít v průběhu zápasu na 4 4 2 a nebo 4 3 3. Ale vždy platí musíte mít na daný způsob hry co chcete hrát hráče a kvalitní hráče a o tom to bude a trenéra, který elastičnost systému do týmu dostane, zároveň psychologa, aby na hráče působil a motivoval, protože musíte mít samozřejme na každý post dva vyrovnané hráče. ? máme na každý post do tohoto systému vyrovnané hráče - co myslíte, a když ne koho bychom měli na dané posty přivést. Děkuji za názory a poznatky - moc rád tu čtu naše odborné názory je to super. Eden je jen jeden a slavista je jen slavista po výhře i po prohře.

    Díky za komentáře

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      Romino     před 8 lety 04.05.2017 13:41 |  
      2 1

      Klíčový post je střední záloha, která dělá celou hru, pokud nefunguje, tak se nakopává na Škodu tak, jak je to nyní. 2 kvalitní tvořivý hráči do středu zálohy a vsadím se, že i krajní záložníci a DZ budou hrát úplně jinak a nebude tu kritizován Ngadeu za to, že není dostatečně tvořivý. Typově tedy přivést technické hráče ze Španělska, Balkánu a podle toho, na jaké úrovni budou, tak se prosadíme v evropských pohárech. Na kaprligu by stačila i ne příliš drahá posila, ale asi chceme výše.

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        JS (přítel SN)     před 8 lety 04.05.2017 15:31 |  
        2 1

        Ono to není jen o obsazení postu, ale i o taktických prvcích, které trenér vštěpuje svým hráčům do hlavy. Jako nabízet se do volného prostoru, rotovat posty, odstupovat od obránců, náběhy...

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 04.05.2017 15:57 |  
        1 3

        Ngadeu i kdyby byl tvořivý, tak většina těch přihrávek a centrů skončí u soupeře...

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        Travinho     před 8 lety 05.05.2017 08:54 |  
        2 0

        Jakmile budeš mít ve středu jednoho hráče, který neumí dát míč z první a jeho rozehrávka je kostrbatá, tak je to vždycky zásadní problém...

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      TSeguinTS     před 8 lety 04.05.2017 17:17 |  
      1 0

      ''Mít na každý post dva vyrovnané hráče'' nepotřebujeme, ale širší kádr, než je momentálně k dispozici ano. Na jaře JŠ dává šanci přesně 15 hráčům do pole (nezahrnul jsem Alvira, Šventa, Mv5 a Bílka). Teď jsme hráli 2 soutěže a to bylo na těch 15 hráčů údajně moc. Bojím se představit si soutěže tři.
      Spíše než nákupy podle té ostřílené formulace v uvozovkách na začátku bych si přál příchod několika cizinců se zkušenostmi z EL a z kvalitních soutěží. Ne tak, aby se kupoval určitý hráč na určitý post, jen abychom tam měli dva, dnes je mnoho hráčů schopných odehrát více postů a proto by nebylo vhodné mít 20 hráčů systémem 2 na 1 místo, ale spíše 17-18 hráčů, kteří budou nasazováni flexibilně. Nevěřím, že by JŠ (nebo kterýkoli jiný trenér) někdy točil 20 hráčů.

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        donford     před 8 lety 04.05.2017 17:48 |  
        3 0

        Tak v nároďáku jich Jarolím točí ještě mnohem víc. Já naopak myslím, že při třech soutěžích, by se určitě 20 zastupitelných, plnohodnotných hráčů vyplatilo. Podívejte se dnes na náš střed - nemluvím o křídlech - pro většinu je tu MNN hráč nedostatečný, protože neumí přihrávat, Ščuk je prý z formy, Barák prý myslí jen na Udine, Hušbauer je pro některé pomalý, pro některé hraje surově, pro některé jen nakopává. Alvir je po zranění. Jiné nemáme. A tak bychom mohli pokračovat ve všech řadách, téměř na všech postech. Takže 20 skvělých hráčů bych bral. Když a pokud se dostaneme do LM, bohatě se zaplatí a vyplatí.

        • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

          TSeguinTS     před 8 lety 04.05.2017 18:26 |  
          2 0

          S LM bych byl opatrný, každopádně se velmi těším na to, co nám během přestupového období vedení nachystá.

  36. :o)

    Petr9608     před 8 lety 05.05.2017 02:00 |  
    8 3

    Miroslav Pelta právě prostřednictvím médií ubezpečil Viktorii Plzeň, že víkendový zápas s Jabloncem ohrožen není.
    "Platí i výsledek," dodal...

    • Re: :o)

      Robinator     před 8 lety 05.05.2017 13:04 |  
      0 0

      no jen si delej prdel :D aby to pro nas nebyl spis takovy cerny humor zitra

  37. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    Gino     před 8 lety 05.05.2017 11:44 |  
    2 1

    Redakce SN má dovolenou, nebo proč není přidána žádná aktualita k tak aktuálnímu dění, jaké tady teď je? Větší bomba tu dlouho nebyla na SN ticho po pěšině?

  38. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    brťas74     před 8 lety 05.05.2017 12:18 |  
    0 1

    Zdravím slávisty
    Já bych v některých zápasech,kdy se vyloženě nedaří třeba jen v některých poločasech klidně viděl jako schůdnou i hru na 3 útočníky.Stačí se podívat na některé zápasy v LaLize kde i průměrnéá mužstva ze středu tabulky hrají rychlý kombinační fotbal,a hru dozadu stíhají taky.Hráče na to určitě máme.

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      Travinho     před 8 lety 05.05.2017 14:08 |  
      1 0

      Jsou na to naši hráči zvyklí?

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        Fačín     před 8 lety 05.05.2017 19:25 |  
        0 5

        Možná že kdyby je to náš pan trenér zkusil naučit, tak by to třeba i zvládli. Jenže tato taktika se k uším páně Šilhavého nejspíš ještě nedostala.

  39. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    zeleznik2     před 8 lety 05.05.2017 12:40 |  
    0 0

    Ve Spartu rovněž Jirka Pavlenka 9 a navíc hráčem kola, 7 - Hušby, 6 - Muris a Flo! a 5 - Frydrych, MIngazov a tuším Sýkora. ostatní 4 a 3.

    Střely: 4:4 a Liga fanoušků: 9.

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      Jachym     před 8 lety 05.05.2017 13:04 |  
      9 0

      Za týden očekávám od tebe odkaz na článek, že zadrželi Peltu :-)

  40. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    Robinator     před 8 lety 05.05.2017 15:12 |  
    0 0

    Tak Pelta do vazby.. solidní, to jsem fakt nečekal..Bradáčova je fakt přísná frajerka :)) No koho místo něho za měsíc? Snad ne Berbra nebo Horníka..možný je všechno, Pelta říkal, že už se polepšil a zaslouží si druhou šanci :D

  41. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    Romino     před 8 lety 05.05.2017 15:12 |  
    0 0

    Pelta to dokázal, již se nebude objevovat hnusný pokřik "Pelta ven!"

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      Jachym     před 8 lety 05.05.2017 15:17 |  
      3 0

      Třeba to uslyší od vězeňských dozorců, když půjde s ostatními pochodovat na vězeňský dvůr...:-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        Robinator     před 8 lety 05.05.2017 15:22 |  
        0 0

        No..teď ho nečeká nic příjemného..23 hodin sám na malinké cele, hodinka denně vycházky..na vazbě to není med, ne jeden už se tam objesil na prostěradle