Názory

Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

Po dlouhých osmi letech jsme v boji o titul. Po polovině ligy už je to více než jasné. Také jste si položili otázku, jestli jsme tehdy měli lepší kádr? Porovnání hráčů podle jejich typických pozic z sezon 07/08, 08/09 a 16/17 dává jasnou odpověď.

Jsme v polovině ligové sezóny a na kontě máme 32 bodů, což je nejvíce od mistrovské sezony 2007/08. Logicky přicházejí otázky: „Máme na titul? Jak bude vypadat jaro?“ Jedna z nejzajímavějších otázek podle mě je: „Jak silní jsme oproti minulým mistrovským sezonám?“

Otázka, na kterou se dá odpovídat lehko i těžko. Buď vezmeme prosté hráčské statistiky k porovnání, anebo vezmeme v úvahu, že v letech 2007 – 2009 jsme hráli jiným systémem, byli jinak produktivní a snažili se o jiné věci (cílem byl jednoznačně titul). Pokud chceme srovnávat hráče na jednotlivých postech, musíme navíc definovat, kde kdo hrál/hraje a jaké posty srovnáme. Pro přehled jsem definoval 12 herních pozic, na kterých můžeme objektivně i subjektivně hodnotit kádr: 2 krajní obránci, 2 stopeři, defenzivní štít, střední záložník, 2 krajní záložníci, ofenzivní záložník, zatažený útočník a hrot.

Hráče z mistrovských sezon jsem až na výjimky vybral podle odehraných zápasů a minut. Výjimky jsou tvořeny hráči, kteří třeba na podzim nastupovali v základní sestavě a patřili by tam i nadále, kdyby v zimě nepřestoupili do zahraničí. V takovém případě jsem je upřednostnil i před kolegy, kteří měli např. víc zápasů za sezonu celkově. Do statistik počítám účast v soutěžních zápasech (liga, pohár, Evropa kvalifikace + hlavní část). Tak jak vypadáme letos v porovnání s našim nejúspěšnějším sportovním obdobím v moderní době?

Brankáři

Tady jednoznačně kraloval Martin Vaniak. V první titulové sezoně odehrál 34 zápasů s 17 čistými konty, stejný počet nul ve 40! utkáních si připsal i rok poté. Pavlenka má letos bilanci 18/8, to znamená, že k Vaniakovým 17 čistým kontům mu schází 9 zápasů s nulou – 15 v lize a 3 v poháru. Je pravděpodobné, že statistikami se k Čarodějovi přiblížit může. Kdo je však lepší hráč? Martin se svými zkušenostmi a neuvěřitelným reflexem na čáře by v all-stars týmu Pavlenku do branky asi nepustil.

Pravý obránce

Pravá lajna patřila Mateji Krajčíkovi. První sezona 35 zápasů, 1 gól, druhá 23/0. Jeho dravost, centry a fyzický fond patřily k tomu nejlepšímu v lize. Neztratil se ani v Evropě (dodnes si pamatuji jeho neskutečný výkon na Tottenhamu v prvním vyřazovacím kole poháru UEFA 2008 atd.). Letos zde nastupuje nejčastěji Michal Frydrych – 16/1. Frýďa není klasický bek, a proto by Krajčíka ze sestavy jistě nevyšoupnul.

Stopeři

Marek Suchý: odchovanec, kapitán. První sezona 38/1, druhá 40/0. Erich Brabec: vůdce týmu, kapitán, symbol úspěchu a jistoty a také konce zlaté éry. Statistiky: 34/1, 40/1. A letos tu máme Jiřího Bílka, příkladného profíka a velitele (20/1) a Simona Deliho, (mimochodem francouzská výslovnost jeho jména je „Simõ“ a ne „Sajmon“, jak mu říkal DUml a komentátoři), nepřekonatelnou věž s dobrou technikou a s vždy elegantním řešením obranných situací (15/0). Těžká volba na dva posty. Všichni hráči byli a jsou zásadním přínosem pro tým v různých ohledech. Čísla mluví pro Sucháče s Bílkem, ale místo našeho nynějšího kapitána by v all-stars měl být asi Deli. Je to na ligu naprosto nadstandardní hráč. Každopádně stopeři jsou jedno z největších dilemat.

Levý obránce

První výjimka v sestavě. V sezoně 07/08 Hubáček odehrál 34 zápasů, Dřížďal 28 a dal 1 gól. Přesto bych Frantu označil za toho, kdo do základu patřil více, Hub nastupoval i na stoperu. O rok později již místo patřilo Davidovi (39/0). Letos je toto místo neotřesitelnou pozicí Honzy Bořila (21/0). Při všem sentimentu, který k Frantovi i Hubovi chováme si myslím, že Bořil je lehce lepší – jde především o jeho rychlost a univerzálnost dopředu/dozadu.

Defenzivní záložník

Pozice Mickaela Tavarese, asi jednoho z nejlepších hráčů, který v 21. století Slavií prošel. V první sezoně zařídil postup do Ligy mistrů, sezonu zakončil s bilancí 32/2 a druhou 23/1. Letos jej vyzývá Michael Ngadeu–Ngadjui (20/1). Do Tavarese mu chybí větší jistota, elegance a kreativita dopředu. Nepochybně se však může dále zlepšovat, ačkoliv jeho původní místo je v obraně.

Střední záložník

Střední záložník se pohybuje ve středu pole, sbíhá si pro míče dozadu a má úkol distribuovat je útoku/křídlům. Problém s touto pozicí je, že za Karla Jarolíma celá záloha rotovala a hráči si měnili posty. Leckdy jsme nenastoupili s klasickým krajním záložníkem. Popasovat se s tím dá podle statistik a subjektivně nejvhodnějších pozic pro konkrétní hráče. První sezona tak patří Volešákovi (27/5), druhá Marku Jarolímovi (42/7), letošní Hušbauerovi (21/2). Přestože jsou první dva hráči gólovější, Hušby má určitě lepší fyzický fond, který je na tuto pozici zásadní. Z minulosti navíc prokázal, že góly dávat umí. S otazníkem bych místo přenechal jemu.

Pravý záložník

První sezona David Kalivoda (27/4), druhá Jaroslav Černý (32/3), letos tu máme guláš, ale nejvíce minut a zápasů má Mihalík (16/2). Pokud hledáme typický kraj zálohy a oprostíme se od statistik, Jaro má na tuto pozici nejlepší předpoklady – jde o rychlý atletický typ s dobrou kopací technikou a nebojí se přecházet přes hráče. Kalič byl s prominutím průměrný hráč, který se zasloužil o naši účast v Lize mistrů, ale jinak jsem na něm nikdy neviděl nic zvláštního. Černý, to je jiné kafe. Jeho herní přehled a kreativita byly výjimečné, fyzička a rychlost však horší. S těmito atributy by se však hodil spíše do středu zálohy. Na kraj bych volil Mihalíka.

Levý záložník

Sezona 07/08 – Daniel Pudil (28/6). Sezona 08/09 – Dušan Švento (34/0). Sezona 16/17 – Jaromír Zmrhal (22/4). Osobně nejtěžší volba společně se stopery. Dan Pudil byl neskutečně gólový, měl skvělé přihrávky a výbornou fyzičku. Ostatně jinak by doteď nehrál stabilně v Anglii. Duško byl na ligu fotbalista z jiné galaxie, především do svého velkého zranění. Bohužel se mu poté nepodařilo navázat na takové výkony a podle mě za to mohl i KJ, který ho „utopil“ v obraně. Průniky po křídle a centry před branku měl ovšem luxusní (vzpomeňte např. na zápas v Ostravě a jeho centr Belaïdovi). Se vší úctou se s nimi náš odchovanec Jarda Zmrhal zatím rovnat nemůže a otázka je, jestli kvůli stoupajícímu věku ještě bude moci. Za mě zde tedy Dan Pudil kvůli produktivitě.

Ofenzivní záložník

Tato pozice je jako šitá pro hráče typu Tijaniho Belaïda. Tedy výjimečně fotbalově nadaného hráče, na kterého pracuje tým – znamená to, že se nemusí tolik vracet a bránit, ale můžete se spolehnout, že dopředu zařídí gól nebo dva. Navíc ty jeho přímáky! Kromě Grajciara už pak do Slavie nikdy nepřišel nikdo, kdo by tak krásně dokázal zakroutit míč přes zeď rovnou do šibenice. První sezona 22/4 (zařídil první výhru v LM gólem do sítě Steauy), druhá 36/9, přičemž se stal nejgólovějším záložníkem ročníku. Letos tuto pozici nemáme obsazenou tak typickým hráčem, Tonda Barák je více atletický typ. Statistiky (19/4) však říkají, že neřekl poslední slovo a půl ročníku před námi skrývá potenciál v dalších brankách. Zatím však lehce upřednostňuji Belaïda.

Zatažený útočník

Když letos cítíme největší přetlak v útoku se čtyřmi hráči, v sezonách 07/08 a 08/09 jsme museli konkurencí doslova pukat, protože zde nastupovalo 9 a 8 hráčů – od Gaúcha přes Petra Jandu, Milana Ivanu, Střihavku až po Aleše Bestu. Nicméně v první sezoně zde největší porci času odehrál Zdeněk Šenkeřík (30/7). Druhá mistrovská sezona je oříšek. Na podzim místo patřilo Toleskimu (13/6), ale více zápasů v celé sezoně mají Ivana (21/5), Fořt (17/5) a Pekhart (15/3). Goceho jsem sem však vybral kvůli jeho zabijáckému instinktu, kterým by se měl útočník prezentovat. Letos zde nastupuje.. Kdo? Když je na hřišti Muris, tak vepředu před bránou a Škoda se stahuje. Jenže jinak je právě Škoďák naším nezastupitelným hrotem a měli bychom ho porovnávat s „echt hroťáky“. Takže letos Muris Mešanović (18/9). Za mě je zde volba jasná, je to právě on a jeho neskutečná efektivita.

Hrot

Standa Vlček, dlouholetý kapitán a další symbol „slávistické Ligy mistrů“, v první mistrovské sezoně 19/9. Tomáš Necid, neuvěřitelný talent a kometa, který za podzim nastřílel v lize 11 gólů, což mu stačilo na druhé místo v boji o krále střelců za celý ročník, (jinak statistika 24/12). Nedávno jsem v diskuzi četl názor, že je to nyní dřevák. Poprosil bych dotyčného, aby si pustil sestřih jeho akcí a gólů. Například prosmýknutí se po lajně kolem sparťanského obránce a nahrávka Šenkeříkovi před poslendím gólem v památném derby Vládi Šmicera (4:1). Vedení a agent ho donutili odejít do Ruska kvůli 100 milionům za přestup, vůbec se mu tam nechtělo a měl (a možná má) na víc. Loni o něm uvažovaly italské týmy s Juventusem v čele. No a letos zde máme Milana Škodu, novodobou legendu Slavie (18/7). Je potřeba se o něm rozepisovat? Chytil se v pozdním věku, já sám jsem jej mnohokrát označil za dřeváka a tragéda. A pak to přišlo. Objektivně bych ale mezi všemi volil Necida v jeho zabijácké formě na podzim 2008.

Co z toho vyšlo? (nenechte se zmást 12 hráči v sestavě, jde o porovnání postů, ne o nejlepší jedenáctku):

Vaniak – Krajčík, Deli, Suchý, Bořil – Tavares – Mihalík, Hušbauer, Pudil – Belaïd – Mešanović, Necid

Pět letošních hráčů z dvanácti na svých typických postech dávají naději, že i letos máme konkurenceschopný tým v boji o titul. Ten je přímým klíčem k penězům a možnostem v příštím ročníku Ligy mistrů. Hráči se přes zimu budou muset připravit na neuvěřitelný tlak v boji o tuto jedinečnou příležitost. Tlak ze strany fanoušků, médií, managementu a nejspíš i rozhodčích. O individuálních sportech se říká, že 70 % možného výkonu je v hlavě. Určitě to je podobně i u kolektivního. Přestože jsme v minulých mistrovských sezonách měli třeba lepší hráče, možnosti současného kádru leží výše, než zatím ukazuje. Hráči se musí mentálně připravit na jaro a měli by dosáhnout titulu. Máme na něj.

Komentáře (116)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

    knl66 (přítel SN)     před 8 lety 29.11.2016 21:44 |  
    1 0

    (Je-li titulek zakončený otazníkem, vždy zní odpověď NE.)
    Ale tady věřím, že ANO, že na titul máme!!! Slavia olééééé, Slavia 4ever!!!

    • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

      knl66 (přítel SN)     před 8 lety 29.11.2016 21:46 |  
      0 0

      Nedoufám - VĚŘÍM!

  2. Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

    lucky-pilda     před 8 lety 29.11.2016 22:13 |  
    5 1

    Tak Mihalík určitě ne. Jeho výkony zatím nepotvrzují naděje do něj vkládané a Černý s Kalivodou byli v daném období v lepší formě než Jaro letos. Tím ale nevylučuji, že se ještě ukáže. Momentálně ale prostě není lepší.
    Tijani byl určitě neskutečně talentovaný, ale vzhledem k jeho zdravotním patáliím a často odchozeným zápasům (což je i částečně vinou nemoci) je větší potenciál v Tondovi.
    Ivana, Střihavka, Besta - na ty už jsem skoro zapomněl. Bestu už si v našem dresu ani nevybavuju :-)
    Jinak s titulem opravdu nepočítám. 3., možná 2. místo ano, ale je třeba zůstat nohama na zemi. Kádr si sedat teprve začíná, zatímco konkurence má v tomto navrch. Přiští rok nic jiného než boj o titul, letos však bych euforii brzdil ...

    • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

      SKSVenca     před 8 lety 29.11.2016 22:19 |  
      3 0

      Jaro Mihalík je obrovský talent! Jen teď nemá takovou formu, ale to je v jeho věku normální.Musíme věřit že se do ni v zimní přípravě zase dostane a bude ještě lepší než na konci minule sezony! :) potenciál na to určitě má.

    • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

      JS (přítel SN)     před 8 lety 29.11.2016 22:53 |  
      2 1

      Nejde o euforii. My prostě musíme. Hraje se o na dlouhou dobu asi nejdostupnější možnost, jak se podívat do CL a získat stamiliony z odměn.

    • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

      Crispo     před 8 lety 29.11.2016 23:56 |  
      9 0

      S titulem se nedá počítat, ale lze předpokládat, že s dobrým doplněním kádru o ten titul můžeme reálně bojovat. Hráči už teď ví, že porazit se dá každý, navíc Šilhavý má jako trenér vítězství v lize takže tyto zkušenosti může využít a tým z nich bude těžit.
      Autor porovnává sestavy a dle textu a skutečnosti to nevypadá, že bychom měli nějak výrazně horší kádr, sice tu není Belaid, Necid ani Vaniak (když ho vidím v té plzeňské bundě tak je mi zle), ale i tak na boj o titul hráče máme. Nebo chceš říct, že Zlín a Boleslav jsou na tom lépe? Pokud se dá přes zimu dokupy ten druhý pražský tým, tak souboj o titul bude mezi třemi týmy včetně nás. Já třeba nevěřím Zlínu, že má hráčskou kvalitu na to aby se udržel bez klopýtnutí v boji o titul, a Plzeň taky suverénně nevyhrává všechny zápasy, i když média z nich dělají pomalu mistry světa.
      Pokud na konci nebudeme první nebo druzí tak to žádná tragédie nebude, ale když teď na tom druhém fleku jsme a NE NÁHODOU, tak by bylo špatné se toho bát a nechtít být nejlepší...

      • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

        Robinator     před 8 lety 30.11.2016 00:09 |  
        2 0

        Tak Zlín a MB už začali odpadávat..ty jsou dle mého ze hry venku..Plzeň zápasy sice přesvědčivě nevyhrává jako dřív, ale i tak je bohužel vyhrává..něco jako v minulých letech Sparta, kdy sice hrála hovno, ale nějak to proste zvládla..ta kvalita a zkušenosti tam prostě jsou a oni se soustředí jen na ligu..to je pro nas mínus..no a Sparta ta se podle mého po pauze probere..ale hraje EL, uvidíme , jak se s tím popasuje..pro nás obrovska výhoda a dle mého klíčová vec může být ta, že je máme oba doma

        • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

          JS (přítel SN)     před 8 lety 30.11.2016 00:13 |  
          1 1

          MB odpadla poté, co odešel KJ. Ještě to pár zápasů setrvačností fungovalo a pak dojeli. Jenom to potvrzuje, že je to jeden z mála českých trenérů, který ze svého týmu (pokud je v pohodě) fakt dokáže vyždímat nadstandardní výkony. Ovšem i tak mu přičítám nemalou vinu na úpadku našeho klubu a zpět bych ho nejspíš nechtěl. Po jeho „návratech“ do Edenu už to nikdy tak slavné nebylo.

          • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

            Borgetti     před 8 lety 01.12.2016 08:00 |  
            0 0

            Nebyl ten úpadek Slavie po 2 titulech způsoben vedením? Které po neůspěchu se Šerifem Tiraspol rozprodalo a vytunelovalo co se dalo? Mě teda Jarolím nasral, že propustil Brabce. Na bilbordech jeho obří postava na prodej permic do nové sezóny, ale hrál ji ve spartě :( ale slávista to je duší furt

            • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

              JS (přítel SN)     před 8 lety 01.12.2016 12:30 |  
              0 1

              Ten úpadek nebyl PO Sheriffu, ale vlastně po celou dobu jejich působení zde. Akorát že měli štěstí že rovnou v prvním roce vletěli do LM, tak měli víc peněz, kterými to zakryli. A přes tu slávistickou euforii jsme to neviděli hned. Ale podle mě to bylo v průseru od té doby, co vyšachovali podvodně ENIC.

        • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

          Crispo     před 8 lety 30.11.2016 00:57 |  
          0 0

          Podobnost s tou dřívější spartou jsi trefil dobře. Každopádně budou to mít těžší v tom, že nemají jen jednoho soupeře v boji o titul. Domácí hřiště asi opravdu bude rozhodovat...

        • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

          lukas8 (admin)     před 8 lety 30.11.2016 15:51 |  
          0 0

          Tak u Boleslavi se dá ještě předpokládat, že budou ztrácet. Co mám informace, tak trenér Kalvoda je u hráčů hodně neoblíbený a v těchto případech hráči často svého trenéra odstřelí.

  3. Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

    Almik     před 8 lety 29.11.2016 23:17 |  
    0 3

    Pavlenka=Vaniak, Krajčík, Deli, Suchý=Bílek, Bořil, Ngadeu=Tavares, Mihalík=Černý, Hušbauer=Jarolím, Švento ve formě, Barák, Mešanovič, Necid ve formě o trochu
    Posílil bych v zimě pravý křídlo (např Vukadin) a pravého beka např Coufal) středního záložníka pouze v případě kvality např Claessena, asi Součka na hostování a za něj náhradu, to samé Mihalík.
    Mikula, Kessel ven
    +nevím co Jablonský

  4. Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

    Robinator     před 8 lety 29.11.2016 23:46 |  
    2 2

    Perfektní článek JS! Rád jsem si ho před spaním přečetl a zavzpomínal :) myslím, že o titul se rozhodne pokusit musíme, to je povinnost! Jestli to dopadne nebo ne je otázka..můj tip je druhý místo za Plzní..šance tak 65/35..nicméně ho klidně získat můžeme

    • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

      JS (přítel SN)     před 8 lety 30.11.2016 00:11 |  
      2 1

      Díky. Kdybych byl sázkař, také víc věřím Plzni, mají hru o titul „natrénovanou“ a maj koncepčně poskládaný kádr, který pouze doplňují a postupně obměňují. Také za nimi stojí jakási aureola mistrovského klubu, což (nevědomky) reflektují třeba rozhodčí, ale i my. Ale nereálné to není a Plzeň může náskok čtyř bodů ztratit docela jednoduše. Dva se Spartou, tři s námi, a je to... :)

      Šanci máme (po startu ročníku do vyražení DUmla jsem to viděl fakt bledě, takže jsem příjemně překvapen) a ne zanedbatelnou. Je třeba za ní tvrdě jít.

    • Re: Bude to těžký - na západě Čech už asi vyhlížejí posilu. Tu největší.

      travel (přítel SN)     před 8 lety 30.11.2016 09:40 |  
      1 0

      Tak půjde k rumunům.

  5. Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

    Ondráš     před 8 lety 30.11.2016 09:49 |  
    6 3

    Že je Necid dřevák jsem psal já a stojím si za tím! Dobře, dřevák je asi silné slovo, ale pro mě to není prostě moderní fotbalista - nemá na to postavu a techniku. Já si pamatuji právě tu zmiňovanou sezonu, kdy zazářil, to ano, ale jinak nic..když jsem ho viděl kolikrát v repre, jak je neskutečně pomalej a rychleji se vracel i rozhodčí:( Jinak ano, je to Slávista, odchovanec, já proti němu jako člověku nic nemám..ale bavíme se o fotbalové stránce a tam se přiznám, že jsem nikdy nepropadnul jeho "kouzlu", jako mnozí z vás. To je prostě můj názor. Mně přijde, že čím je starší, tak je takový těžkopádnější (asi více svalové hmoty) a už tam není ta lehkost..o to větší poklonu musím znovu složit Škoďákovi, který naopak asi nikdy neměl takový talent, ale já mám pocit, že na sobě hrozně zapracoval..rychlost, technika. On je schopnej si ty šance vypracovat i sám, má dobrou střelu, hlavičku, náběhy. V současné době to je mnohem všestrannější fotbalista, než Necid. Ale pokud by Necid přišel a vykopal nám titul, tak se rozhodně zlobit nebudu a klidně se tady omluvím..jde mi jen o to, aby tu byli plejeři prospěšní Slavii.
    A jinak k hlavnímu tématu: ano, myslím, že na titul máme. Bude důležitý to ale nerozjeb. přes zimu nějakými šílenými nákupy (hlavně co do kvantity). Taková Plzeň těží hlavně ze sehranosti, jinak tam není moc fotbalistů, které bych si třeba do SLA přál. Jaro bude ale hrozně těžký ustát psychicky (nemáme zkušenosti s boji o titul, přijdou porážky, zákulisní a hlavně mediální tlaky - viz jak se teď rojí články o SKS). Musíme ale hlavně porazit Zlín, to je teď nejpodstatnější!!! Případnou porážkou bychom tu dosavadní pozici dost devalvovali..

    • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

      Travinho     před 8 lety 30.11.2016 15:08 |  
      0 0

      On hlavně Necid už není tím Necidem jako když odcházel.

      • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

        Petr9608     před 8 lety 01.12.2016 03:26 |  
        0 0

        Tady je otázka, zda si to strašně nepodělal tím odchodem do studený Moskvy. Kdyby třeba šel raději do teplejší Itálie či Španělska....

  6. Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

    Eluin (přítel SN)     před 8 lety 30.11.2016 10:10 |  
    1 1

    Zajímavý text, až na toho Mihalíka v podstatě souhlasím. Na titul bych to ale letos neviděl. Reálné je však podle mě druhé místo (před Spartou a za Plzní).

  7. Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

    Jachym     před 8 lety 30.11.2016 10:10 |  
    1 1

    Dobrá práce, i když pochopitelně vybrat mix toho nejlepšího je spíše takovou hříčkou, v níž hrají roli osobní preference. Já osobně jsem třeba nikdy nezbožšťoval Mihalíka nebo Keniu jak je u některých z nás zvykem. Jsou dobří, ale dělat z nich bezmála borce a la Poborský, Nedvěd nebo Šmicer je velmi přehnané. To by asi už dávno kopali v jiné než e-pojišťovací soutěži, že? Jsem rád za poznámku o Delim a nesmyslném poangličtěném vyslovování jeho křestního jména. To nikdo tomu hulákajícímu týpkovi na stadiónu nebo přechytřelým komentátorům v naší jistě veřejnoprávní televizi nevysvětlil, když už nejsou schopni tuto poměrně jednoduchou věc vyhodnotit sami???

    • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

      lassiter     před 8 lety 30.11.2016 10:36 |  
      1 0

      Jestli jsem to kdysi dobře zachytil, tak [Sajmon] si říká i sám Simon.

      • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

        Jachym     před 8 lety 30.11.2016 10:42 |  
        1 3

        No jasně, protože co mu zbývá jiného?:-)

      • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

        JS (přítel SN)     před 8 lety 30.11.2016 11:07 |  
        0 2

        Já vycházím z toho, že je z frankofonní země a mluví francouzsky. I MNN před sezonou byl překvapený na dotaz, jak se vyslovuje jeho jméno a řekl „normálně francouzsky“. Sajmon je anglicky a podle mě je to nesmysl. Pokud si tak říká sám, tak možná proto, že mu tady nikdo neřekne jinak? Já ho nikdy neslyšel říci Sajmon teda.

          • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

            JS (přítel SN)     před 8 lety 30.11.2016 12:51 |  
            0 1

            Zajímavé... Buďto to tak říká proto, že dlouho používá angličtinu. Anebo prostě má anglickou výslovnost svého jména. Ale sami v té jeho angličtině můžeme slyšet francouzský přízvuk (třeba slovo „pitch“ jsem chvíli přemýšlel, proč najednou mluví francouzsky). Asi se ho na to budu muset v sobotu v Edenu zeptat. :)

            • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

              bongor     před 8 lety 30.11.2016 20:41 |  
              1 0

              U mnoha slov řečí celého světa se mi ověřuje,že všechny jazyky mají základ v češtině.Například když jsem si pustil norštinu na magiči obráceným chodem,tak to vypadalo jako když mluví česky.Zde slovo pitch má také jasný základ v češtině.

  8. Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

    dauby     před 8 lety 30.11.2016 10:40 |  
    3 3

    Můj pohled na toto srovnání: levý obránce - Dřížďal. Bořil se postupně zlepšuje, ale stále to není úplně ono. Pravá záloha: Jarda Černý. Mihalík teda ani náhodou! Vždyť není ani v základní sestavě současné Slavie! A zcela oprávněně. Mihalík je talent, má techniku a potenciál do budoucna, ale zatím mě ani trochu nepřesvědčil. Jeho výkony jsou velmi nevyrovnané, jednou zahraje výborně a pak dvakrát mizerně, a navíc vůbec neumí bránit. Levý záložník: Dušan Švento (ten minulý, ne ten současný, který zatím zůstává hodně za očekáváním). Ofenzivní záložník: Barák. Belaid se blýsknul jen v jedné polovině sezony, střelec, ale také byl nedisciplinovaný a vůbec nebránil. Útok: Škoda (Vlček), Necid. Tady si myslím, že jsi oběť svého systému, kde pak musíš mít v útoku "klasický hrot" a podhrot. Osobně si myslím, že Necid v jeho vrcholné formě, ne přestoupil do Ruska, byl nejlepší útočník, jaký u nás v posledních 25 letech hrál. A k němu Škoda, případně Vlček (tady je volba hodně těžká.
    Co se týče titulní otázky: naše šance na titul vidím tak 20-30%. Jednak má Plzeň zkušenější kádr, navíc dobrý kádr má i Sparta, která už na jaře nebude tak zdravotně zdecimovaná a hlavně, Spartu, a především Plzeň, tlačí rozhodčí, zatímco nás spíše řežou. A to nakonec rozhodne. Rád se ale budu mýlit. Každopádně ale máme nejperspektivnější kádr v lize, hráči se ale musí ještě vyhrát. Plus je potřeba tým vhodně doplnit, ale citlivě, hlavně adresně na některých postech. Nekupovat hráče typu Kenia (pořád zraněný - proč mu proboha prodlužovali smlouvu?), Švento (mám ho rád, ale už je za zenitem a nemohu se zbavit pocitu, že to byl spíše marketingový tah vedení, hlavně Tvrdíka), Van Kessela apod. Chybí nám koncepce, mj. i proto, že stále nemáme sportovního ředitele. Toho potřebujeme v první řadě. V zimě by si pak sportovní ředitel měl sednout s trenérem a zamyslet se nad posilami. A nenechat si do toho moc kecat od politika Tvrdíka (což půjde těžko, když šéfuje klubu)... :-). Reálně vidím mnohem větší šanci na titul až příští či přespříští rok. Každopádně o titul je třeba se poprat, alibismus stranou!

    • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

      Jachym     před 8 lety 30.11.2016 10:46 |  
      2 0

      Velký souhlas. Jen bych si dovolil polemizovat s Černým coby pravým záložníkem. To byl klasický téměr ortodoxní levák a cpát ho napravo by bylo omylem jako v případě Zmrhala.

    • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

      JS (přítel SN)     před 8 lety 30.11.2016 11:03 |  
      2 3

      Já prostě nechápu, proč by mělo 11 fotbalistů na hřišti umět bránit. Belaïdova přednost byla ve vymýšlení akcí a střílení gólů. Ostatní bránili za něj, čistil to tam Mickael a tak to fungovalo. Přesně takový „fotbalista od pánaboha“ nám teď v záloze chybí. A pokud Ti nějakých 58 zápasů a 13 gólů za dvě sezony přijde jako „blýsknutí v půlsezoně“, tak to Ti nynější hráči jako Hušby musí přijít naprosto podprůměrní a jejich výkony zanedbatelné. :)

      • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

        dauby     před 8 lety 30.11.2016 11:30 |  
        3 0

        Po prvdě řečeno si opravdu myslím, že šlo jen o blýsknutí v půlsezoně. Později šel s výkony dolů a mnoho zápasů odchodil. A jestli si myslíš, že ofenzivní záložníci nemusí vůbec bránit, tak to srovnej třeba s Barákem, který zrovna v sobotu s Bolkou bránil velmi příkladně. A občas příkladně brání třeba i Škoda, a to je útočník! Záložník se prostě nemůže na všechno vyfláknout a nevrátit se, protože on je přece ofenzivní a bude jenom útočit, to prostě nejde. Jarolím tenkrát za absenci bránění Belaida dost kritizoval a podle mě zcela oprávněně. Navíc máš zápasy proti silnějším soupeřům třeba v pohárech a tam prostě musí bránit občas všichni, včetně útočníků...

        • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

          JS (přítel SN)     před 8 lety 30.11.2016 11:35 |  
          0 3

          Já Tvou argumentaci chápu. A opáčím jednoduchou otázkou: přijde Ti, že by třeba Ronaldinho nějak zásadně bránil, když hrál v Barce?

          • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

            kjandourek (admin)     před 8 lety 30.11.2016 12:30 |  
            2 0

            Docela zajímavá pobídka: Nejprve tedy musíme trochu zkousnout, že srovnáváš útočníka se středním záložníkem - čili podstatně přesnější by bylo, kdyby ses ptal, jestli nějak zásadně bránili Iniesta, či Xavi ... a odpověď by zněla: samozřejmě, že ano...
            I tak: Ronaldinho v dresu Barcelony nastřílel postupně 15, 9, 18, 12 a 8 branek - dohromady celkem 62 gólů... za 145 zápasů ... cca 0,43 gólu na zápas
            Bealid u nás: 4, 9, 2, takže 15 gólů za 53 zápasů .... cca 0,28 gólu na zápas... To nezní špatně,ovšem přesně jak bylo psáno nahoře: 8 branek na podzim 2008, dvě v posledních dvou kolech na jaře 2008 - takže super půlrok (plus dvě kola) ... a jinak? Dva góly Zlínu při demolici 7:1, jeden Mladé Boleslavi při památné přestřelce 3:3, kdy jenom tak mimochodem zahodil penaltu... a dva na podzim 2009 při plichtách v Liberci a na Bohemce...

            Když si to rozpočítáme takhle, vychází nám opravdu tak půlroční, maximálně třičtvrtěroční hvězdička....
            Ronaldinho zářil v Barceloně pět sezón... No tak čtyři, ta pátá byla horší... Takovému hráči podstatně snadněji odpustíš, že toho moc nenabrání...

            • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

              Jachym     před 8 lety 30.11.2016 17:19 |  
              0 0

              Nehledě na rozdíl mezi La ligou a ePojištění.cz (Gambrinus, Synot...) ligou...:-))

      • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

        Travinho     před 8 lety 30.11.2016 15:07 |  
        0 0

        Sorry, ale aby střední záložník nebránil? V současném fotbale? Dovedeš si to představit?

        • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

          JS (přítel SN)     před 8 lety 30.11.2016 16:57 |  
          0 1

          Střední ne, ale podhrot docela možná jo. A navíc to není o tom, že nebrání vůbec, ale že se nestahuje tak hluboko nebo tak často.

          • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

            Travinho     před 8 lety 30.11.2016 17:34 |  
            0 0

            On Belaid většinou tak vysoko nehrál a navíc mu na podhrota chyběla dynamika.

      • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

        celtix     před 8 lety 30.11.2016 15:19 |  
        2 0

        V moderním fotbale brání i útočí celý tým!!! Např. Alexis Sanchéz z arsenalu hraje hroťáka ale často pomáhá bránit až mezi stopery !!!! Samozřejmě je to už trochu extrém.

        • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

          Borgetti     před 8 lety 01.12.2016 08:15 |  
          0 0

          Extrém jsou hlavně fyzické výdrže některých hráču :-)

  9. Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

    lassiter     před 8 lety 30.11.2016 10:46 |  
    3 0

    Zajímavý článek. Obecně největší rozdíl v týmech vidím v posledním odstavci - v titulových letech jsem byl v zápasech vždy tak nějak klidný, prostě jsem věřil, že i když budeme prohrávat, tak to nějak otočíme. Řada soupeřů měla ze Slavie velký respekt, nevěřili, že s ní můžou uspět, a jezdili k nám tak, jako nyní jezdí řada týmů do Plzně, předem poražení. My jsme ten respekt bohužel v posledních letech ztratili a teď ho postupně získáváme zpět, právě takovými výkony jako v Brně nebo s Boleslaví a koneckonců i těmi články v novinách o Slavii jako kandidátovi o titul.
    Mimochodem stejně zajímavá by byla i otázka, zda by tehdejší tým měl na to získat titul dnes, nebo spíše v dnešní konkurenci. V sezónách 2007/08 a 2008/09 by nám na titul stačilo i 57, resp. 56 bodů, což teď stačí tak na čtvrté místo...

    • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

      Travinho     před 8 lety 30.11.2016 17:41 |  
      0 0

      No, ale obecně jsme zase tak vysoké bodové zisky jako třeba nyní na podzim neměli. Teď je problém, že každé zaváhání víc bolí a přijde mi i to, že konkurence na špici je větší.

  10. Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

    bububu (přítel SN)     před 8 lety 30.11.2016 11:12 |  
    8 0

    Zajímavý článek, který však podle mého pomíjí zcela zásadní okolnost. Náš současný tým je možná srovnatelný s týmy z let 2007-2009, nicméně v této době v české lize nebyl soupeř tak úspěšný a suverénní, jako je (minimálně v lize) v posledních letech Plzeň. Sparta byla v letech 2007-2009 v silném útlumu, což je i letos, ale zkrátka další opravdu vážný konkurent zde nebyl. Neříkám, že o titul nemůžeme zabojovat, ale ve srovnání by se mělo s tímto faktorem počítat. Plzeň je kompaktní, sehraná, zkušená v boji o titul (4 tituly z posledních 5 let nejsou náhoda)...v Evropě už to sice kulhá, v kapr lize to však stále s přehledem stačí.

    Věřím, že se o titul popereme a když už nic jiného, tak Plzni pořádně zatopíme. Klíčové pro mě bude na konci sezony hlavně skončit před RB.

    • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

      martyni (přítel SN)     před 8 lety 30.11.2016 11:20 |  
      1 0

      To je velká pravda. Vidím to taky tak, že týmy jsou srovnatelné, ale nyní je konkurence větší.

  11. Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

    martyni (přítel SN)     před 8 lety 30.11.2016 11:18 |  
    6 0

    Díky za zajímavý článek. Myslím, že se těžko posuzuje kvalita hráčů z mistrovských sezon, které můžeme posoudit podle jejich výkonů v delším období, a kvalita současných hráčů, kterou posuzujeme během podzimní sezony. Třeba Mihalík tedy se k all stars dostal jako slepý k houslím, když neboť toho na podzim moc nepředvedl, resp. je hodnocen z tvého pohledu jako příslib do budoucna, než jako reálná opora tady a teď. Spíš to ukazuje na to, že sis ho oblíbil a že si od něj slibuješ výkony, které zatím na hřišti nebyly moc vidět, resp. byly vidět jen v náznacích. Taky mi přijde diskutabilní dělení na staženého útočníka a hroťáka, tady bych se třeba přikláněl k tomu, že z dvojice Mešanovič - Škoda je Milan ten staženější, resp. působí na větším prostoru než Mešanovič.

    • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

      JS (přítel SN)     před 8 lety 30.11.2016 11:30 |  
      0 1

      Tak já psal, že pravá záloha je problém, protože klasického pravého záložníka jsme v mistrovských sezonách neměli a rotovali tam Kalivoda, Belaïd, Jarolím, Volešák, Černý, Janda... Vzal jsem tedy hráče podle statistik a vyšli tihle. A když bych se měl rozhodnout mezi Jardou Černým a Mihalíkem, tak jsem zvolil druhého kvůli jeho fyzickým předpokladům a také kvůli tomu, že on je klasický krajní záložník, narozdíl od špílmachra Černého.

      No a problém s útokem jsem měl také, jenže když hraje Škoda sám (a to je ve většině případů), tak je to TEN jeden hrot, který má střílet góly, jako byl Necka, jako byl Vlček. Tak proto jsem se rozhodl srovnat je takto. Ale není to dokonalé a je možné to vzít i naopak samozřejmě. Pak by vyšla dvojice Necid – Škoďák asi :)

    • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

      bongor     před 8 lety 30.11.2016 20:51 |  
      1 0

      U pravé zálohy bych se z důvodu těžkostí s určením nejlepšího PZdomníval,že právě zde je potřeba koupit výjimečného hráče,Ani Jeden ze jmenovaných nemá na LM,u Jara ale myslím,že se na to brzy vypracuje.
      Vuk by v současné formě mohl možná být řešením.

  12. Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

    Artur (přítel SN)     před 8 lety 30.11.2016 11:40 |  
    3 0

    Buďme realisté. Nase Slavia se zveda a titul by byl skvely bonus o ktery budeme spolecne bojovat. Ale porad je tu Plzen a hlavne Sparta ktera na nas vubec nic neztraci. Vsechna umisteni do 3 místa beru.

  13. Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

    slamacek (přítel SN)     před 8 lety 30.11.2016 12:06 |  
    2 1

    odpovim na tvoji otazku. ANO mame! videl jsem letos zapasy, ve kterych jsme jednoznacne soupere prehrali, ale pak tu jsou zapasy, a tech je vetsina, kde vykon nebyl optimalni. Do toho nehodnotim, zapasy pod DUmlem.
    Pokud se nam tedy podari, byt ve zbytku sezony tim dominantnim tymem, tak by nam titul nemel uniknout, ale je jasne, ze ne v kazdem zapase se to podari a tady mohou rozhodovat malickosti, jedna povedena akce, stesti, prizen sudiho apod. Protoze jsme ovsem v Kapr lize, a muj nazor je ten, ze titul je uz prideleny, tak titul neziskame. Myslim si, ze budeme bojovat o druhy flek a skoncime treti. Budeme se dosti rozcilovat a zrejme opet vyjde zde na strankach clanek jak nam neni piskano ferove...
    Presto vsechno co si myslim se porad muze rozhodnout na hristi a tedy muze se stat, ze pokud hraci nepodlehnou ruznym tlakum z okoli, je v jejich schopnostech vsechnu neprizen prekonat a na konci sezony slavit spolu s nami. Ja tomu chci verit!

    • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

      Ondráš     před 8 lety 30.11.2016 12:50 |  
      2 0

      Je to sice klišé, ale ten tým hlavně musí zůstat skromný, pokorný..to je hlavně na trenérovi. Teď bude nastávat mediální masáž, a to nejen negativní, ale i rádoby pozitivní (Slavia útočí na titul apod.), očekávání fanoušků, podezřelé výsledky..tímhle se ti kluci vůbec nesmí zabývat, prostě pořád makat na 100% a uvidí se, co z toho ke konci bude. Ono to fakt není lehký ustát a naše mládí s tím nemá zkušenosti. Čistě sportovně, z hlediska kvality kádru, si myslím, že na titul máme..ale jak je známo, když se láme chleba, 70% dělá hlava..

  14. Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

    mirecek1111     před 8 lety 30.11.2016 13:53 |  
    1 0

    Sám za sebe si myslím, že titul zvládnout můžeme. Pro některé je to možná těžko představitelné v kontextu posledních sousty let a všechno čím jsme si prošli a zažili. Ale realisticky titul znamená zvládnout 15 zápasů, nic víc. Minulost na to nemá vliv.

    Takže neptejme se jestli můžeme vyhrát titul ale jestli můžeme zvládnout dalších 15 zápasů. A já se ptám, proč bychom neměli?

    Máme kvalitní sestavu. Nejsou v ní žádná zásadně slabá místa. Máme kvalitní lavičku. Hráčům letos drží zdraví, vyhýbají se karty. Pokud si v zimní pauze trenéři vyhodnotí, že máme někde slabé místo, tak máme majitele, který má sílu to vyřešit.

    Prostě je to jen 15 zápasů. Když je zvládneme, tak se může stát cokoli. Na jaře máme 14 zápasů a z toho 8 doma. Se Spartou a Plzní hrajeme doma. Se Spartou budeme mít velmi pravděpodobně lepší vzájemnou bilanci. Nesmíme si tu šanci hold hlavně zkazit sami. Jestli mají majitelé s Tvrdíkem sílu, měli by se pokusit žádané hráče udržet a citlivě posílit. A pak se může stát cokoli.

    Osobně ale vnímám jako hlavní cíl pro jaro druhé místo. Proč? Samozřejmě si přeji titul a LM ale také chci vidět naši Slavii na podzim v pohárech. Byl by to takový další schůdek v cestě vzhůru. No jenomže nemáme ideální koeficient. Poháry skoro jistě udržíme, ale pak to může být v předkolech trošku o štěstí, koho v tom posledním dostaneme.

    Pokud ale budeme hrát předkolo o LM, pokud dobře chápu kritéria, budeme mít vlastně dvojitou šanci se do podzimních pohárů dostat. Když postoupíme z třetího do čtvrtého předkola LM = jsme tam. Když v třetím předkole LM vypadneme = spadneme do předkola o EL a budeme mít další „pokus“ v podobě dalšího dvojzápasu se tam dostat.

    Myslím, že šance na titul realistická je. Jde o souhru více věcí, zda se nám to podaří. Chci také věřit té pohádce, že bychom pak šli přímo do LM díky souhře dalších věcí. Ale jako základní cíl, který bychom si měli vytyčit, bych bral to druhé místo a tím větší šanci se dostat do poháru a dále si tím upevnit cestu vzhůru.

    • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

      Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 30.11.2016 14:27 |  
      6 0

      Jenze prave kvuli tem poharum a nasemu nizkemu koeficientu by bylo vyhodnejsi ligu vyhrat. Ta mistrovska cast kvalifikace LM je nesrovnatelne lehci, nez ta "nemistrovska".

      • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

        Borgetti     před 8 lety 01.12.2016 08:22 |  
        0 0

        Přesně a paradoxně ta nemistrovská kval.bude po novém formátu LM lehčí, když jí nebudou hrát kluby TOP4 lig. Zase pak mistrovská ztratí 1 postup do skupin, ale i tak 4 místa nebudou málo.

    • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

      bububu (přítel SN)     před 8 lety 30.11.2016 14:36 |  
      2 0

      Bacha na to, druhý tým z ligy jde do nemistrovské části kvalifikace LM, kde budeme 100% nenasazení. Hypoteticky, kdybychom tam šli letos, tak bychom mohli dostat tyto soupeře: Šachtar Doněck, Fenerbahce, Ajax, Anderlecht. Tedy rozhodně ne lehčí soupeře, které bychom mohli dostat v play off EL. Jestli tedy skončíme 2., tak je furt poměrně velká pravděpodobnost, že vypadnem z pohárů v předkolech.

      Opravdu by bylo ideální obzvlášť letos ligu vyhrát, protože velmi pravděpodobně letos půjde mistr přímo do skupin LM, což jsou hned zkraje 4 bonusové body do koeficientu (minimálně do národního, jestli do klubového taky nevím). Tak bychom si mohli vytvořit nějaký solidní základ koeficientu.

      • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

        kjandourek (admin)     před 8 lety 30.11.2016 15:08 |  
        0 0

        Jenomže to vypadnutí z nemistrovské části kvalifikace LM s sebou nese přesun do EL... Jinak řečeno, druhé místo ti zaručuje dva pokusy pro postup do skupin - třetí už znamená, že nesmíš zaváhat ani jednou :-)

        • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

          bububu (přítel SN)     před 8 lety 30.11.2016 16:29 |  
          2 0

          To je ale tak jediná výhoda... z českých týmů zatím hrála nemistrovskou kvalifikaci pouze Sparta, tuším že celkem 3x a pokaždé vypadla hned ve 3. předkole.

        • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

          Borgetti     před 8 lety 01.12.2016 08:26 |  
          0 0

          Vypadnutí z mistrovské části taky nese přesun do EL :-)

      • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

        Borgetti     před 8 lety 01.12.2016 08:29 |  
        0 0

        4 body za skupinu LM se dávaj i do klub.koef.

      • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

        Borgetti     před 8 lety 01.12.2016 08:39 |  
        0 0

        S tím velmi pravděpodobně, že mistr pujde přímo do LM to teda růžově nevidím. Trochu jsem se díval na třeťí týmy skupin LM, které budou na jaře v EL, a moc se jim teda ve své lize nedaří, což znamená, že triumfem EL by sežraly onou místenku pro LM a tudíž by se to na mistra ČR neposunulo. No uvidíme :-)

    • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

      smely (přítel SN)     před 8 lety 30.11.2016 15:10 |  
      4 0

      k tomu , abychom se dostali do poharu nemusime uhrat 15 zapasu, ale 3 ... nezapominejme , ze jsme ve 1/4 finale poharu, tudy vede teoreticky nejjednosdusi cesta...cimz pochopitene nerikam, ze bychom se nemeli snazit urvat titul, bude to tezky, pradelnici to budou tlacit po svy cerny frontovy linii zuby nehty....

  15. Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

    mpik     před 8 lety 30.11.2016 14:41 |  
    0 0

    Když už v článku padlo jméno Střihavka - David Střihavka, ročník 2011, syn onoho útočníka je od podzimu v kádru SKS U7. Přišel z Březiněvsi a snad v budoucnu naváže na výkony táty :-)

    • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

      Travinho     před 8 lety 30.11.2016 15:01 |  
      3 0

      Tak to já doufám, že bude poněkud lepší...

    • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

      Ferky     před 8 lety 30.11.2016 16:25 |  
      4 0

      Velký Střihavka svého syna poctivě a pravidelně trénuje na hřišti v Březiněvsi. Navíc tam teď vede myslím zrovna U7. Měl snad nějaké zdravotní problémy, tak už vůbec nehraje. Pouze předává své znalosti a dovednosti mladším. A v útoku A mužů Březiněvsi teď hraje Šenky :)

  16. Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

    Travinho     před 8 lety 30.11.2016 15:01 |  
    4 0

    Hodně zajímavý článek, který jsem opravdu sjel velmi rychle, ale vidím to poněkud jinak.

    Brankáři - Zde jsem přesvědčen o tom, že Jirka je lepším golmanem než Martin Vaniak. Martin na lajně vychytal neuvěřitelné, ale celé utkání byl přikován na čáře a kopací technika taky nebyla jeho zbraní a zde má proti němu Pavlenka neskutečně navrch.

    Pravý bek - Zde nám někdo jako Krajčík neskutečně chybí.

    Stopeři - Zde se v obou týmech sešla obrovská kvalita.

    Levý obránce - Pokud vezmeme výkonnost Ferryho Dřížďala před zranění, tak se mi jeho výkony líbily o dost víc než u Honzy Bořila. Jinak Hub toho na stoperu v té době ještě moc neodehrál, posouval se tam později.

    Defenzivní záložník - Tam se neodvážím příliš srovnávat, oba mají něco do sebe.

    Pravý záložník - Pokud vezmeme čistě srovnání Mihalík - Černý, tak se podle mého nemáme o čem bavit. Když měl Jarda den, tak dokázal udělat zápas. Měl i skvělý přehled a střelu. Jarovi do něj ještě dost chybí.

    Levá záloha - Tady bych volil asi Pudila, který pro nás odvedl velké služby. Dušan přeci jen ty dvě sezony dost marodil a pak byl poznamenán zraněním.

    Ofenzivní záložník - Tady bych hráče typu Belaid nevolil ani náhodou. Navíc fotbal se za těch 10 let zase posunul dopředu a hráči jeho naturelu jsou už v současnosti téměř nevyužitelní. Navíc odehrát dobře jeden zápas ze tří a jinak hrát kulové? Pro mě je tu jedničkou buď Barák.

    Střední záložník - Zde jsme měli v mistrovské sezoně trochu problém a já bych volil Pepu.

    Zatažený útočník - Zde úplně nevím co srovnáváme. Mešanovič rozhodně NENÍ zatažený útočník a do této kategorie nepatří. O Gauchovi, Šenkeříkovi, Fořtovi nebo Pekhartovi ani nemluvím. Ti hráli vždy čistokrevný hrot. Tuto kategorii bych úplně vypustil.

    Hrot - Asi nejtěžší volba a podle mého by o nasazení rozhodovalo spíš to, proti komu by se hrálo, ale všichni tři mají něco do sebe a jsem přesvědčen, že kdyby takovéto hráče měl některý trenér v týmu, tak by nastupoval pravděpodobně se dvěma útočníky.

    Každopádně díky za velmi zajímavý příspěvek, který mě zaujal rozhodně víc, než nějaké odkazy na brepty z deníku Spart.

    PS - Ze srovnávání ti nevím proč vypadl Šmicer (ten by právě byl ideální volbou na zataženého útočníka)

    • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

      GRASIT     před 8 lety 30.11.2016 16:52 |  
      0 0

      Hezký večer, myslím že je to opravdu hezká analýza a na jejím základu by se mohlo posoudit jaké hráče budeme muset doplnit. Já jsem trochu skeptický ohledně stoperů a to hlavně kvůli věku Jiřího. Co myslíte ?

      • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

        JS (přítel SN)     před 8 lety 30.11.2016 17:03 |  
        1 1

        Také si to myslím. Buď se Frydrych ukáže jako velice zdatný, nebo budeme muset najít nového. Chaluš nebo Lüftner by byli dobrou volbou si myslím. :)

        • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

          Sracken     před 8 lety 30.11.2016 17:23 |  
          1 0

          Za oba palec nahoru, mimořádně nadějní stopěři, Chaluš věkově naprostá špička, v Lize mistrů hrál loni moc dobře. Chaluše bychom měli udělat a nechat ho tam, aby ho neudělala Plzeň.

        • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

          Travinho     před 8 lety 30.11.2016 17:24 |  
          0 0

          Chaluše teda nevím. V budoucnu z něj může být dobrý stoper, ale v nejbližší době by určitě nebyl posilou. Lüftner je vynikající hráč, o čemž svědčí i průměr pod gól na zápas, který má jím dirigovaná Teplická obrana. Navíc to není žádný zakřiknutý kluk. Toho bych bral. A ještě by se mi líbil Čelůstka. Ale co je hlavní? Nemyslím si, že by Frydrych nějak výrazně za Bílkem zaostával.

      • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

        Sracken     před 8 lety 30.11.2016 17:21 |  
        3 2

        Jarda Černý byl přesně typ hráče, kterým to Jarolím zazdil. Byl dobrý, ale jen pro naši ligu, jeho rychlost a důraz na nic víc absolutně nestačila. Stejně tak jeho kolega M. Jarolím. Díky bohu, že dnes v záloze takové borce nemáme a pod Jardou Šilhavým ani mít nebudeme. Zpětně jde velice dobře vyhodnotit, že to byly špatné nákupy - ani jeden se nezhodnotil a byli poměrně drazí. Skvělý nákup byl třeba Čelůstka, předtím Dušan, Tavares byla pecka.

        • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

          Travinho     před 8 lety 30.11.2016 17:28 |  
          3 1

          Já bych tedy Jardu neodsuzoval. Určitě jsme ho jako devětadvacetiletého hráče nekupovali, aby se zhodnotil. A my lepší pamětníci si pamatujeme, jaký problém to byl, když se nám tehdy Jarda dlouhodobě zranil. To jej pak hodně zabrzdilo...

    • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

      JS (přítel SN)     před 8 lety 30.11.2016 17:01 |  
      1 1

      Díky, díky. Šmíca mi nevypadl, pouze se nedostal do „základních sestav“ protože měl odehráno cca 10 zápasů v sezoně a já vybíral ty, kteří toho zmákli víc a byli pro nás klíčoví. To Šmíca byl snad jen v jednom zápase – v derby.

      • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

        Travinho     před 8 lety 30.11.2016 17:29 |  
        0 0

        To je pravda, ale když už jsi zmínil Bestu, Pekharta či Střihavku...

  17. Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

    urs (přítel SN)     před 8 lety 30.11.2016 16:23 |  
    2 0

    Já bych teda také napsal, že pravého beka Krajčíka, stejně jako levého halva Šventa z mistrovských sezon jsem v našem současném mužstvu stále neshledal. To byli hráči evropské extratřídy. Co ten Matej na White Hart Lane předváděl, to by měli pouštět už od žáčků každému, kdo hraje za SKS a to povinně! :o)

    • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

      Travinho     před 8 lety 30.11.2016 17:30 |  
      1 0

      Co teprve Švento z předmistrovských sezon, tam si mnohdy dělal s obranama co chtěl.

      • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

        urs (přítel SN)     před 8 lety 30.11.2016 22:08 |  
        1 0

        Jojo, pravda pravdoucí, ten to tam dobře větral :)
        Mě by tedy ještě zajímalo, kde je Krajčíkovi konec, protože bych jej okamžitě najal na trénéra beků :D

  18. Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

    zeleznik2     před 8 lety 30.11.2016 16:24 |  
    1 2

    Díky za pěkné srovnání, největší rozdíl vidím v brankaři. Čaroděj byl bohužel jen jeden. Jinak jsou ty týmy srovnatelné, v roce 2009 byli v týmu Tavares nebo Pudil, dnes zase máme Simona nebo Hušbyho. Na titul tenhle tým určitě má, ale chce to přestat ztrácet body, s týmy jako je Bohemka nebo Jihlava. Na jaře vidím největší soupeře v Plzni a Spartě. Boleslav ztrácí už 9 bodů na čelo a to je dost a Zlín?nevěřím, že zopakuje fantastický podzim, očekávám rozprodej hráčů, určitě odejde Vukadinovič. Hájek, Holík nebo Jugas budou také v hledáčku manažerů.

    • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

      Sracken     před 8 lety 30.11.2016 17:12 |  
      0 2

      Hlavně ať nikdo ze Zlíns nejde k nám. Máme toho nejlepšího, to stačí. Jinde ti hráči fungovst nebudou. Ze Zlína bych si však dokázel představit Z. Grygeru.

    • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

      Travinho     před 8 lety 30.11.2016 17:33 |  
      0 4

      Zase si toho Vaniaka moc neidealizuj. Vždyť ho ze základu na určitou dobu vytlačil i Vorel, který má do Pavlenky daleko.

      • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

        Lord_Edmund     před 8 lety 30.11.2016 18:47 |  
        2 1

        No Vaniak byl opravdu ve své době mimořádná extratřída.A co si budeme povídat, co se například postupu do LM týče, tak byl nejvíce klíčovým hráčem i když to byl týmový výkon+ Vlčák, Tavares...atd
        Pavlenka je super, kvalitní, spolehlivý, klidný ,ale zatím nepředvedl a vlastně ani nemusel předvést řadu několika "nadpozemských " zákroků, jako onehdá Vaňous :-) Zatím jsou podle mě nesrovnatelní, ale skutečnost odhalí až předkolo LM s nějakým soupeřem velikosti Ajaxu.

        • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

          Travinho     před 8 lety 30.11.2016 21:46 |  
          2 4

          Jenže Vaniak je předvedl ve dvojzápase s Ajaxem a vy už se tváříte, jakoby tak chytal pokaždé. Pavlenka za celý ligový podzim snad nezavinil branku a kolik toho ještě zpacifikoval a my se tu budeme tvářit, jak nám tu chybí Vaniak? Sorry, ale to je směšné!

          • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

            Lord_Edmund     před 8 lety 01.12.2016 07:33 |  
            0 1

            Jaký tvářit? Jen porovnáváme posty a já tvrdím, že do doby, než bude Pavlenka pod tlakem, jako Vaňous při Ajaxu, tak vlastně není co porovnávat.
            Osobně si myslím, že celkově ty týmy z minulých titulů byly lepší, ale nerozhoduje jen naše kvalita, ale i to, jaká kvalita bude našich konkurentů. Každopádně po letech máme konkurenceschopný tým, který může titul vyhrát. Horší umístění, než 3. místo by bylo ostudné.

            • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

              Travinho     před 8 lety 01.12.2016 08:26 |  
              0 0

              Jenže vy tu srovnávate Vaniaka z dvojzápasu s Ajaxem a ne Vaniaka ze sezon 2007 - 2009. Ten dvojzápas se mu mimořádně povedl, ale chytal takhle vždycky? Ani náhodou. Já bych řekl, že průměrný výkon Pavlenky je nastaven výš, než jaký byl průměrný výkon Martina.

              • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

                soudek82 (přítel SN)     před 8 lety 01.12.2016 11:08 |  
                1 0

                + ono spousta těch fantastických zákroků vznikla tím že Vaňous zůstal přikovanej na čáře a nesebral si centry kousek za malým vápnem...

                Ale jako skvělej golman golman to byl, to zas ne, že ne

              • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

                zeleznik2     před 8 lety 02.12.2016 08:46 |  
                0 1

                Vy zase porovnáváte brankáře jako jablka a hrušky, obojí ovoce, ale každé jiný druh. Vaniak byl excelentní golman, který měl do Slavie přijít o pár let dříve a tituly bychom měli ne tři, ale možná pět či šest. Navíc ta jeho generace v dobách Kouby, Srníčka byla daleko těžší, dostat se do reprezentace než dnes. To co dokázal ještě v 38!letech bylo neuvěřitelné. Pavlenkovi je jen 24, těžko soudit, zda dosáhne úrovně Vaniaka, ale rozhodně je od Vás husarský kousek porovnávat brankaře, kteří chytali v jiných desetiletí a jejíž věkový rozdíl je 14 let. Vaniak vybíhal, Pavlenka prakticky nikdy. Až bude Pavlenkovi 38 let a pokud bude vůbec chytat, tak můžete srovnávat.

                • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

                  kjandourek (admin)     před 8 lety 02.12.2016 09:52 |  
                  1 0

                  Vaniak vybíhal?

                • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

                  Travinho     před 8 lety 02.12.2016 11:06 |  
                  0 0

                  Já tady srovnávám výkonnost v těch sezonách, věk tu vůbec netahej. Vaniak vybíhal mnohem hůř než Pavlenka a v tomto směru týmů vůbec nepomáhal. Ostatně i v mistrovské sezoně si připsal několik slabších utkání. Jirka je zatím na podzim téměř bezchybný. Kdyby chytal v předchozích letech, tak máme titulů stejně, protože tu byl Radek Černý a ten je také minimálně stejně dobrý golman jako Vaniak.

      • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

        zeleznik2     před 8 lety 02.12.2016 08:20 |  
        0 0

        No nevím, jak ty, ale nebýt jeho, tak jsme s Ajaxem rupli. Jistě měl v dalších letech výkyvy, ale rok 2008/09 byl nejlepší.

  19. Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

    kerim1969     před 8 lety 30.11.2016 18:58 |  
    2 2

    Krásný článek, rád vzpomínám na naše bývalé hráče, ale zrovna Jarda Černý, nevím, nevím.
    U tohoto hráče si nejvíc pamatuji, že když se přestalo dařit a měl jít s platem dolů, tak zdrhnul
    do Turecka, tam se neprosadil a potom už neměl ani na Budějky. Prostě takový opak Nedvěda,
    který zůstal v Juve i v druhé lize.

    • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

      malan (přítel SN)     před 8 lety 30.11.2016 19:09 |  
      0 1

      presne tak. Navic to co predvadel na hristi byla naprosta silenost. Mam ho jako jeden ze symbolu naseho upadku..

      • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

        Sracken     před 8 lety 01.12.2016 06:47 |  
        0 0

        Stodesetiprocentní souhlas. J. Černý a M. Jarolím jsou pro mne symbolem úpadku, tihle dva stojí jako hlavní viníci jednoho z njčernějších dnů - remízy doma s Tiraspolem.

      • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

        fredydj (přítel SN)     před 8 lety 01.12.2016 15:13 |  
        0 0

        vidíš to, a já na J Černýho nedal dopustit, pro mě sympaták, dokonce i start za repre! :))

        • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

          malan (přítel SN)     před 8 lety 01.12.2016 22:52 |  
          2 0

          Významně zdvihám obočí co Ti na něm přijde sympatického....Slávista to nebyl, tonoucí kocábku opustil jako krysa+žalostné výkony a odchozené zápasy. Skutečně hledám jednu jedinou věc která je na tomto pánovi sympatická, třeba bys mi mohl napovědět...

    • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

      rybář 53     před 8 lety 30.11.2016 19:12 |  
      0 0

      Naprostý souhlas. Jarda Černý,zdravý byl dobrý hráč na naší ligu,nic víc.Teď bude záležet jak budeme hrát v pátek ve Zlejne.Potom přemýšlet dál.Tak jako to bylo vždy,tak to bude pořád,ne vsechny nákupy se povedou.Záleží i na štěstí.Vezmete si treba Deliho vPribrami?Kdo by tehdy myslel,ze bude takto hrát!

      • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

        donford     před 8 lety 30.11.2016 22:08 |  
        2 0

        Tak především bych chtěl moc pochválit JS za to, že šel takto s kůží na trh. Já sám, ač pamětník toho všeho (jako jistě drtivá většina nás) bych do tohoto srovnávání odvahu jít neměl. Na druhou stranu je zde diskuse vedena na výsost slušně a vyspěle a to je pak pro JS opravdu jistě milé, že jeho názory jsou přetřásány velmi korektně. Můj názor k tématu: Vaňous opravdu nemohl vůbec konkurovat Pavlenkovi ve vybíhání, naopak jeho zákroky na lajně byly snad zázračné. Zde vidím u Jirky potenciál k zlepšování. I tak si myslím, že jde kluk oproti prvním zápasům u nás v jistotě stále nahoru. A celkově při srovnání hry obou, bych nakonec dal Jirkovi přednost. Krajčík byl nenahraditelný. Bílek mi svoji disciplinovaností, předvídavostí a klidem při řešení velmi připomíná Sucháče. Zde nějaký velký rozdíl, který by převažoval, nevidím. Oproti některým, myslím si, že Bořil ve vrcholné formě je lepší než byl Dřížďal. Nevím, kdo byl výrazně lepší, zda Tavares se svojí úžasnou elegancí, ale také trochu měkostí, či MNN se svojí hřmotností a touhou uhrát míč i za cenu sebezničení. Hušby proti Belaidovi mi přijde o dost lepší. Dušan je asi opravdu již za zenitem, ale myslím, že to je právě dík zkušenostem úžasný motivátor v kabině. Ve své první štaci ve Slavii byl dle mého lepší než Zmrhal, ale ten lépe zakončuje. Ve výkonech je ale náladový. Vlček ve formě i tak byl trochu spalovačem šancí a myslím, že s Murisem, také pochopitelně dost spálí, ale který útočník nikoliv?, jsou si rvavostí, neúnavností, čichem na výběr místa, zakončováním a rychlostí velmi podobní. Škodovi bych dal přednost před Neckou. Ten opravdu byl famózní ve svých začátcích v lize, než odešel, ale tak nějak cítím, že ustrnul a spíš šel dolů. Škoďák je zřejmě pracovitější a střelecky disponovanější. Mně osobně z toho vyplývá, že máme na mistra ligy, a když se to nepodaří, ani náš slavistický svět se tím nezboří. Na jaře budeme ještě o něco silnější, snad posilami, ale především sehraností mužstva. Doma budeme mít Spartu, Plzeň, Teplice, Jablonec... . Teď hlavně udělat Zlín. Kluci na to mají.

        • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

          zeleznik2     před 8 lety 02.12.2016 08:59 |  
          0 0

          To opravdu Vaňous nemohl Pavlenkovi konkurovat ve vybíhání, když Jiří Pavlenka prakticky nevybíhá. Bořila bych zas až tak nevychvaloval, ze začátku jej limitovalo zdraví a podzim nic moc, až v posledních dvou zápasech se zase zvedl. Dřížďal byl vynikající než jej zmasili na Žižkově, pak už to nebylo ono. Tak asi Bořil. Tavares byl určitě techničtější než MNN, ale ten je takový tank, nebojí se do toho jít pohlavě. Belaid byl náladový, když chtěl, byl výborný ale většinou nechtěl, naproti tomu Hušby hraje prakticky pořád stejně, je to dříč a bojovník, což Belaid určitě nebyl. Dušan už není tím Dušanem z let 2008 a 09. O Zmrhalovi se toho napsalo hodně, teprve pod Jardou Šilhavým hraje víc zápasů lépe než špatně, což v minulosti byl prakticky zázrak, na jeden dobrý, takových sedm špatných. Vlček byl rychlostním typem útočníka podobně jako Škoda, Muris je útočník do vápna. Necida bych tam asi nedal. Šance na titul je vysoká, co se týče posil, uvidíme, dva či tři hráči by mohli přijít, ale mužstvo šlape, tak je potřeba citlivě doplnit kádr.

          • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

            kjandourek (admin)     před 8 lety 02.12.2016 10:00 |  
            0 0

            Milan Škoda je rychlostní typ a Muris Mešanovič útočník do vápna? No to jsou mi věci....

    • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

      Maeden (přítel SN)     před 8 lety 01.12.2016 17:21 |  
      1 1

      Tak ono se dařit nepřestalo, jen bylo potřeba vrátit 100 milionů, o které Rosen s Doležalem a spol. okradli ENIC. Tedy cca 30 % výnosu z LM, nebo +/- částka za prodej Necida nebo Suchého (férová částka, ne ta levárna smrdící daňovým únikem) nebo Tavarese (65 m) + třeba Balaida. Nebo možná i hodnota pozemků nakoupených Doležalem a Brabcem...
      Pokud se přestalo dařit finančně i sportovně, bylo to jen kvůli nákupu předražených (pod)průměrných hráčů a lemplů, popřípadě pouštění žilou jinými cestami.
      Platil měl za úkol hrát betla a "vyhodit" hráče, kteří se mohli normálně prodat (a také se mnozí de facto prodali, jen peníze nešly do SKS).
      Nedivím se JČ, že na tuhle Platilovu sviňárnu nepřistoupil. On z klubu nic neukradl.

      • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

        zeleznik2     před 8 lety 02.12.2016 09:05 |  
        0 0

        A pak dokonali dílo zkázy v hokeji. JČ nebyl srdcař a prostě odešel, když nedostal zaplaceno, což by udělal asi každý z nás. Složenky se musí platit. Ano nákupy typu Ragueda či třeba Trubily, čímž jsme zaplatili rozpočet Bohemians, nás stáli hodně.

        • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

          kjandourek (admin)     před 8 lety 02.12.2016 09:58 |  
          0 0

          Jenom tak pro ujasnění:
          Hocine Ragued přišel zadarmo po skončení smlouvy v Belgii...
          A Vitalij Trubila? Koupili jsme ho z Mostu a prodali do Dinama Minsk - v Bohemce byl půl roku na hostování - docela by mě zajímalo, jak jsme tím zaplatili rozpočet Bohemky...

  20. Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

    malan (přítel SN)     před 8 lety 01.12.2016 02:33 |  
    0 0

    všiml jsem si na Twt, že někteří z našich mají svatou trpělivost s tím póvlem z deníku spart. Tu diskuzi bych nedal, to čistá rudá provokace.

    • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

      afro     před 8 lety 01.12.2016 08:55 |  
      0 0

      Já myslím, že to některé z nás jednoduše baví (mě tedy ne), i když argumentační boj s někým, kdo z podstaty vztahu zaměstnanec píšící pro Sport a zaměstnavatel/majitel periodika (Křetínský) musí trpět autocenzurou a pocitem potěšit nebo alespoň nenaštvat svého chlebodárce je předurčen k nezdaru.

      • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

        smely (přítel SN)     před 8 lety 01.12.2016 15:19 |  
        2 0

        me vazne pobavilo jak to u Navara zehlil Filipek : " Ano, je to tak. Zjišťovali jsme, jak to vzniklo, nebyla to redaktorská chyba. Přijali jsme adekvátní opatření. " clanek jak prase pres celou stranku totalne spatne a oni to nazvou hloupou neredaktorskou chybou ??? a to tam jako napsala uklizecka ??? :-) Na to, ze je to jedinej sportovni denik v republice je to strasne amaterskej platek...me by za to hanba fackovala...

  21. Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

    Petr9608     před 8 lety 01.12.2016 03:46 |  
    4 0

    Chystal jsem se jak napíši něco k tomu, že před necelou dekádou ta konkurence byla v lize skutečně než nyní, ale byl jsem předběhnut. :o)

    Tak napíšu něco jinýho - boj o titul bude složitý, nicméně boj o jinou trofej by se mohl zdát mnohem snažší. Rudí i prádelníci venku a přeci si nás nedá Bolka, Zlín nebo tápající Liberec. Na jaře to bude 15 let od posledního zisku poháru, tak je nejvyšší čas si ho zase vzít zpět.

    Osobně mám za to, že jeden "nezisk" poháru byl produktem "Jarolímových jar". Pokud jste už pozapomněli - Slovácko bylo průměrný celek 2. ligy a my "mistři" jsme ho nedokázali v odvetnym systému zápasů vyřadit. Pak bychom měli Teplice prakticky "doma" na Strahově. V euforii z obhajoby titulu to asi tehdy ustoupilo rychle do pozadí, ale myslím, že zapomínat by se na to nemělo.

  22. Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

    sasky     před 8 lety 01.12.2016 08:15 |  
    1 0

    Super zhodnoceni JS. V porovnani tehdejsiho a nynejsiho tymu vidim jeden velky rozdil. A sice potencial. Soucasny tym ma potencial podstatne vetsi. Hraci jako Frydrych, Zmrhal, Barak, Mihalik, MNN, Deli, Pavlenka, Muris, van Buren, Skoda to je kostra tymu bud v nejlepsich letech nebo.jeste pred vrcholem svych moznosti. Takze tam se da ocekavat jeste vyrazne zlepseni. Na to, ze ten tym je pohromade pul roku, tak predvadi i pres obcasne vypadky vyborne vykony. Osobne bych volil posilu zejmena na pravy kraj obrany, kde top hrace nemame. Pripadne top leveho obrance a, Borila presunout napravo. S pravou zalohou je to osemetne. Top hrace tam nemame taky, ale posileni by znamenalo, ze bud si mihalik prakticky nekopne a nekdo z trojice Barak, Zmrhal, Husby bude taky sedet. Takze pokud by se nam podarilo privest beka ala Krajcik v top forme, ktery by lajnu obstaral prakticky sam, tak bych do zalohy nesahal. Spis bych nechal tym jeste pul roku sehrat. Btw, jak hraje Holik v Karvine?

    • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

      pinochet     před 8 lety 01.12.2016 10:55 |  
      0 0

      Frydrych vpravo v obraně je určitě lepší než Mihalík či Mingazov vpravo v záloze, takže já si myslím, že nás nejvíce tlačí bota právě na tomto postu a kdyby byl i nějaký špičkový playmaker k mání..... Krajní bek by se také hodil, ale nejvíce nás opravdu aktuálně pálí onen pravý záložník. Ani jeden z těch, co tam hráli(GVK, Mihalík, Mingazov) nepředvedl to, co např. Zmrhal či Švento vlevo.

      • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

        rybář 53     před 8 lety 01.12.2016 11:11 |  
        1 0

        Snad jsme nevyhodili za Kessela tolik peněz zbytečně.Zkusil bych ho ještě,góly davat uměl.Snad na neho maji páky,prece se nebude flakat. na lavičce!

        • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

          Crispo     před 8 lety 01.12.2016 15:23 |  
          1 0

          Uhrin, Šilhavý i sám Gino řekli, že v útoku není jeho místo. Na jakém postu by měl hrát, když ho ubrání každý průměrný prvoligový obránce či záložník, a místo koho by měl nastoupit? Tohle není o pákách, kdo ho viděl naživo tak musí uznat, že ten hráč je technickýma schopnostma na úrovni divize...

          • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

            JS (přítel SN)     před 8 lety 01.12.2016 15:28 |  
            1 1

            Je to tak no. Bohužel. Na zápas s Talinnem jsem šel s obrovským očekáváním, co předvede „nejdražší posila v historii“ a jak bude vynikat nad ostatními. Sice zařídil výhru, ale z jeho výkonu jsem měl děsné rozpaky, protože vůbec ničím nad estonci nevyčníval. A pak už to bylo jen horší a horší. Opravdu přestupová bota, nechápu, jak mohl projít sportovní radou nebo jaký orgán schvaloval posily.

            • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

              Crispo     před 8 lety 01.12.2016 16:42 |  
              1 0

              Docela dlouho jsem si říkal, že potřebuje čas a že odborníci ve studiu O2 nebo ČT mají pravdu v tom že v Trenčíně taky seděl chvíli dokonce na tribuně a že to chce klid. No asi se nezaměřili na jeho technické schopnosti jako spíš na statistiku ve slovenské lize, po pár zápasech je jasné že i kdyby zlepšil fyzičku a bránil sebelíp tak na Slavii nemá. Nechápu kam sportovní vedení dalo oči při skautingu jestli vůbec nějaký byl. Jako kdyby se nevědělo, že kvalita ligy našich bratrů je trochu někde jinde...

      • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

        sasky     před 8 lety 01.12.2016 15:44 |  
        0 0

        No já bych právě Mihalíka a Mingazova neodepisoval. Mingy je typově podobný Vukadinovi, který tu nějakou parádní stopu nezanechal a nyní je to jeden z top pravých záložníků ligy. Mihalík je zase velmi mladý a potřebuje se vyhrát. Určitě by pro mě byla priorita spíš ten bek než záložník. V záloze nějakou kvalitu máme, pravého beka nám hraje stoper. Navíc jak jsem psal, pravý bek, který by byl schopen odjezdit lajnu sám a Mihalík by se tak mohl případně stáhnout více do středu do kombinace s Hušbauerem a Barákem.

        • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

          Arutha     před 8 lety 01.12.2016 18:46 |  
          0 0

          Já teda žádnou velkou podobu mezi Mingazovem a Vukadinovičem nevidím...

          • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

            sasky     před 8 lety 01.12.2016 21:56 |  
            1 1

            No oba rychlost jak dráha a tak trochu kopyta (myslím Vukadina když byl ve Slavii).

            • Re: Máme na titul? aneb porovnání mistrovských a letošního týmu

              Arutha     před 8 lety 02.12.2016 01:19 |  
              1 0

              Mingazov je o dost pomalejší a dost líp si rozumí s míčem

  23. Tým 1996

    Mike     před 8 lety 01.12.2016 14:45 |  
    0 0

    Když už toto bezvadné téma bylo napsáno, za což autorovi velmi děkuji, tak já napíšu ještě svoji ideální sestavu současného týmu, týmu z let 2007-2009 a letošního. Asi nepřekvapí, že v sestavě bude mít nejvíce zastoupení rok 1996, protože podle mnohých odborníků to bylo vůbec nejlepší české mužstvo v dějinách české ligy. Ono vyhrát titul, hrát semifinále Poháru UEFA ve společnosti Bayernu, Barcelony a Bordeaux se Zidanem, a zároveň mít významný podíl na 2.místu na EURU 1996, tak to již se asi nikdy nebude opakovat. A taky napíšu 12 hráčů, abych měl srovnatelné posty s autorem článku.
    Vaniak- Krajčík, Suchý, Suchopárek, Pavel Novotný- Tavares- Poborský ,Bejbl ,Švento- Vlček, Šmicer, Škoda.
    Vím, že Bejbl hrál defenzivní záložníka a při svém návratu pak stopera, ale s Tavarasem byli a stejné úrovni, tak jsem tam dal oba. A nepřišel jsem na nějakého výjimečného středního záložníka, tak jsem tam napasoval 3 útočníky. Přičemž Šmicer je jediný poválečný hráč Slavie, který má 3 mistrovské tituly.

    • Re: Tým 1996

      Mike     před 8 lety 01.12.2016 14:47 |  
      0 0

      Oprava- současného týmu, týmu z let 20007-2009 a z roku 1996.

    • Re: Tým 1996

      Travinho     před 8 lety 01.12.2016 22:23 |  
      2 0

      Bejbl byl úplně jiná liga než Tavares. V té době to byl jeden z nejlepších defenzivních záložníků celé Evropy!!!