Rozhovory

Komentáře (205)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

    Astrocytoma (přítel SN)     před 8 lety 07.09.2016 14:21 |  
    3 0

    Libi se mi jak mluvil o dvoulete neodvolatelnosti, to jsem si tehdy presne myslel ze duvod byl kvuli zklidneni ohledne odvolani trenera. Asi bych to tehdy udelal take tak.

    • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

      sasky     před 8 lety 07.09.2016 16:50 |  
      0 0

      No je trošku problém, že když se takhle odkopal, že příště už to žádný efekt mít nebude. To je stejný, jako když teď říká, že klidně nechaj GvK odejít... Měl to nějak okecat... každýmu by to bylo jasný, ale nepodkopal by si další komunikaci.

      • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

        Thane (přítel SN)     před 8 lety 07.09.2016 23:17 |  
        0 0

        Nepochopil jsem Toms GvK..můžeš mi to prosím nejak vysvetlit?

        • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

          sasky     před 8 lety 08.09.2016 10:39 |  
          0 0

          No tak tvrdí Tvrdík, že nikdo nemá pozici v týmu jistou a je jedno kolik stál. S tím, že není problém, když trenéři kohokoliv posadí, přesunou do juniorky nebo případně ho nechají odejít úplně. Což je samozřejmě v pořádku, pokud to je pravda. Nicméně tím, že o Uhrinově neodvolatelnosti řekl, že to bylo marketingové prohlášení se mi prostě vkrádá do hlavy myšlenka, že toto je také marketingové prohlášení. Proto říkám, že v případě Uhrinovy "neodvolatelnosti" měl být opatrný s tou otevřeností. Tam bych to kamufloval do nějakého standardního prohlášení typu:"čekali jsme rychlejší progres, přehodnotili jsme situaci a s potenciálem, který v týmu je, nejsme spokojeni..." Ale ne se přiznat, že od počátku vlastně kecal, protože ta paralela se současnou situací tam je.

          • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

            Thane (přítel SN)     před 8 lety 08.09.2016 10:58 |  
            0 0

            Jo takhle..
            Já teda nevím ale mne to smysl dává včetně toho že s nikým nejednali dokud ho neodvolali..to pak nezní jako virtuální podpora trenérovi navíc něco takového po zápasech s anderlechtem netvrdil

            • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

              sasky     před 8 lety 08.09.2016 13:18 |  
              0 0

              Já vím, mě to taky smysl dává jak říkáš. Šlo mi spíš o to, že v budoucnosti mu deklarovanou podporu nebude nikdo věřit. Ale to je jen taková drobnost.

              • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

                arestei     před 8 lety 08.09.2016 15:35 |  
                0 0

                Právě taky myslím, že byť jen mediálně, je potřeba, když se něco tvrdí, tvrdit to pořádně a s jistotou (to Tvrdík umí :-))

                Když moc mlžíš, nikdo ti nevěří ani minutu.

  2. Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

    Exekutor     před 8 lety 07.09.2016 14:24 |  
    9 0

    Vyjádření JT začíná chvílemi dostávat i hlavu a patu :)
    Musíme všichni táhnout za jeden provaz, od uklízečky, přes hráče až po nás, fanoušky !!
    Hlavně trpělivost a srdíčko ...

  3. Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

    Fulham     před 8 lety 07.09.2016 14:24 |  
    10 1

    Jasný, přehledný, srovnaný, možná až moc otevřený. Ale to se mi líbí. JTVCD.

    • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

      Thomas33     před 8 lety 07.09.2016 16:57 |  
      0 0

      Prosím, je to asi hloupé se ptát. Ale rozklíčujte mi zkratku VCD. :-) Díky.
      P.S. vždy se tu o tom píše a já si lámu hlavu. :-)

      • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

        Arutha     před 8 lety 07.09.2016 16:59 |  
        0 0

        ví co dělá

        • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

          Sapfa     před 8 lety 08.09.2016 08:19 |  
          5 0

          tak tak, historicky to vzniklo u KJVCD (Karel Jarolím VCD), pokud se nemýlim?!

          • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

            Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 08.09.2016 11:18 |  
            0 0

            Přesně tak. Vzniklo to za Karla Jarolíma jako zkratka (KJVCD = Karel Jarolím ví co dělá). A od té doby se to přebírá dál s tím, že se mění jen ty první dvě písmena... :-)

  4. Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

    axxoSKS (přítel SN)     před 8 lety 07.09.2016 14:36 |  
    4 0

    Má pravdu předsedo!

  5. Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

    o-cab     před 8 lety 07.09.2016 15:21 |  
    2 0

    Tvrdika nemam rad kvuli spouste veci ale nelze mu uprit ze mluvi otevrene, racionalne a na urovni, vyborny rozhovor

  6. Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

    JS (přítel SN)     před 8 lety 07.09.2016 16:45 |  
    3 0

    Velice rozumný rozhovor. Dokáže přiznat, že jeho vyjádření byla „marketingovým tahem“, zároveň je vidět, že to měli srovnané, že Dušan už neměl týmu, co dát. Jediné, v čem si protiřečí je, že říká, že Dušanovi věřili až do zápasu ze s Plzní, a zároveň vysvětluje, že trenéra přece nemohli odvolat mezi zápasy s Anderlechtem...

  7. Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

    Romino     před 8 lety 07.09.2016 18:38 |  
    4 0

    Nevím, jestli se to zdá pouze mně, že nějak moc mluvíme, používáme různá hesla, kampaně a provolání a na hřišti, kde to je nejdůležitější,tak nějak skutek utekl (zatím).

    • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

      Arutha     před 8 lety 07.09.2016 18:58 |  
      9 0

      Proto se snad vyměnil trenér, ne?

    • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

      ElBrody     před 8 lety 07.09.2016 20:53 |  
      1 0

      Na můj vkus taky, Ale asi se dá pochopit, že se zástupce investora a vedení snaží vytvořit pozitivní obrázek i tímhle způsobem. I když samozřejmě na funkci (skutečně odvedená práce, sportovní výsledky...) to nemá vliv :)

  8. Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

    Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 07.09.2016 18:40 |  
    1 0

    Správný přístup a jediná možnost, aby si hráči uvědomili, že hrají za Slavii. Komu se nebude líbit makat naplno, může jít v zimě o dům dál, někam kde se dá hrát na půl plynu...

    • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

      bongor     před 8 lety 07.09.2016 19:53 |  
      2 0

      T
      Jediná věc,která je spíš výrazem Jardovy slušnosti,je příměr s vývojem bolševika.Taškářovo mužstvo má do vynikající úrovně několik světelných let a doufám,že to prokážeme na Letný.Jinak musí platit,že kdo se bude flákat,ten ve Slavii nemá co pohledávat.To je naopak nejsilnější sdělení.

      • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

        mcora     před 8 lety 08.09.2016 07:28 |  
        1 0

        To snad má platit pořád, že ten kdo se bude flákat, tak nemá co ve Slavii dělat. To se předtím mohlo? Zase řeči, ano pravda je na hřišti.
        Doufejme, že to pan Šilhavý zvládne.

    • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

      Eskaes     před 8 lety 07.09.2016 20:09 |  
      1 1

      třeba do osmnáctky k Luboškovi Duklovi, ehm ehm :-P

  9. Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

    helmajstr     před 8 lety 07.09.2016 21:44 |  
    1 0

    Dostal jsem info od kámoše, že u něj teď bude bydlet na 10 dní nějakej mladej Turek, co má hrát za Slavii...asi jde na testy do juniorky to vypadá...prej je celkem dost malej :D Ps: nevim, jak se to dává do off topicu, tak to tam klidně přesuňte

    • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 07.09.2016 21:54 |  
      0 0

      Vpravo bys měl vidět 'DŮLEŽITÉ ČLÁNKY' a tam je i 'Článek pro diskuzi off-topic září'.
      Je ten kámoš fanoušek Slavie? Pokud ano tak je to určitě krok dopředu, že hráči na testech jsou v českých rodinách a ne někde po hotelech.

    • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

      Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 07.09.2016 22:03 |  
      1 0

      Není to ten, jak už se tu řešil a bylo tu s ním i nějaké video? Přesně malej, rychlej (samozřejmě těžko říct vzhledem k neurčité rychlosti protihráčů) a technicky zdatnej.. Bohužel už nemám sílu to teď tady vyhledat..

      • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

        helmajstr     před 8 lety 08.09.2016 07:51 |  
        0 0

        tak to vůbec netušim, nějak jsem při řešení novýho trenéra nezaznamenal informaci, ani video o novym mladym turkovi...kámoš slávista není..bydlí u něj přes airbnb...

    • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 8 lety 08.09.2016 09:07 |  
      3 0

      Muhammet Tektaş

      • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

        Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 08.09.2016 10:21 |  
        4 0

        "Je z Turecka, z Fenerbahçe, ročník 98. Na jaře už trénoval s dorostem U18. Vyřizují se teď formality pro to, aby tu mohl být. Studuje v Praze a hrál by s námi v juniorce," upřesnil Řehák. Doufám, že si ho nenecháme utéct zpět do Turecka (resp. do USA, kde také působil), ale zůstane už u nás.
        Viděl jsem pár videí na YT... dobrý první kontakt s míčem, umí hrát jak levou tak pravou, kontrola míče také na solidní úrovni, rychlost.

        • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

          helmajstr     před 8 lety 08.09.2016 12:37 |  
          1 0

          super, dík za info...zní to slibně...moc hráčů co by měli výbornej první dotek nemáme ani v Áčku...snad ho to tu neodnaučej :D

  10. Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

    Hanzwalter     před 8 lety 07.09.2016 22:53 |  
    19 1

    JT mluvi o vsem tak otevrene jak nikdy nemluvil Korbel, Leska, Rosen a nebo exministr z Usti a prijde mne, ze jsou tu lidi porad nespokojeny... mame informace jak nikdy v historii... mame nejsilnejsiho majitele jak nikdy... mame stadion jak nikdy... mame vsechno a nam je to malo... smutne!!!

    My by jsme meli jako fans dat na oplatku dve veci: duveru a trpelivost.... a pokud nemam pravdu tak mne tu dejte klidne 100 unlike... ale jsem presvedcen, ze zrovna my si nemame ted na co stezovat...howk domluvil jsem

    • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

      travel (přítel SN)     před 8 lety 08.09.2016 00:14 |  
      2 0

      Já mám obavu,že stadion stále náš ještě není.

      • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

        Astrocytoma (přítel SN)     před 8 lety 08.09.2016 13:40 |  
        0 0

        me prijde ze tu nespokojenost tvoris prave ty.. nikde nevidim ze by byl nekdo nespokojeny s tim co je, trochu mail ktery vyvolava umele nespokojenost

  11. Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

    Thane (přítel SN)     před 8 lety 07.09.2016 23:25 |  
    4 0

    Jako tiskovky a rozhovory Tvrdila si podle mě nezadaj s Simane..
    Mám pocit že opravdu vědí co chtějí a vědí jak vestou chtějí jít. Jestli je to správná cesta nevědí a nevim to ani já. S většinou toho co říká ale naprosto Souhlasím.
    Priznejme si že rétor je to vynikající. Zároveň dokáže uznat vlastní chyby ale tak decentně že to clovek nemůže neobdivovat. Viz narážka na Gina skrz trenéra..
    I Po tom co se tu občas vyrojí za i formace..jemu se vážně těžko neveri

    • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

      jarmik     před 8 lety 08.09.2016 08:11 |  
      1 0

      Souhlas. Přesto, v některých případech by nebylo těžké říct: "Tady třeba nemluví pravdu, co my víme?" Co ale snad ani není možné zpochybnit je, že to Jaroslav Tvrdík se Slavií myslí dobře, chce, aby byla úspěšná, a že pro to dělá maximum.

  12. Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

    Fulham     před 8 lety 08.09.2016 07:41 |  
    0 0

    Dnes poslední den přestupů. Jsem zvědav, jestli si JŠ o někoho řekl.

  13. Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

    Gino     před 8 lety 08.09.2016 08:05 |  
    1 3

    http://fotbal.idnes.cz/sef-sportovniho-useku-sparty-otava-rozhovor-fa7-/fotbal.aspx?c=A160907_164246_fotbal_par

    "Když vidíte evropskou realitu, tak v klubech, které jsou s námi srovnatelné, které bychom měli papírově porážet, se dělají transfery za dva nebo tři miliony eur běžně. Jejich hráči jsou lépe placení. To není výmluva, to je fakt. My jsme si museli říct, co chceme dál. A tímhle dáváme signál, že jsme si to řekli. (usmívá se) Lidově řečeno: Bylo potřeba přitlačit."

    Tohle jsem tu přesně psal po příchodu GvK a halekání některých, že to je moc vysoká suma. Pokud chceme být úspěšní v evropě, musíme začít kupovat hráče evropského formátu a ti prostě něco stojí. Sparta to pochopila taky. Má náskok, to je jasné (buduje mužstvo už roky), ale můžeme je postupně dohnat. Kdybychom je chtěli dohnat hned, museli bychom na to jít opravdu od lesa a brát běžně hráče jako byl ten Claesson.

    Jinak velmi dobrý rozhovor. A Konatého bych bral :-)

    • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

      Fulham     před 8 lety 08.09.2016 08:18 |  
      0 0

      Před měsícem bych řekl - Konate sem. Jenže teď tam bliká varovná kontrolka...jestli má vola agenta.? Nebo je vůl sám?

      • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

        Gino     před 8 lety 08.09.2016 08:19 |  
        0 0

        Nerad bych, aby můj příspěvek byl brán jako že je o Konatém. To byl jen takový dodatek na závěr.

      • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

        afro     před 8 lety 08.09.2016 08:34 |  
        3 0

        Před měsícem bych řekl Konateho nebrat ani náhodou a říkám to stále. :-)

      • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

        Yester     před 8 lety 08.09.2016 09:15 |  
        0 0

        Principielně s tím souhlasím. Pokud se budeme chtít posunout dál, je nutné se zaměřit na nadstandardní hráče, kteří také nadstandardně stojí. Teď jsme ovšem byli v situaci, kdy v podstatě kompletně přebudováváme kádr a nakoupit hned třeba 11 hráčů po 50 mega najednou by asi nebylo moudré. V každém případě si myslím, že pomalu bychom se měli dopracovat k tomu, že tým se bude již pouze doplňovat a to právě o takovéto hráče. Myslím si, že vedení si je tohoto vědomo, protože p. Tvrdík na nějaké tiskovce nebo kde říkal, že již nyní měli zájem o určité hráče, ale ti sem nechtěli jít nebo požadované částky za ně byly moc přemrštěné. Ale i tak je to pozitivní signál, že touto cestou budeme chtít jít.

    • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

      tomcz     před 8 lety 08.09.2016 08:18 |  
      4 0

      Já bych z principu nebral problemoveho hráče. Pokud dělá scény u předchozích majitelů, je velká šance že to zase brzy zopakuje

    • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

      malan (přítel SN)     před 8 lety 08.09.2016 08:22 |  
      4 1

      Otazkou je jestli je GvK hracem evropskeho formatu. Ja si to treba nemyslim. Toho Konateho beru za spatny pokus o vtip..

      • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

        Gino     před 8 lety 08.09.2016 08:31 |  
        0 0

        Stejně tak bych nerad, aby to bylo o GvK, to byl jen příklad, že nám se i 35 mega zdálo příliš moc za jednoho hráče (jakéhokoliv). Ten rozhovor je už z principu velmi zajímavý. Stále platí, že pro úspěch je potřeba také dobře poznat svého nepřítele.

      • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

        Astrocytoma (přítel SN)     před 8 lety 08.09.2016 08:34 |  
        4 0

        jenze nemuzu si nevzpomenout na to jak jeste pred prichodem GvK tady naprosta vetsina prispevovatelu ho chtela!

        meli by jsme si uvedomit my fanousci ze zase tak dobri skauti nejsme a nebudeme.

        Vsechno je to o tom davovem nadseni. jeden rekne druhy se prida a pak najednou v rozhovorech se nemluvi o nicem jinem.

        Doufam ze se nami ani zcasti neridilo vedeni, ikdyz chapu ze pan Tvrdik je hodne pro fanousky a udelal by hodne pro nas. V techto pripadech co se tyce nakupu hracu bych byl ale hodne opatrny. Myslim, ze se ale patricne poucili.

        Jinak jeste k GvK, podle meho nazoru to nemusi byt spatny fotbalista a myslim ze to je jen o nem a uvedomeni si jeho pristupu. Pokud to vezme za spravny konec a zacne plivat krev pak muze byt dobry hrac. V tom bude mit ale dulezitou roli trener



        • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

          Gino     před 8 lety 08.09.2016 08:37 |  
          4 0

          Je mu 23, jestli teď propadne v klubu jako je Slavia a bude se muset vrátit do Trenčína, tak už se ze Slovenska nevyhrabe, nebo jen velmi těžko.

          • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

            YuckFou     před 8 lety 09.09.2016 14:57 |  
            1 0

            Viz. Depetris všude v lepších ligách hrál tužku až se vrátil na Slovensko a opět nasázel za sézonu docela slušný ranec branek. Ono to opravdu asi něco vypovídá o kvalitě slovenské ligy.

        • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

          malan (přítel SN)     před 8 lety 08.09.2016 08:59 |  
          2 0

          Stejný případ je Claesson, nikdo ho nikdy neviděl (nepočítám sestřihy na YT) a je to automaticky také hvězda? RB alespoň ví koho kupují, jinak má taková investice do naprosto neznámého hráče vysokou rizikovost. A i když Otava plácá něco o tom, že nastolili nový trend, silně pochybuji, že by takové peníze dali za hráče kterého neznají.

          • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

            Robinator     před 8 lety 08.09.2016 09:11 |  
            0 0

            jen pro Info, chtěli koupit také Jugurtha Hamrouna ze Steuy.

            • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

              malan (přítel SN)     před 8 lety 08.09.2016 09:13 |  
              0 0

              Výměnou za Konatého, takže by dopláceli rozdílovou hodnotu, neplatili by celou sumu.

              • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

                Robinator     před 8 lety 08.09.2016 09:20 |  
                0 0

                jo to vím, ale i tak by stál raketu, ale to si jen myslím

                • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

                  Saul_Hudson (přítel SN)     před 8 lety 08.09.2016 10:14 |  
                  0 0

                  Rumunský novinář Rosu, který do toho vidí, psal, že Sparta nabízela Konatého + 0,5 mil. eur, ale Becali chtěl milion.

          • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

            Gino     před 8 lety 08.09.2016 09:13 |  
            0 0

            Tak ono je něco jiného být nadstandard ve slovenské lize a v nebo v belgické...

            • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

              malan (přítel SN)     před 8 lety 08.09.2016 09:16 |  
              1 0

              To určitě, ale on hraje ve Švédsku a jejich soutěž je v Evropě na 20. místě. Navíc je mu 24, kdyby to byl taková hvězda, dávno hraje jinde.

          • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

            Astrocytoma (přítel SN)     před 8 lety 08.09.2016 09:14 |  
            1 0

            s tim jejich trendem bych byl taky opatrny, hodne meli stesti. Jednak tim ze vychovali rosickeho a ze takovy talent se vubec narodil a hral za Spartu a jednak s tim ze nepostoupil midldfgjnalkdhgal:)) a Kadlec(navic opet chtel) mohl jit k nim. Moc dobrych spartanu uz venku nehraje. Jsem zvedavy jak se jim povede v zime ci v lete.

            U nas je trochu rozdil. My ted nemame Slavisty kteri by ted chteli se vratit(mozna v budoucnu Suchy pripadne Necka). Take hold nemame vyhodu v tom, ze Slavia neni tak znama ve svete jako v poharech.

            Nicmene abych nebyl pesimisticky, my je stejne predzeneme a budeme silnejsi protoze spolu jsme silnejsi.

            Rad bych aby nas na Liberec prislo hodne. Doufam, ze bojovnost v Teplicich lidi prilaka a vlije trochu optimismu

            • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

              Gino     před 8 lety 08.09.2016 09:25 |  
              2 0

              Já jedu už do Teplic. Kdy jindy vyrazit na svý kluky a ten tým podpořit, než u prvního mače pod novým trenérem? :-)

              • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

                Astrocytoma (přítel SN)     před 8 lety 08.09.2016 10:12 |  
                0 0

                bohuzel jsem na svatbe jiz od patku

    • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

      Sapfa     před 8 lety 08.09.2016 08:29 |  
      5 0

      Hlavně nechápu tu směšnou diskusi pod tím článkem s Otavou, každý druhý mu tam leze do zadku a porovnává jeho kultivovaný a výborný rozhovor s "komedií", jakou předvedl při rozhovoru Tvrdík...prostě rudá bída mi připomíná Polívku a Kodeta proti Donutilovi z té scénky z Pelíšků a porovnáváním všeho amerického a ruského (i kdyby se jednalo o naprosto identické výrobky, vždycky bude samozřejmě ten americký lepší...)...ale co taky čekat od rumunů, nestrannost a objektivitu určitě ne...já jsem sice v napětí, kam JT Slavii dovede, protože co se výsledků je hlavně případ ČSA trochu varováním, nicméně mu nelze upřít, že jako řečník je výborný, že to myslí se Slavií dobře, že dokáže sehnat peníze a je pouze na něm, zda dá lidem okolo sebe (a myslím, že si vybral výborný tým) důvěru a kompetence a nechá o určitých odborných věcech rozhodovat je, pak bych se toho nebál.

      • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

        utrzeny_ze_retezu     před 8 lety 08.09.2016 08:50 |  
        3 0

        To máš tím, že dost pisálků přeje RB a ti si pak takhle notují s RB v diskuzi.

      • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

        Novi.sks     před 8 lety 08.09.2016 09:21 |  
        10 0

        Ona spousta z těch diskutérů určitě ani rozhovor s Tvrdíkem pořádně nečetla, jen je prostě "in" do něj kopat...

        Hrozně moc taky dělají samotní pisálci. Když jsem mluvil s kamarádem, který se smál jak nás nikdo nechtěl trénovat a jak je JT ubohej s tím divadlem na tiskovce, tak jsem nestačil zírat, jak moc "žere" info z deníku Spart a spol... Když jsem mu pak trpělivě vysvětlil jak to vlastně bylo, tak uznal, že JŠ byla logická volba a že to vlastně není takový, jaký se to na první pohled zdá.
        A tahle pisálkovská válka se proti nám vede snad odjakživa, z rudých dělají bohy a z nás blbce - ať už je u kormidla kdokoliv... Dneska bohužel nejen aby jeden pohledal objektivní sportovní novinařinu, ale ta neobjektivní sportovní novinařina je ještě slabý odvar toho, co média předvádí v novinařině obecné... Minulý režim jsem nezažil, tak nemám srovnání, ale to co dnes a denně vidím/čtu, z toho jsem děsně znechucenej a cítím v sobě hroznej vztek jak je možný, že se vůbec něco takovýho děje... Ale to už je off topic, pardon :)

        • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

          Sapfa     před 8 lety 08.09.2016 09:35 |  
          8 0

          no každopádně reakce Tvrdíka a hlavně Kroba na tiskovce směrem k novinářům byla naprosto luxusní a moc jsem si ji užil :-)

        • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

          utrzeny_ze_retezu     před 8 lety 08.09.2016 10:18 |  
          0 0

          Já toho většinu už nečtu, protože je toho většina od RB pro RB a nemá cenu se rozčilovat :)

        • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

          urs (přítel SN)     před 8 lety 08.09.2016 10:21 |  
          3 0

          Mám kamaráda fandícího RB a sic jsem argumentoval jak jsem chtěl, na jeho postoji o směšném výběrku nového trenéra SKS jsem nic nezměnil - holt každý jsme jiní :) Tvého kamaráda, co fandí špatnému klubu, ti přeji - určitě to nebude takovej prdlouš, jako ten můj :))

          ještě odbočím - Volbu trenéra Šilhavého kvituji také z toho důvodu, že je na něm vysloveně vidět, že má v trenéřině jen ty nejvyšší ambice a zároveň je ze Slávie obrovsky nadšen. Mě z toho vychází rovnice, že by to mohl být skutečně ten pravý borec, co nám udá na hřišti jasný směr! :)

          howgh

          • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

            Novi.sks     před 8 lety 08.09.2016 17:14 |  
            1 0

            Jo, to znám... On je víceméně zázrak, když někdo dokáže prozřít z tý rudokožský zaslepenosti - kolikrát tak hrozná vlastnost na jinak skvělých lidech. Na toho kámoše má asi dobrej vliv jeho přítelkyně slávistka, se kterou léta chodím do Edenu :))

            A s pohledem na trenéra absolutně souhlasím, je to stená písnička jako v obyčejný pracovní kariéře. Člověk buď chce a hledá způsob, nebo nechce a hledá důvod :) Tak doufám, že JŠ ten správný způsob najde a úspěchy se zařadí po bok KJ, já bych mu to hrozně přál!

    • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

      Robinator     před 8 lety 08.09.2016 09:09 |  
      3 1

      Ke Konatemu - známe ho osobně, problémový hráč to není, jen je ve spartě dlouhodobě nespokojený..Už z dob, kdy leštil lavičku, v základu hráli hráči, který neměli formu a on bral doslova pár šupů měsíčně. Já osobně bych ho bral všemi deseti, podobného hráče v týmu nemáme a chybí nám jako sůl. Jinak k těm nákupům souhlas. Jsem i malinko zklamaný, že jsme žádnýho pořádnýho hráče neudělali, když teda nemáme nouze o finance(dle rozhovoru s JT) GVK zatím nepřesvědčil

      • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

        malan (přítel SN)     před 8 lety 08.09.2016 09:12 |  
        6 3

        Tak Ty považuješ přesun ze Slavie do RB a obráceně za úplně normální. Naštěstí je ještě dost lidí, co to vidí jinak:)

        • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

          Robinator     před 8 lety 08.09.2016 09:21 |  
          6 4

          jo považuji, je to fotbal a ne válka..

        • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

          Robinator     před 8 lety 08.09.2016 09:23 |  
          3 1

          a jinak Konate je fajn, normální skromný kluk, to že teď cítí, že by si mohl konečně vydělat, po tom co ho ty bídáci roky ojebávali je normální

        • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

          Jachym     před 8 lety 08.09.2016 10:05 |  
          3 1

          U fanouška je to neakceptovatelné (začít fandit rumunským žebrákům), u fotbalisty a trenéra je to trochu něco jiného. Nejsme už v minulém století, kdy k takovým přesunům docházelo spíše výjimečně. Myslím, že to uznáváš i sám, když sis vedle svého nicku odstranil ten, s prominutím, hloupý přídavek o Hušbauerovi. I Šilhavý, jehož Jarda Tvrdík označil za slávistického srdcaře a jehož příchod jsem já velmi uvítal, na Letné skoro pět let trénoval. Samozřejmě, mohli bychom zvolit variantu trenéra Řeháka a hráčského kádru složeného výlučně z potomků a příbuzných Franty Veselého, ale poté bychom místo s Anderlechtem nebo Spartou hráli pravidelně se Strakonicemi nebo Kralupy nad Vltavou...

        • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

          Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 08.09.2016 13:15 |  
          0 0

          Vždyť jeho bratr přešel mezi spartou a Slavii několikrát. Nechápu co se divíš.

          • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

            malan (přítel SN)     před 8 lety 08.09.2016 13:42 |  
            0 0

            Já se právě vůbec nedivim:)

          • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

            malan (přítel SN)     před 8 lety 08.09.2016 13:45 |  
            1 1

            Možná jen tomu, že za to mám palce dolů. Asi je víc lidí kterým přestupy mezi S přijdou normální a to je trochu strašidelný..

            • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

              Robinator     před 8 lety 09.09.2016 13:55 |  
              1 1

              to jen my fanoušci si děláme fotbal nenavistnym, děláme z něj něco co není..Ty kluci si navzájem chodí na narozeniny,hrají spolu PlayStation,kamarádi se..rivalita je tam,když jsou na hřišti..teda u těch inteligentních je pouze zdravá rivalita..to jen my fanoušci jsme schopni se poprat,nadávat si,atd atd..

      • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

        Sapfa     před 8 lety 08.09.2016 09:34 |  
        1 0

        no každopádně reakce Tvrdíka a hlavně Kroba na tiskovce směrem k novinářům byla naprosto luxusní a moc jsem si ji užil :-)

    • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

      bongor     před 8 lety 08.09.2016 19:06 |  
      1 0

      Typická sraltovina,namyšlené až na půdu.Oni nechtějí mít v kaprlize žádnou konkurenci.No tak to jsme úplně v prdeli Jardo.Ale beze srandy,doufám že jim to začneme pěkně znepříjemňovat.

    • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

      smely (přítel SN)     před 8 lety 08.09.2016 09:25 |  
      0 0

      cece ja nevim , ale nehrajeme mi v nedeli na Stinadlech ? :-)

      • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

        malan (přítel SN)     před 8 lety 08.09.2016 09:28 |  
        5 1

        To vím samozřejmě, mluvil jsem o jarním zápase. Teď v neděli by mu za ty kecy měli znepříjemnit život naši hráči. Tihle sivokoidní provokatéři by si na trávníku zasloužili potkat Pavla Řeháka.

        • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

          biggris (přítel SN)     před 8 lety 08.09.2016 09:58 |  
          3 1

          Tak zrovna my s Rehakem asi nemame komu co vycitat

      • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

        smely (přítel SN)     před 8 lety 08.09.2016 10:33 |  
        0 1

        krystovanoho "my" pochopitelne...

        • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

          afro     před 8 lety 08.09.2016 10:46 |  
          4 0

          Teď jsi to zabil úplně. :-)))

    • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

      Gino     před 8 lety 08.09.2016 09:27 |  
      3 0

      Ngadeua na něj ;-)

    • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

      Novi.sks     před 8 lety 08.09.2016 09:28 |  
      3 0

      Kéž by... Ale kdo? Martine Latko, vzpomínáme... Nevidim momentálně v týmu nikoho, kdo by dokázal soupeři "nakopat," působíme spíš tak, že se necháme v klidu okopávat...

    • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

      Yester     před 8 lety 08.09.2016 10:05 |  
      8 0

      Hroznej primitiv ten Potočný, alespon tak na mě působí :-)

    • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

      Hermód     před 8 lety 08.09.2016 10:36 |  
      5 0

      Přál bych mu potkat Latku nebo Řeháka....

    • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

      afro     před 8 lety 08.09.2016 10:45 |  
      0 0

      Mně je to ve své podstatě sympatický, taky je (RBčka) úplně "nemám rád". Ale jinak máš pravdu, tohle vytrubování do světa je pitomý a taky bych do něj na hřišti asi zajel víc než do někoho jinýho. :-)

    • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

      Petr9608     před 8 lety 08.09.2016 15:05 |  
      2 1

      Jo, tyhle typy mám rád. Když Mára Suchý pozoval se šálou s nápisem "SMRK SPARTĚ", tak si učurávaj blahem a když se někdo přizná k tomu, že k nám nemá zrovna pozitivní vztah, tak jsou okamžitě ublížený, co si to jako dovolujou. :-D Lidi, fakt se vzpamatujte a nebuďte směšný.

      • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

        malan (přítel SN)     před 8 lety 08.09.2016 16:47 |  
        3 0

        tak určitě ty spravedlivej:) Já jsem od M.Suchýho ani jiného hrajícího Slávisty podobný žvásty nezaznamenal, pokuď ty ano, dej odkaz a vím s čím srovnáváš..

        • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

          bongor     před 8 lety 08.09.2016 19:14 |  
          1 1

          No tak u toho Petra mě hned tak něco nepřekvapí,rumuni se určitě dmou pýchou,že mají i na SN takového příznivce.

          • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

            Petr9608     před 8 lety 08.09.2016 20:11 |  
            0 0

            Já nemám rád, když si někdo myslí, že pro něj neplatěj stejný pravidla jako pro soupeře/rivala.

        • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

          Petr9608     před 8 lety 08.09.2016 20:10 |  
          0 0

          Tak vzhledem k tomu, že tu byl zminěn Sivok, kterej se nechal vyfotit, jak štítivě v gumovejch rukavicích drží naší vlajku, tak jsem měl zato, že se bavíme i o non-verbálních gestech a to Mára pozovánim s tou šálou učinil.

    • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

      Malvin     před 8 lety 08.09.2016 20:33 |  
      1 0

      Sorry, ale já v tom nevidím nic hroznýho. Já jsem zase antisparťan a v jeho situaci bych mluvil podobně. O slávii nevmluví urážlivě, jen popisuje pravý pocity ke slávii. Ale ve slušnosti. Se Sivokem nebo LoboTomem se to nedá srovnávat.
      Navíc Mára Suchý DRŽEL NAD HLAVOU šálu srmt spartě a Standa Vlček si to i zakřičel.
      Většina z nás to kvitoval a málo kdo, ho ze Slávistické komunity za to odsoudil. Alespoň já nezaznamenal žádného. Netvrdím, že žádný nebyl.



  14. Srovnání: Gino van Kessel vs. Tiémoko Konaté

    jarmik     před 8 lety 08.09.2016 09:13 |  
    18 0

    Srovnání: Gino van Kessel vs. Tiémoko Konaté

    V souvislosti s rozhovorem s Otavou tu někdo zmínil, že bychom se mohli pokusit získat Konatého. A taky se opět diskutuje o přínosu Gina van Kessela. Tak jsem se jen tak pro zajímavost podíval na střeleckou statistiku těchto borců na Livesport.cz a myslím, že to jsou zajímavá čísla. Samozřejmě asi všichni víme, že Gino zatím v mnoha případech vypadá, že doslova neumí kopnout do míče, zatímco Konaté si v pohodě obejde třeba 4 hráče za sebou s lehkostí, jako by došel na trénink nejstarší kategorie před silvestrovským derby, jenže ve fotbale se hraje na góly (čísla), ne na krásu, i když bychom samozřejmě všichni rádi viděli obojí. K čemu jsou krásné kličky, když nikam nevedou? A není lepší využít spícího střelce zabijáka tak, aby se zase probudil?

    Konaté vs. van Kessel od sezony 2013/2014

    Konaté
    - 6 gólů v 60 zápasech 1. české ligy (0,1 gólu na každý zápas, do kterého zasáhl)
    - 1 gól v 22 zápasech evropských pohárů (0,045 g./z.)

    van Kessel
    - 33 gólů v 72 zápasech 1. slovenské ligy (0,46 gólu na zápas)
    - 2 góly v 5 zápasech 1. české ligy (0,4 g./z.)
    - 2 góly ve 14 zápasech 2. francouzské ligy (0,14 g./z.)
    - 2 góly v 8 zápasech evropských pohárů (0,25 g./z.)

    Konatého čísla, přesto, že se do šancí dostává opravdu často, jsou příšerná... 7 gólů v 82 zápasech (viz níže) s uvážením toho, o jak rychlostně a technicky vybaveného hráče se jedná - veliká slabota. Oproti tomu van Kessel byl úspěšnější až mnohem úspěšnější všude - 39 gólů v 99 zápasech. O tom, že umí skvěle zakončit, asi nikdo nepochybuje. S míčem dokázal utéct obránci Anderlechtu v domácím zápase několikrát, než jsme přestali hrát...

    Víme tedy, že je rozhodně velmi rychlý a rozhodně nekompromisně zakončuje. Proč se tedy bát o jeho efektivitu a zpochybňovat jeho cenu? Vůbec nás nemusí trápit, že neobejde hráče - v tom jeho kvality nejsou. Pokud ale bude mít naše hra konečně systém a naše záloha dokáže přehrávat zálohu soupeře a bez nepřesností a zdržování přecházet do útoku, nepochybuji o tom, že GvK dokážeme v útočné fázi využít. Ale musí to fungovat jinak, než že se bude sám pohybovat na křídle a ostatní hráči budou čekat 50 metrů od něj, kolik protihráčů obejde... Musí dostávat míče do volného prostoru, po narážečkách či pasy za obranu, do sprintu. Ne k lajně, kde ho zablokuje a zejména přibrzdí obránce. Tak to vidím já a pokud to tak fungovat bude a GvK se vyzkouší na hrotu se Škodou, určitě dá ještě mnohem víc gólů než nějaký namyšlený Konaté.

    • Re: Srovnání: Gino van Kessel vs. Tiémoko Konaté

      smely (přítel SN)     před 8 lety 08.09.2016 09:24 |  
      10 0

      souhlasim, ze nad GVK se pomerne rychle ( a dle meho zbytecne) lame hul, zatim jsme jej nevideli hrat na pozici kde hrat ma, to je jak kdybychom nadavali Spotakovy, ze neumi kolenotoc na hrazde...GVK neumi branit, on umi davat goly, o tom jsem presvedcen. Zkusil bych ho dat vedle Murise pri rozestaveni 4-4-2 , porad si myslim, ze tenhle system by mel byt pro nas nejlepsi...ale znate to, trener nejsem... :-)

      • Re: Srovnání: Gino van Kessel vs. Tiémoko Konaté

        afro     před 8 lety 08.09.2016 10:52 |  
        0 0

        Já bych ho taky neodepisoval, ale nemůžeš se divit, že jsou někteří z nás rozladění (včetně mě), když přišel jako křídlo a dělá mu problémy centr a klička je pro něj úplně abstraktní pojem. V útoku by mu to asi slušelo víc, ale jak to pak poskládat, aby nás zase kdejakej provinční klub nepřehrával v záloze? Van Kessela jako samotného hrota si totiž moc nedovedu představit, i když...

        • Re: Srovnání: Gino van Kessel vs. Tiémoko Konaté

          smely (přítel SN)     před 8 lety 08.09.2016 11:14 |  
          0 0

          ahoj, noale , kdyz se podivas na komentare , kdyz k nam prichazel, co se objevovali od expertu na slov. ligu, tak tam vsichni rikali. "..klicky od nej necekejte..." podle me je to klasickej zabijak do vapna ( coz predved s tallinem, kdyz nepocitam, ze moh zabit uz v 1. polocase... )

          • Re: Srovnání: Gino van Kessel vs. Tiémoko Konaté

            afro     před 8 lety 08.09.2016 12:50 |  
            0 0

            Asi jsem to přehlédl nebo se to začalo psát, až když přišel. Jinak mu hrot asi bude svědčit lépe. Otázkou je, jak to pak smysluplně poskládat. Se tomu Kozlovi nedivím, že se zalekl. :-)

      • Re: Srovnání: Gino van Kessel vs. Tiémoko Konaté

        bongor     před 8 lety 08.09.2016 19:20 |  
        0 0

        sraltě dal na Letný dva fíky,chtěli ho koupit,ale my jsme byli rychlejší.Jeho dosavadní výkony podle mě úzce souvisí s/ne/trénováním DU.Doufám že to v králíkárně opět zopakuje.

    • Re: Srovnání: Gino van Kessel vs. Tiémoko Konaté

      Sapfa     před 8 lety 08.09.2016 09:31 |  
      5 0

      výborný příspěvek, naprostý souhlas....a s GvK jsi to vystihnul naprosto přesně. To co řekl Šilhavý, že bude mluvit s hráči a vyslechne si jejich názory, jak se (kde) cítí apod....je doufám příslibem toho, že dokáže Gina lépe využít, že se zapracuje na tom, aby dostával od spoluhráčů balony do "svých" prostorů a že se taky bude v jiných prostorech sám pohybovat...protože on není krajní záložník....ale to si myslím Šilhavý ví sám bez nápovědy a hodně jsem se divil a nechápal jsem to, proč Uhrin tohle neviděl...anebo viděl, ale něměl na to koule hrát na 2 útočníky nebo styl jinak uzpůsobit...

    • Re: Srovnání: Gino van Kessel vs. Tiémoko Konaté

      Jachym     před 8 lety 08.09.2016 09:45 |  
      6 1

      Naprosto souhlasím a děkuji za zpracování. Konatého v žádném případě nebrat a ani o něm neuvažovat. Namyšlená primadona, která si hraje na hvězdu, kterou v žádném případě není. Van Kessel toho sice opravdu zatím moc nepředvedl, ale ve svých světlých chvilkách ukázal, že potenciál má velký. Možná by nebylo na škodu (sic!) zkusit na čas posadit matného Škodu a vyzkoušet v útoku duo van Burren, van Kessel. Vůbec by se nemuselo jednat o bludné Holanďany...:-)

      • Re: Srovnání: Gino van Kessel vs. Tiémoko Konaté

        Mirek15     před 8 lety 08.09.2016 09:50 |  
        3 1

        taky bych to zkusil. Milan mi přijde hodně z formy a van Burena bych moc rád viděl hrát od začátku, abychom mohli posoudit, co v něm je...a s Ginem by jim to mohlo jít....ale jak bylo řečeno výše, che to fungující zálohu, co umí dát přihrávku...

        • Re: Srovnání: Gino van Kessel vs. Tiémoko Konaté

          Sapfa     před 8 lety 08.09.2016 10:07 |  
          0 0

          Ve vší úctě ke Škodovce, kdyby na jeho místě hrál Gino, tak už těch gólů má asi o hodně víc, on je opravdu (nebo spíš dost tomu věřím) hodně efektivní. Co toho Škoda letos spálil.....a taky jak Gino nedal proti Riu v tom předkole ze začátku domácího zápasu jednu šanci (!!!zazdil jednu jedinou šanci, resp. trefil protihráče), tak se tady na něj snesla kritika, jaký to je palič, jak měl mířit jinam apod....to si myslím bylo trochu nespravedlivé...

        • Re: Srovnání: Gino van Kessel vs. Tiémoko Konaté

          Fulham     před 8 lety 08.09.2016 10:10 |  
          2 2

          3-5-2 ? Pavlenka- Simon/Jirka/Frydrych - Bořil/Jaro/Pepa/Jarda/Dusan - MvB/GvK.... nejlepší obrana je útok :-)

          • Re: Srovnání: Gino van Kessel vs. Tiémoko Konaté

            jarmik     před 8 lety 08.09.2016 10:14 |  
            1 0

            Ten střed zálohy by asi musel být minimálně s Barákem místo Mihalíka, ideálně i s Keniou místo Zmrhala, ale jinak bych vůbec nebyl proti tohle zkusit. :)

            • Re: Srovnání: Gino van Kessel vs. Tiémoko Konaté

              Fulham     před 8 lety 08.09.2016 10:21 |  
              0 0

              Je to jen úvaha jak tam nacpat dva útočníky .

              • Re: Srovnání: Gino van Kessel vs. Tiémoko Konaté

                smely (přítel SN)     před 8 lety 08.09.2016 10:40 |  
                0 0

                frydrych, bilek, deli, boril - mihalik (mingazov) ,ngadeu (scuk) ,husbauer (kenia x barak), svento (zmrhy)- MvB (muris) ,GvK (skodofka) ....to by taky asi slo, ne ? :-) ...ty zavorky jsou alternativy nebo stridani, jak kdo chce...

                • Re: Srovnání: Gino van Kessel vs. Tiémoko Konaté

                  japhy     před 8 lety 08.09.2016 11:27 |  
                  0 0

                  Mrkni se na ten střed zálohy Huš-Ngadeu. Je to stejný jako se Součkem a to nefungovalo, jeden pomalejší, než druhej. Jóóó, kdyby je to JŠ naučil a o křídla se postarali beci, tak OK.

                  • Re: Srovnání: Gino van Kessel vs. Tiémoko Konaté

                    smely (přítel SN)     před 8 lety 08.09.2016 11:33 |  
                    0 0

                    nemyslim si, ze by byl Ngadeu nejak extra pomalej, nicmene jeho pasy do prostoru jsou uplne jinde, nez u TS ( aktualne) ...myslim si...

                    • Re: Srovnání: Gino van Kessel vs. Tiémoko Konaté

                      japhy     před 8 lety 08.09.2016 12:24 |  
                      0 0

                      Maximálku třeba může mít dobrou, ale už jen vzhledem k jeho postavě se o nějaké výbušnosti moc mluvit nedá. A když se střed nehejbe, je to na prd. Můj názor.
                      Každopádně se těším, jak to JŠ bude stavět, ale když v Teplákách uvidím vedle sebe Součka s Hušbauerem, jdu do kolen :)

                      • Re: Srovnání: Gino van Kessel vs. Tiémoko Konaté

                        smely (přítel SN)     před 8 lety 08.09.2016 12:30 |  
                        0 0

                        :-) tak von Tavares taky nebyl zrovna rychlostne Bolt a vytrvalostne Mo Farah ... a jak sme ho meli radi :-)

                        • Re: Srovnání: Gino van Kessel vs. Tiémoko Konaté

                          smely (přítel SN)     před 8 lety 08.09.2016 12:32 |  
                          0 0

                          jinak koukam, ze neska jedu dost v atletickejch prirovnanich...to bych si u J1 splhnul, herdek....

                          • Re: Srovnání: Gino van Kessel vs. Tiémoko Konaté

                            afro     před 8 lety 08.09.2016 12:55 |  
                            0 0

                            Tady machruješ a v mezičasu určitě hledáš ty atlety s pomocí pana Gůgla. Mo Farah - to jméno slyším poprvý v životě... :-)

                            • Re: Srovnání: Gino van Kessel vs. Tiémoko Konaté

                              smely (přítel SN)     před 8 lety 08.09.2016 13:03 |  
                              0 0

                              Mohamed Farah ( GB) 4x olympijsky vitez a mistr sveta v bezich na 5k a 10k...cece, toho znaj i moje dcery :-)

                              • Re: Srovnání: Gino van Kessel vs. Tiémoko Konaté

                                afro     před 8 lety 08.09.2016 13:11 |  
                                1 0

                                Co jsem to za ignoranta? :-) Když mě zajímá víceméně už jenom ten kulatej nesmysl, no.

                                • Re: Srovnání: Gino van Kessel vs. Tiémoko Konaté

                                  smely (přítel SN)     před 8 lety 08.09.2016 13:17 |  
                                  0 0

                                  jojo, basket je taky dobrej... :-)

                        • Re: Srovnání: Gino van Kessel vs. Tiémoko Konaté

                          afro     před 8 lety 08.09.2016 13:00 |  
                          0 0

                          Jinak v tomhle docela souhlasím s japhym. Ngadeu, Hušbauer a ani třeba Barák se Součkem moc dynamiky nepobrali a podle mě je to na posty DZ a Z docela důležitý. Ale jinak mě Ngadeu celkem příjemně na DZ překvapil, když ho stále vidím spíše na stoperovi, které ale máme aktuálně čtyři srovnatelné.

                      • Re: Srovnání: Gino van Kessel vs. Tiémoko Konaté

                        afro     před 8 lety 08.09.2016 12:52 |  
                        0 0

                        To by nás docela všechny nebo alespoň většinu z nás "vykuchal", kdyby dal střed zálohy S+H. Já jsem v takovým mrazivým očekávání. ;-)

                        • Re: Srovnání: Gino van Kessel vs. Tiémoko Konaté

                          smely (přítel SN)     před 8 lety 08.09.2016 13:02 |  
                          0 0

                          tady se nabizi osli mustek s Divadlem S+H ale to by bylo uz hodne jedovaty... :-)

    • Re: Srovnání: Gino van Kessel vs. Tiémoko Konaté

      honza_sl     před 8 lety 08.09.2016 10:45 |  
      0 0

      Podle mě je problém v tom, že GvK nevyužijeme, dokud bude hrát na hrotu Milan Škoda. To mužstvo má zažité, že na něj všechno kope a on si s tím poradí - to platilo dvě sezony, byla to taková jistota. Mohlo by to fungovat tehdy, kdy by hráli tři útočníci - Muris, Milan, Gino. Milan by to sklepával jim dvěma či podhrotu, Muris a Gino by tak sprintovali za obranu. Případně by to poslali do strany bekovi či krajnímu záložníkovi, ten potáhl po lajně a centroval na trio útočníků. Jenže toho zatím nejsme schopni a s příslovečnou ochotou našich hráčů hnout se navíc - nevím, jestli budeme.

      Podle mě by nám dlouhodobě prospělo, aby hráli Muris a GvK. Mám Milana moc rád, chtěl bych ho v SKS i v budoucnu po ukončení kariéry, bude patřit mezi velká jména. Ale v tomto smyslu je škoda, že Milan neodešel - angažmá jsem mu přál, aby si pořádně vydělal. Pravda. chtěl jsem, aby zůstal, ale jen do příchodu GvK. Pak bylo jasné, že taktika "vše na Milana" bude Murise a GvK spolehlivě eliminovat.

      • Re: Srovnání: Gino van Kessel vs. Tiémoko Konaté

        jarmik     před 8 lety 08.09.2016 11:07 |  
        0 0

        Tenhle rozpor je fakt, slušně řečeno, na prd. Nějak se to bude muset vyřešit, je ale těžké posadit hráče, který nás táhl dlouhou dobu a hraje v základu repre... Teď záleží jen na tom, co bude chtít hrát Šilhavý. Věřím, že tomu uzpůsobí ideálně podobu sestavy a že hráči buď 1) budou hrát tam, kde mohou být efektivní, nebo 2) budou sedět a čekat.

        • Re: Srovnání: Gino van Kessel vs. Tiémoko Konaté

          kjandourek (admin)     před 8 lety 08.09.2016 15:06 |  
          0 0

          Vždyť my ho nemusíme "posadit" a sbohem - každý zápas je jiný a každý má svůj vývoj: V určitých zápasech, případně fázích zápasu můžeme spoléhat na Ginovu rychlost a produktivitu, jindy zase bude předpoklad, že budeme soupeře přehrávat,případně budeme prohrávat a budeme honit výsledek - v takových chvílích vsadíme na Milana, případně na oba... Hlavně by měli oba být v nějakém zápřahu - žádné to, že jeden hraje a druhý tudíž sedí...

      • Re: Srovnání: Gino van Kessel vs. Tiémoko Konaté

        bongor     před 8 lety 08.09.2016 19:31 |  
        1 0

        Myslím,že se naši hráči začnou pohybovat až až.On totiž JT nemluví v těchto věcech do větru,
        kdo nebude mít zájem,aby Slavia byla trvale na špici tabulky a nebude dělat,tak se může pakovat
        třeba do Příbrami za čtvrtinu platu.

        • Re: Srovnání: Gino van Kessel vs. Tiémoko Konaté

          honza_sl     před 8 lety 09.09.2016 11:46 |  
          0 0

          Když já si myslím Bongore, že to tak úplně není (a vůbec to nesouvisí s tím, kdo je ve vedení SKS).
          1. Hráči mají přece platné smlouvy, vyhodit je za to, že plně nemakají, je dost problém (jak to dokážeš, pokud si plní povinnosti na tréninku atd.)
          2. Problém s přístupem hráčů je problémem (nejen SKS) velmi dlouhodobě. Podle mě jde o to, že mnozí si u nás naplnili své ambice (resp. sice by chtěli ven, ale nejsou ochotni pro to dostatečně makat). Vždyť např zahrávání autů, resp. nenabízení se hráčů při něm, stejně jako neochota se nabídnout a popoběhnout, dokud na ně nejde přihrávka - to se s námi záhne roky roky roky, ať je majitel kdokoli.

          Úplně bokem - nevím, co si myslíš o kvalitách Hřebíka, ale slyšel jsem story z dávné doby, kdy trénoval u nás (je to od jeho známého, tedy doslova "z druhých út", pokud tedy známý nekecal). Drobná ilustrace z tréninku - nechal hráče vyklusávat, něco jim přitom říkal, a oni se v klídku bavili o tom, jaký fáro koupili svý mladý. No a když je seřval, tak se urazili. Je to samozřejmě dávno, ale povaha českých hráčů se podle mě obecně moc nemění. Prostě potřebujou dlouhej bič a malej dvorek.

          Snad to vedení s trenérem konečně změní, ale tu práci jim nezávidím.

    • Re: Srovnání: Gino van Kessel vs. Tiémoko Konaté

      Robinator     před 8 lety 08.09.2016 11:04 |  
      0 0

      ta statistika je fajn, super že sis s tím dal práci, ale jak vidíš, DU GVK solidně utopil tak i naopak by Konate u nás pod Šilhavým mohl hrát o level výše, kdyby se tu cítil spokojený, navíc tam nemáš zohledněný předfinální přihrávky a tak dál

      • Re: Srovnání: Gino van Kessel vs. Tiémoko Konaté

        jarmik     před 8 lety 08.09.2016 11:08 |  
        0 0

        No to nemám, protože ta data nemám. :) V případě Konatého si ale myslím, že by tě žádná statistika přihrávek nenadchla.

  15. Zdravotní stav kádru

    Yester     před 8 lety 08.09.2016 10:11 |  
    3 0

    Nevíte někdo jaký je současný zdravotní stav hráčů po té repre pauze? Levan je asi mimo, ale spíš mi jde o Ščuka, protože si myslím, že tenhle hráč nám hodně pomůže, až bude moci normálně nastoupit. Děkuji.

    • Re: Zdravotní stav kádru

      jarmik     před 8 lety 08.09.2016 10:16 |  
      4 0

      Přesně tohle přesvědčení jsem vyjádřil pod fotografií z 1. tréninku na FB a admin účtu Slavie (nevím kdo) mi odpověděl, že Ščuk již trénuje s týmem, i když ještě individuálně (bokem). Na další várce fotek pak byl zachycen Šilhavý, jak si stranou právě se Ščukem povídá. Tak snad to vidí podobně jako my. :)

      • Re: Zdravotní stav kádru

        Yester     před 8 lety 08.09.2016 10:20 |  
        0 0

        Díky, věřím v optimistickou variantu a Ščuk bude již brzy připraven :-)

  16. Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

    bedy     před 8 lety 08.09.2016 10:15 |  
    0 0

    Nevíte někdo,jak je na tom herně ten Ghanan Antwi?

    • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

      Borgetti     před 8 lety 08.09.2016 13:25 |  
      0 0

      Já jsem ho sledoval na pár streamech za juniorku a jako hodně se mi líbil. Technicky bude snad průměr, ale fyzicky se snažil dost. Vítězná povaha a nasazení mu určitě nechybí. Proto si ho kouč vytáhl do Áčka.

      • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

        Arutha     před 8 lety 08.09.2016 13:59 |  
        2 0

        Já si tedy myslím, že si ho vytáhl především kvůli absencím...

  17. Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

    jarmik     před 8 lety 08.09.2016 10:18 |  
    15 0

    Mimochodem, nevím, kdo to zaregistroval, ale Michael Ngadeu Ngadui odehrál oba celé zápasy (bez 2 minut) za repre Kamerunu. Když už o něm mluvím, tak jen poznamenám, že podle mě je v každém zápase za Slavii včetně přípravy (viděl jsem všechny zápasy) herně o kus lepší a stejně jako v případě GvK se ještě můžeme a snad i budeme divit.

    • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

      afro     před 8 lety 08.09.2016 10:53 |  
      1 0

      To je výborná zpráva. Nevíš, na jakém postu?

    • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

      Boss82     před 8 lety 08.09.2016 10:56 |  
      1 0

      A nevíš, jestli hrál v repre stopera nebo defenzivního záložníka? Mě se u nás v posledních zápasech konečně začínal líbit, ale pořád váhám, jestli DZ je pro něj ideální post. Spíš ho vidím jako stopera, ale tam máme asi celkem jasnou dvojici Bílek - Deli. A pokud se na DZ uzdraví Ščuk a probere se Souček, tak nastává otázka - kam s Michaelem Ngadeu?

      • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

        Thane (přítel SN)     před 8 lety 08.09.2016 11:03 |  
        0 0

        Já mám v tomhle jasno..na stopera s ním. Kor když Deli hraje zatím na rozdíl od něj mizerné.

        • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

          Boss82     před 8 lety 08.09.2016 12:21 |  
          2 0

          Taky by se mi líbil víc na stoperu. Ale nechat sedět našeho nejlepšího hráče minulé sezony jen proto, že se mu nepovedlo pár zákroků (rozhodně nesdílím názor, že hraje celkově mizerně), je luxus, který si nemůžeme dovolit.

          • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

            kjandourek (admin)     před 8 lety 08.09.2016 15:09 |  
            0 0

            Proč ne? Od toho jsme Michaela přece brali, aby vytvořil tlak na postu stopera. Kdybychom nevěřili tomu, že je schopen Simona na tomto postu nahradit, tak by nemělo smysl ho mít v mužstvu. Třeba po dvou třech zápasech budeme říkat, že Simona vlastně nepotřebujeme...

            • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

              Boss82     před 8 lety 08.09.2016 17:03 |  
              2 0

              Tuhle otázku myslíš vážně? Třeba proto, že když byl Deli nejlepším hráčem loni, je zde velký předpoklad, že se dostane do špičkové formy i letos. Tím, že ho posadíš, ho do formy nedostaneš.

              A nemyslím si, že jsme na tom tak dobře, abychom si mohli říct, že hráče (Deliho), který přerostl českou ligu, nepotřebujeme.

              • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

                kjandourek (admin)     před 8 lety 08.09.2016 18:03 |  
                3 0

                To, že byl někdo nejlepším hráčem loni přece neznamená, že musí mít místo předplacené i letos. Podívej se na Součka - ještě loni v dubnu to byl kandidát repre, teď hráč, kterého fanoušci posílají na lavičku. Každý sportovec se může pozkat s poklesem formy a každému se může stát, že se na jeho místě objeví někdo, kdo bude momentálně lepší. Do formy se každý dostane hlavně tím, že na sobě bude pracovat na tréninku... a naopak si myslím, že pocit jistoty základu vede spíše ke zvolnění tréninkové morálky - ale uznávám, že to nemusí být vždycky pravidlem...
                Michaela jsme brali proto, že v něm vidíme potenciál, tak se přece nesmíme bát ho nasadit do hry, když vidíme, že loňská jistota letos takovou jistotou neoplývá...

                • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

                  Boss82     před 8 lety 09.09.2016 09:33 |  
                  0 1

                  Podle této logiky by teda třeba v Barceloně měli posadit Messiho, když se mu nepovede 4-5 zápasů? Podle Tebe asi jo, protože má jistě pocit jistoty základu, takže zřejmě polevil v tréninkové morálce, a rozhodně by neměl mít místo předplacené jen proto, že tam byl v posledních sezonách nejlepší, ne?

                  Nesrovnávám Deliho s Messim, ale ta analogie je stejná. Je to samozřejmě nesmysl, kvalitního hráče musíš několik zápasů podržet, protože je velký předpoklad, že zase bude hrát výborně. Kdyby hráči hráli pod takovým tlakem, že by po pár chybách měli jít hned sedět, tak by hráli akorát ustrašeně a k ničemu dobrému by to nevedlo.

                  Navíc není vůbec pravda, že Deli je totálně z formy. Od začátku sezony měl cca 3-4 nepřesvědčivé zákroky, ze dvou z nich padl gól (ale bylo to vždy po více chybách i dalších hráčů), ale obecně hraje stále velmi dobře. U Součka je to něco jiného, ten byl několik zápasů nejhorší na hřišti, evidentně si přestal věřit a dělal kvantum triviálních chyb každý zápas. Ale třeba v mizerném zápase v Plzni už podal jako jeden z mála solidní výkon.

                  A není pravda, že do formy se dostaneš jenom prací v tréninku. Zápasová praxe je neméně důležitá.

                  Abychom si rozuměli, mě se M. Ngadeu také líbí a nechci, aby seděl na lavičce. Ale jeho zařazení do sestavy nemůže být na úkor kvalitního a již vyzkoušeného hráče.

                  • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

                    kjandourek (admin)     před 8 lety 09.09.2016 11:28 |  
                    1 0

                    Asi se v téhle otázce neshodneme... Podle mě se vždycky se snažíš kádr zkvalitnit a přivést na konkrétní post lepšího hráče, než máš...

                    Ano Deli byl na postu stopera v poslední sezóně naprosto bezkonkurenční, ale kde bereš jistotu že Ngadeu není ještě lepší?
                    Dělal kapitána ve čtvrtém týmu Rumunské ligy.... Už samo osobě, že někde dělá kapitána cizinec není úplně běžné, čili mi logicky vychází, že musí mít určité vůdčí schopnosti, vrozenou autoritu a předpoklady zvládnout konverzaci v cizím jazyce....
                    Můžeme se dohadovat, jestli je naše liga lepší, než Rumunská. Já samozřejmě netuším, můžu vycházet pouze z omezených statistik: Rumuni ještě nedávno měli přímou účast v LM a vzájemné soupeření s rumunskými soupeř vychází v posledních letech spíše pro ně (Plzen/Ploješť; Spa/Steaua)...
                    Takže sumasumárum porovnáváme nejlepšího stopera pátého týmu naší ligy proti kapitánovi čtvrtého týmu ligy, která je dle mých subjektivních statistik lepší.... Tak nevidím důvod, proč by ten druhý neměl být kvalitnější.

                    Podle mého názoru by mělo být naší snahou mít v kádru na každý post dva zcela rovnocené borce a to tak, aby vždy nastoupil ten s momentálně lepší formou... A pokud tohoto dosáhneme, tak si můžeme dovolit postavit kteréhokoliv hráče, místo toho, co byl v minulých měsících nejlepší a na hře by to nemělo být znát.
                    Tvůj přístup mi připomíná Karla Brücknera, který měl hráče rozdělené na "zlaté" a "prašivé"... Ti první byly "vyzkoušení" a "v minulosti na svém postu nejlepší" a tak hráli vždy a za všech okolností - klidně i pod práškama. Ti druzí se prostě na hřiště nedostali. A potom když přišlo zranění, nebo karetní trest a nebylo zbytí, tak trenér hořekoval, že nemá rozehranou náhradu... No bodejť by ano, když náhrada nedostala ani čuchnout.

                    Abychom si rozuměli: i mě se Deli v minulé sezóně líbil a přestože si myslím, že oba Zlínské góly jdou trochu za ním, tak bych zrovna konkrétně jeho v sestavě také podržel ... Ovšem nemůžu OBECNĚ souhlasit s tím, že když byl někdo nejlepší v minulé sezóně, tak musí za každou cenu hrát i v té další...
                    Mnohokrát jsem zažil, že někdo byl oporou týmu, ale najednou na jeho post přišel lepší borec. Mohu zůstat u Jardy Šilhavého: právě on k nám přišel v době, kdy jsme měli naprosto spolehlivou stoperskou dvojici Ondrejčík-Klusáček.... a prostě tehdy velice oblíbeného Gustava Ondrejčíka ze sestavy vystrnadil... a za rok a půl totéž s Luďkem Klusáčkem provedl Martin Pěnička...
                    K té analogii s Mesim: Opravdu těžké porovnávat, podle mého tedy zvláště proto, že ofenzivní hráče protočíš v sestavě snáze, než obránce - do defenzivy se v průběhu zápasu sahá pouze v případě zranění. Ovšem nemusíme se bavit o Messim - ten je nejlepší na světě, takže těžko mohou přivést lepšího, který by ho ze sestavy vystrnadil, ale podívejme se třeba na Neymara - teď byl v Riu, mezitím začala Španělská liga (plus dva zápasy v Superpoháru) a na jeho postu se výtečně chytil Arda Turan. Sám jsem zvědav, jestli Enrique podrží Neymara, který v minulé sezóně patřil k nejlepším, nebo vsadí na Ardu, který září teď.

                    • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

                      Boss82     před 8 lety 11.09.2016 16:13 |  
                      0 0

                      Alespoň se shodneme, že se neshodneme. Rozsoudí nás až samotné Deliho výkony v této sezoně. Já jsem přesvědčen, že brzy bude opět nejlepším stoperem ligy. Pokud se tak stane, tak jsem měl pravdu, že jsme ho měli aktuálně podržet v sestavě. Pokud bude hrát špatně a skončí na lavičce, tak si měl pravdu Ty.

          • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

            Thane (přítel SN)     před 8 lety 08.09.2016 22:01 |  
            3 0

            Nechat sedět někoho kdo je lepší než on mi přijde jako větší hloupost..
            Pokud se nepletu tak pod naprostou většinu obdržených gólů je podepsán buď on a nebo Soucek
            Navíc já ho neodepisuju jen si myslím že by měl hrát někdo kdo je podle mě v současnosti o dost lepší...

            • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

              Boss82     před 8 lety 11.09.2016 16:11 |  
              0 0

              Vyjmenuj mi alespoň 3 góly, pod kterými je podepsaný Deli, prosimtě.

              Vážně myslíš, že Ngadeu je opravdu lepší? Zase tolik mě tedy zatím zdaleka nepřesvědčil a rovněž zavinil několik gólů v naší síti.

          • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

            dauby     před 8 lety 09.09.2016 22:13 |  
            0 0

            To myslis vazne, ze se mu "nepovedlo par zakroku"? Vzdyz Deli hraje sotva na 30%, mereno vykony z lonska. A za takovehle vykony by podle tebe mel byt nedotknutelny? To snad ne...Nad nikym nelamu hul, ale hrace, ktery se trapi uz asi 7 zapasu, bych klidne v sestave vymenil.

            • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

              Boss82     před 8 lety 11.09.2016 16:09 |  
              0 0

              Nemáš pravdu, ale nemá smysl to dál řešit. Deli sám ukáže, že do základu patří a opět to bude nejlepší stoper ligy. Řeči o 30% výkonnosti jsou úplně mimo.

      • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

        jarmik     před 8 lety 08.09.2016 11:10 |  
        1 0

        Podle Livesportu v jednom utkání stoper, u druhého nebylo rozestavení. Víc jsem nepátral.

        • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

          Boss82     před 8 lety 08.09.2016 12:21 |  
          0 0

          Dík za info.

      • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

        homerinho     před 8 lety 08.09.2016 11:51 |  
        0 1

        Já pořád doufám, že vytvoří stoperskou dvojici s Delim. Šel by z nich strach už od pohledu.

        • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

          Jachym     před 8 lety 08.09.2016 12:04 |  
          1 0

          To jsme, myslím, zkusili v Tallinu a nefungovalo to, velmi jemně řečeno. Měl by tam být alespoň jeden, kdo si umí česky dirigovat obranu. Takže na stoperu maximálně Deli (pokud se konečně herně probere) a Ngadeu případně na defenzivní štít v záloze, kde je letos velmi špatný Souček a kvůli zranění nerozehraný Ščuk.

          • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

            homerinho     před 8 lety 08.09.2016 12:12 |  
            1 1

            Že to nefungovalo v jednom zápase neznamená, že to nebude fungovat nikdy. navíc v Tallinu nefungovalo nic, nejen stoperská dvojice. A nevim jestli jsi někdy fotbal hrál nebo ne, ale na to abys mohl dirigovat obranu nepotřebuješ umět psát v daném jazyce slohy. Stačí několik základních slov/frází.

            • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

              Jachym     před 8 lety 08.09.2016 12:23 |  
              2 0

              Ano, v tom Tallinu bylo skoro všechno špatně. Ale ani jeden z těch dvou kluků není podle mě přirozená autorita. Jinak fotbal jsem hrál závodně do svých dvaceti let, dnes už jen závodně běhám dlouhé tratě.

            • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

              Boss82     před 8 lety 08.09.2016 12:23 |  
              1 0

              Fakt je ten, že v Tallinu to opravdu nefungovalo. Sice by se mohli postupně sehrát a třeba by to nakonec fungovalo, ale to by zase znamenalo posadit Bílka, což se podle mě nestane a ani by se zatím stát nemělo, protože hraje dobře.

              Je to dilema.....

              • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

                donford     před 8 lety 08.09.2016 14:05 |  
                3 0

                Já bych se rád, ještě s dovlolením vrátil k rozhovoru páně Tvrdíka. Dle mého tam velmi správně poukázal, že Číňané mají jiné myšlení vzhledem k jejich několikatisícové historii. Že jsou trpěliví, nespěchají, že dobře vědí, že se nic nesmí stavět překotně, aby základy byly pevné. Před několika dny zde byla až přehnaně lekavá a pochybovačná diskuse, zda budou mít Číňané s námi pro naše teď právě ne excelentní výsledky trpělivost. Tahle odpověď myslím dala rázné vale všem pochybovačům. (Nevím, zda někteří zde nebyli uměle nasazení v roli trollů). Číňané jsou zvyklí na dlouhodobou, poznenáhlou, evoluční a trpělivou koncepci, kdy cesta k zítřkům je pomalejší, než bychom si my sami netrpěliví přáli. To jen, abychom my sami nepochybovali o jistotách a nerozdělávali "oheň pekelný" tam kde není.

                • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

                  smely (přítel SN)     před 8 lety 08.09.2016 14:07 |  
                  2 0

                  pokud to ovsem neni dalsi "marketingove prohlaseni" jako o neodvolatelnosti DU...pouze cituji bez vedlesich umyslu...

                • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

                  Boss82     před 8 lety 08.09.2016 17:13 |  
                  0 0

                  Pevně doufám, že to s námi CEFC myslí jako dlouhodobý projekt, že skutečně věří v postupnou práci a postupné dosažení vytčených cílů, a že chápou, že fotbalové prostředí je velmi specifické, a dosáhnout v něm úspěchu vyžaduje dostatek trpělivosti a času. A také pevně doufám, že J. Tvrdík má skutečně vše kolem financování vyřešené a posvěcené od CEFC.

                  Na druhou stranu - pokud by tomu tak nedejbože nebylo, tak to J. Tvrdík určitě nebude vytrubovat do novin.

                  Nevím, já o tom žádné bližší informace nemám. Zeptej se Smelyho a Hubáčka, kteří sem s tímto přišli.

              • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

                Travinho     před 8 lety 08.09.2016 16:07 |  
                1 0

                Dva stopeři kteří neumí ani slovo Česky můžou obranu týmu dirigovat těžko... Bylo to vidět v přípravě i v Tallinu. Nešlo ani o to, že by některý z těch dvou hořel, ale o to, že vůbec nefungovala obrana týmu.

                • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

                  Boss82     před 8 lety 08.09.2016 17:05 |  
                  0 0

                  Souhlas. Samozřejmě se to může časem změnit, jak se bude zlepšovat čeština Deliho a Ngadeu - stačí základní fotbalové fráze a pokyny. Ale zatím bych určitě jednoho českého stopera (Bílka nebo Frydrycha) ve stoperské dvojici ponechal.

                  • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

                    Travinho     před 8 lety 08.09.2016 17:23 |  
                    2 0

                    O nějakém zlepšení češtiny Deliho bych se moc nebavil. Evidentně z jeho strany zájem není. Umí velmi málo a to hraje v ČR již 4 roky.

    • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

      malan (přítel SN)     před 8 lety 08.09.2016 14:29 |  
      4 0

      vrána k ovarovi sedá..

    • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 08.09.2016 14:53 |  
      4 0

      Asi koukal Pelta na seriál s Čtvrtníčkem. (Autobazar Monte Karlo) Kdo to neviděl, tak doporučuji se mrknout.

    • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

      Markus     před 8 lety 08.09.2016 14:56 |  
      2 3

      Na prodeji ojetých aut je něco závadného? Áčka jsou navíc akciovka a pár let kvůli obchodování na burze podléhala přísnému dohledu, tak bych tam špínu nehledal, jinak mi do nich nic není. Mnohem více mi vadí SYNOT a Ivo Valenta - třeba teď před 14 dny mě dostalo, jak pan senátor navrhl, aby se zamítlo transparentní financování politických stran! Jo a jen tak mimochodem, tohle si v médiích nepřečtete ... také to něco o serióznosti médií vypovídá, píší jen PR co si kdo objedná, tohle je tabu :(

      • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

        Jachym     před 8 lety 08.09.2016 15:17 |  
        1 2

        Souhlasím. Na prodeji ojetin ještě nemusí být a priori nic závadného. Volalpeltovi se dá vyčítat ledacos a ještě mnohem víc, ale ne to, že asociace má partnera/sponzora.

        • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

          steev (přítel SN)     před 8 lety 08.09.2016 15:48 |  
          2 4

          Jasně Áčka jsou uplně v pohodě :)

          • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

            Markus     před 8 lety 08.09.2016 16:07 |  
            1 3

            Bez argumentů je takový postoj pouhým trollením.

            • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

              steev (přítel SN)     před 8 lety 08.09.2016 16:37 |  
              2 2

              To víš že jo. Něco si o te firmě zjisti.

              • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

                Jachym     před 8 lety 08.09.2016 17:08 |  
                1 3

                Důkazy, že to jsou podvodníci, bys měl přinést ty. Jinak jsou to jen pouhé výkřiky do tmy, respektive do éteru.

                • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

                  judy     před 8 lety 08.09.2016 17:16 |  
                  1 0

                  No podvodníci to nevím ale vím jak mají nastavené financování těch jejich ojetin.. to co mají nastavené jako rpsn nemají nikde jinde tak vysoko... jde o to prodat nejlépe na splátky !! za hotové to totiž nikdy moc nehodí a i proto máte "slevu" pokud to budete financovat. Nejde tedy o podvod a je na každém s vás "nás" jak se rozhodne a jak se nechá oškubat :) To že se přetáčí a dávají auta do "vůně" apod.. je typické všude.

                  • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

                    Jachym     před 8 lety 08.09.2016 17:21 |  
                    0 1

                    OK. Já je nehájím. Sám auto neřídím. Ze zvědavosti jsem nahlédl do recenzí autobazarů a tam mají celkem pozitivní ohlasy.

                  • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

                    Novi.sks     před 8 lety 08.09.2016 20:38 |  
                    0 0

                    Já od nich auto měl... Co se financování týče, tak člověk musí být jak beran... První návrh splátek zněl něco přes 3500,- na 4 roky, odcházel jsem se splátkami 3000,- na 3 roky (půjčka na 100 tísic). Prostě to zkoušejí a spousta lidí podepíše...
                    Jinak mi naslibovali hory doly a nesplnili skoro nic, snažili se mě od samýho začátku ojebat jak to jen šlo a stálo to pokaždé mraky sil a nervy, dostat z nich alespoň část toho, co slíbili... Podruhé bych tam asi nešel, ale jiný podniky nejsou o nic lepší, tohle je prostě (pardon za ten výraz) sviňskej byznys...

                  • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

                    Thane (přítel SN)     před 8 lety 08.09.2016 22:07 |  
                    1 0

                    To je stejný jak některý úvěry..jsou priserny ale je jejich chyba že si je lidí berou? Já tam jednou byl a když mi asi po třech slevách rekli kolik by po mne chtěli tak jsem se usmál a odešel..

                • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

                  steev (přítel SN)     před 8 lety 08.09.2016 22:01 |  
                  1 1

                  Pleteš se,ja zadny dukazy prinaset nemusim nejsme u soudu. Nepotrebuju nikomu otevirat oci. To je tvuj problem. A co se vykriku do eteru tyce tak to jsou tady tak nejak vsechny komentare. Nebo myslis ze svejma komentare tady neco zmenis?! Nebo tim ze se nekdo vysmeje pofiderni firme(o ktere ty evidentne nic nevis) a ty napises cosi o trolleni necemu pomuzes?

                  • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

                    Markus     před 8 lety 09.09.2016 09:38 |  
                    0 0

                    Aha, vážně jste mě všichni svými komentáři pobavili :) Už jsem zapomněl pohledy dojmologů ve veřejných diskuzích, s tímhle běžte na ČOIku. Čekal jsem, že se dozvím něco závadného třeba z pohledu anti-money launderingu, i když to by mě hodně překvapilo kvůli té burze předchozí roky.

                    • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

                      steev (přítel SN)     před 8 lety 09.09.2016 09:47 |  
                      0 2

                      Víš co? Kup si u nich auto a uvidis. :)

    • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

      JS (přítel SN)     před 8 lety 08.09.2016 14:57 |  
      1 2

      Už se nemůžu dočkat, jak se ty křápy z áček budou vysírat po pár stovkách kilometrů... :D

      • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

        jufoun (přítel SN)     před 8 lety 08.09.2016 18:56 |  
        1 2

        A vidíš, můj dobrý známý měl z Áček auto pro sebe, pro syna a pro dceru, a byli spokojeni.
        Ono když prodávají nejvíc ojetin, budou mít logicky i nejvíc buď sympatií, nebo antipatií.

  18. Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

    navzdyslavia     před 8 lety 08.09.2016 15:22 |  
    0 0

    Nevi se neco blizsiho o odkupu 70% akcii Eden Areny,ktera mela probehnout pri nekomplikacich v srpnu 2016. Nebo je problem,ze jeste stále olneni oddluzena. A dalsi vec: mame stale zajem o Svedskeho hrace Viktora Claessona nebo uz to padlo a JSVCD nema o nej zajem a nehodi se do jeho koncepce.

    • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

      Citymat     před 8 lety 08.09.2016 15:31 |  
      0 0

      Přestupy u nás končí dnes 24.00.

    • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

      Jachym     před 8 lety 08.09.2016 15:41 |  
      4 1

      S tím Claessonem je to skoro jako s oním Godotem a čekáním na něj. Všichni o něm mluví, všichni ho chtějí, ale vlastně nikdo ho neviděl... Hráčů máme jako psů, na ligu doufejme nadprůměrných, takže teď jde hlavně o to sejmout z nich tu psychickou deku,

    • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

      martyni (přítel SN)     před 8 lety 08.09.2016 15:57 |  
      0 0

      O stadionu se asi nevi nic. Myslim, ze uz mame dost hracu, mozna az moc, akorát nikdo nemá formu. Spis bude na JŠ, aby je dostal do formy nebo si řekl, koho chce a koho ne.

  19. Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

    Obr     před 8 lety 08.09.2016 15:52 |  
    2 0

    Na co nam budou pujceny auta od Acek, kdyz mame sponzorskou sml. s Hyundai???

    • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

      vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 08.09.2016 16:25 |  
      3 0

      A jsem taky zvědavej zda si v embéčkách budou brát ojetý šunty jiných značek :-) :-)

      • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

        Obr     před 8 lety 08.09.2016 17:31 |  
        1 0

        Asi v Peltonci nemeli cim jezdit :-)

    • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

      bedy     před 8 lety 08.09.2016 19:56 |  
      0 0

      Pelta hrozí.

      • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

        malan (přítel SN)     před 8 lety 08.09.2016 20:01 |  
        4 0

        hehe, ten ma misto mozku opravdu sadlo, zoufalec veprovej:)

    • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

      Obr     před 8 lety 08.09.2016 20:36 |  
      4 0

      Jak by je to mohlo poskodit? Ze budou Slavii skodit rozhodci, nebo ze nebudou povolavat nase hrace do repre.....Vzhledem k tomu, ze to ukoktany prase nema jiny paky, tak je to od neho normalni nechutna vyhruzka. Jsem zvedav na reakci

      • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

        bongor     před 8 lety 08.09.2016 21:19 |  
        0 0

        Vždyť všichni víme,co je to za nechutnýho zjeva.Holt se bude pískat podle jeho křivejch not.Jenže my to máme za těch skoro 70 let kvalitně natrénovaný.

        • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

          travel (přítel SN)     před 8 lety 08.09.2016 22:25 |  
          4 0

          My si z toho děláme srandu (co nám fanouškům taky zbývá),ale je neuvěřitelný ,co si dovolí šéf FAČR říci a tím majitelům Slavie vyhrožovat.

          • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

            smely (přítel SN)     před 8 lety 09.09.2016 10:02 |  
            0 0

            no esi je to pravda a Cinkly jaro todle vopravdu rek, tak bejt CEFC tak tu smlouvu okamzite vypovim...tvl co si jako mysli ? nejdriv jim leze do zadku a ted bude prskat ? omluvte mne, jdu se vyzvracet....

  20. Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

    patras     před 8 lety 08.09.2016 21:02 |  
    1 0

    Teď jsem četl nao ficiálkách, že Zdeněk Zeman má rakovinu. To je ta Jardova vyšší moc. Přeji brzké uzdravení ! ! :-(

    • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

      bongor     před 8 lety 08.09.2016 21:15 |  
      1 0

      Zdenku ,Ty to porazíš.Budeme Ti všichni držet všechny palce!

    • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

      Astrocytoma (přítel SN)     před 8 lety 08.09.2016 21:23 |  
      1 0

      Brzke uzdraveni!!
      Ted bych chtel videt ten novinaruv ksicht a jeho pseudo vtipku o papezi:(

      • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

        patras     před 8 lety 08.09.2016 21:26 |  
        1 0

        To byl mam pocit Hrabe....

        • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

          Jachym     před 8 lety 08.09.2016 21:54 |  
          1 0

          Ano, pro většinu pisálků by mělo platit "mlčeti, zlato." ...

    • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

      travel (přítel SN)     před 8 lety 08.09.2016 22:29 |  
      2 0

      Patras,trochu to upřesním.Ano ,tato informace je z oficiálek,ale z diskuse.Pokud je to pravda,tak pevně věřím a doufám,že tuto zákeřnou chorobu p. Zeman porazí!

    • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

      JS (přítel SN)     před 8 lety 08.09.2016 22:34 |  
      0 0

      Tak nějak jsem tuto smutnou zprávu očekávál, v momentu, kdy všichni hovořili o problémech, o nichž se nehovoří. Stačí dodat, že Z. Zeman je náruživý kuřák po celý svůj život... Držím všechny palce.

      • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

        knl66 (přítel SN)     před 8 lety 09.09.2016 09:50 |  
        0 0

        Samo slovo ,rakovina´ zní děsivě. Ale rakovin je asi 75-80 druhů, procento úspěšné léčby se liší podle toho kterého typu. Přece jen medicína za poslední desetiletí hodně pokročila. Nejhorší je třeba slinivka, kde je úmrtnost kolem 90% zjištěných případů, naproti tomu u lymfomů (co měl třeba Karel Gott) se pohybuje kolem 10%.
        Kouření není rizikový faktor zdaleka u všech typů.

  21. Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

    Artur (přítel SN)     před 8 lety 09.09.2016 12:40 |  
    1 0

    Ač jsem proti nejakym zakazum a mstam. Osobne si myslim ze nekteri novinari by meli mit do Edenu omezenou akreditaci. Je kritika a kritika a co nekteri predvadi.... (rozhodne tim nemyslim Standu Hrabete)

    • Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

      Borgetti     před 8 lety 09.09.2016 12:58 |  
      1 0

      Správně. Ke Slavii by se měli lidé chovat s úctou a respektem!

  22. Re: Šéf Slavie Tvrdík: Kdo nechce být mistr ligy, nemusí za nás hrát

    zeleznik2     před 8 lety 10.09.2016 11:52 |  
    0 2

    Tak to pane Tvrdíku budete muset asi najít skoro celé nové mužstvo. Podle výkonů našich hráčů, ambice na titul rozhodně nemají...