Sešívaní se budou připravovat na ligu v resortu Alhaurín, 25 km od města Marbella, tam se připravovali již loni v zimě. Tréninkové hřiště je přímo u hotelu. Slávisté mají v plánu tři přípravná utkání, to první proti NK Osijek má výkop ve středu 1. února v 15:00, zápasy proti Krasnodaru (5. února) a korejskému týmu Samsung Suwon (8. února) ještě výkop definitivně potvrzený nemají.
Kádr Slavie pro soustředění ve Španělsku:
Brankáři: Přemysl Kovář, Martin Otáhal, Jiří Pavlenka
Obránci: Jiří Bílek, Jan Bořil, Simon Deli, Per-Egil Flo, Michal Frydrych, Michael Lüftner, Michael Ngadeu, Ondřej Žežulka
Záložníci: Marko Alvir, Antonín Barák, Josef Hušbauer, Daniel Krejdl, Ruslan Mingazov, Tomáš Souček, Jan Sýkora, Jasmin Ščuk, Dušan Švento, Jaromír Zmrhal
Útočníci: Mick van Buren, Muris Mešanovič, Milan Škoda, Stanislav Tecl
Jak bylo již včera avizováno, s týmem neletí Gino Van Kessel, který by měl v nejbližších dnech odejít na hostování. Stoper Ondřej Žežulka a křídlo Daniel Krejdl jsou hráči ročníku 1998, kteří na podzim hráli za U19 a v zimě byli posunuti do juniorky.
Komentáře (149)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Slávisté letí do Španělska
TSeguinTS před 8 lety 29.01.2017 16:44 |Zůstala nám komplet základní jedenáctka z podzimu.(!!!) Odešlo 7 hráčů (Berkovec, Mikula, Jablonský, GvK, Mihalík, Železník + Kenia), které jsme nahradili 6 posilami - Kovář, Flo, Luftner, Alvir, Sýkora, Tecl). Na soustředění odcestovalo 23 hráčů, připojí se Simon a později také Michael. Druhý klub z Prahy má ve Španělsku hráčů 30, ale husté pole klásků je jen u nás
Re: Slávisté letí do Španělska
Mates204 před 8 lety 29.01.2017 16:53 |Myslím si, že Souček po soustředění odejde na hostování.
Re: Slávisté letí do Španělska
Kmotr (přítel SN) před 8 lety 29.01.2017 16:57 |To už by mi tedy přišlo divné, kdyby měl přijít někam do týmu týden před zahájením jara..
Re: Slávisté letí do Španělska
tantalos před 8 lety 29.01.2017 17:01 |Divil bych se, kdybychom někam Součka pouštěli v situaci, kdy nevíme, v jaké stavu se vrátí Simon Deli a MNN.
Re: Slávisté letí do Španělska
Mates204 před 8 lety 29.01.2017 17:14 |No MNN není k dispozici a jiného čistokrevného defenzivního záložníka nemáme. Takže si myslím, že Šilhavý vzal Součka spíš z nouze.
Re: Slávisté letí do Španělska
aligator před 8 lety 29.01.2017 17:44 |Myslím, že neodejde. Není důvod. Souček může hrát defenzívního záložníka i stopera a v případě jakéhokoliv zranění některého z hráčů na těchto postech může kdykoliv nastoupit. Je to mladý kluk, který šanci určitě dostane, minimálně v pohárech a občas i v lize. Mámo to tak rozehrané, že nemá cenu riskovat.
Re: Slávisté letí do Španělska
Mates204 před 8 lety 29.01.2017 17:53 |No důvod je, že nebude skoro vůbec hrát, když se MNN nezraní. To je u hráče jeho věku docela velký problém.
Re: Slávisté letí do Španělska
Kenny před 8 lety 29.01.2017 18:52 |Tak problém to je u hráče jakéhokoliv věku.
Re: Slávisté letí do Španělska
qwertz0099 před 8 lety 29.01.2017 19:42 |Navíc myslím, že je srdcař a vysvětlí se mu to snadněji, že nehraje.
Re: Slávisté letí do Španělska
iwanowicz před 8 lety 29.01.2017 20:58 |Take doufam, ze pujde hostovat. Je to reprezentant, potrebuje hrat. A pres Ngadeua a Ščuka se do sestavy nedostane..
Re: Slávisté letí do Španělska
Marwek23 (přítel SN) před 8 lety 29.01.2017 19:37 |ale tak já mám pro ty rudé pisálky ze Spartu pochopení...přecijen máme tam 23 skvělých hráčů, kde každý může zabojovat o základ. Naopak rudoši tam z těch 30 hráčů posílají - 15 hráčů áčka a jinak mateřskou školku ;)
Re: Slávisté letí do Španělska
qwertz0099 před 8 lety 29.01.2017 16:56 |Když si to představím bez dorostenců (také jsou kvalitní), tak máme nejkvalitnější kádr za posledních 10 let. Silnější možná i než za éry KJ.
Re: Slávisté letí do Španělska
qwertz0099 před 8 lety 29.01.2017 17:21 |A když to vemu všeobecně, tak nejslabší kádr z TOP 3 má Plíseň, doufám tedy, že ten Ivanschitz nebude nový Horváth. Její mužstvo má tvrdé hráče-Hubník, Poznar, čů... Petržela a techniky-trochu Hořava, trochhu Hromada, Hrošovský a Ivanschitz. Rychlý tam je max. Kopic a Zeman, jinak ten tým je složen ze starých pomalých a zákeřných hráčů.
Sralta tam má přetlak stejně jako my, ale mají tam hlavně technické, ryhlé hráče a moc ne silových (max. Costu a občas Mazucha+Frýdek, kterej je zraněnej). Zěch tehcnických hráčů stojí za to akorát Flusal, legendární Sklenička a rebel Konaté a z rychlých Konaté, Nestor, Karavajev (snad odejde do Spartaku Moskva), přeceňovaný Kadlec. Myslím navíc, že kabina není, tak celistvá jako ta naše, ale trenérské duo pták v ohni jí dokázali trochu stmelit.
Pak tu máme naše mužstvo, nejmladší asi průměrně, ve kterém jsou i zkušení hráči. Tým je složen z tvrdˇáků: Deli, Ngadeu, Škoda, Souček, docela Flo nebo i Luftner. Ze záloníků Zmrhal a Barák. Pak tu máme rychlé hráče jako Zmrhal, Mingazov, Sýkora, Tecl nebo Walcott Hušbauer. Máme i docela dobré techniky jako jsou již zmínění Deli, Sýkora, Alvir, Hušbauer. Pak i pilné hráče jako MvB, Mešanovič, Barák, kteří se prosadili nebo prosazují hlavně svojí pílí, pane Mihalíku.
Z toho mi po podzimu vycházíme jako největší adept na titul. Sparta je vzdálená (i když stačí 1 prohrané naše utkání, jejich vyhrané a už nás doženou), Plzeň bude mít asi nejvíc výkyvů z TOP 3, ale je to zkušené mužstvo. Za to my máme nejlepší výchozí pozici-jsme černý kůň v boji o titul. Vzhůru pro něj! :)
Re: Slávisté letí do Španělska
Crispo před 8 lety 29.01.2017 17:59 |Pro plíseň mluví to, že tam mají dost hráčů se zkušenostma v boji o titul, např. Kozáčik, Hubník, Hejda, Řezník, Limberský, Hořava, Bakoš, Petržela...Oproti nám je to docela velká výhoda když boj o titul zná jen Hušby, proto bych to neviděl tak černobíle a jasně pro nás.
Na titul tým máme co se týká herní stránky, ale musí se k tomu přidat i hlava, hlavně když půjde do tuhého. Teď těžko odhadnem jak jsou naši hráči psychicky odolní. Výhodu pro nás bych viděl v trenérovi, Šilhavý má s titulem zkušenosti a navíc se učil od Brücknera, Pivarník tolik zkušeností nemá a Šilhavý by mohl nahradit zkušenosti našich hráčů tím, že to s kabinou prostě umí a společně to zvládnou.
A tým z toaletné je pro mě velká neznámá, poté co se jim uzdravili hráči a mají tam těch klásků tolik tak nedovedu odhadnout jak budou na jaře vypadat. V těch trapných dresech budou vypadat blbě, to je jasný, ale herně netuším...
Re: Slávisté letí do Španělska
chrobak před 8 lety 29.01.2017 20:00 |Pro Plíseň mluví i to, že má před náma nezanedbatelný náskok, abychom na to nezapomínali...
Re: Slávisté letí do Španělska
Crispo před 8 lety 29.01.2017 20:11 |To taky. Navíc do nás šijou média solidně už od začátku přípravy kdežto plíseň i buzny mají víceméně svatej klid, opravdu to nebude žádná sranda...
Re: Slávisté letí do Španělska
qwertz0099 před 8 lety 29.01.2017 21:54 |I do Sparty, deník Sport a iSport, ale ty nebe nikdo ze širší veřejnosti moc vážně :) O nás z TOP 3 informuje hlavně iSport a IDNES, což je trochu kvalitou jiná liga než-li iSport, navíc ho čte více lidí a je důvěryhodnější. O Plzni se hlavně informuje ve výsledcích v přípravě a rozhovorech s hráči, které jsou jednou za čas.
Re: Slávisté letí do Španělska
bongor před 8 lety 30.01.2017 19:58 |Herně ,to uvidíš při derby.Dostanou tady pěknou sodu.Klasicky mám obavy z jejich zákulisních
praktik,mimo hřiště jsou spolu s plísní jasné jedničky,takže budeme muset být ne o deset,ale o dvacet procent lepší na hřišti,aby se to jakžtakž vyvážilo.
Re: Slávisté letí do Španělska
Guly (přítel SN) před 8 lety 29.01.2017 21:00 |Můžete prosím přestat psát sračky typu plíseň, sralta, toaletná apod? Je to fakt katastrofa.
Re: Slávisté letí do Španělska
pevek před 8 lety 30.01.2017 13:57 |Souhlasim s Gulym na sto procent. U te "toaletne" si vzdycky predstavim stare fotky prvniho slavistickeho stadionu a prijde mi to ponekud nepatricne.
Re: Slávisté letí do Španělska
mudrc před 8 lety 30.01.2017 21:27 |Děkuji Guly a dávám plus. Kolegové, slávisti, přestaňme druhým komolit názvy jak předškolní děti, nebo spíš haranti. Sparta je Sparta, Plzeň Plzní a Slavia Slavií. Respektujme se vzájemně!
Re: Slávisté letí do Španělska
Guly (přítel SN) před 8 lety 30.01.2017 22:39 |Slavia je Slavia a sparta je sparta. Slavia s velkým S, sparta s malým! :-) Ale sralta a plíseň, to je opravdu ostuda a hrozně mě to vytáčí.
Re: Slávisté letí do Španělska
Novasinho před 8 lety 31.01.2017 07:42 |Mě to zase kupříkladu nevadí vůbec, například naposledy, už nevím kdo to psal, mě velmi pobavilo spojení "pták v ohni" :-D Každý si přeci může psát co chce nebo ne?
Re: Slávisté letí do Španělska
japhy před 8 lety 31.01.2017 09:08 |Můžeš, prosím, přestat psát slova typu "sračky" apod? Je to fakt katastrofa.
Re: Slávisté letí do Španělska
Guly (přítel SN) před 8 lety 31.01.2017 09:13 |Ha ha ha.
Re: Slávisté letí do Španělska
Crispo před 8 lety 29.01.2017 17:04 |No čekal jsem odchod jednoho z dvojice Souček-Ščuk. Nestalo se a jsem zvědav jak to na ligu JŠ poskládá. Jsem velký optimista, kádr vypadá našlapaně a hráčů v týmu není zase tolik aby mě to mělo budit ze spaní, takže za mě spokojenost. Už aby ta liga začala...
Re: Slávisté letí do Španělska
houston (přítel SN) před 8 lety 29.01.2017 17:59 |Pustit Ščuka by bylo chybou, Souček je v současnosti nadpočetný.
Re: Slávisté letí do Španělska
Komix před 8 lety 29.01.2017 18:08 |Vůbec nevím, čím si Jasmin zasloužil hromadné sympatie zde na fóru. Byl jsem rád, že přišel, ale po zranění se nedostal do své nejlepší formy. Trenér mu nedal moc šancí, asi ví dobře, jak na tom je. Ani v přátelácích to nebyla žádná paráda.
Ale uvidíme, hráč je to kvalitní a třeba se do své top formy ještě dostane.
Re: Slávisté letí do Španělska
Crispo před 8 lety 29.01.2017 18:44 |Osobně nevím co si o Jasminovi myslet, nijak mě neoslnil a dostal málo minut vzhledem k výkonům Michela a Baráka, takže bych se nedivil kdyby černýho petra dostal on. Ale určitě bych mu to nepřál, spíš tomu Součkovi, který na postu DZ nemá co dělat, ale to už je jiný příběh...
Re: Slávisté letí do Španělska
Kenny před 8 lety 29.01.2017 18:48 |Když dle tvého názoru nemá Souček na DZ co dělat, mám otázku. Jak hodnotíš na tomto postu jeho výkony na jaře minulou sezonu? Případně jestli dobře, čím si je zdůvodňuješ?
Re: Slávisté letí do Španělska
Crispo před 8 lety 29.01.2017 19:50 |No dovolím si jiné srovnání. Náš styl hry minulou sezonu a ten současný fotbal, který hrajeme.
Dle mě hrál loni průměr, na tak mladého hráče to byl nadprůměr, ale na věk se nehraje. Vyhrával souboje, hrál na jistotu a dal hattrick (dva góly sice vlastní, ale díky bohu za ně). V letošní sezoně svými chybami pomohl k odstřelu Uhrina (za to mu děkuju), který ho stavěl i přes fatální minely. Doteď mám před očima když ztratil míč, jen výklus zpátky a byl z toho gól, a pokud mě paměť neklame tak to nebylo jen jednou. Možná se na něm podepsala psychika. Potom dostal šanci Ngadeu.
Souček je pomalý, neobratný, rychlejším hráčům nestačí a nedokáže tu rychlost nahradit pozičním postavením jako Michel. Do kombinace se nehodí, hrou je to spíše stoper a na tom postu měl zůstat, na hru v záloze nemá potřebnou techniku, rychlost a zmiňovanou poziční hru. Loni tyto nedostatky schoval když se hrálo více na nákopy a nebyla v týmu velká konkurence.
Přál bych mu základ v Liberci nebo na Dukle či Slovácku, kde se hraje útočný fotbal, klidně hostování bez opce, třeba z něj vyroste nadprůměrný plejer, ale momentálně mi schopnostma mezi ostatní naše záložníky vůbec nezapadá, stejně jako GvK
Re: Slávisté letí do Španělska
Kenny před 8 lety 29.01.2017 20:29 |Přest bych byl rád za odpověď. Děkuji.
Re: Slávisté letí do Španělska
Crispo před 8 lety 29.01.2017 20:37 |A tohle není dostatečná odpověď? Co dalšího bych měl napsat?
Re: Slávisté letí do Španělska
Kenny před 8 lety 30.01.2017 15:45 |Aha, tys odpověděl jak se ti líbil? Tak to jo. Když si začal okecávat jinej herní styl a malou konkurenci, tak už jsem to ani dál nečetl.
Re: Slávisté letí do Španělska
Crispo před 8 lety 30.01.2017 17:23 |O konkurenci píšu na desátém řádku, takže jsi spíše nečetl pozorně, ale aspoň jsi mě pobavil :)
Re: Slávisté letí do Španělska
chrobak před 8 lety 29.01.2017 20:02 |Mě přijde, že je hlavně těžké Součka hodnotit, když jsme ho na podzim moc hrát neviděli
Re: Slávisté letí do Španělska
Kenny před 8 lety 29.01.2017 20:29 |Prosím, přečti si POMALU ještě jednou, co píšu.
Re: Slávisté letí do Španělska
Robinator před 8 lety 29.01.2017 21:20 |No já za to děkuji,že jsme ho moc neviděli a doufám, že ho uvidíme velmi zřídka i dále..Pokud bude pokračovat v té výkonnostni, která je na pomezí první a druhé ligy
Re: Slávisté letí do Španělska
Boss82 před 8 lety 29.01.2017 22:02 |Neříkám, že bych chtěl při současné kvalitě kádru Součka vidět v základní sestavě, nicméně s těmahle kecama si neuvěřitelně trapnej a akorát ze sebe děláš hlupáka.
Re: Slávisté letí do Španělska
JS (přítel SN) před 8 lety 30.01.2017 09:27 |Proč? Vždyť má pravdu. Od podzimu 2015 Suk nic nepředvedl, naopak býval spolehlivě nejslabším (jedním z nejslabších) článkem sestavy.
Re: Slávisté letí do Španělska
honza_sl před 8 lety 30.01.2017 12:47 |To jsou vzhledem k řadě jeho výkonů na jaře 2016 poměrně hodně silná slova...
Re: Slávisté letí do Španělska
Robinator před 8 lety 30.01.2017 14:34 |silná slova? já žádné teda nevidím.. napsal jsem pouze realitu posledních měsíců jeho hraní..a napsal jsem pokud bude v takových výkonech pokračovat..nebo ty bys ho tu chtěl mít, kdyby hrál tak otřesně jako naposledy? nemusíme tu přece hned všechny vychvalovat..když hrál svou lepší půlsezonu, neřekl jsem ani slovo..ale kdybych měl teď hodnotit jeho hru, kterou se prezentoval..dostal by čtyřku jako ve škole..neumí hrát dobře pozičně, má špatnou techniku, má špatnou přihrávku i velmi špatnou rychlost a pohyblivost...takového hráče (pokud se nezlepší) bych tu nechtěl vidět v budoucnu ani na lavičce..a i když je to odchovanec, nesmí zabírat místo lepším hráčům..
Re: Slávisté letí do Španělska
Boss82 před 8 lety 30.01.2017 14:48 |Jak to napsat slušně.........no prostě - nemáš pravdu prakticky v ničem. V Tvém příspěvku není téměř jediná věta, se kterou by mohl jakýkoliv člověk, který trochu rozumí fotbalu, souhlasit.
Re: Slávisté letí do Španělska
Robinator před 8 lety 30.01.2017 14:56 |a ještě dodám jednu věc - píši na toto téma opět, protože mě tu zase někdo vylekal s tím, že by mohl být v prvním zápase Souček nedej bože v základu..A opravdu bych byl nerad, aby byl opět střed se Součkem a Hušbauerem, nerad bych, a to asi nikdo tady, abychom přišli o naději na titul již po prvním jarním kole..a vzhledem k tomu, jak tato dvojice fungovala to není nějaký blábol nebo malování čerta na zeď..ale věřím panu trenérovi, že to tak neposkládá
Re: Slávisté letí do Španělska
Boss82 před 8 lety 30.01.2017 15:56 |Kecy o ničem...
Re: Slávisté letí do Španělska
honza_sl před 8 lety 30.01.2017 18:38 |Já reagoval na JS. Což v tom vláknu snad je, ne? :-)
Re: Slávisté letí do Španělska
Boss82 před 8 lety 30.01.2017 14:01 |Jako sorry, ale psát tu, že jeho výkony byly na pomezí 2. ligy, to je vážně úlet. Celou loňskou sezonu hrál velmi slušně, na podzim dokonce výborně. To, že ho na začátku této sezony postihl výpadek formy je u takto mladého hráče pochopitelné a akceptovatelné.
Re: Slávisté letí do Španělska
JS (přítel SN) před 8 lety 30.01.2017 14:27 |Nejspíš se tu půlce fanoušků nějak vykouřilo z hlavy, jak PŘÍŠERNEJ herní projev jsme měli za DU a že to bylo dáno tím, jak absolutně nefungoval střed zálohy (v sestavě 4-4-2) ve složení Hušbauer – Souček.
Re: Slávisté letí do Španělska
Boss82 před 8 lety 30.01.2017 14:46 |Nic se mi z hlavy nevykouřilo. Herní projev sice nebyl v mnoha zápasech optimální, ale příčinou rozhodně nebyl pouze střed zálohy. A už vůbec nebyl příčinou jednotlivec (T. Souček), který hrál na podzim 2015 s podstatně horšími spoluhráči kolem sebe a přesto hrál velmi dobře.
Prostě do týmu přišla v zimě 2016 spousta nových tváří a poměrně dlouho trvalo, než si všechno sedlo. V dlouhodobém horizontu se navíc ukázalo, že herní systém a filozofie DU nejsou tím pravým, kterým by se Slavia měla a chtěla ubírat.
Házet všechno na hlavu nebohého Součka je úplná kravina. V případě Hušbauera je to pak kravina ještě větší, protože ten nám na podzim 2016 jasně ukázal své kvality a potenciál.
Re: Slávisté letí do Španělska
Hanzwalter před 8 lety 29.01.2017 17:18 |No tak koukam, ze uz se asi zadne zmeny moc konat nebudou... a mam pocity jake jsme mel v roce 1996, na starr drevene tribune a veril jsem v titul a UEFA dlouhe ceste... myslim, ze od te doby mame ted nejsilnejsi tym!!!!
Re: Slávisté letí do Španělska
Jachym před 8 lety 29.01.2017 19:27 |To bych zase nepřeháněl. Tehdejší naši hráči byli i vicemistry Evropy a hráče jako Poborský nebo Šmicer při vší úctě a obdivu k současným borcům nemáme. Zatím!
Re: Slávisté letí do Španělska
Ladislav (přítel SN) před 8 lety 29.01.2017 20:48 |Počkej Jáchyme, to bylo naopak, naši "neznámí" hráči udělali titul a postoupili do semifinále poháru UEFA a až potom hráli v červnu na ME 1996 v Anglii, přivezli stříbro a vlastně se tam "prodali". Takže, proč to nezopakovat.
Re: Slávisté letí do Španělska
EdCable před 8 lety 30.01.2017 08:23 |Presne a ten plejer Poborsky jeste o sezonu drive hral za Viktorii Zizkov (je pravdou, ze Viktorka tehdy hrala PVP, ale rozhodne to nebyl top klub)
Re: Slávisté letí do Španělska
Novi.sks před 8 lety 29.01.2017 21:37 |Tak za týden můžeme mít v týmu mistra Afriky... :))
Re: Slávisté letí do Španělska
Merlinus (přítel SN) před 8 lety 29.01.2017 18:02 |Ja bych ten optismus znacne krotil. Pokora je zaklad uspechu. Mame mlade, nesehrane muzstvo, plne novych tvari. Skoro nikdo z nich jeste o titul nehral. Radeji bych ry ocekavani mirnil a mirnil tak i tlak na hrace. Za me titul by byla bomba, druhe misto uspech, treti misto jeste letis taky jde. Pristi rok uz bych se ambicemi na titul jako uspech nebal, ale letos bych byl opatrny. Navic Plzen ma realne o 4 body navic, coz neni malo.
Re: Slávisté letí do Španělska
vršek před 8 lety 29.01.2017 18:26 |Vám se zdál tým Slavie pod trenérem šilhavým jako nesehraný? Nechápu!
Tým určitě není mladý, naopak, nejen typově, ale i věkovým složením máme kádr na vynikající úrovni!
Náš kádr byl srovnatelný s kádrem Plzně a Sparty již na podzim, ale po současném doplnění, a s trenérem, který každým dnem dokazuje svou trenérské kvality, a to bez ohledu na "jména" či "oblíbenost" hráčů věřím, že náš kádr je nejlepší a zároveň i nejperspektivnější v naší lize. Věřím trenérovi, že si s šíří a kvalitou kádru poradí a udrží v týmu pohodu herní, výsledkovou i týmovou.
Přestože mám dojem, že největší šanci na titul má ve svých rukou Plzeň, kvalitou kádru, zkušeností a klubovým zázemím... ještě ty 3 body z Bohemky nemá...
Re: Slávisté letí do Španělska
iwanowicz před 8 lety 29.01.2017 21:09 |Jestli udelame titul nevi nikdo, ale nesehrane muzstvo urcite nemame. Hraci zakladni sestavy zustali, trener privedl nove hrace podle svych predstav, nejsou zraneni, vsichni prodelali pripravu, coz loni nebylo. Vypada to proste dobre, optimismus je na miste. :)
Re: Slávisté letí do Španělska
japhy před 8 lety 29.01.2017 18:06 |Tento týden jsem porovnával hustotu klásků u nás a přes řeku, jelikož se mi nezdálo, jak do nás media pořád řežou a ověřil jsem si očekávané. ALE, když jsem projížděl naší soupisku na oficiálkách, zjistil jsem, že mám přesné míry jako průměrný slávistický hráč. Tudíž prohlášení slávista tělem i duší získává naprosto nový rozměr. Kdo z vás to má, pánové? :))
Re: Slávisté letí do Španělska
Sedrousek před 8 lety 30.01.2017 09:45 |Jen prumer nestaci!! Ja mam miry nadprumerneho slavisty cca 110 i s botama.
Re: Slávisté letí do Španělska
Sedrousek před 8 lety 30.01.2017 09:51 |Vsichni vime jak jsou nekteri nasi hraci robustni. Ale pri otevirani Edenu jsem videl nohy Deliho byl na nejaky elektrolecbe. Sedel tam na lehatku a na vsechny co se s nim fotili se usmival. Kdyz sem se s nim fotil ja, tak mi pripadal spis vic vychrtlej nez robustni.
Re: Slávisté letí do Španělska
Novasinho před 8 lety 31.01.2017 07:48 |Jako míry ČEHO máš na mysli? :-D
Re: Slávisté letí do Španělska
japhy před 8 lety 31.01.2017 09:06 |Netuším, na co narážíš :)
Ale popisek pod soupiskou hovoří jasně.
Re: Slávisté letí do Španělska
SvatyBojovnik (přítel SN) před 8 lety 29.01.2017 18:23 |Zdarec, tak se mě zdá že kádr je nabušený docela fest, teď to jen potvrdit na hřišti a udělat ten toužebný titul.
Re: Slávisté letí do Španělska
TSeguinTS před 8 lety 29.01.2017 18:33 |U mého prvního příspěvku mi nějak odpadla druhá část. Chtěl jsem ještě dodat, že jsem nesmírně spokojen s naší přestupovou politikou a uskutečněnými přestupy.
I. Udrželi jsme všechny hráče úspěšné základní sestavy z podzimu.
II. Odchody (ač některé bolestné - srdcaři Miky a Coutinho) se týkaly hráčů, kteří na Slavii nemají, nebo za ní nechtějí hrát.
III. Příchody těžko hodnotit zda naplní očekávání do nich jednotlivě vkládaných. Ale obecně lze tvrdit, že došlo k velikému zkvalitnění kádru reprezentanty a zkušenými hráči (ať už věkem Flo, nebo zápasy v LM Tecl)
Re: Slávisté letí do Španělska
DF007 před 8 lety 29.01.2017 18:53 |Jak už psal někdo výše, tak důležité je, že zůstala základní 11 z podzimu. Na jaře ale bude rozhodovat hlava a nepsané zákony/noty shora. Naše výhoda je, že nemusíme titul nutně udělat, i když ho samozřejmě chceme.
Antonín Barák a jeho význam pro tým
dropt před 8 lety 29.01.2017 18:59 |(Příspěvek byl původně vložen v jiném vlákně jako reakce, nicméně vytržená z kontextu. Protože mi připadá zajímavý, hodný diskuse a na původním místě by jej již značná část uživatelů pravděpodobně nečetla, vložím ho i sem. Těm, co si ho přečtou dvakrát a adminům se omlouvám za spam. Snad mi odpustí. dropt)
Barák je výjimečný fotbalista, který jako jeden z mála českých hráčů má předpoklady (fyzické, dovednostní i mentální) prosadit se na té nejvyšší evropské úrovni. Někdo to může považovat za detaily, které se dají snadno přehlédnout, ale právě tyhle detaily dělají ty nejlepší nejlepšími. Dva příklady:
1) První dotek s míčem a čisté zásahy
Pusťte si znovu druhý poločas s Rožumberokem a zaměřte se na rozdíly mezi Hušbauerem a Barákem v práci s míčem. Především se zaměřte na samotný míč, co dělá poté, co se dotkne jednoho z těhle dvou.
Barák má výborný první dotyk. Dokáže neskutečně rychle dostat míč pod kontrolu tak, že mu drží u nohy jako přilepený. Zároveň míč čistě zasahuje, takže narážečky neskáčou nebo je spoluhráči neloví za krkem a střely jsou velmi přesné.
2) Je to lídr
Barák je přirozený vůdce. Ne, takový ten, který je hlasitý, ale už jeho pouhá přítomnost zlepšuje týmový výkon. Někdy jsem tu četl, že Barák vyrostl vedle Hušbauera. Osobně si myslím, že tomu bylo naopak. Hušbauerovi výkony vyrostly vedle Baráka.
Pro zajímavost statistika ligových zápasů v roce 2016 podle toho, zda Barák nastoupil v základní sestavě (ZS), střídal (ST) nebo vůbec nehrál (N):
ZS 12-4-0 se skóre 34:6 (remízy: 2x Jablonec, 2x Bohemians)
ST 3-4-0 se skóre 12:6 (remízy: Olomouc, Teplice (oboje jaro), Jihlava, Teplice (oboje podzim)
N 2-2-3 se skóre 9:11 (vítězství: Ostrava, Zlín (oboje jaro); remízy: Jihlava (jaro), Zlín (podzim); prohry: Mladá Boleslav (jaro), Sparta (jaro), Plzeň (podzim) - mimochodem všechno otřesné výkony)
Pro úplnost mu tuhle statistiku kazí evropské poháry, kde byl v základní sestavě ve všech třech prohraných zápasech. Při výhře s Talinnem střídal za konečného stavu a u Rio Ave nebyl prakticky vůbec (1 min z druhého zápasu během níž neproměnil tutovku). Dále byl ještě u vítězného utkání v 3. kole MOL Cupu s Chrudimí.
Re: Antonín Barák a jeho význam pro tým
deny91 před 8 lety 29.01.2017 21:00 |Velice dobré postřehy, souhlasím s tebou. Když jsem nedávno psal, že podle mě je Barák lepší Hušbauera, tak jsem schytal mínusy, v lepším případě nějaký konkrétní nesouhlasný koment. Nicméně podle mého je Barák prostě lepší, což samozřejmě samo o sobě nijak nesnižuje přínos Hušbyho.
Re: Antonín Barák a jeho význam pro tým
chrobak před 8 lety 29.01.2017 23:12 |Když si dávám dohromady, jak ovlivní nově příchozí základ, tak mě vychází, že nejvíce je nováčky ohrožen právě Hušbauer a možná to bude mít těžší i Muris. Jsem zvědavý jak dlouho ještě bude mít Hušbauer místo v základu jisté.
Re: Antonín Barák a jeho význam pro tým
honza_sl před 8 lety 30.01.2017 13:02 |Zdravím Dropte,
z mého hlediska souhlas s 1 a nesouhlas s 2 (ve smyslu porovnávání AB a JH). Níže podrobněji a současně u 1 přidávám i dotaz.
1. Také se mi jeví, že má Tonda Barák čistější vedení míče i přihrávky. Ale není to především odlišným stylem hry?
- Mám pocit, že JH se snaží rozehrát především rychle a častěji delšími přihrávkami (pozitivum: soupeř přihrávku nečeká a když se povede, je do šance či úniku; negativum: někdy by bylo lepší míč podržet a přihrávku si lépe připravit;).
- Naopak AB míč více vede u nohy a více jde do 1vs1 (pozitivum: je schopen si přihrávku lépe připravit, případně sám jít do zakončení či udělat přečíslení přes souboj 1vs1; negativum: přihrávka není tak překvapivá a může se mu stát, že míč předrží)
2. AB možná vyrostl vedle JH a možná ne. Ale JH určitě vyrostl primárně sám od sebe (i když mu spolupráce s AB samozřejmě vyhovuje a pomáhá) - viz jeho stabilní, někdy lepší a někdy průměrné (ale téměř nikdy špatné) výkony na jaře a i podzimu pod DU, kdy AB moc nehrál.
Jsou to jen názory laika, nikdy jsem fotbal nehrál - kromě pár zápasů za katedru na škole a tam to skončilo zlomenou nohou :-) Zajímá mě, co si o tom myslíš.
Re: Antonín Barák a jeho význam pro tým
dropt před 8 lety 30.01.2017 15:07 |V prvé řadě to byl text psaný o Barákovi. Hušbauera jsem použil ilustrativně.
Pokud jde o výkony Hušbauera, je zapotřebí rozlišovat mezi jeho individuálním výkonem a celkovým přínosem pro tým.
Domnívám se, že Hušbauerovi osobní výkony si drží svůj standard. Ten není nijak zázračně vysoký, ale je svým způsobem nadstandardní. Z týmového pohledu nastává potíž v tom, do jakého konceptu je jeho výkon zařazený. Když dám vynikající grafickou kartu do počítače se starým monitorem, který její schopnosti nebude umět využít, nejen, že se přínos té karty eliminuje, ale je schopna monitor/počítač i zničit (myslím).
Moje původní myšlenka vyjadřovala to, že Hušbauer byl po boku Součka nekompatibilní komponent, který se snažil dělat co umí, ale neměl vliv na ostatní komponenty. Barák je jako základní deska, která umožní ostatním komponentům, aby do sebe vše zapadlo a fungovalo to.
Umožnil Hušbauerovi více uplatnit své silné stránky a zároveň částečně svou hrou eliminoval jeho slabiny, které již po boku Baráka nejsou tak vidět a v celkovém pojetí ztratily na významu.
Re: Antonín Barák a jeho význam pro tým
kjandourek (admin) před 8 lety 30.01.2017 15:49 |Zvláštní... Já to vidím přesně naopak...
Minimálně je naprosto nepřesné přirovnání o "základní desce" ...
Protože celé "nefungování" Hušbauera se Součkem bylo vyřešeno výměnou Součka za Ngadeua... ten je v tomto případě tou základní deskou...
Tonda Barák je další komponent, který do této trojice zapadá a vnáší své schopnosti ... ale dle mého názoru je právě on nejsnadněji nahraditelnou součástkou....
Re: Antonín Barák a jeho význam pro tým
dropt před 8 lety 30.01.2017 16:41 |Zápasy, ve kterých hrál Ngadeu a Hušbauer a nehrál Barák (nebo střídal):
1-2-1
Jihlava - Slavia 1:1 (otřesný výkon směrem vpřed)
Rio Ave - Slavia 1:1 (zuby nehty jsme se ubránili proti deseti, druhá půle patřila vůbec k tomu nejhoršímu, co jsem u Slavie kdy viděl)
Plzeň - Slavia 3:1 (otřesný výkon)
Teplice - Slavia 2:2 (první půle velmi špatná, obrat byl dokonán již Barákem)
Slavia - Liberec 1:0 (nekoukatelný fotbal, gól padl když už Barák hrál)
Takže asi tak...
Re: Antonín Barák a jeho význam pro tým
Ferky před 8 lety 30.01.2017 17:57 |Z Tvých komentářů je cítit, že nemáš rád Hušbyho. A není to poprvé. Vždy když máš možnost, si do něj nějakým způsobem kopneš. Chápu, že máš rád Tondu víc než Pepu. Ale nemusíš to zmiňovat a zdůrazňovat v každém příspěvku. Pro mě je Pepa daleko důležitější pro naši hru než Tonda. Proto si drží svoji pozici ve středu a Tonda nastupuje z kraje. Pepa je číslo jedna do středu zálohy, pro Tondu se hledá pozice, aby mohl nastoupit.
Tondu mám rád a fandím mu, ale stejně tak fandím celému týmu. Chápu, že jsou z něj všichni unešený. Ale nemyslím si, že jen díky němu hrajeme dobře. Tým je stroj a každá součástka musí do sebe zapadnout a fungovat. A z mého pohledu je Pepa důležitější a kdyby vypadl, výkon mužstva nebude takový. Byly zápasy, kdy Tonda exceloval a také zápasy, kdy hrál podprůměrně. Pepa si drží stálou výkonnost a k tomu má zápasy, kdy hraje excelentně.
Re: Antonín Barák a jeho význam pro tým
dropt před 8 lety 30.01.2017 19:52 |a) Mám rád Hušbyho.
b) Většina mé kritiky směřující k Hušbauerovi se netýká jeho samého, ale jemu určené role (podle mne patří pod hrot, kde nejvíce využije svůj potenciál) a nekompatibilnímu obsazení středu pole.
c) Původní příspěvek byl určen Barákovi. Hušbauera jsem použil proto, protože hráli ve stejném poločase, na stejném postu, dostávali se do stejných či velmi podobných herních situacích a byl na nich vidět jasně patrný rozdíl, kdy Hušbauerovi umělka netlumící odrazy dělala problémy, zatímco Barák ukazoval vynikající dribling.
d) O Barákovi jsem mluvil v souvislosti, že může následovat hráče jako byl Nedvěd, Šmicer, Poborský, Berger a dostat se na tu nejvyšší evropskou úroveň. To, že Hušbauera tímto označuji za horšího hráče, ještě neznamená, že je špatný a že ho nemám rád. Faktem je, že Hušbauer se i po životní sezóně v zahraničí neprosadil. Zřejmě mu něco chybělo a to něco mohlo být na trávníku i mimo něj. Podle mne není jeho hra univerzálně funkční, jinými slovy zatímco vedle Baráka může hrát vcelku kdokoli, vedle Hušbauera jen někdo. S dalšími pomalými hráči, resp. hráči co nenaběhají kilometry a nepomůžou mu obstarávat nabídku spoluhráčům to nefunguje.
e) Pro mě je důležitější Barák, což podle mne jednoznačně ukazují fakta a čísla. Bez Baráka to nešlo ani na jaře, ani z kraje nové sezóny, když se dostal do sestavy rázem jsme začali mít v obou případech zcela jiné výkony a s nimi související výsledky. Osobně jsem přesvědčený, že bychom si bez Hušbauera poradili (Barák-Alvir nebo Barák-Ščuk jsou v rozestavení 4-4-2 zcela plnohodnotné dvojice), bohužel je to domněnka, kterou zatím nikdo nepotvrdil ani nevyvrátil, alespoň ne v kvalitním a náročném zápase. Jediným důkazem je první půle doma proti Andrlechtu, kdy trojice Ngadeu-Kenia-Barák hrála s Andrlechtem rovnocenou partii, do ničeho je nepustila a sama dělala hostům problémy, v druhé půli jsme ovšem fyzicky odešli - pravděpodobně kvůli svalovému zatavení po nepřiměřené přípravě pod Uhrinem, ale to už nezjistíme a kazí to celý důkaz, který se tím stává částečně nevěrohodným.
Re: Antonín Barák a jeho význam pro tým
honza_sl před 8 lety 30.01.2017 18:45 |Já souhlasím, že Tonda je skvělý fotbalista. Ale jako "základní desku" - tedy někoho, kdo je klíčový, dodává klid ostatním - vidím v záloze dva hráče: JH a MNN. AB je podle mě zatím (v tomto přirovnání) "jen" skvělý kus hardwaru, který funguje díky podpoře zkušenějších. Ale v zásadě nepochybuji, že za rok dva tou "základní deskou" může být - ale teď ještě není.
Re: Antonín Barák a jeho význam pro tým
dropt před 8 lety 30.01.2017 19:34 |Pokud tomu tak je, jak vysvětlíš tu jejich mizernou statistiku, kterou jsem uvedl výše, jenž jde ruku v ruce špatným výkonům celého týmu?
Hušbauer podle mě rozhodně nedodává klid. Nemůže dodávat něco, co sám na kopačce nemá.
Ngadeu je určitě významným prvkem, který má na svědomí nízký počet obdržených gólů, ale zároveň má jako herní prvek na svědomí i nízký počet vstřelených gólů (ve všech těch zápasech jsme se bez Baráka (ale i jiných) ohromně trápili směrem dopředu).
Díky Ngadeovi neprohráváme, díky Barákovi vyhráváme. Osobně preferuji to druhé.
Re: Antonín Barák a jeho význam pro tým
honza_sl před 8 lety 31.01.2017 09:40 |Tak ta statistika je podle mého dána především změnou trenéra a novým stylem, "laufem", který tým chytil atd. To je totiž přesně ono - Tonda je zatím excelentní, když se týmu daří. Josef je excelentní, když se daří a nadprůměrný, když se nedaří. Aby bylo jasno, chci AB v sestavě a myslím, že za rok dva bude leaderem týmu, ale zatím je podle mě JH prospěšnější (byť má samozřejmě menší potenciál).
Nehádáme se, jen argumentujeme a vidím to trochu jinak, než Ty :-)
Re: Antonín Barák a jeho význam pro tým
dropt před 8 lety 31.01.2017 12:56 |Na jaře jsme žádného trenéra neměnili a ta změna v našem herním projevu a ve výsledcích byla stejná. Jaké máš vysvětlení pro tohle? Proč tedy Hušbauerova přítomnost na hřišti nevedla k lepšímu hernímu projevu týmu jako celku když je tak důležitý? On tam celou dobu přece byl.
Teď nehodnotím jeho výkon, řeším jeho význam.
P.S.: Byl Barák excelentní, protože se dařilo nebo se dařilo, protože je excelentní? Nějak nemáme příklady, kdy hrál a nedařilo se, zatímco těch opačných je až až. Není to divný?
Re: Antonín Barák a jeho význam pro tým
Boss82 před 8 lety 31.01.2017 15:52 |Zápasy, kdy T. Barák hrál, a nedařilo se:
- Jablonec - Slavia 0:0 (podzim 2016) - příšerný výkon a můžeme hovořit o štěstí, že jsme uhráli bod. Barák hrál celý zápas, naopak chyběl MNN.
- Dukla - Slavia 1:2 (podzim 2016) - minimálně první půle velmi slabá. Až ve druhé přišlo zlepšení. I tak můžeme hovořit o štěstí, že jsme uhráli 3 body. Barák hrál celý zápas.
- Slavia - Bohemians 1:1 (podzim 2016) - první půle velmi špatná, T. Barák mizerný. Druhá půle zlepšení jak výkonu týmu tak T. Baráka. Ale ani tak to na výhru nestačilo.
- Tallinn - Slavia 3:1 (podzim 2016) - špatný výkon většiny týmu včetně T. Baráka, který byl po zásluze střídán.
- Slavia - Anderlecht 0:3 (podzim 2016) - první půle dobrá, druhá příšerná a T. Barák po zásluze střídán - vůbec se mu nedařilo.
- Anderlecht - Slavia 3:0 (podzim 2016) - nehráli jsme úplně špatně, ale zrovna Tondovi se dost nedařilo - střídán o poločase.
...a mohl bych pokračovat.
Zápasy, kdy T. Barák nehrál, a týmu se přesto dařilo:
- Slavia - Brno 2:0 (jaro 2016) - dominantní výkon a bezproblémová výhra. T. Barák hrál poslední 2 minuty.
- Slavia - Ostrava 3:1 (jaro 2016) - opět dominantní výkon a bezproblémová výhra. T. Barák nehrál vůbec.
- Slavia - Tallinn 2:0 (pozdim 2016) - ohromná herní převaha celý zápas a zasloužený postup. T. Barák přišel na hřiště až za stavu 2:0.
- Slavia - Rio Ave 0:0 (podzim 2016) - velmi dobrý výkon, kterému chyběly jen góly.
...a opět bych mohl pokračovat.
Ještě zbývá podotknout, že ve všech zápasech, kdy se týmu dařilo a nehrál v nich T. Barák, tak v nich samozřejmě hrál J. Hušbauer.
Takže tady máš ty příklady, po kterých si volal, a ze kterých jasně vidíš, že celá ta Tvoje teorie kulhá na obě nohy.
Tonda Barák je jistě kvalitní hráč se slibnou budoucností, kterému moc fandím. Ale nedělej z něj spasitele a jediný důvod našich podařených výkonů a dobrých výsledků. Stejně tak se nesnaž navodit dojem, že zápasy, kdy nastoupil J. Hušbauer bez T. Baráka, nemohou být herně a výsledkově povedené.
Oba tito hráči mají své přednosti a samozřejmě také nedostatky a vůbec nevidím důvod, abys tu jednoho vynášel do nebes, zatímco do druhého si kopneš, kdykoliv máš příležitost.
Oba jasně ukázali, že se dokáží výborně doplňovat a fungovat vedle sebe, tudíž nevidím žádný důvod na tom něco měnit.
Re: Antonín Barák a jeho význam pro tým
dropt před 8 lety 31.01.2017 17:05 |Pokračovat bys nemohl, protože tam toho víc není.
Dávat za příklady úspěšných zápasů trapné Brno, sestupující Ostravu (2 góly ze střel na tribunu) nebo druholigový Talinn to si ponížil Hušbauera mnohonásobně víc než já.
Andrlecht byl úplně jinde to asi jeden hráč nespasí, že? Navíc Tonda byl střídaný, protože tahal nohy jako polovina týmu, ale střídat mohli jen tři.
Relevantními tedy zůstávají Talinn (prohra kvůli obraně jinak převaha podle onlinu, jediný zápas, co jsem neviděl)), Dukla (nejvíce hořel Ngadeu, Hušbauer méně, Barák byl jedním z nejnebezpečnějších z našich - 2 výborné střely + druhá asistence u druhého gólu) a Jablonec (Barák rozhodně nebyl horší Hušbauera).
Přesto Hušbauer tam všude byl též...
Re: Antonín Barák a jeho význam pro tým
Boss82 před 8 lety 01.02.2017 09:43 |Ve zkratce: pokračovat bych samozřejmě mohl; Brno tou dobou určitě nebylo tragické; proti tomu druholigovému Tallinnu se vůbec neprosadil ani Tonda; atd...
Jenže s Tebou nemá diskuze na nějaká témata smysl. Máš některé své oblíbence (Mihalík, Barák), pro jejichž špatné výkony budeš hledat omluvu všude možně a vždycky si najdeš nějaký "objektivní" důvod, kterým omluvíš, proč se jim zrovna nedařilo. Že jsou ty Tvé důvody a argumenty často účelové a nesmyslné, to už nevidíš.
Na druhou stranu máš své neoblíbence (Zmrhal, Hušbauer), na nichž nenecháš nit suchou a i když odehrají dobrý zápas, tak na jejich výkonu hledáš každou chybičku, kterou bys vypíchl. Příkladem budiž třeba velmi dobrý zápas Hušbauera proti Liberci, o kterém jsme se tu hádali, a který si úplně dehonestoval, byť hrál Hušbauer objektivně výborně. Vrcholem pak je, že abys tyto své neoblíbence co nejvíce shodil, tak si schopen tu začít rozvíjet neuvěřitelné a totálně nepodložené toerie o tom, jak je celý Chance Index (který jen tak mimochodem Hušbauer vede, což se Ti vůbec nehodí do krámu) špatně počítán a přijdeš se svou alternativní toerií "Droptova" počítání tohoto Indexu. Fakt neuvěřitelný.
Nevím přesně, co tím sleduješ a proč to děláš. Každopádně to vede ke zcela zbytečným diskuzím a dohadům, které ve výsledku nikam nevedou.
Fakt je ten, že Slavia jako celek šlape a je v nejlepším postavení v tabulce za posledních 7 let!!! A to přes všechny ty Mikuly, Součky, Zmrhaly, Hušbauery a další hráče (dříve to tu pěkně schytávali i Škoda, Deli, Ngadeu), kteří od některých fanoušků musí pořád číst, že patří do druhé ligy, že na boj o čelo nemají atd., atd... Neskutečný!
Re: Antonín Barák a jeho význam pro tým
dropt před 8 lety 01.02.2017 12:29 |Dělám to pro dobro Slavie. Snažím se odhalovat a pojmenovávat příčiny jednotlivých jevů a jejich dopadů na kolektivní výkon a přiblížit se tak "pravdě", jenž by, pokud bychom ji skutečně přesně porozuměli, vedla k opakovatelným výsledkům.
Je obecně známo, že rozdíly mezi vrcholovými sportovci už dnes nejsou příliš fyzické (každý trénuje hodně), ale spíše mentální a v kolektivním sportu navíc můžeme hovořit o tzv. synergii (chemii). Mentál i synergie jsou složitě kvantiikovatelné veličiny, které jsou navíc extrémně citlivé a i malá změna stavu mysli/v kolektivu může dramaticky ovlivnit výkon.
Hovoříš o mých nepodložených domněnkách a máš svým způsobem pravdu. Jenže v kolektivním sportu je téměř nemožné fakticky dokázat svá tvrzení, protože je zde příliš malý počet opakovaní jednotlivých jevů a hlavně se vyskytují v nesourodém prostředí, takže u všeho lze říci, že je to shoda x okolností. Každý zápas je jiný, hraje se na jiném trávníku (vlhkost, tvrdost, velikost) s jiným pozadím (blízké tribuny, ovál, volný prostor), často se hraje s jiným míčem (jiné vlastnosti odskoku, kontroly) a v neposlední řadě v jiné sestavě a každý hráč je vždy v jiném fyzickém i mentálním rozpoložení.
Ve svých komentářích Vám nabízím svůj výklad/pohled/názor a je na každém z Vás, zda jej zváží a rozhodne se, zda ho akceptuje, odmítne nebo se jím inspiruje pro své vlastní úvahy.
ad Chance Index)
Když má něco jednoznačně stanovený vzorec (bez neznámých), tak to lze vypočítat jen jedním způsobem (tedy pokud nepřeskakujeme mezi soustavami), resp. vždy se musíš dostat ke stejnému výsledku. Já jsem poukazoval na špatný výklad.
P.S.: Ve finále všechno je subjektivní. Objektivní je akorát fyzická existence a věci, které můžeme kvantifikovat.
Re: Antonín Barák a jeho význam pro tým
Boss82 před 8 lety 02.02.2017 11:25 |Tvojí snahu o odhalování a pojmenovávání příčin jednotlivých jevů oceňuji, stejně tak jako snahu přiblížit se pravdě, ovšem někdy mám pocit, že se pravdě naopak vzdaluješ.
V prostředním odstavci pravdivě popisuješ všechny příčiny, které mají dopad na kolektivní výkon celku. A právě proto, žě těch příčin, vlivů a proměnných je tolik, tak je zcela nesmyslné napsat to, co si napsal: když hraje Barák, hrajeme dobře, když Barák nehraje, hrajeme špatně. To je totiž neskutečné zjednodušení celé problematiky a pravdě, které se snažíš přibližovat, je to na hony vzdáleno.
Myslím, že si akorát správný výpočet Chance Indexu nepochopil a ani si nemohl, protože jednoduše neznáš všechny neznámé. Nevíš totiž přesně, jaké přihrávky do Indexu počítají. Nemusejí (a nejspíše nejsou) to být přesně ty, které jsou uváděny v celkových statistikách (jinak by třeba Hušbauer musel mít CHI 280, ale má pouze 201). Jinými slovy - ne všechny přihrávky do gólové šance, které jsou u hráče uvedeny, jsou započítávány do CHI. A tak to bude zřejmě i u ostatních proměnných. Každopádně je to celkem jedno, důležité je, že ta pravidla výpočtu CHI jsou pro všechny hráče stejná - jedině tak to totiž může mít vypovídající hodnotu.
S PS souhlas, ale to už se dostáváme trochu mimo téma, ne:-)?
Re: Antonín Barák a jeho význam pro tým
dropt před 8 lety 02.02.2017 12:07 |Nikdy jsem nenapsal, že když hraje Barák, hrajeme dobře a naopak. Domnívám se, že má Barák na náš týmový výkon největší vliv, a proto je nejdůležitější. To je něco jiného.
Milý příteli :-), byl jsem to já kdo poprvé poukázal na skutečnost, že statistiky přihrávek a Chance Index dohromady nesedí (dokonce se domnívám, že to bylo poprvé v diskusi s tebou, ale to není podstatné). Dokonce jsem navrhl i možný důvod (statistika uvádí všechny, Chance Index započítává jen úspěšné), který sice nemůžeme potvrdit, ale dosud ho nikdo nevyvrátil.
Re: Antonín Barák a jeho význam pro tým
Boss82 před 8 lety 02.02.2017 14:45 |Jasný, trochu jsem to s tím Barákem zjednodušil, ale v podstatě přesně toto si napsal, akorát jinými slovy a podpořil si to ještě výčtem zápasů, kde si srovnával výkony a výsledky v zápasech s Barákem a v zápasech bez něj. Nemyslím si, že má Barák na nás výkon největší vliv, vždy je to o vzájemné týmové chemii a synergii všech hráčů na hřišti.
Se mnou si o CHI nediskutoval. Ale to je jedno. Podstatné je, že si zde nesmyslně výpovědní hodnotu tohoto Indexu zpochybňoval. Přitom je neoddiskutovatelné, že je to Index velmi vypovídající a pokud je v něm všem hráčům měřeno stejně (a já nepochybuji, že tomu tak je), pak má velmi dobrou vypovídající hodnotu. A momentálně jasně poukazuje na to, že J. Hušbauer je nejkrativnější hráč v lize.
Mimochodem - i T. Barák si v CHI vede výborně a jsem ochoten připustit, že kdyby měl odehráno stejný počet minut jako J. Hušbauer, pravděpodobně by jeho CHI byl srovnatelný. Což jen svědčí o tom, jak kvalitní střed zálohy máme, a že se tito dva hráči výborně doplňují.
Re: Antonín Barák a jeho význam pro tým
dropt před 8 lety 31.01.2017 17:09 |V případě Bohemky si to napsal správně, jen si neodhalil, co je příčina a co důsledek.
Zlepšil se výkon Baráka => zlepšil se výkon týmu.
Re: Antonín Barák a jeho význam pro tým
Boss82 před 8 lety 01.02.2017 09:44 |Další nepodložená domněnka.
Re: Antonín Barák a jeho význam pro tým
dropt před 8 lety 30.01.2017 15:21 |ad 1)
Ne. Herní styl to akorát umocní nebo trochu eliminuje (např. při hře vzduchem). I Barák hraje mnohokrát na jeden dotek a předpokladem rychlé kombinace po zemi je právě schopnost přesně zasahovat míč, protože ti nejlepší jen nenahrají spoluhráči, ale nahrají mu tak (pravá/levá, do pohybu/na paty, po zemi/ skákavě), aby on mohl v pohybu, ve kterém je ihned hrát dále (ve výše uvedené kvalitě) bez nutnosti prevzít nad míčem kontrolu.
Re: Slávisté letí do Španělska
dauby před 8 lety 29.01.2017 19:34 |Vidim to podobne. Mame hodne kvalitni kadr, ale Plzen i Sparta maji mnohem vic zkusenosti. Osobne si myslim, ze nebezpecnejsi souper je Plzen. Jednak ma vic bodu nez Sparta, a je pomerne kompaktni. Z bedouci trojice ma podle me nejmensi sanci na titul Sparta, protoze jeji system rizeni s mnoha trenery a neefektivni vyhazovani penez za neposily (Rosicky, Kadlec) se jim vymsti. Navic v posledni dobe skoro nevyhrava se silnymi souperi. Osobne bych si tipnul, ze vyhrajeme pohar, ale ligu vyhraje Plzen. Naposledy. Od pristiho rocniku budeme vladnout my.
Re: Slávisté letí do Španělska
donford před 8 lety 29.01.2017 20:49 |Víte, já mám obavu z jediného. Určitě budeme mít v drtivé většině ligových zápasů na jaře převahu. Ale jak si budou kluci počínat, když se ti proti nim seřadí na vlastním vápně a budou odkopávat, bránit za každou cenu. Nezpanikaří ti naši, mnozí ještě herně nezkušení, budou útočit do plných a možná i dost bezhlavě. Snad jedině množství standartek,které ze hry vyplynou a výšková převaha nám pomůže. Tohle myslím má Sparta i Plzeň dík větším zkušenostem líp pořešené. Dovedou roztáhnout hru, zpomalit, zrychlit, jak je potřeba.
Re: Slávisté letí do Španělska
vršek před 8 lety 29.01.2017 21:20 |Mnozí ještě herně nezkušení?
Pavlenka 94, Bořil 136, Bílek 217, Frydrych 145, Ščuk 134, Hušbauer 190, Zmrhal 126, Mešanovič 85, Tecl 110, Škoda 219 (ligové zápasy) + Kovář, Flo, Ngadeu. Tohle nejsou nezkušení hráči, kteří budou panikařit! I v tom je velká síla současné Slavie, tým výborných hráčů s dostatečnými ligovými zkušenostmi!
Re: Slávisté letí do Španělska
kjandourek (admin) před 8 lety 30.01.2017 12:13 |NO.... ono nejde o ligové zápasy jako takové, ale o ligové zápasy, kde šlo titul... A ty mají za sebou jenom Hušby a Tecl... Je setsakramentský rozdíl jít na hřiště s tím, že když se nevyhraje, tak se houby stane a s tím, že každý ztracený bod je průšvih...
Ani zkušenosti s bojem o záchranu nepomohou...
Re: Slávisté letí do Španělska
knl66 (přítel SN) před 8 lety 29.01.2017 21:29 |To já mám obavu taky jednu jedinou. Ale úplně jinou.
Že nám prostě "vyšší síly" nedovolí na ten vrchol vystoupit. Ve hře je hodně. A co si budeme povídat, zatím to vypadá, že Sparta i Plzeň jsou v zákulisí silnější. Doplatíme na to jak my, tak Zlín.
(Budu rád, když se budu plést a na konci sezony budu za paranoidního magora.)
Re: Slávisté letí do Španělska
vršek před 8 lety 29.01.2017 21:41 |I já si myslím, že nedostatečné postavení Slavie v "zákulisí" může být rozhodující. Bohužel to tak je. Jen doufám, že jaro nebude probíhat v intencích Korbelovi éry a neskutečných podrazů na úkor Slavie.
Re: Slávisté letí do Španělska
Jachym před 8 lety 29.01.2017 23:07 |Když budeme soupeře válcovat jako na podzim na Letné, tak to může cinkat jako v mincovně, ale zanikne to jako v uragánu...
Re: Slávisté letí do Španělska
Kmotr (přítel SN) před 8 lety 30.01.2017 08:12 |Jen aby se nestalo,ze na jara se rozhodci u murisova golu umavne a bude to porad 0:0, jako uz jsme to nekolikrat zazili,ze..
Re: Slávisté letí do Španělska
Fačín před 8 lety 30.01.2017 10:15 |Přesně tak, nezapomeňte, že Plzeň má Berbra a Sparta Svobodu, jako šéfa LFA.. Což je teda taky komedie, střet zájmů jako prase. Už to, že si Plzeň nechala odložit zápas, protože tušila, že Bohemka je v laufu a 3 body tam neudělá, regulérnosti soutěže moc nenahrává.
A co se sportovní stránky týče, tak Plzeň už je rutinní, v lize prakticky neztrácí, přestože nehraje nijak zázračnej fotbal. A Sparta bude útočit zezadu, což je myslím výhodná pozice. Nám nahrává akorát fakt, že hrajeme víc zápasů doma, včetně těch nejdůležitějších, se Spartou a Plzní. To budou myslím rozhodující okamžiky a už teď jsem nervózní, jak to dopadne..
Re: Slávisté letí do Španělska
chrobak před 8 lety 29.01.2017 23:20 |To že nastávají desetiletí Slávie jsem už před lety slyšel, byl bych proto raději v prognózách opatrnější :-). Jinak Spartě sice pár bodů schází, ale zase by mě nepřekvapilo, kdyby na tom byla na jaře herně líp než Plzeň.
Re: Slávisté letí do Španělska
qwertz0099 před 8 lety 29.01.2017 19:48 |OT: Na jakého slávistického odchovance nebo hráče, co prošel Slávií, momentálně působícícho v zahraničí jste nejvíc hrdí ? Já na Marka Suchého.
Re: Slávisté letí do Španělska
lukas8 (admin) před 8 lety 29.01.2017 20:08 |Marek Suchý určitě. Potěšil mě Stefan Simić, když v létě odmítnul spartu.
Re: Slávisté letí do Španělska
vršek před 8 lety 29.01.2017 22:09 |Marek Suchý jednoznačně. Já bych přidal hráče, který Slavií, zbytečně rychle a bez trpělivosti našich expertů, jen prosvištěl - Gebreselasie - velká škoda!
Re: Slávisté letí do Španělska
kjandourek (admin) před 8 lety 30.01.2017 12:06 |Ono to máš těžký, když máš na pravém beku k dispozici Matěje Krajčíka v životní formě...
Re: Slávisté letí do Španělska
Virgil1956 před 8 lety 30.01.2017 12:30 |To je fakt, ale Gebre v té době ještě zdaleka nehrál pravého beka, ale v záloze, na beka byl přeškolen až v Liberci. Za jeho časným odchodem stojí KJ, který docela trapně neodhadl jeho potenciál. Nebo za něj nedostal všimné od agenta :)
Re: Slávisté letí do Španělska
kjandourek (admin) před 8 lety 30.01.2017 12:52 |Já si tedy troufnu oponovat - podle mého názoru to bylo obráceně: Theo k nám přicházel primárně jako pravý bek... To Matěj Krajčík byl původem záložník a KJ je zpočátku stavěl za sebou - thea dozadu a Matěje před něj... Jenomže Matěj to zvládal za oba :-)
Tady jeden z důkazů:
http://fotbal.idnes.cz/slavii-stacily-udery-v-uvodech-polocasu-fdk-/fotbal.aspx?c=A071019_164511_fotbal_min
Re: Slávisté letí do Španělska
EdCable před 8 lety 30.01.2017 13:31 |Ja mel dokonce mlhavy dojem, ze Thea zacal stavet na praveho obrance prave KJ a ze tady v diskuzi dostaval sodu, ze tam nepatei. Ale tady v clanku se o nem mluvi jako o posile na post DZ ci obrance http://www.slavistickenoviny.cz/clanek/4222-Theodor-Gebre-Selassie-novou-posilou
Re: Slávisté letí do Španělska
kjandourek (admin) před 8 lety 30.01.2017 13:39 |Pravda.... Předtím jsem zagooglil jenom na první zápas Thea v dresu Slavie... Ale jeho příchod byl prezentován jako příchod záložníka....
Re: Slávisté letí do Španělska
Marwek23 (přítel SN) před 8 lety 29.01.2017 22:25 |taktéž Mára Suchý! Mrzí mě, že se víc neprosadil Tomáš Necid, bohužel hodně ho zastavila častá zranění. Ještě jsem rád za Čelůstku, že dal košem Spartě a byl bych rád, kdyby se v našem dresu ještě někdy ukázal. No a uvidíme co ukáží Jankto a Simič, ale věřím, že na oba budeme taktéž velmi hrdí :)
Re: Slávisté letí do Španělska
lukas8 (admin) před 8 lety 29.01.2017 23:47 |Na Kubu Jankta bych málem zapomněl :( tomu taky hodně věřím. Mimo jiné, dnes odehrál celý zápas za Udinese a připsal si asistenci na vítězný gól proti AC Milan (2:1).
Re: Slávisté letí do Španělska
Láryfáry před 8 lety 30.01.2017 11:35 |Třeba se Necka u nás za pár týdnů prosadí, nikdy nevíš :-p
Re: Slávisté letí do Španělska
Fačín před 8 lety 30.01.2017 10:43 |Rozhodně Theo Gebre Selassie. Bundesliga, většinou v základu, delší dobu v jednom klubu, žádný cestovatel. Navíc v mém oblíbeném Werderu.
Re: Slávisté letí do Španělska
nobiczek (přítel SN) před 8 lety 30.01.2017 11:05 |Za mě Marek Suchý a Kuba Jankto - myslím si, že Jankto bude jednou opravdu top hráč, který potáhne repre..
Repre
Hanzwalter před 8 lety 29.01.2017 20:43 |Jedna z obav co me napada je repre pauza, protoze to bude na treninku JS sam s jednim brankarem, kustodem, asistenty a par hraci a juniori;-) no v boji o titul to muze mit roly jak se nam budou reprezentanti vracet tedy myslim v jakem stavu,ale na to si musime zvykat jestli chceme byt silne evropske muzstvo;-)
Re: Slávisté letí do Španělska
japhy před 8 lety 29.01.2017 21:14 |Mě by jen zajímalo, kde se bere přesvědčení, že do většiny týmů budeme bušit jak hluší do vrat a ti budou zalezlí před svým vápnem. Začal jsem to tu registrovat s počátkem spekulací ohledně příchodu Vuka a pořád se to tu zmiňuje.
Oproti podzimu se ovšem zatím dají předpokládat změny v sestavě tak na 2 místech, když budeme počítat i Bořila, tak 2 a 1/2 změn. A že bychom se takto prezentovali na podzim, si tedy nemyslím. A řekl bych, že i historicky to takto nemáme nastavený. Soupeře celkem dost necháváme hrát, protiútoků si užijeme ažaž a i když útočíme postupně, na průnikovku nebo centr do vápna moc dlouho nečekáme.
Re: Slávisté letí do Španělska
MDCCCXCII (přítel SN) před 8 lety 29.01.2017 23:32 |Taky doufám, že budeme hrát pestrý nápaditý fotbal. Ne jak za KJ u 2. titulu, kdy to byla házená se zákazem střelby za vápnem. Naštěstí máme i střelce z dálky JH10, Barák, Zmrhal a zkoušejí i další
Re: Slávisté letí do Španělska
vlk30 (přítel SN) před 8 lety 30.01.2017 00:08 |Mě bude uplně jedno jak budeme hrát,nejdůležitější považuji zisk titulu,než nějaký umírání na krásu, jen aby byl spokojený náročný slavistický fanda.
Re: Slávisté letí do Španělska
MDCCCXCII (přítel SN) před 8 lety 30.01.2017 09:25 |Tak vždycky může být líp že! ;)
Re: Slávisté letí do Španělska
ojlodea před 8 lety 29.01.2017 21:19 |Dotaz pro ty, co sledují naší mladez: je nominace Krejdla a Zezulky oprávněná? Myslel jsem, že kupříkladu Alex Král nebo Telnar mají větší šanci se prosadit v A týmu.
Re: Slávisté letí do Španělska
Marwek23 (přítel SN) před 8 lety 29.01.2017 22:28 |tak Telnar je útočník, tam je obrovská konkurence a asi by si tolik nezahrál...čekal jsem ale spíš kluky, co byli v Číně. Každopádně je dobře, že jim dáváme šanci potrénovat s áčkem a mají tak motivaci na sobě pracovat.
Re: Slávisté letí do Španělska
mirecek1111 před 8 lety 29.01.2017 22:29 |A kdyby oprávněná nebyla, tak by z toho vyplývalo co? Že tatíci od těch dvou kluků chodí se Šilhavým na pivo. Nebo že ho rovnou "namazali" aby vzal zrovna je a ne třeba Telnara? :D Není to třeba tím, že Telnar ne protože Škoda, Mešanovič, Van Buren a Tecl, a Král ne protože Barák, Hušbauer, Alvir, Souček a Ščuk? :)
Ti kluci to dostali evidentně za odměnu, protože zřejmě patří do užšího výběru toho nejlepšího co v mládeži máme, ale taky to musí trošku pasovat na skladbu týmu na soustředění. Proto třeba jel do Číny ten mladší Souček, když je to defenzivní hráč a Ngadeu s Delim byli pryč.
Re: Slávisté letí do Španělska
Navar (přítel SN) před 8 lety 29.01.2017 23:30 |Hustodrsnokrutoprisne presny :-)
Re: Slávisté letí do Španělska
ojlodea před 8 lety 30.01.2017 05:57 |Tak zrovna Král hraje na stejné pozici jako Zezulka: defenzivní záložník či stoper. A narozdíl od něj je pravidelně v základní sestavě reprezentace U-19.
Re: Slávisté letí do Španělska
lukas8 (admin) před 8 lety 29.01.2017 23:40 |Klukům gratuluji. Jinak Travinho má o mládeži slušný přehled, troufám si říct, tak snad přispěje svým slovem k diskusi.
Vím, že se pár měsíců zpátky mluvilo o Alexovi jako o klukovi s nesmírným talentem, jenž to ale nemá v hlavě příliš srovnané (viz. jeho nedávný "odchod" na trénink na Žižkov). Nevíte někdo, zda-li už se dal trochu do kupy?
Já osobně pořád hodně věřím Lauricellům :o)
Re: Slávisté letí do Španělska
SmrtSpartě1892 před 8 lety 30.01.2017 01:51 |Co Alex udělal? To mi nějak uniklo ... díky!
Re: Slávisté letí do Španělska
deny91 před 8 lety 30.01.2017 21:40 |https://repre.fotbal.cz/nominace/nominace/166
Stačí to jako odpověď? :-)
Re: Slávisté letí do Španělska
Astrocytoma (přítel SN) před 8 lety 30.01.2017 09:08 |tak zase tady mame clanek z isportu....
http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2016-17/292837/kauza-van-kessel-slavii-pry-stal-40-milionu-ted-ho-nikdo-nechce.html
onehda jsem se ptal kolik nas mesicne stoji kdyz nebude hrat. Tech 600 tisic se mi nezda... to je zase nejaky stouchanec od isportu, aby kalil vodu v nasi kabine
Re: Slávisté letí do Španělska
petrjir před 8 lety 30.01.2017 09:21 |https://mobile.twitter.com/tomassyrovatka/status/825967433064316929
Re: Slávisté letí do Španělska
Sracken před 8 lety 30.01.2017 09:25 |Gino přišel za 40 milionů indonéských rupií, jeho plat je 600 000 indonéských rupií a je to fotbalista, pro kterého v Ajaxu pláčou.
Btw. Černý tam vůbec nehraje, měli bychom svoje zdroje a přestupový apetit upřít tam i za cenu, že by stál to samé jako VK.
Re: Slávisté letí do Španělska
Fačín před 8 lety 30.01.2017 10:45 |Černý má bohužel cenovku a jméno nastaveno tak vysoko, že je utopie, že by k nám šel byť jen hostovat. Totéž již momentálně platí pro Jakuba Jankta.
Re: Slávisté letí do Španělska
celtix před 8 lety 30.01.2017 11:37 |Jankto hraje pravidelně v základu, proč by chodil k nám hostovat nebo dokonce na přestup...
Re: Slávisté letí do Španělska
deny91 před 8 lety 30.01.2017 21:35 |Černý nehraje jen proto, že laboruje se zraněnými zády. Nedávno říkal trenér Ajaxu, že by se jim teď náramně hodil, navíc když jsou i další zranění a Traoré je na APN. Přestup Černého do Slavie v dohledné době je naprostá utopie, nechápu, kde na tyhle nápady chodíte...
Re: Slávisté letí do Španělska
qwertz0099 před 8 lety 30.01.2017 09:29 |Je jenom pravda, že se Slavia soudi se Sportem kvůli jejich lživým informacím, co furt píšou?
Re: Slávisté letí do Španělska
smely (přítel SN) před 8 lety 30.01.2017 09:50 |skoda inkoustu...
Re: Slávisté letí do Španělska
bongor před 8 lety 30.01.2017 20:23 |Naše soudy?Bohužel opravdu zbytečná ztráta času.
Re: Slávisté letí do Španělska
Radek097 (přítel SN) před 8 lety 30.01.2017 10:37 |Já myslím, že ta cena může být z toho článku nejblíž realitě. Například Flo nemá nějaký malý plat a patří mezi nejdražší hráče, co se platu týče a to hrál ''jen'' v Norsku. Naposledy v Molde a ta je dle tržní hodnoty hráčů na tom podobně jako Jablonec.
Re: Slávisté letí do Španělska
Radek097 (přítel SN) před 8 lety 30.01.2017 10:39 |* Já si myslím, že ten plat...
Re: Slávisté letí do Španělska
nobiczek (přítel SN) před 8 lety 30.01.2017 11:29 |Upřímně už mě tímhle Sport (potažmo iSport) vážně vytáčí.. Těch jedovatých plivanců přibývá a zrovna od pana Hraběte bych takový článek nečekal, byl to pro mě jeden z autorů Sportu, který o Slavii psal ještě alespoň trochu neutrálně, výjimečně i kladně. Tímto článkem a jeho posledním blogem to trochu popírá a dosti ošklivě fabuluje, jak je vidět i z tweetu Navara..
Re: Slávisté letí do Španělska
Sracken před 8 lety 30.01.2017 11:44 |Já bych i věřil, že u Gina to ani neni jedovatý plivanec, ale kauza, kterou jsme jim sami nabídli: Nic jsme neplatili, ta částka taky nesouhlasí a zájemců je tolik, že sekretářka nestačí vařit kafe na jednání.
Re: Slávisté letí do Španělska
Maeden (přítel SN) před 8 lety 30.01.2017 17:09 |Podle mého infa se Hrabě neseknul. Bohužel, i když moje prachy to nejsou.
Ostatně Navar v tweetu nepíše, že ta částka nesouhlasí ;)
Potíž je v tom, že nikdo příčetný mu 25 000 eur měsíčně dávat nebude a k Uralu se mu nechce...
Re: Slávisté letí do Španělska
petrjir před 8 lety 30.01.2017 09:19 |Tak tento kadr je tedy jiz uzavreny na jaro nebo jeste bude prichod ci vymena, jak o tom mluvil JS? Ne, ze by to bylo nutne.
Re: Slávisté letí do Španělska
Jachym před 8 lety 30.01.2017 13:00 |Ještě se všichni budeme divit... :-)
Re: Slávisté letí do Španělska
vlk30 (přítel SN) před 8 lety 30.01.2017 13:26 |No pravda je, že JŠ nic nevyloučil co se týká příchodů a odchodů,tak se ještě můžeme divit.
Re: Slávisté letí do Španělska
TSeguinTS před 8 lety 30.01.2017 13:45 |JŠ:,,Pokud se nikomu nic nestane, měli bychom mít na jaro dvacet hráčů do pole''. Z toho mi plyne, že je kádr uzavřen. Dvacet hráčů do pole znamená (bez karet a zranění) 10+brankář od úvodního hvizdu, 6+brankář na střídačce a 4+brankář na tribuně. Stopky za karty se na jaře nakumulují, bez zranění jsme se také často neobešli, trenér tak bude nenominování na zápas vysvětlovat průměrně 2 hráčům, maximálně čtyřem.
Také jsem si všiml (a v opačném případě mne opravte), že Stanislav Tecl bude mít první zápas v evropské lize stopku za červenou kartu z jeho posledního vystoupení.
Re: Slávisté letí do Španělska
qwertz0099 před 8 lety 30.01.2017 13:51 |http://slavia.cz/clanek.asp?id=Chceme-doladit-herni-styl-rika-trener-Silhavy-14414
Zajímavý rozhovor s Jaroslavem Šilhavým.
Re: Slávisté letí do Španělska
bububu (přítel SN) před 8 lety 30.01.2017 22:57 |http://www.fanatik.com.tr/2017/01/29/slavia-prag-stoch-u-istedi-1274836
Podle tohoto zdroje jsme snad měli mít zájem o Miroslava Stocha z Fenerbahce.
Re: Slávisté letí do Španělska
deny91 před 8 lety 30.01.2017 23:06 |Velmi zajímavý postřeh. Pokud by do Slavie v budoucnu měli přicházet hráči takových a podobných kvalit, tak potom už se opravdu dá mluvit o ambicích stát se předním středoevropským klubem hrajícím pravidelně poháry (včetně LM). U Stocha mám však na mysli kvality hlavně fotbalové, protože charakterově to u něj nejlepší není, no...
Re: Slávisté letí do Španělska
JS (přítel SN) před 8 lety 31.01.2017 00:08 |Charakter 2/10
Re: Slávisté letí do Španělska
deny91 před 8 lety 31.01.2017 09:18 |při hodnocení tohodle přestupu by se Konečnému sekl Twitter
Re: Slávisté letí do Španělska
TSeguinTS před 8 lety 31.01.2017 10:03 |Spíše se Twitter sekl v Konečníkovi, když mu povolil registraci.)
Re: Slávisté letí do Španělska
slavistou50let před 8 lety 31.01.2017 19:30 |http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2016-17/292975/barak-odejde-slavia-se-dohodla-s-udine-na-prestupu-od-leta.html