Hráči Slavie

Byla to fotbalová válka, řekl Van Kessel po premiéře v základu Gdaňsku. Sudí rozdal patnáct karet

Byla to fotbalová válka, řekl Van Kessel po premiéře v základu Gdaňsku. Sudí rozdal patnáct karet

Komentáře (21)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Byla to fotbalová válka, řekl Van Kessel po premiéře v základu Gdaňsku. Sudí rozd

    Srdcar114     před 8 lety 07.03.2017 09:36 |  
    12 0

    Když vidím Sýkoru na pravé straně zálohy,občas si vzpomenu,jak to tam hrál van Kessel.Hra Sýkorky je o něčem jiném.Umí obejít hráče,umí odcentrovat,a když se Michal Frydrych objeví vpředu,okamžitě se vrací.Za Gina byla pravá strana průchozí.

    • Re: Byla to fotbalová válka, řekl Van Kessel po premiéře v základu Gdaňsku. Sudí rozd

      Kenny     před 8 lety 07.03.2017 12:34 |  
      5 0

      Nechci se do Gina zbytečně obouvat, ale tihle dva - to je jinej sport.

    • Re: Byla to fotbalová válka, řekl Van Kessel po premiéře v základu Gdaňsku. Sudí rozd

      Travinho     před 8 lety 07.03.2017 16:47 |  
      0 0

      Trochu se bojím, že Honza úplně nevydrží v nastoleném trendu. Přece jen na začátku jara je zatím podle mého jasně nejlepší hráč ligy a to je hodně vysoko nastolený standard.

  2. Re: Byla to fotbalová válka, řekl Van Kessel po premiéře v základu Gdaňsku. Sudí rozd

    el_moscardon     před 8 lety 07.03.2017 10:20 |  
    0 0

    Nevím, jestli to někdo nezmiňoval, ale Mihalik se trefil za Cracovii.

    • Re: Byla to fotbalová válka, řekl Van Kessel po premiéře v základu Gdaňsku. Sudí rozd

      Boss82     před 8 lety 07.03.2017 11:50 |  
      9 2

      Pořád tajně doufám, že se J. Mihalík v Cracovii chytne, ukáže, co v něm je, Cracovia nebude mít na vyplacení opce a my ho tu budeme mít v létě zpět v plné formě. V případě, že by pak došlo k očekávanému odchodu J. Zmrhala, tak si dovedu představit naše kraje zálohy: Mihalík zprava a Sýkora zleva.

      • Re: Byla to fotbalová válka, řekl Van Kessel po premiéře v základu Gdaňsku. Sudí rozd

        JS (přítel SN)     před 8 lety 07.03.2017 13:18 |  
        0 1

        To by byly luxusní centry do vápna... :)

        • Re: Byla to fotbalová válka, řekl Van Kessel po premiéře v základu Gdaňsku. Sudí rozd

          Boss82     před 8 lety 07.03.2017 14:09 |  
          0 0

          Přesně v to doufám:-).

          • Re: Byla to fotbalová válka, řekl Van Kessel po premiéře v základu Gdaňsku. Sudí rozd

            kjandourek (admin)     před 8 lety 07.03.2017 16:48 |  
            3 0

            Jenom připomínám: „Nevím, nechci na tento klub nějak nasazovat, ale tohle angažmá mi nějak nesedlo. Nedostal jsem tolik příležitostí, kolik jsem podle svého názoru dostat měl. Na jaře to ještě docela šlo, po vyléčení zranění jsem pravidelně hrál, ale pak přišel nový trenér Jaroslav Šilhavý a všechno se změnilo. Hned v prvním utkání pod jeho vedením v Teplicích jsem nastoupil jako náhradník, na remíze 2:2 jsem se podílel vstřeleným gólem a finální přihrávkou. Myslím si, že jsem měl dostat větší prostor. Do základu jsem zpátky pronikl, jen když se zranil Mingazov, jinak bych šanci nedostal."

            Více na http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2016-17/291457/mihalik-o-odchodu-ze-slavie-chut-se-ztracela-mel-jsem-dostat-vic-sanci.html

            Hráče s touhle morálkou tu fakt nemůžeme potřebovat ...

            • Re: Byla to fotbalová válka, řekl Van Kessel po premiéře v základu Gdaňsku. Sudí rozd

              afro     před 8 lety 08.03.2017 08:05 |  
              2 0

              Já bych ty výroky nedémonizoval, i když nám to z pochopitelných důvodů není sympatické (ani mně ne). Nehrál a cítil se trochu ukřivděně, no bóže. Jestli tomu dával všechno dokáže posoudit JŠVCD a jeho případný možný budoucí přínos také. Mě osobně moc nepřesvědčil, i když mám pro tyhle neefektivní hračičky tak trochu slabost a těmi výroky si dveře trošku přibouchl, to je fakt...

            • Re: Byla to fotbalová válka, řekl Van Kessel po premiéře v základu Gdaňsku. Sudí rozd

              Boss82     před 8 lety 08.03.2017 09:49 |  
              0 0

              Žádný hráč nenese dobře, když nehraje. Navíc když cítí, že by měl dostat více prostoru, protože výkonnost na to má. Neříkám, že ty jeho výroky mne nechávají chladným, ale neměly by být důvodem, aby měl dveře do Slavie definitivně zavřené. Viz M. Mešanovič, který po vyhraném zápase odmítl podat ruku J. Šilhavému, protože byl uražený, že se nedostal na hřiště. A také ho trenér, vedení a ani spoluhráči neodepsali - a jsem přesvědčen, že je to dobře.

              • Re: Byla to fotbalová válka, řekl Van Kessel po premiéře v základu Gdaňsku. Sudí rozd

                kjandourek (admin)     před 8 lety 08.03.2017 10:13 |  
                1 0

                Každý hráč si myslí, že by měl dostat více prostoru, protože na to výkonnost má... To je normální... ale je to subjektivní... Teď z každého rozhovoru cítíme, že naše kabina má velice dobré vztahy... a to je podle mého názoru právě tím, že se vyčistila od jedinců, co boj o místo v nabitém kádru nezvládají...

                Vnímám velký rozdíl mezi MM a JM... Muris byl naštvaný, ale vzápětí se za své gesto omluvil a motivovalo ho to k dalšímu úsilí... Taky potom každou svou minutu na hřišti beze zbytku využil...

                Takové hráče potřebujeme...

                Oproti tomu Jaro dle svých slov ztrácel chuť a motivaci a když už se mu cesta na hřiště otevřela, tak předvedl špatné výkony...

                Tvrdil, že šanci dostal jenom proto že se zranil Mingazov... Tím si podle mého názoru tak trochu lhal do kapsy.... Protože to nebylo tak, že když byl Ruslan zdravý, tak hrál on - po jeho uzdravení šli na lávku oba a do základu šel Muris, který si právě svým nasazením hlavně na Dukle na rozdíl od Jara o tu šanci říkal...

                • Re: Byla to fotbalová válka, řekl Van Kessel po premiéře v základu Gdaňsku. Sudí rozd

                  Boss82     před 8 lety 08.03.2017 10:19 |  
                  0 0

                  Jsem si jist, že kdyby u nás dostal Jaro ještě jednu šanci, tak by se za ty své výroky také omluvil, případně by je nějak vysvětlil.

                  Souhlasím s tím, že ty výroky nebyly šťastné a souhlasím, že dobré vztahy v kabině jsou základ úspěchu.

                  Ale pořád jsem přesvědčen, že J. Mihalík je natolik kvalitní fotbalista, že by u nás ještě jednu šanci dostat měl.

                  • Re: Byla to fotbalová válka, řekl Van Kessel po premiéře v základu Gdaňsku. Sudí rozd

                    kjandourek (admin)     před 8 lety 08.03.2017 10:43 |  
                    0 0

                    Já o tom přesvědčen nejsem...

                    Jaro je kvalitní hráč, ale zase ne tolik aby kvůli němu Jarda Šilhavý nějak přehodnocoval svou filozofii, že na prvním místě je úspěch týmu a až za dlouho potom nějaké osobní ambice...

                    Podle mého názoru spojení Jaro + JŠ už fungovat nemůže ...

      • Re: Byla to fotbalová válka, řekl Van Kessel po premiéře v základu Gdaňsku. Sudí rozd

        bububu (přítel SN)     před 8 lety 07.03.2017 14:22 |  
        5 1

        Já tady tedy Mihalíka po jeho prohlášeních nechci už ani vidět! Doufám a přeji mu, aby se v Cracovii prosadil a aby na něj klub uplatnil opci - win-win pro všechny strany.

        • Re: Byla to fotbalová válka, řekl Van Kessel po premiéře v základu Gdaňsku. Sudí rozd

          deny91     před 8 lety 07.03.2017 15:47 |  
          0 0

          Jaké prohlášení?

          • Re: Byla to fotbalová válka, řekl Van Kessel po premiéře v základu Gdaňsku. Sudí rozd

            kjandourek (admin)     před 8 lety 07.03.2017 16:30 |  
            1 0

            http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2016-17/291457/mihalik-o-odchodu-ze-slavie-chut-se-ztracela-mel-jsem-dostat-vic-sanci.html

            Podle mého názoru má Mihalík u našeho trenéra dveře zavřené a ani on nepočítá s tím, že by se někdy vracel do týmu, který povede Jarda Šilhavý...

            A jestli by to mělo být postaveno, že buď tu bude ten, nebo ten, tak jsem jednoznačně pro JŠ ...

            • Re: Byla to fotbalová válka, řekl Van Kessel po premiéře v základu Gdaňsku. Sudí rozd

              deny91     před 8 lety 07.03.2017 18:16 |  
              0 0

              No já nevím, JŠ dokázal vycházet i s Murisem, který to taky těžce kousal, když nehrál, tak by to možná nemusel být nepřekonatelný problém. Když je vůle, tak jde vše. Zvláště by mě to překvapilo ve světle snahy získat do Slavie Stocha. Oproti němu je Mihalík úplný svatoušek a nakonec že by řekl něco tak strašného? Vlastně jen popsal realitu, jaká byla (že byl upřednostňován Mingazov, tak to prostě bylo). Že z toho nebyl šťastný, je úplně jasné a bylo by divné, kdyby tomu bylo jinak. nepřijde mi to nijak strašné...

              • Re: Byla to fotbalová válka, řekl Van Kessel po premiéře v základu Gdaňsku. Sudí rozd

                kjandourek (admin)     před 8 lety 07.03.2017 19:21 |  
                2 0

                Nezlob se na mě, ale zatímco Mešanovič byl zdravě naštvaný, že se na hřiště nedostal, Mihalík mluví uraženě...

                Nepopsal realitu - tvrdí, že měl dostat šancí víc... To jsou jeho dojmy, ne realita... Navíc po zranění Mingazova tu šanci dostal - nastoupil v základu proti Bohemce i Dukle... a jeho výkony v té chvíli nebyly dobré... To byl ten moment, kdy měl ukázat, že na to má - ovšem své místo neudržel a ani ten Mingazov se po uzdravení už do sestavy nepodíval - nahradil je oba Mešanovič a začalo se hrát 4-4-2...

                Poukáži ještě na jednu věc:
                „Chtěl jsem se dohodnout Žilinou, ale ta by nebyla schopna zaplatit vysokou opci,“ uvádí důvod, na čem jednání ztroskotala. Pak však přišla nabídka z Polska a tu se Mihalík rozhodl vzít. „Chtěli mě už před rokem, zájem byl tedy z jejich strany vážný, doufám, že budu pravidelně hrát.“

                Podle mě je z těchto slov jasné, že vybíral místo pro hostování už tak, aby ten klub na jeho opci měl peníze... Kdyby chtěl jenom být na očích před ME U21, tak se vrátí na SLovensko a schopnost zaplatit opci neřeší. Navíc na Slovensku by byl ve známém prostředí - tady musel o sobě během přípravy přesvědčovat ... To všechno svědčí o tom, že nevybíral své působiště proto, aby byl rozehraný na vrcholný turnaj a potom se chtěl vrátit...

        • Re: Byla to fotbalová válka, řekl Van Kessel po premiéře v základu Gdaňsku. Sudí rozd

          Boss82     před 8 lety 08.03.2017 09:53 |  
          0 0

          Ty jeho výroky jsou zbytečně démonizovány. My potřebujeme v týmu sebevědomé dravce, kteří chtějí hrát a ne hodné kluky, kteří v klídku prosedí třeba půl roku na lavičce. Mihalík takovým dravcem byl a jeho mírnou frustraci, že tolik nehrál, a která z těch výroků pramení, dokážu pochopit.

      • Re: Byla to fotbalová válka, řekl Van Kessel po premiéře v základu Gdaňsku. Sudí rozd

        deny91     před 8 lety 07.03.2017 16:02 |  
        0 0

        Popravdě v to taky doufám, i když ono to ani nemusí být o tom, že by na něj Cracovia nemusela mít peníze. Kdyby se tam opravdu chytil a následně to potvrdil na EURO, tak si ho fakt přeju zpátky. On by se, myslím, mnohem raději vrátil do Slavie, pokud by se povedl titul a bojovalo se o LM (ne-li rovnou skupina, pokud budou okolnosti přát), než aby přestoupil do klubu, který letos bojuje o udržení v polské lize... Opce jim může být platná asi tak, jako Spartě předkupní právo na Sýkoru. Nakonec stejně rozhodně hráč, kde chce být.
        Jinak co se týče jejich postu, já bych byl mnohem raději, kdyby Sýkora zůstal napravo jako doposud a Mihálik nahradil Zmrhala po jeho odchodu nalevo. Moderní fotbal směřuje tímto směrem, kdy je křídlo mnohem produktivnější, variabilnější a méně předvídatelný díky tomu, že si může lépe sbíhat na střed a střílet, nejen centrovat od lajny. Tato "povinnost" centrovat od lajny v moderním fotbale přechází spíše na krajní beky, u kterých je právě kvůli tomu vyžadována dobrá kopací technika. Myslím, že se např. Flo těmto ofenzivním parametrům blíží. Navíc i ve hře "přes nohu" může křídlo odcentrovat buďto slabší nohou, nebo po zaseknutí a přehození míče na tu silnější (obojí už Sýkora předvedl a buď z toho byl gól, nebo loženka).
        Takže za mě rozhodně hrát s křídly přes nohu. Pak není jejich využitelnost limitována jen na pobíhání u lajny a centrování. Stačí jeden rychlý klamavý pohyb, navést si míč do středu hřiště a buď můžou rychle střílet, nebo dát pod sebe na nabíhajícího beka, kterému tímto uvolnili prostor a on má mnohem komfortnější možnost k centru, než kdyby se tam oba tísnili u lajny a snažili se něco vykombinovat na malém prostoru.

        • Re: Byla to fotbalová válka, řekl Van Kessel po premiéře v základu Gdaňsku. Sudí rozd

          Boss82     před 8 lety 08.03.2017 10:05 |  
          0 0

          Také doufám, že by si Mihalík raději zahrál evropské poháry v našem dresu, než se plácal v dolní polovině tabulky polské ligy.

          Myslím, že ty jeho výroky na adresu Slavie tu někteří zbytečně démonizují.

          Co se týče hraní přes nohu, tak já toho zase takový fanoušek nejsem. Ačkoliv dnes samozřejmě centrují do vápna hodně i krajní obránci, tak i krajní záložník se velmi často dostane do situace, kdy prostě míč potáhne po lajně a centruje. A aby toho byl schopen, tak musí mít tu centrující nohu prostě kvalitní.

          Problém to očividně není u Sýkory, který má velmi silnou pravačku, dokáže s ní vést balon a plnohodnotně nacentrovat. Ale třeba takový J. Zmrhal byl napravo podle mě poloviční. Mihalík má obě nohy také vyrovnané, takže ten je určitě schopen hrát i zleva.

          Myslím, že ideální je, když si krajní záložníci, kteří umí zahrát plnohodnotně z obou stran, místa na hřišti párkrát za zápas prohodí.