Přípravná utkání

Slavia - Ružomberok 6:1

Slavia v Edenu rozstřílela Ružomberok 6:1, dvě branky vstřelil Škoda, po jedné přidali Lüftner, van Kessel, van Buren a Barák. Sýkora navíc neproměnil penaltu.

Slavia nastoupila v rozestavení 4-4-2, v obraně se poprvé na české půdě v zápase ukázal Per-Egil Flo, před kterým na levé straně zálohy hrál Jan Sýkora. V útoku se ve dvojici s Milanem Škodou představil fanouškům Stanislav Tecl.

První branku vstřelili slávisté už ve třetí minutě, Frydrych pěkným centrem z hloubi pole našel za obranou Škodu, který hlavou lehce přehodil vybíhajícího brankáře - 1:0. V deváté minutě vybojoval na polovině hřiště Tecl, jeho následný centr ale nikoho nenašel. O chvíli později přihrál Ščuk Mingazovovi, který pronikl do vápna a po zdánlivě nevinném souboji šel k zemi, sudí však odpískal pokutový kop. Ten nekompromisně proměnil Milan Škoda - 2:0. Ve 22. minutě hosté podnikli protiakci na svém pravém křídle a Lačný sám před Pavlenkou trestuhodně zahodil velkou šanci střelou mimo. O chvíli později fauloval Frydrych Gal Andrezlyho, ale stadardní situace téměř z hranice vápna nakonec neznamenala pro Slavii žádné nebezpečí. Po faulu na Mingazova kopal na druhé straně přímý kop Sýkora, jeho centr prošel k Lüftnerovi, který se štěstím vsítil svou první branku v dresu Slavie - 3:0. O chvíli později si zleva navedl míč na střed Sýkora, jeho střela ale byla slabší a brankář soupeře ji vyrazil na roh. V 35. minutě aktivní Mingazov střílel z hranice vápna, bránu ale minul docela výrazně. Mingazov byl pak vidět ještě v jedné důležité akci, dvě minuty před poločasem pronikl do vápna a byl tentokrát jasně sestřelen a nemohlo následovat nic jiného než druhá penalta. Tou tentokrát ale pohrdl Sýkora, když místo vstřelení své první slávistické branky poslal míč slabě přímo na brankáře Macíka. Poločas tak skončil výsledkem 3:0.

Do druhé půle nastoupilo v červenobílém deset nových hráčů, na hřišti zůstal jen Jiří Bílek. Slávisté ale nezačali zrovna dobře a už po sedmi minutách pustili soupeře do rychlého brejku, který využil Lačný - 3:1. Vrátit Slavii tříbrankové vedení mohl v 61. minutě Bořil, tvrdou střelou z rohu vápna se ale neprosadil. To se nakonec povedlo v 67. minutě Ginu van Kesselovi, kterého našel krásným centrem z levé strany Zmrhal - 4:1. A to nebylo vše, o chvíli později se ve vápně prosadil po kombinaci s Mešanovičem Mick van Buren střelou pod břevno - 5:1. Převaha Slavie byla dost výrazná, po pěkné akci před vápnem hlavičkoval Gino van Kessel, tentokrát ale minul. Šestou branku Slavie v utkání přidal střelou zpoza vápna Antonín Barák v 79. minutě - 6:1. Další gól mohl přidat po Zmrhalově přihrávce Hušbauer, tomu ale střela z vápna nesedla tak jako chvíli před ním Barákovi. Minutu před koncem poslal míč vysoko nad bránu Zmrhal a protože z poslední akce nedokázal potrestat špatné vyběhnutí soupeřova brankáře van Kessel, Slavia zvítězila nad pátým týmem slovenské ligy o pět branek.

Komentáře (177)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Ružomberok 1:0 v 1. pol.

    Lovver     před 8 lety 26.01.2017 12:43 |  
    0 0

    Chytá Pavlenka, takže ne všechny zimní posily.

  2. Re: Slavia - Ružomberok 2:0 v 1. pol.

    Novi.sks     před 8 lety 26.01.2017 12:46 |  
    1 0

    Milan to dneska načal ve velkým stylu, dva góly po 11 minutách hry :) Docela mě mrzí, že jsem v práci odkázán jen na psaný onlilne...

    • Re: Slavia - Ružomberok 2:0 v 1. pol.

      Slawek     před 8 lety 26.01.2017 12:53 |  
      0 5

      Buď rád za aspoň nějaký. Ono to na TV Slavia nejde

      • Re: Slavia - Ružomberok 2:0 v 1. pol.

        Arutha     před 8 lety 26.01.2017 12:54 |  
        4 0

        To by mě zajímalo, na co to teda koukám...

        • Re: Slavia - Ružomberok 2:0 v 1. pol.

          Borgetti     před 8 lety 26.01.2017 13:24 |  
          0 1

          máš asi pomalý net

      • Re: Slavia - Ružomberok 2:0 v 1. pol.

        Jachym     před 8 lety 26.01.2017 12:54 |  
        0 0

        Ale jde.

      • Re: Slavia - Ružomberok 2:0 v 1. pol.

        Maty22     před 8 lety 26.01.2017 12:58 |  
        9 0

        Na Slavia TV to nejde jenom Rožumberoku.

      • Re: Slavia - Ružomberok 2:0 v 1. pol.

        Kuliss9     před 8 lety 26.01.2017 13:14 |  
        3 0

        To by mě též zajímalo, koukám od začátku utkání a byl tam pouze 1 výpadek, který trval cca 3 vteřiny....

  3. Re: Slavia - Ružomberok 3:0 v 1. pol.

    JS (přítel SN)     před 8 lety 26.01.2017 13:07 |  
    7 1

    Mingazov si asi na SN přečetl, že byl na podzim nemastný neslaný...

    • Re: Slavia - Ružomberok 3:0 v 1. pol.

      Jachym     před 8 lety 26.01.2017 13:22 |  
      2 0

      Mj. obě penalty po faulu na něj. Jarda Šilhavý to nebude mít lehké, ale jsou to příjemné starosti, když má z čeho vybírat...:-))

  4. Zatím super.

    Fridleifsson     před 8 lety 26.01.2017 13:09 |  
    0 0

    Zatím si je docela mažeme na chleba. Mingazov překvapuje, hraje dnes moc dobře. Z posil se mi líbí nejvíc asi Flo, kterej neztrácí míče, vzadu působí jistě a podporuje i útok. Teclovi to s Mingym napravo jde dobře, na to, že je tu úplně čerstvě. Zatím trochu neviditelnej Sýkora...

    • Re: Zatím super.

      Jachym     před 8 lety 26.01.2017 13:15 |  
      7 0

      Co neviditelnej? Podle onlajny.cz si spletl brány a málem dal vlastní gól: "Jan Sýkora předvedl po půlhodině hry pěkný průnik a zpoza šestnáctky mířil přesně k tyči, Jiří Pavlenka ale předvedl skvělý zákrok a jeho pokus vyrazil na rohový kop! " :-))

    • Re: Zatím super.

      Travinho     před 8 lety 26.01.2017 19:47 |  
      0 0

      Už na sekvencích z norské ligy bylo znát, že Flo nemá příliš rychlost, ale dnes to bylo znát opravdu dost.

  5. Re: Slavia - Ružomberok 3:0 v 1. pol.

    Arutha     před 8 lety 26.01.2017 13:17 |  
    0 0

    Ten to teda kopnul...

    • Re: Slavia - Ružomberok 3:0 v 1. pol.

      Novi.sks     před 8 lety 26.01.2017 13:19 |  
      0 0

      Jo, zrovna když odešel šéf a mohl jsem si na chvíli pustit stream, tak akorát vidím zákrok na Mingazova a tu otřesnou pencli :D to se teda povedlo...

    • Re: Slavia - Ružomberok 3:0 v 1. pol.

      smely (přítel SN)     před 8 lety 26.01.2017 13:23 |  
      0 0

      sup s nim na tribunu , lemplem jednim... :-) ( ftip)

  6. Re: Slavia - Ružomberok 3:0 v 1. pol.

    mpik     před 8 lety 26.01.2017 13:24 |  
    2 0

    Zatím jsem velmi pozitivně překvapen hrou Mingazova. Herně nejlepší na hřišti (snad ho soupeř nedokope), i když je třeba uznat i dva rychlé zápisy Milana Škody. Celkově je na hru hezký pohled, soupeře jednoznačně přehráváme.

    • Re: Slavia - Ružomberok 3:0 v 1. pol.

      biggris (přítel SN)     před 8 lety 26.01.2017 13:34 |  
      2 1

      Ale neco jinyho prece je takovyhle graficky znazorneni a neco jinyho je strohej textovej prepis. Mne osobne ale taky prijde logictejsi to psat zleva doprava nez naopak, takze tvoje "zmateni" chapu :-)

      • Re: Slavia - Ružomberok 3:0 v 1. pol.

        JS (přítel SN)     před 8 lety 26.01.2017 13:43 |  
        1 1

        Uz jsme to tu resili nedavno. Sestava se pise zprava doleva, protoze prvni je brankar, „pod nim“ se pak pokracuje od praveho obrance ve smeru cteni textu.

        • Re: Slavia - Ružomberok 3:0 v 1. pol.

          Gino     před 8 lety 26.01.2017 13:49 |  
          0 0

          Jo, když si to takhle představíš, tak jo... ale když si to představíš tak, jak se dělaj ty animace, tak to musíš přehazovat :-)

        • Re: Slavia - Ružomberok 3:0 v 1. pol.

          biggris (přítel SN)     před 8 lety 26.01.2017 14:07 |  
          0 0

          To ja vim, cetl jsem to tu. Chapu, proc se to pise zprava. Jen mi to prijde neprirozeny, tot vse :-)

          • Re: Slavia - Ružomberok 3:0 v 1. pol.

            JS (přítel SN)     před 8 lety 26.01.2017 14:13 |  
            3 1

            Praveze to je to nejprirozenejsi, co muze bejt :D

            • Re: Slavia - Ružomberok 3:0 v 1. pol.

              Gino     před 8 lety 26.01.2017 14:21 |  
              1 3

              Na to jsou minimálně dva úhly pohledu. Ten Váš a ten náš :-) Vy máte tu výhodu, že nejdete proti proudu :D

      • Re: Slavia - Ružomberok 3:0 v 1. pol.

        Hajsi     před 8 lety 26.01.2017 13:43 |  
        0 0

        V CSM se to taky psalo z leva doprava

    • Re: Slavia - Ružomberok 3:0 v 1. pol.

      Poldis     před 8 lety 26.01.2017 13:41 |  
      3 0

      Tady to máš z ofiko Youtube kanálu....

      Sestava 1. poločas: Pavlenka - Frydrych, Bílek, Lüftner, Flo - Mingazov, Ščuk, Alvir, Sýkora - Tecl, Škoda
      Sestava 2. poločas: Kovář – Bořil, Bílek, Souček, Švento – van Kessel, Hušabuer, Barák, Zmrhal – Mešanovič, van Buren

      prostě je to tak dané už x let, víc bych se v tom už asi nebabral ;)

    • Re: Slavia - Ružomberok 3:0 v 1. pol.

      bububu (přítel SN)     před 8 lety 26.01.2017 13:43 |  
      3 2

      Tohle myslíš vážně? :D

      • Re: Slavia - Ružomberok 3:0 v 1. pol.

        Gino     před 8 lety 26.01.2017 13:48 |  
        0 0

        Proč bych to nemohl myslet vážně?

        • Re: Slavia - Ružomberok 3:0 v 1. pol.

          bububu (přítel SN)     před 8 lety 26.01.2017 13:59 |  
          3 0

          Jakou má souvislost textový zápis základní sestavy s grafikou? Jak bys to jako v té grafice chtěl zobrazit jinak? :D

          Prostě se smiř s tím, že jsi neměl pravdu, sestava se píše odjakživa zprava doleva a víc se v tom nepitvej.

          • Re: Slavia - Ružomberok 3:0 v 1. pol.

            Gino     před 8 lety 26.01.2017 14:07 |  
            0 0

            Jak jinak? Děláš si srandu ty? No přece tak, jak to bylo vysvětlováno - jako když se koukáš na tým odnaproti - takže nahoře brankář a pod ním dál tak, jak to odpovídá textovému zápisu.

            Já se smiřovat s ničím nemusím, beru to uplně v pohodě. Nemám potřebu se rozčilovat, nebo někomu doporučovat, aby se něčím nezaobíral.

    • Re: Slavia - Ružomberok 3:0 v 1. pol.

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 26.01.2017 15:02 |  
      0 0

      Kdyby se to prohodilo a nahoře by byl brankář a dole útočník, tak bys to měl tak, jak se to píše.

      • Re: Slavia - Ružomberok 3:0 v 1. pol.

        Gino     před 8 lety 26.01.2017 15:05 |  
        1 0

        Ano :-) A nebylo by to matoucí.

    • Re: Slavia - Ružomberok 3:0 v 1. pol.

      kjandourek (admin)     před 8 lety 26.01.2017 15:05 |  
      1 0

      Ale nahoře máš útočníky... To bys musel napsat jako první útok, jako druhou zálohu, pak obranu a nakonec brankáře ...

      • Re: Slavia - Ružomberok 3:0 v 1. pol.

        Gino     před 8 lety 26.01.2017 15:06 |  
        0 3

        A proč? Aby to mělo logiku "zezhora dolů"? Tu to přeci mít nemusí... podle toho, když dneska píšeme leváka napravo a praváka nalevo :D

        • Re: Slavia - Ružomberok 3:0 v 1. pol.

          bongor     před 8 lety 26.01.2017 17:04 |  
          4 0

          ježišmarjá kluci,jak se můžete o takové kravině bavit takovou dobu.

    • Re: Slavia - Ružomberok 3:0 v 1. pol.

      Gino     před 8 lety 26.01.2017 15:07 |  
      0 2

      Těm čtyřem, co mi dali mínus, se ty animace Slávie nelíbí, nebo se jim nelíbí to, že mi včera přišlo něco jinak lepší? :-) Se kaju, pánové, upřímně se kaju a už jsem to zprava doleva naučil ;-)

    • Re: Slavia - Ružomberok 3:0 v 1. pol.

      dArtagnan     před 8 lety 26.01.2017 15:16 |  
      3 0

      Tys nehrál nikdy fotbal? Na nižších úrovních jsou podle toho i hráči očíslovaní. Takže když trenér před zápasem oznamuje hráčům sestavu, říká "V bráně s jedničkou Pepa, dvojka PRAVÝ bek Jarda...".
      Kdybys to chtěl napsat jak na grafice, musel bys začít taky odshora tj. Škoda, Tecl, Sýkora....Pavlenka. To už by bylo úplně špatně.

      • Re: Slavia - Ružomberok 3:0 v 1. pol.

        Gino     před 8 lety 26.01.2017 15:28 |  
        0 0

        Podle mě nemusel, všechno je to, jak to tak sleduju, jenom otázka zvyku a žádná velká logika v tom není.

        A ne, nikdy jsem fotbal nehrál a ani jej nějak extra nesledoval.

      • Re: Slavia - Ružomberok 3:0 v 1. pol.

        Kenny     před 8 lety 26.01.2017 16:45 |  
        0 1

        Myslím, že i na těch nižších úrovních má každý svoje číslo bez ohledu na post. Vždyť i Jirka Luňák říkal předsedovi že Řepa hraje dneska s trojkou ( On hraje vždycky s trojkou, Jirko.)

  7. Re: Slavia - Ružomberok 3:1 v 2. pol.

    qwertz0099     před 8 lety 26.01.2017 13:44 |  
    0 0

    Přijde mi, že hoši v 1. poločase hráli o trochu lépe. :)

    • Re: Slavia - Ružomberok 3:1 v 2. pol.

      smely (přítel SN)     před 8 lety 26.01.2017 13:51 |  
      0 0

      no nevim, nepride mi...

      • Re: Slavia - Ružomberok 3:1 v 2. pol.

        qwertz0099     před 8 lety 26.01.2017 13:53 |  
        0 0

        Tedˇ už ano, příspěvek se přidal před těmi goly-tedˇ se mi zdá hra uvolněnější.

    • Re: Slavia - Ružomberok 3:1 v 2. pol.

      VanDel     před 8 lety 26.01.2017 13:53 |  
      0 2

      Prvních 15 minut bylo slabších, teď už je prakticky nepouštíme za půlku.

  8. Re: Slavia - Ružomberok 3:1 v 2. pol.

    VanDel     před 8 lety 26.01.2017 13:46 |  
    1 3

    Ginoooo !!.........celou dobu zatim neviditelnej a pak se tam takhle zjeví :)

    • Re: Slavia - Ružomberok 3:1 v 2. pol.

      mpik     před 8 lety 26.01.2017 14:17 |  
      9 9

      Ano, přesně. Celej zápas neviditelnej, hráč k ničemu, pak dá náhodný gól a zas tu bude mraky lidí řešit, zda by neměl být Gino v základu. Neměl! Neměl by být ani ve Slavii, protože na to nemá.

    • Re: Slavia - Ružomberok 3:1 v 2. pol.

      houston (přítel SN)     před 8 lety 26.01.2017 14:33 |  
      1 0

      Máš smůlu. Obhájců má GvK málo, žalobců hodně...

      • Re: Slavia - Ružomberok 3:1 v 2. pol.

        Fačín     před 8 lety 26.01.2017 14:40 |  
        6 3

        Řadím se k obhájcům...

        • Re: Slavia - Ružomberok 3:1 v 2. pol.

          kalex     před 8 lety 26.01.2017 18:13 |  
          1 0

          U slováků mu taky první rok nešel a pak se rozjel. Akorát se předhazujou ty peníze.

  9. Re: Slavia - Ružomberok 3:1 v 2. pol.

    Kuliss9     před 8 lety 26.01.2017 13:50 |  
    11 7

    Možná zde budu v menšině, ale já mám prostě pro Gina slabost, znovu přesvědčuje, že to v něm je, jen je to prostě atypickej hráč a doufám, že s ním bude mít JŠ strpení, on to 100% vrátí.

    Pokud by nynější kádr měl ještě někdo opustit, tak za mě by to byl Souček na hostování a Mingazov ten klidně i na přestup, ale to je JŠ kůň, tak ten 100% ještě svou šanci dostane. Podotýkám, že to co píšu neznamená, že si přeji aby ti hráči odešli, ale jen pokud by někdo měl, tak za mě tito 2.

    • Re: Slavia - Ružomberok 3:1 v 2. pol.

      Novi.sks     před 8 lety 26.01.2017 14:02 |  
      12 0

      Počkej, nevím jak hrál teda teď Kessel kromě toho gólu, nemohl jsem sledovat, ale říkat po první půli (kde se podle všeho Mingazov dost vyznamenal) že Kessel super, je to v něm, ať s ním má JŠ trpělivost a Mingazov klidně pryč, to mi nepřijde úplně objektivní :)

    • Re: Slavia - Ružomberok 3:1 v 2. pol.

      JS (přítel SN)     před 8 lety 26.01.2017 14:02 |  
      5 7

      Vůbec, Mingazov klidně i na přestup? Dneska nejlepší hráč v prvním poločase! Gino? Ten zas kromě té dorážky neukazuje vůbec nic. Jako sorry, ale to je úplně mimo. Ruslan si rozumí s míčem, dokáže dát narážečku, přejít 1v1. Gino dokáže maximálně nastavit kopačku a dorazit balon do sítě, nic víc.

      • Re: Slavia - Ružomberok 3:1 v 2. pol.

        Kuliss9     před 8 lety 26.01.2017 14:12 |  
        4 3

        Jak jsem napsal v prvním příspěvku, věděl jsem, že budu v menšině. Je to prostě subjektivní pocit, Mingazov mě nikdy nepřesvědčil, ale já nejsem ten kdo rozhoduje, jen zde vyjadřuji svůj názor. Mě osobně se nelíbil jeho herní projev ani v první půli dnes, ano snažil se být aktivní, 2 penalty na něj, jenže ta první byla dost diskutabilní, to bylo tělo na tělo a on spadne, mě vadí jeho styl hry, kdy foukne silněji vítr a on už se válí. Jeho aktivita byla ale i dost daná tím, že se naši střeďáci vyloženě v první půli snažili jen hledat jeho stranu, proto i vypadal výkon Sýkory slaběji, v druhé půli to bylo zase naopak snažilo se vše hrát po druhé straně. I když mě u TV to vyhovovali snažili jsme se obě půle hrát po lajnách kde byla kamera a tak bylo blíže ke hře :D

        • Re: Slavia - Ružomberok 3:1 v 2. pol.

          Maeden (přítel SN)     před 8 lety 26.01.2017 14:30 |  
          3 2

          Zaplaťpánbůh, že o Slavii rozhoduje někdo jiný.
          Mingy dnes v první půli nejlepší hráč a nejlepší z našich krajních halvů.

      • Re: Slavia - Ružomberok 3:1 v 2. pol.

        Jachym     před 8 lety 26.01.2017 15:11 |  
        8 0

        "Maximálně nastavit kopačku a dorazit balon do sítě, nic víc". Tuto charakteristiku docela dobře splňovali Gerd Müller nebo v českých podmínkách Horst Siegl...

      • Re: Slavia - Ružomberok 3:1 v 2. pol.

        bongor     před 8 lety 26.01.2017 17:09 |  
        2 0

        No a co ?lžifata se nastavováním nohy krásně živí půl života.Gino se ještě od něj musí naučit padat ve vápně a máme vystaráno.Akorát asi mu to soudruzi sudí nebudou tak žrát,hraje za Slavii.

        • Re: Slavia - Ružomberok 3:1 v 2. pol.

          kalex     před 8 lety 26.01.2017 18:18 |  
          2 0

          Jestli se to naučí a zrovna od toho zmetka, tak ho budu kopat do prdele až na to Curacao.

    • Re: Slavia - Ružomberok 3:1 v 2. pol.

      Robinator     před 8 lety 26.01.2017 14:05 |  
      2 5

      Souhlasím pouze s tím Součkem..Tam se podivuji, že už není dávno pryč..

    • Re: Slavia - Ružomberok 3:1 v 2. pol.

      mpik     před 8 lety 26.01.2017 14:20 |  
      6 10

      Co se vám proboha na hře Van Kessela může líbit??? Jestli vám k chvále stačí jedna náhodná branka a neberete v potaz herní výkon hráče v utkání, tak možná. Van Kessel je tak špatný, že není naděje na zlepšení do úrovně ostatních hráčů. Honem rychle někam poslat.

      • Re: Slavia - Ružomberok 3:1 v 2. pol.

        GRASIT     před 8 lety 26.01.2017 16:11 |  
        2 0

        Možná že Mingazov hrál lépe, ale v lize to dle mě nepotvrdil(ani Kessel). Moderní fotbal, ale vyhovuje více hráčum jako Gino. U Gina je dle mě patrnější tah na branku, Mingy má tendece nedokončit akci nebo se rozsypat, ideálem by bylo tyto hráče spojit v jednoho. Kdo je lepší nelze soudit, každý hraje trochu jinak. Gino to má každopádně v sobě a ještě to neprodal. Čas nám ukáže kdo měl pravdu

      • Re: Slavia - Ružomberok 3:1 v 2. pol.

        Kenny     před 8 lety 26.01.2017 16:39 |  
        2 0

        Je nezpochybnitelné, že se GVK zlepšil. V jeho počátcích u nás neobešel ani patník. Teď už zjistil jak na to a dobré finální řešení situací měl i předtím. A navíc vzpomeňte, jak začínal MVB. Ten se v létě toulal po place jak bludný holanďan a dneska se na to taky dá dívat.

      • Re: Slavia - Ružomberok 3:1 v 2. pol.

        Fačín     před 8 lety 26.01.2017 20:39 |  
        1 1

        Koukám, že jsi na Gina vysazenej zhruba stejně jak já na Tecla..

  10. Re: Slavia - Ružomberok 6:1 v 2. pol.

    qwertz0099     před 8 lety 26.01.2017 14:06 |  
    2 16

    Lidi, nechci někoho urazit, pokud na zápase je, ale je to docela nepříjemný do sluchátek, když tam někteří jedinci na o celé hřiště řvou.

    • Re: Slavia - Ružomberok 6:1 v 2. pol.

      qwertz0099     před 8 lety 26.01.2017 14:07 |  
      0 2

      Pokud to jsou fanoušci.

      • Re: Slavia - Ružomberok 6:1 v 2. pol.

        malan (přítel SN)     před 8 lety 26.01.2017 14:15 |  
        3 0

        Pro tento účel byly vynalezeny "volume" či "mute".

    • Re: Slavia - Ružomberok 6:1 v 2. pol.

      smely (přítel SN)     před 8 lety 26.01.2017 14:15 |  
      14 0

      :-)) sim vas chlapi, nervete nam tom fotbale tak, se v tom neda pracovat...

    • Re: Slavia - Ružomberok 6:1 v 2. pol.

      Maeden (přítel SN)     před 8 lety 26.01.2017 14:21 |  
      10 3

      Tvl tady se sešli šprti z klášterní školy?
      Ještě nějaké hypersenzitivní citlivce něco vadilo a potřebuje tady žalovat? Třeba sluníčko, neoholený Švento, dokonce během mače projel vlak, no to je škandál!

      • Re: Slavia - Ružomberok 6:1 v 2. pol.

        smely (přítel SN)     před 8 lety 26.01.2017 14:31 |  
        7 0

        no asi kolem 70. minuty tam nekdo blizko kamery fakt nahlas smrkal..to bylo dost nevkusny... :-)

        • Re: Slavia - Ružomberok 6:1 v 2. pol.

          Maeden (přítel SN)     před 8 lety 26.01.2017 14:39 |  
          7 1

          Smrkání a chrchlání bylo ok.
          Nechutný bylo, když tam někdo (dle hlasu asi S. Hrabě) zmínil spartu. ;)

          • Re: Slavia - Ružomberok 6:1 v 2. pol.

            smely (přítel SN)     před 8 lety 26.01.2017 14:40 |  
            2 0

            :-)))))))))))))))) este , ze sem to neslysel, asi sem zrovna smrkal...

        • Re: Slavia - Ružomberok 6:1 v 2. pol.

          Pepino44     před 8 lety 26.01.2017 16:45 |  
          0 0

          Problém s tím okolním hlukem vidím v tom, že kameraman stál vlastně mezi fandama téměř na půlicí čáře, kde bylo nejvíce lidí, žádný praktikábl nebo podobné zařízení tam nebylo aby byla kamera trochu oddělena od diváků. Pokud tam bylo slyšet jenom smrkání a někomu to vadilo, bylo to štěstí, protože tam byly slyšet i jiné zvuky. A jinak doufám, že někdo nebude požadovat nějaké ochranné pásmo pro kameru abyměl nerušený příjem.

      • Re: Slavia - Ružomberok 6:1 v 2. pol.

        bongor     před 8 lety 26.01.2017 17:12 |  
        1 0

        Sodoma,komora!

    • Re: Slavia - Ružomberok 6:1 v 2. pol.

      marty9     před 8 lety 26.01.2017 14:27 |  
      1 0

      epic! :D to jsi fakt pobavil!

    • Re: Slavia - Ružomberok 6:1 v 2. pol.

      Borris     před 8 lety 26.01.2017 14:32 |  
      1 0

      :-D

    • Re: Slavia - Ružomberok 6:1 v 2. pol.

      qwertz0099     před 8 lety 26.01.2017 16:19 |  
      0 0

      Ano lidi, měl to být vtip :) Sice ttrochu trapnej.

  11. Re: Slavia - Ružomberok 6:1

    kolik     před 8 lety 26.01.2017 14:22 |  
    0 0

    Bylo to dobry! Jen Sykora by teda nemusel kopat penalty v lize... A nevite proc nehral Soucek?

    • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

      dauby     před 8 lety 26.01.2017 14:26 |  
      7 0

      Protoze hral v obrane... :-)

      • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

        kolik     před 8 lety 26.01.2017 14:44 |  
        0 0

        aaha :)

    • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

      Pepino44     před 8 lety 26.01.2017 16:48 |  
      1 0

      Tak já se nedivím, že Sýkora tak blbě kopnul tu penaltu, platit za kapitána a ještě za první gol za Slávii najednou se mu asi moc nechtělo.

  12. Re: Slavia - Ružomberok 6:1

    Obr     před 8 lety 26.01.2017 14:28 |  
    4 1

    Provnani Mingazov-Kessel jasne pro Mingazova. Ja doufam, ze Mingazov zustane. I kdyz to nebude na zaklad, hru ozivi.

    • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 26.01.2017 14:35 |  
      6 0

      Jen by to konečně chtělo Mingazovi vysvětlit, že se hraje fotbal a ne americký fotbal. Ty jeho touchdowny ve velkém vápně to je hrůza.

  13. Re: Slavia - Ružomberok 6:1

    Fačín     před 8 lety 26.01.2017 14:39 |  
    0 20

    Sakra, zápas jsem promeškal..Doufám, že to půjde i ze záznamu. Výsledek skvělý, jsem rád, že se gólově prosadili GvK i Mv5. Jen mě vyděsil Tecl v základu se Škodou.

    • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

      sicilianbrno     před 8 lety 26.01.2017 14:45 |  
      21 0

      Vyděsil? V jakém slova smyslu? Mě vyděsí nižší výplata na učtě nebo konečná cena za kadeřníka pro mou starou, ale Tecl vedle Škody jaksi ne ....

      • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

        Fačín     před 8 lety 26.01.2017 14:50 |  
        0 17

        Jako chápu, že když už jsme ho koupili, tak dostane asi i čuchnout. Vyděsilo mě to v tom smyslu, že by náhodou byl v základu i v lize. To už by Muris asi explodoval a Mv5 utekl někam hodně daleko.

        A s tím kadeřníkem pobavilo..

        • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

          Sracken     před 8 lety 26.01.2017 14:55 |  
          1 7

          Myslím, že reálné je, že MvB bohužel ve Slavii minimálně dočasně skončí. Nedává to smysl, aby zde byl, když jsme na jeho postu udělali posilu a prosedět další půlrok je pro hráče špatné. Bohužel nedostal šanci dí bohudík skvělým výsledkům. Tak to někdy chodí.

          • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

            bububu (přítel SN)     před 8 lety 26.01.2017 15:00 |  
            4 0

            Doufám, že ne. To by mě hodně mrzelo...

          • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

            sicilianbrno     před 8 lety 26.01.2017 15:10 |  
            1 0

            Tak uvidime, jakým stylem budeme hrát, pokud 4-4-2 vyložene na dva utočniky jako v obou poločasech tak me 4 kvalitní utočnici přijdou jako rozumný počet, kor když podle slov Krob nebo Šilhavýho muže hrát i na kraji zálohy, tím padem, muže být v jednom okamžiku na hřišti tři utočnici....

    • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

      Boss82     před 8 lety 26.01.2017 14:55 |  
      3 3

      Už zase začínáš???

      • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

        Fačín     před 8 lety 26.01.2017 14:59 |  
        3 12

        No, s tím že jsme Tecla koupili, jsem se smířil, ale jestli bude dostávat přednost i před Murisem a Mv5, tak se mi to rozhodně líbit nebude. To by musel hrát opravdu skvěle. Jsem zvědavý na záznam, rád se na něj zaměřím.

        Asi si budete muset zvyknout, že na něj budu přísnější:) Něco jako malan a Hušbauer:)

        • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

          Haala (přítel SN)     před 8 lety 26.01.2017 15:10 |  
          1 3

          Já zase doufám, že se Standa prosadí, je to další havlíčkobrodská stopa ve Slavii :) Hrát bude prostě ten lepší - JŠVCD

        • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

          Borris     před 8 lety 26.01.2017 15:22 |  
          6 0

          Doporučoval bych se malinko uklidnit a podívat se na to střízlivě. Je to přece příprava, to že ho pan Šilhavý postavil na jeden poločas vedle Škoďáka, ještě neznamená, že ho tam bude stavět i v lize. Je to prostě příprava, trenéři zkouší co funguje nebo případně nefunguje, aby se jim lépe rozhodovalo o sestavě. A vsadím se, že pan Šilhavý zkusí v nějakém tom zápase Standu Tecla i na pravém brku, kde hrál v Peltonci. Prostě bych se nebál a nechal to na trenérech. Ti co prokáží nejlepší formu a budou podávat nejlepší výkony, především na herním soustředění, ti vyběhnou i za tři týdny v Edenu proti Jihlavě. Navíc opravdu ladit, se bude sestava až na herním soustředění, takže zatím bych byl fakt v klidu. Času je ještě relativně dost a kluci budou mít dost možností se herně ukázat, aby měl pan Šilhavý to rozhodování o sestavě co nejtěžší.

          • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

            Fačín     před 8 lety 26.01.2017 15:50 |  
            0 7

            Já jsem úplně klidný, neboj. Zkouknul jsem první poločas a na Stanislava se zaměřil. Hned v úvodu nezpracoval přihrávku, pak to hasil faulem zezadu. Následně tam měl jeden centr z pravé strany, bohužel do prvního bránícího protihráče. Pak se dokázal dostat ve vápně ke střele, bohužel byla slabá a doprostřed brány.
            Snažil se být aktivní, to kvituju, ale kvalita mi tam trošičku chyběla. TeĎ se ještě podívám na druhý poločas, abych porovnal s konkurencí.

            • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

              kalex     před 8 lety 26.01.2017 18:28 |  
              1 0

              Kdyby tady byl průměr 0 v palcích , tak jsi těžký podprůměr a na hřišti asi hledáš krtky.

              • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

                Fačín     před 8 lety 26.01.2017 18:32 |  
                3 2

                Děkuji za zbytečnou invektivu.

                • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

                  kalex     před 8 lety 27.01.2017 10:59 |  
                  1 0

                  Napsal jsem to z důvodu, že to tvůj oblíbenec být nemusí, ale že kopeš do borce na základě jednoho poločasu u nás. A po jednom dnu. Tak asi to měl taky hektickè. Když bude hrát blbě ixs zápasů po sobě, tak pak jo. Já nevím jak hrál. Stream jsem neviděl a na zápas to mám daleko. Ale hned ho setnout ikdyby se fakt nedařilo?
                  Buď v klidu.

                  • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

                    Fačín     před 8 lety 27.01.2017 13:37 |  
                    0 1

                    Ale já do něj nekopu na základě jednoho poločasu u nás. Ale na základě 6 let, co je v české lize a na základě toho, že si myslím, že je to zářný příklad nenaplnění hesla "Průměr nestačí". Jak jsem již psal, budu velmi rád, když mě vyvede z omylu, bude sázet branky jednu za druhou a na jeho hru bude radost pohledět. Že tomu moc nevěřím, bych asi ani nemusel dodávat.

          • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

            bongor     před 8 lety 26.01.2017 17:16 |  
            0 1

            JŠDVCD

        • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

          Boss82     před 8 lety 26.01.2017 16:37 |  
          0 0

          Ježiš, tak je to příprava a zkouší se různé varianty, ne? Nakonec budou hrát ti, kteří budou v očích JŠ nejlepší.

  14. Re: Slavia - Ružomberok 6:1

    Hanzwalter     před 8 lety 26.01.2017 15:13 |  
    4 0

    Nezavidim JS ty krasne starosti vybirat si z 22 super hracu a k tomu mame 2 borce suprove v Africe.... husty... a hezka prace 6:1... mozna skoda toho golu;-) kosmeticka chybicka....

    • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

      Jachym     před 8 lety 26.01.2017 15:15 |  
      7 0

      Mnohem cennější než udržení čistého konta je, že se nikdo, alespoň doufám, nezranil...

    • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

      donford     před 8 lety 26.01.2017 15:22 |  
      4 0

      Tak třeba se vyplní slova Železníka (hráče). V každé půli jiných 11 hráčů na hřišti a 2 zbývající obíhají kolem hřiště. :-) Ale řekněte, není to pro Jardu Š. komforní situace? Jinak se mi zdá, že hodně přibývá chuť po gólech. To nemám na mysli jen přehrávání sparingpartnerů, ale takový nabuzený, chtivý projev. Všichni dopředu včetně krajních obránců. Jak Flo a Frydrych, tak Bořil i Švento se hnali do soupeře při každé příležitosti. V tom mi mile překvapil hlavně Flo. No, mohl by to být na jaře pěkný kolotoč.

      • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

        dauby     před 8 lety 26.01.2017 16:09 |  
        1 1

        Presne tak. Pulka lidi tu beduje, ze mame malo hracu, ale podle me jsou to prijemne starosti. A to tu jest nejsou Deli a MNN, jasni hraci do zakladu...

  15. Re: Slavia - Ružomberok 6:1

    Travinho     před 8 lety 26.01.2017 15:20 |  
    29 0

    Bohužel jsem kvůli změně termínu nebyl. Nicméně přidám zde jednu perličku. Když jsem v té době měl hodinu, tak jsem si všiml, jak se mi tam jeden žák nějak kouká podezřele na pouzdro. Jdu kolem něj, že mu zabavím telefon a on kouká, na zápas Slavia - Ružomberok. Mrknul jsem na skóre a šel jsem zase dál. Ještě mi pak hlásil, když jsme zvýšili. Už se těším, až se na ten válec večer kouknu.

    • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

      mudrc     před 8 lety 26.01.2017 15:23 |  
      1 0

      Hezky pěkně :-)

    • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

      Borris     před 8 lety 26.01.2017 15:29 |  
      2 0

      Pobavilo :-D máš mezi svým žactvem i nějaké další naše fanoušky a nebo i nějaké rumuny? Mohlo by ti to pomoct v rozhodování před vysvědčením, když by ten dotyčný žák měl v daném předmětu nějakou nerozhodnou známku :-D vždycky bys zohlednil danou klubovou příslušnost :-D

      • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

        Travinho     před 8 lety 26.01.2017 16:35 |  
        1 0

        Ačkoliv sídlíme kilák od stadionu Slavie, tak Sparťanů je tam rozhodně víc a cca. stejně jako Sparta je na tom Bohemka. A v hodnocení podle toho nerozhoduju, ačkoliv bych rád :D

        • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

          Borris     před 8 lety 26.01.2017 16:59 |  
          4 0

          Hmmm to jsou věci, škola kousek od Edenu a převahu tam mají mezi žáky rumuni, kdo by to byl řekl.... To je mi jasné, že v hodnocení musíš zůstat nestranný :-) ale bylo by to zajímavé si říct "hmmm Karel to tady má mezi čtyřkou a pětkou..... No takže je to rumun tudíž má smůlu, za pět!" :-D

      • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

        mudrc     před 8 lety 26.01.2017 17:08 |  
        2 0

        Já mám v paměti profesora, co nás měl na statistiku a matematiku, tedy předměty, na které jsem byl výrazně slabší, a ten nám tehdy pomáhal tím, že pokud mu do testu napíšeme správně celou jedenáctku včetně střídání z uplynulého víkendu, přilepšit o jeden stupeň. Možná i díky tomu jsem tehda prolez :-)

        • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

          donford     před 8 lety 26.01.2017 17:38 |  
          10 1

          Já, protože jsem starší ročník, jsem měl na ruštinu bývalého brankáře Slavie Bokšaye - chytal po Pláničkovi, a když jsme mu řekl, že jsem opravdu srdcem Slávista, tak jsem to u něj měl taky dobrý. Když jsme zlobili, a postavil nás u dveří třeba tři do řady, tak já byl až ten třetí v řadě. První dostal facku a všichni tři jsme prolítli dveřmi, které se pod naším letem vzduchem samy otevřely. Ale zase nás jindy vyzval, abychom nás na něj skočilo třeba 10 a pral se s námi. To bylo v mé 5. třídě Nádherná doba ... kde ale je. Dnes se učitel nesmí žáka dotknout snad ani pohledem.

    • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

      mpik     před 8 lety 26.01.2017 15:32 |  
      7 0

      SKS - tam to je v pořádku. ACS - zabavovat!

    • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

      Gauteng     před 8 lety 26.01.2017 16:04 |  
      0 0

      Ahoj, nezmiňovala se zde kdysi ZŠ Kodaňská?

      • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

        Travinho     před 8 lety 26.01.2017 16:34 |  
        0 0

        Jak to víš?

        • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

          no-nick     před 8 lety 26.01.2017 18:20 |  
          5 0

          To bude ten žák:)

        • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

          belmis (přítel SN)     před 8 lety 26.01.2017 21:56 |  
          0 0

          Myslím, že ty sám jsi to tady psal:-)

        • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

          Gauteng     před 8 lety 27.01.2017 09:42 |  
          0 0

          Tak tak, mám pocit, že jsi to dřív napsal. Mě to zaujalo, do té školy vodím dcerku.

          • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

            Travinho     před 8 lety 27.01.2017 09:56 |  
            1 0

            Doufám, že také fandí Slavii!

            • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

              Gauteng     před 8 lety 27.01.2017 10:54 |  
              1 0

              Tak to každopádně :) Je zatím jen ve druhé třídě, možná z ní ale bude stejný fanatik, jako zbytek rodiny. Ať se daří!

    • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

      bongor     před 8 lety 26.01.2017 17:18 |  
      2 0

      Tomu žáčkovi dej jedničku a pochvalu.

      • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

        mudrc     před 8 lety 26.01.2017 17:40 |  
        1 0

        Ano, za samostudium :-)

  16. Re: Slavia - Ružomberok 6:1

    dArtagnan     před 8 lety 26.01.2017 15:27 |  
    0 0

    Zápas jsem nestihl... hráli jsme tedy 4-4-2 bez klasického DZ? To by bylo zajímavé.

    • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

      Fačín     před 8 lety 26.01.2017 15:45 |  
      1 1

      Ano, hráli a bylo to velice dobré.

  17. Slavia

    lassiter     před 8 lety 26.01.2017 15:27 |  
    3 0

    To bylo ale milé a příjemné odpoledne mezi tolika krásnými lidmi

  18. Re: Slavia - Ružomberok 6:1

    Jaromir82     před 8 lety 26.01.2017 15:31 |  
    3 0

    Hezké odpoledne, všem slavistům. Na utkání jsem byl a nelituju. Obecně se dá říct, že máme dvě výborné a našlapané jedenáctky, zkrátka výborný mančaft, který má potenciál na velké věci. Trenérovi není co závidět, protože vybrat základní sestavu bude poměrně oříšek.
    V prvním poločase tým hodně mluvil a komunikoval, což bylo zásluhou zejména Bílka a Frydrycha, kteří se profilují jako lídři obranné hry. Tým hrál hodně po křídlech. Výborný výkon zejména Mingazova, který perfektně pronikal do vápna, nabízel se i bránil. Takhle se bojuje o základ. Dobře hrál i Škoda, Ščuk a celá obrana. Méně přesný byl Alvir a Sýkora, který navíc trestuhodně kopnul penaltu. Sýkora je navíc celkem bolestínek, který se často rozčiloval, když do něj někdo zajel.

    Ve druhém poločase hra nejprve opadla a vypadalo to na horší jedenáctku. Postupem času se však i tato sestava rozehrála v dobrý výkon. Výborně zahrál Švento, který postupem času ovládl levou lajnu a krásně kombinoval se Zmrhalem. Stejně výborně zahrál i Barák, který se hodně stahoval pro míč k obráncům a chtěl hrát. Dobře zahrál i Bořil a špatní nebyli ani Kessel, Buren nebo Hušbauer.

    O základní sestavu si kromě stálic podle mě řekli: Švento a Mingazov.

    • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

      dauby     před 8 lety 26.01.2017 16:11 |  
      3 0

      Naopak, trenerovi je co zavidet!

    • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

      Pepino44     před 8 lety 26.01.2017 17:08 |  
      3 0

      Tak v celé šíři s Tvým příspěvkem souhlasím, protože to, co ve druhém poločase předváděl Švento se Zmrhalem, myslím tím ty narážečky a vzájemné prolínání jsem dlouho neviděl a bylo to umocněno tím, že to předváděli přímo přede mnou. Jenom ten Hušbík si to pokazil zbytečnou ztrátou balonu po které jsme dostali ten gol. Mingazova jsem neměl před tím vysledovaného (jak se zde dost často používá), ale dneska byl v prvním poločase nejlepší na hřišti, ve druhém potom Švento a Zmrhal. Lituji těch, kdo nemohli přijít, protože to bylo nádherné popoledne,krásné počasí a pěkný fotbal.

  19. Re: Slavia - Ružomberok 6:1

    Jaromir82     před 8 lety 26.01.2017 15:34 |  
    5 7

    Ještě bych dodal přátelské a profesionální chování hráčů po zápase, zejména Tondy Baráka a Dušana Šventa, kteří se s každým ochotně pozdravili, vyfotili, podepsali a šířili úsměvy a dobrou náladu.
    A Standa Tecl na to, že tu je asi den, dva, tak výkon nebyl vůbec špatný a může být opravdovou posilou (rozhodně lepší než Kessel či Buren).

    • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

      VanDel     před 8 lety 26.01.2017 15:37 |  
      10 5

      Celý příspěvek v pohodě, chtěl jsem ti dát palec hore, ale tím úplně posledním slovem-jménem jsi to totálně podělal. Takže palec dolů.

      • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

        Jaromir82     před 8 lety 26.01.2017 16:11 |  
        0 0

        V pohode :). Uvidime, jak se kluci ukazou dal...

    • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

      Pepino44     před 8 lety 26.01.2017 17:17 |  
      1 0

      Jaromíre, já jsem tam čekal u auta a viděl jsem odcházet téměř všechny hráče a všichni se chovali tak jak jsi napsal, všichni ochotní k foto a podpisu a to vždy s úsměvem. Zajímavé bylo, že skoro největší zájem o foto bylo s Ginem. Prostě chlapci jsou dobře naladěni a nebude to jenom tím dnešním výsledkem. Největší chybou Slávie je, že fotbal se nehraje v 21 lidech. Ten 22tý tam chybí, protože si nedovedu představit dva brankáře v jedné brance.

      • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

        jufoun (přítel SN)     před 8 lety 26.01.2017 19:23 |  
        0 0

        To bylo tím, že viděli na Ginově instagramu ten jeho pekáč buchet na břichu..:D

  20. Re: Slavia - Ružomberok 6:1

    Jardiiis     před 8 lety 26.01.2017 15:35 |  
    5 0

    Velkej dojem na mě udělal Mingazov,od něj suprovej výkon.Nezávidím trenérovi až bude skládat sestavu :D

    • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

      Euforak (přítel SN)     před 8 lety 26.01.2017 15:38 |  
      1 0

      Jasně, Mingazov dnes zahrál dobře, ale daleko víc se ukáže na větším hřišti na trávě ve Španělsku, tam se bude lámat chleba. Nicméně myslím, že někdo se ještě do letadla nevejde.

      • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

        Jardiiis     před 8 lety 26.01.2017 15:43 |  
        1 0

        Že by Zmrhal?.Zatím mi to dává asi nejvíc smysl........(Tecl).

        • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

          Pepino44     před 8 lety 26.01.2017 17:23 |  
          0 0

          Tak , že odejde Jarda Zmrhal začínám pochybovat, protože přestupové okno ven končí 31.1. a to je již zakrátko. Potom zbývá jenom rus. Po neděli budeme o trochu chytřejší, uvidíme jestli Jarda odletí.

      • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

        chrobak     před 8 lety 26.01.2017 15:44 |  
        0 0

        Taky čekám, že všichni v letadle nebudou. Ale nebude to jednoduché rozhodnutí, pokud teda už není dávno rozhodnuto.

        • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

          dauby     před 8 lety 26.01.2017 16:13 |  
          0 0

          Videl bych to na Soucka a Mikulu, ze odejdou na hostovani. A je to kus za kus...

  21. Re: Slavia - Ružomberok 6:1

    pes (přítel SN)     před 8 lety 26.01.2017 16:22 |  
    3 8

    Prvni pule agresivnejsi presink, zaloha prevazne v lajne a volnejsi role Sykory (chvili vlevo a hned zase vpravo, jen ta penalta??) a lepsi napadani i od utocniku. Druha pule zacala 4mi nepovedenymi zakroky Husbyho ( z jednoho jsme dostali gol). Obrana jista v obou polocasech, presto dle meho Boril lepsi Frydrycha a Svento lepsi Floa. V zaloze jednoznacne nejlepsi Tonda (jeho vyber mista, prevzeti mice, technika vcetne perfektniho nakopu mice a prehled). Na krajich dnes lepsi Mingazov a asi srovnatelny Sykora a Zmrhal. Druhy stred dle meho lepsi Scuk nez Husby a Alvir(i kdyz i on mel nekolik momentu playmakera). Tady si myslim bude pro trenera nejtezsi rozhodovani. Zda se mne, ze zaloha bez klasickeho DZ by mohla fungovat velice dobre a presto, ze dostanu milion minusu, tak v pohode i bez Michaela. Utok jasne Skoda plus nekdo, ale kdo??? Dnes se mne libili vsichni zbyvajici, kazdy ma trochu jine prednosti. Jedine co je jasne je, za GvK opravdu na kvalitu tohoto teamu nema. Sestava dle meho nazoru:
    Pavlenka, Boril, Bilek, Deli, Svento, Mingazov (van Buren), Scuk, Barak, Sykora (Zmrhal), Skoda plus jeden(Mesanovic, Buren, Tecl). A ted do me!!! Mozna by byla i varianta 3-5-2 vzadu Bilek, Deli, Ngadeu a pridat druheho utocneho stredniho zaloznika (Husby, Alvir)

    • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

      JS (přítel SN)     před 8 lety 26.01.2017 20:26 |  
      1 3

      Naprosto souhlasím! Alespoň proti ligovým týmům mimo TOP4 nepotřebujeme v záloze MNN nebo jiný rozbíjecí štít bez nadstandardní rozehrávky.

    • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

      madlenka     před 8 lety 26.01.2017 20:35 |  
      1 0

      S hodnocením zápasu souhlasím, první půle byla z naší strany opravdu rychlejší a agresivnější, s vysokým presinkem - moc se mi to líbilo. Začátek 2. půle byl nemastný a neslaný, ale pak se kluci taky rozjeli a také to mělo kvalitu. Navíc (zejm. díky dvojici Hušby, Barák) jsme ovládli střed hřiště, hráli více méně pouze po zemi s centry ze stran. Nesouhlasím pouze s tvým hodnocením Ščuka - mě osobně zklamal, zkazil spoustu nahrávek. Dnes se mi líbili všichni. Kdybych měl označit tři nejlepší - Mingazov, Škoda, Barák. Naopak tři nejhorší GvK, Ščuk a Flo (na toho jsem byl hodně zvědavý - v podpoře útoku bude velmi dobrý, ale několikrát se nestíhal vrátit do obrany a s tím bysme mohli mít v mistrácích, proti soupeřům hrajícím na brejky, problém.
      Vím, že dnes už se na tři obránce prakticky nehraje, ale já pamatuju Slavii s trojicí Kozel, Suchopárek, Pěnička (popř. Čáp) a fungovalo to. Popravdě v dnešní době si trojici Ngadeu - Bílek - Deli také dovedu představit. Systém 3 - 5 - 2 by byl velmi koukatelný.

  22. Re: Slavia - Ružomberok 6:1

    lassiter     před 8 lety 26.01.2017 16:26 |  
    2 0

    Jinak tedy jestli ta výjezdová jedenáctka slovenských odborářů hraje pátý flek ligy, hm hm...

    • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

      Pepino44     před 8 lety 26.01.2017 17:42 |  
      0 0

      Skore 1:11, ze dvou posledních zápasů je vskutku zarážející i když je to jenom příprava.

    • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

      Borris     před 8 lety 26.01.2017 17:01 |  
      3 0

      Liberec je mi jinak sympatický, ale tohle kopyto co se neustále cpe rumunům do zadku, mi tam fakt nesedí.... Doufám že ho na jaře někdo z kluků pořádně přepálí!

      • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

        Leky16     před 8 lety 26.01.2017 17:13 |  
        0 0

        Jinak sportovní ředitel tepláků mgr. Jakub Dovalil? Je to jen shoda jmen?

        • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

          qwertz0099     před 8 lety 26.01.2017 17:21 |  
          2 0

          Není. Srdcař.

          • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

            bongor     před 8 lety 26.01.2017 17:26 |  
            1 1

            Takový potřebujeme!Vrať se,toužebně čekáme.

          • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

            Leky16     před 8 lety 26.01.2017 17:26 |  
            2 1

            Tak ten je taky dobrej tvl...

        • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

          donford     před 8 lety 26.01.2017 17:27 |  
          7 0

          Tak jsem teď poslouchal rozhovory s Teclem či Bílkem, kteří vyprávěli, jak moc se těší na přírodní trávník do Španělska a vzpomněl jsem si, jak jsem se před mnoha léty chodíval podívat na naše kluky, jak v téhle době hrávali zimní turnaje na škváře na Tatře Smíchov a nebo na Invalidovně. A byli to takoví světoví plejeři jako třeba Honza Lála (2. místo ve finále MS v Chile 1962) nebo Franta Veselý - (mistr Evropy v r. 76). Jen dobře, že se doba změnila, ale co by za to tahle esa asi dala. To nebyl tenkrát ani sen, to byla čirá fantasmagorie, určená k procitnutí u Chocholouška. Dnes je to bohudík samozřejmost.

  23. Re: Slavia - Ružomberok 6:1

    mpik     před 8 lety 26.01.2017 17:28 |  
    14 2

    Možná takové rýpnutí do soupeře a potažmo celé slovenské ligy. Pokud Ružomberok dostane nářez rozdílem třídy od Sparty i Slavie a jde o tým z horní poloviny slovenské ligy, pak je možná všeříkající, proč mohl být Van Kessel tak úspěšným střelcem na Slovensku.

  24. Re: Slavia - Ružomberok 6:1

    zeleznik2     před 8 lety 26.01.2017 18:45 |  
    2 0

    Tak to byl střelecký koncert, JŠ k zítřejšímu zeštíhlení kádru má příjemné starosti. Fakt mu to nezávidím, Mingazov dneska ukázal, jak se bojuje o sestavu, fakt super výkon.

  25. Re: Slavia - Ružomberok 6:1

    Grobar     před 8 lety 26.01.2017 18:50 |  
    0 0

    Mikula nehral, to vypada na odchod. Udajne jde do Liberce. Asi na tom zrnko pravdy bude.

    • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

      madlenka     před 8 lety 26.01.2017 20:39 |  
      1 0

      Mikula už je asi měsíc v juniorce

      • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

        Fačín     před 8 lety 26.01.2017 20:45 |  
        3 10

        A má svolení hledat si angažmá. Bohužel se ve Slavii tak předvedl, že koupit ho nechce asi nikdo, takže ho snad někomu vnutíme aspoň na hostování.

        • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

          madlenka     před 8 lety 26.01.2017 21:09 |  
          9 0

          Já měl Mikulu rád, byl to takový klasický pes obranář, žádný velký technik, ale bojovník a srdcař

          • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

            Boo_SKS     před 8 lety 27.01.2017 06:08 |  
            8 1

            Honza Mikula je prakticky totozny pripad jako Martin Dostal. Bojovnik, poctivec a srdcar, ale bohuzel kvalitou naprosty prumer, coz uz diky Bohu v soucasne dobe u nas opravdu nestaci. Preju mu, aby, podobne jako Martin, se etabloval jako stabilni ligovy hrac tech prumernych az podprumernych tymu, kde ho defenzivni treneri typu Bilek nebo Rada budou doslova milovat.

            • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

              Sokrates55 (přítel SN)     před 8 lety 27.01.2017 07:12 |  
              9 1

              Dobré ráno přeji Vám všem.
              Stejně jako Vy všichni tady na SN jsem moc rád za předvedenou hru, za výsledek a vůbec jsem rád i za to, že přítel Travinho má slávistické fandy ve své třídě..... moc mne to pobavilo a vzpomněl jsem si na svá studentská léta. Přesto všechno se domnívám, že k sestavení optimální sestavy má náš trenér ještě si vyzkoušet dost variant a možností. V tomto zápase se mi líbilo v podstatě všichni až na toho Sýkoru, ten byl asi trochu přemotivován a dopadlo to na něj. Náš trenér bude mít ale obrovskou možnost použít při jakémkoliv zápase typ hráče, který mu do hry vnese ten prvek, který bude v danou chvilku potřebovat. V některém zápase bude potřeba znásobit útočnou sílu, v dalším zase taktiku být víc na balonu a držet hru, nebo třeba být daleko silnější v defenzivě........ Sami víte jak se každý zápas ve svých úsecích vyvíjí a mi ty hráče budeme mít. Tak to nechávám na trenérovi. On svému řemeslu rozumí a mám radost z jeho vystoupení ve sdělovacích prostředcích. Není to žádný mistr světa a své názory sděluje s přirozenou skromností a slušností. A to je moc dobře.
              Tak klukům přeji ve Španělsku dobrou přípravu a hlavně bez zranění a v pohodě návrat domů.
              A nám všem tady na SN jednu velkou a nepřetržitelnou trpělivost. Ona se nám vyplatí.
              Sokrates55

              • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

                skori (přítel SN)     před 8 lety 27.01.2017 07:40 |  
                0 0

                Se Sokratem naprosto souhlasím. Nechme to na trenérovi. Je nás tu spousta fundovaných prvoligových trenérů, kteří hned od klávesnice určují neomylně vítěznou sestavu, ale on je ten, kdo nese kůži na trh a jak je správně výše uvedeno, např. dle stavu a povahy zápasu bude moci vybírat ty správné typy fotbalistů. Takže JŠVCD

              • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

                Jachym     před 8 lety 27.01.2017 11:55 |  
                1 0

                No, mistr světa to (zatím) není, ale mistr ligy z dřívějška ano. A to by mi letos také bohatě stačilo :-))

              • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

                mart     před 8 lety 27.01.2017 16:41 |  
                0 0

                Ahoj Sokrate,
                Prijedu na Jihlavu. Budes ?
                zdravi mart

                • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

                  Sokrates55 (přítel SN)     před 8 lety 27.01.2017 20:39 |  
                  0 0

                  Dobrý večer Marte,
                  já jsem tak rád, že ses ozval. Tak to se s Tebou rád setkám, ty můj brachu slávistická :-).
                  Snad se na stadion dostaneme, počítám, že bude docela plný dům.
                  Sokrates55

                  • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

                    mart     před 8 lety 28.01.2017 23:18 |  
                    0 0

                    Nebojim se, dovnitr se dostanem :-).
                    Uz se tesim na shledanou priteli !
                    zdravi mart

  26. Re: Slavia - Ružomberok 6:1

    afro     před 8 lety 27.01.2017 11:11 |  
    8 0

    Po včerejšku si říkám, že ze Součka může být do budoucna kvalitní stoper. On to snad je i jeho původní post nebo se pletu? Postavu na to má, i když by měl trochu zesílit; rozehrávku měl včera dobrou a těsnější přistupování dopiluje.

    • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

      japhy     před 8 lety 27.01.2017 16:00 |  
      1 0

      Podle mě podal nejlepší výkon ze všech stoperů. Nebo lépe - oproti ostatním stoperům měl o třídu lepší rozehrávku.

      • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

        Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 27.01.2017 16:29 |  
        0 0

        Podle mě by byl dobrej stoper, jen by k sobě potřeboval pořádného šéfa obrany a bořiče, co to za něj odskáče v soubojích a on ho bude zajišťovat plus se starat o rozehrávku.

    • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

      Guly (přítel SN)     před 8 lety 28.01.2017 10:52 |  
      2 0

      Celou dobu říkám, že Souček je hlavně stoper. :)

      • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

        afro     před 8 lety 28.01.2017 12:33 |  
        1 0

        Gratuluju ti ke stejnemu nazoru jako mam ja. :-)

        • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

          Guly (přítel SN)     před 8 lety 28.01.2017 12:40 |  
          0 0

          A z tohoto důvodu, bych jednoznačně pustil na hostování Lüftnera, pokud neodejde Souček.

          • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

            afro     před 8 lety 29.01.2017 11:08 |  
            1 0

            To asi nevyjde, resp. se s tím zřejmě nepočítá. Ale obecně by asi alternace na stopera i bez Luftnera byly - Frydrych, Ngadeu a ten Souček, i když zase bych rád viděl Součka na hostování, aby se rozvíjel. Ale to je teď v té našlapanosti kádru obecný problém.

  27. Re: Slavia - Ružomberok 6:1

    Thane (přítel SN)     před 8 lety 27.01.2017 11:24 |  
    2 5

    Já jsem asi viděl jiný zápas než vy a trenér..
    Viděl jsem osobně první poločas a navzdory skóre se moc nelíbil..Je podle mě třeba vidět že soupeř byl vyloženě mizerný. Ostatně skóre 1:11 ze dvou zápasů hovoří za vše. Další věc je že člověk kterého měli v bráně snad ani není profesionální fotbalista..Aspoň ne brankář. Pro něj bylo nebezpečný všechno co se k bráně jen blížilo. Dále dvě penalty naprosto jasný a zbytečný. Nelíbil se mi flo..Sice jsem ho měl přes celý hřiště ale přišlo mi že ho několikrát pěkně provetrali. A když moh u soupeřovy ho vápna centrovat z první tak to zpracoval a nahrál na stopera..
    Navzdory všeobecnému nadšení nejsem nadšen ani z Mingazov. Několikrát s velmi pěkné uvolnil ale pak..První penalta jasná tam se ani k ničemu nedostal ale v druhým případě podle mě promeškal možnost ke střelbě a byli u něj dva hráči..No a nakonec ho z ničeho nic přiběhl třetí a sestřelil ho..Jestli mi někdo přišel vyloženě špatnej pak to byl Scuk. To jsem si myslel že bude výborná posílá a zatím šanci nedostal a včera špatný..Alvir mi přijde s balón velice zajimavej a jsem na něj moc zvedavej za čtvrt nebo půl roku.
    Jinak mě poměrně překvapilo že plánujeme hrát na dva útočníky. Ne že by mi to přišlo špatný vyloženě ale přece jen bych spíš preferoval hrát pak na tři obránce.jsem si myslel že když přijde Tecl tak budem nadále hrát s jedním hrotem a Teclem jako křídlem. Takhle se nám totiž pořád nevyřešil problém na pravé straně hřiště pokud tam nebude hrát (dobře) Sýkora.
    Druhou půli jsem viděl zhruba od gólů Burena a to mělo podle mě daleko větší kvalitu než předtím. Dominantní minimálně z pohledu techniky zpracování a kontroly balónu je Barák. Výborně vypadal i Svento ale přecejen jsem to viděl na malý obrazovce a od nějaký dvacátý minuty tak se mi druhou půlku nechce moc hodnotit..

    • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

      Fačín     před 8 lety 27.01.2017 13:49 |  
      2 2

      Musím souhlasit s pohledem na Mingazova. Aktivní byl, ale opět neproduktivní, v osobních soubojích odpadává doslova jak papír. Flo tam opravdu dvakrát propadl a málem z toho byly šance. Líbil se mi v první půli zejména Frydrych, velice dobře se snažil podporovat útok a byla z toho dokonce asistence. A co se druhé půle týče, jak tady již někdo zmiňoval, tak narážečky Šventa se Zmrhalem byly efektní. A líbil se mi i Mv5. GvK nebyl moc vidět, ale vyloženě nekazil a nakonec i skóroval.

      Ale Ružomberok byl fakt bídnej, už chápu, proč jim dala Sparta bůra.

  28. Re: Slavia - Ružomberok 6:1

    MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 27.01.2017 11:57 |  
    4 0

    Mingazov aktivní, měnil strany, hodně hrál, ale, opravte mě, bez kvalitního zakončení nebo finální přihrávky. Snahu a rychlost má, ale zdá se mi, že ve finální fázi mu chybí kvalita. V té bude, věřím, lepší Tecl.
    Alvir zajímavý, musí si zvyknout. Vidím to na pravidelné střídání a zapracování. Floa jsem moc neviděl, ničím se mi do paměti nezapsal. Na kraje obrany nemáme alternativy, doufám, že se chytne. Souček na stoperu mě překvapil. Podle mne to byla jen nouzovka při absenci Deliho. Stoperů máme nadbytek a v první půli byl opět zkoušen Frýďa na pravém kraji jako jedna z mála alternativ.

    • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

      mogul     před 8 lety 27.01.2017 13:12 |  
      4 0

      Mě přišel Mingazov jako jeden z nejvýraznějších hráčů našeho týmu, hodně se zapojoval do kombinace, dařilo se mu jeden na jednoho a vybojoval dvě penalty a trestňák, po kterém padl gól Luftnera. Alternativy na kraje obrany určitě máme, může tam hrát například Sýkora a Frydrychovi se napravo taky dařilo, navíc přidal asistenci na Škoďákův gól.

    • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

      afro     před 8 lety 27.01.2017 15:08 |  
      0 0

      Teď se už jen v zákulisí přiřadit k těm silnějším pejskům...

      • Re: Slavia - Ružomberok 6:1

        Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 27.01.2017 15:31 |  
        1 0

        A ohlidat si rovinu