Přípravná utkání

Slavia - Krasnodar 2:1

Ve druhém přípravném utkání na herním soustředění ve Španělsku se Slavia utkala s ruským Krasnodarem, který porazila 2:1. Pražané těžili zejména z výborného vstupu do utkání.

V sestavě došlo k několika změnám, trenér Šilhavý proti silnému soupeři vsadil na rozestavení 4-5-1. Do branky se postavil Kovář, vrátili se uzdravení Flo, Škoda a Mingazov. Poprvé po návratu našeho legionáře z Afrického poháru byla otestována stoperská dvojice Deli - Lüftner. Za Krasnodar naopak nastoupil útočník Nikolaj Komličenko, který na podzim hostoval v Liberci. V úvodní sestavě pak nevyběhla nová posila soupeře Claesson, o něhož měla Slavia intenzivní zájem v létě.

Sešívaní začali velice dobře. V úvodních minutách byli aktivnější a brzy za to byli odměněni brankou. Po rohu se odrazil míč ke Škodovi, ten se zbavil kličkou protihráče a zkušeně umístil míč za záda soupeřova gólmana - 1:0! Slavia nadále potvrzovala výborný vstup do zápasu. Mingazov ani Škoda své nadějné možnosti do zakončení nedotáhli, trefil se tak až po standardce Hušbauera hlavou Deli - 2:0! Poté následoval čtvrthodinka vyrovnaného a poměrně zajímavého fotbal, byť oboustranně bez větších šancí. Krasnodar postupně získával menší převahu, což ve 40. minutě vyústilo v nešikovný faul Bořila ve vápně. Soupeř pokutovým kopem nepohrdl a snížil na 2:1.

Do druhé půle provedl trenér Šilhavý hned pět změn, v 62. minutě pak přišly další dvě. Hra navázala na dění z druhé poloviny první půle, kdy byl Krasnodar opticky o něco aktivnější, ale do šancí se nedostával ani jeden celek. Až v 72. minutě se hnal do šance zapomenutý Bystrov, ale pálil jen do boční sítě. Posledních 15 minut zvládla Slavia přesvědčivě a bylo zejména díky rychlým brejkům nebezpečnějším týmem. V 77. minutě se dokonce Mešanovič ocitl v samostatném úniku, ale v zakončení selhal a pálil jen vedle. Další nadějné akce sešívaných pak k zakončení nevedly. A když v nastavení brankář Kovář spolehlivě zakročil proti zakončení po standardní situaci, tak si Slavia připsala cenný skalp kvalitního ruského týmu.

Neděle 05. 02. 2017 16:00

Přípravné zápasy, 2016/2017
2 - 1
2 - 1
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

5. Milan Škoda
18. Simon Deli

FC Krasnodar
FC Krasnodar

41. Granqvist (pen)

Komentáře (125)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Krasnodar

    Maty22     před 8 lety 05.02.2017 15:45 |  
    2 0

    Hej, hou, Lets go !!!

  2. Re: Slavia - Krasnodar

    belmis (přítel SN)     před 8 lety 05.02.2017 15:56 |  
    0 0

    To snad ne....to hnusné logo.... já už nevím. To také Italové?

  3. Re: Slavia - Krasnodar

    patras     před 8 lety 05.02.2017 15:57 |  
    0 0

    Vidíte to taky na live přenosu ? Mě omejou ! ! znak sparty a pod tím Slavia :Krasnodar...

  4. Re: Slavia - Krasnodar

    Maty22     před 8 lety 05.02.2017 15:58 |  
    0 0

    Kurva co to je?!!!!
    RB nás heknula.

  5. Re: Slavia - Krasnodar

    Mates204     před 8 lety 05.02.2017 16:02 |  
    1 0

    Koukám, že máme novej znak... amatérismus nejvyššího stupně

  6. Re: Slavia - Krasnodar

    Staršina     před 8 lety 05.02.2017 16:03 |  
    1 3

    Vypadá to, že CEFC koupil i ty za Vltavou. Název a znak se budou řešit po návratu ze Španěl. To už tady asi nebudu. Jdu se vožrat.

    • Re: Slavia - Krasnodar

      Staršina     před 8 lety 05.02.2017 16:31 |  
      2 0

      Těm co nepochopili moji ironii k uvedenému logu se omlouvám. Jinak zápas fakt dobrý.

  7. Re: Slavia - Krasnodar

    Fulham     před 8 lety 05.02.2017 16:12 |  
    0 0

    Milan... hezky. V plísni si to právě mrskaj na klandrech , páč takovému seskupení nemohou čelit...:-))))

  8. Re: Slavia - Krasnodar 1:0 v 1. poločase

    Marwek23 (přítel SN)     před 8 lety 05.02.2017 16:23 |  
    2 0

    to je válec!!! :)

  9. Re: Slavia - Krasnodar 1:0 v 1. poločase

    jufoun (přítel SN)     před 8 lety 05.02.2017 16:23 |  
    1 0

    2:0
    Simon?

  10. Re: Slavia - Krasnodar 1:0 v 1. poločase

    nobiczek (přítel SN)     před 8 lety 05.02.2017 16:24 |  
    1 0

    2:0 #valec #SKS
    Zatím hodně pěkně, kluci..

  11. Re: Slavia - Krasnodar 1:0 v 1. poločase

    Sedrousek     před 8 lety 05.02.2017 16:24 |  
    0 0

    2:0 a da se na to i koukat. Jen tak dal

  12. Re: Slavia - Krasnodar 1:0 v 1. poločase

    lassiter     před 8 lety 05.02.2017 16:24 |  
    0 0

    to je ale vichr z hor

  13. Re: Slavia - Krasnodar 1:0 v 1. poločase

    celtix     před 8 lety 05.02.2017 16:25 |  
    0 0

    Hrajeme super !

  14. Re: Slavia - Krasnodar 2:0 v 1. poločase

    lassiter     před 8 lety 05.02.2017 16:34 |  
    1 0

    Moc pěkný je ten přechod do útoku v takové spoustě lidí, škoda jen těch zbytečných nepřesností.

  15. Re: Slavia - Krasnodar 2:0 v 1. poločase

    Lovver     před 8 lety 05.02.2017 16:46 |  
    0 0

    U streamu pořád někdo píše, že za Krasnodar hrajou mladí, je to pravda?

  16. Re: Slavia - Krasnodar 2:0 v 1. poločase

    Staršina     před 8 lety 05.02.2017 16:53 |  
    0 0

    Je vidět, že Krasnodar je velmi silný tým. O to více mně těší, jaký poločas jsme s nimi sehráli. Docela mně překvapil Mingazov.

  17. Re: Slavia - Krasnodar 2:1 v 1. poločase

    Gemplus     před 8 lety 05.02.2017 16:54 |  
    1 1

    Nevim jestli mladi ale ze zapasu se RB je na hřišti jen ten Granqvist co daval penaltu, takze hraji bud s beckem nebo mladymi

  18. Re: Slavia - Krasnodar 2:0 v 1. poločase

    1rytir     před 8 lety 05.02.2017 16:58 |  
    3 14

    Tak nějak netuším, jak ta herní příprava ve Španělsku běží. Kombinace vázne, nepřesností hafo, balón odskakuje, jeden na jednoho moc nevychází, k zakončení se kvůli pomalosti přihrávek a nepřesnosti nedostáváme. Uvidíme jak v druhé půli. Zatím nic moc hlavně od Škodovky a Baráka.

    • Re: Slavia - Krasnodar 2:0 v 1. poločase

      JS (přítel SN)     před 8 lety 05.02.2017 17:01 |  
      1 10

      Dokud se hráči nenaučí zpracovávat míč jedním dotykem, posílat přesné přihrávky a pokrýt si míč pod tlakem, nebude to lepší....

      • Re: Slavia - Krasnodar 2:0 v 1. poločase

        Fulham     před 8 lety 05.02.2017 17:17 |  
        12 1

        Ty woe... ty musíš mít těžkej život...sorry jako ale jinak nedokážu pochopit tvůj pohled . Věčně negativní.... všichni naši hráči stojej za hovno a ti druzí jsou lepší...

        • Re: Slavia - Krasnodar 2:0 v 1. poločase

          JS (přítel SN)     před 8 lety 05.02.2017 17:20 |  
          0 1

          ??

        • Re: Slavia - Krasnodar 2:0 v 1. poločase

          JS (přítel SN)     před 8 lety 05.02.2017 17:39 |  
          1 10

          Tak zaprvé: o druhých vůbec nemluvím. Věčně negativní? Já nejsem negativní, já popisuji, co vidím. Za to, že mají problém dát si pěknej zpracovatelnej míč nemůžu, na tom není nic negativního, popsat, jak to oni kopou. Nebo snad mám výskat radostí z toho výkonu v prvním poločase? Nicméně že stojej za hovno jsem neřekl. Tak mi přestaň vkládat do úst nějaké svoje smyšlenky, děkuji pěkně. V druhém poločase fotbalově zlepšení. Jde to jen odejde Zmrhal a Souček. Sýkora daleko, daleko, daleko fotbalovější a použitelnější právě ve hře pod tlakem. A střed hřiště také pracuje lépe.

          • Re: Slavia - Krasnodar 2:0 v 1. poločase

            Boss82     před 8 lety 05.02.2017 17:51 |  
            2 1

            Jestli on nebude problém v tom, že popisuješ něco zcela odlišného, než co se děje na hřišti.

            • Re: Slavia - Krasnodar 2:0 v 1. poločase

              JS (přítel SN)     před 8 lety 05.02.2017 17:53 |  
              0 2

              Zcela odlišného? A co se dělo na hřišti podle mistra Bosse v uvedený čas?

              • Re: Slavia - Krasnodar 2:0 v 1. poločase

                Boss82     před 8 lety 05.02.2017 18:21 |  
                4 2

                Spousta věcí. Ale problémy zpracovat míč, přesně si přihrát nebo pokrýt si míč pod tlakem jsem zaznamenal zcela minimálně. Což je vzhledem ke stavu hřiště a povětrnostním podmínkám dobrá vizitka pro naše hráče.

    • Re: Slavia - Krasnodar 2:0 v 1. poločase

      vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 05.02.2017 17:03 |  
      0 0

      Tak se dohodněte jeden píše super druhej,že zatím nic moc,nekoukám na to,ale jak to tedy doopravdy je,nebo hrajeme dva rozdílné zápasy.

      • Re: Slavia - Krasnodar 2:0 v 1. poločase

        JS (přítel SN)     před 8 lety 05.02.2017 17:13 |  
        1 16

        No my jsme Krasnodar v první čtvrthodince zaskočili agresivitou. A pak nás začli mačkat jako citrón.

        • Re: Slavia - Krasnodar 2:0 v 1. poločase

          JS (přítel SN)     před 8 lety 05.02.2017 17:47 |  
          1 11

          Mínusovači nejspíš od 15. do 45. minuty viděli vyrovnaný fotbal se spoustou šancí na obou stranách plný krásných akcí...

          • Re: Slavia - Krasnodar 2:0 v 1. poločase

            VanDel     před 8 lety 05.02.2017 18:27 |  
            3 10

            To víš, tady se musí jenom chválit. Všechno je super a když se něco nepodaří tak pššt ticho !!! Příště to určitě bude lepší a nic špatného se tu psát nesmí.............tos ještě nepochopil ? :)

            • Re: Slavia - Krasnodar 2:0 v 1. poločase

              houston (přítel SN)     před 8 lety 05.02.2017 18:35 |  
              3 0

              Míň emocí. Ale jinak bych taky někdy nejradši použil něco trochu upravenýho z Cimrmana : Jsou chvíle, kdy by se věční optimisti měli střílet !

          • Re: Slavia - Krasnodar 2:0 v 1. poločase

            Maeden (přítel SN)     před 8 lety 05.02.2017 18:37 |  
            7 1

            Já myslím, že soudný člověk prostě nemůže napsat, že jeden tým mačkal druhý jak citron, pokud se kromě petrželovské pentle nedostal na dostřel brány a ohrožoval jen přilehlou vinici señora Ramireze.

            • Re: Slavia - Krasnodar 2:0 v 1. poločase

              JS (přítel SN)     před 8 lety 05.02.2017 19:45 |  
              0 4

              A my jsme jen odkopávali. Zajímalo by mě % držení míče. Tipuju tak 25: 75.

      • Re: Slavia - Krasnodar 2:0 v 1. poločase

        Maeden (přítel SN)     před 8 lety 05.02.2017 17:57 |  
        2 1

        Realita je taková, že jsme je nepustili do jediné vážnější šance, penalta nafilmovaná jak od Lafaty. Hráli jsme vysoký presink a dost na brejky, kombinačně jsme proti silnému soupeři kupodivu nedominovali.
        Škoda: gól, přihravka do loženky Zmrhalovi a asi dvakrát mu nevyšlo sklepnutí z první, takže standardně dobrý výkon. Barák se vzhledem k tomu, co jsme hráli, moc do hry nedostal, ale žádná tragédie.

        • Re: Slavia - Krasnodar 2:0 v 1. poločase

          vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 05.02.2017 18:05 |  
          0 0

          Jo kucí,tak z toho jsem moudrej :-) :-) :-)

          • Re: Slavia - Krasnodar 2:0 v 1. poločase

            bongor     před 8 lety 05.02.2017 18:30 |  
            2 0

            Já se těšil na fotbal,potom vidím,že teď máme novej znak a začal jsem mít nějaké pochybnosti,jestli jsme to vůbec my.Přenos se mi sekal snad každou půlminutu,takže vůbec nevím,jak jsme hráli,jestli nemožně,nebo pěkně.Dále je docela důležité,jestli za Rusy hrálo jejich áčko,potom by byl výsledek docela dobrej,nebo nějaké béčko,nebo dokonce mládež,tak to bych úplně nejásal.

            • Re: Slavia - Krasnodar 2:0 v 1. poločase

              frostt     před 8 lety 05.02.2017 18:39 |  
              0 0

              Přenos se mi nesekl ani jednou (na Slavia TV). Na Krasnodar TV, kde to bylo v HD i s ruským komentářem (vč. jmen našich hráčů a opakovaček) se to sekalo každou chvíli (omlouvali to špatným připojením ve Španělsku, a že po zápase bude možno zhlédnout v plné kvalitě).

  19. Re: Slavia - Krasnodar 2:1 ve 2. poločase

    lassiter     před 8 lety 05.02.2017 17:08 |  
    2 0

    ten drňák a velkej vichr tomu moc nepomáhají

  20. Re: Slavia - Krasnodar 2:1 v 1. poločase

    Hlavis     před 8 lety 05.02.2017 17:08 |  
    4 3

    Van Buren asi pořádnou šanci nedostane... naopak Mingazov, který sice napadá a je pohyblivý, ale všechno u nej končí dostává šanci neustále...Flo kromě pár obranných zákroku v prvním poločase také nic nepředvedl navíc pusobí težkopádně, ale moc se přes jeho stranu nehrálo třeba v druhém poločase bude lepší. Potěšil me Luftner. Souček tragedie...

  21. Re: Slavia - Krasnodar 2:1 ve 2. poločase

    ojlodea     před 8 lety 05.02.2017 17:11 |  
    3 2

    Na to, že trenér říkal, že chce pokračovat ve 4-4-2, tak to v přípravě příliš nezkoušíme.

  22. Re: Slavia - Krasnodar 2:1 ve 2. poločase

    Obr     před 8 lety 05.02.2017 17:18 |  
    4 6

    Ja nechci kritizovat, prece jenom to hriste neni uplne ready a ficak je taky peknej. Ale kdo me zatim moc nepresvedcuje je Flo. Takovej Frydrych 2. Vzadu solidni, ale rychlosti moc nepobral, zda se mi trosku tezkopadnej. Myslel sem, ze to bude vetsi raketa.

    • Re: Slavia - Krasnodar 2:1 ve 2. poločase

      Hlavis     před 8 lety 05.02.2017 17:27 |  
      0 0

      centr nemá špatný, ale chybí rychlost pro moderního krajního beka nezbytnost... muj názor. Ale na naši ligu si asi se svojí rychlostí vystačí

      • Re: Slavia - Krasnodar 2:1 ve 2. poločase

        Obr     před 8 lety 05.02.2017 17:32 |  
        2 0

        Je to priprava a delat soudy je samozrejme brzo, ale rychlej moc neni, to je videt. Centrovat jsem ho moc nevidel :)

        • Re: Slavia - Krasnodar 2:1 ve 2. poločase

          VaSsa     před 8 lety 05.02.2017 17:50 |  
          2 2

          A hle, před měsícem jsem tady byl za debila, když jsem obhajoval statistiku z fify...

          • Re: Slavia - Krasnodar 2:1 ve 2. poločase

            Hlavis     před 8 lety 05.02.2017 18:08 |  
            1 2

            Tu jsem tady dával ja. Oni asi v te Fife uplne mimo nebudou jak me tu každy kritizoval a ze je tam Flo fakt pomalý. Navíc si myslim ze co se tyče rychlosti je v téhle hře hráčům spíše přidáváno a když uz i tak ma někdo málo tak asi žádný rychlik nebude.

    • Re: Slavia - Krasnodar 2:1 ve 2. poločase

      JS (přítel SN)     před 8 lety 05.02.2017 17:28 |  
      2 3

      Souhlasím. A pak mě taky ještě nepřesvědčuje rozhodčí. Neskutečně mě sere, jak kouskuje hru. Fakt nemožnej výkon. Ve Španělsku jsou rozhodčí mizerní i v La Lize, natož nějaký chudák, kterého jsme splašili na přátelák...

  23. Re: Slavia - Krasnodar 2:1 ve 2. poločase

    Bukovina     před 8 lety 05.02.2017 17:40 |  
    0 0

    ve 2 půli je docela přehráváme

  24. Re: Slavia - Krasnodar 2:1 ve 2. poločase

    VanDel     před 8 lety 05.02.2017 17:43 |  
    5 8

    No vypadá to, že kamarádšoft JS s Teclem odsoudí van Burena opět do role statisty s průměrem 10 minut na zápas :((

    • Re: Slavia - Krasnodar 2:1 ve 2. poločase

      Hlavis     před 8 lety 05.02.2017 17:47 |  
      0 3

      to samé mingazov....

    • Re: Slavia - Krasnodar 2:1 ve 2. poločase

      Obr     před 8 lety 05.02.2017 17:49 |  
      4 0

      Kdyz se nam bude darit, budeme hrat peknej fotbal a vyhravat, tak at si hraje, kdo chce. No ne?

      • Re: Slavia - Krasnodar 2:1 ve 2. poločase

        VanDel     před 8 lety 05.02.2017 17:51 |  
        2 5

        Tak mi pověz kolikrát jsi dneska zaregistroval Tecla u míče ?? Já tak 3-4x a nikdy z toho nic nebylo. Akorát se tam motá od ničeho k ničemu !

        • Re: Slavia - Krasnodar 2:1 ve 2. poločase

          Obr     před 8 lety 05.02.2017 18:10 |  
          3 0

          Dnesek pro me neni zadny meritko....Burena mam taky rad, ale kdo vi, co je za tim, ze nehral, a kdo vi, jak to bude v sezone. Histerie ted fakt neni na miste ;)

          • Re: Slavia - Krasnodar 2:1 ve 2. poločase

            VanDel     před 8 lety 05.02.2017 19:14 |  
            0 5

            Jaká historie ? Nevytahuju tady Bicana ani Frantu Veselýho........zmiňuju tady dnešek a zápasy na podzim před 3-4 měsíci.

            • Re: Slavia - Krasnodar 2:1 ve 2. poločase

              VanDel     před 8 lety 05.02.2017 19:15 |  
              1 1

              jaj sorry, já četl že "historie není na místě" :)

            • Re: Slavia - Krasnodar 2:1 ve 2. poločase

              TSeguinTS     před 8 lety 05.02.2017 19:16 |  
              2 0

              Tak to jsi pobavil :)) Kolega špatně napsal ''hysterii'', ty sis to splet (a nedivím se) s ''historií'' a tvé navázání je teda legendární :)

              • Re: Slavia - Krasnodar 2:1 ve 2. poločase

                bongor     před 8 lety 05.02.2017 20:05 |  
                2 0

                Někdy je dobrý si uvědomit ,jakej je rozdíl mezi tvrdým a měkkým.To přece všichni známe.

                • Re: Slavia - Krasnodar 2:1 ve 2. poločase

                  japhy     před 8 lety 05.02.2017 20:24 |  
                  1 0

                  Tak tak. To dokáže pokazit večer :)

                • Re: Slavia - Krasnodar 2:1 ve 2. poločase

                  Obr     před 8 lety 05.02.2017 20:47 |  
                  0 0

                  Nekdy se hodi spis měkčí :)

              • Re: Slavia - Krasnodar 2:1 ve 2. poločase

                Obr     před 8 lety 05.02.2017 20:45 |  
                0 0

                No jasne HYSTERIE.....ostudaaa

    • Re: Slavia - Krasnodar 2:1 ve 2. poločase

      Kenny     před 8 lety 05.02.2017 17:50 |  
      4 1

      Proč kamarádšoft? Zkus připustit, že MVB v tréninku nepřesvědčuje. My tam nejsme, takže víme prd.

      • Re: Slavia - Krasnodar 2:1 ve 2. poločase

        VanDel     před 8 lety 05.02.2017 17:53 |  
        5 3

        Treninky nevidim, ale vidim zápasy. A v těch pokaždé, i když nastoupil pouze na pár minut, tak to van Buren rozpohyboval, dřel a nic nevypustil ! Takže pochybuju že by to bylo jinak na tréninku.

        • Re: Slavia - Krasnodar 2:1 ve 2. poločase

          Kenny     před 8 lety 05.02.2017 17:58 |  
          1 0

          Tak zrovna v těhlech aspektech nemůžeme zrovna Mingazovovi vyčíst ani ň. Dokonce je oproti MVB jednoznačně dynamičtější.

          • Re: Slavia - Krasnodar 2:1 ve 2. poločase

            VanDel     před 8 lety 05.02.2017 18:01 |  
            0 1

            To pozor. Proti Mingazovi nepíšu nic, ten mi na tom postu nevadí. V této souvislosti mi tam vadí vyloženě hlavně ten Tecl.

            • Re: Slavia - Krasnodar 2:1 ve 2. poločase

              Kenny     před 8 lety 05.02.2017 18:03 |  
              0 0

              Aha, sorry. Nepřečetl jsem si celé vlákno, moje blbost.

              • Re: Slavia - Krasnodar 2:1 ve 2. poločase

                Kenny     před 8 lety 05.02.2017 18:03 |  
                0 0

                *pozorně

    • Re: Slavia - Krasnodar 2:1 ve 2. poločase

      carfi-sks (přítel SN)     před 8 lety 05.02.2017 17:53 |  
      1 0

      Vždyť nevíš , kdo vyběhne v prním jarním kole proti Jihlavě na trávník , sestavu určitě JŠ stále řeší a přeji Mickovi taky více minut ve slavistickém dresu , hrát podle mě umí ...

      • Re: Slavia - Krasnodar 2:1 ve 2. poločase

        VanDel     před 8 lety 05.02.2017 17:56 |  
        1 10

        Když člověk vidí kolik mu JS dává prostoru v přátelákach, tak se bojim, že s nim na jaro moc nepočítá. A to mě opravdu hodně ser.....točí. Kort když člověk vidí, kdo místo něj hraje na jeho eventuálním postu.

        • Re: Slavia - Krasnodar 2:1 ve 2. poločase

          VanDel     před 8 lety 05.02.2017 19:12 |  
          0 5

          kurňa, vypadá to, že sem naběhl celý Teclův fanclub, celý tři lidi :))

          • Re: Slavia - Krasnodar 2:1 ve 2. poločase

            Fačín     před 8 lety 06.02.2017 13:30 |  
            2 3

            Psst, o Standovi nesmí padnout špatný slovo, je to kůň našeho trenéra.. A jak jsme se tu dočetli, tak i srdcař a bojovník...

            Blbý je, že pravý křídlo jsme opravdu nevyřešili, Mingazov a Tecl podle mne nejsou úplná top kvalita a Gina s Mihalíkem jsme s lehkým srdcem pustili. Sýkoru tam tuším ještě ani nevyzkoušel. Takže myslím, že pravé křídlo budeme v létě hledat znova.

  25. rozhodčí

    celtix     před 8 lety 05.02.2017 17:46 |  
    1 0

    Ten rozhodčí píská snad každých 10 vteřin ne ? Hrozně rozkouskovaný...:(

    • Re: rozhodčí

      JS (přítel SN)     před 8 lety 05.02.2017 17:48 |  
      1 1

      Příšernej...

    • Re: rozhodčí

      nobiczek (přítel SN)     před 8 lety 05.02.2017 17:50 |  
      0 0

      Souhlas, rozhodčí opravdu pískal velmi úzkostlivě a přišlo mi, že jsme si na to nemohli zvyknout..

  26. Re: Slavia - Krasnodar 2:1

    donford     před 8 lety 05.02.2017 17:54 |  
    5 0

    Tak za mě, příjemný výkon Lüftner a Sýkora - z posil.

    • Re: Slavia - Krasnodar 2:1

      VanDel     před 8 lety 05.02.2017 17:58 |  
      2 2

      Luftner jeden z hodně málo světlých bodů dneska. Umím si ho klidně na jaře představit na stoperu s Delim místo Bílka. Sýkora taky celkem dobré.

      • Re: Slavia - Krasnodar 2:1

        dupy77     před 8 lety 05.02.2017 18:37 |  
        0 0

        Já také obrana Boříl-Deli-Luftner-švento

        • Re: Slavia - Krasnodar 2:1

          Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 05.02.2017 21:04 |  
          0 0

          Tak někdo zahraje líp, někdo zase trochu hůř, ale důležité je mužstvo jako celek. A my jsme si zkoušeli kompaktní hru v bloku, která se bude velice hodit proti silnějším soupeřům.

  27. Re: Slavia - Krasnodar 2:1 ve 2. poločase

    1rytir     před 8 lety 05.02.2017 17:57 |  
    2 10

    Tak tedy výhra. Ale v této fázi herní přípravy jsem myslel, že budeme dál. Kolikrát jsme ve druhé půli vystřelili na branku? Jednou, dvakrát? Z čeho jako měl ten případný třetí gól jako padnout? Také nevím zda to bylo úzkoprsým rozhodčím, ale připadalo mi, že co presing v podání našeho hráče, to faul. Abych pravdu napsal, zatím jsem z výkonů a předváděné hry na rozpacích bez ohledu kdo je v červenobílém momentálně na hřišti!

    • Re: Slavia - Krasnodar 2:1 ve 2. poločase

      lassiter     před 8 lety 05.02.2017 18:03 |  
      3 0

      Ten gól měl padnout asi z té stoprocentní šance Mešanoviče.

    • Re: Slavia - Krasnodar 2:1 ve 2. poločase

      Staršina     před 8 lety 05.02.2017 18:04 |  
      1 0

      Třeba z toho, že tam někdo z našich šel sám na brankáře a z velkého vápna to kopnul těsně vedle tyče.

  28. Re: Slavia - Krasnodar 2:1 ve 2. poločase

    Tchue22     před 8 lety 05.02.2017 17:57 |  
    10 0

    Vypadá to, že stoperská dvojka Deli - Lüftner by mohla fungovat!
    Jinak výhra nad Krasnodarem samozřejmě super, jen informativně prý byli pouze dva hráči ze základu, jinak jim hrála rezerva. A docela mě mrzí, že se na hřišti neukázal Mick (možná nějaké zdrav. problémy?, těžko říct).
    Nakonec ještě musím vyzdvihnout Deliho, ta jeho hra radost pohledět!!

  29. Re: Slavia - Krasnodar 2:1

    Hadropich     před 8 lety 05.02.2017 18:11 |  
    5 0

    Tak za mě určitě lepší první půle, byla fotbalovější. Druhá půle byla taková rozháranější a finálové přihrávky byly většinou zablokovány. To prostřídávání ale už bych nedělal a začal stavět základní jedenáctku, protože nevím, jak se chceme sehrát, když do soutěžního utkání nám zbývají jen dva přáteláky. To je pořád příprava a najednou mistrák. Jako když operuji, operuji a najednou pitvám. Jinak jsem rád, že jsem to mohl sledovat a udělat si takovej obrázek, jak to asi bude vypadat. Permanentku mám a už se těším.

    • Re: Slavia - Krasnodar 2:1

      Staršina     před 8 lety 05.02.2017 18:17 |  
      2 1

      Tak kdy jindy si vyzkoušet různé varianty. Základní jedenáctka by měla začít až poslední přípravný zápas před ligou a toho bych se nebál. Na podzim jsme se sehranými hráči končili a nikdo z nich neodešel.

  30. Re: Slavia - Krasnodar 2:1

    Grobar     před 8 lety 05.02.2017 18:14 |  
    3 0

    Jeste mame na cem pracovat. Jsem rad ze jaro zaciname s Jihlavou a Pribrami. Snad uhrajeme sest bodu i kdyz to jeste nebude uplne ono.

    • Re: Slavia - Krasnodar 2:1

      Crispo     před 8 lety 05.02.2017 19:59 |  
      1 0

      To vidím taky jako výhodu, při vší úctě k Jihlavě a Palermu. Tipuju že proti Jihlavě nás možná budou chvílema bolet oči, ale na Plzeň už snad budem herně velmi dobře připraveni a prověřeni soupeři, kteří se na jaře budou bít o holý život...

  31. Re: Slavia - Krasnodar 2:1

    qwertz0099     před 8 lety 05.02.2017 19:00 |  
    5 0

    Výkon lepší než proti Osijeku, několik hráčů podalo lepší i horší výkon. Za mě bych postavil obranu v tomto složení do ligy jako v dnešním zápase (Bořil,Luftner,Deli,Flo). Musím vyzdvihnou výkony Sýkora, Deliho, Luftnera a Škody. Trochu mě zklamal v posledních 2 zápasech Muris Mešanovič s proměnovaním šancí a denska i Mingazov.
    Největším záporem je pro mě to hnusné logo na začátku zápasu, myslím si chvílemi, že tu jsou jejich hackeři (nejdřiv italský iSport, Udinese a tedˇ i tohle). Každopádně pozitiva dnes převážila zápory a výkon hodnotím jako dobrý.

    • Re: Slavia - Krasnodar 2:1

      lassiter     před 8 lety 05.02.2017 19:15 |  
      1 3

      Jít do ligy bez kapitána a šéfa obrany by bylo dost nešťastné. Podobně Flo myslím soupeří na dálku o fleka s Frydrychem a popravdě u mě zatím vyhrává Michal.

  32. ..

    Robinator     před 8 lety 05.02.2017 19:02 |  
    3 0

    No zatím jsem z těch zápasu mírně rozpačitý a s napětím cekam až začne liga..Upřímně se mi zatím nelíbí jak hrajeme, doufám že z Jihlavou vyběhne na trávník úplně jiný tým..Výhra dobrá, ale dal sem si práci a koukal na sestavy a s jejich A týmem jsme pravděpodobně nehráli..Takže vypovídající hodnota výsledků nic moc...Spíš je třeba dívat se na předvedenou hru..Třeba se hráči zatím zahřívají a trošku šetří..Kdo ví

    • Re: ..

      donford     před 8 lety 05.02.2017 19:16 |  
      1 0

      Take my jsme taky měli na trávníku A tým a B tým, jen nevím přesně, kdo, do kterého patřil. Jestli půjde Lüftner vedle Deliho nahoru a myslím, že půjde, pak je tady jasné dilema L. +Deli, nebo Bílek + Deli? Je jistější hlavou než Bílek, který často nedoskakuje. Taky je samozřejmě vyšší. Bílek možná zatím ještě jistější pozičně a víc předvídá. Sýkora mi přijde fotbalově plodnější, nápaditější a možná i trochu techničtější než Zmrhal. Zase Zmrhal se hůř odstavuje od míče. Rozhodně bych se oba tyto "nováčky" proti Jihlavě doma nebál postavit. Tecl je rváček, ale není 100% křídlo. Mingazov křídlo je, ale ve své rychlosti dosti zbrklé. Když by se proti Jihlavě hrálo na 2 útočníky - kdy jindy také ? (Škoda + Muris), myslím, že Sýkora i Mingazov na křídle by svoji roli splnili. Mingazov, když už nic jiného, dokáže slušně nahrávat vedle sebe Hušbymu a ten pak centrovat, či přihrávat útoku. ( zál. Sýkora, Barák, Hušby, Mingazov?) Obrana mi přijde, že je pro JŠ čitelnější.

      • Re: ..

        TSeguinTS     před 8 lety 05.02.2017 19:26 |  
        4 0

        Odhaduji, že v současné situaci má do základu blíže rozhodně Zmrhal a až poté Mingazov se Sýkorou, kteří se budou o to zbylé místo poprat.

        • Re: ..

          JS (přítel SN)     před 8 lety 05.02.2017 19:43 |  
          4 6

          Sýkora hrál dneska asi 3x lépe, než Zmrhal. Byla by chyba ho nechat sedět jenom proto, že Jardu chceme zviditelnit a v létě prodat.

      • Re: ..

        Robinator     před 8 lety 05.02.2017 20:21 |  
        2 0

        Kapitána bude podle mého určitě v základu na první jarní zápas..A Zmrhala trenér určitě nepodaří..Až na max jednu nevynucenou změnu bude sestava totožná jako jsme hráli v zimě..Toť můj tip

        • Re: ..

          Robinator     před 8 lety 05.02.2017 20:22 |  
          0 1

          Sory píšu jak debil...Kapitán bude hrát..Zmrhala neposadi

    • Re: ..

      sasky     před 8 lety 05.02.2017 21:24 |  
      0 0

      Zas ber to tak, že se jde do zápasu z dvoufázového tréninku (to samé Krasnodar), takže je jasné, že práce s míčem v únavě nebude bůhvíjaká. Základy slušných kombinací tam IMO byly a věřím, že po návratu ze soustředění a zejména do prvního zápasu si vše sedne, hráči budou víc odpočatí a tím pádem se ukáže i fotbalová kvalita.

  33. Re: Slavia - Krasnodar 2:1

    Orwell_1892 (přítel SN)     před 8 lety 05.02.2017 19:21 |  
    21 0

    Moc nerozumím té kritice Floa, podle mě podal velmi dobrý výkon (nad to po zranění), určitě je to spolehlivý hráč a do ofenzivy se zapojoval opravdu výrazně. Asi nepatří mezi nejrychlejší hráče, ale nahrazuje to jinými kvalitami, a myslím si, že si ještě budeme mnou ruce, že máme na levém beku jeho, a ne subtilní tintítko za 30 Mega jako rumuni. Ostatně i Šilhavému se jeho výkon líbil, asi tomu taky nerozumí...

    • Re: Slavia - Krasnodar 2:1

      Ravik     před 8 lety 05.02.2017 20:39 |  
      7 0

      Přesně tak. Vždyť to byl jeho první ostřejší zápas ve Slavii, notabene po zranění. Zvládl to ok, aktivita směrem dopředu tam byla, není líný na krok a ty centry od něj měly slušnou kvalitu. Dozadu jsem nezaznamenal žádný problém.

  34. Re: Slavia - Krasnodar 2:1

    FanatikSKS     před 8 lety 05.02.2017 20:03 |  
    1 0

    Nemohl by sem někdo hodit odkaz na přenos Egypta s Kamerunem. Nemůžu najít nic funkčního. Díky

      • Re: Slavia - Krasnodar 2:1

        FanatikSKS     před 8 lety 05.02.2017 20:13 |  
        0 0

        Díky moc

    • Re: Slavia - Krasnodar 2:1

      malan (přítel SN)     před 8 lety 05.02.2017 20:22 |  
      0 0

      Slušný vymetení pavučin!

      • Re: Slavia - Krasnodar 2:1

        FanatikSKS     před 8 lety 05.02.2017 20:30 |  
        3 0

        Trochu mi to připomnělo gól Mateje proti RB

        • Re: Slavia - Krasnodar 2:1

          donford     před 8 lety 05.02.2017 21:39 |  
          4 0

          Úžasné fyzické nasazení Kamerunu, Egypťany už chytají křeče, Ngadeu vzadu velmi dominantní. Šéf obrany.

          • Re: Slavia - Krasnodar 2:1

            knawi     před 8 lety 05.02.2017 21:44 |  
            4 0

            Potvrzuju, Egypťané se úsilovně brání, "naši" mají velkou převahu.

            • Re: Slavia - Krasnodar 2:1

              knawi     před 8 lety 05.02.2017 21:48 |  
              5 0

              A Kamerun vede v 88´2:1!!! Máme ve Slavii mistra Afriky!!!

              • Re: Slavia - Krasnodar 2:1

                knawi     před 8 lety 05.02.2017 22:01 |  
                0 0

                Při slavení na trávníku a při mnoha záběrech nevidím Míšu, doufám jen, že je skromnej!

            • Re: Slavia - Krasnodar 2:1

              Fallen (přítel SN)     před 8 lety 05.02.2017 21:49 |  
              0 0

              Po tom gólu začali bránit a už se nedostali do hry

    • Re: Slavia - Krasnodar 2:1

      Sólista     před 8 lety 05.02.2017 21:48 |  
      4 0

      Tak mame africkeho mistra, noaco ? :-D

      • Re: Slavia - Krasnodar 2:1

        knawi     před 8 lety 05.02.2017 22:44 |  
        0 15

        Pro tebe nic, ubožáku.

        • Re: Slavia - Krasnodar 2:1

          afro     před 8 lety 06.02.2017 17:02 |  
          2 0

          Je to parafraze na "tak jsme prvni, no a co". Ale i tak sis toho "ubozaka" mohl nechat od cesty...

        • Re: Slavia - Krasnodar 2:1

          Sólista     před 8 lety 18.02.2017 09:09 |  
          0 0

          Ty jsi ale trubka. ;-)

      • Re: Slavia - Krasnodar 2:1

        knawi     před 8 lety 18.02.2017 10:47 |  
        1 0

        Nepochopil jsem tě dobře. Odpusť, prosím, mrzí mě to.

    • Re: Slavia - Krasnodar 2:1

      Nosorozec     před 8 lety 05.02.2017 21:48 |  
      1 0

      Tak tohle byl gól roku! :)

      • Re: Slavia - Krasnodar 2:1

        donford     před 8 lety 05.02.2017 21:52 |  
        3 0

        Míša vyhrál 2:1!!!!!!

    • Re: Slavia - Krasnodar 2:1

      FanatikSKS     před 8 lety 05.02.2017 21:54 |  
      1 0

      Je to tam. Mám radost jako by vyhrál náš nároďák ME. Super

  35. Re: Slavia - Krasnodar 2:1

    Novi.sks     před 8 lety 05.02.2017 21:55 |  
    4 0

    Tak to Míša dokázal!!! Parádní obrat, Egypt měl vlastně jen ten gól a celý zbytek zápasu Kamerun diktoval tempo! Mám takovou radost! :))

    • Re: Slavia - Krasnodar 2:1

      hajnej     před 8 lety 05.02.2017 21:56 |  
      1 0

      Velká gratulace!!!

  36. Re: Slavia - Krasnodar 2:1

    Fulham     před 8 lety 05.02.2017 22:01 |  
    1 0

    A je to...! Troufám si tvrdit že po revoluci jdou dva hráči evropského formátu co prošli SKS - Dragiša + Šmíca . No a teď máme MNN... hráče evropsko- afrického formátu ..:-) pecka !

    • Re: Slavia - Krasnodar 2:1

      edenian     před 8 lety 05.02.2017 22:10 |  
      1 0

      To jo, stejnej nazor.

  37. Re: Slavia - Krasnodar 2:1

    edenian     před 8 lety 05.02.2017 22:17 |  
    1 0

    Pyro v Africe povoleno !!!

  38. Re: Slavia - Krasnodar 2:1

    vršek     před 8 lety 06.02.2017 12:20 |  
    0 1

    Jen ještě ke včerejšímu přípravnému zápasu - už tu byla zmínka o sestavě, ve které Krasnodar nastoupil. Na Výsledky.cz je uveden dnešní zápas mezi Krasnodarem a Suwonem (naším posledním soupeřem na soustředění). Ta "pravá" sestava Krasnodaru nastoupí podle mého až dnes, a to i podle porovnání sestav Krasnodaru v posledních třech ligových zápasech - stabilní hráč základu pouze stoper Granqvist.
    Je to jen příprava, a navíc nevím kdo střídal v druhé půli a kdo byl nový ale, zřejmě to vypovídá o postavení Slavie v evropském fotbale + ten nechutný znak u jména našeho klubu + uvádění Ngadeua jako hráče Sparty..... no, bude to velká práce a finanční nároky dostat se na evropskou úroveň!

    • Re: Slavia - Krasnodar 2:1

      Borris     před 8 lety 06.02.2017 16:06 |  
      2 0

      Jakože by Rusáci měli za to, že je Suwon prověří lépe než my, tak proto proti nim nasadí stabilní sestavu? Nevím možná jo. Ale popravdě řečeno, Krasnodar si dobře vybavuju z dvojutkání s rumunama, a v obou zápasech jako tragédie.... Psalo se o nich jako o ruské Barceloně a kdesi cosi, ale přitom když se hrálo u rumunů, tak měli problém si nahrát na tři metry a zpracovat balón. A v odvetě to rozhodně nebylo o moc lepší.

      • Re: Slavia - Krasnodar 2:1

        1rytir     před 8 lety 06.02.2017 18:15 |  
        3 0

        Tak Krasnodar v silnější sestavě, než proti nám porazil Suwon 3:0. Všechny tři branky padly v prvním poločase, v tom druhém, když Korejci prostřídali byli vyrovnanějším soupeřem, ale údajně neškodným. Četl jsem on-line zápis na stránkách Krasnodaru. K zápasu s námi, pominu-li, že si stěžovali na špatný stav hřiště a silný vítr, jako i na to, že proti nám postavili tým složený s mladíků, který v soutěžním zápase zřejmě nikdy nenastoupí, psali hodně o tom, že jsme měli fyzicky velmi dobře vybavený tým, což se údajně projevilo právě při standardkách, ze kterých padly naše góly.

      • Re: Slavia - Krasnodar 2:1

        goofy38     před 8 lety 07.02.2017 08:31 |  
        0 1

        Claesson dával gól. :)
        Jinak, jednoduchou matematikou mi vychází, že Suwon porazíme 5:0. :D

  39. Re: Slavia - Krasnodar 2:1

    zeleznik2     před 8 lety 07.02.2017 16:24 |  
    2 0

    Se Simonem a uzdravenými Škoďákem a Floem úplně jiný zápas než s Osijekem, vítězství hodně potěšilo, Lüftner, že by už na jaře základ?naopak Souček opět tragédie, Jardo, Jardo proč byl zase v základu?