V tomhle jsme měli možná využít toho zájmu Baníku o Roberta. Prostě jasně jim říct, že jestli ho chtějí na přestup, tak ať nám oni pustí Denise. Toho se mělo využít. Je to velká škoda. V Liboru Holíkovi a právě v Denisovi, jsme mohli mít kraje obrany do budoucna vyřešené.
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
Já věřím že kdybychom je trochu přitlačili ke zdi, tak by to vyšlo. Navíc věřím, že o Roberta mělo zájem více klubů, je to kvalitní fotbalista. Takže o zajímavý přestup by nepřišel a třeba i do lepšího klubu. Ale samozřejmě máš pravdu, že u těch jednání nikdo z nás nebyl no.
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
Mne teda naopak prikde, ze 5 milionu je vyborna suma, za hrace, ktery by si u nas ani nekopl a ktery by se trmacel dalsi rok dva po hostovanich, kde by navic Slavia dorovnavala jeho plat...
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
Tak to já si naopak myslím že 5mega je až až!Za bourače pomalého náš fotbal vychovává moc. Potřebujeme jiný tipy. Ale hodně štěstí mu přeji. Myslím že ani tam se neprosadí
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
Domnívám se, že 5 mio je pro Slavii dobrý obchod. Tento hráč nemá dle mého osobního názoru šanci prosadit se v ligové špičce, kde by Slavia měla hrát. Ve Slavii by stejně nehrál. Přeji mu hodně štěstí.
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
Škoda, Robert Hrubý zůstal za očekáváním a nenaplnil úplně talent, který měl. Třeba se ještě vyhraje, k čemuž by mu mohla vůdčí role v mužstvu a pravidelná herní zátěž výrazně pomoci.
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
jeste takovy dovetek, jsem moc rad ze prodavame kvalitni hrace zrovna tam kde by mel byt fotbal na vysoke urovni, jako treba banik olomouc brno. Rozhodne neprodavat do Jablonce pribrami a podobnych instituci, kde fanousek nepachne. Uz jsme se tu bavili jak zlepsit atraktivitu souteze, resi se zmena systemu 1.ligy. Melo by se spise investovat do klubu, kde ten fanouskovsky potencial je. Vlastne se to pak vrati i nam popripade CEFC.
Take jsem rad, ze nejspis i diky V. Petrzely budujeme vztah s banikem, ktery muze byt do budoucna pro obe strany prinosem a byt tak trosku klikou proti Berbrovcum a podobnym inidividuim.
Co lze vycist z jednoho transferu ze?:) Prosim berte to jako nazor, ne ze to tak za kazdou cenu opravdu je.
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
Taky si myslím, že u takových hráčů je podíl na dalším přestupu lepší než okamžitá částka. Když jsem hrával FM, tak jsem musel kvůli nabytému kádru pouštět i talenty, kteří šli do klubů, jež mi nemohli nabídnout zajímavé peníze, tak jsem hráče pustil za almužnu a řekl si o 30-50 % z dalšího prodeje. Dlouhodobě se to vyplatilo, protože někteří z nich se chytli a klub je prodal dál třeba za 10x větší peníze, než bych od nich původně dostal já. Někdy jsem je dokonce kupoval zpět a díky tomu i ušetřil.
Ač jsem Robertovi jako odchovanci přál se u nás prosadit, tak momentálne je to rozumné řešení. 5 mio je asi adekvátní v dané situaci. Redukce širšího kádru by mela pokračovat. Např. Radek Voltr v Karviné atd.
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
Podle mě dostal šancí docela dost, navíc se teď neprosadil na hostování v Teplicích. Promiň, ale jsme Slavia a nemůžeme pořád čekat, jestli se někdo po třiceti zápasech zvedne...
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
ani nahodou, pokazde kdyz hral, tak byl Hruby naprosto neviditelny a celkove byl jednim z tech horsich hracu Teplic. Opravdu nevidim duvod, proc bych mel jeho tragicke vykony omlouvat zranenim.
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
Asi dobré pro všechny... V Baníku už se Robert prosadil a já si myslím, že zvláště ve druhé lize to Petržela postaví okolo něj - ostatně jako na jaře...
U těch hostovaček je vždycky problém v tom, že pokud hostující hráč není o "parník" lepší, než kmenoví hráči, tak klub nemá moc chuti stavět na něm hru a spíše ho bere jako záskok... To už se nám stalo mnohokrát a není se co divit: s každým odehraným zápasem hráč roste... tak je lepší stavět vlastního hráče, ze kterého budu něco mít, než kvalitativně podobného, kterého vychovávám vlastně pro pro konkurenci...
Takhle to bylo třeba s Váchou - v mistrovských sezónách neměl šanci se u nás prosadit, v dorostu působil jako pravý bek, v áčku na té pozici hrál Krajčík, Gerbre, či Dřížďal... tak šel na hostovačku do Jablonce, potom do Ostravy... a nikde mu nedali moc čuchnout,protože na ten post měli svého borce, který také "potřeboval hrát" ... takže do Liberce šel na hostování už s opcí a ejhle, tam se chytil, protože už věděli, že se jim vyplatí nechat ho hrát, že když se chytí, tak bude jejich....
V tomhle nám setsakra chybí vojna - Dukly a Rudé Hvězdy měly pár svých kmenových hráčů, ale jinak v nich nastupovali vojáci, tj. vlastně taková povinná hostovačka na dva roky.... Tam odešel na vojnu neznámý hráč z juniorky a vrátil se s třiceti odehranými ligovými zápasy jako zkušený ligový borec .... Takhle získával ostruhy Ivo Knoflíček, nebo Pavel Kuka
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
Dukly nam nechybi a tu posledni zlocinnou bych okamzite zrusil.
Chybi nam partnerske kluby, takova spoluprace se prave rozviji v mladezi. Je treba pokracovat i do seniorske kategorie
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
Partnerské kluby snad jen v nižších soutěžích, neumím si představit, že SLAVIA,Plzeň,Sparta a třeba ještě Boleslav budou mít v lize několik "partnerských"zápasů a pak zase několik "nepartnerských" :-)
Jinak přeji všem fanouškům klidné svátky a také vítězství v derby na silvestra.
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
Nikdo netvrdí, že by Slavia měla mít partnerské kluby ve stejné lize. Ale mít 2 kluby poblíž Prahy hrající FNL / ČFL by bylo fajn a mít tam po pár hráčích, kteří by získávali zkušenosti tam a ne v Juniorské lize.
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
Chybi hlavne B-tymy. Kdyby nas b-tym hral minimalne CFL, bylo by to mnohem lepsi nez ta trapna juniorska liga. A nemuselo by tolik hracu pobihat po hostovanich, kde je stejne vetsinou nestavi...
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
???? Jako Duklu už dávno zničil Ďuričko tím, že jí vyvezl do Příbrami včetně jejich pohárů... Ten tým, co je teď v lize byl založen nedávno a koupil třetí ligu od Jakubčovic... Tam nějakou paralelu sotva lze hledat...
Partnerské kluby bybyli jistě fajn, ale nehrají ligu! Kouzlo vojenských celků bylo právě v tom, že do ligy vypustily mladé kluky, kteří se potom vraceli do svých mateřských klubů jako ostřílení prvoligoví hráči - k čemu nám bude mladý kluk, který bude mít za sebou rok dva ve druhé lize? Stejně nebudeme vědět, jestli má na nejvyšší sutěž
Vzpomínám si, jak jsem vždycky koukal na sestavu RH Cheb ... a zkoumal, kam který hráč patří - jak jsem říkal, třeba Pavel Kuka, to byl vyloženě hráč, o němž málokdo ze slávistických fanoušků věděl a on za dva roky vyrostl právě na tom, že dostal v lize příležitost, kterou by u nás přes Knoflíčka, Sivu, nebo Řeháka neměl šanci dostat... Podobně to měly bídy se Sieglem, nebo Michalem Bílkem (u toho mě hodně mrzelo, když jsem zjistil, kam vlastně patří...)
Často se stávalo, že tam takhle vyletěl frajer z nějaké nižší souteže a o toho byl potom po skončení ZVS pořádný boj mezi prvoligisty - u nás takhle skončil třeba Pavel Vandas, nebo Martin Pěnička, bídy zase ulovily Nedvěda, který se zviditelnil v Dukle...
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
Respektuju nazor, ale vubec nesouhlasim. Dukla se hlasi k odkazu komunisticke dukly, je jedno, ze to sou nejaky jakubcovice. Cely ten komoussky konstrukt, ze ukradli klubum nadejnou mladez a s ni vyhravali tituly, je zvraceny. Nevsim sem si, ze by v zemich, ktere nebyly zasazeny rudym morem, neumeli vychovat talent. Naopak. Zadne dukly k tomu nepotrebuji.
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
Jojo, pravda. Jenom s korekci, ze tituly vyhravali predevsim ti machri, co tam zustali, protoze se meli nejlip z cely ligy a bylo jim uplne fuk, komu delaj reklamu a kdo je plati , tedy bolsevik. Dukla samozrejme byla jen a jen bolsevicka sportovni propaganda, vykladni skrin socialistickeho sportu. Vsichni ti Vizkove, Gajduskove, Viktorove, Macelove, Stambachrove, Nehodove a spousta dalsich. Dukla byl jediny tym, proti kteremu chodili fandit fandove jinych prazskych klubu. Vzpominam si treba jak jsme sli / slavistickej kotel / na Julisku fandit Slovanu Bratislava. Taky jsme trochu zakalili s "belasimi" ze jo :-) Proste Dukle / jako jedinemu tymu v lize /patrila skutecna nenavist vsech ostatnich, stejne jako partaji. RH Cheb byla na tom podobne, ale bylo to slabsi.
Jeste bych doporucil pohled na tzv. sin slavy, kterou Dukla prezentuje na svych strankach. To povazuji za obludny pokrytectvi a prasarnu vysokeho kalibru. Jsou tam hraci, kteri tam proste nastoupit / na vojnu/ "museli" a potom zase vypadli zpet do sveho klubu. Nestydi se tam uvadet dokonce i Frantu Veselyho. To povazuju za mimoradnou odpornost. Sveho casu tam meli / mozna jeste maji/ i Karla Jarolima, kterej se teda k tematu Dukla myslim vyjadril dost jasne.
Nemame tu nejakeho hackera, ze by jim to nechal vybouchnout :-)
Proto mi taky trochu mrzi, ze tam nalezli Kozel, Suchoparek atd. ale samozrejme je nijak nesoudim, jen mi to je trochu lito. Protoze mam pocit, ze tam ten duch nejak dal zije, jak se tou historii predvadej.
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
Chlapi, omlouvám se, ale mluvíme každý o něčem jiném ...
Já přece netvrdím, že na vojenských oddílech bylo dobré VŠECHNO ... Ano, byly protežované komančema, měly lepší vybavení a tudíž pokud si hráč mohl vybrat, tak v ní často rád zůstal - o tom žádná ...
Na druhou stranu já začal fotbal vnímat v osmdesátých letech - to už Dukla získala jediný titul a hráče si mohla nechat pouze za určitých podmínek - pokud mateřský oddíl hrál první ligu a nesouhlasil, tak měla taky smůlu.... A současná Dukla ta už vůbec nikomu hráče nesebrala - ta se z třetí ligy musela prokousávat bez jakýchkoliv výhod ....
Celý můj příspěvek je o tom, že přes vojenské oddíly se hráči snáze dostávali do velkého fotbalu ... Uvědomme si, že nikdy nic není černobílé - všechno má své kladné i záporné stránky....
Ještě bych uvedl třeba Pavla Novotného - toho koupil Boris Korbel jako osmnáctiletého a v nabitém kádru té doby by sotva hrál, takže po roce šel na vojnu a v roce 1994 se vrátil jako hráč pro základní sestavy - kdyby v té době vojna už nebyla, tak by skákal z jedné hostovačky na druhou a je taky možné, že by během těch let neodehrál nic ...
A ta poslední připomínka - to přece není o tom, že by se talent neprosadil - on se prosadí, ale musí k tomu hrát... problém je v tom, že když chceš hrát jakoukoliv ligu nahoře, tak moc prostoru svým odchovancům, nebo nadějným mladíkům dávat nemůžeš... pokud máš ambice (jako my), tak potřebuješ na hřišti už prověřené a zkušené hráče - takže se často i klubům jako Real Madrid, Manchester United, nebo Chelsea stane, že odchovance, nebo nadějné mladíky za hubičku pustí, protože v jejich kádrech by si nezahráli a oni v relativně menším klubu zazáří. Real takhle za velké peníze kupoval zpátky Moratu, Manchester United Pogbu, Chelsea takhle přišla o van Bruyneho ... a teď je podobným případem Kalas - přes Davida Luize a Johna Terryho neměl šanci se dostat do hry, přestože jako záskok v jednom zápase zazářil ... Courá se po hostováních a třeba v Kolíně nad Rýnem neodehrál ani minutu - nakonec to může dopadnout tak, že o něj dá Chelsea ruce pryč...
Podobné případy jako Vácha, Dočkal, nebo třeba Skalák u erbéček
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
Tohle jsem nečekal, myslel jsem, že u nás ještě jednu šanci dostane, třeba alespoň teď v zimní přípravě. Trochu mě to mrzí, něco v sobě měl. Ale fakt je ten, že asi nemáme čas ještě 1-2 roky čekat, jestli Robert vyroste ve špičkového hráče, nebo ne, my potřebujeme kvalitu hned. Jen doufám, že se z něj časem nevyklube třeba další Dočkal nebo Vácha - jako velkou hvězdu, která se naplno rozzáří v Ostravě, ho bude kupovat s velkou slávou Sparta:-(.
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
Kdyz bude hvezdou ligy, nic nam nebrani ho koupit. dockal, vacha jsou v bídě predevsim kvuli vadě charakteru. Vyborne se tam do toho hnusu flusalek a šamponek hodi. Ze nekdo vyroste ve Slavii hned neznamena, ze je slavista. Slávista musí v mít charakter a být úctyhodný člověk. Tuplovaně když je kapitán
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
Přiznám se, že jsem z toho trochu zklamaný. Robert je poctivý hráč, Slávista, jen má rychlostní deficit, ale myslím si, že má potenciál být jednou špičkovým ligovým hráčem, což naznačil i loni na jaře na Baníku. Tak hodně štěstí v baníku, Roberte.
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
Ono tech 5 mil muze byt taky vycucanych pekne z prstu. Pamatuju si, jak se psalo, ze jsme dali za Micolu asi 7 mil, pritom od nej samotneho jsem mel info, ze to byly necele dva. A s tim, ze se tu pise, ze ho je skoda. Ona CEFC dle meho nemusi prodavat nadejne hrace, takze to mohlo byt taky tak, ze proste on ve Slavii pokracovat nechce, vztah k ni nema (viz nedavny rozhovor v novinach), dalsi perspektivu zde nevidi a smlouvu neprodlouzi a tak lepsi ho aspon takto prodat. Skoda, ze se nejednalo o obchod spojeny s Granecnym, kdyz jsme o nej stali, ale treba to jeste muze byt.
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
Tak nejsem fanatik, ze by Slavie byla v mem zivote to hlavni a pokud takovy lidi jsou at uz Spartani, Slaviste ci Plzenaci tak je tam vzdy neco spatne... Hruby v tom rozhovoru vychazi tak, ze je mu vlastne jedno, ze hraje za Slavii a to bud vinou redaktora a nebo spatnym vyjadrenim... myslim, ze chtel rict to same co ja...jsem big fanda Slavie, ale mam v zivote i jine priority;-)
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
Vzdyt tam nerek nic spatnyho, ne? Ze neni zarytej slavista? No boze, to porad neznamena, ze nema ke klubu vztah. Nic takovyho jsem v tom rozhovoru teda neobjevil.
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
Pokud proti Spartě nic nemá (a i já se přiznám, že je mi ten debilní klub arogantních podvodníků čím dál víc ukradenej, protože proč bych si nenávistí k takové sebrance měl kazit náladu), tak stačí říct, že respektuje každého soupeře. Začít blejt do novin o tom, jak Spartě fandí v Evropě, mi přijde poněkud nešťastné.
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
Jasny, asi to neni uplne nejstastnejsi. Ja taky sparte nefandim ani v poharech (az na vyjimky, kdy me presvedci svym vykonem), ale tenhle postoj je pro me prijatelnejsi nez treba ono klasicky Rehakovo uplivnuti, Sivokovi rukavice, Suchyho sala, apod. Ale chapu, ze jsem v mensine :-)
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
Je to trochu pozérský, co si budeme povídat. Ten klub nikdo z nás nemá v lásce, ale znečišťovat kvuli tomu chodníky nebo vlastní auto je zbytečné. Podle mě nejlepší je vůbec si jich nevšímat – takhle to vypadá, že z nich máme trochu mindrák.
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
Tak mně to nepřijde o nic víc pozersky než povídat o znečišťování chodníků plivanim. Já si pěkně zakleju pokaždé když jedu kolem, že jsem tím pádem taky pozér jsem netušil.
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
Přesně tak! Je to prostě banda šmejdů a nenávidíme je. To je stejně tak přirozené, jako že ptáci lítají a ryby plavou. Nepřijde mi to jako mindrák. Jsou to odjakživa naši nepřátelé! Neříkám že je každý slávista musí vyloženě zarytě nenávidět, ale podle mě neexistuje, aby slávista řekl, že proti nim nic nemá, že jim v pohárech fandí.... Já nevím no, mě to přijde divné.
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
moc nechapu, proc se tu porad ten rozhovor vytahuje. hraci muzou mit ruzny nazory, nevim, jestli je nejdulezitejsi to, ze plive u Letny...ja Sparte vetsinou v evrope nefandim, ale pokud to ma naopak, tak to neberu za nejhorsi vec. proste ten pravej klubismus od hracu bych chtel videt hlavne na hristi.
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
Komentáře (74)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
Komix před 8 lety 23.12.2016 11:52 |Cena 5 milionů mi přijde velmi málo. Doufám, že je to nějak spojeno s transferem Granečného do Slavie.
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
Alanor (admin) před 8 lety 23.12.2016 11:57 |Pokud vím, tak není, ačkoliv jsme o Granečného zájem měli.
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
Kenny před 8 lety 23.12.2016 13:16 |Stačilo by předkupní právo...
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
Borris před 8 lety 23.12.2016 14:26 |Měli? Takže už nemáme?
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
no-nick před 8 lety 23.12.2016 15:36 |Tak asi by chtěli pořád, Baník ho ale prostě nechce pustit
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
Borris před 8 lety 23.12.2016 16:25 |V tomhle jsme měli možná využít toho zájmu Baníku o Roberta. Prostě jasně jim říct, že jestli ho chtějí na přestup, tak ať nám oni pustí Denise. Toho se mělo využít. Je to velká škoda. V Liboru Holíkovi a právě v Denisovi, jsme mohli mít kraje obrany do budoucna vyřešené.
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
JS (přítel SN) před 8 lety 23.12.2016 17:04 |Granečný není kraj.
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
Borris před 8 lety 23.12.2016 18:13 |Jasně že je to krajní bek. Jak jsi přišel na to že ne?
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
JS (přítel SN) před 8 lety 23.12.2016 19:41 |Mea culpa, žil jsem v iluzi, že jde o mladého stopera. Netuším, proč.
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
Borris před 8 lety 24.12.2016 01:49 |Stane se :-)
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
no-nick před 8 lety 23.12.2016 17:36 |Tak u těch jednání nesedíme. Jestli se o Denisovi nechtěli bavit za žádných okolností, tak proč kvůli tomu znemožnit Hrubému zajímavý přestup.
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
Borris před 8 lety 24.12.2016 01:56 |Já věřím že kdybychom je trochu přitlačili ke zdi, tak by to vyšlo. Navíc věřím, že o Roberta mělo zájem více klubů, je to kvalitní fotbalista. Takže o zajímavý přestup by nepřišel a třeba i do lepšího klubu. Ale samozřejmě máš pravdu, že u těch jednání nikdo z nás nebyl no.
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
dauby před 8 lety 23.12.2016 17:05 |Mne teda naopak prikde, ze 5 milionu je vyborna suma, za hrace, ktery by si u nas ani nekopl a ktery by se trmacel dalsi rok dva po hostovanich, kde by navic Slavia dorovnavala jeho plat...
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
Virgil1956 před 8 lety 23.12.2016 17:07 |Souhlas.
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
Novi.sks před 8 lety 23.12.2016 11:55 |Robert byl vždy mým oblíbencem, tak mě to trochu mrzí...
Hodně štěstí v Baníku, ať ten postup vyjde!
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
tupoleff (přítel SN) před 8 lety 23.12.2016 12:06 |Tak hodně štěstí a doufám, že ho za dva roky koupíme zpátky jako hvězdu ligy za trojnásobek (bez ironie), rád sem se na jeho hru koukal.
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
davidovky1 před 8 lety 23.12.2016 12:06 |Tak to já si naopak myslím že 5mega je až až!Za bourače pomalého náš fotbal vychovává moc. Potřebujeme jiný tipy. Ale hodně štěstí mu přeji. Myslím že ani tam se neprosadí
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
fredydj (přítel SN) před 8 lety 23.12.2016 12:20 |to já myslím že se tam prosadí, už jednou se tam prosadil
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
davidovky1 před 8 lety 23.12.2016 12:25 |Do tý doby než to tam začne fungovat jako teťka u nás pak bude mít smůlu.I když bych mu to přál přece je náš odchovanec od 7let.
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
mpik před 8 lety 23.12.2016 12:26 |Domnívám se, že 5 mio je pro Slavii dobrý obchod. Tento hráč nemá dle mého osobního názoru šanci prosadit se v ligové špičce, kde by Slavia měla hrát. Ve Slavii by stejně nehrál. Přeji mu hodně štěstí.
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
bububu (přítel SN) před 8 lety 23.12.2016 12:29 |Škoda, Robert Hrubý zůstal za očekáváním a nenaplnil úplně talent, který měl. Třeba se ještě vyhraje, k čemuž by mu mohla vůdčí role v mužstvu a pravidelná herní zátěž výrazně pomoci.
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
Astrocytoma (přítel SN) před 8 lety 23.12.2016 12:31 |5 mio je v momentalni situaci asi primerena cena. Nicmene prodal bych ho s podminkou vyrazneho podilu na dalsim prestupu.
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
Astrocytoma (přítel SN) před 8 lety 23.12.2016 12:53 |jeste takovy dovetek, jsem moc rad ze prodavame kvalitni hrace zrovna tam kde by mel byt fotbal na vysoke urovni, jako treba banik olomouc brno. Rozhodne neprodavat do Jablonce pribrami a podobnych instituci, kde fanousek nepachne. Uz jsme se tu bavili jak zlepsit atraktivitu souteze, resi se zmena systemu 1.ligy. Melo by se spise investovat do klubu, kde ten fanouskovsky potencial je. Vlastne se to pak vrati i nam popripade CEFC.
Take jsem rad, ze nejspis i diky V. Petrzely budujeme vztah s banikem, ktery muze byt do budoucna pro obe strany prinosem a byt tak trosku klikou proti Berbrovcum a podobnym inidividuim.
Co lze vycist z jednoho transferu ze?:) Prosim berte to jako nazor, ne ze to tak za kazdou cenu opravdu je.
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
Sešívaný před 8 lety 23.12.2016 17:43 |Taky si myslím, že u takových hráčů je podíl na dalším přestupu lepší než okamžitá částka. Když jsem hrával FM, tak jsem musel kvůli nabytému kádru pouštět i talenty, kteří šli do klubů, jež mi nemohli nabídnout zajímavé peníze, tak jsem hráče pustil za almužnu a řekl si o 30-50 % z dalšího prodeje. Dlouhodobě se to vyplatilo, protože někteří z nich se chytli a klub je prodal dál třeba za 10x větší peníze, než bych od nich původně dostal já. Někdy jsem je dokonce kupoval zpět a díky tomu i ušetřil.
Kadr
Yester před 8 lety 23.12.2016 12:35 |Ač jsem Robertovi jako odchovanci přál se u nás prosadit, tak momentálne je to rozumné řešení. 5 mio je asi adekvátní v dané situaci. Redukce širšího kádru by mela pokračovat. Např. Radek Voltr v Karviné atd.
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
Jarinho před 8 lety 23.12.2016 12:47 |nevim o nikom s lepsi predfinalni prihravkou, soucek neni lepsi
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
Max92 před 8 lety 23.12.2016 12:52 |Hušbauer, Barák mnohem lepší...Navíc to není jen o té předfinální přihrávce, Robert měl především pohybové nedostatky...
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
Jarinho před 8 lety 23.12.2016 13:03 |to mas pravdu pres trio husby barak ngadeu cesta nevede, ale proste ve Slavii nedostal dost sanci
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
Max92 před 8 lety 23.12.2016 13:05 |Podle mě dostal šancí docela dost, navíc se teď neprosadil na hostování v Teplicích. Promiň, ale jsme Slavia a nemůžeme pořád čekat, jestli se někdo po třiceti zápasech zvedne...
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
Jarinho před 8 lety 23.12.2016 13:14 |dockal, vacha, gebre tu hrali taky a byli jsme slavia
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
Travinho před 8 lety 23.12.2016 16:49 |V Teplicích se ale neprosadil z velké části vinou zranění...
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
Boo_SKS před 8 lety 23.12.2016 21:12 |ani nahodou, pokazde kdyz hral, tak byl Hruby naprosto neviditelny a celkove byl jednim z tech horsich hracu Teplic. Opravdu nevidim duvod, proc bych mel jeho tragicke vykony omlouvat zranenim.
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
dauby před 8 lety 23.12.2016 17:10 |Nevim, co by u nas Hruby vedle Baraka, Husbyho a Zmrhala pohledaval, tihle kluci kopou o dve urovne vys...
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
ervin před 8 lety 23.12.2016 12:50 |Dobrý hráč, pro Baník nadstandartní ! Hodně štěstí.
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
kjandourek (admin) před 8 lety 23.12.2016 12:55 |Asi dobré pro všechny... V Baníku už se Robert prosadil a já si myslím, že zvláště ve druhé lize to Petržela postaví okolo něj - ostatně jako na jaře...
U těch hostovaček je vždycky problém v tom, že pokud hostující hráč není o "parník" lepší, než kmenoví hráči, tak klub nemá moc chuti stavět na něm hru a spíše ho bere jako záskok... To už se nám stalo mnohokrát a není se co divit: s každým odehraným zápasem hráč roste... tak je lepší stavět vlastního hráče, ze kterého budu něco mít, než kvalitativně podobného, kterého vychovávám vlastně pro pro konkurenci...
Takhle to bylo třeba s Váchou - v mistrovských sezónách neměl šanci se u nás prosadit, v dorostu působil jako pravý bek, v áčku na té pozici hrál Krajčík, Gerbre, či Dřížďal... tak šel na hostovačku do Jablonce, potom do Ostravy... a nikde mu nedali moc čuchnout,protože na ten post měli svého borce, který také "potřeboval hrát" ... takže do Liberce šel na hostování už s opcí a ejhle, tam se chytil, protože už věděli, že se jim vyplatí nechat ho hrát, že když se chytí, tak bude jejich....
V tomhle nám setsakra chybí vojna - Dukly a Rudé Hvězdy měly pár svých kmenových hráčů, ale jinak v nich nastupovali vojáci, tj. vlastně taková povinná hostovačka na dva roky.... Tam odešel na vojnu neznámý hráč z juniorky a vrátil se s třiceti odehranými ligovými zápasy jako zkušený ligový borec .... Takhle získával ostruhy Ivo Knoflíček, nebo Pavel Kuka
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
MDCCCXCII (přítel SN) před 8 lety 23.12.2016 14:08 |Dukly nam nechybi a tu posledni zlocinnou bych okamzite zrusil.
Chybi nam partnerske kluby, takova spoluprace se prave rozviji v mladezi. Je treba pokracovat i do seniorske kategorie
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
kerim1969 před 8 lety 23.12.2016 15:15 |Partnerské kluby snad jen v nižších soutěžích, neumím si představit, že SLAVIA,Plzeň,Sparta a třeba ještě Boleslav budou mít v lize několik "partnerských"zápasů a pak zase několik "nepartnerských" :-)
Jinak přeji všem fanouškům klidné svátky a také vítězství v derby na silvestra.
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
Radek097 (přítel SN) před 8 lety 23.12.2016 15:28 |Nikdo netvrdí, že by Slavia měla mít partnerské kluby ve stejné lize. Ale mít 2 kluby poblíž Prahy hrající FNL / ČFL by bylo fajn a mít tam po pár hráčích, kteří by získávali zkušenosti tam a ne v Juniorské lize.
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
MDCCCXCII (přítel SN) před 8 lety 23.12.2016 15:31 |Ano, čfl, fnl
Liga ne. Tam muzou byt dobre vztahy na ruzne hostovacky
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
dauby před 8 lety 23.12.2016 17:16 |Chybi hlavne B-tymy. Kdyby nas b-tym hral minimalne CFL, bylo by to mnohem lepsi nez ta trapna juniorska liga. A nemuselo by tolik hracu pobihat po hostovanich, kde je stejne vetsinou nestavi...
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
kjandourek (admin) před 8 lety 23.12.2016 19:54 |???? Jako Duklu už dávno zničil Ďuričko tím, že jí vyvezl do Příbrami včetně jejich pohárů... Ten tým, co je teď v lize byl založen nedávno a koupil třetí ligu od Jakubčovic... Tam nějakou paralelu sotva lze hledat...
Partnerské kluby bybyli jistě fajn, ale nehrají ligu! Kouzlo vojenských celků bylo právě v tom, že do ligy vypustily mladé kluky, kteří se potom vraceli do svých mateřských klubů jako ostřílení prvoligoví hráči - k čemu nám bude mladý kluk, který bude mít za sebou rok dva ve druhé lize? Stejně nebudeme vědět, jestli má na nejvyšší sutěž
Vzpomínám si, jak jsem vždycky koukal na sestavu RH Cheb ... a zkoumal, kam který hráč patří - jak jsem říkal, třeba Pavel Kuka, to byl vyloženě hráč, o němž málokdo ze slávistických fanoušků věděl a on za dva roky vyrostl právě na tom, že dostal v lize příležitost, kterou by u nás přes Knoflíčka, Sivu, nebo Řeháka neměl šanci dostat... Podobně to měly bídy se Sieglem, nebo Michalem Bílkem (u toho mě hodně mrzelo, když jsem zjistil, kam vlastně patří...)
Často se stávalo, že tam takhle vyletěl frajer z nějaké nižší souteže a o toho byl potom po skončení ZVS pořádný boj mezi prvoligisty - u nás takhle skončil třeba Pavel Vandas, nebo Martin Pěnička, bídy zase ulovily Nedvěda, který se zviditelnil v Dukle...
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
MDCCCXCII (přítel SN) před 8 lety 23.12.2016 22:01 |Respektuju nazor, ale vubec nesouhlasim. Dukla se hlasi k odkazu komunisticke dukly, je jedno, ze to sou nejaky jakubcovice. Cely ten komoussky konstrukt, ze ukradli klubum nadejnou mladez a s ni vyhravali tituly, je zvraceny. Nevsim sem si, ze by v zemich, ktere nebyly zasazeny rudym morem, neumeli vychovat talent. Naopak. Zadne dukly k tomu nepotrebuji.
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
edenian před 8 lety 23.12.2016 23:36 |Jojo, pravda. Jenom s korekci, ze tituly vyhravali predevsim ti machri, co tam zustali, protoze se meli nejlip z cely ligy a bylo jim uplne fuk, komu delaj reklamu a kdo je plati , tedy bolsevik. Dukla samozrejme byla jen a jen bolsevicka sportovni propaganda, vykladni skrin socialistickeho sportu. Vsichni ti Vizkove, Gajduskove, Viktorove, Macelove, Stambachrove, Nehodove a spousta dalsich. Dukla byl jediny tym, proti kteremu chodili fandit fandove jinych prazskych klubu. Vzpominam si treba jak jsme sli / slavistickej kotel / na Julisku fandit Slovanu Bratislava. Taky jsme trochu zakalili s "belasimi" ze jo :-) Proste Dukle / jako jedinemu tymu v lize /patrila skutecna nenavist vsech ostatnich, stejne jako partaji. RH Cheb byla na tom podobne, ale bylo to slabsi.
Jeste bych doporucil pohled na tzv. sin slavy, kterou Dukla prezentuje na svych strankach. To povazuji za obludny pokrytectvi a prasarnu vysokeho kalibru. Jsou tam hraci, kteri tam proste nastoupit / na vojnu/ "museli" a potom zase vypadli zpet do sveho klubu. Nestydi se tam uvadet dokonce i Frantu Veselyho. To povazuju za mimoradnou odpornost. Sveho casu tam meli / mozna jeste maji/ i Karla Jarolima, kterej se teda k tematu Dukla myslim vyjadril dost jasne.
Nemame tu nejakeho hackera, ze by jim to nechal vybouchnout :-)
Proto mi taky trochu mrzi, ze tam nalezli Kozel, Suchoparek atd. ale samozrejme je nijak nesoudim, jen mi to je trochu lito. Protoze mam pocit, ze tam ten duch nejak dal zije, jak se tou historii predvadej.
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
kjandourek (admin) před 8 lety 24.12.2016 10:27 |Chlapi, omlouvám se, ale mluvíme každý o něčem jiném ...
Já přece netvrdím, že na vojenských oddílech bylo dobré VŠECHNO ... Ano, byly protežované komančema, měly lepší vybavení a tudíž pokud si hráč mohl vybrat, tak v ní často rád zůstal - o tom žádná ...
Na druhou stranu já začal fotbal vnímat v osmdesátých letech - to už Dukla získala jediný titul a hráče si mohla nechat pouze za určitých podmínek - pokud mateřský oddíl hrál první ligu a nesouhlasil, tak měla taky smůlu.... A současná Dukla ta už vůbec nikomu hráče nesebrala - ta se z třetí ligy musela prokousávat bez jakýchkoliv výhod ....
Celý můj příspěvek je o tom, že přes vojenské oddíly se hráči snáze dostávali do velkého fotbalu ... Uvědomme si, že nikdy nic není černobílé - všechno má své kladné i záporné stránky....
Ještě bych uvedl třeba Pavla Novotného - toho koupil Boris Korbel jako osmnáctiletého a v nabitém kádru té doby by sotva hrál, takže po roce šel na vojnu a v roce 1994 se vrátil jako hráč pro základní sestavy - kdyby v té době vojna už nebyla, tak by skákal z jedné hostovačky na druhou a je taky možné, že by během těch let neodehrál nic ...
A ta poslední připomínka - to přece není o tom, že by se talent neprosadil - on se prosadí, ale musí k tomu hrát... problém je v tom, že když chceš hrát jakoukoliv ligu nahoře, tak moc prostoru svým odchovancům, nebo nadějným mladíkům dávat nemůžeš... pokud máš ambice (jako my), tak potřebuješ na hřišti už prověřené a zkušené hráče - takže se často i klubům jako Real Madrid, Manchester United, nebo Chelsea stane, že odchovance, nebo nadějné mladíky za hubičku pustí, protože v jejich kádrech by si nezahráli a oni v relativně menším klubu zazáří. Real takhle za velké peníze kupoval zpátky Moratu, Manchester United Pogbu, Chelsea takhle přišla o van Bruyneho ... a teď je podobným případem Kalas - přes Davida Luize a Johna Terryho neměl šanci se dostat do hry, přestože jako záskok v jednom zápase zazářil ... Courá se po hostováních a třeba v Kolíně nad Rýnem neodehrál ani minutu - nakonec to může dopadnout tak, že o něj dá Chelsea ruce pryč...
Podobné případy jako Vácha, Dočkal, nebo třeba Skalák u erbéček
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
Hanzwalter před 8 lety 23.12.2016 15:07 |Hruby ke vsi ucte neni hrac pro Slavii.... bohuzel a preju mu v Baniku vse nej nej.
Hrubý v lize
JS (přítel SN) před 8 lety 23.12.2016 15:11 |Tak ať se daří. Ve Slavii by v současné době neměl šanci, ve svém věku už to také není nějaký mladý talent. Myslím, že z něj bude dobrý ligový hráč.
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
Boss82 před 8 lety 23.12.2016 15:17 |Tohle jsem nečekal, myslel jsem, že u nás ještě jednu šanci dostane, třeba alespoň teď v zimní přípravě. Trochu mě to mrzí, něco v sobě měl. Ale fakt je ten, že asi nemáme čas ještě 1-2 roky čekat, jestli Robert vyroste ve špičkového hráče, nebo ne, my potřebujeme kvalitu hned. Jen doufám, že se z něj časem nevyklube třeba další Dočkal nebo Vácha - jako velkou hvězdu, která se naplno rozzáří v Ostravě, ho bude kupovat s velkou slávou Sparta:-(.
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
MDCCCXCII (přítel SN) před 8 lety 23.12.2016 15:40 |Kdyz bude hvezdou ligy, nic nam nebrani ho koupit. dockal, vacha jsou v bídě predevsim kvuli vadě charakteru. Vyborne se tam do toho hnusu flusalek a šamponek hodi. Ze nekdo vyroste ve Slavii hned neznamena, ze je slavista. Slávista musí v mít charakter a být úctyhodný člověk. Tuplovaně když je kapitán
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
Fulham před 8 lety 23.12.2016 15:46 |Holky a klucí přeji Vám všem pevné zdraví a krásné svátky. A samo bohatého Ježíška.
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
qwertz0099 před 8 lety 23.12.2016 17:29 |http://www.transfermarkt.com/sk-slavia-prag/kadernaechstesaison/verein/62/saison_id/2016
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
Travinho před 8 lety 23.12.2016 17:59 |Přiznám se, že jsem z toho trochu zklamaný. Robert je poctivý hráč, Slávista, jen má rychlostní deficit, ale myslím si, že má potenciál být jednou špičkovým ligovým hráčem, což naznačil i loni na jaře na Baníku. Tak hodně štěstí v baníku, Roberte.
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
JS (přítel SN) před 8 lety 23.12.2016 18:08 |Jinak by mě docela zajímalo, kde vzal Baník 5 mega? A jestli máme nasmlouvaná alespoň nějaká další procenta z dalších přestupů...
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
Travinho před 8 lety 23.12.2016 22:21 |Proč by ne. Brabec má peněz dostatek.
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
Rudolfonc (přítel SN) před 8 lety 23.12.2016 18:49 |Já si myslím, že mu jenom prospěje, když bude v týmu, kde to na něm bude stát :-) určitě se konečně pořádně vykope a to mu přeju!
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
petrjir před 8 lety 23.12.2016 18:54 |Ono tech 5 mil muze byt taky vycucanych pekne z prstu. Pamatuju si, jak se psalo, ze jsme dali za Micolu asi 7 mil, pritom od nej samotneho jsem mel info, ze to byly necele dva. A s tim, ze se tu pise, ze ho je skoda. Ona CEFC dle meho nemusi prodavat nadejne hrace, takze to mohlo byt taky tak, ze proste on ve Slavii pokracovat nechce, vztah k ni nema (viz nedavny rozhovor v novinach), dalsi perspektivu zde nevidi a smlouvu neprodlouzi a tak lepsi ho aspon takto prodat. Skoda, ze se nejednalo o obchod spojeny s Granecnym, kdyz jsme o nej stali, ale treba to jeste muze byt.
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
SKSVenca před 8 lety 23.12.2016 18:56 |Dá se ten rozhovor někde dohledat?
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
petrjir před 8 lety 23.12.2016 19:07 |http://fotbal.idnes.cz/robert-hruby-o-angazma-v-teplicich-d5i-/fotbal.aspx?c=A160805_102049_fotbal_par
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
Travinho před 8 lety 23.12.2016 20:27 |Něco na tom asi bude. Na druhou stranu Řehák v mých očích hned stoupl.
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
Hanzwalter před 8 lety 24.12.2016 12:03 |Tak nejsem fanatik, ze by Slavie byla v mem zivote to hlavni a pokud takovy lidi jsou at uz Spartani, Slaviste ci Plzenaci tak je tam vzdy neco spatne... Hruby v tom rozhovoru vychazi tak, ze je mu vlastne jedno, ze hraje za Slavii a to bud vinou redaktora a nebo spatnym vyjadrenim... myslim, ze chtel rict to same co ja...jsem big fanda Slavie, ale mam v zivote i jine priority;-)
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
Alanor (admin) před 8 lety 23.12.2016 20:51 |O tom rozhovoru jsem ani nevěděl a asi to tak bylo lepší. Fuj!
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
biggris (přítel SN) před 8 lety 23.12.2016 20:59 |Vzdyt tam nerek nic spatnyho, ne? Ze neni zarytej slavista? No boze, to porad neznamena, ze nema ke klubu vztah. Nic takovyho jsem v tom rozhovoru teda neobjevil.
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
Alanor (admin) před 8 lety 23.12.2016 21:09 |Pokud proti Spartě nic nemá (a i já se přiznám, že je mi ten debilní klub arogantních podvodníků čím dál víc ukradenej, protože proč bych si nenávistí k takové sebrance měl kazit náladu), tak stačí říct, že respektuje každého soupeře. Začít blejt do novin o tom, jak Spartě fandí v Evropě, mi přijde poněkud nešťastné.
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
biggris (přítel SN) před 8 lety 23.12.2016 22:56 |Jasny, asi to neni uplne nejstastnejsi. Ja taky sparte nefandim ani v poharech (az na vyjimky, kdy me presvedci svym vykonem), ale tenhle postoj je pro me prijatelnejsi nez treba ono klasicky Rehakovo uplivnuti, Sivokovi rukavice, Suchyho sala, apod. Ale chapu, ze jsem v mensine :-)
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
dalislavista před 8 lety 24.12.2016 12:34 |Řehákovo uplivnutí mi přijde v pořádku. Sám, když jedu okolo, si odlivnu také a nemám s tím problém... :)
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
JS (přítel SN) před 8 lety 24.12.2016 12:37 |Je to trochu pozérský, co si budeme povídat. Ten klub nikdo z nás nemá v lásce, ale znečišťovat kvuli tomu chodníky nebo vlastní auto je zbytečné. Podle mě nejlepší je vůbec si jich nevšímat – takhle to vypadá, že z nich máme trochu mindrák.
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
no-nick před 8 lety 24.12.2016 13:48 |Tak mně to nepřijde o nic víc pozersky než povídat o znečišťování chodníků plivanim. Já si pěkně zakleju pokaždé když jedu kolem, že jsem tím pádem taky pozér jsem netušil.
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
JS (přítel SN) před 8 lety 24.12.2016 15:22 |Nadsázka
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
Borris před 8 lety 24.12.2016 15:24 |Přesně tak! Je to prostě banda šmejdů a nenávidíme je. To je stejně tak přirozené, jako že ptáci lítají a ryby plavou. Nepřijde mi to jako mindrák. Jsou to odjakživa naši nepřátelé! Neříkám že je každý slávista musí vyloženě zarytě nenávidět, ale podle mě neexistuje, aby slávista řekl, že proti nim nic nemá, že jim v pohárech fandí.... Já nevím no, mě to přijde divné.
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
kjandourek (admin) před 8 lety 24.12.2016 17:05 |Naprosto souhlasím... já tedy při projíždění kolem té jejich ratejny neplivu, ale naprosto pozérsky .... zvednu prostředníček ....
Snad mi to jednou Bican, Puč a Plánička odpustí :-)
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
edenian před 8 lety 24.12.2016 23:00 |Za přirozené, jako že ptáci lítají a ryby plavou bych to teda nepovazoval :-)
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
kick_me (přítel SN) před 8 lety 24.12.2016 14:31 |moc nechapu, proc se tu porad ten rozhovor vytahuje. hraci muzou mit ruzny nazory, nevim, jestli je nejdulezitejsi to, ze plive u Letny...ja Sparte vetsinou v evrope nefandim, ale pokud to ma naopak, tak to neberu za nejhorsi vec. proste ten pravej klubismus od hracu bych chtel videt hlavne na hristi.
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
no-nick před 8 lety 24.12.2016 15:12 |Že by musel říkat to samé co Rehak neříkám, ale nějak se mi nečte dobře od našeho odchovance, jak mu Sparta nevadí. To ať radši neříká nic.
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
Marcelo10 před 8 lety 23.12.2016 22:36 |Pokud mám správné informace, tak přestup Granečného se pořád řeší :) nejsou to lehká jednání.
Re: Hrubý se vrací do Baníku. Slavia za něj dostane pět milionů
deny91 před 8 lety 24.12.2016 00:25 |kéž bys měl pravdu a jednání by měla nakonec šťastný konec pro Slavii a tím pádem snad i pro Granečného