Domácí pohár

Slavia - Litoměřicko 7:0

Slavia nastřílela Litoměřicku v osmifinále MOL Cupu sedm branek a s přehledem postoupila do čtvrtfinále. Hattrickem rozhodl do dvacáté minuty Mešanovič, poté se prosadili i Mingazov, van Kessel, Železník a van Buren.

Trenér Jaroslav Šilhavý udělal v sestavě podle očekávání mnoho změn a z pravidelných náhradníků se tak na hřiště nedostal od první minuty vlastně jen Mick van Buren. Hned v první akci zápasu vybojoval van Kessel roh, z něho se Slavia neprosadila. Brzy poté šla Slavia do brejku, který van Kessel zkazil nepřesnou přihrávkou. Od úvodní minuty však bylo naprosto zřetelné, kdo z obou soupeřů hraje nejvyšší ligu a kdo ČFL. Vypadalo, že je jen otázkou několika málo minut, kdy se Slavia dostane do vedení. A opravdu to netrvalo dlouho, v 11. minutě přišel parádní centr z pravé strany a Mešanovič jej z pár kroků neměl problém usměrnit za záda Pechatého - 1:0. A hned o minutu později předvedl brankář Litoměřicka obrovskou chybu, když zůstal někde na půl cesty při vyběhnutí na nákop Mikuly od půlící čáry, u míče byl dříve Mešanovič, který do něj udeřil snad kolenem, nicméně to naprosto stačilo, chybující Pechatý neměl šanci zasáhnout. A party v Edenu pokračovala, ve 20. minutě završil hattrick Mešanovič, když se tentokrát prosadil hlavou po Jablonského rohovém kopu. Zápas byl tak po 20 minutách rozhodnutý. Mešanovič neměl dost a už o tři minuty zkoušel v dobré pozici Pechatého přelobovat, tentokrát mu zakončení nevyšlo. Neprosadil se ani Souček hlavou po rohovém kopu. V 29. minutě se poprvé dostali hosté do zajímavé pozice, ale Křečkova střela zpoza vápna byla zablokovaná Frydrychem. Prosadit se mohl i van Kessel, kterého dobrým centrem našel Mihalík, útočník Curacaa ale vlastně ani nezakončil. O chvíli později šli slávisté ve čtyřech na jediného obránce, Mihalík poslal míč Ščukovi a ten nepochopitelně poslal míč vysoko nad odkrytou bránu Litoměřicka. Do poločasu přidali slávisté ještě jeden gól, Ščuk posunul míč do běhu na van Kessela, který z první parádní přihrávkou našel v ideální pozici Mingazova, který se nemýlil - 4:0.

Do druhé půle nahradil Mick van Buren Murise Mešanoviče a hned v 48. minutě mohl začít tam, kde Mešanovič skončil. Jeho střelu však Pechatý vyrazil, následná střela Mingazova byla zablokovaná a nakonec Ščuk poslal míč těsně mimo. Slávisté měli chuť přidat další branky, Mikula během jedné minuty hned dvakrát nezvládl přihrávku do vyložené pozice a po chvíli van Buren přestřelil dorážkou vyražené střely odkrytou bránu. V 59. minutě dostal aktivní Mihalík krásnou přihrávku z hloubi pole a křížnou střelou trefil tyč, navíc tak smolně, že dobíhající van Buren nemohl zakončit. Nevyhnutelné však přece jen přišlo, v 62. minutě pěkně potáhl míč středem hřiště van Buren, dal za obranu Mihalíkovi, který předložil míč volnému van Kesselovi, ten trochu krkolomně ale přeci jen dostal míč do sítě za Pechatého - 5:0. Van Kessel mohl přidat i další branku, když po parádním přiťuknutí od Jablonského byl sám před brankářem, jenže první jeho střelu Pechatý vyrazil a druhou už nedokázal nasměrovat do odkryté brány a trefil jen stínujícího obránce před ní. Van Kessel však nemusel smutnit, hned za další minutu si totiž připsal asistenci na gól Lukáše Železníka po dalším rychlém brejku domácích. Železník zakončoval ve skluzu a z úhlu, ale nemýlil se - 6:0. V 84. minutě mohl přidat sedmou branku Mihalík, ve vyložené pozici ale trefil jen Pechatého. Další Mihalíkův pokus, tentokrát hlavou, Pechatý vyrazil neskutečným zákrokem. Na druhé straně ubránil čisté konto Slavie rychlým návratem Ngadeu, který zastavil útočnou akci soupeře, která na polovině hřiště vypadala jako brejk tři na jednoho. Na konečných 7:0 pak završil dobře hrající Mick van Buren v 89. minutě, když při brejku sám na golmana udělal kličku a pohodlně zakončil do prázdné brány.

Zápas tak skončil nakonec sedmibrankovým vítězstvím Slavie. Protože navíc dnes vypadly z poháru Plzeň i Sparta, Slavia má jistotu, že bude ve čtvrtfinále této soutěže nasazeným týmem a už nyní můžeme říci, že je jedním z největších favoritů na celkové vítězství. Možní soupeři ve čtvrtfinále jsou Opava, Zlín, vítěz utkání Karviná - Dukla a buď Bohemians (v případě postupu Liberce přes Táborsko) nebo Táborsko (v opačném případě).

4. kolo - Středa 26. 10. 2016 18:30

MOL Cup, 2016/2017
7 - 0
4 - 0
SK Slavia Praha
FK Litoměřicko
FK Litoměřicko

Komentáře (204)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Litoměřicko 0:0 v 1. pol.

    dubas     před 8 lety 26.10.2016 18:22 |  
    4 0

    Tak kluci moji milovaní, dejte jim bůra:-)

  2. Re: Slavia - Litoměřicko 0:0 v 1. pol.

    pinochet     před 8 lety 26.10.2016 18:26 |  
    3 0

    Je někde stream?

  3. Re: Slavia - Litoměřicko 0:0 v 1. pol.

    JS (přítel SN)     před 8 lety 26.10.2016 18:30 |  
    3 1

    Tak Plzeň propadla s Opavou. Letos je pohár fakt vstupenka do Evropy gratis. Nesmíme to propálit, takovouhle šanci.. :)

    • Re: Slavia - Litoměřicko 0:0 v 1. pol.

      Arutha     před 8 lety 26.10.2016 18:32 |  
      3 0

      Ještě by mohl Zlín potěšit

      • Re: Slavia - Litoměřicko 0:0 v 1. pol.

        JS (přítel SN)     před 8 lety 26.10.2016 18:34 |  
        3 1

        Z onlinu na iDnesu: „100. minuta: Neuvěřitelné! Julišovu střelu vyrazil Dostál ke Kadlecovi, který snad ze sedmi metrů netrefil prázdnou bránu. Orazítkoval tyč.“

        Hahaha

      • Re: Slavia - Litoměřicko 0:0 v 1. pol.

        JS (přítel SN)     před 8 lety 26.10.2016 18:36 |  
        3 1

        AAAA Haris Harba 2:1 :) Není dneska krásnej den?

      • Re: Slavia - Litoměřicko 0:0 v 1. pol.

        TONYSN     před 8 lety 26.10.2016 18:37 |  
        0 0

        zlín už vede 2-1

        • Re: Slavia - Litoměřicko 0:0 v 1. pol.

          Kenny     před 8 lety 26.10.2016 18:46 |  
          1 0

          3:1

          • Re: Slavia - Litoměřicko 0:0 v 1. pol.

            huhu     před 8 lety 26.10.2016 19:01 |  
            3 0

            Hub si je vychutnal.

  4. Re: Slavia - Litoměřicko 0:0 v 1. pol.

    Nosorozec     před 8 lety 26.10.2016 18:34 |  
    0 0

    Gino, po delší době máš šanci zahrát si v základu. Tak se o to svoje místo konečně pořádně poper a ukaž, že to v tobě je! :)

    • Re: Slavia - Litoměřicko 0:0 v 1. pol.

      JS (přítel SN)     před 8 lety 26.10.2016 18:35 |  
      0 2

      Taktéž online iDnes: „Van Kessel si odstavil spoluhráče u brankové čáry, ale po druhém doteku mu míč utekl do autu. A výkop obstará gólman Pechatý.“

      Achjo...

  5. Re: Slavia - Litoměřicko 0:0 v 1. pol.

    Láryfáry     před 8 lety 26.10.2016 18:39 |  
    1 0

    Muriiiiis!!!

  6. Re: Slavia - Litoměřicko 0:0 v 1. pol.

    VanDel     před 8 lety 26.10.2016 18:40 |  
    0 1

    Kua, Muris jede ! :)

  7. Re: Slavia - Litoměřicko 0:0 v 1. pol.

    Láryfáry     před 8 lety 26.10.2016 18:40 |  
    0 0

    Double Muriiiiis!!!

  8. Re: Slavia - Litoměřicko 2:0 v 1. pol.

    carfi-sks (přítel SN)     před 8 lety 26.10.2016 18:40 |  
    0 0

    A hned mi na livesportu skáče druhej :)

    • Re: Slavia - Litoměřicko 2:0 v 1. pol.

      JS (přítel SN)     před 8 lety 26.10.2016 18:41 |  
      0 2

      To je fakt neuvěřitelný. Tím padá moje tipovačka na 3:0.... :///

  9. 2-0 :-)

    red_dwarf19     před 8 lety 26.10.2016 18:40 |  
    0 0

    Super rozjezd :-)

  10. Re: Slavia - Litoměřicko 0:0 v 1. pol.

    Liborekk_SKS     před 8 lety 26.10.2016 18:41 |  
    2 0

    A už začíná válec...:-)

  11. Re: Slavia - Litoměřicko 2:0 v 1. pol.

    red_dwarf19     před 8 lety 26.10.2016 18:44 |  
    3 0

    A Zlín 3-1 :-) La vita e bella :-)

  12. Re: Slavia - Litoměřicko 2:0 v 1. pol.

    TSeguinTS     před 8 lety 26.10.2016 18:45 |  
    3 0

    Zlín 3:1 :-)))

  13. 3-0

    red_dwarf19     před 8 lety 26.10.2016 18:48 |  
    0 0

    Sice VAsil Boev vypadal velmi sympaticky, ale co se da delat .. :-)

  14. Re: Slavia - Litoměřicko 2:0 v 1. pol.

    Kenny     před 8 lety 26.10.2016 18:48 |  
    2 0

    Muris 3:0

  15. Re: Slavia - Litoměřicko 3:0 v 1. pol.

    Arutha     před 8 lety 26.10.2016 18:49 |  
    2 0

    Muris asi chce do základu nebo co... :)

  16. Re: Slavia - Litoměřicko 2:0 v 1. pol.

    Nosorozec     před 8 lety 26.10.2016 18:49 |  
    0 0

    2:0 s Litoměřicema nepustíme. :) Postup je náš!

  17. Re: Slavia - Litoměřicko 3:0 v 1. pol.

    Nosorozec     před 8 lety 26.10.2016 18:50 |  
    2 0

    Muris je perpentum mobile na góly :D Ten těm Litoměřicim zvládne dát dneska sám desítku :D

  18. Re: Slavia - Litoměřicko 3:0 v 1. pol.

    red_dwarf19     před 8 lety 26.10.2016 18:52 |  
    3 0

    Wow!!! 2 pentle proti Spartě??? Nevídáno, neslýcháno.....

    • Re: Slavia - Litoměřicko 3:0 v 1. pol.

      Dr. Fe1     před 8 lety 26.10.2016 19:11 |  
      0 3

      Dvě ? Já si všimnul jenom jedný - gól na 3:1. Ona byla ještě nějáká další ?

      • Re: Slavia - Litoměřicko 3:0 v 1. pol.

        red_dwarf19     před 8 lety 26.10.2016 19:25 |  
        0 0

        Podle onlinu byla ještě jedna těsně před koncem. Tu ale machrovsky nedali.

  19. Re: Slavia - Litoměřicko 3:0 v 1. pol.

    Dankys     před 8 lety 26.10.2016 18:53 |  
    5 0

    Bestie jménem Mesanovič nemá slitování s nikým

  20. Re: Slavia - Litoměřicko 3:0 v 1. pol.

    dArtagnan     před 8 lety 26.10.2016 18:54 |  
    6 1

    Jó, ten Mešanovič když hraje od začátku, to je vždycky mizérie :-)

  21. Muris

    Dr. Fe1     před 8 lety 26.10.2016 18:59 |  
    4 4

    Pane trenére, teď už toho Murise prosím postavte i v lize. Po tomhle by byl oprávněně nasranej asi každej hráč, nejen horkokrevný jižan, kdybyste ho nechal sedět. Škoďák si může odpočinout.

  22. Re: Slavia - Litoměřicko 3:0 v 1. pol.

    EdCable     před 8 lety 26.10.2016 19:00 |  
    7 0

    Kdo to hral za Zlin na levem kraji obrany? Ten chlap je nesmrtelnej

    • Re: Slavia - Litoměřicko 3:0 v 1. pol.

      Dr. Fe1     před 8 lety 26.10.2016 19:00 |  
      1 3

      Že by Hub ?

  23. Re: Slavia - Litoměřicko 3:0 v 1. pol.

    Guly (přítel SN)     před 8 lety 26.10.2016 19:02 |  
    5 0

    Upřímně nevím, co by měl Mešanovič dělat víc, aby dostal šanci v základu i v lize...

    Jistě, beru v potaz, že teď šlapeme jak hodinky, ale je podle mě hřích nevyužít superformy Mešanoviče a místo toho furt hraje ve stále ne optimální formě Milan. Ano Milan i nadále je náš útočník č. 1, ale ani Milan by neměl mít místo v základu jistý.

    Jinak, že ve 30. minutě povedeme 3-0, to jsem nečekal. Čekal jsem trošku, že budou víc kousat. Ale ono se hraje jinak proti takovému týmu doma a jinak venku, kde je odně diváků, který ženou outsidery kupředu. Zatím velká spokojenost.

    • Re: Slavia - Litoměřicko 3:0 v 1. pol.

      Dr. Fe1     před 8 lety 26.10.2016 19:07 |  
      1 4

      No, zas tak jako hodinky nešlapeme, proti Slovácku to bylo hodně vydřené vítězství, a nevím proč by měl mít Milan předplaceno místo 1. útočníka ? To přece nemůže být za zásluhy ! O to se musí bojovat ! A Muris teď vypadá, že by prvním útočníkem měl být pro tuto chvíli on.

      • Re: Slavia - Litoměřicko 3:0 v 1. pol.

        Guly (přítel SN)     před 8 lety 26.10.2016 19:17 |  
        5 1

        Vyhráli jsme 7x v řadě, teď to bude po 8., takže výraz, že šlapeme jak hodinky mi přijde přesnej.

        • Re: Slavia - Litoměřicko 3:0 v 1. pol.

          Dr. Fe1     před 8 lety 26.10.2016 19:23 |  
          1 3

          Já jsem taky spokojen. Ale herně to zas tak ideální pokaždé není - rozhodně to není tak dokonalé, abysme lpěli za každou cenu na neměnné sestavě a nemohli dát šanci jinému útočníkovi.

          • Re: Slavia - Litoměřicko 3:0 v 1. pol.

            Guly (přítel SN)     před 8 lety 26.10.2016 19:49 |  
            0 0

            To souhlas.

    • Re: Slavia - Litoměřicko 3:0 v 1. pol.

      sasky     před 8 lety 26.10.2016 20:49 |  
      1 0

      Jo, myslím, že by šanci dostat měl. Sice je Litoměřicko klub ze 3. ligy, takže to jako měřítko brát úplně nejde, ale zas hattrick taky nelze nechat bez povšimnutí. Věřím, že proti Jablonci půjde na plac od začátku.

      • Re: Slavia - Litoměřicko 3:0 v 1. pol.

        Guly (přítel SN)     před 8 lety 26.10.2016 23:00 |  
        0 0

        Ale já rozhodně nepřeceňuju hattrick proti Litoměřicím. Ale je fakt, že Mešanovič má průměr nějakých 60? minut na 1 gol, o čemž se bohužel může Milanovi v momentlní formě jen zdát. Vždycky když hraje, tak je cejtit, zařídil nám svými goly několik důležitejch bodů. Já prostě zastávám názor, že pokud mám na výběr ze dvou kvalitativně podobných (jistě, každej má jiný přednosti), tak by měl hrát ten, co má lepší formu. A Muris jí má výrazně lepší. Pro případný rejpaly Milana neposílám nikam do divize a moc dobře si pamatuju, jak nás 2 roky táhnul prakticky jenom on svými goly a vlastně zejména díky němu, jsme nehráli druhou ligu. Kdyby se stalo toto, tak nikdo z nás neví, jestli bychom byli tam, kde jsme teď. Já si myslím, že ne.

  24. Re: Slavia - Litoměřicko 3:0 v 1. pol.

    Hanzwalter     před 8 lety 26.10.2016 19:02 |  
    2 0

    Hahaha to je krasa... mesan po 20 minutach 3 fiky a Sparta a Plzen Out:-)))) otevru si lahev:-)

    • Re: Slavia - Litoměřicko 3:0 v 1. pol.

      Nosorozec     před 8 lety 26.10.2016 19:08 |  
      1 0

      Spartička dneska taky potěšila :D Podle onlinu jí dával Zlín pořádnou čočku :D

      • Re: Slavia - Litoměřicko 3:0 v 1. pol.

        Guly (přítel SN)     před 8 lety 26.10.2016 19:18 |  
        1 6

        Já z toho až takovou radost nemám, že vypadla sparta... Derby jako finále poháru by bylo TOP.

        • Re: Slavia - Litoměřicko 3:0 v 1. pol.

          JS (přítel SN)     před 8 lety 26.10.2016 19:22 |  
          0 1

          Ale pouze to vyhrané :)

          • Re: Slavia - Litoměřicko 3:0 v 1. pol.

            Guly (přítel SN)     před 8 lety 26.10.2016 19:48 |  
            1 0

            Tak s tím se snad počítá ne? :)

        • Re: Slavia - Litoměřicko 3:0 v 1. pol.

          malan (přítel SN)     před 8 lety 26.10.2016 19:30 |  
          0 0

          Mas minus.

          • Re: Slavia - Litoměřicko 3:0 v 1. pol.

            Guly (přítel SN)     před 8 lety 26.10.2016 19:48 |  
            1 1

            Třeba 10. :-)

  25. Re: Slavia - Litoměřicko 3:0 v 1. pol.

    zeleznik2     před 8 lety 26.10.2016 19:09 |  
    2 5

    Tak kritici Murise, který prý nepatří do základu, za dvacet minut hatrick, myslím nejpádnější odpověď. Ščuk a Mihalík snad už úplně zdraví. Jen ten GVK zatím nic a Mingazov tam opět straší..

    • Re: Slavia - Litoměřicko 3:0 v 1. pol.

      VanDel     před 8 lety 26.10.2016 19:12 |  
      1 4

      No počkej, bylo nám tady přeci vysvětleno, že Muris NENÍ hráč od začátku zápasu, jemu nejvíc sedí pozice střídajícího žolíka :)

      • Re: Slavia - Litoměřicko 3:0 v 1. pol.

        Kenny     před 8 lety 26.10.2016 19:22 |  
        6 0

        No jestli je měřítkem Litoměřicko, který dostalo např. čtyřku od Vltavínu.......Mimochodem Murisovi ten základ přeju.

        • Re: Slavia - Litoměřicko 3:0 v 1. pol.

          VanDel     před 8 lety 26.10.2016 19:27 |  
          3 1

          Měřítkem je Murisovo zarputilý herní projev a gólový účet v téhle sezoně.......a ruku na srdce, hattrick za 20 minut proti třetí lize je slušný počin, ať si říká kdo chce co chce.

          • Re: Slavia - Litoměřicko 3:0 v 1. pol.

            Kenny     před 8 lety 26.10.2016 19:31 |  
            0 0

            Jak píšu, Murimu to přeju, ale když Šilhavý říká že nechce 11 individualit protože někdo musí nosit vodu a je to zrovna tenhle případ, tak to beru. Stejně si myslím, že se do základu dostane brzo. Třeba v neděli.

      • Re: Slavia - Litoměřicko 3:0 v 1. pol.

        zeleznik2     před 8 lety 27.10.2016 09:36 |  
        0 0

        No nevím, určitě není moc rád, že sedí, je to Balkánec a ty prostě mají jiné myšlení, navíc ani střídání není vždy jisté, proti Slovácku ani nenastoupil. Chápu, že systém na jeden hrot a nedotknutelnost Milana je jasná, ale přece jen bych mu dal více příležitosti, ať se Muris ukáže. No a co takový Van Buren?do vápna se mi zdá ideální.

        • Re: Slavia - Litoměřicko 3:0 v 1. pol.

          VanDel     před 8 lety 27.10.2016 13:19 |  
          0 1

          Hele počkej, já to samozřejmě myslel ironicky. Dle mě si Muris základ zaslouží. Se podívej na diskuzi pod článkem "Hodnocení slávistů-11.kolo" a bude ti to jasný :)

          • Re: Slavia - Litoměřicko 3:0 v 1. pol.

            zeleznik2     před 8 lety 27.10.2016 14:49 |  
            0 0

            Jo už jsem četl, beru zpět...

    • Re: Slavia - Litoměřicko 3:0 v 1. pol.

      fredydj (přítel SN)     před 8 lety 26.10.2016 19:19 |  
      4 4

      bůůů bůůů béééé všechno špatně!

    • Re: Slavia - Litoměřicko 3:0 v 1. pol.

      sasky     před 8 lety 26.10.2016 20:50 |  
      0 0

      Prosimtě, znáš to o tom generálovi po bitvě? Taky bych ho chtěl příště v základu, ale dělat tady ze sebe proroka rozhodně nebudu.

  26. Re: Slavia - Litoměřicko 3:0 v 1. pol.

    VanDel     před 8 lety 26.10.2016 19:10 |  
    2 1

    sakra hoši brzděte, mam v tipovačce 4:0 na celý zápas :)

  27. Re: Slavia - Litoměřicko 4:0 v 1. pol.

    zeleznik2     před 8 lety 26.10.2016 19:12 |  
    0 0

    Ale ale Ruslan překvapil...Rumuni konec 3:1 jen, dnes Zlín v pohodě mohl dát bůra, ale i tak spokojenost...

  28. Re: Slavia - Litoměřicko 4:0 po 1. pol.

    urs (přítel SN)     před 8 lety 26.10.2016 19:13 |  
    0 0

    Jsi to zakřikl :))

    • Re: Slavia - Litoměřicko 4:0 po 1. pol.

      urs (přítel SN)     před 8 lety 26.10.2016 19:33 |  
      0 0

      Ups.., to mělo být pod Železníkem, kdy psal o GVK a Ruslanovi, že zatím prd.. Nevim, proč to skončilo osamoceně, asi chybka v matrici :)
      Můj typ je ten, že se GVK přeci jen trefí a zaoblí skóre na bůra k nule ;)

      • Re: Slavia - Litoměřicko 4:0 po 1. pol.

        bongor     před 8 lety 26.10.2016 19:41 |  
        2 0

        Gino může dát góly nějaký sraltě,ale když kápneme na pořádnej mančaft,jako třeba Litoměřicko,tak má problémy.
        No snad to na jaře zopakuje i v derby.A vůbec nevíte prosím Vás někdo,kolik vyhrála sralta ve Zlíně?

        • Re: Slavia - Litoměřicko 4:0 po 1. pol.

          urs (přítel SN)     před 8 lety 26.10.2016 19:56 |  
          0 0

          Tak ho tam šoup :)
          Zlín údajně neměl problém ;)

  29. Re: Slavia - Litoměřicko 4:0 po 1. pol.

    fafhrd     před 8 lety 26.10.2016 19:15 |  
    0 6

    A kolik golu dal Muris Chrudimi, kdyz hral od zacatku?

    • Re: Slavia - Litoměřicko 4:0 po 1. pol.

      Dr. Fe1     před 8 lety 26.10.2016 19:18 |  
      0 3

      Žižkovu dal 2 fíky. Těžko očekávat, že to dá v každém utkání, to nedává ani Škoda, ani Messi.

  30. Střídání

    Dr. Fe1     před 8 lety 26.10.2016 19:16 |  
    8 4

    Mešaňáka bych vystřídal, s tím že bude proti Jabkám hrát od začátku, tak ať si odpočine. Zkusil bych Van Burena,, ať taky dostane šanci alespoň na jeden celej poločas.

  31. Re: Slavia - Litoměřicko 4:0 po 1. pol.

        před 8 lety 26.10.2016 19:19 |  
    1 1

    STREAM PLEASE!!!!!!!!!!!

  32. Re: Slavia - Litoměřicko 4:0 po 1. pol.

    Novi.sks     před 8 lety 26.10.2016 19:23 |  
    7 0

    Omlouvám, že jsem byl tak skeptický a nečekal jasný válec... :)
    K tomu bída s Plzní, no já si snad zítra budu muset vzít dovolenou, dneska se slaví!! :)

  33. Re: Slavia - Litoměřicko 4:0 po 1. pol.

    sicilianbrno     před 8 lety 26.10.2016 19:32 |  
    1 5

    Nechápu jednu věc, většina znás tady ví že Gino neni proste krajní záložník, nechápu, proč nešel ted misto Murise na hrot on a nebo proč nehrajeme klasicky na dva utočniky s Ginem na hrotu...proč toho kluka cpe někam kde jen rychlost nestačí :-/

    • Re: Slavia - Litoměřicko 4:0 po 1. pol.

      Arutha     před 8 lety 26.10.2016 19:38 |  
      3 3

      Protože Gino prostě neni hrot...

      • Re: Slavia - Litoměřicko 4:0 po 1. pol.

        sicilianbrno     před 8 lety 26.10.2016 19:39 |  
        1 5

        a co je podle tebe Gino, který dal na slovensku v jedne sezoně cca 20 fíků? Střední záložník?

        • Re: Slavia - Litoměřicko 4:0 po 1. pol.

          no-nick     před 8 lety 26.10.2016 19:49 |  
          4 1

          V tom případě je Husby taky hrot, v jedné sezóně dal tuším 17 gólů.

          • Re: Slavia - Litoměřicko 4:0 po 1. pol.

            sicilianbrno     před 8 lety 26.10.2016 19:52 |  
            0 3

            Trošku si pleteš jabka s hruškama, srovnáváš dva odlišný posty jen počtem golu, misto abys vymyslel, kam bys šoupl Gina ty...

            • Re: Slavia - Litoměřicko 4:0 po 1. pol.

              Arutha     před 8 lety 26.10.2016 19:57 |  
              2 0

              Gino ve velký většině zápasů na Slovensku taky nehrál hrota, ale křídlo...

              • Re: Slavia - Litoměřicko 4:0 po 1. pol.

                kalex     před 8 lety 26.10.2016 21:02 |  
                1 0

                V systemu 4-3-3 myslim. Proto mu to slo. Kdyby to hrala slavie, tak doleva s mihalikem. V zime byto JS mohl zkusit. jen tak na omak :)

                • Re: Slavia - Litoměřicko 4:0 po 1. pol.

                  kjandourek (admin)     před 8 lety 26.10.2016 22:52 |  
                  2 0

                  Ale vždyť my jsme tak dneska vlastně hráli na jednom kraji van Kessel, na druhém Mihalík... Vracet se ani jeden nemusel... Tedy ono to spíše bylo 3-4-3 ... Mezi oba stopery se stahoval Souček a krajní obránci vlastně jenom hoblovali lajnu dopředu...

            • Re: Slavia - Litoměřicko 4:0 po 1. pol.

              no-nick     před 8 lety 27.10.2016 00:25 |  
              0 0

              Nepletu, jen používám logiku, kterou jsi použil ty. Gino patří na křídlo, ale má smůlu, že u nás se křídla musí vracet. A vždycky budou muset, hra na tři útočníky je utopie.

        • Re: Slavia - Litoměřicko 4:0 po 1. pol.

          sasky     před 8 lety 26.10.2016 20:52 |  
          0 0

          To sice jo, ale asi 80% z nich dal, když hrál na křídle.

    • Re: Slavia - Litoměřicko 4:0 po 1. pol.

      no-nick     před 8 lety 26.10.2016 19:44 |  
      0 0

      Ono totiž že to ví většina lidí tady neznamená, že to je pravda.

    • Re: Slavia - Litoměřicko 4:0 po 1. pol.

      homerinho     před 8 lety 26.10.2016 21:03 |  
      3 1

      Já zas nechápu, kde se tady vzalo to všeobecný přesvědčení, že Gino patří na hrot.

  34. Re: Slavia - Litoměřicko 4:0 v 2. pol.

    Ravon     před 8 lety 26.10.2016 19:50 |  
    8 0

    Gino 1+1 dneska. Chápu, že Litoměřicko není soupeř se kterým bychom se měli rovnat, ale pro Gina to může být odrazový můstek k lepším zítřkům.

    • Re: Slavia - Litoměřicko 4:0 v 2. pol.

      sicilianbrno     před 8 lety 26.10.2016 19:53 |  
      0 2

      podle on line sice 1+1 je hezký, ale výkon nic moc...třeba někdy budem hrát na dva hroty a pak se Gino ukáže..nebo systém 4-3-3...jen na kraji zalohy toho moc nepředvede

      • Re: Slavia - Litoměřicko 4:0 v 2. pol.

        Ravon     před 8 lety 26.10.2016 20:01 |  
        2 0

        To je pravda, bohužel z pracovních důvodů nemohu být v EDENU, takže jeho výkon hodnotit nemohu. Ale koukám, že už má 1+2.

    • Re: Slavia - Litoměřicko 4:0 v 2. pol.

      Gino     před 8 lety 26.10.2016 20:03 |  
      2 0

      Uz 1+2 a to mu jeste jeden balon vykopli z brankove cary. Skoda.

  35. Re: Slavia - Litoměřicko 6:0 v 2. pol.

    buri     před 8 lety 26.10.2016 20:19 |  
    6 0

    Paráda a teď na peltonce... Kluci díky takhle se bojuje za Slávii...

  36. Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

    jufoun (přítel SN)     před 8 lety 26.10.2016 20:20 |  
    7 0

    Pěkně si kluci zastříleli, snad se nikdo nezranil a ti co nehraji stabilně ukázali, že se s nimi může počítat.
    Toto podzimní slávistické období si sakra užívám :).

    • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

      sTizz (přítel SN)     před 8 lety 26.10.2016 20:22 |  
      7 0

      33 strel,to je slusny :)

  37. Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

    Hanzwalter     před 8 lety 26.10.2016 20:33 |  
    6 0

    Krasa.... hlavne, ze se k tomu od zacatku pristoupilo s respektem a bez podceneni a ze lavicka ukazala, ze je hladova a da se sni pocitat.... Sralta a Plzen je jen tresnickou na dortu a jsem rad, ze se Buren trefil;-)

    • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

      sasky     před 8 lety 26.10.2016 20:54 |  
      6 0

      Postup a přístup náhradníků jsou dvě největší pozitiva. Zejména z toho přístupu náhradníků mám radost, asi z toho lze odvodit, že v týmu po nějaké negativní atmosféře není ani stopa.

      • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

        Hanzwalter     před 8 lety 26.10.2016 20:57 |  
        0 0

        Presne tak! U nas to byla chyba trenera... ve Sparte je chyba mocenskeho boje uvnitr klubu a managementem!

  38. Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

    afro     před 8 lety 26.10.2016 20:47 |  
    5 0

    Kdybychom dali deset, tak by se asi nikdo vzhledem k poctu sanci nedivil. Mesanovic zkusene a celkem se mi libil i van Buren, kterej je hodne do kombinace.
    Jinak dneska vsechno dobre. At zije Letna! ;-)

  39. Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

    donford     před 8 lety 26.10.2016 20:55 |  
    6 0

    Možná, byť se jednalo o soupeře z nižší ligy, bude mít J.Šilhavý příjemně zamotanou hlavu. Nejen góly, ale chuť do hry a snažení celé lavičky, nevypuštění zápasu ani po několika brankách, to by měl vzít vše v potaz a při ustálené a velmi solidní hry celé obrany vidět, že Mešši, Ščuk, Mihalík a van Buren jsou totálně plnohodnotní hráči a to v záloze ještě čeká Železník a GvK. Ti kluci se hlásí o slovo, ti kluci, zřetelně to dnes dokázali, chtějí hrát!

    • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

      golfer     před 8 lety 26.10.2016 22:39 |  
      0 0

      Mám pocit, že uvnitř mužstva není červivé jablko. Škoda, že se nepostoupilo do EL, protože se právě ukazuje, že šíře našehoho kádru je možná širší, než jsme si mysleli ( i když Litoměřicko není asi měřítko). A EL by opravdu prověřila a pořádně !! naše chlapce. Co není dnes, může být zítra. Mám určitý pocit, že takto i když jsou někteří méně vytížení, mohli by cítit šanci si příští rok, až by se hrála EL nebo LM a rádi si počkají.

  40. Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

    kleofas     před 8 lety 26.10.2016 21:08 |  
    2 2

    Zmrhal za 15 minut předvedl víc než ščuk a Souček dohromady

    • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

      jufoun (přítel SN)     před 8 lety 26.10.2016 21:20 |  
      1 0

      Bereš v potaz, že se jedná o úplně jiné hráče? Myslím pozičně a typologicky.

      • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

        kleofas     před 8 lety 26.10.2016 21:55 |  
        0 0

        Souček se zasunul na stopera, Zmrhal hrál na jeho původním postu

    • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

      afro     před 8 lety 26.10.2016 21:36 |  
      5 0

      Scuk bude dobrej, ma to "v noze". Dneska tam mel pekny fotbalovy momenty, ale taky na muj vkus dost chyb. Chybi mu zapasova praxe...

  41. Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

    Ferky     před 8 lety 26.10.2016 21:17 |  
    8 1

    Akorát jsem se vrátil a mám velkou radost. Kdy naposledy jsme v poháru potvrdili roli favorita a vyhráli s přehledem? Snad v Hovorčovicích 7:0 s bratry Doškovými v základu? Vážně paráda.

    Gino klasicky takový alibistický. Ale má myslím 1+2, produktivita neskutečná. Mešši to samé, super hattrick. A Mick? Tak z něho jsem nadšený. Poprvé jsem ho pořádně viděl a to je tank jak hovado. To ani jinak říct nelze. A ta rychlost. Myslím, že důstojná náhrada za Milana. Silný, slušný technicky, rychlý. A rve se, takový býk. Možná budu jediný, ale projevem se mi líbí o něco více než Mešši.

    Příjemné starosti s vybíráním sestavy. Asi opravdu máme nejsilnější kádr v lize.

    • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

      donford     před 8 lety 26.10.2016 22:04 |  
      1 0

      Tak tank jako hovado, nebo bejk? Asi to vyjde nastejno. :-)

    • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

      JS (přítel SN)     před 8 lety 26.10.2016 22:09 |  
      0 1

      Co ten GvK? Zas ztrácel míče? Je to na ligu? :)

      • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

        dauby     před 8 lety 26.10.2016 22:40 |  
        1 0

        Mne se GvK libil, dal gol a ta jedna prihravka na gol byla fakt excelentni. On ma zvlastni styl hry, i jeho pohyb je atypicky, ale libil se mi.

      • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

        Ferky     před 8 lety 27.10.2016 08:54 |  
        2 0

        Gino je takovy zvlastni pripad. Jak jsem rikal, on je takovy alibisticky. Ale ma 1+2, to neni spatne. Ma takove zvlastni zpracovavani mice. A kdyz jde na nej dlouhy balon, tak jakoby brani obrance a k leticimu mici se obcas toci zady.

        Nejvetsi problem vidim v tom, ze ho nedokazeme vyuzit. On je rychle kridlo, ale casto dostane balon na paty. To se pak musi zastavit a nema tu rychlost na klicku. V prvnim polocase dostal jeden dobry balon a byla z toho asistence Ruslanovi.

        Je treba s nim pracovat a prosadi se. Ale urcite je platnejsi nez tycka Kadlec za 77 mega.

        • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

          bongor     před 8 lety 27.10.2016 18:17 |  
          0 0

          To sis teda vybral srovnání.VK to je poslední dobou nejtypičtější příklad jak udělat z prdu kuličku.To se zatím pokud je mi známo nikomu nepodařilo,stejně jako se nikomu nepodaří udělat z nicky hvězdu.

    • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 8 lety 27.10.2016 09:54 |  
      3 0

      7:0 jsme vyhráli v poháru v Chomutově (9 dní po historické ostudě 0:7 doma proti Teplicím)

      Rakovan – Dostál (50. Nitrianský), Bortel, Kolařík, Čonka – Gecov (46. Petrák), Zmrhal – Koreš, Kisel (61. Fenin), Hurka – Škutka.

      Při pohledu na tu sestavu se to jeví jako zázrak :D Fenin vystřídal Kisela a nechal si kapitánskou pásku.

  42. Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

    Petrus (přítel SN)     před 8 lety 26.10.2016 21:26 |  
    6 0

    Dneska v Edenu moc příjemný podvečer. Musím říct, že práce všech našich útočníků se mi dneska moc líbila. Mešanovič samozřejmě skvěle, ale i ve druhé půli van Buren a pak i Železník byli "cítit". I ostatní "náhradníci" se chtěli trenérovi ukázat. Super. Kádr máme po mnoha letech fakt nabitý... Jinak, že Baroš chodí do Edenu na fotbal, jsem věděl. Ale když jsem za ním scházel po děkovačce dolů z tribuny Sever, byl jsem celkem překvapený - čekal bych ho spíš někde na západě... :-)

    • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

      mpik     před 8 lety 26.10.2016 22:07 |  
      6 0

      Pokud se nemýlím, tak o poločase byla na place SKS U8, kde hraje Patrik Baroš. A kluci pak běželi před TS na děkovačku, takže logicky byl tam.

      • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

        bongor     před 8 lety 27.10.2016 18:22 |  
        0 0

        Tak Bary dobře věděl,kam dát kluka,aby z něho bylo něco víc než nafoukanej skorofotbalista.Věřím,že za nějakých pět-deset let budeme mít trvalý přísun největších posil právě z naší mládeže.

  43. Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

    Shav0     před 8 lety 26.10.2016 21:37 |  
    8 2

    Trošku OT. Koukám tak po serverech a čekám na články o výsledcích z poháru a jak tak klikám na isport, tak jsou tam rozebrané všechny zápasy už i s rozhovory s trenéry, ale o Slavii a výhře 7:0 ani slovo. Komické.
    Předpokládám, kdyby takový výsledek měla sparta, bude tam článků 6 o namazané železné mašině

  44. Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

    Sracken     před 8 lety 26.10.2016 21:42 |  
    16 2

    Můj nejsilnější dojem z dneška je, že v koridoru za západní tribunou se nedalo o poločase dýchat. Slávisté, na stadionu je kouřit zakázáno a i kdyby nebylo, berte prosím ohled na nekuřáky, opravdu se tam téměř nedalo dýchat, pro mne jako amatérského ironmana, který se často pohybuje v lese na tréninku nebo v horách na biku to byl na dýchací soustavu strašný nápor. Vždyť se to dá bez cigarety ty dvě hodiny vydržet, ne? Podle je to nekulturní vystavovat stovky lidí tomu smradu.

    • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

      Dresco     před 8 lety 26.10.2016 21:50 |  
      14 2

      Kuraci jsou odjakziva bezohledni, protoze podle nich to nekuraci prehani a tak hrozny to neni.

    • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

      mpik     před 8 lety 26.10.2016 22:05 |  
      7 2

      Naprosto vás chápu. Bezohlednost kuřák je nebetyčná...

    • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

      golfer     před 8 lety 26.10.2016 22:57 |  
      5 1

      Ono je to taky trošku o osobní statečnosti. Na SLovácku, přímo na východní tribuně, kousek pode mnou sedělo asi šest vemen cca 20let- čtyři z nich přímo na tribuně vč.jedné totálně znuděné dámy celou dobu hulili. Teoreticky bych mohl jít a pokusit se jim to narvat žhavým do krku, protože všichni moc dobře víme, že nejen na stadionu, ale přímo v hledišti ..... No a pak ti řeknou, ale támhle ti v kotli s těmi dýmovnicemi, po kterých se nedá dýchát v hledišti natož na hřišti, co s nimi provedeš ? A pak tu budou debi.lní příspěvky, jak bych vyváděl diváky a střílel je. Demokracie je fantastcká myšlenka, jen mi nepřipadá dost aplikovatelná na lidi. Igor Hnízdo to byl fantastický vychovatel a pedagog.

    • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

      Jachym     před 8 lety 27.10.2016 09:28 |  
      1 0

      Vadí to i mně, závodnímu vytrvalostnímu běžci:-) A nebylo to samozřejmě jenom na západě, ale i na východě, a to přímo v hledišti. Pokud si jdu pro občerstvení, tak zásadně nikdy během přestávky, to bych se v koridoru... po... zvracel...

  45. Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

    celtix     před 8 lety 26.10.2016 21:44 |  
    1 0

    Dnešní sestava by hrála o poháry!!!! Skvělý přístup a výkon hráčů. Moc mě potěšil goal Železníka a taky způsob jakým ho oslavil.

    • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

      Euforak (přítel SN)     před 8 lety 26.10.2016 22:07 |  
      0 0

      A to bylo jak? :)

      • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

        afro     před 8 lety 26.10.2016 22:13 |  
        2 0

        Placal pestickou na nasi hvezdu pred TS.

      • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

        kjandourek (admin)     před 8 lety 26.10.2016 22:37 |  
        5 0

        Na kolena, ruce k nebi a teprve potom poplácat hvězdičku - bylo vidět jakou má po té šlamastyce s kotníkem radost :-)

  46. Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

    Quentin     před 8 lety 26.10.2016 22:07 |  
    13 0

    Prosím vysvětlete mně někdo, proč má pohár tak mizernou pozornost v médiích? Stream máme z každého přáteláku a pohár nikdo nedělá? Sponzorům nevadí cpát peníze do něčeho, o čem se nemluví a není vidět v televizi? MOL cup, jo, kafe na benzinkách mají povětšinou dobrý.. Aha a oni dělají taky do fotbalu?

  47. Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

    Pepino44     před 8 lety 26.10.2016 22:24 |  
    6 0

    Tak já jsem se dnes plně soustředil na GvK, spíše ve druhém poločase, neboť v prvním jsem to měl diagonálně přes celé hřiště. Pokud hrál na křídle, kde vzorně nabíhal, tak za celý poločas dostal jednu přihrávku do běhu, při ostatních se musel zastavit, nebo dokonce vracet. V té době bych se nedivil kdyby to zabalil. Potom se začal stahovat do středu (nevím jestli to byl pokyn od trenéra, nebo si chtěl také zahrát) a jeho výkon rapidně vzrostl, o čemž svědčí jeho statistika. Pokud se mu spoluhráči naučí rozumět, jeho výkony budou ještě lepší. Nebo ty špatné přihrávky jsou sabotováním od některých spoluhráčů? Dalším aspektem může být asi to, že na Slovensku byl ve svém mužstvu prezidentem a vše šlo přes něho, ve Slávii je jeden z mnoha.

    • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

      Sracken     před 8 lety 26.10.2016 22:51 |  
      4 2

      Já se na něj také zaměřil a v porovnání s Mihalíkem je pohybově podstatně horší, Mihalík je na tom pohybově skvěle, byl znát obrovský rozdíl oproti téměř všem ostatním hráčům. Přesto bych ho nezatracoval a hledal mu post, kde zvýší jak výkon mužstva, tak svůj. Bude to ale piplačka, k dnešnímu dni mne nenapadá, koho by mohl v užší čtrnáctce hráčů nahradit. Mne potěšilo to, že se zkusila záložní stoperská dvojice a je pravda, že Frydrych je na stoperu lepší než na beku.

    • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

      slavistajiri     před 8 lety 26.10.2016 22:52 |  
      2 0

      musím přiznat, že jsem sledoval to samé :). V prvním poločase se mi zdálo, že tým Kessela ignoruje. Několikrát si říkal o balon za obranu (náběh středem hřiště), byl v náběhu a nikdy ho nedostal. Další věc je jaký míče mu Mikula dával (v pravo), všechno míče pro který se musel vracet. Po změně stran se přesunul na levo a jeho výkon vzrostl. Těžko říci jestli to někdy bude hvězda, při sprinterskejch soubojích s hráči litoměřicka se i nezdál nijak nadlidsky rychlej, spíš stejně rychlej jak ostatní.

      Jinak dnes suverení výkon MNN. Na něm bylo jasně vidět, že je o několik levlů výše než protihráči

      • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

        Peruad     před 8 lety 26.10.2016 23:48 |  
        2 1

        GvK bohužel nijak kladně nevycnival. Pokud budu hodnotit druhou puli, kdy byl více ve hře, pak rychlostně nikterak neprevysoval soupere a dokonce nebyla znát ani vyrazne lepší technika. (Jeho) Pokusy o obejití 1 na 1 většinou koncily nezdarem. Skutečnost, že nedostával moc přihrávek do pohybu tkvela odhadem z 1/2 z jeho špatného postavení. Potěšilo mě naopak jeho mysleni, neboť vetsinou kdy měl přihrávat tak prihraval, někdy ovšem dost alibisticky. Pro mě byl ve srovnání s ním lepší jak van Buren z utocniku, tak Mingazov ze záložníků (zejména v porovnání s průměrným výkonem v lig. zapasech).

  48. Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

    marty9     před 8 lety 26.10.2016 22:45 |  
    1 0

    Ámen!!

    • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

      marty9     před 8 lety 26.10.2016 22:47 |  
      0 0

      Toto mělo být na velmi trefný koment Quentina o dvě vlákna nahoře!

  49. Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

    ondra295     před 8 lety 26.10.2016 22:55 |  
    3 2

    Tak, právě jsem se vrátil domů ze zápasu, tak napíšu nějaké svoje bezprostřední dojmy. :-)

    1. Rozdíl mezi hrou našich křídel pro mne byl markantní. Samozřejmě, van Kessel dal gól a na dva nahrál, ale výkon bych co se týče zaujetí moc kladně nehodnotil, prostě využil toho, že "umí kopat", ale nějaká hitparáda to od něj, alespoň co jsem viděl, nebyla... Naopak na druhé straně Mihalík byl asi jeden z nejlepších na hřišti, hodně aktivní, krásně se na jeho nápaditou hru koukalo a kdyby Ščuk trefil poloprázdnou bránu, tak neměl jednu asistenci, ale dvě.

    2. Náš střed byl hodně slabý a v tomhle složení podle mne nemůže nikdy v těžším zápase hrát. Ščuk se mi moc nelíbil a hodnotil bych ho společně s Jablonským jako nejhoršího (našeho) hráče zápasu, dával dost nepřesných pasů, střely mu nesedaly. To samé v bleděmodré byl Souček, který sice nebyl tak moc nepřesný, ale stejně bych od něj čekal do budoucna daleko víc, pokud chce zpátky do základu - vím, že oba po zranění moc nehráli a to je trochu omlouvá, ale hodnotím to prostě tak, jak to bylo. :-)

    3. Litoměřicko přijelo hrát otevřenou partii a to ho odrovnalo. Bylo to naivní, ale musím to ocenit, protože sem přijelo s daleko aktivnějším herním plánem, než třeba Slovácko nebo Příbram. Nám se daleko lépe útočilo, měli jsme to zjednodušené, ale za tohle před soupeřem smekám, byť ani s tímto stylem hry žádnou tutovku neměl.

    4. Van Buren ukázal, že na základ asi vážně nemá a na gól v podstatě potřeboval tři tutovky - tu první napálil do gólmana a při druhé pro změnu z dorážky netrefil poloprázdnou kasu... Mám toho kluka rád, rozhodně ho nevyháním, ale myslím, že prostor, který dostával, měl asi svoje opodstatnění.

    Mešanoviče nemá cenu hodnotit, za toho mluví čísla. :-)

    • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

      mpik     před 8 lety 26.10.2016 22:59 |  
      5 2

      Nesouhlasím s posledním bodem. Mě a i přátele kolem Van Buren potěšil velmi dobrým výkonem.

      • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

        celtix     před 8 lety 27.10.2016 00:30 |  
        0 0

        Navíc myslím asistoval u goalu van Kessela nebo aspoň nahrál na několik šancí :)

      • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

        ondra295     před 8 lety 27.10.2016 11:45 |  
        0 1

        Mne přišlo, že mu míče dost odskakovaly, neuměl řešit finální situace a v podstatě dobře udělal jenom ten gól.

    • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

      dauby     před 8 lety 27.10.2016 18:57 |  
      0 0

      Mne se Scuk docela libil, ale potrebuje se vyhrat, hral myslim prvni zapas od zacatku, pokud bude hrat, pujde vykonem nahoru, podobne jako Barak. Van Buren hral herne dobre, ale nez dal gol, spalil nejmene tri tutovky. Na produktivite musi zamakat. Libil se mi moc MNN a je to zajimava alternativa na postu stopera, ale obrana se tezko hodnoti, Litomericko ji moc neproverilo. Kazdopadne vcera super vykon. Kdekdo mavne rukou, no jo, treti liga, ale vzpomente na lonsky rok s Ustim. Pohar je specificky. A na to, ze spolu vsichni nasi hraci prakticky nastoupili poprve, pusobili sehrane a vedeli co maji hrat. Ne jako za DUmla, kdy to neslo a neslo a porad se resilo, kdy uz si to konecne sedne...

  50. Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

    Miky44     před 8 lety 26.10.2016 23:51 |  
    2 0

    Jsem z Litoměřic, takže jsem si tenhle zápas nemohl nechat ujít. Kdyby mi někdo před 5 lety řekl, že v jeden den bude hrát Slavia s Liťákem fotbal i hokej, tak bych ho poslal na vyšetření.
    Přišel jsem omylem asi o půl hodiny dřív, ale aspoň jsem se zblízka podíval na rozcvičku. V ní mě upoutal například výskok Ngadeu při hlavičkách, který byl tak o 20 cm vyšší než u ostatních (i třeba u Součka či Frydrycha) a potom Gino, který při střelbě na bránu vypadal u prvního dotyku s balonem jako když o ten míč zakopne a druhým dotykem ho poslal neomylně o tyč do brány. Zakončení v sobě asi má.
    Po dvaceti minutách bylo hotovo, takže se mohli hráči z lavičky ukázat bez nervů a říct si případně o základní sestavu. Nejvíc se o ní hlásil samozřejmě Mešanovič, hat-trick za 11 minut není obvyklý ani proti týmu ze 3. ligy. Herně se mi líbil taky Michalík a v druhé půli i van Buren. Mikula, Souček a Jablonský zahráli zhruba svůj průměr, na základ to zatím není, i když Frydrych taky není zrovna ideální RB. Skoro nejvíc jsem se asi těšil na Ščuka, který byl pro mě ale jedním z nejhorších Slávistů dnes, a to kvůli spoustě nepřesnostem. Tři slávisti před gólmanem a on to nakopne 10 metrů nad - to bylo až groteskní. Gino poslal do vápna dvě krásné gólové přihrávky, vybojoval pár míčů, ale taky je často zbytečně zase odevzdal.
    Celkově se ale bylo na co dívat po celý zápas, kotel se bavil vyvoláváním bývalých slávistů (Suchopárek, Hub, Franta Veselý,...), ale škoda že zapomněl na Šmícu, který seděl asi 10m ode mě.
    Nejvíc jsem se mi dneska líbil moment, kdy šel soupeř 3 na 1, míč táhl ne zrovna pomalý bývalý slávista Šimkovský, a Ngadeu ho doběhl za pár kroků o asi 5 metrů, vystínoval ho a zablokoval pokus o střelu - parádní návrat!

    • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

      celtix     před 8 lety 27.10.2016 00:38 |  
      4 1

      Zajímavé postřehy :) ale prosím všechny slávisty, je to Jaroslav MIHALÍK ne Michalík nebo Mihálik. Většinou ostatní neopravuji, ale Michálikovo jméno se nějak často plete.

      • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

        Miky44     před 8 lety 27.10.2016 09:43 |  
        1 0

        ježiš fuj... já to samozřejmě vím, tohle je překlep.

  51. Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

    witty13     před 8 lety 27.10.2016 08:24 |  
    2 2

    Ja bych take pripojil hodnoceni. Od zacatku zapasu cela tribuna resila GvK. Videla kazdy jeho dotek s micem a vsichni to komentovali. Takovej Mihalik se pozornosti sledujicich nedockal. A ono vlastne nebylo proc. Na Ginovi bylo videt ze je zaseknutej, potrebuje hrat a davat goly, aby si veril. A pak by opravdu mohl byt platnym hracem. S Mihalikem se casto tocili, cca kazdych 20 minut. Takze jsem je mel oba na ocich priblizne stejnou dobu. Tutovku nedali oba, nabizeli se take oba, gola dali take oba, ale Gino mam pocit na tri prihral. Urcite lepsi vykon jak Mihalik.

    Potom me hodne zaujali oba krajni beci. Jablonsky asi vic. Ve druhe puli hlavne se nebal utocit a nejednou se objevil takrka na hrotu.

    Vyborny vykon van Buren. Sice toho dost spalil, ale to bych pripsal nerozehranosti. Tu posledni samci vyresil presne tak, jak mel resit ty predtim. Oproti murisovi se mnohem vice hodi do systemu hry. Murisovi bych dal taky sanci v zakladu ale i tak si myslim ze do naseho systemu se ted vice hodi skoda a vam buren.

    • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

      lassiter     před 8 lety 27.10.2016 08:51 |  
      2 0

      No tak za mě tedy nikdo z hráčů nepodal lepší výkon než Mihalík, který si jasně řekl o základ místo Mingazova.

      • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

        kjandourek (admin)     před 8 lety 27.10.2016 09:28 |  
        1 0

        Mingazov už dvě kola v základu nehraje - v Brně i doma proti Slovácku hráli na krajích Švento a Zmrhal ...

        • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

          lassiter     před 8 lety 27.10.2016 12:21 |  
          0 0

          Che, to je pravda

    • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

      bububu (přítel SN)     před 8 lety 27.10.2016 08:58 |  
      0 0

      Mihalík gól nedal :)

      Upřímně, od Van Burena jsem taky čekal trošku víc. V zásadě se ukázalo, že JŠ ví co dělá, když staví (v lize) sestavu jakou staví. Jediný hráč, který si včera řekl o základ, byl Muris. Naopak velké zklamání ze Součka a Šćuka; na základ není v současnosti ani jeden.

      • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

        mabr     před 8 lety 27.10.2016 09:07 |  
        2 0

        Za mě tedy kromě Muriho i Mihalík. Včera se mi moc líbil.

    • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

      zeleznik2     před 8 lety 27.10.2016 09:39 |  
      1 3

      No za 35 mega, aby aspoň s Litoměřicemi něco neukázal. Hlavně, aby to potvrdil i nadále...

      • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

        smely (přítel SN)     před 8 lety 27.10.2016 10:31 |  
        3 0

        jiste, nezapomente zminit jeho cenu ( kterou ve skutecnosti ani neznate a vychazite z dohadu jednoho denniku, ktery tu tak casto a rad citujete...)

        • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

          smely (přítel SN)     před 8 lety 27.10.2016 10:57 |  
          0 0

          deniku....

        • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

          zeleznik2     před 8 lety 27.10.2016 14:53 |  
          0 3

          No ze kterého denníku či deníku vycházím, to jedno, přeplácení fotbalistů je bohužel moderní trend, 20 milionů by měl být strop, tak či tak, GVK rozhodně nepředvedl ani výkony za hráče sotva třetinové ceny. A bože chraň jestli nestál těch miliónů čtyřicet...

          • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

            smely (přítel SN)     před 8 lety 27.10.2016 15:07 |  
            3 0

            Vy nejak prispivate na chod klubu, ze Vas trapi vydaje majitele ?

            • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

              zeleznik2     před 8 lety 27.10.2016 17:26 |  
              0 5

              Příjde mi zbytečně, přeplácení některých hráčů, za ty peníze se mohli pořídit talentovaní mladí fotbalisté, ale pokud ten hráč odvede patřičné výkony vs cena, nemám s tím problém, ale u GVK bohužel tohle nevidím.

              • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

                Hesmir (přítel SN)     před 8 lety 27.10.2016 17:44 |  
                0 0

                A vy máte křišťálovou kouli, že víte, který hráč se aklimatizuje rychle a bude ihned superposilou za málopeněz? Holt sme se jednou dráž spálili, ale pořád z té hromady hráčů co museli přijít je to minimální "odpad".

              • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

                smely (přítel SN)     před 8 lety 27.10.2016 21:32 |  
                0 0

                Nezlobte se, ale tou strasny kydy. ...

          • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

            kjandourek (admin)     před 8 lety 27.10.2016 15:28 |  
            3 0

            Jako proč by měl být strop 20 mega?
            Touhou každého fanouška by snad mělo být, aby jeho tým byl co nejkvalitnější, ne? Takové Lipsko v době, kdy hrálo druhou ligu koupilo frajera za 8 mega v éčkách... To je 200 v korunách - a my se tu hrozíme z toho, že nevyšla posila na necelé dvě mega a smějeme se bídá, jak oknem vyhodili tři....
            Pokud chceme hrát v Evropě pravidelně a trochu se tam prosazovat, tak nám nezbyde nic jiného, než přivádět hráče s čím dál větší hodnotou... nevidím jediný důvod, proč dávat vedení limity jako za kolik maximálně koupit jednoho hráče

            A jenom tak na závěr si řekněme, že to není přeplácení fotbalistů - z těch peněz (teoreticky) fotbalista nic neuvidí... peníze o kterých se mluví zaplatí jeden klub druhému za to, že ten druhý nebude trvat na dodržení smlouvy, kterou má s hráčem uzavřenou na dobu určitou... Do ceny se promítá nejenom kvalita hráče, ale i jeho perspektiva, či doba která zbývá do vypršení smlouvy... je naprosto běžné, že koupíte levněji lepšího hráče ... nejenom proto, že někdo špatně odhadl jeho kvality, ale i protože mu brzy končí smlouva...

            • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

              zeleznik2     před 8 lety 27.10.2016 17:38 |  
              0 4

              Jako proč 20 mega? protože jsme v ČR. Německo je trochu jiný level, ikdyž se jednalo jen o druhou ligu, tam si to mohou dovolit. Na české poměry je i dvaceti miliónový hráč nadstandart a bohužel ani v české lize takoví hráči momentálně nejsou a nebo jich je málo. Kde jsou časy Poborského atd..., kdy bylo na trhu spousta hráčů a kvalitních. Ano pokud chceme evropské poháry tak musíme mít kvalitní mužstvo, souhlas, ale nikdo ani Číňané nebudou utrácet horentní sumy, to je potřeba si uvědomit, že nejsme v Anglii či ve Francii, kde šejkové utrácejí miliardy..Rozhodně nemáme bezednou pokladnici, jak o tom psali média, jinak by určitě přišli Pospíšil, Coufal a jiní. Ano fotbalisté určitě z těch peněz prakticky nic neuvidí, ale domovský klub a manažer ano a právě tihle se snaží vyšponovat cenu, co nejvíce, ano faktor smlouvy, kvalita i perspektiva mají pochopitelně svoji váhu, ale konečně slovo má majitel a ten rozhodne podle sebe.

              • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

                dauby     před 8 lety 27.10.2016 19:11 |  
                1 0

                Mne teda prijde hodne lacine pokazde u Gina psat, kolik stal. A averzi vuci nemu v radach mnoha nasich danousku nechapu. Ano, zatim toho tolik neukazal. Ale na druhou stranu, jak je tu dlouho, 3 mesice? Na konecne hodnoceni jeho prinosu je jeste brzy. Stejne tak tu lidi porad posilaji pryc Husbauera, Soucka a mnohe dalsi. Nerikam, ze vzdy hraji skvele, ale dejte jim sanci. Vyhazovat nekoho po jednom dvou nepovedenych zapasech mi prijde hloupe... Jinak mne osobne se GvK libil asi o fous vic nez Mihalik, navic dal gol, zatimco Mihalik jednu megasanci, snad nejvetsi v zapase, zazdil. Oba meli po jedne nadherne prihravce na gol. Dale vidim u GvK zlepseni: vic a lepe prihrava, vice brani a chodi si pro mice do hloubi pole. Na zaklad zatim nema, ale nezaztracoval bych ho. U nej bude problem spise v hlave, a jelikoz Silhavy je dobry psycholog, treba se jeste dozijeme prekvapeni. Vic trpelivosti!

              • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

                TSeguinTS     před 8 lety 27.10.2016 22:49 |  
                0 0

                Je potřeba si uvědomit, že Čínané nebudou utrácet horentní sumy??
                Pokud bychom měli bezednou pokladnici, tak by přišli hráči jako Pospíšil a Coufal??

                Prosím o rozvinutí těchto myšlenek zelezniku. Já jsem toho názoru, že srovnávat z gauče potencionální částku investovanou do fotbalu Čínany nebo šejky je úplně mimo, navíc takto obecně a rád bych věděl, co tě k tomu vedlo.
                A potom, že bychom kupovali náhradníka z jablonce (ač se mi Pospíšil vždycky fotbalově velmi líbil) a celkem slibného beka liberce, pokud bychom měli bezednou pokladnici? To jako vážně? Nebo bys nadával až po uskutečnění těchto nákupů, že jsme se nepoohlédli po někom v zahraničí?

  52. Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

    mpik     před 8 lety 27.10.2016 09:23 |  
    2 1

    Myslím, že včerejší utkání splnilo účelů několik. Bez potíží jsme postoupili v poháru do dalšího kola. Diváci na stadionu si užili krásné akce a góly. A konečně jsme mohli vidět hráče, kteří chtějí získat post v základní sestavě. A u toho bych se rád zastavil.
    Pokud by měl trenér Šilhavý někam sáhnout do rezerv, musí být první volbou Muris Mešanovič. Tento hráč má střílení gólů v krvi a můj osobní názor je, že je lepší Milana Škody.
    Druhý hráčem, který by měl nastoupit v základní sestavě je Jaroslav Mihalík, který včera patřil k nejlepším na hřišti.
    Víc herního prostoru by měl začít dostávat Van Buren. Zatím se na hřiště dostával jen sporadicky, ale prakticky vždy dokázal tento čas skvěle využít. Včera za poločas prokázal velmi dobré schopnosti a pro mě jde o skrytý trumf týmu.
    Další hráči na sobě ještě musí více pracovat. Víc očekávám od Ščuka, který včera zklamal. Gino včera střídal skvělé a špatné okamžiky. Jednu chvíli o míč zakopl, druhou chvíli poslal výbornou nahrávku. Souček zatím marně hledá formu, ale je to mladý hráč, věřím, že se zlepší. Železník ukázal, jak má vypadat návrat po těžkém zranění. Myslím, že i on se do sestavy časem probojuje.
    Mikula, Jablonský - tady to v zimě vidím na odchod/hostování. Jde o můj osobní názor.

    • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

      smely (přítel SN)     před 8 lety 27.10.2016 09:45 |  
      2 0

      zdravim, priznam se, ze nerozumim tady tomu neustalymu "radeni" kdo by mel a nemel hrat. Ligova sestava je vitezna, tymu se dari. Skodovka zaridil 4 branky v poslednich 3 zapasech a kdyby se udelovaly "kanadske" body jako v hokeji, tak vede bodovani ligy. Mame holt 18 temer vyrovnanejch kluku a hrat jich muze jen 10. Misto, abysme byli radi, tak se tu zase furt mrmle, ze by mel hrat ten a ten a tenhle ne...nechapu. A na zaver, ty 2 golovy prihravky GvK vcera byly naprosto excelentni...

      • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

        Jachym     před 8 lety 27.10.2016 10:00 |  
        3 1

        Je to podobné jako s defincí literárního kritika od Karla Čapka. To je člověk, který radí spisovateli, jak by on napsal knihu, kdyby to uměl... :-)

        • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

          mpik     před 8 lety 27.10.2016 10:10 |  
          1 0

          Já neradím trenérovi. Nemám na něj žádný kontakt. Já POUZE zveřejňuji svůj názor. K tomu také diskusní fóra existují. S mým názorem máte právo nesouhlasit. A také máte právo na vlastní názor. A ten já nehodlám jakkoliv zesměšňovat.

          • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

            smely (přítel SN)     před 8 lety 27.10.2016 10:28 |  
            1 0

            samozrejme, nemyslel jsme to nijak utocne, pokud to tak vyznelo, tak se omlouvam. Nemam ve zvyku komukoliv upirat jeho svobodny nazor...pouze jsem pridal svuj pohled na soucasnou situaci na hristi a v diskuzich na SN...

          • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

            Jachym     před 8 lety 27.10.2016 10:33 |  
            2 0

            Ale, prosím tě. Všichni jsme tady "trenéry" a všichni máme své názory. Já si dělal legraci i ze sebe... Nehledej problémy, tam kde nejsou.

      • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

        afro     před 8 lety 27.10.2016 10:04 |  
        3 0

        Van Kessel je neuvěřitelně produktivní hráč (viz třeba i zápas s Levadií) a včera tam myslím ještě jednou krásně vyslal van Burena do tutovky, jestli se teda v té záplavě šancí nepletu. Ale to nic nemění na tom, že prvoligový ofenzivní hráč by měl umět jednoduše zpracovat balón a alespoň občas obejít protihráče... Třeba může být někdy platný, ale jeho hra se mi vyloženě nelíbí a i když jsem ho nikdy nějak přehnaně nehaněl nebo jako někteří nevyháněl z týmu, tak na něj mám trochu alergii kvůli těm tragikomickým kličkám a celkovému působení na hřišti.

        • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

          zeleznik2     před 8 lety 27.10.2016 15:04 |  
          0 0

          Naprostý souhlas, krom té produktivity, včera to byl zatím jeho opravdu nejlepší zápas, plus ten výkon proti Levadiií, a to je hodně málo. Plus ještě ty dva ty dva góly v první lize, ale všichni od něj určitě čekali více.

      • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

        mpik     před 8 lety 27.10.2016 10:06 |  
        2 0

        Já slovo "vítězná sestava" neuznávám. Každý soupeř je jiný, je rozdíl hrát doma a venku. Proto sestava má vždy odrážet tato specifika, taktiku, aktuální formu hráčů.
        Nezpochybňuji, že přihrávky GvK byly skvělé. Já s tím souhlasím. Ale zároveň jsem nemohl nevidět i chvíle, kdy se mu pletl míč pod nohy, kdy nedokázal přejít hráče, atd. Prostě výkon značně kolísavý.

        • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

          afro     před 8 lety 27.10.2016 10:10 |  
          0 0

          Já bych se podepsal pod "vítězná sestava s kosmetickými změnami".

    • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

      afro     před 8 lety 27.10.2016 10:08 |  
      0 0

      Mě by docela zajímalo, jak by dopadla mezi čtenáři SN anketa, kdyby otázka zněla:

      V Jablonci by za předpokladu hry na jeden hrot měl začít v základní sestavě Škoda nebo Mešááánóóóviiič nanananananana?

      Moje odpověď: Škoda

      • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

        mpik     před 8 lety 27.10.2016 10:13 |  
        0 0

        To je hodně polovičaté. "Hra na jeden hrot" nic neříká o samotné taktice. O rozložení ostatních hráčů. A jen na základě toho chcete určit hráče? Dokonce ani neberete v potaz zdravotní a herní formu hráčů.

        • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

          afro     před 8 lety 27.10.2016 10:25 |  
          0 0

          Ufff, ten jeden hrot jsem zmínil pouze kvůli tomu, aby bylo jasné, zda by fanoušek (nikoli trenér), kdyby měl tu možnost, vybral Škodu nebo Mešanoviče. Mimochodem tak hrajeme pod JŠVCD stále. Mohl jsem klidně napsat: V Jablonci byste postavili Škodu nebo Mešanoviče?

          • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

            smely (přítel SN)     před 8 lety 27.10.2016 10:29 |  
            0 0

            :-) nebo : kolik by byval dal asi Skodovka golu, kdyby vcera hral ? :-)

            • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

              mpik     před 8 lety 27.10.2016 10:55 |  
              0 2

              Lze to ale napsat i obráceně - kolik gólů by vstřelil Muris, pokud by hrál "Škodův" čas?
              Na tyto otázky ale odpověď nikdy nebudeme znát, proto zůstaňme u subjektivního pohledu na formu hráče.
              Můj názor je takový, že Muris Mešanovič je ten typ útočníka, který dokáže dát za sezónu ve Slavii přes 20 gólů.
              Přestože Milana beru jako skvělého hráče, tento potenciál u něj nevidím.

              • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

                smely (přítel SN)     před 8 lety 27.10.2016 11:02 |  
                0 0

                ano, diky, to byla presne narazka na ty spekulace ala materska skola, kolik by dal golu MM, kdyby hral tolik casu co MS, ktery tady probihaly..... :-) jedna nula pro zajice...

            • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

              afro     před 8 lety 27.10.2016 11:54 |  
              1 0

              Hattrick za pět minut, to dá rozum. :-)))

  53. Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

    travel (přítel SN)     před 8 lety 27.10.2016 09:30 |  
    0 0

    Tak jsem si včera užil fotbal bez nervů.Jsem rád,že hráli hráči,kteří v lize hrají poskrovnu,či vůbec nehrají a nejvytíženější hráči šetřili síly na Jablonec.Zklamali mě Souček a Sčuk a stále mám obavum ,že GvK nebyl dobrý nákup,no po bitvě je každý generál... Škoda ,že rumuni mají teď doma Příbram, s těmi body neztratí.Musíme se soustředit sami na sebe a vyhrát v peltově Jablonci.Jen tak na okraj,pelta se stal místopředsedou ČOV,k tomu snad není co dodávat.

    • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

      bongor     před 8 lety 27.10.2016 18:49 |  
      0 0

      No to je teda nemilá zpráva,ale když se podíváme na nekonečné odhalování podvodných praktik mnoha vítězů i účastníků OH,tak nehodí se vlastně ten pán na nějakou takovou funkci úplně dokonale?Je jedno,že jedni dlabají bobule a druzí cinkají jara ,posílají jablka a učí kapříky plavat správným směrem.Za mě velmi správná volba.

      • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

        travel (přítel SN)     před 8 lety 27.10.2016 21:40 |  
        0 0

        Mám rozečtenou knížku "Špinavá hra-odhalení skandálu-FIFA". Musím říci,že kdyby to nebylo podle skutečnosti,tak bych to hltal a už měl přečtený.Takhle to musím číst "po troškách" ,protože se mi z toho dělá špatně.I přesto doporučuji si to přečíst.

  54. Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

    zeleznik2     před 8 lety 27.10.2016 09:32 |  
    1 0

    Tak za mne maximální spokojenost, někdo si řekne Litoměřice, to není žádný soupeř, ale není to tak dávno, kdy jsme padli s tehdy divizní Líšní. Trefili se všichni útočníci, Muris za dvacet minut hattrick, dokonce i Mingazov se trefil. Obrana udržela nulu, jedeme zkrátka na vítězné vlně, doufám, že i nadále, další krok Jablonec, už by to tam chtělo také vyhrát...

    • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

      afro     před 8 lety 27.10.2016 09:53 |  
      1 0

      Já si myslím, že u týmů z nižších lig hraje velkou roli co se týče výkonu jestli hrají pohár s prvoligisty doma nebo teď, když jsou ta nová pravidla i venku. Ale jinak mě to včera bavilo.

  55. Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

    zeleznik2     před 8 lety 27.10.2016 09:41 |  
    2 0

    Jo jinak jsme dali Litoměřice i v hokeji, takže povčerejšku snad pokračuje i vzestup hokejové Slavie, měl jsem trochu obavy, po těch minulých událostech, ale poslední tři zápasy, tři vítězství byť těsné, to je dobrý začátek, hlavně to vítězství s Kladnem, je hodně cenné.

  56. Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

    Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 27.10.2016 10:28 |  
    13 3

    Dopredu rikam,ze jsem byl osobne pritomen a mel jsem jen jedno pivo pred zapasem,takze jsem vsechno peclive sledoval ;)
    A musim rict,ze nechapu jak tu nekteri krici,ze po tomhle vykonu musi Muris do zakladu. Dal sice tri goly ale proti komu hral? Proti "oprvari zemedelskych stroju a urednikovi z mestkeho uradu" (mysleno jako nadsazka a vubec ne urazka!). Proti takovemu souperi ve mne teda ty goly urcite nevyvolavaji pocity typu "jestli ani po tomhle nebude v zakladu tak fakt nevim". Je super,ze mu to tam pada,je super za tim jde a presne takhle se ma prezentovat nahradni utocnik cislo 1. Ale menit jenom kvuli tomu zakladni sestavu? Mame ted nejaky system, ve kterem typologicky uplne odlisny Skoda hraje dulezitou roli, podle me dost platnou, a dari se nam jako uz dlouho ne. Proc to za kazdou cenu menit? Proc to menit na zaklade zapasu s tretiligovym souperem,ktery uz dopredu avizoval,ze nebude hrat na vysledek ale otevrenou partii? A taky tomu prubeh zapasu a vstrelene goly odpovidaly.
    Aby bylo jasno: ja to Murisovi strasne preju,tesim se na moment, kdy zase nastoupi a co predvede. Ale mam trpelivost si na to pockat. Treba az se nebudeme moci prosadit se Skodou, az se Skoda zrani nebo bude unavenej. Urcite ta sance driv nebo pozdeji prijde. Dovedu si dokonce predstavit Skodu prvni polocas a Murise druhej. Ale jen tak posadit ted Skodu a dat tam od zacatku Murise? To fakt ne. Verim, ze JS vi co dela :) A hlavne Skoda tady za nas dre uz nekolik let, Muris par mesicu..

    A druhej hrac o kterem bych chtel napsat je Van Kessel. Ten kluk potrebuje specialni peci. Neni proste mozny aby hral v jednu chvili jak totalni looser,kterej se o ten balon div nezabije a v druhou chvili daval precisni prihravky do tutovych sanci. Na nem musi nekdo specialne pracovat a to vcetne pohybu bez mice. Dvakrat udela nabeh ale i s obrancem a nedostane mic. A pak je schopen deset minut se potulovat po hristi a maximalne si sebehnout k hraci s micem,samozrejme s obrancem na zadech. On neumi ani falesne nabehy,aby si otevrel protory do kterych si pak nabehne a obecne se neumi pohybovat po hristi. No reknu vam,ze jsem z nej uplne zmatenej. To je opravdu hrac, na ktereho si musi muzstvo zvyknout a hrat to pres nej. Coz jde asi jen v systemu 4-3-3 a proto mu to tak slo v Trencine. Pokud se mu ale u nas nekdo nebude individualne venovat, prekopavat jeho hru a vlastne ho ucit zaklady hry na kridle, tak podle me nema sanci se sam od sebe u nas prosadit. Ani kdyby hral na hrotu,protoze jak uz jsem psal, on se neumi pohybovat po hristi. V jeho hlave je proste jen bezim dopredu a nekam mi to tam kopnete,nejlepe tak abych z prvni strilel na branu nebo prihraval do sance..

    • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

      smely (přítel SN)     před 8 lety 27.10.2016 10:33 |  
      1 2

      naprosty souhlas do posledni carky....diky

    • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

      dArtagnan     před 8 lety 27.10.2016 11:57 |  
      5 3

      Jasně, teď zase Murisův výkon nebudeme počítat proto, že hrál proti "opravářům zemědělských strojů". Oni ale vyřadili Baník a Příbram! Navíc, vždyť my takovými týmy z poháru vypadáváme úplně běžně. Naposledy vloni s Ústím. Se Škodou v sestavě.
      Co by měl Muris ještě udělat, aby konečně dostal pořádnou šanci v základu? A podotýkám pořádnou, tj. 4 nebo 5 zápasů, pak můžeme hodnotit. A ne že tamhle jednou v základu hrál, zrovna gól nedal i když se vyhrálo, tak ho tady bude někdo natírat, že mu to jde jen do unavené obrany. Spousta jiných hráčů tuto šanci dostává ať za zásluhy nebo kvůli cenovce. Proč to nejde kvůli výkonnosti? Ukažte mi v Čechách útočníka s lepšími čísly. Milan to není ani vzdáleně. Zajímalo by mě, co bys říkal, kdyby si Muris vydupal přestup.
      PS: loser, ne looser.

      • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

        bububu (přítel SN)     před 8 lety 27.10.2016 13:11 |  
        3 1

        Já osobně se přiznám, že tohle neustálé prosazování Mešanoviče do základu ani trochu nechápu. Chápal bych to, kdybychom nevyhrávali nebo Škoda hrál špatně, ani jedno se však neděje. Milan prostě na hřišti v systému JŠ plní úlohu, kterou asi Muris plnit nedokáže; zkrátka a dobře, jeho úloha je jiná. Muris se neobvykle osvědčil jako žolík takže proč měnit něco, co zatím skvěle funguje? Rád uvidím v Jablonci Mešiho na hřišti co nejdéle, klidně hned v 55. minutě zápasu, když nám to dopředu nepůjde.

      • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

        vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 27.10.2016 13:56 |  
        2 1

        Zase tady nepřeháněj v Čechách mu asi nikdo víc peněz nedá,tudíž si vydupávat přestup nemusí,dále dobče ví,že máme našláplo do pohárů kde by se mohl více ukázat a nakonec superb tu nebude věčně.Cpát ho do základu je hloupust protože jako buldok nedokáže hrát celý zápas.Myslím že v jeho tempu to je hráč na jednu půlku.

      • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

        Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 27.10.2016 15:35 |  
        4 1

        Zaprve nevim proc bych mel prehlizet fakt,ze dal hattrick proti hracum z treti ligy,co u toho normalne pracuji, kdyz to tak bylo. Vyradili uplne tragickou Pribram a druholigovej Banik. Navic sam jejich trener priznal pred zapasem,ze u nas budou hrat jinak - zadne braneni zuby nehty ale otevrenou partii,aby si to uzili.. Usti bylo preci jen jinej level..
        Zadruhe vubec nechapu,proc by jsme kvuli jednomu hraci meli zacit na 4-5 zapasu zkouset neco noveho,kdyz se nam ted tak dari s temi,co pravidelne nastupuji v zakladu. A ktery hrac,ze je tam za zasluhy??
        Prijde mi to jako uplne zbytecna hysterie..

        • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

          dArtagnan     před 8 lety 27.10.2016 16:51 |  
          0 0

          Výměna jednoho hráče přece není žádný velký zásah do sestavy, naše křídla se taky neustále mění i během vítězné vlny. Nákopy na Škodu už naštěstí dávno nehrajeme, od té doby je taky v mezihře vidět výrazně méně. Ze standardek góly nedáváme s ním ani bez něj. Tak v čem je tak strašně nepostradatelný, že se polovině fóra ježí vlasy při připomínce, že by si taky mohl chvíli sednout na lavičku?
          Že má Milan hrát za zásluhy píšeš i ty sám "A hlavne Skoda tady za nas dre uz nekolik let, Muris par mesicu.."...

          • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

            Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 27.10.2016 17:57 |  
            2 0

            Ta veta je jenom tresnicka na dortu mych duvodu (nezohlednujici zasluhy) uvedenych k tomu,ze nechapu proc se tady pulce fora jezi vlasy,kdyz Mesanovic neni v zakladu..
            Proste to nechapu. Nechapu,kde se tahle touha v tolika lidech bere. Jako by to byl nejakej spasitel u kteryho se vsichni boji,ze kdyby se nedostaval na hriste,tak jak si on predstavuje,tak by od nas "nedejboze" snad mohl odejit,coz by byla neskutecna tragedie.. Proste ted to slape se Skodou v utoku,at uz ve hre,tak co se tyce samotne produktivity Skody. Jinak vymena jedineho hrotoveho utocnika,jeste typologicky uplne jineho, je o dost vetsi zasah,nez vymena jednoho kridelnika.
            Proste nechapu,proc ted za kazdou cenu neco menit,proc uplne zbytecne riskovat viteznou kooperaci,kdyz Muris si muze v klidu pockat na svoji sanci. V zime muze Skoda odejit,coz ja si osobne myslim,ze se stane a razem je Muris utocnik cislo jedna..

            • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

              dArtagnan     před 8 lety 27.10.2016 18:14 |  
              0 2

              Bere se jednoduše ve statistice letošní sezóny: Milan 1238 minut / 5 gólů, Muris 591 minut / 9 gólů.

              • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

                vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 27.10.2016 18:28 |  
                0 1

                Takhle to porovnávat je smesny

            • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

              witty13     před 8 lety 27.10.2016 20:13 |  
              1 1

              Ja bych chtel reagovat na vsechny tve komentare vyse - jsem rad ze to vidim stejne. Me totiz Muris, ackoli ma formu a to mu neberu, nezapada do systemu. Potrebujem tam Skodu, pripadne van Burena, s Murisem bychom meli hrat na dva hrot, pripadne muze chodit do zapasu podle potreby - a to mu zatim jde. I to je duvod navic proc to nemenit. Polud si bude vydupavat odchod, tak nema ve Slavii co delat. Fotbal je kolektivni sport a on se musi podridit tymu.

              Dale bych chtel pripomenout, ze i Muris umi spoustu veci zadrbat. Viz treba derby, kde toho mnohem vic nedal nez dal. Nebo zapas v Jihlave, kde to sice bylo jeste pod Uhrinem, ale co tam predvadel to bylo sileny.

              Naprosto nechapu ohlasy ze muze dat 20 golu... ja si myslim ze na to nema, je to kvalitni hrac, jsem rad za jeho formu, ale nedelejme z nej boha.

    • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

      Travinho     před 8 lety 27.10.2016 12:32 |  
      1 1

      Já si nemyslím, že Van Kessel má úplně špatný pohyb na hřišti. Dokonce bych řekl, že třeba oproti Mihalíkovi je v tomto vyspělejší. Má docela dobrý výběr místa ví kam se nacpat, ale spíše se stahuje do prostoru k útočníkovi než do křídla, na což tým není zvyklý a což při našem rozestavení asi ani úplně nejde.

    • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

      Guly (přítel SN)     před 8 lety 27.10.2016 18:02 |  
      0 0

      Tak k Murisovi, jelikož jsi citoval můj komentář. Opět trošku vytržený z kontextu. Samozřejmě, že hattrick proti Litoměřicím až takový měřítko není. Ale co předváděl předtím, když hrát pár minut a zajistil nám svými goly - 1 bod v Teplicích, se Zlínem, 3 body s Karvinou a 2x otevřel skore, kdy jsme vyhráli vyšším rozdílem - sparta a Příbram. Kdy není veřejný tajemství, že první gol je leckdy klíčovej. Takže zajistil min. 5 bodů, potencionálně až 11. Protože do Muryho golu to byla zoufalost. Na spartě to bylo o něčem jiným, kdyby kopal třeba penaltu někdo jinej, tak by třeba otevřel skore daný hráč. Za 314 minut na hřišti obdivuhodnej počin. K tomu přidal hattrick během asi 10 minut, to je prostě forma jako hrom. A vzhledem k tomu, že už nehrajeme nákopy, respektive v daleko menší míře, nevidím jedinej důvod, proč by Muris nemohl začít třeba už hned v Jablonci od začátku.

  57. pohled z TS

    soudek82 (přítel SN)     před 8 lety 27.10.2016 11:45 |  
    8 0

    Byl to takový príma den, RB a plíseň ven, 7 banánů, docela dost lidí, nikdo se nezranil (i když teda Mingazov se v jednu chvíli válel, jak kdyby mu prdly vazy v kolenu)...moje postřehy k:

    1) hráčům - potěšil mě Muris (i když jsm ho měl přes hřiště), tam je vidět, že mu to lepí, šance řešil na něj s přehledem, Mihalik, ten je rychlej, hlava nahoře, snaha zrychlit hru.

    Za mě GvK spoustu věcí zazdí a je na něm vidět, že je to o hlavě...i když mu to extra něšlo, tak obě přihrávky na gól byly excelentní, ale pracovat s ním bude těžký... Jasmin střídal skvělý momenty s mizernejma, tam je to podle mě o rozehranosti, ale je vidět že v hlavě to je...Mick je fakt tank, ale včera mi přišlo, že si s míčem moc nerozuměl...

    Zklamání za mě hlavně Jablonský a Souček, to bylo spíš nic než moc...

    2)Tribuně Sever - a tohle mě teda ultra sere!!! Politika a všechno ostatní na fotbal NEPATŘÍ!!! takže ať si kdo chce co chce myslí, tak s pokřikem o j.bání Allaha a pálení mešit děte laskavě ke Konvičkovi na demonstrace...Sere mě to ještě víc než úplně zbytečný dýmovnice a to je co říct

    3)občerstvení - vím že pláču na špatným hrobě, ale když v jednom občerstvovacím oknu je 5 píp a funguje jedna, další 2 holčiny dělaj klobásy a 7 lidí tam čumí, tak mi to úplně smysl nedává...stejně jako to, že když dojde v 60. minutě pivo, který mám objednaný (ale objednává se u 3 kas a točí ho ta 1 holka), načež mi 5 minut nejsou schopný vrátit ty peníze a ta jediná holka co točí pivo (asi šéf) mi na mé podivení, že to dost trvá řekne "všechno má svůj čas"....no tvl, to je trochu moc...nevíte z hlavy, kdo je provozovatel?

    4)gaučáci - chápu, že středa 18:30 je trochu problém, ale proboha, komentovat třeba výkon GvK podle onlajnu z iDnes??? to byste si mohli odpustit...

    • Re: pohled z TS

      afro     před 8 lety 27.10.2016 14:21 |  
      0 0

      Ad TS) Ten pokřik jsem zaregistroval myslím jenom jednou a taky to tahání politiky na fotbal nemám rád a neúčastnil jsem se toho, a to nejsem zrovna fanoušek mešit na území Evropy. Nehledě na to, jestli se nepletu, že Mešanoviče a možná i Ščuka by to asi docela mrzelo.

      Ad "všechno má svůj čas") Ony jak se dostanou od sporáku k pípě, tak je zle... Ne nebijte mě, něco podobnýho psala jedna známá osobnost, nějaká modelka Váchová. :-)

    • Re: pohled z TS

      Jachym     před 8 lety 27.10.2016 16:35 |  
      0 1

      Ad bod 2) Doufám, že se takto vyjádříš i příští rok vůči UEFA, až budeme hrát Champions League a 1 % ze vstupného povinně půjde na to, proti čemu teď skandovala TS... :-) Pozn.: Já jsem včera to skandování neslyšel a ani mně by se nelíbilo. Ale že by mi vadilo více než smradlavé dýmovnice???

      • Re: pohled z TS

        Sracken     před 8 lety 27.10.2016 20:29 |  
        0 0

        Osobně mi je úplně jedno, co kdo skanduje, pokud to je v souladu se zákony země. Tzn. ať si kdo chce skanduje uprchlíci vítejte i uprchlíky nechceme, ať si kdo chce dává jakékoli vlajky, sám o sobě tím vytváří obrázek. Pokutovat za názor, pokud je v souladu se zákonem, ze strany UEFA nebo ligy mi přijde ubohé. Všichni by měli mít ale na paměti, že nejsme na politické demonstraci, ale na Slavii, takže by bylo lepší skandovat třeba Pivo, vodka, becherovka Paaaavel Fořt, nebo něco dalšího, co se Slavií úzce souvisí :) Aktuálně bych si proti jednomu proudu na české politické scéně s chutí klidně zaskandoval, i když z pozice fanouška Slavie by to bylo trošku schizofrenní.

        • Re: pohled z TS

          Jachym     před 8 lety 28.10.2016 11:28 |  
          0 0

          Souhlasím. Tak já mám to štěstí, že bych se do schizofrenní pozice nedostal nebo násilně netlačil...:-) Ať žije 28. říjen!

  58. Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

    hvojt     před 8 lety 27.10.2016 11:49 |  
    0 0

    Včera jsem byl zvědavý, kdo by se mohl přihlásit časem o místo v základu nebo o úlohu více využívaného hráče.
    Nejvíce asi zaujal van Buren. Sice spálil asi dvě tutovky, ale byl velice aktivní ve hře. Velice dobře kombinoval, centroval a měl několik skvělých kolmých přihrávek. Spíš než útočník mi připadá jako útočný záložník nebo podhrotový útočník. Svou produktivitou samozřejmě zaujal Mešanovič, ale to se dalo čekat. Pak zaujal Mihalík, který umí překvapivé nahrávky, umí si narazit a vytvářet přečíslení. Ostatní zahráli průměrně. Snad je van Kessel měl opravdu některé špatné momenty. Nebo spíš špatné vlastnosti. Chybí mu bojovnost, když ztratí míč, úplně se na to vybodne a čeká, že to někdo uhasí za něj. Přitom by stačilo pár rychlejších kroků zpět. Až na výjimky se nechce vracet. A to jako jediný včerejšího týmu.

    • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

      lassiter     před 8 lety 27.10.2016 12:32 |  
      0 0

      Milan vede ligovou tabulku "kanadského bodování", za 4 góly a stejný počet asistencí, nemýlím-li se, to jen k těm číslům...

      • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

        lassiter     před 8 lety 27.10.2016 12:51 |  
        0 0

        což mělo patřit jinam, sorry

    • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

      soudek82 (přítel SN)     před 8 lety 27.10.2016 12:09 |  
      1 0

      tak to doufám, že ne...

    • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

      kjandourek (admin)     před 8 lety 27.10.2016 12:18 |  
      2 0

      Prý, možná....

      Zíka řekl, že o Ondráška se jako o zimní posilu zajímá jeden ze silných klubu
      Že by to mohla být Slavia ... novinář položil novinář jako otázku a Zíka mu odpověděl, že nemůže být konkrétnější....

      A hlavní fór je v tom, že místo toho, aby se v nadpisu objevilo :Zíka jedná o angažmá pro Ondráška v české lize".... tak ten novinářskej neumětel dá do nadpisu, že Zíka chystá zimní posilu pro útok Slavie.... přitom o Slavii Zíka vůbec nemluvil - to je zase klasická bulvární novinařina...

      • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

        kjandourek (admin)     před 8 lety 27.10.2016 12:23 |  
        0 0

        Já vím - dvakrát "novinář" ... To je tak, když něco napíšete a pak se rozhodnete to před odesláním ještě trochu přeformulovat...

    • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

      VanDel     před 8 lety 27.10.2016 13:23 |  
      0 1

      Jenom to ne ! Jestli Škoda odejde, tak náhrad za něj máme dost. A pokud už by měl příjít někdo nový do útoku, tak by to musela být nějaká kurwa bomba, o dost převyšující Murise a spol.

    • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

      Sracken     před 8 lety 27.10.2016 16:24 |  
      0 4

      Jestli přijde, ztrácím iluze o JŠ. V podstatě volný je Necid, který je v Burse pouze na okrasu.

      • Re: Slavia - Litoměřicko 7:0

        malan (přítel SN)     před 8 lety 28.10.2016 00:10 |  
        3 0

        Tyhle příspěvky jsou legrační...Nějaká mediální m..ka si vyfabuluje přestup hráče do Slavie a tady se hned ztrácej iluze o trenérovi. Tak to jsi hodnej, že jsi nám to sdělil a teď běž dělat něco užitečnýho.

  59. Los

    Mike     před 8 lety 28.10.2016 02:05 |  
    0 0

    Jen tak pro zajímavost.
    Pokud jsem si dobře všimnul, tak náš kapitán Jirka Bílek prohrál pokaždé předzápasový los- 5x v lize a 1x v Poháru. Zlín, Příbram a Liberec si vybraly stranu tak, abychom 2. poločas útočili směrem k trati, Karviná, Slovácko a Litoměřicko opačně. Je jasné, že se soupeři vždy 2. poločas hůře brání před Tribunou Sever díky fanouškům.
    Pokud jsem se v losu spletl, prosím o opravu.
    Asi by to Ivánku chtělo ten los nějak nacvičit.

    • Re: Los

      TSeguinTS     před 8 lety 28.10.2016 12:08 |  
      0 0

      Dokud prohráváme los a vyhráváme zápas, jsem spokojen. Na druhou stranu natrénovat los určitě smysl má, zvlášť na základní skupinu jedné ligy na příští sezonu :)

      • Re: Los

        urs (přítel SN)     před 8 lety 28.10.2016 12:38 |  
        0 0

        Podle mě je to v trenýrkách :) a taková špatně uvázaná tkanička má jistě taktéž velký vliv na výsledek losu, jsem také pro trénink - navrhuji rovnou jednu z oblíbených hazardních kanceláří, která povětšinou sport k mému velkému nepochopení sponzoruje :)
        Tak Jirko, alou do tipíku!!!